Diskuze k článku

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Příspěvků 93

22.1.2003 5:01

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Rado 24.?.?.?

Ocenujem Vasu snahu "priznat si chybu". Problem je vsak v tom, ze Cesi mali vzdy pocit nadradenosti nad Slovakmi, ktory mnohych nepresiel dodnes. Citit to aj z Vaseho clanku.
Cechoslovakizmus na Slovensku nikdy nikto nebral ako nieco samozrejme a neponizujuce. Taktiez nebola pravda, ze by Slovaci neuvazovali o inej moznosti ako o spojeni s Cechmi - pocas celej 1. republiky existovali snahy o slovensku autonomiu, ktora bola aj sucastou povodnych dohod a ktora sa nikdy neuskutocnila. Prakticky vyznam cechoslovakizmu spocival v ochrane Cechov pred Nemcami a Slovakov pred Madarmi, ale definitivne zlyhal v roku 1939. Benesovimi dekretmi jeho prakticka stranka nadobro pominula a to co ostalo, bol len pocit nadradenosti "starsieho brata" - Cechov. Kto pozna historiu vsak vie, ze neexistuje jediny dokaz o tom, ze by bol cesky narod starsi od slovenskeho.
S tym povznesenim, ako to opat povysenecky vidia Cesi to tiez nie je take jednoduche - staci si vzpomenut napr. na rok 1946, ked na Slovensku vo volbach zvitazila DS a v Cechach KSC - povznasajuci vysledok vsetci pozname.
Spoluzitie Cechov a Slovakov v jednom state prinieslo pozitivne aj negativne vysledky. Dnes ziju Slovaci v samostatnom state, neumieraju hladom, nezozrali ich susedia a ich vztah k bratom Cechom je o 100% lepsi.

8084

22.1.2003 6:52

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Rado, po slusnem rozvodu to tak byva, snad vice by mi zajimalo proc se rozpojili Cechoslovaci v zahranici!?

8086

22.4.2003 13:20

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 8086

MÁŠ PRAVDU MOŽNO .MNE ČESI VOBEC NEVADIA JA MÁM DOKONCA BRATRANCA RODENÉHO ČECHA,...........

12548

1.5.2003 18:10

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

PETO RACIUS (zavináč) POST (tečka) SK 195.?.?.?

Reakce na 8086

JE MI ZA VAMI SMUTNO,KED SME SA ROZDELILI,,,,,,,,,,,DOSLOVA MI CHYBATE.MEČIAR NÁS OJEBAL .PORIADNE ZBOHATOL .ROZKRADOL.A TERAZ VELA LUDI SA PCHA DO ČIECH ZA PRÁCOU.A SME TAM AKO VOTRELCI.
A EŠTE JEDNO NEZNÁŠAM TYTULKY NA ČESKÝCH FILMOCH...................CHÝBATE MI .........

13161

22.1.2003 9:15

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Hunter siska (zavináč) allianz (tečka) sk 212.?.?.?

Mam ten dojem ze si mylite genocidu s asimilaciou, ale zvysok clanku je podla mna pravda - Slovensko ziskalo spojenim s Ceskom priemysel a rozvoj techniky, a aj ked som slovak, myslim ze rozdelenim Slovensko stratilo - Slovensko a Cesko sa doplnali a urcite by bol spolocny stat inde ako su teraz oba - a ako budu o dva roky po prekonani umeleho boomu Ciech a nastupujuceho umeleho boomu Slovenska a prebudeni sa do tvrdej reality EU. Takisto Slovenko utrpelo cielenym zbrojnym kolapsom (teoria pravdy a lasky p. Havla) a naslednym prebratim trhov Ceskom.

8088

22.1.2003 9:23

Čechoslovakismus - český imperialismus?

193.?.?.?

Rozdelenie Ceskoslovenska na Cesko a Slovensko ma svoje historicke opodstatnenie. Po desiatich rokoch si obe republiky mohli, resp. mali moznost viac uvedomit svoju identitu a spoliehat sa iba na svoje vlastne schopnosti. V tejto konfrontacii obstali Cesi lepsie. To dnes na Slovensku nik nespochybnuje. Je to ista dan za rozdelenie. Ale v paradoxne je toto rozdelenie Slovensku len prospesne. Rovnako Cesi si usporiadali svoje veci tak ako im ich srdce kaze a teraz si dokazu viac vazit menejcenny Slovensky narod.
To iste plati aj o Slovakoch. Urcite sa ich vztah k Cechom dostal na kvalitativne vyssiu uroven. Som presvedceny, ze nase vzajomne vztahy su korektnejsie. Neexistuju dovody na vytvaranie vzajomneho napatia. Jazykova pribuznost nas spaja viac nez sme si schopni to uvedomit a to je pre nase buduce vztahy urcujuci faktor. My sme odsudeni zit v dobrych vztahoch aj v buducnosti. Samotny sposob nasho rozdelenia nam urcil nas samotny vzajomny osud. Sme vdacni Cechom za mnohe. Neviem ake pocity maju samotni Cesi k Slovakom, ale to je problem uz pre Slovakov - zahranicny. Vzdy mi budu Cesi najblizsim zahranicnym narodom.

8089

22.1.2003 9:32

Čechoslovakismus - český imperialismus?

don Rodrigo pastekov (zavináč) dec (tečka) euba (tečka) sk 193.?.?.?

A co Zakarpatska Ukrajina? Co bude s nou, s nasim najmladsim bratom?

8090

22.1.2003 16:06

Čechoslovakismus - český imperialismus?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

souhlasim s clankem a chtel bych dodat, ze rozdeleni ceskoslovenska
si prali hlavne politici, tehdy soudruh klaus predesel meciara a bez referenda "roztali" republiku. A bylo to v dobe, kdy se nemci spojovali a vlastne se pocitalo se spojovanim cele evropy. takze jaky to bullshit se samostatnosti, kdyz se zapar let mame opet v eu stretnout?????
a ze cesi "cucali" slovakou, ale aj moravakou, o tom nemam nejmensi pochybnosti!
dale, si myslim, ze slovaci jsou nas nejblizsi pritel a ani zde na zapade nevidim, ze bychom se nejak oddelovali>
stefan

8098

23.1.2003 2:47

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 8098

>>> a ani zde na zapade nevidim, ze bychom se nejak oddelovali>
stefan<<<
Jak jsi se vsim Stefane, ja to vidim trosicku jinak. Zde v Deveru jsme meli Ceskoslovensky klub, dnes mame Cesky club a Slovensky club, jsem rad, ze v miste kde ty zijes to tak neni. O' BTW zminujes se o dedkach v diskuzi na zvedavci. Snad jednoho dne pochopis, ze ucta ke starsim se vyplaci. Kdyz to nepochopis, stari se nedozijes, nekdo te placne jeste jako mladeho [smích]

8125

28.1.2003 9:55

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 8125

>O' BTW zminujes se o dedkach v diskuzi na zvedavci. Snad jednoho dne pochopis, ze ucta ke starsim se vyplaci. Kdyz to nepochopis, stari se nedozijes, nekdo te placne jeste jako mladeho

jenom bych rad poznamenal, ze stari neni zadna zasluha[smích]
osobne si vazim opravdovejsich hodnot nez je stari[smích]

8281

29.1.2003 4:49

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

CB 130.?.?.?

Reakce na 8281

Muzes trosku rozsirit tve opravdovejsi hodnoty? Muzes mne zdelit proc si myslis ze stari neni zasluha sama o sobe? Potkal si nekdy fetaka? Videl si umirajici alkoholiky? Mas tuseni kolik se toho za delsi zivot naucis? Nadarmo se nerika skola zivota, myslis si, ze je to pouze clise? Mas vubec tuseni proc kniha knih Bible Svata vyzyva k ucte ke stari? Myslis si, ze schopni starici to psali pro sebe?
Kolik ti je, ze jses tak chytry.

8316

29.1.2003 8:19

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 8316

Cekal sem ze se nekdo ozve[smích] Vetsinou se ucty ke stari domahaji lide, kteri uz na sobe nanajdou nic jineho, pro co by si je ostatni mohli vazit. Trvam na tom, ze dozit se stari NENI zadna zasluha! Je to stejna pitomost, jako tvrdit, ze cim je clovek starsi, tim je chytrejsi. Nechapu Vasi vsuvku o fetakach a alkoholikach, co to ma spolecneho se starim? Mou uctu si ziskava clovek svym jednanim, nazory a postoji, nikoliv tim, ze je xkrat starsi nez ja. Nerozlisuji lidi podle toho kolik jim je, jakou maj barvu nebo s kym maji sex[smích] Dulezite pro mne je, cim me muze dany clovek obohatit.
A s tou Bibli... nevim jestli ji psali schopni starici, ale dobre odvedene prace si vazim a je mne celkem jedno, kdo za ni stoji.
Na Vasi posledni otazku odpovidat nebudu, mam pocit, ze Vas ta informace stejne nezajima (a kdyby, taxte si to uz jednoduse zjistil[smích]. A hlavne z vyse popsaneho vyplyva, ze na rozdil od Vas nepovazuji chytrost za neco, co roste umerne spolu s vekem.
A k tem hodnotam, zkusme treba cest, pravdomluvnost, vstricnost, uprimnost, odvaha a mohl bych pokracovat jeste dlouho, nez bych se dostal ke stari[smích]

8322

29.1.2003 14:50

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8322

Jen bych poznamenal, že stáří není hodnota, v tom smyslu, jak jste hodnoty popsal (srovnávat čestnost či pravdomluvnost se stářím je samozřejmě nesmysl). Věk je podobná vlastnost, jako barva očí, či velikost bot. Samozřejmě s věkem nevzrůstá chytrost (od jistého věku u mnohých spíše naopak). Jediné, co s věkem může růst je zkušenost, ale ani to není pravidlem, na které by se dalo spolehnout.

8334

29.1.2003 15:23

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 8334

Zadny spor[smích] V podstate rikam to same, stari neni nic, co by si zasluhovalo automatickou uctu. Bylo to mysleno ve smyslu, ze mou uctu si zaslouzi spise mnou uvedene, nez to stari[smích] Jenom bych jeste dodal, ze kdyz uz se nekdo domaha ucty ke stari, chapu ho tak, ze pro nej to stari predstavuje jistou "hodnotu", proto sem reagoval, jaxem reagoval...

8336

22.1.2003 18:14

Čechoslovakismus - český imperialismus?

matej 209.?.?.?

Skoro neuveritelny pribeh, ale to se muze stat snad jenom me.
V roce 1996 jsem se setkal pri nasteve v Praze v gymu pod Strahovem
s jednim uplne cernym chlapcem. A on na me krasnou slovenstinou
naprosto bez prizvuku. Bylo mu neco mezi 25 az 30 roky. Osirel a
adaptovala ho uz ve velice utlem veku slovenska rodina. Starali
se o neho jak nejlip dovedli. Vystudoval sociologii nekde na vychodnim pobrezi. Jeho znalost politickych a kulturnich dejin
Slovenska byla na vysi universitniho profesora.
Pochlubil se me, ze dostal studijni stipendium od nejake Americko-
Slovenske nadace, aby mohl dale studovat do hloubky politicko-so-
cialni vztahy mezi Cechy a Slovaky. K tomu vsemu tak peknemu co
on representoval uz tam byla ta nestastna "preconception", ze
Slovaci byli uz od pocatku roku 1918 postaveni do druhe skupiny.
Hned za Cechama. A Masaryk zinstaloval havarii letadla, kde byl
Stefanik.
Ja jsem se mu moc snazil vysvetlit, ze kdyby se tak studovala
treba medecina, s onym prconcepcnim fenomenem, ze by medecina stale
byla jen na urovni Galena. Nepodarilo se me to. Dokonce me tvrdil
ze postaveni Slovaku ku Cechum bylo stejne, jako postaveni cernochu
ve sve nove, nedobrovolne vlasti v USA.
Rad bych se s nim setkal jeste jednou, nejen po tech dvou letech studia v Praze a Bratislave. V roce 1996, jsme si nemohli vymenit
e-mailove adresy, to jsem jeste nevedel co je Internet. Skoda.


8099

22.1.2003 23:16

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8099

>Skoro neuveritelny pribeh, ale to se muze stat snad jenom me.
>V roce 1996 jsem se setkal pri nasteve v Praze v gymu pod
>Strahovem
ano, skutecne dojemne, neuveritelny pribeh!!!
>Rad bych se s nim setkal jeste jednou, nejen po tech dvou letech
>studia v Praze a Bratislave.
zainteresuj tajnou sluzbu, ta ti hi najde!!!
V roce 1996, jsme si nemohli >vymenit
>e-mailove adresy, to jsem jeste nevedel co je Internet. Skoda.
kdyz jsi byl tak "zalaskovany" do toho chlapce, tak jsi si mohl vzit adresu normalni a telefon tasky nebyl, co?
what kind of crap is it, mateju???
stefan

8109

23.1.2003 0:14

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

matej 209.?.?.?

Reakce na 8109

Stepanku, neniesom "zalaskovany" do toho chlapce(krucifix)
kdyz jsem odjel, tak on studoval nasledujici dva roky v Praze
a Bratislave. A ja mu nebudu volat telefonem, jak dopadl s vy-
setrovanim havarie Stefanika.
Hledal jsem potom zde na Universite nejakou praci vstahujici se
na vstahy Cechu a Slovaku, ktera vysla po roce 1998, ale zadna
tam nebyla a ani ne v indexech.
A pisi preci, ze me jeho myslenka, ze Slovaci byli na tom jako
kdysi cernosi zde me moc nenadchla. Prvni si precti tu hlavni
myslenku a potom teprve hledej v tom tu erotickou stranku. Ne
opacne. Jeste si budou lide tady o tobe myslet, ze jsi stary
pervert.
Cili jeste jednou. V roce 1996 me nenadchl, ale jsou lide, kteri
maji tak zvane progresivni mysleni. To znamena, ze nemysli stale stejne, jejich mysleni se obohacovanim faktu zdokonaluje a progresivne vyviji. Ted uz vis co to je, ze ano? Cili mohl po
dvou ci vice letech prijit na to, ze stary Masaryk nedal zadnou
bombicku do Stefanikoveho letadla a ze Slovaci nechodili kolem
Vahu v okovech a Cesi nad nimi nepraskali bicema. Uz me rozumis?
Kdyz ne, ja ti to napisu jeste jedno.
A nejedna se o zadny "kind of crap", vis, nekteri lide taky premys-
leji o nekterych vecech. Ne jenom o erotice jako ty.
A vitam te naspatek na Zvedavci.

8113

24.1.2003 2:33

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 8109

Štefane, já jsem schopný respektovat jakoukoliv sprosťárnu, ale tohle je už fanatická rána pod pás, tvoje osobní zaujatost vůči lidem, kteří přemýšleji jinak nez ty ma chorobný původ, prosim tě dělej s tím něco, nebo ztratíš i Áju. Já mám tolik slovenských přátel, že tobě se ani o tom nemůže zdát a snad si tentokrát opravdu dám čas a napíšu na tohle téma slušný, pravdivý a nezaujatý članek.Pan Valtr píše velice přesvědčivě a podle mého názoru dost profesionálne, ale jsou to jenom románky, v tomhle článku rozebírá historii českého a slovenského národa, ale zapoměl na spoustu jmen, která je formovali. V případe slovenské slovesnosti zapoměl na jméno Kollár. To byl první slovák, který dal dohromady spisovnou slovenštinu,i když jeho jeho veškerá známa tvorba je v jazyce českém, ne proto, ze by češi utlačovali slováky v kultuřa, ale jednoduše proto, že v té době slovenský spisovný jazyk neexistoval.Existovala Bernolákština, která neměla žádná školní pravidla.Já v žádném případě nechci poučovat, ale tolik si jako dědula pamatuju ze základní školy, kde byl jazyk slovenský na stejné úrovni jako jazyk český a to se týká i české a slovenské literatury. Stejná situace byla i na střední škole, já jsem studoval školu technického směru, ale to je jedno, na všech středních školach, byli maturitními předměty v první řadě čeština, nebo českoslovenština a ruština, mohl jsem si vytáhnout třeba toho Kollára, nevytáhl , vytáhl jsem Erbena a svatební košili, no a protože jsem milovnik hororů a sci-fi líp se do mě maturitní komise nemohla trefit.Jo to byli krásný doby, na strojní fakultě, šla čeština slovenština do prdele a zůstal nám jen ta ruština, protože podle soudruhů to byl světový jazyk, a veškeré technické novinky jsi se mohl dozvědět pouze z ruských žurnálů, který každý student musel povinně odebírat.No já jsem tomu zase tak moc nevěřil a tak jsem chodil do jazykove školy na němčinu , francouštinu jsem dělal už od šestý třídy, no o protože jsem jezdil dost často do německa(myslím východního), dělal jsem i televizní kurzy němčiny.Když mi bylo 24 dělal jsem s profesorem Hejrovským v Metře Praha v prototypové dílně na jeho meteorlogickém přístroji za který dostal Nobellovu cenu.Nepíšu to jako žádný vytahování, kdybych ti napsal co delám tady v USA tak by ti to možná tak připadalo, ale jestli máš zájem můžu ti poslat fotky mojich prací , který jsem např. dělal pro Huges, která je hlavním výrobcem satelitní techniky, družic atd., nebo moje projekty pro Air Buss, Boening, Roketdyne,Sikorski atd.Jo jsem dědula , ale pořád ještě funkční, neválím se u počítače a nikoho nehecuju a nezesrabuju nemám to za potřebí, a v tom je mezi námi ten zásadní rozdíl.No to jsem se rozepsal a to ani nevím jestli jsem pravdou zase někoho neurazil, a jestli mi to projde, nebo jsem věnoval svůj čas zase na hovning.No v každém případě je téma tohodle článku moc zajímavé a věřím že bez národnostních vášní si tady můžeme hodně popovídat, věcně,pravdivě,LIDI,zkusme to alespoň jednou

8143

24.1.2003 15:49

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8143

mily tatko, zvany milo, uvodem ti musim sdelit, ze nerozumim tvemu prispevku, resp. co chces rici me osobe! mozna, ze precteni meho prispevku z 22-1, psan v 16:06, zmeni tvuj nazor meho videni na slovensko-cesky problem.
nicmene, souhlasim i s casti tveho povidani o zasluhach cechu a slovaku v historii ceskoslovenska.
k zaverecne fazi tveho komentare, musim podotknout, ze respektuji tve akademicke cinnosti a zasluhy, ktere zajiste mohou byt prinosem
k temto strankam, presto vse se ale domnivam, ze by jsi spis vynikl na nejakych odbornejsich strankach.
zaverem bych chtel zduraznit, ze nevyjadruji zadne narodnostni, rasove ci nabozenske "vasne", jak mylne nekterymi (tu vznikl prave nazev dedulove) prevzato ci prekrucovano! a ze z tohoto duvodu, neporozumeni mych prispevku, jsem upadl v nemilost a tercem osobnich vypadku vuci me osobe.
stefan

8163

24.1.2003 22:48

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8163

Stefanku,

Ja byt na Tvym miste, tak se snazim od tech dedulu neco naucit. Podivej se na punciky dedulu a na Stefanovy. U Tebe je to strasna bida. Tak vyuzij moudrosti dedulu.

8172

25.1.2003 5:33

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8172

>Stefanku,
>
>Ja byt na Tvym miste, tak se snazim od tech dedulu neco naucit.
>Podivej se na punciky dedulu a na Stefanovy. U Tebe je to strasna
>bida. Tak vyuzij moudrosti dedulu.
brnaku, brnaku, vlastne ted mi sdelili, ze jsi byvaly moravacek. na obranu svou hlasim, ze nemam ve vasem dedulovskem intrikareni
s punci prehled, takze tuto moudrost se mam zacit od vas ucit???
tak diky za typ!
stefan

8189

25.1.2003 7:33

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8189

Stefanku, Brno je sice na Morave, nebo aspon tam bejvalo. Ale nikdy jsem neuzival nick Moravacek Ty muj malej detektive.

8194

25.1.2003 17:12

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 8189

>brnaku, brnaku, vlastne ted mi sdelili, ze jsi byvaly moravacek.
>na obranu svou hlasim, ze nemam ve vasem dedulovskem intrikareni
>
Pane Stefane, mylite se, za "moravacka" se skryval Dr. Emil Rehorek, dnes skryty za "mateje".

8203

26.1.2003 23:12

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

matej 130.?.?.?

Reakce na 8203

No, vidite, co se vsechno u toho Stb, nas pan Jiri Valtr naucil.
On neni jenom ing. lidskych dusi, co by spisovatel, ale i uspesny
soukromy detektiv Babocko.
Co se clovek v mladi nauci ve stari jako by jsi nasel.

matej, podle vas = nicema, takze nemam co ztratit

8238

27.1.2003 15:08

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 8238

Omlouvam se ctenarum, tato moje reakce nebude k tematu, ktere jsem sam svym clankem predlozil - reakce "mateje" me vsak k odboceni nuti.

Diskuzni prispevek mateje pod clankem "Bude znovu pogrom na Zidy?" z 3.12.02 v 17:32:

Mateji jste hloupe zaslepene hovado ktere nevi o cem mluvi.

Ano, pane Rys, to byl vzdycky zaver Komunisticke strany v Praze v miste kde jsem pracoval. Jak vy na vsechno prijdete. Vy asi od tech archivu a starych Rudych Prav oci neodtrhnete, ze ano? Vam musi byt ted smutno. Ze vam sebrali i tu flintu co vam dala milice.


Diskuzni prispevek moravacka pod clankem "Volby 2002" ze dne 20.6.02 v 18:31:

moravacku, ty hovado, vymysli nejaky clanek sam, nekrad to jinym, ty hnupe. (...)

Stepanku a to mam za vsechnu tu lasku co jsem ti dal, vidis, jak je ten svet nevdecny, neboj se, ja te neprestanu milovat, ja ti zustanu verny. A nepij moc, po ranu to je nejhorsi doba na cirhosu jater. A nejhorsi to je na prazdny zaludek. Nerad bych o tebe prisel.


Jedna se, podle meho soudu, o stejny sloh, stejny styl myslenkoveho procesu a dokonce i o stejne oddeleni citace textu ixky ci hvezdickami (XXXXXXXXX, ) jineho cloveka od jeho vlastni reakce. Takove charakteristicke prvky v jednom celku se ve Zvedavci u nikoho dalsiho nevyskytuji.

V diskuznim prispevku pod povidkou "Prvni Stedry den v Kanade" matej priznava, ze mi vloni zavolal. Ano, souhlasim, a predstavil se jako Emil Rehorek, ve Zvedavci se podepisujici jako moravacek. Lze si tuto spojitost jmen overit na Google. Staci napsat jeho prave jmeno a kliknout na: hledat.

Pod prispevkem "Byrokracie vladne" moravacek se jeste podepsal: Dr. Emil J. Rehorek, DVM, MuDr. Dip. Pathol. Jedna se o diskuzni prispevek ze dne 11.6.02 v 00:31.

Pozoruhodne je take jeho pouzivani internetu ve Zvedavci. U mateje jsou pro me patrna 2 ruzna IP, zrejme lokalizovana na zapadnim pobrezi USA, zatimco jako moravacek pouzival Shaw Cable z Calgary. Je na prvni pohled nepravdepodobne, ze clovek zijici v Kanade by mohl uzivat americkych, tudiz "nepohodlnych" a samozrejme podstatne drazsich sluzeb, ale v pripade tohoto cloveka si to netroufam vyloucit. Koneckoncu se zamysleme nad jeste jednim argumentem:

Matej v diskuzi pod clankem "Za hranice socialismu" dne 26.1.03 ve 3:24 pise: "...ze studene Kanady (-38C na vetru)", a pod povidkou "Prvni Stedry den v Kanade" dne 4.1.03 ve 23:43 se o mne vyjadruje, ze "...je to muj soused z Alberty". A to prosim pouzil IP 130, podle me poskytovatele, lokalizovaneho na jihozapade USA. Ale jak jsem se uz mnohokrat priznal, kompjutry nejsou moji silnou strankou - mohu se tedy mylit. Dokaze me nekdo pomoci v onom mumraji, ktery jsem tu popsal, lepe se vyznat. Dekuji predem.

A vam, dr. Rehorku, jednu radu: Pokuste se me usvedcit obdobne overitelnymi dukazy, ze jsem byl u Stb.

8251

28.1.2003 2:50

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

matej 209.?.?.?

Reakce na 8251

Nejak me to pripomina 50' leta v Ceskoslovensku
dlouhe vysetrovani, chytani za slova, citace ..........
a ze jste rekl toho dne toto o delnicke tride, ze
jste toto rekl tenkrat o vedouci uloze nasi slavne
Komunisticke strane ....soudruhu, toto se nam nelibi
..... jestli ma Zvedavec, nebo paranoidni pan Jiri
Valtr tyto tendence, pak je mi lito, ale jako desitky
a desitky ostatnich lidi co maji v sobe urcitou integritu
se me v teto dobe nezda, ze bych zde mel travit onu
pulhodinu denne jak jsem to drive delaval .........
Tak jak to rikaval pan Werich, nejhorsi je potkat se
s volem !!!!!!!!!!!!!!!
Pane Stwora a ostatni, prectete si jeste jednou prispe-
vek Jiriho Valtra, to uz jsou slova, kterymi clovek
chce nekoho opravdu znicit, rozdupat a pak teprve
se bude citit stasten a spokojen. To je jiste jeden s
tech 3 az 4 lidi co chce Zvedavce likvidovat.
Tak mu pomozte v tom mumraji !!!!!!!!!! Jeho dusicka to
moc potrebuje !!!!!!!!!!!!!!
Ale pozor Zvedavec ma ve Valtrovi velke "UCHO".

8273

28.1.2003 3:24

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

CB 168.?.?.?

Reakce na 8251

Vazeny pane Valtr, take jsem se vsim. No je to hrozne ale staci kdyz se optate prvniho STBaka urcite ma anonyma v merku.

8275

28.1.2003 15:22

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 8275

>Vazeny pane Valtr, take jsem se vsim. No je to hrozne ale staci
>kdyz se optate prvniho STBaka urcite ma anonyma v merku.

Kdyz si kliknete na cislo 168 vyse zverejneneho prispevku, jejiz autor se skryva za znacku CB, zjistite, ze i pod timto cislem se nalezaji prispevky podepsane "matejem". Vyvstava tedy podezreni, ze autorem tohoto prispevku muze byt zase dr. Rehorek. Pokud ano, muze se klidne stat, ze tu bude diskutovat pouze dr. Rehorek schovan pod ruznymi jmeny, treba nas ostatnich. Neni uz dr. Rehorek virusem?

8290

24.1.2003 23:47

Meteorologicky pristroj

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 8143

Milo, mohl bys mi prosim Te napsat na jakem meteorologickem pristroji jsi delal s Heyrovskym a ve kterem roce to asi bylo?
Diky, Dan.

8175

25.1.2003 0:31

RE: Meteorologicky pristroj

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 8175

V polovine sedesatych let, pristroj se jmenoval POLARNI PLANIMETR.>Milo, mohl bys mi prosim Te napsat na jakem meteorologickem
>pristroji jsi delal s Heyrovskym a ve kterem roce to asi bylo?

>Diky, Dan.

8177

25.1.2003 17:51

RE: Meteorologicky pristroj

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 8177

To je zvlastni o tom pristroji, tj. polarnim planimetru, jsem neslysel, smel bych se dozvedet ve zkratce na jakem principu fungoval a k cemu byl urcen? Zvedavost mi neda spat ;0)
Diky moc a hezky den,
Dan

8205

27.1.2003 0:30

Tak jo, pokusim se odpovedet si sam I

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 8205

Meteorologicky pristroj zvany "Polarni planimetr" a Nobelova cena kterou za nej dostal Prof.. "Hejrovsky":

Jestli jsem dobre rozumel, tak jsi Milo delal v polovine sedesatych let s Prof. "Hejrovskym" na meteorologickem pristroji zvanem "Polarni planimetr", za ktery dostal Prof. J.H. Nobelovu cenu.

Coz mi pripada zvlastni, a to proto, ze:

a) Jaroslav Heyrovsky, jeden z pouhych dvou ceskych nobelistu, dostal v roce 1959 Nobelovu cenu za chemii, a to konkretne cituji: "for his discovery and development of the polarographic methods of analysis", tedy nikoliv za pristroj.

to pouhych pisu proto, ze pro technicky vzdelaneho cloveka, jimz bezpochyby jsi, by nemelo byt tajemstvim za co jeho kolega, jeden ze dvou Cechu, dostal Nobelovku.

(zde je odkaz na internetove stranky Nobel e-Musea - "The Official Web Site of The Nobel Foundation" - http://www.nobel.se/chemistry/laureates/1959/index.html), ktere jeho prinos dale rozvadeji slovy: .... "Heyrovsky's invention of the polarographic method dates from 1922 and he concentrated his whole further scientific activity on the development of this new branch of electrochemistry. He formed a school of Czech polarographers in the University, and was himself in the forefront of polarographic research." ...).

8240

27.1.2003 0:35

Odpovim si sam II

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 8205

b) Touto analytickou metodou, jejiz vznik se datuje do roku 1922, kdy byl objev poprve publikovan, a ktera byla nazvana polarografickou, lze v roztoku zjistit i velmi male mnozstvi urcite latky. V roce 1925 sestrojil J. Heyrovský se svým japonským kolegou M.Shikatou, přístroj nazvaný polarograf, který automaticky zaznamenával polarografické křivky a který tak umožnil zkrácení mereni z řádů hodin na minuty. (viz originalni prace: "Researches with the dropping mercury cathode. II. The polarograph." Heyrovsky, J.; Shikata, M. Rec. trav. chim. (1925), 44, 496-8. Abstract: A photographic auto-registering machine was set up which by means of a kind of rotating Kohlrausch drum automatically rotated, attached to a photographic cylinder records the polarization curves, giving such "polarograms" in less than 20 mins. This app. is illustrated and described in detail.)

Pred druhou svetovou valkou u nas vyrabela polarografy Dr.V.&J.Nejedlý v Praze Vokovicích, v USA firma Sargent a v Německu, zejména v poválečných letech fy.Leitbold. Ostatní světové firmy rychle následovaly. V průběhu padesátých let byla potom tato metoda dále zdokonalována a navrženy její nové varianty, zejména s cílem podstatného zvýšení citlivosti. (stranka Roberta Kavody, dlouholeteho pracovnika Polarografického ústavu: http://mujweb.atlas.cz/www/polavolt/obecne/historie/kalvoda1.htm)

Z cehoz mi vyplyva, ze i kdyby jsi se Milo spletl a minil, ze J.H. dostal Nobelovku za metodu a ze jsi s J.H. pracoval na vylepsovani polarografu, tak polovina 60-tych let uz je davno po tom, co se zacaly polarografy komercne vyrabet a tudiz principialni prinos je, ve srovnani s objevem polarografie a sestavenim prvniho modelu polarografu prinejmensim druhotny, protoze na vylepsovani puvodniho pristroje se podilely po desetileti zastupy dalsich pracovniku.
Navrch polarograf NENI meteorologicky pristroj a ani J. Heyrovsky neziskal zadnou dalsi Nobelovu cenu meteorologicky pristroj.

8241

27.1.2003 0:36

Odpovim si sam III

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 8205

c) Planimetr je pristroj k mereni ploch: "A planimeter is a mechanical instrument used to compute the area of a planar region." Existuji rozlisne druhy, z nich jeden je skutecne "polarni planimetr".

d) Dr. Kalvoda pravi: "Za zmínku též stojí, že od polarografie je odvozena celá řada sensorů na plyny, vyráběných ohromnou plejádou výrobců. Za polarografické čidlo se považuje i Clarkovo čidlo na kyslík." (http://mujweb.atlas.cz/www/polavolt/obecne/historie/kalvoda1.htm)

Tedy zaverem mam dojem, ze jsi Milo pracoval na vylepseni male casti komplexnejsiho pristroje pouze zalozeneho na principu chromatografie, ktery se nejakym zpusobem tykal meteorologie.

Konkretneji se domnivam, ze slo o nejaky zdokonaleny polarni planimetr, ktery byl soucasti pristroje vyuzivajiciho polarograficke metody k detekci a stanoveni chemickych latek v ovzdusi - tady snad ten urcity vztah k "meteorologii".

Navrch vzhledem ze J. H. zemrel 23.7.1967 (zacatek druhe poloviny 60-tych let) tak by se o spolupraci na necem vyznamnem za co dostal J. H. Nobelovu cenu dalo s uspechem pochybovat.

Coz vypada ale uplne jinak, nez to jak jsi to Milo napsal. Tak to totiz vyznelo malem jako bys J.H. k te Nobelovce dopomohl.

Jinak pro zajimavost, tady je link kde lze nalezt velmi pekna vyobrazeni rannych i pozdejsich modelu polarografu: http://chem.ch.huji.ac.il/~eugeniik/instruments/electrochemical/polarographs_heyrovsky.htm

8242

25.1.2003 13:48

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

albert 12.?.?.?

Reakce na 8143

Huges vs. Hughes... Air Buss vs. Airbus... Boening vs. Boeing ....Roketdyne vs. Rocketdyne ... Sikorski vs. Sikorsky....Nobellova vs. Nobelova...
Milo, ale visacky ci tituly na sve prace pro vyse uvedene firmy jsi nepsal? Ta rustina, ta ale nadelala skod! Sud ty lumpy, to ted f Ameeerice leti!
A nejsi ty to vubec ten Mila, co pred casem chtel demokraticky a pratelsky ztlouct Nohejla?

8197

26.1.2003 22:07

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

matej 130.?.?.?

Reakce na 8197

To bych se divil, ze by nekdo chtel namlatit panu Nohejlovi.

8235

22.1.2003 20:09

Genocida ?

Atom tklas (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Poznámka k poslednímu odstavci článku :

Genocida je potlačení lidí jako takových (zotročení, vyvraždění). Potlačení jazyka určitého národa a jeho náhrada jazykem národa zdatnějšího se obvykle označuje pojmem asimilace.

8103

29.1.2003 15:47

RE: Genocida ?

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 8103

>Poznámka k poslednímu odstavci článku:
>Genocida je potlačení lidí jako takových (zotročení, vyvraždění).
>Potlačení jazyka určitého národa a jeho náhrada jazykem
>národa zdatnějšího se obvykle označuje pojmem asimilace.

(Toto moje vysvetleni je take reakci na obdobnou predeslou pripominku Huntera.)

Mam (a mel jsem i pri psani clanku) po ruce vice nez jeden vyklad genocidy. Podle Rezoluce OSN z r. 1946 se da usoudit, ze se jedna spise jen o fyzickou likvidaci naroda, etnickych, rasovych nebo nabozenskych skupin obyvatelstva, zatimco z textu II. konvence OSN z roku 1948 vyplyva, ze genocidou je "jednani s cilem zniceni narodnostni, etnicke, rasove nebo nabozenske skupiny..." Ono "jednani" je dale upresneno slovy, ze se jedna bud o fyzicke zniceni, anebo ZAVEDENI OPATRENI...

Kdyz se zamyslim nad asimilaci Kanadanu, kteri se v Kanade nenarodili, a pak jejich deti ci vnoucat, tedy meho nynejsiho zivotniho prostredi, tak pripoustim, ze se jedna o asimilaci - prizpusobovani, zpodobnovani, slyvani, protoze ta volba odejit z rodne zeme do zeme jine vzesla z nich samotnych. Avsak i za techto okolnosti se mi zda, ze takovy clovek je zbaven sveho ja.

Konkretni pripad: Navstevuje nas syn Cechu, kteri prisli do Kanady po roce 1968. Jeho rodice se rozhodli asimilovat vskutku prikladne - presli vyhradne na anglictinu i doma, a tak chlapec z cesstvi dostal do podvedomi jen informaci, ze rodice se v Kanade nenarodili, nic jineho. Kdyz nas poprve navstivil, byl viditelne oblazen necim, co je mu blizke, ale dosud nezname - ceskym stylem zivota, vcetne cestiny. Na nas pozdejsi popud zajel sam a bez znalosti cestiny do CR, a od te doby je jako u vytrzeni. Vznika otazka: Co provedli jeho rodice? Byla to asimilace anebo jeste neco jineho? A prave takova nejednoznacnost, ktera vzdy muze existovat, me nad smyslem - asimilace se nerovna genocida - ponekud zviklala.

Rikate, ze v pripade Ceskoslovenska se jednalo o asimilaci, cili prizpusobeni Slovaku... Cemu? Cestine. Co by to znamenalo? Ze by se dnes na Slovensku mluvilo cesky. Ptam se: Byli by to jeste Slovaci? A z toho jsem vychazel, kdyz jsem zvazoval, jestli snaha o zavedeni cestiny na Slovensku byla pouhou asimilaci ci necim jinym. K pojmu genocida jsem pristoupil proto, aby se na to tema diskutovalo, a tem, ktere to nejak tlaci, to eventualne dopomohlo k logictejsimu nahledu na tu zalezitost.

8337

23.1.2003 2:17

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Rozdelenim Ceskoslovenska ,Slovaci ziskali,nebot pod komunistickym planem na rozvoj Slovenska se stehovali fabriky na Slovensko,aby se zprumyslnelo a staveli se tam nove zavody ,zatimco v Cechach byly pozastaveny vsechny projekty a i soukromnici nedostali stavebni matrial ,nebot vse slo na znovuvybudovani Slovenska,a ty se nam za to ovdecili.
Pani Slovaci zapmeli tech nasich 1000 hochu od Zborova ,kteri padli v boji proti Madarum a jsou pohrbeni v Trnave,jiste jejich hrob tone v zaplave vencu na pamatku ,jak tyto "Cehuni" se postarali ,aby dnes Solaci nehovorili panskou madarstinou,jestlize zase se obevuji nazory na sjednoceni,tak je to jen dalsi trik na ktery by Cesky narod zase jen svou dobrotou doplatil.
Podminky prvni republiky nebyly pro Slovaky prijemne,ale podminky komunistu,kde "Ceska vlada" pri federativnim usporadani byla vetsinou slozena ze Slovaku a stejne stale nam nemohli prijit na jmeno,nekde ,Vam neprodali ani chleba v obchode ,jakmile jste promluvili cesky a z pameti meho tchana vim ,jak odvazel ceskou rodinu v dobe kdy se za Hitlera Slovaci osamostatnili a v nabytku na nakladaku nasli stopy po kulkach,jak po nich strileli na "rozloucenou".Myslim ,ze kazdy by si mel vladnou za sve a na svym ,aby uz byl jednou pokoj od ruznic ,ty jsi Cech a ty jsi Slovak,kazdopadne se jdete podivat na ty jez Vam dali svobodu,ty jes prezili celou tu pout v Rusku,aby nakonec ztratili tyto dobrovolnici, zivoty "doma",na to by Slovaci nemeli zapomenout.

8122

23.1.2003 3:21

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

matej 168.?.?.?

Reakce na 8122

Tak tohle je prvni (doufam ze ne posledni) clanek pana Roberta
kdy za historickymi udalostmi nestala seda eminence = Zidovstvo.
No toto jsem necekal, gratuluji Roberte !!!!!!!!!!!!!
A jak to vypada s tema obrovskyma pozarama tam u vas dole ?
Chodis jim tam pomahat ?

8128

24.1.2003 16:07

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8128

>Tak tohle je prvni (doufam ze ne posledni) clanek pana Roberta
>kdy za historickymi udalostmi nestala seda eminence = Zidovstvo.
>No toto jsem necekal, gratuluji Roberte !!!!!!!!!!!!!
>A jak to vypada s tema obrovskyma pozarama tam u vas dole ?
>Chodis jim tam pomahat ?
>
no vidis mateji, alespon jednou s necim u roberta souhlasis.
nicmene, jsi si musel "pricmrndnout" sarkasticky stupidni otazku o pomoci haseni. alespon ja tam ironii a sarkasmus citim.
nice weekend
stefan

8166

24.1.2003 8:46

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

je 12.?.?.?

Reakce na 8122

Presne tak jak pisete, za to za co se snazili nasi predkove o ceskoslovenskou vzajemnost a emancipaci snad uz bohuzel nikoho dnes nezajima asi jim to dnes ani nema kdo rict ani pripomenout. S heslem "Pravda vitezi " to uz mi pripada jako vysmech nasim tehdejsim obetem. A tak at si tedy hraji kazdy na svem pisecku a mohou dekovat soudruhum jak to vsechno dobre dopadlo a hlavne jeste jak to dopadne ? A to si myslim plati jak pro Ceske zeme tak pro Slovensko a je to skoda. S pozdravem. je

8154

23.1.2003 2:32

Proč je diskuse zase moderována?

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Ztrácí se kouzlo okamžité reakce. Už se musím i trochu přemáhat, abych přispíval do Zvědavce. Nechci být cenzurován. Uznávám, že autor Zvědavce má právo na cokoli se svým webem. Ale přeci jen...

8124

23.1.2003 14:48

Otravuje mne to více než Vás

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8124

Protože se tady usadila skupinka 3-4 problémových jedinců, kteří si vzali za úkol, že to tady zlikvidují.

99% by mohlo diskutovat bez cenzury. Ale bohužel nejde to.

Je běžné i ze života států, že malá skupinka idiotů píše zákony pro celou společnost.

8139

24.1.2003 3:12

RE: Otravuje mne to více než Vás

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 8139

Pane Stwora , prosim vas o vyjadreni, jestli taky ja patrim do skupiny 3-4 lidi, kteri vas chteji zlikvidovat, moc mi na tom zalezi, jestli nadale budu cist Zvedavce a pripadne i prispivat, tim nemyslim jenom jenom okopirovanymi texty ale financne.Pokud se nemylim vas oblibeny sprostak Stefan, ktery je na prvnim miste v zebricku prispivajicich, je na poslednim zebricku popularity, no a co se tyce penez z takovyho primitiva nevyrazite ani penny, ten muze rozdavat svoje rozumy mezi santusakama jako je on, normalni lidi se na na nej nechytaj, mozna naivni a hodna prestarla Aja.
Mila Benesovsky plnym jmenem.



8146

24.1.2003 16:01

RE: Otravuje mne to více než Vás

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8146

>Pane Stwora , prosim vas o vyjadreni, jestli taky ja patrim do
>skupiny 3-4 lidi, kteri vas chteji zlikvidovat, moc mi na tom
>zalezi, jestli nadale budu cist Zvedavce a pripadne i prispivat,
>tim nemyslim jenom jenom okopirovanymi texty ale financne.Pokud
>se nemylim vas oblibeny sprostak Stefan, ktery je na prvnim miste
>v zebricku prispivajicich, je na poslednim zebricku popularity,
>no a co se tyce penez z takovyho primitiva nevyrazite ani penny,
>ten muze rozdavat svoje rozumy mezi santusakama jako je on,
>normalni lidi se na na nej nechytaj, mozna naivni a hodna
>prestarla Aja.

mily tatko, zvany milo, odpovim ti za pana stworu: v hlavnim
"peletonu" nejsi, ale sem tam ho dojizdis, jako kuprikladu timto prispevkem, na ktery prave odpovidam.
pises mi to moc "na telo", nazyvas mne primitivem a nenormalnim
"lidem"-jak jsi to vse zjistil??? ze by tve akademicke uspechy opravnovaly k odsuzovani ostatnich?-ted jsi zase ale dedula!!!
no doufam, ze se aja nasere za ten "statement", ze je prestarla, to je pekna svinarna, to se na me nezlob!!!
stefan

8165

24.1.2003 23:30

RE: Otravuje mne to více než Vás

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8146

>Pane Stwora , prosim vas o vyjadreni, jestli taky ja patrim do
>skupiny 3-4 lidi, kteri vas chteji zlikvidovat, moc mi na tom
>zalezi, jestli nadale budu cist Zvedavce a pripadne i prispivat,
>tim nemyslim jenom jenom okopirovanymi texty ale financne.Pokud
>se nemylim vas oblibeny sprostak Stefan, ktery je na prvnim miste
>v zebricku prispivajicich, je na poslednim zebricku popularity,
>no a co se tyce penez z takovyho primitiva nevyrazite ani penny,
>ten muze rozdavat svoje rozumy mezi santusakama jako je on,
>normalni lidi se na na nej nechytaj, mozna naivni a hodna
>prestarla Aja.

>Mila Benesovsky plnym jmenem.
..zdravim vas"temer nositeli Nobelovky",zridkakdy se uchyluji k osobnim narazkam,udelam vyjimku.
Muzete me povazovat za naivni(nekdy byvam),hodnou a prestarlou,ale mozna je nevhodne sdelovat vase mineni o me osobe na strankach Zvedavce,tusim,ze rec tu byla o necem jinem.
Nicmene musim konstatovat,ze vas prispevek je vysoce hodnocen,v momente,kdy vam odpovidam,mate devet "punciku",srdecne vam k nim blahopreji.

8173

25.1.2003 0:58

RE: Otravuje mne to více než Vás

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 8173

Pani Ajo nositelem nobelovky nejsem a docela urcite uz nebudu, ale i kdybych byl, vam by to zrejme neimponovalo, vy jste spis na hulvaty.Za to slovo prestarla se hluboce omlouvam, ale na tomhle vebiku jsem se docetl, ze 12-ti lete devce je uz vyspele, no a protoze,predpokladam, ze je vam trochu vic, patrite do skupiny prestarlych, stejne jako ja mezi deduly, s tim rozdilem ze ja na rozdil od vas si na svuj udel nestezuji.Tim odpovidam i na rytirsky komentar Stefana, ktery ma ted jiste radost, ze jste se na me nasr...Je mi lito, ze jste nepochopila, jeste jednou se omlouvam za tu svinarnu. Mila. PS. Punciky me nezajimaji.

8180

25.1.2003 5:42

RE: Otravuje mne to více než Vás

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8180

&gt;Tim odpovidam i na
&gt;rytirsky komentar Stefana, ktery ma ted jiste radost, ze jste se
&gt;na me nasr...Je mi lito, ze jste nepochopila, jeste jednou se
&gt;omlouvam za tu svinarnu. Mila. PS. Punciky me nezajimaji.

milo, radost ani ne, jen podiveni, jak z toho klickujes tim, ze to rytirsky hazes na stefana.
tak si uzi weekend, jdu se divat na holky williamsovic jak mlati u nohejla na kurtech do tenisaku!!!
stefan

8190

25.1.2003 20:52

RE: Otravuje mne to více než Vás

Mila 24.?.?.?

Reakce na 8190

No jestli povazujes omluvu za klickovani, tak holt stim uz vic nenadelam.Me spis pripada jako klickovani, ta skutecnost, ze se tady nejakym nedopatrenim vytratila druha cast te omluvy, kde jsem ti chtel predvest jak jsi se na techto strankach vyjadril o me zene, sestre a matce v lonskem roce, presto, ze jsem ji odeslal do redakce i na tvuj mail.Verim ze jako rytir poskytnes Aje moznost a das ji to precist. Zaverem je mi jasny jak tobe a panu redaktorovi silne prekazim a tak se loucim, ne ze bych klickoval, nebo se bal kritiky, ale proto, ze chci venovat svuj volny cas lidem, kteri znaji alespon zakladni pravidla poctive hry.Jdu se koukat na tenis, ten mam rad a hraje v nem poctive kazdy sam za sebe.Obavam se ze nebudu jedinny, ale na moji skodu to rozhodne nebude.Nezapomen poslat panu redaktorovi financni prispevek, ja uz jsem vazne mel v umyslu to udelat, ale po tom vasem klickovani jsem si to uz definitivne rozmyslel, poslu ho na zachranu velryb ty jsou pro me dulezitejsi nez Zvedavec. Z posledniho Valtrova clanku, dost zajimaveho na premysleni, se stala jak jsem se obaval nacionalisticka sragora a ty jsi bohuzel k tomu prispel.Ujistuji te, ze ja jsem slovaky a moravaky nikdy necucal(Brnaku, Mateji a dalsi mate pocit ze vas cucam?) a ani neznam nikoho ze sveho okoli a pratel, kteri by to delali, navic po sve mame jsem napul moravak a nemel jsem pocit ze by me slovaci nebo cesi cucali. Jsou to jenom ubohy nacionalisticky reci. Delenim a odcitanim se ztraci, ziskat muzes nasobenim nebo scitanim, to jsou zaklady matematiky a zna je i ten posledni blbej ZID. To je taky duvod proc se jim dari nejen v americe, ale po celem svete.Jeste jednou ahoj a preji ti v budoucnu, aby jsi stoprocentne ovladl celou plochu stranek Zvedavce.Co se tyce bodovani, to uz nejak s panem Stworou upravite, tak jako vse co vam nejde pod fousy.
Mila Benesovsky

8207

26.1.2003 2:57

RE: Otravuje mne to více než Vás

matej 209.?.?.?

Reakce na 8207

Brnaku, Mateji a dalsi mate pocit ze vas cucam?

nemam vubec, ale vubec by me to nevadilo, kdyby jsi byl ne Cech
ale Ceska

8213

26.1.2003 7:06

RE: Otravuje mne to více než Vás

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8207

Pro Mila.

Mila, jestli nam uteces za velrybama, tak nam tady budes chybet. Stejne jsme Te chteli vytahat za usi, ze se posledni doubou nejak moc tady neukazujes. A na Tvoji otazku o cucani, nas necucas. Stefan by to asi mel rad, ale to uz je zase jina kapitola.

8222

26.1.2003 16:12

RE: Otravuje mne to více než Vás

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8207

milo, dojemne jsi to napsal, ted kdyz si utiram slzy, tak ti musim sdelit, ze je mi uplne jedno jestli tu jsi ty nebo tu jsem ja. muzes to pochopit?
stefan

8227

26.1.2003 3:24

RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8180

>Pani Ajo nositelem nobelovky nejsem a docela urcite uz nebudu,
>ale i kdybych byl, vam by to zrejme neimponovalo, vy jste spis na
>hulvaty.
Chtela bych tenhle off topic hovor ukoncit.Rec tu mela byt o ceskoslovenskem imperialismu,nikoliv o tom,je -li Aja naivni,hodna,ci prestarla.
Pred casem jsem se tu branila "skatulkovani" a uz je to tu zase.
Nevim,proc bych mela hrat jakoukoliv roli ve vasich klukovskych strkanicich, a lamat si hlavu,zda jsem spis naklonena hulvatum,ci potencialnim nositelum cen(jakychkoliv).

Za to slovo prestarla se hluboce omlouvam, ale na tomhle
>vebiku jsem se docetl, ze 12-ti lete devce je uz vyspele, no a
>protoze,predpokladam, ze je vam trochu vic, patrite do skupiny
>prestarlych, stejne jako ja mezi deduly, s tim rozdilem ze ja na
>rozdil od vas si na svuj udel nestezuji.Tim odpovidam i na
>rytirsky komentar Stefana, ktery ma ted jiste radost, ze jste se
>na me nasr...Je mi lito, ze jste nepochopila, jeste jednou se
>omlouvam za tu svinarnu. Mila. PS. Punciky me nezajimaji.
Ne,nenastvala jsem se,to se mi stava jen zridkakdy.Ani si nestezuji na svuj "vekovity udel",jen mi prijde zbytecne pasivne vystupovat v prispevcich kohokoliv.
Zdravi vas Aja

8217

29.1.2003 22:04

RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 8217

Pani Ajo,
tak to v zivote chodi. Nekoho se zastanete nebo k nekomu projevite nejakou naklonnost, a to vzdy vyvola nevoli, az eventualne nenavistnou reakci, protoze kazdy z nas ma privrzence, ale i opacne. Vy jste projevovala sympatii ke Stefanovi, k nekterym jeho trefnym vyrokum, a to ti z opacneho brehu nemohli prenest pres srdce. (Mozna i zarlili.) Vim, o cem pisu, pred nekolika dny jsem se pana Stefana zastal, a podivejte se, jake mame nahle oba dva hodnoceni v kontrastu se sousednimi prispevky. Ale vite co? Napiste soukromy e-mail panu Stworovi a pozadajte ho o zaslani informace, kdo vam puntiky srazil. Snad vam za dlouhodobe prispivani do Zvedavce vyjde vstric.

8350

30.1.2003 1:37

RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8350

>Pani Ajo,
> tak to v zivote chodi. Nekoho se zastanete nebo k nekomu
>projevite nejakou naklonnost, a to vzdy vyvola nevoli, az
>eventualne nenavistnou reakci, protoze kazdy z nas ma privrzence,
>ale i opacne. Vy jste projevovala sympatii ke Stefanovi, k
>nekterym jeho trefnym vyrokum, a to ti z opacneho brehu nemohli
>prenest pres srdce. (Mozna i zarlili.) Vim, o cem pisu, pred
>nekolika dny jsem se pana Stefana zastal, a podivejte se, jake
>mame nahle oba dva hodnoceni v kontrastu se sousednimi prispevky.
>Ale vite co? Napiste soukromy e-mail panu Stworovi a pozadajte ho
>o zaslani informace, kdo vam puntiky srazil. Snad vam za
>dlouhodobe prispivani do Zvedavce vyjde vstric.

Pane Valtr,dekuji za moralni podporu,domnivam se,ze vlastne ani nestojim o to vedet,kdo me(nas)"odpuncikovava".
Castecne si za to asi mohu sama(slavne jsem tu vyhlasila,ze odchazim,ale obcas se sem "vtiram"[mrknutí jedním okem]nicmene se uz nevyjadruji k prispevkum,ani nedodavam svoji trosku do mlyna-(jeste jsem nestravila zradce[smích] s anonymem jsem vam dala za pravdu)-a tak spis pilne Zvedavce ctu,jen obcas se slabouckym hlaskem ozvu a tady jsem mela pocit,ze se musim branit.
S mnoha Stefanovymi nazory nesouhlasim,ale prijde mi jako clovek zemity,s vlastnimi nazory i vlastni cestou,jak se k nim probrat,jeho slovnik me nekdy zlobi,jeho versickum jsem se smala cely den.Ma tu schopnost,ze i "prevazne zavazna"tema,ktera se tu vesmes diskutuji,dokaze v pravou chvili humorne odlehcit.
Jeste jednou vas zdravi Aja-vterka
P.S.Doufam,ze ted nedostanu jednu do nosu od Stefana,nebot tu o nem pisu bez jeho souhlasu(coz jsem vycetla Milo-Tatkovi- michal me,zcela bez duvodu a souvislosti do sveho prispevku).
Omlouvam se za "mimomistickove" vetreni.

8356

30.1.2003 5:18

RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila

Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 8356

Ahoj Ajo, tady prestarly Baron,[smích] no vidim, ze najednou mame problem na zvedavci s vekem, jak tady jeden mladik pise, vek nezarucuje moudrost, snad jedine co zarucuje je vyssi vydaje za zdravotni pojisteni:0( Zatim mne ovsem nepripada, ze na zvedavce chodi domov duchodcu i kdyz nas osobity kamarad Stefan si to mysli. Na druhe strane je zajimave, ze se zde vetsina prispivajicich boji ba i naznacit svuj vek. Ba'zen (strach) I kdyz redaktor k ni nekdy nabada je hrozna vec. Prave ti bojacni pujdou bojovat do Iraku aby predbehli Sadama. Timto se primlouvam za Milu aby jste mu odpustila za slova ktera urcite tak nemyslel, vzdyt ani on neni zadny mladik [smích]))
zdar, deda vseveda

8365

30.1.2003 13:05

RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8365

>Ahoj Ajo, tady prestarly Baron,[smích] no vidim, ze najednou mame
>problem na zvedavci s vekem, jak tady jeden mladik pise, vek
>nezarucuje moudrost, snad jedine co zarucuje je vyssi vydaje za
>zdravotni pojisteni:0( Zatim mne ovsem nepripada, ze na zvedavce
>chodi domov duchodcu i kdyz nas osobity kamarad Stefan si to
>mysli. Na druhe strane je zajimave, ze se zde vetsina
>prispivajicich boji ba i naznacit svuj vek. Ba'zen (strach) I
>kdyz redaktor k ni nekdy nabada je hrozna vec. Prave ti bojacni
>pujdou bojovat do Iraku aby predbehli Sadama. Timto se primlouvam
>za Milu aby jste mu odpustila za slova ktera urcite tak nemyslel,
>vzdyt ani on neni zadny mladik [smích]))

>zdar, deda vseveda
..vzdyt ja mu nemam co odpoustet,kdyz si tuknete na jeden muj "zmizely"prispevek,tedy spis odpoved,prectete si,ze jsem se nenastvala,jak predpokladal.A branila jsem se ne proto,ze mne oznacil,za hodnou,naivni a prestarlou zenskou,ale proto,v jakych souvislostech to pouzil,chtel zadupat na Stefana a ja mam pocit(porad),ze v tom nemusim ucinkovat.
Mrzi me,ze se kolem rozjel takovy maly kolotoc,ale,jak uz bylo receno(a ted tedy v jazyce rodnem)..takovy je zivot[smích]
Prima den Aja-vterka

8375

30.1.2003 3:00

RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8350

Pane Valtr,

a co tak aby pan Stwora hned uverejnil pro kazdeho, kdo kde bere a nebo pridava puncik. Proc jenom pro pani Aju?? Vsichni budeme mit pravo, kdo je SOB a kdo ne. Tak se to delalo v komunismu. Pane Valtr, vite co je ethicke a co je snupave?

8360

29.1.2003 15:01

RE: Otravuje mne to více než Vás

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8173

Zajímalo by mě, kdo teď "puncíkuje", asi nějaký nový vtipálek, jinak opravdu nechápu, proč máte -2. Jen to potvrzuje moje výhrady k puncování. Je opravdu nesmyslné a zbytečné (s kvalitou příspěvků nijak nekoresponduje), stejně jako ostatně je nesmyslné to moderování. Ale to už jsem psal několikrát, nebudu to tady znovu zbytečně dokládat.

8335

29.1.2003 21:41

RE: Otravuje mne to více než Vás

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8335

>Zajímalo by mě, kdo teď "puncíkuje", asi nějaký nový
>vtipálek, jinak opravdu nechápu, proč máte -2. Jen to potvrzuje
>moje výhrady k puncování. Je opravdu nesmyslné a zbytečné (s
>kvalitou příspěvků nijak nekoresponduje), stejně jako ostatně je
>nesmyslné to moderování. Ale to už jsem psal několikrát, nebudu
>to tady znovu zbytečně dokládat.
C est la vie,co nadelame,ze?[smích]

8347

30.1.2003 5:24

RE: Otravuje mne to více než Vás

Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 8347

Aja za francoustinu pridavam punc, i kdyz by to bylo lepe prelozene [smích] Takovy je zivot [smích]Co Gott mit unc to by se nehodilo? [smích]

8366

24.1.2003 3:25

RE: Otravuje mne to více než Vás

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 8139

Je běžné i ze života států, že malá skupinka idiotů píše zákony pro celou společnost

No a to me pripada, ze je to vas cil. Mila

&gt;Protože se tady usadila skupinka 3-4 problémových jedinců, kteří
&gt;si vzali za úkol, že to tady zlikvidují.

&gt;
&gt;99% by mohlo diskutovat bez cenzury. Ale bohužel nejde to.
&gt;
&gt;Je běžné i ze života států, že malá skupinka idiotů píše zákony
&gt;pro celou společnost.

8147

23.1.2003 3:02

Čechoslovakismus - blbost

Mirek, Montreal 24.?.?.?

Před deseti lety došlo k rozdělení Československa. Není jednoduché rozdělovat majetek mezi dva lidi, ale daleko těžší je to u národů. Rozdělování obyčejně provází trauma, nepřátelské nálady či dokonce napadání. V případě rozdělování Československa tomu nebylo jinak, i když obě strany přece jen zachovaly určitou dávku kultivovanosti.

Dvě věci mě na tom štvou.Za prvé, že mi to tady v Québecu dávají stále pod nos.
-`´Jak to tak dobře udělali s tím rozdělením a ani nedošlo k válce, měli by jsme si z toho vzít příklad, demokratická separace.`´
Já jsem tam přitom nebyl ale nemyslím si, že by to bylo něco demokratického. Pokud vím tak nikdo žádné volby nebo referendum nedělal. Vím ale že když Češi vyhlásili, že za určitých podmínek můžou někteří Slováci získat české občanství bylo jich tam několik tísícovek co o to požádali.(možná o něco víc) ale o Čechach kteří chtěli jít na Slovač jsem moc neslyšel.
Za druhé, dávka kultivovanosti. Kultivovanost! To že jsme se nepovraždili mezi sebou. Proč taky ? Kvuli tomu, že mazák Slovák měl na vojně zobáka Čecha a naopak nebo že Slovan porazil Spartu. Nebo snad, že říkají boruvkám čučorjedky.
Vy všichni co nám za to dáváte tu "určitou dávku kultivovanosti", vy nás mate za blbce a to mě sere.

8126

23.1.2003 9:30

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Čechoslovakismus vznikl právě jako modůvodnění spojení obou území, v žádném případě se nejednalo o snahu něco potlačovat. Je třeba též poznamenat, že Slovensko dávno před federalizací v roce 1968 (od roku 1944) mělo svůj vlastní zastupitelský orgán Slovenskou národní radu, což se v podstatě rovnalo autonomii. Pozadí vzniku Československa viz http://www.blisty.cz/txt.php?id=12470&iid=1208

8134

23.1.2003 16:51

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Rado 24.?.?.?

Reakce na 8134

SNR nemala ani len reprezentacnu funkciu. Nastudujte si prosim vyznam slova autonomia.

Ked to tu tak citam, tak zistujem, ze sa potvrdzuje, co som pisal na zaciatku. Niektorych ta nadradenost nepresla dodnes...

8141

24.1.2003 2:37

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Rado 24.?.?.?

Reakce na 8134

Pan Stwora, neviem preco ste mi scenzurovali predchadzajuci prispevok - neobsahoval ani vulgarizmy, ani rasizmus...

Na margo "Vaska" poznamenam, ze je rozdiel medzi nadhladom a pohladom zhora. SNR sa rozhodne nerovnala autonomii...

8144

24.1.2003 3:58

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Rado 24.?.?.?

Reakce na 8144

No uz sa objavil... asi to len dlhsie trvalo...ospravedlnujem sa za podozrievavost...

8148

23.1.2003 14:16

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Miro Kovac miro_kovac (zavináč) hotmail (tečka) com 194.?.?.?

Toto sa mi zdaju take typicke, prepacte, ceske krcmove kaleraby, zdatne demagogicke a osozne tak pre podpriemerneho psa-bernardina. Prilis vela nezmyslov v jednom clanku...

8138

24.1.2003 13:48

Čechoslovakismus - český imperialismus?

albert 12.?.?.?

Jak by asi vypadala reakce, kdyby jeden napsal uvahu pod nazvem -
Zionismus (nebo Israelismus) - zidovsky imperialismus?
To by zase bylo vriskotu mezi "plnokrevnymi" ci "castecnymi" ceskymi zidaky a jejich lokaji!

8161

26.1.2003 7:02

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Brnak 68.?.?.?

Stefane, pristi tyden budou v Israeli volby. Mel by jsi se domluvit s Nohejlem aby Ti drzel misto ve fronte.

8221

26.1.2003 16:23

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8221

>Stefane, pristi tyden budou v Israeli volby. Mel by jsi se
>domluvit s Nohejlem aby Ti drzel misto ve fronte.

brnaku, brnaku, ja vim, ze jsou strasne mrazy, ale zase ne tak velike, aby mrzl mozek anebo je to uz fobie???
stefan

8228

26.1.2003 17:23

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

matej 209.?.?.?

Reakce na 8221

Stefane, pristi tyden budou v Israeli volby. Mel by jsi se domluvit s Nohejlem aby Ti drzel misto ve fronte.

#################################

No to tak, jeste je kluky navadej !!!!!!!!!
Stepan co napise je s jeho hlavy, ale Nohejl to vsechno kopiruje
od jinych "verohodnych" pramenu, on to vezme vazne, nasedne na prvni
letadlo a leti tam a vis co mu ti jeho "zidkove" udelaji ?
Daji ho do base a Zvedavec bude bez intelektualni zakladny. Kdo by
sem potom chodil ???
Kde by jsi se potom dozvedel, ze prvni komunisticky tisk vysel
prave tam u vas, u imperialistu ? Mas se za co stydet, Brnaku !!

8230

26.1.2003 19:09

Proc se rozpojuji Cechoslovaci na Zvedavci ?

Jindrich Hrdlicka jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 24.?.?.?

V idealni svete by se napsal zajimavy clanek, ctenari by pak prispeli vice ci mene zajimavym komentarem, ktery by podepsali a pripojili E-mail adresu k pripadne korespondenci. A kdyby se jen tak omylem nasel nekdo kdo rad napada, nebo se chce hloupe hadat, redaktor by dodrzel slovo a toho smudlu by vsi silou potlacil z kola ven.
V nasem svete to tak ale neni. Abychom se asi citili lip ?, mame potrebu argumentovat, schazovat, zasmesnit, nesouhlasit, povysovat nebo ponizovat.......... to uz je soucast zivota a Zvedavec neni vyjimkou. Zvedavec, se vsema jeho chybama, je fun cist. A pro to
Vy vsichni co odchazite, nedelej te to. Prijmete realitu a piste dal. Treba i pod cizi znackou. Ja mam rad dobry nazory. Navlikam si je na takovou snurku. A cim jich je vic, tim je ta moje snurka delsi
Ja se citim lip, cim delsi pak ta moje snurka je............

8232

26.1.2003 22:30

RE: Proc se rozpojuji Cechoslovaci na Zvedavci ?

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 8232



>Ja se citim lip, cim delsi pak ta moje snurka je............

ja se taky citim lip kdyz mam dlouhou ( a hlavne pevnou ) snurku.

8236

27.1.2003 3:15

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pro ty ,jemz to trochu mysli.Kdyz nahledneme do artiklu o Karlovarske schuzce sionistu,kde se dohodli ,ze se Ceskoslovensko rozdeli ,aby se mohlo vymahat odskodneni od Slovenska ve jmenu holocaustu,tak ,tomu muzem verit a nebo ne ,muze to byt pravda a nebo podvrh,ale kdyz celou vec uvazime z archivnich zaznamu ,kdo ,co rekl a z jakeho postaveni a jak se veci casem udaly ,tak dojdeme k docela realne predstave.Mnozi ,z nas ,ovsem nikdy nebudou oblazeni poznanim,nebot dub ,zustane dubem a nic s nim nehne.Tak ,tedy nahledneme,co sami zide rekli o zidech a o vladach a kdo vlastne doopravdy valdne a ridi mnohe pro nas nepochopitelne veci.Disraeli se stal ministerskym predsedou Anglie a dal Britum nejednu moznost nahlednout do teto zakulisni svetove kuchyne a rovnez varoval obcanstvo o teto "sede eminenci",ale ,jak ,uz to byva ,moc lidi mu neverilo,ale cas mu dal za pravdu,tak ,jako dal za pravdu Washingtonovi a Jeffencovi a i zde Americane nevzali veci na pravou vahu.Je jen a jen na nas ,jestli chceme a nebo nechceme byt svobodni od propagandy a lzi ,techto "sedych eminenci" sveta.Nakonec ,zde jsou slova samotneho Disraeliho,jez rceni Sidona mnohokrate pripominal "nahluchlym" Britum.Rozdeleni Ceskoslovenska se nestalo ,take jen tak samo od sebe.

Disraeli caused his Jewish hero, Sidonia, to remark: "The world is governed by very different personages from what is imagined by those who are not behind the scenes," and even more illuminating lines by Disraeli which half compel the thought that, after all, he was writing to warn the world of Jewish ambition for power:
"You never observe a great intellectual movement in Europe in which the Jews do not greatly participate. The first Jesuits were Jews. That mysterious Russian Diplomacy which so alarms western Europe is organized and principally carried on by Jews. That mighty revolution which is at this moment preparing in Germany, and which will be, in fact, a second and greater Reformation, and of which so little is yet known in England, is entirely developing under the auspices of Jews."

8243

28.1.2003 16:32

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Aja-vterka 66.?.?.?

...pravda,odchazela jsem moc zdlouhave a tak mi nejaky dobrak vahavy odchod urychlil "odpuncikovanim".Ze by proto,ze prispevky nebyly k danemu tematu,ale pouze obranne?Mozna,kdo vi.
Tak jo,ja uz padam.[smích]

8293

30.1.2003 1:51

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8293

>...pravda,odchazela jsem moc zdlouhave a tak mi nejaky dobrak
>vahavy odchod urychlil "odpuncikovanim".Ze by proto,ze
>prispevky nebyly k danemu tematu,ale pouze obranne?Mozna,kdo vi.

>Tak jo,ja uz padam.[smích]
ajo-vterko, taky padam, uz to neni tady mozne, je to tu banda buzerantu dedkovskych, kteri toci s p. stworou, ale asi to maji zaplaceno, tak jsou stale pritomni. mozna taky budu treba zpatky-uz mam pripraveny novy nick : stefan-vterka-tabaterka!! dobre ne.
tak ajo a hlavne dedci cau, stefan

8358

30.1.2003 13:59

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8358


> ajo-vterko, taky padam, uz to neni tady mozne, je to tu banda
>buzerantu dedkovskych, kteri toci s p. stworou, ale asi to maji
>zaplaceno, tak jsou stale pritomni. mozna taky budu treba
>zpatky-uz mam pripraveny novy nick : stefan-vterka-tabaterka!!
>dobre ne.

>tak ajo a hlavne dedci cau, stefan
>
>
..no,co co co,kampak?
Aja-vterka zvana babka-chnapka[smích]

8378

30.1.2003 16:39

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8378


>..no,co co co,kampak?
>Aja-vterka zvana babka-chnapka[smích]
>
to je taky dobre! a mam-li se vyjadrit o tom jak jste mne poposala, tak vubec nejsem nastvany.
stefan-vterka-tabaterka

8381

30.1.2003 5:58

Zpřístupnil jsem statistiku puncování

Vladimir Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8293

Paní Ajo (i vy ostatní, které zajímá podivný pohyb punců u vašich příspěvků),

zpřístupnil jsem opět statistiku puncování. Stačí kliknout na příslušný punc a hned uvidíte, kdo vás jak puncoval. Je to úsměvné.

Jsou to opravdu 3 - 4 lidé, kteří se mezi sebou střídají, aby své vlastní příspěvky opuncovali co nejvíce a příspěvky oponentů (lhostejno jaký mají obsah) co nejméně. Ti hoši jsou už tak zoufalí, že se vybíjejí alespoň na puncování, když už nemohou škodit jinak. Tak jen do toho chlapci. Užijte si. [smích]

Puncování zruším. Ale ještě chvíli počkám, abych umožnil všem prohlédnout si kdo je jak puncoval.

8369

30.1.2003 8:20

RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8369

Vítám, že jste mi dal konečně za pravdu. Puncování je stejný nesmysl jako moderování diskuze, což možná taky časem pochopíte.
Jinak, bohužel z toho výpisu puncování nelze nic zjistit, protože u příspěvků se zobrazuje jen první číslo z adresy. Takže je možné, že v tom je někdo i nevině. Což takhle tam přidat přezdívku, kterou kdo naposledy použil z dané adresy.
A ještě jednu připomínku. Nevím sice přesně, kdo ty punce dává, ale mám pocit, že bych to těžko nazval zoufalstvím. Spíš si z vás dělají obyčejnou srandu.

PS - napadla mě taková myšlenka, což takhle udělat moderované puncování. To by se punce projevily až je schválíte, jako u diskuzních příspěvků. [smích]

8373

30.1.2003 14:27

RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 8369

>Paní Ajo (i vy ostatní, které zajímá podivný pohyb punců u vašich
>příspěvků),

>
>zpřístupnil jsem opět statistiku puncování. Stačí kliknout na
>příslušný punc a hned uvidíte, kdo vás jak puncoval. Je to
>úsměvné.

>
>Jsou to opravdu 3 - 4 lidé, kteří se mezi sebou střídají, aby své
>vlastní příspěvky opuncovali co nejvíce a příspěvky oponentů
>(lhostejno jaký mají obsah) co nejméně. Ti hoši jsou už tak
>zoufalí, že se vybíjejí alespoň na puncování, když už nemohou
>škodit jinak. Tak jen do toho chlapci. Užijte si. [smích]

>
>Puncování zruším. Ale ještě chvíli počkám, abych umožnil všem
>prohlédnout si kdo je jak puncoval.
Pane Stworo,
-je mi lito,ze se kolem me rozpoutal tanecek a misto o Cechoslovakismu,se tu diskutuje o puncovani
-vzdycky se rikalo,ze se mezi sebou nesnaseji holky,tady bych rekla,ze jsou to kluci(mozna i proto,ze je tu holek malo)
-diskutovat umi jen nekdo,spis je to vnucovani vlastniho nazoru tem ostatnim-holt nam to neni dano a z toho plyne rada problemku.
-ac jsem nechtela,sla jsem se na "punciky"podivat...jenze,dejte zenske do ruky koste....pod prispevky byva ,zpravidla, dvoj- ci trojcisli a ve statistice puncovani je jako IP adresa cisel cela rada(v mnoha pripadech se prvni cisla u vice prispevatelu shoduji....napr.209 zacinaji pan Matej,Valtr a Stefan).
Ono je to,z meho pohledu,opravdu asi jedno.Ale zacinam se priklanet k vasemu nazoru,ze nekdo vas chce zlobit.Pravda je,ze v "odpuncikovani" se opakuji porad dokola stejna cisla.
-ja bych tohle hrani dotycnym rada doprala,pro vas je to ale neprijemnejsi,jeden si nerad necha dupat po zahonku,kde vlastnorucne vysadil kytky.
Drzim palce.
Aja-vterka

8379

30.1.2003 18:43

RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8379

...... ja bych tohle hrani dotycnym rada doprala,pro vas je to ale neprijemnejsi,jeden si nerad necha dupat po zahonku,kde vlastnorucne vysadil kytky.
Drzim palce.
Aja-vterka

Mila Ajo!

Kdyby urciti lide se ridili heslem "live and let live," tak by nikdo nikomu po zahonku nedupal. Ale jsou tady takovi, kteri Vam budou tvrdit, ze jste zradce, ze za vsechno zle na svete mohou zide, ze oni vi vsechno nejlip, daji vam k tomu odkazy na Internetu, jako kdyby Internet mela byt Bible svata. Komentare jsou plne nenavisti k lidem, kteri nesouhlasi s jejich komentarem. Pouzivaji se ruzne nadavky a sprosta slova. Takze bych rekl, ze jaka je audience, takove je divadlo. Pan reziser tohoto divadla k tomu prispel svym moderovanim a puncovanim. Mel by vedet, s kym ma tu cest a jake publikum svym rizenim atraktuje.


8383

30.1.2003 21:47

RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování

Aja 66.?.?.?

Reakce na 8383


>
>Mila Ajo!
>
>Kdyby urciti lide se ridili heslem "live and let live,"
>tak by nikdo nikomu po zahonku nedupal. Ale jsou tady takovi,
>kteri Vam budou tvrdit, ze jste zradce, ze za vsechno zle na
>svete mohou zide, ze oni vi vsechno nejlip, daji vam k tomu
>odkazy na Internetu, jako kdyby Internet mela byt Bible svata.
>Komentare jsou plne nenavisti k lidem, kteri nesouhlasi s jejich
>komentarem. Pouzivaji se ruzne nadavky a sprosta slova. Takze
>bych rekl, ze jaka je audience, takove je divadlo. Pan reziser
>tohoto divadla k tomu prispel svym moderovanim a puncovanim. Mel
>by vedet, s kym ma tu cest a jake publikum svym rizenim
>atraktuje.

Ahojte Brnaku,zdravim vas.No to je presne,co rikam,malo kdo z nas umi diskutovat,skoro vsichni si predstavujeme,ze nas nazor je ten jediny spravny.
Ucinim pokus,pridam do noveho povidani O stavu unie muj prispevek(tedy ne muj,je to preklad jednoho meho oblibeneho editorialisty-nicmene s nim souhlasim) a uvidite ,jak dostanu po cenichu.
Drzte mi palce,at nemam moc modrin(i kdyz se mnou nebudete souhlasit).
Aja

8389

31.1.2003 3:41

RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8389

Pani Ajo,

Vy nechtela do skatulky, ale Vy v ni jste, at chcete a nebo nechcete. Mate svuj vlastni nazor na veci a jestlize je vyjadrite, a vystrcite nos, tak se vzdycky nekdo najde, kdo Vam bude chtit po tom Vasem nosu dat. Z toho si nesmite moc delat, jestlize se chcete vyjadrit. Mne se libilo, jak jste se postavila panu Valtrovi, ze nejste zradce. Ten potom nevedel, jak z toho vyklickovat. Takze, chte nechte, jste ve skatulce.
Pokud se tyka tech modraku, tak ty jsou lepsi, nez nemit svuj vlastni nazor. Jak moc velke modraky clovek dostane zalezi na tom, koho pan Stwora do te sve hospody pusti, nebo lepe receno, jakou reputaci te sve restauraci pan Stwora da.

8402

31.1.2003 5:00

RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8383


>Kdyby urciti lide se ridili heslem "live and let live,"
>tak by nikdo nikomu po zahonku nedupal. Ale jsou tady takovi,
>kteri Vam budou tvrdit, ze jste zradce, ze za vsechno zle na
>svete mohou zide, ze oni vi vsechno nejlip, daji vam k tomu
>odkazy na Internetu, jako kdyby Internet mela byt Bible svata.
>Komentare jsou plne nenavisti k lidem, kteri nesouhlasi s jejich
>komentarem. Pouzivaji se ruzne nadavky a sprosta slova. Takze
>bych rekl, ze jaka je audience, takove je divadlo. Pan reziser
>tohoto divadla k tomu prispel svym moderovanim a puncovanim. Mel
>by vedet, s kym ma tu cest a jake publikum svym rizenim
>atraktuje.


jesus brnaku, vzdyt ty jsi jeden z tech co nechteji nechat druhe zit, tak si tu neodporuj. samozrejme, ze ty punce a nejake komunisticke hodnoceni je na hovno, a ty bohuzel patris k te jednostrane audienci, tak nas tu pekne nebulikuj. vzdyt sam si jeden z tech co "puncuje" jak divy.
stefan-vterka-baterka-tabaterka

8408

1.2.2003 3:11

RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8408

Stefanku, Ty muj buddy, ja nikomu neupiram aby vyjadril svuj nazor. Neni ale spravne, aby nekdo, kdo nesouhlasi s nazorem nekoho druheho, aby se zacal vulgarne vyjadrovat, sproste nadavat a delat pani Aje modriny.

Jinak Ti muzu rict, ze vzdycky, kdyz vidim u Tveho jmena poznamku, ze komentar byl potlacen, tak mne z leveho oka vytryskne jedna slza.

8448

28.1.2003 21:16

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com 64.?.?.?

Zo skusenosti poznam 3 druhy Cechov: Prvi su co povazuju Slovakov za svojich pribuznych ako skor bratrancov ak nie bratov a povazuju ich za rovnocennych k sebe.
Druhi su ti co nemaju ziadnu mienku a skor porovnavaju Slovakov tak ako ine narody v strednej Europe.
Su to vsat ti treti ktori, akonahle zistia ze si Slovak, hned si myslia ze maju pred sebou cloveka menej cenneho ako su oni.
A to sa stava i dnes. Verim ze tento posledny druh bol jednou z hlavnej priciny preco sa Ceskoslovensko rozbilo.
Ja si este stale myslim ze na Slovensku maly byt pred desiatymi rokmi volby ci chcu ludia zostat vo federalnej republike. No ale dnes uz je neskoro.

8304

6.2.2003 20:34

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Čechoslovakismus je slabomyslný výmysl a o žádném českém imperialismu nevím.

8619

7.2.2003 13:56

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 8619

>Čechoslovakismus je slabomyslný výmysl

Uznavam, ten pojem byl vymyslen, ne vsak mnou, nybrz temi vladci, kteri se zamysleli nad bizarni mapou rodiciho se Ceskoslovenska. Nemyslim si vsak, ze ti panove by byli slabomyslni. Nebo tou slabomyslnosti mirite na me? Trochu bych se ohradil. Vy jste nikdy nepouzil vyrazu, ze jste Cechoslovak (za byvaleho systemu), vy jste nikdy nezaslechl: ceskoslovenska politicka scena, ceskoslovenska kultura atd.? Ja jo.

>a o žádném českém imperialismu nevím.

Podle vaseho vyjadreni soudim, ze jste Cech, a mne je jasno, ze vzdycky se mezi nami vyskytne nekdo, kdo nebude s onou moji myslenkou souhlasit. Ale vite co? Pokuste se zamyslet nad jednotlivymi detaily meho clanku, jimiz cesky imperialismus opodstatnuji.

Je skoda, ze jste zareagoval, az kdyz clanek zmizel z hlavni stranky, tudiz ctenarum z oci. Povazuji jej za velice podnetny a jiste by vyvolal dobrou diskuzi.

8641

7.3.2003 13:36

Čechoslovakismus - český imperialismus?

magor cimmrman (zavináč) atlas (tečka) cz 128.?.?.?

No teda koukam jako blazen [smích].
Vetsina diskuzi misto o C-S imperialismu je o nejakem puncikovani. No proste zabomysi valka v malem. Koukam, ze mezi zakladni lidske vlastnosti patri schopnost neschodnout se [smích]
No nic.
Me osobne je lito, ze se Ceskoslovensko rozdelilo. (Czech, co to je? A myslis Czechoslovakia). Doufam, ze i nadale bude vztah techto narodu necim vic, nez jenom politicko-zahranicnimy smlouvami. Souhlasim s prispevkem Zo zapadu. Sice bych tohle trideni neuplatnoval jenom na Cechy, ale na lidi, jako celek. Vsude se najdou blbci [pláč]
Pekny den bez blbcu preje magor[smích]

9487

11.4.2003 18:22

Čechoslovakismus - český imperialismus?

hrmotor 137.?.?.?

ako to uz byva, chyba sa stala hned na zaciatku - masarykovsky cechoslovakizmus bola blbost, je vobec divne ako take cosi mohlo tohto rozumneho cloveka napadnut. fakt je, ze benesovi sa to potom naramne zislo pri boji o moc, konkurencia zo slovenska je to posledne co potreboval (stefanik), ale nie je vsetko ciernobiele, ved hodza sa stal dokonca premierom. ani na slovensku to so s odtrhnutim za prvej republiky nebolo take horuce, taky hlinka bol z tohto pohladu super-umierneny, dokonca podporili benesa za prezidenta(!), za co sa im dostalo peknej odmeny, ze...

proste jednoducho ceska top politicka scena z prahy takmer nevychadzala, nieto este ist pocuvat nejakych slovakov (po revolucii si to zopakoval havel).

zo slovenskeho pohladu bol potom zaciatok statu taky, ze okaslana pittsburghska dohoda, mrtvy stefanik, no radost. ale vzdy sa nasli taki co sli "delat slovaka do prahy", takze nejaky jednotny autonomisticky hlas zo slovenska, povedzme si otvorene, nikdy nebol.

inac na utvaranie obrazu o SK ako o vychodno-mafianskej gubernii uplne staci uverejnovat prispevky p. Jarosa (ktovieaky komplex si chudak lieci) - to je ako keby som na SK pisal o CZ jedine v suvislosti s novou, kozenym a skrachovanymi bankami.

11712

Příspěvků: 93

22.01. 05:01 Rado  Čechoslovakismus - český imperialismus?
22.01. 06:52 Baron  Čechoslovakismus - český imperialismus?
22.04. 13:20  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
01.05. 18:10 PETO  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
22.01. 09:15 Hunter  Čechoslovakismus - český imperialismus?
22.01. 09:23  Čechoslovakismus - český imperialismus?
22.01. 09:32 don Rodrigo  Čechoslovakismus - český imperialismus?
22.01. 16:06 stefan  Čechoslovakismus - český imperialismus?
23.01. 02:47 Baron  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
28.01. 09:55 Ludek  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
29.01. 04:49 CB  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
29.01. 08:19 Ludek  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
29.01. 14:50 milo  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
29.01. 15:23 Ludek  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
22.01. 18:14 matej  Čechoslovakismus - český imperialismus?
22.01. 23:16 stefan  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
23.01. 00:14 matej  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
24.01. 02:33 Mila  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
24.01. 15:49 stefan  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
24.01. 22:48 Brnak  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
25.01. 05:33 stefan  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
25.01. 07:33 Brnak  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
25.01. 17:12 Jiri Valtr  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
26.01. 23:12 matej  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
27.01. 15:08 Jiri Valtr  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
28.01. 02:50 matej  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
28.01. 03:24 CB  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
28.01. 15:22 Jiri Valtr  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
24.01. 23:47 Dan  Meteorologicky pristroj
25.01. 00:31 Mila  RE: Meteorologicky pristroj
25.01. 17:51 Dan  RE: Meteorologicky pristroj
27.01. 00:30 Dan  Tak jo, pokusim se odpovedet si sam I
27.01. 00:35 Dan  Odpovim si sam II
27.01. 00:36 Dan  Odpovim si sam III
25.01. 13:48 albert  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
26.01. 22:07 matej  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
22.01. 20:09 Atom  Genocida ?
29.01. 15:47 Jiri Valtr  RE: Genocida ?
23.01. 02:17 Robert Nohejl  Čechoslovakismus - český imperialismus?
23.01. 03:21 matej  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
24.01. 16:07 stefan  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
24.01. 08:46 je  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
23.01. 02:32 Miloslav Ponkrác  Proč je diskuse zase moderována?
23.01. 14:48 Vladimír Stwora  Otravuje mne to více než Vás
24.01. 03:12 Mila  RE: Otravuje mne to více než Vás
24.01. 16:01 stefan  RE: Otravuje mne to více než Vás
24.01. 23:30 Aja-vterka  RE: Otravuje mne to více než Vás
25.01. 00:58 Mila  RE: Otravuje mne to více než Vás
25.01. 05:42 stefan  RE: Otravuje mne to více než Vás
25.01. 20:52 Mila  RE: Otravuje mne to více než Vás
26.01. 02:57 matej  RE: Otravuje mne to více než Vás
26.01. 07:06 Brnak  RE: Otravuje mne to více než Vás
26.01. 16:12 stefan  RE: Otravuje mne to více než Vás
26.01. 03:24 Aja-vterka  RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila
29.01. 22:04 Jiri Valtr  RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila
30.01. 01:37 Aja-vterka  RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila
30.01. 05:18 Baron  RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila
30.01. 13:05 Aja-vterka  RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila
30.01. 03:00 Brnak  RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila
29.01. 15:01 milo  RE: Otravuje mne to více než Vás
29.01. 21:41 Aja-vterka  RE: Otravuje mne to více než Vás
30.01. 05:24 Baron  RE: Otravuje mne to více než Vás
24.01. 03:25 Mila  RE: Otravuje mne to více než Vás
23.01. 03:02 Mirek, Montreal  Čechoslovakismus - blbost
23.01. 09:30 Vasek  Čechoslovakismus - český imperialismus?
23.01. 16:51 Rado  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
24.01. 02:37 Rado  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
24.01. 03:58 Rado  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
23.01. 14:16 Miro Kovac  Čechoslovakismus - český imperialismus?
24.01. 13:48 albert  Čechoslovakismus - český imperialismus?
26.01. 07:02 Brnak  Čechoslovakismus - český imperialismus?
26.01. 16:23 stefan  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
26.01. 17:23 matej  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
26.01. 19:09 Jindrich Hrdlicka  Proc se rozpojuji Cechoslovaci na Zvedavci ?
26.01. 22:30 zdenek  RE: Proc se rozpojuji Cechoslovaci na Zvedavci ?
27.01. 03:15 Robert Nohejl  Čechoslovakismus - český imperialismus?
28.01. 16:32 Aja-vterka  Čechoslovakismus - český imperialismus?
30.01. 01:51 stefan  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
30.01. 13:59 Aja-vterka  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
30.01. 16:39 stefan  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
30.01. 05:58 Vladimir Stwora  Zpřístupnil jsem statistiku puncování
30.01. 08:20 milo  RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování
30.01. 14:27 Aja-vterka  RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování
30.01. 18:43 Brnak  RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování
30.01. 21:47 Aja  RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování
31.01. 03:41 Brnak  RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování
31.01. 05:00 stefan  RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování
01.02. 03:11 Brnak  RE: Zpřístupnil jsem statistiku puncování
28.01. 21:16 Zo Zapadu  Čechoslovakismus - český imperialismus?
06.02. 20:34  Čechoslovakismus - český imperialismus?
07.02. 13:56 Jiri Valtr  RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?
07.03. 13:36 magor  Čechoslovakismus - český imperialismus?
11.04. 18:22 hrmotor  Čechoslovakismus - český imperialismus?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 2

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
25,35 Kč
100 japonských jenů
21,79 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,70 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 946,95 Kč
1 unce stříbra
546,29 Kč
Bitcoin
274 000,63 Kč

Poslední aktualizace: 20.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 672