Diskuze k článku

Sýrie: Hledání nových variant ospravedlnění agrese

Příspěvků 64

28.1.2012 0:50

jeden se....

p. 125.?.?.?

..jeden se pachti s prispevkam /a pise jen jen kdyz ma co podstatneho napsat/..jenom proto aby se stal obeti jehosi rozmaru zde strany Z. a dopada to jako v loterii a nikdy nevi zda jeho prispevek zmizi jako kamen v kalne vode/beze stopy..../...to dela Z. /unreliable and unpredictable/ ... a zrejme vice obycejne lidske slusnosti /napr. dat vedet ze prispevek byl vyrazen/...a mene arogance zde by bylo na miste a mozna by vyprodukovalo vice prispevku financnich.....je mozne mi vratit/neuverejnene/ prispevky z poslednich 5-6dni...???

261793

28.1.2012 1:15

RE: jeden se....

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 261793

Máte tento měsíc 31 příspěvků. Dobře to víte, protože se vám jejich počet zobrazuje při vkládání nového. Nárok máte na 10. I to víte. Přesto se ptáte.

Řekl jsem jasně, že budu omezovat notorické žvanění. Pokud jste tak plný sdělných myšlenek, hoďte je do článku a pošlete. Uvidíme, co s tím. Plkání v diskuzi je a zůstane omezeno. Prvních 10 vám většinou projde, do 20 jsem ochoten přivřít oko, co je nad 20, bude pečlivě váženo a pustím jen ty, které skutečně něco sdělují.

>je mozne mi vratit/neuverejnene/ prispevky z poslednich 5-6dni...???
Ne.

261796

28.1.2012 1:57

RE: jeden se....

p. 125.?.?.?

Reakce na 261796

..preferuji prispevky co nekratsi/s ucelem se vyhnout jesitnemu verbalismu/. .. drtiva vetsina mych prispevku se vetsinou sestava ze dvou ,tri vet. ...a presto jsem obvinen z notorickeho zvaneni bez udani prikladu a sebemensiho dukazu....a jsem si jist ze nejen posledni me prispevky jsou vecne a velmi strucne vyjadruji myslenku a ze zrovna vy mluvite o notorickem zvaneni+plkani...nechci vam sahat do svedomi...pane, zamyslete se/srovnejte/...bez agresivni povysenosti...pokud /jiste /jste toho schopen....../poslat clanek do nejasne a nejiste situace kde nevidim dobrou vuli jen slepou aplikaci smernic/narizeni, a /pety/ byrokratickych direktiv atd./ se zatim neodvazuji.../...za sebou mam napr.namety a scenare k dokumentarnim filmum/25min./ s ne vice nez 10 vetami komentare..obvinen z mnohomluvnosti jsem vskutku nikdy nebyl...

261799

28.1.2012 6:04

RE: jeden se....

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 261799

Ten váš komentář k dokumentu to by mě zajímalo. Jsem jistým způsobem sběratel kuriozit. Netvrdím, že to dílo shlídnu ve zdraví až do konce. Co tady píšete povětšinou ignoruju, i když to bylo semtam i k tomu, co jsem napsal. Nepřekvapuje mě tedy, že editor vám dal varování. Nad 10 za měsíc všecko co napíšu, jde přes moderátora. Semtam něco neprojde, povětšinou ano. Když neprojde, tak nebrečím. Pokud by toho bylo více, tak si první položím otázku, co dělám špatně. Pokud bych došel k názoru, že nic, tak bych si položil otázku, zda mám psát do diskuze. Pravda já jsem škrabal, takže úspěšné stručné a vystižné komentáře k dokumentům bych psát nemohl. Zřejmě bych to nedokázal. Čistě na okraj, když to dávate producentovi dokumentu nebo někomu kdo to má na starost, já o tom vím houby. Máte taky napsané bez diakritiky? To vím rád se přiučím i něco o tvorbě dokumentů, ale mám neodbytný pocit že zrovna od vás se toho moc nedozvím. [velký smích] [vyplazený jazyk]

261803

29.1.2012 1:15

RE: jeden se....

p. 125.?.?.?

Reakce na 261803

...ale dokazal...psat komentare..staci kdyz jste kolem nejakej cas a zustavate tvrdohlavej v tom ze co divaci vidi je daleko dulezitejsi nez co slysi../a to je celej kumst/..a ze televize neni radio a kecy jsou levnejsi a mene obtizne nez tvorit visualne/a nikoliv poucovat a dokazovat vlastni prechytralost// /tedy ve filmove reci , s pomoci obrazovych symbolu a visualnich metafor ,strihu /stavby a struktury jednotlivych sekvenci/ napr. ... je trochu tezsi....a taky pomuze kdyz jste rozhnevan a nechcete se smirit s cim se smiruji jini....a ne nedozvite protoze vy musite jit svou vlastni vlastnorucne vytvorenou cestou/ veci prichazejicich zevnitr/ a nikoliv se nechat poucovat , protoze kazda skola mimo jine take ubiji tvorivost....Pavel Prucha

261850

29.1.2012 1:57

RE: jeden se....

steve 166.?.?.?

Reakce na 261850

[mrknutí jedním okem] .. hm, - "sympaticke" - prudce sympaticke ! ..., Vy dva, dohadujte se jeste nejakou dobu ..

261851

29.1.2012 10:39

RE: jeden se....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 261796

Pečlivě váženo. Wooov. Tento je extra spešl pro vážení.

Kdy už to konečně pochopíte? Tu diskuzi na DF musíte otevřít násilím, ne dobrovolně. Dobrovolná registrace je dávno out.

Anonymous!

261861

28.1.2012 1:17

A Dolar bude zachráněn a ne že ne

Barney 82.?.?.?

Ať je to jak je to, Dolar musí být zachráněn jako světová rezervní měna, pro to my vládci z Volstrýtu uděláme vše.

Ať už z toho vypukne 3. sv. válka nebo ne, to je jedno.

261797

28.1.2012 12:52

RE: A Dolar bude zachráněn a ne že ne

leicester196 86.?.?.?

Reakce na 261797

at si z toho delate srandu, nebo ne...tak prejiti na jinou menu pri obchodovani ve vetsim meritku, by vyvolalo obrovskou devalvaci dolaru a nasledne "arabske jaro" primo v US...tomu se snazi zabranit i za cenu nejvyssi! Nic jineho je v soucasne chvili nezajima, nebot v jejich mestech to jiz ted zacina vrit! To ze se toho ucastni jen nekolik tisic lidi v kazdem vetsim meste mozna klame, ale obycejni americane maji i obycejne elementarni denni povinnosti aby zabazpecili sebe a sve rodiny. Kolik lidi by se skutecne zapojilo kdyby slo opravdu do tuheho nikdo nevi, ale vzhledem ktomu ze jsou tam kde jsou, tak asi opravdu hodne.

261810

28.1.2012 13:55

RE: A Dolar bude zachráněn a ne že ne

steve 166.?.?.?

Reakce na 261810

.. tak asi opravdu hodne ..
---
Zaslechl jsem na nadrazi od neznameho muze, ktery nechce byt jmenovan (Jon Doe), - ze asi, teda, kurevsky hodne ..
A pochopitelne z toho maji (jak positivne uvadite) "us-havli" mirny tik pod kaftanem .., proto je treba dat narodu dalsi novou motivaci - a tou je, - dalsi zapeklity nepritel ukryty podle v prestrojeni za iranske a syrske batole !! Tedy - je nutne zpivat spolecne onu folkovou oblibenou pisen americkych sirych lanu - "Die Fahne hoch" !! [smích]
----
.. Jedna sloka pisne "Die Fahne hoch" - 30 000 liber bomba pro batolata. Velice oblibena u deti - protoze, jak tvrdi strejda Goldman a teta Sachs - bomba je "cucava" ...
http://online.wsj.com/article/SB100014240529702033...

261814

28.1.2012 5:48

Když se chce jít na Irán,

Rene Bartosek 75.?.?.?

tak musí jistá skupina optimistů prokázat, že jsou schopni zničit Sýrii. Propagadna je hezká věc, ale lidi nejsou idioti, obvzláště místní. Kde mají zkušenost s uprchlíky z Iráku, Libanonu a jiných zemí, kde se šířila demokracie a svoboda. Jedna věc jsou tedy různé třenice v zemi, kde je hromada etnických, náboženských a ideologickcýh třecích bod a druhá věc je "demokratický progres" v Libyi. Blb vymytý propagandou, který by si něco takového přál v místě kde žije, zřejmě neexistuje ani jako pravidelný konzument Fox News nebo podobného svobodného nezávislého média dočista dočista vymytých mozků.

Tajemník OSN je panák, nevím ani jméno a nestojí za to, abych ho někde hledal. Bude držet hubu a krok a dělat co se mu řekne. To s Kofi Anannem to šlo více ztuha. Bez Turecka se Sýrii nehnou, zkusí něco z Iráku a mají tam tam masivní povstání, toho jsou si vědomi i nezdraví optimisti, že toto jsou v Teheránu schopni zařídit. Ono masivní povstání tam bude, pokud Sýrie padne tak jako tak. Naprosto logický vynucený krok na šachovnici, což bude zajímavá situace okolo Kurdů. Ještě se na mapě vyskytuje Jordánsko, Libanon a Izrael jako soused Sýrie. V Jordánku je několik milióńů uprchlíku jako důsledek budování demokracie za posledních 10 let. Rijád podle všeho v Amamnu neuspěl. Zaútočit z Izraele?.... [velký smích] [velký smích]

Jediná možnost je ekonomické zhroucení režimu zevnitř, sankce, embargo, teroristické akce proti infrastruktuře..., což se děje. Na to může efektivně reagovat Čína a zřejmě to zintezivní. Nemají příliš na výběr, kroky na podporu přimo režimu v Damašku a asymetrické reakce v globálu. Letecká intervence západu bez svolení RB? Rusové tam mají nejvýznamější námořní základnu v zahraničí a stabilita Sýrie s Iránem jsou klíčové, pro bezpečnost ruské jižní hranice. Co by asi hezkýho udělali v Pentagonu, kdyby někdo chtěl změnit v režim v Mexiku a provedl letecký úder na Mexiko, třeba z důvodu boje proti drogám?

261802

28.1.2012 8:13

RE: Když se chce jít na Irán,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 261802

Ja zopakuji nazev a jeho premistenim sem a naslednem jeho spojenim s poentou bych rad podtrhl dulezitost doby:
>Když se chce jít na Irán, tak musí jistá skupina optimistů prokázat, že jsou schopni zničit Sýrii.
Ano, myslenka primo jako zamyslena pro ulet pana Fouska, at se pocitacovi kovbojove trapi premyslenim, ze?, pane Josefe.
>Propagadna je hezká věc, ale lidi nejsou
>idioti, obvzláště místní. Kde mají zkušenost s uprchlíky
>z Iráku, Libanonu a jiných zemí, kde se šířila demokracie a
>svoboda. Jedna věc jsou tedy různé třenice v zemi, kde je
>hromada etnických, náboženských a ideologickcýh třecích
>bod a druhá věc je "demokratický progres" v Libyi. Blb vymytý
>propagandou, který by si něco takového přál v místě kde
>žije, zřejmě neexistuje ani jako pravidelný konzument Fox
>News nebo podobného svobodného nezávislého média dočista
>dočista vymytých mozků.
Pane, pro me jste vystihl a predbehl me v rozhybani se k vyjadreni, jak to vidim ja..., a dej se vule bozi. Jen je mi lito mladsich.

261804

28.1.2012 12:56

Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Takže ďalší príspevok ľuďom čo túžia po WW3: zoberme si že by bolo Rusko humánne a zaútočilo by EMP a to tak ako pri teste Starfish Prime, bomba kaliber 1,44Mt, explózia 400km nad povrchom EMP malo dosah od bodu explózie 1.400 km, naindukované napätie od centra explózie vo vzdialenosti 1300-1400km 5600V/m. Takže by Rusi pleskli na USA 3-4 a na Európu 3-4 atomovky takýmto spôsobom a EU a USA sú v 19 storočí. Zabránenie tomuto tipu útoku je len zničenie rakety v odpalovacom zariadení alebo v začiatočnej fáze stúpania, takže nijaká. Výškový dosah antiraketi SM 3 je 250km(funkčnosť nikto nevie). Takže si predstavte že žijete bez všetkého čo je poháňané alebo funguje na elektrinu(nepôjde ani voda, ani plyn, ani elektrina, autá KO, spotrebná elektronika KO, PC KO, TV KO, ...).

[cool] [překvapení] [oči v sloup] [chechtot]

Threads(po svém prvním uvedení byl film stažen a dlouho se nesměl ve Velké Británii promítat)
Jericho
Electromagnetic pulse
Starfish Prime
RIM-161 Standard Missile 3
Status of Nuclear Weapons States and Their Nuclear Capabilities
[smích] [mrknutí jedním okem] [chechtot]

261811

28.1.2012 15:27

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 261811

vloni na podzim v jizni californii vypadl proud. reknu vam, ze bez proudu a bez vody spolecnost, jak ji zname se rozpadne ve 24 hodinach. nemuze se pumpovat benzin, tudiz z aut jsou hracky, splachovat zachody, zasobovat obchody.
takhle napsane to nevypada tak hrozne, ale kdyz to zijete, je to tragedie. toto se muze stat jen pohnutim paky.
fragilita nasi soucasne civilisace je neuveritelna.

261815

28.1.2012 17:01

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 261815

>vloni na podzim v jizni californii vypadl proud. reknu vam, ze
>bez proudu a bez vody spolecnost, jak ji zname se rozpadne ve 24
>hodinach. nemuze se pumpovat benzin, tudiz z aut jsou hracky,
>splachovat zachody, zasobovat obchody.

> takhle napsane to nevypada tak hrozne, ale kdyz to zijete, je to
>tragedie. toto se muze stat jen pohnutim paky.

No to musi byt opravdu hrozne, kdyz na hodinu vypadne proud. Uz jste nekdy slysel o elektrocentralach? Zazil jsem dve zemetreseni a i pri tech byla obnovena dodavka plynu a proudu dost rychle. Radove v nekolika hodinach. Zasobovani obchodu, zejmena vodou bylo naprosto plynule a perfektni, prestoze lide samozrejme jak je to v takovych pripadech obvykle, panikarili. Vypadek pri kterem nesplachuji zachody a nefunguji benzinky jsem za vice nez tricet let nezazil vubec. Vase inscenovane hruzy, pri kterych nastane rozpad spolecnosti diky prerusene dodavce energie do 24 hodin jsou opravdu smesne. V jizni Californii jsem za vice nez tricet let nezazil vypadek proudu delsi nez nekolik hodin. A ty bych mohl spocitat na prstech jedne ruky.

261825

28.1.2012 19:56

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 261825

kde bydlite v te jizni californii? tento vypadek byl vice nez osumnact hodin. priznavate, ze i v tech vasich hodinovych vypadcich byla panika, verte mi, po nekolika hodinach panika jaksi odejde a prijde pocit zoufalstvi.

261836

28.1.2012 22:45

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 261836

>kde bydlite v te jizni californii? tento vypadek byl vice nez
>osumnact hodin.

Jestli vam vypadly v aprtaku na osmnact hodin jistice a manazer nebyl po ruce, tak ja tak dlouhy vypadek nepamatuji za ctyricet let. Pokud mate na celostatni katastrofu vypadle energie v cele jizni Californii nejaky odkaz, rad si tu blbost prectu. Ale to vy asi nemate, ze?

>priznavate, ze i v tech vasich hodinovych
>vypadcich byla panika, verte mi, po nekolika hodinach panika
>jaksi odejde a prijde pocit zoufalstvi.

Me pripada zoufale to co se mi tu pokousite vnutit. Nikde jsem nenapsal ze pri hodinovem vypadku nastala nekde panika. Mluvil sem o zemetreseni. Po nem zustaly na par hodin v supermarketech na nekolik hodin regaly s pitnou vodou prazdne diky panice lidi. Za par hodin bylo navozeno dost vody na paletach.
Kritizovat se da v USA ledacos, jako vsude jinde, ale s timhle jste tapl poradne vedle. Nemyslim si, ze na pripadne vypadky cehokoliv jsou nekde na svete lepe vybaveni a reaguji rychleji nez zde. a uz jsem toho projel na tyhle zemekouli dost.

261844

28.1.2012 23:31

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 261844

google black out san diego 2011.
nerekl jste, kde bydlite. zda se mi, ze jste jen takovy vsevedouci hurvinek. protoze, kdybyste tu bydlel, tak by jste to vedel.

261846

29.1.2012 0:45

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 261846

>google black out san diego 2011.
>nerekl jste, kde bydlite. zda se mi, ze jste jen takovy
>vsevedouci hurvinek. protoze, kdybyste tu bydlel, tak by jste to
>vedel.
Jako Hurvinek mi spise pripadate vy. Budete jeste uhybat nebo sem date odkaz na vasi katastrofickou zpravu o tom jak vypadl proud na 18 hodin a v cele jizni Californii nesly splachovat ani zachody? Od San Diega bydlim kousek a zadny vypadek o kterem mluvite se nekonal. San Diego neni cela jizni Californie. To byste mel vedet vy zaslouzily Californsky residente. Vypadek o kterem mluvite trval 12 hodin, nikoliv osmnact a postizena byla jen mala oblast, sice huste obydlena, ale tot vse. Nemel zadny vazny dopad na cokoliv, nebot vse dulezite je chraneno backup power. Nekolik benzinovych stanic nepremavalo a decka nesly jeden den do skoly. Vy jste presne ten typ, ktery dela paniku kvuli nicemu. A to jeste po dost dlouhe dobe.

261848

29.1.2012 2:16

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 261848

neumim davat odkazy, ale kdyz napisete do hledace prave, black out san diego 2011 tak se vam to objevi.
nechapu, proc jste tak hadavy aneverite ocitemu svedkovi.

261852

29.1.2012 3:21

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Saša 70.?.?.?

Reakce na 261852


Federal regulators plan to investigate the massive power outage that left millions of people in the dark.


The massive blackout lasted 15 hours and plunged 1.4 million San Diego residents into darkness.

San Diego's international airport remained open during the blackout, but no outbound flights were taking off. Some inbound flights were delayed or diverted, officials said.


A widespread power outage led to controlled chaos Thursday throughout San Diego County, Baja California, part of Arizona and other areas as about 5 million people coped with the sudden loss of elektricity.

261853

29.1.2012 3:39

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 261852

>neumim davat odkazy, ale kdyz napisete do hledace prave, black
>out san diego 2011 tak se vam to objevi.

> nechapu, proc jste tak hadavy aneverite ocitemu svedkovi.

Ja hadavy nejsem, jen se drzim reality. Ten odkaz sem vlozim za vas, kdyz je to pro vas tak technicky narocne. Muzete si v nem precist to co tu tvrdim ja, ne vy. Pokud ovsem umite natolik anglicky. Blackout je jedno slovo a pise se dohromady : http://www.nytimes.com/2011/09/10/us/10power.html
Kdybyste tomu nerozumnel, tak vypadek nastal v noci a v pul ctvrte odpoledne to vse zase cvrkalo. Kdyz vezmeme v uvahu, ze v noci se spi, byli bez power par hodin, tak nevim proc z toho delate kovbojku. Na tak masivni vypadek to byl uctyhodny vykon s jakou rychloti byla situace vyresena. Nepresahuje to ovsem hranici normalu. Bylo to jen o neco vetsi, nez kdyz tady nedavno narazil opilec no sloupu s trafem.

261855

29.1.2012 4:58

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Saša 70.?.?.?

Reakce na 261855

>http://www.nytimes.com/2011/09/10/us/10power.html

V tom Vašem odkazu pane 76 píší o šesti milionech lidí bez proudu. Jistě začali na tom pracovat okamžitě, Spojené Státy očekávají průsery a napadení, ovšem i přes to jen v San Diegu bylo 1.4 milionu lidí bez proudu 15 hodin. Tady (v USA) stále čekají únosy letadel, teroristické akce a připravenost je větší než kdekoli jinde na světě. Ovšem přes to záhadně poslali stíhačky na cvičení do Kanady zrovna při 9/11 (jinak by unesená letadla byla sestřelená) a v tom New Orleans katastrofu rovněž zbabrali.

261856

29.1.2012 6:08

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Saša 70.?.?.?

Reakce na 261855

Ještě pane 76, když už musíte obviňovat někoho, že neumí číst anglicky tak snad byste po třiceti letech v Kalifornii mohl znát číslovky, když v nadpisu článku je: „California Blackout’s Spread to Six Million“, tak New York Times chtějí říci, bez elektřiny bylo 6 milionů lidí. Zřejmě v té Kalifornii mluvíte jiným jazykem nebo česky zapomněl a anglicky se nenaučil.

Spojené Státy, jsou ostražité. Naši osmdesátiletou babičku na bratrský „bezvízový“ styk si vyfotografovali, vzali ji otisky všech deseti prstů a snad 3x se ji snažili vysvětlit, že do 3 měsíců musí být zase ze SS.

261857

29.1.2012 8:38

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 261857

Bylo nedavno ve zpravach, ze z jedny 96ti lety senilni babicky pri odletu z USA na JFK airport v NYC security za asistence NYPD servala obleceni a koukala ji do prdele. Skoda ze jsem zasantrocil link kde je v detailech popsany jak ten striptejz stary baby ktera se strachy na verejnosti posrala protoze na ni mirili hlavne strelnejch zbrani NYPD probihal. All of you will laugh your socks off ..... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

261859

29.1.2012 15:55

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 261859

Měl jste na mysli toto?
http://newyork.cbslocal.com/2011/12/03/l-i-grandmo...

Co k tomu dodat? Hovada, která nehledají teroristy, ale buzerujou spořádaný lidí, nic víc. [bliji]

261871

29.1.2012 19:47

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 261871

Mate pravdu! HOVADA...... Tyhle pani bylo 96 let. Stala se uz nekolikatou nevinnou obeti buzerace v USA. Moc me mrzi ze jsem zasantrocil ten link.

261880

29.1.2012 21:05

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 261871

>Měl jste na mysli toto?
>http://newyork.cbslocal.com/2011/12/03/l-i-grandmo...

>
>Co k tomu dodat? Hovada, která nehledají teroristy, ale
>buzerujou spořádaný lidí, nic víc. [bliji]

Vztekate se naprosto zbytecne. Pravidla plati pro kazdeho stejne. Pokud bude mit nekdo vyjimku, je cela security na ho... a litat se nebude. Letecke spolecnosti ruci za zdravi a zivoty cestujicich a je to jej a jen jejich rozhodnuti jakym zpusobem ji zajisti. Pred zakoupenim letenky ma kazdy moznost si precist pravidla. pokud s nimi nesouhlasi, at na letiste neleze a najme si riksu. Nejvic ovsem krici ti, co v zivote na zadnem letisti nebyli, ze?

261883

29.1.2012 21:51

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 261883

Keď do vás pustia volty z tasera a potom vám preprstujú prdel či v nej nemáte nejakú bombu, možno až potom zmeníte názor, alebo aj nie ak patríte do skupiny užitoční Idiot a tí fanaticky bránia akékoľvek zriadenie v ktorom žijú. [bliji]

261885

29.1.2012 22:21

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 261883

Můj poznatek je, že celá security na letištích ani jinde nebyla třeba, dokud Amerika nestrkala rypák do kterýkoliv země, která nepřistoupila na jejich politiku. Byl klid a nemuselo se nikoho na letišti ani jinde buzerovat.
Teď, když si nasekali po celým světě plno nepřátel, musí se obávat kdekoho i vlastních bezmocných a starých lidí. To jsme to dopracovali! Nikde po světě si jako Američan nejste jistej. Díky několika idiotům, kteří usilují o světovou nadvládu a naivně se domnívají, že ji natrvalo udrží pomocí válek a terroru. Zničí nakonec sami sebe.

261886

30.1.2012 0:57

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 261883

Neni to tak jak tu vo tech pravidlech co se tyce security na letistich cancate! Cumet a prohlizet muzou ale dotknout se cestujiciho nesmi!! Nakonec i cestujici maj jeste svoje prava a nikdo je nesmi nutit prolejzat zkrz scaner! Ja si necham podle danych pravidel na letistich radsi prohlidnout prdel nez bych jim zkrz scaner dobrovolne prolez at maj taky nakou radost ze zivota......At me zkusej vomakavat nebo prstovat. Chce to bejt jen cool jak Budha a trosku flegmatickej, je to vyzkousenej recept kterej vzdycky spolehlive ty co vas prohlizej nejvic nasere. Mymu kamosovi kterej na letisti odmitnul prolizt zkrz scaner security chtela donutit a stalo je to v US $ 48 tisic a jeste se mu za to strkani a nevhodny poznamky coz soudce spravne kvalifikoval jako insult a assalt museli vomluvit. Proto se vzdycky snazim aby tu buzeraci cestujici v lajne za mnou videli i slyseli a jeste se me nestalo aby se ke me nekdo z nich s tim vyhejbanim se scaneru nepridal. Neni to tak dlouho co jsem odlital ze Sea-Tac airport kde tech cestujicich kteri odmitli prolejzat zkrz scanery diky me meli 9 aby se mohli vzteknout ...... [chechtot]

261890

30.1.2012 2:15

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 261890

>Neni to tak jak tu vo tech pravidlech co se tyce security na letistich cancate! Cumet a prohlizet muzou ale dotknout se cestujiciho nesmi!! Nakonec i cestujici maj jeste svoje prava a nikdo je nesmi nutit prolejzat zkrz scaner! Ja si necham podle danych pravidel na letistich radsi prohlidnout prdel nez bych jim zkrz scaner dobrovolne prolez at maj taky nakou radost ze zivota.

Ja litam dost casto a jeste se me nikdo ani nedotkl. Jestli ovsem nekdo dava prednost nechat si prohrabnout ustroji pred scanerem, tak me scaner vadi min. Kdyz budete vlastnit firmu, ktera tezi drevo a zamestnava drevorubce, tak jim taky naridite, ze si do lesa musi brat pracovni ochrane pomucky, helmu , rukavice, bryle a boty s ocelovou spickou. Pokud ne, a nekdo se zrani, nebo zabije, tak to odserete vy. A poradne. Ten clovek se na vas bude hojit do smrti. A s litanim je to nemlich to same. Letecke spolecnosti jsou soukrome firmy, ktere ruci za zdravi a bezpecnost cestujicich po dobu letu. To jakym zpusobem ji zajistuji je jejich vec. Vy jejich sluzby nejste povinnen uzivat, kdyz si myslite, ze to s bespecnosti prehaneji. To je cele. Nikomu to neni prijemne, ale komu za to muzeme podekovat to snad je jasne. A muze byt, ze jeste radi budeme vzpominat na to, jak bylo jednoduche a rychle odbaveni v roce 2012.

261893

30.1.2012 6:37

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

vladbird@telus.net 50.?.?.?

Reakce na 261893

Prave proto ze taky litam dost casto a neco na rozdil od Vas vo scanerech vim. To ze Vy si nechate na letistich tim rentgenem nicit zdravi je jen a jen Vase vec!

261899

30.1.2012 7:05

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 261893

Ja si svoje zdravi vod tech hajzliku na letisti rozhodne nicit nenecham. Vy se pro me za me nez vlezete do letadla nechte zrentgenovat treba 10krat. [chechtot]

261900

31.1.2012 1:15

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

haban 178.?.?.?

Reakce na 261900

No já bych se bál spíš těch ručních protiletadlových raket naváděných teplem, co se jich Kadáfímu "ztratilo" 10 až 20 000.
Libye rakety země vzduch

Je to technologie stará nejmíň třicet let, takže elektronika do toho se dá nejspíš spíchnout z několika tranzistorů. Když jich pár rozeberou, určitě se to v těch jeskyních naučí montovat taky.

Jenom se divím, že se zatím nikde neobjevily. Třeba mají problém s překladem návodu z ruštiny. Nebo to bude další "11. září"?

Je to ideální zbraň teroristy. Obsluha je jednoduchá. Dáte si to na rameno, vyklopíte miřidla, odjistíte, zapnete, počkáte na roztočení gyroskopu a hledáte něco teplého (cigaretu zachytí cca do 100 metrů). Když to "cítí" teplý cíl, rozsvítí se kontrolka...

Přeji všem příjemný let do U.S.A.
[cool]

261967

31.1.2012 3:17

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 261967

Co všecko měl Kadáfí ve velkým nakoupený, chybí to v evidenci a jde to odpalovat z ramene? Vypadá to, že je velký zájem jednat s Talibanem, situace se nám asi dramaticky změnila, nejenom mezi kmeny v Afganistánu a Pakistánu. Pravda 6 měsíců je dost času, aby se hýbali kšefty na černém trhu se zbraněmi, tak černém rinku, že neoficiální dodávky nepřímo přes tajné služby jsou proti tomu průzračný byznys s poctivě zaplacenými daněmi.

Za Libyi bude pro západ hodně mastný účet, na druhou stranu velcí optimisti mimo skutečnost by mohli být západní elitou povážování za veselé idioty. A veselý nezdravě optimistický idiot se může lehce změnit ve velmi neveselého realistického idiota. Všecko zlé na něco dobré. Zrovna jsem se dodíval na ten Threat, a přestože jsem cynik, tak nejsem zdaleka v dobrém rozmaru, některé naturalistické pasáže jsem přeskočil. Zolu jsem dvakrát nikdy moc nemusel. Psychickou újmu, i kdyby člověk skončil ve fajnovém bunkru 13 let poté nad pokrokem lidstva, ale přeskočit nejde. A to se obávám, že jde o optimistický happy end. [bliji] [naštvaný]

261972

31.1.2012 4:22

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 261900

>Ja si svoje zdravi vod tech hajzliku na letisti rozhodne nicit
>nenecham. Vy se pro me za me nez vlezete do letadla nechte
>zrentgenovat treba 10krat. [chechtot]

K tomu vas nikdo nemuti. Chodte pesky je to zdrave. Ja paranoiou netrpim a hodlam nadale cestovat letecky.

261974

30.1.2012 17:40

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 261883

Kolego, Vy asi pořád věříte tomu, že za 11.9. mohou arabští teroristé. Proto nechápe, že jste nám k smíchu.. Tady všichni víme, že si to udělaly USA samy a že tedy VEŠKERÉ bezpečnostní předpisy, přijaté poté, jsou zbytečné a nikdy nemusely být. Je to čistě bič na slušné lidi a příprava na diktaturu NWO. Jasné??? [cool]

261938

29.1.2012 9:12

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Six 87.?.?.?

Reakce na 261857

To co píšete jen potvrzuje, že je to nemocná země. Takový vřed na Zemi.

261860

29.1.2012 15:07

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

steve 166.?.?.?

Reakce na 261857

..vyfotografovali, vzali otisky ... ... [chechtot] [chechtot]
----
.. Inu, Vase babicka je jiste pohledna divcina a skutecnost, ze se ve stade statnich idiotu ve slusivych uniformach - nasel jeden, ktery jeste neni totalni profesionalni magor - by vam mela udelat radost !
.. A otisky prstu .., no Booze, .. vetsinou berou neco z kufru !! [chechtot] , .. priste dejte babicce na cestu trochu Semtexu - a daji pokoj !!

261867

28.1.2012 21:21

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 261825

No tak si to užij. Je zcela něco jiného územně omezený výpadek způsobený zemětřesením, při kterém se prvky sítě jen havarijně odpojí, ale zůstanou funkční a po jistém čase se je podaří zprovoznit a mezi plošným zničením veškerého elektrického i elektronického zařízení výbojem, kdy na ploše několika států prostě nebude cokoliv závislé na elektřině, tedy ani ty agregáty, použitelné i kdyby se tam z nepostižených oblastí dostalo masivní pomoci. Stačila vám Katrina v jednom městě a byli jste v řiti. V případě postižení celé EU a celých USA, je to ne na léta, ale na stovky let, protože přeživší domorodci se jednak zredukují sami mezi sebou (zejména ve vyzbrojených USA) a budou se bránit i nově příchozím osadníkům, byť by ti měli v úmyslu jim pomoci... Tak hodně štěstí a dej vědět jak si tu dobu kamennou užíváš. [oči v sloup]

P.S. Jo a až k tomu EMP dode, tak řádně vyzbrojen a vybaven upaluj vyplenit nejbližší hypersupermaximarket, ale ono ti to vydrží jen do doby, než ti to někdo silnější a vyzbrojenější vyexpeduje k sobě, pokud tě vůbec nechá naživu. My tady v Česku máme ještě šanci vyrazit pěšky na Sibiř, třeba i bosky a v dešti. Ale vy tam za tou Velikou louží... ze dvou stran voda, na severu zima a na jihu zeď... no není vám tam co závidět...

261841

29.1.2012 13:27

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

ehm 88.?.?.?

Reakce na 261815

Souhlas. Spolecnost jak ji zname se skutecne pohybuje na ostri noze. Osobne jsem zazil na nasem 15 tis. meste (CR) v parnem lete vypadek zasobovani vodou z duvodu poruchy potrubi. Po oznameni mistnim rozhlasem, ze lze ocekavat vypadek v dodavce vody na cca 2 dny, byla ve vsech supermarketech po celem meste do 1 hodiny! vykoupena vsechna balena voda. Ovsem pitna voda neni pro mestskou spolecnost az tak neprekonatelny problem. Po nejaky cas je mozne mesto zasobovat cisternami (u tech vsak ihned zacali strkanice[smích] Mnohem vetsi problem je zajistit splachovani vykalu. Panelakova sidliste se totiz v lete rychle promeni v pachnouci gheta. Pokud by soucasne doslo i k vypadku el. energie, pak maji i lide s vlastnimi studnami v podstate smulu.
Co je pro mne ovsem naprosto zarazejici, tak ani po teto udalosti neznam ve svem okoli domacnost se zaloznim zdrojem el. energie (el. centrala, baterie apod.) a hlavne zasobou paliva na vice nez 1 den, o zasobe jidla a vody ani nemluve.

261865

29.1.2012 15:58

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 261865

Ono to zase až tak moc zarážející není, když se přihlédne ke stávající situaci v zemi. Města i vesnice se v základní občanské vybavenosti sblížily a ta přenáší mimořádné situace na bedra patřičných krizových složek.

Je prý všude vůkol recese a musí se šetřit kde se dá, aby bylo na podporu těm chudým nemajetným banksterům, tvořících přitom vlastním úsilím veškeré bohatství země i Země... No a pak je tu ještě ta nutná redukce přemnoženého druhu - gojímů...

Všechno je tedy jak se sluší a patří připraveno - stačí zazvonit na gong oznamující tu radostnou událost... Teda jak pro koho. Že?

261872

29.1.2012 23:11

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 261815

Je to tak cca osm let, co byla celá Ostrava bez proudu, pokud mě paměť neklame, vypadlo to dopoledne a nahodili to až k večeru. Voda tekla, ale většina obchodů zavřela, bankomaty nefungovaly. Líbilo se mi, že některé obchody (ty malé, místní) měly stejně otevřeno, prodavačky psaly účty ručně...
Přežít by se to dalo. Před barákem máme posezení s ohništěm, takže tam bych asi řešila obědy. Možná by nás to sblížilo více se sousedstvem, protože proč zakládat tolik ohnišť, že, takže by se lidi mohli domluvit, mohlo by se to dělat "dneska vařím já, zítra ty", stejně co s jídlem bez lednice. Pokud by vypadla autodoprava, tak bychom holt museli zpomalit tempo. Nemyslím si, že by to někomu uškodilo. Možná by lidi konečně přišli na to, že vzájemně si konkurovat není až tak supééér. Že lepší je spolupracovat.
Jen nápad. Hledání pozitiv [mrknutí jedním okem]

261887

28.1.2012 16:22

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 261811

Pekná hláška bola v Threads: (prvý típek)ti to neberieš vážne že nás Rusi budú bombardovať, ti sa nebojíš, (druhý típek) ale áno bojím a dúfam keď pustia Rusi atomovky že budem ožratí a jedna spadne rovno na mňa. [oči v sloup]

261817

28.1.2012 18:09

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 261811

Počítač dokáže všetko. Nikdy nebude treba viac, než 640kB pamäti...povedal kedysi B.Gates.
EMP zničí všetko. Na EU nebude treba viac, než 3-4 EMP bomby.

Reálne je účinok EMP podobný silnému blízkemu úderu blesku. Niečo vydrží, iné nie, záleží, ako si dávajú záležať pri konštrukcii.

Nejakých 5600V/m a ani 56000V/m nie sú až také veľké hodnoty, že by im nešlo čeliť, predsa len je to intenzita volt na meter a nie na centimeter. Vo vlnovodoch radarov, VVN technike, alebo pri blesku sa podobné intenzity vyskytujú. Záleží dosť na konkrétnych prípadoch, či príde ku škode.

261828

28.1.2012 19:09

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 261828

nič sa nedeje, všetko bude OK.
EMP 1
EMP2
EMP útok balistickou strelou na USA

Teroristické plány Iránu zhatí, naši Americký a Európsky vepři boubelatí!

261833

28.1.2012 20:36

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

steve 166.?.?.?

Reakce na 261833

.. prosim pekne, shledl jsem ono video, jak ono je tam ta raketa jak leti na zemi svobody ..., a priznam se - ze jsem zacal usedave plakat - jak tam povidaji, ze Wall Street pujde do kytek taky ..
.. naposledy jsem tak plakal z radosti na pohrbu tchyne !!

261838

29.1.2012 3:28

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

haban 178.?.?.?

Reakce na 261838

No mě se spíš vybavuje Katyně 2010. Nedá se z toho udělat úzký směrovaný paprsek?

261854

29.1.2012 8:26

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 261854

ELECTROMAGNETIC BOMB
How E-Bombs Work

261858

29.1.2012 12:45

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 261854

Samozřejmě, že dá. Co myslíte, že je radar? Akorát, že ten dává tak krátké a tak úzce směrované impulsy, že by bylo potřeba být v bezprostřední blízkosti, aby se Vám něco stalo. Vše je to dáno pouze otázkou vstupní energie. Na to, aby jste něco jenom tak sundal na pár stovek kilometrů potřebujete obrovské množství energie a nebo normální atomovku, ne EMP šidítko. To odrovná tak možná okresní město, ale ne polovinu Evropy. Jiná věc by byla, kdyby to někdo odpálil ve výšce pár tisíc km nad námi. To by na zemi najednou dopadlo pár stovek (tisíců) tun odpadu a viděli bychom parádní ohňostroj, jak by satelity hořely v atmosféře.

Proč myslíte, že měli rusáci vojenskou techniku dlouho na elektronkách? Na ty se to moc nechytá. Spíše odejde vše co má krátké spoje a nízkou dielektrickou odolnost. Na něčem se to holt musí naindukovat a nečem zase spotřebovat. Nejlépe zkratem po co nejkratší cestě odporu. Počítač, který máte před sebou jede z velké části na 5 - 12 V. Sice má velkou proudovou spotřebu, ale většina součástek nevydrží vyšší napětí než pár desítek voltů. Stačí málo a je nepoužitelný.

Ovšem nemůžete to prdnout jenom tak někde. Jinak by vlastní vojáci šli taktéž do kopru. Spíše bych to viděl na lokální místa použití. Jde i o následné použití infrastruktury. Podívejte se po netu jak probíhaly první dny invaze do Iráku. Rušení a ničení PVO. Nemáte oči, nemáte uši a jste v ......

261863

31.1.2012 0:50

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

haban 178.?.?.?

Reakce na 261863

Mělo by to jedno zajímavé praktické využití. Zničilo by to většinu harddisků s atorským právem chráněnými daty.
[smích]

Asi účinněji než trapný pokus Microshitu v jendé beta verzi Windows, která ničila MP3 soubory.

Jenže aby to bylo efektivní, tak by už museli mít schválené ACTA, PIPA a SOPA...

Nevarují některé "science" weby, že podobné překvapení pro letošní rok připravuje naše "Slunce"? Že nás možná čekají výpadky elektřiny a poruchy eletrických zařízení? No jestli to vlády vzaly vážně, tak mají všechna důležitá data (elektronické peníze, katastrální záznamy) už někde v odstíněném bunkru a v podstatě jsou na EMP připravené.

[zmaten]

261965

29.1.2012 12:40

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

ppppp 91.?.?.?

Reakce na 261833

Po zhliadnutí videí (EMP1,2, EMP útok) dochádzam k záveru, že ich obsah je zjavne skonštruovaný za účelom zastrašovania, objektívnejšie info je na
http://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_pulse
Na predošlých propagačných videách je odprezentované, že EMP zbraň odstaví elektroniku na stovky km ďaleko, čo je nezmysel. Vo vzduchu môže byť maximálna intenzita elektrického poľa asi 3MV/m, inak nastáva prieraz a energia sa rýchlo tlmí, prechádza do výroby NOx, tepla a podobne. Nech zdroj tohoto poľa (aktívna vyžarovacia plocha bomby) má rozmer 10m (čím viac, tým lepšie). Energia poľa bez koncentrácie klesá s 2. mocninou vzdialenosti, takže na hodnoty výkonov napr. dnešných mobilov klesne niekde po 100 až 1000m, skôr budú pravda tie nižšie vzdialenosti. Dobrým dôkazom je aj "pohodovosť" ich elektroniky v riadiacom centre pre demonštráciu EMP. Porucha vrtuľníka a auta na videu tesne pri anténe je smiešna. Také ide dosiahnuť aj poriadnym skratom v blízko (niekoľko metrov) umiestnenom a neoplechovanom rozvádzači. Bežne sa v elektrotechnike stáva, že pri tvrdých skratoch indukcie EMP dosiahnu také hodnoty, čo poškodia niektoré nechránené elektronické vstupy. Z bomby, ktorá je s vysokou pravdepodovnosťou schopná vyradiť elektroniku v dosahu sotva pár stoviek metrov urobili celoamerického strašiaka, vhodného na prijatie výpalného v podobe "štátnej" ochrany.
Ktovie, či sa im aj kvôli tomu nehodí do krámu práve ten Tesla, lebo ten robil veľkorozmerové antény a dosahoval logicky najväčšie intenzity poľa v konkrétnej (ďalekej) vzdialenosti od antény. Zároveň ide ale o principiálny dôvod, prečo nejde Teslovu anténu miniaturizovať, vzduch z atmosféry nemáme ako odstrániť, alebo zakázať mu, že má ionizovať a tlmiť vlnu. To už páni propagátori nepovedia.

261862

29.1.2012 16:36

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 261862

No, já tomu ohledně deatilů moc nerozumím, ale vyšlo mě, že hlavní problém je indukce sekundárních napětí. Vojenské objekty s vysokou prioritou, budou mít zřejmě zabezpečení. Použijí se speciální materiály, speciální zapojení. Problém je anténa, takže všecko co má radar de facto jakákoliv vyspělejší technika stojící na elektronice. Samozřejmě nikdo se nebude zaměřovat při užití takové zbraně na jednotlivé "tanky", ale dokázal bych si představit, že na tento způsob se sundal Sentinel v Iránu. V případě pozemních velitelských stanovišť to asi půjde řešit přenosem dat z různých radarů podzemními optickými kabely, ale i při zachování řídícího cetra, přestanou fungovat periférie které sbírají data pro centrum a mají nějaký ten radar připojený k lokálnímu řídícímu stanovišti.

Možná je to nějaká blbost, ale co by se stalo kdyby rachejtle s více hlavicemi v nějaké synchronizaci, spustila v jedné lokalitě sérií těchto EMP masivních v rámci technických a principielních možností, něco ve smyslu nějaké rezonance. Neptám se co by to "naindukovalo" a na jakou dlouho v geomagnetickém poli Země? Zelené mozky se takovými detaily nezabívají, lidi keří si s tím hlavu dělají nepočítám mezi zelené mozky. Fáze bezjaderného konfliktu by rychle přešla do fáze nuklearní, takže s tím si skutečně nemusíme dělat hlavu v této souvislosti starosti. Těžko si dokážu představit, že pokud by kdokoliv vyřadil významnou část elektrické infrastruktury nad velkoměstem a zůstalo by to bez odezvy. Teoreticky se EMP jeví odolné všechno, co běží na supravodivosti a zřejmě se horečně pracuje na optických počítačích, když se nám to světlo podařilo zastavit. Ale to nic nemění na tom, že civilní infrastruktura velkoměst stojí na klasickém rozvodu elektřiny bez nějaké speciální ochrany proti EMP, poněvadž by to bylo extrémně nákladné. Mimoto satelity a jiné věcičky může zrušit dostatečně silná sluneční bouře, která trefí Zemi, schopnost ji předvídat několik dnů dopředu může do jisté míry pomoci, ale jsou určité limity, kdy to k něčemu ještě je dobré.
http://cs.wikipedia.org/wiki/EMP
http://cs.wikipedia.org/wiki/Permalloy

261875

29.1.2012 17:33

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 261862

V případě jaderného výbuchu nebo asteroidu se elektromagnetický puls skládá ze spojitého frekvenčního spektra. Většina energie je ve formě nižších frekvencí mezi 3Hz a 30kHz.

Paprsky gamma jaderného výbuchu produkují vysokoenergetické elektrony přes Comptonův rozptyl. Tyto elektrony jsou zachyceny v zemském magnetickém poli, ve výškách mezi 20 - 40 km, kde rezonují. Kmitavý elektrický proud produkuje soudružný elektromagnetický puls (EMP), který trvá asi 1 milisekundu až 1 mikrosekundu. Vedlejší efekty EMP mohou trvat více než sekundu.

Puls je velice silný a dlouhé kovové předměty (trubky, kabely) se chovají jako antény, na kterých se indukuje vysoké napětí, pokud puls nedokáží nijak uzemnit. Tato napětí a s tím spojené vysoké proudy jsou schopny zničit nechráněnou elektroniku, například elektrické spotřebiče, které nejsou v kovové, magneticky vodivé, uzemněné krabičce, především zničující je to pro polovodiče a absolutně nejhorší pro FET transistory. U EMP pulsu nebyly zaznamenány žádné účinky na biologické organismy.

Elektromagnetický impuls
Permalloy
The K Project

The mechanism for a 400 km high altitude burst EMP: gamma rays hit the atmosphere between 20–40 km altitude, ejecting electrons which are then deflected sideways by the Earth's magnetic field. This makes the electrons radiate EMP over a massive area. Because of the curvature and downward tilt of Earth's magnetic field over the USA, the maximum EMP occurs south of the detonation and the minimum occurs to the north.
mapka dosahu EMP pulzu V/m

[mrknutí jedním okem]

261877

28.1.2012 21:55

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 261828

v tom případě by se měla Persie soustředit na EMP bomby a znehybnit jim jejich plovoucí základny a pak nechat rozhodnout pěchotu. Ostatně tak to dopadne vždy když selžou sofistikovaná řešení - pěšáka musí dostat zase jiný pěšák. A bez funkční techniky by měla US Army velký problém i s Peršany....

261842

28.1.2012 22:35

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 261842

Technika nemůže a nesmí selhat,to by také mohl nastat chaos a to si nikdo z nás doufám nepřeje. [smích]

261843

28.1.2012 23:59

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 261843

na to bych nesázel, i v amerických zařízeních je spousta součástek Made in China a už se o tom psalo že nesplňují vojenské normy. Do US armády se cpou ohromné prostředky ale kvalita nestoupá a šetří se kde to jen jde protože se počítá že žádný vážnější a delší konflikt nebude. Takže ke každé letadlovce by stačilo dostat jednu pumu a pak už by stačily jen transportéry s pěchotou. Sice nevěřim že by selhalo všechno ale dost by je to pocuchalo a letadla by byla nepoužitelná - a pak by se ukázalo kolik se v amerických posádkách nachází hrdinů [chechtot]
Bez letectva by z nich ani prostí Íránští vojáci neměli strach protože by věděli že si to můžou rozdat na férovku.
A k tomu "nemůže selhat" - ona stačí i větší vlna částic od Slunce a může být problémů až běda....

261847

29.1.2012 1:06

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 261847

o tom jak bojovali americane ve druhe svetove si prectete napr:rimanka od alberto moravia, hlava 22, krizaci od pana hayma.

261849

29.1.2012 18:27

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 261849

jenže mezi druhou světovou a dneškem je ohromný rozdíl. Už jen v motivaci. Dnešní US armáda je hlavně žoldnéřská a s podporou nejnovější techniky a hlavně letectva válčí celkem s chutí. Ale pokud by mělo dojít na férový boj tak by výsledek moc povzbudivý nebyl. A domácí obránce by měl určitě větší motivaci - bojoval by za vlast. Osobně myslím že Američané podobné sabotáže očekávají tak tam posílají plovoucí základnu se speciálníma jednotkama aby i v případě technických problémů měli dobré šance.

261878

29.1.2012 13:06

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 261847

Co to je vojenská norma? Jak chcete ochránit švába proti pár kilovoltům? Leda tak nějakou klecí. Většinou se spíše jedná o odolnost proti:

Prachu, přímé vodě, vlhkosti, extrémním teplotám, nárazům ...

Ale čistě proti EMI toho za pár kaček moc nezmůžete. Stačí pár kabelů se slabou izolací, špatným stíněním a máte přeslechy, které zlikvidují komunikaci raz dva.

261864

30.1.2012 23:50

RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.

haban 178.?.?.?

Reakce na 261811

Celý film Threads na Google Videos
Hodně realistické. Jen pro silnější povahy. Strhující i když tomu moc nerozumíte (hodně hovorové angličtiny).

261959

30.1.2012 1:01

Ropa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

To asi bylo jasny zejo ze zaminky Tipu ma jadernou bzran je terorista musimme na nej uz neprojdou. Kazdej tah co udelate musi byt trosku odlisny, protoze to jinak nepritel prokoukne. Nepritel je ten kdo ma ropu kterou chceme.

261891

1.2.2012 16:06

Sýrie a co je ve hře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Naprosto vyčerpávající informace o Sýrii
- přeloženo z RU
http://outsidermedia.cz/Syrie-co-je-ve-hre-1.aspx

262135

Příspěvků: 64

28.01. 00:50 p.  jeden se....
28.01. 01:15 Vladimír Stwora  RE: jeden se....
28.01. 01:57 p.  RE: jeden se....
28.01. 06:04 Rene Bartosek  RE: jeden se....
29.01. 01:15 p.  RE: jeden se....
29.01. 01:57 steve  RE: jeden se....
29.01. 10:39  RE: jeden se....
28.01. 01:17 Barney  A Dolar bude zachráněn a ne že ne
28.01. 12:52 leicester196  RE: A Dolar bude zachráněn a ne že ne
28.01. 13:55 steve  RE: A Dolar bude zachráněn a ne že ne
28.01. 05:48 Rene Bartosek  Když se chce jít na Irán,
28.01. 08:13  RE: Když se chce jít na Irán,
28.01. 12:56  Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 15:27 karel4u  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 17:01  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 19:56 karel4u  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 22:45  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 23:31 karel4u  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 00:45  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 02:16 karel4u  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 03:21 Saša  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 03:39  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 04:58 Saša  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 06:08 Saša  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 08:38 Satanist  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 15:55 jen tak  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 19:47 Satanist  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 21:05  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 21:51  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 22:21 jen tak  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
30.01. 00:57 Satanist  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
30.01. 02:15  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
30.01. 06:37 vladbird@telus.net  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
30.01. 07:05 Satanist  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
31.01. 01:15 haban  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
31.01. 03:17 Rene Bartosek  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
31.01. 04:22  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
30.01. 17:40  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 09:12 Six  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 15:07 steve  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 21:21  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 13:27 ehm  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 15:58  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 23:11 baba_Blažková  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 16:22  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 18:09 ppppp  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 19:09  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 20:36 steve  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 03:28 haban  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 08:26  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 12:45  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
31.01. 00:50 haban  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 12:40 ppppp  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 16:36  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 17:33  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 21:55 Mirra  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 22:35 micha  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
28.01. 23:59 Mirra  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 01:06 karel4u  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 18:27 Mirra  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
29.01. 13:06  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
30.01. 23:50 haban  RE: Niečo pre tých čo sa tešia na WW3 a zážitky v štýle filmu Threads a seriálu Jericho.
30.01. 01:01  Ropa
01.02. 16:06  Sýrie a co je ve hře

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 33 čtenářů částkou 4 742 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 0

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 0

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 0

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 1

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 0

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Nejvyšší soud se zastal somálské studentky s hidžábem. Česko musí tolerovat náboženský pluralismus06.12.19 10:24 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
30,32 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,68 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
21,16 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 683,36 Kč
1 unce stříbra
383,43 Kč
Bitcoin
166 666,88 Kč

Poslední aktualizace: 10.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 993