Diskuze k článku

Obama píše Ahmadínežádovi dopis: pojďme se domluvit

Příspěvků 51

20.1.2012 23:31

Alibi?

lu.bro 78.?.?.?

Já nevím, vidím v tom alibismus. Nejprve vyhrožují, obviňují Irán, z vývoje nuklearních zbraní a pak pošle dopis pojďme se domluvit???

Myslím, že mají v plné paměti jak se domlouvali s jejich sousedy a jak vyhledávali zbraně hromadného ničení. Nevím často se zde píše o zájmu elit a mezi tyto zájmy likvidace Iránu patří.

Irán zastaví nukleární výzkum a budou volní???

Nevím jak bych reagoval já kdybych byl několikrát obviněn, nařčen a pak chlácholen dopisem....

261431

20.1.2012 23:58

RE: Alibi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 261431

tak tak, a ještě pod velmi čerstvou zkušeností s Kaddáfím v přímém přenosu. Ten se s nima také začal kámošit a oni mu náklonnost opětovali, i nobelovku mu chtěli udělit a najednou prásk, bum, klacek do zadku, země rozkradená a desítky ticíc civilistů i s celými městy v pánu. Z toho si jistě vzali Íránci ponaučení, že se zločinci se nejedná. Tedy Íránci jsou ještě slušní, měli ho poslat i s dopisem do ...... Myslím diplomatickou mluvou do ......, ale tlak, pod kterým nyní Írán je, to je něco pro diplomaty se silnými nervy.

261433

24.1.2012 1:09

RE: Alibi?

p. 125.?.?.?

Reakce na 261433

...dopis v trojim provedeni velice zavani propagandou/aby se nahodou neztratil/ .....nikdo v Bilem dome zrejme netusi kde je jakekoliv Iranske velvyslanectvi kam posel doruci jednoduse dopis v nekolika minutach .. ... dopis nejmirumilovnejsiho presidenta v historii lidstva... ktery usoudil ze takovej dopis jenom podpori jeho povest ...a my zapomene na jeho valky,veznici Q.,bestialni smrt vetsinou zvoleneho K. atd. a velice represivni zakony proti vlastni populaci...s.pres. zde chce vypadat jakoby holubicka a nevinny poslicek miru a pokoje a v zajmu ubraneni lidskych prav je ochoten vybombardovat ty za jejichz lidska prava se prave bombarduje s tim ze potom nastane mir protoze jiz nezbyde nikdo pro koho by se lidska prava musela branit.... A zatim co pod jeho vedenim se shromazduje /jiz delsi dobu/ mnozstvi ponorek s raketami s atomovymi hlavicemi...,vetsi mnozstvi letadlovych lodi a jeste vetsi mnozstvi po zuby ozbrojenych zoldaku tesne u pobrezi Iranu a coz znamena hrozive obkliceni te zeme /a vyhruzky destrukce zeme i jeji populace / neberou konce........jakpak asi vypadaji "mirova" jednani ve stinu sibenice...to neni veru tezke si predstavit...a tak hej Iran mars se domlouvat !!!...doporucuji ..../zde nebudu vulgarni/..ti co to mysli s kaZdym dobre.... vzdy a za vsech okolnosti........jestlize vlada Iranu je spatna je treba ji odstranit , tak jako v jinych zemich a"holubicky maji prostredky k tomu/...snad obyvatele Iranu budou usetreni....silenstvi valky....Miru zdar...

261555

21.1.2012 0:21

RE: Alibi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 261431

To aj Kadáfi sa vzdal vývoja atómovej bomby za sľub západu že už bude nepriateľstva koniec a bude len mier a priateľstvo medzi Líbyou (jeho režimom) a západom. Dokonca musel odškodniť obete za teroristické činy ktoré mu pripisovali a aj tie peniaze vyplatil.

Hitlary Clinton: "We came, we saw, he died"
kadafi-dead

261436

21.1.2012 18:59

RE: Alibi?

vodnik007 69.?.?.?

Reakce na 261431

Iran by opravdu mel upustit od jaderneho prumyslu.
Hned by se ukazalo, ze ve skutecnosti jde o iranskou olejovou burzu, ktera vadi lichvarum.
Stejny duvod byl, proc nas opustil Husein a Kadafi.

261481

23.1.2012 0:31

RE: Alibi?

Onasis 89.?.?.?

Reakce na 261431

presne tak, je to predposledny step pred vojnou ... aj baran aj koza

261526

21.1.2012 0:52

Iran by to,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

o co ho zada USA, udelat nemel.

Ustupky velmocim se nedelaji!!! Velmoci si JEN zajmy vynucuji, diktuji!!! V pripade libiveho, diplomatickeho navrhu velmoci (posledniho nevalecneho kroku) se jedna JEN o ucel - oklamani.

Vzpomenme si na udobi Gorbaceva. Rusi vyslyseli Americany, udelali ustupky, pro Gorbaceva vyhandlovali Nobelovu cenu miru a od te doby Americane vytesnuji (obsazuji) prostor kolem Ruska. Ja osobne bych se nedivil, kdyby USA nepracovaly na odejmuti Sibire od Ruska. Mozna to vyzniva jako utopie, ale ja to vidim jako americkou strategii - jiste aspekty tomu nasvedcuji.

261437

21.1.2012 1:08

RE: Iran by to,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 261437

Ale samozřejmě. Já také neříkám, že by měl Írán začít příst jako kočka a spokojeně usnout. Jenom říkám, že by si měl odpustit urážlivé výroky na adresu Ameriky.

261438

21.1.2012 1:16

RE: Iran by to,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 261438

>Jenom říkám,
>že by si měl odpustit urážlivé výroky na adresu Ameriky.
Iran by ted mel byt spise tichy anebo radeji zahadny. Rozhodne by se nemel zacit bratrickovat a ani vystupovat sebevedome a nepratelsky.

261441

21.1.2012 16:35

RE: Iran by to,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 261441

Naozaj? Jadrový potenciál SŠA je síce strašný, ale okrem totálnej výmeny sa nedá veľmi selektívne použiť - zaserie aj vlastné hniezdo.
Čo myslíte, čo robia generálne štáby Ruska, Iránu, Číny, Pakistanu?
Buvi, buvi? Či haji, haji?
Ide o všetko, aktivity SŠA im idú po krku. Čo by ste priatelia robili vy?
Aktivity Iránu plne schvaľujem, s teroristami a vagabundami sa nevyjednáva! Vodu kážu, víno pijú. Podľa činov ich predsa poznáte!

Tento link predsa vyšiel u Vás:

http://hardons-blog.blogspot.com/2012/01/5-minutes-to-self-immolation-of-israeli.html

Čo myslíte, aké závery a plány majú na stole v GŠ? Toto je gambit o Zem.

Hovno viem(t)e.

261471

21.1.2012 17:14

RE: Iran by to,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 261438

urážlivé výroky?Jsou stoprocentně pravdivé.Podat USraeli naivně prst znamená přijít o ruku a pak i o zbytek těla.Jediné, co Írán může zachránit je jeho setrvání na pozicích a žádné ústupky.I za cenu války, které se Obama bojí víc než Ahmadinejad.

261476

22.1.2012 16:34

RE: Iran by to,

Karel IV 90.?.?.?

Reakce na 261438

Cili zaprit sve presvedcení, zaprit vse v co verim a cekat na pohlazení? Pane Stwora mne překvapujete...

261507

23.1.2012 1:59

RE: Iran by to,

p. 125.?.?.?

Reakce na 261438

...co tedy ma Iran rikat ?? : Aha/US/ nejsou na dne nikomu nic nedluzi a maji na to a muzou valcit treba 100 let....kvuli tomu , ze si to p.S preje a je to v ramci diplomatickych konvenci kdy se tito diplomate odeberou na nejkrasnejsi a nejprijemnejsi a nejdrazsi dovolene/ovce zaplati/ a kde se pak sejdou na 5 minut jednani pri kterych si tito diplomate lzou jeden druhemu do ksichtu //ale beda kdyz jeden z nich /treba Iran/ nehraje tyhle prasivy tyjatry a rekne pravdu a co si mysli tak je oznacen prinejmensim jako velkohuby..!!....??.. tak zvane vyjednavani podle predstav US znamena , ze druha strama musi prijmout predem stanovene podminky!!!..../vzdy velmi nevyhodne/ a kdyz je neprijme zacne z US velke pisteni : Oni /zlodusi/nechteji vyjednavat/domluvit se /....z clanku take neni jasne kdo tedy cviceni zrusil..kdo rozhoduje nejdrive je to US a poto zase Iz.....

261528

21.1.2012 19:27

RE: Iran by to,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 261437

>Ustupky velmocim se nedelaji!!! Velmoci si JEN zajmy
>vynucuji, diktuji!!! V pripade libiveho, diplomatickeho navrhu
>velmoci (posledniho nevalecneho kroku) se jedna JEN o ucel -
>oklamani.


Možné je všechno. Záleží co ty dohody doopravdy podmiňuje. Každopádně jsem zastáncem diplomacie, nikoli konfrontace. Být na straně Íránu, ten návrh bych bral vážně, ale s bratříčkováním bych byl opatrný.

>Vzpomenme si na udobi Gorbaceva. Rusi vyslyseli Americany,
>udelali ustupky, pro Gorbaceva vyhandlovali Nobelovu cenu miru a
>od te doby Americane vytesnuji (obsazuji) prostor kolem Ruska. Ja
>osobne bych se nedivil, kdyby USA nepracovaly na odejmuti Sibire
>od Ruska.

Gorbačov naletěl na líbivé řeči Západu a udělal mnoho chyb. Zejména rozpuštění VS měl podmínit rozpuštěním NATO a důsledně na tom trvat. Takhle to vypadá, že byl jen poskok Západu a Rusku potažmo celému světu jen uškodil. S tím podněcováním USA proti Rusku samozřejmě souhlasím. USA - a nejmenovaný státeček který má na ně nesmírný vliv nepotřebuje silné a velké Rusko a dělá vše pro to ho podkopat.

261482

21.1.2012 1:12

Titulek je povinný!

Peptalkin 62.?.?.?

Ale Írán by měl, podle mého názoru, využít příležitost a ukázat ochotu jednat. Opatrnost je samozřejmě na místě, věřit Americe je jako věřit klubku sršňů, navíc Američané svou zahraniční politiku dávno neřídí, o té se už desítky roků rozhoduje v Tel Avivu, ale velkohubá prohlášení typu „aha, jsou na dně“ nebo „nemohou si to dovolit“ apod. situaci neprospěje. Není to ani diplomatické, ani moudré. Ať už jsou důvody Ameriky jakékoliv (a věřím, že tíživá finanční situace a vyrabovaná státní pokladna přispěla ke snížení jejích bojechtivosti), toto je pro Írán šance, která se nemusí podruhé opakovat.

- To je velmi trefna poznamka. Samozrejme ze z dielne USA ide o zase nejaku dobre premyslenu budu na Iran a urcite cakaju na vhodnejsiu chvilu ked to v Irane nebude nikto cakat, aby im mohli zatat kudlu do chrbata, ale vykrikovat taketo nerozvazne kecy a vysmievat sa Americanom ze na to nemaju je velmi hlupe a kontraproduktivne. Podla mojho nazoru disponuje USA v dnesnej dome takym zbranovym arzenalom, ze by v Irane nezostal kamen na kameni, keby sa ho rozhodli na Iran v plnej parade pouzit. A este keby to Izrae okorenil nejakymi jadrovymi hlavicami, tak tam sto rokov nevyrastie trava. Perzania by mali byt pouceni z minulosti a mali by vystupovat rozvaznejsie. Stale su proti USA v pozicii Davida proti Goliasovi.

261439

21.1.2012 1:35

RE: Titulek je povinný!

jardob 78.?.?.?

Reakce na 261439

Suhlasim s tym ze ide o manever zo strany USA. Jednak sa blizia prezidentske volby ktore budu v novembri a Obama zo strany demokratov je jediny kandidat. Mozno sa chce zapacit ludom, lebo si to u nich posral, dost im nasluboval a malo z toho dodrzal. Ale nespoliehal by som na to! USA Iran napadnu, otazka je kedy, je dost mozne ze si zase vymyslia zamienku, aby to ospravedlnili pred obcanmi a svetom.
Podla mna je uplne jedno ako Iran na list odpovedal. S teroristami sa neda dohodnut a tym USA jednoznacne su! Co sa tyka arzenalu, Iran ma podporu Ruska aj Ciny a tie ich dotuju aj patricnym vybavenim a bojovou technikou. Iran je pre Rusov dolezity, nenechaju si ho ukradnut. Co sa tyka USraelu, tak dlho sa chodi s dzbanom po vodu, kym sa nerozbije. Tato vojna bude mat pre USrael fatalne nasledky.
Podla mna im nejde len o Syriu alebo Iran, ale prakticky o cely blizky vychod, juhoazijske krajiny a potom hup na cinu a rusko a budu mat svoju globalnu Celosvetovu Firmu o ktorej snivaju uz storocia...

261444

21.1.2012 2:33

RE: Titulek je povinný!

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 261444

Do poslednej bodky suhlasim so vsetkym co si napisal!

"Mozno sa chce zapacit ludom, lebo si to u nich posral, dost im nasluboval a malo z toho dodrzal. Ale nespoliehal by som na to! USA Iran napadnu, otazka je kedy, je dost mozne ze si zase vymyslia zamienku, aby to ospravedlnili pred obcanmi a svetom."

Par sekund ako som chcel ist pisat odpoved na Tvoj prispevok, som este preskocil o stranku nizsie a uzivatel s IP 193.?.?.? napisal presne to, co som chcel chcek v tomto prispevku napisat. Ulahcil mi tym pracu.

---->>>>>

"Je to gesto jen na efekt, po němž přijde false flag... Podívejte, jaká je ta Amerika hodná, mírumilovná, chce se domluvit. A ten Írán proradný, podívejte na něj, letadlovou loď nám potopil. To byla první Obamanova moucha.

Teď ta druhá - už se to projevuje, Írán si říká, na válku Obojetný nemá koule, budeme mít klid. Chyba lávky, k čemu tedy to útočné uskupení u Perského zálivu?"


Sam by som to lepsie nenapisal [mrknutí jedním okem]

261449

21.1.2012 1:56

RE: Titulek je povinný!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 261439

>Podla mojho nazoru disponuje USA v dnesnej
>dome takym zbranovym arzenalom, ze by v Irane nezostal kamen na
>kameni, keby sa ho rozhodli na Iran v plnej parade pouzit.
Mate pravdu, ale vetsina arsenalu by musela byt nejak dopravena blize k Iranu (je prece jen na opacne strane zemekoule) a nasledne tam obsluhovana..., ma na to vsechno ted zadluzena Amerika prostredky a silu? Protoze mezitim by take musela zaopatrit zivot vlastnich lidi doma - to by musel byt dalsi zajem, tedy nutna sila - nutne investice... Verte, ze by tim Amerika hodne ztratila.
>A este keby to Izrae okorenil nejakymi jadrovymi hlavicami, tak tam sto rokov nevyrastie trava.
Jenomze Iran neni zase tak daleko od Izraele, takze pouziti jadernych zbrani by soucasne bylo kontraproduktivni.
>Perzania by mali byt pouceni z minulosti a mali by vystupovat rozvaznejsie. Stale su proti USA v pozicii Davida proti Goliasovi.
S tim vyustenim plne a bez vyhrad souhlasim.

261447

21.1.2012 17:11

RE: Titulek je povinný!

Smoker 88.?.?.?

Reakce na 261439

USA v dnesnej dome takym zbranovym arzenalom, ze by v Irane nezostal kamen na kameni, keby sa ho rozhodli na Iran v plnej parade pouzit. A este keby to Izrae okorenil nejakymi jadrovymi hlavicami, tak tam sto rokov nevyrastie trava.
nie celkom. daval som tu do rubriky "ve zkratce" clanok rozoberajuci Iransku raketovu silu.
http://www.zvedavec.org/vezkratce-5818.htm

261474

21.1.2012 1:16

Obmán chystá boudu, dvě mouchy jednou ranou...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Je to gesto jen na efekt, po němž přijde false flag... Podívejte, jaká je ta Amerika hodná, mírumilovná, chce se domluvit. A ten Írán proradný, podívejte na něj, letadlovou loď nám potopil. To byla první Obamanova moucha.

Teď ta druhá - už se to projevuje, Írán si říká, na válku Obojetný nemá koule, budeme mít klid. Chyba lávky, k čemu tedy to útočné uskupení u Perského zálivu?

261440

21.1.2012 1:21

Nuke

Annalytik 89.?.?.?

Izrael tam letos hodí jednu nebo dvě atomovky. Nemůžou čekat, až budou mít možnost taky poslat stejnej dáreček. [velký smích]

261442

21.1.2012 1:30

A to jste Vladimíre...

leo69 89.?.?.?

...vzal kde, že jim Írán odpověděl posměšně? To je v nějakém íránském oficiálním prohlášení? Co když je právě tohle ta USraelská past na veřejné mínění - my na ně slušně, domluvou a oni na nás neurvale a drze... Jsou to teď z obou stran mistrovské šachové partie, pozor na to.

m, [mrknutí jedním okem]

261443

21.1.2012 1:40

RE: A to jste Vladimíre...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 261443

>...vzal kde, že jim Írán odpověděl posměšně? To je v
>nějakém íránském oficiálním prohlášení?
V anglickem originalu je napsano:
To the Iranians, however, the gestures are meaningless, because the Obama Administration’s actions with Iran have always contradicted its words. Moreover, Iran believes that the U.S. has not attacked, because it knows that the costs of a war with an opponent like Iran are too high and its consequences far too risky.

261445

21.1.2012 1:47

RE: A to jste Vladimíre...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 261443

Tady: "...while Iranian officials said it was a sign of things as they really are: the U.S. cannot afford to wage a war against Iran."

261446

21.1.2012 11:12

RE: A to jste Vladimíre...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 261446

To fakt vidíte jako arogantní? Možná nediplomatické, ale jako arogantní to tedy nevidím. Však je to pravda, že za současné situace by cena za tuhle válku byla příliš vysoká (minimálně pro celý region). I Libyii měli jako "jistou", že stačí týden a bude po všem - a on z toho byl skoro rok.
A co Íráncům zazlíváte (jestli je tedy ten dopis vůbec skutečný)? U jednacího stolu seděli několikrát a vždy to bylo o "vzdejte se, nic se vám nestane". Kdo ponižoval a urážel Írán na jednáních (viz třeba v OSN)? Kdo arogantně odcházel "s těma se bavit nebudu"? Byl vůbec někdo z "druhé strany", kdo chtěl skutečně jednat? Jestli mě paměť nezrazuje, Írán splnil požadované podmínky za svou stranu, ale straně druhé to bylo pořád málo, takže vymýšlela další a další "nařízení".
Získalo snad Rusko písemnou záruku, že "deštník" není za účelem napadení jejich země?
V článku se píše, že Íránci berou dopis za projev slabosti USA. To je hloupá spekulace vyvozovat z té věty takovýto závěr.

261457

22.1.2012 16:13

RE: A to jste Vladimíre...

steve 166.?.?.?

Reakce na 261457

pro Lin a jine Zvedavce
.. tak on se chce "manasek" Doomluvit !? No, kruci - to je ale hodnej kluk, no ne ?? A jak asi ty jejich Doomluvy vypadaji ve skutecnosti ? U nich doma - v eemericku ? [chechtot]
.. nebudte lini (bez srandicek - Mila a Vazena Lin )a kliknete !! Uvidite Rona Paula nazivo (?), a EEmerickou Deemodradyckou Dyzguzy ... a nechte si to dojet dokonce ...
.. No - takze asi tak se "Doomlouvaji" - mirotvurci a Zbojenci ..
---
http://revolutionarypolitics.tv/video/viewVideo.ph...

261506

21.1.2012 11:16

RE: A to jste Vladimíre...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 261443

I tak to může být... Však taktika "my ne, to oni" je staletími osvědčená.

261458

21.1.2012 16:11

RE: A to jste Vladimíre...

Aleš Krejčí / Brno 94.?.?.?

Reakce na 261443

1. Myslíte si, že forma odpovědi může mít vliv na chování kovaných pragmatiků v USA a tím pádem vliv na světové dějiny? Ano, jak víte, jak skutečně Irán odpověděl?
2. Je o čem jednat? S vyděrači se nevyjednává. Ustupovat z jakýchkoliv pozic pro Irán není logické. Proč? Záruky nejsou a jsou negarantovatelné, viz Libye.
3. FF? Snad ne, ale..

261470

21.1.2012 17:46

RE: A to jste Vladimíre...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 261470

Víte, ona je tu základní otázka = proč je Írán umístěný do "osy zla" (se všemi následky - sankcemi počínaje a "nakládačkou" konče). Prý kvůli vývoji jaderné bomby... a prý chce smést Izrael z mapy. Přitom o existenci nebo vývoji jaderné zbraně není ani jediný důkaz. Nic. Ani experti, které Írán do země pustil (a spolupracoval s komisí MAAE), žádný důkaz nenašli. Írán má podepsané mezinárodní dohody o jaderné spolupráci a pokud vím, nedělal žádné problémy kontrolám. A kontrolory pustí klidně i nyní (jak oznámil ve středu).
Nechci na nikoho ukazovat prstem, ale jsou na světě země, které atomovky vyrábějí, žádné mezinárodní dohody nepodepsaly a všem těm MAAE komisím se smějí do ksichtu. A sankce nebo "bezletová zóna"? Nic takového.
A s tím, co jste napsal, souhlasím.

261479

21.1.2012 2:04

usa .., ..* "a domluvit se .. !?" *..

steve 166.?.?.?

.. ach jo .., nevite v kolik zavira reznik Jiranek ??, dosla mi tlacenka .. [smích]

261448

21.1.2012 6:17

Můj názor je ten,

Wigwam 217.?.?.?

že k útoku na Írán nedojde, museli by totiž nejdříve asi dostat Sýrii, jenomže ouha, tam mají Rusové základny, pokud napadnou Sýrii, fakticky napadnou Rusko a oni dobře vědí, že by to byla fatální chyba. K článku. Nevzpomínám si, že by Írán někomu něco udělal, aby se musel plazit před Usrael? Z jakého důvodu? Myslím, že vzhledem k postojům a sankcím (nejen) Usraele jim Irán může s čistým svědomím vzkázat, táhněte do prdele, máme vás dost a já nemůžu než souhlasit.
Proč to všechno? Někde jsem četl, že ústřední moc NWO má být umístěna na Kypru, má všude stejně daleko - Afrika, Evropa, Blízký východ, a je to v podstatě izolovaný ostrov, takže až se po světě budou toulat hordy hladovějících, jak je zmiňuje Kissinger http://www.czechfreepress.cz/valky/henry-kissinger..., ostrov jim zaručí bezpečí, to ale znamená vyčistit okolí, sever Afriky už čistý je, zbývá blízký východ, Evropa už je taky čistá. Navíc se jižně od Kypru mají nalézat obrovská ložiska ropy a zemního plynu.

261452

21.1.2012 17:14

RE: Můj názor je ten,

Smoker 88.?.?.?

Reakce na 261453

Pozor, to je satira. Vymysleny rozhovor.

261475

22.1.2012 19:56

RE: Můj názor je ten,

nitram.r 94.?.?.?

Reakce na 261475

Ale no tak, Smokere, nebuďte komik. Žádná satira, Kissinger je starý cynik. A člověk, který má ruce velmi, ale skutečně velmi od krve. Vietnam, Palestina. A za to ještě dostal Nobelovku. Sám ji však označil za vrchol absurdity.

261517

21.1.2012 9:22

vyšší moc

fohat 88.?.?.?

nad tímto termínem se před plněním ošívá kdejaká pojištovna a při chřestění nuklearními zbraněmi se ona vyšší moc také velmi silně projevuje....nebot kdejaký Kissinger je pro onu vyšší moc zakrnělé dítě,hrající si s nebezpečnou....pro ZEMI... bábovičkou...ostatně od roku 1945 již ona VM zasáhla ku prospěchu vývoje lidských dětiček několikrát,čili i nyní,kdy seriozní osoby mají specificky zodpovědně projevy,viz přiložené video.Prosím o čtenáře a snad i editora o shovívavost....video osloví ostatní zralé čtenáře,kteří již na to MAJÍ KOULE..http://www.youtube.com/watch?v=t19ZRCzglaI&feature=player_embedded

261456

21.1.2012 16:36

Jeden taký list už bol

sxg 178.?.?.?

1. Palestinci musí uznat Izrael jako stát židovského národa.
2. Smlouva musí být ukončením konfliktu.
3. Problém arabských uprchlíků musí být vyřešen mimo hranice Izraele.
4. Palestinský stát musí být demilitazirovaný a mírová smlouva musí garantovat bezpečnost Izraele.
5. Bloky osídlení musí zůstat v rámci Státu Izrael a Jeruzalém musí zůstat jeho jednotným hlavním městem.
Izraelský premiér: 5 podmínek pro vznik Palestinského státu, včetně zachování bloků osídlení
http://afinabul.blog.cz/1105/podminky-netanyahua

261472

22.1.2012 10:42

věrohodnost velmoci

lucifuge 85.?.?.?

Bylo by naivní jim cokoliv věřit. O situaci, kde USA byly velmi zainteresované stejně jako u Íránu, pravil bratr R. Karadžiče Luka:

Holbrooke garantoval, že obvinění bude staženo, když Radovan úplně odejde z politiky a veřejného života. Oni mají tuhle instituci stahování obvinění a my jsme měli naději, nejenom protože to řekl Holbrooke, ale protože máme všechny argumenty a protože tribunál má dokumenty, které podporují Karadžičovu nevinu. Bohužel, je zajímá pouze odsouzení Radovana a Mladiče.

Jo, myslíme a uděláme to upřímně!

261499

22.1.2012 14:17

Nevěřím...

Zuwen 89.?.?.?

Nevěřím v "upřímnost" Ameriky ! Určitě jde o to, že Amerika už nemá dostatek prostředků na vedení války - naopak nyní zcela jistě nabídne "pomoc" znovu vybudovat zničenou zemi...Amerika potřebovala nová odbytiště pro svou výrobu..- byl to jen a jen mocenský boj o nové trhy. A nyní přichází kýžený čas začít "rýžovat" v nových odbytištích..určitě bude celá řada významných nadnárodních společností (řízených z Ameriky) neuvěřitelně mnoho investovat do této země, aby si ji podmanily ekonomicky (a tím bude mít Amerika zajištěnou kontrolu nad celou zemí). Nic jiného než mocenské a ekonomické zájmy Ameriky v tomto "konfliktu" není...

261502

22.1.2012 15:57

RE: Nevěřím...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 261502

>Nevěřím v "upřímnost" Ameriky ! Určitě jde o to, že
>Amerika už nemá dostatek prostředků na vedení války -
>naopak nyní zcela jistě nabídne "pomoc" znovu vybudovat
>zničenou zemi...Amerika potřebovala nová odbytiště pro svou
>výrobu..- byl to jen a jen mocenský boj o nové trhy. A nyní
>přichází kýžený čas začít "rýžovat" v nových
>odbytištích..určitě bude celá řada významných
>nadnárodních společností (řízených z Ameriky)
>neuvěřitelně mnoho investovat do této země, aby si ji
>podmanily ekonomicky (a tím bude mít Amerika zajištěnou
>kontrolu nad celou zemí). Nic jiného než mocenské a
>ekonomické zájmy Ameriky v tomto "konfliktu" není...
Se vsim souhlasim, az na tuto malickost - "v tomto konfiktu". Copak Americe slo nekdy o neco jineho? Nikdy nikde pri jakemkoliv jednani. Vzdy vetsina obcanu te zeme mamila. Podle, podprahove. Tak se te zeme dobrodruzi odjinud zmocnili a tak se zmocnuji ostatnich zemi sveta.

261505

22.1.2012 16:53

RE: Nevěřím...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 261502

>Amerika potřebovala nová odbytiště pro svou
>výrobu..- byl to jen a jen mocenský boj o nové trhy. A nyní
>přichází kýžený čas začít "rýžovat" v nových
>odbytištích..

Aká výroba?
Prakticky vyrábajú len dlhy (dolár a dlhopisy) a zbrane, a pri takej spotrebe čo majú sú prakticky bankrot.
Ich dlhy ani Čína ani Rusko nekupuje (ostatné členy BRICS a ŠOS detto) a zbavujú sa ich neuveriteľnou rýchlosťou dokonca vyrovnávajú sa vo svojich menách.

Takže USA má to nahnuté prakticky nikto z (budúcich) ekonomických veľmocí ich dlhy nekupuje (Japonci sa snažia vymaniť z vplyvu USA) a rinčať zbraňami sa oplatí len vtedy keď protivník nemá účinne protiopatrenia.

261509

22.1.2012 19:50

RE: Nevěřím...

Zuwen 89.?.?.?

Reakce na 261509

Jaká "výroba" ? - to je jasné:
budou se stavět nové (americké tedy v majetku američanů) domy, hotely, supermarkety, popř. sklady pro výrobu, montovny, šicí díly, apod. s levnou pracovní silou...také nemocnice, zábavní centra, školy atd. - vše bude patřit američanům a zisky potečovu tím jediným "správným" směrem - do USA (je přece zapotřebí zlikvidovat "krizi" v USA !) - už chápete ?...

261516

22.1.2012 21:07

RE: Nevěřím...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 261516

Aha, to sa nestane, Američania idú pre ropu a jeho obchodovanie v dolároch a to predstavuje problém pre nich riziko-olejová infraštruktúra je zraniteľná.

261523

22.1.2012 16:41

Masivní přesun tanků v Kalifornii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

http://outsidermedia.cz/19-leden-2012-Masivni-pres... [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten]

261508

23.1.2012 21:49

Pokračování Obamova dopisu - masivní přesun tanků v Kalifornii!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 261508

To je právě pokračování Obamova dopisu - to jsem zapomněl podotknout! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

261548

22.1.2012 23:42

Mírotvůrce posílá další letadlovou loď

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

US-Obamfuhrer se chce domluvit prostřednictvím diplomacie letadlové lodi Enterprise:

http://rt.com/news/aircraft-carrier-hormuz-iran-39...

Čína se domnívá, že USA, Rusko a Izrael se připravují na válku v Perském zálivu:

http://czech.cri.cn/811/2012/01/20/101s127942.htm

Zdá se, že je těsně před válkou, pamatujete na poslední "mírové ultimátum" Saddámu Husajnovi?

261525

23.1.2012 8:26

Propaganda -čirá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Domluva dlouho a zjevně znepřátelených stran se taky někdy koná potajmu skrze důvěryhodné třetí strany. Ale "otevřeným dopisem", by to bylo snad poprvé. Klín je správné jméno, a některé to vlastně už zasáhlo. Argumentovat touto "bohulibou iniciativou" budou media až...
Zdechající kobyla není ještě ve stádiu prozření, a nadělá ještě ...

261530

23.1.2012 8:55

alibizmus, ospravedlnenie útoku

Erika 52 91.?.?.?

Aj Kaddáfímu podávali ruky a písali dopisy, v ktorých mu vyslovene lichotili, a potom ho nechali zavraždiť a jeho krajinu aj so všetkými výdobytkami pre občanov uvrhli do biedy a teroru.
Len úplný hlupák ešte môže veriť USA. Je to krajina, ktorá ohrozuje svet treťou svetovou vojnou, pácha vojnové zločiny a zločiny proti ľudskosti naprieč kontinentami.
Ak sa nepodarí zastaviť ich teroristické neokoloniálne chúťky, všetci zaplatíme ich účty a o to vlastne ide. Biliónový dlžník sa potrebuje striasť svojich veriteľov a dobyť nové územia s otrokmi a surovinami.

261531

23.1.2012 11:39

ĎÁBEL SE DRŽÍ SVÉ TAKTIKTY

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Tento dopis vnímám v souvislosti s návštěvou Kissingera v Moskvě. Základním heslem NWO jestřábů je "rozděluj a panuj". Potřebují rozdělit koalici Ruska, Číny a Iránu, aby je nakonec porazili jednotlivě. Satanisté neuvažují v řádech let, desetiletí ani délky lidského života. Za chvíli přijde i jednání s Čínou a popř. i s Pakistanem.

Každému z nich slíbí, že jeho nesežerou, že jim stačí jenom "ten druhý" a slíbí za to přátelství na věčné časy a podíl na globální moci... [smích] Kdo vyměkne a prodá se ďáblu, bude zatracen.

261533

23.1.2012 16:12

RE: ĎÁBEL SE DRŽÍ SVÉ TAKTIKTY

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 261533

>Každému z nich slíbí, že jeho nesežerou, že jim stačí
>jenom "ten druhý" a slíbí za to přátelství na věčné
>časy a podíl na globální moci... [smích] Kdo vyměkne a prodá se
>ďáblu, bude zatracen.

Pravda, ale každý z nich vie, že "diabol" nemá záujem deliť o moc (tým pádom nemieni dodržať sľub). Z tohoto jasne vyplýva, keby ktokoľvek z nich prijal bol by za idiota.

Myslím si, že Putin povedal nie a informoval ostatných členov BRICS/ŠOS o detailoch ponuky Kissingera, preto bolo všetko za zavretými dverami, aby nedošlo zbytočným únikom informácií.

261536

23.1.2012 11:42

Nevím ale

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

připadá mi to tak trochu, my jsme chtěli jednat a vidíte s nima se nedá než po zlým....
Kdo ví, co ještě bylo přílohou toho dopisu....

261534

24.1.2012 5:12

Dohodnem se,potresenim rukou,Ti druhou rukou vrazim nuz pod zebra.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Nakonec,at si ctenar udela zaver sam,kdo vladne ve Washingtonu,kdo,jsou terroristi a kdo ma zotpovednost za vsechny minule revoluce a valky.
Ted, jde jen o to,kdyz se vyvola treti svetova valka, jak nas uz drive ujistil israelsky general,ze,Goymove-krestane ,nebudou mit moznost se ji vymknout, tak ,jeste zbyva dodatecna otazka,kdyz zkonci treti svetova valka ,kdo bude zase israelskemu statu a svetovemu zidovstvu platit reparace,odskodneni,protoze i kdyz Israel napadne jiny stat,tak bude mit stale narok na odskodneni.
Atlanta Jewish Newspaper Advocates Mossad Assassinating Obama If Iran Gets Nukes

Richard Silverstein
January 21, 2012

Andrew Adler, now that’s a name that should live in Jewish infamy. He’s the publisher of the Atlanta Jewish Times who actually published a column in his paper saying that one of three options Israel should consider on the day the Prime Minister hears that Iran has a nuclear weapon is for Mossad agents in the U.S. to assassinate Barack Obama.

Mit, Israel za pritele,tak,uz nemusite mit nepritele.
Vložený obrázek
Prakticky to znamena,ze,jakmile neskacete,jak "Israel piska",tak jste nepritel,to je cele to tajemstvi tak zvaneho antisemitismu pro neexistujici semity,jak i mnozi politici Israelu vedi,ze je vice semitismu v Palestincich ,nez v nich samotnych, nakonec v minulosti uz ziskali praxi,jak se zbavit neposlusneho politika.
“I don’t see much future for the Americans… It’s a decayed country. And they have their racial problem, and the problem of social inequalities… My feelings against Americanism are feelings of hatred and deep repugnance… Everything about the behavior of American society reveals that it’s half Judaized, and the other half negrified. How can one expect a State like that to hold together?”- Adolf Hitler (German Chancellor, leader of the Nazi party, 1889-1945)
Tech,co neco predpovedeli,bylo,vic.
Do you know Patton the best american war hero said this about jews...
[Jan 18, 2012] Best Answer: I believe the above comments were all true, I am afraid. Here is the General Patton's Warning in whole http://www.natvan.com/national-vanguard ... ~ by Go Home Khazar (Patton’s diary entry for 17 September 1945 reads:

“The virus started by Morgenthau and Baruch against all Germans is semitic revenge. Now I’m being ordered to remove German civilians from their homes for the purpose of housing Displaced Persons.
Jmena a mista se zmenily,ale,v podstate veci se historie opakuje.

261561

Příspěvků: 51

20.01. 23:31 lu.bro  Alibi?
20.01. 23:58  RE: Alibi?
24.01. 01:09 p.  RE: Alibi?
21.01. 00:21  RE: Alibi?
21.01. 18:59 vodnik007  RE: Alibi?
23.01. 00:31 Onasis  RE: Alibi?
21.01. 00:52  Iran by to,
21.01. 01:08 Vladimír Stwora  RE: Iran by to,
21.01. 01:16  RE: Iran by to,
21.01. 16:35  RE: Iran by to,
21.01. 17:14  RE: Iran by to,
22.01. 16:34 Karel IV  RE: Iran by to,
23.01. 01:59 p.  RE: Iran by to,
21.01. 19:27  RE: Iran by to,
21.01. 01:12 Peptalkin  Titulek je povinný!
21.01. 01:35 jardob  RE: Titulek je povinný!
21.01. 02:33 Peptalkin  RE: Titulek je povinný!
21.01. 01:56  RE: Titulek je povinný!
21.01. 17:11 Smoker  RE: Titulek je povinný!
21.01. 01:16  Obmán chystá boudu, dvě mouchy jednou ranou...
21.01. 01:21 Annalytik  Nuke
21.01. 01:30 leo69  A to jste Vladimíre...
21.01. 01:40  RE: A to jste Vladimíre...
21.01. 01:47 Vladimír Stwora  RE: A to jste Vladimíre...
21.01. 11:12 Lin  RE: A to jste Vladimíre...
22.01. 16:13 steve  RE: A to jste Vladimíre...
21.01. 11:16 Lin  RE: A to jste Vladimíre...
21.01. 16:11 Aleš Krejčí / Brno  RE: A to jste Vladimíre...
21.01. 17:46 Lin  RE: A to jste Vladimíre...
21.01. 02:04 steve  usa .., ..* "a domluvit se .. !?" *..
21.01. 06:17 Wigwam  Můj názor je ten,
21.01. 06:36 ka58  RE: Můj názor je ten,
21.01. 17:14 Smoker  RE: Můj názor je ten,
22.01. 19:56 nitram.r  RE: Můj názor je ten,
21.01. 09:22 fohat  vyšší moc
21.01. 16:36 sxg  Jeden taký list už bol
22.01. 10:42 lucifuge  věrohodnost velmoci
22.01. 14:17 Zuwen  Nevěřím...
22.01. 15:57  RE: Nevěřím...
22.01. 16:53 Oracle  RE: Nevěřím...
22.01. 19:50 Zuwen  RE: Nevěřím...
22.01. 21:07 Oracle  RE: Nevěřím...
22.01. 16:41  Masivní přesun tanků v Kalifornii
23.01. 21:49  Pokračování Obamova dopisu - masivní přesun tanků v Kalifornii!
22.01. 23:42  Mírotvůrce posílá další letadlovou loď
23.01. 08:26  Propaganda -čirá
23.01. 08:55 Erika 52  alibizmus, ospravedlnenie útoku
23.01. 11:39  ĎÁBEL SE DRŽÍ SVÉ TAKTIKTY
23.01. 16:12 Oracle  RE: ĎÁBEL SE DRŽÍ SVÉ TAKTIKTY
23.01. 11:42  Nevím ale
24.01. 05:12 Robert Nohejl  Dohodnem se,potresenim rukou,Ti druhou rukou vrazim nuz pod zebra.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 52 čtenářů částkou 8 468 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Nová hlubina rasismu a bílé podělanosti: Černošku může fotit jen černoška14.07.20 23:33 USA 1

Fokus VM - Bez jídla12.07.20 21:52 Česká republika 4

Papež a muslimové12.07.20 11:04 Neurčeno 4

Američtí vědci: 5G se není třeba obávat, nese s sebou jen minimální zdravotní rizika11.07.20 13:59 USA 8

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 3

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 5

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 2

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 1

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 2

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,39 Kč
Euro
26,66 Kč
Libra
29,39 Kč
Kanadský dolar
17,19 Kč
Australský dolar
16,35 Kč
Švýcarský frank
24,87 Kč
100 japonských jenů
21,80 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,50 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
32,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 304,00 Kč
1 unce stříbra
449,66 Kč
Bitcoin
216 109,61 Kč

Poslední aktualizace: 15.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 053