Diskuze k článku

2011 – rok podvodů a vymývání mozků

Příspěvků 68

2.1.2012 3:11

No a co ?

Jiri Radosta 216.?.?.?

Nevim, co na cele situaci autorovi tak vadi. Podle me je snaha vsech tech organizaci o sireni demokracie na celem svete jen prospesna.
Demokraticke zeme mezi sebou jak znamo nevalci a zije se v nich podstatne lepe a svobodneji nez tam, kde vladne jedna strana.
Jako Cech to muzu potvrdit.
Pokud to Cartalucci coby Ital netusi, at zkusi nejakou dobu zit v Syrii, Iranu, Kube nebo Severni Koreji.

260004

2.1.2012 4:12

RE: No a co ?

Aligátor 96.?.?.?

Reakce na 260004

>Nevim, co na cele situaci autorovi tak vadi. Podle me je snaha
>vsech tech organizaci o sireni demokracie na celem svete jen
>prospesna.
Prospěšná komu a za jakou cenu??? Snad nechcete tvrdit, že těm napadeným a okupovaným zemím se vede lépe než před "humanitárním bombardováním", které předchází nástupu "demokracie", což je obvykle maska pro krádež bohatství té které napadené země.

>Demokraticke zeme mezi sebou jak znamo nevalci a zije se v nich
>podstatne lepe a svobodneji nez tam, kde vladne jedna strana.

Ale válčí proti naprosto suverénním zemím! Vraždí obyvatelstvo cizích zemí jen proto aby nastolili jiný režim. Jakým právem???

>Pokud to Cartalucci coby Ital netusi, at zkusi nejakou dobu zit v
>Syrii, Iranu, Kube nebo Severni Koreji.

Proč by to dělal??? Co kdyby jste uvažoval jiným směrem - co mají co strkat rypák demokratické země jinam? A rozvracet, či nastolovat jiné režimy v suverénních státech??? Jakým právem???

260006

2.1.2012 5:06

RE: No a co ?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 260006

Prosím vás, nereagujte na něj. Je to obyčejný provokatér.

260007

2.1.2012 8:06

RE: No a co ?

q 62.?.?.?

Reakce na 260007

Tak jestli Vam takova reakce (ta od Jiriho Radosty) pripadne jako provokace, tak potom nevim proc tu vubec davate moznost komentovat clanek [smích].

260010

2.1.2012 11:41

RE: No a co ?

Geog 88.?.?.?

Reakce na 260010

Protože lidé s "takovými názory" by o Zvědavce nikdy ani nezavadili. Ti jsou zhypnotizováni Matrixem a nejsou na nic jiného zvědaví. [chechtot]

260016

3.1.2012 18:57

RE: No a co ?

korutan 81.?.?.?

Reakce na 260010

Mně ta reakce taky nepřijde jako provokace. Jenom jako pitomost. Ale každý má právo se projevovat tak, jak má potřebu. Pokud někdo nechápe věci v souvislostech, nelze jinak, než-li jej politovat.

260085

2.1.2012 8:20

RE: No a co ?

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 260006

Aligatore, pokud me dokazete rozumne vysvetlit, proc maji despoticke rezimy pravo ze svych statnich rozpoctu financovat koho chteji a demokraticke (casto nevladni) organizace tohle pravo nemaji, tak s vami rad podiskutuji.
Pokud si coby obcan demokraticke zeme myslite, ze nasili, nesvoboda a diktatura jsou lepsi zarukou pro mir nebo dokonce pro svobodny zivot, tak se snad ani nenamahejte.

260011

2.1.2012 10:07

RE: No a co ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 260011

Ale vám se přece nic rozumně vysvětlit nedá, v tom je ta provokace. Vám stačí vidět vlasy někde ve vitríně a poznáte z toho, že to byly vlasy zplynovaných židů a komu se to nezdá, měl by jít do basy. Aspoň takhle přesně jste se tu účastnil debaty o plynových komorách. Úplně jako policajt.

260012

2.1.2012 10:23

RE: No a co ?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 260011

Pane Radosto, vaše prvoplánové vidění světa zřejmě potřebuje čas k tomu, aby jste si všiml, že násilí, nesvoboda a diktatura má mnoho vrstev, které lze populaci nabídnout tak, aby zapadly do jejich schematu světa (do mnoha generacemi modelovaného paradigmatu)

Dějiny píší vítězové vždy v tak velikém předstihu !!!!, že se obávám, jestli jste vůbec ochoten a schopen pochopit paradox té věty (vypovídá o plánování dějin)

Zkoumáním historie samotného slova "demokracie" možná také zjistíte, že jde o způsob řízení společnosti tak, aby si ti "řízení" (ovečky) pokud možno nevšimli, že jsou řízeni.
...o tom je tento svět, o tom je tato doba. O schopnosti rozeznat vrstvy "falešných vlajek" ve světě protikladných informací.

260013

2.1.2012 10:26

RE: No a co ?

PatMat 91.?.?.?

Reakce na 260011

Bojovat za mier /aj oktrojovany ausgerechnet demokraturou/ je ako sulozit za poctivost...

260014

2.1.2012 14:15

RE: No a co ?

Aligátor 96.?.?.?

Reakce na 260011

>Aligatore, pokud me dokazete rozumne vysvetlit, proc maji
>despoticke rezimy pravo ze svych statnich rozpoctu financovat
>koho chteji a demokraticke (casto nevladni) organizace tohle
>pravo nemaji, tak s vami rad podiskutuji.
Demokratické země vydávají na zbrojení tolik, že si vůbec nedokážu tu sumu představit. Kde by se s nimi mohla nějaká "diktatura" srovnávat. Kde na tak vysoký rozpočet berou finance a proč vůbec nastalo tak horečné zbrojení v demokratickém světě právě po skončení Studené války? Demokratické země kašlou na blaho svých občanů (střední třídu společnosti) a financují války za ovládnutí světa. Kdo za tím je? Několik procent super bohatých co vlastní zbrojní koncerny a touží ovládnout svět! To už není Demokracie, copak to nevidíte?
>Pokud si coby obcan demokraticke zeme myslite, ze nasili,
>nesvoboda a diktatura jsou lepsi zarukou pro mir nebo dokonce
>pro svobodny zivot, tak se snad ani nenamahejte.
O jakém míru je prosím řeč? Coby občan demokratické země jsem proti jakémukoliv násilí. Tudíž jsem si vědom, že jakékoliv bezdůvodné napadení cizí země naší armádou je prostě agrese!!! Podívejte se, většina konfliktů se nechá řešit diplomatickou cestou, když je vůle. Válka a agrese je až krajní řešení. Demokratické země se dokonale vyzbrojily a bohužel používají spíš tu válku. Nemyslíte, že tímto si děláme další a další nepřátele? Logika akce - reakce! To k míru nevede.

260024

2.1.2012 13:09

RE: No a co ?

steve 166.?.?.?

Reakce na 260004

.. !! nebo taky v Rusku - at zkusi zit. Tam jsou taky vsichni zli !! Rikali to v televizi - Jirko ! Ja na to koukal ! A taky ctu noviny (nekdy - moc ve cteni nejsem zbehly ..). Ti Zvedavci tomu prd rozumi, musis to vise rozepsat, protoze oni tapou v nejistote a v rece pochybnosti. A my nesmime stranicky pripustit aby vystoupili na protejsim brehu, my jim musime podat deemogradyckou ruku a oni budou potom stastni !! A vubec ! - "kdo ma nejvetsiho pindoura" - je velitel !!

260022

2.1.2012 14:37

RE: No a co ?

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 260022

Tak "největšího" má určitě Hillary [mrknutí jedním okem]

260025

2.1.2012 19:56

RE: No a co ?

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260025

Ten kdo má největšího pinďoura
má i největší problémy s prostatou
[pláč]

260041

2.1.2012 15:10

RE: No a co ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 260004

>Pokud to Cartalucci coby Ital netusi, at zkusi nejakou dobu zit v
>Syrii, Iranu, Kube nebo Severni Koreji.
Ja bych mu doporucil Palestinu, protoze sousedni demokraticky Izrael ma taky daleko od zabijeni. Mozna by za zkousku stal i Harlem. Ten taky podleha demokratickemu systemu.

260027

2.1.2012 19:09

RE: No a co ?

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 260027

Porad me nikdo neodpovedel na mou otazku. Co je na tom spatneho, kdyz nezavisle organizace podporuji opozici a usporadani demokratickych voleb ?
Clanek jsem si precetl znovu a zjistil, za pan Cartalucci uprednostnuje i vojenskou juntu v Barme pred laureatkou Nobelovy ceny miru Au Sang Suu Kii i pres to, ze tam ta dama pred lety vyhrala demokraticke volby.
Jsem si vedom toho, ze jsou na svete jedinci, kteri davaji prednost diktature pred demokracii, lec netusil jsem, ze je jich po zkusenostech se socialismem tolik i mezi Cechy.

260037

2.1.2012 19:34

RE: No a co ?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 260037

Kdo platí ty nezavislé organizace? Ministrestvo zahraničí USA, Kongres a z černých fondů tajné služby, plus i přímo členovbé oligarchie. Tomu říkám ještě větší nezávislost než naše nezávislá privatní demokratická média, ty museli tajné služby aspoň na počátku v 50-tých letech infiltrovat, tehdy běželi různé zajímavé projkety jako MKULTRA, MKCHAOS apod. Mossad to vyřešil lépe, ten si je přes Murdocha aspol. rovnou demokraticky koupil už někdy v 80-tých letech a trochu mu pomáhal při rozvoji medálního impéria. Když nebyl hodnej tak ho klepli i po prstech, aby věděl čí chleba baští a ovce viděli masově tu neohroženost a nezávislost propagandy. Jistě to bylo velmi poučné i pro ostaní. [velký smích] [velký smích]

260038

2.1.2012 20:11

RE: No a co ?

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260038

A těm kdo to platí, nejde o jakoukoli demokracii ale o jejich demokacii.

A taková jejich demokacie něco stojí. Tak k tomu potřebují ještě surovinové zdroje, finanční sektor, infrastrukturu, a průmysl.

Jo a media. Aby lidi věděli, co si o tom mají myslet a jak je to správné a jak na tom jsou dobře.

A přidají trochu porna. Chlap kterej si pravidelně honí péro se zbavuje testosteronu a nemyslí na revoluce.

[cool]

260042

2.1.2012 21:34

RE: No a co ?

steve 166.?.?.?

Reakce na 260042

.. [chechtot] [chechtot] - a proto - .. vsak to znate "jak chradli a chradli ..", proto mysleme "Radostacky a Pojirkovsku" ..

260047

2.1.2012 22:06

RE: No a co ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 260038

>Kdo platí ty nezavislé organizace? Ministrestvo zahraničí
>USA, Kongres a z černých fondů tajné služby, plus i přímo
>členovbé oligarchie.
A CIA z obchodu s drogami. Viz Afganistan
>Tomu říkám ještě větší nezávislost

260049

2.1.2012 19:38

RE: No a co ?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 260037

>Porad me nikdo neodpovedel na mou otazku. Co je na tom spatneho,
>kdyz nezavisle organizace podporuji opozici a usporadani
>demokratickych voleb ?

Tak ja odpoviem, tie nezávislé organizácie nie sú nezávislé sú predĺženou rukou Amerického kongresu, a preto proti diktatúram ktoré sú priateľské s USA vôbec nevystupujú napr: Saudská Arábia.
Nehovoriac o tom, že v USA nie je sloboda a demokracia, ale teraz prakticky fašistický policajný štát.

Takže nám vadí pokrytectvo a dvojitý meter týchto organizácií.

260039

2.1.2012 20:43

RE: No a co ?

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260039

No ta Pravda a láska bude asi ještě horší.

Helen Thomasová - americká novinářka, sloupkařka v titulech Hearstovy korporace a členka White House Press Corp. Korespondentka z Bílého domu za 9 presidentů ... (Řekl bych že do toho docela viděla)

“Jsme vlastněni propagandisty ženoucími nás proti Arabům. O tom nemůže být sporu. Kongres, Bílý dům, Hollywood a Wall Street jsou vlastněny sionisty. Opět o tom podle mě nemůže být sporu. Svými
penězi protlačují svou agendu. Jsme tlačeni zcela špatným směrem.”

Kontroverzní rozhovor s Helen Thomasovou pro Playboy Magazine
Ale třeba jen chtěla aby si ji chlapi při prohlížení obrázků v Playboji všimli. To víte ženská.

[pláč]

260044

2.1.2012 20:19

RE: No a co ?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 260037

Já se taky pokusím odpovědět. Špatného by nebylo nic, kdyby nezávislé bylo opravdu nezávislé. A opravdu JEN dohlíželo. Jenže ono je to trochu jinak - jak už vám tu pánové přede mnou napsali. Konkrétně ta vaše "nobelistka" Au Sang Suu Kii je financovaná Sorosovou nadací a ona sama je jen další loutkou , která pro svůj národ rozhodně nepracuje. Ostatně - možná i proto nobelovku dostala. [smích]
S těmi "nezávislými" organizacemi to máte těžký, když tu tzv. opozici podporují až tak, že vyzbrojují a cvičí. Jak by se líbilo vám, kdyby v naší zemi např. Číňani nebo Vietnamci došli k přesvědčení, že tu demokracie není, že jsou utiskovaní na lidských právech a mají málo prostoru, takže chtějí buď svou vládu nebo samostatnou republiku. A "nezávislé" organizace by je v tom podporovaly finančně, ozbrojily je a ještě jim daly výcvik (aby se svého "práva" zcela "demokraticky" domohli). No... možná by jako příklad líp posloužili třeba Moravani nebo Slezani nebo Chodové nebo Hanáci nebo Romové (nebo taky muslimové, katolíci, budhisti...) .... doplňte si sám.

260043

2.1.2012 20:49

RE: No a co ?

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260043

Naštěstí platí že "čím kdo zachází, tím taky schází".
A už začíná docházet i na přátele z Wall Streetu. [smích]
Teda pokud za tím není taky ten starej Choroš. [pláč]

260045

2.1.2012 21:59

RE: No a co ?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 260045

Starej Choroš mě teda dostal.... [velký smích]

260048

2.1.2012 23:37

RE: No a co ?

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 260048

Nu, pokud se nejaka skupina lidi, organizace nebo i vlada pokousi umoznit konani demokratickych voleb a obnoveni svobody slova v zemich jake jsou treba Burma nebo Syrie, tak me certa staryho zajima, odkud na to berou penize, nebo dokonce "rudopravni" povidacky o agentech CIA a vrazich z Wallstreetu.
Co je me zahadou je fakt, ze existuji jedinci kteri svobodu slova i demokracii maji, ale ostatnim ji nepreji a jeste nazvou takovou pani Au San Suu Kyi loutkou ?!

260052

3.1.2012 2:05

RE: Tak například ... nebo ...

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260062

NATO Countries to Steal $ 30.000 from Each Libyan Citizen
(Státy NATO okradnou každého občana Libye o $30.000)

260064

3.1.2012 2:18

RE: Tak například ... nebo ... nebo ...

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260064

Historka o afghánském surovinovém bohatství je jen válečná propaganda

Článek tvrdí, že „malý tým představitelů Pentagonu a amerických geologů“ nedávno objevil také obrovské žíly železné rudy, mědi, kobaltu a zlata, které by mohly Afghánistán přeměnit na nejdůležitější těžební středisko na světě.

Tvrzení, že tyto informace jsou nové, je nicméně evidentně směšné.

V rozhovoru pro Politico penzionovaný vysoký americký představitel poznamenává, že kdokoliv s delší pamětí než má zlatá rybka zjistí, že údajný „nový objev“ je cokoliv jiného, ale ne novým objevem:

„Když jsem žil v Kábulu na počátku 70. let, (americká vláda) Rusové, Světová banka, OSN a další se již tehdy silně zaměřovali na široké spektrum afghánského nerostného bohatství. Levné způsoby, jak dostat rudu do mořských přístavů, byly vždy limitujícím faktorem,“ řekl tento představitel.

260065

3.1.2012 5:26

Radosta. docela průhledně a nepokrytě lžeš!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 260052

Nebo možná lépe řečeno, používáš slova, která mají jiný význam, než se potom ve skutečnosti děje, především USA všude šíří "demokracii" a "svobodu" , ale tak trochu jako církev svatá v 16. století, totiž ohněm a mečem, na základě lživých obvinění a křivých důkazů. Rozvádět se nemusím, pokládám za zbytečné!
Jenom k tvým výrokům, buď si provokatér, nebo nějak duchovně poškozený člověk. Já sám také nezastávám černobílé vidění světa a uznám jiný názor , pokud ale je k něčemu. To, co píšeš je demagogie nejhrubšího zrna a spíše než na stránky Zvědavce by se hodila do nějakého vysokonákladového deníku, typu IDNES a podobně. Tam jsou tyto názory žvýkány denně, jsou tam několika denní tryzny za Havla a podobné duchovní zoufalosti. Takže možná Radosta uplatni svoje názory v těchto sférách, tam tě přivítají s otevřenou náručí a zařadíš se do zástupu režimních pisálků.Tady na stránkách Zvědavce je to trapnost, zde se většina přispěvatelů snaží najít nějaké jiné pohledy a názory! [smích] [smích] [smích]

260067

6.1.2012 19:34

RE: No a co ?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 260052

A čo vy si, pán Radosta, predstavujete pod takýmto hentým súslovím "sloboda slova"?

Vopred vďaka za odpoveď.
[cool]

260282

3.1.2012 0:00

RE: No a co ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 260037

Jistě, co je na tom špatného, že nejdemokratičtější země v celém Vesmíru a okolí - USA je velkým přítelem Saudské královské rodinky, která nechává lidi demokraticky volit(o kterou ruku má dotyčný nešťastník přijít, či zda se má nechat zmrskat devítiocasou kočkou) když si zakřičí jako vy ty svoje bláboly o svobodných volbách a demograciji někde na náměstí v Rijádu.
Vy jako demograt máte určitě rád bílý fosfor, jiní demokrati zase napalm, kobercové nálety a chlorové vápno, těmi se šíří demogracije a svoboda nejlépe.A když pak z té vaší bohulibé činnosti šíření demogracije, které připravila o život miliony lidí, vzejde nějaká ta dyktatůra, tak máte plné tlamy, jaká je to hrůza, že je svět plný dyktátorů a nemají vás šmejdy rádi.

260055

3.1.2012 6:20

RE: No a co ?

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 260055

Vidim, ze nekterym odpurcum demokratickych voleb svoboda slova prilis nevoni, chteji se bavit o necem uplne jinem a proto bych si ze sve strany dovolil neprilis plodnou diskusi ukoncit.
Mili plantaznici, necht se vam v Novem roce podari zakotvit v nektere diktature vasich snu. Cau.

260068

3.1.2012 15:30

RE: No a co ?

Smoker 178.?.?.?

Reakce na 260068

Je aj druha moznost. Dosli ste sem plny idealov o demokracii a po povrchnom precitani clanku ste tu uverejnili nejaku reakciu. Nasledne protireakcie Vas zahrnuli takym mnozstvom sokujucich informacii, ze to Vas rozum jednoducho odmieta prijat. Mne trvalo asi 10 rokov poctiveho citania a CHAPANIA kym som sa dohrabal aspon k ciastocnemu rozkrytiu veci v pozadi. Necudujem sa Vam, ze to podvedome odmietate [smích]

260076

4.1.2012 0:41

RE: No a co ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 260068

Jdeš demokraticky volit do Saudské Arábie, Afghánistánu nebo Kuvajtu, soudruhu Radosto?[smích]

260100

5.1.2012 17:14

RE: No a co ?

john 89.?.?.?

Reakce na 260037

ty musis byt normalni nastrceny kkt, kteremu jde o to, aby nam tady zvysil adrenalin a stres z tech tvojich hoven, aby sme dostali infart, jinak si to nedokazu vysvetlit co za kkta muze mit takove nazory

260215

4.1.2012 10:31

RE: No a co ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 260004

...at zkusi nejakou dobu zit v Syrii, Iranu, Kube nebo Severni Koreji.

Vy ste určite v niektorej z týchto krajín žili, však? Nebodaj pracovali?

Jemne povedané ste oblbnutý hlupák.

O Severnej Kórei nemám dostatok inforfácií, ale o ostatných sa rád povadím.

Pri invázii do Iraku Vás mali posadiť na prvú raketu a poslať Vás tam rozprávať o pax Americana. [velký smích]

260118

2.1.2012 11:52

naivismus

keduT 78.?.?.?

Až díky internetu se dá uvažovat o možném nahlížení na realitu přesahující úzkoprsost národního respektive místního významu. Má to však háček. Zatímco u tištěných médií a televize je poměrně snadno odhadnutelné kdo, proč a co šíří za informace, na internetu je taková definice velmi obtížná ne-li nemožná.
Ostatně již dlouho se ví o základním prostředku dezinformace, kterým je zahlcení prostoru tolika protichůdnostmi, že jen ti, kteří mají klíč k ověřitelným zdrojům, mohou s jistotou tvrdit, "víme že víme", ale kdo jiný může něco takového tvrdit?
Snaha o hledání zjednodušujících vzorců sebou navíc nese riziko šíření nikoli pravdy, ale spíše dramatické spekulace, která může, ale i nemusí být blízká něčemu nazvatelnému pravdou.
Základním problémem je pak spíše snaha o definici ideálu, ke kterému je společnost jako celek ochotná směřovat. Co je tím ideálem a jaká bude cena nutná pro jeho uvedení do života?
Jsou dva základní pohledy na svět - elitářský a rovnostářský. Zatím nikdo nic jiného nevymyslel. Až se tak stane, posuneme se v této debatě dále. Proč? Protože to co je kritizované jednou skupinou je druhou skupinou hájené a obě skupiny mají ze svého úhlu pohledu pravdu. Aby bylo možné například po právu kritizovat současnou elitu - oligarchii, musel by každý takový kritik být schopen zaručit, že pokud se dostane na místo kritizovaných stane se sám lepším oligarchou než byli jeho předchůdci a tomu asi uvěří jen málokdo. Navíc pokud by kritik byl důsledný, měl by správně opustit systém a to by mu zákonitě znemožnilo se účastnit na politice... je to bludný kruh a funguje již po dlouhá staletí velmi efektivně [mrknutí jedním okem]

260017

2.1.2012 12:20

Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Ja mam takovy dojem. V prvnim bode zjistuji,ze spravedlnost vyhrava jen v pohadkach stareho typu, ovsem, moderni pohadky nejsou pohadkami.Druhou veci je , ze svet nevyresil prani obcanu zadnym politickym systemem,cokoliv clovek politickeho stvoril,tak drive nez prislo na svet bylo zkoruplovane ve prospech nekolika jedincu.Takze otazka zni,ma vubec obycejny clovek,obcan,volic nejakou nadeji proti ostrym politickym loktum politickeho zlatokopum na normalni slusny zivot?Je vubec na teto planete zeme ,kde se da slusne zit bez strachu co reknete a nebo,ze budete vyhozen z prace pro svuj nazor na vec.Co takhle uplne zapomenuty ostrov, nekde uprostred Pacifiku s takovou sanci,kde clovek ustvany civilisaci, plnou lhani a podvodu.Vzdat se kompjutru a vsech jinych civilisacnich vymozenosti vymenou uchovani zdraveho selskeho rozumu. za klid duse a osobniho charakteru nenechat se vlacet bahnem,tak zvane civilisace, kde par jednotlivcu si dela narok nad celou planetou, jinymi slovy, kopnout je do osklivych mist a zit si po svem, svobodne ,ne pseudodemokraticky,kde vse je zkoruplovane od nabozenstvi po posledni,co stvoril clovek,zit bezbozne , ale cestne ke vsem okolnim obyvatelum a nepotrebuje k tomu hory odborniku na nic a na vsechno, zit, prirozenym zpusobem,jako jeden z clanku prirody, nepovysovat se nad nikym a nicim.
To, co pisi je utopie, ale jen, clovek, ktery se uzavre sam do sebe dokaze ,takto zit mezi nami i kdyz ,obcas plati krvavou dan za svou odloucenost od manipulovanehoho stada.Jinymi slovy,ma clovek moznost prezit,aniz by si znecistil ruce spinavym politickym podnikanim?
Musi nakonec nasily, opravit nasily vyvolencu, zase jen a jen nasilym?
Clovek chce do vesmiru, ale muzem tam vstoupit s takovou pozemskou naturou ,nekolika jedincu,kteri svym bohatstvym chteji byt bohem pres sve bohatstvi?
Neni nakonec lidska civilisace na konci sve cesty pred sebe- znicenim?
Clovek se technickym vyvojem odcizil prirode, ale priroda tresta cloveka za vsechny jeho omyli stat se panem prirody,jestlize se planeta otepluje,je to spatne hospodarstvi cloveka, jedincu ,co chteji cely svet a pet procent navic,az jdenoho dne nebudou mit naprosto nic.

260019

2.1.2012 13:49

RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 260019

> jestlize se planeta otepluje,je to spatne hospodarstvi cloveka

Každý si může snadno vygooglovat informace o globálním oteplování na Marsu, pane Nohejli. Tuším, že celoplanetárně to tam dělá 0,65 stupně Celsia za posledních 30 let. Myslite, že i tam za to může člověk? [velký smích]

260023

2.1.2012 23:34

RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 260023

Nepamatuju si to presne, musel bych dohledat, ale ze spotreby neobnovitelných primárních zdroju jde pomerne dobre dopočítat, odhadnout, že teplota zemského povrchu včetne oceánu stoupla za nejakých posledních 50-100 let nekde mezi 1/4 až 1/2 Celzia, co je na more celkem dost, a nejde již o bezvýznamný vliv. Neco na zpusob výroku vynalézavé části populace "kdybychom všichni topili venku, nemuseli bychom vevnitr". Proste energie, která se mine "spálením" všeho má globálne dostatečnou velikost, aby ovlivnila rovnovážnou sluneční bilanci príjem/výdaj.

260051

3.1.2012 0:09

RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 260023

Jo vygůglovat, tak to bude určitě pravda pravdoucí.Nenapadlo tě soudruhu, že když je lež ve vědě součástí strategie přežití, tak lžou jedni jako druzí?

260056

3.1.2012 14:07

RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 260056

Nejsem tur googlovač jako nekterí. Kdybych jen googloval, tak to udelám predem, tolik času by me to nestálo a nemusel jsi me predbíhat v ocenení. Mel bys vysvetlit, zda slovo soudruh používáš v puvodním, nebo prevráceném významu, abych vedel, zda jsi mi partnerem v diskusi. Také slovo dohledat u mne znamená dohledat a ne vygooglovat.
Kdybys lépe četl myšlenku, kterou jsem se pokusil vyjádrit, tak si to spočítáš i sám pomocí obecne i doma overitelných merení, matematiky a fyziky ze základní školy, také overitelné v celém rozsahu doma. Já jsem si to jednou proveril, takže mám duvod tomu verit. Sobe lhát nebudu.

260073

3.1.2012 15:16

RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 260056

Pane Ppppp. Sluneční konstanta činí přibližně 1,38 kW na metr čtvereční zemského povrchu. I přes vliv zemského albeda převyšuje celkový příkon energie od Slunce více než milionkrát současnou lidskou produkci energie. To znamená, že pálení dřeva, fosilních paliv a uranu člověkem je v energetické bilanci Země zcela zanedbatelným faktorem. Včetně skleníkového efektu CO2. Jeho koncentrace v naší atmosféře činí pouhých 0,04%. Vodní pára má daleko vyšší skleníkový efekt než CO2. A přitom je jí v atmosféře obsaženo přibližně 10x tolik, než onoho "zlotřilého" CO2.

Pane/paní "184". Ve škole nás naučili mnohému. Ovšem ty nejdůležitější věci nám kupodivu zatajili. Příklad? Všechny živé organismy mají jen takové vlastnosti a vykazují takové chování, KTERÉ JE PRO NĚ ÚČELNÉ. Co z toho plyne? Pan Al Gore si založil svou existenci na zmanipulovaných údajích o vlivu lidí na zemské klima. A vynáší mu to, že? Tedy pro něj to SKVĚLE PLNÍ ÚČEL.

Na rozdíl od něj několik kosmických agentur publikuje nezávisle na sobě údaje o vývoji teploty jednotlivých planet Solárního systému. Spolu s množstvím dalších fyzikálních údajů o naší Sluneční soustavě. Publikování těchto dat vychází z účelu, pro něž byly ony agentury zřízeny. Případný lživý údaj o změnách teplot na povrchu Marsu jim do rozpočtu nepřidá ani cent. Ony nemají důvod lhát. Nemělo by to pro ně ŽÁDNÝ ÚČEL.

260075

3.1.2012 16:36

RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 260075

Pane Vojta, dekuji za reakci, vámi uvedená sluneční konstanta je reálne o nekolik desítek procent nižší, predpokládám, že jste mi vyšli vstríc jakousi maximální možnou hodnotou.

Zbytek jste pojal na muj vkus silne neobjektivne, podívejte se nejenom na príjem od slunce, ale také na výdaj vyzárením do vesmíru. Kdybychom se bavili jenom o príjmu, tak se usušíme behem jediného léta jako rajčata v Číne. Takže váš argument kolikrát je prijatá energie ze Slunce vyšší, než "naše ohníčky" je prinejmenším špatne podaný. Pokud si vezmeme rovnoramenné váhy, kte príjem je v rovnováze s výdajem, a na každé misce je 1 kg mouky, tak stačí na rozvážení této bilance jediný gram. Jsou váhy, kde stačí ješte méne, a takovou váhou je i rovnováha v prírode.
Já jsem vliv CO2 ani nezapočítal, treba jste argumentoval, jakobych CO2 mel na mysli. To me utvrzuje v tom, že vám podobne jako možná i vetšine nejsou jasné další klíčové souvislosti. Mel jsem na mysli premenu energie do její konečné podoby, ne uvolňování ruzných splodin. Bežný človek, když z elektromotora neuvidí dým, tak neví, kolik tepla neprímo elektromotor zpusobí i když by se tento sám neohríval a mel 100% účinnost. Když má ideální motor výkon 1kW, a sám neprodukuje žádné teplo, co to znamená? Že energie "končí" jako mechanická? Ne, mechanická energie není konečná fáze, protože ta se také promeňuje a nekde na konci procesu je teplo s výkonem 1kW, které se rozptýlí ve fázích ruzných souvisících premen do okolí. Kam se podeje 20kW z mechanického výkonu auta na kolech? Skončí jako 20kW dále nepoužitelného tepla v okolí, energie se prece neničí, pouze ve stejné kvantite prelévá a pritom kvalitativne degraduje na čím dál méne použitelnou formu(ztrácí schopnost další promeny). Záverečnou fází je teplo s teplotou nepatrne vyšší, než teplota okolí.

Takže mi nejde o produkci "dýmu" jako je CO2, ale predevším o aktuální produkci odpadového tepla, jako součást navozeného stylu existence dnešní civilizace, a které je možno spolehlive určit podle spotreby primárních zdroju. Je docela zajímavé, že tímto smerem se argumenty propagují relativne málo.

To by možná populárne mohlo stačit. Politika, nebo náboženství me v tomto smeru nezajímá, stejne jako účelové "odborné" práce, zpracovávám pouze vecné poznatky, nepotrebuji se po nekom opičit.

260078

4.1.2012 1:08

RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 260075

Soudruhu Vojto, mě ve škole také učili, že lhát se nemá a že pravda zvítězí.To jste opravdu až takový hlupák, že nechápete, že čím více se dnes lže, tak je i větší vejvar?Proč by tedy nemohli lhát i vědci?
Proto jděte do háje s nějakými čísly, vy komiku.Je totiž úplně jedno, jestli máte či nemáte pravdu, protože v trestním právu zemí EU jsou zakotveny zákony, na jejichž základě můžete skončíte v kriminále jako nejodpornější pedofil jen za to, že jste si dovolil mít tu drzost zapochybovat o jedné věci z minulosti.

260106

4.1.2012 0:47

RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 61.?.?.?

Reakce na 260023

jestlize se planeta otepluje,je to spatne hospodarstvi cloveka.
mejme na rozumu cele obdobi hospodareni lidstva na teto planete,vemte za priklad,ze tam ,kde je dnes poust byly kdysi kvetouci mesta,kolik plochy destiveho lesa denne mizi z Amazonske oblasti, nemejme oci zalepene praopagandou dobre sebe odmenujicich elitaru za hlouposti, kterymi vymyvaji mozek lidstvu.V Australii spatnym ohospodarenim v prachove bouri odleti miliony tun uzitecne pudy do oceanu,vlivem spatneho farmareni,kde ,framar znici povrch pastvy na poust.Vsude ,kde se zakladaji nove ctvrte se nejdrive kaci stromy,aby se mohlo stavet a tam ,kde stromy nejsou,tam se nestavi.Tak zvany eko system Vam v tomto miste napovi,ze v dobe kdy tam byl les,co castecne vyrovnaval rozdily teploty a drzel vodu a chranil povrch zeme byly teploty nissi,nez v dobe kdy jsou tam baraky,asfaltove ulice zdene ploty,najezd do garaze ,to vse se na slunci rozpaly a drzi velmi dlouho horkost-teplotu i po zapadu slunce,takze,toto misto oproti drivejsku je mnohem teplejsi,navic,plocha prikryta betonem,strechy domu a garazi soustreduje vodu,ktera se meni v nicivou silu,ackoliv drive byla vsakovana ve vetsim mnozstvi do zeme,ted tece ,proudem do kanalu,tedy pryc a uzemi nedostava to,co kdysi melo.Odmena Al Gore ma i jiny vyznam,je to soucast propagandy na ceste k jedne svetove vlade,tedy,te jejich vlade,bez nas,co nam vymyvaji mozek, takze,kazdy prostredek na oblbovani lidi je jejich plus a nase minus,pokud tomu verime,coz muzem samy pozorovat,ze tato propaganda ma ucinek na krestanske hlavy,neboli bilou civilisaci, proto i skoly zatahli TV do trid k "vyucovani deti".Nakonec Al Gore a jeho blizni nam dali priklad o nekolik dni zpet,kdyz jsme videli na TV obrazovkach neco poucneho,tedy presne,jak ortodoxni zide rozbijeji TV a krici,ze nenechaji sve deti nakazit nemoralnosti a zlocinem,co TV produkuje, asi,zapomeli,ze rovnez jejich soukmenovci v Holywooodu jsou vyrobci techto zlocinu na mladezi a zcela malych detech.Musim podotknout,ze,kdo videl toto radeni ortodoxnich zidu v niceni TV,jak to vyhazeli ze svych domu,tak se zeptam,kdo z nas vyhodil TV ze sveho domu, coz je posetila otazka,ze ano?
V zaklade nicime,co se nicit da,posledni niceni v Libyi,kde jejich vudce Gaddafi udelal umelou reku a tak zurodnil poust,zmenil v zahradu,co udelaly tak zvani spojeci a rebelove,znicili,co jiny vypestoval-udelal a tito,"taky lide" se staveji do cela humanity a lidstva,co by vedouci,co by nositele,co smime a co ne.Tak zvani nositele demokracie a svobody meni nase zahrady v poust,meni tuto planetu v ramci pouzivani deploid uranium na 4,2 bilionu roku v nebezpecne misto,ktere nam zajisti rakovinu vseho druhu a mozna vymreni celeho lidstva o tom vsak Al Gore nebude mluvit,za to se Nobelova cena nedava,pod desivym souctem,co udela CO2 ,nebudem lidem rikat o kolik procent je na svete kazdym rokem narust rakoviny,na jejiz "vyzkum" davame dary uz po sedesat roku a nikde nic, spise naopak,takto darovane penize jdou zaroven i na valecne ucely.Uz jsme meli diru ve stratosfere,ted nikdo ani nepiple po vymeni plyn za dobr...Automaticky kráceno

260102

4.1.2012 0:53

RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 61.?.?.?

Reakce na 260023

jestlize se planeta otepluje,je to spatne hospodarstvi cloveka.
mejme na rozumu cele obdobi hospodareni lidstva na teto planete,vemte za priklad,ze tam ,kde je dnes poust byly kdysi kvetouci mesta,kolik plochy destiveho lesa denne mizi z Amazonske oblasti, nemejme oci zalepene praopagandou dobre sebe odmenujicich elitaru za hlouposti, kterymi vymyvaji mozek lidstvu.V Australii spatnym ohospodarenim v prachove bouri odleti miliony tun uzitecne pudy do oceanu,vlivem spatneho farmareni,kde ,framar znici povrch pastvy na poust.Vsude ,kde se zakladaji nove ctvrte se nejdrive kaci stromy,aby se mohlo stavet a tam ,kde stromy nejsou,tam se nestavi.Tak zvany eko system Vam v tomto miste napovi,ze v dobe kdy tam byl les,co castecne vyrovnaval rozdily teploty a drzel vodu a chranil povrch zeme byly teploty nissi,nez v dobe kdy jsou tam baraky,asfaltove ulice zdene ploty,najezd do garaze ,to vse se na slunci rozpaly a drzi velmi dlouho horkost-teplotu i po zapadu slunce,takze,toto misto oproti drivejsku je mnohem teplejsi,navic,plocha prikryta betonem,strechy domu a garazi soustreduje vodu,ktera se meni v nicivou silu,ackoliv drive byla vsakovana ve vetsim mnozstvi do zeme,ted tece ,proudem do kanalu,tedy pryc a uzemi nedostava to,co kdysi melo.Odmena Al Gore ma i jiny vyznam,je to soucast propagandy na ceste k jedne svetove vlade,tedy,te jejich vlade,bez nas,co nam vymyvaji mozek, takze,kazdy prostredek na oblbovani lidi je jejich plus a nase minus,pokud tomu verime,coz muzem samy pozorovat,ze tato propaganda ma ucinek na krestanske hlavy,neboli bilou civilisaci, proto i skoly zatahli TV do trid k "vyucovani deti".Nakonec Al Gore a jeho blizni nam dali priklad o nekolik dni zpet,kdyz jsme videli na TV obrazovkach neco poucneho,tedy presne,jak ortodoxni zide rozbijeji TV a krici,ze nenechaji sve deti nakazit nemoralnosti a zlocinem,co TV produkuje, asi,zapomeli,ze rovnez jejich soukmenovci v Holywooodu jsou vyrobci techto zlocinu na mladezi a zcela malych detech.Musim podotknout,ze,kdo videl toto radeni ortodoxnich zidu v niceni TV,jak to vyhazeli ze svych domu,tak se zeptam,kdo z nas vyhodil TV ze sveho domu, coz je posetila otazka,ze ano?
V zaklade nicime,co se nicit da,posledni niceni v Libyi,kde jejich vudce Gaddafi udelal umelou reku a tak zurodnil poust,zmenil v zahradu,co udelaly tak zvani spojeci a rebelove,znicili,co jiny vypestoval-udelal a tito,"taky lide" se staveji do cela humanity a lidstva,co by vedouci,co by nositele,co smime a co ne.Tak zvani nositele demokracie a svobody meni nase zahrady v poust,meni tuto planetu v ramci pouzivani "deploid uranium" na 4,2 bilionu roku v nebezpecne misto,ktere nam zajisti rakovinu vseho druhu a mozna vymreni celeho lidstva o tom vsak Al Gore nebude mluvit,za to se Nobelova cena nedava,pod desivym souctem,co udela kyslicnik uhlicity,nebudem lidem rikat o kolik procent je na svete kazdym rokem narust rakoviny,na jejiz "vyzkum" davame dary uz po sedesat roku a nikde nic, spise naopak,takto darovane penize jdou zaroven i na valecne ucely.Uz jsme meli diru ve stratosfere,ted nikdo ani nepiple po vym...Automaticky kráceno

260104

4.1.2012 0:46

RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.

p. 125.?.?.?

Reakce na 260019

...kdyz voni ti agresivni zapadni hyeny nemuzou prestat kolonizovat/i kdyz a nebo prave proto ze jsou dnes na hunte/ a drancovat....valka jihu proti severu/kde ovce bojovaly a pokladaly zivoty za vetsi jejich utlak/...Sever /industrialni/ nemel pracovni sily k rozvoji a tak musela prijit kolonizace/dnesni globalni kolonizace v malem/ pod rouskou zruseni otroctvi...to znamena ze otrok jiz se nemusi kupovat draze,zivit satit lecit ubytovat atd , ale nyni dostane almuznu a starej se a kdyz neni potreba jdi do hajzlu... diky s.Lincolnovi ikone to popularni dodnes mezi ovcemi pomoci medii.....pak prislo naradu Mexikopredtim indiani atd/Jizni Amerika...a kdyz se naslo zlato a diamanty v Jizni Africe Britove kteri nemeli predtim o zajem nyni rychle zemi okupovali a pomoci koncentracnich taboru devastovali a cokolic stalo zborili s vyjimkou /dohoda mezi agresorem a bury byla ze se nesmi doly znicit..!!!/.v Australii kde take nasli zlato ve velkem bylo vykoupeno za smesny poplatek a ihned se odvazelo do Londynske City kolonizatorum/podobne jako ceske zlato/.... Australie je dnes kolonii USA a vladne tam US vyslanectvi/+corporace/...kam chodi vsichni politici zalovat jeden na druheho a poslouchat rozkazy.......a kdyz nebylo kde vzit kolonizovali jeden druheho... USA kolonizovalo Britanni/a jine staty/ po 2.svet.valce....a myslite si ze s.Churchill. byl proti ?...v 1956 v projevu/Fulton/ kdy napadl tehdejsi SSSR /nikoliv USA/ a vystartoval tzv. studenou valku zrovna proti SSSR ktera zachranila Britanni pred Hitlerem....!!!kdyz predtim Zapad pobizel Hitlera aby za nej kolonizoval ale nejak se to vymklo...a nemci se otocili proti svym vychovatelum a porucnikum a prestali predstirat demokracii..../jako za I svet.nikdo nebyl potrestan jako valecny zlocinec /60mil.mrtvych/ tak za 2.sv. valky jen ti nejhorsi byli souzeni , proc protoze v obou valkach vladnouci elity bohatly a bohatly daleko vice nez si kdy mohly predstavit a tak proto jsou valky porad na programu dne..... globalizace jak se dnes spravne pripomina... je jen varianta na kolonizacni thema zapadu..cokoliv jenom kolonizovat a drancovat a valcit/nebo planovat nova dobyvacna tazeni/ prestat nemohou.....

260101

2.1.2012 12:43

IQ čechů na úrovni houpacího koně.

ladislav 109.?.?.?

Proč Američané podporují války???? Aby se dostali k moci a tím i tunelování jiných zemí. Viz ČR.

260020

2.1.2012 21:01

RE: IQ čechů na úrovni houpacího koně.

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260020

Zpráva ze Železné hory

Možná odpověď. Ale už je to hodně staré. Určitě existují novější theorie.

260046

2.1.2012 22:18

RE: IQ čechů na úrovni houpacího koně.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 260046

e? [překvapení] Tohle jsem nikdy nečetla. Teď čtu a je mi z toho celkem ouzko (a to jsem teprve u "funkcí války" ).
...válka = nepostradatelný kontrolní faktor nebezpečného sociálního odpadlictví a destruktivních společenských tendencí... [oči v sloup]

260050

2.1.2012 23:39

RE: IQ čechů na úrovni houpacího koně.

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 260050

Bral bych to s určitou rezervou. Mám drobnou konkrétní zkušenost s Kopeckým, jako predevším konspirátorem, že tedy spíše preferuje senzace, težko overitelné informace, než snažení se dopídit k pravde. Zajímalo by mne, zda to prekládal z vlastních pohnutek, nebo jako práci nekomu.

260053

2.1.2012 23:50

RE: IQ čechů na úrovni houpacího koně.

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 260050

...ale mašina je to velikosti dinosaura, tech odkazu, aspoň je videt, co všechno ti sociální "vedci" vlastne delají, za neco si peníze zasloužit musí, ve smyslu námi "samoživeného" monstra se prikláním k názoru first.of.heaven o neco níže

260054

2.1.2012 17:45

K tématu , co souvisí a ještě něco málo o Havlovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

http://dolezite.sk/Vaclav_Havel_z_jine_strany_minc...

Zajímavé slovenské stránky, kam chodí do diskuzí mnoho Čechů a nejde jenom o nějaké vulgární výkřiky, ale o pozoruhodné informace.

260032

2.1.2012 19:49

myslím si to samé

fist.of.heaven 213.?.?.?

já sám se programově vyhýbám jakékoliv podpoře určitých osob, firem a obecně struktur. myslím, že to je nejjednodušší a přitom velmi účinné řešení dnešní situace. prostě je vyhladovět. oni by chtěli, abychom bojovali otevřeně. mohli by se nám postavit, intrikovat, rozeštvávat nás, případně si to vzít jako záminku na nějakou šílenost. ale je třeba si uvědomit, že jejich moc je zdánlivá. i ekonomická i politická moc je pouze dána ignorancí obyvatelstva, tím, že si vodí sami domů zloděje. jejich jakákoliv jiná moc je zase postavena na jejich moci ekonomické. také je dobré si uvědomit, že bohužel díky lhostejnosti už víceméně taháme za kratší část provazu (ale jenom v určitém smyslu). dokud se necítili intrikovali. nyní, když mají přečtenu situaci a všechno zanalyzováno, tak vystrkují drápky čím dál tím víc. ba co víc, přímo už provokují a zkouší, kam až mohou zajít. a ani jim to nevadí. plán b i c a d jsou hotovy. chtějí to realizovat a už si začínají vyrábět i záminky. ale jen hlupák se nechá zatáhnout do takové nerovné bitvy.nás mnógo, ale to nestačí. partizánsky ve stylu alkaidy, pasivně či aktivně, ekonomicky či vojensky je čas to vypráskat. a je to na spadnutí. tento rok bude zajímavý a možná se už konečně dočkáme toho, že dojde k výraznému posunu ve hře, tzv. škatulata se rozhejbou. a já jsem stále optimista. jejich moc není opravdová, musí pořád topit pod kotlem a na to potřebují spoustu spojenců a pomocníků. ale až se rozsvítí, spousta z nich se k nim nepřihlásí. jako vždy. v tom, co bude následovat už tak optimistický nejsem. zase pár obětních beránků pro publikum a všechno ostatní se zamete pod koberec v rámci vyjednávání něco za něco...

260040

3.1.2012 0:56

RE: myslím si to samé

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260040

Každá hra se dá hrát jen tak dlouho, dokud se najdou hráči ochotní ji hrát.

260058

3.1.2012 1:06

RE: myslím si to samé

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 260058

Teorie her

"Teorie her se uplatňuje v mnoha oblastech lidské činnosti od ekonomie, přes politologii až například po sociologii a biologii."

260059

7.1.2012 7:38

i na Slovensku

Hera 78.?.?.?

Přečetla jsem si článek Rozděl a panuj a následující diskusi

(Diskuze k článku Rozděl a panuj je ukončena z důvodů vzájemného a zbytečného nacionalistického obviňování. Nepokoušejte se prosím pokračovat jinde. Příspěvek zkrácen. Díky – moderátor)

Podíleli se na tom v tu větší, tu menší míře všechny národnosti. Například na Podkarpatské Rusi byly založeny nebo existující dále rozvíjeny následující střední školy: slovenská, maďarská, česká, polská, rusínská, ukrajinská, německá a jako jediná v celém Československu cikánská. To nemělo obdoby v celé Evropě. Musím se stále usmívat nad tím, jak nás chtějí ti ze Západu poučovat, jak by co mělo vypadat, učit nás morálce. Budoval se stát, který byl trnem v oku všem okolním státům a přáli si jeho zničení, zabrání území a majetku na něm. Ale konečným cílem nebylo zničení Československa nebo České a Slovenské republiky dnes nebo Jugoslavie a potažmo Bulharska, Polska, Ukrajiny, ale zničení všech Slovanů, poněvadž jsou překážkou pro dosažení sibiřských a jiných asijských zdrojů. Charakteristické je v tomto ohledu věta Albrightové-Korbelové, ať prý si Rusové nemyslí, že jim Sibiř zústane. Je to tisíciletý boj, jehož kořeny lze vystopovat hluboko a přehluboko v historii. Myslím, že to byl Simon Wiesenthal, který prohlásil: "My jsme byli, tj. my z Podkarpatské Ukrajiny, jsme byli sedmkrát osvobozeni." Československo bylo od 1918 také již asi 6x osvobozeno[smích] Mimochodem, Wiesenthal rozuměl česky. Možná i uměl.
Škoda, pane Stwora, že jste tu diskusi ukončil.

260304

7.1.2012 10:45

RE: i na Slovensku

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 260304

Pan Editor neukončil diskusi proto, že "...by bu vadila...", ale proto, jaké někteří účastníci používali výrazivo a jak nevybíravě uráželi ty, kteří měli jiný názor. Na jeho místě bych dokonce zakročil o něco dříve...Takový styl diskuse nemá na fórech co dělat...

Československá republika byla z nouze ctnost a umělé dítě Versailles.

Vložený obrázek

Němci jsou obdivuhodný, romantický a humanistický národ (čím dále od Německa, tím více VŠEMI uctívaný). A růst německé kultury, vědy, inteligence, lékařství - a samozřejmě PRůMYSLU na přelomu 19. a 20. století jako efekt BiSSmarckem založeného sociálního státu, začal konkurovat Anglo_Francouskému rozdělení NEJEN koloniálního světa.

Československo bylo i po WWI a poražení Německa klínem mezi Německem a Ruskem. Jakmile bylo "věrnými spojenci = zbabělými loutkáři" opuštěno, zbortilo se Československo jako hrad z písku. Československo bylo v první řadě žalářem více, nežli 3.000.000 schopných, pracovitých a podnikavých Němců. Dodnes 99% "českých" turistických lákadel má německé kořeny: Hradschana, Kuttenberg, Krumlau, Carlsbad, Erzgebirge... Stejně tak i světoznámé (nyní již dovytunelované) sklářství, chemie, automobilový průmysl, strojírenství bylo za Československa v německých či židovsko-německojazyčných rukou.

Z pochopitelných důvodů anglo-francouzští Loutkáči využili Čechy jako biřice a soldateSSka v československých německojazyčných vysoce vyspělých hospodářských regionech v době světové kriSSe po roce 1929. Zatímco český průmysl dostával státní zakázky a dotace, německý průmysl v Československu byl sužován stávkami, střelbou do německého dělnictva a represí ze strany českých biřiců a české soldateSSky. Vše na dálku řízené zejm. z francouzské vojenské miSSe v die Prag.

Vložený obrázek

iDnes je Česko nasazováno jako hlásná trouba Svobodné EUropy, Svobodného Íránu, do Česka jsou lákáni defraudanti, tuneláři a kriminální banksteři a gangsteři z Ruska, Ukrajiny, jsou jim zde udělovány aSSyly. K čímu proSSpěchu?!

1)Uhodnout
2)Vyhovět
3)Přežít

Po věky vštěpované do genetické výbavy přináší opět Čechům trpké ovoce...

Stále Češi nepochopí, že bez silného, produkujícího, sociálního, přerozdělujícího, vysocezdaňujícího a férového Německa za humny, by iDnes a iHned Čechy čekal stejný osud jako Řeky - a jejich momentální životní úroveň by se příliš nelišila od životní úrobně Ukrajiny nebo spíše Moldávie. Kromě ohnutého hřbetu nikdy nic jiného ostatním nabídnout neumí...

260308

7.1.2012 11:28

RE: i na Slovensku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 260308

V rodině paní Evropy je Francie mámou, Německo tátou a "česko/slovensko" nezbednými dvojčaty, rozdělujícími východní a západní Domov.
Nevím, kdy dostane naše hymna i ten druhý a třetí výkladový smysl slov:

Země česká, domov můj....

V první informační vrstvě jde o prostor v "srdci Evropy".
V druhé informační vrstvě - po nějakých 5 - 20 letech už bude patrně celá planeta vědět, jaké kvality lze dosáhnout skrze "myšlení po česku".
Ve třetí informační vrstvě lidé patrně zjistí, že programovacím jazykem pro určitou dobu "života v galaxii" byla i čeština.

...proč si to myslím a píšu? Protože dovedu spolu s vámi všemi vytvořit jiný příběh o vzniku a úloze člověka v prostoru. Ale jde to pomalu, blázni nemají nikdy ustláno na růžích...

260312

7.1.2012 21:14

RE: i na Slovensku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 260308

Moudrastraku ty jeden internetovej chytráku chtěl bych tě vidět kdybys tady na východě Čech přisel do hospody a začal kázat ty svoje nesmysly o zvlaště ty pindy o Čechách, víš co bež a odstěhuj se do Německa za svýma teplýma doiče bratrama a už sem prosímtě nepiš ty svoje ho..a,fakt hrozně smrděj a s realitou nemájí nic moc společného..
Kde jsou ty časy když sem na Zvědavec psali HHBB, MedaBeda nebo hestroy to tu melo bylo co číst a objevovat... ale ted tu jde spis o to jak co nejvic pospinit svuj vlastni narod, prisoudit mu co nejvic negativnich vlastnosti, to je asi taky rizeny z nekde ze svatorimske centraly ne? protoze co ja znam lidi kolem tak je to presny opak, ovsem ten trend pochcavani vlastniho naroda se tu docela ucyhtil ..

260346

8.1.2012 9:50

RE: i na Slovensku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 260346

Souhlasím. Je to takový místní sport. Jeden to načne a zbytek už to pak dorazí. Chudáčků co utekli za kopečky, protože se jim to tady nelíbilo, pak slepě uvěřili sametu, po 20 letech se probrali a hle? Jediné co jim zbylo jsou oči pro pláč, ale místo toho aby tiše doma v koutě brečíce zpytovali svědomí, tak chodí sem a zvrací neustále jedno a to samé.

Vrána k vráně, že pane editore!

260374

8.1.2012 4:11

RE: i na Slovensku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 260308

Mam dojem ,ze nam toho moc z Versilles nevratili,mnozi znaji dejiny jen a jen z jejich stranky,nemusime se bavit o Sudech,ale o velke casti Nemcka a o ceskych osadach na druhem brehu Dunaje v dnesnim Rakousku.Neco z encyklopedie:Charles IV (Czech: Karel IV., German: Karl IV, Latin: Carolus IV; 14 May 1316, Prague – 29 November 1378[1]), born Wenceslaus (Václav), was the second king of Bohemia from the House of Luxembourg, and the first king of Bohemia to also become Holy Roman Emperor.

He was the eldest son and heir of John the Blind, who died (in the Battle of Crécy) on 26 August 1346. Charles inherited the County of Luxembourg and the Kingdom of Bohemia. On 2 September 1347 Charles was crowned King of Bohemia.

On 11 July 1346 Prince-electors had elected him King of the Romans (rex Romanorum) in opposition to Emperor Louis IV. Charles was crowned on 26 November 1346 in Bonn. After his opponent had died, he was re-elected in 1349 (17 June) and crowned (25 July) King of the Romans. In 1355 he was also crowned King of Italy on 6 January and Holy Roman Emperor on 5 April. With his coronation as King of Burgundy, delayed until 4 June 1365, he became the personal ruler of all the kingdoms of the Holy Roman Empire.
Kdyby, to tak zustalo,tak nasi turisti by k Jadranskemu mori jezdili,jako do Krkonos a nemuseli schanet devise.Take staci se podivat na mapu vlady Premysla,Otakara II.Bohuzel,dnes neudrzime ani to malo,co nam zustalo.
http://aba.wz.cz/mapy/Dejiny_zemi_koruny_ceske_1/09_zeme_koruny_ceske_karel_4.jpg

260369

8.1.2012 12:31

RE: i na Slovensku

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 260369

Neznám zemi či národ na světě, který by neměl ve svých análech podobnou část své obvykle jepičí expanSSivní historie.

Přesto Bohéme, Bohemia má ve francouzsko-anglosaSSkém jazykovém prostoru spíše pejorativní nádech - asi jako v Česku Avaři, Hunové, Cikáni...

Vložený obrázek

Velice těžké je např. "inteligenci", vědcům, včetně např. středoškolských profeSSorů z těchto zemí vysvětlovat, že je Česko skutečně součástí EU - a není jednou z provincií Ukrajiny, Ruska nebo TaRtárie - či FUCK není Check a Checkya to samé co Chechnya.

Diskutovat o Karlu Čtvrtém s nimi, je asi stejné - jako zkusit s pravizujícím a zinkajícím českým pivním Pepíkem či lídlující Mařenkou zavést téma o "JAKÉM/SI" Berengaru Prvním - VY HO NEZNÁTE, NEBO CO?!

Úplně nejtěžším oříškem ale je např. Švýcaru či ZuriŠŠanu vysvětlit nějaké SVĚTOZNÁMÉ BATA. Těžko jej přesvědčíte, že denně, když jede do svého officu po dálnici okolo WaliSSelen svítí tam velký neon brandu, CO MUSÍ přece KAŽDÝ ZNÁT[smích]

Takže tůůůristé se svými sesháněnými deviSSami jezdí do Česka, ale obvykle na Němci ve světě proslavené (české MOSER?!) sklo, (české Pisner Urquell, BudweiSSer...?!) pivo, (český ?!) Karlsbad, (české Krumau?!) Český Krumlov, (české Ferdinand?!) Porsche, (českého Gregor Johanna?!) Mendela - apod.

Pokud se deviSSovým tůůůristům zalíbí Hradschana, slyší echt česká jména a příjmení jako: Giovanni Batista Orsi, J. M. Brüderle, Christoph und Kilian Ignaz Dientzenhofer, Leopold Spiegel, Peter Neumann, či Matthias von Arras, Wenzel Parler und Johann Parler, Joseph Kranner, Josef Mocker...

Pak si sednou ke Fleck/ům, Vejvod/ům či jinam, kde když potkají Echt nezvídačeného Čecha, tak od něho uslyší nadávky na zlou Europskou Unii, zlé Němce, RakuŠŠáky (co jim FURT padaj lanofky) či italskou pizzu v každé pražské ulici... [mrknutí jedním okem]

260382

10.1.2012 3:10

RE: i na Slovensku

p. 125.?.?.?

Reakce na 260308

...byli jsme pred /moudrostokrauts/ a budemi i po nich....

260614

8.1.2012 9:49

Oteplování hrozí od teplých

petesv 109.?.?.?

Kamkoliv přijde západní civilizace, tam ještě 100 let tráva neporoste. Viz následky kanadské těžby zlata s pom. cyankalia v Tádžikistánu. Za posledních 200 let Západ otrávil a vyplundroval co se dalo, nyní zas poučují ostatní.

Co se týká oteplování - spalování paliv způsobuje právě a jenom ta půl procenta z celkového průběhu, jak je psáno výše. Určitě větší dopady má lidská činnost v rozorávání polí a kácení lesů. Myslíte si, že když na podzim spálíte trávu na pozemku, tak tím zvýšíte teplotu Zeměgule a přidáte CO2 do atmosféry? Kdyby ta tráva v klidu shnila, tak uvolní časem skoro stejné množství CO2 a tepla taky.
Daleko větší vliv mají přirozené planetární cykly, nynější doba oteplování skončí, a začne další doba ledová.

Navíc, to vypadá, že zemské jádro se pomalu ale jistě chystá udělat kotrmelec, a potom cela Zeměgule - efekt Džanibekova. Možná to právě jsou důvody cyklických dob ledových a zničení dinosaurů a civilizací. Nemyslím tím antické civilisace, ale prokazatelně tu byly jiné mnohem starší civilisace, když se nacházejí v uhlí zlaté šperky atd - viz. Utajená archeologie.
To je taky odpověď na další příspěvek - když akademik celý život tvrdil že jednoduše pochází z opice, veškerý jeho blahobyt, funkce a dokonce pevné (skoro komunisticky) přesvědčení je na tom založené, pak tyto důkazy ignoruje, popírá, ničí.
Stejné to je s Darwinovou teorii. V každém lepším chovu probíhá evoluce, ovšem bez genetických zásahů ze psa nikdy neodchováte kočku, i kdybyste se snažili 1000000 let. Nepasuje totiž počet genů. Už je prokázané, že náhodné genetické změny nemají šanci se rozmnožovat, pač je komunita spíš sežere nebo vytlačí takto postiženého jedince, než aby se s ním rozmnožovala. Ale Darwinova teorie je postulát, který živí spoustu odborníků.
Stejně jako mimosmyslové vnímání atd. V mozku proudí elektřina, takže je vlastně vysílač, to už dnes nikdo nezpochybní. Ale medicinmani budou zarytě popírat možnost telepatie atd, když to neměli v učebních osnovách. Atd,atd.
Cykly změny pólů mají odhadem 15tis. let, poslední proběhla před asi 15tis. - to vznikly Himalaje, možná taky potopa. Tak se těšte.

260373

8.1.2012 12:29

RE: Oteplování hrozí od teplých

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 260373

>Kamkoliv přijde západní civilizace, tam ještě 100 let tráva
>neporoste. Viz následky kanadské těžby zlata s pom. cyankalia
>v Tádžikistánu. Za posledních 200 let Západ otrávil a
>vyplundroval co se dalo, nyní zas poučují ostatní.
Kdyz zminujete Kanadu, nemuzu si odpustit poukaz na okoli Fort McMurray. Tezi se tam olej ulozeny v pisku. Na oprosteni jednoho litru oleje od pisku se tam spotrebuje 3 litry vody. Asi tak pred tremi roky se v TV ptal japonsko-kanadsky ochrance zivotniho prostredi jednoho "native", jestli tam zaznamenal nejake zmeny v prirode. Pry obrovske, a na jednu z nich hned poukazal: Ukazovakem namiril na asi kilometr vzdaleny dvacetimetrovy kopec, ktery pry nebyl jeste pred dvema roky vubec videt - skryvalo ho jezero. Ted voda zmizla. Veskere pristupove cesty kolem dokola jsou tak dlouhe, ze kdyby lide vytvorili retez, byl by dlouhy odtamtud az na pul cesty do Vancouveru. Takze z toho si lze udelat predstavu, jak veliky kus zeme je znicen. Kanade to zatim nevadi, tak je rozsahla.
Jeste na pocatku tohoto psani jsem mel na jazyku i dovetek o lidech, kteri tu produkci vlastni, ale nyni nabyvam presvedceni, ze i mlceni je v takove chvili vystiznejsi.

260381

Příspěvků: 68

02.01. 03:11 Jiri Radosta  No a co ?
02.01. 04:12 Aligátor  RE: No a co ?
02.01. 05:06 Vladimír Stwora  RE: No a co ?
02.01. 08:06 q  RE: No a co ?
02.01. 11:41 Geog  RE: No a co ?
03.01. 18:57 korutan  RE: No a co ?
02.01. 08:20 Jiri Radosta  RE: No a co ?
02.01. 10:07  RE: No a co ?
02.01. 10:23 janko  RE: No a co ?
02.01. 10:26 PatMat  RE: No a co ?
02.01. 14:15 Aligátor  RE: No a co ?
02.01. 13:09 steve  RE: No a co ?
02.01. 14:37 Luxor  RE: No a co ?
02.01. 19:56 haban  RE: No a co ?
02.01. 15:10  RE: No a co ?
02.01. 19:09 Jiri Radosta  RE: No a co ?
02.01. 19:34 Rene Bartosek  RE: No a co ?
02.01. 20:11 haban  RE: No a co ?
02.01. 21:34 steve  RE: No a co ?
02.01. 22:06  RE: No a co ?
02.01. 19:38 Oracle  RE: No a co ?
02.01. 20:43 haban  RE: No a co ?
02.01. 20:19 Lin  RE: No a co ?
02.01. 20:49 haban  RE: No a co ?
02.01. 21:59 Lin  RE: No a co ?
02.01. 23:37 Jiri Radosta  RE: No a co ?
03.01. 01:46 haban  RE: Tak například ...
03.01. 02:05 haban  RE: Tak například ... nebo ...
03.01. 02:18 haban  RE: Tak například ... nebo ... nebo ...
03.01. 05:26  Radosta. docela průhledně a nepokrytě lžeš!
06.01. 19:34 baba_Blažková  RE: No a co ?
03.01. 00:00  RE: No a co ?
03.01. 06:20 Jiri Radosta  RE: No a co ?
03.01. 15:30 Smoker  RE: No a co ?
04.01. 00:41  RE: No a co ?
05.01. 17:14 john  RE: No a co ?
04.01. 10:31  RE: No a co ?
02.01. 11:52 keduT  naivismus
02.01. 12:20 Robert Nohejl  Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.
02.01. 13:49 Vojta49  RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.
02.01. 23:34 ppppp  RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.
03.01. 00:09  RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.
03.01. 14:07 ppppp  RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.
03.01. 15:16 Vojta49  RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.
03.01. 16:36 ppppp  RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.
04.01. 01:08  RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.
04.01. 00:47  RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.
04.01. 00:53  RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.
04.01. 00:46 p.  RE: Je vubec mozek k necemu jinemu,nez vrazdit nekoho jineho.
02.01. 12:43 ladislav  IQ čechů na úrovni houpacího koně.
02.01. 21:01 haban  RE: IQ čechů na úrovni houpacího koně.
02.01. 22:18 Lin  RE: IQ čechů na úrovni houpacího koně.
02.01. 23:39 ppppp  RE: IQ čechů na úrovni houpacího koně.
02.01. 23:50 ppppp  RE: IQ čechů na úrovni houpacího koně.
02.01. 17:45  K tématu , co souvisí a ještě něco málo o Havlovi
02.01. 19:49 fist.of.heaven  myslím si to samé
03.01. 00:56 haban  RE: myslím si to samé
03.01. 01:06 haban  RE: myslím si to samé
07.01. 07:38 Hera   i na Slovensku
07.01. 10:45 MoUdrostrak  RE: i na Slovensku
07.01. 11:28 janko  RE: i na Slovensku
07.01. 21:14  RE: i na Slovensku
08.01. 09:50  RE: i na Slovensku
08.01. 04:11 Robert Nohejl  RE: i na Slovensku
08.01. 12:31 MoUdrostrak  RE: i na Slovensku
10.01. 03:10 p.  RE: i na Slovensku
08.01. 09:49 petesv  Oteplování hrozí od teplých
08.01. 12:29  RE: Oteplování hrozí od teplých

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 14 211 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 5

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 5

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
27,25 Kč
Libra
30,20 Kč
Kanadský dolar
17,47 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,97 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,90 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 036,86 Kč
1 unce stříbra
570,52 Kč
Bitcoin
293 037,57 Kč

Poslední aktualizace: 22.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 039