Diskuze k článku

V Íránu probíhá operace CIA zaměřena na poškození zbrojního programu

Příspěvků 41

16.11.2011 10:08

co se v Iránu děje

keduT 78.?.?.?

Od roku 1979 je Irán v permanentním konfliktu s USA a UK. Hlavním důvodem jsou zrušené kontrakty hlavně v oblasti těžby a zpracování ropy. To, že v Iránu probíhá tajná operace je opravdu velmi "překvapivé". V zemi operují tajné služby nepřetržitě 30 let a za celou tu dobu nedosáhly ničeho jiného, než vražd a násilí - něco ve stylu bratrů Mašínů. Tvrdit, že lze pomocí operací tajných služeb zastavit nebo zbrzdit zbrojní program je poměrně hodně smělé a patří to spíše do oblasti beletrie. Reálná situace v Iránu je ovlivněná snahou o udržení a rozvíjení existence - na Irán jsou mnoho let uvalené sankce, které zapřičinily mimo jiné odchod většiny českých firem tam působících. Irán se musel této situaci postavit a dokázal ji zvládnout tím, že většinu technologií a postupů práce si začal osvojovat. Výsledkem je praktická soběstačnost a nezávislost. Jinak v Iránu dnes pořídíte prakticky vše co jinde ve světě - což je zajímavý paradox. Například tam naleznete mnoho knihkupectví naprosto otevřeně nabízející i autory židovského vyznání - to jen na okraj o vztahu Iránu k judaismu. Jezdí tam hodně francouzských aut - to jen tak mimochodem [mrknutí jedním okem]

257120

16.11.2011 11:09

RE: co se v Iránu děje

Alen 89.?.?.?

Reakce na 257120

Činnost tajných služeb Mossadu a CIA operujících na území Iránu, ale i na území jiných států zásadně podle ekonomických a tím pádem politických zájmů bych nepřirovnala jenom jako něco ve stylu bratrů Mašínů, ale spíš jako nám v médiích popisované činnosti "pomyslné" Al Kajdy. Připadá to tak jenom mě? [překvapení]

257122

16.11.2011 13:38

RE: co se v Iránu děje

keduT 78.?.?.?

Reakce na 257122

pokud by Al Kajda existovala, jistě ano [mrknutí jedním okem]

257124

16.11.2011 11:59

RE: co se v Iránu děje

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 257120

Iran se stal (i diky vnejsim sankcim) jednou z nejvyspelejsich zemi dnesniho sveta:

1) Ta auta nejsou "francouzska". Jde o licenci. Vyrabi je ve statisicovych seriich spolecnost Iran Khodro. Krome francouzskych Peugeotu a Citróóónů vyrábí i dalsi svoje značky. Iran je uz na tom tak dobre, ze nektere vyrobni proceSSy autsourcuje do zemi jako BeloRusko, Egypt, Pakistan a dalsich. A zameruje se zejm. na vyvoj a management. Iran je (pres sankce) 12. nejvetsim producentem aut na svete! I to svedci o vykonu uzavreneho iranskeho trhu. Krome Iran Khodro pusobi a vyrabi se v Iranu i brandy jako napr.: Volkswagen, Nissan, Toyota, Kia Motors, Proton, Chery (China) and many other established producers of light and heavy vehicles such as Renault (France), BMW, Mercedes Benz (Germany), Daewoo and Hyundai (South Korea)

2) Vyroba aut je 2. nejvyznamejsim odvetvim Iranu iHned po tezbe a zpracovani ropy a zemniho plynu. Rozhodne neni Iran zadnym DisneyLandovskym loutkovym pidiemiratem...

3) Iran ma jednu z nejvyspelejsich solidarnich medicin ve svete. Proto kazdy Iranec ma dozivotne zabezpecenou peci o sve zdravi, bezplatne vzdelavani a socialni podporu. Navic diky spickove medicine se v Iranu leci statisice Arabu ze Zalivu i dalsich proemerickych paSSaliku. A Iran ma diky tomu obrovske prijmy za jejich leceni, lazne a rehabilitace.

4) V Iranu jsou bezne k dostani i oficialne tam "zakazane" zapadni kulturni upadkove knizni nebo hudebni a filmove braky. V Tehranu jsou bezne i alkoholove a drogove parties. Obcas je policie rozesene - vzdy je tomu teprve az ve stadiu, kdy si stezuji na hluk a obtezovani sousede. Je to taktika - umyslne zadna prevence - a jen mirna represe, aby si Iranci stale pripominali, jaky byl Iran meganevestinec a drogove doupe za hodneho Shaha.

5) Nenavist kazdeho Irance k USraeli a Velkemu Satanu je uprimna a nelicena. Na druhou stranu Iranci touzi "ochutnat" i zakazane ovoce. Proto si odskakuji do Istanbulu nebo do nekterych hampejzu v Zalivu. Kdyz se vyskotaci a nasledne vyzvraci, opet se radi vraci do jistot a iranske blahobytne, ale laskave nudy. O to je laskavy Supreme Leader Ayatollah Seyyed Ali Khamenei pri dohledu na blahobyt VSECH Irancu pevneji v kramflecich, nezli byl Zly Bolševíííík, nutící tak Papíky a Mařenky naslouchat Kocábu...

Vložený obrázek

Iran je tak suverenni a ultramoderni zemi, ac v nicem neustopil z idei zakladatele unikatni islamske republiky - Ayatollaha Sayyed Ruhollah Musavi Khomeiniho.

Pokud se nekde ve svete nekdy navazalo na myslenky husitstvi - tak je tomu prave v blahobytnem a suverennim Iranu...

257123

16.11.2011 22:38

RE: co se v Iránu děje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257123

Jéééé, Vy jste tak chytrý, tak ukrutně chytrý, že to ani snad nejni možný. Kdo Vám to všechno našeptává pane všeználku, pane všu/debýlku? Nějaké nezávislé médium? Nééé, počkat, Vy jste tam vlastně byl, tak jako všude jinde, viďte? Nejste Vy náš český Forest Gump / Hloupý Honza co šel do světa?

Vás je zde škoda, Vy by jste měl jít rozdávat rozumy do p......!

LP a PM

257141

16.11.2011 23:33

RE: co se v Iránu děje

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 257141

Na takovy zoufaly vykrik ani nemusim vytahovat nektery z mych paSSu. Na to staci i treba pan Editor (ci BIS, NSA, MoSSad...) a pohled na nekterou z mych mnoha IP addreSS, Vy zoufalce.

Zatimco Vy si utirate pravicujici jedove slinty, ja si obcestuji nekolikrat zemekouli kolem dogola...

Proto se mohu uprimne tesit z krachujiciho Pax Americana v primem prenosu. Neznam vetsiho ograSSmu. A v dobe humanitarniho bombardovani Yugoslavie jsem ani nedoufal, ze se ho doziju - i kdyz jsem o nem byl presvedceny!

257143

17.11.2011 2:16

RE: co se v Iránu děje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 257143

>Zatimco Vy si utirate pravicujici jedove slinty, ja si obcestuji nekolikrat zemekouli kolem dogola...

Moudra Strako, kdyz jste tak uzasne zcestovaly, tak asi vite, ze napr. Los Angeles je po Teheranu nejvetsi iranska metropole. Jinymi slovy Teheran je jedine mesto ve kterem zije vic Irancu nez v L.A. A to se bavime jen o jednom americkem meste. Jak to prijde, ze zde tito emigranti neprotestuji proti Velkemu Satanu a ziji v USA spokojene. Temer vsichni nebyli v rodnem Iranu desitky let. V USA mohou protestovat proti velkemu Satanu a nikdo by je za to nevesel na jeraby, nenechal je mizet v likvidacnich koncentracich a nestrilel by do nich jako tomu je v Iranu. A kdyz tedy na uzemi Iranu operuje tolik agentu CIA a Mosadu, proc Ahmedinezad porad zavira, unasi a vezni nevinne turisty?

257153

17.11.2011 9:54

RE: co se v Iránu děje

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 257153

>emigranti neprotestuji proti Velkemu Satanu a
>ziji v USA spokojene. Temer vsichni nebyli v rodnem Iranu desitky
>let. V USA mohou protestovat proti velkemu Satanu a nikdo by je
>za to nevesel na jeraby, nenechal je mizet v likvidacnich
>koncentracich a nestrilel by do nich jako tomu je v Iranu. A kdyz
>tedy na uzemi Iranu operuje tolik agentu CIA a Mosadu, proc
>Ahmedinezad porad zavira, unasi a vezni nevinne turisty?

Lzete, jako kdyz Ne/zvedavec a.k.a. LehoZumpa ci CIA, MoSSad tiskne[smích]

V L.A., Torontu, New Yorku ziji Iranci, kteri muSSeli za hodneho Shaha hledat kvalitni vzdelani v zahranici - a prave jim se za hodneho Shaha domu jaksi nechtelo.
K nim se po Islamske revoluci pridali i ti, kteri uz zly islamisticky Iran opustili: shahovi kati z hodneho SAVAK http://en.wikipedia.org/wiki/SAVAK, sociopati, defraudanti, NasiPaniKnizePani, tunelari, korrupcnici...

Zajimave je, ze napr. jeden z nejlepsich "kamaradu" hodneho Shaha H.E. http://en.wikipedia.org/wiki/Hossein_Fardoust se stal po zle Islamske revoluci reditelem zle SAVAMY (islamistickeho nasledovnika hodneho SAVAKu) - natolik tedy museli nejlepsi kamaradi hodneho Shaha pred zlymi islamisty emmigrovat do L.A.[smích] A natolik jim bylo s islamisty ZLE[smích]

Takze si to laskave srovnejte v hlave, nezli sem zacnete cintat: Bud islamiste vyhladili v konzentracich 6.000.000 hodnych royalistu a pravicujicich lichvaru, defraudantu, tunelaru - a/nebo jich 6.000.000 vyhnali do hodneho L.A.
Oboje je nemozne[smích]

Kde jste sebral, ze hodni emmigranti "NESMEJI" do zleho islamistickeho Iranu je mi jeste vetsi zahadou?!

Kdyz hodni Emericane ze CIA vyslali hodnou iranskou emmigrantku http://commons.wikimedia.org/wiki/Anousheh_Ansari do kosmu, bezne po ulicich v Iranu byly jeji fotky a casopisy i TV prinaseli s ni rozhovory.

Ne/zvedavce a.k.a. Lehozumpu ceka jeste dlouha cesta... [vyplazený jazyk]

257165

17.11.2011 23:17

RE: co se v Iránu děje

Duanitta 85.?.?.?

Reakce na 257165

Dobrý den,
jsem teď zmatena tím, že na wertyz uvedli jinou neofic. verzi:

Zmanipulovaná revoluce: Jak tajná síť CIA-MI6 dosadila k moci Khomeiniho a militantní islamisty
Trochu zvláštně heslovité a nesourodé. Na Vašich názorech cením to, s čím jsem byla vybavena do života i já: nikdy nehodnoť člověka tím, co říká, ale jaké má výsledky práce. Přeneseno do politiky, nejkomplexnější měřítko ze všech (zahrnující od zdravotnictví, přes mír a bezpečnost až dostatek) jest délka dožití oVčanů [smích]

257202

18.11.2011 11:39

RE: co se v Iránu děje

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 257202

Vážená Duanitto, vše je jen o "míře":

Samozřejmě, že na pádu hodného Shaha participoval i jeho hodný SAVAK i hodná CIA. SAVAK byl a je považován i za "startera" a "eSScalatora" zinscenováním výbuchu v kině v Abadánu.

Ale nebyli těmi, kteří události NAPROSTO ovládali, jen pomohly uvolnit a urychlit lavinu. I tu někdy raději incicialiSSačním výbuchem uvolníme, nežli bychom nevěděli KDY,,,?!

Že bylo jasné, že se proemerická a prosioniSStická perioda hodného Shaha chýlí ke krvavému konci, bylo na konci 70's jasné každému.

Stejně jako si nyní v přímém přenosu užíváme pád Pax Emerikáááána...

A je nám blaze[smích]

Jag, komu [vyplazený jazyk]

257242

17.11.2011 15:11

Iran Has Called The USA, "The Great Satan"... Are We???

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 257153

Vy, krypto-zidi si nedate pokoja, na USA/"Satana" sa musite pozriet z pohladu moralky priemerneho obyvatela tejto planety, resp. vynimocne rozmyslajuceho americana:

- A society which has the highest teen pregnancy rate in West.

- A society in which public schools freely distribute condoms and birth control pills, in some cases to middle school students (11 - 13 years old).

- A society which has the highest birth-out-of-wedlock rate in the West.

- A society in which 38% of American children are raised in single parent households.

- A society which has one of the highest divorce rates in West (about 52% of marriages end in divorce).

- A society which has an abundance of hardcore pornography (gay, straight, bi, transsexual, anything goes... no limits).

- A society which has openly gay-friendly cities.

- A society in which gay marriage is allowed in certain states.

- A society which was the primary incubator of AIDS due to rampant American homosexual promiscuity (a deviant sexuality which is "celebrated" by U.S. mainstream media).

- A society in which hundreds of thousands of abortions (i.e., murders) are performed each year.

- A society in which people dump their aging parents in old age homes (caring for their parents would interfere with their "career"[mrknutí jedním okem].

- A culture which promotes "outsourcing" of child raising to day care centers so the mother can pursue her "career."

- A culture in which sex-out-of-wedlock is completely the norm.

- A culture in which having ten or more sex partners before marriage is very common and even acceptable.

- A society which has the highest violent crime rates of any first world country (including many thousands of murders per year).

- A society which has approximately 1.2 million hard core violent gang members roaming our streets.

- A society whose popular culture (via TV, film, and pop music) is dominated by immoral filth.

- A society which has the highest illicit drug use rate in the Western world.

- A society which feeds off the slave labor of the 3rd world so it can have excesses of materialism.

- A government which is thoroughly corrupt on all levels: federal, state, county, and municipal gov'ts. Politically, the United States is, "government of the highest bidder" i.e., highest campaign contributors.

The United States lost the bulk of its morality beginning sometime in the early 1960's. Maybe Iran is correct, maybe we have become "the Great Satan."

http://immigration-globalization.blogspot.com/2009...

No a ze niekto ide robi hiking na hraniciach Iraku a Iranu... to nepotrebuje komentar. To je ako robit hiking na hraniciach Afganistanu a Pakistanu. Hellou?! zda sa to niekomu ako prirodzena destinacia? No a ze maju ubohi turisti nejaky anglo-sasky povod, na to tiez 100% nevyzeraju: http://img.allvoices.com/thumbs/image/609/480/8691....

257174

17.11.2011 0:23

RE: co se v Iránu děje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 257141

Není Vám aspoň trochu trapně?? Běžte si hrát s bábovičkama na píseček a ne mezi dospělé a slušné lidi. Prostě běžte do p...! Mějte se tam pěkně.. [cool]

257148

17.11.2011 12:32

Co se (ne)děje na Zvědavci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257148

Trapně by my bylo, kdybych si tady honil triko tím kolik pasů mám a jací jsou na rozdíl ode mě češi pitomci a přitom bych pro uvědomění vlastního národa nic neudělal. Pardon, kromě vychvalování Babiše. To byl vlastní gól jako vyšitej pane M.

Je to nejspíš Lojza co má leda tak načteno a hodí se do místního profi diskuzního klubu pseudo zvědavců, kteří to rádi všechno na stříbrném podnosu a nebo z "ověřených" zdrojů. A jako bonus žádné větší pochybnosti či vlastní investigace. Bože chraň.

Je to ukázka toho co se děje v reálných mediích. Jeden kopíruje od druhého a pak se odkáže na zdroj. Tetu wiki. Vážně funny.

Když je to takový machr, tak nám tu ty pasy může ukázat ne?

Ovšem pointa je asi stále někde jinde, ten člověk je nejspíše vnitřně zklamán že stále nemůže najít zemi zaslíbenou, proč by jinak měl někdo neustále potřebu cestovat a porovnávat? Z důvodu vnitřní nespokojenosti? Někdo ho těžce zdeformoval? Kdo? Skřítek mamon snad?

Cestovatelé aspoň něco sem tam vytvoří, ale co pan M.? Co tvoří, kromě toho že zde v jednom kuse plive na prosté čechy, jako kdyby to byla ta největší špína na světě a odkudsi cituje?

Tak jako on sám (prostý to průměr honící si zde triko) věří neověřeným citacím / informacím z wikipedie, tak průměrní češi věří tomu co vidí a slyší. Je to o pohodlnosti myšlení a zpracování dané informace. Jedna věc je umět číst, druhá umět pracovat se získanými informacemi.

Je to tady stále stejná písnička. Jeden cituje druhého, třetí nechápe co je to slušnost vykat, čtvrtý má za domovinu youtube a pátý? Pátý tu snad ani není bo je to tu jak "Blogeři sobě".

Co to s vámi lidi je? Nemyslíte, že té informovanosti už je / bylo dost?
Je čas na změnu nemyslíte?

257168

17.11.2011 15:35

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 257168

Nevím, pana Moudrostraka osobně neznám, ale je patří mezi stálé diskutéry a jeho názory jsou většinou velmi přínosné. Já jsem ho bránil proti sprostému podpásovému napadení. To se tady nedělá. K panu Babišovi se pan M. možná upnul neprávem, ale nikdo není dokonalý a i mistr tesař se někdy utne.
Co se týče Vás, pokud máte větší přehled o světě a "umíte pracovat se získanými informacemi", nic Vám nebrání se tady exponovat a přispívat. A jakou osobně změnu myslíte, to je široký pojem. [cool]

257178

18.11.2011 0:24

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257178

Změnou myslím od keců k činům. Kecama se ještě nikdy nic nevyřešilo.

A zde tak jako v jiných diskuzních kroužcích to planými řečmi přímo přetéká.

Zvědavec = Soudnička?

257205

17.11.2011 16:04

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 257168

ok. nabízím Vám fairový - čistě pravicující deal, hodný sociopata anglosaSSkého calibru - i žida Shy/Locka http://cs.wikipedia.org/wiki/Kupec_ben%C3%A1tsk%C3... :

Uzavřeme prostřednictvím advokátů u notáře sázku, kde se zavážu , že se hodnověrně prokážu před notářem více platnými paSSy s mnoha různými exotickými čerstvými razítky - a zároveň důkazy mé vazby na Írán. A zároveň můj advokát provede před notářem přihlášení k mému nicku.

Do advokátní a notářské úschovy bude předem každým z nás složeno 6.000.000 CZK (či ekvivalent v měně dle kurzovního lístku ČNB).

Vítěz bere vše...tj. 12M CZK minus advokátní a notářské odměny...

Za zbídačení jednoho LehoŽumpisty a pravicujícího sociopata mi to stojí...

Pokud obstojí před notářem moje tvrzení, věnuji poté 10% na provoz Zvedavec.org...tj. okolo 1M CZK jako sponSSorsky dar.

257180

17.11.2011 19:23

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

prostej člověk 193.?.?.?

Reakce na 257180

Ješitnost je můj nejoblíbenější hřích.

257188

18.11.2011 0:56

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 257188

O to nejde. Jde o to, že čím hůře se vyvracejí vaše argumenty, tím více trpaslíků okopávajících vaše holeně se náhle vyrojí. Většinou jde o zakomplexované magory, kteří nejsou schopní oponovat vám věcnou argumentací v diskusi, tak se přesunou do osobní roviny. Stylem, který jsem tu nedávno popisovala paní (slečně) Duanittě. Nebo naopak potkáte v životě pár magorů, kteří jsou tak moc posedlí vaší osobou (asi k tomu mají důvod), že jsou schopni o vás "vystalkovat" cokoli, včetně vašich oblíbených www stránek.
Každopádně jde o to, že proti těmto věcem se člověk čas od času cítí bezmocý a jeho "Tak dokaž, že lžu, ty debile," může někdy působit arogantně.
Já jsem taky kdysi uzavírala sázky. Sázela jsem se u sebe v bytě se sociální pracovnicí, že nenajde žádnou "polorozpadlou obuv", která byla nahlášena bůhvíkým coby symptom mé špatné péče o děti. Ta swině do toho samozřejmě nešla. A stejně tak do podobných sázek zde nepůjde ten osočující pán. A stejně jako moje chování je kádrově posouzeno a orazítkováno příslušnou institucí coby arogantní, Vy jste zde odsoudil bez ověření jen proto, že máte svou potřebu, svou touhu po uspokojení tohoto druhu. Nevypovídá to nic moc o pánech "ve při". Ale docela hodně o Vás.

257209

18.11.2011 20:14

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257209

A jéje, další místní filozof(-ka)?
Vy máte zajisté taktéž ráda škatulkování a paušalizování, což?

A nebo také máte tak nabubřelé ego, že se mezi normální, průměrné čechy a češky podvědomě nepočítáte?

Já si naopak myslím, že touto větou:

"Ješitnost je můj nejoblíbenější hřích."

to dotyčný(-ná) shrnul(-la) do maximálně možné míry.
To jenom Vy "Profesionální diskutéři Soudničky ™" s tím máte jakýsi problém.

Pro sichr to ještě jednou shrnu:

Prosím tímto pana M., ať už je to kdokoliv, aby přestal na základě svých špatných životních zkušeností, za které si může sám, paušalizovat, neboť se tímto řadí mezi místní hlupáky, nevidící si dále než na špičku svého nosu, potažmo dále než na svůj monitor. Toto není soutěž v poměřování pindíků či v nomenklaturním horolezectví, ale slušná lidská prosba, protože už mě opravdu unavuje neustále v každém třetím místním diskuzním příspěvku číst samá SS a LM / PP. Je to jednak trapné a druhak zavádějící pane editore.

Já panu M. nic nezávidím, ono totiž není co, bo přebujelé ego je nedělitelnou součástí jeho osoby.

257273

20.11.2011 18:40

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 257273

>Pro sichr to ještě jednou shrnu:
>
>Prosím tímto pana M., ať už je to kdokoliv, aby přestal na
>základě svých špatných životních zkušeností, za které
>si může sám, paušalizovat, neboť se tímto řadí mezi
>místní hlupáky, nevidící si dále než na špičku svého
>nosu, potažmo dále než na svůj monitor.

Tak jak je to tedy? Zbaběle mne napadáte, že o ničem nic nevím, nikde jsem nebyl, ničemu nerozumím...
Když Vám nabídnu deal, který pokud Vámi výše uvedené potvrdí, Vám přinese 6.000.000 CZK - v opačném případě Vás o tuto částku připraví - a Zvědavec.org přinese 1.000.000 CZK jako sponSSorský dar
- tak najednou mne dále obviňujete, že si "honím ego", nevidím si na špičku nosu a nejdále na monitor...

To jste všichni na LehoŽumpa ( nezvedavec.org ) doopravdy takoví zbabělci a zoufalci, že si nejste schopni stát za Vaším názorem, výroky a činy?!

Paní kolegyně Bába Blažková má velice dobrý postřeh, že "že čím hůře se vyvracejí vaše argumenty, tím více trpaslíků okopávajících vaše holeně se náhle vyrojí. Většinou jde o zakomplexované magory, kteří nejsou schopní oponovat vám věcnou argumentací v diskusi, tak se přesunou do osobní roviny. "

257365

22.11.2011 0:56

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 257365

>Tak jak je to tedy? Zbaběle mne napadáte, že o ničem nic nevím, nikde jsem nebyl, ničemu nerozumím...Když Vám nabídnu deal, který pokud Vámi výše uvedené potvrdí, Vám přinese 6.000.000 CZK - v opačném případě Vás o tuto částku připraví - a Zvědavec.org přinese 1.000.000 CZK jako sponSSorský dar
>- tak najednou mne dále obviňujete, že si "honím ego", nevidím si na špičku nosu a nejdále na monitor...To jste všichni na LehoŽumpa ( nezvedavec.org ) doopravdy takoví zbabělci a zoufalci, že si nejste schopni stát za Vaším názorem, výroky a činy?!

(Pro pana 76: příspěvek musí být k tématu a bez urážek diskutujících. Díky –moderátor)

257471

22.11.2011 8:47

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

prostej člověk 193.?.?.?

Reakce na 257365

Dobrý den, pane MoUdrostraku. Ještě jste zapomněl uvést, jak a kde by jste případný příjem zdanil. Jak by jste jej přerozdělil. 10% na zvědavce, vzhledem k vašim častým komentářům o pravicujících pivních Pepících, je docela málo. Potom bych vás poprosil o více rozvedení oné sázky. Případně jestli ji může zvednout i jiný čtenář, než-li oslovený oponent. Šlo by tu sázku ještě zvednout o dalších 10M CZK a libru masa, pokud se na základě vědecké studie NE/PROkáže, že většina trpaslíků, jsou zakomplexovaný magoři z LehoŽumpy. Děkuji. Váš obdivovatel.

257473

22.11.2011 16:47

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 257473

CO s částkou (kromě sponSSorského daru ve výši 1M pro Zvědavec.org) učiním, pod jakým svými daňovým domicilem si ji započtu či zdaním, si ponechávám výhradně svému uvážení.

Zadání je jednoduché, aby nebylo rovněž jednoduše ohnutelné pravicujícími sociopaty a Predátory.

Částka 6.000.000 je taktéž jednoduše odvoditelná, protože se díky 6.000.000 pan Editor nesmazatelně zapsal do historie - nejen české / a nejen žurnalistiky.

Vložený obrázek

Zvědavec.org tedy obdrží 1.000.000 CZK (resp. 666.666.666 IRR či 66.666.666 toman).

Z tohoto důvodu je tedy, bohužel, částka a výše neměnná.

P.T. oponent budiž se toliko pravicujícím sociopatem, hltačem Nezvědavec a.k.a. Lehožumpa a/nebo Pouček Prof. Big Toonnela a/nebo Hayek, Friedrich VON dobrovolně a místopřísežně deklarovati, by já po nálezu notáře mohouce klidně, spravedlivě a spokojeně spáti. [vyplazený jazyk]

257490

18.11.2011 0:34

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257180

Ano, to znám taky, slibem nezarmoutíš.

Mě bude bohatě stačit když přestanete hloupě paušalizovat a strkat všechny čechy a češky do jednoho pytle a to jenom proto, že Vás váš vlastní instikt kdysi zklamal.

Pak Vás klidně i s vašimi poučkami, pasy, SS a nemocemi vem čert.

P.S.: Musí to být poctivě "vypravicované" peníze? [chechtot]

257206

18.11.2011 11:33

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 257206

Pro mne, stejně jako pro pana Prof. Big Tooonnela peníze nikdy nesmrdí LOL

Sežeňte si je kde chcete - a v jaké měně chcete. Proto chci, aby coby/vá cash proběhly před notářem, abych nebyl kvůli/vá Vaším zdrojům příp. popotahován.

Můj instinkt mne určitě nezklamal:

A)Buď se připravte o pár mega, z nich mi uráčte jedno mega darovat sponSSorsky Zvedavec.org.

nebo

B) Laskavě sklapněte sociopatické uši, přestaňte mi okopávat kotníky...na hrubý pytel patří VŽDY jen hrubá záplata.

Co je "veřejný příslib" patrně víte, takže teď je řada na Vás [vyplazený jazyk]

257239

22.11.2011 23:06

Ci(n)tát:

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 257239

Nejlépe podrážejí nohy trpaslíci. Je to jejich zóna. (Stanislav Jerzy Lec)

257516

18.11.2011 0:40

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257180

Tady rozhodně nejde o peníze. Těmi si renomé nekoupíte u nikoho, spíše se ztrapníte.

Pouze jsem poukázal na Vaši paušalizaci a škatulkování a kde to skončilo? Lehožumpou a sociopatem?

Co jste pak Vy pane M.?

257208

16.11.2011 13:46

Plynovody

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Američanům se prý moc nelíbí stavba plynovodu z Iránu do Pákistánu, a perspektivně i do Indie a Číny. Iránská část by měla být už hotová.
Iran–Pakistan–India gas pipeline
Američani staví konkurenční plynovod přes Afgánistán a asi mají trochu zpoždění s čištěním cesty od Talibanců.
Trans-Afghanistan Pipeline
V západních mediích se to ale nedočtete, musíte zkusit nějaká asijská.

257125

16.11.2011 14:05

Pohled z druhé strany

haban drhaban (zavináč) email (tečka) cz 178.?.?.?

Iránská media. Objektivní zpravodajství o Evropě a Americe [smích]
Press TV
Iran English Radio

257126

16.11.2011 16:48

Zase je vsechno jinak

vodnik007 69.?.?.?

Jeden z hlavnich duvodu, proc Iran tolik prekazi neni jaderny prumysl ale jejich ropna burza.
Dnes jiz stary clanek stale plati.
V clanku je take zminka proc prekazel Sadam Husein a jiste si kazdy uvedomi proc musel odejit i Kadafi. [oči v sloup]

257131

16.11.2011 17:02

RE: Zase je vsechno jinak

Antiseptik 76.?.?.?

Reakce na 257131

No jen si to přestavte, kdyby ve světě fingovaných peněz někdo zavedl skutečné peníze, zvláště za ropu. Za pár týdnů by nikdo ty papírky nebral, jedno kolik jich máte. Špatně by se také bojkotovali země platící zlatem místo papírků. To se musí zničit za každou cenu, byl by to konec dluhových peněz. Ratshit by měl infarkt a místo hry na monopoly bychom žili ve skutečném světě, to přece nejde ne?

257132

16.11.2011 18:25

Iran sestrelil v provincii Qom spionazni letadlo USA !

Satanists 50.?.?.?

To jim chazari v USA a v Israeli taky nemuzou zapomenout. Co ja jsem slysel vo Iranu od lidi kteri tam byli tak je to hezka zeme a vsem turistum se tam libilo. Samozrejme ze se tam muselo libit i tem kteri se zucastnili konference a prijeli diskutovat co je pravda a co neni na pozvani Mahmouda Ahmadinejada kterej pak otevrene mimo jiny co se penezni synagogy tyce aby to slysel celej svet rekl - ,, Some segments within American government orchestrated the attack to reverse the declining American economy , and its grips on the Middle East, in order to save Zionist regime! The majority of the American people as well as most nations and politicians around the world agree with this view !!!!! ....... Von toho na adresu chazaru toho pravdive rek jeste vic a bylo by to dlouhy psani a kazdej si to muze najit , na internetu je toho spousty. Americani se navic chtej zmocnit zasob ropy , plynu a mineralu suverenniho Iranu. Proto chtej zase dalsi loupeznickou valku! Ja jen aby kazdej vedel jakou democracii za penize americkejch taxpayers chce chazar z USA zas vyvazet ......

257133

16.11.2011 23:34

RE: Iran sestrelil v provincii Qom spionazni letadlo USA !

čěf 94.?.?.?

Reakce na 257133

Bodejť by se v Íránu turistům nelíbilo. Prohlédněme si
toto obsáhlé fotoalbum.

257144

17.11.2011 14:19

RE: Iran sestrelil v provincii Qom spionazni letadlo USA !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 257144

super fotka:

Vložený obrázek

Íránky vypadají hodně pěkně, uvidíme jak budou vypadat osvobozené (takovou fotku bych sem nevkládal)

257172

16.11.2011 22:43

Podobne clanky tu uz vychazeji nekolit let

ursus 82.?.?.?

zarucene zpravy o napadeni Iranu vetsinou vychazeji casto v zimnich mesicich, okolo vanoc... proc? Vysel nekdy clanek, kde by se autor treba omluvil... spletl jsem se...letos na Iran nevystrelil ani jeden amik... i kdyz je urcite vsem jasne, ze chtel... ps: tohle se netyka jen Iranu

257142

17.11.2011 12:19

RE: Podobne clanky tu uz vychazeji nekolit let

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 204.?.?.?

Reakce na 257142

Jestli jste si neracil povsimnout, tak ty zarucene zpravy o brzkem izraelskem utoku na Iran vypousteji samotni vedouci predstavitele Chazarstanske zidovske republiky Israhell.Neni to zadna nahoda, ze je to vzdy na konci roku, protoze se pripravuje financni rozpocet na rok pristi a polozka na valecne vydaje podminena strachem z Iranskeho jaderneho programu je vzdy vitana.

257167

17.11.2011 15:31

RE: Podobne clanky tu uz vychazeji nekolit let

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 257142

ano, to je pravda. Ale este nikdy za poslednych 8 rokov odkedy sa Izrael vyhraza, situacia nebola tak vyhrotena. Sledujme teda kedy britska flotila vyrazi z Portshmouthu na more.

Nikto z nas do planov generalnych stabov prirodzene nevidi, preto mame len naznaky z ktorych sa snazime predurcit dalsie akcie. Co sa teda za 8 rokov zmenilo?

- ekonomika v prdeli;
- vid clanok: Palestina ako subjekt medzinarodneho prava;
- Iran s vysokou pravdepodobnostou obohacuje palivo asi aj na bombu lebo vidi ze jedine nou odstrasi Izrael a USA;
- volby v USA nie su tak daleko a Ron Paul ktory je popularny a ma ako-tak medialne krytie, hadze Nemenovanym v USA stale polena pod nohy ako utok na FED, stiahnutie vojakov z Iraku a Afganistanu na Mexicke hranice, dojde s ponuknutim priatelstva Iranu?!

Co sa za tie roky nezmenilo je to, ze jastrabi hraju o cas, a ten je vo svetle vyvoja udalosti proti nim. Viac ako kedykolvek predtym ked boli tieto predpovede.

257176

18.11.2011 0:37

RE: Podobne clanky tu uz vychazeji nekolit let

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 257176

A co se změní? Dokud všichni nezvedneme zadky ze židlí a nepůjdeme demonstrovat ven místo sem, tak se nic nezmění.

Clear?

257207

18.11.2011 9:47

RE: Podobne clanky tu uz vychazeji nekolit let

fohat 88.?.?.?

Reakce na 257207

AAANO,tisíce lidí nocovalo před supermarketem,aby vyfasovali poukaz na dva tisíce korun českých....to je demonstrace síly a odhodlanosti.Na tyto bytosti má Henry Kissinger terminus ZBYTEČNÍ JEDLÍCI.....

257225

18.11.2011 21:31

RE: Podobne clanky tu uz vychazeji nekolit let

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 257207

Cha cha cha.A budete drzet v ruce plakat s cislem 6 000 000.

257280

18.11.2011 9:40

souhlas

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

s moudrovakem a jinymi nazory, ze je to komplot usa a licousateho izraele vtrhnout na iran, jako vtrhli na irak, i presto, ze zadnou ilegalni "vyrobu" atomovky nenasli. jirka bush prohlasil jedno jestli maji ci nemaji, stejne bychom tam vtrhli i tak se i stalo!!!!zde jim trochu vadi nesouhlas ciny a ruska, ktere se na atomovem programu iranu podili, vzdyt jim postavili jadernou elektrarnu, ze? takze dobre, ze jsou bolsevici na druhe strane, snad to nenazrane zidy zbrzdi!!! [smích]

257223

Příspěvků: 41

16.11. 10:08 keduT  co se v Iránu děje
16.11. 11:09 Alen  RE: co se v Iránu děje
16.11. 13:38 keduT  RE: co se v Iránu děje
16.11. 11:59 MoUdrostrak  RE: co se v Iránu děje
16.11. 22:38  RE: co se v Iránu děje
16.11. 23:33 MoUdrostrak  RE: co se v Iránu děje
17.11. 02:16  RE: co se v Iránu děje
17.11. 09:54 MoUdrostrak  RE: co se v Iránu děje
17.11. 23:17 Duanitta  RE: co se v Iránu děje
18.11. 11:39 MoUdrostrak  RE: co se v Iránu děje
17.11. 15:11 KILLROY  Iran Has Called The USA, "The Great Satan"... Are We???
17.11. 00:23  RE: co se v Iránu děje
17.11. 12:32  Co se (ne)děje na Zvědavci?
17.11. 15:35  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
18.11. 00:24  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
17.11. 16:04 MoUdrostrak  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
17.11. 19:23 prostej člověk  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
18.11. 00:56 baba_Blažková  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
18.11. 20:14  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
20.11. 18:40 MoUdrostrak  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
22.11. 00:56  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
22.11. 08:47 prostej člověk  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
22.11. 16:47 MoUdrostrak  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
18.11. 00:34  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
18.11. 11:33 MoUdrostrak  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
22.11. 23:06 Václav Semerád  Ci(n)tát:
18.11. 00:40  RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?
16.11. 13:46 haban  Plynovody
16.11. 14:05 haban  Pohled z druhé strany
16.11. 16:48 vodnik007  Zase je vsechno jinak
16.11. 17:02 Antiseptik  RE: Zase je vsechno jinak
16.11. 18:25 Satanists  Iran sestrelil v provincii Qom spionazni letadlo USA !
16.11. 23:34 čěf  RE: Iran sestrelil v provincii Qom spionazni letadlo USA !
17.11. 14:19  RE: Iran sestrelil v provincii Qom spionazni letadlo USA !
16.11. 22:43 ursus  Podobne clanky tu uz vychazeji nekolit let
17.11. 12:19  RE: Podobne clanky tu uz vychazeji nekolit let
17.11. 15:31 KILLROY  RE: Podobne clanky tu uz vychazeji nekolit let
18.11. 00:37  RE: Podobne clanky tu uz vychazeji nekolit let
18.11. 09:47 fohat  RE: Podobne clanky tu uz vychazeji nekolit let
18.11. 21:31  RE: Podobne clanky tu uz vychazeji nekolit let
18.11. 09:40 stefan  souhlas

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,80 Kč
Švýcarský frank
23,49 Kč
100 japonských jenů
21,39 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 054,99 Kč
1 unce stříbra
394,77 Kč
Bitcoin
201 515,96 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 785