Diskuze k článku

Finanční internacionála útočí na Maďarsko

Příspěvků 51

16.1.2012 7:50

Neceka nas klidna doba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Jak sleduji lidi ve svem okruhu, prevazuji ti, kteri se te dnesni demokracie najedli tolik, ze by uz nemuseli. Tedy alespon co se tyka zivota v CR, do jinych byvalych socdem tolik nevidim. Je pravda, ze muzeme jezdit do zahranici, a to dokonce bez hranicnich zdrzovacek, ale zase naopak, jak posloucham, tak hodne lidi budto na to nema prachy anebo je uz cizi zeme nezajimaji. I toho se uz mnozi prejedli.
Vzpominam si, jak nam za predchazejiciho systemu opakovali, ze americky imperialismus to a ono, a malokdo z nas tomu uveril. Dnes uz se vi, ze tehdejsi media nam v tom smeru nelhala, jenomze to sdelovala tak, ze v nasich hlavach se ty hodnoty jaksi prevracely. Nyni uz je americky imperialismus svym zajmem zrejmejsi, rekl bych dokonce, ze celemu svetu, a uz nam ten nahled na nej v nasich hlavach nikdo jen tak snadno neprejinaci.
Premena byvalych socdem je dalsi etapou dneska, zel, a na to bych zvedl ukazovak, jednotlive zeme se budou ubirat individualne, obavam se, ze hodne nacionalisticky. Cim vetsi krize, tim snazeji! Nejdrive to bude jen obycejna snaha najist se z domaci vyroby, pak to bude prumysl a nakonec armada. A prave kvuli tomuto aspektu by mohla byt prospesna EU. Jenomze ten jeji nakladny aparat s chamtivymi zajmy rozpinajici se USA a postupne narizovani jednotlivym zemim zapricini rozbujeni az prehnaneho vlasteneckeho citeni ve vsech zemich. Necekaji nas klidne roky. Zamysleme se nad historii - v ruznym detailech se opakuje. Nezadrzitelne, neuchopitelne.

261136

16.1.2012 11:02

RE: Neceka nas klidna doba

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 109.?.?.?

Reakce na 261136

Souhlasim s Vami, lec kdyz se podivate na diskusi treba tady, jasne se ukazuje, ze mnoho lidi i vzdelanych porad zije v nejakem snovem oblaku a kdo nahodou si dovoli projevit jiny nazor, je ihned komunista a zaryty anti.. no proste nekteri lide si nechteji pripustit realitu a radeji spi v tom svem snovem idealu zkostnatelych nazoru o hodnych americanech a zlych a zakernych komunistech, teroristech, muslimech..

261148

16.1.2012 11:45

RE: Neceka nas klidna doba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 261148

>Souhlasim s Vami, lec kdyz se podivate na diskusi treba jasne se ukazuje, ze mnoho lidi i vzdelanych porad zije v nejakem snovem oblaku a kdo nahodou si dovoli projevit jiny nazor, je ihned komunista a zaryty anti.. no proste nekteri lide si nechteji pripustit realitu a radeji spi v tom svem snovem idealu zkostnatelych nazoru o hodnych americanech a zlych a zakernych komunistech, teroristech, muslimech..
1) Je otazkou, kolik negativnich nazoru propustili. Ja osobne uz oficialnim mediim neverim ani hlasku.
2) Dockejme casu... Ono to prijde, neni vyhnuti, nic to hnuti nezastavi, proste to nikdo neuhlida. Obycejne to zacina preziranou, nedocenenou hlouposti, jenomze ta vzdy vzplane. Tak to proste v dejinach chodilo a zase k tomu tak dojde.

261150

16.1.2012 20:11

RE: Neceka nas klidna doba

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 109.?.?.?

Reakce na 261150

Nastesti tech kteri neveri oficialnim propagandistickym kanalum kvapem pribyva. Ja take cekam kdy propukne onen efekt ste opice a lide masove procitnou. Jsem na internetu uz od dob BBS a teprve v poslednich letech je ten posun v mysleni lidi znatelny world wide. Treba to skutecne souvisi s rokem 2012 a treba ne, ale deje se to prave ted a to je dulezite.

261181

16.1.2012 20:26

RE: Neceka nas klidna doba

Hall3006 90.?.?.?

Reakce na 261136

zrovna dnes mě napadlo že jediné období kdy média a představení lidem nelhali o světě na západě byl komunismus a to je smutné

261183

17.1.2012 20:48

RE: Neceka nas klidna doba

Lobogo 78.?.?.?

Reakce na 261136

Jsem přesvědčen, že elitám se nic z rukou nevymklo, nikdy a ani na okamžik. Kontrolou peněžního oběhu a ovládáním médií jsou neporazitelně zabezpečeni.
Dále jsem přesvědčen i o tom, že se historie tentokrát NEBUDE opakovat. Nikdy v historii nebyli lidé tolik propojení jako ted, a zároven tolik manipulování jako ted. Zároveň je stupen ovládnutí všudypřítomný v každém koutu planety - global control.
Ale nejhorší náš nepřítel - doporučuji Protokoly sionských mudrců - jsme my sami, naše omezenost a hloupost.
A farizejští, co pracují na tomhle stavu již témeř 2000 let, se konečně dočkali a ukáží nám, kde je podle Talmudu naše místo.
Trest se blíží a pokud někdo pochybuje o způsobu potrestání, tak musí být slepý, hluchý a hloupý.
A tak madarsko dává najevo židovstvu, že oni jsou křestané a boha uznávají, a že centrální banka - tahle Rotschildovská příšera - tahle banka, že není nesmrtelná a nebo je?

261259

16.1.2012 8:47

Kto nám vládne.

Peter Krumpál 91.?.?.?

Je potrebné vidieť veci aj z inej strany, ako je nám oficiálne z médií, ovládaných finančnými skupinami, prezentovaná.
Dobrý článok.

261141

16.1.2012 9:13

padam od smiechu

nikto 85.?.?.?

Madarsko ???? Za celu svoju historiu od svojho vzniku v roku 1919 nevedelo hospodarit. Vzdy sa zmietalo v nejakej krize. Za svojich 90 rokov existencie zilo 70 rokov v totalite, ci uz fasistickej alebo bolsevickej, gazdovalo od desiatich k piatim, potacalo sa od jednej krizy k druhej, bralo pozicky, MMF im odpustal uroky a teraz sa iba ukazuje ze tych 20 rokov, co konecne su zodpovedni sami za seba, vedie k reminiscenciam na totalitu.

Orbanove vyjadrenia, ze nepozna Slovensko, ze pozna iba polsko-madarsku hranicu, prijatie zakona o zahranicnych madaroch, kde o madarske obcianstvo moze de facto poziadat kazdy podla definicie stareho zakona o obcianstve platneho pri poslednom scitani ludu v Uhorsku......

Vsteky staty naokolo maju problemy s madarskym sovinizmom, iredentou a revizionizmom, ktore su nosnym prvkom madarskej zahranicnej politiky od roku 1920 a tu mame tlieskat hortyho pohrobkovi Urbanovi /to je jeho povodne meno/ preto, lebo chce si podriadit nejaku narodnu banku ????

Ano, je pozoruhodne, ze EU a parohacka Clintonka nekricali o porusovani demokracie, ked orbanov parlament schvaloval madarske zakony, ktore narusuju uzemnu a obciansku integritu okolitych statov a platia exteritorialne....
ze nekricali o urovni madarskej demokracie, ked priamo pred ocami miznu narodnostne mensiny v Madarsku /nielen slovenska/
ze nekricali o stave madarskej demokracie, ked Urban na svojom aute nosil nalepky s "Velkym Madarskom", ktore zaberalo uzemia okolitych statov.

Ale kricia o poruseni demokracie, ked si madarska vlada podriaduje banku. Ano vypoveda to o niecom.

Prinajmensom o chapani "demokracie" v EU a USA

261143

16.1.2012 17:31

RE: padam od smiechu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 261143

smichy padate?No nevim, jestli jste na tom byli s hospodaremim na Slovensku po skonceni prvni svetove o mnoho lip.Nicmene mate EUro a az poznate skutecne dusledky jeho krize, tak Madari se budou smat vam.Abyste se jeste nedivil...

261168

16.1.2012 18:45

RE: padam od smiechu

bogy 195.?.?.?

Reakce na 261168

Slovensko nikdy nemalo take obrovske pozicky, ako malo Madarsko za poslednych 30 rokov. Pohybujem sa v madarskych a slovenskych koncinach a firmach a vidim rozdiely, ktore mozno vy nevidite. Ekonomicke vysledky malo Slovensko vzdy lepsie ako Madarsko. Slovenski ludia pracuju usilovnejsie ako madarski obcania. Ich mzdy su ovela nizsie. Ich organizacia prace je dost pozadu. Miesto jedneho informacneho systemu v podniku pouzivaju niekolko (aj vyse 10) mensich softwerov a udaje medzi nimi prenasaju systemom - pisanie na klavesnici pocitaca.

Medzinarodny sud pred par rokmi dal za pravdu Slovensku ohladne sporu pri vystavbe vodneho diela Gabcikovo. Madari nesplnili nic co im sud prikazal.

Fandim Orbanovi ohladne jeho aktivit voci MMF a globalizacii. Ale vadi mi ze Orban ma sovinisticku a revizionisticku politiku ohladom davno rozpadnuteho Uhorska.

261174

16.1.2012 19:30

RE: padam od smiechu

Peter Krumpál 46.?.?.?

Reakce na 261174

Súhlas.

261176

17.1.2012 11:08

RE: padam od smiechu

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 261176

Podle genetické analýzy prý mají Maďaři Slovanské předky. Nejspíš vzikly tak, že do Slovany osídlené nížiny vtrhla cizí armáda, chlapy pobila a ženské ošukala. Svědčí pro to prý i hodně místních Slovanských názvů.

261216

17.1.2012 15:12

RE: padam od smiechu

Nikto 85.?.?.?

Reakce na 261216

to robili Svedi v Prahe pocas 30rocnej vojny

261228

16.1.2012 22:55

RE: padam od smiechu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 261174

Súhlas, čo sa týka MMF, bohužiaľ pri boji obral veľa ľudí o súkromné penzijné účty, neplatí začínajúcim lekárom ako by mal (cca polovicu SK platov) a ruinuje ekonomiku krajiny.

Nehovoriac o tom, že má taktický cit ako hluchí hudobný sluch, keby mal v makovici niečo, tak by s cirkusom začal teraz v marci, nie minulí rok.

Nuž rodinný známi mne hovoril aké peripetie robila Maďarská strana ohľadom miesta podpisu zmluvy. Slovenská strana ponúkla že nech podpíšu zmluvu v Miškolci, povedali OK. Nakoniec z toho bol budapeštiansky luxusný hotel. Čuduje sa niekto po tejto príhode, že sú tam kde sú?

Čo sa týka jeho politiky voči Maďarským menšinám, je prinajmenšom nepríjemné pre Maďarské menšiny v zahraničí, viď maďarský krajanský zákon. Z nejakého dôvodu Maďari ako ja, sa nehrnú žiadať o Maďarské občianstvo. (Prečo by aj, mám možnosť osvojiť si základné a stredoškolské vzdelanie vo svojom jazyku, mám možnosť ísť na predstavenie vo svojom jazyku. Proste pohoda, prečo by som šiel do cudzej krajiny?)

Áno Orbán my robí problémy.

Zaujímavá historická paralela, o Kossuthovi (vedúca osobnosť 1848-49 revolúcie) povedal jeden jeho súčasník (Széchenyi?) asi toto:
"Nemám ho rád, rozosieva nesvár a štve ľudí proti sebe."

Viete čo? Orbán sa hrdinsky hlási k odkazu Kossutha. [mrknutí jedním okem]

261193

17.1.2012 0:36

RE: padam od smiechu

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 261143

Maďari sú Ni(e)kto predsa tiež v prvom rade obete. Tak aj judaisti, aj keď nevyhnutne nesú vďaka svojej 3000-ročnej výpalnickej činnosti-dopusteniu zvrátenia svojej pravdepodobne dejinnej úlohy, rozhodne väčšiu zodpovednosť. Svoju mieru zodpovednosti na svojom "osude" nesú aj h-is-te(ó)rickí pseudoresťania, z-de-formovaná cirkev akceptáciou svojej Globálnymi parazitmi preddefinovanej úlohy masy pár absurdným stereotypom a dogmám oddaných, obmedzene mysliacich otrockých biorobotických obetí.

Maď-ari sú nám navyše etnicky veľmi príbuzní. Je to poturčené (pomaďarčené?) zväčša pôvodné obyvateľstvo karpatskej kotliny-kraja u hôr, medzi horami, gorami= U-horska, či podľa južných Slovanov U gorska. Sú to naši bratranci, ktorím bol nanútený iný-vzdialený jazyk. Jadro kočovníkov bolo použité na dlhodobé účely európskej globalizačnej politiky a tiež z veľkej časti podprahovo zneužité spoločným menovateľom zloby pár vedomých jednotlivcov za oponou.

Pri vyhrotení pomaďarčovania(nie len Slovákov) po bitke pri Világoši a snahy o ponemčovanie Maďarov od domu Hab-s-burg-ovcov(jedného z dlhodobých nástrojov tzv. konceptuálnej európskej politiky) aj Maďarom išlo v istom zmysle o prežitie a v nacionalizujúcej sa Európe zvolili dosť nešťastný krok snahy o asimiláciu ostatných etník v ich dosahu. Ostatne tak konali aj Nemci voči Čechom, Češi neskôr z časti voči Slovákom, Slováci voči Ukrajincom a Rusínom, Poliaci, Češi a Slováci voči Nemcom a tak dokola. Vždy však trpeli v prvom rade obyčajní ľudia.

Treba sa pýtať s čím u Orbána súhlasiť, s čím nie a aké alternatívne, ďalšie kroky by mal spraviť. Tak je nevyhnutné vychovávať aj našich politikov a keď sa s existujúcim reprezentačným(?) materiálom ďalej ísť nedá, bude treba vzbudiť(vychovať) viac chápajúcu a morálne vyššiu vlnu politikov nových. To je zároveň odpoveďou na tvoju dolnú otázku Kysučan.

Kto však so súčasných politikov má záujem na skutočnej, nie fiktívnej politike, mal by stále dostať priestor, prehodnotiť a dokázať svoje reči napr.aj o udržateľnej(v zmysle predikcie ako základného parametru riadenia) bezdlhovej neinflačnej ekonomike skutkami.

Ktokoľvek z politikov, kto nepoukáže na jadro problému materiálneho zabezpečenia(úrok) a morálneho rozvoja(biblický koncept zámerne chybného samo?riadenia spoločnosti), je buď tupý, alebo klame. Vyzerá, že je aj vzhľadom na tu často rozoberaný objektívny sociologický jav "Zmeny logiky sociálneho správania" možno blízko čas, keď sa politici(a každý občan) bude potrebovať zadefinovať nie len slovami, či už ako Človek, alebo imitátor.

261196

17.1.2012 7:12

RE: padam od smiechu

Nikto 85.?.?.?

Reakce na 261196

samozrejme o genetickych vyskumoch profesora Sforzu viem, viem o tom, ze v podstate geneticki dnesni "Madari" su iba pomadarceni prislusnici okolitych narodov, ktori zo zahadnych dovodov trvaju na azijskej dorozumievacej reci..... ale... je tu jedno ale...180 rokov tureckej okupacie a turkitskeho genetickeho obohacovania zanechalo v tomto lude azijatsku agresivitu a myslim, ze ta je na pricine ich spupneho chovania..... myslim, ze najkrajsiu charakteristiku Madarov podava Jergus Ferko v knihe Madarske sebaklamy....

261205

17.1.2012 16:05

RE: padam od smiechu

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 261196

Zdravím udo!

>Maď-ari sú nám navyše etnicky veľmi príbuzní. Je to
>poturčené (pomaďarčené?) zväčša pôvodné obyvateľstvo
>karpatskej kotliny-kraja u hôr, medzi horami, gorami= U-horska,
>či podľa južných Slovanov U gorska. Sú to naši bratranci,
>ktorím bol nanútený iný-vzdialený jazyk. Jadro kočovníkov
>bolo použité na dlhodobé účely európskej globalizačnej
>politiky a tiež z veľkej časti podprahovo zneužité

Podľa posledných výskumov haploskupín sú Slováci a Maďari najslovanskejšími národmi(mitochondriálna DNA, dedená po matke)...! Geneticky majú Maďari oveľa bližšie k Slovákom, ako napr. Slováci k Čechom.

>Treba sa pýtať s čím u Orbána súhlasiť, s čím nie a aké
>alternatívne, ďalšie kroky by mal spraviť. Tak je nevyhnutné
>vychovávať aj našich politikov a keď sa s existujúcim
>reprezentačným(?) materiálom ďalej ísť nedá, bude treba
>vzbudiť(vychovať) viac chápajúcu a morálne vyššiu vlnu
>politikov nových. To je zároveň odpoveďou na tvoju dolnú
>otázku Kysučan.

Ďakujem za filozofickú odpoveď, ktorá veľa hovorí a zároveň nehovorí nič...☺

Vy ako think-thank máte určite na kvalitnú analýzu krokov, ktoré urobilo Maďarsko individuálne. Je len škoda, že sa k viacerým podnetným krokom nepripojili (ne)zodpovední politici v SR, ČR, či PL...

Keďže sme v téme útoku OKA na HUNGARIU, tak uvediem, čo sa mi na krokoch "Orbánovej vlády" obzvášť páči(iste budeš súhlasiť, že Orbán ako persona tie kroky nevytvára a je tam cítiť určitý rukopis silnejších bratov v pozadí globálneho virvaru...):

► Vlastníctvo pôdy a vodných zdrojov je v ústave zakotvené, ako národné dedičstvo.

► Ročný úrok nad 30 % bude trestným činom (ešte pomerne slabota).

► Centrálne určovanie výšky poplatkov za vodné, stočné a odvoz odpadkov.

► Jednorázové splatenie hypoték v CHF a EUR s kurzami hlboko pod trhovými, s povinnosťou komerčných bánk ich akceptovať, a tým pádom prerobiť (napr. kurz HUF/EUR bol určený na 250, pričom sa aktuálne pohybuje okolo 310...V dobe väčšiny vzniklých pôžičiek bol pod 200 HUF).

► Manželstvo je spojenie muža a ženy.

Aký to rozdiel napr. v porovnaní s pseudokresťanskou, modrou slobodomurárskou SDKÚ v SR, ktorá svoju predvolebnú kampaň v Modre nezačala nejakou peknou slovenskou ľudovou piesňou, alebo V dolinááách..., ale satanistickou skladbou od AC/DC - Highway to hell !

Ale všetko so všetkým primerane súvisí. A tak dúfam, že pôjdu veľmi rýchlo do pekla... [velký smích]

Takže sa teším na vašu analýzu posledných maďarských krokov proti globálnemu predátorovi, ktorá by mohla napomôcť aj budúcej vláde SR, aby bola odvážna, proľudská a zodpovedná a vyhla sa chybám, ktoré maďarská vláda ešte stále robí (vedomo, či nevedomo ?)...Chybám a kontraproduktívnym krokom, ktoré robia som sa radšej nefilozoficky vyhol.

261231

16.1.2012 9:14

Důvod pro který Chazarské elity nenávidí Maďarsko

Guru 78.?.?.?

Když se podíváte na mapky v knize 13th Tribe od Arthura Koestlera, rychle zjistíte, že Maďaři ještě před přesunem do Panonské nížiny byli 600 let severozápadními sousedy Chazarské říše. Střídavě sousedy a spojeneckou zemí, střídavě teké součástí samotné Chazarské říše. Když jste něčí soused 600 let, tak i poslední babka ve vaší dědině ví, jak se jmenujete, že ano.

A zde je jádro problému. Když se Chazarská říše začala rozpadat, celé spojenecké Maďarsko bylo pověřeno "průzkumným" přesunem na západ/jihozápad. Přesun byl velmi úspěšný, Maďaři našli úrodnou krajinu s mnohem příjemnějším podnebím. Chazaři takto organizovaný přesun nestihli. De facto stihli avšak na individuální bázi, nikoliv jako organizovaný stát. Milióny Chazarů se také přesunuly na západ: na Ukrajinu, do Polska, do Čech, do Litvy a nakonec do celého světa. Několik set tisíc Chazarů se usídlilo i u svého letitého spojence - v Maďarsku na jeho novém území.

A nyní si představte naprosto absurdní příklad: představte si, že naši sousedé např. Slováci by se nejprve masově naučili nazpaměť Zimbabwské báje a pověsti ze starověku a poté by všude a každému začli tvrdit, že jsou 101% černochy a "skutečnými" Zimbabwany. Lidé by se jistě váleli smíchy, protože své sousedy známe po staletí, že ano. Slováci by (v našem příkladu) neváhali a skoupili by 96% nejvznamnější novin a filmových studií ve vzdáleném vyspělém světě. Tyto média by poté 250 let vyráběla 142.550 článků, novel, knih a filmů na téma: Slováci jsou opravdoví 101% černoši a jediní skuteční Zimbabwané.
100 tisíckrát opakovaná lež by se ve vyspělém vzdáleném světě stala pravdou, avšak my - po staletí jejich sousedé bychom znali pravdu. I poslední babka na dědině by znala pravdu o těchto nových "černoších". A Chazarské elity dobře vědí o tomto slabém článku jejich vylhaného příběhu o patrně "leteckém vzdušném mostu", který před tisíci léty transportoval milióny Hebrejců přes sedmero pohoří, přes Kavkaz a skrze 56 nepřátelských národů a to bez jediné stopy a bez jediného konfliktu (již tehdy ovládali Stealth technologie).

To byl pouze příklad - alegorie. Reálný pravdivý příběh má jméno:
Chazaři náhle přejmenováni na 101% snědé Hebrejce a Maďaři - po staletí jejich sousedé. Ano i babky na Maďarské dědině vědí, kdou jsou Chazaři zač a jak si dnes nechávají říkat.

Nenávist Chazarů má hluboké kořeny a jejich modus operandi je dobře znám. Očekávajte proto všechny možné finanční, politické i ZioPropagandistické triky, které lze vymyslet.

V případech Slovensko-Maďarských sporů je moje srdce pochopitelně se Slováky, avšak pokud Chazarské elity chtějí Maďarsko oškubat, zničit a zadupat do zamě, vím jaká je pravda.

261144

16.1.2012 17:45

RE: Důvod pro který Chazarské elity nenávidí Maďarsko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 261144

Palec nahoru za Vas prispevek.Zminujete historii a klidne ji muzeme doplnit az do roku 1956, kdy se Madari vzbourili proti komunisticke vlade, ktera skryta pod plastikem bolsevickeho internacionalismu byla stoprocentne v drzeni potomky Chazaru.Takze by bylo namiste uz vytahnout karty na stul a zcela jasne rici, ze rok 1956 nebylo jen protikomunisticke povstani, ale obrovsky protizidovsky pogrom.
Viz David Irwing, clovek a historik, ktereho Chazari pronasleduji, kde mohou.

261169

19.1.2012 11:45

RE: Důvod pro který Chazarské elity nenávidí Maďarsko

Peter Krumpál 31.?.?.?

Reakce na 261169

Na mňa silne zapôsobila : Biela kniha, o vyčíňaní vrahov počas povstania v 1956-tom roku v Budapešti. Strašné obrázky obesencov za nohy, týranie žien na ulici a výpovede o ich znásilňovaní bolo strašným čítaním.

261342

17.1.2012 1:46

RE: Důvod pro který Chazarské elity nenávidí Maďarsko

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 261144

S tou nenavisti k Madarum je to vselijake manevrovani k zakryti svych vlastnich zlocinu,jez tak dostanou opravneni,co by zpetna "spravedlnost".Takze v roce 1919 se utvorila republika RAD,ktera trvala jen neco vic jak jeden mesic ,ale stacila za sebou zanechat hromadu obeti,prevazne madarskych obcanu,kteri se ve sve rodne zemi vzepreli revolucnim chazarum,pod falesnym nazvem zidu,jeste falesnejsim nazvem komunistu.Nakonec o nekolik mesicu jsme cetli na zvedavci proc se nekteri zide v Israelu uci madarsky.Madarsko pamatuje vladu Rakosiho a jeho zidovske-komunisticke kliky.Takze ,nenavict je manipulace k zakryti valstnich zlocinu a otazkou je proc je tak dobre zivena vsude ,kde se usadi tak zvani zide.
In 1720 Michael Esterházy issued a letter of protection for the Jews of Deutschkreutz. In this document, the restrictive orders and prohibitions were considerably milder, compared to those Paul Esterházy had issued towards the Jews of Eisenstadt, Mattersdorf and Kittsee. The administration of the estates was obligated to a “favorable fulfillment of the articles concerning the letter of protection towards the Jews” (Spitzer), which made an important distinction between this letter and the letters of other communities. The Jewish community received not only absolute religious autonomy but also political autonomy.
1938-The Jews from Deutschkreutz were told to leave within two weeks. The arrested Jews had to sign a declaration stating they would agree to emigrate. Otazkou je k pochopeni "nenavisti" zda by Israel poskytl plnou politickou a nabozenskou svobodu v Israelu krestanum?
Zejmena ,kdyby krestane stale zduraznovali nenavist k zidum,kde se jen da.
Council of European Rabbis" in Budapest, Hungary on January 12, 1952.
Uz davno bylo predpovezeno,to,co se deje dnes,nic se nedeje nahodou, zivot Vas o tom presvedci.
We need to understand only a few basic, simple fundamentals: (1)
that the world revolution in both its Communist and its Zionist phases, is
destroying the white race; (2) that each member of any and every race
has a right and a duty to love and protect his own, not because his race is
better than any other but because it is his, just as he loves his mother because
she is his.
To neni otazka minulosti,to je i dnesni politika Israelu a cele pate kolone rozesete po celem svete.
http://rehmat1.wordpress.com/2009/11/06/israels-pornographic-stimulus-plan/
Israeli Prime Minister M.Begin, 1977-83: "Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet.
Nakonec,pohled na dnesni USA mnohe napovi dobre informovanemu ctenari, s jakym cilem je dnesni mezinarodni situace a politika.
Avsak, k protokolum,z archivu FBI se muzem docist, ze kriminalni oddeleni zhodnotilo zionisty, jako cizi mocnost, s poznanim,ze prvni je Israel a potom USA,rovnez,tak i z reci Winston Churchilla ;"The Hidden Handis its Executive and it is the power,which Mr.Winston Churchill denounced on Nov.5th.1919, in the House of Commons as "the most formidable sect".,rovnez FBI poznala,co to je "Universal Israelite Alliance.Nakonec projev Ar...Automaticky kráceno

261200

17.1.2012 3:40

RE: Důvod pro který Chazarské elity nenávidí Maďarsko

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 261200

Nakonec projev Arion Sharona to jen upresnuje v dnesnim osudu USA, doslova rekl:Amerika ,to jsme my zide a Americane to dobre vedi!
Vložený obrázek
Takze, s tou nenavisti a s antisemitismem je to vselijake,ale ,hlavne,ze to tak zvanym zidum hraje do ruky a slouzi to k ohlupovani uzitecnych idiotu v masovem meritku.
The Communist regime which came to power in Hungary after its defeat in World War I included a considerable number of Jews in the upper ranks of the government led by Béla Kun. After the Communist revolution had been suppressed, the establishment of the new regime was accompanied by riots and acts of violence against the Jews – "The White Terror" – the number of whose victims has been estimated at 3,000 dead.*
Tak, zvany zid Vam rekne,ze Bela Kun a tak,jak i jini zide u moci v krestanskych zemich vzdy vrazdiliprotoze byli nenavideni,samozrejme i v nasich dejinach mame velke mezery,ktere poplatni historikove neobjasni,takze i takovou pani Horakovou neporavil nikdo jiny ,nez komunisti,kdo,nyli ti komunisti se uz dal nerika a tak jsou udelany celosvetove dejiny vedouci cestou k jedne svetove valde,hlavnim mestem Jerusalemem a "Great Israel"planovany uz stovky roku, co by nova Chazarska rise, tak,jak i v Madasrku.

261202

17.1.2012 7:45

RE: Důvod pro který Chazarské elity nenávidí Maďarsko

Nikto 85.?.?.?

Reakce na 261144

Chazarske elity miluju Madarsko.

Boli to chazarski nacelnici, pod vedenim ktorych sa kocovne azijske ugrofinsko-mongolsko-turkitske kmene pohli z Baskyrie do Europy.

Kedze Chazari uz vtedy po odmietnuti krestanskej byzantskej misie sv. Cyrila a sv. Metoda sa priklonili k talmudizmu, sme opravneni predpokladat, ze ti nacelnici boli obrezani.... z tychto nacelnikov pochadzali Arpadovci, ktori sobasmi s manzelkami z nemeckych a slovanskych kniezacich rodin sa uplne rozriedili povodnu chazarsku krv.

Toto si dnesni madari nechcu priznat, ze nikdy neexistovali nejaki madarski krali, lebo uz Vajk - Stefan, neskor vyhlaseny prazskym biskupom sv. Vojtechom za svateho, nebol ziadny madar, a Chazar bol cca. polovicny, resp. stvrtinovy.

Este k nomadskym kmenom priduvsim z Azie v 9. storoci.... bolo tusim 7, z toho jeden sa volal meger.... ich povod je velmi nejasny, ide zrejme o severosibirkse nomadske narodiky, pribuzne Jakutom, ktore prekocovali zo severu Sibire do Mongolska a odtial pomalym kocovnym sposobom zivota sa ocitli v Baskyrii, kde v chazarskom zajati zotrvali niekolko storoci, kde sa krizili s miestnymi turkitskymi kmenmi - predchodcami Turkmenov. A potom, ked bulharsky car Boris piaty spolocne s Pecenehmi im znicil ich zimne tabory /kym boli v Europe/, vyvrazdil zany, deti, starcov, sa pohli na zapad a cestou rabovali a zajimal hlavne zeny, pretoze ziadne nemali..... Kedze na svojej ceste sa pohybovali po vacsinovych slovanskych teritoriach, da sa predpokladat, ze uz pri prichode do strednej Europy, ich turkitska krv bola poriadne zriedena.

Dnesni Madari uz tymito kocovnikmi nemaju spolocne nic a da sa predpokladat, ze keby nebolo tureckej okupacie Madarska, dnes by sme o Madaroch mozno ani nechyrovali.

este ku vztahom Chazari - Madari....

Neviem, ci pan pozna dokladne pomery v Uhorsku.... Chazari boli najlepsi pomocnici v madarizacii nemadarskych narodov Uhorska. FEMKE - Hornouhorsky vzdelavaci spolok zalozil Bela Grunwald...

Ked slovenski katolicki knazi - narodni buditelia, zakladali po slovenskych dedinach spolky triezvosti /alkoholizmus bol najvacsia pliaga v najchudobnejsich slovenskych stoliciach/ tak chazarski krcmari vyzyvali uhorsku vladu, aby ich zakazala, pretoze mali prazdne krcmy.... Uhorska vlada tieto spolky zakazala, s oddovodnenim, ze krcmari nemozu platit dane.

Co sa tyka krcmarskej uzery, je to samostatna kapitolka, ktorej sa slovenski narodni budtelia venovali osobitne, ich prace nemozu byt dnes publikovane, aj tak vacsinu sturovcov dnes urcite svetoobcianske liberalne kruhy oznacuju za najvacsich antisemitov a zdroj slovenskeho antisemitizmu.

O ludovych uverovych a potravinovych druzstvach zakazanych uhorskou vladou, lebo konkurovali uzernickym obchodnikom nebudem ani pisat.

Ale jedno je iste. madarska politicka moc si s chazarmi rozumela vzdy velmi dobre a rozumie si este aj dnes. ziadny iny stat nema na svete tolko obhajcov v USA a Izraeli ako Madarsko.

261207

16.1.2012 10:17

To je sice pekne

Smoker 178.?.?.?

ale jedna z moznosti je, ze Madarsko na cele s Orbanom, je pouzivane ako potencionalne rozbuska nepokojov vo vychodnej europe (Divide et impera). aj ked vzhladom na financne sracky v akych sa nachadzaju, je to momentalne tazko predstavitelne. A jeho narodnostna politika pravdepodobne pre Cechov problem nepredstavuje, ale pre srbov, rumunov, slovakov, chorvatov a slovincov ano, teda zatial len v slovnej rovine.

261146

16.1.2012 13:45

RE: To je sice pekne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 261146

Ne, zřejmě nepředstavuje. Myslím, že bychom se měli vydat cestou česko-maďarského přátelství, i za cenu rozhození vztahů s našimi naprosto nevděčnými východními bratry - brzy již doufám felvidékem [vyplazený jazyk]

261158

16.1.2012 19:34

RE: To je sice pekne

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 261158

Tak ten je vážne z novších![smích]
Azda Vám "Anonym 195.." Vaši Führeri na centrále stále ešte neboli schopní navrhnúť aspoň trochu novšie a konfliktnejšie situačné vtípky?
Nebojte sa Váš metodický dozor ideologického poradenstva reklamovať a nenechajte sa odbiť obyčajným zvýšením variabilnej zložky, inak riskujete prepustenie pre neúčinnosť a čím sa potom budete živiť?
..možno sa však mýlim a ste schopný aj samoiniciatívnej tvorivej proaktívnosti ála Steve v opačnom garde.
Prospelo by to miestnemu tímfanu a motivácii účastníkov študovať, ak chápete [smích]

261178

17.1.2012 9:07

RE: To je sice pekne

Smoker 178.?.?.?

Reakce na 261158

Ty si tak plny sraciek, ze vazne pochybujem, ze nemas hnede aj bielka.

261209

16.1.2012 10:28

Normálne som sa pobavil.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Autorka má asi dekapitovanú pamäť.


Maďarsko je v strednej Európe chápané ako piata kolóna SŠA.
Práve skupina Chazarov odtiaľto skonštruovala v SŠA atómovú, či vodíkovú bombu (Szilard, Teller, von Neuman, Wigner). Záväzky sú veľké. To ostané je iba hra.

Maďarsko so svojimi územnými nárokmi (Slovoensko, Srbsko, Rumunsko...) predstavuje pre Európu výrazný problém. O nijakej "zjednocujúcej" viere v Boha tu nemôže byť ani reč. Väčšina "veriacich" (ktorých je menšina) sú Kalvíni.

a ešte 3 linky:

http://prop.coconia.net/otvoreny_list_prezidentovi.html

http://www.cez-okno.net/clanok/slovensko/otvoreny-list-urazenemu-na-slovensko-madarskemu-prezidentovi-laszloovi-solyomovi?quicktabs_2=3

http://dolezite.sk/Lekcia_madarskej_historie_123.html

[bliji]

261147

16.1.2012 18:21

RE: Normálne som sa pobavil.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Reakce na 261147

Jen poznámka, když vkládáte odkazy, tak použije tlačítko pro vkládání odkazů, je pod smajlíky. Pan Stwora by ho měl popsat, protože návod jak vkládat odkazy lidé přehlédnou a tlačítku nerozumí, nebo ještě lépe by se měl udělat malinký prográmek který by /url/ sám přidal před a za odkaz jako je to na některých jiných webech. Je to výzva i pro Vás pane Stwora, vždyť jste programátor [smích] Co vy na to? A bude po problémech.

261171

16.1.2012 22:35

RE: Normálne som sa pobavil.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 261171

>Pan Stwora by ho měl
>popsat, protože návod jak vkládat odkazy lidé přehlédnou a
>tlačítku nerozumí,
Jj, udělám to.

> nebo ještě lépe by se měl udělat
>malinký prográmek který by /url/ sám přidal před a za odkaz
>jako je to na některých jiných webech.
To, co je třeba, není prográmek, ale RegEx příkaz ve skriptu. My jsme to tu měli, ale neosvědčilo se to. Tvůrci webů jsou prasata a nedodržují standardy ohledně povolených znaků v url adrese. RegEx s tím má pak občas problém.

261192

16.1.2012 11:56

Kooperovať a koordinovať

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Lepšie zažať sviecu, ako nadávať tme. - / Čínske príslovie / -

Ako niektorí nie len judaisti zvykli hovoriť:
"Keď brali na popravu(do lágru?) môjho kolegu, bol som ticho, lebo sa to netýkalo mňa,
keď na popravu brali môjho suseda, bol som ticho, lebo sa to netýkalo mňa,
keď na popravu brali môjho brata, tiaž som bol ticho, lebo sa to netýkalo mňa
a keď brali na popravu mňa, nemal sa kto ozvať, bo všetci už boli mŕtvi".

Zo socio-kulturologických profilov jednotlivých komunít, oblastí, štátov, kontinentov,.. sa dá veľmi presne vypočítať, ako nastaviť riadiace parametre prírodných a spoločenských procesov tak, aby nepresiahli "hranicu vnímateľnosti" samo(?)riadenej cieľovej skupiny.

Ak občania nebudú tlačiť svojich politikov do kooperácie s Maďarmi, ktorí ako Gréci už nemajú pomaly moc kam ustúpiť, budeme mať za chvíľu u nás rovnaký problém, ako naši južní susedia a klub krstných otcov banksterov zlikviduje naše ekonomiky a populáciu v krajnom prípade aj napr. postupne cielene umelo vyvolanými občianskými vojnami s "neprispôsobivými spoluobčanmi". Týmto globálnym prediktorom riadený systém je genocídne preddefinovaný a naši občania jeho dnešné nastavenie jednoducho dlhodobo fyzicky nemôže prežiť, pokiaľ nezačnú meniť jeho podstatu. Spojiť sily a podporiť spoločné kroky zodpovedných odvážnych politikov(z chápavých ľudí a pre ľudí) v Maďarsku, Čechách, Poľsku a na Slovensku aj s Nemcami,.. Žiadna z týchto krajín sa tradičnej zlo-vôli globálneho privátneho bankového fašizmu nemôže postaviť sama.

Samozvané "elity" totiž z ich pohľadu naozaj viac nepotrebujú otrokov(nikdy v dejinách ich nemali viac, ako je tomu dnes), lebo majú stroje. Podľa sociologických prepočtov im stačia 2-3% max. na obsluhu a ďalší vývoj potrebných automatických zariadení. Peniaze osobne nepotrebujú. Sú len jedným z nástrojov moci a zabezpečenia ich osobného blahobytu. Tak, ako naviazaný trh, burza, náboženstvá, média, "vzdelávací systém",.. Zatiaľ nimi kontrolovaný MMF, Svetová banka,FED,ECB,ČNB,NBS,..majú v konečnom dôsledku za úlohu aj reguláciu populácie a spotreby celosvetových zdrojov, ktoré "elita" považuje za svoje osobné vlastníctvo, tak ako celú planétu a okolitú oblasť jej parazitického dosahu.

261151

16.1.2012 12:00

Koordinácia a kooperácia s Maďarmi, Nemcami,..

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Ak sa bývalí ovčania nebudú aktívne zaujímať o svoju budúcnosť a neumožnia sebe a svojim politikom otvorene(nie len tajne) rokovať o základných problémoch, akými sú vlastná kontrola národných bánk, koordinované tlačenie vlastných peňazí zodpovedajúce potrebám nedlhovej ekonomiky a krokov vedúcich k osvetleniu ilegálnosti fiktívnych štátnych dlhov všetkých svetových ekonomík. Politici sú skôr obete, aj keď sa mnohí žiaľ asi nevyhnú lynču aj s rodinami. Horné sadzby doživotia bez možnosti zníženia trestu by však mali dostávať aktívni iniciátori a len kľúčové novinársko-bankstersko-politicko-úradnícke zombiautomaty.

Napr.:
Porušovanie povinnosti
pri správe cudzieho majetku
§ 237
(1) Kto inému spôsobí malú škodu tým, že poruší všeobecne záväzným právnym predpisom ustanovenú povinnosť alebo povinnosť uloženú právoplatným rozhodnutím súdu alebo vyplývajúcu zo zmluvy opatrovať alebo spravovať cudzí majetok, potrestá sa odňatím slobody až na dva roky.
(2) Odňatím slobody na jeden rok až päť rokov sa páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1
a) a spôsobí ním väčšiu škodu, alebo
b) z osobitného motívu.
(3) Odňatím slobody na tri roky až desať rokov sa páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1
a) a spôsobí ním značnú škodu, alebo
b) závažnejším spôsobom konania.
(4) Odňatím slobody na desať rokov až pätnásť rokov sa páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1
a) a spôsobí ním škodu veľkého rozsahu, alebo
b) ako člen nebezpečného zoskupenia.

V podstate máme všetky nástroje u seba.
Šípovú Ruženku stačí iba prebudiť ako v rozprávke.
Prvý (in-formačný) bozk už dostala protézo-netovým prepojením a Globálny parazit a jeho štruktúrna periféria sa správne obáva nášho úplného vzbudenia.
Pokračujme teda v ľudových múdrostiach prešlých vekov:
Žrec Fin v ra(svetlo)-z-prav(pravdy)-ka(duše) kropí rozsekané národy zeme zoceľujúcou mŕtvou vodou(pasívnou in-forma-ciou) a spoločné konanie mozaiky národov bude aktívnym tvorením vody živej(novej re(?), či in-formácie), in-formačného prostredia, kultúry.

261153

16.1.2012 20:35

RE: Koordinácia a kooperácia s Maďarmi, Nemcami,..

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 261153

Ahoj udo,

vo veľkej väčšine musím súhlasiť. Treba využiť sily tohto ZLA pozitívnym smerom, keďže všetci sme na jednej lodi, ktorá sa uberá na plytčinu, ak už nie je na nej...
Preto skutočne netreba rozvíjať akúkoľvek nacionálnu nevraživosť, pretože bežní ľudia sú všade rovnako vyciciavaní, ako ovce s už prázdnymi vemenami...☺
A to môžem trošku vyhlásiť, pretože už zopár rokov kooperujem s niekoľkými bežnými ľuďmi v Maďarsku (taký nedokonalý cezhraničný LET systém) a poznám ich bežné problémy, ktoré sú diametrálne odlišné od viacmenej šovinistickej politiky maďarského establishmentu. Mnohí majú rovnaké existenčné problémy, ako je to v SR, či CZ alebo inde.

Ad politici: Skús mená nejakých zodpovedných a odvážnych politikov v HUN, CZ, PL a SK, nech sa niečo podučím.



> Horné
>sadzby doživotia bez možnosti zníženia trestu by však mali
>dostávať aktívni iniciátori a len kľúčové
>novinársko-bankstersko-politicko-úradnícke zombiautomaty.

>(4) Odňatím slobody na desať rokov až pätnásť rokov sa
>páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1

>a) a spôsobí ním škodu veľkého rozsahu, alebo
>b) ako člen nebezpečného zoskupenia.

Napr. FED dosiahol v r. 2011 pri výnosoch 83,1 mld USD zisk len 76,9 mld USD!
Oproti tomuto globálnemu strojčeku na peniaze je "naša" PENTA len taký mladý šimpanzík... [smích]

Ozaj, ak si dobre spomínam, svojho času si tu napísal, že ...počkajme ako sa to vyvinie, všetky strany majú určité materiály a ...zdá sa, že Pentagramička je priamo riadená GP...
Odkedy si vedel o ušku, ktoré sa nazvalo Gorila? Vieš niečo o ďalších uškách (SMER je podozrivo ticho...)?

Ak už teraz nedôjde k určitým exemplárnym riešeniam a trestom, tak bude ťažko očakávať nejakú pozitívnu zmenu v dohľadnej dobe.
VLCI budú ďaleko opatrnejší a ohlodajú ovce až na kosť, vedomí si svojej určitej "imunity"...

261184

17.1.2012 20:11

RE: Koordinácia a kooperácia s Maďarmi, Nemcami,..

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 261184

Re: Kysučan..
aj k tvojmu príspevku 261231..
a k "Ad politici: Skús mená nejakých zodpovedných a odvážnych politikov v HUN, CZ, PL a SK, nech sa niečo podučím."

Samozrejme ťažko menovať, čo i len jedného bez chyby.
Aj starého dobrého ISSU z Nazarény na to napadla ľudovú múdrosť:
"Kto je bez viny, nech..atď."
..veď to poznáš [smích]

Na situácii máme vyrásť. Aj Zvedavec slúži v istom zmysle na výchovu novej generácie zaujímajúcej sa o hľadanie súvislostí, o metodiky priblíženia sa k objektívnej neegocentrickej pravde vo forme puzzle-mozaiky. Ak aj pár kamienčekov potom chýba, vie si ich Človek realisticky svojimi siedmymi zmyslami doplniť, metodologicky procesy v- a okolo seba identifikovať, predpovedať, hodnotiť na použiteľnosť v rámci morálne podmienených cieľov a v prípade potreby vlastné algoritmy vyhodnocovania vytvárania nových in-formácii autokorigovať..

Proste sa treba masovo zaujímať o skutočné dianie, namiesto fiktívneho politického divadla a zdola, z rodín, práce samospráv, okresov v rámci svojich možností postupne tlačiť do parlamentu, EU, OSN, Svetovej Banky, MMF. Tieto inštitúcie netreba rušiť. Patria Ľuďom.

Preto je odpoveďou aj na minulú otázku ohľadom problémov spojených s ticho centralizovane zavádzaným energoinvariantom
znova len praktická nevyhnutnosť prelomenia propagácie nezáujmu populácie o poly-tikos(vlastný názor, cieľ).
Nie je totiž možné potlačiť vlastný názor a zostať pri tom sám dlhodobo nažive.

Hierarchicky najvyšší systém(skutočný BOH, nie paleta jeho imitácií) nás so svetom totiž takto správne nastavil. Vedomá, či zombipodvedomá ignorácia základných pravidiel logicky znamená smrť a myslím že Ľudia ešte stále majú chuť žiť. Tá zvieratkovská časť nás Ľudí nie je v nás bez pozitívnej príčiny. Načo by inak tvoril (ON) celý ten náš svet okolo a nechával si toľko "času" na vývoj jednotlivých procesov v- a okolo nás?
asi chápeš Kysučan..
hmm..ako inak ti to vysvetliť..
..snáď ma napadne v noci zasa nejaký príbeh, no musím sa snažiť viac dodržovať tvoju starú ra-du [smích]

261258

16.1.2012 13:57

Vikki Orbán není žádný beránek

MoUdrostrak 90.?.?.?

Vikki Orbán není V_S_U_T_K_U žádný beránek. Když už ho soudíme, nemělo by se zapomínat jeho nadšení během předchozího premiérování při humanitárním bombardování Jugoslávie, kdy mu K_U_P_O_D_I_V_U vůbec, vůbec, ale vůbec nevadilo, že hodný Pakt NATO bombarduje kromě zlých Srbů i hodnou maďarskou nemalou menšinu ve Vojvodině.

Ne/pravicující Maďaři mu tehdy dokonce hrozili atentátem na něho, členy vlády či na vzlétávající či přistávající letadla na civilním letišti Budapest-Ferihegy, protože např. obyvatelé jihomaďarského Szegedu nemohli vystát zvuky bomb z několika kilometrů vzdálené jugoslaslávské Subotice, kde žijí desetitisíce Maďarů i jejich příbuzných.

Vložený obrázek

Nyní Vikki Orbán silně přehrává naopak maďarskou nacionalistickou notu. Dá se předpokládat, že je spíše loutkou vedenou za účelem rozdráždění publika a okolního prostředí, nežli uvážlivým řešitelem s reálným hybatelem věcí nynějších a/i budoucích.

Může jít i o výkladní M_E_M_E_N_T_O skříň pro země,
které by chtěly vykročit zlou ne/pravicující I_S_L_A_N_D_S_K_O_U C_E_S_T_O_U ,

Vložený obrázek

pozavírat Loutkáčům lokální bankstery a pravicující shabes/GOJ/im.

Pokud jsou Maďaři natolik oVčí, pravicující a submiSSivní, bude zajímavé sledovat, co se s nimi díky vedení Vikki Orbánů stane...

261160

16.1.2012 20:11

RE: Vikki Orbán není žádný beránek

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 261160

Zajimave, to jsem nevedel. Asi to tak bude. Neco podobneho je ve svycarske SVP, ktera pod sebou shromazduje tzv. "pravicove" smyslejici nespokojene obyvatelstvo. Kdyz prijde ale k veci, tak hlasuje a jedna presne opacne nez predtim mluvila. A vzdycky to nejak ukecaji. Tak se dostavaji ev. oposici pod kontrolu.
Kozy se nazerou a vlci zustanou celi. [smích]

261182

16.1.2012 21:37

RE: Vikki Orbán není žádný beránek

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 261182

Vážený pane Esmate, skutečnost je daleko, daleko, daleko horší, nežli se pří pohledu zdá: Loutkáči jsou v koncích.

Úmyslně i na jiných místech Zvědavce jsem uvedl, že situace značně připomíná konce hodného krvelačného pravicujícícho prozioniSStického Shaha v Íránu. I tehdy CIA, MI-6, MoSSad na jedné straně přiléhali společně se Savakem olej do ohně pod Shahem, na druhé straně už chystali Immama Khomeiniho instalovat jako svoji Loutku.

Nakonec se jim Immam Khomeini vymkl z kontroly, tak na něho poštvali Saddama HuSSeina jako svého spojence.

Tehdy šlo hlavně o to, nedopustit v Íránu vliv CCCP.

Dnešní hra je podobná: chaos za každou cenu a snažit se udržet opratě. Proti Rusku, Číně a BRICS. Ale kolbiště už je celosvětové.

A podle toho to také dopadne. Loutkáči už melou s posledního. A ani sázka na pravicujícího humanitárního bombardéra Orbána jim dlouho oVce konSSumovat (snad?!) nebudou...

261190

16.1.2012 14:00

Maďarsko procitá

Petr Křivý 46.?.?.?

Dobrý den všem a svatá panenka Marie ať nad námi bdí!

Dnes se bohužel nemůžu příliš rozepisovat, neboť se připravuji na kázání, ale rád bych vyjádřil svou nelíčenou radost nad rozumným postupem maďarské vlády. Ano, křesťanství by mělo býti zakotveno v každé ústavě, jako základní lidská hodnota, neboť jen víra v našeho spasitele, nám může dát tolik potřebnou pravdu a lásku.

Není ovšem křesťantví, jako křesťanství. Výhradní zastoupení Boha na Zemi má totiž poze katolická církev a její náměstek Boha - papež. To v Maďarsku samozřejmě vědí. Kéž by v Čechách bylo více katolíků, tak jako je tomu v Maďarsku. Pak bychom se mohli mít konečně tak dobře, jako se mají tam.

Neboť s katolickou morálkou, která je prosta pokrytectví a touhy po moci, nastupuje také ekonomický rozmach. Uvidíte, že Maďarsko nyní půjde rychle nahoru. Bohužel, malí závistiví čecháčkové, kteří celou historii pouze kradli, vraždili a celkově se odmítali poddat Svaté říši římské, mají před sebou ještě hořkou cestu, než pochopí, že jedině čistá víra v našeho Spasitele, nás může přiblížit Božímu království, které přijde po naší smrti.

Citujme tedy alespoň Karla Marxe, který řekl toto: "Úplný zánik Jihoslovanů jest požadavkem evropské kultury, protože budou poněmčení a pomaďarštěni. Jsou to banda lupičů a příští světová válka přinese zánik Jihoslovanů. Čechové, k nimž chceme Moravany a Slováky počítat, ačkoliv se řečí i minulostí od sebe liší, neměli nikdy svých dějin a tento neexistující národ činí si nárok na samostatnost? Nemají žádného práva na národní samostatnost a nemohou ji nikdy dosíci."

Proto se kajme a buďme rádi, že v naší zemi máme alespoň takové vlastence, jako jsou pan Schwarzenberk, pan Kalousek a další, kteří si uvědomují odpovědnost, kterou máme k Vatikánu a ke svaté stolici.

Pán s námi

Petr Křivý

261161

16.1.2012 21:19

RE: Maďarsko procitá

jansmith1984 130.?.?.?

Reakce na 261161

Výborně to napsal bratr Petr a já, bratr jendasmithů[smích], se k jeho slovům přidávám sloganem o pravdě nejvyšší, viz: Pravda není pro všechny, nýbrž jen pro Vyvolené,

a Peace s nimi.

261188

17.1.2012 0:38

RE: Maďarsko procitá

Out_of_jacket 155.?.?.?

Reakce na 261161

Vazeny pane,
istorik by tezko hledal viru, ktera ma na svedomi vice lidskych zivotu za dobu sve existence nez prave vira rimsko-katolicka (jedine Talmudiste jsou vaznymi konkurenty)! V jedne ruce kriz a v druhe mec ... a zapalene hranice kam az oko dohledlo. Tak tomu bylo temer po dobu 2 tisic let. Vatikan se ovsem za poslednich par let trosku zmenil a nezapaluje hranice stejnym zpusobem jak to delal v dobe exterminace Indianu a "Kladiva na carodejnice" - metody jsou daleko sofistikovanejsi, mene okazale, ale take daleko ucinnejsi. Mozna jste se jeste nesetkal s nazorem, ze ucelem vsech nabozenstvi a politickych seskupeni je jedno a totez - rozdel, panuj a zotrocuj! Bez nich bychom mohli mit raj na zemi, pane Krivy! Je zde ale jeste moznost, ze jste svuj prispevek pojal jen jako "cerny humor" nebo jako provokaci. Takovou moznost by vzal radeji nez-li predstavu, ze jste to snad - nedej Buh - myslel smrtelne vazne!?

Zdravim,

Out-of_jacket [pláč] [pláč] [bliji]

261197

17.1.2012 17:13

RE: Maďarsko procitá

dub 62.?.?.?

Reakce na 261197

[velký smích]
panu PK se musí nechat, že je skvělý fabulátor, protože podobných reakcí jako vaše sklidil povícero.
použil stylu steva, ale mnohem rafinovaněji[smích]

261237

16.1.2012 15:06

izraelští imigranti v Maďarsku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

a co říkáte na tohle?

http://jovonk.info/2011/11/16/priznaky-izraelskej-...

261164

16.1.2012 17:22

O genezi finanční internacionály:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

http://www.ulozto.cz/12593474/landowsky-rakovskeho...

Záznam výslechu NKVD z 26. ledna 1938. Vyslýchán byl zakladatel Komunistické Internacionály Christian G. Rakovský - 50-stránkový přepis vyšetřování, zvaný „Rudá symfonie“ nebyl určen k zveřejnění. Jo to možná nejexplozivnější politický dokument moderních dějin.

261167

16.1.2012 19:27

RE: O genezi finanční internacionály:

Lin 85.?.?.?

Reakce na 261167

Jo, já to už četla a je to zajímavý, když člověk zůstane "nad věcí".
Z poslední doby taky jedna zajímavost , která mě zaujala. Je to umístěné i tady v "zajímavých". Když se člověk povznese nad "balast", může objevit velmi zajímavé věci, které leccos objasní. Možná i Maďarsko a jeho ústavu se zakotveným "křesťanstvím". Tohle mě totiž ponechává vzdálenou od nějakého jásání nad "maďarskou odvahou".

261175

17.1.2012 17:41

RE: O genezi finanční internacionály:

jarda668 195.?.?.?

Reakce na 261167

Pravosti tohodle snad muze uverit tak 10 lete decko ne ? Vzdyt staci logicky rozebrat ten text a je jasne , ze je to podvrh .

To bych driv uveril v pravdivost krtecka nez tomuhle.

Ale verim , ze pravidelnemu ctenari zvedavce to staci....

261241

18.1.2012 0:20

RE: O genezi finanční internacionály:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 261241

Na rozdíl od PSM tyto "Rakovského protokoly" nejsou nikterak oficiální historií zpochybňovány ani vydávány za podvrh, žádný povyk kolem nich.

261280

18.1.2012 0:35

RE: O genezi finanční internacionály:

franta4444 109.?.?.?

Reakce na 261241

http://www.youtube.com/watch?v=9Ui6AJO_9ME
Prof. Antony C. Sutton - Wall Street a Bolševická revoluce 1917

261282

16.1.2012 21:13

Já smekám

john.bombardon. 82.?.?.?

Pane Křivý, já před Vámi smekám. Vy jste potměluch k pohledání.

261187

17.1.2012 17:41

Ej, Slované, Slované...

jomagam 194.?.?.?

Škoda, že sa táto diskusia posunula do roviny kydania hnoja na všetko, čo je maďarské. Viacerí Maďari to robia tiež často na veci slovanské a v oboch prípadoch je za tým iba ego a nevedomosť. Ale k veci.

V Maďarsku sa dejú čudné veci, ktoré sa dokonca začali v XIX. storočí a Chazarmi to súvisí až v prvom rade. Záujemcom odporúčam články na jovonk.info v slovenskej sekcii. Samozrejme nie všetko, ale celkom dosť článkov tam vysvetľuje skutočné pozadie procesov, ak má niekto záujem, môže sa doinformovať. Predovšetkým ide o viac či menej viditeľné obsadenie Maďarska Židmi, pôvodne Chazarmi z Halíča a súčasne z Izraela (paralelne sa deje "dovoz" napr. falassov do Izraela, aby počet obyvateľstva zostal konštantný a nebilo to až tak do očí), ktorý sa podľa všetkého stane bojiskom v bližšom čase. Tieto zámery Židov sú známe min. od začiatku XX. storočia, najnovšie ich verejne vyslovil p. Simon Peres, 2007. Hlavnými "cieľovými krajinami" sú krajiny vzniknuté rozpadom Uhorska, predovšetkým Maďarsko ale aj Slovensko (to mi dokonca potvrdil aj bratislavský Žid) a Sedmohradsko + minimálne juh Poľska - slovom "tradičné" Chazarské oblasti, keďže na Ukrajinu a do južného Ruska sa im až tak nechce. O tomto procese by sa dala napísať celá esej, na čo tu nie je priestor. Nakoľko sledujem dianie na Slovensku, ohľadom na miestne špecifiká prebiehajú podobné procesy. Priznám sa, že sa na českej scéne príliš nevyznám ale mám pocit, že aj tam. Maďarsko je každopádne extrém, nie náhodou volajú Budapest už dlhší čas Judapest... Voči všetkému, čo sa z médií o Maďarsku dozviete, buďte maximálne opatrní! Orbán je rovnako odchovanec p. Gyuriho Sorosa (Schwartza) ako Radičová, poslúcha dobre a je celkom kreatívny, len je všetko len nie národovec. Bohužiaľ o strane Jobbik sa časom tiež ukázalo, že bola iba akože pravicová kreatúra, nezáleží na tom, či pália vlajky EU alebo nie (pričom majú v EP dokonca 3 či 4 poslancov). Teraz môžeme len dohadovať, prečo sa Viktorko tak zdráha plniť rozkazy, asi sa už ide do tuhého a nechce sa zapísať do dejín ako najväčší vlastizradca, ktorý zavolal cudziu armádu na svoj ľud (nie je príliš ťažké odhadnúť kam načaté procesy smerujú...). V maďarskom parlamente je cca. 70% "poslancov" dvojitých občanov (izrael/americko-maďarských), pravdepodobne to je hlavným dôvodom na cirkus okolo dvojitého občianstva, o ktoré Maďari v susedných štátoch prejavujú pramálo záujmu, a napr. na Slovensku sa oňho bijú Mesežnikov, Kusý...
Všeličo nás spája, v minulosti, v súčasnosti a zrejme aj v budúcnosti, najhoršie je teraz kydať hnoj vica-versa a hádať sa či bol Svätopluk Maďar alebo Árpád Slovák.

261240

18.1.2012 7:41

RE: Ej, Slované, Slované...

Nikto 85.?.?.?

Reakce na 261240

1, Budapest prezyvali Judapest uz v 19.storoci
2, netusim, co za nevedomost a egom je za tym..ano z madarskej strany ide o nevedomost, pretoze u nich sa namiesto historie ucia vybrane kapitoly z madarskych baji a povesti a este sa z toho aj povinne maturuje. Tam je zarodok madarskej neznasanlivosti.
Na Slovensku uz aspon cast populacie spoznava pravdive dejiny svojho naroda a uz vie, ze kto ti 4x podpali dom, podpali ti ho aj 5-ty krat.

/Madarsko za 50 rokov od roku 1919 do roku 1968 4x vojensky napadlo uzemie Slovenska/

261289

18.1.2012 23:08

RE: Ej, Slované, Slované...

en 188.?.?.?

Reakce na 261289

1, viem, pre mňa je to "dlhší čas"
2, "ano z madarskej strany ide o nevedomost" - to je to ego; ak píšem o nevedomosti (neviem, či ste si všimli: všetky podobné narážky som písal obojsmerne) mám na to dôvody vyplývajúce zo špecifických znalostí oboch brehov Dunaja. Verte mi, že o bludoch vyučovaných na oboch brehoch mám presné predstavy. Takisto o tom množstve všetkého, čo Maďarov a Slovákov spája - tých je doslova rádovo viac.

Škoda, že ste sa k hlavnej téme nevyjadrili. Aj na Slovensku by bolo čo riešiť.

261319

Příspěvků: 51

16.01. 07:50  Neceka nas klidna doba
16.01. 11:02 AlA777  RE: Neceka nas klidna doba
16.01. 11:45  RE: Neceka nas klidna doba
16.01. 20:11 AlA777  RE: Neceka nas klidna doba
16.01. 20:26 Hall3006  RE: Neceka nas klidna doba
17.01. 20:48 Lobogo  RE: Neceka nas klidna doba
16.01. 08:47 Peter Krumpál  Kto nám vládne.
16.01. 09:13 nikto  padam od smiechu
16.01. 17:31  RE: padam od smiechu
16.01. 18:45 bogy  RE: padam od smiechu
16.01. 19:30 Peter Krumpál  RE: padam od smiechu
17.01. 11:08 haban  RE: padam od smiechu
17.01. 15:12 Nikto  RE: padam od smiechu
16.01. 22:55 Oracle  RE: padam od smiechu
17.01. 00:36 udo1  RE: padam od smiechu
17.01. 07:12 Nikto  RE: padam od smiechu
17.01. 16:05 Kysučan  RE: padam od smiechu
16.01. 09:14 Guru  Důvod pro který Chazarské elity nenávidí Maďarsko
16.01. 17:45  RE: Důvod pro který Chazarské elity nenávidí Maďarsko
19.01. 11:45 Peter Krumpál  RE: Důvod pro který Chazarské elity nenávidí Maďarsko
17.01. 01:46 Robert Nohejl  RE: Důvod pro který Chazarské elity nenávidí Maďarsko
17.01. 03:40 Robert Nohejl  RE: Důvod pro který Chazarské elity nenávidí Maďarsko
17.01. 07:45 Nikto  RE: Důvod pro který Chazarské elity nenávidí Maďarsko
16.01. 10:17 Smoker  To je sice pekne
16.01. 13:45  RE: To je sice pekne
16.01. 19:34 udo1  RE: To je sice pekne
17.01. 09:07 Smoker  RE: To je sice pekne
16.01. 10:28  Normálne som sa pobavil.
16.01. 18:21  RE: Normálne som sa pobavil.
16.01. 22:35 Vladimír Stwora  RE: Normálne som sa pobavil.
16.01. 11:56 udo1  Kooperovať a koordinovať
16.01. 12:00 udo1  Koordinácia a kooperácia s Maďarmi, Nemcami,..
16.01. 20:35 Kysučan  RE: Koordinácia a kooperácia s Maďarmi, Nemcami,..
17.01. 20:11 udo1  RE: Koordinácia a kooperácia s Maďarmi, Nemcami,..
16.01. 13:57 MoUdrostrak  Vikki Orbán není žádný beránek
16.01. 20:11 Esmate  RE: Vikki Orbán není žádný beránek
16.01. 21:37 MoUdrostrak  RE: Vikki Orbán není žádný beránek
16.01. 14:00 Petr Křivý  Maďarsko procitá
16.01. 21:19 jansmith1984  RE: Maďarsko procitá
17.01. 00:38 Out_of_jacket  RE: Maďarsko procitá
17.01. 17:13 dub  RE: Maďarsko procitá
16.01. 15:06  izraelští imigranti v Maďarsku
16.01. 17:22  O genezi finanční internacionály:
16.01. 19:27 Lin  RE: O genezi finanční internacionály:
17.01. 17:41 jarda668  RE: O genezi finanční internacionály:
18.01. 00:20  RE: O genezi finanční internacionály:
18.01. 00:35 franta4444  RE: O genezi finanční internacionály:
16.01. 21:13 john.bombardon.  Já smekám
17.01. 17:41 jomagam  Ej, Slované, Slované...
18.01. 07:41 Nikto  RE: Ej, Slované, Slované...
18.01. 23:08 en  RE: Ej, Slované, Slované...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa03.12.20 10:51 USA 5

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Měnové kurzy

USD
21,74 Kč
Euro
26,42 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,41 Kč
100 japonských jenů
20,95 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,40 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 883,66 Kč
1 unce stříbra
521,24 Kč
Bitcoin
421 938,50 Kč

Poslední aktualizace: 3.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 616