Diskuze k článku

E-maily odhalují dolarové smlouvy volebních pozorovatelů

Příspěvků 105

10.12.2011 0:10

nejvyšší čas

dub 94.?.?.?

uzavřít severní zásobovací cestu afpak...

258262

10.12.2011 0:37

Konečně se ozvali

keduT 78.?.?.?

Nechápu, proč jim to trvalo tak dlouho? Také nechápu, proč se podobně neozvou představitelé ostatních zemí, Česka nevyjímaje? Nebo jinde "volby" proběhly košer a nikdo si nestěžoval? [mrknutí jedním okem]

258263

10.12.2011 2:26

Naprosto s vami souhlasim.

QQ 123.?.?.?

Nyni je naprosto idelani moznost skutecne zranit toho fasistickeho molocha, za podvratne vmesovani. Nezavisle narody musi sve postupy lepe koordinovat a postupovat pokud mozno spolecne. Jednotlive akce jednotlivych narodu jsou zrejme prilis slabe a malo ucinne a vetsinou dochazi k jejich prebiti rychle natistenymi barevnymi papirky. Ted je treba okamzite podporit Pakistan a pridat se k jeho usili. Utok NATO na pakistanskou armadu prisel ze samotneho nebe, stejne doslovne, jako spisonazni letoun sestreleny nad Iranem. Nejasnosti a klickovani kolem americke PRO az po neustale vmesovani od voleb az po podrazy s Oplem i opiem, kdy z Afghanistanu dochazi do Ruska stale vice heroinu jako soucast nikdy neutuchajiciho programu uskodit a oslabit Rusko, kde se da. Mam pocit, ze doba dala Rusku vynikajici kartu, snad rusove ukazou, ze jsou stejnedobri hraci karet jako sachu.
Vzapeti sledovat, zda poklesne vzhledem k materialnim nedostatkum armad NATO i prisun drog do Ruska. Momentalni ztraty v podobe cerstve potistenych toaletnich papirech za transit budou mensi, nez zisk na politickem a strategickem poli, ktery tento cin pomoci rozhodne neprinesl a je severoatlantickou teroristickou organizaci vniman pouze jako slabost.
Zelezo se musi kout, dokud je zhave.

258266

10.12.2011 11:08

RE: Naprosto s vami souhlasim.

Jíra89 90.?.?.?

Reakce na 258266

Naprosto vyčerpávajíci a přesné. Je potřeba těm hnusnejm fašounům konečně ukázat, že s tim oplem to krapánek přepískli.
[bliji]

258275

10.12.2011 5:59

nechce se mi verit

Oldis 81.?.?.?

nechce se mi verit ze by o tom FSB nevedela a necinila patricne kroky.

258268

10.12.2011 7:40

RE: nechce se mi verit

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 258268

Ale činila, čo si myslíte, prečo tú ženskú zadržali.

Som len zvedavý ako tento cirkus skončí. Podľa všetkého zásobovaciu cestu Afpak len pred Vianocami, najlepší spôsob ako popriať amíkom príjemné Vianoce. [vyplazený jazyk]

258270

10.12.2011 9:15

RE: nechce se mi verit

Karol2 88.?.?.?

Reakce na 258270

Mas pravdu, alespon to ukazuje proc tak tajili (puti a medvedev) koho daji na volebni listek. nechteli dat moznost USA pripravit diskreditaci.
A jelikoz to pokracovalo (priprava na oranzovou revoluci) Tak dali Putina a ten jak se zda jedna jak byl naucen(v KGB) zvladat veci. A ta ma znalosti jak zvladat chaos mezi lety 1918-1989 velke... A jelikoz Putin dokazal, ze dokaze tak rusko vyjde silnejsi jak predtim, meli to odpiskat kdyz se dozvedeli kdo to bude(prezident). Ukazuje se, ze ti co rozhoduji v CIA ci dnes homesecury ci jak se to jmenuje jsou tak opojeni uspechem, ze uz nemaji paru o realite. PANOVE posrali jste to, viz. Libie tam bylo varovani, ze statni aparaty jsou pripraveny a bez armady uz to nepujde...

258271

10.12.2011 18:28

RE: nechce se mi verit

Oldis 81.?.?.?

Reakce na 258270

zatknout jednu zenskou, to mi jako vyvijeni nejake aktivity moc nepripada.

258290

10.12.2011 9:57

Na propagandu, války a revoluce v jiných zemích je peněz dost

Saša 24.?.?.?

Na propagandu, války a revoluce v jiných zemích je peněz dost. Na poukázky na jídlo pro matku s dětmi peníze nejsou. V Texasu v aktu zoufalství, po té co ji byly odmítnuty poukázky na jídlo 38-letá matka zastřelila vlastní děti a sebe. Mluvčí sociálních služeb potvrdila, že žena žádala o potravinové lístky již v červenci a byla odmítnuta.
http://www.reuters.com/article/2011/12/09/us-lared...
Vložený obrázek

Jedno z dětí – desetiletý Timothy

258273

10.12.2011 10:56

Sobota

Expresser 95.?.?.?

Bude zaujímavé sledovať ako sa situácia vyvinie dnes počas ohlásených demonštrácii. Dá sa povedať, že dnešok veľa napovie o ďalšom vývoji ... Aj v kontexte správ, že celá opozícia v Rusku sa zjednocuje, dokonca aj s komunistami ...
http://aktualne.centrum.sk/zahranicie/europa/clanek.phtml?id=1249024

258274

10.12.2011 13:32

RE: Sobota

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 258274

Maji podporu i Vaclava Havla.[smích]Vrana k vrane seda, nastesti tento chatrajici darebak a nepritel narodnich statu uz na tomto svete dlouho nepobyde.
Bolsevici byli v Rusku instalovani tim samym zpusobem, kterym se to deje dnes.Ze Zapadu a za penize zidovskych bankeru.

258278

10.12.2011 14:25

RE: Sobota

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 258274

Na forach sa ludia upozornuju, aby neboli podporovani potkani ako Kasparov, Novodvorskaja, Javlinskij... prozapadna chunta nie je in v Rusku, Rusi ju neznasaju. Ona podporu neziska a Garik to vie. Preto sa budu snazit vyuzit komunistov a potom ich odstavit.

258280

10.12.2011 11:56

Ruska federacia...

Janhora 89.?.?.?

...prezije dnesny den, bez vetsich otrasov pretoze, co je to par tisic demonstrantov-kriklunov, oproti tomu, kolko ma Rusko obyvatelov! Vetsina rusov chape, ze sa maju ovela lepsie, ako za cias ozralu Jelcina! Putin zatrhol ozobracovanie rusov, plundrovanie a vyvoz ruskeho bohatstva, pomocou nastrcenych ruskych zidakov- Chodorkovskeho, Berezovskeho a im podobnym, a preto ho nemaju zidacke kruhy a napr. republikani v USA radi!!!

258276

10.12.2011 13:25

Rusko se brání tomu samému, co v tvrdé variantě samo provádělo

r.m. 62.?.?.?

kolik by asi měl dostat na tvrdo Vasil Bilak? A kdybychom potrestali Bilaka a spol. dovolil by si tolik Havlův Sášenka Vondrovic lézt do zadku určitým elitářským soukromým organizacím v USA?
V tomhle rusům přeju úspěch, i když to maj u mne rozlitý asi už do smrti.

258277

10.12.2011 16:49

RE: Rusko se brání tomu samému, co v tvrdé variantě samo provádělo

petesv 2.?.?.?

Reakce na 258277

Tvrdou variantu r.1968 jste mohl zažít tenkrát ve Vietnamu, v podobě napalmu a statisíc obětí války. Nebo nedávno v Jugoslávii, nebo i dnes v Kosovu. Tak dejte laskavě pokoj se svým rozlitým mlékem. Ukliďte a nebrečte.

A jak můžete srovnávat Biľaka? To byla přece totalita, dnes jsme hrdí Evropané, demokrati do morku kosti, nezávisle informovaní a pokud s cenzurou, tak jedině tou samocenzurou, když nechci přijít o chléba, viď?

258285

10.12.2011 13:35

Tip na ruský nezávislý server?

Aleš Krejčí / Brno 94.?.?.?

NE, TO MI ROZUM NEBERE..

A není to jenom ubohá PR reklama na Putina a jeho "nezávislost" na USA, že jim jeho státní aparát pěkně ukázal, takže ovčan mu má víc věřit?
A proč jsou chystané mega demonstrace všude v Rusku na motivy, že už nechtějí západem voděné loutky?
A rusové se mají tak skvěle, že se chtějí mít pořád stejně skvěle a chtějí to stejné vedení? U nás nepředstavitelné!!! Asi jsou na tom v Rusku lépe.
A není to tak, že elity chtějí Rusko pod kontrolou a tak ho mají a právě proto sračkomety celého světa vytváří iluzi Putinova odporu elitám?
A proto i naše sračkomety tvrdí, že Putin je celonárodní volba a nastává okamžik změn?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

PĚKNĚ PROSÍM O TIP NA NĚJAKÉ NEZÁVISLÉ RUSKÉ INFORMAČNÍ SERVERY
U nás jsem zatím žádný důvěryhodný článek o volbách v Rusku nenašel, přitom je to docela zásadní událost.

258279

10.12.2011 16:59

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 258279

No nevím, pro Prahu 30 000 odborářu nebylo nic moc. Pro Moskvu to bude, jako když plivne. Ale účast byla předběžně přislíbena na sociálních sítích, tam toho lidi naslibujou hodně, taky třeby i několik desítek profilů může obhospodařovat jeden živý člověk nebo dneska už software jak nedávno, uděleli experiment na universitě tuším v Kanadě.. Tady jsou vyjádření mezinárodních pozorovatelů, možná nejsou všechna. Co do USA? Tam mezinárodní pozorovatel netřeba, zaprvé je to demokracií demokracií, teď se zavádí demokratická novinka, která ruší právo habeas corpus. Fašistickou nebo bolševickou či jinou diktaturu, která by zrušila právo habeas corpus znám. Upřímně řečeno neznám žádnou, která by toto právo habes corpus nezničila. Teďka se budu moct chvíli podivovat na demokracií bez habeas corpus. Ne moc dlouho jedná se o velmi nestabilní přechodný stav, jaký bude výsledný stabilní systém ještě uvidíme. A za druhé volební hlasy počítají v USA mašiny a ty jsou neomylné, co se jim zadá to spočítají.
http://www.czechfreepress.cz/rusko/volby-v-rusku-p...

258286

10.12.2011 17:07

RE: Tip na ruský nezávislý server?

petesv 2.?.?.?

Reakce na 258279

Západem voděné loutky to je právě Němcov, Javlinský a Kasparov. Nedostali ve volbách ani tolik procent, aby se do parlamentu vůbec dostali. O obrovských demonstracích proti těmto loutkám česká i západní media cudně mlčí. Vyzdvihuji demonstrace na podporu loutek, tolik o té objektivitě medií.V Rusku totiž naprostá většina nechce návrat k svinstvu jelcinových 90 let.

Objektivní informace najdete třeba na czeh.ruvr.ru, pokud umíte trochu rusky rus.ruvr.ru, lenta.ru

Ale taky je v Rusku spousta braku na úrovni novinek nebo centrum.cz, časem si to přeberte.

258287

10.12.2011 17:35

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 258287

Objektivní zhodnocení informací si musíte dát dohromady sám na základě sledování různých zdrojů, v Rusku je to stejné jako všude jinde na světě. Ve srovnání s Českem se ovšem v Runetu vyskytuje informací daleko víc.

258288

10.12.2011 18:06

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Aleš Krejčí / Brno 94.?.?.?

Reakce na 258287

Děkuji za tipy na ty servery, i když je za nezávislé nepovažuji, přesto se dalo něco vyčíst. Demonstrující opozice skutečně považuje volby za neplatné a požaduje uspořádání nových svobodných voleb.

Demonstranti tedy nepovažují pokračování Putinovi party za přínosné a hovoří o ní jako o západní loutce. Nikoliv o Němcovovi, Javlinském a Kasparovi! Ti se přeci do dumy vůbec nedostali, o těch se nevede řeč vůbec. To je hrubé zkreslování některých medií. Proč by demonstranti demonstrovali proti loutkám, které se do dumy vůbec nedostali, že?

Demonstranti tedy považují za prozápadní loutku Putinovu partu. To ale neznamená, že chtějí návrat k Jelcinově kolaboraci. Toto je opět mystifikační zkratka západní propagandy. Jelcinova kolaborace i Putinova korupce zřejmě stojí za nahrazení a o to demostrující opozice usiluje.

Poukazuje-li tedy demostrující opozice na zfalšované volby a západní media (i naše) naopak halasně potvrzují jejich regulérnost, vyplívá mi z toho jediné:
VOLBY BYLY ZFALŠOVANÉ A PUTINOVA PARTA JE STEJNĚ PROZÁPADNÍ JAK JELCINOVA A NELZE OD NÍ OČEKÁVAT SERIOZNÍ ZMĚNY.


Přeji demonstrantům ať probudí celý národ a vymažou ty Putinovi parazity z dějin.

PS: Prakticky se tu rozhoduje o nás, ale diskuse tomu neodpovídá, že by už nastaly vánoční orgie? [zmaten]

258289

10.12.2011 18:50

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 258289

Co je toto za bláboly ??? Židi Javlinskij, Kasparov, Němcov jsou jen loutky Západu a jeho děvky. Tak jako byl loutkou Západu Jelcin. Díky Putinovi nastala stabilizace Ruska a postupné zlepšování životní úrovně Rusů. Putin je podle všeho jako politik nejvíce nezávislý na Západu za posledních dvacet let. A to právě leží v žaludku Západu i našemu starému židozednáři a protagonistovi NWO Havlovi. Právě toto je poznávací znamení Putinovy nezávislosti. Dále nikde jsem si nevšiml, že by naše a západní media oficiálně potvrzovala regulérnost voleb. To je lež jako věž.

258291

10.12.2011 19:36

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 258291

Řekl jste to správně - bláboly.

258293

10.12.2011 19:40

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258291

O Putinovi jsem občas pochyboval, ale nynější události dělají jasno. Jde na tvrdý a maska padá dolů. Stále více se rýsuje, že Rusko s Putinem je pro ně překážka, která se stále více ukazuje jako nezdolatelná. Tedy zkouší rozvrat, stará to taktika. Neveselé ovšem je, že po nezdařeném rozvratu už mají jen jedinou možnost, a oni se svého cíle nevzdají. Je možné, že pomocí peněz a propagandy nasměrují Rusko k občanskému střetu, ale podpora Putina je v Rusku stále silná. A až vyjdou do ulic zastánci Putina, to teprve bude demonstrace, tam "naše" sračkomety nebudou muset nadsazovat účast.

258295

10.12.2011 19:49

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Aleš Krejčí / Brno 94.?.?.?

Reakce na 258291

Maxime, proč jsou tedy ty demonstrace, kde lidi neoslavují a tváří se nespokojeně?
Když se navíc vítězství Putina jeví jako částečně zfalšované? Tzn. mohl dopadnout hůře.
Proč si myslíš, že ty demostrace jsou placené západem, tedy těmi protagonisty té židovské trojky?

258296

10.12.2011 20:18

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258296

Můžete mi ukázat jednu zem v našem civilizačním okruhu, kde dnes nejsou demonstrace a nespokojenost se zhoršujícími se životními podmínkami. Proč by Rusko mělo být výjimkou, propadající životní úroveň vede k radikalismu i v Rusku. A to se to tam, narozdíl od Evropy, ještě drží, právě díky Putinovi. Vám se volby jeví jako částečně zfalšované, ale regulérním mezinárodním pozorovatelům ne. A proč by zrovna v tomto případě toto západ neplatil, když prokazatelně platí všechna svinstva co se kde dějí.
Nejste náhodou student nebo absolvent Masarykovy univerzity v Brně, to by bylo jisté vysvětlení.

258301

10.12.2011 21:28

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Aleš Krejčí / Brno 94.?.?.?

Reakce na 258301

Děkuji za vysvětlení. Zní to rozumně. Asi to tak bude. Známí jsou tedy radikálové. Neřekl bych to do nich. To mě zmátlo. Nadávali na Putina fest. Tak jsem se divil, že se tu opěvuje. Hmm.

Takovou urážku jsem si snad nezasloužil.. [pláč]

258305

11.12.2011 0:11

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258305

Zanechte ironie, jisté je, že mnoho lidí v důsledku hospodářských obtíží (a to i v Rusku, kde propady nejsou až tak markantní jako jinde) se propadá tam, kde by neměli nebo si myslí, že by neměli být. To bezpochyby vede k určité frustraci a jejím následkům -velmi často nevědomých, jedním z tohoto je určitá radikalizace zcela jistě. U většiny radikalizace ve smyslu touhy po změně bez hlubšího uvážení.
Neznám vaše známé, jejich sociální postavení a světonázor, ale pokud to jsou obyčejní Rusové ruského původu, tak bych rád znal jejich důvody. Politiku a politika je nutno hodnotit podle skutků, pokud se jim více líbilo Rusko před Putinem, tedy ať nadávají, ale obdivovatelů Ruska před Putinem je v Rusku rozhodně menšina. Pokud vaši známí jezdí do Čech, tak ať se pořádně rozhlédnou, někam tam by došlo Rusko pokud by zvítězily síly, které vyvolávají tento povolební chaos. Pokud to chtějí, mají buď totálně zatemněno, nebo nejsou Rusy, tedy ruského původu.

258310

11.12.2011 15:42

RE: Tip na ruský nezávislý server?

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 258301

Nechapem vase idealy o Putinovi:
- stabilizacny fond... prevedeny na Zapas
- veda... v krachu
- armada... postupne oslabovanie
- vyzbroj... preferovanie zahranicnej, uz to zacalo dovozom nemeckej ci francuzskej
- ropa a plyn... vyzva Putina, ze je potrebny zapadny kapital, co to v praxi znamena, ze zapadne firmy dostanu licencie na ruske loziska...
- skolstvo... spoplatnenie dokonca zakladneho skolstva vynimkou predmetovako rustina, a podobne, zhorsenie urovne univerzit,kde su prijimani ludia, ktorisu clenmi Jedinnoj Rossii,
a tak by sa dalo pokracovat
- Rusko je pani v rozklade, darmo tu sPutina robite zachrancu, ano na zaciatku pomohol,teraz skor skodi

mimochodom, demonstranti nechcu prijimat Bielu stuzku, a su silne protizapadni, respektive vo svojej vacsine, je taktiez zaujimave, ze dokonca meddia ako Radio Svoboda nechcu davat dlhsie ukazyk z mitingov, kedze sa situacia nevyvija ziaducim smerom, to jest nie prozapadne a proamericky

258337

11.12.2011 15:58

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258337

O vašich jednotlivých bodech je možno vést polemiku, argumenty pro ní jsou, v bodech 3,4 a 5 rozhodně, ale mám jen otázku. Tu nejde o idealizaci Putina, označte konkrétně alternativu, (mimo bílé stužky-tam není o čem, to je propad Ruska možná až k zániku) která ho může s úspěchem zastoupit a neoslabit současné Rusko.

258338

11.12.2011 16:46

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Aleš Krejčí / Brno 94.?.?.?

Reakce na 258337

Konečně někdo! Ano, přesně tak to cítili i ti mojí známí. Putin svého času sehrál jakousi roli, ale nyní je balvanem a je jisté, že nikdo se nechce vracet do doby Jelcina.
Tímto stihomamem tu ale trpí hodně diskutujících, že není třetí cesta, kterou jenom propaganda onálepkovala názvem radikální, náckovská, a tak jí mají korektně vymazanou..
[chechtot]

Vítězství Putina vnímejme tak, že na lepší změny si ještě počkáme. Utěšovat se můžeme tím, že pak už to nepůjde ani zmanipulovat a nebude to nějaká kompromisní plichta. Jen aby to vůbec bylo..[zmaten] mt-svk, kam na to chodíš, na které servery?

258342

11.12.2011 17:20

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 258337

Vážený kolego, Váš pesimismus je nějaký podezřelý, nemáte nějaký osobní zájem na pomlouvání Ruska?? Co se týče nových zbraní, moc v obraze nejste, nebo schválně lžete. Rusko bylo vojensky skoro na kolenou, ale za poslední dobu mohutně modernizuje a dohání zpoždění z dob Jelcina.. Zatím hrají o čas, ale nemějte obavy, Rusko se nerozloží, pevně věřím..
Zde je pár odkazů na nové zbraně (co je veřejně dostupné). Doufám, že jsem Vás uklidnil a bude se vám lépe usínat..
http://czech.ruvr.ru/2011/12/10/61976894.html
http://czech.ruvr.ru/2011/12/10/61974295.html
http://czech.ruvr.ru/2011/12/01/61290262.html
http://czech.ruvr.ru/2011/12/09/61890374.html
http://czech.ruvr.ru/2011/12/07/61764753.html
http://czech.ruvr.ru/2011/11/09/60116935.html
http://czech.ruvr.ru/2011/12/02/61355232.html
http://czech.ruvr.ru/2011/11/23/60887067.html
http://czech.ruvr.ru/2011/10/24/59282083.html
http://czech.ruvr.ru/2011/10/24/59255806.html
http://czech.ruvr.ru/2011/11/28/61150895.html
[cool]

258343

11.12.2011 18:51

RE: Tip na ruský nezávislý server?

dub 94.?.?.?

Reakce na 258337

buď vědomě lžete, nebo byste si měl aktualizovat informace.

-do vědy jdou slušný prachy, budování "silikonových údolí" ve velkém, silné dotace novým technologiím
-armáda v rusku neměla hodně dlouho k dispozici tolik peněz, jako poslední dva roky, perou se do ní a do lidí v armádě prachy pod tlakem, který by mělo problém ustát i vysokotlaký potrubí.
-mimo keců několika generálů, kteří se dožadují přechodu na cizí zbrojní technologie (v čím žoldu?),se modernizuje z domácích zdrojů, dvě lodě mistral jsou prd, navíc podmínkou obchodu bylo předání technologie a další výroba v rusku. stejným způsobem se nakoupilo několik dronů z venku.
-suroviny. pokud potřšebujete rychle modernizovat a nemáte dostatek vlastních zdrojů, tak povolíte investice z venku. ale pod podmínkou, že nikdy nezískají kontrolní balík. u surovin a strategických odvětví si to rusko hlídá, dokonce zákonem, nikdo nemůže získat víc než 49%.
nehledě na to, že pokud pomýšlíte udělat ze své měny světovou rezervní měnu, musíte vytvořit podmínky, aby bylo zdroje ze zahraničí do čeho investovat a musíte pro to vytvořit potřebnou infrastrukturu. což je i jedním z cíl vpouštění cizího kapitálu a vytváření burz.
-propopulační program a podpora rodiny s přidělováním půdy zdarma, státními dary atd. taky není zrovna známou zkrachovalosti.

a tak by se dalo pokračovat.

takže pokud vám ty vaše kecy prochází jinde, tady vám moc pšenka nepokvete.

258347

11.12.2011 19:43

RE: Tip na ruský nezávislý server?

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 258347

Takze. Nie som prozapadna, skor naopak a kedze manzel je Rus, ktory sa chce raz vratit do Ruska s celou rodinou, tazko budem podporovat prozapadnych liberastov. Bohuzial, clanky som si nearchivovala, takze vam ich poslem trosku neskor, postupne, ako ich spatne vyhladam. [smích]

zaujimave info ale mozete najst tu:
http://www.contrtv.ru/
http://klich.ru/
http://nstarikov.ru/
http://m-kalashnikov.livejournal.com/
http://albl.ru/?tag=%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9-%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B4-2011

nieco o "skvelej" reforme Serdukova:
http://golossovesti.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=2487:2011-04-27-12-14-45&catid=6:politics&Itemid=10
http://www.apn.ru/opinions/article20936.htm

dalsie linky neskor, bohuzial som si ich nearchivovala, takze teraz budem hladat, dokonca ani o reforme to nie su tie hlavne.

258349

11.12.2011 19:47

RE: Tip na ruský nezávislý server?

dub 94.?.?.?

Reakce na 258349

o jeho reformě se nepřu, za to opravdu patří ke zdi.

258351

12.12.2011 11:03

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 258349

Pokud tedy máte k Rusku blízko (manžel), tak je tu dotaz - existuje tam nějaká osobnost, která by měla a mohla Putina nahradit ?? Tedy osoba, která chce Rusko ZACHRÁNIT a ne prodat Západu?? Uvědomte si, že se blíží čas války (ať skutečné, nebo ekonomické) a tam bude potřebná pevná ruka. Je v Rusku opravdu taková osobnost?? Rok 2012 bude zlomový a pokud Rusko padne, Nový světový pořádek (nebo rozdělení Ruska a nadvláda ČÍNY nad Sibiří - to by se Rusům líbilo ?) je přede dvěřmi.. Tady musí jím osobní sympatie nebo antipatie stranou. [cool]

258381

11.12.2011 23:28

RE: Tip na ruský nezávislý server?

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 258347

Odporucam vam knihu Viktora Iljuchina: Putin, pravda, ktoru je lepsie nevediet

http://strana-sssr.livejournal.com/79207.html
http://book2.me/1257-putin-pravda-kotoruyu...he-ne...

mate tam vsetko, cierne na bielom...

dalsie zaujimaveclanky o Putinovi:
http://vostrjkova.livejournal.com/445154.html?form... Откуда взялся Путин. Кто и как делал имидж «хорошего гоя».
http://klich.ru/2011/10/articles10_02.htm
(inak, vtomto clanku su zaujimave informacie nielen o Putinovi, ale aj Kasparovovi ci Kudrinovi

258359

13.12.2011 2:25

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 258359

">inak, vtomto clanku su zaujimave informacie nielen o Putinovi, ale aj Kasparovovi ci Kudrinovi"

Pro ty, co nemluví rusky, podstata z článku je v češtině zde: http://tnit.fr/cs/c124.htm
Podstatná věta např: "Do zvolení sefarda Obamy vládli aškenázové rovněž v USA - v osobě císaře Rotshilda."

Nemám nic proti nikomu, taky hledám na netu vodítka, ale přiznejte že Vám nejde ani tak o Putina,

Ale je tam nádherná fotoreportáž vyřazené ruské vojenské techniky, takže si tam může něco najít každý. I ta Iljuchinova kniha vypadá zajímavě, trochu možná obdoba našeho Nevařila, i když hlavně vojenská. Stáhl jsem si, uvidim, takže za sebe díky.

258426

14.12.2011 1:27

RE: Tip na ruský nezávislý server?

p. 125.?.?.?

Reakce na 258337

...prispivajici je neobycejne a neuveritelne vybaven obrovskymi analytickymi vedomostmi hranicicmi s genialitou....je jasne ze mnoho a mnoho let pilne studoval ruskou historii a pritomnost...a ze zije v Rusku a ma vsechna fakta z prvni ruky....

258508

10.12.2011 23:57

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 258296

Možná proto, že naivní ovce si myslí, že když se provede revoluce jako u nás v 89, že se budou mít lépe a že jim Západ bude posílat pěčené holuby do úst.. To si hodně lidí myslelo i u nás a je tomu naopak.. Dividendy a úroky z naší země jdou západním vlastníkům. Lidé jsou naivní a zmanipulovatelní všude. Prostě si myslí, že když nebude Putin, že všichni budou milionáři.. Demonstrace nemusí být placené, ale podplaceni jsou ti, kdo k nim burcují.. Ti v čele mají slíbená politická místa atd. Možná to myslí někteří i upřímně, ale zapomínají na to, že jsou opravdu jen loutky a kdykoliv jim může být přistřihnut provázek, když splní svou úlohu.. K falšování - co když ty záběry byly natočeny mimo Rusko (nebo ony byly zfalšované) a hozeny na internet právě za účelem destabilizace?? Znáte jejich autory?? Všechno nemusí vypadat tak, jak se na první pohled jeví.. Nezapomínejte na přísloví Qui bono (komu ku prospěchu..) [cool]

258309

11.12.2011 8:45

RE: Tip na ruský nezávislý server?

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 258291

Omyl. Nielen Javlinskij, Kasparov ci Nemcov, ale aj Putin je prozapadna figurka. Vies, kde skoncil rusky stabilizacny fond? Spravne, v USA. Vies, ze mnoho zavodov, ktore aspon nejako fungovali za Jelcina, za Putina prestali? Vies, ze Putin nici rusku armadu vdaka ministrovi Serdukovovi? Vies, ze ruska veda je na tom tiez coraz horsie? Vieso tom, ze ruske skolstvo je na tom tiez horsie?Napriklad platit, myslim 200 Euro mesacneod stvrtehorocnika aj vstatnej skole, kde na to Rusi vezmu? Preber sa, Ales ma uplnu pravdu!

258318

11.12.2011 11:46

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 258318

Což vyvolává podezření, že celá barevná revoluce je jen Putinova zpravodajská hra, mající za cíl odstavit opozici, především komunisty. Ti by vyhráli volby, kdyby je Putin nezfalšoval. Putin a další prozápadní figurky by šly za katr, což byla ta největší hrozba.

258325

12.12.2011 2:40

RE: Tip na ruský nezávislý server?

čěf 94.?.?.?

Reakce na 258318

Technická poznámka k debatě. Výsledky voleb (moc se v médiích nepresentovaly).
Jednotné Rusko - Putin 48,9 (64,2 v r.2007)
Komunisté 19,8 (11,6)
Liberální demokraté 12,6 (8,4)
Spravedlivé Rusko 13,6 (7,7)
Jabloko - Javlinskij, Němcov, Kasparov 2,5 (1,6)
Vlaatenci Ruska 0,9 (0,8)
Správná věc 0,5 (-)
Jsou-li všichni prozápadní figurky, proč prozápadní média vřeští?
Třeba se stane zázrak a presidentem bude zvolen Levašov [smích]

258363

10.12.2011 19:29

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258289

Je možno nějaký odkaz na "naše" médium, které halasně potvrzuje regulérnost voleb V Rusku? Já jsem si naopak všiml, že tyto sračkomédia vydávají Atény za Moskvu a zároveň vychvalují i demonstrace ruských nacionalistů s vlajkami samoděržaví. Těch nacionalistů, kteří když se dostanou k moci, tak takový pogromek na židy Rusko ještě nezažilo. Tedy, porážka Putina jim stojí i za zisky nacionalistů a ohrožení jejich pokrevních bratrů žijících v Rusku, protože vědí, že toto by Rusko naopak oslabilo a ne posílilo. To ostatně není nic nového hodit tyto soukmenovce přes palubu do věčnosti za své zisky. Z toho vychází: 1,Putin jim leží tak v žaludku, že za jeho odstavení jsou ochotni riskovat všechno 2, vytváří své loutce-Putinovi nálepku protiváhy západu, ale to by bylo už kapánek překonspirováno, ne?

258292

10.12.2011 19:49

RE: Tip na ruský nezávislý server?

petesv 2.?.?.?

Reakce na 258289

Červeně a s CAPS LOCK pište proboha někde jinde.Zfalšované nebylo nic, ale tajtrlíci to budou omílat dokola, dokud tam neusedne na trůn vhodná loutka. Tak,tak, rozděl a panuj, nyní s pomocí chaosu. No, já Vám pánové přejí, ať si toho chaosu užijete dosyta.Rusku dejte ovšem pokoj,tajtrlíci.

258297

10.12.2011 20:15

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 258297

"Červeně a s CAPS LOCK pište proboha někde jinde."

... jenomže tohle mu nemáte říkat Vy, ale někdo jiný, který na to ovšem kašle ... [naštvaný]

258300

10.12.2011 20:51

RE: Tip na ruský nezávislý server?

dub 94.?.?.?

Reakce na 258297

humorné na tom je, že když se v rusku objeví pár klaunů (ve vztahu k populaci vlastně nikdo), tak demográti a jejich sračkomety řvou jak podřezávaný podsvinčanta, ale když jsou v americe skutečně hordy lidí požadujících, aby šla vláda do prdele, a policie proti nim zakročuje ve stylu gestapa, tak je to demográtické a zcela normální.
a to vynechávám zfalšování voleb v americe u obou období bushe. ale tam je to demográtické, to jsou vaši zkurvysyni a ti vás platí, že presstitutky?

ovšem slepému, hluchému a bezmozku to nevysvětlíte[smích]

258304

10.12.2011 21:47

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258304

Co v Americe, hned vedle v Polsku, 50titisícová demoška a ticho po pěšině.

258308

11.12.2011 11:15

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 258308

V tom Polsku jich šlo na Den nezávislosti asi víc... Některé odhady říkají, že až 100 tis. lidí.
A pravda, že média neinformovala - a když, tak jako o "akci extrémistů s pár lidmi". Zvláštní, ne? Přitom vůbec nešlo o žádné násilnosti (až na pár vyprovokovaných bitek v postranních uličkách) nebo o požadavky na "demokracii". Poláci JEN uctili den vzniku nezávislého Polska a vyjádřili svou odhodlanost si nezávislost také uchovat.

258322

11.12.2011 20:41

RE: Tip na ruský nezávislý server?

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 258304

S tymto sa neda nesuhlasit, bohuzial, ine to nebude, USA ma perfektne prepracovany system psychologickej a informacnej vojny, co sa o Rusku povedat nedalo a neda.

Dobre je aspon to, ze ludia v drvivej vacsine odmietaju biele stuzky a nestotoznuju sa s myslienkami liberastov.

258355

10.12.2011 20:10

RE: Tip na ruský nezávislý server?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 258289

Jasne ze je Putin prozapaadni - pro to ho tak ve vsech medich chvali a obdivuji, vid Alesi. Ty sis chlapce musel hodne dlouho mlatit palici vo zed narku...

258298

11.12.2011 20:23

RE: Tip na ruský nezávislý server?

nikto 109.?.?.?

Reakce na 258289

Hmm pan je zrejme priaznivcoim ruskych bolsevikov ????? Ti su dnes najvacsia opozicia proti Putinovi......vsak to povedzte rovno, demokracia bude za vlady KSSZ

258353

10.12.2011 16:07

Teorie tlačítek (moje)

petesv 2.?.?.?

Když se dostanu do kabiny stroje, pomocí jednoho tlačítka pohnu třeba obrovským rýpadlem, nebo to rýpadlo (jeřáb,cokoliv) povalím nebo zničím, mám li ten záměr. Příslušným tlačítkem taky lze vymazat z mapy celé země. Moje náklady přitom nečiní vybudování stroje nebo systému, pouze úsilí se dostat ke tlačítku, nebo nechat takové zamontovat do systému, třeba státního v podobě "disidentů". Tomu disidentovi stačí pár tisíc zelených na přilepšenou, co napáchá za škody, snad ani nepůjde napravit, jako v Libyi nebo i v Česku, po listopadu totálně zničený průmysl i zemědělství, a pokud nějaký trochu seriozní zbyl, odvádí zisky zahraničním majitelům, většina Čechů má pouze perspektivu dřít do 75 a splácet státní dluh. Co je to 9 mil USD na ovlivnění ruských voleb, tuplovaně když si je vytisknu sám? A jaký z toho může být profit, když k moci se dostane Němcov nebo ten kavkazský šmejd Kasparov (Jeden odtud už Rusku vládl, i s druhým Berijou, co napáchali za zvěrstva na Rusech, dnes vymyté propagandou mozky zase dávají za vinu Rusům)?
Profit z toho bude v miliardách miliard procent, žádné jiné podnikání tolik nehodí. Amíci zprivatizují ropu, plyn, i trubky, budou držet za kule Čínu i Evropu, poslední je mimochodem opravdovým konkurentem USA co do výroby i obstarávání zdrojů. Že důchodci v Rusku zas budou čekat půlroku na mizerný důchod, že budou další stovky tisíců mrtvých a miliony zničených osudů v mafiánském dělení kořisti, to humanisty a demokraty netrápí, jak to dokázali v Jugoslávii a jinde. Zkrátka a dobře, kdo přijímá ze zahraničí prostředky za účelem jakkoliv ovlivnit volby nebo nebo povolební dění, měl by být zákonem postaven na roveň vlastizrádce se všemi důsledky, pač nejde jenom o volební šaškárnu, ale o životy, blahobyt a potažmo i zdraví populace, a jenom sociopát si myslí, že může prosperovat a spokojeně žít se svoji rodinou uprostřed všeobecné bídy a násilí. A v tomto případě jsem pro znovuzavedení trestu smrti. Pokud jste si nevšimli, veškerý novodobý humanismus jenom prospívá zločincům a nechává na holičkách obětí. Pro zvýšení chaosu a nejistoty, však víte z kterých protokolů to je,že... a mňa mňa od největšího humanitárního bombarďáka,mňa... mňa. [bliji]
A co se týče drog z Afgánu:

258281

10.12.2011 16:15

Drogy a demokracie

petesv 2.?.?.?

A co se týče drog z Afgánu, tak to je fakt. Je třeba nejdřív vědět toto: můžete obchodovat s drogami ve velkém, dlouho, klidně a výnosně. Jako Albánci. Ale musíte spolupracovat s DEA, nebo aspoň CIA, která notoricky potřebuje finance na operace, jež nemůže oficiálně schválit kongres. Kdo se nechce dělit,jako kolumbijské kartely, musí válčit. Když zkurvysyn Noriega v Panamě, byť to byl americký zkurvysyn, zprivatizoval cesty kokainu přes Panamu a přestal se dělit s DEA, dopadl přesně jak sedláci u Humpolce. V Afgánu Talibán skoro vymýtil výrobu opia, dnes bez opia by afgánci zemřeli hlady. Nejde jenom o prachy,americké prachy v tomto případě.Na mušce je právě Rusko a Evropa potažmo. Afgánskou hranici nejde uhlídat, a tak se valí do Evropy tuny svinstva, značná část zůstává v Rusku. Kdo má zkušenosti s narkomany potvrdí, někdy i vlastní děcko lepší zabít, když propadne tomuto svinstvu. Populaci na drogách lze klidně odepsat, za dávku cokoliv. A závislým se stanete na opiu skoro hned,stačí několikrát zkusit. Tento mor se rozmáhá, takhle zákeřně se válčí s Ruskem dnes. Jak řekl zkurvysyn Brzezinski, nový světový řád musí být postaven na ruinách Ruska a na účet Ruska. Co je mu po tom, jestli to jsou křesťáni, běloši, atd. Nějaký Němcov nebo Havel jsou jenom pěšci v této hře, i když si o sobě myslí cokoliv. Budou obětování nebo rovnou odstranění jako slavná Politkovská nebo Litviněnko, když z toho momentálně vyplyne malá výhoda, třeba v mediálním šumu okolo. Naprostá většina podobných případů jde na vrub majitelům těchto "prozápadních" koní, když dál nemůže být prospěšný, tak aspoň v salámu. Obviní z vraždy Putinův "režim". "Režim" ovšem je měl a má v nose, nestály za povšimnutí. A to mě těší, že na každou sviní se vaří voda. Každá revoluce požírá své děti, i všechny ty "nezávislé" redaktůrky z Mf apod nakonec pocítí všechny dopady tohoto marasmu na sobě. No my ostatní bohužel taky [bliji]

258282

10.12.2011 16:38

Ono to bude asi tak,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

že ty volby reálně vyhrála KPRF neboli komunistická strana, druhý Putin, třetí LDPR - Žirinovskij a až někde vzadu bude Mitrochin a KAsparov a celá ta pravicová opozice, kterou by si Západ přál vidět u kormidla. Jenže s těmihle výsledky se na neplatnost voleb moc útočut nebude, i když zjevně cinknuté byly - ale v neprospěch především komunistů a Žirinovského.

Pro zajímavost grafík normálního rozdělení, které zobrazuje vztah volební účasti a počtu volebních okrsků v Petrohradu a Moskvě:

Vložený obrázek

Vložený obrázek.

Tomu prvnímu se říká Gaussovo normální rozdělení, tomu druhému Čurovovo rozdělení.

258283

10.12.2011 19:39

RE: Ono to bude asi tak,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 258283

Zvláštní, v náhledu před odesláním se obrázky zobrazily - no jsou v tom článku jak odkazuji níže.

258294

11.12.2011 8:51

RE: Ono to bude asi tak,

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 258283

Neviem ci u Zirinovskeho, ale velku podporu ma Mironov. S komunistami suhlasim, ziskali velku podporu, na forach ludia vraveli, ako ich podporovali, nie kvoli komunistom, ale nechceli Putina. Dokonca aj podnikatelia. A mimochodom, Putina povazuju za vora a prozapadnu babku, podobne ako jeho stranu vorov a zurikov, ako ju vRusku volaju. Ak byvyhral hlas ludu, len vtedy by Zapad zaplakal a s laskou spominal na Putina, pretoze Iran by okamzite dotal SS-Onyx a podobne hracky, podobne Syria a verejne. Mnoho Zidov by skoncilo tam, kde ich nestiholdat Hitler, a verejna psravaci financie by boli kompletne vycistene, majetok zabaveny.

258319

11.12.2011 12:22

RE: Ono to bude asi tak,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 258319

Mironova jsem omylem vynechal, máte pravdu, ten získal možná o něco víc než Žirinovskij. Ale jeho Spravedlivé Rusko stejně dost lidí považuje jen za béčko ER, něco jako u nás ODS-TOP09, takže s Mironovem by to Západ taky nevyhrál.

"Ak byvyhral hlas ludu, len vtedy by Zapad zaplakal a s laskou spominal na Putina" - absolutní souhlas. Co lidi chtějí je především znárodnění surovinových zdrojů a pozavírání oligarchů (což jsou z valné většiny židi, taky fakt).

258328

11.12.2011 21:03

RE: Ono to bude asi tak,

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 258319

Tak ze zvoleni Zirinovskyho by v USA a v Israeli meli taky velkou radost. Dodnes se pamatujou na jeho projev v kterym prohlasil jak se americanum bude prdel svirat strachy a Rusko si vezme zpatky Aljasku!

258356

10.12.2011 16:46

Ještě příklad Čurovova rozdělení:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Vložený obrázek

To je statistika, v kolika volebních okrscích získala strana Jednotné Rusko kolik procent hlasů. Takže např. ve 20ti okrscích měla 15%, potom ve 105ti okrscích 25%, pak ve 40ti okrscích 40%, pak zase ve 105ti 50% a pak už to klesalo.

Ne nadarmo Medvěděv oznámil Čurovovi, že je kouzelník.

Celý článek tady: http://slon.ru/russia/statistika_vyborov_na_uchast...

(Netvrdím, že musí být pravdivý, je to prostě možnost.)

258284

10.12.2011 20:13

Ještě do třetice a už toho nechám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Graf, kde je na ose x volební účast a na ose y procento hlasů pro Jediné Rusko (modré body) a ostatní strany (zelené body):

Vložený obrázek


Takže např. ty body vpravo nahoře zobrazují výsledky v Čečně a Dagestánu apod. - volební účast 99%, z nichž Jediné Rusko dostalo 100%. (Ramzan Kadyrov je mimochodem velmi proti demonstracím, viz youtube.)

Pokud se obrázek zase nezobrazí, je to na stránce: http://trv-science.ru/2011/12/06/vybory-2011/

258299

10.12.2011 20:25

RE: Ještě do třetice a už toho nechám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258299

Odmyslete si vršek grafu, to nad 60ti%,ať je to tedy regulérní. Potom se na to podívejte a porovnejte to s ofiko výsledky. Dle mě to sedí. Modrá a zelená-Putin a zbytek,i ten co se nedostal do Dumy-půl na půl.

258302

10.12.2011 20:49

RE: Ještě do třetice a už toho nechám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 258302

Nejspíš ten graf chápeme každý jinak. Podle mě to může být regulérní někde zhruba na úrovni volební účasti 45 - 55%, kde Putinova strana získává max. 25 - 30 %. Ten zbytek víc doprava je podle mě následné ovlivnění všemi těmi "vbrosy", "karusely" , případně bezostyšnou férovkou typu čečenských 100%. Ty následně zvýšily celkový podíl ER na výsledných 49,5%.

Ale hádat se za to nebudu, v Rusku jsem nebyl a 60 mi taky nebylo [smích]

258303

10.12.2011 21:45

RE: Ještě do třetice a už toho nechám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258303

Ten graf to ukazuje tak nějak od oka, je nepřehledný, to by chtělo konkrétní údaje, ale to by přineslo práci na týdny, tedy seriózní závěry. Jinak na férovku to vypadá i ve spodním pravém rohu. A také jak jsem již psal, modrá je jeden subjekt, zelená všechen zbytek a trtek. Graf je graf a zahraniční pozorovatelé jsou zahraniční pozorovatelé. Dejte odkaz na vyjádření nějakého z nich, na vyjádření o falšování výsledků, to bude zajímavější. Ještě jsem na seriózní vyjádření v tomto smyslu(falšování) nenarazil, naopak.

258307

11.12.2011 0:37

RE: Ještě do třetice a už toho nechám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 258307

Tak on ten spodní roh tak nějak souvisí s horním rohem že ano ... Jestliže modří mají 100, tak zeleným zbývá nula.
Zahraniční pozorovatelé volby zpochybňovat nebudou, protože by tím pomáhali především komunistům, ale to už jsem psal výše.

258313

11.12.2011 13:26

RE: Ještě do třetice a už toho nechám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258313

Človeče, pletete si volební účast s % ziskem. No nic.

258331

11.12.2011 0:30

celý je to šaškárna

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

1)mi přijde pitomé aby někdo manipuloval volby a pak měl sotva 50%
2)proč ty útoky na rusko když si stejně proti rusku nic reálně nedovolí kromě žvanění v médiích
3)já za tím vidím jednoznačnou snahu vyvolat nedůvěru ve vládní establishment u mladých lidí v rusku (mladí ve městech přeci dělají revoluce ne staříci na vesnicích) na které se podílí sám putin svým šaškováním v médiích s amforami apod
celosvětová revoluce se blíží a nic nelze nechat náhodě - i rusové musejí "chtít změnu"
v podstatě je nyní všude na světě naladěná mladá generace proti vládnímu establishmentu čeká se jen na jiskru ta přijde pravděpodobně s kolapsem finančního sektoru

PS: druhá moje méně pravděpodobná verze může být že jde o záměrnou akci putinovců kteří tušili chabý výsledek a tak chtějí vyvolat semknutí svých voličů proti vnějšímu nepříteli a dosáhnout drtivého vítězství v opakovaných volbách
ale to je velký risk

258311

11.12.2011 0:33

RE: celý je to šaškárna

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 258311

Kdepak celosvětová revoluce. Tohle podněcuje Západ.

258312

11.12.2011 13:52

RE: celý je to šaškárna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258312

To se přeci nevylučuje, naopak.

258335

11.12.2011 2:48

RE: celý je to šaškárna

petesv 2.?.?.?

Reakce na 258311

Grafy jsou o ničem, můžeme se hádat stejně dobře o předvolebních výzkumech. Výsledek voleb má být respektován, tuplovaně když excesy a incidenty při volbách vyrábí ta menšina, co nemá šanci se do parlamentu dostat, 7% práh pro vstup, legálně tedy. Javlinský 3,5%, ostatní pod 0,5%.
Už se mi to zajídá poslouchat, přestává to nějak bavit. V Lybii demokraticky střílí a znásilňují co se pohne. Asi se tam přihlásím jako žoldák. Budu střílet nalevo i napravo. Při troše štěstí pomohu jim ke vzniku islámského státu, jak to udělal pan Philby z anglických tajných v Saudské Arabii, pak se nechám obřezat a panovník mi zařídí harem, třeba jenom z Evropankami, kdybych to náhodou chtěl. Však hrdé emancipované Evropanky je to úplně nejlevnější co je na erotickém trhu k mání. Proč bych to teda měl chtít,že. Scheise. Tady to za pár let lepší nebude,jak v té Libyi čí Kosovu, na co mám čekat?

258316

11.12.2011 0:42

IMHO i Zid muze byt pozitivni persona

MSDF MSDF (zavináč) gmail (tečka) com 92.?.?.?

Obcas sleduji v TV Russian Television (RT) a tam davaji Keiser Report (Max Keiser & Stacey Herbert).
Me se to jevi jakozto vysoce IQgentni a vyvazene.
Jestli mate moznost, mrknete na to a napiste svuj nazor.
Cele vysilani je v anglictine, takze zadny problem.

258314

11.12.2011 4:52

Tady jde o vic,nez o volby a Rusko,tady jde Slovanskou vec,samozrejme mnohym to dnes nic nerika,

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Zde musime jit daleko zpet do historie a uvedomit si,ze patakolona je nepritel uvnitr statniho systemu, vzit z minulosti udalosti v Rusku v obdobi,zde slovanska soudrznost utrpela s pouzitim slovanu proti slovanum, jinym prikladem by bylo pouziti krestanu proti krestanum,jako v pripade NATA proti Jugoslavii,to je ucel,jez je skryt v pozadi,to same,jako v tak zvane bolsevicke revoluce,z 520 nejvyssich revolucionarskych komisaru,485 bylo opet zidu-chazaru,jez mela ten samy ucelmco se deje ted v Rusku,coz pro mnohe ctenare bude nesrozumitelne a nemyslitelne.Zide,zioisti,chazari maji heslo"nikdy nezapomenout!",jez se vztahuje do minulosti rozbiti Chazarske rise Kievskym knizetem,tedy Ruskym a Slovanskym vudcem,to mu nikdya ani dnesnim potomkum Slovanstva neodpusti a budou skodit,kde jen budou moci,coz se deje po tisicileti a dukazu v historii je dost k potrzeni techto slov,zide ,tak zvani, prohlasuji ve svem svatem Talmud-u, znicit vsechny ne zidy ,pokud se nepodrobi.Takze,neni divu ,ze v pripade bombadovani Belehraduspanlski-katolicti krestane bombardovali na rozkaz zidovskeho NATA generala Nemenovskeho-Clark krestanske-pravoslavne obcany,tak,jak se stalo v vsech predeslych val.kach a revoluci.Spanelsky pilot Jose Luis Morales,6/14/99 si stezoval,ze cile byly, zejmena namireny proti civilnimu za ,coz dostali medaile,tak,jako proti nemeckemu obyvatestvu,prikladem jsou Drazdany a tak se zeptejte mkdo vybiral cile k bombardovani Nemcu, Churchil to rekl,ze oni nemaji zajen na Hitlerovi,ale na zniceni delnicke tridy,coz bylo v tak zvane bolsevicke revoluci a ted planovane volebni revoluci, kde Putin vytahl narod z rukou IMF,kdyz provedli menu a mnoho lidi prislo o sve uspory,prumyslovy system se rozpadl a lide nedostali ani po sesti mesicich prace zaplaceno, Jalcin kradl a nechal znicit dum kde zavrazdili cara- "popravci ceta slozena ze samych zidu"ovsem,on sam zidovskeho puvodu.Putin nechal zavrit jednoho z nejvice bohatich zidu,ostatni zacali utikat,nebot vedeli,ze Putin zjistil,jak okradaji rusky stat o nerostna bohatstvi a neplati dane a zcela se zaridili,jako elita Ruska k padu Ruska a platili volebni agitace proti Putinovi a sami, po prikladu Ameriky se snazili dostat do vedeni statu, tedy,opetne obnovit jinou cestou bolsevickou vladu,jez ma na svem konte vice jak 100 milionu krestanskych zivotu.
Samozrejme,ze jine krestanske staty mimo Ruska budou pod silnym vlivemjit proti Rusku,tudiz system slovan proti slovanu ,tentokrate pujde opacne,ale ke stejnemu cili.Karel MARX se otevrene vyjadril,jak nenavidi vse slovanske, nakonec ,komunisti-take slovane vrazdili a mucili sve spoluobcany-slovany take, vlada zida Slanskeho-Salzmana by melabyt dobrym prikladem,o co v zakulisi jde,pani Clintonova ,zidovka,ryje do Ruskych zalezitosti,ale jeji manzel zavrazdil pomoci tanky a jedovateho plynu krestanskou skupinu Korese,kde uhoreli zaziva deti a nenarozeni.Takze,kdysi komunisticke -zidovske-heslo,boj o Madrid je bojem o Prahu,tak,ted rikejte ,boj o Moskvu ,je bojem o krestansku Evropu,to malo,co jeste zbyva,
Kolik,"ceskych" politiku vzdy specha do I...Automaticky kráceno

258317

11.12.2011 11:44

RE: Tady jde o vic,nez o volby a Rusko,tady jde Slovanskou vec,samozrejme mnohym to dnes nic nerika,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 258317

Pane Nohejl, určitě máte pravdu, že vše je skryto v dávné minulosti, kterou se my Slované nesmíme na školách učit, a proto je již zapomenuta, kdežto druhá strana asi opravdu nezapomíná.. Chci se zeptat, na něco podobného - co bylo příčinou vpádu Říma do Judee v roce 70 a zboření Šalamounova chrámu?? Je to záhadná část evropské historie a Vy jste znalec této problematiky.. Děkuji. [cool]

258324

11.12.2011 20:32

RE: Tady jde o vic,nez o volby a Rusko,tady jde Slovanskou vec,samozrejme mnohym to dnes nic nerika,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 258324

až na to, že Řím v té době NEEXISTOVAL. Ale samozřejmě můžete věřit propagovaným báchorkám jakým chcete....

258354

12.12.2011 0:55

RE: Tady jde o vic,nez o volby a Rusko,tady jde Slovanskou vec,samozrejme mnohym to dnes nic nerika,

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 258324

Ono,je to vselijake v historii o vsemocnem Rimu, ackoliv se vi,ze i Rim byl hodne infiltrovan zidovstvem-tedy Chazary a za zminku stoji rec dvou rimskych vojevudcu (jmena jsem zapomel)v pristavu Alexandrie,kde sleduji cile pracovni tempo ve vykladani a nakladani zbozi.Guvernert jez mu podleha tato oblast rika svemu navstevnikovi,vidis tu obchodni horlivost,My Rimane jsme tady ve zbrani,co by kolonisatori,ale oni, zide maji v rukach veskery obchod,oni,jsou vlastne skutecnymi vladci, bez nich se tu nic neobejde.Nezda se Vam,ze dnesni situace sveta je podobnem konci,kde i krevni banka,Cerveny kriz USA a I BANKA NA SPERMA PRO ZENY A OVSEM MNOHO JINEHO,JE V ZIDOVSKYCH RUKACH,KDE I CHRISTIAN MONITOR MA VE SVYCH RADACH ZIDY,JAKOZTO STOVKY KRESTANSKYCH ORGANISACI,JAKOZTO I PARISKY BISKUP JEZ JE ZIDEM TAKE PROHLASUJE PRVNI JSEM ZID A AZ POTOM KATOLICKYM BISKUPEM, BYL DOKONCE NA LISTINE MOZNEHO PAPEZE,JAKO NASTUPCE VOJTILI,JEZ ROVNEZ POCHAZEL Z ZIDOVSKEHO POZADI.Tenhle system pate kolony se tahne cela staleti a nikdo se tomu nevyhnul,pokud zidy vyhostili,tak se presunuli z jedne zeme do druhe a po case ,se zase vratili a vzdy zadali privilegia a jine, oproti domacim liem a tak je to dodnes.Prikladne ,USA,kdo vlastni Ameriku?
Who runs the Federal Reserve Banks, Incorporated? It's not who you think
Federal Reserve Board of Governors runs the Federal Reserve Banks, Incorporated.
Who are they?

Benjamin S. Bernanke, Chairman - JEWISH
Donald L. Kohn - JEWISH
Kevin M. Warsh - JEWISH
Randall S. Kroszner - JEWISH
Frederic S. Mishkin - JEWISH

That's 100% Jewish-run

There are twelve "District Banks" of the Federal Reserve Banks, Incorporated -- .
Who runs them?

Boston: Eric S. Rosengren - JEWISH
New York: Timothy F. Geithner - JEWISH (now Secretary of the Treasury for Obama)
Philadelphia: Charles I. Plosser - JEWISH
Richmond: Jeffrey M. Lacker - JEWISH
St. Louis: James B. Bullard - JEWISH
Minneapolis: Gary H. Stern - JEWISH
Kansas City: Thomas M. Hoenig - JEWISH
Dallas: Richard W. Fisher - JEWISH
San Francisco: Janet L. Yellen - JEWISH
Cleveland: Sandra Pianalto - non-Jew
Atlanta: Dennis P. Lockhart - non-Jew
Chicago: Charles L. Evans - non-Jew

That's 75% Jewish-run... can't be too obvious, can it?
Rimane mnoh edobili,ale obchod nikdy nedostali pod svou kontrolu,drive a nebo pozdeji podlehli i jako "vitezove", takze se ptejme ,kdo zkutecne vyhral druhou svetovou valku,kdo z ni ma dodnes nejvetsi uzitek.

258361

11.12.2011 10:21

Mne osobne se Putin jevi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

jako rusky vlastenec, coz muze byt pro Rusko, alespon co se bezpecnosti tyce, prospesne. Ale mam i nazor pres ten pocit presahujici, a to je, ze NIKDO NIKDE by nemel vladnout vic nez dve funkcni obdobi - prevedeno na roky: nikde by nemelo byt uzakoneno, ze vlada jednoho cloveka by mohla na zaklade jakekoliv okliky presahovat 10 let. Tato myslenka by mela byt zavazujici reguli (podminkou) clenstvi v OSN. Takze Putin by mel jit od valu!!! Pokud jsou boure proti nemu osobne, at uz podnecovane zvenci anebo jen mistni, jsou namiste.

Jiny pohled na Rusko vsak dodavaji nepokoje v USA, ktere jsou prokazatelne vladne potlacovany jako v Rusku (at uz se jedna o jakoukoliv formu potirani), proto by Americane meli prestat podporovat soucasne nepokoje v Rusku a vubec uplne ztichnout. (Ja vim, to se snadno napise, ale jak to docilit, ze?)

Ale divam se na ten rusky problem i jinak: Zadna cizacka nadvlada neni prijatelna, avsak ta ctyricetileta ruska u nas byla nechutna. Sed, hnus. A ten zacatek - bestialni hruza. Vim, ze se omrzelym statnikum vycita kdovico a ze mnohe nemusi byt pravda. Jedne informaci vsak verim: Rusove vicemene celoplosne nemusi byt nadseni z toho, ze pozbyli urcity dominujici kontakt v casti Evropy a ze tudiz jejich politicko-vojenska strategie, ktera vzdy byla, je a bude az na prvnim miste, hodne oslabila. No, a prave na toto tema se mel takto vyjadrit Putin, coz o nem kdysi prohlasil Gorbacev v TV, tedy ze jemu vycita, ze snadno opustil vychodni Evropu. Nevim, muze to byt pravda, a nemusi. Tezko to zjistime. Jedno je vsak jiste. Zapad a NATO vic a vic oklestuje Rusko, takze je nasnade, ze rusti vladci mohou mit v tom smyslu umysly tvrde "obranne". Presluhovani statniku tomu napomaha (letama pusobeni v tech sferach se ziska nejenom prehled, ale i podmani se spousta lidi, cili uz to napovida o casovem - presluhujicim - zneuziti pozice.

258320

11.12.2011 13:42

RE: Mne osobne se Putin jevi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258320

Západ ovládá jedna rodina staletí a patrně na dále ovládat bude. Jak jim chcete konkurovat se změnou každých 10 let, za tu dobu se štěstím maximálně nastavíte parametry, ale uvést v život?
To, co zmiňujete v prvním odstavci je světu naordinováno a stále a stále se ordinuje záměrně, tzv. demokracie, tedy nejslabší forma vlády a nejsnáze ovlivnitelná zvenčí.

258333

11.12.2011 15:59

RE: Mne osobne se Putin jevi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 258333

>To, co zmiňujete v prvním odstavci je světu naordinováno a
>stále a stále se ordinuje záměrně, tzv. demokracie, tedy
>nejslabší forma vlády a nejsnáze ovlivnitelná zvenčí.
Ano, souhlasim s vami. Demokracie je skutecne nejslabsi formou obrany proti neukojitelne chamtivym Spojenym statum, rizenym odjinud. Ale poradte, protoze ja a i vlady ostatnich statu si nevi rady, jak na to, jak by se proti te sile meli Rusi postavit?
Tim ale neodvolavam, co vyznelo proti Rusum. Avsak jak to resit? Dnes? Srazit Putina treba az mezi muziky?

258339

11.12.2011 10:52

Jednotné Rusko dnes usiluje o nejpokrokovější filozofii vládnutí.

Ing. Zdeněk Jermář 81.?.?.?

Problémem dneška i minulosti je existence dvou extrémů, existence bezbřehé demokracie na straně jedné, a existence fašistické diktatury ať už kohokoli na straně druhé. Vypadá to tak, že ti, co projektují např. fašizmus, dnes nejdříve záměrně usilují o bezbřehou demokracii, aby jí podvedení "demokraté" pak měli už plné zuby a přáli si nějakou diktaturu, která by udělala "pořádek". Fašistický "pořádek" (NWO) podle představ západní elity, ovšem. Je to očividné. Zlatá střední cesta se nekoná. Proto fandím Putinovi a Medvěděvovi, že se snaží o tuto střední cestu: Vymýtit "radikální pandemokraty", vedené a placené USA, jejichž nekalá činnost nakonec končí marasmem - viz Česká republika, nedovolit rozbití národního státu, a dále naproti tomu přesto nenastolit diktaturu po vzoru Stalina (Stalin byl prý levoboček rothschildovců, proto asi ty jeho rasantní metody namířené proti "právoplatným" "dědicům" jejich vlastním stylem, zákon odrazu). Ať žije heuristika Rusů (i některých Čechů). Fandím vám, jste poslední nadějí skutečně svobodného lidstva a Slovanů. Ať znovu rozkvete duchovní umění starodávné Sibiře (volchvové a pod. WM-magazín č.118) umlčované po staletí jižními a západními národy (vypalováním knihoven, kde se o této zemi psalo, např. Alexandrijské a dalších.), vraždou Puškina - znal rozluštění básně "Slovo o pluku Igorově" a chtěl to zveřejnit. Doporučuji si přečíst knížku Valerie Sinelnikova: Tajemná síla slova, 2008, ISBN 978-80-904001-1-5, obzv. slova pana Dullese v roce 1945, bývalého ředitele CIA, jak rozbít Rusko, str. 78. Metody platí do současnosti a potažmo pro celý svět. Zdravím všechny lidi, kteří mají v hlavě nevypláchnutý mozek.
PS: Národy starodávné Sibiře a Rusi (Východní Evropy) nebyly žádní divoši a pohané, jak se je snaží představovat současní zmanipulovaní "historikové". Tyto národy měly svoje runové a praslovanské písmo, žádné zvěstovatele Cyrila a Metoděje vůbec nepotřebovaly. Ti přinesli také jen ubohé "jobovy zvěsti" a ne skutečné křesťanství, k tomu měly blíž tehdejší národy Sibiře a Východní Evropy až do 15. století, než je vystřídali zmanipulovaní Romanovci. To jen tak na okraj, jakou kvalitou oplývají zaprodaní novodobí "historici" [překvapení]

258321

11.12.2011 16:32

RE: Jednotné Rusko dnes usiluje o nejpokrokovější filozofii vládnutí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258321

K tomuto není co dodat, jen detaily. Plně souhlasím.

258341

12.12.2011 4:11

RE: Jednotné Rusko dnes usiluje o nejpokrokovější filozofii vládnutí.

p. 125.?.?.?

Reakce na 258321

...nejen histerici ale i politici a vyznamne celebritni osobnosti temer vzdy zkorumpovani , ti kteri se prodali a stale prodavaji svoje zivoty a duse a take zivoty a duse svych rodin a deti/ a nevedi proc a za co/ ... a kteri se nemohou prestat prodavat....

258367

12.12.2011 17:11

RE: Jednotné Rusko dnes usiluje o nejpokrokovější filozofii vládnutí.

Aleš Krejčí / Brno 94.?.?.?

Reakce na 258321

Pane Jermář, znám to co popisujete, jenom mi ale vysvětlete jak je možné, že právě tzv. "novopohané" aktivně a velice rezolutně stojí a brojí právě proti Putinovi jako zaprodanci?

Viz má nedokonalá diskuse výše, kde se snažím dobrat jak je to s tím Putinem a jeho přínosem.

258399

11.12.2011 11:51

Trochu zamyšlení

Lin 85.?.?.?

Chtěla bych jen připomenout, co se událo zpočátku roku. Konkrétně - jak naštvaná Hillary vydyndala další prachy na "mediální agendu" a říkala cosi o tom, jak je důležitý "mediální boj, propaganda a monitoring".
Tuším, že konkrétně tady vidíte, co tím myslela.
Letos se do toho "opřeli" a zhusta využívají.
Můj názor na volby v Rusku: nebyly zmanipulované o nic víc, než jsou u nás. Prostě nic, co by se nedělo i jinde a troufám si tvrdit, že jinde v daleko větším měřítku. Však ona sama "bašta demokracie" má své žluklé máslo na hlavě a matně vzpomínám na mnohé volební excesy, které by prokoukl i dement. Napadá mě otázka, jestli v USA mají také "pozorovatele" z cizích zemí, kteří jsou oprávněni mediálně "prohlašovat", že volby nebyly košér.
A k Putinovi: žádný svatoušek, žádný "spasitel". Ale dělá po celou dobu to, co je nutné k zachování nezávislosti Ruska. Několikrát to řekl i sám = že po "Jelcinovi" bylo nutné vrátit zpět do držení země všechny klíčové resorty. A utípnout rozkrádání "privatizací".
Výsledky jsou vidět. Rusko nemá žádný děsivý dluh a jako stát má pořád v rukách resorty, které přinášejí peníze do státní pokladny. Což např. my už nemáme, zbyly nám jen příjmy z daní a poplatků a ty platí - hádejte kdo.
Státy, které se vydaly "cestou demokracie", jsou na tom dneska stejně, jako např. Lotyšsko (nebo my a valný zbytek Evropy).
Jak už tu v názorech zaznělo - který dnešní evropský stát je bez problémů, s nenasratými lidmi a BEZ důvodů k demonstracím? No... vlastně i neevropský. Však lidé v USA jsou štěstím bez sebe, jak krásně se jim žije a jejich země vzkvétá, žejo... Nejde mi na rozum, jak se kdosi může opovážit "regulovat" situaci jinde, když má doma sám bordel na kolečkách. Jak může chtít "vyvážet" svůj "vzor", když mu doma nefunguje? Stejně na hlavu, jako když vám několikrát rozvedený "manželský poradce" radí, jak se dostat z manželské krize.
A k protestům v Moskvě: jak už tu bylo uvedené, některé TV stanice odvysílali záběry z Řecka. Protesty tam byly jak proti "volbám", tak pro "volby". A včera se sešlo okolo 25tis. lidí. Zajímavé, že ruští "rebelové" už mají vypracovaný svůj program.

258327

11.12.2011 12:49

RE: Trochu zamyšlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 258327

To jste vystihla skvěle.

>Můj názor na volby v Rusku: nebyly zmanipulované o nic víc, než jsou u nás.

Ano, ale úžasné je, jak to bylo uděláno úplně jiným způsobem. U nás lidi před volbami procházejí několik měsíců brutální mediální nalejvárnou, kde Jyrka Paroubek má pomalu rohy, komunisti vraždili snad i malé děti, zatímco Schwarzenberg je kníže atd., tak potom úplně zblblí jdou volit VV a pak se divěj, jak jim začínají rozkrádat důchody a nemocnice atd - to je příklad třeba mých rodičů.

V Rusku žádná velká předvolební show nebyla, každého nechali volit jak to cítí (a reálné výsledky se ze statistiky dají vyfiltrovat - ty grafy výše jsou jen začátek), no a prostě to "doupravili" podle svého.
Rozdíl je ve výsledku v tom, že lidi nejsou tak zblblí jako u nás. (Vždyť u nás se dodneška slaví prohra ve studené válce ...)

258329

12.12.2011 4:22

RE: Trochu zamyšlení

p. 125.?.?.?

Reakce na 258329

...v novinach pisou se Obama potrebuje nejmeni tri miliardy na znovuzvoleni , a zde nemluvi se o manipulaci, korupci a falsovani voleb???... snad by mel vyhrat kandidat s nejlepsim programem a s povesti ze nelze pred volbami ani kdy jindy az se mu od huby prasi/nikoliv ten s nejvetsim pytlem penez/........slavna tradice zapadu je vsak volby falsovat /Heil Bush/a to vsude a porad.....

258368

11.12.2011 13:43

RE: Trochu zamyšlení

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 258327

Ludia nemaju v laske Putina, to je fakt. Ale je zaujimave ze ti, ktori podporuju protesty, sa vyjadrili, ze ak by sa mali dostat k moci liberasti, radsej podporia Putina. A program? Tuvidno, kto chce zneuzit situaciu, podla mna to ale neprejde, liberasti sa k moci nedostanu, ludia v Rusku, dokonca aj vo velkych mestach, ich jednoducho neznasaju.

258334

11.12.2011 15:24

RE: Trochu zamyšlení

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 258334

Inými slovami Putin bola voľba z rozumu a z lásky ku krajine, dokonca aj jeho odporcovia (ľudia z ulice) chápu, že by s liberálmi by boli tam kde je teraz Albánsko alebo horšie.
Takže preto dopadli voľby tak ako dopadli- niekto volil Putinovu gardu niekto jeho potenciálnych koaličných partnerov.

Tak či onak Putin nie je ideálny vladár, ale pre Rusko momentálne vyhovuje.

258336

11.12.2011 22:35

RE: Trochu zamyšlení

l.leimas 90.?.?.?

Reakce na 258334

Hrozí velká krize, možná i s použitím zbraní v Sýrii a Iránu a Amerika chce dostat Rusko ze hry, nepokoje v Rusku by omezily schopnost ruské armády reagovat. To je všem jasné, možná i Rusům samotným, jenže největší problém Ruska byli a jsou samotní Rusové. Nevím jaká je Ruská Duše o které občas básní, ale duše obyčejné Rusa je většinou nízká prodejná a dost levná. Potkal jsem jich dost, ale až na pár vyjimek moho říct, že ti které jsem poznal byli opravdoví "fachidioti" Lidé kteří už v patnácti dokázali vyrobit ve školní či domácí dílně spalovací motor nebo něco podobného, z rukávu sypali rovnice a technologické postupy, ale jejich kulturní a občanský rozhled sahal nejvýš k nejbliššímu krámu s luxusním zbožím. Znalosti historie u Rusů i Ukrajinců jsou zoufalé, Těm nejmladším už snad splývá druhá světová s Napoleonem [zmaten] . Možná že ti kteří zůstávají doma jsou opravdoví vlastenci, ale dost o tom pochybuju. [chechtot] Podle mne ti protestující, jsou dílem užiteční idioti a dílem ti kteří za dolar prodají cokoli a kohokoli. Rusko nečekají dobré časy.

258358

11.12.2011 23:45

RE: Trochu zamyšlení

hc 90.?.?.?

Reakce na 258358

>ale jejich kulturní a občanský rozhled sahal nejvýš
>k nejbliššímu krámu s luxusním zbožím. Znalosti historie u
>Rusů i Ukrajinců jsou zoufalé

Jako by to někdy někde bylo jinak. Tohle rozhodovat nebude.

258360

12.12.2011 2:16

RE: Trochu zamyšlení

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 258358

Nedělejte si iluze, Američané neví, že Němci byli v druhé světové válce proti nim. A mám nepřijemný pocit, že by jste věděl o dějinách mnoha evropských národů možná více než místní lidičkové. S tím rozdílem, že kde je krám na nějaké krámy budou vědět, ale motor vám v garáži nesloží a rovnice s technologickými postupy z rukávu, taky sypat nebudou. Pokud jde o lidský faktor, tak západ je na tom ohledně přizpůsobení na tvrdý časy dost mizerně. V tom bych rozhodně slabou stránku neviděl.

To, že se mezi demonstranty se dávají různé volavky a provokatéři je jasné jako facka, ale jak ukazují tyhle e-maily západ se úplně seknul v mentalitě lidí východního bloku. to sampzřejmě není chyba analytiků, museli by je poslat do terénu, aby ten korupční bordel zažili na vlastní oči. Ani lidi z místního prostředí moc nepomůžou, mají podvědomou tendenci to lakovat na růžovo. Jó to disidenti jako havlovci si za prachy ze zahraničí žili jako prasata v žitědě a disidenti jako Pavel Wonka umírali v krimanálech nebo žili jako psi. Ti totiž měli charakter, jak je vidět tak tvrdý konzumistánec z drsného východu, chce svoje prachy na dřevo od každého kusu. [velký smích] [velký smích]

Mezi nima jsou na ulici naivní troubové, který nedochází vo co vůbec jde, tak jsem byl za plyšáků jeden z mladých užitečných idiotů. Měl jsem štěstí mohl jsem skončit velmi rychle v maringontce, pokud by se místní panstvo nerozhodlo pro změnu a Gorbačov nepohrozil konervativnímu křídlu, že sovětské jednotky potlačí jakýkoliv pokus o násilí proti obyvatelstvu. Paradox dějin tanky dostali Husáka, Jakeše, Bilaka.. k moci a taky jim ji nedovolili udržet. Ale tihle troubové mají mnohem větší štěstí, poněvadž pokud by si Putin důrazně nepromluvil s Liebermannem, tak by ji stříleli jako králíky snajpeři. Taky paradox policajti, který mají befel dávat velké bacha na demonstranty, aby je nesřílel nikdo ze střech. Přichází těžké časy, ale o Rusi při jejich mocenském vedení bych si nedělal zas takové starosti.

258362

12.12.2011 21:44

RE: Trochu zamyšlení

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 258362

No René tentokrát jste asi hodně blízko. V novinách jsem nedávno četl, že světové židovstvo si zvolilo svého nového šéfa. Ted si nejsem jist, zda je to Vámi zminovaný žid. Tato nová hlava, která bdí nad životem a smrtí každého žida na světě se setkala s Putinem a jednoznačně za ním stojí na rozdíl od předešlého šéfa. Putin má tedy u vlivných světových židovských kruhů podporu. Vlastně to přesně vystihuje váš komentář. Čili Putin je loutka. O tom není pochyb. Jen mě zajímá, jestli skuteční loutkáři někdy vyjdou zpoza opony, abychom věděli o koho jde.

258412

12.12.2011 22:01

RE: Trochu zamyšlení

l.leimas 90.?.?.?

Reakce na 258362

No René s tím co píšete souhlasím. Ale s Ruskem si nějaké starosti věru nedělám. Ono to ani nemá smysl, protože starat se z mé pozice o osud velmoci je krajně pošetilé. My si tady můžeme maximálně povídat a jak chlapi rádi, probírat různé varianty možného vývoje.[smích]
K samotnému falšování voleb jenom doplním, že volby se snaží falšovat každá strana a v každé zemi. Používá se dvojí taktika. Když není dominantní síla, falšuje se už ve volebních komisích ve stylu "každé hrábě hrabou k sobě" každý hlas dobrý. Nebo při sčítání dat, ale to není snadné, ale v obou případech se případné provalení svede na na běžnou provozní chybu, či selhání jednotlivce. Když je dominantní strana, u které se předpokládá zisk více než 50% švindluje se v její prospěch, a zajišťují se důkazy, což je snadné, protože to opozice" sáma organizuje i dokumentuje. Když jí to vyjde budou se nové volby a dá se čekat pokles šancí favorita. Když nevyjde nic se neděje je jedno jestli má vítěz 51% nebo 60. Stejně si ponese cejch podvodníka.

258413

12.12.2011 22:42

RE: Trochu zamyšlení

l.leimas 90.?.?.?

Reakce na 258362

zajímavý článek z roku cca 2002
http://www.novadoba.estranky.cz/clanky/svet-kolem-nas/vladimir-krasilnikov_-pohled-z-druhe-strany.html

258415

13.12.2011 18:15

RE: Trochu zamyšlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 258415

Opravdu doporučuji, moc podnětné. Stačí poslední třetinu, zejména kapitolu Co se bude dít (před napadením Ruska):

- útoku budou předcházet "repetice - příprava" ve 2 - 3letých intervalech. První z nich už proběhla - válka v Jugoslávii. K poslední "generálce" musí dojít 2 - 4 roky před útokem. Obětí bude země s dostatečně silnou protileteckou obranou vybavenou ruskými systémy S 300, "Buk" a "Tunguzka". Pokud vybraná země nebude vlastnit takové systémy, USA se předem postarají, přes třetí zemi, aby se v zemi zvolené jako oběť tyto systémy objevily. (žeby Sýrie???)

- útoku bude předcházet masivní protiruská kampaň v hromadných sdělovacích prostředcích, na způsob čečenské nebo jugoslávské, s obviněními z fašismu, genocidy, spolupráce s nebezpečnými státy a bůhví čeho ještě. Ale nebude to nic mimořádného - normální, jedna z mnoha kampaní pro přípravu mozků k úderu na Rusko.

- rok či dva před úderem na Rusko začne intenzivní odliv kapitálu a všech "oligarchů" na Západ. Na rozdíl od obyčejných lidí dost dobře pochopí, co se ve skutečnosti děje.

- útoku bude předcházet rozsáhlá světová finanční a hospodářská krize a pád dolaru, prudké zhoršení životní úrovně v USA. Začátek světové krize bude předem naplánovaný. K tomu může dojít půl roku nebo rok před úderem.

http://www.novadoba.estranky.cz/clanky/svet-kolem-...

[cool]

258476

11.12.2011 17:39

USA se přiznávají

Starý doktor 109.?.?.?

Jiné zprávy - Another news
Washington byl nucen potvrdit údaje uniklé z Ministerstva zahraničí o nákladech vlády USA "na podporu volebního procesu v Rusku" . Oznámil to na tiskové konferenci tiskový mluvčí prezidenta Jay Carney.
Před 4 hodinami
http://www.facebook.com/jinezpravy.cz

258345

11.12.2011 19:14

RE: USA se přiznávají

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 258345

Skvelé správy, teraz len aby z toho Rusko robil veľký cirkus ako to radi robia Amíci.

To by bolo veľké zadosti-učinenie pre každého a užitočný idioti by lapali po dychu a hovorievali si to nie je možné.
A nemuseli by hneď zavrieť zásobovacie cesty do afgu.

2 Oldis: Vždy je prvá lastovička, len aby boli aj ďalšie.

258348

11.12.2011 19:46

Proradnost Západu

Erika 52 91.?.?.?

Rozvracajú svet za pomoci vagónov bezcenných papierov, zvaných doláre.
V každej krajine si nájdu ochotných, ktorí za tie bezcenné papiere zapredajú vlasť.
Každá opozícia vždy kričí, že voľby boli zmanipulované. Iba nejaká Hillary sa tu tvári, že ich hlasy berie vážne.
Západu by totiž vyhovoval na čele Ruska nejaký nový ožratý Jelcin, z ktorého by si mohli robiť posmech.
Putin je iná klasa a dnes už Rusko nie je na posmech. Preto ho treba označiť za diktátora a urobiť z neho nepriateľa.
Pri sledovaní krvavých vojnových eskapád Západu získava Putinova zahraničná politika podporu a sympatie, tak ako ju spojenci v neustálych krvavých vojnových konfliktoch strácajú. U všetkých slušných ľudí.
Smrť Kaddáfího len odhalila proradnost západných politikov a je tiež varovaním.
Otesánkovi totiž neustále rastie chuť a keď požerie "nepriateľov", je tu reálne nebezpečenstvo, že sa vrhne na vlastných.
Ak predtým nepraskne.

258350

12.12.2011 3:40

RE: Proradnost Západu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 258350

>Rozvracajú svet za pomoci vagónov bezcenných papierov, zvaných doláre.

Nevite o nejakem odstavenem vagonu bezcenych papierov zvanych dolare? Mel bych uprimny, nezistny zajem. [zmaten]

258366

12.12.2011 20:16

RE: Proradnost Západu

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 258350

Nie som Putinov zástanca, keďže som viac nacionálnejšie zameraná, dôvody som taktiež vypísala, ale je zaujímav, že Kurgiňan, inak veľký kritik Putina, sa ho v tomto prípade zastal a povedal, že ak by voľby boli zfalšované, strany, ktoré boli na voľbách, by to museli vedieť, napriek tomu podpísali protokoly. Nebolo totiž pre pozorovateľov strán byť problémom poslať skutočné výsledky do centrál a potom to porovnať. Taktiež tvrdí, že komunisti sa dohodli s prozápadnými stranami. Mítningy boli podľa neho už pripravené.

Pozerala som video s demonštrácií, keď hovorili Nemcov, Mitrochin či Kasjanov, publikum bolo vlažné a prakticky žiadne opakovačky ich výkrikov.

Som zvedavá, ako to nakoniec dopadne, dúfam, źe v prospech Ruska.

258407

12.12.2011 21:28

RE: Proradnost Západu

dub 94.?.?.?

Reakce na 258407

celá šaškárna je o tom zaměstnat rusko vnitřními spory, protože se připravuje útok na sýrii. a při nejhorším aspoň zasmradí.
to je celý smysl tohoto kvičení mediálních prasat a dalších poskoků říše.

258410

13.12.2011 0:40

RE: Proradnost Západu

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 258410

mam doma dvojhodinove video z demonstracii, neviete, ako ho dat na net?

258421

13.12.2011 18:11

RE: Proradnost Západu

dub 94.?.?.?

Reakce na 258421

hm, asi ho budete muset uploadovat na tytrubko nebo rustrubko, a pak sem dát odkaz

258475

14.12.2011 0:14

RE: Proradnost Západu

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 258475

ak nenajdem odkaz nan, uploadujem a dam vam odkaz, dakujem [smích]

258499

12.12.2011 3:31

Pravicující pivní Pepíci i lídlující Mařenky vedou při o politice jak o fotbalu

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pravicující pivní Pepíci i lídlující Mařenky vedou při o politice jak o fotbalu:

1) Je jasné, že Putin je (také) loutka - i Medvedeff (soft).

2) Je jasné, že Yablogo, Weismann/Khasparoff, Khodorkhovskyi & Co. jsou také loutky (hard)

Vložený obrázek

Od mala vtloukají učitelé (i faráři, rabíni a mollové) tupounům do hlavy Poučku (asi jedinou pravdivou), dící že:

"Podle SKUTKU jejich, poznáte JE!"

Rusové už DÁVNO prohlédli Vladimira Vladimirowiche, tak Dmitri Anatol/JEW/itsche i další Loutky.

Ne náhodou po smrti Brežněva umírali ruští/sovietští vládci stejně rychle, jako papeži - až bylo "převoleno" k obrazu svému.

Už tehdy byli v Rusku/CCCP připraveni trojští koně (stejně tak jako své Trojany měli pravicující pivní Pepíci i lídlující Mařenky v ČSSR na sebe nachystány v "Prognosťáku" ).

Důležité je jen jedno: nezávidět nové rodinné Orlíky, Toskánské Špidly a obrněné Modravy.

A klopit, makat, nemudrovat a nezastavovat se! Kupředu pravá, pravá, pravá...

Vložený obrázek

Fandit můžete Petrovi nebo Karlovi,

ikony Vám ale budeme naSSazovat MY!

258365

12.12.2011 15:49

RE: Pravicující pivní Pepíci i lídlující Mařenky vedou při o politice jak o fotbalu

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 258365

Mýlíte se, rozdíl mezi maňáskem tipu Havel figurami na šachovnici jako Putin nebo Medveděv je nebetyčný. Ze stejné sorty hracích kamenů na úrovni gubernie jsou třeba Havel s Vondrou, o něco je převišuje Babiš a několik tříd nad nima je VK. Kameny jako VK mohou být povýšeny na figury velké desky, pokud se rozhodne pro variantu b,c... Nikdy se nezahazují do koše, jeden nikdy neví, kdy se budou hodit.

Za hrací deskou sice sedí jiní skuteční hráči, jak o tom píše pan Kysučan a tenhle pán podle toho co píše je velmi dobře informovaný na fyzickém levlu pravdy, ale i na mentalním a intuivně i na třetím levlu pravdy. Navíc se mi líbí styl jakým to je napsáno. Podat informaci takovým způsobem, aby se líbila je fundamentální krok, který by rádi ovládali hlasné trouby progandy. Neříkám že všechno je pravda. Propagandisté těží ze síly a z výhodné pozice, nepotřebují jemné umění, a lidé s takovými schopnostmi nerostou na stromě. I přes sofistikaci, propaganda působí jako slon v porcelánu, přestože existuje rozdíl mezi propagandou a tupou propagandou.

Šachový mistr i Kunfucius i s menším množstvím materiálu na desce jsou stále protivníci, kteří si zaslouží respekt a to je dobře. Ani já nemám v úmyslu se dívat jak lidská rasa spěje do záhuby. A být vámi, tak se někdy zkusím podívat informaci z jínýho úhlu pohledu než z toho fyzického, jestli máte potřebnou schopnost. Tady je takový tah velmi malou figurou menší než pěšec, a v šachové anotaci by se k němu připsalo několik vykříčníků.

Cituji: ...."Ruské volební výsledky budou pozastaveny, dokud neproběhne vyšetřování výsledků sporných součtů volebními orgány, prohlásil mluvčí Vladimira Putina. Ruský prezident Dmitrij Medveděv nařídil vyšetření všech obvinění z podvodů v parlamentních volbách"....

http://www.facebook.com/jinezpravy.cz

258392

12.12.2011 22:48

Dotaz

Magnus Masimus 88.?.?.?

Ještě mám dotaz, který by mohl zodpovědět hlavně kysučan, rené nebo moudrá straka ... Co říkáte tomu, že že česká pobočka Volksbank bude převzata Rusky, konkrétně Sberbank. Mimochodem tato ruská banka dost expanduje na Západ. Podle článku Sberbank koupila celou východoevropskou divizi, kde česká pobočka je její součástí. Podrobnosti zde: http://www.novinky.cz/ekonomika/253307-prevzeti-ceske-volksbank-rusy-uz-nic-nebrani-rozhodl-antimonopolni-urad.html
Jde asi o hlubší geopolitický posun, kde návštěva Medveděva a chvála Klause na něj může být jeho součástí. To právě souvisí s tou globální šachovou partií, kterou si ale neumím vysvětlit. Copak se konkrétně děje ?

258416

Příspěvků: 105

10.12. 00:10 dub  nejvyšší čas
10.12. 00:37 keduT  Konečně se ozvali
10.12. 02:26 QQ  Naprosto s vami souhlasim.
10.12. 11:08 Jíra89  RE: Naprosto s vami souhlasim.
10.12. 05:59 Oldis  nechce se mi verit
10.12. 07:40 Oracle  RE: nechce se mi verit
10.12. 09:15 Karol2  RE: nechce se mi verit
10.12. 18:28 Oldis  RE: nechce se mi verit
10.12. 09:57 Saša  Na propagandu, války a revoluce v jiných zemích je peněz dost
10.12. 10:56 Expresser  Sobota
10.12. 13:32  RE: Sobota
10.12. 14:25 mt-svk  RE: Sobota
10.12. 11:56 Janhora  Ruska federacia...
10.12. 13:25 r.m.  Rusko se brání tomu samému, co v tvrdé variantě samo provádělo
10.12. 16:49 petesv  RE: Rusko se brání tomu samému, co v tvrdé variantě samo provádělo
10.12. 13:35 Aleš Krejčí / Brno  Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 16:59 Rene Bartosek  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 17:07 petesv  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 17:35  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 18:06 Aleš Krejčí / Brno  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 18:50 Magnus Maximus  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 19:36  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 19:40  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 19:49 Aleš Krejčí / Brno  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 20:18  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 21:28 Aleš Krejčí / Brno  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 00:11  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 15:42 mt-svk  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 15:58  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 16:46 Aleš Krejčí / Brno  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 17:20  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 18:51 dub  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 19:43 mt-svk  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 19:47 dub  RE: Tip na ruský nezávislý server?
12.12. 11:03  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 23:28 mt-svk  RE: Tip na ruský nezávislý server?
13.12. 02:25  RE: Tip na ruský nezávislý server?
14.12. 01:27 p.  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 23:57  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 08:45 mt-svk  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 11:46  RE: Tip na ruský nezávislý server?
12.12. 02:40 čěf  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 19:29  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 19:49 petesv  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 20:15  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 20:51 dub  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 21:47  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 11:15 Lin  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 20:41 mt-svk  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 20:10  RE: Tip na ruský nezávislý server?
11.12. 20:23 nikto  RE: Tip na ruský nezávislý server?
10.12. 16:07 petesv  Teorie tlačítek (moje)
10.12. 16:15 petesv  Drogy a demokracie
10.12. 16:38  Ono to bude asi tak,
10.12. 19:39  RE: Ono to bude asi tak,
11.12. 08:51 mt-svk  RE: Ono to bude asi tak,
11.12. 12:22  RE: Ono to bude asi tak,
11.12. 21:03 Satanist  RE: Ono to bude asi tak,
10.12. 16:46  Ještě příklad Čurovova rozdělení:
10.12. 20:13  Ještě do třetice a už toho nechám
10.12. 20:25  RE: Ještě do třetice a už toho nechám
10.12. 20:49  RE: Ještě do třetice a už toho nechám
10.12. 21:45  RE: Ještě do třetice a už toho nechám
11.12. 00:37  RE: Ještě do třetice a už toho nechám
11.12. 13:26  RE: Ještě do třetice a už toho nechám
11.12. 00:30 aristokrat  celý je to šaškárna
11.12. 00:33 Magnus Maximus  RE: celý je to šaškárna
11.12. 13:52  RE: celý je to šaškárna
11.12. 02:48 petesv  RE: celý je to šaškárna
11.12. 00:42 MSDF  IMHO i Zid muze byt pozitivni persona
11.12. 04:52 Robert Nohejl  Tady jde o vic,nez o volby a Rusko,tady jde Slovanskou vec,samozrejme mnohym to dnes nic nerika,
11.12. 11:44  RE: Tady jde o vic,nez o volby a Rusko,tady jde Slovanskou vec,samozrejme mnohym to dnes nic nerika,
11.12. 20:32  RE: Tady jde o vic,nez o volby a Rusko,tady jde Slovanskou vec,samozrejme mnohym to dnes nic nerika,
12.12. 00:55 Robert Nohejl  RE: Tady jde o vic,nez o volby a Rusko,tady jde Slovanskou vec,samozrejme mnohym to dnes nic nerika,
11.12. 10:21  Mne osobne se Putin jevi
11.12. 13:42  RE: Mne osobne se Putin jevi
11.12. 15:59  RE: Mne osobne se Putin jevi
11.12. 10:52 Ing. Zdeněk Jermář  Jednotné Rusko dnes usiluje o nejpokrokovější filozofii vládnutí.
11.12. 16:32  RE: Jednotné Rusko dnes usiluje o nejpokrokovější filozofii vládnutí.
12.12. 04:11 p.  RE: Jednotné Rusko dnes usiluje o nejpokrokovější filozofii vládnutí.
12.12. 17:11 Aleš Krejčí / Brno  RE: Jednotné Rusko dnes usiluje o nejpokrokovější filozofii vládnutí.
11.12. 11:51 Lin  Trochu zamyšlení
11.12. 12:49  RE: Trochu zamyšlení
12.12. 04:22 p.  RE: Trochu zamyšlení
11.12. 13:43 mt-svk  RE: Trochu zamyšlení
11.12. 15:24 Oracle  RE: Trochu zamyšlení
11.12. 22:35 l.leimas  RE: Trochu zamyšlení
11.12. 23:45 hc  RE: Trochu zamyšlení
12.12. 02:16 Rene Bartosek  RE: Trochu zamyšlení
12.12. 21:44 Magnus Maximus  RE: Trochu zamyšlení
12.12. 22:01 l.leimas  RE: Trochu zamyšlení
12.12. 22:42 l.leimas  RE: Trochu zamyšlení
13.12. 18:15  RE: Trochu zamyšlení
11.12. 17:39 Starý doktor  USA se přiznávají
11.12. 19:14 Oracle  RE: USA se přiznávají
11.12. 19:46 Erika 52  Proradnost Západu
12.12. 03:40  RE: Proradnost Západu
12.12. 20:16 mt-svk  RE: Proradnost Západu
12.12. 21:28 dub  RE: Proradnost Západu
13.12. 00:40 mt-svk  RE: Proradnost Západu
13.12. 18:11 dub  RE: Proradnost Západu
14.12. 00:14 mt-svk  RE: Proradnost Západu
12.12. 03:31 MoUdrostrak  Pravicující pivní Pepíci i lídlující Mařenky vedou při o politice jak o fotbalu
12.12. 15:49 Rene Bartosek  RE: Pravicující pivní Pepíci i lídlující Mařenky vedou při o politice jak o fotbalu
12.12. 22:48 Magnus Masimus  Dotaz

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 1

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 5

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 799