Diskuze k článku

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Příspěvků 93

30.1.2003 21:03

Vudce

jan 67.?.?.?

www.dubyaspeak.com

Dvojity Bushkin neni vudce. Vsechno naznacuje tomu, ze je to pouhe tululum. Vudce je nekdo jiny ...

8385

30.1.2003 21:13

RE: Vudce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8385

Ovšemže máte pravdu. Ale kdybych to napsal (a kdybych napsal kdo), tak mě tady někteří roznesou na kopytech. [smích]

8386

30.1.2003 23:06

RE: Vudce

Rado 24.?.?.?

Reakce na 8386

Mna by to ale zaujimalo, kto to podla Vas je. Bush je figurka (a moron), ale kto za nim stoji nie je tak jednoznacne.
Viem, ze napr. Clinton, Thatcherova, Reagan a asi aj Blair boli produktom Bilderbergovcov. Ti mozno stoja aj za Bushom, ale kto vie?

8393

31.1.2003 2:26

RE: Vudce

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8393

Za Bushem stoji americane. Nebo by aspon meli. Ja nevolil Clintona, v mnohem jsem s nim nesouhlasil, ale jako presidenta jsem ho podporoval. Bohuzel, bohudik, tak to ma byt.

8395

30.1.2003 21:24

projev

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Tedy ten Bushuv projev jsem videl a poslouchal a mohu rici, ze nikoliv to co G. B. rikal, ale ta frekvence a sila potlesku (pravda, nekteri se v urcitych pasazich potlesku zdrzeli) me znacne udivovala.

Vyznivalo to tak nejak prihlouple, tleskat prezidentovi po temer kazde jeho vete. Tak nejak jako kdybyste za kazdou jednou, dvema az tremi vetami kriceli Slavaaaa!!! Huraaaaa!!! Jakoby ani neslo o to mu naslouchat a prilis neprerusovat (jen kdyz jiz to nelze vydrzet neprojevit sve uspokojeni jak skvela jsou jeho slova), ale spise zretelne manifestovat podporu prezidentem hlasane politice.

Dan

8387

31.1.2003 14:10

RE: projev

sergo 193.?.?.?

Reakce na 8387

Výborný postřeh s tím potleskem! Sice jsem o tom jen četl v novinách, ale hned mi to něco připomnělo. Mám doma jako raritku Protokoly XIX. sjezdu VKS(b) z r. 1952 a text projevů je co chvíli přerušován kurzívou: Všichni povstávají a provolávají hurá soudruhu Stalinovi! Dlouhý, neutuchající potlesk! Delegáti zpívají Internacionálu! atp. Jiná doba, jiné místo, ale stejné svinstvo.

8420

30.1.2003 21:36

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Prot hruskax (zavináč) host (tečka) sk 147.?.?.?

Hm bushovi by mohol zavidiet aj breznev za 40 minut 75x potles z toho 45x na stojaco [smích] skoda ze si to amici neuvedomuju. precital simsi o com bol bushov prednes a nezda sa mi ze by bolo comu tileskat je to iba na oblbnutie najchudobnejsej vrstvy

8388

30.1.2003 22:20

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?..a valka

Aja 66.?.?.?

Cituji, bez souhlasu, jednoho meho oblibeneho editorialistu z montrealskeho La Presse.Je to jeho reakce na dopis ctenarky,ktery byl ve stylu:hura na Irak!!!tohle si ten Saddam nesmi dovolovat.Cituji jen neco,snazim se nevytrhavat z kontextu:
"....vsechny eventuality,krome valky,nas pry zbavi cti.Je to zbabelost,za danych okolnosti hledat jina reseni,nez valecna?
....prirovnavate Saddama k Hitlerovi.Hitler mel ideologii a valecnou masinerii.Saddam nema zadny ideologicky projekt,dokonce ani nabozensky,neni musulman....Je v cele zeme,ktera je 10 let pod tutelem,zeme,ktera je sledovana 24 hodin denne,vyhladovela,ve sveraci kazajce sankci....Zeme bez lodstva a letectva.....a ted nam rikate,ze Saddam muci deti,pred ocima rodicu a ze to nelze tolerovat....Jak dlouho jste tolerovali Pinocheta,Bokassu,Amin Dada,Somozu?...Videla,Masseraza,Galtieri-rika vam to neco?Argentina 1980-30 000 mrtvych.Kdo se ozval?....
...v roce 1991 svrhli Americane na Irak sedminasobny ekvivalent atomove bomby,ktera byla hozena na Hirosimu....krome hmotnych skod se odhaduji ztraty na zivotech na 130 000 az 180 000.
...a dukazy,ktere nam budou predlozeny 5.2.Nebude to take dukaz,ze Saddam nema sanci nic ukryt?...
...Francie,Rusko,Nemecko skonci tak,ze se pripoji k panum Bushovi a Blairovi a spolecne si dojdou naplnit sve kanystry benzinem do Bagdadu...
...neptejte se,jestli bude valka.Ta uz zacala.A vy sami jste cilem prvni velke bitvy.Uklidnete se,nikdo vas nezabije.Budete pouze ukolebani."
Nejsem uplny pacifista,ale mam pocit,ze se k valce chovame jak deti pri hrani.Nejak ji zlehcujeme,jako by ani tak o moc neslo a to ve jmenu ceho?Stane se Irak demokratickou zemi v nasem slova smyslu?Bude na svete bezpecneji?
A kdyz jsem u toho,pokud jsem dobre poslouchala pana presidenta Bushe,ani jednou nezaznelo v jeho projevu jmeno Bin Ladena.Jak je to s bojem proti terorismu v tuhle chvili?

8390

31.1.2003 11:54

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?..a valka

Jan Šimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 8390

>....Jak dlouho jste tolerovali Pinocheta,Bokassu,Amin
>Dada,Somozu?...Videla,Masseraza,Galtieri-rika vam to
>neco?Argentina 1980-30 000 mrtvych.Kdo se ozval?....

Znamená to, že když se nikdo před námi nepostavil proti výše
uvedeným pánům (ani dalším), tak že nikdo nemá právo se někdy
postavit vejlupkům stejného kalibru?

8414

31.1.2003 14:40

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?..a valka

Aja 66.?.?.?

Reakce na 8414


>
>Znamená to, že když se nikdo před námi nepostavil proti výše
>uvedeným pánům (ani dalším), tak že nikdo nemá právo se někdy
>postavit vejlupkům stejného kalibru?
...to jiste ne,ale kdo je ten povolany,ktery rozhodne,na koho si zadupe a na koho ne?

8422

31.1.2003 0:19

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

zdenek 66.?.?.?

pane "redaktore" kde berete ta fantasticka fakta:
CIA muze zabit kohokoli kdekoli
50000 civilistu zabitych americany
za dva roky rozvracena ekonomika
a ten maniacky degenerovany alkoholik podle mne je nekdo uplne jiny-
hadejte kdo?

8394

31.1.2003 2:49

Neověřil jsem si fakta

Vladimir Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8394

Máte pravdu. Alespoň v něčem. Podle článku v Guardian http://www.guardian.co.uk/afghanistan/comment/story/0,11447,770999,00.html se počet objetí pohybuje mezi 3 165 - 3 664. Tvrdí to profesot New Hampshire university Marc Herold, který si dal práci všechno spočítat. V článku to opravím. Za tím ostatním stojím.

8398

31.1.2003 3:33

RE: Neověřil jsem si fakta

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 8398


V článku to opravím. Za tím ostatním stojím.

i za tou ekonomikou? je pravda jsou v prdeli, ale nezacalo to za Bushe. Akorat nekolik udalosti za jeho vlady tomu dost pomohlo.

8401

31.1.2003 8:06

RE: Neověřil jsem si fakta

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8398

Objetí? Hm, hm, že by se tam všichni objímali? Nebo snad někdo někoho objel? [smích]

8411

31.1.2003 14:11

RE: Neověřil jsem si fakta

Vladimir Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8411

No jo, díky věčný rýpale. Samozřejmě, že obětí a ne objetí. [smích]

8421

31.1.2003 16:21

RE: Neověřil jsem si fakta

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 8398

Dobre vidim? Radovy rozdiel? A vas to nechava kludnym? [smích])) Na statistickom urade hladaju riaditela![smích]

Povazujem za pravdepodobne, ze i dalsie vase "fakty" su rovnako "presne"..[smích] To je ako hlasi radio Jerevan, ze ukradli Mercedes v Moskve. No, nebolo to celkom presne: nebolo to v Moskve, ale Cenrogorsku, nebol to ukradnute, ale najdene a nebol to Mercedes, ale bicykel...[smích] Ale zprava bola vcelku pravdiva...[smích]

Tu vidite ako fungujete: mate svoj predsudok, "hotovu vec", svoju tezu, ktoru "akoze" podopierate faktami, a nic vam nevadi, aj ked sa fakty zmenia o "rad"...[smích]

8424

31.1.2003 16:49

RE: Neověřil jsem si fakta

Vladimir Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8424

Nenechává mě to klidným. Máte plné právo mi to vyčítat. Psal jsem v afektu a neověřil si fakta předem. Jediné, co mohu napsat, je, že se pokusím, aby se to příště nestalo.

8426

31.1.2003 21:01

RE: Neověřil jsem si fakta

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 8426

Nie je to vycitka... pomylit sa mozeme kazdy...

Ja to beriem ako "FREUDOVSKE PRERIEKNUTIE"[smích]

Podla mna to len naznacuje, ze zijete v takom myslienkovom svete, ze tych 50000 obeti vam NEPRIPADALO DIVNE... Ja keby som sa docital/napisal, ze auto ide rychlostou 3000 km/h, tak by mi to bolo divne, a skusil by som dalej patrat, lebo zijem v myslienkovom svete, kde to nie je normalne, kde to protireci mnozstvu inych faktov.

A Vam sa zdalo PRIJATELNE (nemyslim teraz moralne) tych 50 000 obeti, pricom je notoricky zname, ako bola tato vojna vedena... ze novinari a vselijake medzinarodne organizacie doslova pocitali kazdeho mrtveho, takze Amici aj keby chceli, nemohli robit masiarov.

(Mimochodom, nebol to nahodou ODHADOVANY pocet -- na vasom a podobnych serveroch -- obeti afganskej vojny?[smích] To by vysvetlovalo to, ze ste sa nedali pomylit faktami, ktore ste odvtedy co padol Taliban museli nutne spoznat...

P.S. Nejako sa mi to npodarilo odoslat, ako to doslo opakovane, tak prosim, zruste nadbytocne exemplare tohto prispevku[smích] Dakujem.

8432

31.1.2003 21:23

RE: Neověřil jsem si fakta

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8432

Moc toho na svou obhajobu uvést nemohu, ale něco přeci.

Pamatujete si na první odhady obětí 11.září 2001? Víte kolik odhadovali? 50 tisíc mrtvých. Tolik se (podle nich) mohlo nacházet lidí ve dvojčeti WTC, když spadlo. Pak se hovořilo o 30 tisících. To bylo asi o den později. Nakonec se ukázalo, že to bylo kolem 3,7 tisíce.

A nikdo se jich neptal, v jakém světě žijí. Oni se za svůj nesmyslný odhad nikomu neomlouvali. A byli to profesionálové, kteří jsou placení za to, aby publiku předkládali co možná pravdivé informace.

Já ten server tvořím ve svém volném čase a zdarma. Co tady napíšu, to je moje věc. Kdo sem chce přijít, ten sem přijde a je vítán. Kdo sem nechce, nemusí sem chodit. Nejsem zpravodajský server, u kterého je objektivita a přesnost informací v popisu práce.

Snažím se lidem nelhat. Nikdy jsem tady nenapsal vědomou lež. Na rozdíl od profesionálních zpravodajských serverů, které nám vědomě lžou denně. Ano, občas mi tady proklouzne nesmysl. Pokud se to stane a někdo mě upozorní, uznám chybu a opravím to.

Profesionální servery se za žádnou svou vyprodukovanou hovadinu málokkdy omlouvají. Slouží totiž něčím zájmům.

Tak si vyberte.

8433

31.1.2003 21:51

RE: Neověřil jsem si fakta

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 8433

Aby bolo jasne: netvrdil som a ani teraz netvrdim, ze vedome klamete... TO BY BOL DOVOD, aby som sem nechodil, nie to, ze my dvaja nemame rovnake nazory. Sem chodim prave preto, aby som pocul aj ine nazory (a aby sa mi zdvihol tlak[smích]) , nemusim brat pilulky[smích] )

Takze z tohto podozrenia ste urcite von... dokonca vas ani nepodozrievam, ze by ste niekomu sluzil, ako to hovorite o tych serveroch.

NAPRIEK tomu vsak mozete zit (a aj zijete ) v zajati urcitych prekoncepcii, a to je to, na co som vas chcel upozornit...[smích] Aj ked ste ma o to neziadal...

Takze tolko k tomu...[smích]

Co sa tyka tych obeti WTC, nemyslim, ze sa to podoba na vas omyl.

Jednak, sa udajne skutocne v tych mrakodrapoch pohybovalo tolko ludi, a teda v pripade utoku, pri ktorom sa mohli zrutit tie mrakodrapy skutocne tolko ludi mohlo prist o zivot -- proste to bola horna hranica, kam sa to az mohlo vysplhat. Keby som vedel ze tam sa pohybuje 50 tis. ludi, a pisali by o 500 tis. obeti, tak to by bolo divne. Ale ked pri utoku zomreli uplne vsetci, nie je to sice pravdepodobne, ale neda sa to ani rozumne vylucit.

Dalej to nebol utok, vedeny pod drobnohladom medzinarodnych organizacii, kde sa pocita kazda obet, ani sa na nich nechystal nejaky medzinarodny sud, keby svoje besnenie pripadne prehnali, ale bol v tom poriadny chaos -- ja viem, ze vy poviete, ze to bolo naaranzovane[smích] -- .

A hlavne, odhady sa priebezne upresnovali, nikto sa to nesnazil NAFUKOVAT (ako sa to bezne robi vselijakymi aktivistami) ale naopak, REDUKOVAT. Vcelku vecne spravodajstvo -- napriek sialenej situacii.

Takze tymto by som sa ozaj nesnazil ospravedlnit tu svoju chybu...prerieknutie[smích]

(Mimochodom, mna sameho prekvapilo, ze tam bolo tak malo obeti... zrejme bezpecnostne a nudzove opatrenia fungovali celkom dobre... Ani desatnasobok vysledneho poctu obeti by ma nebol az tak prekvapil...)

8437

6.2.2003 14:17

RE: Neověřil jsem si fakta

Lock 195.?.?.?

Reakce na 8424

Ano Ivane, kdo se nechá nachytat, ten musí snést kritiku. Nicméně vidím, že Vaše předpojatost (nebo Vaše Předpojatost? [smích]) ) v druhém odstavečku je dobře chráněna satirickým tónem opatřeným uvozovkami, s příslušnými výrazy jako "pravdepodobne" a posléze "rovnako", to dokresleno přiléhavým vtípkem a proloženo smajlíky za každou větou. Přes tento obal (nebo právě proto) je Vaše předpojatost zjevná a nepodařilo se Vám ji ukrýt. Buď musíte příště sofistikovaněji, anebo se vystříhat obviňování druhých z předpojatostí a jen konstatovat, co "zvoslili". [smích]))

8613

7.2.2003 7:39

RE: Neověřil jsem si fakta

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8613

A jak je to s Vaší Předpojatostí?

8635

31.1.2003 3:57

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Projevem Bushe,coz nerepresentovalo jeho osobu,nebot nekdo jiny pise jeho projevy a on vklada sve myslenky a nebo nazory jinych do "ust" representanta Ameriky.( posledni pisalek pro Bushe ,zid ,byl vyhozen a nahrazen jinym )
Slavne sjezdy komunisticke strany ve Sjezdovem Palci meli presne tu samou uroven,naprosta jednota ,neutuchajici potlesk, nadseni na vsech stranach,kdyby rekli omylem ,ze se jde zkocit ze Zeleznicniho mostu do Vltavy,tak se vsichni postavili do rady.
Jeho slova" MIr se musi vybojovat" musel napsat ten samy pisalek,co psal "jakoby komunisticke" projevy,pred tim ,"kdo neni s nami,je proti nam",to jen potvrzuji,ze myslenky jsou ze stejneho hnizda.
Jeste nam zbyva ,to ,co jsme v nasem zivote zazili,tak ,jak bylo v Rusku,ze delegati se bali prestet placat,aby neupadli do podezreni a tak ,potlesky byly dlouhotrvajici ,nebot na Sibiri neni ,tak dobre ,jako u oslavovacich hostinach nemyslicich automatu s rudou knizkou,ale to vse prijde,nebojte se!!!!!

8403

31.1.2003 10:49

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 134.?.?.?

Reakce na 8403

Nohejle, pro Kristovu drahou muku, nejdriv se pise carka a teprve POTOM se pise mezera, nikoliv naopak! Tak jak to pises ty je to znacne necitelny...

8412

1.2.2003 4:48

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8412

Kubiku, shut up!

Nohejl je nas prorok a ten si muzew dat carku kam chce. Pan Valtr Ti to potvrdi.

8454

1.2.2003 16:18

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 8454

>Kubiku, shut up!
>
>Nohejl je nas prorok a ten si muzew dat carku kam chce. Pan Valtr
>Ti to potvrdi.

Pane Kubiku, vysvetlim vam, co jsem uz objasnil clovekovi skrytemu za "brnaka" a co on jaksi nedokaze pochopit: Poucoval pana Nohejla, jak psat carky, a ja jsem objevil, ze si taky obcas s nimi nevi rady. Sice jinak, ale ta podstata - chyba - tam je. A tak jsem ho na to upozornil. Ne proto, abych jej takto skrytou zlosti ironizoval, jak se on pokousel ironizovat pana Nohejla za jeho nazory, nybrz jsem mu chtel dat najevo, ze je vzdycky lepsi zustat trochu zdrzenlivy v zalezitostech, v nichz nejsme stoprocentne jisti. On namisto toho, aby se zamyslel nad tim, ze cestina neni vubec snadna a chyby delame vicemene vsichni, nekolikrat do me zaryl, jak se o to pokusil v tomto svem vstupu. Ale abyste si nemyslel, ze jsem slepy a zastavam se sverepe pana Nohejla, oznamuji vam, ze i ja jsem si vedom, ze ty carky pise divne, ale vic nez ty carky mi vadi nesoudnost v pristupu k veci. Pan Nohejl pise sve nazory, mimochodem mnohdy i s moji orientaci se neslucujici, ale oba zijeme ve svobodnem svete, a tak mi nezbyva nic jineho, nez mu ponechavat pravo na vyjadreni. A toto je jadyrko tohoto meho vstupu: "Brnak" a jeste nekteri dalsi diskutujici se snazi pana Nohejla utisit. Tento detail povazuji za horsi nez pripitomele psane carky. Doufam, ze me pojmete celistve a nebudete vyjimat nektere jeho casti ze souvislosti. Dekuji za pozornost.

8462

1.2.2003 18:20

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8462

Pane Valtr,

[Prvni odstavec cenzurovan, protoze obsahoval urazlivy osobni utok - editor]

Ja jsem Nohejla neironizoval, jen jsem ho chtel upozornit, ze kdyby si trochu tu svoji cestinu zlepsil, ze by se treba jeho komentarum prikladala vetsi vaznost. Vy jste se do toho ale musel vlozit tim, ze jste se obul do mne, misto toho, aby jste panu Nohejlovi pomohl.

To je vse. Doufam, ze Vam to pan Stwora pusti, protoze nekolik poznamek k Vam bylo cenzurovano a zadrzeno. Asi jste na vysluni pana Stwory.

8467

1.2.2003 16:34

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 8403

Prosim vsechny ctenare, aby si klikli u predesleho pripsevku pana Nohejla na sluvko punc s cisilkem, nalezajici se vpravo nahore. Po onom kliknuti se na monitoru objevi seznam udelenych puncu. Prispevek pana Nohejla mel 1.2.2003 v 7:54 +7. O minutu pozdeji ctenar s IP 209.234.157. zacal udelovat minusove punce a v 8:03, tedy za pouhych 8 minut prispevek pana Nohejla mel tech puncu -7!!!!!!

Jelikoz moje pocatecni trojcisli je rovnez 209 a nekdo by si snad mohl myslet, ze za tou spinou se skryvam ja, prohlasuji, ze ty minusove punce jsem ja neudeloval. Pro informaci jeste uvedu, ze prvni trojcisli 209 uziva jeste "Stefan", "Albert" a "Matej".

8463

1.2.2003 16:54

A mně už jen zbývá doplnit...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8463

...že adresa 209.234.157.* je stejná, jakou používá matěj. [smích]

8465

1.2.2003 21:34

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 8463

Vazeny pane Valtr, dekuji Vam za objasneni puncovani, mam ovsem problem. Za Vase vysvetleni, jsem Vam pridal jeden puncicek, chtel jsem pridat jeste jeden Vasi vyzvedne sluzbe, ale nemohl jsem. Pokud jsi dobre pamatuji vysvetleni panem redaktorem, nelze pridavat nebo ubirat vice nez jeden punc. Nevim tedy jak je mozne, ze behem pouhych 8 minut mohl nekdo (jedinec) snizit kvalitni prispevek pana Nohejla z +7 punciku na -7 punciku. Jedina moznost, coz Vase vyzvedna sluzba asi prehledla, muze byt, ze pan Matej ma dva pocitace v ruznych mistnostech a beha od jednoho k druhemu klikajic na pana Nohejla a ostatni. Dokonce jsem se vsimnul, ze mel takovou drzost, ze zrusil pana redaktora Stworu.
Prosim tedy za lepsi vysvetleni.
s uctou
ps: pri dalsim zamysleni a rozdeleni 8:14=0.5714285 se jedna pouze o 1/2 minuty na punclik, coz pri natahovani stranky po kazdem hodnoceni je trosicku nepravdepodobne, nepredpokladam, ze pan Matej tuto praci odvadi z university kde je moznost napojeni na T-1 i zde jsi aspon myslim, pocitace maji stejnou IP tedy opet nemozne vkonat praci Vami zduraznenou. Premyslim ale na nic neprichazim, zadam Vasi vyzvednou sluzbu o lepsi vysvetleni.

8476

2.2.2003 1:46

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8476

Proxy server nebo floating IP. A pak mu stačí jeden počítač. [smích]

8482

2.2.2003 2:20

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 8476

>Vasi vyzvedne sluzbe,

>zadam Vasi vyzvednou sluzbu o lepsi vysvetleni.

Nevim, proc ta ironie, proc ten pokus o zesmesneni me osoby, jakoz i toho, co nam vydavatel techto stranek umoznil, na co nas vcera ci predevcirem upozornil a co muze udelat kazdy. Vzdyt to, co jsem onim kliknutim spatril a ted muze kazdy, je velice zavazny problem teto ctenarske obce, shromazdene kolem Zvedavce. Nebo se dalo ocekavat, ze nikdo se nebude naklikovat a ja jsem tim chybil? Zamyslete se. Docetl jsem se tu, ze jste vydavatelem nejakych jinych stranek. Pokud ano, zamyslete se tedy i nad etikou toho zneuziteho puncovani, pokud ke zneuziti doslo, jako vydavatel.

Ptate se me take, jak to ten clovek mohl udelat. Nevim, mnohokrat jsem zde napsal, ze jsem kompjutrove trdlo. Mozna dokonce doslo k nejake poruse, nicmene monitor osmiminutove puncovani jednou osobou ukazuje a ja si myslim, ze by se melo na to tema vic diskutovat. Bez zaste ci zloby ke mne.

8485

31.1.2003 4:02

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

anicka jbd (zavináč) cz 198.?.?.?

Vazeni, bylo by chybou povazovat USA za demokratickou spolecnost.
Je to spolecnost vertikalne rozdelena kde skoro nikdo a to je velmi tezko prelozene do cestiny (not questioning ) jeho posici ve spolecnosti. Vladnouci representanti jsou vlastne aristokracie ktera se nechala zvolit a ktera zastupuje zajmy svych (handleru).
Ti kteri budou na teto valce nejvice ziskavat nejsou ani v nejmensim ohrozeni a ti co budou umirat do toho nemohou mluvit.
Je velmi nespravedlive obvinit Americkou populaci z hlouposti ,protoze informace jsou distribuovany jen na potrebuje vedet zaklade. Jsou to takovi naivni . Ale mysli dobre , alespon v jejich mineni. Jejich klicova slova [velký smích]emokracie , deti , spravedlnost , vzdelani a bezpecnost. Popripade jezis. zivot je tu tak intensivne pracovni ze lide nemaji cas na vzdelavani se.

8404

31.1.2003 4:53

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8404

Pani Anicko.

Kdyz jste tak zbehla v political science, muzete mne rict, kde existuje vyssi stupen demokracie nez treba je v USA? Ja bych se tam rad prestehoval.

8407

31.1.2003 6:02

Odpovím za Aničku

Vladimir Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8407

Otázka je špatně položena. S demokracii to nemá nic společného. To slovo je prázdné, dávno ztratilo svůj původni smysl. Vláda lidu neexistuje nikde. Stejně, jako neexistuje svoboda. A může za to velkou měrou právě Bush a jeho klika, která šíří terorismus, strach, nenávist a svou vidinu policejního státu (ve kterém kdo není s námi, je proti nám) do celého světa.

8409

1.2.2003 12:04

RE: Odpovím za Aničku

Elias 62.?.?.?

Reakce na 8409

Vláda lidu existuje všude - jenomže "lidu" je třetí pád, "komu, čemu".

Pro to, co mají v USA, měli za Aristotela takové krásné slovo, tímokracie - vláda bohatých ("state in which civic honor or political power increases with the amount of property one owns"[mrknutí jedním okem]. Poněkud paradoxně to má ještě druhý význam, původní platónovský: stát, jehož vláda je postavena na principech občanské a vojenské cti a slávy. Dalo by se říct, že USA za posledních 100 let plynule přešly z jedné tímokracie do druhé, aniž si to kdo uvědomil [smích]

8458

1.2.2003 15:29

....okracie

jednorozec> 81.?.?.?

Reakce na 8458

>Pro to, co mají v USA, měli za Aristotela takové krásné slovo,
>tímokracie - vláda bohatých ("state in which civic
>honor or political power increases with the amount of property
>one owns"[mrknutí jedním okem].

Dalsi slovo, ktereho by bylo mozno pouzit pro soucasnou situaci, je
plutokracie.
Plutocracy - the rule or control of society by the wealthy.

8461

1.2.2003 19:36

RE: ....okracie

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 8461

...a este lepsie, zidobolsevicka plutokracia --- a sme v tridsiatych rokoch..[smích]

8470

31.1.2003 13:01

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 139.?.?.?

Reakce na 8407

Zkuste Australii.

8417

1.2.2003 3:13

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8417

Zkuste Australii.
Autor neuvedl své jméno -- 139...*

Jo, tam, kde existuje demokracie jenom pro potomky kriminalniku dovezenych z Anglie. Vsichni ostatni jsou v tom zebricky demokracie az za klokanama a dingos.

8449

31.1.2003 18:20

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

xhall xhall (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8404

Tak s timhle absolutne souhlasim. Pred dvema lety jsem byl na 6 mesicnim studijnim pobytu ve Wysconsinu, a mel jsem moznost pracovat nejaky cas v mistni tiskarne.
1 - Prvni, co mne zarazilo bylo ohromne pracovni nasazeni (go, go, jupi, hura) - nicmene ohromne neefektivni
2 - Prachbidna kvalita odvadene cinnosti, hlavne ze to jede
3 - Nejvetsi sok pro mne byla ale ohromna nezaujatost okolnim zivotem a to u i zamestnancu, kteri maji dokoncenou stredoskolskou dochazku (nicmene, v state, kde officialni radio vysila info o 25% negramotnosti stredoskolsky vzdelanych jedincu - nepredstavitelne)
Takze denni proces se da shrnou (Sleep - Work - TV - Fuck - Make Shit) - pro 96% lidi, co jsem v praci poznal. Udes. A kdyz si predstavim, ze narok na dovolenou pro kmenoveho zamestnance cinil jen 5 dni na rok, tak se opravdu nedivim ohromne stupidite, co se vali z USA.
Proto pevne verim, ze na nekoho muze tleskaci servilita pusobit okazele, ale pravdepodobne ne na neobcany USA. Jak rika jeden muj znamy z LA jiz 8 rokem zijici v Praza - Nevim proc, ale musi to byt idiot.
Ale to, ze takovouhle saskarnu bere skoro cely zapadni svet mne mozna desi jeste vic.

8428

31.1.2003 21:50

se zatnutymi zuby sa vas zeptam,

Vaclav Pisecky I. squawbum (zavináč) hotmail (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 8428

co si myslite, ze je pro fungujici statni zrizeni lepsi:

1 - ponekud prostejsi obyvatelstvo, ochotne usilovne pracovat a pres zdanlivou jednoduchost urcite vrstvy (pravdepodobne ve srovnani se zbytkem sveta relativne mensi) setsakra dobre si vedome svych svobod, prav a obcanskych povinnosti.

2 - vychytraly pokrytec, ktery se do emeryky prizene za vydelkem/vzdelanim, za pul roku se nenauci ani spelovat stat ve kterem zil a navrati se zpet mezi vseznalky, kteri vedi jak napravit svet a ve vlastni zemi bezostysne nechavaji vladnout byvale diktatory a krast zkriminalizovane fizly. Nehlede k tomu, ze na zaklade pulrocniho pobytu v zapadakove ma odvahu na generalizovane soudy o zemi velikosti kontinentu.

8436

1.2.2003 0:03

RE: se zatnutymi zuby sa vas zeptam,

matej 209.?.?.?

Reakce na 8436

A vsiml jste si pane Pisecky, ze vsichni ostatni tvrdi kritici
zdejsiho severoamerickeho systemu tady nikdy nebyli, paty od
Vltavy ci Moravy nikdy nevytahli a presto se s nich stali
vlastni pili samouci, co znaji ekonomicky, socialni a politicky
system do nejzazsich podrobnosti. Nezveda se vam hrud pychou
nad takovymi vzdelanci ? ???
To, ze kazdy delnik je tady 5x vice ekonomicky pruduktivnejsi
nez cesky delnik, to jim uslo. Ale to je jenom detail.

8444

2.2.2003 13:24

RE: se zatnutymi zuby sa vas zeptam,

xhall xhall (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8436

Vazeny pane Pisecky
S usmevem na rtech Vam odpovim. Taky spatne.
PS - Jinak za spatne napsane pismenko ve state Wisconsin si vyrazne sypu popel na hlavu a tuto relevantne, konstruktivne mirenou kritiku, Ja-Pepik z Prahy prijimam [smích]

8498

31.1.2003 23:12

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 8428

>Tak s timhle absolutne souhlasim. Pred dvema lety jsem byl na 6
>mesicnim studijnim pobytu ve Wysconsinu, a mel jsem moznost
>pracovat nejaky cas v mistni tiskarne.

>1 - Prvni, co mne zarazilo bylo ohromne pracovni nasazeni (go,
>go, jupi, hura) - nicmene ohromne neefektivni

>2 - Prachbidna kvalita odvadene cinnosti, hlavne ze to jede
>3 - Nejvetsi sok pro mne byla ale ohromna nezaujatost okolnim
>zivotem a to u i zamestnancu, kteri maji dokoncenou
>stredoskolskou dochazku (nicmene, v state, kde officialni radio
>vysila info o 25% negramotnosti stredoskolsky vzdelanych jedincu
>- nepredstavitelne)

>Takze denni proces se da shrnou (Sleep - Work - TV - Fuck - Make
>Shit) - pro 96% lidi, co jsem v praci poznal. Udes. A kdyz si
>predstavim, ze narok na dovolenou pro kmenoveho zamestnance cinil
>jen 5 dni na rok, tak se opravdu nedivim ohromne stupidite, co se
>vali z USA.

>Proto pevne verim, ze na nekoho muze tleskaci servilita pusobit
>okazele, ale pravdepodobne ne na neobcany USA. Jak rika jeden muj
>znamy z LA jiz 8 rokem zijici v Praza - Nevim proc, ale musi to
>byt idiot.

>Ale to, ze takovouhle saskarnu bere skoro cely zapadni svet mne
>mozna desi jeste vic.


proc jsi nejel ba studijni pobyt treba na Pobrezi slonoviny anebo do nejake jine veselejsi zeme plne zabavy.

8442

1.2.2003 17:52

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

R. 68.?.?.?

Reakce na 8428

Asi budu jedovata, ale ja znam pouze Wisconsin, neopravovala bych Vas, ale byl jste tam 6 mesicu, takze byste aspon mohl vedet jak se pise nazev statu ve kterem jste pobyval.

8466

1.2.2003 20:54

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 8466

R, jedovata, nejedovata, je videt, ze ani Vy neznate mapu USA Wyskonsyn je hned vedle statu WYOMING, puvodne to byl cesky nacelnik Apachu Vysokoskakajicisyn (kteres-ho jmeno bylo zkraceno na Wyskonsyn). Tento hrdiny nacelnik zalozil nam Americanum velice znamy a prosluly stat vyse jmenovany. Jak jiste take nevite, v tomto state je universita pro obcany sveta s poctem 37 chromozomu, kde mladici a vladci nasi nove zeme zajisti zcela nove dejiny.

8475

31.1.2003 4:13

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Terry Farmer
Stop bad mouthing Hitler & the Nazis
Thu Jan 30 01:33:23 2003
67.29.235.224

Hitler and the Nazis fought and died so we would not have to suffer the ravages of Zionism. Wake up! America is being used and abused by the jews. John 8:44 Hitler has been unjustly villified by the jewish owned and controled media since 1933, you know they lie to you about everything else, what makes him diffrent? When this war is over, the jews will control the oil of Iraq, given their behaviour for the last 2000 years, how can this possibly be good for us. The Muslims view usery as evil, to the jews it is a way of life, who would you rather buy oil from? If America continues to sow bombs and rockets, what harvest shall we reap? The jews are the disease, all other problems this counrty has are symptoms. We talk about treating the symptoms but too many good people dare not mention the jew. Remember rhe Alamo! Terry Farmer

8405

31.1.2003 7:48

Mate pravdu pane Stwora,

VPI 205.?.?.?

potlesk pomalu jak za Brezneva, projev uz tak moc ne, i kdyz ... Tech pripominek minulosti je tu ale vic, bohuzel s clankem z okresniho stranickeho tisku se neda diskutovat.

8410

31.1.2003 11:44

Poklesl nasdaq!

Pavel Humpolec humppa (zavináč) volny (tečka) cz 212.?.?.?

Hruza! Bush totiz muze za to, ze Enron, WorlCom a dalsi falsovali svoje ucetnictvi! Vykazovali ohromne zisky a pritom byli ve ztrate!

Odhlalilo se to, ekonomicke ukazateli sli dolu. Dokonce i kus pod svoji realnou uroven.

A kdo za to muze? Preci BUSH!

Mel zakrocit, nechat firmy dal podvadet a vyvalovat se v cislech statistiku, jakze se to maji skvele.

http://www.volny.cz/humppa

8413

31.1.2003 12:21

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

johndoe 212.?.?.?

Když přišli pro komunisty, mlčel jsem, nejsem komunista.
Když přišli pro židy, mlčel jsem, nejsem žid.
Když přišli pro mne, nebyl už tady nikdo, kdo by se mě zastal...

8415

31.1.2003 16:24

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 8415

Trosku by som upravil:
Kdyz prisli po Saddama kricel jsem z plna hrdla a ubranil jsem ho..
Kdyz prisel Saddam pro mne, nebylo uz nikoho, kdo by kricel a ubranil mne...

8425

31.1.2003 13:33

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Yosarian 195.?.?.?

Pan Stwora, dakujem za clanok je vyborny, a uplne s Vami suhlasim.
Drzim Vam palce do buducnosti!!!

8419

31.1.2003 20:38

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Ospravedlnujem sa, ze namiesto vlastneho nazoru davam len citat (z BL), ale zda sa mi dostatocne vystizny na ilustraciu zavoaznosti situacie:

"Po událostech 11. 9. vypracoval v rámci obranné strategie USA Pentagon a Federace amerických vědců (FAS) stovky studií - scénářů možného teroristického útoku, mezi jiným i efektivní letecký útok špinavou bombou na New York. Zjistilo se, že ideálním matriálem není lékaři využívané stroncium či další "měkké" izotopy, ale plutonium či obohacený uran z palivových tyčí první generace reaktorů, "obložený" vojenskou plastickou výbušninou (účinnější než dynamit - např C4), hořčíkem a uzavřený v ocelovém kontejneru. Po odpálení nálože v letadle letícím nad centrem New Yorku ve výšce minimálně 400 m dojde k mohutnému výbuchu, intenzivnímu hoření a následnému efektivnímu zamoření celé aglomerace, vodního toku a prostřednictvím větru i k následnému spadu v širokém okolí. Přímo zasažených obyvatel města bude 150 - 250 000. Těm nepomůže ani dekontaminace, neboť inhalace radioaktivních částic způsobí jejich usazení v plicích. Smrt je pak neodvratná. Rozprach z výšky 400 m zasáhne "srdce" města, výškové budovy takovým způsobem, že jejich dekontaminace je pak prakticky nemožná. Vznikne tak "mrtvé město", "zóna", kterou dnes známe pouze z vědeckofantastických katastrofických filů. Made in Hollywood. Zbytek obyvatelstva New Yorku je nutné odmořit - včetně vozidel, vybavit osobním šatstvem a transportovat z města pryč. Jednalo by se o cca 5 000 000 osob, pro které se musí nalézt základní ubytování, stravování, hygiena, lékařská péče a funkční infrastruktura. Dá se předpokládat, že Amerika by se tak ze dne na den ocitla v nutnosti zavést všeobecné stanné právo a vojenské hospodářství, o mobilizaci gard nemluvě. O zbytek likvidace její "burzovní" ekonomiky by se postarala panika ostatních obyvatel i zahraničních investorů. Přímé škody na majetku nevyčíslitelné, na ekonomice dIouhodobé. Uživit 5 000 000 lidí, dát jim specializovanou zdravotní péči, minimální standard bydlení, nějakou práci i základní životní potřeby stojí peníze i rázovou mobilizaci ekonomiky, která se nedá provést v civilním režimu. Postavit znovu New York přeci jen není taková legrace... "

Pri takychto vyhliadkach ozaj nemozno podcenovat situaciu....

8430

31.1.2003 20:53

Naprostý souhlas

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8430

Ano, při takových vyhlídkách opravdu nelze podceňovat situaci. Tak proč ale Bush a jeho klaka dělá všechno možné, aby tuto situaci vyvolal?

Muslimů je na světě minimálně 1,3 miliardy (oni sami tvrdí 1,6). Agrese do Iráku je už teď chápána jako další nepřatelské gesto vůči nim. Ta agrese vyrobí Americe instantně 1,3 miliardy nepřátel.

A teď počítejte se mnou. Ne každý muslim by byl ochotný Americe ublížit. Dokonce lze zdravě předpokládat, že drtivá většina neudělá proti Americe nic. Ale v každé společnosti se najdou extrémní jedinci, ochotní udělat cokoliv, kteří budou chápat USA jakonejvětší zlo. Kdyby ty extémy tvořily jen 0,1 promile (ve skutečnosti zřejmě více), tak je to 130 tisíc fanatiků odhodlaných ke všemu. I k té špinavé bombě. Amerika si tím útokem vyrobí nejméně 130 tisíc instantních, ke všemu odhodlaných teroristů. Plus několik milionů dalších, kteří nebudou sice připravovat bomby, ale budou sympatizovat s bojem těch odhodlanějších. Budou pomáhat ve skrytu, logisticky, finančně apod.

Stojí to Americe za to?

Nebo snad opravdu věříte, že útokem na Irák se všechno vyřeší, teroristé budou poražení, muslimové si oddechnou od zlého Saddama a duha míru se rozklene nad Amerikou? Nechápete, že Bush a ti, kteří jej ovládají, ženou svět do záhuby jen pro prosazení svých vlastních sobeckých cílů?

8431

31.1.2003 21:27

RE: Naprostý souhlas

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 8431

Rozhodne si nemyslim, ze utok na Irak definitivne problem vyriesi. Ani v jednom z velkych vojnovych konfliktov poslednych 200 rokov sa nic nevyriesilo JEDINOU bitkou: bola to vzdy seria postupnych krokov -- a obcas to bolo skutocne velmi na vazkach -- ktora nakoniec vyustila v ten ktory vysledok. Utok na Irak je len jedou bitkou -- a koniec VOJNY je zatial v nedohladne.

A na vasu otazku: "Stojí to Americe za to?" vas chcem upozornit na zaverecny odstavec citatu, na ktory ste reagoval: "Přímé škody na majetku nevyčíslitelné, na ekonomice dIouhodobé.". Nasa civilizacia je nesmierne silna -- ale len dovtedy, kym funguje jej infrastruktura, jej ekonomika, kym nevznikne masova a nezvladnutelna panika (pozrite ako vie zamiest bankou, ked sa rozsiri medzi ludmi ze stoji pred krachom). Pozrite sa na skody, ktore sposobilo to kamikadze bombardovanie ... myslite, ze je to len to, ze sa zrutili dva baraky? Ano, Amerike to STOJI ZA TO, pretoze nesmieme DOPUSTIT ANI NAZNAK, ze by niekto mohol mat prostriedky, ktorymi by nicil nasu infrastrukturu a rozsieval strach. Pretoze by za takych okolnosti velmi rychlo klakla cela ekonomika: len sa pozrite, ake problemy vznikli len z toho, ze sa ludia boja lietat...

S muslimami SME uz v konflikte a nic sa s tym neda robit... ako sa chcete dohodnut s niekym kto na vas argument o vyzname HDP odpovie tym, ze "a my sa 5x denne modlime". Tak ze sa zacnete 5x denne modlit aj vy a vykaslete sa na starost o HDP? Dohodnut sa mozete s niekym, s kym mate spolocne kulturne zazemie (a dokonca ani to zdaleka nie vzdy). Krestania mali problemy s muslimami aj vtedy, ked Amerika este -- aj ked nie som si celkom isty, ci to neboli oni, kto to vyprovokavali... ale myslim si, ze vzajomne skore je dost vyrovnane (som zo Slovenska, a tu este v porekadlach Turci ziju[smích] )

Nemyslim si, ze sa Amerika snazila konflikt vyvolat: je pravdou, ze ropu vsetci potrebujeme, ale nikto ju nechce brat NASILIM (ostatne najlepsie to vidiet po ropnom soku zo 70. rokov).
Amerika -- ostatne aj Europa -- chce ropu KUPOVAT...
Neznaci to vsak, ze sa treba nechat VYDIERAT. A tiez sa treba pozriet, kam idu tie peniaze, ci nakoniec tym velkym platenim za ropu nakoniec nevyzbrojime svojich protivnikov. Kontrolna otazka: co myslite aku cast prijmov investuju tie arabske rezimy na povznesenie svojich vlastnych "spolubratov"? Ako to, ze este stale ziju Palestinci v nudzovych podmienkach v taboroch, ked Nemci uz davno nie?

Ked sa ocitnete v krcmovej bitke, tak bud uteciete (ale Zemegula je mala, tu niet utieck kam) alebo bojujete tak, aby ste schytal co najmenej ran a vas protivnik co najviac. A utocnika neodzbrojite tym ze si lahnete na zem a nechate do seba kopat.




8434

31.1.2003 21:34

RE: Naprostý souhlas

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8434

Jste naivní, jestliže věříte Bushové propagandě. Vy si snad fakt myslíte, že Bush tam jde zachraňovat naši civilizaci? Jestliže ano, tak nemá další diskuze nemá cenu.

8435

31.1.2003 21:57

RE: Naprostý souhlas

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 8435

NO, musim suhlasit, ze sme nazorovo hodne daleko. Takze ta diskusia by bola podobna ako s tymi muslimami.

Ale nemyslim si ze je to u mna (hlavne) propagandou. Je to hlavne tym, ze viem, ze tuto civilizaciu nebolo celkom lahke vybudovat, a bola vykupena obrovskym utrpenim ludi. A nikdy v dejinach (aspon nakolko som mal moznost sa s nimi zoznamit) sa nezilo tak slusne, ako dnes. A vzdy v dejinach kultury, ktore sa nestarali o svoju obranu nakoniec na tuto laxnost doplatili...
Takze nechcem prispiet k tejto laxnosti.

Tak pre istotu sa rozlucim, lebo tu uz je celkom pozdna noc... Dobru noc..

8438

31.1.2003 22:24

RE: Naprostý souhlas

matej 209.?.?.?

Reakce na 8435

Vazeny pane Stwora, vy stale pisete, ze kazdy musi kyvat na to, co rekne Buch. Jinak je zle a takovy clovek muze zkoncit mezi temi "50..000 " mrtvymi.
Kdyz pan Kozak napise svuj nazor opacny od vas, stane se okamzite
clovekem naivnim. Je odsouzen do kategorie lidi neschopnych disku-
tovat s vami. Je prosim mozne, ze i lide, co maji jiny nazor nez vy
jsou schopni rationalne premyslet ? Je mozne, je respektovat ? A pri tom s nema naprosto nesouhasit ? Nebylo by toto vic korektnejsi, nez je nazyvat naivisty a lidi nespochoni diskutovat ?

8440

31.1.2003 23:24

RE: Naprostý souhlas

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 8435



>ano, tak nemá další diskuze nemá cenu.

mene nervozity u tech odpovedi. Ze by to bylo tim, ze se nekdo ovazi mit vlastni nazor?

8443

1.2.2003 4:24

RE: Naprostý souhlas

Mikin 202.?.?.?

Reakce na 8435

Jestliže
>ano, tak nemá další diskuze nemá cenu.

Neni to jen pohodlna cesta jak ukoncit diskuzi kdyz dojdou argumenty ?!
A o tom, ze nejlepsi cesta z dnesnich sracek je nedrazdit fanaticke muslimy a teroristy se tu uz diskutovalo. Skutecne nekdo veri tomu, ze kdyz ti dobraci dostanou volnou ruku k vyvrazdeni Izraele a nasilnemu rozsirovani "sve" verze Islamu, vyroby zbrani hromadneho niceni a podobnych radosti, tak nam daji pokoj ?! Pokud vim,v pripade Hitlera, Stalina a podobnych zmetku to nepracovalo. U nabozenskych fanatiku je sance pomoci ustupku jeste mensi. Boje s nimi se nevyhneme. Ztraty na zivotech bude mozno omezit jen pokud nebudeme poslouchat ruzne "peaceniks" a pustime se do toho hned.
Drive, nez se tem zmetkum dostanou do rukou atomove bomby....

8451

1.2.2003 0:22

Argument zacneme

Vaclav Pisecky I. squawbum (zavináč) hotmail (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 8431

nicim nepodlozenym tvrzenim, ze vsech 1.3 bilionu muslimu nesouhlasi s utokem na Irak. Na zaklade tohoto odvazneho, ale pri nejlepsim naivniho NEfaktu vybudujeme zdanlive racionalni vypocet poctu teroristu.

Diskusni protivniky prohlasime za naivni, zaslepene a bez vlastniho nazoru. Jestli tohle je ta politicka nekorektnost, tak si me muzete zapsat do SUPER KOREKTNIHO krouzku pseudohumanistu.

8445

1.2.2003 2:16

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Proc nas Americane neprisli zachranit v roce 68 ,to jim za to Hodonin nestal,vzdyt tam tece nafta taky,sice malym proudem,ale tece.Madarum take nepomohli,takze ,kdo vlastne ma tu vysadu byt osvobozen ,podle "americkych" predpokladu?
Nebo se vse dela ,jak na zaver druhe svetove valky ,kdyz uz bylo pomalu povsem ,tak si Americane vzpomeli ,ze jim Skodovka nebude patrit ,tak podnikli nalet na plzen s heslem ,"Co muzes urvat ,urvy ,co nemuzes ,tak ........."

8447

1.2.2003 4:33

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Jirina Kokesova jirinakokes (zavináč) netscape (tečka) net 128.?.?.?

Óda pro Áju

Básen od Dusana Jasánka,
bývaleho redaktora závodního casopisu Rudá Vatra.

Vím, ze máte ráda
básne skolních lavic,
pridám vám tu zdarma
jednu malou navíc.

Nad Zvedavcem táhnou
tezké, cerné mraky.
Vysral jsem se na nej
a odtáh jsem taky.

Muze za to Valtr,
posedla ho miza,
z jeho clánku smyslených
padla na mne hruza.

At si radsi maluje,
kdyz se nikdo nedívá,
nekde v tichém koutku
hvezdy, srpy, kladiva.

Odkud ten pán prisel?
Aby tam zas zmizl,
z pisalka se vyklubal
coby obycejný fízl.

Z Pandzábu k nám zaletí
od Nohejla zprávy,
svatí uz tam zustanou
vsichni voli, krávy.

O Albertovi nebudu tu
vésti dlouhé reci,
posílám ho do kouta,
at na hanbe klecí.

Stefan stále neví,
v pravo, nebo v levo,
já ho kladne hodnotím,
má básnický strevo.

Pán Varga uz ztratil
Jánosickou odvahu,
blbosti své krátce
kálel nám tu na hlavu.

Vladimírovi dám do vínku,
at ho práce baví,
denne aspon hodinku
cti jen dobré zprávy.

Ptáte se, proc odcházim?
Je tu hrozná nuda.
Vzplála tu jak nad Kladnem
jasná záre rudá!

Pravopis muj spatný
jen zlý dojem nechá,
je to málo platný,
uz nejsem dobrá Cecha.

Mám to psaný na ruce,
nezdvihejte nosánek.
To vám radí ze srdce
básník Dusan Jasánek.

Básník Dusan Jasánek, bývalý redaktor závodního casopisu ,,RUDÁ VATRA"

8452

1.2.2003 16:47

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?pani Jirine

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8452

...ja mam od nej rada tuhle:
V mouce nijak netonouce,
ani masem neslynouce,
jedli chudi,co se dalo....[smích]
Myslite,ze mam sanci skoncit u Cernych baronu? [smích]
Aja-vterka

8464

1.2.2003 19:09

Óda pro Áju

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 8452

No tak tohle je vskutku prispevek k debate "Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?".

Navic ten prispevek nektere prispevatele osobne napada. Ten kdo ten prispevek poslal, by se sam nad sebou mel zamyslet, a pan Stwora ktery diskusi "moderuje" take.

Dan

8468

1.2.2003 19:18

RE: Óda pro Áju

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8468

Máte pravdu. Zamýšlel jsem se. Nakonec jsem to pustil. A víte proč? Protože to je tak trapně ubohé, že se to musí nutně obrátit vůči autorům. Oni se sami pohřbívají. Nejsou schopní přijít s argumenty, tak aspoň plivou na všechno, na co dosáhnou. Nemohou totiž přiznat (ani sami sobě), že argumenty pro jejich "pravdu" ve skutečnosti neexistují. Tancují, jako v tom tancuje Bushova administrativa. A čím více blbnou, tím lépe pro nás. Pár idiotů jim zatleská, ale zbytek tu ubohost odhalí. Alespoň doufám. [smích]

8469

1.2.2003 20:09

Idioti

Rado 24.?.?.?

Neda sa nieco robit so zakomplexovanymi hlupakmi ako 209.234.157.45?

8471

2.2.2003 0:29

RE: Idioti

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8471

[smích]

(ZNáte písničku "Nech brouka žít"?)

8479

2.2.2003 6:35

RE: Idioti

Rado 24.?.?.?

Reakce na 8479

Mate pravdu, netreba sa nechat vytocit. Proti blbosti sa neda bojovat. Mozno ju len tolerovat.

8491

1.2.2003 20:16

prerusena piesen neboli aktualni zprava

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

vazeni soudruzi, vstupuji do debaty s "OFF TOPIC" tematem. a sice jedna se o katastrofu Columbie pri pristavani.
je to nestastna nahoda, bozi vule, ktera nechtela pripustit zidka do nebes anebo to hodime na krk bud Osamovi nebo Saddamovi.
nicmene, Ilan Ramon, izraelsky to obcan a "ikarus", ktereho snimky prevysuji miru unosnosti a padaji mi z obrazovky na zem, se stal razem hlavnim hrdinou i v USA. Jak informuje CNN, tento hrdina, kterehoz rodice, pozdeji jen matka prezila "dead camp" druhe svetove, otec bojoval v sesti denni valce, nabyl vetsi popularity nez kosmonauti americti!!!!
a vubec, co ma holocoust matky spolecneho se synem????? tady v usa asi mnoho a jak se stale vice presvedcujeme, je to banda propagandistu, tak jako byla jejich zidobolsevicka na "vychode"!!!
happy landing for all of us,
preje Stefan

8472

1.2.2003 20:31

RE: Columbia

Rado 24.?.?.?

Reakce na 8472

V kanadskych novinach:"The six Americans and Israel's first astronaut were 16 minutes from landing when the shuttle broke apart."
Inde som ale pocul, ze tam bola aj prva indicka astronautka Kalpana Chawlaova. Tak ako to bolo?

8473

1.2.2003 20:40

RE: prerusena piesen neboli aktualni zprava

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 8472

Hnus...

8474

2.2.2003 0:04

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

matej 168.?.?.?

Tak jsem si precetl clanek pana Stwory o stavu Unie.
Aby me opravdu nic neuslo, precetl jsem si ho jeste
dvakrat. Clovek postizen "senile sclerosis" nema, aby
byl aspon trosku objektivni, jine moznost. Ze zakladem
ekonomickych "down and up" je opravdu od progresivni
ekonomie neodlucitelne, jsem se tolik nevidesil. Horsi
je na tom, ze onen maniacky degenerovany alkoholik
president Bush touzi po svetovlade. Po cele US stavi
koncetracni tabory. Nevi se, jestli tam budou navic i
plynove komory a pece na rychle spalovani mrtvol. Na
dlazbach Americkych mest zustalo v krvi lezet 50.000
lidi. Lide od FBI mohou vstoupit do kazdeho domu. Vse
si prohlednout. Lidi poslat do vezeni, bez jakehokoliv
dukazu. Prijde valka vyprovokovana jen tim byvalym
alkoholikem Bushem. Vice nez bilion Arabu obsadi
cele Spojene Staty. Co delat ?? Rano moudrejsiho vecera,
budu emigrovat do Patagonie.
Mam ale stale jeste jednu nadeji, jako my vsichni. Ano
pracuji lid (ne luza) si tyto hruzy uvedomi a zvednou
nejem sve bojovne peste a zautoci ne na Zimni palac,
ale na Bily dum. Staci jen jeden vystrel s Aurory.
Lid si vybere sveho "rukovoditela" co je osvobodi.
Degenerovaneho alkoholika s celou jeho rodinou novy
rukovoditel necha odstrelit nekde na nedohlednych
Kanadskych vecne zamrzlych planich, kdyz Buchovci
pujdou hledat spasu na sever do Mikinoveho srubu.

Nebudu muset jit do Patagonie !!!

8478

2.2.2003 2:34

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jestlize clovek se jen a jen spokoji,co mu media predkladaji,tak svym zpusobem ma docela poklidny a stastny zivot,ovsem ,az do urciteho dne,kdy se dozvi pravdu,ze vse je trochu jine,nez myslel.
Ja jsem si nasel na internetu neobvyklou knihu s 144 strankami,kterou napsal zidovsky rabbin Harry Waton v roce 1938 v New Yorku a ovsem ,postupem casu pribyvaly poznamky k jeho nahledu na "krestansky svet" a tak se malou ukazkou s Vami rozdelim ,nebot historie je zakladnim kamenem k porozumeni k udalostem dnesnich dnu.
Tato mala cast by se dala dobre nazvat"Jak se "krestane" stanou zoldneri zidovskych zajmu a pujdou do valky,jako nepritel zidovstva ,proti nepratelum zidovstva,pro slavu Velkeho Israelu,(politika uzitecnych idiotu.)".

The assassination of Yitzhak Rabin hints at a struggle between two rival Internationalisms, the Hellenist and Socialist one of Wells and Russell, and the religious Zionist one, with Rabin's secular Zionists caught in the middle. Israel's Religious Right is determined to build their Temple, not next to the Dome of the Rock, but on the exact site, even if that means war with the entire Islamic world. The Protestant Religious Right would drag the U.S. in on the Zionist side; and given their constant condemnation of China, if such a conflagration breaks out, China and the Islamic block would be forced together, despite having no natural affinities. Samuel Huntington's vision (in The Clash of Civilizations and the Remaking of World Order) of a future war against China and the Islamic block, is not far-fetched, but Huntington does not see that it would have a religious basis, being the battle for Greater Zion.
Jina poznamka, je rovnez zajimava.
Naive Americans believe that what happened in Soviet Russia, Nazi Germany and Fascist Italy will not happen here. This is an illusion: what happened there is already happening here; we are already waist-deep in state capitalism and fascism. De te fabula narratur! Naive Americans still believe in the rights guaranteed to them by the Constitution, but they do not realize that the Constitution has already fundamentally changed its character. President Roosevelt may honestly believe that he is not a dictator, and he may sincerely hate dictatorship; yet, from day to day, he becomes ever more and more a dictator.

8486

2.2.2003 3:49

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kam by mezinarodni komise mela prijit ,ale ,neprijde!!!!
Kolika nasobne svet muze byt znicen ,jen od Ameriky?

ENVIRONMENTAL NUCLEAR DISASTER MADE IN USA
By Heather Cottin

U.S. charges that others illegally produce "Weapons of Mass Destruction" rings false when the Pentagon has the preponderance of the nuclear weapons that menace the rest of the nations on Earth.

The weapons themselves, as well as the storage facilities and laboratories for them, threaten residents of nearly every state in the Union.

According to a 2002 report by the Educational Foundation for Nuclear Science, the United States has produced 67,500 nuclear missiles since 1951. The cost: $5.5 trillion.

A Brookings Institution study, the U.S. Nuclear Weapons Cost Study Project, reveals that as of August 2002 some 10 million acres of land around the globe housed U.S. nuclear weapons. Almost all that land, 15,654 square miles of it, is in the United States.

In Montana alone there are 50 of the W62/Minuteman III warheads, 400 of the W78/Minuteman III warheads, and a missile field that covers an additional 24,000 square miles in that state.

Missouri has a missile field that covers 10,000 square miles.

At the Georgia Kings Bay Naval Submarine Base/Strategic Weapons Facility Atlantic there are 1,600 of the W76/Trident I warheads, 400 of the W88/Trident II warheads and 160 of the W80-0/Sea-Launched Cruise Missiles.

New Mexico is filled with every imaginable nuclear device and installation. Kirtland Air Force Base and the Kirtland Underground Munitions Storage Complex hold 85 of the B61-7 gravity bombs, 600 of the B61-3, -4, -10 gravity bombs, 365 of the W80-1/Air-Launched Cruise Missiles, 450 of the W56/Minuteman II warheads, 60 of the W78/Minuteman III warheads, 550 of the W69/Short-Range Attack Missiles, and 400 of the W84/ Ground-Launched Cruise Missile warheads.

8489

2.2.2003 18:22

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Vladimír Bílý 212.?.?.?

Dnes jsem objevil tvůj server a mám z toho upřímnou radost.
Přeji ti mnoho sil do další práce a nenech se unavit některými idiotskými reakcemi,kterými se to na kontraverzních nebo lépe nekomerčních servrech tohoto typu jen hemží.
Zatím o tobě nic nevím,četl jsem jen článek Microsofte,kam kráčíš a Zprávu o stavu Unie - obrovský úspěch ?
Přečtu si ale i další.
Nemáš náhodou elektronickou podobu celé původní Zprávy o stavu Unie ?
Dík za odkaz či e-mail.


8509

2.2.2003 18:57

Děkuji za podporu

Vladimir Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8509

Elektronická forma původní zprávy - co tím myslíš? Článek lze vytisknout nebo poslat emailem. Příslušné ikonky jsou na začátku každého článku.

P.S. To zase budou mí odpůrci vyskakovat. [smích] Pro ně je takové veřejné přiznání podpory jako červená pro býka.

8510

2.2.2003 19:15

RE: Děkuji za podporu

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 8510

Dobře,zkusím formulovat otázku přesněji.
Kde mohu najít úplný text poslední Zprávy o stavu Unie,přednesené presidentem Buschem a to v elektronické podobě a navíc v češtině ?
Děkuji komukoli.

8512

2.2.2003 19:28

Český překlad zprávy o stavu Unie

Vladimir Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8512

Nepodařilo se mi žádný najít. Pouze iDnes přinesla výtah: http://zpravy.idnes.cz/zahranicni.asp?r=zahranicni&c=A030128_200443_zahranicni_kot&l=1&t=A030128_200443_zahranicni_kot&r2=zahranicni,
ale to vám asi nestačí. Možná se ozve někdo, kdo vám poradí.

8513

2.2.2003 19:29

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Elias 62.?.?.?

Reakce na 8509

Zpráva o stavu Unie i další Bushovy žblepty v audiu visí na výměnném systému Kazaa. Stačí přepnout do audio režimu a dát vyhledat "bush". Příjemný poslech

8514

3.2.2003 15:23

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Michal Jakubínský zjeveni (tečka) apokalypsa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Přiznám se, že ten článek, komentující projev prezidenta George Bushe mne celkem rozesmál. Ale nyní už vážně. Osobně se v poslední době necítím ohrožen ani tak Saddámem Husajnem, jako spíše Georgem Bushem a jeho příznivci. Cítím velké nebezpečí z lidí, kteří jsou přesvědčeni o tom, že demokracie je to nejlepší na světě a musí jí proto sdílet všichni - třeba i za cenu války. Připomíná mi to ten fanatismus, který je tolik kritizován na lidech jako Usáma bin Ládin. A mám pocit, že George Bush je takový.

8543

3.2.2003 16:43

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8543

Cítím velké nebezpečí z lidí, kteří jsou přesvědčeni o tom, že demokracie je to nejlepší na světě
--------------------------------------------------------
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Komunismus je ten nejlepsi!! A nebo Taliban, kde se na fotbalovem hristi zabijeji zeny za to, ze jim klapaly boty.

8547

11.2.2003 12:24

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Michal Jakubínský zjeveni (tečka) apokalypsa (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 8547

pro Brnak:
Reaguji na tvou poznamku pro mne. Ja nejsem privrzenec komunismu protoze jsem proti chystané vojenské akci USA v Iráku. osobně považuji podobné myšlenkové projevy za důkaz tvojí myšlenkové omezenosti. Hnutí Taliban plně respektuji,měli jiný náhled na dění ve společnosti a mně osobně jej nijak nevnucovali . alespoň jsem neměl ten pocit. Opačný pocit mám však třeba z USA a obecně z dalších co si myslí, že jejich vize dobra je to jediné a pravé.

8744

11.2.2003 19:10

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 204.?.?.?

Reakce na 8744

Michale Jakubinsky,

ne, ze bych se tady brnaka zastaval, ale precetl jsi po sobe co jsi napsal?? Myslim, ze ani Ty tomu nebudes rozumet. Nedava to vubec zadny smysl.

8757

13.2.2003 21:31

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 8757

pro anonyma:
Ja jsem si dobre promyslel co jsem napsal. Ja jsem odpurce valky v Iraku, kterou chapu zejmena jako boj o nerostne suroviny a z toho plynouci zvetseni vlivu v oblasti Perskeho zalivu zejmena pro USA. O Talibanu jsem puvodne vubec psat nechtel, jen jsem reagoval na nazor brnaka co mi napsal. Mne osobne toto hnuti nijak nevadilo i kdyz jsem s nim take v nekterych vecech nesouhlasil. Ale kazdy mame nejake nazory, kterym verime a ja nema pocit, ze by mne zrovna Taliban nejak zavazne ohrozoval. Daleko vice se v soucasnosti citim ohrozen nikoliv Saddamem Husajnem, ale spise Georgem Bushem a jeho priznivci s jejich mocenskymi choutkami a predstavou, ze to co si mysli oni je to prave pro vsechny i za cenu valky.

8847

4.2.2003 1:15

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdosi ,jednou rekl,ze demokracie je poslednim stupinkem k totalite.
Podivejme se na udalosti v Anglii ,kde Tony Blair proti vuli anglicanu chce valku a zcela prehlizi parlament a na 84 % lidi ,kteri zasadne odmitaji valku a rikaji " to neni nas bussines ,co si Sadamm dela ve sve zemi ,to je vec irackeho lidu"
V Australii mame 93% lidi proti valce a pan premier mluvi velmi dobre:Jsem pro mirove urovnani ,ale posila nase vojaky do Iraku a verim ,ze se vse urovna.
Tady take "demokrat" zcela prehledl parlament a sam o sobe si ucinil rozhodnuti za 16 milionu lidi.Tak si myslim ,ze dnesni politici nejsou o nic lepsi ,nez ten do nekonecna vsema svetovyma mediema omilany Hitler.

8562

4.2.2003 4:41

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Irak ma byt novym mistem na testovani tajnych zbrani (ovsem,ze ne hromadneho niceni,kdyz to dela Amerika),ktere jsou ve spravnych rukach a tak prohlaseni pana Cohen,nas muze jen a jen ujistit kam veci smeruji.
These are also the weapons referred to in 1997 by Defense Secretary William Cohen, when he said:

"Others [terrorists] are engaging even in an eco-type of terrorism whereby they can alter the climate, set off earthquakes, volcanoes remotely through the use of electromagnetic waves... So there are plenty of ingenious minds out there that are at work finding ways in which they can wreak terror upon other nations...It's real, and that's the reason why we have to intensify our [counter terrorism] efforts." - Defense Secretary William Cohen, 1997

8568

6.2.2003 18:07

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

mabosk mabosk (zavináč) hotmail (tečka) com 194.?.?.?

Myslim, ze hlavny problem odmietania vojny proti Iraku je, ze vojna sa vedie s inych dovodov ako by sa mala, aj ked officialne sa tie spravne dovody uvadzaju. Nikto nemoze popierat, ze Irak porusoval ludske prava, ale je aj mnoho inych zemi, ktore ich porusuje (osobne si myslim, ze aj USA tym ako nici zivotne prostredie a sliape po pravach obcanov inych statov) a tieto nie su nijak postihovane. Bohuzial na tomto plati stale pravo silnejsieho.

PS. Osobne som proti utoku na Irak, pretoze si myslim, ze Irak je momentalne velmi vzdialeny tomu aby bol hocikomu hrozbou. A co sa tyka terroristickych utokov, tie urcite zacinanim NOVYCH konfliktov neutichnu, skor naopak.

8618

8.2.2003 6:12

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kam ,kracis Ameriko?

PENDING NEW "USA PATRIOT ACT II"
WOULD STRIP U.S. CITIZENS OF THEIR CITIZENSHIP FOR "LAWFUL ACTIONS" IN SUPPORT OF "GROUPS DECLARED TO BE TERRORIST"
WOULD ALSO PROHIBIT BAIL FOR ANYONE ARRESTED ON "SUSPICION" OF TERRORIST ACTIVITIES PLUS CUT-OFF PUBLIC ACCESS TO INFORMATION ABOUT "ENEMY COMBATANT DETAINEES" AND LIMIT JURISDICTION OF COURTS TO HEAR APPEALS!
The federal Government of the United States is now completely out of control. It is willfully and wantonly violating the Constitution and must be THROWN OFF.
Mimochodem pan Rumsfeld nam vysvetli ,ze americke jednotky roztrousene v mnoha zemich sveta ,jsou jen dukazem dore vule a usili Ameriky zmenit svet k lepsimu-tohle nemohl vymyslet zadny obycejny blbec,reknete samy?

8676

10.2.2003 12:40

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Luke 147.?.?.?

Bush je prý alkoholik... Zajímavé, od svých 40 let je abstinent. Jak může být zároveň někdo abstinent a alkoholik???

8711

12.2.2003 2:39

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

K nahlednuti do dnesnich problemu sveta ,jako i minuleho ,tak pouziji slova zidovskeho rabbina ,jez v roce 1938 napsal knihu,kde Hitlera jmenuje geniusem,nebot prohledl svetovou zidovskou politiku,coz mnoha lidem dnes zcela chybi a zde je jedna myslenka o puvodu komunismu afasismu z pera babbina Waton.Doufam,ze tato mala ukazka prece jenom pomuze osvetlit ,kdo vlastne vladne svetu pred nikdy nesmrdici dolary.
Dve cesty,ale cil cesty je ten samy,vlada zidovstva nad svetem.

Soviet Russia, while the fascists are revolutionary, in the impending struggle the communists will be defeated and the fascists will be victorious. Soviet Russia and Nazi Germany will eventually make peace, but it will be the peace dictated by fascism. To the communists this will appear to be the triumph of reaction, historically it will be the triumph of progress and the revolution. Not the communists will destroy private capitalism and the present social order, but the fascists will destroy them; not the communists will force the spread of state capitalism, but the fascists will force this social transformation. The triumph of fascism will be the triumph of the communist soul. But the communist soul is the soul of Judaism. Hence it follows that, just as in the Russian revolution the triumph of communism was the triumph of Judaism, so also in the triumph of fascism will triumph Judaism.!!!!!!!!!!!!!!!

8770

17.3.2003 10:08

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Ibn Sina Ali dsff 147.?.?.?

ja sem Iracan achtel sem odpovidat tomu panovy ktery mysly ze vsechno vi o Irackem narodu. Chtel sem mu rict ze ma precist historie dobre apodivat na to co vyrabeli arabove vIraku vstredu veku kdyz jeho dedecky abushovy dedecky jeste skakaly na stromy Bagdad byl hlavni mesto arabske rise atam zily ruzne vedci abylo to mesto na vysoky uroven avtomto stoleti Irak byl bombardovan od americanu jako jediny arabsky stat ato zjednoho duvodu ze jeho lidi jsou mezi arabove znamy jako nejvice pracovit delal velky starost Israel protze americky analicty rekli ze kdyby USA nechala Irak bez valku aembargo tak by se vroce patril mezi 1, svet no ale to samozrejme nelibi Israel ktery chce aby vsechni arabove byly tak blbi jako je kuwait saudska arabie adalsi blbci ze zalivu arabska inteligence je hlavne vEgypte vIraku syria alibanonu asamozrjme palastinci jsou moc kultorni taky vamarickym zurnalu American watch bylo napsano ze vroce 1977 bylo vice inzenyru varabskem svete nez vAmerice arusko dohromady nas jediny velky problem ze mame blby prezidenty jako je sadam aostatni ale to neznamena ze tak zustanem ja doporucuju zidy aby palastincum dali cast zemi aby byli mezi arabove prijatelni protoze pride den kdy konci amerika azustanou snama zidy sami apak to nebude dobry pro nich kdyz nebudem pratele zidy zily vzdy snama jako bratri nasi ale kdyz stehovaly neaky rusove aamericany aafricany arekli ze jsou zide aze palastina byla jejich zeme pred 3000 let tak zacal problem protoze jsme zilz vspanelsko 800 let 700-1492 to neznamena ze muzem ted vyhodet spaneli arict to patri nam ze jo??? ajeste posledni vec na cajovnach unas sedi hlavne duchodci aturisty jinak unas je zivot tezkz akdo nepracuje tak umre hladem apromin za moji spatnou cestinu totiz nedavnu sem ucil vas krasny jazyk achtel sem rict ze mam pocit ze vas narod je hodny kdybyste nam navstevovaly vIraku uvidite pravdu od lez jinak me nevadil jenom nazor toho Brnak ktery lhal afakt moc at otevre knihy histore apozna ze Irak neni zeme kterou prohraje aze je 7000let stary Na shledanou adiky.

9817

Příspěvků: 93

30.01. 21:03 jan  Vudce
30.01. 21:13 Vladimír Stwora  RE: Vudce
30.01. 23:06 Rado  RE: Vudce
31.01. 02:26 Brnak  RE: Vudce
30.01. 21:24 Dan  projev
31.01. 14:10 sergo  RE: projev
30.01. 21:36 Prot  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
30.01. 22:20 Aja  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?..a valka
31.01. 11:54 Jan Šimůnek  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?..a valka
31.01. 14:40 Aja  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?..a valka
31.01. 00:19 zdenek  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 02:49 Vladimir Stwora  Neověřil jsem si fakta
31.01. 03:33 zdenek  RE: Neověřil jsem si fakta
31.01. 08:06 milo  RE: Neověřil jsem si fakta
31.01. 14:11 Vladimir Stwora  RE: Neověřil jsem si fakta
31.01. 16:21 Ivan Kozak  RE: Neověřil jsem si fakta
31.01. 16:49 Vladimir Stwora  RE: Neověřil jsem si fakta
31.01. 21:01 Ivan Kozak  RE: Neověřil jsem si fakta
31.01. 21:23 Vladimír Stwora  RE: Neověřil jsem si fakta
31.01. 21:51 Ivan Kozak  RE: Neověřil jsem si fakta
06.02. 14:17 Lock  RE: Neověřil jsem si fakta
07.02. 07:39 milo  RE: Neověřil jsem si fakta
31.01. 03:57 Robert Nohejl  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 10:49 kubik  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
01.02. 04:48 Brnak  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
01.02. 16:18 Jiri Valtr  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
01.02. 18:20 Brnak  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
01.02. 16:34 Jiri Valtr  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
01.02. 16:54 Vladimír Stwora  A mně už jen zbývá doplnit...
01.02. 21:34 Baron  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
02.02. 01:46 Vladimír Stwora  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
02.02. 02:20 Jiri Valtr  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 04:02 anicka  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 04:53 Brnak  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 06:02 Vladimir Stwora  Odpovím za Aničku
01.02. 12:04 Elias  RE: Odpovím za Aničku
01.02. 15:29 jednorozec>  ....okracie
01.02. 19:36 Ivan Kozak  RE: ....okracie
31.01. 13:01  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
01.02. 03:13 Brnak  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 18:20 xhall  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 21:50 Vaclav Pisecky I.  se zatnutymi zuby sa vas zeptam,
01.02. 00:03 matej  RE: se zatnutymi zuby sa vas zeptam,
02.02. 13:24 xhall  RE: se zatnutymi zuby sa vas zeptam,
31.01. 23:12 zdenek  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
01.02. 17:52 R.  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
01.02. 20:54 Baron  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 04:13 Robert Nohejl  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 07:48 VPI  Mate pravdu pane Stwora,
31.01. 11:44 Pavel Humpolec  Poklesl nasdaq!
31.01. 12:21 johndoe  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 16:24 Ivan Kozak  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 13:33 Yosarian  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 20:38 Ivan Kozak  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
31.01. 20:53 Vladimír Stwora  Naprostý souhlas
31.01. 21:27 Ivan Kozak  RE: Naprostý souhlas
31.01. 21:34 Vladimír Stwora  RE: Naprostý souhlas
31.01. 21:57 Ivan Kozak  RE: Naprostý souhlas
31.01. 22:24 matej  RE: Naprostý souhlas
31.01. 23:24 zdenek  RE: Naprostý souhlas
01.02. 04:24 Mikin  RE: Naprostý souhlas
01.02. 00:22 Vaclav Pisecky I.  Argument zacneme
01.02. 02:16 Robert Nohejl  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
01.02. 04:33 Jirina Kokesova  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
01.02. 16:47 Aja-vterka   Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?pani Jirine
01.02. 19:09 Dan  Óda pro Áju
01.02. 19:18 Vladimír Stwora  RE: Óda pro Áju
01.02. 20:09 Rado  Idioti
02.02. 00:29 Vladimír Stwora  RE: Idioti
02.02. 06:35 Rado  RE: Idioti
01.02. 20:16 stefan  prerusena piesen neboli aktualni zprava
01.02. 20:31 Rado  RE: Columbia
01.02. 20:40 Ivan Kozak  RE: prerusena piesen neboli aktualni zprava
02.02. 00:04 matej  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
02.02. 02:34 Robert Nohejl  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
02.02. 03:49 Robert Nohejl  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
02.02. 18:22 Vladimír Bílý  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
02.02. 18:57 Vladimir Stwora  Děkuji za podporu
02.02. 19:15 Vladimír Bílý  RE: Děkuji za podporu
02.02. 19:28 Vladimir Stwora  Český překlad zprávy o stavu Unie
02.02. 19:29 Elias  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
03.02. 15:23 Michal Jakubínský  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
03.02. 16:43 Brnak  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
11.02. 12:24 Michal Jakubínský  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
11.02. 19:10  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
13.02. 21:31  RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
04.02. 01:15 Robert Nohejl  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
04.02. 04:41 Robert Nohejl  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
06.02. 18:07 mabosk  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
08.02. 06:12 Robert Nohejl  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
10.02. 12:40 Luke  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
12.02. 02:39 Robert Nohejl  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?
17.03. 10:08 Ibn Sina Ali  Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 28 čtenářů částkou 8 386 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 0

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 2

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 2

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 2

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 3

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,96 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,86 Kč
Australský dolar
15,44 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,90 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 325,32 Kč
1 unce stříbra
378,93 Kč
Bitcoin
183 085,41 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 326