Diskuze k článku

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Příspěvků 28

3.2.2003 21:37

Válečný podvod: Saddam je Hitler a tahle válka není kvůli naftě

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?


Závěry, jsou sice pěkné a logické ,ale nabízí se otázka ,co je
příčinou.Jsem přesvědčen,že když si kdokoliv položí takový dotaz
dojde ještě k dalším ,daleko závažnějším závěrům,které především
spočívají v oblasti ekonomické.
Politika,jak je tady předváděna / americký prezident,britský premier/,již dávno není politikou.
Politika se možná tak před 20 až 30 lety a někde ještě dříve
přeměnila na ekonomiku.
Pokuď Amerika nevyvolá válku,přijde krize ,která může být ještě
ve svých důsledcích horší.
Je to hrozné vyhánět čerta ďáblem,ale taková je skutečnost.
BOHUŽEL,VADNÝ JE SYSTÉM,KTERÝ TAKOVÝ STAV SPOLEČNOSTI VYVOLÁVÁ!!!
Společnost bezbřehého konzumu je prostě ve své nahotě a ve svých
imperiálních záměrech / dovedně skryto za globální pokrok /,
tak krutá,že jí již ani vůbec nepřijde nějak trapné vyvolat válku
o zdroje a proti těm,kteří mají nějaké odlišné názory.
Prezident USA a premier Velké Británie jsou ke svému jednání přeci
nějakými silami nuceny dělat politiku o které je zde psáno.
Oni se nerozhodují sami od sebe!!!
Kdopak jsou ti hybatelé v pozadí?
Když by zastávaly politické cíle,nebylo by možné,aby ingnorovali
příkladně v UK cca 80% nesouhlas občanů s válkou.

Kam se nám poděla demokracie?Slovo demokracie páni politici skloňují
od rána do večera,ale skutečnost je trochu jiná.
Máme zacpána ústa konzumem.Zatím jim to prochází,protože masám jsou
předhazovány "chléb a hry" v míře vrchovaté.
Přeci nejde do nekonečna roztáčet spirálu spotřeby pro spotřebu.
A nějaká válka o zdroje je vlastně v takovém počínání pouze epizoda.
Nepočítám se k nějakým věrozvěstům nových zítřků,nového pokroku,
sociálního inženýrství,ale jenom si ve své zkázonosné krutosti
uvědomuji,co naše rozcapená západní civilizace přínáší světu.
Jaký pokrok bude za 30 až 50 let.
Infikováni konzumem budou také některé další oblasti světa,
které dnes jsou takzvaně nerozvinuté a to teprve bude masakr.
Televize jim ukáže,jak se má správně žít,nejlépe podle amerického
modelu plýtvání se vším a to je teprve přivede do ráje konzumu.
Nejlépe jsou tyhle tendence vidět v Číně.
Ačkoliv jde o systém,který je tzv."komunistický",povolil uzdu
konzumu a následky na sebe nedaly dlouho čekat.
Stejné problémy jako má jižní Amerika /slamy kolem měst z chudých
rolníků a další nepěkné jevy/jsou dnes v Číně patrné a ani tzv.
lidovláda si neumí pomoci.
Myslím si,že jediný model, který může ještě svět zachránit je nějaká
nová myšlenka,nějaká nová idelogie,která ukáže lidstvu,že není na světě pouze kvůli bezbřehému konzumu.Jinak lidstvo zahyne na svojí
vlastní hloupost.Je dobře si uvědomit,co žijeme za svinstvo.
Chudší obyvatelstvo planety je ve svém lidství podstatně čistější.
Země není určena k drancování všech zdrojů do konce.
Podojit dokuď ještě teče a po nás potopa.Hlavně,že se my máme dobře!
Je to hodně pesimistický závěr a možná nadsazený.
Rád bych, kdybych byl jenom pesimistou a špatným prognostikem!!!
Realita bude asi nakonec ještě horší.


8553

12.2.2003 13:08

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler a tahle válka

Lubos ltokar (zavináč) yahoo (tečka) com 195.?.?.?

Reakce na 8553

Kriza pride tak ci tak, toto ju moze max. tak oddialit o nejaky cas.

8784

4.2.2003 0:06

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

naprosto souhlasim. neni to pesimismus, ale tvrda skutecnost!
a 'hybatele'? ti jsou jasni vsem tem, co se divaji kolem sebe. je faktem, ze nekteri to vidi taktez, ale videt to nechteji!!!
stefan

8560

8.2.2003 0:33

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8560

>naprosto souhlasim. neni to pesimismus, ale tvrda skutecnost!
>a 'hybatele'? ti jsou jasni vsem tem, co se divaji kolem sebe. je
>faktem, ze nekteri to vidi taktez, ale videt to nechteji!!!

>stefan

brnaku, vzal jsi mi na tomto prispevku 3x punce, mam tomu rozumet, ze kdyz jsi mi dal minus, pak jsi se rozcetl znovu a zhnusen jsi mi dal druhy minus a pak jsi se rozcetl po treti a dal jsi mi minusovku zase???!!!, dobry "hochu" !!!!!!!
prosim o ctenare o pozornost, ze zde timto dodatecne prispivam ke
clanku "Jak poznate zmrda", cekali jste na aktualni priklad, ale nakonec ho tady muzete rozpoznat v brnakovi.
dekuji stefan

8660

8.2.2003 2:31

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8660

Stefanku, zase se pletes. I kdyz bych Ti treba chtel vzit vsechny punciky, tak muzu jenom jenom jeden. Potom se mne ty palecky ztrati. Jednou jsi uz ze mne udelal Mateje. Jses moc spatnej detektiv.

8666

8.2.2003 5:01

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

matej 209.?.?.?

Reakce na 8660

Brnaku, okamzite mu vrat Stepankovi vsechny kulicky, nebo to reknu na tebe tatinkovi a mamince !!!!!!!!!!!
I tu velkou tu barevnou a sklenenou. A ty Stepanku uz neplac !!
Vzdyt jsou to jenom kulicky.

8669

4.2.2003 1:07

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kazda valka je predevsim obchod ,jez konci velkou loupezi,kdyz nahlidneme ,kdo dnes krici z Ameriky na druhy konec sveta,ze tam je neco spatneho,tak ,take nahledneme,co je zac ,ten ,co si stezuje. Bushova rodina byla v dobe druhe svetove valky pred soudem pro obchodovani s nepritelem,tedy ,presne ,s nacistickym Nemeckem.Zide krici o utiskovani nemci,ale zapominaji vysvetlit svetu ,jak je mozne ,ze jedina ze vsech zemi na svete vlajka neexistujiciho statu byla povolena vlat spolecne s nacistickou vlajkou.Nemecko bylo trestano zcela mimo Zenevskych dohod,kde se pouzivali zapalne bomby a cela mesta byla srovnana se zemi ,ale hlavnu zavod I.G. Farben zustal prakticky neporusen 93%,protoze i jiny majetek jako americky General Electric take nebyl bombardovan.Dnes se mluvi o "osvobozeni Irackeho lidu",ale zaroven mluvi ,jak zajistit naftova pole,aby je Sadamm nemohl znicit ,nez dorazi "osvoboditele".

8561

4.2.2003 7:15

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

db 212.?.?.?

Reakce na 8561

Dobře jste to napsal.
> ale hlavnu zavod I.G. Farben zustal prakticky neporusen 93%,protoze i jiny majetek jako americky General Electric take nebyl bombardovan
Jen jste mohl uvést kde ten závod stál a jak vězni z Osvětimi tam museli pracovat a pak je produktem I.G.Farben (Cyklon-B) trávili. Také jste mohl vzpomenout příkaz spojeneckého velitele letectva jak takazuje letcům bombardovat plynové komory v Osvětimi. Ten dokument teď visí v Izraeli. Ne webu byste objevil spousty odkazů.
Z I.G.Farben byl přez německou banku (teď si nevzpomenu) spjat Rockeffeler a potažmo i velký šéf CIA Alan Dulles. To oni "podporovali" "vatikánskou stezku krys".

Zajímalo by mě která to byla ta vlající neexistující vlajka a kde vlála. Díky.

8571

6.2.2003 22:05

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8571

no me by spis zajimalo jak to tim Cyklonem-B delali to traveni ? Ciste mezi nama korektnima klukama Cyklon-B byli desinfekcni TABLETY !

8624

9.2.2003 17:06

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

db 212.?.?.?

Reakce na 8624


Pane Rys omlouvám se, ale nedostanete vyčerpávající odpověď.

Nemám čas hledat kde jsem to četl, abych Vám to mohl "korektně" servírovat.

Ale co si pamatuji tak na nápad s CYKLONem - B jako smrtícím prostředkem přišel sám velký velitel koncentračního tábora v Osvětimi. Když vyřešil úkol jak zajistit likvidaci 10.000 lidí denně. Sám se tím chválil v Norimberku.
První oběti byli i němečtí vojáci, kteří se otrávili při čistících pracích s CYKLONem - B. Nevzpomínám si jak to bylo přesně, ale tato událost vedla velitele na nápad používat to jako smrtící prostředek. Nevzpomínám si už na jakém principu to funguje ani jak se CYKLON - B používal na desinfekci. A hledat to nebudu. Ale lze říct, že i v tomto případě platí, že všeho moc škodí. Jako s drogami - morfiem.
Jen pro zajímavost. Onehda jsem zaregistroval zprávu v polské televizi, když informovali, že nějaká česká chemička končí s výrobou chemického čistícího prostředku, který se jmenuje sice jinak, ale je to v podstatě CYKLON - B, a že je to vlastně český výrobek, který se začal vyrábět v Česku, tuším že v Kolíně.

Toť vše. Pokud pane Rys jste mě jen zkoušel a o CYKLONu - B víte mnohem více "bez hledání a vzpomínání" než já, tak mě informujte.

OPAKOVÁNÍ JE MATKOU MOUDROSTI - jak mě učili ve škole.


8700

10.2.2003 19:55

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8700

Takze pane DB je to velice jednoduche. Z vaseho prispevku je videt, ze zijete ve lzi "zide byli zabijeni cyklonem B, ktery byl sprchovymi trubkami privaden do umyvarny" nebo tak neco co se do nas snazili dostat ve skole.
Cyklon B se pouzival k desinfekci a jak jste se spravne zminil pod jinym jmenem jeste pouziva.Jeho hlavnim ucelem je desinfekce budov predevsim vyhubeni hmyzu.Predpisy pro manipulaci s nim uvadi mimo jine i noseni plynove masky a vetrani desinfikovane mistnosti nejmene 20hodin pri normalnich teplotach a 32hodin pri chladu.
No a co nam z toho vyplyva? Smrtici slozkou cyklonu B je kyselina kyanovodikova jejiz uvolnovani je zavisle na teplote. Pri teplote 20stupnu se asi po hodine uvolnuje 50% a po dvou asi 80-90%, pri nizsich teplotach se tento proces vyrazne zpomaluje.
A co z toho vyplyva za 2 ? Podle "svedeckych" vypovedi byl cyklon B konkretne v Osvetimi vhazovan do "plynove komory" (mimochodem postavene az po valce) ctyrmi otvory ve strope do perforovanych sloupu a zplynovani az 600 !!! lidi trvalo 15-20minut.Kdyz pomineme fakt ze teploty 40 a vice stupnu asi nebyli na dennim poradku ani v letnich mesicich a ta zarucene prava a kazde navsteve ukazovana "plynova komora"nema vytapenin a pomineme take dalsi "svedky", kteri tvrdi, ze bezprostredne po zplynovani vynasela specialni komanda veznu mrtve a to bez ochranych pomucek a dokonce pri tom kourila pila a jedla tak z toho vychazi hezka pohadka. Nebo vam pripada, ze to tak bylo ?
No mozna chcete jeste trochu cisel. No dobra.
V Osvetimi fungovala desinfekcni tzv. odvsivovaci zarizeni na saty veznu(urcite uznate ze pri takovem poctu lidi je obava z tyfove nebo jine epidemie na miste). Tam se skutecne pracovalo s cyklonem B.Tyto SKUTECNE plynove komory, ale byly uplne jinak konstruovany dobre vytapeny a vetrany a pro praci v nich platily ty nejprisnejsi pravidla.Cyklon B se tedy pouzival k zachrane lidskeho zivota a ne k jeho niceni. Mimochodem jedna desinfekce si vyzadala 4-5kg cyklonu B. Kdyz budeme pocitat s jednou denne tak to vychazi na spotrebu 3,6tun rocne. To odpovida priblizne polovine mnozstvi cyklonu B dodaneho do Osvetimi za celou valku.
Na likvidaci uz zadny cyklon B nezbyval. No a to je asi tak vse co jsem vam chtel rici.

8725

4.2.2003 18:05

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 8561

prfektni vse objasnujici literarni vytvor.
akorat tam za kazdym druhym slovem chybi "ehm"

8583

4.2.2003 1:22

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

R. 68.?.?.?

Vyborny clanek.[smích] Mne uz take prijde, ze snad Saddam muze za vsechno zlo na teto planete, uplny demon (tedy svaty neni to rozhodne). Nejsmutnejsi na tom je jak jsme stale manipulovani tiskem, politiky, TV atd...Politika k cemu vlastne je, kdyz 80% Britu je proti valce a stejne ji Britanie oficialne podporuje! Co muze udelat jedinec, ktery s valkou (je jedno s jakou) nesouhlasi? Slova jako svodoba, uplne ztraci svuj vyznam. Nejradeji by z nas meli poslusne ovecky, ktere to zaplati, odbojuji (prece tam neposlou svoje deti) a hlavne o nicem moc nepremysli...

8563

4.2.2003 2:01

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pan Bush zapomel mnohe objasnit,zejmena ,jak je na tom s Bin Laden ,ktery v roce 2000 pozval Bushovu rodinu ,jako jeho hosty do Jizni Arabie.(News Review-February 2003 Volume 4,Number 8.
V clanku"The Overthrow Of The American Republic,part 19 (10.12.02) se pise ,ze Saddam dostal nabidku na odchod do exilu do Portugalska a zarucuje se pro nej a celou rodinu bezpecnost a plus ,kdyz se takto vzda sve "tiranske" vlady ,tak mu daji 200 bilionu dolaru "odstupneho". To neni poprve ,kdy postranni cestou jsou delane takove nabidky "pro dobro lidstva",jiz tatinek Bushe sjednal 40 bilionu pro Teheranskou valdu ,kdyzbude k mani podle prani "demokratu " z Ameriky.Abychom nebyli obeti vlastniho preludu ,tak musime si uvedomit ,ze kandske radio v otevrene diskusi dalo svetu navedomi ,jak se veci maji v zakulisi svetove politiky.Takze ,vezmemeli zpet udalosti 52 zadrzenymi Americany v Iranu,ne v Iraku,jez se zmenilo v obchodni jednani k dovozu zbrani za cenu propusteni rukojnych,tak si jeden muze udelat spravnou predstavu ,v cem dnesni svet ve svetove politice "jede" a jak par "demokratickych " vudcu ve jmenu sveho vladareni zcela prehlizi vetsinove prani na zastaveni valky proti Iraku,nebot ,ne mnoho lidi si uvedomuje ,ze s modernimi prostredku zbrani hromadneho niceni mohou zcela znicit,neboli,zcela zbavit zivota tuto planetu,tato planeta je uz mala na vyrizovani si uctu mezi svetovymi nenazranci.

8564

4.2.2003 4:33

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

eva utb (zavináč) cz 152.?.?.?

Jen tak pro zajimavost . Vezmete si casopisy z ruznych zemi a porovnejte fotografie lidi, uvidite ze lide a at to jsou obycejni lide ,nebo modni modely z americkych casopisu nemaji oci ktere by promlouvaly urcitou individualitou. To nejsou ty palive ,horke pohledy ,ale mrtva pritomnost.

8567

8.2.2003 5:08

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

matej 209.?.?.?

Reakce na 8567

Ty mrtve, nepalive oci americanu a americanek to je primy dusledek krute vlady Bushe a jeho nohsledu. Ale nebojte i na neho jednou dojde.

8670

4.2.2003 12:54

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

MAX 213.?.?.?

Myslím,že i tady by mi hodně lidí vysvětlilo proč je potřeba válčit a proč je Hussain nebezpečí pro celý svět.Bohužel to dodnes nevím.Pokud je nebezpečný měli by s ním chtít válčit(preventivně)jeho sousedé,ale ouha,oni nic.Srovnání s Hitlerem je trochu mimo mísu,ovšem když se chce někdo dnes zničit, označí se za Hitlera,neonacistu,rasistu nebo antisemitu.A hned je důvod s ním po demokraticku zatočit.Spíše se nabízí jiný důvod,a tím může být oživení upadající ekonomiky,jak USA tak některých spojenců.Zbrojením se vydělá hodně ,ropa také není k zahození a pozornost obyvatel se odvede jinam.To nemluvíme o otevření nových trhů a investicích do toho co se válkou zničí.Stejný scénář jako v Jugoslávii,nejdříve zničit mosty,elektrárny atd.,a potom na vše půjčit peníze s vysokým úrokem.

8575

8.2.2003 2:35

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8575

Hodne lidi tady mluvi o tom, ze za vsim je nafta, oil a nebo ropa jak tomu rikate. Muze nekdo vysvetlit proc, kdyz pred deseti lety mohlo USA zabrat vsechnu naftu v Kuwajtu, a popripade si udelat z Kuwajtu protektorarni zemi, proc to neudelali?? Pred deseti lety USA naftu nepotrebovalo???

8667

8.2.2003 14:39

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

matej 130.?.?.?

Reakce na 8667

Ja ti na to Brnaku odpovim. Ty vis, ze svetovou politiku ovladaji
Zidove. Ti jim americkym, imperialistum rekli proste ne. Tak co
Americanum zbyvalo ? Museli pekne nasednout na letadla a lode a odjet domu. Proc ale Zide rekli to sve "NE", to clovece nevim.
Na to se musis optat Nohejla, ten vi vsechno co se deje v obci
zidovske. Ja si myslim, ze se asi nejaky ten "zidak" spatne vyspal. Asi to bylo nekdy v nedeli rano, vies, oni se v sobotu nemohou ani milovat, to oni slavi ten svuj sabes.
To vis, ti svetovladci maji divne nalady.

8680

8.2.2003 19:19

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8680

Mateji, ja si myslim, ze si ze mne delas srandu tak, jak Stefan s tou obrizkou.
Ja bych opravdu chtel, aby mi nekdo z tech, co tady opakovane tvrdi, ze USA chce Irackou naftu, vysvetlil, proc si USA nenechali naftu v Kuwajtu. Zatim se nikdo nehlasi.

8684

4.2.2003 16:33

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

MAX 213.?.?.?

Pane db,ty adresy o zákazu bombardovat plynové komory,by mě zajímaly,mohl byste je poskytnout? O tuto tématiku se zajímám,ale o tom slyším prvně.Děkuji.

8580

9.2.2003 17:07

RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

db 212.?.?.?

Reakce na 8580

Zdravím Vás MAXi.

Teprve až teď jsem našel chvilku Vám něco více napsat.

Tímto člověkem byl "John McCloy náměstek amerického ministerstva války, který když vyvražďování vrcholilo prohlašoval, že by bylo nerozumné odklonit spojenecká letadla od vojenských cílů a bombardovat plynové komory. Nepatřil mezi fanatiky - byl bankéřem, jehož vyhlášení znějí jako účetní bilance. Závěrečným konstatováním bylo, že záchrana vězňů v koncentračních táborech by byla vzhledem k vynaloženým nákladům neefektivní, a tak spojenecká letadla míjela Osvětim a pokračovala dále k severu, k pravidelnému bombardování průmyslových cílů. Bombardování plynových komor jen ve třech táborech srti - Sotiboru, Treblince a Osvětimi - mohlo přerušit na měsíce hromadné vraždění, a tak zachránit statisíce životů. Pro cenu několika amerických bomb však zůstaly tábory smrti v činnosti. Britové používali pro ospravedlnění svého postoje podobných ekonomických argumentů: i kdyby Hitler Židy propusti, nebyly lodě pro jejich dopravu, potraviny pro jejich stravování, domy pro jejich přístřeší, atd ..."
"Je známo, že o Velikonocích 1943, odmítl britský delegát na konferenci na Bermudách americký návrh na záchranu Židů, z obavy, že by znamenal exodus z Osvětimi do Palestiny (tajné britské dokumenty o britské reakci jsou uvedeny v dodatku knihy Waltera Laquera The Terrible Secret - Londýn: Weidenfeld & Nicholson, 1981)"
"I po roce 1943, kdy plynové komory byly v doletu spojeneckých letadel v Itálii, vydal náměstek ministra války John J. McCloy písemný rozkaz, že žádné americké letadlo se nesmí odchýlit v letu pro pomoc koncentračním táborům."

A právě kopie tohoto rozkazu je vyvěšena v Yad Vashemu, izraelském památníku 6 milionům obětem, o kterém jsem se zmiňoval.

To je v tuto chvíli vše. Čerpal jsem jen z knih které mám a citace, které jsem našel. Na nic víc nemám čas. Internet jako zdroj vynechávám.

Doufám, že Vám to takhle stačí.

Jsem s pozdravem
db

8701

4.2.2003 18:23

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Karel Vejvoda vejkar (zavináč) seznam (tečka) cz 199.?.?.?

.....zase jeden ubohy clanek , naivnich lidi. Boze probudte se !!

8584

6.2.2003 2:30

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reditel v Osvedcimi -Auswitz je Frantisek Pipek a tak mate kvelou moznost se jej zeptat osobne ,jak dlouho stoji ukazovane "plynove komory" v techto mistech,kdyby nahodou jste zjistil ,ze budova byla restaurovana a nebo postavena dodatecne,tak jste slysel spravne.

8607

8.2.2003 5:59

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vsechny cesty ,jak ospravedlnit valku jsou dobre.
From www.HalTurnerShow.com

BRITISH "INTELLIGENCE REPORT" CITED BY COLIN POWELL IN REPORT TO UN, CLAIMING IRAQ "SUPPORT OF TERRORIST GROUPS" AND OTHER "VIOLATIONS" WAS PLAGARIZED DOCUMENT OF COLLEGE GRAD STUDENT THESIS FROM 1991!
MANY SECTIONS COPIED VERBATIM, INCLUDING TYPOGRAPHICAL ERRORS! WE ARE BEING LEAD INTO A WAR BY ABSOLUTE LIARS IN GOVERNMENTS AROUND THE WORLD WHO ARE INTENTIONALLY DISTORTING REALITY TO JUSTIFY WAR!
I urge members of the US Military to revolt and rebel against the national command authority by refusing to attack Iraq until such time as the honesty and credibility of our leaders and intelligence agencies can be verified. Remember, you are the ones with the guns; they cannot fight you! As of this moment, almost ALL of them are intentionally lying to justify a war!

Neni nad to ,pozorne vse sledovat,v Anglii reknou ,ze terroristi nebyli spojeni s Irakem ,ve Washigtonu reknou ,ze byli spojeni s Irakem,proste,kazdy den jine spravy o jednom a tom samem.

8674

9.2.2003 1:43

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kniha zidovskeho rabbina Harry Waton,vytistena roku 1939 v New Yorku.
Vytisteno zidovskou spolecnosti " SPOLECNOST PRO ZACHOVANI ZIDU".
Tato kniha odpovida vsem chtivym znat,jak se veci maji,a ,tak rabbin Waton odpovida za mne,kdo vlastne zorganisoval druhou svet. valku a tim se i dozvime ,kdo nam organisuje i tu pristi,nebot uz koncem 18 stoleti jiny zid. rabbin prohlasil na pohrbu v Praze,ze "Valky ,jsou zlate zne zidovstva".
Six years passed since the Jews outside of Germany declared war against Nazi Germany and Fascist Italy. The Jews will never admit that the recent pogroms had much to do with their stupid boycott. If, instead of wasting valuable time on a futile and hopeless struggle, the Jews had used these years for constructive work to help the Jews in distress, infinitely more good would have been accomplished. Hatred cannot be overcome by hatred; and, since the Jews want peace, they should be the first to endeavor to secure peace.

8691

11.2.2003 5:24

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jak zide resi otazku okupovane zeme ,kde majitelum davaji dve moznosti ,bud odejit a nebo zustat pod zidovskou vladou, po masakru v Der Yasin pozoruhodna laskavost
"Arabs who wish to remain here under Jewish rule will be granted personal freedom to live as they wish, but those who wish to undermine the Jewish rule in the Land of Israel will not be able to remain. The land will be divided into municipally-governed districts, and those with Arab concentrations will be run by them. The central government will be Jewish, however, and the State will be a Jewish one. Whoever wants to live under Arab rule will have to leave for an Arab country, and will even receive initial financial aid to help him settle in the country of his choice.

8738

13.2.2003 3:15

Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

The most memorable (and successful) of the ploys used was to turn President Hussein into the man who `gassed his own Kurds' at Halabja. The same devastating images of dead women and children lying in the streets were shown thousands of times on all western television channels, placing President Hussein well beyond western `rehabilitation' under any circumstances.
"Unfortunately the entire exercise was a complete lie. The Mossad and CIA knew very well that a February 1990 US Army War College report concluded Iraq was not responsible for the Halabja attack, stating it was the Iranian bombardment that had actually killed the Kurds.
"The War College findings were hardly surprising: the Kurdish people of Halabja were killed by a war gas known as `Phosgene´ used by the Iranians but not the Iraqis. Though Iraq did use war gas on the battlefield it was `Mustard´, an entirely different chemical which causes death in a visibly different way, enabling US Army chemical warfare experts to easily identify the attack as Iranian in origin.
"Though many readers may say `so what?´ the distinction is important in identifying Mossad and CIA media techniques used to deliberately distort the perception of the western public. When the US Administration was looking for an excuse to use ground forces to finish off the people in Kuwait, the CIA flashed a story round the world about Iraqi soldiers ripping newborn Kuwaiti babies out of their incubators and throwing them on the floor.
"As with the Kurds of Halabja the story was proved totally false, though not before US tanks had buried 8,000 Iraqi soldiers alive in their bunkers and destroyed half the ground installations in Kuwait and southern Iraq. Disinformation is critically important to the Mossad and CIA, for without it they would be unable to whip up sufficient public outrage to justify their savage attacks."
Komu dnes muzem verit ,tem ,co si jdou pro olej a nebo tem,co za to zaplati zivotem?

8816

Příspěvků: 28

03.02. 21:37 Peleška Milan  Válečný podvod: Saddam je Hitler a tahle válka není kvůli naftě
12.02. 13:08 Lubos  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler a tahle válka
04.02. 00:06 stefan  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
08.02. 00:33 stefan  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
08.02. 02:31 Brnak  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
08.02. 05:01 matej  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
04.02. 01:07 Robert Nohejl  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
04.02. 07:15 db  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
06.02. 22:05 Jan Rys  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
09.02. 17:06 db  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
10.02. 19:55 Jan Rys  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
04.02. 18:05 zdenek  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
04.02. 01:22 R.  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
04.02. 02:01 Robert Nohejl  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
04.02. 04:33 eva  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
08.02. 05:08 matej  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
04.02. 12:54 MAX  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
08.02. 02:35 Brnak  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
08.02. 14:39 matej  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
08.02. 19:19 Brnak  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
04.02. 16:33 MAX  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
09.02. 17:07 db  RE: Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
04.02. 18:23 Karel Vejvoda  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
06.02. 02:30 Robert Nohejl  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
08.02. 05:59 Robert Nohejl  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
09.02. 01:43 Robert Nohejl  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
11.02. 05:24 Robert Nohejl  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě
13.02. 03:15 Robert Nohejl  Válečný podvod: Saddam je Hitler, a tahle válka není kvůli naftě

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 1

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 17

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 11

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Měnové kurzy

USD
23,80 Kč
Euro
26,58 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,61 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
24,74 Kč
100 japonských jenů
21,92 Kč
Čínský juan
3,35 Kč
Polský zloty
6,06 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
34,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 174,54 Kč
1 unce stříbra
425,36 Kč
Bitcoin
225 621,73 Kč

Poslední aktualizace: 2.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 490