Diskuze k článku

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Příspěvků 57

7.2.2003 6:13

"Takyargumenty" pro válku už tu jednou byly

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Dossier, cited by Powell, called "a sham" (02/06/2003, http://www.thenation.com/thebeat/index.mhtml?bid=1&pid=374)

Speaking to the United Nations on Wednesday, in an address that was broadly portrayed as a case for war with Iraq, Secretary of State Colin Powell argued that, "Iraq today is actively using its considerable intelligence capabilities to hide its illicit activities." To support that claim, Powell said, "I would call my colleagues attention to the fine paper that United Kingdom distributed yesterday, which describes in exquisite detail Iraqi deception activities."

It turns out, however, that much of that "fine paper" - a dossier distributed by the office of British Prime Minister Tony Blair under the title, "Iraq - Its Infrastructure of Concealment, Deception and Intimidation" - was not a fresh accounting of information based on new "intelligence" about Iraqi attempts to thwart UN weapons inspections. Rather, the document has been exposed by Britain's ITN television network as a cut-and-paste collection of previously published academic articles, some of which were based on dated material.

Substantial portions of the report that Powell used to support his critique of Iraq were lifted from an article written by a postgraduate student who works not in Baghdad but in Monterey, California, and who based much of his research on materials left in Kuwait more than a dozen years ago by Iraqi security services.

ITN's Channel 4 News (http://www.channel4.com/news/) revealed Thursday night that at least four of the government report's 19 pages had been copied from an internet version of an article by the California researcher, Ibrahim al-Marashi, which appeared in September, 2002, in an academic journal, the Middle East Review of International Affairs. According to al-Marashi, he was not contacted by the British government regarding his research or his sources.

...

In addition to the sections taken from al-Marashi's article, according to the Guardian, "The content of six more pages (of the dossier) relies heavily on articles by Sean Boyne and Ken Gause that appeared in Jane's Intelligence Review in 1997 and last November. None of these sources is acknowledged."

atd. atd.

Jo, není nad "nejnovější" šokující "důkazy" ...

(Přesvědčit americké kongresmany před minulou válkou s Irákem pomohlo srdceryvné očité svědectví mladé Kuvajťanky, že Saddámovi vojáci vyhazují malá nemluvňata z inkubátorů. Později se ukázalo, že ona dívenka je dcerou kuvajtského velvyslance v USA a nic takového neviděla. Co se bude servírovat tentokrát?)

PS: http://www.mindfully.org/Reform/Nayira-Witness-Incubator-Kuwait6jan92.htm

8633

9.2.2003 0:17

Jen pro úplnost...

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 8633

... tady je odkaz na původní zdroj analyzující poslední britský "dossier": http://www.channel4.com/news/home/z/stories/20030206/dossier.html

8688

7.2.2003 10:19

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Co hraje spojenec a pritel Israel?

ISRAELI PROFESSOR SAYS ISRAEL "COULD AVENGE THE "HOLOCAUST" BY DESTROYING ALL CAPITOLS OF EUROPE!
SPECIFICALLY MENTIONS "ROME" IN NOT SO VEILED THREAT AGAINST VATICAN
These arrogant KIKES deserve to be wiped off the face of this planet!

8637

7.2.2003 15:50

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Jiri Valtr 209.?.?.?

Pri vedomi toho, kdo jste, pane autore, nemohu pochopit, proc vam bylo zapotrebi pouzit vyrazivo, jako napriklad: "...a kdyz zacal general zvanit...", "...Nepozaduje snad milovana rezoluce...", "...poplacaje je svyma velkyma rukama...","...bilych chrupu..."?! Copak nevite, ze pokud se v komentari, notabene politickem a i sebevic kritickem, pouzije nejakych lacine zlehcujicich ci zesmesnujicich forem, ze vzdy existuje vetsi riziko, ze ponizen muze byt spise samotny autor, nez zesmesnovany objekt v textu, coz se ve vasem pripade stalo, tedy alespon pro me? Co jste tim chtel, proboha, docilit? Jsem vskutku ponekud zmaten, nerozumim tomu.

Uz jsem tady napsal, ze uz samotne Sadamovo dlouholete despoticke vudcovstvi, tedy jenom ten princip, nasvedcuje, ze muze byt v te zemi cosi spatneho, az nebezpecneho. Taky jsem uz prohlasil, ze americti predstavitele vedi, cim Iraku v minulosti, kdyz se s nim spolcovali proti jinemu nepriteli, pomohli, takze nynejsi usudky Bushe ml. a spol. mohou byt verohodnejsi nez neverohodnejsi. A nejhorsi podle me je islam, jenz umoznuje za urcitych okolnosti nemit zabrany pred nicim, kterezto "urcite okolnosti" ted muslimove pri pohledu na sachovnici celosvetove strategie neochvejne spatruji.
Znovu zopakuji uz jednou tu mnou vyslovene: Irackeho vudce je nutne odstranit za kazdou cenu a je nutne zacit neco delat s islamem. Nevim ovsem, co a jak, a mam i obavy, ze bude prolito hodne nevinne krve. Ale jina cesta uz asi neexistuje. Dosud jsem doufal, ze nakonec Sadam zvysene americke vojenske haraseni psychicky neunese a nejak se odklidi, a tak krizi ponekud odhroti, ted uz ale tomu neverim.
Avsak dodavam, jak jsem i to tady napsal: Tusim, ze za postojem USA je i nafta, nebo mozna ona je hlavnim hybatelem, coz mi vylozene nesedi, ale zase jeste jednou: pokud to naftove zamereni napomuze k provetrani vladnouci iracke elity, jako ucel bude pro me prijatelnejsi, nez aby Sadam u moci nadale pretrvaval.

P.S. Vase ironie o "bilych zubech" mi nesedi nejvic. Povazuji cloveka, ktery nedba o svoje zuby tak, ze druhemu je zapotrebi od nich odklanet oci, za neduveryhodneho. Notabene na Zapade. Vim, ze to stoji urcity peniz, ale kdyz si clovek odpusti dejme tomu dvacetinasobne doruceni pizzy az do domu a namisto toho si oblozi chleb sam, muze usetrit na peknou korunku.

8648

7.2.2003 16:32

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8648

>Pri vedomi toho, kdo jste, pane autore, nemohu pochopit, proc vam
>bylo zapotrebi pouzit vyrazivo, jako napriklad: "...a kdyz
>zacal general zvanit...", "...Nepozaduje snad
>milovana rezoluce...", "...poplacaje je svyma
>velkyma rukama...","...bilych
>chrupu
..."?!

Když překládám cizí text, je mou povinností držet se co nejtěsněji původního smyslu. Kdybyste si kliknul na link za článkem vedoucí k originálu, viděl byste, že:

1. ...když začal generál žvanit... je v originále ...when General Powell started blathering.... Slovo blathering se překládá jako tlachat, žvanit.

2. Powellova milovaná rezoluce... je v originále Powell's beloved UN resolution 1441.... Beloved se překládá jako milovaná, drahá.

3. ...velkýma rukama...bílých chrupů je v originále ...winding his great arms around them...his big American hug...with its toothy smiles and constant handshakes. Nemusím snad ani říkat, že přídavné jméno great se překládá jako velký, ohromný, velikánský, mohutný, rozlehlý,značný a toothy znamená doslova zubatý, což v tomto případě bylo nutno přeložit volněji.

8649

7.2.2003 20:43

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 8649

>>Pri vedomi toho, kdo jste, pane autore, nemohu pochopit, proc
>>vam bylo zapotrebi pouzit vyrazivo, jako napriklad: "...a kdyz
>>zacal general zvanit...", "...Nepozaduje snad
>>milovana rezoluce...", "...poplacaje je
>>svyma velkyma rukama...","...bilych chrupu..."?!
>
>Když překládám cizí text, je mou povinností držet se co
>nejtěsněji původního smyslu. Kdybyste si kliknul na link za
>článkem vedoucí k originálu, viděl byste, že:
>
>1. ...když začal generál žvanit... je v originále
>...when General Powell started blathering.... Slovo
>blathering se překládá jako tlachat, žvanit.
>
>2. Powellova milovaná rezoluce... je v originále
>Powell's beloved UN resolution 1441.... Beloved se
>překládá jako milovaná, drahá.
>
>3. ...velkýma rukama...bílých chrupů je v originále
>...winding his great arms around them...his big American
>hug...with its toothy smiles and constant handshakes. Nemusím
>snad ani říkat, že přídavné jméno great se překládá jako velký,
>ohromný, velikánský, mohutný, rozlehlý,značný a toothy znamená
>doslova zubatý, což v tomto případě bylo nutno přeložit volněji.

Nerozumim reakci. Ja to nevytykam prekladateli Vladimiru Stworovi, nybrz autorovi Robertu Fistovi.

8655

8.2.2003 2:26

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8655

Pane Valtr,

jeden pise anglicky, druhy cesky ale oba maji nenavist vuci USA, Bushovi, a Israeli. Takze jen jejich rodny jazyk je rozdeluje.

8664

8.2.2003 22:59

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Rado 24.?.?.?

Reakce na 8664

Podla mna nenavist, ci skor odpor k Bushovi sa nerovna nenavisti k USA. Mozem povedat, ze Bush je fasisticky moron, ktory zavadza totalitne zakony a prisluhuje vyvolenej skupine podnikatelov a zaroven ze USA je uzasna krajina s obrovskymi moznostami, ktora priniesla svetu vela skvelych myslienok. Nemam dojem, ze by si to nejako protirecilo, alebo sa to vylucovalo.

8685

9.2.2003 16:45

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Marcel 212.?.?.?

Reakce na 8685

>Podla mna nenavist, ci skor odpor k Bushovi sa nerovna nenavisti
>k USA. Mozem povedat, ze Bush je fasisticky moron, ktory zavadza
>totalitne zakony a prisluhuje vyvolenej skupine podnikatelov a
>zaroven ze USA je uzasna krajina s obrovskymi moznostami, ktora
>priniesla svetu vela skvelych myslienok. Nemam dojem, ze by si to
>nejako protirecilo, alebo sa to vylucovalo.

Kdyby byl Bush prezidentem Francie či Anglie v 30.tých letech 20.století tak by žádný Hitler a jemu podobní neměli šanci 2.sv. válku vůbec rozpoutat. Žel bohu podobní "intelektuálové " , kteří opovrhují vojenskou hrozbou coby nejúčinější obranou míru dopustili, že si pak tito diktátoři dělali a dělají co se jim zlíbí!!!! Kdy se už konečně Evropa poučí z vlastních dějin? A kde by dnes byla Evropa, kdyby v Americe převládali podobné pseudonázory a pacifistická hnutí? Zdravili bychom se dnes v celé Evropě Guten Tag!!!!!!!!! Děkuji, nechci!!!

8699

10.2.2003 1:29

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8699

Marcel, kdyby jeste tady existovaly punciky, tak bych Ti dal 50 punciku do plusu. To, co Ty rikas si lidi porad nemuzou srovnat v hlave.

8703

10.2.2003 4:11

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8699


>
>Kdyby byl Bush prezidentem Francie či Anglie v 30.tých letech
>20.století tak by žádný Hitler a jemu podobní neměli šanci 2.sv.
>válku vůbec rozpoutat. Žel bohu podobní "intelektuálové
>" , kteří opovrhují vojenskou hrozbou coby nejúčinější
>obranou míru dopustili, že si pak tito diktátoři dělali a dělají
>co se jim zlíbí!!!! Kdy se už konečně Evropa poučí z vlastních
>dějin? A kde by dnes byla Evropa, kdyby v Americe převládali
>podobné pseudonázory a pacifistická hnutí? Zdravili bychom se
>dnes v celé Evropě Guten Tag!!!!!!!!! Děkuji, nechci!!!

>
...da se vasi logikou dojit k zaveru,ze od Saddama se blizi hrozba treti svetove valky?
O jakych pseudonazorech a pacififistickych hnutich tu hovorite?

8704

10.2.2003 18:49

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Marcel 213.?.?.?

Reakce na 8704

...nevím jestli přímo třetí světové, ale veliká hrozba tu je. Představme si co by asi udělal (Sadám) v případě, že by se mu podařilo vyvinout jadernou zbraň. Jak by s ní asi naložil, když se nezdráhal proti vlastnímu!!!!!!!!!!!!! obyvatelstvu použít zbraně hromadného ničení. Je takovíto "člověk" vůbec normální? Vše totiž nasvědčuje tomu, že Irák na dokončení této děsivé (atomové) zbraně věnuje značné úsilí a pozornost. Dokážu si snadno představit jak ji pak bez většího zdráhání bude moci poskytnout nejrůznějším skupinám usilujícím o zničení, či co největší poškození USA. 11.září by proti tomu byla "dětská slavnost". Plně chápu obavy USA o vlastní a de facto i světovou bezpečnost. Vždyť biologické či chemické zbraně mohou způsobit snad i daleko větší škody než atomové zbraně. A těmito Sadám již dlouhou dobu disponuje. Myslím, že 11.září otevřelo oči i těm nejzatvrzelejším zastáncům "vyjednávání" či spíše uplácení teroristů a diktátorů.

8724

11.2.2003 0:48

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8724

>...nevím jestli přímo třetí světové, ale veliká hrozba tu je.
>Představme si co by asi udělal (Sadám) v případě, že by se mu
>podařilo vyvinout jadernou zbraň
..cili stavite sve zavery na predstavach.
Jak by s ní asi naložil, když
>se nezdráhal proti vlastnímu!!!!!!!!!!!!! obyvatelstvu použít
>zbraně hromadného ničení.
Neni nutno se vzajemne presvedcovat,ze je to hajzlik.Ovsem neni jediny,kdo se takto zachoval k vlastnim lidem(na ktere my-zapadni civilizace budeme ted hazet, ve jmenu miru,bombicky).

Je takovíto "člověk" vůbec
>normální?
Neni takovyto clovek normalni...je megaloman...
Vše totiž nasvědčuje tomu, že Irák na dokončení této
>děsivé (atomové) zbraně věnuje značné úsilí a pozornost.
..co tomu nasvedcuje?Korea uz je ma hotove.To vas nedesi?

Dokážu
>si snadno představit jak ji pak bez většího zdráhání bude moci
>poskytnout nejrůznějším skupinám usilujícím o zničení, či co
>největší poškození USA. 11.září by proti tomu byla "dětská
>slavnost". Plně chápu obavy USA o vlastní a de facto i
>světovou bezpečnost.
..i ja jejich obavy chapu,jen nemam vasi jistotu,ze prevalcovanim Iraku,nastane ve svete pohoda a vsichni se budeme mit radi.

Vždyť biologické či chemické zbraně mohou
>způsobit snad i daleko větší škody než atomové zbraně. A těmito
>Sadám již dlouhou dobu disponuje. Myslím, že 11.září otevřelo oči
>i těm nejzatvrzelejším zastáncům "vyjednávání" či spíše
>uplácení teroristů a diktátorů.
Domnivala jsem se,ze jsou dukazy,ze 11.zari ma na svedomi Al Kaida.
Predstavujete si tuhle "preventivni valku",jako odstrasujici priklad pro ostatni?

8731

11.2.2003 5:18

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8731

Pani Ajo,

ve 30-tych letech se cely svet smal Hitlerovi jako nejakemu saskovi, a nikdo ho nebral vazne ani ve vlastnim Nemecku. Co se vsechno stalo uz jiste vite. Jiste take vite, ze svet by vypadal jinak, kdyby nebylo druhe svetove valky. Komunismus by asi vypadal jinak, Israel by mozna neexistoval a podobne. Takze to nebylo jenom sest roku valky, ale dalsi desitky let po ni byly formovany jinak, nez kdyby valky nebylo.
Kdo nakonec musel zasahnout vite take. Anglie a Rusko by valku neutahli.
Kdyz porovnate Hitlera se Saddamem, tak Saddam je daleko nebezpecnejsi nez byl Hitler a Saddam disponuje s daleko nebezpecnejsim arsenalem, nez mel Hitler.
Pani Ajo, ja bych byl ten prvni, kdo by sel protestovat proti valce, kdybych vedel, ze je tady jine reseni. Ted mne nezbyva, nez podporovat Anglii a USA v konfliktu se Saddamem.

8737

11.2.2003 13:32

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8737

>Pani Ajo,
>
>ve 30-tych letech se cely svet smal Hitlerovi jako nejakemu
>saskovi, a nikdo ho nebral vazne ani ve vlastnim Nemecku.

Vidite to,Brnaku,uz se zase vtiram.[smích] Nekde jsem tu uz pred casem citovala meho editorialistu,ktery rika,ze srovnavani Hitlera se Saddamem pokulhava.Hitler mel ideologii a armadu.Ma je i Saddam?


Co se
>vsechno stalo uz jiste vite. Jiste take vite, ze svet by vypadal
>jinak, kdyby nebylo druhe svetove valky. Komunismus by asi
>vypadal jinak, Israel by mozna neexistoval a podobne. Takze to
>nebylo jenom sest roku valky, ale dalsi desitky let po ni byly
>formovany jinak, nez kdyby valky nebylo.
Jiste,mozna i historie Ceskoslovenska by se vyvijela jinak,kdyby si spojenci jeste behem valky nerozdelili povalecnou Evropu tak,jak si ji rozdelili.

>Kdo nakonec musel zasahnout vite take. Anglie a Rusko by valku
>neutahli.
I vy si myslite,ze patrim mezi "protiamericke hysterky"?Prece zadne zasluhy Americe neupiram.

>Kdyz porovnate Hitlera se Saddamem, tak Saddam je daleko
>nebezpecnejsi nez byl Hitler a Saddam disponuje s daleko
>nebezpecnejsim arsenalem, nez mel Hitler.
Kdyz si pred sebe polozim mapu sveta a zacnu treba Afrikou(a nezustanu jen u ni),najdu takovych hajzliku,jako je Saddam povicero.
O tom,co Saddam vlastni nebo ne,me porad nikdo jeste nepresvedcil.Alo ono na tom ani tak moc nezalezi.Valka ,podle meho nazoru,bude.

>Pani Ajo, ja bych byl ten prvni, kdo by sel protestovat proti
>valce, kdybych vedel, ze je tady jine reseni. Ted mne nezbyva,
>nez podporovat Anglii a USA v konfliktu se Saddamem.
To je ta vyhoda demokracie,vy muzete podporovat ty,kteri vidi valku,jako jedine vychodisko,ja mohu byt na strane,ktera je proti valce.Nikdo na nas,za nase nazory neudela ty ty ty.Ale v zaveru se to rozhodne bez nas,at s tim souhlasite nebo ja nesouhlasim.

Zdravim vas Aja-vterka

8747

10.2.2003 21:22

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 8704

Vazena Ajo,

ano, od Saddama se blizi hrozba treti svetove valky. Proc?
Pokud se mu podari odvratit nebo vyvratit narceni, ze vlastni ZHN,
a cast svetove verejnosti zabrani vojenskemu zasahu clenu OSN, nebo US a Anglie bez podpory ostatnich, stoupne jeho "cena" v ocich vetsiny muslimu na miru blizkou zijiciho boha. Pokud se mu podari ve jmenu nabozenstvi ( ci nejake jine ideologie - napr. strach a nenavist ke zhnilemu zapadnimu svetu, reprezentovanemu USA...) ziskat podporu ostatnich statu v regionu a jejich obyvatel, bude to podstatne vetsi problem kontrolovat, jakymi zbranemi disponuji, kdo a jak je chce pouzit.
Zase bude "zapadni svet" (nas svet) stat pred rozhodnutim, co delat... tentokrate proti pravdepodobne desetinasobnemu poctu muzu ve zbrani a v nekolika zemich najednou. S vojaky, pro ktere je nejvetsi odmenou zemrit ve jmenu sveho nabozenstvi. Co potom?
Mate ten pocit, ze se timto vse ukonci? Vsechno je "OK", nechame je byt...
Proc tolik lidi nechape, ze tato "valka", zacala pred mnoha a mnoha staletimi a zdaleka neni u konce. Bohuzel se zmenily
technologie a nastroje vedeni valky. Je to souboj dvou zivotnich filozofii, dvou rozdilnych postoju ke smeru vyvoje spolecnosti atd.
Pokud nase civilizace dokazala ochranit nas zpusob zivota (krizacke vypravy, Britske Imperium, zahranicni politika USA /pravdepodobne mnohdy spinava/... ) nehrozilo nam zadne prime nebezpeci. To se bohuzel zmnenilo. Dnes uz se branit nedokazeme. (11.zari)
Otazka jestli je to spravedlivese primo podbizi...
[RED]Neni.[/R] Spravedlive by bylo, nechat vytalnejsi, bojovnejsi a odhodlanejsi (fanatictejsi?) narod ci skupinu narodu vyhrat "jejich" svatou valku, zavest ve svete jejich politicky a nabozensky rad a system. "Nase" zmekcila, spoustou moralne-pravnich kodexu oklestena spolecnost mele z posledniho. JSME ODSOUZENI K ZANIKU!... Pokud na nasi ochranu nekdo neco neudela...
Proto jsem na strane tech, kteri chteji neco delat.
Osobne bych chtel pro sebe a alespon svoje deti a jejich deti, aby prozily zivot ve spolecnosti, ktera uznava demokracii, svobodu projevu slova, nabozenstvi a tolerance...
Jen doufam, ze nejsem jediny...

Vas s uctou

Frantisek Tursik

8727

11.2.2003 1:05

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8727

Nebojte se,pane Tursiku,urcite nejste s vasimi nazory osamocen.
Bez jakekoliv ironie vam a vasim detem preji,at muzete zit ve spolecnosti,ktera uznava demokracii,svobodu slova,nabozenstvi a toleranci....jen si nejsem jista,ze jsem pripravena na cestu k takove idealni spolecnosti,prostrednictvim preventivnich valek...ale to je muj problem,ja vim.Ja se jeste chvili budu ,jak uvadite,drzet moralky(sice pochazi z krestanstvi,ke kteremu nemam zadny vyhraneny vztah,ale dosud mi vyhovuje).

8733

11.2.2003 5:54

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 8733

Vazena Ajo,

ja se Vam snazil vysvetlit, proc Saddam, /dle meho nazoru/, primo ohrozuje mir a privadi svet blize ke treti svetove valce....
Vy me odpovidate, ze ... bez ironie ... tim popiram moralku... (krestanskou nebo nejakou jinou). Cim prosim Vas?
Myslim, ze tady nejste spravedliva...
Co jsem napsal je, ze jsem nazorove na strane tech, kteri se snazi neco delat.
Jsem rad, ze vlada US svoji (natlakovou) politikou umoznila navrat zbrojnich inspektoru do Iraku a budu jeste radeji, pokud jim Iracka vlada doda uspokojive odpovedi a vysvetleni na jejich dotazy. A budu jeste o mnoho radeji, pokud se cela situce vyresi mirovou cestou...
Co nejsem rad, ze stale vice a vice lidi propada modnimu trendu "Antiamericke histerie", ktera dovoli postavit se nazorove na stranu maniakalnimu psychopatovi a hledat moralni zaklad snahy o privedeni ho k odvednosti.
Vim, ze "nejste pripravena na cestu k takove idealni spolecnosti, prostrednictvim preventivnich valek".. Jen pro moji informaci.... a bez ironie,..... na jakou cestu jste pripravena?
Co jste pripravena (osobne) udelat, podstoupit, obetovat k dosazeni idealni spolecnosti?
Mam ten pocit, ze drzet se nazoru a moralky, ktere nam vyhovuji.... jaksi stacit nebude.

S uctou

Frantisek Tursik

8739

11.2.2003 13:15

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8739

>Vazena Ajo,
>
>ja se Vam snazil vysvetlit, proc Saddam, /dle meho nazoru/,
>primo ohrozuje mir a privadi svet blize ke treti svetove
>valce....
Vysvetloval jste to mne,tedy odpovidam za sebe.Ja jsem,pane Tursiku,vase nazory pochopila,lec neprijala za sve.

>Vy me odpovidate, ze ... bez ironie ... tim popiram moralku...
>(krestanskou nebo nejakou jinou). Cim prosim Vas?

Nerekla jsem,ze popirate moralku,jen jsem sdelila,ze ja se te sve hodlam drzet.

>Myslim, ze tady nejste spravedliva...
>Co jsem napsal je, ze jsem nazorove na strane tech, kteri se
>snazi neco delat.
Neminila jsem se vas nejak dotknout.

>Jsem rad, ze vlada US svoji (natlakovou) politikou umoznila
>navrat zbrojnich inspektoru do Iraku a budu jeste radeji, pokud
>jim Iracka vlada doda uspokojive odpovedi a vysvetleni na jejich
>dotazy. A budu jeste o mnoho radeji, pokud se cela situce vyresi
>mirovou cestou...

I ja.

>Co nejsem rad, ze stale vice a vice lidi propada modnimu trendu
>"Antiamericke histerie", ktera dovoli postavit se
>nazorove na stranu maniakalnimu psychopatovi a hledat moralni
>zaklad snahy o privedeni ho k odvednosti.

Nepatrim mezi antiamericke hysterky,mam Ameriku rada,ale mam vyhrady k administrative pana Bushe-predpokladam,ze se oboji nevylucuje.Rozhodne nestojim nazorove na strane Saddama.Pripustite,ze i ten,kdo nesouhlasi s valkou,neni nezbytne nutne kamarad Saddama?Kdysi jsem tu psla o "skatulkovani".A uz je to tu zase.

>Vim, ze "nejste pripravena na cestu k takove idealni
>spolecnosti, prostrednictvim preventivnich valek".. Jen pro
>moji informaci.... a bez ironie,..... na jakou cestu jste
>pripravena?
Soude podle historie,idealni spolecnost neexistuje.Bude jednou?To je otazka.
>Co jste pripravena (osobne) udelat, podstoupit, obetovat k
>dosazeni idealni spolecnosti?

Co touhle otazkou myslite?Zda jsem ochotna vzit pusticku do ruky a jit valcit?Ne, to nejsem,jak uz jsem nekde napsala,nejsem na 100% pacifista,je mi jasne,ze jsou situace,kdy je proste valka nevyhnutelna.Tahle se mi zda zbytecna. Aja-vterka

>Mam ten pocit, ze drzet se nazoru a moralky, ktere nam
>vyhovuji.... jaksi stacit nebude.

>
>S uctou
>
>Frantisek Tursik

8746

11.2.2003 23:52

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

matej 209.?.?.?

Reakce na 8739

Vazeny pane Tursiku,
velice pekne jste to napsal. Ano svet ve sve "Proti-americke
histerie" je schopen obetovat i sam sebe. Ja si myslim, ze je
tak nejak v nasi lidske povaze, ze musime mit nekoho radi a
stejne nekoho nenavidet. Pred ctvrt stoletim, kazdy nenavidel
komunismus, dnes zase kazdy nenavidi Ameriku a jeji politiku.
Nenavist je tak velika, ze s toho mileho chlapce Saddama vlastne
udelali malem hrdinu. Ano, nekdy vasne jsou silnejsi nez racio-
nalni mysleni. Asi to tak musi byt v te nasi povaze. Je to moc
velka skoda.

8763

10.2.2003 8:36

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Ludek socka (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 8699

Kbyby byli vsichni tak osviceni jako Vy... kdyby, kdyby, kdyby. Az bude jednou koncit tato valka bude se take rikat "kdyby", preji Vam, at se dokazete opet s tim Vasim "kdyby" srovnat. U nas rikame: "Po bitve kazdy general..."
"Guten Tag" z Evropy, vasi valku nechci!

8708

10.2.2003 18:23

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Marcel 213.?.?.?

Reakce na 8708

Obávám se, že jste mi nepochopil. Snažím se jen říct, že s diktátory a lidmi krerým je demokracie jen prosmích se ani jinak jednat nedá.

8723

7.2.2003 17:00

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 8648

Ja jen malou pripominku k tomu P.S. Nevim, jestli tento komentar byl nutny. Nechapu, proc by clovek se spatnym chrupem mel byt "neduveryhodny". Znam lidi, kteri maji ne velice vabne vypadajici (zazloutly, jelikoz se narodili se sklovinou, ktera neni zarive bila), ale zato velice zdravy chrup. A s tim komentarem o pizze a o korunce: nevim jake jsou u vas ceny, ale tam kde bydlime my, stoji kvalitni bila korunka $800. (Mozna je u vas drazsi pizza...). [smích]

8650

10.2.2003 8:26

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Ludek socka (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 8648

>P.S. Vase ironie o "bilych zubech" mi nesedi nejvic. Povazuji cloveka, ktery nedba o svoje zuby tak, ze druhemu je zapotrebi od nich odklanet oci, za neduveryhodneho. Notabene na Zapade....

V tom to prave je. Lide spis uveri lzim z ust plnych bezchybnych usmevu[pláč] Notabene na zapade[smích]

8707

7.2.2003 19:25

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Karel Vejvoda vejkar (zavináč) seznam (tečka) cz 199.?.?.?

ZASE UBOHY CLANEK..STEJNY AUTOR. PROC SE VUBEC OBTEZUJE..TAKOVE NAZORY SE VYKLADAJI V HOSPODE..AUTOR SI DELA OSTUDU SAM SOBE!!

8653

10.2.2003 8:39

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Ludek socka (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 8653

Kazdy si dela ostudu prevazne sam sobe[smích]

8709

7.2.2003 20:51

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

O tom,co je Sadám za zvíře celkem není pochyb.
/Rozpouštění odpůrců v kyselině za živa a další odsouzenci se musí
dívat,aby alespoň něco prozradili,takže potom mají velkou milost,že jsou jenom pověšeni,či zastřeleni.Prostě je "veliká radost",se v takovém státě dopustit nějaké i domnělé protistátní činnosti.
To si musí člověk vůbec odpustit,že se narodil! /
Když však přemýšlím,co je ve zprávě ,která byla předložena ze strany
USA v OSN,nevím zdali už jsme na tom tak,že lež je více než
poplužní dvůr.
Všechny informace,které jsou předkládány k věření a které pocházejí
systémově z ověřitelných zdrojů zpravodajských služeb USA mají jasnou identifikaci v čase a místě.
PROČ NEBYLY TYTO INFORMACE OKAMŽITĚ PŘEDÁNY ISPEKTORUM OSN !!!
Jejich vybavení / vrtulníky a jiné / je přeci přímo předurčují
velice rychle a operativně vyhledat určené místo nebo objekt,
které je zpravodajsky tzv. "vytěženo" a je možné se zmocnit
věcí,které jsou ve zpravodajské zprávě uváděny.
Místo toho je umožněno Iráku zakázané věci uschovat.
NENECHTE SE MÝLIT !!!
Je to přímo ukázková práce,jak lze manipulovat s veřejným míněním,
které je možné přirovnat, když se hraje mariáš, ke hře ,které se říká "betl".Pro neznalé - vyhrává ten,kterému jsou všechny karty
přebity.
Je jasné,že USA má důvody,aby inspektoří nic nenašli.
Rozruch se zprávou je potom veliké kalení vody a mlžení.
Je to paradoxní,ale jiné vysvětlení se nenalézá.
Opravdu se jedná o nějakou celosvětovou politickou hru,jejíž účel
mně není úplně jasný.
A proč je kolem toho tolik humbuku.
Nejspíše je nutné tzv. "iráckou krizí" světovému veřejnému mínění
pořádně vytřít zrak.
Je asi něco daleko horšího,od čeho je nutné odvést pozornost.
Ale o co se jedná, nejsem schopen doložit.
Mám nějakou představu,ale spíše nechám přemýšlet přítomné čtenáře,
aby si doplnili do rovnice další neznámé položky.
Jsem přesvědčen,že nejde jenom o ropu.I to je velmi okatá příčina.
Jednou jsem slyšel , že Sadám Husajn je ve skutečnosti špičkový
agent USA. Možná,že si teď poklepete na čelo a řeknete si:
Ten člověk se dočista zbláznil!
Nevím ,ale celá krize kolem Iráku je natolik podivná,že vůbec nazapadá do nějakého světového politického rámce.
Začátek té podivnosti začíná již útokem na WTC 11.září.
Dámy a pánové hraje se s námi "betl".
Nevím však, kdo je na druhé straně stolu.
A také nevím přesně s kterými kartami se hraje.
Kdo je vlastně v USA u moci? Prezident,který vypráví vlastenecké pohádky
a jeho ministr obrany,který je v článku nazván "žvanilem".
Ti to asi nejsou.Kdo a v čí zájem jsou na světě pořádány
podobné hrátky nevím.Už se v tom i málo vyznám.Všechno zkrátka
nesmíme vědět.Poradí někdo.
Vždycky je tady na stránkách Zvědavce čilá diskuze,
tak se dámy a pánové můžete předvézt.
Třeba někoho něco napadne.Děkuji všem.



8656

8.2.2003 0:41

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8656


>Ti to asi nejsou.Kdo a v čí zájem jsou na světě pořádány
>podobné hrátky nevím.Už se v tom i málo vyznám.Všechno zkrátka
>nesmíme vědět.Poradí někdo.
>Vždycky je tady na stránkách Zvědavce čilá diskuze,
>tak se dámy a pánové můžete předvézt.
>Třeba někoho něco napadne.Děkuji všem.

su to ti zidkovia, co si s nami hraju, bylo mi doporuceno at je taky "joinuji", tudiz zakupuji yarmulku ihned!!!!!
stefan, ten skarohlid
>
>

8661

8.2.2003 14:34

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 8661

Lidi, kliknete si u Stefana vpravo nahore na punc a podivejte se, co zase hnusak skryty za IP 209.234.157. provedl za 7 minut. Ta jeho vytrvalost propojena drzosti je sousto pro pitvu.

8679

8.2.2003 17:08

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8679

Pane Valtr,

Ja se sice za tim IP neskryvam, ale proc ho musite nazyvat hnusakem a soustem pro pitvu?? Mne jste psal, ze se mne zvysuje krevni tlak, mam mlhu pred ocima a podobne. Nemate to Vy?

8683

12.2.2003 0:04

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

matej 130.?.?.?

Reakce na 8683

Brnaku, Brnaku,
ty si moc zahravas s nasim panem Valtrem. Pockej az se tento mistr
slova na tebe nastve, jako se nastval na me a nazval me "NICEMOU".
Pak na tebe prijdou vycitky svedomi, budes v depresy, ze jsi oprav-
du odhaleny NICEMA, svedomi te bude vic a vic suzovat, zadny PROZAC
ti nepomuze a muze se dokonce stat , ze si "sahnes" na svuj vlastni
zivot.
Neni dobre, si zahravat s panem Jirim Valtrem.

8764

10.2.2003 15:52

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 8679

nevim jake mam cele IP, ale pokud toto ma byt vypadek na mou osobu, pak se hodne rychle vzpamatujte. ja jsem nepuncoval uz strasne dlouho NIKOHO, ani nahoru ani dolu. to prictete nekteremu manipulatorovi, co se v tom vyzna!!!
jinak diky p. stworovi, ze jsou ty punce v prdeli.
takze jiriku, pokud je to na me, tak doporucuji rychle vzpamatovani!
stefan

8719

11.2.2003 7:48

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 8719

>nevim jake mam cele IP, ale pokud toto ma byt vypadek na mou
>osobu, pak se hodne rychle vzpamatujte.

Pane Stefane, vam to opravdu pripada, jako utok na vasi osobu? Doufam, ze zertujete.

>takze jiriku, pokud je to na me, tak doporucuji rychle
>vzpamatovani!

Ja se nemam z ceho vzpamatovavat, spise vy z neopodstatneneho podezreni.

K veci: Moje prvni tri cisla IP jsou jako vase a "matejovy", tedy 209, a take nemam poneti, jak vypada cele moje IP. Myslim si, ze by mel pan Stwora otevrene napsat, kdo vam naparil ve vyse vzpominanem prispevku 7 negativnich puncu (nebo kolik jich bylo) za (myslim) 8 minut. Jedno vsak je jiste: Byl to jeden clovek, a jeho pocin byl zly. Prezrel bych to bez reakce, kdybych automaticky neprichazel v uvahu. A o vas jsem byl stoprocentne presvedcen, ze jste si ty negativni punce nenaparil. Takto vy se neprojevujete.

8741

11.2.2003 15:57

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8741

Zdá se, že jste si ještě nevšiml, že puncování skončilo. Stejně nechápu proč vás tak rozčiluje, že vám někdo napařil 7 záporných punců. Už jsem to x krát rozebíral, že puncování je hovadina.

8754

11.2.2003 22:59

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

matej 168.?.?.?

Reakce na 8754

Pane Milo,
nechcete po panu Valtrovi prilis moc ?

8761

11.2.2003 16:08

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8741


>Pane Stefane, vam to opravdu pripada, jako utok na vasi osobu?
>Doufam, ze zertujete.


>Ja se nemam z ceho vzpamatovavat, spise vy z neopodstatneneho
>podezreni.
proto, ze jsem cele vasi pripomince dost nerozumel, tak jsem se domnival, ze je smerovana na mou osobu. na druhe strane jsem se i divil, ze by jste mne podezrival, proto ta confusion z me strany.

>K veci: Moje prvni tri cisla IP jsou jako vase a
>"matejovy", tedy 209, a take nemam poneti, jak vypada
>cele moje IP. Myslim si, ze by mel pan Stwora otevrene napsat,
>kdo vam naparil ve vyse vzpominanem prispevku 7 negativnich puncu
>(nebo kolik jich bylo) za (myslim) 8 minut. Jedno vsak je jiste:
>Byl to jeden clovek, a jeho pocin byl zly. Prezrel bych to bez
>reakce, kdybych automaticky neprichazel v uvahu. A o vas jsem byl
>stoprocentne presvedcen, ze jste si ty negativni punce nenaparil.
>Takto vy se neprojevujete.

tady jste to uz vysvetlil, ze je tomu rozumet. no ale hlavne, ze pubce jsou uz pryc. jsem ale zvedav, co ti jedinci zase vymysli, aby
zdikreditovali jinak nazorove lidi!!!!!
stefan

8755

11.2.2003 20:44

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8755

Pani Ajo,

Hitler a Saddam jsou oba monsters. Oba maji (Hitler mel) armadu, oba maji (Hitler mel) svoji "ideologii." Hitler byl chytry, Saddam je hnup, ale zato si to vynahrazuje jinak. Kdybych si musel vybrat jednoho z nich jako sveho spojence a cloveka na koho se da spolehnout, tak bych si vybral Hitlera. Saddam muze nadelat vic skod na svete nez nadelal Hitler.

8758

11.2.2003 23:04

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

matej 209.?.?.?

Reakce na 8758

Saddam muze nadelat vic skod na svete nez nadelal Hitler.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Brnacku,
a zase jsi zapomel na presidenta Bushe, ten je horsi nez 10
Saddamu a Hitleru dohromady.

8762

12.2.2003 0:56

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8758

>Pani Ajo,
>
>Hitler a Saddam jsou oba monsters. Oba maji (Hitler mel) armadu,
>oba maji (Hitler mel) svoji "ideologii." Hitler byl
>chytry, Saddam je hnup, ale zato si to vynahrazuje jinak. Kdybych
>si musel vybrat jednoho z nich jako sveho spojence a cloveka na
>koho se da spolehnout, tak bych si vybral Hitlera. Saddam muze
>nadelat vic skod na svete nez nadelal Hitler.
..jeste,ze nejsem postavena pred takovou volbu.[smích]....za spojence bych nechtela ani jednoho.

8766

8.2.2003 0:46

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 8656

> Jednou jsem slyšel, že Sadám Husajn je ve skutečnosti špičkový agent USA.

Uvidíme, co se se Saddámem stane.

PS: Vzpomeňme na Osámu, kterého prý hledaly všechny americké zpravodajské služby (řádově tedy desetitisíce lidí). A jen pro připomenutí:

"The most important thing is for us to find Osama bin Laden. It is our number one priority and we will not rest until we find him." (G.W. Bush, 9/13/01)

"I don't know where bin Laden is. I have no idea and really don't care. It's not that important. It's not our priority." (G.W. Bush, 3/13/02)

"I am truly not that concerned about him." (G.W. Bush, repsonding to a question about bin Laden's whereabouts,
3/13/02; The New American, 4/8/02)

(http://www.buzzflash.com/contributors/2002/11/13_Laden.html)

8663

8.2.2003 2:55

Colin Powell hraje Samuela Becketta

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

dnes na cnn "jirka" prohlasil, ze saddam uz skryva sve "zbrane" 12 let. jirikovi uz taky asi jebe, ze nevi, ze ho mohli uz v tom 90-91
roce zlikvidovat, kdyz byl a najednou zase je, tak svetu nebezpecny.
what kind of crap is it?????
stefan

8668

8.2.2003 5:28

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Jana blm (zavináč) cz 198.?.?.?

VAzeni , o co tedy opravdu jde. Pan Sadam Husein se snazi vyvolat takzvane arabske (da se rici hnuti?). Ktere by nebylo zalozene na zapadnim zpusobu mysleni ale na Islamu. Tim by vyvolalo otazky o legitimizaci vlad nastolenych zapadnimi mocemi v tomto stoleti a tim se pricinit k jejich padu. Uz to bylo vyzkouseno v roce 1991 v Kuwaitu.
Tato destabilizace by ovlivnila cenu nafty neznamo kterym smerem a tato nejistota by negativne ovlivnila v zaklade vse.
Ceho si vsak USA nevsimaji jsou jemne nuance politiky .No uvidime.

8671

9.2.2003 12:32

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

matej 209.?.?.?

Reakce na 8671

no konecne jeden rozumny, racionalni prispevek, bez tech vecnych omilani frazi o imperialismu a zidovstvu

8696

8.2.2003 5:43

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

From www.HalTurnerShow.com
Jenom Buh vi ,kde je pravda!!!!!

BRITISH "INTELLIGENCE REPORT" CITED BY COLIN POWELL IN REPORT TO UN, CLAIMING IRAQ "SUPPORT OF TERRORIST GROUPS" AND OTHER "VIOLATIONS" WAS PLAGARIZED DOCUMENT OF COLLEGE GRAD STUDENT THESIS FROM 1991!
MANY SECTIONS COPIED VERBATIM, INCLUDING TYPOGRAPHICAL ERRORS! WE ARE BEING LEAD INTO A WAR BY ABSOLUTE LIARS IN GOVERNMENTS AROUND THE WORLD WHO ARE INTENTIONALLY DISTORTING REALITY TO JUSTIFY WAR!
I urge members of the US Military to revolt and rebel against the national command authority by refusing to attack Iraq until such time as the honesty and credibility of our leaders and intelligence agencies can be verified. Remember, you are the ones with the guns; they cannot fight you! As of this moment, almost ALL of them are intentionally lying to justify a war!

8672

9.2.2003 1:29

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Tyto slova o Americe byla vyrcena mnohem drive,nez jsou dnesni udalosti.jedno je jiste ,ze nam Amerika v "boji proti terrorismu" neukaze tech 60 spolecnosti ,co vydelavali penize na dodavkach do Iraku,proto vedi ,ze Saddam musi neco mit ,kdyz mu to prodali,ale ,jak maji ospravedlnit moznost zabiti americkeho vojaka americkym zbozim dodanym americkou firmou?

Naive Americans believe that what happened in Soviet Russia, Nazi Germany and Fascist Italy will not happen here. This is an illusion: what happened there is already happening here; we are already waist-deep in state capitalism and fascism. De te fabula narratur! Naive Americans still believe in the rights guaranteed to them by the Constitution, but they do not realize that the Constitution has already fundamentally changed its character. President Roosevelt may honestly believe that he is not a dictator, and he may sincerely hate dictatorship; yet, from day to day, he becomes ever more and more a dictator.

8689

9.2.2003 2:11

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Poslechnete si Americe Disidenske Radio.
Cannon Fodder, part 2: Weapons of Mass Deception
by Hadding Scott and Kevin Alfred Strom

American Dissident Voices Broadcast of February 8, 2003

Welcome to American Dissident Voices. Today's program, entitled "Cannon
Fodder, part 2: Weapons of Mass Deception," was written by Hadding Scott
and prepared for broadcast by Kevin Alfred Strom.

Erratum. Before proceeding I would like to correct a factual error of
minor importance from last week's broadcast. Although the Iran-Iraq War
was a military victory for Iraq, in which three-quarters of Iran's
tanks, and almost half of its artillery pieces and armored personnel
carriers were captured, Iraq did not gain control of the Shatt-al-Arab
waterway. We at ADV care about facts. You can't really say that about
those promoting a war against Iraq. This week's program will continue to
explore the depth of their deception.

I'd also like to make it clear that we are in no way partisans of Iraq
in their conflict with other powers including Iran. Our purpose is to
expose the liars who put White Americans at risk in this
Zionist-inspired war.

The Gulf War of 1991

Although it has never been officially admitted, it is well known that
Israel has nuclear warheads. What is less known is that Israel has a
biological warfare program. In Britain's London Sunday Times of November
15, 1998 was a report entitled, "Israel Planning 'Ethnic' Bomb as Saddam
Caves In," by Uzi Mahnaimi and Marie Colvin. The report states that the
Jewish "Institute for Biological Research" at Nes Tsiona southeast of
Tel Aviv is working on developing a race-specific virus that will
preferentially kill Iraqis. A scientist there said: "They have ...
succeeded in pinpointing a particular characteristic in the genetic
profile of certain Arab communities, particularly the Iraqi people."
That is evidence not only of a biological warfare program, but of an
intention to commit genocide in the strictest sense of the word. Nes
Tsiona is in the business of developing chemical and nuclear as well as
biological weapons -- all the kinds of weapons that we are supposed to
suspect that Saddam Hussein might have. A former officer of Israel's
intelligence agency, Victor Ostrovsky (The Other Side of Deception) has
written the following about this:

It was Uri who enlightened me regarding the Nes Zionna [Tsiona]
facility. It was, he said, an ABC warfare laboratory -- ABC standing for
atomic, biological and chemical. It was where our top epidemiological
scientists were developing various doomsday machines. Because we were so
vulnerable and would not have a second chance should there be an all-out
war in which this type of weapon would be needed, there was no room for
error. The [captured] Palestinian infiltrators came in handy in this
regard. As human guinea pigs, they could make sure the weapons the
scientists were developing worked properly and could verify how fast
they worked and make them even more efficient.

This revelation about the State of Israel by a former IKráceno (Editor)

8692

11.2.2003 4:33

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Naco si hraje Powell ,uz vime,ale naco sihraje australsky ministersky predseda je hadankou,zejmena ,kdyz se sleze s Bushem a Powellem dohromady.
Nejdrive Australii odzbrojil a tak nekolik statisic automatickych pusek slo do srotu a vzal na to miliony od danovych poplatniku,ted nam za 28 milionu poslal prirucku ,jak se mame chovat (Kdyz jsme bezbranni ),kdyz se setkame s terroristou,sice nam nerika brozurka ,jak pozname toho terroristu,nebo ,jak vypada,ele musime byt pripraveni.
Co tenhle chlap hraje s nami, mne uplne nici,protoze mu nemuzu prisoudit zadnou divadelni zcenu ,jenom mi jde na mysli Jidas.

8736

12.2.2003 2:24

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyby byl Bush prezidentem Francie či Anglie v 30.tých letech 20.století tak by žádný Hitler a jemu podobní neměli šanci 2.sv. válku vůbec rozpoutat. Žel bohu podobní "intelektuálové "

Pane "Marcel",kdybyste vedel ,jak hluboce se v osobe Bushe mylite,nebot to byla Bushova rodina jez byla vyloucena v dobe druhe svetove valky z mezinarodniho marketu pro" obchodovani s nepritelem" ,tedy ,udajne s Hitlerem na ,kterem vydelali furu penez,nezapominejte heslo bohatych ,ze jejich dolary jsou vydelane z hromady mrtvol,tak ,jak tomu bylo v minulosti ,tak i v dnesnich dnech.

8768

12.2.2003 5:15

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

matej 209.?.?.?

Reakce na 8768

Zas to mas vsechno popletene, ty Nohejle. Bushuv otec George
byl nejladsi pilot of Navy od roku 1942 do 1945. Podnikl 55
naletu na Japonsko a nakonec byl sestrelen. Jeho deda Prescott
Bush byl castecne rovnez v politice. V obchode byl s cele rodiny
jen stryc Georga, ktery zalozil jejich olejove spolecnosti v Texasu a prodaval naftu Japoncum do roku 1941. Pak dobrovolne
prestal.
Jestli obvinujes mladeho Bushe, ze strycek jeho otce byl vlasti-
zradce a ze v jeho zilach koluje krev jeho prastrycka, ktery pro-
daval naftu budoucimu neprateli, pak to mas nejak s tou gene-
tikou popletene. Ja si myslim, ze by jsi se mel panu Marcelovi
pekne omluvit, ze u neho davas do uvozovek slovo "intelectual".

Prestan uz konecne cist tu popelnicovou literaturu !!!!
Nebo si to pekne cti jen pro sebe a prestan s tim otravovat
ostatni.

8773

12.2.2003 5:02

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Otazka zustala bez odpovedi.
Dvanactileta divka se ve verejne diskusi Adam Filip ,jez se poradala v budove stareho parlamentu v Canbere,zeprala jmenem pul milionu hladem zahynuvsich deti ,kolik deti v Iraku jeste musi zemrit ,nez pan Bush ukonci valku a zacne mir?
Predsednictvo slozene z rad "odborniku" nebylo schopno odpovedet,otazka zustala nezotpovezena.Prave vysel clanek s titulem,Stejne Americane obsadi Irak,i ,kdyby Saddam Hussein jej opustil.

8772

12.2.2003 15:31

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 8772

Proc se ta divenka nezeptala Saddama, proc v jeho vlastni zemi zemrelo pul milionu deti hlady? Kdy prestane zbrojit a uvolni financni prostredky pro armadu na nakup potravin a leku...
Jeste zajimavejsi by bylo, kdyby se ho zeptala nejaka domaci divenka v Iraku. Na verejnosti. A navrhla mu treba prodat nektery ze svych desitek palacu.... Jiste by se odpovedi dockala.
Nebo se ho zeptala na co potrebuje takovou armadu:

Základní údaje
národní armáda založena 6. ledna 1921
základní vojenská služba trvá 21 až 24 měsíců
vojenské výdaje: 2,7 miliardy USD (odhad 1997)

počet vojáků se odhaduje na 350 000 - 400 000, z toho:
pozemní vojsko: okolo 350 000 můžů
vzdušené síly: asi 17 000 vojáků
námořnictvo: na 600 - 2000 mužů

Vojenské vybavení:
Pozemní síly:
2200 tanků (včetně 700 sovětských tanků T-72 a 500 kusů T-62)
asi 1400 bojových vozidel pěchoty (z toho nejspíš 900 sovětských BMP-1 a BMP-2)
2400 obrněných transportérů (asi sovětské MT-LB)
1900-2050 děl a houfnic
200 mobilních raketometů
podle odhadů až 60 sovětských protipozemních raket Frog-7 (dolet
60 km)
neznámý počet (prý 27) raket země-země Scud-B (dolet 400 km)
asi 80 raket Husajn (dolet na 650 km), několik raket Abbás (dolet 900 km) a několik raket Samúd (dolet 200 km)
údajně vyvíjí dvoustupňovou raketu Badr-2000 (dolet 700-1000 km)

Vzdušné síly:
200-300 stíhacích a bitevních letadel (MiG-21, MiG-23, Mirage F1, Su-22, An-2 aj.; vlastní i asi 50 českých cvičných letadel L-39 a možná i 20 L-29)
375 vrtulníků, z toho 100 útočných
1500 raket země-vzduch

Námořní síly:
šest hlídkových člunů
tři minolovky

Jaderné zbraně:
Irák by mohl vyrobit jadernou bombu během několika měsíců, pokud by získal štěpný materiál.

(pretisteno z lidovych novin)

Mam ten pocit pane Nohejle, ze ta "Vase" didenka stale jeste chodi do skoly... co by se stalo s tou Irackou..
Co myslite?


S uctou

Frantisek Tursik

8788

17.2.2003 1:59

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 8772

Zajimali by me jmena a tituly predsednictva z rad odborniku, kteri neumi odpovedet pravdive dvanactiletemu devceti na otazku : kolik deti v Iraku jeste musi zemrit ,nez pan Bush ukonci valku a zacne mir?. Nejsem odbornik ale kdyby se mne na stejnou otazku zeptala moje dcera ve veku dvanact odpovedel bych ji pravdu, to jest : Mile devce, pan Busch do dnesniho dne, to jest 16.unora 2003 zadnou valku s Irakem nezacal, tudiz jestli zemrelo v poslednich letech pul milionu deti v Iraku je jejich vrahem clovek, ktery se jmenuje Saddam Husein. Toto cislo mrtvych deti je ale silne prehnane. Pan Hussein ma velike lednice, v kterych shromazduje tela mrtvych deti az osm mesicu, pak je nalozi na kary vyzdobene kvety, irackou vlajkou a svym obrazkem a usporada manifestaci v hlavnich tridach Bagdadu, pro zblble a fanaticke muslimy, jejiz cilem je ukazat verejnosti, kolik deti umira hladem, v Iranu kazdy den diky resolucim OSN.Po takovem pruvodu se citi velmi spokojeny,jako jeden z nejbohatsich muzu sveta si zaleze si do jednoho ze svych 365+1 palacu, kterych vlastni kolem Bagdadu na dva tucty a diva se na americke filmy, ktere tak ma rad se svymi vzacnymi talibanskymi hosty, bumbaji sampanske, papaji kaviar a krkaji a prdeji blahobytem, prezranim a spokojenosti, nad tim, jak se cely svet, NATO, OSN da lehce oblbnout, kdyz na to mas. Myslis si moje dcerko, ze takovy blahobyt pan Hussein opusti? Mas pravdu, jses moje chytra holka-neopusti, no a proto dostane od amiku uz konecne po triceti letech sve diktatury poradne pres drzku.A ted uz jdi spat moje mala holcicko, neboj se o svoji budoucnost, hodny tatove se postaraji, aby jsi mohla spat v miru kazdou noc.

8923

15.2.2003 5:18

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

To je uzasne ,co toho ten Saddam Hussein ma ,ale stejne mu to nakonc neni nic platne a Amerika jej "osvobodi" ,nakonec zjistime,ze mel toho vseho co ma ,jeste nedostatek,aby ubranil ,co je vlastnictvim irackeho lidu.Nejzajimavejsi je ,ze na te loupezi,coz kazda valka je,najde Amerika tolik pomocniku,dokonce do korene prolezly humanisti nechteji zaspat svuj podil na loupezi.

8888

16.2.2003 2:08

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 8888

Pane Nohejle
dekuji za odpoved, byla vycerpavajici...

Vas s uctou

Frantisek Tursik

8899

15.2.2003 13:33

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

panu Tursikovi,
Vase cisla o Husejnovych zbranich je bohuzel 11 let stara 85 procent jeho vojenske kapacity bylo zniceno v roce 1991 Koalici. Od te doby Iraq nemel naprosto zadnou sanci tyto zbrane obnovit. Paklize nekdo tvrdi ze tato cisla jsou dnesni tak je to Vul anebo lhar. Co jste zac?

8891

16.2.2003 2:04

RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 8891

Ta cisla jsou prekopirovana z Lidovych novin na internetu...jak jsem na zaver clanku napsal v uvozovkach...a jsou tam jeste dnes.
Osobne jsem v Iraku nebyl, tak ze ta cisla mozna neplati.

Jak vysli ty soucty Vam?

Jinak blahopreji Vam k Vasemu mistu na Ministerstvu Iracke armady.
Nechapu kdo jiny by si mohl dovolit nazvat nekoho jineho lharem a sam tyto informace neznat. Nebudu se ptat zda jste vul.
Prosim, zaslete me tedy pravdive udaje, rad se necham poucit.
Predem dekuji.

Vas s uctou

Frantisek Tursik

8898

26.3.2003 11:03

Colin Powell hraje Samuela Becketta

Ludvík 194.?.?.?

Trochu of topic. Hledám někde český překlad Rezoluce RB OSN 1441. Nevíte kde by na netu byl? Angličtinou moc nevládnu. Na tuhle konferenci jsem se dostal náhodou z vyhledávače, prosím případný překlad nebo odkaz do pošty.
vea@quick.cz
Děkuji Deutsch.

10562

Příspěvků: 57

07.02. 06:13 Jirka  "Takyargumenty" pro válku už tu jednou byly
09.02. 00:17 Jirka  Jen pro úplnost...
07.02. 10:19 Robert Nohejl  Colin Powell hraje Samuela Becketta
07.02. 15:50 Jiri Valtr  Colin Powell hraje Samuela Becketta
07.02. 16:32 Vladimír Stwora  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
07.02. 20:43 Jiri Valtr  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
08.02. 02:26 Brnak  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
08.02. 22:59 Rado  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
09.02. 16:45 Marcel  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
10.02. 01:29 Brnak  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
10.02. 04:11 Aja-vterka  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
10.02. 18:49 Marcel  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 00:48 Aja-vterka  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 05:18 Brnak  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 13:32 Aja-vterka  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
10.02. 21:22  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 01:05 Aja-vterka  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 05:54  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 13:15 Aja-vterka  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 23:52 matej  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
10.02. 08:36 Ludek  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
10.02. 18:23 Marcel  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
07.02. 17:00  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
10.02. 08:26 Ludek  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
07.02. 19:25 Karel Vejvoda  Colin Powell hraje Samuela Becketta
10.02. 08:39 Ludek  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
07.02. 20:51 Peleška Milan  Colin Powell hraje Samuela Becketta
08.02. 00:41 stefan  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
08.02. 14:34 Jiri Valtr  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
08.02. 17:08 Brnak  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
12.02. 00:04 matej  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
10.02. 15:52 stefan  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 07:48 Jiri Valtr  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 15:57 milo  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 22:59 matej  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 16:08 stefan  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 20:44 Brnak  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 23:04 matej  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
12.02. 00:56 Aja-vterka  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
08.02. 00:46 Jirka  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
08.02. 02:55 stefan  Colin Powell hraje Samuela Becketta
08.02. 05:28 Jana  Colin Powell hraje Samuela Becketta
09.02. 12:32 matej  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
08.02. 05:43 Robert Nohejl  Colin Powell hraje Samuela Becketta
09.02. 01:29 Robert Nohejl  Colin Powell hraje Samuela Becketta
09.02. 02:11 Robert Nohejl  Colin Powell hraje Samuela Becketta
11.02. 04:33 Robert Nohejl  Colin Powell hraje Samuela Becketta
12.02. 02:24 Robert Nohejl  Colin Powell hraje Samuela Becketta
12.02. 05:15 matej  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
12.02. 05:02 Robert Nohejl  Colin Powell hraje Samuela Becketta
12.02. 15:31  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
17.02. 01:59 Mila  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
15.02. 05:18 Robert  Colin Powell hraje Samuela Becketta
16.02. 02:08  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
15.02. 13:33 Pavel  Colin Powell hraje Samuela Becketta
16.02. 02:04  RE: Colin Powell hraje Samuela Becketta
26.03. 11:03 Ludvík  Colin Powell hraje Samuela Becketta

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 15 čtenářů částkou 3 943 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 4

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 2

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
175 085,08 Kč

Poslední aktualizace: 5.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 736