Diskuze k článku

Jaderná válka na obzoru

Příspěvků 61

6.12.2011 7:15

Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Autorka nejdrive mj. uvadi:
>Při špionážní misi nad ostrovem Kuba letadlo U2 objevilo, že jsou na ostrově instalovány rakety, aby se zabránilo hrozbě jakékoliv invaze v budoucnosti.
>Kennedy rozhodl zavést námořní blokádu, či odeslat lodě, které kolem Kuby vytvořily prstenec. Cílem této „karantény“, jak tomu říkal, bylo zabránit Sovětskému svazu dovézt více vojenských dodávek. Požadoval odstranění raket, které tam již byly, a zničení odpalovacích zařízení.
Z takto nejdrive predlozeneho textu vyplyva, ze Sovetsky svaz vse zapricinil a USA nato jen zareagovalo, byt slovo karanteny uvedla v uvozovkach, ktere lze pricist jen k nasledne namorni blokade.
Az autorka posleze sdeli, ze nakonec vse dopadlo dobre a doslo k mirovemu urovnani, teprve potom pise:
>Rakety byly z Kuby odstraněny, jakož i rakety z Turecka, a bylo přislíbeno nechat Kubu na pokoji, jak požadoval Chruščov.
Cili rakety v Turecku (ci to byly rakety...? americke anebo sovetske...?) byly ve skutecnosti podle tohoto dodatecneho upresneni, jez navic vyzniva nepochopitelne jako mimochodem, jadrem tehdejsiho blizkeho valecneho konfliktu. To povazuji za velky nedostatek tohoto textu.
Podle jmena autorky je zrejme, ze text vzesel z pera Rusky. Dalo by se tedy predpokladat, ze by zodpovednost za vznikle nebezpeci "navalila" podle nezvratitelnych faktu uz jenom temito jemnymi nuancemi na USA. Proc tak neucinila, je mi zahadou. Pardon, neni. Totiz i v ruskych mediich uz zrejme existuji lide, kteri maji k tomu, co se v te zemi predtim vyskytovalo, tak znacne negativni naladu, ze i neodiskutovatelna pravda, byt ojedinela, musi byt jemnym upravenim sdelena tak, aby te negativni dobe se nepridalo k dobru zhola nic.
Lidi, i takto se zkresluje historie. Pozor na to.

258084

6.12.2011 8:18

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 258084

Popravdě. Moc tomu co píšete nerozumím [mrknutí jedním okem]

258088

6.12.2011 8:57

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 258088

Asi tím chce říci to, že z textu není zřejmé, že instalace ruských raket na Kubu (a tedy do blízkosti USA) byla až reakcí na instalaci amerických raket v Turecku (a tedy do blízkosti CCCP). čtenář neznalý tohoto faktu může nabýt dojmu, že hlavní příčina krize bylo CCCP - ale tomu tak není, jednalo se až o odvetné opatření.

258091

6.12.2011 9:23

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 258088

Podle toho co vím, tak Amerika rozmístila rakety v Turecku. Ty rakety zásadně změnili vojenský poměr sil ve prospěch USA, co se Rusům moc nelíbilo.
Pro posouzení, jak moc je to vojensky významné, není třeba být generál. Dá se to jednoduše odvodit podle reakce USA, když jim stejnou věc udělali Rusové rozmístěním raket na Kubě. [mrknutí jedním okem]

258095

6.12.2011 9:46

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

pavelh14 78.?.?.?

Reakce na 258088

...a já tomu rozumím naopak velmi dobře. V dnešní(jak se píše v příspěvku, negativní době) se opravdu toho mnoho nesmí a už vůbec ne ukázat na prapříčinu všeho, co dostalo tuhle zvrácenou a negativní společnost do současného stavu. Takže podobně to bylo i s raketami USA, které byly již dříve instalovány v Turecku proti SSSR. Kuba byla jen adekvátní odpověď bývalého SSSR.

258097

6.12.2011 12:01

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 258097

Samozrejme je to tak. SŠA inštalovali do Turecka rakety Jupiter, čím výrazne narušili rovnováhu jadrového odstrašenia. Symetrickým krokom bola inštalácia sovietskych rakiet na Kube.
Potom prišla blokáda Kuby. Som zvedavý, čo by americkí smradi urobili, keby ZSSR blokovalo Turecko?
Na Kube "zvíťazil zdravý rozum", len o stiahnutí Jupiterov z Turecka sa už veľa nepíše...

258101

7.12.2011 8:56

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 258101

>Na Kube "zvíťazil zdravý rozum",
Rozmisteni raket na Kube byl predevsim perfektni strategicky tah, jez ochranil lidstvo pred WW3. To s uznanim prohlasuji i presto, ze Rusy nemam nijak rad a mnohdy je odmitam. V pripade kubanske krize to bylo po strategicke strance zrovna tak unikatni vitezstvi, jako treba vzdor a vnitrni sila v Leningradu ci vnitrni i telesna sila u Stalingradu. Mozna nekdo namitne, ze kubanska krize se utrpenim a hruzou neda k tem dvema valecnym situacim vubec prirovnavat. To urcite ne, protoze u tech dvou valenych situacich se jedna o neco zcela jineho - o dusledek. Ale strategie je pouze myslenkovy proces - rozhodnuti, behem nehoz pracuji jenom mozky - kdyby v Leningrade, Stalingrade ci v souvislosti s raketami na Kube bylo rozhodnuti jinaci, dusledky by byly jinaci taky (kdyby ne kubanskeho kroku, dusledky by byly horsi nez kdykoliv predtim). Hluboky obdiv i uznani tem zdatnym mozkum. A do budoucna: Do Rusu bych se nikdy strategicky nenavazel. Ti jsou ve chvilich, kdy tece do bot, odveci mistri, a mistry byt nikdy neprestanou.

258139

8.12.2011 7:54

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 258139

Super!

258179

13.12.2011 9:43

RE: Robert Mc Namara

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 258139

The Fog of War - 11 lessons from Robert McNamara

Robert Mc Namara, americký ministr obrany v době Kubánské krize, v první epizodě (asi od 7 minuty) popisuje jak probíhalo v Bílém domě rozhodování o spuštění útoku na Kubu. Bylo to skutečně na hraně a zastavilo to jediné rozhodnutí Kennedyho.

Američani si mysleli, že tam ty jaderné hlavice ještě nejsou, že mají zatím jen připravená sila. Že tam už byly, se dozvěděl až po několika letech od Fidela Castra. A Fidel mu potvrdil, že byl připravený obětovat Kubu.

258440

6.12.2011 9:00

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 258084

Svet by nemal zabúdať na to, že to boli USA, kde vyrobili prvú jadrovú zbraň. Ako autor tohoto vynálezu majú USA aj právo nakladať s ním podľa vlastného uváženia a rozhodovať o tom, kto ho používať môže a kto nie. Celkom legálne preto dovolili svojim spojencom na hraniciach so ZSSR nainštalovať tieto rakety. V prípade jadrovej vojny by bolo ZSSR a spojenci USA v Európe totálne zničení, zatiaľ čo na druhej strane Atlantiku by škody boli zrejme minimálne a život na planéte by zostal zachovaný. V tomto kontexte bolo umiestnenie ruských rakiet na Kube bezprecedentným ohrozením svetového mieru, pretože rakety tak blízko územia USA by mohli napáchať vážne škody aj na opačnej pologuli Zeme, čo by v krajnom prípade mohlo znamenať aj koniec života na planéte.

258092

6.12.2011 11:48

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 109.?.?.?

Reakce na 258092

Amerika neni autor niceho, stejne jako jejich vesmirny program vznikla i atomovka na ukradenych planech treti rise a za velke pomoci importovanych nemeckych vedcu.

Dobre je si pripomenout co rikal general a pozdeji prezident Eisenhower o rostoucim nebezpeci z vojenskoprumysloveho komplexu a pozdeji take zajimavy projev prezidenta Kennedyho o tajnych spolecenstvych. Kdo tyto temata zna, tak tusi odkud vitr vane. Jak rika D.Icke jde o globalni sit, ale pavouk sedi v Evrope.
Zajimave video, uz tady kolovaly linky, ale pro ty, kteri to minuli: Gen.Hamid Gul a Alex Jones 30.11.2011 + Czech sub

258100

6.12.2011 18:34

RE: Jaderná válka nebude...

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 258100

Jaderná válka na obzoru - skutočne?
Ak by niekto patril k skutočnej vládnucej Elite chcel by "zasrať" Zem, na ktorej žije rozmanitým jadrovým odpadom ? Po takej jadrovej vojne by už možno neovládal ani svoj močový mechúr... [smích]
A takto slúži toto vojnové harašenie, aby sa niektorí vyvolenci dobre nabalili, na úkor daňových poplatníkov(bežných ľudí- vyvolenci totiž žiadne dane neplatia).

Tak, tak - pavouk asi sedí v Európe a USA používa ako svoj klacek (vyše 50% celosvetových nákladov na zbrojenie)...
To odkazované video je zaujímavé z viacerých hľadísk:

Kto sú hlavní aktéri:
ALEX JONES - americký moderátor rádiových talkshow
- filmár faktografických filmov a dokumentov (napr. Endgame)
- pravicový „konšpiračný“ teoretik
- správca portálov Infowars a PrisonPlanet
- „veľký“ americký vlastenec, ktorý si veľmi rád kopne do Ruska
- na viacerých am. weboch sú jeho portály označované ako CIA Fakes a on ako CIA rat (potkan)


HAMID GUL - starý veterán tajnej služby Pákistanu (ISI)
- veľký kamarád USA v boji proti ZSSR v Afganistane
- „otec“ Talibanu
- človek stojaci za teroristickými útokmi proti Indii v r.1989
- po prvom atentáte na B.Bhuttovu ho obvinila ako autora – o 2 mesiace ju ISI v spolupráci s MI6 zabila
- prezident Mušaráf ho nechal zatknúť, ale na tlak taj. služieb bol prepustený
- častý hosť na CNN, Al Jazeera...

Čo myslíte?
Pozriete sa do telefonného zoznamu a zavoláte si nejakého bývalého šéfika tajnej služby a on vás bude familiárne oslovovať Alex a posplietate pravdu s klamom a dáte to na konzum ovečkám.
Alebo dostanete číslo od zamestnávateľa (povedzme CIA) na ďalšieho zamestnanca v žolde (trebárs Hamida Gula) a vytvoríte talk show s rovnakým obsahom. Video má za pár dní všetky možné jazykové titulky a šíri sa po alternatívnych weboch...

Skutoční bojovníci za pravdu sú vždy prenasledovaní (trebárs revizionisti alebo protivojnoví aktivisti), ich stránky sú zakazované, diskriminované, hackované...a ich správcovia sú častými hosťami na súdoch (povedzme Stwora)...
Alex Jones je podľa mňa vyložene falošný bojovník za pravdu, ktorého napriek jeho širokej „tvorbe“ nikdo zjavne neprenasleduje.

Nie je všetko zlato, čo sa blyští!

258118

6.12.2011 20:59

RE: Jaderná válka nebude...

esw 109.?.?.?

Reakce na 258118

Tady je toho vícc o Jonesovi (další podobný "kovboj" je zřejmě J. Ventura):
http://na-severu.blogspot.com/2009/10/alex-jones-k...
Jinak, ten blog "na severu" býval zajímavý, vloni ho asi "někdo" koupil a postupně úplně "zpacifikoval".

258126

7.12.2011 17:18

RE: Jaderná válka nebude...

Starý doktor 109.?.?.?

Reakce na 258118

Pane kysučane díky za tento přípěvek i příspěvek k paní Wolf. Omlouvám se neměl jsem čas reagovat, pacienti měli přednost. Vaše informace jsou cenné. Otázkou dnes je, co je a není dezinformace.Tím se oněch žurnalistů nezastávám.Wolfové End of America dobře poslal stav fašizace země, Moorův Sicko a In Side Job zase dopady činnosti finančních predátorů.Prostě si to sám přebrat neb aby případná dezinformace zabrala musí podána s nějakou pravdou. Z uvedeného důvodu si myslím, že není špatné tyto pány a dámy sledovat. Pro vlastní síto jsou Vaše informace cenné a ještě jednou děkuji. Ony doby kdy jsme brali informace z kterékoli strany bezmyšlenkovitě jsou, alespoň doufám, u části naší generace pryč.

258151

7.12.2011 20:48

RE: Jaderná válka nebude...

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 258151

Zdravím starý doktor,

presne tak, ako píšete: ]"Otázkou dnes je, co je a není dezinformace."
Elitári sú vždy o riadny krok popredu.
S rozvojom internetu im bolo jasné, že aj bežní ľudia (nielen špičky, tajné služby,slobodomurárskí - politici a členovia vo významných managerských funkciách, vybrané novinárske a akademické persony...) sa postupne budú dopracovávať k poznaniu pravdy, resp. k silnému priblíženiu sa k nej.

Čo urobíte? Zahltíte ich informáciami, mnohokrát pochybnej kvality. Pravdu samozrejme obalíte jemne skresľujúcimi malými lžami,čím mnohokrát dosiahnete presne opačný efekt a stádo znova naletí...
Dnes sa odhaduje, že cca 80% informácií na weboch je klamlivých a zavádzajúcich a cca 50-60% diskutérov nie sú reálni ľudia! Sú to skutoční majstri v klamaní.
Tajné služby(hlavne CIA a NSA) spravujú odhadom len v USA vyše 200 "alternatívnych webow". Informácie sa potom lavínovite šíria na ďalšie skutočné alternatívne weby a výsledkom je znova len dezinformačná pyramída tých, ktorí nás už klamú a podvádzajú tisíce rokov [smích]
Presne, ako píšete ► musíme povaliť tú "čiernu" informačnú pyramídu a z každého ich "diela" si vedieť vyextrahovať to cenné, čo tam museli zákonite povedať. Bez toho, by im totiž akákoľvek propaganda, už veľmi ťažko prešla do podvedomia a vedomia človeka. Ale oddeliť pravdu od rafinovanej lži pre mnohých ľudí nie je vôbec jednoduché!
Takže presne, ako u tajných služieb: pozorne sledovať a prehodnocovať!!!

Veď sa zamyslíme nad skutočnosťou, prečo neboli mnohí "fiktívni disidenti", ako napr. Havlovci, Dienstbierovci, Rumlovci, Šabatovci a iní, v SR napr. Čarnogurský alebo marxistický profesor Kusý mučení alebo vraždení...Skutoční disidenti(tzv. naivné a nevedomé křoví) boli kruto prenasledovaní, týraní a dlhodobo väznení!
Jednoducho, komunistické špičky cez svoje tajné služby veľmi dobre vedeli, že sa potýkajú s veľmi silnou skrytou silou, ktorá "pracuje" bez ohľadu na nejaké politické zriadenie... Takže tiež len sledovali. Václava Havla, ktorého pripravovali ako nádejného adepta a neskôr aj použili, uväznili, aby z neho urobili istého martýra a symbol protikomunistického odporu...hah. Chudák, slúži im dodnes, hoci už by nemusel.

Tu si treba všimnúť, že plánujú takých min. 20 rokov dopredu!
Keď sa niekto pritrafí, že by im mohol skrížiť plány (Dubček), tak ho jednoducho odstránia. Treba si ešte všimnúť, akým spôsobom sa to deje. Ak je to na výstrahu pre nejakých ďalších odvážlivcov, tak sa to udeje verejnou popravou (J.F.Kennedy,Benazir Bhuttova alebo Indira Gándiová). Ak je to len pochybenie a nepochopenie úlohy danej persony, tak sa to udeje nejakou "nehodou" (Dubček alebo Haider).Ak je to v nejakom širšom meradle snaha o zblíženie národov a preklenutie určitej animozity, tak spadne celé lietadlo (poľská družina pri lete do Katyne).

Smutné, ale...Automaticky kráceno

258158

7.12.2011 22:34

RE: Jaderná válka nebude...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 258158

Náš humanista nemůže skončit bez povolení, kdepak jednou se upsal a sám o sobě nemůže nic. Zajímavé presidenta Medveděva uvítal šéf protokolu a ruský velvyslanec na letišti. Kdo víc pořebuje koho, Praha Rusko nebo Moskva nějakou východní gubernii EU? Vypadá to, že když přijde befel, tak v lati stojí všichni. Co myslíte, že pohotovost čínského námořnictva, ruské armády.... je takové divadlo pro masy?

Jistě přes alternativní weby běží desinformační válka, zatím monitoring problémistů... ale něco se tam musí předhodit, co má nějakou informační hodnotu. Ale i tak sílí názor po tvrdé cenzuře. To mi přijde jako hodně hovězí nápad. Copak já, já jsem v IT tupej, ale takovej mladej 16-ti letej "usmrkanec"? Kdo jim položil na netu server VISA při habaďůře s wikileaks, strejdové s pupkem jako já určitě ne? Co to bylo? Takový praktický test na negativní reakci? Až zavedou skutečnou ostrou cenzuru, tak jsem moc zvědavej co budou dělat ti mladí "usmrkanci", co je pro ně IT víceméně něco stejně potřebného k životu jako vzduch a to v masovém měřítku. Pak na monitoring a jiné srandy bude potřeba něco více než nějakých 200 webů. [velký smích] [velký smích]

258161

7.12.2011 23:50

RE: Jaderná válka nebude...

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 258161

Zdravím René,

píšete, že "náš" humanista (môj určite nie, ani inštinktívne u mňa nikdy nebol) už nemôže nič, pretože sa upsal ďáblovi...
Ale môže, je to len a len na ňom! Bohužiaľ, slúži až po hrob.

Nemá potomka (ani umelé oplodnenia Dášenky nepomohli) - Vy, ako ezoterik viete, že Václavove poslanie na matičke Zemi (asi po zásluhe )definitívne končí...Ani Irena Obermannova nepomohla(aj to jej meno veľa vystihuje, pre tých, čo vedia premýšľať...) [velký smích]

Pohotovosť čínskeho námorníctva a ruskej armády:
Určite to nie je len divadlo, nemám to overené z viacerých zdrojov, tak by som to zatiaľ nekomentoval ( v pozadí, môže byť viacero verzií...).

Ad cenzúra:
Pochopiteľne sa v elitárnych kruhoch až tak nepredpokladalo(?!), že aj po mnohostrannej špecifickej "mediálnej masáži" mnohí ľudia pochopia, že povedzme Obama, Havel, alebo Sarkozy, či Merkel sú len pomerne ľahko odhaliteľné a ovládateľné "bábky systému nášho Veľkého brata"...
Ale stále je to málo...Sklamaní ľudkovia po zlých životných skúsenostiach idú voliť znova len tých istých , len v inom prevedení = novovyskakujúcich "panderlákov"(napr. TOP 09,Babiš, hnutie 99% oviec , či Obyčajní ľudia v SR...). NEPOCHOPILI! Prečo cenzúrovať internet???
Keď tak niekedy počúvam chudáka Schwarzenberga, tak mi ho je aj ľúto. Dostal sa do "politických exkrementov" a musí ešte stále verne slúžiť, aj keď by si už ako starej (trošku senilný) dědek raději pospal a užil si starobu...
Koľko % ľudí verí ešte stále nejakému náboženstvu? Koľko % ľudí číta bulvár? Koľko % ľudí sleduje sionsprávy a tie sú pre nich alfou a omegou?
Koľko % ľudí vlastne dokáže triezvo rozmýšľať a dať si určité veci dohromady a konať, ako by skutočný človek mal konať ? Napriek tomu, že máme už pomerne neobmedzený prístup aj ku kedysi hlboko utajovaným informáciam???

Čo myslíte René, prečo ?

258167

8.12.2011 0:52

RE: Jaderná válka nebude...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 258167

>Čo myslíte René, prečo ?

Ja vám odpoviem, sú leniví rozmýšľať a konať sám za seba a k tomu ešte aj stratili zmysel pre nebezpečenstvo.
Však ešte majú peniaze, v obchode je tovar, v telke nič nepovedali o tom že sme po krku v hovne (pardon za výraz) alebo to hovno sa chystá dopadnúť na vetrák, tak všetko funguje, a keby dačo, tak pohlavári sa o to postarajú a prečo by sa mali trápiť- konzumujme.
Tak prečo dávať pozor na ten varovný prst "konšpiračných teoretikov"?

Dúfam že moja odpoveď bola uspokojujúca.
P.S: Mám taký dojem, že ten budíček bude asi pre 80% populácie dosť bolestivý. Hovorím o našich končinách.

258169

8.12.2011 23:02

RE: Jaderná válka nebude...

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 258169

Re[překvapení]racle

Aká je spoločnosť, takí sú aj ľudia, ich politici, ich zdravie, ich konanie, ich vôľa, ich vzťahy...
Tí psychopati za oponou toto všetko už dávno vedia, a preto tomu, k ich ceste k svetovláde, "zdárne" napomáhajú - degradáciou morálky, kultúry, školstva, zdravotníctva, potravín, športu, vytváraním falošných ikon (celebrity), falšovaním správ, histórie ...atď.
Čo s tým ? Čo môže jeden človek urobiť ? Ako môže projektovať svoju budúcnosť ? Ak budeme čakať na mesiáša, tak dopadneme tak, ako píšete Oracle - tým budíčkom.
Taký malý príklad:
Pochopili ste, že dnešné komerčné "potraviny" už nie sú potraviny, ale skôr by som to nazval "otraviny". Sám proti gigantickým producentom a hypermarketom veľa nezmôžete. Ale môžete svojimi vedomosťami ovplyvniť svoju rodinu, kamarádov alebo kolegov.To môže mať potom pyramídový efekt. Prestanete kupovať "žrádlo" povedzme u McDonalda alebo od Babišovho Penamu, či Hyzy a začnete podporovať skutočne vlastných ľudí - maličkých okolitých farmárov, ktorí ešte dokážu produkovať pomerne zdravé jedlo. Čo sa po určitom čase udeje? Povedzme McDonald zavrie krám (ako v Japonsku) alebo manageri vyhodnotia vytrvalý pokles predaja ich "otravín" a na vrcholovej porade povedia šéfikom, že národ to ich "žrádlo" už nechce konzumovať.Možno prvá reakcia bude, že treba zvýšiť náklady na reklamu (Kupujte výrobky z našich regiónov = reklama Babišovho koncernu v SR).
Predaj ďalej klesá...Prichádza inovácia výrobkového portfólia a na výrobkoch sa objavujú podivuhodné nápisy:
- natur
- produkt zdravej výživy
- bez umelých konzervantov
- bez umelých farbív
- bez glutamanu
- vysoký podiel mäsa a pod.
Čo nám to vlastne predtým predávali a čo sme to vlastne jedli?

Prestanete kupovať bulvár - za chvíľku zanikne.Prestanete pozerať priblblé TV seriály - nahradia ich. Prestanete kupovať bankové produkty - banky sa budú musieť zmeniť. Prestanete chodiť do kostola, či synagógy - vyschnú príjmy.
A tak je to obrazne so všetkými aspektami života!

V štátnom rozpočte SR na r. 2012 je plán výdavkov na štátny dlh vo výške 5,4 mld. € !
To je skoro rovnaká suma, ako výdavky na školstvo(2,4 mld €), sociálne veci (1,96 mld. €) a zdravotníctvo (1,5 mld. €) dohromady!!!

Tu je zakopaná najväčšia zdochlina jednookého šakala, ktorému viacerí verne slúžia.


[smích]

258218

13.12.2011 10:05

RE: Illumicorp

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 258218

Illumicorp

Profesionálně vyrobený hoax nebo něco jako Silent Weapons for Quiet Wars?

Docela by mě zajímal váš názor.

258441

8.12.2011 4:04

RE: Jaderná válka nebude...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 258167

Máte pravdu nemám žádné právo upřít nikomu svobodnou volbu, ani Havlovi. Byli doby, kdy jsem ke svým instiktům a intuici byl hluchý a slepý. Kdysi jsem toho člověka opravdu obdivoval. Taky jsem byl hodně mladý a kulové věděl o světě. Pak se mi postupně začali otevírat oči, i díky tomu, co ať řízeně či neřízeně prosakovalo na net, díky tomu že jsem začal poslouchat intuici a znovu číst mezi řádky. Tady je zajímavý experiment. Ateisté kříčí hurá. O svobodné volbě. Před rokem bych patřil k té samaritanské většině. Dneska vím, že mám právo obětovat pouze svůj život, pokud nestojím o velmi vážné trouble s negativní karmou na generace do budoucna. Nevím nic o těch pěti o jejich karmě, kterou si nesou. Zajímavý by byl srovnávací experiment, kdyby byla možnost za těch 5 obětovat sebe sama. Lidi mají rádi hrdinství, aspoň v bedně.
http://www.osel.cz/index.php?clanek=6017

Máte naprostou pravdu, že setkání s myšlenkovými přístupy značného množství obyčejných lidiček může být velmi mentálně bolestivé. Jedno rande vú mám čerstvě v paměti, ale to mlčení té a ignorance většiny je děsivější. Na blbosti vymytého mozku se totiž dá pracovat, už popíchnutí samolibého ega je významný impuls. Víte, včera jsem se náhodně dostal k těmhle videím, a přestože jsem otrlý cynik, tak nad některými fotkami jsem se rozplakal. Z nějakého zvlaštního důvodu se mi tam míchalo video s největším beďarem na světě, vidělo ho zhruba za dva roky 20 miliónu lidí. Tyhle videa mají nízkou sledovanost. Člověk s žebráckou miskou získává pokročilou stealth technologii, stáva se de facto neviditelný.Ale přes všechnu propagandistickou masáž něco v lidech intuivně vytváří obrovskou rezistenci. Vždycky moc šla s tím, že manipulovala se spiritualitou, jak se jí to hodilo do krámu. Tihle jsou první, co šli přímo otevřeně proti spiritualitě a blíží se čas, kdy se ukáže jak moc tahle taktika byla efektivní, strategií bych to zrovna nenazýval.[mrknutí jedním okem]
http://www.osel.cz/index.php?clanek=6021
http://www.youtube.com/watch?v=yNaGr_biP6k

258172

8.12.2011 13:27

RE: Jaderná válka nebude...

LZ. 94.?.?.?

Reakce na 258158

Můžete mi prosím vás říct více o Dubčekovi? Připadně nějaký odkaz?

Proč bojovat proti někomu tak mocnému?
a)Celý systém se už hrouti sám od sebe
b)Proč by měl inteligent riskovat svůj život pro stupidní masu, která chodi volit furt ty samé kokoty, občas maskované za novou stranu?
c)I kdyby docílil něčeho dobrého (jako Kadafi za svůj život v Libii), je velmi snadné to zničit, stačí jedna chyba (Kadafi se začal chovat jako všemocný arogantní hňup, zrušil mnohamiliardovou smlouvu s Francii a dal ji čiňanum.)
d)člověk stejně žije jen nějakých 30 let (prvních 20 roste a učí se, pak 30 let žije a pak 20-50 let blbne) Tak proč se snažit o něco dobrého? 20 let trvá něco velkého vybudovat, pak stačí jeden špatný rok a je to v čudu (viz zbrojovka brno, vitkovice, Nová Huť atd.)

258187

8.12.2011 23:51

RE: Jaderná válka nebude...

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 258187

Dubček sa zdá byť napriek "svojej histórii" čestným, pomerne jednoduchým človekom, ktorý mal určité zásady a s mnohými neľudskými praktikami ponovembrového režimu nesúhlasil (prepustenie väzňov,podivná privatizácia,rozdelenie ČSFR,vplyv CIA a KGB a skrytý boj o korytá...kto zvíťazil je dnes už určite jasné). Ako bývalý gen. tajomník KSČ veľa vedel zo zákulisia, ale dejinne nepochopil, že silnejší pes vždy...

Tých dôvodov, prečo ho odstránili je viacero. Napr. bývalý agent ŠtB v NDR J.Banáš (otec nosatej mediálnej hviezdy Adely v SR) píše vo svojej knihe :

Hypotéz okolo nehody Dubčeka bolo viacero, konzultoval som to s mnohými ľuďmi. Mne to najviac vychádza tak, že by za tým mohla byť ruská tajná služba, lebo Dubček mal ísť svedčiť ako svedok v procese, ktorý vyvolal Jeľcin, keď prezidentským dekrétom zakázal Komunistickú stranu Sovietskeho zväzu. Prirodzene išlo o peniaze, majetok KSSZ, niekoľko miliárd rubľov. Jedna z častí obžaloby boli aj tzv. zahranično-politické aktivity KSSZ, k nej boli pozvaní niekoľkí svedkovia. Určite viem o troch - bývalý poľský premiér Piotr Jaroszewicz, bývalý šéf komunistickej strany Afganistanu Nádžibulláh a Alexander Dubček. Dlho váhal, či tam pôjde. Nakoniec sa predsa len rozhodol, že pôjde svedčiť v neprospech KSSZ, ale už sa tam nedostal... Mysteriózne je, že Dubček mal autonehodu 1. septembra v roku 1992, zhodnou okolností na Deň slovenskej ústavy, o štvrť na desať pri Humpolci, keď sa ponáhľal do Prahy na predsedníctvo Federálneho zhromaždenia. V ten istý deň - v noci na 1. septembra bol neznámymi páchateľmi vo Varšave spolu s manželkou, dokonca aj so psom, zavraždený druhý svedok procesu Piotr Jaroszewicz. Dva týždne na to bol brutálne popravený v Kábule tretí svedok procesu Nadžibulláh. To je zvláštna zhoda okolností...

Alebo:http://lipa.wz.cz/read/dubcek.html

Či spomienky jeho talianskeho priateľa:

Množstvo ľudí na Slovensku je aj napriek oficiálnym výsledkom vyšetrovania presvedčených, že to nebola obyčajná autonehoda, ale dôkladne pripravený atentát.

Na plné ústa to povedal Vittorio Caffeo z talianskej Bologne, Dubčekov dlhoročný priateľ. Bol jedným z mála ľudí, ktorým sa podarilo navštíviť Dubčeka v čase, keď ležal v pražskej nemocnici a mohol ešte rozprávať. "Okolnosti jeho havárie sú veľmi podivné. Vie sa o tom, že sedel vzadu, keď auto havarovalo, ale už sa nevie o tom, že záchranka vzala najskôr iba šoféra. Dubčeka nechala tam. Hoci ležal neďaleko a kričal o pomoc. Sám mi o tom hovoril. "Kričal som asi hodinu, ale akoby ma nikto nepočul. A pritom som ležal od auta asi dvadsať metrov. Potom som stratil vedomie," vravel mi v nemocnici. Tvrdím, že to nebola nehoda, ale atentát," zdôrazňoval Caffeo rok po Dubčekovej smrti.

258224

9.12.2011 21:05

RE: Jaderná válka nebude...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 258187

Proč se snažit o něco dobrého? Přece pro děti!!!

Možná to je ten důvod, proč nepřizpůsobivá individua jsou státem ve své plodnosti prakticky protěžována (jejich ponětí o budoucnosti je minimální, viz R a K strategie), zatímco myslící majorita (zatím) je systémem tlačena k tomu, aby potomstvo pokud možno vůbec neměla, protože pak chybí motivace věci zlepšovat pro všechny, přesně tak, jak to popisujete vy...?

258258

15.12.2011 1:15

RE: Jaderná válka nebude...

p. 125.?.?.?

Reakce na 258158

...Co urobite ?Zahltite ich informaciami mnohokrat pochybnej kvality.....To sedi.....Vratte se zpet na Slovensko , vse odpusteno....

258594

14.12.2011 1:47

RE: Jaderná válka nebude...

p. 125.?.?.?

Reakce na 258118

...ze jakakoliv valka je na obzoru i pred obzorem je nabiledni... stupnujici zavody ve zbrojeni , ve zdrazovani , v okradani /obohacovani/ ,a neuveritelny chaos nemuzou a nikdy nevedly k nicemu jinemu a geneticka samoucelna agresivita predavana z generace na generaci hlavne u anglosaxon populace se neobejde ani kratky cas bez agresi... jak pravi historie stoletych a dalsich nekonecnych valek.....a tedy politiky vedene jinymi prostredky.... stoji za povsimnuti jak se zmenilo treba chovani s. Churchilla ktery byl ve svem zivlu ze se zase !!!blizi valka a behem 2.sv.valky.../jakoby se na valku tesil vice nez s.Hitler.../a jeho projevy plne odhodlani a pathosu posvatneho nadseni bojovat a bojovat a valcit .....

258511

15.12.2011 1:30

RE: Jaderná válka nebude...

p. 125.?.?.?

Reakce na 258511

...s Churchill dobre vedel ze ze nejkratsi cesta k moci a k pozici zacit nove dalsi valky/ kazda valka je take revoluce/a vede predevsim zase pres valky a nevahal odjet do J.Afriky kde britske imperium napadlo mistni....v r.1914 uz byl v te pozici a krvava jatecni bitva Gallipoli byla jeho slavnym dilem... Po druhe svetove valce ale "hrozil" deletrvajici mir a tak spojenci/zase s.Churchill/ podvedli Stalina a porusili dohody o Nemecku....a jiz tady byla skvela prilezitost pro s.Churchill zacit novou /aspon/tu studenou valku...... to jak se pretvaroval ze je obrance miru , proti valecnym stvacum /s pomoci medii/ svedci o jeho mimoradnych schopnostech....

258596

6.12.2011 12:12

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 258092

dobrej vtip [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Jinak ale nemáte tak úplně pravdu. Jako první zvládla jaderné reakce příroda, takže patent na to má ona... [mrknutí jedním okem]

258103

6.12.2011 12:22

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 258092

Aha, no to je tedy zase moudro. Takže podle vaší logiky potomci Roberta Kocha, který první popsal Bacillus Anthracis, mají právo nakládat s anthraxem dle vlastního uvážení a rozhodovat kdo ho může používat a kdo ne [oči v sloup]

258104

6.12.2011 12:35

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

fohat 88.?.?.?

Reakce na 258092

operace Zittadele- Prochorovka,první atomový utok 1943..zdroj Gambit Mahátmu...Ivo Wiesner.

258105

6.12.2011 13:03

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258092

Parádní vtip. Recese dotažená až na ostří nože, ale v psaném textu to není k pochopení pro každého. Ještě jednou tleskám, paráda.

258106

6.12.2011 13:57

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 258092

Vážený, takže USA mohou vést jadernou válku a jiné země ne?? Nebo agresivní politika USA je normální a obrana jiného státu je "bezprecedentným ohrozením svetového mieru". To přece nemůže napsat normální člověk, nezlobte se.. Kdyby to nebylo proti etice, napsal bych něco ostřejšího, ale třeba se vám rozsvítí v hlavě, pokud tam nemáte slámu.. Nebo jste to myslel ironicky?? Pak na tomto tématu není nic vtipného. Mějte se. [cool]

258108

6.12.2011 15:24

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Serial loser 89.?.?.?

Reakce na 258092

Fet? [překvapení]
Sem nevedel, ze zakon o copyrightu se vztahuje i na vyrobu a pouziti dabljuemdy [chechtot] By me zajimalo, kterej narod jako prvni vymyslel pestni klin, to by se pak treba taky ukazalo, ze anglosasove nemeli vubec pravo na jakoukoliv uzemni expanzi a tudiz i vyvoj WMD [mrknutí jedním okem]

258110

6.12.2011 16:47

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

djb 90.?.?.?

Reakce na 258092

To by museli jadernou bombu vydat na cédéčku - tam je autorsko právní ochrana 70 let.

Patentová ochrana je v délce pouhých 20 roků.

Když Vás teda máme brát vážně...

258113

7.12.2011 22:54

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 258092

Ano, i takto může přemýšlet chorý mozek.

A ten kdo vymyslel lžičku, vidličku a nůž byl také okraden, že ano?

Téda, Vy musíte být nejspíše pomocná vědecká síla v nějakém divném pseudo vědeckém ústavu.

[překvapení]

258163

6.12.2011 9:42

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Tamiral 31.?.?.?

Reakce na 258084

ak ma pamäť neklame tak v Turecku boli rakety NATO

258096

6.12.2011 12:05

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 258096

ktoré boli vyrobené v SŠA a dovezené zo SŠA. Myslíte si, že ich tam inštalovali Nóri alebo nebodaj Bundeswehr? [velký smích]

258102

6.12.2011 19:54

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Venan 178.?.?.?

Reakce na 258084

Rakety v Turecku byly americké. SSSR na to reagovali tím, že nainstaloval raketa na Kubě. Po kubánské krizi byly jak sovětské (halasně, tak americké(potichoučku) staženy.
Kdo tedy začal? Proč se vyjadřuješ k něčemu, o čem nic nevíš?
Pisatelka jen ukazuje, že to co dělaly USA celou svou historii, dělají dneska zas a blbci, jako ty, to pořád žerou.

258122

6.12.2011 20:28

RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 258122

Pisatel příspěvku, na který reagujete, vytýká autorce nedostatečnost popisu situace. Konkrétně přesně toho, co popisujete.
Kolegové v diskuzi, mohu vás požádat o zdržení se vyjádření zde v případě požití pár piv, jinak si podobné úlety(celkem časté) neumím vysvětlit.

258125

6.12.2011 9:01

video s titulky

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

http://www.outsidermedia.cz/General-Gul-Amerika-nas-dotlacila-na-okraj-propasti-1.aspx

...snad nebude tak zle, strašení už bylo dost.

258093

6.12.2011 11:20

pred vlastnim prahem

valda 212.?.?.?

A zase "patriotka" s Ruska! Pise toto:Buď občané světa budou požadovat, aby se tato prasata zklidnila, nebo budou čelit totální globální jaderné válce.
Ano,nepochopena ruska duse kterou mrzi ze zapadni svet jsou jen prasata.Mohla by taky napsat povolebni vyjadreni lidra strany "Jablokoů Javlinskeho ve kterem se on vyjadruje k soucane politice Ruska. Proc p.Stvora nezverejnuje Javlinskeho?Mylim ze jeho nazory jsou vic demokraticke nez Putinovy i kdyz se nedostal do Dumy.A autorka co nekoho pojmenovava prasetem je sama jako toto zvire.Diky,p.Stvoro,ze takhle oklikou pomahate pochopit kdo je kdo.Diky!

258099

6.12.2011 19:04

RE: pred vlastnim prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 258099

Vidim, ze uderka z Nezvedavce a Bnai Brith ma zase napilno. Vuci kteremu narodu je loajalni pan Javlinsky? Kolik etnickych Rusů kandidovalo ve volbách do Knessetu a melo dovoleno si stezovat na regulernost voleb v Izraeli? Kolik etnickych Palestinců, kteri jsou obcany Izraele, se mohlo zucastnit "demokratickych" voleb v Izraeli jako volici ci kandidati? Ale mate pravdu, pomozte nam nejprve pochopit kdo je kdo v "Jabloku" a ci patrioti to jsou.

258119

7.12.2011 23:01

RE: pred vlastnim prahem

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 258099

Volby v Rusku a nepochopená ruská duše. Gorbatčov vyzývá k opakování voleb. Co je hodně zajímavé a trochu jsem si přitom poprskal monitor, tak Lieberman se setkal s Putinem za zavřenými dveřmi a prohlásil, že volby v Rusku proběhli demokraticky, spravedlivě a svobodně. Mluvil o tom s každým izraleským pozorovatelem voleb a byl to jednotný názor všech. Nevím o čem pěkném si za těma zavřenýma vratama povídali. Ale volby nejsou to, co Kreml zrovna pálí, mají mnohem důležitější problémy na stole. Premiér Putin musel být "diplomaticky" mimořádně přesvědčivý. A mám takový pocit, že Lieberman jako bývalý vyhazovač v moldavské SSSR bude patřit mezi dobré znalce charakteru i té ruské duše. Iránské jednotky mají bojovou pohotovost a probíhají nějaké přesuny rachejtlí.
http://www.blisty.cz/art/61322.html

258164

8.12.2011 4:56

RE: pred vlastnim prahem

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 258164

Zřejmě ten osobní pohovor byl nezbytně nutný. Lidé v Kremlu patří k těm velmi dobře informovaným. A splést si velkou šachovnici se stolkem na poker by byla opravdu chyba s fatálními následky. Některé věci se říkají hezky z ksichtu do ksichtu a Lieberman je velmi dobrý poslíček pro některý druh zpráv, lepčího by premiér Putin těžko pohledal.
http://www.blisty.cz/art/61333.html

258173

8.12.2011 7:58

RE: pred vlastnim prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 258164

Prosím Vás, odkiaľ toto viete?

258180

8.12.2011 21:55

RE: pred vlastnim prahem

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 258180

NRG Ma'ariv: Ministr zahraničí Avigdor Lieberman, který je na návštěvě Ruska, se setkal dnes večer s ruským premiérem Vladimirem Putinem. Lieberman řešil nedávné volby v této zemi a konstatoval: "Byly to spravedlivé, svobodné a demokratické volby". Lieberman řekl, že z Izraele se zúčastnila skupina pozorovatelů. "Mluvil jsem s každým z nich jednotlivě, a požádal je o věrohodnosti voleb a čistoty," řekl ministr zahraničí. "Jejich odpovědi byly jednoznačné - že volby byly spravedlivé, svobodné a demokratické. Protože věřím názoru našich pozorovatelů, pak stejná je i má odpověď."

Víte on pan Kotrba bývá dobře informovanej, jak jsem za ty roky co čtu, co píše stačil zjistit. Ale třeba je to kachna, ale podle toho co čerstvě povídal Rassmussen za NATO nemyslím.
http://www.facebook.com/jinezpravy.cz

258213

6.12.2011 14:09

Přesně řečeno Peršané nikoho nenapadli 186 let,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

poslední to odnesli expandující Rusové.
Jinak je opravdu zajímavé, jak dokáží ti "naši" demokraté využívat proti nepohodlným diktátorům nejen monarchy (což jsou diktátoři "z boží milosti" ), ale i islamisty, kterým nejvíce vadili jak Husajn potírající šíity, tak i Muamar neuznávající hadísy, o alávitovi Bašírovi nemluvě ...
A to máme přitom "předpovězenou" válku s muslimy, proto asi ta podpora islámských států v Evropě (Bosna, Kosovo ), muslimské imigrace u nás i v Rusku (tam dokonce ze strany tamních liberálních sdělovadel ) - aby to víc řachlo ...

258109

6.12.2011 17:22

Odporúčam toto aktuálne video

Erika 52 91.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=T_3gSGSl9O0&feature%20=youtu.be

258116

6.12.2011 17:39

Co je divného???

baki 90.?.?.?

Zatím všechny hospodářské či politické krize ve světě byly řešeny válkou. Bylo by spíš divné, kdyby se nynější situace řešila jiným způsobem.

258117

6.12.2011 19:09

RE: Co je divného???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 258117

Neni treba zapominat, ze valku vyvolali vzdy pouze ti, kteri krizi (problem) vyvolali, nabidli reseni (valku). Divne by bylo, kdyby si lide ted konecne neuvedomili, ze pokud do valky nepujdou, tak valka nebude.

At vybehnou do bojoveho pole humanitarni bombarder s Havlíkem a celou pravdolaskou, at se pobavíme na tom, jak uprimne to s nami mysli.

258121

6.12.2011 22:46

RE: Co je divného???

baki 90.?.?.?

Reakce na 258121

Ale, ale. Přírodní (tedy i společenské) zákony nikdo nezmění, ani pravdoláskovci. Havel to s námi myslí upřímě, nějak se mu ale nevyvedlo lidstvo. Měl se narodit na jiné planetě.

258129

7.12.2011 3:14

RE: Co je divného???

p. 125.?.?.?

Reakce na 258117

....nahodou byla vytvorena Reservni Banka v Usraeli/1913/ a nahodou vypukla svetova krize o 15 let pozdeji prave vinou teto banky....jakmile ziskala dostatecnou moc a vliv .... a nahodou tato krize zrodila fasismus/Musolini/ a Hitlera a nahodnou pomoci bohacu a korporaci a mocnych tohoto sveta.... a nahodou je zase krize /ale je penez hromady na zahranicni pomoci /stovky bilionu/ pro parasity jako cirkev ,nahodou se veskere zlato da nemcum ,prave nemcum!!!, ,na Obamovu inauguraci 500milionu...na vyplaty politiku, Korporacim, nahodou se biliony ztraceji beze stopy prave v Pentagonu dale nahodou je penez dost na silene zbrojeni a valky ,...ani pes nestekne jak tyto nici ovzdusi pro nas pro vsechny a tito mocni zrejme nemaji slitovani ani se svymi vlastnimi rodinami a potomky....nahodou ???

258134

7.12.2011 16:10

RE: Co je divného???

baki 90.?.?.?

Reakce na 258134

během několika tisíc let je to příliš "náhod", aby se za náhody ještě mohly považovat. Pokud se "náhoda" příliš často opakuje, nejedná se o náhodu, ale o pravidlo, neboli zákonitost. A to přírodní zákonitost. Příroda se sama brání, aby takoví elementi, jako jsou lidé, se na zemi přemnožili. Protože není žádná omezující vyšší síla, musí se lidé "vyhubit" sami. [bliji]

258148

6.12.2011 19:04

ČR a SR OFICIÁLNĚ proti válce s Íránem, Sýrií a dalšími zeměmi

Jan Korál 80.?.?.?

http://www.facebook.com/groups/124853207624113/

258120

6.12.2011 23:14

Válka 2012 ?

mike1977 89.?.?.?

Dámy a pánové, sleduji nejen nějaký ten rok ohledně věcí, co zde píšete, či diskutujete.
Zhluboka se nadechnu, a zeptám se : rok 2012, i v zárodku, bude válečným ? Nechci to, ale cítím to. A je lepší se na to připravit.

258130

6.12.2011 23:52

RE: Válka 2012 ?

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 258130

Zcela určitě bude Mike. Stejně jako letošní či loňský, předloňský atd (Libye, Irák, Afgánistán…). Ale ve smyslu otázky zda bude WW, tak pevně doufám, že nebude. Alespoň ne zbraněmi. Vidím to spíše na nějakou formu ekonomické války

258131

7.12.2011 1:26

RE: Válka 2012 ?

steve 166.?.?.?

Reakce na 258131

.. formu ekonomické války ..
---
.. Pancerfaust, .. co trefuje !?, .. [mrknutí jedním okem]

258132

7.12.2011 7:17

RE: Válka 2012 ?

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 258132

Prej smích po ránu je moc zdraví prospěšnej. Takže díky za péči o moje zdraví Steve [chechtot]

258137

7.12.2011 4:57

RE: Válka 2012 ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 258130

Jen aby byl vůbec jaký. Takže připravit se na co? Na nebytí? [překvapení] [zmaten] [oči v sloup] [naštvaný] [bliji]

258136

7.12.2011 11:06

RE: Válka 2012 ?

hc 90.?.?.?

Reakce na 258130

Mluvící opice to bez válek neumějí, takže si nedělám iluze. Půjde asi hlavně o to, jaká válka to bude. Jestli "obyčejná" konvenční anebo nějaká horší. V rukou to mají Amíci a ti se s tím nepárají. Atomovku shodili hned jak jí měli. Navíc na velkou konvenční válku by byla zapotřebí spousta kanonfutru a to by západní režimy zničilo vnitřně. Takže...nejsem optimista.

258143

8.12.2011 2:51

Ktery narod-stat na celem svete by vydrzel tolik provokaci, jako Iran

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Zamer je zrejmy, vyprovokovat valku, tak,aby vina nebyla na utocnikovy,tak,jak Pearl Harbor, jez ma ted vyroci a je zcela vyuzit k propagande, kde lzivy reportaze oblbuji americkou verejnost,zrovna tak,jako SS Liberty a 11 September.
Vložený obrázek
Propaganda je tou nejvetsi zbrani, proto zidovska media,representovana 95% kontrolou vsech medii je tou nejvetsi zbarni pred padem atomove pumy a nebo biologickeho utoku, jez je mnohem ucinnejsi,nez vsechny atomove bomby sveta.Politikove a zejmena cele Spojene Narody utvorene na myslence zidovstva ke kontrole a manipulovani s narody dle potreby,tak zvanych samovyvolenych sebevyvolencu.
Nezamestnanost a s tim prijde hlad a tak si zkontrolujte ,kdo kontroluje zasobovani a sklady potravin,jakozto i jejich produkci.Proto,dodnes,nemuze Amerika uverejnit spoustu dokumentu,jak se veci vlastne maji i kdyz naoko utvareji zakon, ze verejnost ma pravo po dvaceti letech nahlednout do archivu USA,problem je v tom,ze vetsina dokumentu je cerne zaskrtana, ale ,demokracii a pravu obcanu se udelalo zadost.

258170

Příspěvků: 61

06.12. 07:15  Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 08:18  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 08:57 Kosk  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 09:23  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 09:46 pavelh14  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 12:01  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
07.12. 08:56  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
08.12. 07:54  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
13.12. 09:43 haban  RE: Robert Mc Namara
06.12. 09:00  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 11:48 AlA777  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 18:34 Kysučan  RE: Jaderná válka nebude...
06.12. 20:59 esw  RE: Jaderná válka nebude...
07.12. 17:18 Starý doktor  RE: Jaderná válka nebude...
07.12. 20:48 Kysučan  RE: Jaderná válka nebude...
07.12. 22:34 Rene Bartosek  RE: Jaderná válka nebude...
07.12. 23:50 Kysučan  RE: Jaderná válka nebude...
08.12. 00:52 Oracle  RE: Jaderná válka nebude...
08.12. 23:02 Kysučan  RE: Jaderná válka nebude...
13.12. 10:05 haban  RE: Illumicorp
08.12. 04:04 Rene Bartosek  RE: Jaderná válka nebude...
08.12. 13:27 LZ.  RE: Jaderná válka nebude...
08.12. 23:51 Kysučan  RE: Jaderná válka nebude...
09.12. 21:05 baba_Blažková  RE: Jaderná válka nebude...
15.12. 01:15 p.  RE: Jaderná válka nebude...
14.12. 01:47 p.  RE: Jaderná válka nebude...
15.12. 01:30 p.  RE: Jaderná válka nebude...
06.12. 12:12 Kosk  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 12:22 Luxor  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 12:35 fohat  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 13:03  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 13:57  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 15:24 Serial loser  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 16:47 djb  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
07.12. 22:54  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 09:42 Tamiral  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 12:05  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 19:54 Venan  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 20:28  RE: Textove nepresnosti, nebo jen autorcina nezdatnost?
06.12. 09:01 janko  video s titulky
06.12. 11:20 valda  pred vlastnim prahem
06.12. 19:04  RE: pred vlastnim prahem
07.12. 23:01 Rene Bartosek  RE: pred vlastnim prahem
08.12. 04:56 Rene Bartosek  RE: pred vlastnim prahem
08.12. 07:58  RE: pred vlastnim prahem
08.12. 21:55 Rene Bartosek  RE: pred vlastnim prahem
06.12. 14:09  Přesně řečeno Peršané nikoho nenapadli 186 let,
06.12. 17:22 Erika 52  Odporúčam toto aktuálne video
06.12. 17:39 baki  Co je divného???
06.12. 19:09  RE: Co je divného???
06.12. 22:46 baki  RE: Co je divného???
07.12. 03:14 p.  RE: Co je divného???
07.12. 16:10 baki  RE: Co je divného???
06.12. 19:04 Jan Korál  ČR a SR OFICIÁLNĚ proti válce s Íránem, Sýrií a dalšími zeměmi
06.12. 23:14 mike1977  Válka 2012 ?
06.12. 23:52 Luxor  RE: Válka 2012 ?
07.12. 01:26 steve  RE: Válka 2012 ?
07.12. 07:17 Luxor  RE: Válka 2012 ?
07.12. 04:57  RE: Válka 2012 ?
07.12. 11:06 hc  RE: Válka 2012 ?
08.12. 02:51 Robert Nohejl  Ktery narod-stat na celem svete by vydrzel tolik provokaci, jako Iran

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
235 753,75 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 567