Diskuze k článku

Bělorusko se připravuje na obranu proti agresi NATO

Příspěvků 37

11.11.2011 0:38

.. " A je to .."

steve 166.?.?.?

.. Belorusko je popirac a ma tajny program na aatomove bomby k vymazani z mapy a ...
.. neco huci v lufte. Asi Havel za kniplem ... [oči v sloup]

256897

11.11.2011 5:57

RE: .. Takle si to pan Vaclav Havel nepredstavoval

ivan_fojta 64.?.?.?

Reakce na 256897

Nebo si to humanista Vaclav Havel takto predstavoval.!!!?? Podobne jako Cechy ztratily ekonomickou zakladnu odtrzenim Slovenska , Tak Belorus ztratila veskerou ekonomickou zakladnu a ja povazuji prezivani Beloruska za Ekonomicky Zazrak!!!
Vsechno tam funguje "bez prepychu", myslim ze to jediny stat ktery rozpadem Ruska na tom skutecne vydelal i kdyz absurdnm zpusobem. Ja jsem si uz zvykl na to , ze se lidi stavaji presidenti i kdyz vedi, ze na to nemaji.

256905

11.11.2011 0:58

Autor je vtipálek

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Prý
> V posledních 16 letech Lukašenkova působení v prezidentské funkci zaznamenala země stabilní ekonomický růst, rostoucí mzdy a plnou zaměstnanost. [chechtot]

Inflace v 1. pololetí letošního roku dosáhla v Bělorusku 34%. Dle odhadu ekonomů se vyšplhá do konce roku na 100%. Tomu říkám "stabilní ekonomický růst". Lukašenko financuje svou diktaturu na účet úspor obyvatel. Jsem zvědav, jak dlouho mu to ještě vydrží.

256898

11.11.2011 1:27

RE: Autor je vtipálek

keduT 78.?.?.?

Reakce na 256898

úroveň informací spočívá ve schopnosti dát dohromady obyčejnou rešerši. Bělorusko sice má rekordní inflaci, ale zná také její přesnou příčinu, umí ji odstranit a s pomocí Číny, Iránu a Ruska se tak již stalo. Jinými slovy, před posledními volbami Lukašenko přehnal veřejné výdaje aby se zalíbil voličům. Pokladnu vyprázdnil více než si mohl dovolit. Hodní strýčkové mu pomohli pokladnu zase naplnit. Co za to budou chtít? [mrknutí jedním okem]

256899

11.11.2011 1:43

RE: Autor je vtipálek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 256898

Srandisto... EU, na rozdíl od totalitního Běloruska kde jen pár přiblblých disidentů placených z USA exhibuje, tak ta excelentní západní demokracie právě v EU imploduje do vlastních dluhů a FEDem pumpovaný dolar tomu vydatně napomáhá. Tak uvidíme, kde dřív naplno exploduje občanská revolta. V USA i v EU už začala. Máš spakované kufry?... Jenže kam se poděješ exote? Pro vás kapitalisty bude co nevidět všude horká půda pod nohama... Jó když se seje vítr...

256901

11.11.2011 7:21

RE: Autor je vtipálek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 256898

A Vy väčší.
Vy ste v Bielorusku boli?
Radi počúvate drísty?
Obrana Bieloruska je aj obranou Ruska.
Myslíte si, že Lukašenko takto rozpráva bez "krytia"?
Schyľuje sa k záveru a súmraku Západu. Ešte stále Vám to nedošlo?

256906

11.11.2011 8:38

RE: Autor je vtipálek

kerob halibos (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 256898

Jo, jo odhady ekonomů. To je něco jako odhady numerologů. Jestli je Lukašenko diktátor, tak co je potom EU komise? Co je Baroso a spol? Co je Šarkozi, Merkelová? To jsou takový demokraté, že když zjistili, že Řecký premiér chce vyhlásit referendum a nechat na lidech, aby si rozhodli o svém osudu, tak málem Řecku vyhlásili válku. Ale, to je asi košer a demokratické. Poslední dobou se mi Vojto, zdá, že nerozlišujete propagandu od celkem zřetelných věcí. A to je škoda. Jinak samozřejmě je to Váš názor a já s ním pouze nesouhlasím. Nic osobního v tom nehledejte.

256907

11.11.2011 10:01

RE: Autor je vtipálek

jan vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 256898

to jsou jen čísla, ale byl jsi tam? viděl jsi jak to tam skutečně vypadá? Rozdíl mezi Běloruskem a zbytkem ruska je asi takový jako mezi náma a podkarpatskou rusí a upřímně bych si přál, aby třeba cesty se u nás stavěly a rekonstruovaly stejně rychle a ve stejném rozsahu jako v Bělorusku. Lidi tam jsou spokojení, není tam nezaměstnanost, je tam masivní bytová výstavba.

256909

11.11.2011 14:49

RE: Autor je vtipálek

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 256909

Jo rozdíl mezi tím když někdo vyprázdní státní kasu aby investoval do infrastruktury a tím když ji vyprázdní aby obohatil kamarády a vedl války jaksi Vojtovi nedošel.

Dva na tom můžou být na první pohled stejně, jeden zaplatil všechny účty a opravil barák zatímco druhý vše prochlastal, takže oba nemají nic. Pokud ale tomu alkoholikovi zbyla stovka v kapse, kterou v opilosti včera přehlédl, tak podle Vojtovi logiky je na tom lépe.

256929

11.11.2011 14:55

RE: Autor je vtipálek

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 256898

Vojta je sedmilhář - nejprůkaznějším je rozhodnutí BěloRuska z před několika dnů opustit závislost na ratingových agenturách "dýmů/krásy".
A spolehnout se nově na rating Dagong Global Credit Rating Co., based in Beijing... http://europe.chinadaily.com.cn/business/2011-11/0...

Vložený obrázek

Tzn. nediplomaticky znamená, že BěloRusové vystrčili na "dýmů/krásy" pozadí - a již nikoho na Západ od svých hranic nepotřebují a nebudou mu poklonkovat - natož se nechávat vydírat / a vySSávat..

Už není ani třeba dodávat, že ve zlém Lukašenkovu BěloRusku gastarbeitují oVčané EU z Litvy a Lotyšska.
O životní úrovni zlého BěloRuska oproti dříve pravicující a se Západem se zahazující Ukrajiny raději ani nemluvě...

Kam dále směřuje zlé BěloRusko? O tom žádná[smích] http://philatelynews.com/2011/belarus/joint-issue-...

Nejen my ne/philla/telisté se máme na CO TĚŠIT!

Vložený obrázek

256930

12.11.2011 23:41

RE: Autor je vtipálek

mo 85.?.?.?

Reakce na 256930

Už jenom opustit závislost na tom zlém pravicujícím a lídlujícím IMF a v Bělorusku může konečně začít ráj na zemi [chechtot]
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/140008-belorusko-zavadi-zcela-volny-kurz-rublu/

256968

13.11.2011 8:06

RE: MO je vtipálek

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 256968

Od té doby, co zlý Lukašenko panuje v BěloRusku je/bylo HDP neustále rostoucí:

Vložený obrázek

Není na škodu srovnat "panování" zlého Lukašenka s Poučkováním Prof Big Toonnela za jeho pravicujících a zbídačujících hrůzovlád do 1998
/ a nyní jeho pravicujícího a dalíkujícího KomSoMolu od 2006:

Vložený obrázek

256970

13.11.2011 9:28

RE: MO je vtipálek

mo 85.?.?.?

Reakce na 256970

Výsledek diktatury vašeho hrdiny Lukašenka je, že dnes musí škemrat u toho zlého IMF o finanční pomoc a skákat jak IMF píská aby ji dostal. To prostě neokecáte a můžete sem dát klidně ještě 50 tabulek. Na vašem místě bych si našel serioznějšího hrdinu kterého budete oslavovat.

256972

14.11.2011 21:05

RE: MO je vtipálek

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 256972

Všichni skáčou (používám vaše pejorativum) jak IMF píská. Na všech kontinentech. A někteří skákající zvládnou ve vzduchu i kotrmelec.

257035

11.11.2011 13:21

Obzvlášť vydařený článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Člověk se dozví zároveň o Bělorusku a zároveň i o tom, jak to asi mohlo být u nás se vznikem Havla.

Informování NED o Bělorusku jsme v praxi mohli vidět zrovna včera na Blistech: Svobodu pro Alese Bjaljackého! http://blisty.cz/art/60936.html

Jinak ten Lukašenkův nápad s teritoriální armádou stojí za pozornost. On mimo jiné do pozice náčelníků armád jmenoval gubernátory oblastí (čili teď mají generál-gubernátory) a i ostatní čelná místa ve sborech budou mít klíčoví státní činitelé. On to zdůvodňuje tak, že tihle lidé by s pádem systému mohli nejvíc ztratit, a proto budou mít největší zájem bránit stát až do konce. To je třeba hezká myšlenka...

Jo a na Kaddáfího projev v OSN 2009 jsem koukal minulý týden a vřele doporučuju. Trvá to sice 2 hodiny, ale člověk u toho může dělat něco jiného a občas zbystřit. Některé myšlenky by se daly tesat. Třeba jak říká, že nejsou piráti Somálci ale ti, co jim loví ve vodách. No nezlikvidovali ho pro nic za nic.

256923

11.11.2011 13:35

Poperestrojková historie Běloruska

quido2 81.?.?.?

je převědčivým dokladem, snahy Západu o podmanění Běloruska. Kupř.: před prezidentskými volbami 19.3.2006, stálo na náměstí v Minsku stanové městečko. Převažovali polští studenti. Občané Polska a Ukrajiny se v té době aktivně zapojili do organizovaných protestů. Svědčí o tom i zatčení polského velvyslance v Bělorusku Mariusze Maszkiewicze a dalších 21 ciziců (mimo studentů),kteří se protestů zůčastnili.

V Praze byla ustavena exilová vláda Běloruska. Finančně je opozice podporována z USA, EU i z ČR, která podpořila běloruské vysokoškoláky částkou 20 mil. Podle mluvčího americké vlády je taková podpora nutná a je demokratická.

Nechyběl ani Havel(dle šotu ČT), který s malou delegací směřoval k běloruskému velvyslanectví, kam nebyl vpuštěn. Havel vhodil petici do schráky na dopisy a poučil nás, že zlu se musí čelit hned od počátku.

Také[vyplazený jazyk]RAGUE SOCIAL SCIENCE STUDIES. (Fakulta sociálních věd UK a Filozofická fakulta UK -rok 2006) Je to vlastně analýza budoucího vývoje Ruska a jeho spojenců. To nám dává představu o směřování zahraniční politiky Západu.

256925

12.11.2011 7:50

Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Neznas svou minulost nemuzes delat ani svou pritomnost, takze,spravne by melo byt"Belorusko se pripravuje na agresi krestanskych zemi vedenych chazarstvem,tak,jak kdysi na Velke Rusy se stretli vojska Rusu-slovanu s mongolsko tureckymi kmeny predelane na Chazary,kdysi "Zlate hordy" pred jejiz krveziznivou povahou se trasla cela Evropa, dnes ,nam delaji nasi vlastni vladu.Prikladne , NATO poslalo spanelske letce,pod vedenim zida-chazara Benjamin Nemenovskeho,jez se sam prejmenoval na Clark, a ten naridil,co by general letectva bombardovat. Belehrat,zabijet, krestany, s krestanskymi letci
Pro Vasi informovanost nahlednete do judaisticke ecyklopedie.
Khazar-Wikipedia, the free encyclopedia.
Are the Modern -Day "Jews" Really JEWS?
Dnes 90% vsech tak zvanych zidu v Israelu,jsou puvodem Chazari, nemaji naprosto nic spolecneho s Bibli a uzemim Palestiny.
http://english.turkcebilgi.com/Khazars
To same USA general Norman Swatzskopf, pod jehoz veleni byli i vojaci z krestanskych zemi Evropy byli pouzity proti Irackym vojakum, Israel a zide v Evrope a v USA se v bojovem zapoleni nijak neukazali.
Dwight David Eisenhauer, zidovsky general,opet dostal pod sve veleni spojenecke vojaky ze vsech moznych krestanskych zemi.
Takze,kdo zautoci a nebo si najde duvod proti Belorusi, zejmena,kdyz francousky a britsky premier jsou tak zvani zide-chazari.*Conversion to Judaism and relations with world Jewry
Who is a Jew?
Jewish communities had existed in the Greek cities of the Black Sea coast since late classical times. Chersonesos, Sudak, Kerch and other Crimean cities possessed Jewish communities, as did Gorgippia, and Samkarsh / Tmutarakan was said to have had a Jewish majority as early as the 670s. The original Jewish settlers were joined by waves of immigration fleeing persecution in the Byzantine Empire, Sassanid Persia
Jinymi slovy na zaver,pokud si pustite do vedeni statu Chazary at uz jakemkoliv prevleceni a se zmenenymi jmeny,tak muzete pocitat,ze vase deti a vy samotni bude zapojeni proti Belorusi a nebo jine zemi,jakozto jste byli proti Jugoslavii,a ucinkujete v Afganistanu a Iraku, Chazari nepotrebuji vlastni vojsko, maji na to uzitecne idioty-nebo take otroky.
Na internetovych linkach se muzete presvedcit,kolik,tak zvanych zidovskych vojaku bylo v bojove akci proti Iraku, general,taky Chazar by Vam to mohl rici.
Nakonec i v druhe svetove valce pres sto ruskych generalu bylo zide-chazari,jez hnali Rusaky na ztec proti nemeckym kulometum, beda tomu,co se zastavil, tak mu NKVD "pomohlo."Kdo byl NKVD?
Why did so many Russians die in World War II?
[Dec 5, 2007] Why did so many Russians die in World War II? 1. the Russians were ... 10) Russian troops under General ... How many Americans died in World War II? 4. How many Jews died ... ~ by Halskiisaklink ( 9 comments )
Kdo, byl vrahem polskych dustojniku a polske inteligence v KATYN?
www.answerbag.com/q_view/500664

256951

12.11.2011 13:47

RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 256951

Pane Nohejle, v podstatě máte pravdu, jen bych oponovala té "Zlaté hordě" a Chazarům jako takovým. Zlatá horda (Orda) bylo uskupení Slovanů, bojujících právě proti násilnému a velice krutému pokřesťanšťování, vlastně trestné výpravy proti zdrádcům. Žádná "krvežíznivá povaha", to jen "povolená" historie z nich tohle udělala, taky je spojila s jakýmsi mongoloidním národem nebo Turky. Orda ve skutečnosti byla nejlepším výběrem slovanských bojovníků, bránících se páchaným krutostem a podmaňování své země.
Jestli vás tohle téma zajímá, je docela dobré přečíst si (pokud jste nezapomněl ruštinu) Fomenka+Nosovského. Je tam mnoho zajímavémo... třeba o "metodách" šíření křesťanství (Evropa byla na tom po mém soudu ještě hůř, než ubohá Amerika s Indiány), o onom nevysvětlitelném "nedostatku" písemných záznamů z období ranného středověku, odkud byla dynastie Romanovců, proč katolíci tak nenávidí protestanty atd. Není to žádný esterický ani nacionalistický výplod, jde o seriózní práci, podloženou seriózními (dochovanými) prameny.
A Chazaři? [smích] Jsou jen služebníky svého pána, nic víc...žádní vládci, určující "běh planety". Rod skutečných pánů sahá daleko dál... až za pyramidy. Od nich pocházejí také některá náboženská učení, včetně judaismu. V poslední době se pro ně užívá označení "kabalisté", což se mi jeví jako dostačující. Proto ty různé "tajné spolky" mocných, proto různé rituály v magických datech a operace pod zvláštními jmény.
Judaismus kabalu sice využívá, ovšem nevymyslel ji. Tu dostal "půjčenou" od svých bohů, později byla vpašovaná i do křesťanství. Tuhle temnou magii můžou praktikovaz jen velmi zasvěcení, protože se nezřídka "kouzla" obracejí proti těm, kdo je vyvolali. V historii viz "tvoření golemů", což není jen pražský případ, je jich zaznamenaných povíc. Golem není oživené stvoření z hlíny uplácané. Jde o živou bytost, ze které šém (žádná hliněná kulička, vkládaná do čela, ale magické znaky, napsané v určitém pořadí na čelo) udělal "biorobota". Po odstranění znaků bytost zemřela.
A abych to nějak uzařela, protože to s článkem příliš nesouvisí. V podstatě jde pořád o jedno a to samé: "nic jiného nemusíš dělat, jen se mi podvolit". Bělorusko je jedna z mála zemí, která se nepodvolila, ač na ni uvalili omezující sankce. Ukrajina je pořád ve hře, zatím odolává "kritice nedemokratičnosti", do které se zapojili i naši vládní zaprodanci. Lotyšsko i Litva tak nějak vědí, do čeho spadly, ovšem nevím, jestli se ještě můžou z toho marastu vyhrabat.

256955

13.11.2011 2:33

RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 256955

Dejme slovo nejpovolanejsim:That the Khazarian nobility were officially converted to the Jewish religion is clearly acknowledged by Rabbi Dan Cohn-Sherbok:

"Khazars (Chazars; Hazars). Turkish or Finnish tribe which settled in the lower Volga region. From the 8th to the 10th centuries the Khazar state extended westward as far as Kiev. In the 8th century a Judaizing movement manifested itself among the people and their king, Bulan, and thousands of nobles converted to Judaism. The central theme of Judah ha-Levi's Kuzari is the legendary disputation which resulted in this conversion. Chasdai ibn Shaprut believed that the Khazars were one of the Ten Lost Tribes of Israel; according to tradition, he entered into correspondence with their king, Joseph, in the 10th century" (The Blackwell Dictionary of Judaica, p.290; c1992, Blackwell Publishers: Oxford, England).
Ted se tedy podivame na ty "slovany", jak pisete,ja jsem nasel toto:Variant Army List: #154c Golden Horde (1251 AD - 1556 AD)
Based upon DBA Army Book IV, army 47.
This army represents the Khanate formed by Chinghis' grandson Batu (from whose golden tent they took their name) and their successors, including the Khanate of the Crimea and that of Kazan.
The tremendous list of enemies above includes a minor error. Army #127 should be split into two: #127a (Early Samurai) and #127b (Later Samurai). Both of these armies have the Mongols in their enemies list; like the two parts of army #159, the two versions of #127 should be listed separately.
The list of enemies has some omissions, as well. The Early Polish (#122) fought beside the Teutonic Knights at the battle of Leignitz; since that battle is the reason for the inclusion of the Teutonic Knights in the Mongol enemies list, it should suffice to justify the inclusion of the Early Polish as well. After they conquered the Kipchak Turks, the Mongols also extinguished the Volga Bulgars early in their foray into Russia, 1239 or 1240. It is not clear if the Volga Bulgar army is properly represented by army list #147, the "Later Bulgars", as that list is clearly being used by the Bulgar Empire (that thorn in the side of the Byzantines); if not, there is no DBA army list for the Volga Bulgars.
The Early Hungarian (#119) list ends after the Mongols extirpate King Bela and his entire army of 80,000 at the battle of Mohi, killing nearly every man in the army.
Dnes,hodne, Madaru jsou puvodem Chazari a tak najdete i zminku,jak se mnozi mladi zide uci madarsky, nebot povazuji Madarsko za druhou Chazarskou zem, proto mnozi Madari tvrde trvaji na tom,aby pristehovalectvi tak zvanych zidu bylo zastaveno- to vse ma hluboke historicke pozadi a Madari dobre vedi,zide to vedi v Madarsku take.
Why the Modern Jews Are Not God’s Chosen People
Why the Modern Jews Are Not God’s Chosen People. World ... of the Edomite population merging with the Jews is often overlooked. But it is not really any secret. Many modern ...
www.israelect.com/reference/WillieMartin/Modern_Jews
; Kniha;Posledni Chazari na Podkarpatske Rusy.

256969

13.11.2011 8:22

RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

Karel2 88.?.?.?

Reakce na 256969

Chapu to tak, ze pravdu ma ten komu ty veris, tj. nemecke skole historie? To je ta historie co jejiz zaklad by napsat v 17 stoleti?

To je ta skola co pise, ze cele madarsko je tvoreno madari, pritom v kronikach starsich 17 stoleti je psano, ze kolem cele budapesti a po celem madarsku cely venkov krome tzv. nobility mluvili vsichni slovansky?

To je ta skola co rika, ze Trakove jsou kmenem Reku, ale opet se nemluvi o kronikach co napsali sami rekove a vnich se pise prekvapive, obyvatelstvo krome nobility mluvi slovansky...

To je ta skola co rika, ze arijci jsou germani a pritom genetika ukazuje, ze oblasti co znaji arijce jsou obsazeny lidem kteri maji v krvi R1A1. Coz se prekvapive kryje s narody co i na zapade uznavaji jako slovanske? Prekvapive tyto R1A1 jsou i ve svedsku...

To je ta skola co rika, ze slovanum dali pismo i kalendar az latinove? A pritom na rusi byl kalendar co dnes rika, je rok 7520, a kdyz na stare fenicke pismo A i B pouzijeme staroslovencinu da s cist?

Ty kravo, ja jsem vsoku, za sovetu se napsalo sobetsky vedec napsal to ci ono je to pravda, ted na zapade napisou je pravda toto (tak jako v berline ci vidni psali pred 1918 ci mezi 39-45) a je to pravda. Nohejl u Kulhanka mel vetsi kriticke mysleni jak ty....


P.S. Ja nerikam, ze toto vse co jsem ruzne nacetl je pravda, ale nerikam, ze prtavda je i to co napsali nemci, anglosasove a me ucili ve skole je pravda taky...

256971

13.11.2011 11:17

RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

quido2 81.?.?.?

Reakce na 256971

Budu se opakovat, je to ale nutné.

Slované,konkrétně Rusové, mají dokonalý artefakt, který vyvrací západní spekulativní historii. Je to nález kamenné desky, kterou profesor A.N. Chuvyrov z Baškirské státní univerzity nalezl v roce 1999 v jižní části Uralu, poblíž vesnice Chandar. Tato deska je částí 3D reliéfní mapy západosibiřské oblasti a byla vytvořena technologií která přesahuje schopnosti naší současné civilizace.

Nikolaj Levašov píše,, že deska je částí volumerické mapy a obsahuje takový stupeň detailů, jejíž zmapování vyžaduje nejméně vesmírné družice dnešních schopností.

Předpokládá se,že takovýchto kamenných desek bylo celkem 348, které dohromady tvořily kompletní 3D mapu naší planety. Drtivá většina z nich je nejspíše ztracena nadobro, poté co "prznitelé ruské historie" rozšířili svou moc na v 18-19 století nově získaná sibiřská teritoria, a zde zavedli jimi prosazovaný povolený názor na minulost.

I přesto v dokumentech z 18.století se dochovaly záznamy o existenci nejméně 200 takových desek. Falzifikátoři historie, podporovaní Romanovci, a z nichž téměř všichni byli cizinci, nikoli Rusové, zničili během 19.století téměř všechny fyzické důkazy o existenci Slovansko-Árijské Védické Říše, v té době už zaniknuvší, ale ještě o 100 let dříve všem v Evropě známé jako Velká Tartárie (Tartária Magna/Great Tartary).

Staré knihy byly zničeny a nově napsáné byly mírně "poupraveny", takže neobsahovaly žádnou zmínku o Slovansko-Arijské říši. Období před 10.stoletím v Evropě bylo prohlášeno za dobu temna, století barbarů, jež byli osvíceni teprve návratem vzdělanosti Svaté Říše Římské.

Západní historikové a politologové v tomto prznění historie vynikají i v současnosti. Především ve vztahu ke Slovanům. A pokračují i v současné době. Např. když popisují a vysvětlují barevné revoluce v poskomunistických zemích, nebo aktuálně, dění v Bělorusku. A nejsou to pouze tyto disciplíny. Týká se to i alternativních přístupů tisíciletími ověřených morálních norem a řádu, bez kterého nepřežije žádná civilizace. Qui bono?

256974

13.11.2011 12:25

pro pana Karla a Quida

Lin 85.?.?.?

Reakce na 256974

Staré záznamy se ničily už od ranného středověku (shořely) a s cílenou "úpravou" dějin se začalo někde v polovině 17.stol.
Ono je to dost divné, když od Řeků nebo Římanů se dochovaly záznamy skoro o všem, včetně hospodářských "uzávěrek" - a najednou tu je víc jak tisícileté období "evropského temna" a tvrdí se, že jako ti evropští primitivové neuměli psát a naučil je to až Cyril s Metodějem, takže záznamy být nemůžou. A jediné, co existuje, pochází od "vzdělaných kleriků".
Dynastie Romanovců je původem z Německa (Oldenburgové) a celou ofic ruskou historii pro ně sepisovali také Němci - Bayer, Schlözer a Müller. Rovnítko mezi významy slov car a chán bylo v Rusku ještě v 19.stol.
Ke Karakoru - stará mapa (Tabula Russia vulgo Moscovia, Frederik de Wit, Аmstегdаm, са 1670) označuje místo na Donu jako Karakorum (použitím latiny je tam přípona -um). K válčení a vojenským základnám se pojí také místa (oblasti), které mají dneska příponu -stán (stan). Pochází od obyčejného slova "stan", což označuje vojenský "mobilní" příbytek. Bez zajímavosti není ani slovo "saraj", které označovalo velké vojenské sklady.
A staré záznamy nebyly upraveny "mírně", ale celkem dost... [chechtot]
Zdravím a díky.

256977

13.11.2011 14:33

RE: pro pana Karla a Quida

quido2 81.?.?.?

Reakce na 256977

Milá Lin,

nebezpečí, které se skrývá v pravdivé historii je bez přehánění katastrofální, především pro anglosaské země. Vzpomeňme generála Alberta Pike, který ve své metodice NWO naplánoval velké revoluce a tři světové války. Předpokládal také válku náboženskou. Víme, že revoluce byly dvě, Velká Francouzká a VŘSR 1917 v Rusku. Proběhly také dvě světové války. Nebezpečí třetí světové náboženské války je nyní aktuální. Je to také lpění katolické církve na dogmatech, které je do budoucna neudržitelné.

Co učí katolická církev.
Malá biblická konkordance (1953) II.vydání-Josef Štifter.
-Abrahamův příchod do Kanán r.2137 př.kr.
-První kniha Mojžíšova 1850 př.Kr. Spisy Nového zákona pak vznikly v první polovině 1.století našeho letopočtu.
-První kniha Mojžíšova kteráž slove Genesis (počátek). Obsahuje stvoření světa, prvotní dějiny člověka a národa Izraelského. Nejstarší kniha, dokument dějin.Máme zde prvotní dějiny. Mojžíš mohl čerpat zprávy z podání zachovaného. Nejsou vyloučeny ani písemné dokumenty, neboť písmo bylo známé již dlouho před Mojžíšem.

Téměř tisíc let před Mojžíšem, byla již uceleně sepsána celá védská literatura. Védské písemné záznamy jsou však starší o celé desetitisíce let. Na dně moře bylo objeveno potopené město Dváráka, které popisuje Šrímad- Bhágavatam a Mahábhárata. Donedávna bylo toto sdělení považováno za mytologii. Dále v Egyptě, v Nag Hammádí, byly objeveny po 2.sv. válce ranně křesťanské Gnostické spisy. Tyto spisy dokazují, že celé pasáže Bible jsou spekulativní, byly účelově sepsány později.

Také Slovansko-Arijské Védy jsou plné dokladů, nikoli pouze dohadů, neboť se opírají o dokladový materiál artefaktů. Jedním z nich je i fragment kamenné desky, která byla součástí volumerické mapy naší planety. Podle slovanského kalendáře je nyní (2011) rok 7519. Toto datování bylo zavedeno po vítězné válce mezi Arímií a Ruskem. Arímie je název starověké Číny. Vítězství bylo tak významné a finální, že předkové Rusů zvolili den podepsání mírové smlouvy- 22.října podle současného kalendáře-jako nový referenční bod počítání času.

Gnose jest zření, bezprostřední poznání. Gnos-texty jsou ranně křesťanské spisy, ve kterých je vize Otce jako autora prostoru, toho, ze kterého vznikly všechny prostory. Shoda s Vedántou a buddhizmem je v celých pasážích Gnos-textů zcela zřejmá.

Historie západní filozofie je proti Vedántě zanedbatelná. Spadá do doby 600 let př.Kr. Tato filozofie se dělí na pět tradičních oborů, počínaje gnoseologií. Gnoseologie je tedy věda o poznání a gnostikové jsou její znalci a hlasatelé.

256978

15.11.2011 20:35

RE: pro pana Karla a Quida

Lin 85.?.?.?

Reakce na 256978

Pane Quido, každý člověk, kterému ještě nestačili "zarámovat" pohled do úzké a povolené štěrbiny, se musí dříve nebo později začít ptát na bílá místa a trhliny. Jsou totiž dost zřejmé a odpovědi buď úplně chybí - nebo jsou tak "záhadné", že jim nerozumí ani sami dotázaní. A ano, mám nejasný dojem, že "všechny cesty vedou do Říma". Zvláštní, že pokud jde o staré texty jiných národů, odkazují je do mýtů a bájí, přitom prakticky "západní" historii postaví na Bibli (včetně existence kmenů izraelských). Jenže to, co se již stalo, nejde odestát a věřím tomu, že pravda o historii civilizace stejně vyplave - ať už je to někomu milé nebo ne. Ono skutečně jde o historii celé civilizace - ne jen o historii Slovanů, jak se (i tady) mnozí mylně domnívají. A to, co se děje se světem nyní, má přímou souvislost, takže se tímto i omlouvám editorovi za (zdánlivé) odbočení od tématu Bělorusko.
A vás moc zdravím, pane Quido.

257094

16.11.2011 10:52

RE: pro pana Karla a Quida

quido2 81.?.?.?

Reakce na 257094

Poslyšte Lin, já vám nakonec začnu psát zamilované emaily jako Steve. Berte to ale s rezervou, jsem už starej dědek.

Máte přehled a jako cíl vidíte pouze PRAVDU, která svou nadčasovou silou, může lidskou civilizaci zachránit. Hezky jste odpověděla panu Karlovi (reakce na 256 979): Při bližším zkoumání se objevuje, že předkládaná historie je historie kolonizace, kde poražení jsou vyhlazovaní až do úplného popření jejich existence.

Pokud se jedná o Egypt, tak jsem se ve Vedách dočetl, že jeho kořeny jsou indické. Na území dnešního Iránu se odehrála velká bitva, ve které vojska manua Veny byla poražena. Poté manu Vena s celým národem a zbylým vojskem opustil domovinu a usadil se na březích Nilu. Různí králové se svými vojsky a národy, kteří stáli v bitvě po boku manua Veny a byli poraženi, se pak uchýlili do hor Kavkazu. Lidstvo proto potřebuje novou, nekompromisní a pravdivě zpracovanou, skutečnou historii lidstva.

Mimoto existují zákony příčiny a následku, které nelze rozdrtit, spálit či zničit jakoukoli silou a násilím. Jeden z nich nám sděluje: Nedělej si plány, jak získat štěstí a zahnat neštěstí. To se ti nikdy nepodaří. Jen se Mi odevzdej." Živá bytost nepřijímá jasné pokyny Bhagavad- gity, a proto se dostává do trvalého zajetí zákonů hmotné přírody. Tím ovšem nepopírám důležitost Bible nebo Koránu. I mezi námi dvěma existují rozdíly v chápání Absolutna, přesto hájíme a hledáme pravdu. Troufám si říci, že nám jde i o dobro lidského pokolení. Žádné postranní úmysly tím nesledujem.

Takže se mějte dobře, zdraví Quido. [smích]

257121

16.11.2011 22:23

RE: pro pana Karla a Quida

Lin 85.?.?.?

Reakce na 257121

Kořeny Egypta nevylučují to, co jsem napsala. Já vím, že to asi zní hodně šíleně, já nevím, jasno nemám a stále jen hledám. Musí to mít nějaký důvod, proč se všechno tak najednou zkazilo. Několikrát jste citoval Levašova a zrovna ten vysvětluje i Egypt (infiltrací rasou "šedivých"[mrknutí jedním okem]. No... snad se všechno časem ještě vystříbří...[smích] Ale základ je opravdu ten, o kterém píšete = pochopit, co se děje, proč se to děje a tím získat představu o "nepříteli", poznat jeho techniky a skutečný cíl. Protože to, co známe a co nám jako "náhodou" dovolí zjistit, je vějička "s účelem". Poslední dobou je všechno jen víc zmatené a návnad nepřeberně. Těžko to psát sem... to už bychom fakt mohli editora naštvat.
Zatím marně hledám důvod, proč jsou současné (a zběsilé) ataky právě na místa, která nějak s utajenou historií souvisejí. Irák, Írán, Afghanistán, Pákistán, Egypt, Libye (s rozsáhlými městskými komplexy v poušti) - vlastně celý Střední a Blízký východ.
PS: Pobavil jste mě svou první větou. Chudák Steve... co jste mu to přisoudil? [velký smích] Žádný mejlík mi nikdy nenapsal, byť by to bylo něco třeba na způsob statistickýho výkazu. Ten vám dá, až si to přečte... [chechtot]

257140

13.11.2011 11:38

RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 256969

No jo, no... když ona předkládaná historie je tak tvárná. [smích] Proto jsem vám doporučila také jiný zdroj, abyste mohl porovnat. Třeba to, jak se usilovně hledají nějaké pozůstatky po bájném Čingizchánově městě Karakorum a nenašlo se nic... Dneska se (trapně) odkazuje na jakousi mongolskou vesnici, kde se ale nenašly žádné pozůstatky po velkém a bohatém městě. Překvapivě (pro vás asi) se ale nacházejí hojné pozůstatky bohatých a velkých měst v oblasti na Donu, poblíž řeky Karak. Také mnoho dnešních míst v široké vnitroruské oblasti má v názvu cosi společného s Karakem. Koneckonců... donské knížectví prokazatelně existovalo ještě někdy v 17.stol. a Kazači (kozáci. kazaši...jak kdo to přeložil), nejobávanější slovanští vojáci, jsou známí i nám dneska.
Chrám Erdinicu - další "artefakt Čingizchána" - byl založený až kdesi okolo r. 1590, kdy už ten chudák dávno putoval po věčných stepích a město Karakorum bylo údajně již několik stovek let "znčeno čínskými nájezdníky". Navíc Čingizchán je na opravdu starých vyobrazeních vykreslován jako vysoký muž s rezavým vousem. Dost divné na Mongola, ne? [smích]
Ale nebudu vás nijak "lámat"... Je to věc názoru a informací, kterým kdo dopřává sluchu. Ona celá ta dnešní známá historie bude muset v nejbližší době doznat velkých změn, protože "trhliny", které již má, jsou nezalátovatelné. Viz tvrzení, že ještě někdy před 10 tis.lety jsme tu pobíhali s klackama a spali ve větvích - a dneska mají nálezy celých ohromných městských komplexů, starých někde 32 tis. let. Mají také pyramidy na evropském území - a jsou daleko starší, než ty egyptské. A to se pak těžko pasuje do nejméně tisíciletých "chlívečků" současného podání historie.
No nic ve zlém... vašich komentářů si velice vážím a jen jsem se nyní snažila o váš "širší" pohled. Když se totiž zaměříte jen na ty Chazary, uteče vám mnoho okolo. Chazaři jsou titž jen ruce, nikoliv hlava. Zdravím a díky za reakci. [smích]
PS: Omlouvám se za chyby, které jsem nasekala včera a možná i dneska. Spěch a nesoustředění, no...

256976

13.11.2011 15:19

RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 256976

Historicka pravda neexistuje. dejiny jsou psane ruznymi narody tak, aby inspirovaly mlade lidi k patriotismu a k sebeobjetovani. vsiml jsem si toho ctenim dejepisu pro ctvrte tridy v mexiku. ty historicke osoby, ktere v evrope a usa byly povazovany za lupice jsou v mexiku hrdinove. tedy, dejiny pisi vitezove a musi se dobre cist pro ty kteri jsou popsani, aby jejich deti se objetovaly ze benefit tech kteri je poslou branit svuj majetek a politickou posici.

256979

15.11.2011 20:47

RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 256979

Počkejte... nejde přeci jen o národní historie. [smích] Máte pravdu, že historii civilizace, kterou nám předkládají, psali vítězové. Také máte pravdu, že označení "hrdina" záleží na tom, z které strany se díváte a která ze stran je právě u moci. A v každé bitvě to bylo o oslavách vítězství pro jedny a pláči a neštěstí pro druhé. Nejsem si ale jistá, jestli by v podání historie mělo jít právě o tohle. Při bližším zkoumání se objevuje, že předkládaná historie je historií kolonizace, kde poražení jsou vyhlazováni až do úplného popření jejich existence. [smích]

257098

14.11.2011 21:27

RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 256955

Tyhle rituály?

257037

15.11.2011 21:04

RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 257037

Ano, tenhle taky. Své pokračování měl i při "pietní akci" .
K rituálům patří také laikovi celkem nepostřehnutelné opakování určitých slov, gest nebo obrázků.
Vím, že pravděpodobně zapůsobím jako magor, ale napíšu vám "cosi" z Véd jako vodítko. Ostatně... když jiní mohou užívat na podporu argumentů citací z Bible... [smích]
Už Egypt "je špatně". S-A Védy uvádějí původ lidstva z těchto souhvězdí: Lev, Velká a Malá Medvědice, Drak, Ohnivý Had a Kassiopeia. Souhvězdí Velký Pes se svou hvězdou Sírius (posvátná hvězda egyptská) mezi nimi není.

257100

16.11.2011 14:49

RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

quido2 81.?.?.?

Reakce na 257100

A když jste se zmínila o hvězdě Síriu, tak i o této hvězdě jsou informace rozdílné. Pro mě jsou stále seriozním vodítkem Védy, které se nemění jako moderní astronomie. Védy popisují 14 planetárních soustav v našem vesmíru a dále tvrdí, že existují mimo našeho vesmíru nesčetné další vesmíry, a uvádí další informace, které jsou pro naší současnou úroveň poznání zcela nepochopitelné. Je leké označit je za mytologii, či bláboly, ale takováto filozofie vede pouze ke zmatku.

Pokud se jedná o samotný Sirius, tak kupř.: na náhorních plošinách Mali žije kmen Dogonů. Ti si od nepaměti předávají ságu, že život na Zemi přišel ze Síria. Že existují hvězdy, které se točí kolem své osy, a druhé, které se točí kolem základní hvězdy a mimo to, i kolem své vlastní osy. A že tam, u Síria, existuje neviditelná hvězda, jejíž hmota je nepředstavitelně těžká, že kdyby se všichni lidé na Zemi spojili, tak by neunesli ani kousíček této hmoty. Jinými slovy hovoří o hmotě černé díry. Podobně hmotnost černé díry vysvětluje i současná astronomie.

Předávání ságy Dogonů se řídí přísnými pravidly. Adepti na pokračování tradice ústního předávání prochází přísným výběrem, jsou několik let trénovaní, a nesmí pozměnit ani jediné slovo ságy.

257127

16.11.2011 19:08

RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

hc 90.?.?.?

Reakce na 257127

O těch Dogonech jsem četl u Daenikena, ale tam to bylo trochu jinak. Ta neviditelná těžká věc není černá díra, ale bílý trpaslík Sirius B. Dogoni ho samozřejmě z vlastních pozorování znát nemohou, prý jim o něm kdysi řekl jejich nebeský učitel. A ten je také naučil pořádat jednou za padesát let mejdan na oslavu oběhu Siria B kolem Siria A. Mně tahle historka připadá trochu moc křiklavá, ale jak jsem u Daenikena koupil, tak prodávám...

257134

16.11.2011 21:19

RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu

quido2 81.?.?.?

Reakce na 257134

Shodujeme se tedy na tom, že Dogonové mají ságu o tom, odkud pochází život. Já sám jsem tento příběh četl asi před 30 lety, tuším v časopisu Lidé a země. V každém případě je podivné, odkud negramotní Dogonové takové vědomosti o vesmíru získali. Jak jsem již předeslal, pro mě je směrodatná nauka Vedánty, která byla sepsána před více jak 5000 lety. Ta se nemění jako moderní astronomie.

257138

12.11.2011 20:34

Radioaktivita nad Evropou?!

MalaGa 213.?.?.?

Pozor přátelé!
Radioaktivní látky v ovzduší byly zaznamenány prozatím v pěti evropských státech včetně ČR!

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7873038

Nikdo prý neví odkud se to šíří??
Opět nám ti gauneři chtějí utajit experimenty a pokusy na lidech ?!
MalaGa

256964

12.11.2011 21:15

RE: Radioaktivita nad Evropou?!

Saša 24.?.?.?

Reakce na 256964

iDěs o tom píše jako by to bylo skoro prospěšné.
Dle Le Point.fr Dana Drábová řekla, že jód 131 by mohl pocházet z úniku při výrobě některých radiofarmak s je si prý téměř jista, že zdroj je v zahraničí.
Zde

256967

13.11.2011 17:40

mystik a bojovník

fohat 88.?.?.?

http://cs.wikipedia.org/wiki/Roman_Fjodorovič_Ungern_von_Sternberg

256983

Příspěvků: 37

11.11. 00:38 steve  .. " A je to .."
11.11. 05:57 ivan_fojta  RE: .. Takle si to pan Vaclav Havel nepredstavoval
11.11. 00:58 Vojta49  Autor je vtipálek
11.11. 01:27 keduT  RE: Autor je vtipálek
11.11. 01:43  RE: Autor je vtipálek
11.11. 07:21  RE: Autor je vtipálek
11.11. 08:38 kerob  RE: Autor je vtipálek
11.11. 10:01 jan vítek  RE: Autor je vtipálek
11.11. 14:49 Antiseptik  RE: Autor je vtipálek
11.11. 14:55 MoUdrostrak  RE: Autor je vtipálek
12.11. 23:41 mo  RE: Autor je vtipálek
13.11. 08:06 MoUdrostrak  RE: MO je vtipálek
13.11. 09:28 mo  RE: MO je vtipálek
14.11. 21:05 baba_Blažková  RE: MO je vtipálek
11.11. 13:21  Obzvlášť vydařený článek
11.11. 13:35 quido2  Poperestrojková historie Běloruska
12.11. 07:50 Robert Nohejl  Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
12.11. 13:47 Lin  RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
13.11. 02:33 Robert Nohejl  RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
13.11. 08:22 Karel2  RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
13.11. 11:17 quido2  RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
13.11. 12:25 Lin  pro pana Karla a Quida
13.11. 14:33 quido2  RE: pro pana Karla a Quida
15.11. 20:35 Lin  RE: pro pana Karla a Quida
16.11. 10:52 quido2  RE: pro pana Karla a Quida
16.11. 22:23 Lin  RE: pro pana Karla a Quida
13.11. 11:38 Lin  RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
13.11. 15:19 karel4u  RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
15.11. 20:47 Lin  RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
14.11. 21:27 baba_Blažková  RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
15.11. 21:04 Lin  RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
16.11. 14:49 quido2  RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
16.11. 19:08 hc  RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
16.11. 21:19 quido2  RE: Jak by mel byt nazev clanku spravny,aby lide pochopili historickou pravdu
12.11. 20:34 MalaGa  Radioaktivita nad Evropou?!
12.11. 21:15 Saša  RE: Radioaktivita nad Evropou?!
13.11. 17:40 fohat  mystik a bojovník

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 103 čtenářů částkou 14 202 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři, nedisponujeme popularitou, jakou má Milion chvilek, ale o to důležitější je zachovat náš slabý hlas rozumu v tomto světě pokřivených hodnot. Do konce měsíce zbývá 5 dnů a v pokladně není ještě ani polovina potřebných prostředků. Prosím, uvažte případnou finanční pomoc. Děkujeme.

Ve zkratce

Muži nebudou mít žádný hlas v rozhodování soutěže Miss Germany26.01.20 10:44 Německo 1

Hymna Evropské unie25.01.20 20:10 Evropská unie 1

Česká firma umí zpracovat plasty na palivo25.01.20 08:11 Česká republika 6

Lauren Southern v australské no-go zóně23.01.20 20:13 Austrálie 5

Varuješ před mamografem? Na policii s tebou!23.01.20 17:41 Česká republika 1

Vánoční nákupy migrantů v Bruselu23.01.20 17:31 Belgie 2

Politruk Kartous bude kádrovat ředitele škol22.01.20 22:58 Česká republika 4

Glyfosat v medu22.01.20 20:27 Německo 1

Raketový úder Íránu přerušil ovládání amerických dronů v Iráku21.01.20 21:50 Írán 5

Co nabízí Tesco v Británii21.01.20 21:15 Británie 10

Po brexitu je třeba mít větší obavy o osud EU než Velké Británie 21.01.20 14:56 Evropská unie 3

Vladimír Putin odtajnil archivy SSSR o Mnichovské zradě21.01.20 09:52 Rusko 9

Večer rebelů v Řeporyjích20.01.20 21:58 Česká republika 1

Zemřel Jaroslav Kubera, politik, který nikomu nevadil20.01.20 16:36 Česká republika 2

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 3

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 13

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 3

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně vzhůru17.01.20 22:54 Evropská unie 4

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 6

Neuvěřitelné: Čtyři soutěže královny krásy -- všechny vítězky barevné16.01.20 18:07 USA 5

Měnové kurzy

USD
22,83 Kč
Euro
25,17 Kč
Libra
29,85 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
15,59 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
20,89 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 883,45 Kč
1 unce stříbra
413,62 Kč
Bitcoin
193 555,68 Kč

Poslední aktualizace: 26.1.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 748