Diskuze k článku

Útok ve stylu „Pearl Harbor“ bude záminkou pro válku s Íránem

Příspěvků 43

19.1.2012 4:14

Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Historie nam rika leccos,ale,dnesni pretechnisovany svet s dokonalou informaci z jednoho konce planety na druhy a s dlouhodobou propagandou vymyvani mozku a na vic splnou kontrolou nad ruznymi vladami, tak,ceho by se meli obavat,kdyz vse maji v rukach.
Profesorka predpovidala U.S Japonskou valku uz v roce 1925
Vratme se az do roku 1925, presne do 5 dubna, kdy americky tisk, Milwaukee Sentinel prinesl clanek profesorky, pani Hugh L. Riodan z Marquette University, jez predpovidala, ze to nevezme mnoho casu, mozna 15 roku a Japonsko bude stat pred rozhodnutim mezi revoluci a nebo valkou s Amerikou.

V Americkem senatu rovnez uz projednavali pristi valku,jez bud ebojem o pacifik-tedy,valku s Cinou a Cina to vi a dala jasne najevo,ze jsou pripraveni.Svet je v rukou nabozenskych fanatiku s cilem jedne svetove vlady a nebo nebude vubec nic,tak,jak v roce 1947 dala vedet, tak zvana atomova komise a podle tohoto planu vse jede a bod za bodem je uskutecnovan.Mnohe naznaky dlouhodobeho a jisteho postupu zaznamenaneho v historii se nesmi ukazovat,aby z generace na geberaci nevzniklo pouceni,jako protivaha skolnimu-statnimu vzdelavani,kde,samovzdelani by cloveka privedlo na okraj zakona,politici chteji blbce a ne chytre lidi.V komunismu,kazdy nove jmenovany reditel,ktery nicemu nerozumel,co prvni udelal,ze vyhazel,premistil lidi kolem nej,jez byli chytri a znaly veci,dnes se takove veci delaji masivne,pomoci Tawestok programu.
Nakonec mame na bloku prispevky z minule doby a tak je nekdy dobre pro orientaci v dnesnich dnech se tam podivat,"jak to s nami valeji"co si rikaji elita sveta, jez schromazduje moc a penize do svych rukou.
Historie, ktera se nesmi verejnosti ukazovat, lide by prilis mnoho vedeli ... Lod, jez se nepotopilablog.zvedavec.org/author/robert-nohejl/page/3
... Znama je lezo SS Sasex,jez se nepotopila,ale ,poslouzila ,ze uSA slo do valky.www.zvedavec.org/nazory-4719.htm

Br Nathanael - American Jewry IS A Global Regime
Iran Subs Set Ambush For US Carriers In Gulf
Iran Oil Ban Means Economic Suicide For Europe
Attack On Iran Won't Be Easy - Lavrov
Israel Ready To Hit Iran Without DC Approval?
Israel Plans Major Gaza War
IDF First Major Paratroopers Drill In 13 Years
Pressure Israel, Not Iran - Israel Has Hundreds Of Nuclear Bombs
Netanyahu I - Queen Of Iran
Iran Signs Own Death Warrant?
Iran Scientist Murder By Israel Tip Of The Ice Berg
NATO Drills For Nuclear Attack On Iran And Syria
Zionists Gripe About OZ Drama

jen pro osvezeni pameti*
Utok se stal 7 prosince 1941 v kombinaci namornich ponorek a letadel z letadlovych lodi. Vysledkem bylo deset potopenych lodi, 200 znicenych letadel a ztraty 3000 muzu, ale prece tak to neni, ze ano.
V zakulisi teto udalosti, jak muzem najit v historii, president Roosvelt byl predem informovan ze zachycenych depesi japonskeho namornictva, ze Japonsko jde napadnou Ameriku a to nekolik tydnu dopredu, take existuje kniha, kde se toto vse popisuje, ale take ukazuje originalni depese, kde americky cenzor vymazal vse, co by toto dosvetcovalo, americky narod musi by...Automaticky kráceno

261327

19.1.2012 7:35

RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.

občan Země 88.?.?.?

Reakce na 261327

Pane Nohejle,

když už něco píšete, snažte se, prosím, aby se to dalo i číst. Váš psaný projev jedna velká katastrofa ... asi se držíte cíle pouze sdělit myšlenku, ale to nestačí ...

Ale k věci: s Vaší teorií nesouhlasím. Stále se spekuluje o té nebo jiné válce, která bude probíhat v režii buď Fašistánu nebo jeho nohsledů, ale přitom se nikdo nezabývá myšlenkou, že by opravdu mohlo dojít k celosvětovému povstání.

Kde je hranice, kterou je nutné překročit, aby k tomu došlo? Jaký spoštěč je k tomu zapotřebí?

Lidé si uvědomují, že válka není řešení. Ta je řešením jen pro malou skupinu a hrozí, že se to zvrtne a planeta se stane neobyvatelnou. K čemu by jim to bylo? Potřebují otroky a ne málo.

Řešením pro většinu je změna, ale k čemu má směřovat? Jak jsme schopni dál žít ? V jakém uspořádání?

Nad tím se zkusme zamyslet .... Co vlastně chceme?

Až to vymyslíme, bude jen stačit to zrealizovat a to může být jednodušší, než se zdá ...

261332

19.1.2012 18:51

RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.

Karel IV 90.?.?.?

Reakce na 261332

Válka která se chystá je jen neodvratitelným důsledkem kapitalismu, povstání podle mne začne v USA, ty se budou muset stáhnout domů a teprve pak začnou povstání ve všeh satelitech s více méně předvidatelnými následky...pak se nastaví nový systém, který bude opět přijatelnější pro větší část lidstva.

261359

19.1.2012 20:38

RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.

steve 166.?.?.?

Reakce na 261332

Pane obcane Zeme, - k Vasi prvni vete v prispevku ..
.. prosim, trochu velkorysosti, sam prece dobre vite, ze nikdo z nas neni perfektni .., - pouze rabin z Brooklyna v N.Y. - a to sam vidite - jake katastrofy mu jdou v patach .. (ty zeme, ktere jeho perfektnost zazily a zazivaji dnes a denne na vlastni kuzi - nebudu radeji ani jmenovat .., museli bychom zase spolecne plakat ..)

261375

20.1.2012 5:18

RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 61.?.?.?

Reakce na 261332

Lidé si uvědomují, že válka není řešení.
Tak my odpovezte,proc od konce druhe svetove valky nebyl na teto planete jediny den miru.
Budeme mit olympijske hry v Anglii, uz ted trenuje armada policie,specialni protiterroristicke oddily,proc,kdyz vlastne podle Vas je vse v poradku,je mir, kdyz odmyslime,ze se bojuje jinde, ne v Anglii.Lidé si uvědomují, že válka není řešení.
Ale Anglie byla jedna velka rise,ktera okupoval desitky zemi sveta pomoci valky,na tom vyrostl anglicky kapitalismus,jez se stal vzorem pro ostatek sveta a snazi se dodnes obnovit sve imperium.Myslite ,ze delnik v USA ktery plni naboje radiaktivnim materialem "deploid uranium"premysli o tom,ze valka neni resenim,kdyz on resi svuj rodinny zivot a je rad ,ze v te nezamestnanosti on ma stale praci?
Urcite,kdyz mu reknete,ze zabiji lidi a otravuje tuto zem radiaktivitou na 4,2 biliony roku,tim i zvyseni rakoviny vsude na svete,tedy i v jeho rodine,tak s tou praci prasti a jde domu, co myslite?

261393

21.1.2012 12:43

RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 261393

Proto ovce nikdy nesmí mít dostatečný hmotný komfort. Hrozí, že by se mohla začít rozhodovat s ohledem na své svědomí. Proto drtivá většina lidí se má tak, že to na žádné vyskakování není. Třetí svět vynechávám.

261462

20.1.2012 13:04

RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 261332

..naopak tento materiál(kniha) je čtivý a dostupný na netu v pdf, a vydá za stoh učebnic [smích]
Lstí a klamem - Znepokojivý pohled do nitra Mosadu -
Hoy Claire, Victor J. Ostrovsky
Victor Ostrovsky byl dříve agentem Mossadu. Byl vybrán jako jeden z mnoha, který je dostatečně schopný být důstojníkem (neboli kacou) Mossadu. V knize je velmi detailně (v průběhu si vedl deník) popsán jeho průchod přijímacím řízením, pár misí, kterých se zúčastnil a také pár známějších, či zajímavějších akcí celého Mossadu… První třetina knihy mluví o velmi drsném přijímacím řízení, kdy jsou verbovaní muži velmi tvrdě zkoušeni. Nováčci se učí navazování kontaktu s cizími lidmi, učí se sledování a jak nebýt sledováni, či rozpoznat, že jsou sledováni. Musejí si vymyslet vlastní novou identitu, kterou následně používají při tajných úkolech…Jsou cvičeni nejlepšími agenty a důstojníky Mossadu, kteří jsou tak známí svými činy, že už do žádné akce jít nemohou…Poslední část knihy je věnována zajímavějším operacím Mossadu, některým známým, některým neznámým…

261404

19.1.2012 7:36

RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.

Slav 85.?.?.?

Reakce na 261327

ale no, to ze USA-Japonsko ak japonsko nezmeni svoj pristup pojdu vzajomne do vojny bolo jasne kazdemu kto trochu poznal situaciu. Lenze je jedna vec nieco vediet a druha vybrat adekvatnu odpoved, najma ked nepoznas presne miesto uderu (PH bol len jedna z moznosti), ono historia ukazuje dost takych situacii ked napadnuty vedel o umysle utocnika a aj tak sa nemohol pripravit, utocnik vybera totiz cas a amiesto. A bol by som zvedavy ako by krikluni tvojho razenia vykrikovali keby USA preventivne napadlo flotilu ktora plavala na Pearl Harbor, o tom ako napadli "mierumilovne" japonske sily par km od svojej vyznamnej zakladne. Apropo, vojnu medzi USA-JAP nezacal utok na Pearl Harbor, v skutocnosti ju zacal iny i ked menej vyznamny utok v inej casti pacifiku par hodin skor.

PS: ak vytiahnete argument, ze boli ktomu dotlaceny ekonomickymi sankciami, zistite si co ich predchadzalo a ze nato boli upozorneny (napoveda: ma to nieco spolocne s cinou a ak vam to nevadi tak som zvedavy ako obhajite bestialne zaobchadzanie japoncov s cinanmi, taky nanking je zaujimave mesto)

Nechce sa mi to tu podrobne vypisovat, aj tak pravdepodobne nijakejo konspirativca nepresvedcim kedze ty tieto fakty zamerne vynechavaju a vyberaju si z histoorie len tie hrozienka ktore sa im hodia i ked su pravdive no uplne vytrhnute z kontextu. A tiez si nerobim iluzie o USA, kazdy sleduje svoje zaujmi, ci USA, ci Rusko ci ktokolvek a objektivne, tam kde svoje zaujmi presadovalo v druhej sv. USA sa maju objektivne lepsie ako tam kde ich presadzovali iny.

261333

19.1.2012 18:53

RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 261333

tam kde svoje zaujmi presadovalo v druhej sv. USA sa maju objektivne lepsie ako tam kde ich presadzovali iny.... V čem se mají lépe? Snad ne v tom, že jim tam americké okupační armády sedí, narozdíl od jiných, dodnes.

261360

19.1.2012 19:40

RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.

Slav 95.?.?.?

Reakce na 261360

v zivotnej urovni, jasne mozes regovat, ze mi sme boli "stastnejsi", ale oni aspon nemuseli vlastnych strielat na hranici ked chceli opustit vlastnu krajinu a jej budovanie svetlejsich zajtrajskov. Vies ako sa hovori, ludia hlasovali nohami

261362

19.1.2012 8:08

Jak to skutečně bylo s Pearl Harbor

Observer 74.?.?.?

Útok na Pearl Harbor očima námořního důstojníka ve výslužbě - Instauration Magazine June 1977:
One of the multitude of plots in “The Game and the Candle" concerns the attack on Pearl Harbor. Churchill's writings disclose that President Roosevelt was looking for any possible way to prod the Japanese into attacking us so there would be no further delay in getting the U. S. in World War II. In A Man Called Intrepid Sir William Stevenson of the British Intelligence Service tells how FDR, when apprised that the Japanese would assault Pearl Harbor within a very few hours, directed General Marshall to pass along the news via low-priority commercial channels. Normally, such an electrifying message would have been dispatched by the highly efficient and almost instantaneous War Department net.
I served in the War Departmenfs G-2 duty office the night the notice of the impending Japanese attack was received. After it was decoded, it was promptly given to General Marshall, who was not out riding in Rock Creek Park as the media allege. Actually he was in Walter Reed Hospital where the hospital staff and some aides were trying to sober him up so he could read the message.
Earlier, Marshall had gone on an "inspection" trip to Panama in late 1939 or early 1940 on the new mine planter Ellery W. Nile, on which I was a CW radio operator. I personally observed some of his actions. Marshall would wake up, take a long drink from any bottle of liquor at hand -rum, bourbon or gin, have a small breakfast, then finish whatever bottle he started and within twenty or thirty minutes fall sound asleep. He would awaken about 4:00 p.m. and repeat the process. Then in the middle of the night, he would take about a third of a bottle before going back to sleep. In other words, he was a 21/3 bottle-a-day man. We on the mine planter marveled at his capacity and still do.
Retired Army Intelligence Officer

261335

19.1.2012 13:23

brainwashink

keduT 78.?.?.?

Každý, kdo podléhá záměrně šířeným informacím (všechny veřejné informace jsou šířeny vždy s nějakým úmyslem a v řadě případů tyto informace vznikly pouze proto, aby byly šířené), stává se obětí nebo může se stát brainwashingu. Nelze zjistit přesný zdroj. Nelze tudíž analyzovat výstup zprávy jinak, než v poloze spekulativní. Vše co je spekulativní automaticky u zdravých, přemýšlivých lidí, padá pod stůl. Většinou dlouhý čas nutný k rešerši takových typů informací, jejíž výstup bude vysoce pravděpodobně opět v poloze domněnek a neověřitelných tvrzení "kohosi", je krajně nerentabilní podle jednoduchého vzorce - Má dáti (množství času, energie, myšlenkového potenciálu, psychických sil) = dal (výsledek v podobě slova "údajně"[mrknutí jedním okem].
Nenechte se těmito záležitostmi zdržovat a hledejte ověřitelné informace a ty používejte k tvorbě svých názorů. Vše ostatní je veteš [mrknutí jedním okem]

261346

19.1.2012 13:35

RE: brainwashink

djb 90.?.?.?

Reakce na 261346

Přesně - např. Váš příspěvek je vzorovou ukázkou záměrně šířené informace s účelem odradit čtenáře od hledání vlastního názoru na článek a podsunout mu, že se jedná o spekulaci nehodnou zamyšlení natož důvěry. Skvělý brainwashing.

Otázka je, proč to děláte ?

(se táži přesto, že i mě už několik let prognóz zítřejšího útoku na Irán unavuje - ono to sice jednou, možná letos, vyjde, ale když se hádá dostatečně dlouho, jednou se trefí, že)

261347

19.1.2012 14:04

RE: brainwashink

keduT 78.?.?.?

Reakce na 261347

Proč to děláte?, je otázka nevztahující se k mému textu. Poměrně srozumitelně se v něm snažím definovat podstatu problému. Zkuste si ho přečíst prosím ještě jednou a třeba mne pochopíte.

261348

19.1.2012 14:30

RE: brainwashing

Informovaný 217.?.?.?

Reakce na 261348

Já považuji veškeré informace podané prostřednictvím bývalých agentů tajné služby za předem ověřené. Jako bývalí agenti měli přístup k nedocenitelným informacím a nyní, když jsou v penzi, tak si mohou přilepšovat vedlejšími příjmy z jejich zužitkovávání ke všeobecnému informování. Je to zcela jasné, díru ani žádné nebezpečí v tom nevidím.
Jednoho dne bude Írán někým, nebo něčím napaden. To je jisté. Začne to virem z izraelských laboratoří šířeným kýchajícími žiďaty. Bylo by téměř trestuhodné, kdyby s tak velikou a zánovní armádou nebyl něčím napaden a nechal ji jen rezivět, zatímco v Iráku a Sýrii si přímo koledují o pomoc. [mrknutí jedním okem]

261350

19.1.2012 18:07

RE: brainwashink

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 261347

>Otázka je, proč to děláte ?

Protoze fanatickym konspiratorun nestaci vymyslet si nesmysly pro to co se stalo, oni uz konspiruji i nad tim co se jeste nestalo.

261358

19.1.2012 19:16

RE: brainwashink

Antiseptik 76.?.?.?

Reakce na 261358

Není to ani konspiratismus natož fanatický, ale prostá snaha se dopátrat principu. Dokonce si nemyslím že je ta hra vymyšlena nějak zvlášť dobře. Z čeho vzniká dnešní ekonomická situace? Z nevyváženého oběhu oběživa, nedostatečné množství ho obíhá, příliš mnoho se akumuluje a to pak honí příležitostí k investicím, které ovšem díky nedostatečnému oběhu peněz nejsou a tak nakonec "investuje" do bublin a derivátů, jinými slovy vyhazuje ty peníze oknem. Situace se řeší tak, že se chybějící peníze natisknou, čímž se ovšem znehodnotí a navíc se jimi odškodňují "poškození" investoři, kteří je zase nacpou do novách bublin. Tedy situace se neřeší, jenom zhoršuje, ale na papíře to vypadá jako že se řeší. Za tím není nějaká konspirace, pouze mentální porucha jistých skupin, kteří věří že jsou tak chytří, že mohou okrádat do nekonečna, neb si zaplatili nejen policii ale i soudce a vládu. Pouze nechápou že jim nebezpečí hrozí z jiné strany, až okradou všechny, budou muset okrádat sami sebe. Pokud budou mít všechny peníze sami, nebudou totiž už platit nikde jinde než mezi sebou. Je v tom ještě mnoho jiných souvislostí ale to je na dlouhý článek. Danoví poplatníci Vám sice mohou na papíře dlužit miliardové čásky, ale pokud nemají příležitost si na to vydělat, tak to z nich nedostanete ani násilím. Válka je jenom snaha to z někoho vymlátit, ovšem marná, neb každá koruna co vymlátíte stojí deset korun v munici.

261361

19.1.2012 19:41

RE: brainwashink

steve 166.?.?.?

Reakce na 261361

Pane Antiseptiku - ja jen tak .., nejak bych si dovolil .., ze Vase posledni veta je "silne mylna" . Valka je nejlepsi kseft lidskeho (!?) rodu .., takova "prirozena hygiena sveta" jak tvrdi jedna skupina .., a pilne se touto "filisofii" ridi ..
--------
1./http://desertpeace.wordpress.com/2012/01/19/israel...
2./http://www.islamist.com/index.php?option=com_conte...
3./http://desertpeace.wordpress.com/2012/01/19/black-...
-----------
http://www.youtube.com/watch?v=U0WKVhIpgr4&fea...

261363

19.1.2012 20:04

RE: brainwashink

Antiseptik 76.?.?.?

Reakce na 261363

No jo Vy mluvíte o těch co se o nich mluvit nesmí. Jinak to moc dobrej kšeft pro nikoho jiného není. Respektive je to kšeft pouze pro ty co o nich nemluvím a to se nesmí té války zúčastnit. A o nich ani k nim já ze zásady nemluvím, nemám jim co říct. Pro zúčastněné je to pouze utrpení a ztráta. [chechtot]

261365

19.1.2012 20:28

RE: brainwashink

steve 166.?.?.?

Reakce na 261365

.. radostne musim konstatovat, ze jste rovnez - pravicove zorientovan v demokraticke tlacenici .. [chechtot], .. jsem tlachal ..
-----
.. vylet do Nigerie -http://globalresearch.ca/index.php?context=va&...
.. "nepratelsky" [smích] clanek - http://www.zcommunications.org/pressure-israel-not...

261372

19.1.2012 20:14

RE: brainwashink

info 195.?.?.?

Reakce na 261363

nieco viac o tej "skupine ludi(?)" si mozete precitat od autora menom Jan van Helsing, v mnohych statoch demokraticky zakazaneho, vratane rodneho Nemecka. Jedna sa o:
Tajne spolecnosti I a II.
Interviev s Jan van Helsingom I a II.
Ruce pric od teto knihy (nepochopitelne vydanej pred par mesiacmi aj v CR)

Stiahnut si minimalne prve dve mozete napr tu

Pravdolaskavec z Osudu uz nevahal a jeho nazory, zadarmo ziskane, zverejnuje v spoplatnenej sekcii...

Mozno by pre vlastnika zvedavca stalo za to, uverejnovat tu jednotlive kapitoly aby sa trochu o.i. rozprudila diskusia. Dokonale vysvetluju pozadie riadenia sveta.

261367

20.1.2012 14:31

RE: brainwashink

herbert 85.?.?.?

Reakce na 261367

Tajne spolocnosti I je zaheslovany download, nepoznate nahodou heslo?
Diky

261405

20.1.2012 18:22

RE: brainwashing

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 109.?.?.?

Reakce na 261405

Ten druhy dil jsem lousknul a musim rict, ze me to oslovilo. Jal jsem se tedy patrat po tom prvnim dile a zatim bezuspesne, pokud by se nahodou nasel dobrak, ktery ho ma.. pls share.

261412

20.1.2012 18:45

RE: brainwashing

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 261412

Nejde mi to přečíst prej pdf soubor neexistuje říká acrobat.

261416

20.1.2012 19:58

RE: brainwashing na veľmi slabej úrovni

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 261412

Ajajaj AIA,

len veľmi rýchlo som to prebehol. Už dlho som sa nestretol s tak úbohou znôškou malinkej pravdy a strašného blábolu...

Vôbec sa nečudujem, ak to niekde aj niekto vydal v ČR. To je totiž "odpad" najhrubšieho zrna, ktoré dokázalo preniknúť do tlače a na alternatívne weby!!!

Ale mnohí kabbalisti, ktorí tu na tomto webe veľmi "slušne" vystupujú by tomu vedeli dať zelenú...V tomto vedomom blábole však nesedia ani základné historické udalosti, ktoré si môžete ľahko overiť, pretože to už nie je možné skamuflovať a oklamať...(a tých sú tam desiatky len po cca 5 min. prebehnutí)!

Voči tomuto "dielu" nejakého Jan van( [smích] ) Helsing sú rozprávky veľmi inteligentným dielom ľudovej múdrosti a tvorivosti... [velký smích]

261423

21.1.2012 23:48

RE: brainwashing na veľmi slabej úrovni

AlA777 109.?.?.?

Reakce na 261423

..inu kazdemu dle jeho gusta. [mrknutí jedním okem] Me se to libilo a ne ze bych hned veril vsemu, ale informace se casem vytridi a poznate i odkud pripadne autor cerpal. Tento Jan van Helsing mi prinesl nove pohledy do stokrat prectenych temat.

261489

21.1.2012 19:52

RE: brainwashink

hckc 96.?.?.?

Reakce na 261405

Bez hesel se to dá stáhnout třeba z odkazů na http://rapidlibrary.com/index.php?q=jan+van+helsin...
akorát to je spíš jen v němčině nebo angličtině.

261483

19.1.2012 20:28

RE: brainwashink

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 261361

Co myslíte ti, co vytvořili tento systém a profitují z něho minimálně 100 let globálně, ale v lokálním měřítku několik stovek let. Jsou to hlupáci? Celý systém vedl k masívnímu skrytému přerozdělení obrovských zdrojů, drtivá většina lidí o tom nemá ani dnes nejmenší tušení. Řekněte lidem jak to funguje, a pokud se vůbec dostanete do záběru jejich pozornosti pohlcenou hrou "konzum a hry", tak si poklepou na čelo. Tak precizně je ten systém zkonstruovaný. Navíc má silné autoregulační prvky, nikdo v něm nikoho nevodí za ručičku, pokud někdo nahoře v politické elitě udělá více chyb nebo nepřijde sám, kde je neviditelná lajna a jaký zrovna fouká vítr, přestane být užitečný, dojde ke změně strategií..., tak v lepším případě jde do nějaké trafiky.

Pitomec s hodně omezenými zdroji by za to nakupoval luxusní věci, jako třeba Kim Čol In nebo jak se ten "velký vůdce" jmenoval, auta a "hračky" do postele a nějaký klacek, aby měl iluzi nedoktnutelnosti. Zdroje které byli za tu dobu skrytě přerozděleny jsou s nějkým Kimem, který se dostal k a-bombě naprosto nesrovantelné. Veškerý viditelný luxus na celé planetě je "drobná mince" z tohoto potenciálů skutečných zdrojů. Zůstává nám tedy principiélní otázka: K čemu tyto masivní dlohodobě dostupné zdroje byli použity? Ani vojenské hračky, které jsou nám vystaveny z toho nespolknou více jako nepatrný zlomek. Vemte v úvahu, že se dějou učetní podvody nekrytých peněz na úrovni realného ekonomického výkonu planety a to jsou pouze kauzy, které praskly na světlo boží, protože nám systémové letadlo dolítlo do nejvyššího bodu a začíná nabírat rychlost dolů .

261371

19.1.2012 14:08

RE: brainwashink

esw 109.?.?.?

Reakce na 261346

Podobně oblbují multikulti a další neomarxističtí ničemové, že předsudky jsou zlo - jenže my se málokdy můžeme rozhodovat bez před-suzování, skoro nikdy nemáme 100% informací, vždy musíme více nebo méně vycházet ze zkušenosti. Bez toho by jsme ráno ani nedošli ani 100m od baráku. Tvoje doporučení jsou totéž, nikdo by nemohl provést ani nejjednodušší úvahu o politickém a dalším dění.

261349

19.1.2012 23:36

RE: brainwashink

keduT 78.?.?.?

Reakce na 261349

nepsal jsem o nemožnosti úvah, ale o vycházení vstříc úvahám stojících na údajných zdrojích, na nedohledatelných zdrojích, na neověřitelných zdrojích a podobně.
Politickou úvahologii můžete rozdělit na dvě základní kategorie - oblast snění a oblast praktickou. Liší se poměrně zásadně a každý to buď přímo tuší nebo přímo ví. Uvedu příklad. Církevní restituce. To co se nyní okolo tohoto tématu v médiích děje je typický brainwashing, který poměrně úspěšně ukryl podstatu problému a to tím, že ho nahradil profánním tématem - je krize a církvi má zchudlý stát dávat majetek a spoustu peněz, to přece není správné... A vyšlo to dokonale. Nikdo se neptá ani vlády ani parlamentu ani Andreje Babiše či Antonína Charouze kde se ztratily stovky miliard a nebo jak je možné bez koruny bos stát se miliardářem. Nikdo se neptá jak je možné, že je alexndr Vondra stále ve vládě, jak je možné že Jiří Gross nesedí, jak je možné, že pokr se má hrát pouze a výhradně v casinu, jak je možné, že voda v ČR patří soukromé firmě [mrknutí jedním okem]

261388

19.1.2012 21:39

USA ani IsraHell

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

si válku nemohou dovolit z jednoho prostého důvodu, nedokázali by v ní zvítězit.Vybombardovat města není problém, ale obsadit a okupovat?Ani s pomocí početné páté kolony by se jim okupace nezdařila, tak jako se nezdařila v Afghánistánu nebo v Iráku.Jde jen o jedno, vyšroubovat pomocí psychózy strachu ceny ropy nahoru, alespoň na úroveň první poloviny roku 2008, aby se vrátily investice vynaložené na zničení Libye.V Íránu se válka vyhrát nedá, Alexandr Makedonský Peršany sice několikrát porazil, ale co dnes znamená ve světě Makedonie, respektive Řecko a co árijská Persie?

261380

20.1.2012 0:38

Žárovkové referendum

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Velmi se omlouvám za příspěvek mimo téma, ale na BL se objevil velmi zajímavý článek, s velmi zajímavými možnými důsledky:

http://www.blisty.cz/art/61957.html

Pokud by se o "referendu" dověděl a zúčastnil se dostatečný počet lidí, mohli bychom dát najevo svůj nesouhlas s vládou velmi jasně - například až blackoutem. Stačí zapnout ve středu 25. ledna přesně ve 20:00 na 15 minut co nejvíc elektrických spotřebičů s co největším příkonem. Jistě, je to krajní prostředek, ale pořád ještě o hodně mírumilovnější, než vidle a šibenice... I ty by si současná vláda zločinců zasloužila.

261391

20.1.2012 7:51

RE: Žárovkové referendum

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 261391

Přečetl jsem si text výzvy k blackoutu. A připadá mi, že jde (nejen (ÚMYSLNĚ?!) o školáckou formulací) idiotizaci a imunizaci veřejnosti, aby se nikdy nic podobného nikdy nepovedlo.

Důvod?

Vložený obrázek

Ve 20:00 hodin je energetická soustava "nadopována" tak, že má dostatek(!) energetické kapacity.
Navíc neblackoutující a pravicující oVčané (ti kteří dýchají se Svazákem, Křivohubem a Našímpánemknížepánem) v té době PRÁVĚ vypnou sporáky, mají právě domyto nádobí a jsou oni i jejich pravicující Issové a Mádlové dosprchováni pod průtokovými ohřívači.
Ve 20:00 klesá frekvence spojů elektrifikované dopravy pro "socky".
Ve 20:00 se zavírá většina velkovesnických a maloměstkých zprivatiSSovaných discountů pro zinkající Pepíky a lídlující Máničky.

Ve 20:00 hodin je nejméně možný blackout z celé denní zátěžové křivky...

Proto Squadra Azzura vybrala na immuniSSaci nepodařeným pokusem o blackout PRÁVĚ 20:00. Loutkáči, jejich lobbisté, poslužní shabes/GOJ/im i pravicující energetici se budou smát, až se budou za pravicující břicha popadat...

Pro srovnání: Je to pro energetickou a přenosovou soustavu asi podobná "nečekaná zátěž", jako kdyby popeláři někdo přihodil "navíc" do popelnice na poslední chvíli jednu PET lahev.

Jiná situace by mohla čistě teoreticky nastat, kdyby se "energetické referendum" událo např. během odstávky nějakých velkých zdrojů v mimosezóně či v lepší momentě překvapení.

Vložený obrázek

Navíc se dá ještě i předpokládat, že oznámení takovéhoto "referenda" pohne pár lobbistů a dodavatelů, aby něčím dovybavili energetické sítě a kapacity a trhli nějaký ten Z_I_S_K. Pravicující i nepravicující oVčané se to přece nastaví do následujících billingů na Věčné časy - a nikdy jinak... [velký smích]

Pravicujme, tunelujme - dokud je ještě CO, a pokud se NĚCO namane... třeba privatiSSací ČEZu [mrknutí jedním okem]

261395

20.1.2012 17:23

RE: Žárovkové referendum

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 261395

Vážený pane Moudrostraku, ve výzvě "Žárovkové referendum" na BL není o blackoutu ani slovo, blackout není nikde deklarovaný jako cíl této akce. Na internetu se pouze diskutuje o tom, zda může k blackoutu dojít, či nikoliv. V mnoha případech je hrozící blackout použit jako strašák, aby byl omezen počet účastníků této akce, jako ostatně již mnohokrát. Podobná referenda se už v minulosti konala několikrát, pokaždé s minimálním efektem. Proč? Protože veřejnost už dávno imunizována je. Typický český občan je totiž připosraný přizdisráč, který místo aby cokoliv udělal, raději bude vést pivní řeči, zdůvodňující, proč něco nejde a proč to nemá smysl. V daném případě jde o pouze o to, aby si natáhl budík na 8 hodin večer a pak, na zavonění, stiskl vypínač. Není třeba chodit někam demonstrovat a dát s rozbít hlavu demokratickou policií. Všechno je možné udělat v klidu a teple domova, v bačkorách. Ale ani k tomu se Váš lídlující Pepík nezmůže.

Uvedl jste hezký graf spotřeby elektřiny v ČR v závislosti na čase. Máte pravdu v poklesu spotřeby kolem 20 hodiny v řádu přibližně 500 MW, přičemž celková maximální spořeba bývá kolem 11 000 až 12 000 MW. Pokud se referenda zúčastní několi desítek tisíc osob, vznilá špička na podobném grafu nebude ani vidět. Něco jiného by ovšem byla masová účast. V ČR je řádově 4 milióny domácností, z různých údajů je nespokojených s vládou asi 80% lidí. Podle typu bydlení je každá domácnost vybavena přípojkou elektrického proudu, umožňující odběr zhruba 16 A při napětí 230V, což je 3680 W, v rodinném domě je to několikanásobně více. Pokud by se referenda zúčastnil jen 1 milión domácností, a každá z nich zvětšila svůj odebíraný příkon o 3 kW, jsou to 3 000 MW navíc, tj. celkový odebíraný příkon by podle Vašeho grafu byl v 20:00 kolem 13 500 MW. Pokud by se zapojili všichni nespokojení občané, příkon celé sítě by vzrostl téměř dvojnásobně na nějakých 20 000 MW. Zde vidíte jasný důvod, proč je pro vládnoucí garnituru životně důležité, aby "Žárovkové referendum" bylo jen marginální akcí, která "nemá smysl" a které se účastní jen podivné existence a nějací outsideři společnosti. Ať si každý sám zváží, co udělá, ale já, přestože jsem skeptik, pokud jde o masovou účast, v uvedenou dobu zapnu vše, co mám (do výše maximálního proudu hlavního jističe). Tato vláda mně totiž štve podobně a ještě mnohem víc, než předtím komunisté, a nevynechám žádnou příležitost k tomu, abych jí podkopl židli.

Argument, že se tím zvětší zisk ČEZu je směšný - ano, za 3 kW zapnuté po dobu 15 minut zaplatím energetické společnosti navíc maximálně 3-4 koruny.

261411

20.1.2012 18:33

RE: Žárovkové referendum

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 261411

Pravda tenhle druh protestu je skutečně pro systém nebezpečný. Na druhou stranu je to dvojsečné. Co se asi pěknýho stane, když nasraných lidí bude hodně? Takže k těm grafům si myslím, že doba 8:00 večer, kdy je nízké riziko blackoutu i při velkém počtu nasraných je jako varování do budoucna rozumné. Organizátoři skutečně nestojí o masivní blackout, ale už to že s ním skrytě operují je určitě znepokojující a bude jim to zaneseno na nástěnku. Všecko má své slabiny i centrální rozvodná síť. V případě masivního blackoutu budou samozřejmě byti všichni a nejvíce jako obvykle ti dole. Mělo by jít teda o akt čirého zoufalství a nehrál bych na tu hru v zimě. Na každé hře jsou nejvíce odvážní nezúčastnění diváci, kterých se netýká. Pravicující Pepík s Mařenkou by se měl podívat na teploměr, a přemýšlet jestli skutečně má na to být několik dní odříznutý od proudu, obvzlášť na dědině někde v horských oblastech, které přijdu na řadu při opravách jako poslední. V každém případě myšlenka blackout jako formy masového individualního protestu v průmyslových společnostech má svou nepopiratelnou sílu. Čistě taková teoretická otázka, pokud by došlo k systémové blackoutu v ČR, jak by se to projevilo např. v takovém Německu? To by měli zvážit v Berlíně a jinde s ohledem na kolik lze dřít z kůže lidi v nějaké východní gubernii. [mrknutí jedním okem]

261414

20.1.2012 22:44

RE: Žárovkové referendum

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 261414

>Pravicující Pepík s Mařenkou by se měl
>podívat na teploměr, a přemýšlet jestli skutečně má na to
>být několik dní odříznutý od proudu, obvzlášť na
>dědině někde v horských oblastech, které přijdu na řadu
>při opravách jako poslední.

Nechci vam kazit iluze, ale pri dnesnich cenach elektriky si v horskych oblastech urcite nikdo primotopem chalupu nevytapi. Naopak venkovni teplota je idealni pro sklad potravin v dobe kdy nefunguje lednice. V malem obchode co vede jeden ze sousedu, je urcite obslouzi i bez proudu. Ovsem pravicujici Pepik bydlici ve dvanactem patre panelaku nekde na sidlisti na okraji Prahy, odstavena teplarna, bez vytahu, televize a zavrenym Lidlem pres ulici, to je jina vec. [chechtot]

261429

21.1.2012 0:01

RE: Žárovkové referendum

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 261414

Těch 20:00 je zvoleno možná taky proto, že v tu dobu je většina lidí doma a dá se to provést. Při účasti všech nasraných na době nezáleží, blackout by nastal tak jako tak. Ale nebál bych se toho, protože průměrný Čech je zbabělý a pohodlný, takže i to, když referendum bude na grafu jen vidět, bude úspěch.

Ale vy, kteří se neustále všeho bojíte, uvědomte si, že budoucnost, kterou nám chystá politická špička, ať už ta naše, lokální, nebo ta celosvětová, je mnohem horší, než pár dni bez proudu. Stačí ten zde diskutovaný průser s Íránem a to, aby Rusku a Číně došla trpělivost. Pak bude blackout celé Evropy, jako vedlejší efekt EMP, ten nejmenší problém. Spíš bychom si měli pomalu zvykat...

261434

21.1.2012 12:11

RE: Žárovkové referendum

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 261434

Vážený pane 193.x., přešel jste část mého textu, kde stojí:

"Jiná situace by mohla čistě teoreticky nastat, kdyby se "energetické referendum" událo např. během odstávky nějakých velkých zdrojů v mimosezóně či v lepší momentě překvapení. "

Domnívám se, že každá akce má být vždy dobře připravena a načasována, aby ne/pravicující oVčany nedemotivovala. Loutkáči, poslužní lobisté a shabes/GOJ/im učiní VŠE proto, aby jakýkoliv počin diskreditovali, zlehčili a oVčany imunisovali. Proto se v pravicujícím Česku nikdy pořádně nestávkovalo a nestávkuje, protože oVčané nikdy nepocítili efekt jakéhokoliv protestu.

Vzpomeňme na druhou stranu jedno zasedání IMF a WB, které muselo v roce MM ostudně skončit o den dříve a odkočovat z malebné Prahy (více např. zde: http://odpor.wz.cz/VYZVY/ocoslo.htm . V ulicích tehdy ale za svět nebojovali Pepíci a Máničky, ale zejm. zlí Poláci, zlí Řekové, zlí Italové a další zlo/národy EU...

Vložený obrázek

Proto, pokud někdo C_H_C_E vyzývat k oVčanskému vzdoru, neměl by svůj Appeal prohmrhat nedomyšleným zbastlením. Určitě lze založit commun/ita někde na sociální síti a vést braistorming, který zaangažuje a aktivuje Ne/Issy a Ne/Mádlové. Proč se spoléhat na zinkající Pepíky a lídlující Máničky, co ještě kdysi za Zlého Bolševíííka naslouchali hrdinně a undergroudově Kocábu a Bič Božímu V majoru Zemanovi?! Ne/Issové a ne/Mádlové budou mít důvod k recesi i aktu rebelství. A i vůči "své" domácím či dozorujícím Pepíku a Máničce...

Pokud z brainstormingu vyplyne, že nejlepší dobou je Peak či naopak Off-peak v době odstávky blízkých zdrojů, dá se držet v šachu několik měsíců C_E_L_Á R_O_Z_V_O_D_N_Á S_Í_Ť, protože díky commun/itním sítím nebude jisté, kdy bude okamžik vyhlášen.

Z těchto důvodů se domnívám, že ad hoc současná "výzva" je spíše z dílny Loutáčů, poslužných lobbistů a shabes/GOJ/im - a má právě sloužit k imunisaci zinkajících Pepíků, lídlujících Mařenek, Issů a Mádlových. Pár joudů "sepne", nic se nestane, "ne/závislí" leasingující, hypotékující a školňující žurnalisté sepíší trachtáty - a Loutkáči, poslužní lobbisté a shabes/GOJ/im si odškrtnou další dobrovolně povinné provedené "branné cvičení" z dílny Grand Yeshivy.

261461

21.1.2012 15:16

RE: Žárovkové referendum

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 261461

Ach tak, hned na úvod požadujete tvrdý nekompromisní úder. Souhlasím s panem Karlem, že lidi na vesnici by na tom byli lépe než ve městech, ale stojím za tím, že lidi dole by nesli následky nejdéle a na konci by to byli i oni, kdy by ve formě zdražení elektřiny platili škody. Taky by platili i druhotné dopady blackoutu. Jde tedy o krajní formu nátlaku, mohli by oni uvažovat třeba Řekové, kteří vyčerpali možnosti generální stávky a masivního odporu v ulicích. Pokud by to mělo dopad na centrum v rámci EU, byl by to takový bonus. Což je případ ČR jako masivního vývozce energie, provázáného poměrně těsně s energetickou soustavou Německa. Co vy nacházíte se v ČR nebo máte možnost při nepříjemných důsledcích dlouhodobějšího charakteru opustit oblast zasaženou blackoutem?

261466

21.1.2012 16:37

RE: Žárovkové referendum

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 261461

Pane Moudrostraku, možná došlo k nedorozumění, já nemám žádné spojení na organizátory výzvy, jen občas čtu BL i Zvědavce a tak jsem dal odkaz na výzvu sem. Nemám žádný vliv na čas konání akce, jen si myslím, že lepší než mudrování, že by to bylo lepší jindy, je v danou chvíli stisknout vypínač. Maximálně se nic nestane - pokud většina lidí bude jen takhle mudrovat. Společnost už imunizovaná je, takže se výzvou dá těžko něco pokazit. Já se výzvy zúčastním, protože nějak se protestovat začít musí, a tohle je snadné. Že se establishment podobných akcí obává, plyne např. z článku uveřejněného na Novinkách:

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/256864-kvu...

To, že sociální sítě mají potenciál zapojit do výzvy masy lidí je myslím už všem jasné, bylo by čeho se obávat, pokud se výzva dostatečně rozšíří. V tom, že z hlediska vyvolání blackoutu jsou možná vhodnější jiné chvíle, máte asi pravdu, zkuste tedy kontaktovat přímo organizátory, nějaká jména jsou ve výzvě uvedena. Já si ovšem nejsem jistý, jestli blackout někdo opravdu v danou chvíli chce, lidé jsou pohodlní i bázliví, a nechtějí mít na svědomí nějaká miminka v inkubátorech. Blackout deklarovaný jako cíl by možná mnoho lidí odradil. Také je třeba uvážit, že časové "okno" se pro podobné akce brzy uzavře, s nástupem tzv. chytrých rozvodných sítí s možností sledovat online odběr zákazníků energetických společností. Tichý důvod k jejich zavedení, nikde neuváděný, může ležet i zde.

261473

21.1.2012 23:49

RE: Žárovkové referendum

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 261473

Aby nedošlo k nedororumění: nenabádám ani k blackoutu ani k jeho nepodpoře. Ani nedoufám, že bych Z_D_E přímo commun/ikoval s jeho strůjci. Jen glosuji Vaši (193.x) zprávu z Britských listů.

Co se týká dopadu blackoutu na běžný život ne/pravicujícího oVčana, nemyslím si - po vlastní zkušenosti - že by měl "devastující" efekt. Několikadenní blackout http://en.wikipedia.org/wiki/Northeast_blackout_of...3 jsem zažil před pár lety v Ňůjorku. A zastihl mne v mnohaposchoďovém domě. Několik dnů nejezdily výtahy, nefungovala většina ATMs, vytékaly mrazáky a nešla a/c.
Když to vezmu kolem a kolem, pamatuji si jen a jen pozitivní dopady: s dosud neznámými sousedy jsme pořádali parties, kde jsme likvidovali zásoby, které jinak stejně byly odsouzeny ke zkáze. Vedli řeči o závislosti lidstva na virtuálních realitách a odcizení se díky tomu navzájem. Solidárně jsme jezdívali do čtvrtí, kde fungovaly ATMs vybírat jeden druhému z karet či si navzájem poskytovali půjčky hotovosti, zásob, asyl v nepřehřátých bytů, dobíjení mobilů a notebooků v c/l v nejbližších automobilech.

Domnívám se, že i v pravicujícím Česku by zinkající pivní Pepíci a lídlující Máničky objevili pocit sounáležitosti a commun/itní commun/ikace - a zjistili by křestní jména svých sousedů, jejich dětí a známých. V maloměstech i velkovesnicích - plných nefungujících, neblikajících a nezinkajících heren, caSSin, zastaváren, vykřičených domů a exekutorských úřadů.

Ale do té doby ještě naplno a z posledních sil - pravicůjme, tunelůjme, humanitárně bombardůjme - dokud je ještě K_D_E, K_O_H_O a C_O!

Za VĚTŠÍ (jejich) rodinné Orlíky, Toskánské Špindly, Hrádečky a MoUdravy!

261490

20.1.2012 12:34

Odkaz vojnovym stvacom z Wall Streetu

PatMat 95.?.?.?

Plany imperialistu zhati nasi vepri boubelati [smích] Ten Svandrlik je snad vizionar...

261402

Příspěvků: 43

19.01. 04:14 Robert Nohejl  Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.
19.01. 07:35 občan Země  RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.
19.01. 18:51 Karel IV  RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.
19.01. 20:38 steve  RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.
20.01. 05:18  RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.
21.01. 12:43 baba_Blažková  RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.
20.01. 13:04 JanaJ  RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.
19.01. 07:36 Slav  RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.
19.01. 18:53  RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.
19.01. 19:40 Slav  RE: Proc, by meli delat nejaky trik,kdyz vsude zcela otevrene mluvi o valce.
19.01. 08:08 Observer  Jak to skutečně bylo s Pearl Harbor
19.01. 15:29 Pavel -Čert- Němec  RE: Jak to skutečně bylo s Pearl Harbor
19.01. 13:23 keduT  brainwashink
19.01. 13:35 djb  RE: brainwashink
19.01. 14:04 keduT  RE: brainwashink
19.01. 14:30 Informovaný  RE: brainwashing
19.01. 18:07  RE: brainwashink
19.01. 19:16 Antiseptik  RE: brainwashink
19.01. 19:41 steve  RE: brainwashink
19.01. 20:04 Antiseptik  RE: brainwashink
19.01. 20:28 steve  RE: brainwashink
19.01. 20:14 info  RE: brainwashink
20.01. 14:31 herbert  RE: brainwashink
20.01. 18:22 AlA777  RE: brainwashing
20.01. 18:45  RE: brainwashing
20.01. 19:58 Kysučan  RE: brainwashing na veľmi slabej úrovni
21.01. 23:48 AlA777  RE: brainwashing na veľmi slabej úrovni
21.01. 19:52 hckc  RE: brainwashink
19.01. 20:28  RE: brainwashink
19.01. 14:08 esw  RE: brainwashink
19.01. 23:36 keduT  RE: brainwashink
19.01. 21:39  USA ani IsraHell
20.01. 00:38  Žárovkové referendum
20.01. 07:51 MoUdrostrak  RE: Žárovkové referendum
20.01. 17:23  RE: Žárovkové referendum
20.01. 18:33  RE: Žárovkové referendum
20.01. 22:44 Pavel -Čert- Němec  RE: Žárovkové referendum
21.01. 00:01  RE: Žárovkové referendum
21.01. 12:11 MoUdrostrak  RE: Žárovkové referendum
21.01. 15:16  RE: Žárovkové referendum
21.01. 16:37  RE: Žárovkové referendum
21.01. 23:49 MoUdrostrak  RE: Žárovkové referendum
20.01. 12:34 PatMat  Odkaz vojnovym stvacom z Wall Streetu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa03.12.20 10:51 USA 4

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 6

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Měnové kurzy

USD
21,74 Kč
Euro
26,42 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,41 Kč
100 japonských jenů
20,95 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,40 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 883,66 Kč
1 unce stříbra
521,24 Kč
Bitcoin
421 938,50 Kč

Poslední aktualizace: 3.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 085