Diskuze k článku

Církev nemá žádné právo na restituce

Příspěvků 125

12.1.2012 6:41

Kdo se o to nejvic zaslouzil?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>Současná vláda (dnes je 10.11.2011) jim hodlá vyhovět a vydat jí majetek, na který už církev nemá právo zhruba 230 let!

>Nestydíte se církevní představitelé, vždyť je to vědomý podvod!
To vsechno je zasluha toho prolhaneho korouhvickare Kalouska. Staci si projit jeho predchazejici aktivity. No, a kdyz se ted dostal v silnem politickem seskupeni k prameni, "pracuje na vydlazdeni cesty do nebe." Samozrejme, ze pro sebe.

260779

12.1.2012 15:41

RE: Kdo se o to nejvic zaslouzil?

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 260779

v jedné diskusi je odkaz na tento obsáhlý materiál v pdf:
http://www.klastervyssibrod.cz/_d/Historie-cirkevn...
což mi udělalo v hlavě guláš [smích]
tak tedy fakt nevím, co si mám myslet o rozsahu té "nechtěné" restituce církvím ???

260840

12.1.2012 7:50

Clanok zalozeny na domnienkach

max2k 15.?.?.?

same tvrdenia typu "v podstate", "fakticky"...
.
Je zname, ze komunisti nechcu vracat, co nakradli. A ze je ich v Cechach este dost, o tom niet pochyb.

260783

12.1.2012 11:04

RE: Clanok zalozeny na domnienkach

Vopice 93.?.?.?

Reakce na 260783

Vždy mě fascinují lidé, kteří nedokáží pochopit psaný text. Když jsem byla malá vopička, tak jsme se ve škole učili, že když je napsáno, že majetek církvi nesebrali komunisti, tak to znamenalo, že to nebyli komunisti. Ale na Slovensku je to možná jinak, tam to platí obráceně. A také na Slovensku už žádní komunisti nejsou, o tom niet pochyb. O to víc je tam dobrých katolíků a lidí s dojetím vzpomínající na fašistický štát. Jen tak dál. S těmito argumenty to vy, dobří katolíci, asi nevyhrajete. A to jsem si myslela, že dobrý slovenský katolík má mít smysl pro pravdu a lásku. Kromě povinného růžence na krku.

Ale stejně by mě zajímalo, jak církev katolická ke svému majetku ve slovanských zemích přišla. Po dobrém to jistě nebylo.

260807

12.1.2012 18:41

RE: Clanok zalozeny na domnienkach

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 260807

samozrejme se cirkev grupovala do ozbrojenych udernych jednotek a chodila po nocich loupit, vo/picko. Jinak je svata pravda, ze co je psano, to je dano a nikdy jinak - zejmena v ceskych sdelovacich prostredcich a ucebnicich.

260853

12.1.2012 19:53

RE: Clanok zalozeny na domnienkach

Vopice 68.?.?.?

Reakce na 260853

A jéje. Potrefený bigotní katolík se ozval. Jak je jejich dobrým zvykem, jakmile se jim šáhne na faráře, začnou sprostě nadávat, že, anonyme? Ale máš pravdu. Církev nikdy nikoho neupálila, ani neposílala (dětské) výpravy do Jeruzaléma, atd. To si vše vymysleli zlí čeští heretici a bolševici. Tak si dej deset zdrávasů, ať se uklidníš.

260857

15.1.2012 18:03

RE: Clanok zalozeny na domnienkach

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 260853

Církev vždy nabývala majetek dary - od vládců i od lidí. Dneska stejně jako před tisíci lety. A jak o něj přícházela? Kradením - ať už za Husa, Luthera, Francouzské revoluce, zednářské nebo komunistické.Překvapilo mne jaký blábol zveřejňujete. Josef druhý církev okradl, ale ne vše jí ukradl, podobně ji okradl Masaryk ale zase ne vše. Vše jí ukradli až židoboleševici.

261100

15.1.2012 21:18

RE: Clanok zalozeny na domnienkach

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 261100

Jo, hlavně tady kousek na Jesenicku, tam bylo dárců!
A ve Španělsku, škoda mluvit.
A všechny ostatní dary byly taky dobrovolné.
A hlavně si určitě člověk ve středověku mohl dovolit nebýt pokřtěn či řádně církevně pohřben. Vůbec mu či jeho rodině nehrozilo nařčení z paktování se s ďáblem atd. Kdepak.

261116

12.1.2012 14:22

RE: Clanok zalozeny na domnienkach

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 260783

>Je zname, ze komunisti nechcu vracat, co nakradli.

Wikipedia:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_II.

Josef II.
(...)
Byly ale i jiné změny: zlepšení postavení židů, srovnání daní a možností provozovat řemesla, změna doplňování vojska, zřízení katastru půdy a domů (josefínský katastr), reforma trestního práva (mj. v podstatě zrušen trest smrti), zavedení nových úřadů a úředních hodin, tajná policie, zřízení sítě nemocnic, porodnic, nalezinců, blázinec, reformy školství, reformy ovlivňující katolickou církev.
Řada reforem byla namířena proti církvi (například zrušení klášterů, které se nezabývaly vzděláváním, zdravotnictvím nebo vědou – téměř poloviny). Některé však katolické církvi mohly dlouhodobě i prospět (možnost odchodu do důchodu pro staré kněze).

Jeste porad chcete chrmlat svoje zvratky na ty, kteri s tim u podstaty veci nemaji nic spolecneho?

260830

12.1.2012 17:10

RE: Clanok zalozeny na domnienkach

dub 62.?.?.?

Reakce na 260783

copak komunisti, ale kdy černoprdelníci vrátí, co nakradli za ty 2000 let? celou tuto dobu okrádali lidi pomocí výpalnictví, "dědických řízení", vražd (upalování čarodějnic), genocidy a okrádání celých populací na všech kontinentech a dalších lahůdek.

takže až černoprdelníci vrátí světu v dnešních cenách nakradené desítky biliard, pak můžou začít žvanit něco o svých požadavcích.

nemluvě o tom, že fakta uvedená v článku jsou snadno ověřitelná, takže nemají nárok na vrácení čehokoliv.

260847

13.1.2012 20:08

RE: Clanok zalozeny na domnienkach

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 260783

Nechci být nezdvořilý, ale proč zrovna římskokatolická církev pořád potřebuje hrabat majetek?Například včelaři si vystačí s pár desítkami milionů státní podpory ročně a jejich činnost je nesporně užitečnější.Církev usiluje o to samé, co komunisti, které kritizujete, jde jí o ZBLBNUTÍ a následné zotročení ovcí.Nikdy jsem nevěřil, že může přijít temný středověk, teď už si nejsem tak jistý.

260954

14.1.2012 13:25

RE: Clanok zalozeny na domnienkach

esw 109.?.?.?

Reakce na 260954

Římskokatolický megarituál u příležitosti dopeklavzetí Havla mluví za vše...

260985

22.1.2012 20:47

RE: Clanok zalozeny na domnienkach

Ladislava 90.?.?.?

Reakce na 260985

Římskokatolický megarituál u příležitosti dopeklavzetí Havla mluví za vše... 100 % SOUHLAS! [smích]

261520

1.2.2012 18:43

RE: Clanok zalozeny na domnienkach

olga de Espana 88.?.?.?

Reakce na 260954

take nechci byt nezdvorila , anonyme!!"! Ale cirkev nechce hrabat majetek!!!! Urcite ne!!! Jen, co je kralovo - krali!!! Tak to bylo a bude!!!! Ty kostely a chramy, co chteji zpet- tak ty zaplatili verici- chudi i bohati... a zaplatili, protoze tak si prali- aby tak zustalo navzdy, aby lide v neco verili a verte, ze verici jsou opravdu jini, hlavne se drzi , mimo jine , i 10 prikazani, coz dnesni generace a mozna ani vy nepokladate za dulezite.. smutna realita.... a proto at je jeste hodne dlouho cirkev a verici na teto planete, protoze az nebude ani jeden, zanikne i tato planeta- tomu verte... Nestezujte si a platte!!!! Co je kralovo- krali!!!! OLE!!!

262154

12.1.2012 8:36

Jenom drobně podotknu, kolik bude zpátečka do stranických pokladen!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Nebo se budou moci arcizloděj Kalousek a další jeho pomahači z vlády kam uchýlit,někam do kláštera, až je budou lidé honit a mlátit jako divou zvěř! Viděl jsem jak v Řecku chytili lidé u postraního vchodu parlamentu bývalého ministra financí a tak mu rozbili držku, že z něj krev jenom stříkala!Kalousku, Drábku, nebojíte se?
Již se schyluje ke 4. odboji!Lidé nejsou oslíci, aby si nechali do nekonečna všechno líbit! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

260784

12.1.2012 9:36

RE: Jenom drobně podotknu, kolik bude zpátečka do stranických pokladen!

RomanTička 94.?.?.?

Reakce na 260784

Už aby to bylo.

260790

12.1.2012 10:13

RE: Jenom drobně podotknu, kolik bude zpátečka do stranických pokladen!

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 260784

A nebylo by lepší, kdyby se "ptáčci" museli kroutit a červenat v "bedně", ve vysílání pro nezaměstnané obyvatelstvo?

..abysme si to užili hezky všichni - a ne jen těch pár, co jim nafackují - a sami půjdou sedět....

Každý si ten svůj strom do nebe stavíme svými činy - a sedneme si přesně na tu větev, kterou si - v případě nekomunikace se svým svědomím!! - souběžně podřezáváme. Stromy rostou jen k nebi, nikoliv DO nebe.

260796

12.1.2012 9:35

manipulace a lez

zb 212.?.?.?

Ten prispevek je plny pblabolu a lzi a manipulaci.
Pouze pro ukazku:
...Císař Josef II. (syn Marie Terezie) už měl totiž dost rozpínavosti a arogance církevních představitelů, zavedl toleranci všech náboženských vyznání (blbost, povolil pouze možnost vyznání evangelického)...
Nadále byli církevníci jen „správci a provozovateli“ všech církevních statků, které od té doby patřily státu. Tedy alespoň v tom byl Josef II. císař „blahé paměti“. Udělal kus záslužné práce. Dokázal to, co nedokázali ani husité!
Absurdní blbost, císař rušil pouze tzv. kontemplativní řády. Naopak podporoval řády špitální. Majetek zabral právě pouze řádům, soustředěným na modlitby atd. Nicméně, škody na kulturním a historickém dědictví byly obrovské a nenahraditelné. Císař Josef II navíc před smrtí většinu reforem odvolal, jeho nástupce Leopold pak začal proces restitucí. Typická manipulace s fakty. Navíc možná i hrubá neznalost. Z následků činnosti raubířů, zvaných husité jsme se dosud nevzpamatovali.
A to nemluvim o faktu, ze drtiva vetsina majetku crkvi pochazela z donaci kralu a majitelu panstvi.
Proste typicka ukazka manipulace, vychazejici z neznalosti dejin u vetsiny populace.

260789

12.1.2012 10:23

RE: manipulace a lez

RomanTička 94.?.?.?

Reakce na 260789

To ovšem nemění nic na tom, že stát by církvím žádné miliardy platit neměl, i kdyby na to měl. Ať si to platí pámbíčkáři ze svého, když je to baví.

260800

12.1.2012 10:32

RE: manipulace a lez

Bureš 212.?.?.?

Reakce na 260789

A těm "králům a majitelům panství" se ty darované majetky v jejich pokladnicích a pozemkových knihách samy zhmotnily, jen tak z jarního povětří a záře úplňku, žejo? [vyplazený jazyk]

260801

12.1.2012 14:31

RE: manipulace a lez

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 260801

Asi někdo dostatečně kompetentní pro takováto prohlášení jednoduše řekl "Budiž církevní majetek".

260832

12.1.2012 10:46

RE: manipulace a lez

Dap z lesa 89.?.?.?

Reakce na 260789

Ano,pokud jde o dějiny,máte pravdu-článek JE zcestný.
Ovšem-pokud jde o restituce-opravdu si myslíte,že církev(zde katolická)nabyla majetek po právu? Po kterém myslíte - ÚTRPNÉM ?!

Jo,tímto způsobem nabyla církev své majetky.
A taky křižáckými válkami.
A toto chcete legalizovat ?! [bliji]

Nemá to nic společného předchozími zřízeními,co tehdy bylo "po právu"
Jde o právo morální.
Nikdo se se zemí v prd.. nenarodil,proto byly zrušeny šlechtické rody,které právo na zem získali po meči.
Proto byl konfiskován majetek církvi,která vymáháním práva útrpného získala majetky.

Nechápu,proč by je vůbec měl stát podporovat-at ji podporují členové.Stejně tak at strany žijí z členských příspěvků,pak by se hned vidělo[smích]
Nebo se fakt chcete vrátit v době a koupit si odpustek ?! Chápu,že Kalousek by ho potřeboval..[smích]

Proboha-proč všichni potřebujete svého spasitele,který vás povede ?
To nemáte vlastní rozum ?!
Už chápu-nedokážete říct "já to posr..",musím na to jinak. [překvapení]

260803

12.1.2012 11:24

RE: manipulace a lez

Petr Křivý 173.?.?.?

Reakce na 260789

Dobrý den v Kristu,

konečně se zde, mezi pomatenými talmudisty objevil dobrý katolík, někdo, kdo nemá hlavu vymytou komunistickou propagandou, někdo, kdo má svůj vlatní rozum.

Už jsem tu mnohokrát opakoval, že církev římsko-katolická zde získala své majetky zcela po právu. Co na tom, že při tom zemřelo nespočet heretiků, kteří museli býti upáleni, aby jejich zkažené duše mohly býti očištěny a měli možnost si v očistci opykat své hříchy.

Bez laskavé pomoci katolické církve by tito pohani, kteří si mysleli, že jim stačí žíti v souladu s přírodou a nemusí platit svůj desátek církvi, skončili na skřipcích pekelných.

Zabijte je všechny, on už si je Bůh přebere. Ano, podle tohoto hesla katolická církev získávala svůj vliv a majetek, neboť kdo umí lépe hospodařit s majetkem Boha, což je vše kolem nás? Pohanský heretik, nebo člověk studovaný, žijící v celibátu? Nechť si odpoví každý sám.

Já jen doufám, že zbytek státního majetku brzy připadne zpět do náruče svaté papežské stolice, neboť stát je velice špatný hospodář. Vzpomeňme na doby, kdy poddaní pracovali na církevním majetku, výměnou za lepší život po smrti? Může dnešní stát nabídnout lidem něco stejně kvalitního? Samozřejmě, že nemůže.

V dnešní době, kdy se většina lidí odvrací od církve a papežské stolice, vlivem štvavých médií, které sprostě lžou o minulosti, kdy tvrdí, že katolická církev stála za milióny obětí, kdy nechutně podsouvají, že kněží šukají malé chlapečky, kdy sám ďábel chodí po ulicích a šíří morální zkaženost.

A konečně, dnešní talmudistický tisk tvrdí, že církevní majetek nesebrali komunisti, ale byl jim sebrán již dříve. To je sprostá lež, neboť veškerý majetek byl sebrán až později, po nástupu bolševika k moci. Totéž platí i o Svatovítské katedrále, která byla postavena zcela ze zdrojů katolické církve!

Zkrátka, dnešní svět je plný polopravd či úplných lží.

Proto vám žehnám, milý pane, že se nebojíte jít se svojí kůží na trh, dnes, kdy křesťanská morálka a pravda je na úbytě.

Ale nebojme se, Pán již přichází a my se konečně budeme mít dobře, ale až po smrti, neboť náš dědičný hřích nám neumožňuje žít šťastně zde, na Zemi. Proto našim trýznitelům nastavme druhou tvář a dejme jim i ten zbytek toho, co máme. Neboť první budou poslední a poslední budou první.

Pán a svatá panenka Marie s námi

Petr Křivý

260810

12.1.2012 23:59

RE: manipulace a lez

Martin K. 93.?.?.?

Reakce na 260810

Pane Křivý, vy máte v hlavě velký zmatek. Je zřejmé, že jste, bohužel, zaslepený, který se řídí překroucenými řečmi katolických kněží.
Od doby, kdy Bůh poslal na Zem Ježíše Krista, tak BŮH žádné NÁSILÍ NECHCE ! Bůh nechce války, tresty smrti ani jiné druhy násilí !
Upalování = vraždění kacířů, křižácké válečné výpravy atd. - to jsou ZLOČINY !!!
Katoličtí kněží vedou sebe a ty, kteří je následují, do věčného utrpení a zatracení !
Denně proste Boha o jeho podporu, vedení, inspiraci, moudrost, plnost Ducha Svatého a denně čtěte a studujte hlavně Nový zákon Bible, ať přesně znáte a chápete, co Bůh od lidí žádá.
Katolická církev lidi vede k modloslužbě, protože modlit se k různým svatým nebo k P. Marii je modloslužba. P. Marie si zaslouží úctu coby poslušná Boží služebnice, ale ne ucívání místo Boha.
Ucívat koholi nebo cokoli jiného místo Boha je těžká urážka Boha ! Bývalý papež Jan Pavel II. je v pekle.
Svědectví o tom je zde: http://ar.cross.tv/66881
Pokud to s vírou v Boha myslíte skutečně vážně a upřímně, podívejte se na film Ježíš, který je natočený podle Lukášova evangelia. Je na internetu na www.tv7.cz/?vid=116
Ježíš Kristus je ta pravá CESTA, PRAVDA a ŽIVOT !

260875

13.1.2012 1:57

RE: manipulace a lez

steve 166.?.?.?

Reakce na 260875

.. Kluci( Peta Krivy + Martin ) - nechci se Vas nijak kacirsky dotknout, ale mozna by prospelo jeziskovi, kdyby jste ho zachranovali treba pres ulici - je tam koralna vedle kostela. Duchody starych penzistu na techto strankach najdete tezko ... [smích]

260881

13.1.2012 2:47

RE: manipulace a lez

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 260881

steve zrovna vy byste mel poznat, ze jeden si dela srandu a druhy to mysli naprosto vazne... [smích]

260885

13.1.2012 3:09

RE: manipulace a lez

steve 166.?.?.?

Reakce na 260885

.. tak nejak jsem nad tim taky dumal, ale protoze si srandu nedelaji oba dva - tak jsem jim to tlachnul obema !! Preventivne [mrknutí jedním okem]
----
.. co myslite, budou zase lidi v noci v panskych kostelovych lesich sbirat rosti ?? Mohli by, ne ?, kdyz ta demokrazye uz vyhrala .., vsak "my nejsme jako oni" [cool]

260890

13.1.2012 12:26

RE: manipulace a lez

Petr Křivý 85.?.?.?

Reakce na 260890

Pochválen buď pán Ježíš Kristus, pane Steve,

vážím si vašich příspěvků, i když mi v nich chybí trochu křesťanské pokory. Vy jste možná ještě nepoznal našeho Pána, ale až ho poznáte, pochopíte, že váš život bylo zatím jen takové plácání do vody. A ty vaše srandičky vás brzy přejdou. Církev svatá totiž není žádná nalejvárna, kde se jistě často vyskytujete.

Zrovna včera jsme na setkání s věřícími řešili podobné lidi, jako jste vy, případně pan anonym, který si myslí, že víra v našeho Pána a bezvýhradné podřízení se nejsvatější papežské stolici, je nějaká legrace.

Proti vám má pan Martin K alespoň jednu velkou výhodu. Věří v našeho spasitele, pana Ježíše Krista. Tato výhoda je ale poněkud znevážena tím, že zřejmě patří k odpadlíkům, kteří se nazývají protestanti. Ti bohužel nemají šanci vejít do Božho království, neboť se vzpírají svaté stolici, jediné instituci, která má výhradní právo komunikovat s Hospodinem.

Jan Hus, do doby, než začal kázat své bludy, byl dobrým katolíkem. Bůh však nemůže vidět, jak jeho ovečky ztrácejí víru v jeho náměstka, svatého otce, proto musel být Hus upálen. Jeho smrt zabránila tisícům, možná miliónům nešťasníků smažit se ve věčném zatracení. Z Bible známe mnoho případů, kdy bylo potřebné zabít, aby ostatní mohli žít.

Musíme si uvědomit, že i přesto, že nám Bůh poslal na zem svého syna, který se narodil bez smilstva nejohavnějšího (Marie a Josef nebyli sezdáni před katolickým knězem, proto jakýkoliv styk by byl považován za smilstvo), nevěřící heretici se mu ze srdce hnusí. Jak byste se zachoval vy, kdybyste stvořil pokolení lidí, kteří by vás nejenže neuctívali, ale také by se klaněli zlatému teleti? Nechal byste to jen tak být? O tom silně pochybuji. Bůh je sice všemohoucí, ale lidi mu v jeho plánech neustále dělají nepořádek.

Ale abych se vrátil k tomu, co píše pan Martin K. Správně píše, že náš Pán nás vede k životu věčnému. Ale zapomíná, že pro heretiky není v Božím království místo. Proto doufám, že se jednoho dne obrátí na jedinou správnou víru a to je římsko-katolictví.

Raději již budu končit, pan Swora si stěžoval, že v databázi zbývá již málo místa a nechci tu býti za tlachala.

Přeji vám, Martinovi K., panu anonymovi i ostatním věřícím zde, hezký den a kajme se, neboť soudný den se již blíží.

A poslouchejme moudrým slovům pátera Halíka, který malé čecháčky správně označil za fašisty, neboť odmítají přijmout dědictví našeho pana prezidenta, váženého dramatika, intelektuála, disidenta a abstinenta, pana Václava Havla, dej mu Pán Bůh lehké odpočinutí. Tedy lásku a pravdu, kterou nahrazují lží a nenávistí. I dnes plivou jedovaté sliny na tohoto velkého humanistu, jehož zásluhou byla zachráněna dekoracie a milióny životů v mnoha zemích.

Petr Křivý

260915

13.1.2012 19:14

RE: manipulace a lez

steve 166.?.?.?

Reakce na 260915

Peto - ty plantazniku nevycvalany !! Ze ty jsi od Kolina !? Ja jsem od Kolina taky !! Tak to budeme, Pane - brachove !!! [chechtot]
---
.. a jinak, .. ale joo - jezisek je fajn. Taky soudruh Mikulas je dobrej - mi prines novou hokejku !! Ma prijit - rikal ten prtavy nacek ve vatikanu, nejaky konec sveta, nejaky Armabeton .., zeptej se ho jestli "do svestek" nebo az po svestkach - abysme s brachou vedeli - jak se budou hejbat cenne papiry se slivovicou !!
.. jezisek Te opatruj a nacek v Rime taky !! [smích]

260948

16.1.2012 8:21

RE: manipulace a lez

Marten264 193.?.?.?

Reakce na 260885

Přesně tak, jeden srandista - Petře tleskám , výborná "práce" [vyplazený jazyk] , jeden fanatik. Martine víra je dobrá věc ale pokud ztratíte schopnost nadhledu a pousmání je zle.

261140

13.1.2012 15:39

RE: manipulace a lez

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 260810

jako že talmudisty?
pokud vím tak Židovká obec požaduje navrácení majetků také(nedávno byl jejich zástupce na ČT24), ale narozdíl od papeženců nevysvěcovali nacistům jejich kanóny, že..

260928

13.1.2012 17:10

RE: manipulace a lez

dub 62.?.?.?

Reakce na 260928

ne, pravda, nevysvěcovali, jen je financovali[smích]

260932

15.1.2012 10:32

RE: manipulace a lez

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 260932

máte pravdu, a za to je nacisti hýčkali s celými rodinami na letních táborech, že..

261061

15.1.2012 16:53

RE: manipulace a lez

dub 62.?.?.?

Reakce na 261061

ty "hýčkané" oběti neměly s financováním nic společného.
nacisti chtěli hýčkané odlifrovat za 20 dolarů za kus, ale světový židovský kongres to odmítl, že prej potřeboval válku a potřeboval, aby německo mělo dostatk pracovních sil, aby se těchto z pohledu židovské věrchušky podlidí po použití nakonec zbavili a aby měli záminku pro vytvoření eretz jisrael po válce.
a tak se i stalo.

v novinách nepsali a v televizi neříkali?

261093

17.1.2012 14:18

RE: manipulace a lez

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 261093

nevím co to byl vámi uváděný světový židovský kongres, z TV dokumentů vím, že Židé ani v Evropě nebyli jednotní a namnoze se tím pádem často vzájemně nepodporovali, že..
že je několik židovských proudů ortodoxní, reformní a v USA snad i kontervativní, je jasné, že se spolu né vždy asi domluví?
že židovskými bankéři vlastněná konsorcia byly financované obě válečné strany je dávno známo, často přez třetí strany, ale s tím "zbavenim se" části populace to je silný úlet, né?
že do Izraele potřebovali primárně mladé na budování, protože neměli asi velké kapacity na obživu nepracujících, má logiku, nemá však logiku potřeba jejich cílená likvidace, toliko moje úvaha..
ale KAŽDÝ národ na světě sjednotí až opravdové utrpení viz třeba ta Varšava etc.

261224

17.1.2012 16:48

RE: manipulace a lez

dub 62.?.?.?

Reakce na 261224

když se chcete vážně bavit na nějaké téma, vzdělejte se.
jinak to nemá smysl, pak je to jak rozhovor němého s hluchým.

261232

14.1.2012 11:45

RE: manipulace a lez

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 260810

+1 ... kurna dobry ... [velký smích] (byla to ironie, doufám .. )

260980

14.1.2012 17:57

RE: manipulace a lez

Dominik M. 109.?.?.?

Reakce na 260810

Pane Křivý,
zaprvé se domnívám, že nejste žádný Petr Křivý, ale jeden z mnoha anonymů, že nejste kněz a ani katolík. To se ale pouze domnívám, protože žádný katolík nikdy nenapíše ,,svatá panenka Marie". Kdybyste byl kněz, tak byste mohl žehnat a podepsal byste se jako kněz. Domnívám se, že se snažíte psát, jako by jste byl dobrý katolík, ale žádné takové neznáte a tak je váš sloh k smíchu, asi jako tajný agent VB v kostele.

Podobně jako autor tohoto článku i vy se snažíte manipulovat, překrucujete historii i fakta, neudáváte důvody, třeba u toho že katedrála byla zcela postavena ze zdrojů katolické církve. Proč si to myslíte? Kdo o historii ani o faktech nic neví, ten vám uvěří.

S Pánem Bohem,
Dominik

260993

14.1.2012 19:11

RE: manipulace a lez

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 260993

1* [smích]

260998

15.1.2012 5:26

RE: manipulace a lez

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 260993

...k smíchu, asi jako tajný agent VB v kostele.

Jak se ale takový tajný agent pozná coby tajný, když je tajný? [zmaten] [oči v sloup] [vyplazený jazyk] [mrknutí jedním okem] [velký smích] [chechtot]

Ovšem ke zjištění rozporu mezi slovy a činy u všech činovníků křesťanských církví co jich jen je, netřeba ani tajných agentů. Na to postačí pouhým selským rozumem porovnat slova a činy jejich zakladatele Krista, se slovy a činy jich samých, od doby kdy přestali být pronásledovaní světskou mocí a stali se jejími pohunky. Takže ve svém vlastním zájmu by se toho svého vzoru měli zuby nehty držet, jinak budu mít zatraceně velký problém při tom oddělovaní zrna od plev.

261055

15.1.2012 15:22

RE: manipulace a lez

Dominik M. 109.?.?.?

Reakce na 261055

Já jsem žádného agenta VB v kostele nikdy neviděl, ale slyšel jsem, že se hned prozradil, a to už tím, že někoho cizího v kostele oslovil bratře nebo sestro.

Pokud si někdo myslí, že pan Křivý tady hájí katolíky, tak je (pokud vím) na omylu. Pan Křivý si na katolíka jen hraje, aby je zesměšnil. Ničemu z toho, co napsal, se nedá věřit. Internetová anonymita dává možnost podepsat se cizím jménem.

Proč si myslíte, že se církevní představitelé stali pohunky státní moci? Co jsou to pohunci? Já nikde nevidím jediný příklad.

Hádat se a diskutovat s anonymem na internetu je ztráta času. Na tomto fóru snad ani nikdo jiný než anonym být nemůže. I když se tu někdo podepíše, neznamená to, že se mu dá věřit, že je to skutečně on.

Kdybyste nebyl anonym a tady, tak bych vám odepsal něco víc.
D.

261091

12.1.2012 13:13

RE: manipulace a lez

jan vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 260789

ok, na tom něco pravdy je, nicméně třeba právě svatovítská katedrála od započetí stavby dodnes nebyla v majetku církve ani jedinou minutu a stejně se o ni soudí.
Pohled na Husity se může lišit, že se chovali barbarsky je jen projevem doby, každý se tak choval. Důležité jsou pohnutky a ne způsob provedení. Sice je škoda památek, které pobořili, ale to jejich prospěšnost Českým zemím nijak nesnižuje, nehledě na spanilé jízdy, které si myslím měly jako folklor vydržet dodnes, aspoň bysme nebyli jako slovani a češi neustále germánskými historiky a jejich přisluhovači zesměšňováni a nebyla by mazána a retušována naše histirie.

260827

12.1.2012 15:07

RE: manipulace a lez

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 260789

Tohle mě zajímá. Pojďme zkusit dopátrat, jak to tedy je s legitimitou nároků církve na restituce

>...Císař Josef II. (syn Marie Terezie) zavedl
>toleranci všech náboženských vyznání (blbost, povolil pouze
>možnost vyznání evangelického)...

Ano. tady je původní informace nepřesná.


>Nadále byli církevníci jen „správci a provozovateli“
>všech církevních statků, které od té doby patřily státu.
>Absurdní blbost, císař rušil pouze tzv. kontemplativní
>řády. Naopak podporoval řády špitální. Majetek zabral
>právě pouze řádům, soustředěným na modlitby atd.
>Nicméně, škody na kulturním a historickém dědictví byly
>obrovské a nenahraditelné.

Ano. Opět máte pravdu. Ale poslední věta je už diskutabilní. Jak ke škodám došlo? Zabráním? A tím se ty věci nějak ztratily z povrchu zemského? A pokud k ním došlo, co přesně bylo zničeno a kdo to zničil? Rád bych konkrétní místa, velikost zničeného majetku.

>Císař Josef II navíc před smrtí
>většinu reforem odvolal, jeho nástupce Leopold pak začal
>proces restitucí.

Opět ano. Ovšem "začít proces" nemusí znamenat i "úspěšně dokončit". Co přesně Leopold církvím vrátil, a co už ne? Kterým církvím to vrátil? A jaký byl další historický vývoj po Leopoldovi?

260836

13.1.2012 1:56

RE: manipulace a lez

Robert2 89.?.?.?

Reakce na 260789

Mýlíte se. Josef II. svými patenty v roce 1781 nejen zrušil desítky či stovky klášterů (nevěnujících se veřejně prospěšné činnosti). To je v této věci záležitost zcela podružná.
Co bylo zcela zásadní, byla nová (ale pozor na to slovo "nová" - viz níže) definice, resp. kodifikace právního postavení církve v oblasti vlastnictví majetku. Církev (myšleno katolická - v té době nemohlo být jinak - ale myšleno v podstatě v obecné rovině, čili dnes je možno vztahovat na všechny církve) byla skutečně prohlášena za pouhého správce majetku.
Ale aby bylo úplně jasno: Tato definice nebyla nová. Nová byla pouze její forma - právní kodifikace, zanesení do rakouského práva. Fakticky církev - NIKDY NIC PŘÍMO NEVLASTNILA.
V celé již středověké Evropě od Karla Velikého počínaje (9. století n.l.) byla veškerá moc a faktické vlastnictví (vazba na předchozí kmenovou formu společnosti, kdy vládl náčelník) VÝHRADNĚ v rukou panovníka (který se rovnal instituci "státu"[mrknutí jedním okem]. Jeho moc byla sice zase odvozena od Boha (právě proto od Karla Velikého, pomazaného papežem v Římě), nicméně BEZ prostředkování církve (vedly se o to nicméně celý středověk spory).
Podle teorie "dvojí moci" (církevní a světské) veškerá světská moc připadala panovníku - a proto i veškeré pozemské statky. Jedině on přiděloval (PROPŮJČOVAL) jak šlechtě, tak CÍRKVI JAKÉKOLI MAJETKY. Šlechtě za služby a věrnost, CÍRKVI kvůli VÝKONU JEJÍ "SVATÉ" (VEŘEJNĚ PROSPĚŠNÉ) ROLE a pouze za tím účelem.
Pokud ho nějaký šlechtic zklamal, mohl jej zbavit právě tohoto majetku i titulu, protože fakticky náležel stále jemu (nezapomínejme, že tedy vastně státu). Církev tedy VŽDY (ne až od Josefa II.) pouze spravovala svěřený "státní" majetek.
Dlouhá staletí a vzájemný tuhý boj církve a všech evropských panovníků, které se neobešly bez ústupků "státu" vůči mocnému Římu, nakonec postupně rozředily toto "právní vědomí". Církev se skutečně začala považovat (ostatně stejně jako šlechta) za faktického vlastníka.
Novověk a zejména pak osvícenství revidovaly středověké právní vztahy či zvykové právo. Dávaly mu novou formu. A právě přesně to udělal Josef II. Nově kodifikoval odjakživa platný společenský úzus: Církev získává od státu propůjčený majetek k tomu, aby mohla naplňovat "své svaté" (dnes bychom řekli veřejně prospěšné) poslání. Ale pokud ho nenaplňovala, nebyl důvod jí majetek ponechávat. Známá averze Josefa II. k Jezuitskému řádu (neuvěřitelně mocného řádu politických intrikánů) je toho dobrým příkladem. Ale nejen tento řád nenaplňoval zcela své základní poslání. Právě proto ono zmiňované rušení mnoha "zbytečných" klášterů a řádů. Právě proto ono zabavování majetku. Nikoli z libovůle. Josef II. se pouze vrátil k původní praxi, nicméně novým osvícenským způsobem a podle nových měřítek a...Automaticky kráceno

260880

13.1.2012 1:57

RE: manipulace a lez (dokončení)

Robert2 89.?.?.?

Reakce na 260789

(...)a forem.
ZEJMÉNA PROTO katolická ani žádná jiná církev nemá nárok na vracení majetku. Mimo jiné proto, že v 95% atestických Čechách nemá již žádné poslání, kvůli kterému by měla mít nějaký majetek. A žádné jiné právo na něj, jak plyne z předchozího, naprosto nemá.

260882

13.1.2012 18:41

RE: manipulace a lez

baki 90.?.?.?

Reakce na 260789

Článek není tak zcela od věci, jak si pisatel zb myslí. Pokud ovšem byla řada náboženství zakázána, pak je nutno je brát vážně. Skutečností je, že po "rozdělení jediného uznaného náboženství (katolického)" na řadu dalších náboženství, se sice do různých církví rozdělili lidé, ne však majetek "jedině uznaného správného náboženství", jak to bylo za Rakouska-Uherska.
Dále pak dostavba chrámu svatého Víta byl program celonárodní. Na jeho dostavbu dávali peníze i příslušníci církví Českobratrské, Československé cirkve husitské a jiných. Zkrátka, na dostavbu se skládalo veškeré obyvatelstvo bez rozdílu víry. Pokud katolická církev soudně žádala o vydání katedrály do svého vlastnictví, pak to byl čin v rozporu s tím, co svým ovečkám hlásají, v rozporu s představou "Boží spravedlnosti".
Církev, které hlásá morálku, by se mělo samo vzdát majetku, které získalo během nerovného a nadřazeného postavení nad ostatními církvemi ve státě. A touto církví katolická církev rozhodně není.

260941

14.1.2012 23:51

RE: manipulace a lez

Karel IV. 109.?.?.?

Reakce na 260789

Koukám, že také patříte k těm, kteří v určitých otázkách a úvachách, vše špatné svedou na Husity. To o vás vypovídá, že jste v těchto věcech (soudech) zatím nekompetentní, protože jste z nějakých důvodů zaujatý a tudiž nespravedlivý.

261036

17.1.2012 18:27

RE: manipulace a lez

baki 90.?.?.?

Reakce na 261036

Nevím z čeho vyplývá váš soud. Já se o husitech ani nezmínil. Pouze jsem konstatoval skutečnosti, které Vám pane Karle IV níže sumarizuji:
1. Je skutečností, že dostavba chrámu svatého Víta byla celonárodním činem, stejně jako stavba Národního divadla. Tím spochybňuji morální právo katolické církve na soudní vymáhání jejího vlastnictví. Ba naopak to považuji za nemorální. Stejně tak bych považoval za nemorální, kdyby někdo takto soudně vymáhal nároky na Národní divadlo.
2. Pokud katolická církev získala většinu majetku jako "vedoucí síla ve společnosti" (byla "nadřazena všem ostatním vírám povoleným i zakázaným", stejně jako KSČ v době nedávno minulé) a o svůj majetek se nepodělila s církvemi dodatečně povolenými, často vznikající z rozhodnutí jejich členů, pak soudně vymáhat údajný majetek je rovněž skutkem nemorálním.
Povšiměte si, že nepoužívám slov jako "právní nároky" a pod. Morálka a právo bývají často v rozporu. Zvláště u nás.

261249

12.1.2012 9:57

Církev již tak parazitruje na společnosti

Stanley 90.?.?.?

Pokud si církev neoprávněně prolobuje za pomoci chemika Kalouska tento další podvod na českých občanech, nechť jsou s okamžitou platností zrušeny výplaty církevních hodnostářů, které zatěžují státní rozpočet téměř 3 miliardami korun. Případně částka za celé období výplat ze státního rozpočtu odečtena od tohoto "pseudodluhu". Raději bych viděl tyto peníze ve školství nebo zdravotnictví. Stanley

260793

13.1.2012 20:26

RE: Církev již tak parazitruje na společnosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 260793

Vidět byste jistě mohl, ale neuvidíte.To se spíš dočkáte povinné výuky náboženství.Doba je zlá a někteří nevyzrálí jedinci podléhají nemravnému pokušení myslet jinak.Trocha té pokory jim nezaškodí, desetkrát očenáš s povinným sledováním Noe TV vaše dítko nezabije, ale duchovně posílí.

260955

12.1.2012 10:05

je to tak

filipJinej 138.?.?.?

Katolicka cirkev je pro me neco jako dobre zorganizovana firmicka.Minulost je minulost,dulezita je budoucnost...lide jsou stadecko,ktere cirkev potrebuji.Potrebuji chodit do kostela aby se vyplakaly otcovy na ramenou aby dostaly rozhreseni.Takze suma sumarum,my ty katoliky a kosteliky potrebujem.Ten kdo pravdu nechce znat ten ji nepozna!hledat boha v katolickem kostele?nebudu nikomu brat iluze.Jinak mimochodem znate ten vtip?:Bavi se buh s sv.petrem a rika petrovi:chtel bych nekam na dovolenku.petr rika:co takhle do spanelska?buh na to:tam uz jsem byl.petr premysli a rika a co takhle vatykan?Buh odpovida:No tak tam jsem jeste nebyl

260795

12.1.2012 10:19

Je to samozřejmě značně nepřesné.

J. Hruška 79.?.?.?

Tak zvaný církevní majetek byl většinou vlastnictvím panovníka, které církev jenom užívala už před Josefem II. Bylo to proto, že se církev (po jistých zkušenostech) jistila, aby její hodnostáři tento majetek neprožrali. Kdybychom se chtěli dopídit, co tehdejší právní formulace znamenají dnes, zbohatly by na tom celé generace právníků a výsledek by stejně nebyl příliš uspokojivý. Navíc nešlo o majetek celé církve, ale majetek, který užívaly farností a kláštery. To má dnes svůj význam: Jestliže biskupská konference slibuje evangelíkům, že jim z tohoto majetku něco dá, pak slibuje něco, co nemůže dodržet a evangelíci jsou tu za užitečné idioty.

PODSTATNÉ je, že na privatizaci tohoto majetku tlačí "ti nad námi" a dojde k ní tak jako tak. Buď to zprivatizuje katolická "věrchuška", nebo "zahraniční investoři". Nevím, co je horší.
J. Hruška

260799

12.1.2012 10:44

Dela se me zle

Petr Řehák 194.?.?.?

Kdyz slysim ty keci o restitucich cirkve tak se me dela zle.
Jsme opravdu zase ve stredoveku [pláč] Tam sla taky duchovni a svetska moc ruku v ruce. Co si nenakradla jedna to si nakradla druha a navzajem se nejenom tolerovali ale i podporovali. A vetsina jenom trpela v robote, pripadne rovnou umirala na hranici. (no neme snad i tohle vsechno dneska paralelu ?)
Skoda jen ze nejde po cirkvi vymahat odskodneni za "holokausty" ktere provadeli ve stredoveku tak lehce jako po nemecku za ty co provadelo v minulem stoleti.
Zijeme proste v dobe kdy si kazda svine muze dojit pro dotace, davky, restituce, odpustky, imunity .. a vubec ne nezkouma opravneny narok nebo dokonce eticky rozmer problemu.
Bily heterosexualni pracujici muz stredniho veku majici fungujici rodinu s 2-3 detmi je exemplar radici se mezi vymirajici druhy [pláč]

260802

12.1.2012 11:29

RE: Dela se me zle

RomanTička 94.?.?.?

Reakce na 260802

"Bily heterosexualni pracujici muz stredniho veku majici fungujici rodinu s 2-3 detmi je exemplar radici se mezi vymirajici druhy."

O to přece bankovním "elitám" jde, ne? Zredukovat populaci a vytvořit homogenní stádo nemyslících otroků bez jakékoliv národní identity a bez jakýchkoliv tradic. A daří se jim to velmi dobře a často ještě za všeobecného potlesku toho stáda.
Tato církevní krádež je jen jedním z dalších a dalších prostředků jak vysát stát a jeho občany (ty bílé a pracující) a udělat je ještě zbídačenější a tudíž ovladatelné. [naštvaný]

260811

12.1.2012 12:35

RE: Dela se me zle

AlA777 109.?.?.?

Reakce na 260811

Jen pro predstavu s kym se "kristova" cirkev paktuje:
Vložený obrázek
Papež Jan Pavel II. s Trilaterální komisí 18.4. 1983

260822

13.1.2012 1:26

fotka nemá parametry informace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 260822

To může být také fotka ze svatby. V tom bílém je určitě nevěsta, že. Pokud chcete někoho informovat prostřednictvím obrazu, je důležité, aby byl čitelný. Tohle je náznak něčeho. Po zvětšení to jsou dvě kostky. Byl to snad záměr?

260878

13.1.2012 4:18

RE: fotka nemá parametry informace

AlA777 109.?.?.?

Reakce na 260878

Ne nebyl, lec lepsi fotku nemuzu nikde vykutat.. [pláč]
John Paul II with the Trilateral Commission (Apr. 18, 1983)
Vložený obrázek
Podoba ciste nahodna.. [velký smích]
Vložený obrázek

260892

15.1.2012 6:02

RE: fotka nemá parametry informace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 260892

Sví k svému a ti kolem něho nejsou jen v tomto okultním spolku, ale ve spoustě dalších, kde se zdraví satanským gestem Bafometa.

261057

12.1.2012 10:47

Pro zajímavost.

J. Hruška 79.?.?.?

Historik Jan Pekař uvádí, že po Bílé Hoře Římskokatolická církev také žádala restituce. Také za dobu dvěstě let. Dodává, že nedostala skoro nic z toho, na co si činila nárok.
J. Hruška

260804

12.1.2012 11:09

Z diskusí jinde

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

(nick dobro) K restitucím církevního majetku.
ROKU 1641 vydal Ferdinand III. placetum regium, jímž izoloval církev v habsburských državách od Svatého stolce. Karel VI. církvi roku 1723 ZAKÁZAL ZÍSKÁVAT NEMOVITOSTI. Marie Terezie dala pod tuhý státní dozor správu diecézního a řádového jmění. Josef II. s odůvodněním, že většina církevního majetku vznikla z darů bývalých panovníků, zavedl do josefinského státního práva ustanovení, že CÍRKEVNÍ STATKY NEPŘESTALY BÝT MAJETKEM STÁTU. Církevním orgánům ponechal jen řízení jejich hospodářského provozu pod státním dozorem. Roku 1781 zrušil všechny kláštery, které se nezabývaly vzděláváním, vědeckou činností, zdravotnictvím nebo charitou. V letech 1782 až 1787 zrušil v Čechách 71 klášterů. Jejich majetek byl vyvlastněn.
Z toho plyne, že církev před rokem 1948 téměř žádný majetek v čechách nevlastnila.Byla pouze jeho SPRÁVCEM.
Žádný správce nemá právo si spravovaný majetek přivlastňovat. To by si mohl nárokovat majetek, každý správce rekreačního střediska.

(nick bojovník proti egoistům) Dle analýzy Univerzity Karlovy
1. Přešel veškerý majetek panovníka RU (tedy i majetek církevní) na Československý stát. 2. Prvorepublikové zákony neuznávaly církev římskokatolickou jako subjekt majetkoprávních vztahů. Např. právo církve užívat věc (kostel, kapli apod.) k bohoslužebným účelům, vzniklé věnováním k těmto účelům, bylo považováno za zvláštní právo povahy veřejnoprávní 3. Z tohoto titulu ani bolševik narozdíl od jiného soukromého majetku nemusel církevní majetek vyvlastňovat, jenom zpřísnil dosavadní prvorepublikové zákony pokud jde o dozor státu nad majetkem církve. 4. Osobně nevím, které křivdy se tedy napravují, jestli už zákony RU, úrvní republiky, ale poté by bylo po právu odečíst všechny křivdy, tedy zákony o desátcích, zabavování majteku církví apod. Jediné, co je na tom milé je, že církev na sebe bere znovu po stovkách let břímě bohatství, aby ty, které ochudí dle Ježíšova učení

(nick josefl) Zlodějina
Církvím se má vracet 181 tisíc ha lesních pozemků a 72 tisíc ha zemědělské půdy, To je o 58 tisíc ha víc, než kolik církve v r. 1918 skutečně vlastnily. Cena zemědělských pozemků, s nimiž se při těchto restitucích kalkuluje, je údajně tržní cena - 44 korun za metr čtvereční. Skutečné ceny se v Česku pohybují kolem pěti až jedenácti korun za metr čtvereční. Je to tedy nadhodnoceno o 30 miliard korun. U lesní půdy vláda církvím nabízí minimálně o deset tisíc hektarů více, než kolik uvádějí dobové zprávy o stavu lesa vydávané ministerstvem zemědělství. To je vyjádřeno v penězích více o tři miliardy. A navíc, tržní cena lesů je okolo 12 korun za m2 a ne 44 . Shrnuto: za 1m2 mají církve dostat o 33 Kč více u zemědělské půdy a u lesní o 32 Kč více.

260808

13.1.2012 19:14

RE: Z diskusí jinde

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 260808

5 až 11 Kč za metr orné půdy a to ve větších výměrách, kde je toto za tuto cenu na prodej ? Tak levně nikdo neprodá. A u lesních pozemků je třeba vzít v úvahu i cenu porostu na ní rostoucí. Nebo darují církvi lesní pozemky a porosty zůstanou státu?

260949

15.1.2012 10:59

RE: Z diskusí jinde

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 260949

Je to naopak. On ji totiž dráž nikdo nekoupí, pokud se vůbec nějaký kupec najde. Mám to z vlastní zkušenosti, kdy bývalé JZD zahrnulo půdu mých rodičů do honu a náhradou dostali jinou, kde byly záhumenky. Když se JZD po hadráku proměnilo na akciovku a mně ta původní parcela připadla v dědictví, jsem rád, že ji dál obdělávají za pachtovné stejné jaké činí daň z nemovitosti, tedy za pakatel, protože nejsa zemědělcem není mně k ničemu, ale ze zákona bych se o ni musel starat. I když je úřední cena jen těch 11 Kč/m2, tak je ta akciovka nanejvýš ochotna akceptovat místo pachtovného leda bezúhradný převod! Vědí totiž, že kupce nenajdu.

Takže církve dostanou přemrštěnou "náhradu" za něco co není a nebylo jejich a co nejsou schopny řádně spravovat,což nutně povede k propachtování do správy beze změny současného stavu, nebo to pod cenou prodají zahraničním zájemcům dotovaným z EU, kterým na tom budou robotovat naši nevolníci. Lesy, ty prodají do ciziny nastojato a mají vystaráno. A biskupům bude muset stát pořídit větší ornáty, protože s těmi většími pupky se do těch stávajících nevejdou.

Z toho jak se k celému tomuto tunelu ti vládní spiklenci vyjadřují, z toho jednoznačně plyne jejich přesvědčení, že již u vlády zůstanou navěky! A toto by mělo ovčany hodně rychle zvednout ze židlí, jinak k nim budou ještě navíc přikování daleko horší totalitou než byla ta, jíž dnes farizejsky nemůžou přijít na jméno.

261064

12.1.2012 11:38

V pravu se nevyznam

mkadlec 62.?.?.?

ale ma-li byt cirkev (jakakoliv) nasledovnikem Kristovym (ne, nejsem krestan), mela by si uvedomit, jaky mel Jezis vstah k majetku. Z bible citovat nebudu, ale jen namatkou: rozehnal penezomence v chrame, rikal rozdej majetek a mas poklad v nebi atd atd...
Rozhodne nerikal "Hamtejte, lakotte, hromadte majetek aby vam bylo dobre na zemi."

260814

12.1.2012 16:44

RE: V pravu se nevyznam

keduT 78.?.?.?

Reakce na 260814

penězoměnci jsou v chrámech stále - říká se jim banky a značná jejich část patří rodinám vyznávající judaismus. Ano, právě tyto penězoměnce Kristus vyháněl z chrámu, v to máte naprostou pravdu [mrknutí jedním okem]

260845

13.1.2012 9:55

RE: V pravu se nevyznam

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 260814

Nejste prvni ani posledni kdo si podobneho rozporu vsimnul [mrknutí jedním okem]
At je to cirkev krestanska, komunisticky stat, nebo treba i ten nas soucasny. ... Od nepameti ti co byli "nahore" (at uz se jednalo o jakoukoliv strukturu) kazali ted "dole" jak maji spravne zit a dokonce jak maji spravne myslet. ... A od nepameti to samozrejme sami nedodrzovali.

260902

14.1.2012 4:06

RE: V pravu se nevyznam

p. 125.?.?.?

Reakce na 260902

....nemeli by na prvnim miste dostat nahradu skod vsichni lide zijici a trpici pod komunistickym terorem a kteri byli ozebracovani denne zatimco cirkev svata spolupracovala a verne slouzila rezimu dokonce jsme doplaceli na platy knezi a na katolickou universitu z nasich dani..........1948-1989 ???

260968

15.1.2012 11:17

RE: V pravu se nevyznam

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 260968

A co ti, kteří úpí pod terorem kapitálu? To je koscher?

Jak mohli komunisti někoho ožebračovat, když byli rovnostáři? Copak se ti jejich potentáti můžou přirovnat k těm dnešním? A církve? Ty jsou jen umně maskovanými pohunky každého režimu, kteří vedou ovce být poslušnými vládcům z boží milosti. Proto si je taky ti vládcové, stejně jako pasáci šlapky, z daní svých poddaných vydržují.

261068

16.1.2012 21:33

RE: V pravu se nevyznam

steve 166.?.?.?

Reakce na 260968

......nemeli by na prvnim miste ..
---------
NEMELI ! - z historickeho hlediska, na zaklade vsech zachovalych dokumentu uz od 15. stoleti - jedinym opravnenym narokovatelem na vsechen majetek pozadovany cirkvi - je Izrahel. Cirkev, socky, fasouni, komousi, cecka republika a Putin s Chavezem - by tento majetek dostat nemeli. Je to nehumanni .., a "byla by to nahravka do offsajdu, ze ktereho by mohli tito nepratele vsitit nezakonny gol !!"
.. zapomnel jsem dodat - rovnez Palestinci ( s izraelskym obcanstvim ) by tento majetek nemeli dostat !!, - protoze se ukazalo, ze jsou kadrove nespolehlivi ..
http://uruknet.com/?p=m84868&hd=&size=1&am...
----
Cest jeziskovi, Praci a Shalomovi !

261189

12.1.2012 11:49

církev

keduT 78.?.?.?

každá organizace a tedy i církev má majetek. To je skutečnost, kterou nelze zpochybnit. Majetek slouží veřejnosti vyznávající křesťanskou věrouku. Jedná se o soubor movitého a nemovitého majetku, který měl a zas by v budoucnu měl zajistit církvi majetkovou nezávislost na státu. Tím by de fakto i de jure mělo dojít k plnohodnotné sekularizaci. Restituce nebo náhrady za majetek u řady jiných případů byly a jsou dodnes v hledáčku médií hlavně pro svou křiklavost.
Argumentovat v případě církve tím, že napáchala mnoho zla nebo že jde o zločineckou organizaci nebo že má jít o organizaci "patřící" státu viz výklad autora článku o reformách císaře Josefa II je krajně pomýlené a vulgární. Josef II "zrušil" pouze tu část církve, která dle jeho názoru neměla pro stát význam - žebravé řády a podobně. Vše ostatní ponechal a žádné jiné vyvlastnění zreformované církve se nekonalo [mrknutí jedním okem]

260816

12.1.2012 13:09

RE: církev

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 260816

Vidíte, já si myslela, že majetek nemá a právě proto majetek CHCE.
Každopádně by určitě mohla být zajímavá hlubší analýza církevních žádostí o restituce během historie.
Mně to přijde tak, že žádná z církevních organizací působících na našem území nedisponuje žádnými právně závaznými dokumenty prokazujícími jejich vlastnictví objektů či pozemků těsně před rokem 1948. Tudíž jejich požadavek "návratu" majetku je postaven na vodě. De iure. A o tom se přece bavíme, ne? Nemůžete přece vznést právní nárok a argumentovat způsobem "Mně to připadá správné".

260825

12.1.2012 11:55

informace o vyvlastnění církve

keduT 78.?.?.?

http://olesnice.katolik.cz/serialy/majetek/zakony.php

a pro zvědavce a přemýšlivé tipy je asi lepší tento zdroj: http://www.cirkevnimajetek.cz/

k reformám Josefa II lze najít poměrně hodně odkazů od dětsky naivních po odborné - takže ať si každý najde co mu vyhovuje

260818

12.1.2012 13:25

RE: informace o vyvlastnění církve

Vopice 93.?.?.?

Reakce na 260818

> a pro zvědavce a přemýšlivé tipy je asi lepší tento zdroj: http://www.cirkevnimajetek.cz/

Směšné. To je jako kdyby někdo, kdo chce diskutovat o zločinech komunismu, odkazoval na stránky KSČ. Trochu jsem ještě přecenila inteligenci bigotních katolíků. Je to ještě horší, dokonalejší vymejvárna, než jakákoliv jiná propaganda.

Zkuste ještě tyhle stránky, tam najdete také spoustu "zajímavých" informací: http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/

I když to už je pro opravodvé fajnšmekry, kteří se modlí od rána do večera a místo mozku mají Bibli, které věří každé slovo.

Inu, snažíte se dobře, katolíci. Ale uvědomujete si vůbec, že těm vašim blábolům nevěří naprostá většina populace, neboť Češi měli s katolickou sebrankou vždy ty nejhorší zkušenosti? I po bitvě na Bílé hoře, kde jste to nakonec vyhráli, jste žádali zpět církevní majetek 200 let dozadu... A co jste dostali? Suché z nosu...

Dnes, s pomocí páté kolony a vlastizrádců, kteří pracují pro Vatikán, se tahle zlodějina konečně podařila. Je to opravdový hnus.

http://www.novinky.cz/domaci/255977-znovunabyty-ma...

260828

12.1.2012 13:54

RE: informace o vyvlastnění církve

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 260828

Já bych navrhoval jít s navracením majetku až před Jana Husa. Všichni přece dnes vědí, co byli husíte za verbež. A nebo bych ČR daroval Vatikánu rovnou celou. Cikány by si mohli hýčkat a běžný pracující dobytek třeba rozprodat na orgány. Beztak by po nás neštěkl pes.

260829

13.1.2012 18:55

RE: informace o vyvlastnění církve

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 260828

Pohoupat kardinala v pruvanu na spagate vod zvonu ve zvonici i s biskupama a Vatikan kterymu jde jen vo prachy a majetek (mimochodem z potu a krve tech co ho vytvorili) by si na vsechny ty nemovitosti v ceskym krateru hodne rychle prestal delat naroky. By the way, komunisty nemusim mel jsem je rad tak asi jako cirkev, ale jeden kredit soudruzi z KSC i me maj! Bylo fakt moc dobre, ze se s cirkvi nesrali ......

260944

15.1.2012 12:52

RE: informace o vyvlastnění církve

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 260944

Jak se s nimi nesrali? Jediné co jim omezili, byly mnišské mužské řády, rovnost občanského sňatku s církevním a až počátkem 60. let procesí k poutím po veřejných komunikacích 1. třídy. Jinak se o ně stát staral jako o vlastní děcka včetně semináře a katechizmus ve škole i s návštěvou mše byl povinný až do poloviny 50. let, jen se z něho známka nezapočítávala do průměru. Pamatuji se jako děcko, že v kostele ve Spišském Podhradí se při renovaci zlatily sochy světců. U nás se válkou zcela zdevastovaný kostel obnovil, dostal nové varhany s 2 000 píšťal a později i teplovzdušné naftové vytápění. Do jiného se zase odléval přímo ve farské stodole zvon. V Senetářově se nový supermoderní kostel postavil. V Mostě zase o kus dál celý přemístil. V Brně na Petrově byla pořízena nová měděná střecha a pozlaceny části věží a dalo by se pokračovat. Na mnohé opravy se jistě dělaly sbírky, ale nebylo jim bráněno. U švagrové, na Hané v malé vsi s ještě menší kaplí, se na hody scházeli 3 faráři a děkan, takže museli losovat kdo z nich bude celebrovat mši, aby se tam ještě vešli i věřící. [smích]

Takže ty nářky nad utrpením věřících pod terorem komunistů, ty nejsou než krokodýlí slzy. Taky falešné. Když se těm komunistům frátři nesrali do vlády, tak měli zajištění možná lepší, než kdy měli před tím. Oni totiž ti komunisti mají s křesťanstvím naprosto stejný cíl. Pro všechny Ráj na Zemi. Jen to zkoušeli bez Boha a na radu Lenina i bez klacků, když s Bohem a s klacky se to církvím ani za 2000 let nepovedlo. Jsou tak možné ještě dva způsoby. S Bohem a bez klacků, nebo bez Boha a s klacky, ale bohužel se toho už nemá kdo ujmout, protože to je běh na dlouhou trať a času do konce civilizace není nazbyt.

261082

12.1.2012 12:20

seznam konkrétních položek se někomu nehodí do krámu

Petr Mautner ph (zavináč) horice (tečka) cz 84.?.?.?

Autor článku má pravdu. Jako důkaz opaku byste museli najít jeden konkrétní příklad, pro který paltí, že se jednalo o majetek církve a komunisti jej vyvlastnili.
Kdyby byl zveřejněn véčkaři požadovaný seznam položek, na které se vztahují církevní restituce, hrozilo by, že se ukáže, že ani jedna položka nevyhovuje deklamaci o ukradeném vlastnictví.

260820

12.1.2012 12:52

Článek je hromada kravin

Zet 194.?.?.?

Vlastbně nevim, jestli hromada, četl jsem jen první větu, za Josefa II. samozřejmě byly i jiné cirkve, které právě on ještě více zrovnoprávnil. Dál jsem nečetll. Navždy mi tak unikne, jestli je článek opravdu jen o tom, že se církev na nadávání skvěle hodí. Zejména těm, co si nedokážou povšimnout, že právě tak jsou tam, kde je bastardsto chce mít.

Protokol číslo 17: ZNIČÍME DUCHOVENSTVO

2. Již dlouhou dobu se staráme o diskreditaci kněžství gojímů a tím o zničení jejich mise na Zemi, která by ještě v těchto dnech mohla být pro nás překážkou.


Btw právě po tomto Jozefovi si židovskou čtvrť v Praze židé pojmenovali Jozefov.

260823

12.1.2012 14:35

Církev má právo na veškerý majetek

Katolík 46.?.?.?

Je jen spravedlivé a jedině správné svěřit majetky pod ochranu svatého otce a matky církve (největší nestátní vlastník realit na světě).
A také peníze, které vás kazí. (v odkazu jsou však jen odhady, ve skutečnosti neexistuje úřad schopný ověřit či provést audit majetku této instituce)
Je to poslední spása jedinné bezbožné země v lůně křesťanstva. Konečně zde opět nastne kýžený řád a spravedlivé uspořádání.
Sláva Sametové revoluci.

260833

12.1.2012 14:37

diskutující

keduT 78.?.?.?

Koukám, že většina diskutujících sedla na lep propagandě vládní garnitury sledující zcela jiné cíle, než je proklamovaný návrat majetku církvím. Nejde o nic jiného než se zbavit obrovského břemene v podobě památkově chráněných budov, o které by se měl stát jako jejich současný majitel postarat. Nemá na to... a církve na to mít mají? To je naprosto absurdní.
Celý vtip spočívá ve svedení pozornosti profánního davu směrem k emocím vybrující společnosti oprávněně nervózní z globálního ekonomického a hospodářského vývoje. V této chvíli "dát" církvím cokoli se rovná polibku smrti. Jde o klasické odvádění pozornosti od podstaty problému.
Je to hra a většina diskutujících na zvědavci je prakticky úplně pod kontrolou mainstreamu - prostě ukázková práce [mrknutí jedním okem]

260834

12.1.2012 15:12

RE: diskutující

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 260834

Snažíte se dobře, farář by z vás měl velkou radost.

Cituji: Návrh na církevní restituce počítá s tím, že stát církvím vrátí 56 procent zabavených budov, pozemků a lesů a 59 miliard korun jim bude splácet po dobu příštích 30 let. Částka by měla být úročena ve výši inflace.

Což je 1400 budov (ne kostelů, ale civilních objektů, kostely jsou vesměs v majetku církve), které rozhodně všechny nejsou památkově chráněny. Církev se navíc kostelů zbavuje, jelikož do nich NIKDO (kromě pár babiček a dětí těchto babiček) nechodí!

Dále je to 98 000 hektarů lesa (cena za hektar 50.000 - 400.000 Kč), který není památkově chráněný. A 14 000 hektarů orné půdy (cena za hektar 80.000 - 480.000 Kč), která také není chráněná.

Takže když to půjde dobře, je to majetek bratru za 35 miliard.

Dále to bude až 94 miliard korun, které stát vyplatí černoprdelníkům, jejichž jedinou zásluhou je lidem věšet bulíky na nos, vyzvídat od nich osobní informace určené ke zdokonalení jejich ovládání pod záminkou jakési zpovědi atd.

Takže snaha dobrá, ale jinak katolický BLÁBOL na ntou. A to jsem si myslela, že katolíci by měli mluvit pravdu. A voni lžou, jak když tiskne. Jak typické pokrytectví... A pěkný hnus.

260837

12.1.2012 16:54

RE: diskutující

keduT 78.?.?.?

Reakce na 260837

Vidíte pouze to co vidět chcete. Odmítáte vidět pravdu celou. Takovým přístupem se velmi snadno stáváte ovlivnitelná a manipulovatelná. Zkuste tento přístup změnit. Vybavte se kompletními argumenty a nejen tvrzeními účelově vytrženými z kontextu. Ono to vaše emotivně silné rozhořčení pak značně ubude na síle. Mimo jiné snadno zjistíte, že značná část duchovenstva je proti restitucím. Přeji příjemné bádání [mrknutí jedním okem]

260846

12.1.2012 17:36

RE: diskutující

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 260846

To je zase jiná taktika, když jste tu zatím nebyl schopen vyplodit něco, co by mělo hlavu a patu?

Na rozdíl od vás jsem vám zde vyjmenovala majetek, který bude vrácen Vatikánu. Vy jste tu jen napsal takové ty nemastné neslané povídačky, které můžeme slyšet u každého politika.

http://www.novinky.cz/domaci/255977-znovunabyty-ma...

Takže znovu. Jsou lesy a orná půda v celkové hodnotě 30 miliard památkově chráněné? Ne. Takže čistý zisk.

A bádání se raději věnovat nebudu, to bych rychle zjistila, co jsou katolíci zač, tu odpornou sebranku, která celou svou historii jen lhala a vraždila ve jménu židovského Boha, nemůžu ani cítit.

Je vám alespoň jasné, že ten křesťanský Bůh je ten samý, co židovský? Ten samý Bůh, který ve SZ jen a pouze vyzývá k vraždění? Uvědomujete si to vůbec, se svou antipatií k židům? Člověče nešťasná...

No nic, blahoslavení chudí duchem...

260848

13.1.2012 20:48

RE: diskutující

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 260848

Vopice, jde jen o prachy, majetek a moc.Lidi jsou pořád stejní, alespoň si budou chlapci moct dovolit i lepší kurvy a ne nějaké venkovské šmudly, přejme jim to.Třeba to sníží i počet pedofilů v jejich kroužku.Stejně jim ten majetek padne na oltář ještě vychytanějšího náboženství než je to jejich.
Ne nadarmo si do čela zvolili bývalého germánského vlajkonoše z HJ, který se hlubce stydí za všechny Němce, že pochodovali s trumpetkou, zatímco jiní stáli frontu na vlak do Polska.

260956

14.1.2012 23:17

RE: diskutující

čěf 94.?.?.?

Reakce na 260848

Jsou lesy a orná půda v celkové hodnotě 30 miliard památkově chráněné?
K tomuto tématu.
Z předvolebního programu VV:
V oblasti postoje k církvím a náboženstvím: § Úplné vypořádání poměrů s římskokatolickou církví s ohledem na její historickou úlohu. Navrácení sakrálních staveb, s výjimkou katedrály sv. Víta na Pražském hradě, ostatní majetek, ZEJMÉNA POLNOSTI A LESY, PŘEVÉST OBCÍM A STÁTU.
Závěr: Věci Veřejné jsou LHÁŘI.

261033

15.1.2012 0:45

RE: diskutující

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 261033

Zrovna tento týden jsem o tomto měla debatu.
To je nová politika. Tvrdit jedno a činit druhé.
Uázkovým příkladem je ten n... z uajthauzu. Jirka Křovák byl proti němu ještě neviňátko, ten se aspoň snažil ovečkám namluvit, že to je to co chtějí. Arak Zabarak se usměje, řekne jes jú ken a pak udělá pravý opak toho, co slíbil.

Dělají to, protože lidé jsou potom tak šokovaní diametrální odlišností proklamovaného a viděného, že tomu prostě odmítají uvěřit a radši se zabední doma a nechtějí už vidět nic dalšího.

To je to, co se po nás chce. Abychom stáhli ocas mezi nohy a s kňučením zalezli do boudy. A nevylejzali.

[bliji]

Jinak se tomu říká "klid na práci".

[bliji] [bliji]

261043

12.1.2012 15:26

RE: diskutující bloudí

Katolík 46.?.?.?

Reakce na 260834

Máte pravdu, pane Kedute. Sám ďábel kape jed do duší neznabohů, aby tak zasel sémě zloby a nenávisti proti své matce ochranitelce Církvi svaté, věčné. To majetky a peníze zkazily ty, co se odvrací a bláhově se brání svěřit se pod ochranu Náměstka božího.
Ti co své majetky odevzdali, přeci spočinuli v míru a se slastnou úlevou. Církev tak prokazuje veliké dobrodiní, bere-li blahosklonně toto břímě na svá bedra z unavených hřbetů oveček.
Děkujme Kristu pánu.

260838

12.1.2012 15:31

RE: diskutující

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 260834

Tak já bych si teda nějakou tu památkově chráněnou budovu vzala... Jsem taková obětavá holka...
[chechtot]

260839

14.1.2012 10:45

RE: diskutující

Lin 85.?.?.?

Reakce na 260834

Nejsem si jistá, kdo komu sedá na lep ohledně "cílů". Ten "polibek smrti" asi nebude tak smrtelný, jak říkáte, protože církve (kupodivu) tento podle vás danajský dar vůbec neodmítají. Naopak.
A zapomněl jste zmínit, že na opravu památkově chráněných budov stát musí přispívat tak jako tak, bez ohledu, kdo je vlastníkem.

260978

12.1.2012 14:46

kolosální lumpárna a zlodějna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Proč Josef II druhý byl takový ras na katolickou církev, jednoduché, protože byl zednář a KC v té době byla církví zednářství velmi nepřátelskou a zednářstvím neinfiltrovanou.
Dnes ti samí zednáři převádějí majetek na tuto církev ve velkém, proč asi, dnes je tato církev prolezlá zednáři od papeže přes kardinály až úplně dolů. Tedy v podstatě kradou a převádí tento majetek sami na sebe. Být dnes římskokatolická církev stejnou církví jako za Josefa II. tak nedostane ani pětník, spíše by jí něco sebrali, tomu věřte.

260835

13.1.2012 0:02

RE: kolosální lumpárna a zlodějna

p. 123.?.?.?

Reakce na 260835

...Jezisi Kriste ..jdu se pomodlit za nas narod...ale ne do kostela tam ceka dalsi vyderac/knez/ na financni prispevek...zajimave ze nikdo nenazyval Josefa II. komunistou...../ze bohatym bral.../

260876

12.1.2012 15:49

spolocnost

srsto 89.?.?.?

Pridavam sa k tym co sa divia nad tymi nastvanymi davmi ludi..
a ako prve sa pytam ktora velka spolocnost ludi nema na svojom konte, vsetky tie negativa ktore ma na konte cirkev?.. zrovna teraz ked sa tu pise vo velkom o USrAeli... nechcem sa nikoho nejak zastavat, ale cela zapadna civilizacia je dost podstatne prepletena s krestanskou cirkvou, a pokial tato zanikne, zanikne aj europa ako ju pozname.. To je nieco co mi vobec nevadilo kym som este pozeral TV.. Ale odkedy sa snazim abstinovat [smích] vsimam si ze to ide niekam dolu vodou.. A preto by som chcel povedat ze ludia by sa nemali venovat problemu ci nieco vratit cirkvi, ale skor preco cirkev neplni svoju ulohu v dnesnom svete, (a tou myslim ochranovat ludsku dusu (ak tomu chapete), a nie nejake zvasty o cirkevnej moci, aby bolo jasne).

nebol som v kostole dlho a preto by mi mohol niekto kto chodi povedat, ci sa tam preberaju take veci ako lichva, 7 smrtelnych hriechov a podobne, co su veci ktore realne nicia tuto civilizaciu prave teraz.. pretoze pokial by o tom ty farari dost hovorili tak nechapem ako je mozne ze to stale ide k horsiemu..

berte to tak ze pohania ako "kapitalisti" vedeli co je priroda, ale prave preto boli vacsinou samostatny heretici spojeny v nejakom celku,
naproti tomu krestanstvo je komunizmus.. (Zevraj ho tiez vymysleli zidia) kde sa "vsetci maju dobre" ak spolupracuju dodrziavanim zakonov..

z toho logicky vyplyvaju klady aj zapory tychto systemov
aj to ze tieto systemy proti sebe akoze bojuju, pricom si neuvedomuju ze su teraz uz aj tak dost prepletene..

tak preto ludia prestante sa hadat o zasternych problemoch ale prejdite k jadru veci a vyzadujte veci na ktore mate pravo!

zaverom upozornujem vstkych historikov, ze toto su cisto moje nazory ktore pozostavaju z roznych pramenov spojenych mnou dokopy.. takze ak to neni pravda, mozu mna roznosit pod holu zem. Pokial teda sami nemaju pochybnosti o pravosti hystorie [smích]
ja mam pochybnosti uz o historii 20 storocia [velký smích]

260841

12.1.2012 17:37

Předběžné opatření

petesv 109.?.?.?

Když se děje všem na očích evidentní zlodějna (restituce církevního majetku), proč dosud se nikdo neobtěžoval podat trestní oznámení na neznámého pachatele, a zároveň návrh na předběžné opatření, aby se pozastavily tyto "restituce" do nových voleb? Vždyť to nezabere ani moc času. Nebo se všichni dnes bojí víc jak za komančů? Jak to teda je?

260849

12.1.2012 18:13

RE: Předběžné opatření

steve 166.?.?.?

Reakce na 260849

.. Jak to teda je? .... [chechtot]
---
.. je to tak, ze ted prave pada snih !! A v republice se gang ( fraternici, "zakonodarci" [chechtot] , hochstapleri, zidi, Vendovi potrati a jine kanalie ..) domluvil na dalsi grazlovine - pro zmenu - bez bombardovani a masoveho vrazdeni obcanu. Zatim ...
---
.. vzhledem k vyse uvedenemu ( a to je onen vycet opravdu velice kratky ...) povazuji Vasi otazku za zdarilou anekdotu, ktera ma zde na Zvedavci sve opodstatnene misto !!!

260852

12.1.2012 19:50

CIRKEV

Kysučan 85.?.?.?

Čo je vlastne a komu slúži akákoľvek cirkev?

Je to tajná spoločnosť?

Odpoveď znie ÁNO. Je to tajná okultná spoločnosť, slúžiaca na ovládanie ovečiek...Rímsko-katolícka má však v dnešnom svete určitý primát.
Kde sú dnešné sídla skrytej moci:
1)USA - Washington DC - silový prvok ovládania sveta
2)GB - London City - finančný prvok ovládania sveta
3)Vatikán City - spirituálny prvok ovládania sveta

Iste budú viacerí namietať, že pokyny určitým "svetovým" personám idú z Jeruzaléma alebo z Tel Avivu...Kto však stojí za Tel Avivom? Mohol by židovský štát vzniknúť, ak by to určité skryté ELITY nechceli?
Určite nie. Vo svete sa nič nedeje náhodou.Ani Obama, ani Sarkozy, ani Putin nie sú tam, kde sú len tak zo svojej vôle, niekto musel vždy prikývnuť, aby tam boli. A tomu potom slúžia, ale bežný ovečkatý ľud to nie je...☺

A ani náboženstvá nevznikali len tak, že si pár jedincov povedalo, že teraz založíme nejakého Jahveho alebo Ra alebo Jupitera, či Baala.Všetko má svoj vývoj, svoju históriu a genézu.

Ak vstúpite do ktoréhokoľvek chrámu "božieho", tak na vás pozerá stovky, ak nie tisíce okultných symbolov. Napr. OKO, trojuholníky(pyramídy), hnevajúci sa boh, všelijakí pochybní svätí vo výklenkoch, ukrižovaný Iesus s nápisom I.N.R.I., všelijaké P-čka,slniečka,kríže,hadi,draci,lebky a kosti atď.
Myslíte si, že nejakí USA židia tie mnohé tisícročia staré okultné symboly umiestnili na dolárovú bankovku ?

Skúste sa pozrieť do ktorehokoľvek lepšieho kostola svätej cirkvi rímskej a objavíte tam množstvo symbolov, ktoré sú symbolmi dnešných slobodomurárskych, ale aj globalných finančných, či priemyselných spoločností.

Má teda cirkev právo na reštitúcie?

Samozrejme, že má. Ona to právo nikdy nestratila, pretože svojimi nevedomými a polovedomými vyššie zasvätenými ovečkami sa v každom režime snažila o to isté, ako slobodomurárski zasvätení politici, ktorí sú na očiach verejnosti.
T.j. oklamať a udržovať ovečky v stave určitej nádeje a hibernácie.Zatiaľ, čo VLK(OKO) má plné brucho a žere všetko, čo mu príde pod nos. Teraz mu dajú nažrať v ČR, potom prídu na radu
ďalší maltézski alebo nemeckí rytieri, či iní...

Ovečkám ostanú len lebky a kosti (Skull§Bones=symbol Ozirisa, boha mŕtvych), ak sa pomerne rýchlo nespamätajú!
Irak, Afganistan alebo Lýbia sú toho posledným príkladom...



[naštvaný]

260855

12.1.2012 20:02

Má právo, nemá právo...

rem 89.?.?.?

Nejdříve poněkud obecněji. Řešit v situaci staletí trvajícího a podobného stavu společnosti a vztahů v lidských pospolitostech dilema "má právo" nebo "nemá právo" je absurdní. Jak kdysi zpíval Karel Černoch dokonalý Borovcův text v písni „Jsem pro“:

Jsem jenom jeden z těch,
co chtěli klidně žít.
Pak však přišel rozkaz, abych šel
včera přítel, dnes už nepřítel.
Pušku v ruce kráčet, zpívat, střílet,
všechno na povel.

Jsem pro, aby válku ved tento svět,
zbraně nesměj nám zrezivět,
tak hleď, abys ten svět
smet generále.

Jsem pro, vždyť bejt proti
nepomůže nic,
neboť ten kdo má zbraní víc,
má i právo, pravdu, recht a tak dále…

„Neboť ten, kdo má zbraní víc, má i právo, pravdu, recht a tak dále.“ To je ta klíčová věta, která o všem rozhoduje. A nejde jen o zbraně chladné, palné, chemické, či jaderné. Úžasnými zbraněmi jsou hlavně ty úctyhodné instituce, jak ty „elitní“ v pozadí, které reálně vlastní a vládnou, tak ty na očích veřejnosti, které jsou tou výkonnou zbraní pro ovládání většiny lidí. Instituce politických stran, instituce církevní, mediální mainstreamové kolosy. Dokud si lidé neuvědomí, že právě politické strany (a jejich „globalizované“ produkty jako např. Bruselský Omyl) nebo církevní instituce, jsou tady úplně ze stejného důvodu, jako klasické korporace, tady k vytvoření maximálního zisku a zajištění co nejvyšších prebend pro své protagonisty, nic se nemůže změnit. A kde jinde mohou tyto instituce zajistit vyšší a vyšší zisky a příjmy pro své (nepočetné) bratrstvo, než na svých (početných) ovcích. Nikde jinde zdroje nejsou. Bez těch miliard stříhaných ovcí by neměl parazit hostitele.
Nu a teď k těm církvím. Podívejme se třeba na katolickou. Vždyť vatikánská banka je dle bilanční sumy asi pátá největší banka na světě. A dnes je v české kotlině ta nejvýhodnější doba, aby za apatie většiny občanů, došlo k dalšímu přerozdělování majetků jak hmotných, tak finančních. Navenek pod vzletným heslem „Co bylo ukradeno, musí být vráceno“. Vyvracejte tuto dokonalou mantru. Ani pár odvážných právních expertů a jejich analýzy nikdo ze 100% zainteresovaných a vládnoucích nebude poslouchat. Hlavně rychle, je na to dobrá doba a jsme u lizu. Nedělejme si iluze o tom, že bude vrácený majetek a nadhodnocené finanční náhrady sloužit jen církvím. Škoda, že nemůžeme vidět již uzavřené „Smlouvy o smlouvách budoucích“ mezi církevními a politickými institucemi (tedy jejich „syny“ a „dcerami“ a.s. a s.r.o.) na pozemky, lesy, vybrané budovy za více, než nestandardních podmínek…

260858

12.1.2012 20:04

Má právo, nemá právo

rem 89.?.?.?

...dokončení:
Takže skončím tak, jak jsem začal. “Kdo má zbraní víc, má i právo, pravdu, recht.“ A naše vláda i parlament, ta Česká Globalizovaná Korporátní Instituce s.r.o., má zbraní dost. I proto, že vládne z určité části užitečným idiotům a zatím i z dostatečné části ovcím. V této situaci řešit dilema „práva“, v tomto případě restitučního, je boj s větrnými mlýny.
Přes to všechno, co jsem napsal, jsem přesvědčen, že víra je nedílnou součástí lidských životů , lidské duše. Jenže jaký je vztah víry a etablovaných církevních institucí? Víra není žádná masová atrakce, je to navýsost svobodné a individuální právo volby.

260859

12.1.2012 20:21

RE: Má právo, nemá právo

steve 166.?.?.?

Reakce na 260859

..svobodné a individuální právo volby
-----
.. takze akorat jeziska a holokaust ..., nebo - opacne, - at je vetsi sranda !! [smích]

260860

13.1.2012 3:02

RE: Má právo, nemá právo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 260859

>A naše vláda i parlament, ta
>Česká Globalizovaná Korporátní Instituce s.r.o.,
Predpokladam, ze jste si vedom toho, ze zatim to prijala vlada. Ted bude na rade parlament, potom senat a nakonec prezidentuv podpis. Sice zkusenosti naznacuji, ze by eventualni prijeti nemelo nikde uviznout, ale nadeje umira naposledy. Ja osobne vskrytu doufam, ze to neprojde.
Jinak uprimne receno - neco takoveho udelat ve chvili, kdy se utahuje a utahuje, a to hlavne na prostych lidech, je o to drsnejsi, neomluvitelnejsi.

260889

12.1.2012 21:19

Něco tu vůbec nezaznělo

Niteo 90.?.?.?

Chci podotknout, že zákon o restituci se netýká pouze katolické církve. U katolíků je původ majetku nejasný a sahá až do středověku, kde bral a kradl vždy ten kdo měl větší moc a sílu. Ale to nic nemění na skutečnosti, že komunisté zabrali majetek také jiným církvím, které jej získaly dobrovolnou prací a dary lidí, kteří v ní byli. Například Církevi adventistů sedmého dne byly zabaveny komunisty majetky a pozemky, které získávala prací svých členů od roku 1914. I proto je tento zákon důležitý.

260863

12.1.2012 22:47

RE: Něco tu vůbec nezaznělo

dub 62.?.?.?

Reakce na 260863

ne není důležitý. restituční zákon zde již existuje, a pokud mají jehovisti nějaké doložené nároky, ať se obrátí na soud a řeší to v rámci exitujících zákonů.

a pokud nechtějí, nechť jdou do prdele spolu s dalšími zloději, kteří si chtějí nakrást v rámci nového zákona. protože pak jim nejde o restituce, ale o nakradení si.

260870

12.1.2012 23:08

RE: Něco tu vůbec nezaznělo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 260870

Klid pane Dub. S tímto nyní nic nenaděláme, ale musíme se aktivně snažit o změnu, každý v rámci svých možností. Věřte tomu, že jednou to tito zloději zase vrátí.

260872

13.1.2012 2:11

RE: Něco tu vůbec nezaznělo

p. 125.?.?.?

Reakce na 260863

....jak jinak dalsi dukaz ...."ktere ZISKAVALA PRACI svych clenu....o parazitech a jak ziskavali majetek....coz vratit komunisty zabaveny majetek TEM /nebo pozustalym / kteri svyma rukama ty hodnoty vytvareli...!!!

260883

12.1.2012 22:37

Masaryk a církev

Magnus Maximus 88.?.?.?

Článek je velmi dobrý a vystihuje podstatu problému. Všimli jste si jak už posledních několik let, už dlouho nikdo nevzpomíná Masaryka. Několik let po roce 89 měl Masaryka každý trouba plná ústa jak se říká. A proč ne posledních několik let ? Možná proto, že Masaryk byl úhlavním nepřítelem církve a jeho snad první degred byl o odebrání majetku církvi a o zákazu používání šlechtických titulů. On pokračoval v tom, co už bylo před ním započato. A nutno dodat, že konal dobře. Však taky neměl církevní pohřeb na rozdíl od nevěřícího Havla. Dožijeme se doby, kdy se budou nejdříve potichu odstranovat jeho sochy.

260868

13.1.2012 1:48

RE: Masaryk a církev

steve 166.?.?.?

Reakce na 260868

. .Dožijeme se doby, kdy se budou nejdříve potichu odstranovat jeho sochy.
-----
.. jiz zitra se dozijeme, protoze s tim bouranim zacneme hned rano - MY, hrdi obcane Slovane - i se svym odkazem .., a ne potichu ! Nahlas - aby nas pravicovy uvedomely ryk byl slyset i tam !! U zdi !! Ten hnusny, - na putinovce napojeny Masaryk - nebyl ani pedofil, ani nakazena lesba. A vubec nechlastal. Jak je tedy mozne, ze jeste ma sochy ?? Ptam se. A nadrazi .. A vubec ..
.. Masaryk byl urcite kapem v koncentraku a ve spolupraci s husity skodil jeziskovi uz v zakladni skole .. To vyzkoumaji urcite nasi historikove, popr toho odhali jeste vice.
.. Proto - s odevzdanim vseho cirkvi - musi kazdy obcan starsi 1 mesice - odevzdat jeziskovi i ledvinu (popr. vsechny dve) ..
A po schvaleni zakona o restituci - musi odevzdat jeziskovi vsechny 3 ledviny .. Na hovno jsou obcanovi ledviny - kdyz ma jeziska !! Richtig ?...RICHTIG !!

260879

13.1.2012 2:58

Umberto Eco - Jméno růže

Aeternitas 89.?.?.?

Úryvek z filmu Umberta Eca (28x Doctor Honoris Causa) - Jméno růže (1986) z tamější doby severní Itálie léta páně 1327:

(1:28:30)... " otázkou není, zda Kristus byl chudý, ale zda-by církev měla být CHUDÁ. Vy Františkáni si přejete, aby se kněží vzdali svého majetku a zřekli se bohatství. Aby se opatství zbavila svých pokladů a odevzdala svou úrodnou půdu poddaným. Tímto by však církev přišla o zdroje potřebné nejen k potírání nevěřících, ale též v boji proti pohanům! Zapomínáte, že i ten největší pomník našemu Pánu je jen bledým odleskem Jeho nekonečného majestátu a slávy! Církev není třeba zbavovat vnějších projevů Její velkoleposti a moci, nýbrž naopak, měli bychom ji učinit ještě velkolepější a mocnější....

260888

14.1.2012 19:34

RE: Umberto Eco - Jméno růže

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 260888

Zejo [smích] Cetl jste knihu? Taky docela sila.

261001

13.1.2012 8:06

Cirkev ?

Satanist 50.?.?.?

Jednou jako 17ti nebo 18ti letej kluk jsem zbil naseho pana farare protoze si po vetsi spotrebe msniho vina dovolil vzit moje jmeno v kostele do jeho pobozny huby jen proto, ze jsem mu rek do xychtu, ze zboznej krestan kterej nekrestansky vokrada stary senilni lidi vo mizernej duchod protoze se nemuzou branit a z lasky k bliznimu je po mmsi chodi jeste vyzirat je inkvizicni hajzl a poslal ho do prdele i s tim vlasatym hippikem z krize s doporucenim at se me radejc priste vyhne nechce-li prijit k ourazu....... Zrovna sem stipal drivi kdyz se prihnal soused, celej udejchanej jak bezel vychrlit tu novinu a tak jsem nemeskal, popad v masteli bic a stihnul jsem si podat naseho pana farare jeste pred koncem nedelni mse rovnou v kostele! Dodnes se pamatuju na tu slast kterou .... - sorry na to peklo jaky nas pan farar prozival kdyz jsem mu nasadu vod bice pred pulkou vesnice vobtah prez hubu Bozi a pred vsema svatejma zlamal hnatu a 2 zebirka tak ze zustal lezel pred oltarem jak Lazar abych uz jednou provzdy mel vod nej klid ..... Vysetrovani probihalo docela rychle. Uz jsem byl po nedelnim vobede kdyz prijela VB vyslejchat vesnici i me a sepsat vo tom vsem vobsahlej protokol kterej sem jim podepsal - musel jsem kvuli tomu s nima az do mesta. A nakonec jsem nemusel ani k vokresnimu soudu jak me vyhrozovali, vyresila to fackovaci komise na MNV, farar pak zmizel a ani se s poboznejma babama ktery vokradal vo duchod aby moh chlastat jak jsem zaslech nerozloucil.....

260898

13.1.2012 18:34

RE: Cirkev ?

steve 166.?.?.?

Reakce na 260898

.. a ten druhy farar, ktereho poslali - byl take svazak ?? [smích] [smích]

260939

13.1.2012 20:00

RE: Cirkev ?

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 260939

Od ty doby jsem do kostela ve vesnici nevlez a ten druhej farar se me vyhejbal jak cert krizi tak ze jsem se ho na to nezeptal. [chechtot]

260952

13.1.2012 21:52

RE: Cirkev ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 260952

Pane Satanist vaša príhoda sa musela stať za dôb zlééého boľševika, lebo v dnešnej dobe by som vám typol tak rok ale skorej dva natvrdo, za váš Bohumilí čin. [chechtot] [mrknutí jedním okem]

260960

13.1.2012 10:17

Bůh od slova bohatství

Karfik 88.?.?.?

kříž není symbol ukřižování Ježíše ale je to symbol ovladání člověka , pohana , nezna boha , loutky , nejsem komunista ale za odstřižení provázků stohoto loutkovodičského kříže jsem vděčný , ale co ? dnes se nenaslouchá starším lidem proto jejich moudrost a zkušenosti sou pomíjeny a to je skvělá možnost pro temné síly opět podvázat své stádečko

260903

13.1.2012 10:18

Buh je produkt

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Je logicke, ze cirkev potrebuje prostredky na jeho vyrobu a distribuci. Jiste, mohli by opet klesnout na uroven podomnich prodavacu, ale proc by to "proboha" delali? Po cela staleti jejich vatikanske marketingove oddeleni budovalo sit trpitivych supermarketu, kam verne ovecky chodily pravidelne boha po kilech nakupovat. Logicky jen komunisti by branili navraceni jejich aktiv a pasiv a obnove jejich podnikani s neviditelnou rukou v trhu(a vrhu). Naopak stat by mel poskytnout pravni podporu pri zadosti o dotaci z operacniho programu Prumysl a podnikani. Ovsem nejdriv by se pochopitne melo vyjasnit jak je to s tim peklem a nebem, zakon na ochranu spotrebitele mluvi jasne...

260904

13.1.2012 11:39

Katolickou církev a jejich neudržitelná dogmata stejně majetek nezachrání!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Možná by bylo záhodno udělat průzkum obložnosti kostelů!
Když jsou zavírány nemocnice a oddělení, kde je celková obložnost menší jak 40%, tak také je možno uzavřít kostely, kde bývá pravidelně na mši 5 starých babek a jinak tam nikdo nechodí.To je přímo mrhání finančními prostředky!
Proč mám platit "zájmovou" činnost - katolickou víru - která je pro méně, než 6% obyvatel, více praktikujících katolíků u nás není a stále jejich počet klesá, protože mládež se k tak rigidní církvi, která je postižena mnoha skandály , nijak nežene!
Nejsem proti duchovnu a spiritualitě ve společnosti, spíše se přikláním na stranu lidí,kteří vyznávají a řídí se budhismem a jinými dalšími duchovními systémy a návody k životu, než úplně "provařené" katolické církvi, která má na svých bedrech tolik zločinů, že nějaké restituce majetku v Česku jsou jenom kojenecký ústav!
A úmysl, že si katolická církev "koupí" nějaké dušičky, které jí budou dělat v kostelech křoví, je úplně zcestná. Spíše ještě procesem "okradení" společnosti o restituce ztratí poslední příznivce, protože každý slušný a uvážlivý člověk, nakope v duchu chamtivou katolickou církev do zadele!
Bohužel, taková je skutečnost a je to škoda, protože znám některé poctivé lidi u katolíků, ať již z řad duchovních, nebo samotných hodně zanícených věřících, kteří mají na restituce podobný názor!
Opět je zde rozpor, kdy se zločinci ve vedení katolíků dohodli s podobnými lotry, kteří jsou dnes u vlády a budou "nasávat" ze společného krajíce - také je jasné, že finančně katoličtí zločinci ve vedení církve jistě štědře podpoří ty správné politické strany, které jim lup za bílého dne umožnily!
Jenom v západních a severních Čechách je na prodej nabízeno cca 200 objektů, far a kostelů, které ani církev už nechce, protože tam nejsou žádní věřící! Stačí si zajít na stránky katoliků!
http://www.fary.cz/
Tak se ptám,jak je to vlastně s majetkem katolické církve, když i ten, který má, jako nepotřebný prodává!
Prostě je to bordel, jako všude v našem veselém Českozlodějsku a lepší už to hned tak nebude! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

260913

13.1.2012 18:02

Právně historická expertíza UK k církevnímu majetku

Starý doktor 109.?.?.?

Přečtete-li si, myslím velmi dobře fundovanou, expertízu UK dospějete k závěru, že církve byly vždy, i v 19. a 20. století, z právního hlediska vždy jen pouze správcem. Není tedy co restituovat.
Více zde http://spcp.prf.cuni.cz/dokument/katmaj.htm

260934

13.1.2012 19:08

Současný právní pohled na církevní restituce

Starý doktor 109.?.?.?

Díky horlivosti poslanců z let 1991-1992, zejména tvůrců zákona č. 308/1991 Sb. není vlastně restituce (=uvedení do původního stavu, navrácení, obnovení) vůbec možná. Díky tomuto zákonu mohou církve se svým majetkem disponovat zcela volně, jejich majetek má tedy soukromoprávní charakter (v případě církve římskokatolické je to s výjimkou relativně krátkého období platnosti konkordátu z 18. srpna 1855 dokonce vůbec poprvé v celých dějinách jejího působení na našem území!!). Veškerý zestátněný majetek však měl již od dob monarchie veřejnoprávní status, jinými slovy podléhal omezujícímu režimu. A to až do 20. 11. 1992, resp. 15. 4. 1992 (viz zákon FS č. 522/1992 Sb., resp. ČNR č. 165/1992 Sb.). Takže se bude muset znovu zhasnout, aby mohli politikové s ekonomy opět utéct právníkům.
Jen poznámku k často uváděné citaci prof. Antonína Hobzy v I. Období do roku 1918, 1. Tvrzení o "vítězství státu nad církví" a zejména o "opačném poměru, než jaký byl ve středověku" je sice efektní, leč mylné ("Jako tehdy církev stála nad státem a diktovala mu hranici jeho působnosti, tak nyní byl to stát, jenž sám bez ohledu na církev určoval hranice její moci"[mrknutí jedním okem]. Církev u nás nikdy nestála nad státem, byl to vždy stát, kdo hrál první housle. Jen kulisy jejich vztahu se měnily.

260946

15.1.2012 10:45

Sice trochu odbocim,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

i kdyz jak se to vezme.
Pronikl jsem jenom do rimsko-katolicke cirkve. Pozdeji jsem se odklonil, kdyz jsem si uvedomil jednu zasadu te cirkve. Hlavnim lakadlem je konat to a ono a kdyz tomu tak bude, je nadeje dostat se do nebe. Co z toho vyplyva? Ta cirkev ziskavala a ziskava na svoji stranu "dusicky", tedy zivitele tech, kteri jsou vysveceni a kteri jim prisluhuji, a "dusickam" se tim podstrkuje vynosny "obchod" - kdyz budete takovi a onaci, budete odmeneni. Cili prokazatelne nabidnuta spekulace o vyhodach, cili vypocitavost. Takze kdyz budes, clovece, chodit do kostela atd., budes odmenen nebem.
Nemela by byt hnacim motivem prirozena a nekalkulativni oddanost Desateru, jako k nejvetsi hodnote tvorstva, bez predstav o nebi?
Cirkev, ktere jsem venoval hodne oddanosti, me neustale k vypocitave kalkulaci nabadala.
Tato cirkev tim tisiciletym kalkulativnim pristupem ziskavala od davu majetek..., i u nas, a nyni jej mame do jejich rukou zase vkladat...?

261062

15.1.2012 20:15

kecy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

No to jsou zase nenávistný kecy! Takže vrátit Církvi majetek je špatné, ale nechat ho ve správě státu, který nás všechny už tak dost zadlužil a prošustroval všechno co mělo nějakou hodnotu - od Telecomu, přes cukrovary a sklárny až po Zbrojovku a Poldinu, to je móóóc dobrá věc prospěšná každýmu občanovi. Tipuju, že autor tohodle nenávistnýho paskvilu je zřejmě bolševik už třetí generace, jeho taťka budoval komunistický ráj v padesátých a jeho děda obsazoval s puškou na rameni nějakou fabriku v Únoru. Jinak by ze sebe nemohl vypotit takovýhle cancy. Netuším, jestli Josef II zabavil Církvi všechen majetek nebo ne, ale upřímně řečeno se mi to laickým pohledem jeví jako blbost, páč to byl sice zednář a vejlupek, ale nebyl to žádnej zlodějskej komunista a pochybuju, že by si něco takového mohl v té době jen tak dovolit. Ať už tak nebo onak, nevidím důvod, proč by Církev nemohla nebo neměla vlastnit různé statky a budovy, když stát trpí chronickým nedostatkem peněz, je předlužený a nemá finance na to, aby tyto majetky efektivně spravoval, natož aby je restauroval, zveleboval a rozšiřoval. V Církvi peníze jsou, je tam i vůle tyto majetky provozovat a starat se o ně jako o vlastnictví, nikoliv jako o nějakou přítěž, jak to dělá stát. Zajímavé je, že vláda mohla doslova "rozdat" miliardové majetky kdejakým zahraničním "investorům", za pár šupů nechat zbohatnout gaunery typu Kožených a Kočků, prodrbat naše peníze v prohraných arbitrážích, odškodnit kde koho, především a v 1. řadě však ŽNO, ale katolickou Církev v žádném případě, to by byl zločin proti národu!!! Opravdu podivný přístup a zjevně dvojí metr.

261109

15.1.2012 22:03

RE: kecy

dub 62.?.?.?

Reakce na 261109

jistě, pravda byla pro církev a její poskoky s vymytým mozkem poslouchajícím bezmyšlenkovitě rozkazy z kazatelny vždy projevem nenávisti a zla, proto církev a její poskoci takové kacíře upalovala a okrádala o majetek.
fakte nefakta, když se to prostě "laicky nelíbilo" bylo to špatné, že[smích]

tímto svým výplodem jste jen dokázal, že se za těch 2000 let zhola nic nezněmilo[smích]

a už vůbec nechápu, o jaké zradě "národa" to žvaníte, když 95% tohoto národa nemůže černoprdelníky ani cítit. a díky historické zkušenosti ví proč. takže opět lžete, jako každej lump v černým na kazatelně a opět dokazujete oprávněnost odporu většiny národa vůči církvi a jejím poskokům.

takže vám za tento příspěvek děkuji, je velmi osvětlující[velký smích]

261119

15.1.2012 22:16

RE: kecy

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 261119

Z vlastnej skúsenosti viem, že "černoprdleníci" sú jedna nenažraná pokrytecká banda, ktorá si myslí, že keď nosia sutanu všetko im prejde tak pred svetskou mocou ako aj pred ostatnými súdmi. [naštvaný]

261120

17.1.2012 23:34

RE: kecy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 261119

Pane Dube, váš agresivní styl odpovědi hovoří za vše, a musím říci, že nevypovídá ani tak o nějakých historických nebo ideových souvislostech, jako spíše o vaší povaze a myšlení. Mějte se blaze [smích]

261274

15.1.2012 21:17

Článek je neuvěřítelně LŽIVÝ ŽIDOKOMUNISTICKÝ ŽVÁST

Dux 78.?.?.?

něco takového bych na Zvedavci nečkal [zahanbení] [překvapení]

261115

15.1.2012 21:25

Klid, tento papež je už předposlední

F&T 78.?.?.?

Pak se to divadlo sesype. Sice je to možná smyšlená pohádka, ale trochu potěší. Možná už toho lidi budou mít dost a začnou tuto hrabivou organizaci lynčovat. Vypadá to, že "bude veselo" [smích].

Poslední papež

Poslední 112. zápis v seznamu papežů se od ostatních odlišuje tím, že nenese žádné označení. Autor své proroctví zakončil tímto konstatováním: "Během extrémního pronásledování svaté římské církve bude sedět na stolci "Petrus Romanus" (Petr Římský), který bude pást své stádce uprostřed mnoha soužení; po jejich skončení bude město na sedmi pahorcích zničeno a obávaný Soudce bude soudit svůj lid. Konec." Městem na sedmi pahorcích nemůže být myšleno nic jiného než Řím. Většina interpretací tak celkem logicky dochází k závěru, že je tím oznámen příchod apokalypsy a soudného dne. Ovšem zda-li je tento výklad správný, na to si musíme ještě nějaký čas počkat.
http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/1676-proro...

261117

16.1.2012 6:43

Český ateista je ostuda Evropy.

Jcch 90.?.?.?

Rozhodující je, co je v katastru nemovitostí. Ještě na začátku 50. let byl téměř u každé fary statek vlastnící pole a hlavně lesy. Teprve při kolektivizaci jim to bylo zabrané. Josef II. je výmysl autorova ateisticky shnilého mozku

261134

16.1.2012 8:06

RE: Český ateista je ostuda Evropy.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 261134

http://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_II.
Cituji:
"Řada reforem byla namířena proti církvi ...

Vite, pane, ono uz bude nesnadne dohledat mnoho detailu te doby, a hlavne bude nekomu na obtiz priznat, co se dnes do rozjeteho trendu nehodi, ale jedno je fakt: to, co jste napsal o autorovi, ze
>Josef II. je výmysl autorova ateisticky shnilého mozku
bych spise s ohledem na nepatrne zaznamenani na wikipedii zvazil, jestli ta vase domnenka o shnilem mozku se pro tu vasi unahlenost trochu nevztahuje i treba na mozek vas.

261139

16.1.2012 8:03

!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Protokol č.17

261138

Příspěvků: 125

12.01. 06:41  Kdo se o to nejvic zaslouzil?
12.01. 15:41 JanaJ  RE: Kdo se o to nejvic zaslouzil?
12.01. 07:50 max2k  Clanok zalozeny na domnienkach
12.01. 11:04 Vopice  RE: Clanok zalozeny na domnienkach
12.01. 18:41  RE: Clanok zalozeny na domnienkach
12.01. 19:53 Vopice  RE: Clanok zalozeny na domnienkach
15.01. 18:03  RE: Clanok zalozeny na domnienkach
15.01. 21:18 baba_Blažková  RE: Clanok zalozeny na domnienkach
12.01. 14:22  RE: Clanok zalozeny na domnienkach
12.01. 17:10 dub  RE: Clanok zalozeny na domnienkach
13.01. 20:08  RE: Clanok zalozeny na domnienkach
14.01. 13:25 esw  RE: Clanok zalozeny na domnienkach
22.01. 20:47 Ladislava  RE: Clanok zalozeny na domnienkach
01.02. 18:43 olga de Espana  RE: Clanok zalozeny na domnienkach
12.01. 08:36  Jenom drobně podotknu, kolik bude zpátečka do stranických pokladen!
12.01. 09:36 RomanTička  RE: Jenom drobně podotknu, kolik bude zpátečka do stranických pokladen!
12.01. 10:13 janko  RE: Jenom drobně podotknu, kolik bude zpátečka do stranických pokladen!
12.01. 09:35 zb  manipulace a lez
12.01. 10:23 RomanTička  RE: manipulace a lez
12.01. 10:32 Bureš  RE: manipulace a lez
12.01. 14:31 baba_Blažková  RE: manipulace a lez
12.01. 10:46 Dap z lesa  RE: manipulace a lez
12.01. 11:24 Petr Křivý  RE: manipulace a lez
12.01. 23:59 Martin K.  RE: manipulace a lez
13.01. 01:57 steve  RE: manipulace a lez
13.01. 02:47  RE: manipulace a lez
13.01. 03:09 steve  RE: manipulace a lez
13.01. 12:26 Petr Křivý  RE: manipulace a lez
13.01. 19:14 steve  RE: manipulace a lez
16.01. 08:21 Marten264  RE: manipulace a lez
13.01. 15:39 JanaJ  RE: manipulace a lez
13.01. 17:10 dub  RE: manipulace a lez
15.01. 10:32 JanaJ  RE: manipulace a lez
15.01. 16:53 dub  RE: manipulace a lez
17.01. 14:18 JanaJ  RE: manipulace a lez
17.01. 16:48 dub  RE: manipulace a lez
14.01. 11:45  RE: manipulace a lez
14.01. 17:57 Dominik M.  RE: manipulace a lez
14.01. 19:11  RE: manipulace a lez
15.01. 05:26  RE: manipulace a lez
15.01. 15:22 Dominik M.  RE: manipulace a lez
12.01. 13:13 jan vítek  RE: manipulace a lez
12.01. 15:07 Vladimír Stwora  RE: manipulace a lez
13.01. 01:56 Robert2  RE: manipulace a lez
13.01. 01:57 Robert2  RE: manipulace a lez (dokončení)
13.01. 18:41 baki  RE: manipulace a lez
14.01. 23:51 Karel IV.  RE: manipulace a lez
17.01. 18:27 baki  RE: manipulace a lez
12.01. 09:57 Stanley  Církev již tak parazitruje na společnosti
13.01. 20:26  RE: Církev již tak parazitruje na společnosti
12.01. 10:05 filipJinej  je to tak
12.01. 10:19 J. Hruška  Je to samozřejmě značně nepřesné.
12.01. 10:44 Petr Řehák  Dela se me zle
12.01. 11:29 RomanTička  RE: Dela se me zle
12.01. 12:35 AlA777  RE: Dela se me zle
13.01. 01:26  fotka nemá parametry informace
13.01. 04:18 AlA777  RE: fotka nemá parametry informace
15.01. 06:02  RE: fotka nemá parametry informace
12.01. 10:47 J. Hruška  Pro zajímavost.
12.01. 11:09  Z diskusí jinde
13.01. 19:14  RE: Z diskusí jinde
15.01. 10:59  RE: Z diskusí jinde
12.01. 11:38 mkadlec  V pravu se nevyznam
12.01. 16:44 keduT  RE: V pravu se nevyznam
13.01. 09:55 Petr Řehák  RE: V pravu se nevyznam
14.01. 04:06 p.  RE: V pravu se nevyznam
15.01. 11:17  RE: V pravu se nevyznam
16.01. 21:33 steve  RE: V pravu se nevyznam
12.01. 11:49 keduT  církev
12.01. 13:09 baba_Blažková  RE: církev
12.01. 11:55 keduT  informace o vyvlastnění církve
12.01. 13:25 Vopice  RE: informace o vyvlastnění církve
12.01. 13:54 L.C.  RE: informace o vyvlastnění církve
13.01. 18:55 Satanist  RE: informace o vyvlastnění církve
15.01. 12:52  RE: informace o vyvlastnění církve
12.01. 12:20 Petr Mautner  seznam konkrétních položek se někomu nehodí do krámu
12.01. 12:52 Zet  Článek je hromada kravin
12.01. 14:35 Katolík  Církev má právo na veškerý majetek
12.01. 14:37 keduT  diskutující
12.01. 15:12 Vopice  RE: diskutující
12.01. 16:54 keduT  RE: diskutující
12.01. 17:36 Vopice  RE: diskutující
13.01. 20:48  RE: diskutující
14.01. 23:17 čěf  RE: diskutující
15.01. 00:45 baba_Blažková  RE: diskutující
12.01. 15:26 Katolík  RE: diskutující bloudí
12.01. 15:31 baba_Blažková  RE: diskutující
14.01. 10:45 Lin  RE: diskutující
12.01. 14:46  kolosální lumpárna a zlodějna
13.01. 00:02 p.  RE: kolosální lumpárna a zlodějna
12.01. 15:49 srsto  spolocnost
12.01. 17:37 petesv  Předběžné opatření
12.01. 18:13 steve  RE: Předběžné opatření
12.01. 19:50 Kysučan  CIRKEV
12.01. 20:02 rem  Má právo, nemá právo...
12.01. 20:04 rem  Má právo, nemá právo
12.01. 20:21 steve  RE: Má právo, nemá právo
13.01. 03:02  RE: Má právo, nemá právo
12.01. 21:19 Niteo  Něco tu vůbec nezaznělo
12.01. 22:47 dub  RE: Něco tu vůbec nezaznělo
12.01. 23:08  RE: Něco tu vůbec nezaznělo
13.01. 02:11 p.  RE: Něco tu vůbec nezaznělo
12.01. 22:37 Magnus Maximus  Masaryk a církev
13.01. 01:48 steve  RE: Masaryk a církev
13.01. 02:58 Aeternitas  Umberto Eco - Jméno růže
14.01. 19:34 mkadlec  RE: Umberto Eco - Jméno růže
13.01. 08:06 Satanist  Cirkev ?
13.01. 18:34 steve  RE: Cirkev ?
13.01. 20:00 Satanist  RE: Cirkev ?
13.01. 21:52  RE: Cirkev ?
13.01. 10:17 Karfik  Bůh od slova bohatství
13.01. 10:18 Pavel -Čert- Němec  Buh je produkt
13.01. 11:39  Katolickou církev a jejich neudržitelná dogmata stejně majetek nezachrání!
13.01. 18:02 Starý doktor  Právně historická expertíza UK k církevnímu majetku
13.01. 19:08 Starý doktor  Současný právní pohled na církevní restituce
15.01. 10:45  Sice trochu odbocim,
15.01. 20:15  kecy
15.01. 22:03 dub  RE: kecy
15.01. 22:16 Oracle  RE: kecy
17.01. 23:34  RE: kecy
15.01. 21:17 Dux  Článek je neuvěřítelně LŽIVÝ ŽIDOKOMUNISTICKÝ ŽVÁST
15.01. 21:25 F&T  Klid, tento papež je už předposlední
16.01. 06:43 Jcch  Český ateista je ostuda Evropy.
16.01. 08:06  RE: Český ateista je ostuda Evropy.
16.01. 08:03  !

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,86 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,88 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
21,37 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 007,22 Kč
1 unce stříbra
393,44 Kč
Bitcoin
203 406,79 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 370