Diskuze k článku

Konec zázračného léku

Příspěvků 19

15.11.2011 9:12

Oponentské studie

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Nápad s oponentskými studiemi vůbec není od věci. Je třeba si však uvědomit, že distribuce nového léku v dnešní době zdaleka není uvedení nového funkčního léku na trh. Jde jen o další fázi testování. Přijde čas, kdy bude stačit "vypočítat", že farma výrobek je supr dupr a šup s ním mezi lidi. Však lidí je jako sraček, Kefalíne, že. Vakcinace proti prasochřipce byla první vlaštovkou. (Ještě že jsem se tenkrát v Anglii těhotná nenechala ukecat navzdory kopání masových hrobů!)

257055

15.11.2011 12:58

RE: Oponentské studie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 257055

připomnělo mi jeden článek z léta
http://dusandvorak.blog.respekt.ihned.cz/c1-525676...

257062

15.11.2011 15:22

RE: Oponentské studie

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 257055

Problém je ale s cenou takových studií. Jejich obrovská cena je hlavním důvodem, proč se třeba u nás již léky nevyvíjí. Nápad a synthesa je jedna věc, jeho schoválení a finančně náročné studie věc druhá. Na to nemáme. A tak musíme nakupovat ze zahraničí. Někdo by musel tyhle studie zaplatit. A když b je iniciovala pojišťovna byla by to asi ona.

Ve svých důsledcích by to potom zvýšilo cenu léku třeba o 50 nebo více procent. Takže by se muselo s ním více šetřit, ergo by ho prostě občas potřební nedostali. Myšlenka (oponentních studií) je jistě dobrá a logická, ale je otázkou, jelsti by to takhle nestálo nakonec více lidských životů nežli současný sytém. Netvrdím to, jen uvažuju.

257069

15.11.2011 17:14

RE: Oponentské studie

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 257069

V prvé řadě jde o jednu jedinou zásadní věc. Informovaný souhlas s léčbou (nebo pseudoprevencí). Když budu vědět, že je to buď hop nebo trop, buďto to zabere nebo skončím pod kytkama, určitě půjdu i do klinicky ne příliš ověřené léčby. Mám děti. Ale když jsem zdravá, nic mi není, tak nevím, proč bych měla být nedobrovolně subjektem hrátek farma firem. A moje děti jakbysmet.

257079

15.11.2011 21:00

RE: Oponentské studie

te 78.?.?.?

Reakce na 257069

Nemuselo by se jednat o obrovské studie. Stačilo by, aby subjekt (pojišťovna) zadala alespoň pozorování v nemocnicích. Monitorovala by se účinnost vybraných podobně nákladných léčeb. Mohlo by se dříve dojít na to, že léčba nefunguje, ačkoli je extrémně drahá. A mohlo by se to pak nějak šetřit dál, třeba pátrat v dřívejších studiích, proč tedy byly "úspěšné".
Je tu sice problém, že pokud by to dělala extra osoba, nikoli více lékařů nemocnice, jela by snaha o korupci. Ale i tak by to byla další překážka pro bigpharmu.
Taky je problém se subjektem, který by o to stál. Přijde mi, že pojišťovny ve skutečnosti nemají zájem o levnější léky a metody, ačkoli by teoreticky o ně měli stát. Proč to nevím, možná to vychází z principu jejich financování, třeba jako čím větší vykážou útraty za léčení, tím více mají i prostředků pro sebe. Někde jsem vysvětlení kdysi četl, ale už nevím.

257099

15.11.2011 21:45

RE: Oponentské studie

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 257099

Bhužel asi muselo. Vtip studií je mimo jiné v tom, že testujete hodně případů a pak mají statistké výpočty komplikací nějakou vypovídací hodnotu. Studie na stovce lidí nemá žádnou vypovídací hodnotu [pláč] . K tomu si připočtěte nutnost připravit protokoly (to není dvojstránka to je obvykle bichle řádově stovky papírů nebo více na jednoho pacienta - nedělaljsem to, ale v ruce jsem to měl) Je to halda práce a musí to někdo těm doktorům zaplatit. etická komise, někdy nutnost zaplstit účastníkům. Pojištění... atd.

Pak se musí jednat o dvojitě zaslepenou studii - aby jste vyloučili možnost volvnění výsledků. Což počet zpracovávatelů zvyšuje. Taková studie se často dělá na híodně pracovištích, musíš vytvořit smlouvy (advokáti jsou sakra drazí) nebo dokonce v několika státech - překlady... a tak se dá pokračovat. Je to fakt nákladná záležitost.

257105

19.11.2011 13:02

RE: Oponentské studie

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 257069

no právě. takhle by to nefungovalo. měla by to být povinnost výrobců, potažmo distributorů. s tím, že by ale studii prováděl nějaký státní certifikační orgán, ne ad hoc zakázky od prapodivných firem a doktorů-obchodníků...

257300

15.11.2011 16:51

BizniSS a zdravie

Kysučan 85.?.?.?

Dnes sa stal obchod s ľudským zdravím jednou z najziskovejších oblastí (ne)ľudského pôsobenia určitých predátorov.
Prečo? Lebo človek a jeho zdravie sa stali tovarom, podobne ako peniaze,sex,vojny,náboženstvo...
"Keď zomrie človek, je to tragédia.Ak ich zomrie milión je to štatistika."(Lenin)
Chazarský degenerát to vyjadril veľmi presne.Čo je to stovky alebo tisíce mŕtvol a desaťtisíce alebo státisíce rôznych postihnutí pre farmakologické firmy? To je len štatistika - 0,1 alebo 0,12 % z pacientov užívajúcich nejaký "liek".
Zdravo uvažujúci jedinec už vie, že telo človeka sa lieči SAMO. Čiže "liek" je len nejaký prostriedok, ktorý má napomôcť k tomu, aby sa telo dostalo do nejakého rovnovážnejšieho stavu - tzv. symptomatická liečba. Obyčajne sú vedľajšie a nežiadúce účinky bagatelizované...
Niekedy však mŕtvoly prevážia a nasledujú súdne procesy, kde málokedy vyhrá človek, obyčajne vyhráva vždy farmakologická hydra! Ale niektoré sú veľmi známe:
Vioxx - firma Merck
Prexige - firma Novartis
Prozac - fima Eli Lilly
Prečo vyhráva? Pretože zisky v mld. USD vysoko prekračujú náklady, kde sú započítané i súdne a mimosúdne vyrovnania!

Žiaden zázračný liečik nefunguje.Mnohí budete namietať...bolí ma zub, tak si dám nejaký Brufen a bolesť je preč. Jasne, ale telo vám bolesťou dalo naznámosť, že niečo nie je v poriadku a vy sa to snažíte oklamať "liečikom".Alebo dostanete chrípku (aj prasačiu).Ako sa hovorí - liečená 7 dní a neliečená tiež 7 dní.
Chrípka vám jednoducho hovorí, že váš imunitný systém je veľmi slabý...atď.
Starí grécki lekári ala Hippokrates hovorili, že 90% chorôb je prejavom vašej psychiky! Mali veľkú pravdu...
Chorej psychike človeka nepomáhajú ani psychofarmaká (psychoterapeuti poznajú príčinu, ale stále nevedia prísť na pôvod) - 13 komnaty judaistických potomkov, ktorí to majú 6x viacej, ako bežná populácia o niečom vypovedajú...

Neverte liekom, vakcínam, lekárom(sú zneučení) - verte svojmu zdravému sedliackému rozumu. A hlavne nikomu nezáviďte tie špinavé nakradnuté miliardy alebo milióny, nedajte sa ovplyvniť re-klamami rôzného druhu, kde farmafirmy hrajú významnú úlohu, Tv správy berte s nadhľadom smejúceho sa opozičníka, buďte stále optimisticky naladení, v rodine sa snažte dosiahnúť mier a harmóniu a užívajte si život.
Choroba je prejavom, že neviete žiť a psychické choroby sú obyčajne prejavom, že neviete žiť s okolitými bežnými ľuďmi a niečo zásadné vám uniká...Tak uniká aj zberateľským a (ne)ľudským jedincom ich zdravie, ich potomkovia a nakoniec aj zdravý rozum...
Akým mečom bojuješ, takým aj zhynieš... [smích]

257077

15.11.2011 21:57

Povesi nekdo Maria Böhme za tu sprostou lež?

Oldis 81.?.?.?

Uvádí: "Jediné, co my můžeme, je odvolat se proti rozhodnutí lékového ústavu," říká mluvčí Oborové zdravotní pojišťovny Mario Böhme.
A přitom to není pravda, může ze svého nechat vypracovat studii, lekare informovat ze danej lek nebudou proplacet, a neproplacet ho, pockat na studii a nasledne jednat treba s ustavem leciv. Oni to ze sveho nechteji ale platit, protoze to sou naklady na vic a pan prezident pojistovny by nemel na letecky benzin do sveho tryskace.
To co rika je jen alibistickej kec a za ty by se melo veset.

257107

16.11.2011 21:08

RE: Povesi nekdo Maria Böhme za tu sprostou lež?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 257107

Bohužel, zdravotní pojišťovny fungují tak, že jim je centrálně přikázáno státem, potažmo ministerstvem zdravotnictví, co proplácet a co nikoli. Pojišťovna sama moc prostoru pro nějaké to autonomní rozhodování nemá. Pro ilustraci - kdysi jsem u jedné pracovala, šlo o zaměstnaneckou pojišťovnu, která registrovala v té době pouze zaměstnance a jejich rodinné příslušníky. Byla to hezká idea, taková tržní, kdy se předpokládalo, že od zaměstnanců tato pojišťovna vybere na odvodech daleko více než od sociálních připadů a tudíž si bude moci dovolit proplácet i nějaké ty "nadstandardy". Bohužel po cca roce či dvou si kdosi všimnul, že zatímco zaměstnanecké pojišťovny jsou v zisku, VZP se tak tak drží. Takže se udělala příslušná změna zákona o tom, že i zaměstnanecká ZP musí pojistit kohokoli. Doslechla jsem se tehdy, že jednání na nejvyšších místech předtím vypadalo zhruba takto: Buďto budete pojištovat každého, kdo o to projeví zájem nebo ne, avšak pak se váš zisk vezme a přerozdělí mezi vás a VZP. (Bylo to v první polovině 90. let.)

257137

16.11.2011 22:21

nevim

imir 85.?.?.?

Moc nechapu, k cemu jsou zdravotni pojistovny? Pokud maji ze zakona + - stejne podminky, je to jen dalsi parazit v systemu

257139

17.11.2011 15:42

Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Doplnění k nedávnému článku o očkování Gardasilem.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/250793-fir...
Jinak je zvláštní, že se objevují pořád nové nemoci. U výrobků, uměle vyráběných člověkem to nepřekvapí, pokrok jde kupředu, ale nemoci?? Že by je také někdo vyráběl, ať se byznys hýbe (jako teorie o tom, že počítačové viry vyrábí spřízněné firmy s výrobci antivirových programů..). [cool]

257179

17.11.2011 18:45

RE: Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 257179

RE:Anonym 90

Lieky, vakcíny a mnohé potravinárske výrobky majú jedno spoločné. A to, že obsahujú syntetické chemické látky, ktoré sú pre ľudský organizmus cudzie a telo proti ním bojuje. Podľa vašej genetickej predispozície a počtu interakcie cudzej chemickej látky v ľudskom tele sa po čase prejaví nejaká choroba alebo telo to nevydrží a človek zomrie!
Napr. liek Vioxx (Merck) má na svedomí odhadom 50 000 mŕtvol a množstvo ďalších postihnutí.Tento "liečik" proti vymyslenej chorobe(zníženie cholesterolu) má veľmi negatívne účinky na onemocnenia srdca a zápaly kĺbov. Tí, čo mali už problémy so srdcom veľmi rýchlo dostali akútny infarkt a tí slabší jednoducho zomreli! Až takýto počet mřtvych donútil firmu Merck v r. 2005 tento JED stiahnúť z predaja (generoval vyše 3 mld.USD zisku/rok).
Alebo obyčajný acylpyrín spôsobuje pri dlhšom používaní onemocnenie srdca , ciev a infarkt.

Farmaceutický priemysel nie je odvetvie na ochranu zdravia, ale investičné odvetvie, kde trh je ľudské telo a hnacím motorom sú zisky. Tie zostávajú alebo sa zvyšujú, keď sa telo nevylieči a ste tak dlhodobo nemocní, pričom pri vhodnej kombinácii vám spôsobia "liečením" ešte ďalšie choroby!

Očkovanie je chrbticou zdravotníckeho systému. Bez očkovania by sa náklady na zdravotnú starostlivosť znížili, pretože celá spoločnosť by bola zdravšia. Vymenili sme ovčie kiahne za autizmus, chrípku za astmu, nákazy uší za cukrovku. Tento zoznam pokračuje ešte dlho. V úsilí o odstránenie malého počtu pomerne neškodných mikróbov sme vymenili dočasné ochorenia za všadeprítomné, celoživotné choroby, poruchy, dysfunkcie a zdravotné postihnutia.
Alebo ďalšia obeť Gardasilu:Trinásťročná školáčka Lucy Hinks nemôže chodiť ani hovoriť po tom, čo absolvovala očkovanie proti HPV, ktoré ju malo ochrániť pred rakovinou kŕčka maternice.
Jej rodičia súhlasili s očkovaním na základe informácií, že vakcína má málo vedľajších účinkov. Dievča v dôsledku ťažkej reakcie na očkovanie spí až 23 hodín denne.

Projekt Cal-Oregon sponzorovaný Generation Rescue (Záchrana generácie) robil prieskum medzi rodičmi zaočkovaných aj nezaočkovaných amerických detí. Výsledky 17.674 skúmaných detí ukázali, že:

u očkovaných detí bol o 120% vyšší výskyt astmy,
u očkovaných chlapcov bol o 317% vyšší výskyt ADHD (hyperaktivita),
u očkovaných chlapcov bol o 185% vyšší výskyt neurologických porúch,
u očkovaných chlapcov bol o 146% vyšší výskyt autizmu.

No a ešte sa pozrite na to čo jete a pijete, pod tzv. E-čkami sa nachádza množstvo syntetických chemikálii, z ktorých niektoré sú klasifikované ako JEDY. Určité lobistické skupiny podobne ako vo farmách presadili ich používanie, pretože generujú vyšší ZISK!

Teraz to všetko skombinujte náhodne dohromady a pridajte k tomu stres a chorý človek s rôznými čudesnými chorobami je na svete [naštvaný]

257185

18.11.2011 11:34

RE: Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 257185

Ta čísla sice vypadají na první pohled docela děsivě, ale je otázkou, co by se stalo, kdybychom očkování plošně zrušili (a počkali nějakých 20-30 let). Když je neočkovaný sem tam nějaký jedinec (a všichni ostatní ano), tak se slušně daří zamezit epidemiím.

Tohle se dá jenom odhadovat, nedá se to příliš reálně studovat. Existují oblasti, kde lidé moc očkovaní nejsou ale nejedná se o obří městské algomerace typu N.Y. s obrovskou denní migrací. Takže Vaše srovnání je trochu nesprávné, protože vlastně hledáte komplikace jen očkování - existují, to je pravda. Ale nezkoumáte (a ani nemůžete) jak by vypadal pravý opak, tedy že by se prostě neočkovalo na nic...

Zkuste si ale představit, že by v tom případě, co ho popisuju, mohl existovat taky podobný seznam, kde byl místo asthma, ADHD, autizmu etc. figuroval černý kašel, tetanus, záškrt, obrna, tuberkulosa a podobně. Klidně by se totiž mohlo stát, že by v tomto případě byla ta procenta potom i o několik řádů vyšší a navíc se často jedná o smrtelné choroby.

Konečně, pokud se jewště trochu rozšíří bakterie odolné proti vzácným antibiotikům (což se právě děje) budeme si tohle možná moci vyzkošet v reálné praxi.. [pláč]

257240

18.11.2011 16:37

RE: Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 257240

Zdravím Kosk,

skúste trošku popremýšľať o "epidémiach", ktoré ste určite zažil. T.j. prasačia a vtáčia chrípka, kde tá prasačia bola vyhlásená Svetovou zdravotníckou organizáciou(WHO) za pandémiu!!! Mali ste pocit, že bola nejaká pandémia, okrem toho, že Vám to média (tie sú viacmenej vlastnené rovnakou skupinkou ľudí, ako farmakologické firmy vyvíjajúce vakcíny, lieky...) stále tvrdili? Prešli 2 roky a čo ? NIČ! "Strašný" vírus H1N1 spôsobil, že sa z jednotlivých štátov(aj Vašich peňazí) prelialo niekoľko desiatok mld. USD do (ne)správnych vreciek...

Prakticky neočkovaná, dobre odsledovaná populácia sú Amishovia:

Napr. :
V této komunitě jsou vakcinace novorozenců obtížně realizovatelné, protože porody obvykle probíhají v jejich domácnostech, obvykle za účasti porodních asistentek.
Kombinovaná vakcinace proti hepatitidě B bývá vnucována s odůvodněním, že údajně chrání novorozence proti onemocněním jater, která se však nejčastěji přenáší pohlavním stykem nebo injekčními jehlami mezi narkomany. I kdyby tyto vakcíny účinkovaly, měly by být naprosto zbytečné u dětí, jejichž matky nepatří mezi rizikovou populaci. Právě tyto vakcíny spolu s ostatními toxickými druhy, které bývají bezohledně aplikovány novorozencům, bývají spojovány s nárůstem výskytů autismu a syndromu náhlého úmrtí (sudden infant death syndrome – SIDS).

Dan Olmstead – autor internetových stránek „Věk autismu“ provedl v roce 1995 průzkum v oblasti Pennsylvánie, která je hustě obydlena Amiši a nalezl zde pouze tři případy autizmu. Přitom jedním z nich bylo čínské dítě, kterému bylo aplikováno několik vakcín ještě předtím, než bylo adoptováno do nové rodiny Amišů. Další byl celkem vzácný případ dítěte z rodiny, která podlehla masové propagandě a nátlaku lékařů a nechala své dítě naočkovat. U tohoto dítěte došlo k autizmu velmi brzy potom. U třetího zaznamenaného případu se autorovi nepodařilo zjistit žádné okolnosti, které mohly vést k onemocnění.

Okrem toho Amishovia žijú veľmi zdravým spôsobom života a napr. taký výskyt rakoviny je u nich o 72% nižší, ako bežný priemer.

Nepodliehajte všade prítomnej propagande, ktorá u "liekov", vakcín a propagovaní "chorého" životného štýlu je až údesná!

Ohľadom vakcín si pozrite video VAKCINACIA, ktoré som uviedol v komentároch k článku Vakcína Gardasil...z 1.11.2011 a porozmýšľajte zdravým rozumom. Máte to tam aj s komentármi rôznych grafov bežných chorôb lekármi, ktorí pochopili, ako ich systém oklamal.

A nepodliehajte žiadnej panike, ak budete žiť aspoň relatívne zdravým spôsobom života (fyzická aktivita,dobrá psychická pohoda v rodine bez závisti a stresu,konzumácia potravín a nápojov, bez chemických aditív...), nebudete lekárov,lieky a vakcíny vôbec potrebovať!

257259

18.11.2011 20:59

RE: Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 257259

Zdravím

Myslím, že ani jeden z nás jsme skutečnou epidemii/pandemii v zásadě nezažili. Za naší éry prostě zatím nebyla. To že se něco odhaduje dopředu a potom to dopadne jinak může být také omyl metody odhadu. Nezapomeňte, že v tomhle určitě tápeme, neměli jsme možnost si ty odhady moc ověřit, protože za dobu co je lidstvo provádí žádné dramatické pandemie nebyly. Až je budeme provádět 500 let...

Je klidně možné že Amiši jsou tací, jak je popisujete, a je klidně možné že to v chorobách, které uvádíte má nějaký význam. Ale zatím nikdo neví s jistotou jak velký. Možná máte pravdu. Ale jistota to zatím není. Amiši ale budou docela uzavřenou komunitou. Asi nežijí uprostřed velkého města a nejezdí metrem, nestýkají se se stovkami dalších a nelétají letady na dovolené k moři. Nepoflakují se po nákupních centrech a netráví čas na diskoškách a po hospodách, nemám pravdu?

Oni severoameričtí indiáni taky určitě nepotřebovali očkování proti neštovicím celé stovky let. (ono v té době, kdy jsme je nakazili stejně ještě neexistovalo, jde jen o myšlenkový pokus) Až do to doby, kdy jsme jim to tam úmyslně zavlekli a oni vymřeli. Možná by pro ně bylo lepší mít více autistů, nebo asthmatiků než hromadně vymřít na neštovice, kdo ví [mrknutí jedním okem]

Víte, já netvrdím, že nemůžete mít pravdu. Já tvrdím, že to ale z principu věci nemůžete potvrdit průkazným experimentem. Můžete to jen odhadovat z nepřesných vstupních dat. A ještě jich máte málo. Je to teorie a teorií to ještě chvíli zůstane.

Osobně se nedávám očkovat proti každé blbině (například proti chřipce) Ale jsem očkovaný třeba proti Hepatitis B, protože mám větší riziko jí dostat. V blízkém příbuzenstvu mám i některé z Vámi uváděných chorob. Bohužel. Ale nevím za co mohou geny a za co očkování a tak nesoudím ani jedno ani druhé.

Časem lidské vědění pokročí dále a myslím, že pokud někdo něco jednoznačně prokáže, tak se to nepodaří utajit. Ani té nejbohatší farmaceutické firmě. Podvody nakonec vždycky prasknou. Trvá to, ale je to tak.

257278

22.11.2011 16:42

RE: Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 257278

Zdravím Kosk,

možno Vy ešte tápete (nechávate sa očkovať...), ale neprisudzujte to prosím aj mne.

Najprv si musíte uvedomiť, čo je to imunita človeka alebo zvieraťa (človek je len vyšší druh zvieraťa).
Myslíte si, že keď španielska chrípka kosila desiatky miliónov ľudí v r. 1918-1919 dotklo sa toto ochorenie aj voľne žijúcich zvierat? Vírus H1N1...ten umelo nafúknutý z tej prasačej!
Ako vyzerala hygiena, výživa, stres alebo úroveň ľudí na sklonku 1. svetovej vojny?
Pozrel ste si video, na ktoré som tu nechal odkaz?

Čo myslíte, kto bude mať prirodzene vyššiu imunitu:
► človek "požierajúci" výdobytky modernej technologickej spoločnosti s množstvom chemických látok v potravinách a nápojoch
► človek s vyššie uvedenými charakteristikami, ktorý si nechá ešte dobrovoľne(!) vstrekovať ďalšie ľudskému organizmu cudzie chemické látky a patogény vo vakcínach
► človek, ktorý žije spätý s prírodou, konzumuje prírodné(bio) potraviny a nápoje (také už vlastne ani neexistujú, pretože už sú do určitej miery kontaminované vplyvom technologického "pokroku" ) a kašle na celú propagandistickú mašinériu médii

Preto som vybral ako vhodný príklad Amishov...Aká je pravdepodobnosť výskytu javu, že Amishovia budú do značnej miery zdravší, ako tí požierači Happy meal u McDonalda?
Na to si odpovedzte sám...

Viete...ja som žil v mladosti na Kysuciach, čo je taký Bohom zabudnutý kraj(našťastie) a také civilizačné "výdobytky", ako autizmus, detská skleróza, hyperaktivita, rakovina...som skoro vôbec nezažil!

Aby ste chápal Kosk. Ja nič netvrdím na základe nejakých prukazných experimentu. Ja to tvrdím, na základe školy života a informácii, ktoré sú už na nete bežne dostupné.

Každý si je strojcom svojho zdravia sám, ako aj zdravia svojej rodiny (napr. ak žena nielen počas tehotenstva fajčí, droguje...asi ten potomok nebude úplne zdravotne v poriadku)!
Ak konzumujete chemicky upravenú stravu, necháte sa oblbnúť informačnou mašinériou a nechávate sa očkovať a konzumujete liečiky farmakologických firiem, tak len "veľmi dobrá genetika Vašej DNA" dokáže zabrániť obrovkému zdravotnému poškodeniu Vás a Vašich potomkov...
A o to vlastne ide...
Je to vlastne len upgradovaný "nacistický program" výberu vhodných jedincov...
Boh každému dal možnosť výberu!

257489

27.11.2011 0:49

RE: Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 257489

Hezký den

Já netápu, mám na to jen jiný náhled nežli Vy.

Srovnávat volně žijící zvířata a lidi to moc nesedí. U nějaký myší či potkanů moc nesejde na tom jeslti jich polovina pojde nebo třeba 90%. Oni to nesledují a příroda s tím počítá. U licí se to takhle nebere, nebo ano?

Ten seznam je hezký ale kterých asi bude nejvíce? Myslím že ta třetí skupina to nebude. Tedy pardon možná někde v Africe ano, Ale tam je taky ta 50% nebo vyšší úmrtnost. Máme tam směřovat i v ČR? No, možná to Kalousek pro nás tak plánuje, ale cíl zdejších lidí to není. Uvažovat o tom jak je to fajn nemá valný smysl, protože to nikdy nepřevládne.

Víte uvedu taky příklad. Hypertenze, vysoký krevní tlak. Nebo cukrovka. Je celkem dobře prokázáno, že pokud bychom jedli tu Vaší biozeleninu, nesolili, nejedli uzeniny a další podobný srač... a neměli nadváhu, tak výrazně klesne nejen hypertenze ale i výskyt diabetu. Jako lékař ještě pamatuju dobu, kdy jsme se snažili lidi přesvědčit, aby se chovali jinak. Po řadě let marných snah se to vzdalo. Lidi prostě solit budou, budou žrát raději na husto klobásy nežli kedlubny a zelí, budou kouřit... Cílem je aby lidé hypertenzi neměli, jelikož jim to prokazatelně život zkrátí. A tak je cpeme těma, jak říkáte "chemickejma svinstvama"

Dožijou se déle. Jinak to nejde, Vaší, možná i lepší cestu není možné prosadit. Máte pravdu že je každý strůjcem... to je pravda.

Jenomže většína lidí se nestane Amiši. Vatšina nebude žít v Bohom zabudnuto kraji v Kysuciach. Většina bude naopak žít v městských aglomeracích, žrát hamburgery a tak dále. A ta opovrhováná západní medicína je hlavně pro ně.

Vaše škola života a informací je fajn. Ale na netu může každý napsat co ho napadne, i blbosti. Nerozeznáte je. Pamatuju si pár lidí, kteří se podlě některých z nich řídili. Nikdo z nich už tu není. Vybrali si špatné informace. Viděl jsem je pak občas umírat. Někteří z nich potom chtěli pomoci, pak, když už to nebylo možné. Nevím, jeslti někdy pochopili svůj omyl, ale už jim stejně pomoci nebylo.

Je jasné, že to nelze aplikovat univerzálně. Ale Vaše přesvědčení také ne. A statistika je docela přesná věc. Srovnejte průměrnou dobu dožití v civilizacích, které se řídí podle Vašich představ a třeba u nás.

Neříkám že děláme vše nejlépe. Ale dožíváme se déle. O dost déle. Mám službu, tak se půjdu podívat na nějaké pacienty a možná jim i předepíšu nějakou ošklivou západní chemii [mrknutí jedním okem] (Posledních asi pět slov berte jako vtip)

257707

19.11.2011 13:00

pouštění žilou

fist.of.heaven 213.?.?.?

náhodou takové šarlatánství není. možná bych mu dal přednost před pijavicemi, které se ordinují i dnes [smích]

257299

Příspěvků: 19

15.11. 09:12 baba_Blažková  Oponentské studie
15.11. 12:58  RE: Oponentské studie
15.11. 15:22 Kosk  RE: Oponentské studie
15.11. 17:14 baba_Blažková  RE: Oponentské studie
15.11. 21:00 te  RE: Oponentské studie
15.11. 21:45 Kosk  RE: Oponentské studie
19.11. 13:02 fist.of.heaven  RE: Oponentské studie
15.11. 16:51 Kysučan  BizniSS a zdravie
15.11. 21:57 Oldis  Povesi nekdo Maria Böhme za tu sprostou lež?
16.11. 21:08 baba_Blažková  RE: Povesi nekdo Maria Böhme za tu sprostou lež?
16.11. 22:21 imir  nevim
17.11. 15:42  Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..
17.11. 18:45 Kysučan  RE: Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..
18.11. 11:34 Kosk  RE: Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..
18.11. 16:37 Kysučan  RE: Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..
18.11. 20:59 Kosk  RE: Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..
22.11. 16:42 Kysučan  RE: Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..
27.11. 00:49 Kosk  RE: Zajímavý článek o testování léků a opět Gardasil na scéně..
19.11. 13:00 fist.of.heaven  pouštění žilou

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

84

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 158 čtenářů částkou 29 366 korun, což je 84 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 5

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 8

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 0

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Měnové kurzy

USD
24,24 Kč
Euro
26,92 Kč
Libra
29,92 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
25,21 Kč
100 japonských jenů
22,49 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
34,55 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 924,27 Kč
1 unce stříbra
432,89 Kč
Bitcoin
230 842,53 Kč

Poslední aktualizace: 30.5.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 563