Diskuze k článku

Debakl!

Příspěvků 29

12.1.2012 7:10

Vše je podle loutkářů v pořádku!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Poslední a asi konečnou etapou mafiánského kapitalismu je organizovaný zločin, který také navenek produkuje války a násilí!
Nadnárodní společnosti vyrábějí tam, kde jsou nejnižší náklady na práci, prodávají tam, kde je velká kupní síla a odvádějí daně tam, kde jsou nejnižší,pokud možno žádné.Tím podřezávají větev euroatlantické civilizace,nebo jí přímo kopou hrob.
Vyvolávání válek je už jenom takový pojistný ventil, odfouknutí, když se systém nedá již "zregulovat" v klidu, tak je nutné najít na světě nějaké další hlupáky,kteří proti sobě půjdou s flintičkami a vyvolení si zase budou mnout ruce, jak to dobře zařídili a jak jim světové lumpárny dobře klapou!
Ale všeho jenom do času, Žádné stromy nerostou do nebe a je-li nějaká vyšší moc a Prozřetelnost, zase budou kvičet, až jejich špatnosti budou po zásluze odměněny! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

260781

14.1.2012 21:58

RE: Vše je podle loutkářů v pořádku!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 260781

http://www.czechfreepress.cz/valky/henry-kissinger...

261018

12.1.2012 8:59

Američtí vojáci močili na mrtvé Talibance, video se objevilo na webu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

To je obrázek US army! Už snad měli podobných problémů dostatek,aby velení zasáhlo a udělalo pořádek.Ale složení US army je tak špatné a zlobou prolezlé, že nejde ani běžné normy lidského chování nastolit.Jsou to zvířata!

http://zpravy.idnes.cz/americti-vojaci-mocili-na-m... [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

260785

12.1.2012 11:02

RE: Američtí vojáci močili na mrtvé civilisty, žádné Talibánce

Saša 24.?.?.?

Reakce na 260785

Totožnost těl je sice neznámá, ale leží v civilu, v košilích a tričkách s prosakující krví, beze zbraně, vedle kolečka – tedy civilisté a žádný Talibán. Normální člověk se nenechá najmout jako „mariňák“. Není to dávno co se jiný mariňák nechal fotografovat jak drží hlavu patnáctiletého chlapce, kterého zvraždil jen pro vzrušení z „loveckého sportu“. To vychovává ta profesionální armáda, profesionální vrahy bez svědomí. Možná nerozumíte plnému významu slov, co mariňáci u toho trousí – I give you golden shower…. Významem obtížně přeložitelná obscenita.
Vložený obrázek

260805

12.1.2012 9:53

15 000 diplomatov zostava v iraku, kolko ludi v bezpectnostnych firmach?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Vo vrcholnej fáze vojny v Iraku som niekde čítal že je tam až 150.000 žoldnierov USA, takže Amíkov je tam stále dosť, len vojna sa stala tajnou a straty na životoch nikoho nebudú zaujímať. [chechtot]

260792

18.1.2012 23:36

RE: 15 000 diplomatov zostava v iraku, kolko ludi v bezpectnostnych firmach?

p 123.?.?.?

Reakce na 260792

..kdyz v roce 1964 zemrel novinar ktery si dovolil kritizovat vykvet US kultury F.Sinatru . ten mu chodil mocit na hrob....a nasili to je nedilnou soucasti teto "kultury" a vzdy bylo...

261320

12.1.2012 23:17

Debakl!

lony 95.?.?.?

Valku by clovek nemel prat nikomu, ale ja bych ji pral prave USA a na jejich pude. Zrejme by jim to pak otevrelo oci. Ono k tomu asi dojde, ale nebude to mezinarodni konflikt nybrz obcanskeho charakteru. Jen doufam, ze rceni o bozich mlynech je pravdive a jednoho dne na ne dojde.

260873

13.1.2012 0:24

RE: Debakl!

hc 90.?.?.?

Reakce na 260873

Občanská válka v dnešních USA by byla hodně zajímavá věc. Počítám, že mrtvých by bylo do milionů. A kdyby to tam vzali opravdu od podlahy, tak by z celé Severní Ameriky zbyla jenom poušť. Ostatně ona to z velké části vždycky (polo)poušť byla, takže by se jen věci vrátily do svého původního stavu. A možná by tam po druhé americké občanské válce žili zase už jen Indiáni.

260877

12.1.2012 23:53

Každá válka přináší degradaci "lidského" chování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

http://dolezite.sk/Video_ako_americki_vojaci_v_Ira...
Nevím, co se tam stalo, ale jak vojáci US army mlátí nějaké výrostky, je odporné! Voják má bojovat a nikoliv močit na mrtvoly a mlátit civilisty!To bohužel nebude problém pouze US army.Do řad armády obecně se nechá neverbovat odpad společnosti - nikdo psychicky "normální" do armády nepůjde a důsledky se dostaví. [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

260874

13.1.2012 2:52

verte <------> neverte

ivan_fojta 96.?.?.?

Bud je to pravda ci nekdo chce poskodit Ameriku. Amerika bude ta cerna ovce budoucnosti , ktera odnese nase hrichy do pekla, ale ty co je zpusobili, se prerodi do jinych podob lidumilu v Cine ci v Indii a budou vydelavat sve jeste vetsi $$$$.

Neco jako skupina vlivnych ( jako Havel) 1948--> komunisti---> Charta77 --->> Sametova revoluce --> disidenti ---> nova pravicacka vlada --->> posilani Ceskych investici ( zubozovani Cech) do Indie ---> delani tim!! velke $$$$ ci EURO ci KC na tom nesejde.
hra
A k tomu je potreba spravna psychicka --> cinkani klici na namesti , demonstraci aby to vypadalo skutecne, hodne vericich najivnich lidi.

Tady bylo bombardovani v Oklahome Tim Mc Weigh ci zvlastni 9/11
tak proc ne curajici Americti vojaci na mrtve Talibance. Co mne prekvapuje , ze se takhle Americani nechovaji jak je znam , neb ziji mezi nima 30 let.Vetsina vojaku je z statu jako Texas, Ohio.. coz jsou konservativni staty, ktery spise jsou puritani.

Tudiz ver never, vse muze byt pravda , ale mne se to nezda.

260886

13.1.2012 3:26

RE: verte <------> neverte

steve 166.?.?.?

Reakce na 260886

.. ale mne se to nezda.
---
[chechtot] .... Ivane !! Po 30 letech ?? To celou dobu zijes v plajvudove bedne ? Byl jsi nekdy venku z te bedny ? TX, IA - puritani ???? Musis byt neuveritelne stastny clovek, kdyz znas ty - co se tak nechovaji ..Jsou jini, kteri ti ty - pro ktere chovat se takto je radost a pozitek, .. mohou prehazovat lopatami ..
.. Povidal jeden instruktor na houbach - "tohle byla ta nejzasranejsi pakaz, ktera se mi za 40!! let praxe dostala do ruky .. [chechtot]
.. jo - puritani [smích]

260891

13.1.2012 5:14

RE: verte <------> neverte

ivan_fojta 64.?.?.?

Reakce na 260891

Kde zijes ty??

Prosel jsem toho tady dost, znam zivot v malych mestech, velkych mestech,
Midwest, South East , West Coast.

Potkal jsem vrcholy spolecnosti i spodek. Nevidel jsem vse , ale dost.

Co jsi videl ty??? Amerika je umyslne kormidlovana aby se potopila, proto televise , drogy , illegalni imigrace. Proc si myslis sem pustili 20.000.000,- neproduktivnich Mexikanu myslis aby pomohli ekonomicky?? Americe a proc je cpou do posic Mexikany jako policajty, ci pozarniky.

Co vis o obsazovani klicovych posici v ekonomii a politice?

Mne pripomina Amerika Spanelsko 1500 LP. Inkvisice na kazdem rohu a zapalena hranice s obetmi plapola. I kdyz to ma jinou formu, tak mi to pripada.

260893

13.1.2012 6:07

RE: verte <------> neverte

steve 166.?.?.?

Reakce na 260893

.. tak v tom se tedy shodnem .

260894

13.1.2012 6:43

RE: verte <------> neverte

ivan_fojta 64.?.?.?

Reakce na 260894

Tim bylo mysleno , ze , 90% !!!! Americanu jsou pomerne slusni pracujici lidi.

Ze system je poniceny bez jejich velke zasluhy a mozna proti jejich vuli, ze maji malo co spolecneho s INKVIZICI , kterou spise nesnaseji a stejne maji ODPOR k lidem co delaji a zapaluji hranice!!!

Ja se na ne spise obcas divam jako na obeti, nezli lidi co maji zle snahy. My jsme horsi rekl bych. A houbareni je fajn a uklidnujici. Je u toho mozno klidne myslet. Dobry stat na houbareni je Oregon.
Tak si to uzijte.

260895

13.1.2012 10:49

RE: verte <------> neverte

ivan_fojta 96.?.?.?

Reakce na 260895

Abych dodal neni mi jasne proc se deji tyto veci. neb nechpeme co se dalo za druhe svetove valky, neb kdyz o tom ctu knihy, tak mne to pripada komplikovnejsi nez to, co jsem se ucil na stredni skole.
Tak proc by mne melo byt jasno , co se deje dnes prede mnou, kdyz nikdo nemluvi pravdu. Mozna, vam je to uplne jasne, ja mam pouze nazory a predstavy. Fakt je, ze kdyz dali penize do Ciny a Indie pak nepotrebuji Ameriku, co vice Amerika je nezadouci konkurence pro jejich investice. Otazka je jestli skupina , co dala penize do Ciny je stejna, jako ta co je u moci??? a vse okolo je pouze hra na lidi aby to spolkli. Ci ta skupina co dela veskere brutalni akce je ta co dala penize do Ciny, a obvinuje Ameriku, ci je to skupina co dela brutalni akce a zaroven je u moci v Americe a dava penize do Ciny a na vsechny strany, a pak se obvini Ameriku aby to zahrala politicky s vyhledem na dalsi tahy, o kterych mi jeste nic nevime, a dala vice penez do Ciny. Vam je to jasne Buh vam zehnej.
Co jsem napsal INKVISICE a plapolajici hranice na kazdem rohu byl vtip , Inkvisice tak trochu ano, hranice na kazdem rohu je absolutni vtip, ktery jste spolknul is navnadou ...dobre chutnani. Zkratka tady nebydlite tot vse a tak verite pohadkam.
Nic si z toho nedelejte, Stalin neveril, ze Hitler napadl, po dve hodiny boju, i kdyz Nemecka armada byla uz 100 km v Ukrajine.

260908

13.1.2012 13:23

RE: verte <------> neverte

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 260908

Vážený pane Fojto, jak je vidět na příkladu na mrtvoly močících emerických žoldáků, tak "slušnost" je u Emeričanů velice, velice, ale velice diskutabilní pojem...

Emeričané jsou v první řadě zlenivělí, zpohodlnělí nevzdělaní primitivové - a proto JůYsEj je tam, kde je. Možná někde na Středozápadě či u Amish lze nalézt pozůstatky pracantství, ale opět bez špetky inovativnosti, širšího rozhledu a elementární vzdělanosti.

Ne nadarmo je každý absolvent emerické University na tom hůře, nežli EUropané, Rusové či Číňané (o Íráncích už ani nemluvě) s učňovským vzděláním. Pravý Emeričan umí (nejen od dob Ronnie Reagana) jen podat pizzu, vyměnit díl za díl či někde za obecní peníz ukazovat dalším polovzdělaným Emeričanům cestu či jim aSSistovat při koupi vstupenek, creditů, hledání východů z metra - což obyvatelé jiných koutů světa zvládají naprosto samostatně.

JůYsEj jsou v naprostém rozkladu, navíc zatíženy pasažéry na sociálních dávkách a programech ze zemí západní hemisféry, které staletí JůYsEj vySSávalo zrůdnými diktatůrami a ničilo jejich přírodní bohatství a loupilo pracovní příležitosti.

Nyní se karty za posledních několik dekád rychle obrátily. A Emeričané se nestačí divit jak dopadli: nároční na energie, vršení odpadu, neléčených nemocí, nesplácených hypoték a úvěrů, neschopnost vyrobit CO-KO-LIV, co by mohli nabídnout světu.

S pádem ratingových agentůr, exkluzivity ve vydávání creditek a rozkladu bank, ztratila Emerica a zrůdný Pax Emericana posledních pár soft zbraní, kterými vydírala a držela svět v šachu. Příkladem budiž neexistující emerické investice v ČR či prachmizerný import. A tyto ostudné relace JůYsEj "docílilo" s naprostou většinou států světa - a přežívají jak parazit na dluh a bedrech zlých rudých čínských commun/istů [mrknutí jedním okem]

260919

13.1.2012 14:22

RE: verte <------> neverte

Pracující 46.?.?.?

Reakce na 260919

Vážený pane Moudrostrk, musím Vám všechno jenom potvrdit. Až na ty zlé rudé komunisty. Pracuji v jedné čínské továrně na výrobu plastových krytek, které se používají jako uzávěry sloupků oplocení na jižní US hranici. Továrna je veliká, hned vedle města, které milovaná strana a vláda nechala vystavět, abychom nemuseli zůstávat u linek 24 hod. denně. Jsme naší dobré straně vděční, nikdy neprotestujeme, to by bylo hluboké osobní selhání. To bychom jako zbyteční raději skočili z některého z pater mnoha nových ubytoven.
Také jste se správně nenechal zmást propagandou, a místo do USA jste se rozhodl, jako já, jít pracovat sem, do Číny.
Jste velmi MoUdrý.
Potvrzuji, že zlenivělostí tu netrpíme. Jsme ve svých oborech skvěle vycvičeni. Pizzu tu ještě podat neumíme, ale již ji dokážeme napodobit pokročilou rýžovou plackou, kterou fasujeme. Hledat žádné vchody tu nemusíme, z práce na ubytovnu a zpět máme jednosměrné koridory. Jsme navíc skuteční pracanti. Lenivět je buržoazní a strana to odsuzuje. Nelenivíme, a proto jsme vždy na všech fotografiích šťastni. Je to také tím, že nemáme potíže se zbytečnými ženami, které strana ruší. Jsou nevýkonné jak ve výrobě, tak i v armádě. Ponecháme je zatím v úřadech a zařízeních pro řízenou reprodukci.
V tomto všem již USA za námi zaostávají, proto nemohou nikdy dosáhnou tak rychlého pokroku jako zde v Číně. Podle toho, co se tu píše, je zřejmé, že je ještě před cílem doženeme, a tedy i předstihneme. Umíme vyrobit i velké západní automobily. Nemáme pro ně však dost ropy. Brzy se o ni s USA utkáme.

260925

14.1.2012 16:33

RE: verte <------> neverte

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 260925

Soudruhu Pracující, nevím v jakých "ubytovnách" na Jižní US hranici vegetujete Vy, ale Čínská lidová republika, vedená zlou Commun/istickou stranou Číny, zavádí celoplošně zlý socialistický stát,

takže MOJI soudruzi zlí Číňané, kteří drží půjčkami nad vodou slavné bankrotující JůYsEj,

bydlí (namísto ubytoven či papundeklových emerických bud v hroutících se hodných JůYsEj) nyní ve zlé Číne zde:

Vložený obrázek
detail: http://mathieuhelie.files.wordpress.com/2009/09/br...

Vložený obrázek
detail: http://mathieuhelie.files.wordpress.com/2009/09/po...

Z výšky ten zlý ćínský commun/istický urbanism můžete detailně shlédnout zde:
http://maps.google.com/maps?t=h&hl=en&ie=U...

Pravicujícím Pepíkům a lídlujícím Mařenkám bych tu současnou zlou čínskou commun/istickou hrůzu opravdu, opravdu, ale opravdu nepřál!

Enjoy your pain[smích] [vyplazený jazyk] [mrknutí jedním okem]

260988

15.1.2012 0:05

RE: verte <------> neverte

Pracující 209.?.?.?

Reakce na 260988

Buď zdráv, vážený soudruhu. Opět nesouhlasím a znovu opakuji, stranu milujeme, nemůže být zlá. Naše neporazitelná strana nám staví mnoho a mnoho ubytoven. Bydlím se svými 754mi kolegy v druhém bloku novostavby na přiloženém snímku.
Vložený obrázek
Budovy jsou pevné, nepapundeklové, vydrží i pád.
My zde žádné oportunisty netrpíme, proto pouze levicujeme.
Vložený obrázek
Močení na nepřítele je pravičácké. Vše musí být prováděno dle stranických předpisů a bez škodlivé anarchie s ohledem na využití cenných orgánů k získání peněžních prostředků.
Soudruhu, jsi příkladný agitátor, a jistě se musíš vyjímat na nástěnce výrobního závodu.
Se soudružským pozdravem
čínský pracující soudruh.

261037

15.1.2012 11:51

RE: verte <------> neverte

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 261037

Vážený soudruhu Pracující (pro CIA, MoSSad & Co.), měl byste soudruhy Loutkáče požádat o jin/ši soudružské loutkáčské obrázky, nežli z hodné Epochy a CDT, před kterými zlí čínští soudruzi chrání se stejnou svěřepostí, se kterou jsou v hodné "dýmů/krásy" editoři odsuzování k trestům a pokutám.

Ve zlém Íránu již jsou hodnou CIA a MoSSademm šířeny jin/ší obrázky o přicházející bídě "dýmů/krásy" na dosud blahobytné Íránce

Vložený obrázek

IMHO, kosoWARsko-albánský spojenecký "rukopis" authora je na těchto orgánovitých obrázcích zřejmý - až na první pohled...

Polepšete se, soudruhu Pracující, jinak soudruhům pravicujícím Pepíkům a lídlujícím Máničkám ušmudlaný obraz o zbídačelé zlé Číně, toužící SSát z plna hrdla "dýmů/krásy" pravicujících Pepíků a lídlujících Mániček - těžko, těžko, ale přetěžko neuzřejmíte

Vložený obrázek

261071

15.1.2012 12:13

RE: verte <------> neverte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 261071

Pane Vy jste ale pablb. Zamindrákovanej.

261075

15.1.2012 2:11

RE: verte <------> neverte

ivan_fojta 64.?.?.?

Reakce na 260925

Po opetovnem procteni vaseho prispevku jsem dostal dojem, ze co tady blabolite je pouze snuska nesouvislych nelogickych vymyslu prumerneho zmateneho cloveka. Ze jste delal drogy?? Ja jsem pracoval s Cinany, podnik asi 60% Cinanu, 10% Indu zbytek Americani a Evropani. Cinane pracuji tvrde, ze musi a meli hlad do slova. Cinske zeny jsou pomerne inteligentni pracovite , vzdelane a dobre manzelky. Pracoval jsem s CSC Cinankou a nedelaji si zbytecne problemy jeden druhemu jako Cesi. Cinane delaji pizzu a delali jiz pred 15 ti lety kdyz jsem byl v Cine v Pekingu a spal v mistnim Hiltonu , ktery mel 5 restourantu , dve kina a plavecky bazen pod hotelem. Podle statistik Cina mela pres 90 000 stavek a demonstraci za rok. Vy asi pouzivate drogy a divate se na televisi 24/7 az se v z toho zamotala hlavicka neb co pisete neni zalozene na realite. Cina ma porad 300.000.000 lidi bez prace, kteri se pracuji jak to jde aby prezili. Ovsem Cina jde nahoru a zrejme bude dominujici zemi v budoucnu. Potkal jsem v praci dosti ruznych vedouci. Pokud je mohu dat do poradi od nejlepsich k nejhorsim Nejlepsi byli Nemci, pak Americani , Indove , Cinani a posledni Americke zeny.
Cinane jsou prilis sobecky , bojacny, maji mensi vydz psychickou , spatne snasi tlaky a podrazeji NE CINANY jak to jde. Teda se nemusite na nic moc tesit. Ale jinak jste primitiv, ktery lze kdyz otevre usta, coz neni dobre, proc si nezmenite user name?????????????????????????

261050

15.1.2012 12:29

RE: verte <------> neverte

Pracující 173.?.?.?

Reakce na 261050

Čína jde prudce nahoru, souhlasím s Vámi i se s. Moudrostrkem. Nejprudčeji jsme v Číně pokročili v produkci samců. Dosahujeme 17ti procetního zrychlení oproti méně produktivním samicím. Do desteti let tak získáme padesát milionů nespárovaných soudruhů s jinak poměrně dobrými soudružkami manželkami. Posílí lidovou armádu v tichomoří a na indickém pomezí.
Třetina miliardy lidí bez práce jsou USA propaganda. Je to lid na dovolené, odpočívající po práci v městečkách na britský způsob, pěkně na ně upozornil již s. agitátor Moudro. Ostaní nestávkují, je to 90 tis. demonstrací a pochodů za mír ročně.
A proč bychom se nemohli těšit? Tady nesouhlasím s Vámi ani soudruhem M.. Čínská lidová republika není zbídačená hrůza, je již dnes příkladným státem příkladně vedeným, naši vedoucí nemohou být zlí, nebo dokonce horší než američtí vedoucí.
Zkrachovalé USA si nyní nemohou čínský blahobyt dovolit a čínský lid má historickou možnost okamžitě sám sebe zahrnout užitečnou produkcí a pokrokem. Omezen bude i hlad konzumací již zvládnuté modifikované pizzy v síti stravoven Hilton.
Asi zůstanu primitivem, nemohu najít to user name, abych to změnil.

261079

14.1.2012 3:54

RE: verte <------> neverte

p. 125.?.?.?

Reakce na 260919

....kdyz president a slavny vojevudce/ ovsem ze zadu/ Reagan zavelel k utoku na Grenadu , sest tisic ozbrojenych po zuby s nejmodernejsi technikou valecnych lodi a letadel...Granadu branilo 80 vojacku a okolo 40 nejakych dobrovolniku....slavne vitezstvi bylo vyuzitou nalezitou propagandou/prehlusit melo drtivou porazku ve Vietnamu/ a bylo udeleno 8ooo medajli....za statecnost...

260967

14.1.2012 17:40

RE: verte <------> neverte

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 260967

Vážený pane P., Ronnie Reagan byl opravdu, opravdu, ale opravdu PaŠŠák, protože vymyslel:

nic nevyrábějme, nic nevymýšlejme

jen se pěkně obsluhujme, ostatní svět to zazahluje


Stále přemítám, zda byl Ronnie Reagan hodným či zlým čínským ýdžentem...

Či ýdžentem své O_C_C_U_L_T_istické manželky?!

Vložený obrázek

260992

13.1.2012 17:54

RE: verte <------> neverte

steve 166.?.?.?

Reakce na 260908

Ivane - vse co nasleduje v textu - je mineno obycejne, slusne a bez jakychkoliv vedlejsich zameru (znevazovani, vysmech nebo podobne ..) Uvadis, ze ti mnohe veci nejsou jasne .., kazdy, kdo neco hleda - to dela proto "ze mu neco chybi".. Ja casto hledam klice od auta - chybi mi porad, ale najdu je. Nic jineho mi nezbyva !!
.. zkus se prokopat archivem Zvedavce, najdes tam tuny odpovedi i s odkazy, sedni si trochu do VallStreet Journal ( mas ho online, popr. objednej literaturu z WallStreel, odbornych casopisu jsou rovnez tuny ..) Oni se chlapci ani moc netaji - jak soupaji s "penezma" ( penezma ??)
.. To - Kdo, Jak a Proc kociruje ameriku tak jak ji kociruje - je vseobecne znamo a navaznosti z toho vyplyvajici jsou - jednoduche skolacke pocty. Urcite tam zavadis o Wermacht v SSSR v dobe, kdy Stalin stale posilal do Nemecka (spojenci) sve ucelene vlaky ... [smích] Prispevek MoudroStraky ctes sam a samozrejme je toho vice - az jeste vice ..
.. Jestli rad na houby - dej vedet, mame v Oregonu ponorkovou bazi, zajdeme do lesa na houby a "curat na utikajici mravence" !! To k houbareni patri.
.. Preji opozdene NEJ.. v Novem Roce. [mrknutí jedním okem]

260933

14.1.2012 3:40

RE: verte <------> neverte

ivan_fojta 64.?.?.?

Reakce na 260933

Ja mam rad tvrde argumenty, ale vysmechu si prilis nevazim, neb nevidim v nich prispevek do diskuse. Ano ctu Wall Street Journal, Barron( lepsi) , Investor Daily. Docela rad sleduji Indicke ekonomy a jejich studie ekonomie , muj oblibeny se jmenuje Bhatra a je profesor ekonomie z Texasu. Jakozto vystudovany inzenyr v Cechach a pracujici v Americe a taky chodici tady do skoly tady mam dobrou predstavu o dusevnich kapacitach lidi co zde ziji vcetne lidi co maji Master Degree a PHD Degree.
Mate ji vy?? Nezda se mi. Problem je , co napsal MoudroStraka mne nepripada jako kvalitni prispevek s argumenty do diskuse cisla fakta ale spise neco "podivejte se na mne jake mam nove kalhotky a podprsenku", nemyslim , ze si neco o tom procetl a fakt je jak on vede debatu je, ze mu nezalezi co je pravda!!! ci se dostat k zakladu veci, ale ma potrebu ukazat jak je vtipny a velice zabavny. Mne pripada , ze je vice indoktrinovany nezli Americani, pouze jinym smerem. Pan Skwora, ja si ho pomerne vazim, ale je to tez normalni clovek , ktery neco vi a neco nevi a spise toho vice nevi nezli vi, coz je normalni.
Co treba ja mam problem si vysvetlit: proc Amerika , kdyz "vyhrala studenou valku " polozila SSSR, sla dolu, misto toho aby sla nahoru jak je normalne pro viteze ve valce, kdyz ziska pro sve vyrobky trh s novymi 100 miliony spotrebitelu kteri potrebuji vse. Americka ekonomie misto toho sla pomalu dolu. A tudiz , to nema nic spolecneho s Amerikou , ci normalnim Americanem, ale malou skupinou ultra bohatych, kteri si hraji s velkymi penezy. A tak ted , kdyz uz nepotrebuji po padu komunismu aby se vedlo lidem v Zapadni Evrope dobre, tak jim berou penize a davaji je do Indie a delaji z prumerneho Americana puvodce zla . Ja vas musim pozadat , kdyz budete psat odpoved, napiste nejaka solidni fakta, ci jnak ja se nebudu namahat s odpovedi, neb s blbci se nebavim. Vy jste asi nepochopil, ze Wall Street je velice manipulovany magazin, a chytri Americani , ctou z toho pouze cast "Money and Investing", kde jsou pouze cisla vetsinou. Barron je lepsi.

260966

14.1.2012 17:27

Opakování matka moudrosti - ekonomická věda je velmi sporná disciplína

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 260966

Nadnárodní společnosti vyrábějí tam kde jsou nejnižší náklady na práci, prodávají tam kde je velká kupní síla a odvádějí daně tam kde jsou nejnižší,pokud možno žádné.Tím podřezávají větev euroatlantické civilizace,nebo jí přímo kopou hrob.
Poslední etapa současného mafiánského kapitalismu je organizovaný zločin,který právě v Česku dosahuje vrcholné fáze.
"Studená válka" se nedala vyhrát, právě proto, že byla "studená",jenom jsme málo děkovali některým moudrým aktérům,jako byl Gorbačov a další, že svět neskončil v jaderném pekle, což si pořád málo uvědomujeme a bereme tento dar jako samozřejmnost.Lidé mají slabou paměť a místo toho je veleben do nebe Havel,ačkoliv s ním , nebo bez něj, by změny v Evropě proběhly stejně. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

260991

15.1.2012 12:23

RE: verte <------> neverte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 260966

Problem je , co napsal MoudroStraka mne nepripada jako kvalitni prispevek s argumenty do diskuse cisla fakta ale spise neco "podivejte se na mne jake mam nove kalhotky a podprsenku",



Vám možná ne, ale panu majiteli / moderátorovi ano.
Jinak by zde totiž nula od nuly pošla.

261078

Příspěvků: 29

12.01. 07:10  Vše je podle loutkářů v pořádku!
14.01. 21:58  RE: Vše je podle loutkářů v pořádku!
12.01. 08:59  Američtí vojáci močili na mrtvé Talibance, video se objevilo na webu.
12.01. 11:02 Saša  RE: Američtí vojáci močili na mrtvé civilisty, žádné Talibánce
12.01. 09:53  15 000 diplomatov zostava v iraku, kolko ludi v bezpectnostnych firmach?
18.01. 23:36 p  RE: 15 000 diplomatov zostava v iraku, kolko ludi v bezpectnostnych firmach?
12.01. 23:17 lony  Debakl!
13.01. 00:24 hc  RE: Debakl!
12.01. 23:53  Každá válka přináší degradaci "lidského" chování
13.01. 02:52 ivan_fojta  verte <------> neverte
13.01. 03:26 steve  RE: verte <------> neverte
13.01. 05:14 ivan_fojta  RE: verte <------> neverte
13.01. 06:07 steve  RE: verte <------> neverte
13.01. 06:43 ivan_fojta  RE: verte <------> neverte
13.01. 10:49 ivan_fojta  RE: verte <------> neverte
13.01. 13:23 MoUdrostrak  RE: verte <------> neverte
13.01. 14:22 Pracující  RE: verte <------> neverte
14.01. 16:33 MoUdrostrak  RE: verte <------> neverte
15.01. 00:05 Pracující  RE: verte <------> neverte
15.01. 11:51 MoUdrostrak  RE: verte <------> neverte
15.01. 12:13  RE: verte <------> neverte
15.01. 02:11 ivan_fojta  RE: verte <------> neverte
15.01. 12:29 Pracující  RE: verte <------> neverte
14.01. 03:54 p.  RE: verte <------> neverte
14.01. 17:40 MoUdrostrak  RE: verte <------> neverte
13.01. 17:54 steve  RE: verte <------> neverte
14.01. 03:40 ivan_fojta  RE: verte <------> neverte
14.01. 17:27  Opakování matka moudrosti - ekonomická věda je velmi sporná disciplína
15.01. 12:23  RE: verte <------> neverte

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 2

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 3

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 0

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 11

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 11

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 1

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 7

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 7

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

Měnové kurzy

USD
25,23 Kč
Euro
27,58 Kč
Libra
31,26 Kč
Kanadský dolar
17,74 Kč
Australský dolar
15,40 Kč
Švýcarský frank
26,07 Kč
100 japonských jenů
23,57 Kč
Čínský juan
3,55 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
31,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 195,03 Kč
1 unce stříbra
353,15 Kč
Bitcoin
157 491,52 Kč

Poslední aktualizace: 1.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 570