Diskuze k článku

ČR: Příběh rasového extrémismu

Příspěvků 82

14.1.2012 6:31

Pekne statisticky napsane,ale ,co byste si vybrali VY!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Jedna skupina ,bilych lidi,krestanu,se stejnou tradici,se stejnou historii,mluvici stejnou reci bez jakych koliv odstinu,dobrych sousedu,kamaradu,dobre promluveni o kulture a mnoho jinem,coz dela obcansky zivot s dobrou zarukou budoucnosti a s dobrymi sluzbami a castecne i se zdravotni bezpecnosti pro sve deti a pocit sounalezitosti,s pocitem vlastenectvi,udelat neco pro narod,dokonce jej branit v dobe nebezpeci,obetovat se,mnohdy jit na boj s otazkou zivota a smrti a tak dale.
Druha skupina,vsemozne slozena z obcanu mnoha narodnosti,mnohdy pro nas zcela nezname,nemajici zajem o obcanskou soudrznost,nic spolecneho s narodnimi zvyky,tradici a kulturou,mluvici s mnoha jazyky cizich zemi,mnozi z nich jsou zde jenom z ekonomickeho,nemaji zadny pocit branit tuto zemi,natoz ji neco dat,spise vzit,mnozi prinesou sebou i choroby,infekce ,jez jsou domorodym lidem zivotu nebezpecne hlediska,nic nechteji udelat pro celek,spise ocekavaji,co celek udela pro ne investovat do celku,co by narod jim neprijde vubec na mysli,naopak chteji do domorode spolecnosti prosadit sve zvyky,svou kulturu, mnozi sami o sobe se vyvisuji nad ostatni,svym zpusobem jsou rassiste a dokazi toho hmotne vyuzivat na ukor domorodcu,tvori klany ,ktere se separuji od ostatnich tim vznika i urcita kriminalita a buji zde nenavist a podobne,takze,co budete brat Vy nez se rozhodnete zvazit clanek o rasovem extremistmu, pokud jste se nerozhodli,tak Vasi politici ano,pro Vas z tribuny,mate byt kamaradsky k novym cizim obcanum, a tak dale, sami, politici se usazuji tam,kde je ta prvni domoroda skupina a vyhrazuji si sve hranice,kam nepripusti ty s nimiz mate zit VY.
Za komunistu v Praze byli urcite ctvrti,kam se normalni clovek nedostal,nemohl se tam odstehovat, jako byla ctvrt Na Hrebenkach a jinde, z kapitalistickeho sveta uz vidim politiky,jak bydli uprostred cernosskych ctvrti v New Yorku a nebo v Chicagu,nebo jsou v ulicich,kde je plno Hispancu a jinych,kde,kdys se setmi,tak konci zakon Ameriky a nastupuje zakon mafie.Dnesni potiraci rasismu v Cechach nejdou sami se ubytovat do ulic s cikany,jsou pekne stranou,strkaji tam jine lidi,jakoby se znova osidlovali Sudety,takze,premyslejte,co ten rasovy extremismus vlastne dela pro nas za cela ta desetileti a jak jsme se s nim dokazali "vyporadat".Ktera z tech obou skupin ma pevnejsi a jistejsi pocit bezpecnosti,pocit,ze jsou doma.

260970

15.1.2012 2:06

RE: Pekne statisticky napsane,ale ,co byste si vybrali VY!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 260970

Otazkou je ,k cemu je tak zvany rasovy extremismus dobry,komu slouzi,jaky ma konecny ucel,takze , k objasneni si vezmeme slova nejpovolanejsich.
Nakonec ,jinymi slovy to rekl v roce 1952 v Madarsku zidovsky rabin,Rabbinovic.
Rabbi Emmanuel Rabinovich - Wikipedia, the free encyclopedia - 7:09pm
One such fake is a supposed speech by "Rabbi Rabinovich" entitled Our Race Will ... Council of European Rabbis" in Budapest, Hungary on January 12, 1952.
Zde pan rabin rika,ze prijde doba,kdy bily chlapec tezko se seznami s bilou divkou,ze bila rasa zanikne, coz jsme mohli cist i jinych dilech,jineho "Rabbinovice ,ze bila rasa je rasisticka a roto musi zaniknout,svym zpusobem protiklad toho,co se rika v samotnem Israelu,zidovsky stat jen pro zidy, zrovna ted tam udelali obnovu"Nurimberskych zakonu" ve vstahu manzelstvi mezi Palestinci zijici mimo Israel a Palestinci -Araby zijici uvnitr v Israelu,samozrejme vstah mezi zidovkou a arabem ,je cerveny satek rosprostreny proti rozzurenem biku.Jsou vsak i jine prostredky zozemlit napadrt krestanskou-bilou spolecnost,feminismus a homosexualita,kde nam "odbornici" tvrdi,ze lesbicky jsou lepsi matky nez normalni matky.Proste ucel sveti prostredky.Takze ,kdo cte anglicky bude nemile prekvapen,jak je v minulosti, presne v roce 1952, predpoved na cestu multikulturni spolecnosti,kde bila populace vymizi,jak nam rabbin Rabbinovic predpovedel adnesni pohled na "Evropu" uz neni pohledem evropskym,nebot se divame na uplne neco jineho,co jsme pamatovali z drivejsich casu,zbran, extremismu pracuje,jak bylo predpovedeno.
We need to understand only a few basic, simple fundamentals: (1)
that the world revolution in both its Communist and its Zionist phases, is
destroying the white race; (2) that each member of any and every race
has a right and a duty to love and protect his own, not because his race is
better than any other but because it is his, just as he loves his mother because
she is his.

261049

15.1.2012 12:08

RE: Demographic warfare

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 261049

Wikipedia: Demographic threat

Myslím že dřív existovalo ve Wikipedii i heslo "Demographic warfare", ale asi ho "korektně" smazali. [pláč]

261074

17.1.2012 4:45

RE: Pekne statisticky napsane,ale ,co byste si vybrali VY!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 261049

Vice,jak 80% otrokarskych lodi bylo majetkem, tak zvanych zidu, takze , mnohe zidvske majetky pochazeji z tohoto "obchodu",coz udelalo Ameriku bohatou na ukor bilych Americanu, kteri dnes zit s cernymi obcany pohromada snaset rasisticke vrazdy ,jez neni v USA malo,staci nakouknout do statistickych udaju FBI.Takze ,postaveni k cernym obcanum ze strany zidovstva ,byvalych otrokaru je prinejmensim ukazkou manipulace ,jak rekl rabbin Rabinovic, v roce 1952.
Council of European Rabbis" in Budapest, Hungary on January 12, 1952.
Uz davno bylo predpovezeno,to,co se deje dnes,nic se nedeje nahodou, zivot Vas o tom presvedci.
We need to understand only a few basic, simple fundamentals: (1)
that the world revolution in both its Communist and its Zionist phases, is
destroying the white race; (2) that each member of any and every race
has a right and a duty to love and protect his own, not because his race is
better than any other but because it is his, just as he loves his mother because
she is his.

Vložený obrázek
Abraham Joshua Heschel & Martin Luther King.
For the full Martin Luther King's s speech to the American Jewish Committee in 1965 click here.Plan je prosty,pouzit cernochu a jinych k rozbiti krestanskych rodin,statu,zrizeni, pomoci multikulturarismu,jez neni povolen v Israelu.
In 1964, a defining image of the civil rights movement was the "Missing" poster of three young men whose decomposed bodies were unearthed from a river bank in Philadelphia, Mississippi. The three civil rights workers, one of them Black, James Chaney, and two of them Jewish, Andrew Goodman and Michael Schwerner, came to represent Black/White unity and sacrifice in the fight against racism and bigotry. Ne zadne spojeni zide a cerni,ale ,dobre napsano bily a cerni,provedene a publikovane takzvanymi bilymi-ve zkutecnosti zidy,byvalymi otrokari.
Demographic Statistics: U.S. Population (1996): 264,015,000
Jews in U.S: 5,900,000 (2.3% of U.S. population)
Hasidic Jews in U.S: 200,000 (3% of Jewish population)
Blacks in U.S.: 33,141,000 (12.5% of U.S. population)
Non-Hispanic, Caribbean immigrants in U.S.: 1,271,000 (3.8% of Black population) Takze,tech bilych,co nejsou zide odpocitejme od zidovske populace, jez za ne mluvi a jednaji.
Oct 19, 2007] 300 million the last time I counted, but we would have to go to the US Census site to get the latest official story.
.. died for the Black cause were by no means the only Jews ... Jewish Committee, the ... 75% of all so-called "freedom fighters" who went south in the 1960s were Jews.
www.jbuff.com/c061605.htm

261204

14.1.2012 10:42

rasový extremismus

ciginka 88.?.?.?

Rasový extremismus si zavádějí všechny vlády samy pro sebe, aby roztříštily jednotnost národa, aby se tento národ proti své vládě nedokázal bouřit. A média jsou povinna rasismus ještě více zveličovat.

260977

14.1.2012 20:36

RE: rasový extremismus

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260977

Noci už ubývá, Nečas se usmívá,
pokojně mohu žít, všeho lze použít pro dobrý stát,
možná ho napadlo prastaré říkadlo,
dějiny když tvoří se, pro hlavy na míse nemá se štkát.
[cool]

261010

14.1.2012 11:40

Mám pojmový "problém"

Lin 85.?.?.?

Článek se mi nějak špatně četl a nejsem si jistá, jestli chápu pointu. V podstatě tzv. extrémismus chápu v dnešních podmínkách jako zavádějící a lehce zneužitelný pojem, který mi neumí vysvětlit ani PČR . Jsem rasista, když žádám nápravu chování jiné, byť menšinové a shodou okolností jinobarevné skupiny, omezující mou osobní svobodu, dopuštějící se výtržnictví a násilí? Nepamatuju se, že by kdy byla "menšina" souzena za extrémismus s účastí vydatné mediální masáže. Přitom definice v zákoně by měla platit pro všechny stejně, bez ohledu, jestli se takto chová příslušník menšiny nebo většiny.
Je celkem pochopitelné, když autor nachází kořeny existence "extrémistických skupin" na severu Čech. Jak jinak... vždyť tam je soustředěná jinobarevná menšina v největším počtu. A lidé znají všechny jejich excesy, setkávají se s tím takřka denně. Znají také, jak se k tomu staví "právo".
Já na severu žiju a neznám člověka, který by byl rasistou, tj. považoval jiné za méněcenné a "nižší" jen kvůli biologické odlišnosti, která se nedá změnit. To je podle mého skutečný rasismus - posuzovat (odsuzovat, vyčleňovat) člověka na základě něčeho, co nemůže sám změnit. Ale aby byl rasismem nazývaný odpor proti ASOCIÁLNÍMU chování - to je na mě silný kafe.
A asociály jakékoliv skupiny nebo barvy kůže se totiž skutečně žít nedá. A "sociálové", snažící se nikoho neopruzovat a neomezovat, ale žádající TOTÉŽ od druhých, nemůžou být podle mého označováni za extrémisty nebo rasisty.
Právo by se mělo zaměřit hlavně na trestání asociálního chování (podle druhu jeho nebezpečnosti), protože rasismus a extrémismus je v našich podmínkách zavádějící nálepkování.
Pak dochází k úplně zbytečným extrémům ze strany práva - viz "Vítkovští" x případ školáka Patrika.
Sama jsem zvědavá, jak dopadne důchodce z Tanvaldu. Označit takového pána za rasistu a extrémistu asi nebude tak snadné.

260979

14.1.2012 16:47

RE: Mám pojmový

Wigwam 217.?.?.?

Reakce na 260979

Lin, najděte si v nějaké slušné encyklopedii význam slova rasizmus. Já například rasista jsem, ale to neznamená, že budu odsuzovat rasy ostatní. Mě zajímá především moje rasa. Mě zajímá, že manželé a manželky mých dětí budou stejné rasy jako ony, jako já a má žena a jako mí předci a prapředci. Mám rád negry a moc rád se za nimi pojedu podívat třeba do Zambie. To, o čem mluvíte není rasizmus, ale etnocentrizmus. Smutné je, že jeden absolutně nejetnocentričtější národ na této planetě nám vnucuje multikulturu...

260989

14.1.2012 18:18

RE: Mám pojmový

Jawa350 213.?.?.?

Reakce na 260989

Naprosto souhlasím. Podle Vašeho textu usuzuji, že jste četl knihu "Moje probuzení" od David Duke, kde krásně vystihuje rozdíly mezi černou a bílou rasou a téměř veškerá tvrzení podkládá odkazy na vědecké dokumenty. Tyto dvě rasy prostě z hlediska inteligenčního (černá rasa je méně inteligentní-doloženo mnoha IQ testy) a kulturního nemůžou koexistovat v jednom prostředí. Jinak nastávají nepokoje. To samé však platí mezi námi bílými a Romy a Cikány.
Duke není žádný rasista, jak se nám snaží vnutit předmluva knihy (překladatel?) a nebo mainstream. V knize pojednává i o židech a jejich vládě. Doporučuji všem k přečtení. Má sice trochu víc stránek, ale stojí to za to. Podle mě jen vláda využívá vzniklého napětí a přesunuje tak pozornost od svých nekalých aktivit.

260995

14.1.2012 18:58

RE: Mám pojmový

Pentagram666 85.?.?.?

Reakce na 260995

Nic takového jako jsou "rasy" u člověka neexistuje. Jde pouze o kulturní rozdíly. Je vědecky dokázáno, že například "rasové" rozdíly v samotné Africe jsou větší (mezi černochy), než mezi černochem a bělochem (v genetice, naprosto minimální). Ohledně inteligence - tyto pavědecké studie nejsou nezávislé, mají pouze za účel legitimizovat rasistký postoj. Skutečně nezávislé studie musí brát v úvahu faktory jako jsou vlivy rodiny, náboženství, kulturních tradic atp. Pokud je malej cikán socializovaný mezi zloději a negramoty, tak samozřejmě dosáhne nižších výsledků prakticky ve všem. Je mi jasné, že mě tady s tím pošlete někam, od kulturních etnocentristů nic jiného neočekávám. Osobně nejsem zástánce "multikulti", ale z důvodů rozdílnosti kultur a toho svinstva, náboženství. Fungovat to bude jen velmi těžko. Ale né proto, že by lidská rasa měla "nadrasy" a "podrasy" (či rasy obecně). To jsou teorie, které si onen slavný bílý křesťan vymyslel k legitimizaci kolonizace, otrokářství, a všech možných druhů terroru.

260997

14.1.2012 19:19

RE: Mám pojmový

Jawa350 213.?.?.?

Reakce na 260997

Je vidět, že jste tuto knihu nečetl, jinak byste tohle netvrdil. On se vůbec nezastával otrokářství a proti černé rase nic neměl, ba naopak je za svobodu černé rasy!!! A podle jeho výpovědi měl mezi černými občany i přátele. Zkrátka jen poukázal na rozdíly mezi těmito rasami a zdůvodnil, proč spolu nemůžou žít pohromadě. A není to jen teorie, praxe se ukazuje být dosti názorná. A nesouhlasím s Vámi, že různé rasy u člověka neexistují. Pak by tedy neměly existovat rasy např. u psů...dyť je to to samé! Pokud ne, poučte mě prosím.

260999

14.1.2012 20:17

RE: Mám pojmový

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 260999

Taky si myslím, že nemůžu očekávat od rotvajlera totéž co od retrívra.
Jaká je jejich genetická odlišnost?

261007

14.1.2012 20:41

RE: Mám pojmový

Pentagram666 85.?.?.?

Reakce na 260999

Prosím, jaký seriozní dokument dokládá inteligenční méněcenost černochů? Je vidět, že zde nikdo nemá ani ponětí o tom, co je seriózní věda. Nejde to dělat tak, že dám bílé střední třídě IQ testy a pak to samé rozdám černochům v chudinských čtvrtích! Zřejmě tady nikdo neslyšel o metodice seriózních sociologických výzkumů, ty dokládají pravý opak, a to, že černoši mají v průměru stejnou inteligenci jako běloši. Nejsem biolog, ale to že jiní lidé mají jinou barvu kůže se těžko projeví na inteligenci, zkuste se nad tím zamyslet! Vždyť jde o něco naprosto minoritního, stejně jako další biologické rozdíly. Konflikty nejsou dány rasou, nýbrž prostředím. Ano, rasa existuje, ale pouze uvnitř našich hlav a podle toho to tak vypadá.

261012

14.1.2012 21:00

RE: Mám pojmový

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Reakce na 261012

S takovým názorem tady těžko pochodíte. David Duke je tu veden jako seriozní zdroj, jestli jste si nevšiml. Čerpejte ze zdrojů podobného druhu a pak se přihlašte. Jinak se vám na Zvědavci dařit nebude.

261014

14.1.2012 21:31

RE: Mám pojmový

Pentagram666 85.?.?.?

Reakce na 261014

Víte, já byl kdysi podobného smýšlení. Ale probral jsem se. Člověk dokáže popřít cokoli, nebo vytvořit podle toho co se mu zrovna hodí. Realita ovšem zůstane jiná. Stačí se na to podívat logicky - člověk, který je přesvědčen o existenci ras a vysokých rozdílů mezi nimi, přeci nemůže nic serióźně zkoumat, pokaždé se bude snažit uzpůsobit výsledky svého bádání tak, aby vyhovovaly jeho teorii, dvojnásob to platí v případě politků, nejenom pana Duka. Tohle si myslím že obecně popřít nikdo nemůže.

261016

15.1.2012 9:12

RE: Mám pojmový

Wigwam 217.?.?.?

Reakce na 261016

Vážený pane Pentagrame, můžete mi tedy prosím vysvětlit, jak je možné, že např. na Haiti, kde jsou užasné klimatické podmínky, úrodná půda atd., byla fakticky předána fungující právní spoečnost (vč. infrastruktury, průmyslu, zemědělství) do rukou tamějších černochů a během pár let se země propadla mezi nejchudší země na planetě? A jak je možné, že třeba takový Island, který má k životu 100x horší podmínky a přesto je to fungující bezpečná a sociálně založená společnost? Je to o rase a jejím genu. Přesně jak píše Duke, kdybychom obyvatele vyměnili - černochy na Island a islanďany na Haiti, myslím, že za pár let budou všichni černoši mrtví a Haiti se promění v nejúžasnější destinaci v Karibiku. Ostatně krásný příklad vzdělatelnosti černochů je např. zde:
[url]http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011071703[url]
A pak, proč mají ortodoxní židé zákaz míšení s jinými rasami? Zkuste přemýšlet.
A ještě - když už zmiňujete otrokářství, jestlipak víte, který národ v tomto businessu kraloval? Asi ne.

261059

15.1.2012 11:14

RE: Mám pojmový

Pentagram666 85.?.?.?

Reakce na 261059

Ano, černoši Haiti zdevastovali, to je pravda. Otázkou je proč? Pokud žili v útlaku po staletí, bez možnosti řádného vzdělání atp., tak zajisté nebyli způsobilí k vedení státu. Haiťanům byla kolonizací vnucována naše kultura, kterou nechtěli přijmout, protože měli svou vlastní, jde o konflikt kulturní a ne rasový. K té "výměně" ano tak by to pravděpodobně dopadlo, zase je dáno kulturou, ne rasovými odlišnostmi. O židech se mi tu příliš psát nechce, ano, mohou za všechny války, touží po moci nad námi a velmi se jim daří, za chvíli se vyhrnou na skvělé Rusko, které nám nikdy neublížilo (ajo vlastně párkrat jo, ale komunismus je vlastně židovský výmysl, takže za to zas můžou Oni!), můžou za otrokářství samozřejmě a všechny ostatní neduhy.. jo a ve středověku trávili vodu a ve druhé světové prachy sypali peníze Hitlerovi, nebo ne? (vše myšleno ironicky). Jinak takových článků, na který jste mi poslal odkaz jsem přečetl velkou spoustu, samozřejmě že do černé školy pošle dítě jen idiot, ovšem je toto postavení černochů dáno rasou nebo kulturou? Nikde jsem neřekl že toto soužití považuji za ideální či dobré, jen by bylo dobré si uvědomit, že tyto rasové problémy si vytváříme my sai našim myšlením, politikou, předsudky. Jsou nepřizpůsobiví ve velkém procentu to nepochybně, teď si představte že celý svět ovládán černochy, vy se narodíte někde v bílé chudinské čtvrti, pořád k nim budete cítit nenávist, protože Vás utlačují, to znamená že se nepochybně budete nevědomky snažit ten systém narušit, ale Vaše chování nebude Vaše vina, bude to pouze přirozená reakce na nepřátelské prostředí. Nepokoje jsou "rasové", to zajisté, jenže "rasa" je pouze produkt našeho myšlení, ale v reálu neexistuje.

261067

15.1.2012 11:31

RE: Mám pojmový

esw 109.?.?.?

Reakce na 261067

"... jenže "rasa" je pouze produkt našeho myšlení, ale v reálu neexistuje."

Pak neexistuje antropologie. Stačilo, "nezvědavče".

Jo a mimochodem, ty viditelné rozdíly mezi rasami (a nejen mezi rasami - Bakář píše o r-strategii a k-strategii, tam je hlavní problém neslučitelnosti např. mezi mezi námi a cikány) jako barva kůže a fyziognomie jsou méně významné než ty "neviditelné" - v mozku.

261070

15.1.2012 12:53

RE: Mám pojmový

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 261067

Race and intelligence
IQ and Global Inequality

Ashkenazi Jewish intelligence
Ashkenazi židé vynikají v matematické a verbální inteligenci. Podle teorií osobnosti jsou ale lidé buď myslící (thinking) nebo cítící (feeling). Což by vysvětlovalo jejich nízkou "sociální inteligenci" a empatii k ostatním lidem. (Pracovní theorie [cool] )

Ale něco za něco: "Dnešní Askhenazi židé trpí řadou vrozených nemocí a mutací ve větší míře než ostatní etnické skupiny..."

Podle tohodle zdroje na tom nejsme zas tak špatně [smích]
IQ Test podle států

261083

15.1.2012 15:57

RE: Mám pojmový

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 261083

Grigorij Petrovič Klimov

261092

16.1.2012 18:38

RE: Mám pojmový

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 261092

Hodně zajímavé. Děkuji.

261172

21.1.2012 0:18

RE: Mám pojmový

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 261172

Jo, čistý zkoncentrovaný fanatismus.

261435

15.1.2012 14:01

Ve světě ovládaném černochy by asi bílí dlouho nepřežili, viz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 261067

Zimbabwe či JAR. Ono i u nás bude veselo, až se vlády začnou ujímat patřičně namnožení Romáci.
S hledáním příčin mizérie na Haiti rád pomohu, po marxisticku (K.M. byl prakticky zakladatel sociologie) to na BL osvětlil p. Veselý, může za ni dluh vymáhaný Francií za pokojné rozžehnání se s její nadvládou + americká okupace z r.1915. Němci mohli kvůli reparacím spustit světovou válku, tak proč by Haiťané ze stejného důvodu nemohli žít jako romácká osada a občas si zaskotačit ...
Doufám jen, že u nás se r.2080 nikdo nebude vymlouvat na reálný socialismus, který se z nějakých příčin nazývá v médiích komunismem.
Ale zajímalo by mne, kam dnešní studenti sociologie (či profesionální diskutéři ?) chodí na to, že nám slovanští velkobratři ubližovali na několikrát (car o nás nejevil prakticky zájem, pouze o pravoslavné na Balkáně). A CCCP byl minimálně Jidy založený internacionální podnik, největší jeho obětí byli sami Rusové.
Pučistů v Pitěru si žádný řádný úředník na venkově nevšímal, ale evakuovaní Židé, rozprostřeni po většině Ruska, neposluchy iniciativně začali nahrazovat a buntovat dělnické gardy z nepřiliš nadšených pracujících. To žádný seriozní historik nemůže popřít.
Proto ta hysterická reakce cizorodé rudé vlády na "vzpouru Čechoslováků", slabě vyzbrojených jednotek toužících jen po evakuaci. A možná i ta snaha TGM rozmluvit intervenci i západním mocnostem ...
O těch nesmyslech ohledně neexistence ras snad ani nemá smysl polemizovat, s anropology či sociology nové doby už vůbec ne ...

261085

15.1.2012 14:55

RE: Mám pojmový

Wigwam 217.?.?.?

Reakce na 261067

Vážený pane Pentagrame, takže, v dobách, kdy např. vznikala Kosmova kronika, žádné kolonie na Africkém kontinentě neexistovaly a přesto a ještě dlouho potom, černoši neznali kolo, o psaném jazyce nemluvě. Žádný "útlak", žádné "vnucování kultury" neexistovalo. A přesto se jejich vývoj nikam neposunul. Není pochyb o tom, že kdyby se africký kontinent uctnul v nějaké izolaci, kdy by nebylo možné kolonie založit a ani kontinent navštívit, úroveň jejich kultury by byla dnes stejná, jako před 1000 roky.
Cituji z malé Československé encyklopedie definici kultury: "Kultura - specifický způsob organizace a rozvoje lidské životní činnosti, zpředmětněný ve výsledcích fyzické a duševní práce, v soustavách společenských norem a institucí, v duchovních hodnotách, v systému vztahů lidí k přírodě, k sobě na vzájem i v poměru člověka k sobě samému." Ale co určuje, že se člověk ubírá v rámci kultury tím kterým směrem? Jsou to podmínky pro život, které prvotně po generace modelují genus a teprve genus určuje úroveň kultury.
Víte několik roků jsem žil v JAR, z toho mnoho měsíců Jihozápadní Afrika, Zambie, Mosambik, Rhodesie, můžu Vás ubezpečit, že s černochy mám své zkušenosti, není nic výjímečného, že se ještě dnes, v 21. století, vzájemně pojídají. Bez přehánění.
Když si tak pročítám Vaše příspěvky, napadá mě, Vy jste černoch? Nebo mulat? Nebo jiné nebílé etnikum? Vaše slepá vehemence tomu nasvědčuje... a nebo se mýlím a v rámci Vašeho studia sociologie prostě nemůžete jinak, osnovy jsou dané..., ale potom byste se měl zamyslet nad tím, jak se Vám tady - jakožto bělochovi - bude žít, až se jednoho krásného dne stane z naší bílé majority, bílá minorita ve vlastní zemi.
PS
K Vaší poznámce o židech - Vaše ironie není bohužel na místě.
Tímto již dál nehodlám toto téma jakkoli komentovat
HOWGH

261089

15.1.2012 21:02

RE: Mám pojmový

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 261059

jen tak na okraj, podobna vec se stala v ceske republice po sametove revoluci. da se rici, ze podobnost s politickou dinamikou africkych statu je primo napadna. jiz pan patocka si povsiml napadnou podobnost mezi cechy a cernochy v jizni casti usa.

261112

14.1.2012 22:00

RE: Mám pojmový

Jawa350 213.?.?.?

Reakce na 261012

Nikdo tu netvrdí, že barva kůže rozhoduje o inteligenci! Rozhoduje o ní PROSTŘEDÍ, ve kterém se rasy původně vyvíjely-jak moc musely myslet na své přežití,co je ohrožovalo-tomu se postavit a řešit situaci. Není nesporným důkazem to, že černá rasa (i Romové) myslí tzv. ze dne na den a bílí (většina z nich) myslí do budoucna? To vše má na svědomí prostředí, ve kterém se vyvíjely a to taky rozhodovalo o vývoji inteligence v daném prostředí!! Co logičtějšího byste ještě chtěl slyšet? V té knize to je dobře popsané, zkuste si ji znova přečíst a pozorně prosím. Ano, jsou i zástupci černé rasy, kteří jsou inteligenčně na stejné, i vyšší úrovni, než někteří zástupci bílé rasy. Ale v průměru je jich mnohem mnohem méně! Nedělejte ze mě prosím neuvědomělého rasistu, který chce všechny černochy, či cikány (Romy) házet do jednoho pytle. Můj názor je prostě takový, že by se jednotlivé rasy měli držet míst, kde se vyvíjeli, kde je pro ně "normální" prostředí. Pokud se však stane chyba, jako se děje tady v ČR a za každou cenu se vláda snaží toto etnikum integrovat-ač to zkrátka není možné, budou následovat společenské nepokoje. Nemluvě o integraci romských dětí do škol s většinou dětí bílé rasy-to je největší hloupost, která se mohla udělat. Způsobí to v dlouhodobém měřítku "hloupnutí" našich dětí. Bohužel, ale je to tak, ať si to přiznáte nebo ne.

261019

14.1.2012 23:05

RE: Mám pojmový

Pentagram666 85.?.?.?

Reakce na 261019

I kdyby jste měl pravdu, tak to není v dnešním světě možné, tyto představy jsou absolutně utopistické a neproveditelné. Jinak k cikánům - o tom by se dalo napsat hodně, ale "rasově" jsou prý prakticky to samé co bíli lidé, teda alespoň tohle říkal Himmler, akorát jsou prý podle něj nepřevychovatelní (což je nejspíše pravda), ale není to dáno "rasou", nýbrž prostředím do kterého se narodí a v kterém jsou vychováváni.

261031

15.1.2012 0:17

RE: Mám pojmový

Jawa350 213.?.?.?

Reakce na 261031

Ano, máte pravdu, že představa plánu poslat Romy a Cikány do míst, kde se po staletí vyvíjeli, je opravdu v dnešní době utopistická-jen jsem napsal, co by situaci řešilo. A protože jiné řešení neexistuje (Romové se tady budou prostě neustále cítit méněcenní, slabí a tím pádem jejich obranou bude loupení, přepadávání a jiné násilné projevy vůči nám, těm, v jejich očích "bohatších","lepších""než jsou oni), nebude se situace v Čechách zlepšovat. Je to jako když zaženete bojícího se psa do kouta. Nakonec mu nezbude nic jiného, než zaútočit, protože to je jeho poslední možnost jak přežít.
Co řekl nebo napsal Himmler, to vážně netuším, ale pokud píšete (tedy Himmler to řekl),že nejsou tzv převychovatelní, tak se zeptejme proč? Mají to v genech v sobě, tzn. že je geny nutí se chovat stejně jako jejich předci, tzn. není možné změnit to, co je jim dáno (v tom zahrnuta i inteligence)? Napadá vás jiná možnost, proč není člověk převychovatelný?

261039

15.1.2012 0:29

RE: Mám pojmový

Pentagram666 85.?.?.?

Reakce na 261039

Nejsou kvůi společenské situaci. Nemůžete postřílet cikánské rodiny a malým dětem vštěpovat naše hodnoty, tak to nefunguje. To je ovšem dané společenskou situací, představa že by měly jiné geny je absurdní.
Jinak k tomu odsunu - to, že by to řešilo situaci je směšná představa, čistě hypoteticky, komu by jste chtěl tento úkol svěřit? Státu? Odsunů již bylo dost v Sovětském svazu a nacistickém Německu, ne?

261041

15.1.2012 1:55

RE: Mám pojmový

djb 90.?.?.?

Reakce na 261041

Nemusíte hned lidi střílet, abyste mohl vštěpovat od narození své hodnoty. Můžete např. Romské děti adoptovat. Bohužel zjistíte, že Vás před tím bude varovat už sociálka, neboť ze svých zkušeností ví, že i když si vezmete kojence, tak je nepřevychováte. Geny jsou silnější.

Neposlechla např. spisovatelke Tereza Boučková a http://www.marianne.cz/clanek/546/sedmnact_let_s_d... nakonec o tom napsala i knížku.

Pokud je řeč o genech, tak si nesmíte představovat nějaké genetické vlohy pro určitou rasu, ale jde jen o zděděné stereotypy.

Konekonců, že malé děti někdy vykonávají samy od sebe rituály primitivních kultur každý ví a nikomu to nevadí.
Že se malé děti někdy rozpomenou na "minulé životy", také každý slyšel, ale někdo to nerad připouští.
Jungovo kolektivní nevědomí je téměř nezpochybnitelný technický termín a nikomu to nevadí.

Dokonce ani nevadí, když se generalizují kladné vlastnosti (černoši mají lepší smysl pro rytmus, jsou lepší sportovci, romové muzikanti obecně...)

Ale jakmile tytéž teorie začnete aplikovat negativně, najednou neplatí...sociologiové jsou vesměs směšní.

Co se týče Vašich příspěvků, píšete krátkozrace, jinak byste se sotva oháněl plácáním typu člověk, který je přesvědčen o existenci ras a vysokých rozdílů mezi nimi, přeci nemůže nic serióźně zkoumat, totiž stačí naspat totéž jen vyměnit slovo existence, za neexistence a dostanete nemlich stejný argument proti Vám.

Podobně, odvolávání se na metodiku Nejde to dělat tak, že dám bílé střední třídě IQ testy a pak to samé rozdám černochům v chudinských čtvrtích! Zřejmě tady nikdo neslyšel o metodice seriózních

To je snad každému jasné, že to takhle nejde, slyšel o tom každý, ale už jste nějak nedodal seriozní studii a ty správné testy.
Takhle prázdně by na Vás mohl podobně každý křičet, že pod stejným argumentem se vytváří testy účelově zjednodušené pro chudé čtvrti a tím se dosáhne zmanipulovaného výsledku.
A tak dokola. Oháníte se fakty ? Pište fakta. Jinak je to neobratná manipulace. (děláte dojem odborníka, ale informace jsou nula)

Já sice žádné výzkumy neznám, ale musím přiznat, průměry jsou mi celkem, jak se říká, u prdele, nikdy jsem nejednal "s rasou", ale vždy s konkrétními lidmi.

Tipuji, že na 70 procent zaměstnání člověk nepotřebuje ani průměrné IQ, možnosti uplatnění jsou široké a doslova pro každého. Romové nedělají nic jiného, než že využívají to, co jim nabízíme. Hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere.

A ještě bych dodal, že to Vámi všemi zde tak zaklínané IQ je ve skutečnosti zcela, jak se říká, na hovno(pokud teda nejste zrovna někde pod 95), daleko důležitější je motivace, pečlivost, vůle a výdrž, pak nějaký +-15 IQ bodů nehraje v praktickém životě téměř žádnou roli.

261047

15.1.2012 2:26

RE: Mám pojmový

Pentagram666 85.?.?.?

Reakce na 261047

To je mi líto že dělám dojem odborníka, protože tomu tak není, pouze jsem prezentoval své postoje.
A i kdybych odborník byl, tak jsou sociologové vlastně k smíchu, takže by to nemělo stejně žádný význam, že? (sociologii studuju mimochodem).
Pravda je že o metodice se mi nechtělo podrobněji psát ( je toho strašně moc a chyby se dělají všude), pouze jsem uvedl z hlavy vymyšlený příklad jak by to nemělo být, ale jak to často bývá, aby výsledek vyhovoval různým populistům. Výborná kniha je například "Jak se vyrábí sociologická znalost" od Miroslava Dismana kde se můžete dozvědět prakticky vše, ale myslím, že to píšu stejně zbytečně, protože tady když se řekne "sociologie" tak je to hned šarlatánství, a sociolog = nepřítel, multikulturalista, zastánce systému atp. takže asi tak[smích]

261052

15.1.2012 3:36

RE: Mám pojmový

djb 90.?.?.?

Reakce na 261052

Mě nezajímá Miroslav Disman, do knihovny si ostatně můžu zajít, mě by pro diskuzi daleko více zajímala konkrétní studie, kterou jste Vy prozkoumal do hloubky, seznámil se s metodikou a použitými testy a která Vás osobně přesvědčila a na čem stavíte svá tvrzení. A vůbec by nebylo třeba přepisovat, stačil by odkaz(webová adresa nebo na publikaci, která je dostupná).

Jenže - spletl bych se, hádaje, že taková neexistuje ? Že ve skutečnosti jen opakujete jinde slyšené tvrzení, že výsledky, které se nehodí byly získány špatnou metodikou a je tedy třeba použít jinou ? Sám jste si to ve skutečnosti neověřil a metodiky neporovnal ?

Pokud potřebujete dokázat, že jsou sociologové k smíchu, tak se zamyslete nad svým naučeným - Je vědecky dokázáno, že například "rasové" rozdíly v samotné Africe jsou větší (mezi černochy), než mezi černochem a bělochem

Oukej, může být, tak daleko věda pokročila, ale sakra, zamyslete se nad tím dalekosáhlým závěrem, copak Vy dokážete v řetězci DNA najít gen, který ovlivňuje např. sklon k dlouhodobému plánování ?

K čemu je Vám platný poznatek, že ti lidé mají bližší geny o dvacet procent, když hledáte zrovna ten jeden konkrétní gen a nějaké rozdíly ve stavbě těla, pigmentaci a další věci co se liší a ovlivní procenta s tím ale vůbec nesouvisí ?

Anebo, to je tzv. logický majstrštych
Nejsem biolog, ale to že jiní lidé mají jinou barvu kůže se těžko projeví na inteligenci, zkuste se nad tím zamyslet!

Zamyslet, ano ! Tak do toho ! Správně jste pochytil, že barva kůže neovlivní inteligenci, ale pokud jsou dva lidé na první pohled zcela barevně odlišitelní, co když se liší i v něčem jiném ?

Např. pes nemá rohy, mám tvrdit, že rohy neovlivňují stavbu těla a proto je pes identický s kozou ?

Chápete, že Vaše logické konstrukce spojují naprosto nesouvisející prvky ?

Sociolog není nepřítel ani šarlatán a to další. Sociolog jen moc touží pracovat vědecky a aby toho dosáhl potřebuje pevná vědecká tvrzení. Jenže - ona zatím nejsou. Jedna studie popírá druhou, obě potlačuje třetí - ale to není Vaše vina, je to moc těžký úkol, jen bádejte a za nějakých tisíc let to začne vypadat k světu !

Každopádně k faktům, ke kterým jste mohl něco říct - kolektivní nevědomí a vliv, odkud se přebírají rituály a nakonec i jak je možné, různé sociální skupiny mají různé kolektivní vlohy.
No k tomu jste neřekl nic.

A pokud je to na Vás moc, tak se vykašlete na skupiny obyvatel a nejprve prozkoumejte jednotku.

A vida, tady to známe všichni, ten se narodil pro šibenici, ten úžasně zpívá, ten krásně maluje, ta dobře vaří, tenhle je dobrej na techniku, ale malovat by ho NEMOHLI naučit ani Dali s DaVincim dohromady.

A teď zkuste myslet a řekněte mi jediný argument, proč by nějaká vrozená vlastnost nemohla být v nějaké skupině obyvatel majoritní.

261053

15.1.2012 10:46

RE: Mám pojmový

Pentagram666 85.?.?.?

Reakce na 261053

Nikde jsem neřekl, že jsou si všichni lidé rovni, vidíte to někde? Jen se snažím vysvětlit, že klasifikace lidí podle ras je naprosto zbytečná, a nikomu není prospěšná, jsou to pouze odlišné kultury, ano jisté vzorce chování mohou být zřejmě vrozené,ale není to nic tak majortního, jak se nám populisté snaží dokázat, promintě ale již mě unavuje se s Vámi hádat, nesnažím se "vyhrát" diskusi, pouze prezentuji svůj postoj. Jinak k té sociologii máte z části pravdu, sociologie není exaktní věda typu biologie, a to z více důvodů - nemožnost experimentu, navíc společnost se pořád vyvíjí atp...

261063

15.1.2012 11:31

RE: Mám pojmový

Gel7 68.?.?.?

Reakce na 261063

Pro Pentagram666 - Píšete "...klasifikování lidí podle ras je zbytečné a nepravdivé." Rozdělení lidí podle ras je velice důležité a správné i k zachování jednotlivých ras. Nyní se snaží zničit bílou rasu pomocí multikulturalismu a masového přistěhovalectví. Říkáte, že mezi rasama nejsou genetické rozdíly. Nastudujte si o tom něco i o jejich IQ. A položil jste si někdy otázku třeba proč černoši, kteří jsou vynikající atleti se nevyskytují mezi olympioniky plavci? Protože mají těžké kosti. A to je dáno geneticky Nebo některé rasy nejsou schopny odbourávat alkohol (třeba indiáni, eskymáci, atd.) Genetických rozdílů je spousta. [smích]
Jen dotaz nesouvisí vaše názory publikované zde v diskusi s vaším nickem? Satanistický pentagram a číslo ďábla 666? [chechtot]

261069

15.1.2012 14:03

RE: Mám pojmový

op321 128.?.?.?

Reakce na 261063

Je velmi vtipné jak tvrdíte, že vše jsou 'pouze odlišné kultury', jakoby snad stačilo vzít novorozence z kultury A, přesadit ho do kultury B a on by se choval jako zcela normální člen kultury B. Tak takhle to, pokud jsou A a B velmi odlišné (a to zpravidla u lidí s odlišnou barvou kůže bývají) opravdu není. Ono totiž, když takto kultura A či B trvá konzistentně několik desítek generací, tak se projevuje jako selekční tlak, a kulturní 'specifika' se stávají i genetickými specifiky. Např. u kultur založených na migraci se těžko bude prosazovat usedlý způsob života apod., a lidé z těchto kultur i V NÁSLEDUJÍCH generacích budou s usedlostí mít problémy. Stejně jako tu někdo již uvedl i onu schopnost/neschopost plánovat v závislosti na zeměpisné šířce v níž se kultura nachází. Prostě a zkrátka, když se šlechtěním zvířat může již za pár desítek generací dosáhnout naprosto odlišného vzevření a chování, proč by něco takového němelo podle vás fungovat u člověka? Nebo si snad myslíte, že kulturně sociální tlak je o tolik slabší než domestikace zvířat? Není to spíš náhodou v podstatě TO SAMÉ?
Ono to ve skutečnosti i dobře vysvětluje i větší sklon východních kultur (čína, japonsko..) ke kolektivismu, a naopak západních (anglosaských) k individualismu. V zemědělských kulturách, později centralizovaných, tisíciletých císařstvích byly přece jen jiné tlaky než v sběračsko-loveckých, později loupících a vraždicích tlupách severských/vikingských nájezdníků (a že jim to tak nějak zůstalo, že?)

Jinak samozřejmě, já netvrdím že kultura A jenom proto že je jiná než kultura B je horší a její jedinci méněcenní 'an sich' ale prostě je naprostá blbost v kontextu multikulturalistické ideologie nutit tyto kultury žít v masivních množstvích těsně vedle sebe, a to třeba i ještě na území nějaké jiné kultury C.
Zajímavé je, že když se např. evropani cpali do afriky aj., tak to byl hnusný zlý imperialismus a kulturní devastace původních obyvatel, ale když se teď cpou afričani aj. do evropy, tak je to hodné láskyplné ekonomické i kulturní obohacení.

Prostě ano, ať si jednotlivé kultury zůstanou tam kde se nejdéle vyvíjeli, a navštěvují se hlavně v rámci turismu, ať je část imigrantů v každé populaci stabilní a malá, a bude klid.
Dělat z kulturně a rasově bohatého a diverzifikovaného lidstva nějakou hnusnou zmixovanou NWO šlichtu je prostě svinstvo. Musí přece být nějaký optimální kompromis mezi extrémnímu vzájemnému vyhrocení a naopak totálnímu zgleichschaltování. Ovšem to ne, my vždy musíme z extrému do extrému..

261086

15.1.2012 18:52

RE: Mám pojmový

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 261086

Píšete, ať si jednotlivé kultury zůstanou tam, kde se nejdéle vyvíjely. Dobrá.... Já k tomu říkám tohle: Proč se bílí kolonizátoři serou do Afriky a KRADOU ve velkém všechno jejich přírodní bohatství? Proč NATO zničilo Libyi, která se postavila na nohy?

A ještě Vám sem otisknu něco ze svého webu o tom, jak ještě před pouhými 100 lety byly ženy považovány za neinteligentní opice, které nemá cenu vůbec vzdělávat:
  Zatímco spisovatelka G. Eliot ve svém románu Middlemarch v roce 1872 psala o nenaplněných životech talentovaných žen a zpochybňovala myšlenku vrozené omezenosti žen, snažily se tehdejší špičky evropské antropometrie "s vědeckou jistotou" méněcennost žen změřit a dokázat. Slavný vědec Pierre Paul Broca, objevitel centra řeči, zakladatel Antropologické společnosti, profesor klinické chirurgie na lékařské fakultě v Paříži, a také nejskvělejší světový kraniometrik čili lebkoměřič chtěl se svou školou dokázat, že velikost mozku souvisí s inteligencí a že by mohla dát odpověď na otázku, kterou považovali průkopníci "vědy o člověku" za základní- jak to, že někteří jednotlivci a skupiny jsou úspěšnější než ostatní? Při podrobných studiích mozků mužů a žen se zjistilo, že se v rýhování nijak nelišily. Panu Brocovi se patrně nesplnilo jeho očekávání, že nalezne ženské mozky, jejichž povrch bude oproti mozkům mužů hladký jako dětská prdelka. Ale pozor, byla zde rozdílná váha! Ženské mozky byly v průměru o něco lehčí než mužské- a na to se vědátoři velmi upnuli.
    Z celkového počtu 292 mužských mozků P.P. Broca vypočítal průměrnou hmotnost 1325 gramů; 140 ženských mozků dalo průměr 1144 gramy. Rozdíl tedy činil 181 gramů, tedy 14% hmotnosti mužské. Broca samozřejmě pochopil, že část tohoto rozdílu jde na vrub větší tělesné výšky mužů. Ale přece se neměl k tomu, aby tento vliv přezkoumal. Místo toho prohlásil, že tato skutečnost nemůže ovlivnit celý rozdíl, neboť a priori víme, že ženy nejsou tak inteligentní jako muži (premisa, kterou měly údaje prověřit, a ne z ní vycházet).
Topinard, Brocův přední žák vysvětlil rozdílnost ve velikostech mozků mužů a žen rozrůzněnými evolučními tlaky působícími na dominantní muže a na pasivní ženy takto: "Muž, který v zápase o existenci bojuje za dva i za více, který nese veškerou odpovědnost i za starost o zítřek, který je ustavičně aktivní, neboťˇ je nucen potýkat se s okolním prostředím i s lidskými protivníky, potřebuje větší mozek než žena, již musí chránit i živit, ta domácká žena bez jakéhokoliv hlubšího poslání, žena jejímž úkolem je vychovávat děti, milovat a být pasivní."
Roku 1879 užil těchto údajů G. Le Bon, v Brocově škole misogyn číslo jedna, a publikoval cosi, co je snad nejjízlivějším útokem proti ženám v moderní vědecké literatuře (ani on však nepřek...Automaticky kráceno

261101

15.1.2012 19:09

RE: Mám pojmový

Pentagram666 85.?.?.?

Reakce na 261101

Nesmíte zapomínat, že podle zdejších diskutérů se do Afriky serou židi, bílí jsou pouze jejich otroci podle zdejší logiky...

261103

15.1.2012 19:26

RE: Mám pojmový

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 261103

No, já teď zrovna čtu knihu Satanova synagoga, která je fakt super, protože naprosto dokonale objasňuje, kdože to vládne světu. Je to rodina Rothschildova, která je nejzločinnější rodinou světa všech dob. Vypočítala jsem, že od doby, kdy Amschel Rothschild vyslal svých 5 synů a 5 dcer do světa, tak je od té doby přímých potomků nejméně 1300- a to je dostatečně na to, aby ovládli všechny banky světa i všechny globální korporace. A aby se to na ně neprovalilo, tak používají ke svým špinavým světovládným cílům ilumináty a zednáře.

Zde je link na knihu: http://28magazine.com/library/knihy/x2/synagoga-sa...

P.S. Váš nick se mi nelíbí, ale Vaše názory ano

261105

16.1.2012 0:41

RE: Mám pojmový

p. 125.?.?.?

Reakce na 261101

....pani J. na otazku proc/na zacatku/... jste si sama odpovedela ke konci ..staci se zamyslet ...nemyslite ..???

261125

15.1.2012 18:54

RE: Mám pojmový

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 261086

Roku 1879 užil těchto údajů G. Le Bon, v Brocově škole misogyn číslo jedna, a publikoval cosi, co je snad nejjízlivějším útokem proti ženám v moderní vědecké literatuře (ani on však nepřekonal Aristotela). Le Bon své bádání uzavřel: " V nejinteligentnějších rasách, jako např. mezi Pařížany, existuje velké množství žen, jejichž mozky se svou velikostí blíží spíše mozkům goril než nejvyvinutějším mozkům mužů. Tato méněcennost je natolik zjevná, že o ní nikdo ani na chvíli nemůže zapochybovat. Spor lze vést pouze o stupeň této méněcennosti. Všichni psychologové, kteří se zabývali ženskou inteligencí, jakož i básníci a spisovatelé dnes uznávají, že ženy představují ty nejpodřadnější formy lidské evoluce a že stojí blíže k dětem a divochům než k dospělému a civilizovanému muži. Vynikají ve vrtkavosti, nestálosti, bezmyšlenkovitosti, nelogičnosti a neschopnosti rozumně uvažovat. Nepochybně existují i ženy výjimečné, stojící vysoko nad průměrným mužem. Jejich výskyt je však natolik řídký jako výskyt jakékoliv jiné zrůdnosti, například gorily se dvěma hlavami a to značí, že je můžeme zcela opominout"

261102

15.1.2012 21:11

RE: Mám pojmový

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 261102

Jarmilo, pletete dvě různé problematiky dohromady.
Nakolik jsou Afro-kdokoli vzdělatelní, to prostě víme. Ukázala to zkušenost, ač svou šanci dostali.
Naproti tomu ženy tu šanci záměrně nedostávaly.
Já vím, že tady na tomto webu panuje obecně názor o nebezpečnosti feminismu, jak je rozkladný pro společnost a podobně. Až na to, že pánové jaksi opomíjejí, že nablblé nápady o umožňování ženám čůrat ve stoje nebo panenky na semaforech zřídka pocházejí z ženských hlav, pocházejí z hlav jiných a navíc se honosících obřezancem v kalhotech, jen za účelem dehonestace všech ostatních hnutí žen.
Prostě proto, že ženy jsou nebezpečné. Jsou totiž nepostradatelné. Mají dělohu.
Útisk žen jde napříč kulturami, funguje i právě mezi jinými rasami. My jsme to tady v této společnosti ještě chytly relativně dobře, fakt bych nechtěla být jednou z manželek nějakého Ahmeda. Vlastně by k tomu zřejmě ani nedošlo, ukamenovali by mě už jako dítě. Nebo by mě matce vyřízli z dělohy pro "méněcennost" mého pohlaví. Načež by po pár letech pořádali nájezdy jinam pro nedostatek vlastních žen.
Ono na to i ti naši dnešní chlapi pomaloučku polehoučku přicházejí. Ti "méně bílí" na to ještě nepřišli. A tady se právě krásně rýsuje ten rozdíl mezi vámi prezentovanými zdánlivě obdobnými příklady.

261113

16.1.2012 0:38

RE: Mám pojmový

p. 125.?.?.?

Reakce na 261052

Varovani...pozor clanek a nektere prispevky...jsou manipulace a provokace za ucelem kohokoliv zde dostat do problemu....!!!!

261124

15.1.2012 12:47

RE: Mám pojmový

esw 109.?.?.?

Reakce na 261047

"černoši mají lepší smysl pro rytmus, jsou lepší sportovci, romové muzikanti obecně..."

To je jeden z falešných mýtů, např. mezi cikánama ve skutečnosti není nijak vysoké zastoupení muzikantů, naopak. A navíc to jejich muzikantství většinou není podloženo systematickou prací, furt dokola omílají pár fintiček, málokdy znají notový zápis, harmonii a další věci.

K té falešné mytologii třeba ještě: za cikánskou hudbu je módně vydáváno španělské flamenco, ve skutečnosti je to směs maursko-arabsko-persko-španělsko-cikánská. Oproti rumungerskému hudlaření jde o nesrovnatelnou kulturu (nejde jen o hudbu, kytarovou techniku nebo tanec, je to i literura a poezie).

261081

15.1.2012 17:54

RE: Mám pojmový

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 261081

Jo, asi tak zhruba. A těžko po nich můžete chtít hudební výkony, když se odmítají cokoli učit. Dokonce i čtení jim dělá problémy. Disciplína je sprosté slovo. Když slyším Věru Bílou, jak při zpěvu nectí délku samohlásek, frázování, intonace, nadechuje se uprostřed slov... zavřela bych ji za prznění kultury.

261097

17.1.2012 21:00

RE: Mám pojmový

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 261097

>Když slyším Věru Bílou, jak při zpěvu nectí délku samohlásek,
>frázování, intonace, nadechuje se uprostřed slov... zavřela
>bych ji za prznění kultury.
Za prznění čí a jaké kultury?? Co to melete dámo? Na základě jakých kritérií posuzujete interpretaci cikánské hudby? Věra Bílá možná zdaleka není to nejlepší z cikánské hudby, ale z hlediska nepoučeného posluchače bílé kultury hodnotit frázování, intonaci, nádechy v interpretaci autentického hudebníka je naprosto ustřelené. Jak jste přišla na to, že nádechy uprostřed slov jsou "umělecky" závadné? Barokní pěvci Bachových, Vivaldiho, Scarlatiho mší a oper tak v dlouhých melismatech činili zcela běžně (jinak by se udusili). Prznili tím kulturu 17. a 1/8. století? Jindy Vaše příspěvky čtu docela s uznáním, zde však musím konstatovat, že nemáte páru, o čem je řeč. Slyšela jste někdy něco o čtvrt tónech? (v našich končinách tuto oblast hudby rozvíjel jakýsi A.Hába, stačí wiki). To je jev běžný v cikánské hudbě (ale také africké), pro naše ucho poněkud hůře zamřížkovatelný interval, jelikož žijeme a rosteme pouze v pul tónové soustavě (tolik k intonaci). Víte o tom, že texty cikánských písní jsou prakticky zásadně nedějové, tudíž, jeden text se mnohokrát opakuje za sebou - ovšem v jiné interpretaci hudební? (tolik k frázování).
Pro pána, na kterého reagujete, nepochybně také velmi hudebně informovaného, bych měl také několik poznámek.
Neznám demografické zastoupení muzikantů v cikánské komunitě oproti komunitě bílé, nicméně technická kvalita většiny cikánských hudebníků je průměrně pozoruhodně velmi vysoká. "Co Čech, to muzikant", praví české přísloví. Ale jaký muzikant. Česká i moravská populace generuje velký počet hudebníků, možná abnormální, ale jakých hudeníků? Velké množství tvoří podprůměrní, průměrní hudbopěstci (čest a poklona jejich činnosti). S velkým množstvím cikánských muzikantů, se kterými jsem se setkal, se pojila vždy nadprůměrná technická zdatnost, která je u bílé populace prostě méně vídaná vzhledem k počtu cikánské populace (pozn.:slovo Rom neuznávám). Cikánská hudební virtuozita je pro bílé muzikanty všeho druhu fascinující (včetně populárního Šporcla). Co vím z osobních kontaktů s i obyčejnými cikánskými kapelami, harmonii vždy ovládali, pravda, přettvářeli si ji vlastnímu cítění. K systematické práci: mnoho z nich dosáhlo vynikajících výsledků i bez individuální systematické práce (kvalitativní pokroky se odehrály samovolně v praxi, což je také jistý rozdíl oproti běžné praxi v naší kulturní oblasti). Ti nejlepší drilovali "jak barevní", znám nevybíravé ambice rodičů nadaných dětí.
Závěrem chci vyložit, že zřejmě diskutujete téma velice povrchně. Co vlastně obhajujete? Rasovou homogenitu anebo zásadní genetické rozdály? K tomu, že mezi jednotlivími rasa...Automaticky kráceno

261260

17.1.2012 22:04

RE: Mám pojmový

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 261097

dokončení:
K tomu, že mezi jednotlivými rasami je náležitého rozdílu, není třeba shánět žádné studie, stačí pozorně sledovat dění v okolí a světě, a vše samo vyplave napovrch. Pojďme na tak triviální a zároveň bombastickou oblast - sport
Tenis: krom sester Wiliamsových bílá záležitost, technický sport
Box: Nadvládu afroameričanů narušují obři Asie (Valujev, Kličkové), silový sport
Dálkové běhy: Keňa, Maroko, kde jsou bílí?
Stolní tenis: žlutí, bílí vyplazují jazyk; černí nula
Sprint: prakticky výhradně fyzicky vybavení černoši
plavání: viděl někdo černošského plavce na špici?
Hokej: bílej
Basketbal: černej
Zdá se, že určité rase na základě jistých dispozicí vyhovuje určitý obor.
V otázkách mentálních schopností to je zřejmě podobné, ať se to někomu líbí nebo ne. Jen je na pováženou, podle jakých kritérií ony věhlasné testy IQ jsou stavěny. Zřejmě podle západní "mřížkotvorné kultury", což je sám o sobě deformující model. Co můžeme pozorovat "jen tak", je "černošské primitívní sžití s přírodou", a na druhé straně vysoce kulturní "bílé drancování=kolonizaci světa" (ať už mečem a ohněm, či myšlenkovými aparáty - tzv. demokratický systém a jeho téměř celoplanetární instalace je zřejmě neblahý vynález všech věků.) Tolik k věci.

261265

15.1.2012 0:35

RE: Mám pojmový

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 261039

Kdo koho zahání do kouta??? [překvapení]

261042

15.1.2012 1:16

RE: Mám pojmový

Jawa350 213.?.?.?

Reakce na 261042

Pentagram666: O střílení nebyla nikde řeč! Jsem zásadně proti násilí. Odsun etnik by musel být přijímán většinou-myslím globální většinou, nebo dohodou mezi územími, kde se podobná etnika nachází-tady v ČR by pro takové řešení byla většina obyvatelstva (bílého),to víme (ale co romského?). Kdo by o tom rozhodoval? Většinou lidí zvolený člověk, nebo skupina lidí. .. Pokud by vystěhovaní nesouhlasili? Nechci soudit,ale jak ukázala minulost,tak se rádo romské etnikum stěhovalo do míst (Kanada), kde viděli možnost získání peněz bez práce. Pokud by se jim slíbilo, že se v nové zemi budou mít lépe, že by jim už nikdo nenadával do "černých socek" nebo "špinavých cikánů" a ještě by se jim dalo jisté "kapesné" na cestu, tak by si možná říci dali. Já ale opravdu věřím, že by se ve svém původním prostředí cítili lépe. Otázka je, jak moc jsou již navyklí na naši "dotační" politiku. V tom vidím problém. A možná jsem v tomto opravdu naivní.
Svět však řídí jiné hlavy, kterým současný stav vyhovuje. Jiné řešení nemám, navrhněte něco rozumného prosím. Ale očividně se to zatím nikomu nepovedlo.[smích]

Baba Blažková: Nevím jak to lépe vysvětlit. Nejsem si teď úplně jist, jestli ten příklad se zahnaným psem do kouta byl úplně nejlepší. To jsem myslel jako stav v prvopočátku jejich žití s námi. Možná mám na toto špatný náhled-může být a rád se nechám poučit. Jak to vidíte vy? V této době jsme do kouta spíše zatlačování my jimi, to je pravda (s pomocí zákonů). Asi na to jste narážela, že? [smích]

261045

15.1.2012 1:31

RE: Mám pojmový

Pentagram666 85.?.?.?

Reakce na 261045

Řešení neznám, jakožto asi nikdo, můžeme pouze spekulovat... Pouze jsem se zde snažil říci, proč je klasifikování lidí podle "ras" zbytečné a nepravdivé. To se hodí do krámu pouze politikům a lidem, kterým nejde o vyřešní probémů, nýbrž o jejich vyvolání...

261046

15.1.2012 21:12

RE: Mám pojmový

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 261045

[smích]

261114

15.1.2012 12:22

RE: Mám pojmový

esw 109.?.?.?

Reakce na 261039

Po plyšáku, když byl na Hrad posazen Havel a jeho "13 zahraničních poradců" bylo potřeba dohnat 30 let multikulti rozvratu na Západě. Masovým importem a množením barevných na sociálce by to jednak šlo pomalu, a za druhé, v těch 90. letech by se to setkalo s odporem veřejnosti. Ale byli zde k dispozici cikáni s ideálními genetickými degeneracemi. A také jejich velká zásoba v osadách na východě. Okamžitě dostali nabídku na bezpracný pohodlný zajištěný život - za předpokladu, že se budou maximálně na té speciální sociálce množit. Každý upřímější z těch cikánů to potvrdí, že "dzeci musí dzelac na socyalku". Např. v bohatém Norsku je dávno sociálka omezená na dvě nebo tři děti - na další pouze odpisy z daní. Tu nabídku co dostali cikáni před 22 roky, tu prostě nemohli odmítnout. Že důsledkem bude populační exploze cikánů bylo přímo naprojektováno. Vlastně těch "integrovaných" cikánů relativně v cikánské populaci rychle ubývá, nemají populační explozi k životu zapotřebí. Ten marginální "rasový extrémismus" je jen žádoucí důsledek, záminka pro soustavné obviňování české společnosti a stále agresivnější multikulti indoktrinaci mládeže, manipulují se i děti v předškolním věku. Příčina časované bomby cikánského problému byla záměrně vyrobena sociálním inženýrstvím pro destabilizaci společnosti, o které např. Havel po plyšáku prohlašoval, že je "příliš etnocentrická", málo "pestrá", málo "veselá, málo "multikulti". A tak té společnosti byla vyhlášena válka.

261077

15.1.2012 2:04

RE: Mám pojmový

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 261031

tak me prosim vysvetlete, proc v israeli, kde nepochybne ziji nejinteligentnejsi lide na teto planete, chazarsti zide, coz jsou vlastne polaci a rusove jsou na nejvyssim stupni zebricku, a etiopsti zide, kteri jsou v zaklade diskriminovani a odstrkovani do pozadi. nerikejte mi, ze ti svati lide kteri se zabydleli ve svate zemi by toto delali bez duvodu.

261048

14.1.2012 22:24

A ještě tu o kulturně odcizených Romácích, kteří nechápou IQ testy,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 261012

neb žijí téměř na jiné planetě a ani se pořádně nenaučí zdejšímu jazyku - ačkoli toto je u malých dětí, vystavených vícejazyčnému prostředí (sledování české TV je u Romáků běžné), téměř automatický proces.
Proto se výše jejich IQ pro jistotu nějaký čas ani neměří.
Je jasné, že biologický základ rasových (a etnických) rozdílů, který se prokazatelně projevuje v oblasti vzdělávání, bude coby prakticky v průběhu života neodstranitelný faktor popírán většinou systémem vydržovaných "sociálních" vědců a aparátčíků - pominula by totiž alespoň část z důvodů, proč pod příslibem řešení ždímat občany kulivá penězovodu nasměrovaného k sociálně "znevýhodněným" skupinám (pokud možno náležitě cizorodým) ... a někdo by si třeba rozmyslel kýžený rasmišunk...

261022

15.1.2012 17:50

RE: Mám pojmový

djobcek 78.?.?.?

Reakce na 261012

"Je vidět, že zde nikdo nemá ani ponětí o tom, co je seriózní věda."
Esteze tu mame teba [smích] tvoje prispevky su LOL. Klasicky priklad vylizaneho humanistu, ktory tvrdi, ze za brutalitou a primitivnostou cernochou v USA je vlastne ich chudoba, cize rasizmus bielej majority.

261096

16.1.2012 0:07

RE: Mám pojmový

p. 125.?.?.?

Reakce na 261012

...jo tak vy verite trem testum...?

261122

14.1.2012 20:21

RE: Mám pojmový

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260997

No nám ty "jiné rasy" smrdí. A my jim určitě taky. A vůně a pachy jsou důležitým genetickým klíčem. Klíčem, který zvyšuje pravděpodobnost zdravých potomků. A naše západní kultura ho celkem úspěšně ničí pičifukovým průmyslem.

Zrovna tak hormonální antikoncepce mění vnímání a hodnocení pachů, čímž jde proti přírodě.

Naši, českou, porodnost ničí hlavně sociálně-justiční mafie, která se už také chová tržně, a snaží se pěstovat si své budoucí klienty. Cikáni tohle neřeší a na sociální predátorky kašlou.

Podřezáváme si větev sami pod sebou. Prohráváme demografickou válku. Porodnost v ČR je kolem 1.1 až 1.3 dětí na ženu. A v tom je započítána porodnost cikánů 4 až 5 dětí na ženu. A podle studie, která tu byla publikovaná, jich u nás žije několik set tisíc. Čili naše (česká) průměrná porodnost bude někde kolem 1.

Ale už i tohle je "politicky nekoretktní" téma.

261008

16.1.2012 11:09

RE: Mám pojmový

P.K. 94.?.?.?

Reakce na 260997

Tak nějak to asi bude...
"Fungovat to bude jen velmi těžko."
Řekl bych, že zcela funkční není vůbec nic.
Pokud třeba "Merkel" prohlásila, že "multikulti" společnost selhala, ať uvede příklad, která "společnost" neselhala, či neselhává...btw.ani mezi "bankstery", či politiky, tak mnoho "černých" zase není.
Naopak, vše nasvědčuje tomu, že tento, slušně řečeno "chaos", je v lidské společnosti normou[smích].
Až se nám, konečně, podaří zlikvidovat sionistické stvořitele NWO, nahradí je třeba čeští Romové, kteří se díky pozitívní diskriminaci ze strany českých uvědomělých nacionalistů, stanou během následujících 10ti let vrcholem naší elity.
Ale, žádných změn bych se neobával: zase půjde jen o $$$.
Doslov:
Myslím, že takové pivo, či víno, je mnohem silnějším kulturním spojovacím prvkem, nežli nějaká "západní kultura", či údajná prvorepubliková morálka...
Možná, že nebudete souhlasit, ale vše tomu nasvědčuje...[smích].

261149

15.1.2012 12:22

RE: Mám pojmový

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260979

Taky mám dojem, že se jim plete patriotismus s rasismem, nacismem, fašismem, antisionismem, extremismem, ...

Ale je pravda, že jako děti jsme byli dost otrávení, když jsme museli recitovat básničky o naši národní hrdosti. To co dělají teď je účinější. [chechtot]

Dřív nás nenapadlo pochybovat o Holokaustu. Od té doby, co je to dané zákonem, pochybují asi všichni. Minimálně o tom, že to bylo tak, jak to prezentují. [smích]

Jsou "blbí nebo navedení"? [zmaten]

Nějaký spisovatel prý kdysi prohlásil "Hlavně se nedostat na seznam povinné četby" [smích]

261076

14.1.2012 12:21

pojmy a dojmy

keduT 78.?.?.?

V prvé řadě je vhodné podívat se na minulost Stuchlíka, dále si uvědomit souvislosti s tím, že otištěním článku ho podpořil přímo Joch /co tím sleduje?/ a hlavně se zamyslet nad pojmy, které vytvářejí dojmy.
Text Stuchlíka je snůškou relativistických objektivismů. Naučil se, že lhát se nemá, ale nenaučil se říkat celou pravdu. To je největší problém lidí rozhodnutých se nějak angažovat.
Stuchlíkův text vytváří prostor pouze pro Stuchlíka nikoli pro nahlédnutí do podstaty problému, kterým je alespoň podle mého osobního soudu zájem některých státních složek na fungování a existence skupin osob pojmenovatelných jako extrémisté. Zda jde o pravou či levou stranu je lhostejné - ostatně všude mají odpovědné státní intituce i v kooperaci se soukromými subjekty své donašeče, fízly a hlavně agenty v pozicích pozorovatelů, provokatérů, organizátorů a podobně. Primárním cílem je mít svého nepřítele a moci proti němu bojovat. V důsledku tak lze snadno, takřka na objednávku, vytvářet potřebnou podporu veřejnosti pro masivní utahování svěrací kazajky policejního státu na základě médii zobrazovaného a velmi explicitně popisovaného násilí a podobně. Občas se něco nepovede - paroubkův CzechTek..., ale jinak vše šlape jako hodinky.
Od celé problematiky je lepší mít zdravý odstup a každému člověku rozhodnutému se nějak společensky či politicky angažovat doporučit, aby minimálně dvakrát měřil než začne řezat, protože alfou a omegou nejsou pouliční bitky, ale interní procesy ve státních institucích, politických stranách a s nimi nitrožilně propojených skupin zájmových osob ze vše sfér výroby, obchodu a služeb. Ze spodu to prostě vyhrát prakticky nejde [mrknutí jedním okem]

260981

14.1.2012 12:22

ČT je továrna na lži

Martin P. 195.?.?.?

přesto ji věří 70% lidí.POkud lidé nebudou mít chuť hledat pravdu nic se nezmění.

260982

16.1.2012 0:53

RE: ČT je továrna na lži

p. 125.?.?.?

Reakce na 260982

...jako temer kazde propagande....!!!! a pocet mych 23 prispevku dohromady je temer vzdy kratsi .....nez vetsina jednotlivych prispevku zde uverejnenych...

261126

14.1.2012 12:25

...

Vymazaný člen 89.?.?.?

Jako mladík jsem koncerty skupin Orlík, Tři sestry v začátcích devadesátých let v severočeských městech navštěvoval. Jak píše i autor, po koncertu se vždy ztrhla velká pouliční bitka. V našem městě existovalo i hnutí, které si říkalo "kališníci". V kulturním sále místní hospody se kuly pikle na další akce. Záhy jsem nastoupil na vojenskou službu a po té můj život směřoval zcela jiným směrem.

K uvedenému bránícímu se důchodci z Tanvaldu vyšel včera na Novinkách článek, kdy státní zastupitelství vyloučilo vraždu a potvrdilo nutnou obranu. Článek kamsi zmizel. Zde si ještě podobnou zprávu můžete přečíst: http://jablonecky.denik.cz/zpravy_region/strelba-n...

260983

14.1.2012 19:48

RE: ...

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260983

Tipnul bych si, že po tom Tanvaldu se obě strany (v romských lokalitách) začnou vyzbrojovat střelnejma zbraněma.

Pravé peklo nastane, až státu dojdou peníze na sociální dávky. Třeba když zkolabuje Euro. Nebo až zdraží potraviny.

261003

14.1.2012 20:40

RE: ...

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 261003

Hlavní potíž bude v tom, že zatímco majorita se bude vyzbrojovat víceméně legálně, druhá strana se bude vyzrbojovat čistě ileálně. Při prvním náznaku skutečných potíží pak moudrá strana a vláda legálním držitelům zbraně posbírá, takže v konečném důsledku pak slavná policie a armáda bude jen sledovat masakrování českého obyvatelstva. Zkrátka, nečeká nás vůbec nic pěkného.

261011

14.1.2012 12:56

Bohužel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Určitě zajímavý článek, ale bohužel příliš dlouhý na to, abych jej četl. Na četbu nemainstreamových médií si vyhrazuji dost času, ale i ten je nějak omezený.

260984

14.1.2012 21:09

RE: Bohužel

theurg 199.?.?.?

Reakce na 260984

No vidíte a přitom mnohým zde toto nejen nevadí, ale dokonce se rádi dozvědí podrobnosti v rámci této pěkné detailní analýzy, které by jinak při zplošťujícím zkracování zanikly. Zajímavé je, že na čtení čas nemáte, ale na psaní jalových komentářů ho máte evidentně habaděj.
Autorovi článku bych rozhodně vzkázal ať se podobnými výlevy nedá odradit a dál píše pěkně věcně, bez zjednodušování a zprimitivnělých zkratek. Jen jestli pan 213... jen tak neprovokuje, v souladu s obecným plánem na stupidizaci populace...

261015

14.1.2012 14:44

Plutokracie působící za fasádou demoliberalismu zřejmě dává

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

okázalou represí (což se projevilo nedávným stvrzením justičního lynče odvolacím soudem) najevo svým zahraničním pánům, že je plně oddána "americké cestě" diversity a potírání domorodců, jejichž zájmy by v čiré kdemohkradtické teorii měla vláda hájit. Místo toho je demokratura presentována jako jakési sekulární náboženství (takových kultů přitom působí povícero).
V tvrzení této pro Čechy pohřební muziky obzvláště vynikají jak přímí místodržící, tak i notorické korouhvičky "neodvratných změn", jakou je např. syn protestantského duchovního Kocáb. Média pak pevně drží linii, i když "kdosi" připouští kritiku pečlivě vypěstované "nepřizpůsobivé" minority obecenstvem v rozsahu dříve nevídaném.
Co se týče bitek mezi "extrémisty" opačných pólů, zřejmě jejich okázalé ignorování policií mělo za účel odvrátit pozornost od probíhající privatizační zlodějny. Ale i v polovině 90.let média reagovala "vzorově", např. v případě jedné z mála skutečně "rasově" motivovaných vražd - usmrcení bezúhonného "Maďara" Berkiho, ubitého čtyřmi vetřelci doma. Ve světle současné "vítkovské" perzekuční hysterie je pozoruhodné, že sám Havel kladl důraz na věk obětí, případně jejich špatnou výchovu (nejednalo se o členy hnutí skinheads).
Na základě odvolání státního zástupce odsoudil 23. května 1996 Vrchní soud v Olomouci vraha Podrázkého ke 13 rokům ve věznici s ostrahou, Komára ke 40 měsícům ve věznici s dozorem,...v rozsudku soudce Ivo Kouřil uvedl, že pachatelé nemohli napadnout rodinu Berkiových pro jejich rasu a národnost, protože Romové jsou stejné indoevropské rasy jako Češi. Inu, kamsi jsme se za těch 15 let hnuli ...
"Nácíčkování" tváří v tvář fiktivní, mediálně krmené hrozbě, pak přináší dobrý pocit individuím, která nemají moc možností navodit tento stav jinak. Taková by měla nosit věnce na hrob sexuologa Hirschfelda, "objevitele" rasismu.

260986

14.1.2012 18:22

příčina a důsledek

jan vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Článek je to hezký, jistě napsaný s láskou, ale co je příčina a co následek? Mluví se tu o věci někdy od poloviny devadesátých let, ale příčina je daleko starší. Je už v přidělování bytů a následné vybydlení a přidělení nových jistým občanům. Rasový extremismus je daleko jasnější a netrestaný právě na straně těchto občanů.
Zaplatit jízdné v tramvaji? rasizmus more.
Pamatuju si mnoho případů z první poloviny devadesátých let, kdy skinhedi přijeli dělat pořádek na diskotéku, protože tam cigáni dělali bordel. Jsou teda problémem skini?
Za mých mladých let se bralo jako takový rituál, že když mladí bílí kluci přijdou do vítkovic nebo přívozu, tak přijdou cigáni se porvat. (většinou rvačka začínaly rituálně osočením z pomluvy, takže se třeba ozvalo "more, co si to říkal, že moje máma neumí bruslit?" popřípadě jezdit na kole apod.) Sice se jednalo o takzvanou "cigánskou férovku" ale to moc nevadilo, protože oni jako správná smečka fungujou tak, že když sejmete vůdce, ostatní se rozutečou. Navíc tehdy aspoň měli tolik slušnosti dodržet ten rituál "výzvy k boji". Dnes útočí nečekaně, zákeřně, ozbrojení a sfetovaní.
Kdyby naše vládní garnitura nepodporovala příčinu, nebyl by zde důsledek. Kdyby se lidi necítili ohrožení, nebyli napadáni, okrádáni a vražděni, nebyl by důvod k jakémukoli extremismu.
Ještě příklad k tomu Vítkovu : Kdybych já s rodinou bydlel nabouraný v cizím domě a v podstatě tam neměl co dělat. živil bych se já i celá moje rodina trestnou činností. měl bych plný dům kradené nafty a benzínu. a v případě, že by mi ho někdo podpálil, tak by se mi tam popálilo dítě, protože bych ho tam zapoměl a vzpoměl bych si na něj až bůhvíkdy (stejně jako moje partnerka a zbytek famílie, protože bysme byli posledních několik dnů permanentně v lihu). Dostal bych pak taky zadarmo rodiný dům a byl by mi prominut trest za moje předchozí kurvá.....??

260996

14.1.2012 20:49

RE: příčina a důsledek

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 260996

Díky za to, že jste to o Vítkovu napsal. Pan K. byl 15x soudně trestaný. Je dobré nezapomínat na to, co to bylo za rodinu a proč ten barák tak blafnul. To, že policisté a hasiči u soudu jednoznačně lhali a tato fakta popírali, zatímco v soukromí o nich otevřeně a nepokrytě mluvili vypovídá tak o něčem. O čem, nad tím raději nedumat.

261013

14.1.2012 19:55

Pane Stuchlíku

Jarmila 88.?.?.?

nezlobte se, ale s tím bílým masem Vás musím poslat do prdele. Dala jsem Vám za článek číslo pět. Proč? Protože takhle o lidech se zásadně vyjadřují mainstreamová média typu MFD sloužící vládcům. Normální člověk se takhle o lidech nevyjadřuje, protože si uvědomuje, že člověk není žádné maso. To už byste mohl nazývat lidi, kteří se stanou oběti mafiánů kvůli orgánům, orgánovým masem, nebo třeba bezdomovce nazývat lidským odpadem.

Všechno to co se děje v komunitě skinhedů jsou promyšlené tanečky, které mají za účel nachytat pár užitečných idiotů, aby sloužili cílům manipulátorů davů(tajným službám. Prostě a jasně řečeno, v každé komunitě jsou přítomni placení agenti, kteří řídí těch pár naivních blbců, kteří se nechávají unést svou naivitou, mládím, neznalostí a blbostí.

261004

15.1.2012 0:48

RE: Pane Stuchlíku

čochtan 89.?.?.?

Reakce na 261004

Naprostý souhlas paní Jarmilo. Ještě pár takových článků a některých diskusních příspěvků jak jsem si přečetl k tomuto článku a Vladimír si může začít objednávat letenku do Prahy k nástupu výkonu na Pankrác.

261044

15.1.2012 9:03

RE: Pane Stuchlíku

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 261044

Také se mi ta diskuse pane čochtane k tomu pochybnému článku pochybného pana Stuchlíka, nezdá. Jen jeden diskusní příspěvek se mi líbí- od pana keduT, s kterým naprosto souhlasím.

Píšu to již asi posté, že za zakýkoliv existující nešvar ve společnosti jsou VŽDY odpovědni vládci nahoře, nikdy ne řadoví občané dole. Protože jen ti nahoře mají v rukách moc jakýkoliv nešvar ve společnosti odstranit. Nikdo jiný tu moc nemá. Pokud o odstranění nešvaru ti nahoře nestojí, svědčí to o tom, že si ten nešvar naopak ZÁMĚRNĚ ve společnosti pěstují- aby kupříkladu odvrátili pozornost společnosti od svých miliardových zlodějen.

Asi před rokem proběhla tiskem drobná zpráva, že ve Švýcarsku nemají s Romy vůbec žádné problémy. Jak je to možné? Úplně jednoduše. Romové ve Švýcarsku mají úplně stejná práva a povinnosti jako všichni ostatní lidé.

261058

15.1.2012 12:40

RE: Pane Stuchlíku

Jawa350 213.?.?.?

Reakce na 261058

Nezlobte se na mě paní Jarmilo, ale možná jste naletěla jen prachsprostému hoaxu. Vaše tvrzení, že ve Švýcarsku nemají s Romy žádné problémy mě velice zajímá. Co však na mě vybaflo na internetu při bližším hledání, je POUZE tento text:

Vrátil jsem se ze 6 denní studijní cesty ve Švýcarsku.
Je tam také hodně cikánů, ale jak vidíte, u nás tvrdě pracují, sdělila mi
Renáta,
majitelka 2 hotelů, členka městské rady, u které jsem byl.
Mají tuto motivaci: Podporu v nezaměstnanosti jen po odpracování souvisle 5
let bez delšího přerušení.
Odmítnutí práce - žádná podpora.
Ztráta zaměstnání vlastní vinou - absence, požití alkoholu na pracovišti -
žádná podpora.
Zničení obecního bytu a státního majetku musí zaplatit a nebo do vězení a
tvrdě tam pracovat na uhrazení škody.
Je s podivem, že pseudohumanisté nekřičí a veřejně nekritizují Švýcarskou
konfederaci, že nechce zadarmo bez odevzdané práce živit parazity.
A nikdo v rámci Evropy nemluví o rasismu ve Švýcarsku.
Proto chci,aby ty neoprávněné různé podpory a sociální dávky platily
parlamentní strany,když dopustily takovýto stav rasismu naruby !!!!
Kdo souhlasí, ať pošle dál ....


Pokud máte jiné informace, můžete je prosím poskytnout? Rád bych věřil, že je i jiná možnost, než jejich vystěhování.

261080

15.1.2012 14:38

RE: Pane Stuchlíku

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 261080

Cikáni ve Švýcarsku jsou dvojího druhu:

1) Cikáni typu Sinti a/i Romové, kteří pracují, podnikají, posílají děti do školy...
2) Cikáni z bývalého OstBlocku, kteří se pokouší o nájezdy z Itálie, Francie v karavanech tažených Mercedesy a dalšími velkými limousinami.

Cikány 1. typu NIKDO ve Švýcarsku neřeší, ani o nich neví - na druhou stranu je ani nediskriminuje při hledání práce nebo bytu jako je tomu v Česku a jinde v OstBlocku.

Cikáni 2. typu bývali ve Švýcarsku trpěni. Jejich "tábory" se v létě nacházely okolo jezer na veřejných pozemcích (kterých ve Švýcarsku je ke spočítání na prstech jedné dvou rukou). Cikáni 2. typu pravovávali při sběru hroznů, ovoce, sekali trávu apod.

Poslední dobou jsou ale Cikáni 2. typu (kočující) omezováni i ve Švýcarsku a je jim zakazováno tábořit (nejspíš po zkušenostech s nimi z Itálie, Francie a Španělska...).

Vložený obrázek
http://www.yenisch-suisse.ch/

Na druhou stranu Švýcači, nežli někoho ( O_D_K_U_D_K_O_L_I_V ) naturalizují, tak podnikají "investigativní" kroky, proti kterým jsou někdejší Uliční výbory za Zlého Bolševíííka mateří kašičkou.
A navíc ve Švýcarsku neexistuje, aby např. sourozenci rozdílného pohlaví sdílely stejný dětský pokoj - v případě špatné existenční situace rodičů iHned zakročuje Commun/a (Gemeinde) a doplácí rozdíl v nájemném za větší byt/dům/energie. Stejné je to s vybavením domácnosti moderní technikou či schopností rodiny vyslat potomky na školní výlet do zahraničí apod.
Vždy se pak stará Commun/a.

Čeští pravicující zinkající Pepíci a lídlující Máničky, co za zlého Bolkševíííka undergroundově a hrdinně naslouchali Kocábu, raději nechali pod Poučkami Prof. Býg Tunýla a Hayek, Friedricha VON nezadlužené Česko/Slovensko rozkrást až na kost, z Cikánů vyrobili oVčany 3. kategorie žijící a parazitující na prodeji drog, prostituci a dávkách, malé Cikány segregují do zvláštních škol - a ještě se D_I_V_Í, že zpravicovaný, vytunelovaný a rozkradený Erár N_Ě_J_A_K N_E_F_U_N_G_U_J_E....

Vložený obrázek

261087

15.1.2012 17:44

RE: Pane Stuchlíku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 261087

Chudáci švýcaři. Chudáci jejich děti.

A z čeho že ten stát po staletí "profituje"?
Že by z toho, že je jim všechno mimo jejich hranice putna?
Kromě cizích úspor, ty jim nesmrdí.

261095

15.1.2012 19:37

RE: Pane Stuchlíku

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 261095

Úspor ve Švýcarsku?!
Ale jděte!

Vložený obrázek

Do Švýcarska byl vždy ukládán L_U_P .

A proto naprostá většina cizích vkladů ve Švýcarsku je/může si dovolit být P_R_O_D_Ě_L_E_Č_N_Á . Ale jsou chráněné a do nedávna bývavaly i anonymní. Pro budovatele Toskánkých Špindlů i rodinných šlechetných krvavých Orlíků.

Kdepak má Nášpánknížepán Domicile a oVčanství? Odkdy? Proč?

261107

16.1.2012 1:37

RE:pan J.

p. 125.?.?.?

Reakce na 261080

...kritizovat poucovat Svycarsko ..? kdyz tam maji vsichni politicky korektni poblitici z celeho sveta ukryty penize....?

261130

15.1.2012 18:00

RE: Pane Stuchlíku

djobcek 78.?.?.?

Reakce na 261004

A koho si myslite, ze Vas nazor zaujima? S urcitym sebazaprenim som pouzil "V" miesto "v", aby to nebolo nespravne chapane

261098

14.1.2012 21:43

Citát

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Mír se nedá udržet silou,
lze ho dosáhnout jenom porozuměním.
(Albert Einstein)

261017

15.1.2012 0:22

rasově nekorektní extrémismus

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Ten jejich extremismus je casto natolik rasove nekorektni, ze nevahaji slapnout kanadou do obliceje i lidem stejne rasy pokud se jim z nejakeho duvodu nelibi. To neni politicky nazor, to je mentalni porucha dusevnich mrzaku...

261040

15.1.2012 18:03

RE: rasově nekorektní extrémismus

djobcek 78.?.?.?

Reakce na 261040

uprimne povedane, toho je schopna uplne kazda nazorova skupina v sucasnosti v rozpati cca 14-20 rokov. Pokial trpite nazorom, ze sa k nasiliu neuchyli okrem "nackov" ziadny SHARP, redskin, punker, ked si trufnu, tak aj hiphoperi, rapperi atd, tak doporucujem zmenit psychiatra

261099

3.2.2012 22:10

Staré dobré časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

(Váš obrázek nemůže být legálně zveřejněn s titulkem „Staré dobré časy“, změňte prosím na „ponurá minulost“ nebo něco podobného. Díky – moderátor)

http://www.jeep-club.net/graphics/msgboard/69731/full/fotka.jpg

262537

Příspěvků: 82

14.01. 06:31 Robert Nohejl  Pekne statisticky napsane,ale ,co byste si vybrali VY!
15.01. 02:06 Robert Nohejl  RE: Pekne statisticky napsane,ale ,co byste si vybrali VY!
15.01. 12:08 haban  RE: Demographic warfare
17.01. 04:45 Robert Nohejl  RE: Pekne statisticky napsane,ale ,co byste si vybrali VY!
14.01. 10:42 ciginka  rasový extremismus
14.01. 20:36 haban  RE: rasový extremismus
14.01. 11:40 Lin  Mám pojmový "problém"
14.01. 16:47 Wigwam  RE: Mám pojmový
14.01. 18:18 Jawa350  RE: Mám pojmový
14.01. 18:58 Pentagram666  RE: Mám pojmový
14.01. 19:19 Jawa350  RE: Mám pojmový
14.01. 20:17 baba_Blažková  RE: Mám pojmový
14.01. 20:41 Pentagram666  RE: Mám pojmový
14.01. 21:00  RE: Mám pojmový
14.01. 21:31 Pentagram666  RE: Mám pojmový
15.01. 09:12 Wigwam  RE: Mám pojmový
15.01. 11:14 Pentagram666  RE: Mám pojmový
15.01. 11:31 esw  RE: Mám pojmový
15.01. 12:53 haban  RE: Mám pojmový
15.01. 15:57  RE: Mám pojmový
16.01. 18:38 haban  RE: Mám pojmový
21.01. 00:18  RE: Mám pojmový
15.01. 14:01  Ve světě ovládaném černochy by asi bílí dlouho nepřežili, viz
15.01. 14:55 Wigwam  RE: Mám pojmový
15.01. 21:02 karel4u  RE: Mám pojmový
14.01. 22:00 Jawa350  RE: Mám pojmový
14.01. 23:05 Pentagram666  RE: Mám pojmový
15.01. 00:17 Jawa350  RE: Mám pojmový
15.01. 00:29 Pentagram666  RE: Mám pojmový
15.01. 01:55 djb  RE: Mám pojmový
15.01. 02:26 Pentagram666  RE: Mám pojmový
15.01. 03:36 djb  RE: Mám pojmový
15.01. 10:46 Pentagram666  RE: Mám pojmový
15.01. 11:31 Gel7  RE: Mám pojmový
15.01. 14:03 op321  RE: Mám pojmový
15.01. 18:52 Jarmila  RE: Mám pojmový
15.01. 19:09 Pentagram666  RE: Mám pojmový
15.01. 19:26 Jarmila  RE: Mám pojmový
16.01. 00:41 p.  RE: Mám pojmový
15.01. 18:54 Jarmila  RE: Mám pojmový
15.01. 21:11 baba_Blažková  RE: Mám pojmový
16.01. 00:38 p.  RE: Mám pojmový
15.01. 12:47 esw  RE: Mám pojmový
15.01. 17:54 baba_Blažková  RE: Mám pojmový
17.01. 21:00  RE: Mám pojmový
17.01. 22:04  RE: Mám pojmový
15.01. 00:35 baba_Blažková  RE: Mám pojmový
15.01. 01:16 Jawa350  RE: Mám pojmový
15.01. 01:31 Pentagram666  RE: Mám pojmový
15.01. 21:12 baba_Blažková  RE: Mám pojmový
15.01. 12:22 esw  RE: Mám pojmový
15.01. 02:04 karel4u  RE: Mám pojmový
14.01. 22:24  A ještě tu o kulturně odcizených Romácích, kteří nechápou IQ testy,
15.01. 17:50 djobcek  RE: Mám pojmový
16.01. 00:07 p.  RE: Mám pojmový
14.01. 20:21 haban  RE: Mám pojmový
16.01. 11:09 P.K.  RE: Mám pojmový
15.01. 12:22 haban  RE: Mám pojmový
14.01. 12:21 keduT  pojmy a dojmy
14.01. 12:22 Martin P.  ČT je továrna na lži
16.01. 00:53 p.  RE: ČT je továrna na lži
14.01. 12:25 Vymazaný člen  ...
14.01. 19:48 haban  RE: ...
14.01. 20:40 L.C.  RE: ...
14.01. 12:56  Bohužel
14.01. 21:09 theurg  RE: Bohužel
14.01. 14:44  Plutokracie působící za fasádou demoliberalismu zřejmě dává
14.01. 18:22 jan vítek  příčina a důsledek
14.01. 20:49 L.C.  RE: příčina a důsledek
14.01. 19:55 Jarmila  Pane Stuchlíku
15.01. 00:48 čochtan  RE: Pane Stuchlíku
15.01. 09:03 Jarmila  RE: Pane Stuchlíku
15.01. 12:40 Jawa350  RE: Pane Stuchlíku
15.01. 14:38 MoUdrostrak  RE: Pane Stuchlíku
15.01. 17:44  RE: Pane Stuchlíku
15.01. 19:37 MoUdrostrak  RE: Pane Stuchlíku
16.01. 01:37 p.  RE:pan J.
15.01. 18:00 djobcek  RE: Pane Stuchlíku
14.01. 21:43 haban  Citát
15.01. 00:22 Pavel -Čert- Němec  rasově nekorektní extrémismus
15.01. 18:03 djobcek  RE: rasově nekorektní extrémismus
03.02. 22:10  Staré dobré časy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
232 227,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 209