Diskuze k článku

Režisér Oliver Stone: Bankéři pomohli Hitlerovi a nacistům k moci

Příspěvků 92

15.10.2011 3:07

At zkusi pan Oliver Stone natocit dnesni bankere a jejich akce dnes.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Pan reziser Oliver Stone,mluvi,tak rikajic na pul huby ,aby si neublizil, zminuje se o bratrich Paul a Max Wartburgovych, kteri,co by zide, coz nam Oliver nemuze rici se podileli v prvni svetove valce placenim obou stran konfliktu, kdyz vojak bude v kamaradskem kontaktu s nepritelem,tak, za zradu jej ceka kulka,ne vsak v zidovskych bankerskych rodinach.Takze pan Oliver Stone si doslova otira s polopravdama boty o Hitlera, stale soucast konecne cesty hovoru o holocaustu, ktery , jak se zda Churchill sam puvodem zidovskym , doslova rekl, ze si zide zavinili holocaust sami.V Americe pradedecek Valter Prescott prodaval olej nemeckym ponorkam na Kanarskych ostrovech ve jmenu Standart Oil a nikdo o nem nenatoci zadny film, jak tento rovnez s zidovskym pozadim vydelaval penize, zatimco Americane uz umirali ve valecnem klani, ktere bylo z obou starn vedeno zidovstvem, schuzka na krimu byla setkanim trech zidu,jez si rozdelili svet. Nakonec , pan Oliver muze natocit film o rodine Bushovych, zejmena o bozim vnuknuti napadnout Irak a mit seznam dalsich 15-17 statu, jez potrebuji americky styl demokracie a svobody.Takze, potomci bratri Warburgovych provozuji bankovnictvi nadale a protoze neni zadny psychopat Hitlerova podani,tak hrabou penize a vydelavaji penize na mrtvolach v konfliktech jez sami podporuji a organisuji,takze je otazka , zda psychopati velmi chytreho kalibru nejsou zmineni bankeri, kteri dnes representuji USA, nebot v senate neni nikdo jiny nez samy milionari, kteri pomohou kazdemu ,jez vyvola jakykoliv valecny konflikt, tak, jak vidime dnes v Libyi a jinde.
Pan Oliver Stone mozna ma dobry umysl poukazat na praktiky bank a jejich majitelu, ale,uz prisel s kriskem po funusu,to vi dnes kazde male dite, jak na tom jsme s tema bankama,jenom by nemel hazet spinu jen na Hitlera, ten byl takovy poskok,jako dnesni nasi politici.
Nakonec i ten Hitler nebyl takovym kadrem,jako stalin se svou zidovskou NKVD,ktera nadelala 100 milionu mrtvych,pravoslavnych krestanu, co takhle film o Katyni s katovskou praci NKVD v poprave polske inteligence a dustojniku armady a nebo takovy jediny a zatim na celem svete prvni film o Gulagu a Frankeliho zabijacich,Budovani Volskeho kanalu a magistrali na SIbir,co prazec pod kolejnici,to jeden lidsky zivot,to by byl mnohem pritazlivejsi,primo "trhak",nemusel by se zminovat ani o zidech,stacilo by je oznacit,co byli bolseviky,my,uz vime o koho jde a pan Oliver by si tak neublizil, film by mohl byt natocen i v Holywoodu,ten ma hodne dobrych a verne vypadajicich umelcu-hercu, co rikate?
Myslenka je originalni,o fasistech a holocaustu mame vic jak 2500 filmu,ale o Gulagu zatim,ani jeden, nakonec i dnesni pohrobci, jakozto vnuci tech byvalych bolseviku,vnuk Trockeho,by se take rad pro oziveni pameti podival na"praci" pradedecka,rovnez tak Marenka-Albrichtova by shledla "Stalinovu pravou ruku", jak ten pomahal v Rusku zvitezit komunismu,zatimco vnucka pomohla kapitalismu,oba maji vsak mnoho spolecneho.Temat na dobre filmy je mnoho,jen reziseri filmuji, to ,co uz drive bylo filmovano,nemaji proste aspiraci

255188

15.10.2011 9:00

RE: At zkusi pan Oliver Stone natocit dnesni bankere a jejich akce dnes.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 255188

Zdravím Vás pane Nohejl,

přesto, že máte bezesporu pravdu v tom, že hlavní aktéři jsou ve článku zmínění okrajově a článek ukazuje především na vinu Hitlera, je nesporné, že debaty na téma komunizmus a obě války, které diskutující zvědavci podrobně popsali, jsou z jejich strany popsány objektivně a opírají se o fakta.

Jistě že existuje početná skupina dalších diskutujících, kteří tato fakto nepřijímají. Budou se snažit i nadále světovou společnost manipulovat a mást. Avšak pravda o skutečné historii experimentu komunizmu a obou světových válek, díky internetu získává nespornou převahu. To bezesporu mohutně ovlivní budoucí globální vývoj a nebude to žádné peříčko.

255198

15.10.2011 4:01

Hitlerovi pomohli k moci již ve Versailles r.1919

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Některým vysoce postaveným Britům již tehdy bylo jasné, že mstivý postoj Francie (který ovlivnil i Wilsona, který původně žádal čestný mír bez kontribucí) a následný kartaginský mír zcela jistě povedou k vzestupu jakéhosi mesiáše, za kterým se deptaní Němci sjednotí.
Je otázkou, zda bylo jeho výběru poněkud pomoženo. Zdá se, že možná i z více stran - např. pokus o nacistický puč následoval den po pátém výročí bolševického převratu, kdy byly původně Kremlem v Německu plánovány nepokoje komunistické. Rovněž Stalin účinně eliminoval silnou německou KS a nutil ji bojovat spíše se "sociálfašisty" ze socdem.
Zajímavý je i Hitlerův vztah k Židům, který rozhodně nebyl slepě a patologicky nenávistný, měl rád rodinného lékaře Blocha a mj. jim prodával svoji malířskou tvorbu ve Vídni. I díky této skutečnosti možná přetrvává legenda, že byl malířem pokojů či čalouníkem.
Dle dostupných zdrojů průmyslníci i banksteři začali ve velkém mazat nacistům až po jejich příchodu do parlamentní politiky (i když několik předchozích let postrádá jakékoli vysvětlení stranických příjmů NSDAP). Oni totiž krom komoušů (těm mazal Kreml) mazali pro jistotu všem. Korupce je prostě mazadlem demokratury.
Velkou podporu měli i mezi drobnými podnikateli a živnostníky, možná i proto je teď z preventivních důvodů bělošská střední třída deptána bankstery za ideové pomoci levoty pod pláštíkem tzv.globalizace (u nás k těmto účelům slouží i blahovolně tolerovaná vietnamská invaze) .
Okolo i zdánlivě dosti známých nacistů je řada pozoruhodných nejasností, o Hitlerovi říká David Irving, čím víc se jím člověk zabývá, tím je záhadnější ...
Averella Harimana (Lebka a kosti, velvyslance USA v SSSR v údobí WW II a Lenin-lease) si bolševici velice považovali i za normalizace, kdy jsem o něm v ČT shlédl oslavný dokument. Další výtečník z tohoto spolku zase rozehrál čínskou kartu.
Bílá křesťanská vrána z rodu Warburgů na závěr (bez molestování působil v nacistickém Německu).

255191

16.10.2011 2:38

RE: Hitlerovi pomohli k moci již ve Versailles r.1919

p. 125.?.?.?

Reakce na 255191

.. a bylo jich mnoho /zidu/ kteri byli jmenovani tzv."Cestny Aryan" Hitlerem a jeho vladou a tak byli nedotknutelni....a mnoho jich slouzilo v nacisticke armade a namornictvu...ve Svycarsku byla banka pro mezinarodni rozvoj kde se setkavali nacisti a byznismeni /existuje dodnes/..a kde se planovali a predavali dodavky potrebnych surovin pres Jizni Ameriku strategicke suroviny jako gumu a take vyrobni patenty....dale stacil jeden nalet na Svedskou firmu vyrabejici kulickova loziska/z prvotridni svedske rudy/.. a bylo po valce/ale to by skrizilo plany mocnych/ a zajiste bylo takovych moznosti daleko vice...po I.svet. valce nejmene 20mil mrtvych a dalsich 20 na spanelskou chripku ...a proto byl udelan seznam valecnych zlocincu celkem 1000 /v cele s cisarem Vilemem...ktery byl Hitlerem I.svet.valky/ ale nikomu se jako obvykle nic nestalo...a tito /zlocinci/ hledali a nasli Hitlera a nacisty a jejich pomahace napr. Joe Kennedy /otec JFK a dale napr. anglicky kral Edward/ jako /vehicle/ k vystartovani nove valky co nejdrive.../ priciny 2.sv.valky se svadi na nemecke reparace ale francouzi byli prinuceni platit obrovske!!! val.pokuty po fr.revoluci a valce 1870atd../a zadna valka z toho nevznikla...jen chteli sve penize zpet!!!!....podpora Stalina spocivala v propagande i hmotne napr. dodavky zemedelskych stroju a traktoru , ktere byly vydavany za uspechy budovani soc. a velkym pritelem v tomto smeru byl prumyslnik US Hammer...jako cervena nit se tahne nedavnou historii zniceni slovanu../////napr. postvani Polaku proti rusum/pod vedenim francouzu/ a vrazdeni stotisicu ruskych zajatcu/ a potom to rusove oplaceli polakum u Katynu napr////....ale nedarilo se protoze se do tech zameru zapletali... i zapadni mocnosti chtive koristi a kolonii...a tak skoncili ve valecnem stavu proti tomu koho v nadeji na ovladnuti co nejvetsi casti sveta predtim horlive nejdrive podporovali...

255246

15.10.2011 5:15

No nevim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Jiste, US banky a i britske financovaly Adolfa. Jasne. Svycarske banky zase kupovaly od Hitlera zidovske zlatoa snadno si spocitaly, kolikrat prekrocili hitlerovsti obchodnici se zlatem cely nemecky zlaty poklad a porad zlato do Svycarska teklo.
Komunizmus ? Ze by ho ridili bohati Zide ? No to je blbost.
Agent cisarskeho Nemecka byl dopraven do Ruska v posledni chvili, jinak zvitezila bezna to burzoazne demokraticka revoluce a Nemci prece chteli popolezt na vychod a proto lenin rozvratil tyl carske armady, zrusil armadu a vojaky nechal na fronte bez zasob. A kapitulace prinesla Nemcum posun. Tam poposoupli Polaky a sami se soupli kus na vychod. Asi ale VIL da s Nemcema ci s temi vysplouchl a stal se kralem . No Koma Stalin tomu dal korunu. No ale banky po ww1 Hitlera drzely a ac vedeli, ze Nemecko na uzemi Ruska vyviji a i vyrabi zakazane zbrane, davali uvery dal. No proc ne. Ze. Nakonec platila dohoda z jizniho anglickeho pobrezi z roku 1922, ze ww2 bude zahajena tak okolo roku 1940. No stalo se, Adolf nezklamal.

255193

15.10.2011 9:36

RE: No nevim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 255193

Jo a Trocky vydelaval na revoluci v dolech. Ze ?

255201

15.10.2011 11:35

RE: No nevim

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 255193

Koma Stalin: Za tanky (v bezpečí) slavné Rudé armády - naší (tehdejší) osvoboditelky od německých okupantů, vedené generalissimem Stalinem, přijel celý tehdejší ÚV KSČ, vedený nikoli Gottwaldem, ale Slánským a Geminderem. Geminder neuměl žvatlat ani jak náš dnešní kníže pán, když mluvil o (těch nynějších) komunisických zvěrstvech (M. Horáková a pod.) do Rozhlasu ČSR, tak jen německy a někdo to vždy ruče překládal. Izraeli se dodávaly zbraně i munice o 106, v ČSR se školili jejich vojáci, rozvědky SSSR, ČSR, Izraele měly stejné základní databáze. Všechno se změnilo poté, co šlápnul Pepa na krk sionistům (poslední Stalinova čistka). Následně velmi rychle umřel, Kléma hned po návratu z jeho pohřbu. Tehdy to komentoval Velký Mao z Číny a Tito z Jugoslávie. Od té doby byl Mao revizionista a Krvavý pes Tito.

255204

15.10.2011 12:44

RE: No nevim

fohat 88.?.?.?

Reakce na 255204

Koba Stalin ještě neměl Koma,chybka se vloudila,pardon.

255207

16.10.2011 3:47

RE: No nevim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 255207

Jo ja vim. Koba. Nectu po sobe. Sorry. [smích]

255253

16.10.2011 17:51

RE: No nevim

Big sister 83.?.?.?

Reakce na 255253

Tak to prosím příště zkuste. Třeba pochopíte, že i ta diakritika patří ke slušnosti. [mrknutí jedním okem]

Děkuji.

255287

17.10.2011 11:26

RE: No nevim

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 255287

Záměna písmena je diakritika? I používání správných pojmů patří ke slušnosti. [oči v sloup]

Děkuji.

255324

18.10.2011 22:36

RE: No nevim

Big sister 83.?.?.?

Reakce na 255324

Tam kde chybí intelekt, říká se tomu defekt.
Ale tam kde chybí selský rozum? Hmm...

Zkuste si mou první odpověď přečíst znovu. Několikrát.
Snad pak dokonce pochopíte, že má více myšlenek.

255431

16.10.2011 4:00

RE: No nevim

p. 125.?.?.?

Reakce na 255193

...jedno je jiste a evidentni , ze banky dodnes /a vzdy/ byly oporou a pateri zlocincum,a krvavym diktatorum , kterym opatrovali/jejich uloupenou korist/ a nebo pujcovali na uskutecneni jejich udesnych planu....

255254

16.10.2011 17:52

RE: No nevim

Big sister 83.?.?.?

Reakce na 255254

Čím to asi bude? Žeby to bylo tím, že je kdysi dávno založili jedinci jim samým podobní?

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

255288

15.10.2011 9:29

Vytvoření nepřítele

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Vytvoření socialistického tábora jako smrtelného nepřítele kapitalistického mělo jasný důvod a nastolilo ideální podmínky pro obě strany. Začal největší byznys - zbrojení. A vytvořila se stabilita na mnoho let. Pokud by zvítězil socialismus, znárodnil by celý svět. Pokud kapitalismus, zkoupil by celý svět. Jenomže pak se oba tábory dostaly do velkých potíží a bylo nutné se rozhodnout, který zítězí a volba padla kapitalismus. Jistě si každý umí představit palcové titulky Rudého práva radostně oznamující, že v roce 2010 zkrachovalo v USA 157 bank. Myslím, že krize na Západě by znamenala vítězství socialismu a díky jeho demontáži se krize oddálila o 20 let.

255200

15.10.2011 11:55

Obsáhlé téma,...

Lin 85.?.?.?

...těžko reagovat do jednoho příspěvku. Obávám se, že říkat "bankéři (nebo Židi, elita, oligarchie,...) pomohli Hitlerovi k moci" je zavádějící. Obava pramení z mého přesvědčení, že toto nejsou skuteční páni, ale stále jen sluhové, byť na nejvyšší příčce. Sluhové mají v ruce jen rozpis, co mají dělat - ovšem netuší, proč a k čemu. Pokud ti zvídavější mají otázky, dostane se jim odpovědí ve formě "vznešených ideí a poslání", kterým (rádi) uvěří a teprve později, mnohdy až na konci života, poznávají (někteří), jak byli podvedeni. Podobně na tom byl i Hitler. Možná znáte jeho "nepochopitelný stihomam", kdy v druhé půlce své "slávy" už nikomu nevěřil a neustále drmolil "byl jsem zrazen a podveden, mí bohové mě opustili".
Autoři J.Bergier a L.Pauwels tvrdí (a já se s nimi ztotožňuju, protože mi to vysvětluje celé to šílenství okolo 2.války), že Hitler byl přesvědčený o tom, že buduje lepší svět. Chystal svět pro příchod "Nadřazeného", takže masové vyhlazování bylo pro něj jen zbavování se "špíny". Proto pak po válce, při norimberských procesech, nevycházeli soudci z údivu, když nacističtí pohlaváři prostě nemohli pochopit, za co je soudí. Těm, kteří zaměnili svědomí a rozum za magii, četli v černých zdcadlech a prošli si zasvěcováním mnoha rituálů moci a síly, najednou kázali o morálce přízemní (a nezasvěcení, nevědomí) pijáci vodky nebo žvýkači žvýkaček. Z toho pramenila ona pověstná nacistická nadřazenost. Z žádného nacionalismu, ale z příslušnosti k Řádu a vědomostí, získaných v temných rituálech.
Na závěr citace z "Jitra kouzelníků" (pro mne aktuální i po padesáti letech od vydání):
"Je pravda, že nacisté by museli zvítězit, kdyby moderní svět byl jen tím, čím je dosud v očích většiny z nás: prostým a čistým dědictvím materialistického a scientistického 19.stol a měšťácké myšlenky, jež pokládá Zemi za místo, jež lze bezezbytku využít. Jsou dva ďáblové. Ten, který mění božský řád v nepořádek, a ten, který proměňuje pořádek v jiný, nebožský. Černý řád měl zvítězit nad civilizací, o níž se domníval, že upadla na úroveň pouhých hmotných choutek zahalených pokrytecku morálkou. Ale ona nebyla jen tím. Nová tvář se objevila za martýria, které jí nacisté způsobili, jako tvář na roušce Veroničině.---Naše civilizace, stejně špatně posuzovaná zvenčí mystiky zamilovanými do minulosti jako z vnitřku primitivními pokrokáři, působila jako borazon, což je syntetický křišťál, který řeže diamant. Nacisté mohli zvítězit. Ale probuzená inteligence civilizace může vytvářet za svého vzestupu obrazce dalšího, čistšího řádu."

255205

15.10.2011 12:56

RE: Obsáhlé téma,...

fohat 88.?.?.?

Reakce na 255205

po Jitru kouzelníku jsem skočil flopem hned při prvním vydání v roce 1969---a je tam stále inspirativní čtení...např.Podivuhodný text Gustava Meyrinka,dále....Esesák Wolfram Sievers nastavil krk oprátce a nehnul se mu ani sval ve tváři...věděl,co je TAM a znal své zasvěcení.Nedávno hodili na ČT2 kost zvanou JFK,jak to bylo,od BBC...znechucen jsem vzpomněl na Olivera Stone a jeho JFK...tam je VŠECHNO...

255208

16.10.2011 2:54

RE: Obsáhlé téma,...

p. 125.?.?.?

Reakce na 255208

...vypada to jako oboustranny brainwash....

255248

15.10.2011 13:11

RE: Obsáhlé téma,...

hc 90.?.?.?

Reakce na 255205

>Je pravda, že nacisté by museli zvítězit, kdyby moderní
>svět byl jen tím, čím je dosud v očích většiny z nás:
>prostým a čistým dědictvím materialistického a
>scientistického 19.stol a měšťácké myšlenky, jež
>pokládá Zemi za místo, jež lze bezezbytku využít.

Tohle by měl třeba Vojta49 stokrát opsat a nechat doma podepsat. Ostatně Hitler a jeho kumpáni byli ve své podstatě bytostní měšťáci, proto to dopracovali tam, kam to dopracovali.

255209

15.10.2011 15:35

Vzestup obrazce dalšího, čistšího řádu ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 255205

Třeba NWO, např. ...
Jeden Žid, nejspíš oba zednáři - a mlžná rétorika tomu odpovídala, nemluvě o odkazech na evidentně nedůvěryhodné "paměti" emigrantů z Říše úmyslně skandalizujících nacisty pomocí senzačních zpráv o jejich vyšinutosti.
Plus další bajky - nesmrtelný Fulcanelli, démonizované postavy a tajné společnosti ve skutečnosti marginálního významu ...
Nacisté prostě globálně zvítězit nemohli, už jen kvůli omezené surovinové kapacitě Evropy a okolí, nemluvě o tom, že o něco takového ani nestáli (hranicemi měl být Ural a Severní Afrika).
Navíc i ty poslední šance na možný úspěch zhatil Adolf vyhlášením války USA v prosinci 1941, ačkoli Japonci naopak předtím místo solidárního útoku dodrželi se SSSR čerstvý pakt o neútočení - nemluvě o Hitlerově snaze bestiální brutalitou na Východě odradit sovětské raby od podpory Wehrmachtu - ten musel fakt, že jich využívá v pomocné službě přes milion, pečlivě před Vůdcem skrývat ...

255215

15.10.2011 21:31

RE: Vzestup obrazce dalšího, čistšího řádu ...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 255215

No, autoři Jitra mohli být zednáři, s tím nemám "problém". Jinak je to ale s "úmyslnou skandalizací".
Možná pro vás je společnost Thule marginálního významu, ale já to vidím trochu jinak. Tady máte seznam členů, kde jsou uvedené i jejich pozdější funkce politické:

1. Baron Rudolf von Sebottendorff, velmistr
2. Guido von List, mistr
3. Jorg Lan zvon Liebenfels, mistr
4. Adolf Hitler, pozdější říšský vůdce a vrchní velitel SS
5. Rudolf Hess, pozdější osobní tajemník Vůdce a SS obergruppenführer
6. Hermann Goering, říšský maršál a SS obergruppenführer
7. Heinrich Himmler, říšský vůdce SS a reichsleiter NSDAP
8. Alfred Rosenberg, říšský ministr a reichsleiter NSDAP
9. Hans Franck, reichsleiter NSDAP a pozdější generální guvernér okupovaného Polska
10. Julius Streicher, obergruppenführer SA
11. Generálmajor prof. Dr. Karl Haushofer, okultista a geopolitik považovaný za architekta Hitlerovy doktríny Lebensraum
12. Prof. Dr. Gottfried Feder
13. Dietrich Eckart, básník, okultista a hlavní redaktor novin Völkischer Beobachter
14. Bernhard Stempfle, Hitlerův důvěrník
15. Dr. Theo Morell, Hitlerův osobní lékař
16. Franz Gurtner, mnichovský policejní prezident
17. Rudolf Steiner, zakladatel Antroposofické společnosti
18. Prof. Dr. W. O. Schumann z mnichovské technické univerzity
19. Trebisch-Lincoln, okultista a cestovatel po Tibetu
20. Hraběnka Westrapová

Dál: vaše racionální tvrzení, že Hitler by nemohl nastolit nějakou "světovládu", je správné. Sám nemohl. Byl jen nástroj, ne strůjce. Autoři (které odmítáte a je to vaše právo, vždy je lepší pochybovat než brát naservírované) naznačují, že předpoklad byl "plně zpracované lidstvo" a ukázalo se, že "zpracování" není tak docela dokončené. Zbytek by byl na dlouho, takže případně někdy jindy. [smích]

255238

16.10.2011 2:52

RE: Obsáhlé téma,...

p. 125.?.?.?

Reakce na 255205

...ale svet se od te doby pohnul o neco v pred a tyto teorie jsou jiz ponekud zastarale...presentovat Hitlera jako nenormalniho blazna /ale za ktery tahla znacna cast sveta/ je nemyslitelne , a bez tech "sluhu" , kde by to skoncilo... v neskodnem porvavani nekde na navsi.. presvedceni Hitlerovo ze buduje lepsi svet mu nikdo nebral...ale to byla opravdu jen velmi mala cast velkych veci...

255247

16.10.2011 11:40

RE: Obsáhlé téma,...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 255247

Teorie mohou být zastaralé, ale v žádném případě neprezentují Hitlera jako "nemorálního blázna". Právě naopak - jako blázna ho prezentuje ofic mediální obrázek a tito autoři se snaží o hlubší pohled "na věc". Tak to alespoň vnímám já.

255273

16.10.2011 15:00

RE: Obsáhlé téma,...

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 255273

hitler musel byt diskreditovan v mediich, jak jinak by bylo mozne rehabilitovat nemecky lid. tim, ze byla vsechna vina hozena na jeho hlavu se mohlo ridi, ze moralni chyba byla jeho a nemci byly jen vedeni a opravdu mozna i proti jejich vuli.
to ze hitler rikal ze je medium a buben jen vysvetluje jak citil naladu te doby a pomohl ji vyjadrit pochopitelnym zpusobem.
jaka byla doba? stejna jako dnes. prectete si goebelsovy proslovy a uvidite, ze odpor spolecnosti tehdy se nelisi od dneska ani trochu. viz. wall street protesty jsou takrka palalerni s dynamikou minulosti. jeste zatim nenasli theoretika ktery by vyjadril koherentne to co chteji.

255282

17.10.2011 7:11

RE: Obsáhlé téma,...

p. 125.?.?.?

Reakce na 255273

....to je ta stara stale stejna otazka /relativity normalnosti/... kdo je normalni a kdo ne .... nekdy /casto/zalezi kdo vas dostane do ruky a s jakymi umysly/vemte si napr.toho Strausse-Kahn a jakej to byl zlocinec tezkyho kalibru a dneska je cistej jak lilium... tedy nejdrive byl OK rediteloval IMF ,hned potom zlocinec a nasilnik a tedy nenormalni a hned potom zase kandidat na presidenta..//...... neco podobneho se stalo s moralkou a soudruh Freud rozhodl ze je to vec nalady....to se rozsirilo v nekterych zemich vice/nez v jinych/ a hle.... vysledky se dostavuji....

255310

16.10.2011 3:18

RE: Obsáhlé téma,...

p. 125.?.?.?

Reakce na 255205

...nacisticti pohlavari/spise venkovsti idioti/ nevedeli za co je soudi....

255250

17.10.2011 7:51

RE: Obsáhlé téma,...

p. 125.?.?.?

Reakce na 255205

...no jo ale nektere hypotezy /kdyby/ jsou stale aktualni u lidi ..napr. kdybych mel 20milionu... to jsou prave ty laciny demagogie/to se zvani a nic to nestoji a ono se to tak dobre posloucha.. a clovek nemusi ani trochu premyslet ono to do hlavy leze samo a bez namahy..//.....".mestacke myslenky,jez poklada zemi za misto , jez lze beze zbytku"...atd tohle jsou prazdny fraze zahaleny do havu vznesenosti/na ktery hromada zenskych naleti casto mnohokrat za zivot/... vase Vysokoblahorodi.......Cerny rad se domnival...je blbost ..pri nejmensim /kdyz uz cerny nerad/ se ale nedomnival/to uz vubec ne./.Mel umysl , revolucni ideu../ !!!!! a to v zadnem pripade pri nejmensim ale chtel ..duraz je na slovu chtel... a take lecos udelal..!!!! proto aby svetovou civilizaci a kulturu tam nekam dostal...

255313

15.10.2011 12:37

Rakovského protokoly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

- jsou záznam výslechu Ch. Rakovského, zakladatele 3. internacionály. Výslech provedl v pevnosti Lubjanka v r. 1938 Kuzmin, jeden ze špičkových Stalinových vyšetřovatelů. Narozdíl od PSM, nejsou Rakovského protokoly zpochybňovány oficiální historií.

http://www.ulozto.cz/10634626/landowsky-rakovskeho...

http://www.ulozto.cz/10634627/prihoda-adolf-hitler...

255206

15.10.2011 16:44

RE: Rakovského protokoly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 255206

oprava odkazu:

http://www.ulozto.cz/10636636/landowsky-rakovskeho...

255220

15.10.2011 18:37

RE: Rakovského protokoly

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 255220

Děkuji.

255228

16.10.2011 0:35

RE: Rakovského protokoly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 255220

a ještě repete, naposledy:
http://www.ulozto.cz/10642280/landowsky-rakovskeho...

255244

15.10.2011 20:33

RE: Rakovského protokoly

Lin 85.?.?.?

Reakce na 255206

Moc děkuju za odkazy. Neznám ani jeden. Zběžně jsem se zatím podívala jen na ten o Hitlerovi a - vypadá dobře. [smích] Zatím jsem tam nenarazila na nic, s čím bych polemizovala.

255237

16.10.2011 14:18

RE: Rakovského protokoly

esw 109.?.?.?

Reakce na 255206

Zde je aktuální velmi přesný článek k tématu Rakovského protokolů:

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1134...

255280

15.10.2011 13:51

Hitler

Lin 85.?.?.?

Nebyl o nic větší psychopat, než dnešní oligarchové (a jejich přisluhovači).
Rodilý Rakušák s nezáviděníhodným dětstvím (dnes bychom řekli týrané dítě). Nerad se učil, co mu říkali, vynikal ale v oblastech, které ho zajímaly. Bujná fantazie, velké sklony k mystice, později (v Německu) často používaný jako médium v okultních seancích. Vídeňské období - hrůza. Velká chudoba, bez práce, jeho obrazy nikdo nechtěl. Často navštěvoval přednášky různých směrů, kde si utvářel svůj vlastní světonázor. Navštěvoval i vídeňský parlament a odtud si odnášel zhnusení současnými politiky. Jeho snem bylo stát se uznávaným řečníkem, ale všechny jeho vídeňské pokusy ztroskotaly (byl vypískaný). Hodně diskutoval také s rabíny vídeňské židovské komunity (zde také nejčastěji dostal jídlo - zadarmo nebo "platil" některým svým obrázkem). Hodně se stýkal i s komunitou českou, slovenskou a maďarskou, jeho (asi jediným) přítelem byl vyznáním Žid českého původu. V té době není ani památky po jeho nenávisti k těmto "podlidem".
Po vypuknutí 1.sv.v. se hlásí na rakouskou frontu, je ale odmítnutý jako "štátskripl" a to ho těžce ranilo. Cítí se být schopný vyniknout a být svému národu prospěšný. Na frontu se později dostal, ale to až v době, kdy začala docházet lidská "munice". Přijala ho však armáda německá, kde působil jako "pošťák" mezi stanovišti a zákopy. Z této doby je událost, která v Hitlerovi posílila jeho přesvědčení o "zláštní přízni vyšších sil" (to začalo klíčit již v Rakousku, kde mu osud stavěl do cesty tolik těžkých situací a které vždy přežil). Na frontě plnil vzorně své úkoly. Při jedné "pochůzce v zákopech" mu přímo k nohám padl granát nepřítele - a nevybuchl. Hitler zachoval ledový klid, přičítaje své štěstí "vyšší moci" a granát si odnesl jako suvenýr. O mnoho let později vyšlo při zkoumání tohoto "aušusgranátu" najevo, že mezi roznětkou byl lidský vlas.
Po válce zůstává Hitler v Německu a stává se členem a "zasvěcencem" společnosti Thule. A jeho dosavadní život zneuznaného smolaře se začíná měnit, stejně jako se mění jeho světonázor. Tandem Eckardt (učitel) x Haushoffer (mág) x Hitler (médium) začíná nést ovoce.

255210

15.10.2011 16:32

RE: Hitler

steve 166.?.?.?

Reakce na 255210

.. Haushoffer (mág) ..
----
.. Haushoffer - vestec predpovedel "zari " nad Risskym snemem a nasledne snem vyhorel (nasleduje proces s Dimitrovem). Pozdeji ho dal Hitler popravit.
.. Havel ani vestce nepotreboval - "svetlou zari demokraticke budoucnosti" vyhlasil osobne - a popravil celou republiku.
.. proto z opatrnosti jsem vzpominal na holokaust dnes uz 9x a budu v teto Moshelibe cinnosti pokracovat az do totalniho pohrbu vseho ceskeho. Po pohrbu odjizdime s harmonikou a zpevem sklizet jabka na farmu do izraele a tim zadat rozhodnou ranu vsem antytydli, kteri zvrhle uvadeji prepisy ruznych clanku, lepi samolepky, nebo dokonce - nosi ksiltovku s antitydli logy !!

255218

17.10.2011 8:07

RE: Hitler

p. 125.?.?.?

Reakce na 255218

...Haushofer spachal sebevrazdu 1940....nebyl vsak vestcem...to byl zase Hanussen/...ale geopolitickem ustavu ktery vedl mel na starosti svetove usporadani...a motal se kolem mysticismu japonskeho druhu....

255316

17.10.2011 11:07

RE: Hitler

quido2 81.?.?.?

Reakce na 255316

Pokud máte na mysli generála Haushofera, tak ten spáchal sebevraždu 14.března 1946.

Po smrti mága Ditricha Eckarta, se ujímá formování Hitlera osobně generál Haushofer. Dále dle Součka: Jak před lety přísahal, že spáchá rituální samurajslou sebevraždu harakiri jestliže nesplní své poslání. Nejprve dýkou zavraždil svou ženu Martu a stejnou dýkou spáchal harakiri.

V jednom vašem příspěvku také píšete, že nevíte odkud se peníze mimo těch co vezl Lenin ve vagoně vzaly, že se o tom nic nepíše. To však bylo opět několikrát podrobně popsáno v komentářích i v článcích. Poslední článek na Zvědavci má název - Režisér Oliver Stone: Bankéři pomohli Hitlerovi a nacistům k moci." Tento článek končí větou: Komunizmus i fašizmus byl vytvořen mezinárodními bankéři jako stroj na peníze, ale ještě důležitější než peníze byly pro bankéře kontrolní mechanizmy v těchto hnutích obsažené.* A tento způsob vaření a pečení různých pučů, revolucí i válek je aplikován i v současné době.

255322

15.10.2011 23:59

RE: Hitler

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 255210

Klobouk dolů před vašimi znalostmi. Nevěděl jsem nic z toho, co uvádíte ve svých příspěvcích zde.

255241

16.10.2011 11:31

RE: Hitler

Lin 85.?.?.?

Reakce na 255241

Eh... berte to tak, že můj zájem jsou "historičtí šílenci" všech dob. [smích] Snažím se dobrat příčin všeho toho "náhlého šílenství zvratů". Jitro mi padlo do ruky v devadesátých letech a to jen proto, že jsem se mylně domnívala, že je to "pojednání o magii". Tenkrát mě oslovilo jen něco, zbytek jsem nechápala, nedávalo mi to smysl. Ale jak šel čas a obzory se rozšiřovaly, oceňuju dneska úplně jinak. Dá se říct, že téhle knížce děkuju nejen za vysvětlení mnoha nepochopitelností v historii, ale také za svůj přístup k esoterice.

255270

16.10.2011 11:35

RE: Hitler

Lin 85.?.?.?

Reakce na 255270

Jo - zapomněla jsem napsat... Ty odkazy od "109" jsou opravdu dost vypovídající. Zatím jsem přečetla jen to o Hitlerovi a "neprotiví" se tomu, co už jsem si posbírala sama v jiných zdrojích. Zdravím. [smích]

255272

17.10.2011 6:58

RE: Hitler

p. 125.?.?.?

Reakce na 255241

...Lin ...ale studovala jeden/nebo dva/ z mnoha pramenu...a nechci mluvit tady mezerach ve vzdelani a znalostech...... tedy protoze je take jeste docela dulezite potom najit svuj vlastni uhel pohledu ... zhodnocenim informaci ... a vytvorit vlastni zaver /treba i srovnavat s jinymi osobnostmi , casove...dobou atd. /...muzeme zde hovorit o tvurci kritice/kdo by zapomnel na Havlicka/.. tedy prijit do diskuse s necim vlastnim..... ...... nikoliv jen opakovat prectene.... a proto muj klobouk setrvava stale na me plesi......

255309

16.10.2011 0:15

Nevím, proč píšete alternativní historii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 255210

Např. ve Vídni rozhodně velkou bídou netrpěl, i když vyskakovat si také moc nemohl. Nicméně žil relativně zabezpečeným životem chudšího mládence (sirotčí důchod mu postačoval na podnájem i jídlo, časem se ho vzdal ve prospěch sestry).
Přiliš se později nechlubil tím, že měl bohatou tetu, kterou díky svému šarmu pumpoval o vyšší sumy (jedna dosahovala výše zhruba ročního příjmu začínajícího právníka). Obrazy sice přiliš zbohatnout nemohl, tak dobré nebyly, ale k protlučení se na jisté nižší úrovni to stačilo. I když by dnes mnozí mudrlanti rádi měli za to, že jeho židovští odběratelé brali kontakty s ním jako charitu (asi si říkali blbej kšeft taky kšeft), oni takto nefungují.
Rakouská armáda o Hitlera zájem měla, on o ni ne a tak před odvodem dezertoval do Bavor (za to byl tehdy vcelku směšný postih). Později dosáhl zproštění ze zdravotních důvodů (únor 1914), které mu ale nezabránily za půl roku vstoupit jako dobrovolník do bavorské armády za podpory židovského pobočníka pluku Huga Gutmanna...
Blábolení o bídě a nouzi pochází z Mein Kampf, kde se stylizoval do role proletářského selfmademana. Jeho život coby příslušníka svobodného povolání ve Vídni se sestával mj. i z pravidelných návštěv opery a měl daleko k živoření po ubytovnách, kde se dělníci střídali v postelích "na směny".
Knihou osvětlující mnohé zakořeněné mýty je Diktátor,démon,demagog od Sigmundové.

255243

16.10.2011 11:12

RE: Nevím, proč píšete alternativní historii

Lin 85.?.?.?

Reakce na 255243

Těch knih, které zaručeně osvětlují mýty o Hitlerovi je povíc. Z poslední doby mě napadá třeba Hamannová. Ovšem onu "zaručenost" dávám do uvozovek, protože autentických zdrojů je pomálu. Hitler držel bobříka mlčení o své minulosti a v Mein Kampf si zkrátil vídeňské období na 1 rok, ač tam prokazatelně pobýval od r. 1906 do r.1913 (podle záznamů policie).
Chudoba: Fakt, že žil zpočátku po podnájmech, později po ubytovnách a nakonec jako bezdomovec (v jedné zimě málem umrznul), potvrzuje mnoho autorů. Že chodil prosit o milodary nějaké příbuzné nebo známé - to také. Ovšem shodují se, rodina ho podporovat nechtěla, protože z jejich hlediska byl budižkničemu a darmožrout, štítící se práce a neschopný se ani vyučit (maminkou rozmazlený fracek). Někteří autoři tvrdí, že do Bavorska odešel právě proto, že ve Vídni "vyschl zdroj" a tak přijal pozvání jakéhosi známého na rodinný statek. Vypovídající je, že tam dorazil ve svém (pověstném) modrém kabátku, který nosil po celou vídeňskou dobu a za ty roky mu poněkud odrostl. Působil v něm velmi komicky, takže byl lehce k zapamatování.
Záhadou pro všechny badatele dosud zůstává fakt, kde tento člověk, do války žijící jako bezdomovec (nebo ve velmi nuzných sociálních podmínkách), v době války a po (do r.1920) byl jeho příjmem žold obyčejného vojáka, vzal tak najednou peníze na svou politickou kariéru. Po vstupu do politiky (1920) měl najednou peněz až příliš a žil životem bohatého měšťáka. A to funkci předsedy strany vykonával bezplatně.
"Blábolení o bídě a nouzi" nepochází jen z Mein Kampf, naopak - tam je Hitler příliš strohý. Ověřte si. Argumentujete návštěvou opery a zapomínáte "zasunout" do doby. V té době byly lístky na odpolední představení pro chudinu téměř zadarmo (zvláště na arcikacíře Wagnera).
Vojna: I tady se autoři různí, Wiki nám říká "něco mezi tím". Faktem je, že ony "zdravotní důvody", o kterých píšete že vedly ke zproštění ze služby v rak.armádě, byly ploché nohy, podměrečná postava a vychýlená páteř. Asi to také není óbrdůležité. Důležitější pro mě je to, co opět nikdo neumí vysvětlit. Zůstala mu hodnost desátníka (snad s ní i umřel), přičemž byl po dvakrát vyznamenaný Železným křížem (I. a II. stupně). Což je podle odborníků velice neobvyklé, až divné. Zlí jazykové tvrdí, že kříže dostal ne za hrdinství (tím neoplýval), ale za práskačství, které stálo mnoho vojáků život.
Prosím, není vůbec důležité se dohadovat nad prkotinami. Důležitější je dobrat se vysvětlení jeho raketového "přístupu k moci", ač mnoho osobností té doby (v Německu i mimo něj) již tenkrát upozorňovalo na nekalé praktiky a budoucí neštěstí. Důležité také je vyvsvětlit, proč je Hitler (podobně jako Stalin) dodnes prezentovaný jako "osamělý šílenec", který sám inscenoval všechno zlo.

255267

16.10.2011 11:47

RE: Nevím, proč píšete alternativní historii

QV 188.?.?.?

Reakce na 255267

Jak se nekdo dostane "pres noc" k penezum anebo do vysokych politickych a vlivnych funkci... Moc dobra otazka...
Drive (pred staletimi ? [smích] snad diky vlastnim schopnostem a prednostem - fyzicka sila, nadprumerne znalosti, vedomosti, dovednosti a pod.

Dnes snad uz jen diky intrikam, kontaktum a vhodnym vlastnostem (vhodnym pro jine, kteri tyto "figurky nastrci na verejnost" a vyuzivaji pro vlastni prospech)...Treba takovy Barroso, Ashton, Van Rompuy, Obama, Merkel a spousta dalsich...(z "domacich" treba Havel, Vondra)

255274

16.10.2011 20:09

RE: Nevím, proč píšete alternativní historii

Lin 85.?.?.?

Reakce na 255274

Tak nějak tuším... [smích] ...kam míříte. A také jsem čím dál víc přesvědčená, že to, co vidíme před očima, jsou nastrčené figurky (větší či menší) na šachovnici někoho jiného. Stačí si vybrat vhodný typ - ambiciózní, schopný jít i přes mrtvoly, s mnoha (skrývanými) slabostmi. Není problém figuru obětovat (popř, zlikvidovat, ať už fyzicky nebo aférou). Ovšem to, že nejsou "mocní světa", netuší asi nikdo z nich. Prostě nevím... ale dost často se mi zdá, že mnozí své působení vnímají jako "dobroou práci" a diví se projevované "nevděčnosti poddaných".

255293

16.10.2011 14:54

RE: Nevím, proč píšete alternativní historii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 255267

Nejedná se rozhodně o prkotiny, Sigmundová má svá tvrzení pochopitelně podložená z archívů, kde lze vysledovat poskytování sociální podpory, povolání k odvodu, postih za nedostavení se tamtéž, známá je jeho vídeňská adresa podnájmu apod.
Jeho matka (+ 1907), vdova s dítětem, ho pochopitelně moc podporovat nemohla (po její smrti něco zdědil), ale ona bohatá teta ano a to i značnými částkami, nikoli jen milodary.
Nouzí a bezdomovectvím tedy netrpěl, i když musel žít skromně. Jako malíř musel mít určité materiální zázemí, je známý jeho soudní spor s jedním známým, který mu zpronevěřil olej, kterého si cenil 50 zl.
Pokud byly lístky do komerčně vedené opery z propagačních důvodů u Wágnera dotované (dost pochybuji), nepřiliš drahé bylo i předplacené menu v restauracích (jakési dnešní "stravenky" ), nemluvě o obyčejných hospodách a podnájmy malých pokojů. Jak jsem uvedl, sirotčí důchod mu obojí po několik let pokrýval.
Do války nastoupil v Bavorsku r.1914 (prý je zachycen na dobovém fotu či filmu z mnichovského náměstí) a setrval až do příměří v první linii (přesněji konec války ho zastihl v nemocnici po zranění plynem), takže se sotva jednalo o zbabělou práskačskou krysu - to by v zákopech asi dlouho nepřežil. Působil jako spojka, což je zodpovědné a nebezpečné poslání.
O přidělení kříže 1. třídy jsou jisté pochyby, zda mu ho nepřihrál až Ludendorff po válce. Jinak v armádě zůstal pro své rétorické nadání jako propagandista - traduje se, že byl na schůzi DAP vyslán jako vyzvědač armády či dokonce policie ...
A raketově pak nastupoval čtrnáct let, urychlovaly to jisté krize - takže v podstatě vývoj méně překvapivý než dnes, kdy nám před volbami náhle z obrazovak vyskakují jakési topy či véčka...
Wiki nelze brát v politicky "sledovaných" kauzách za hodnověrný zdroj, bídou se jisté kruhy snaží objasnit vznik "iracionálního" antisemitismu u A.H. - odkazy na židovské kontakty pochopitelně chybí. Četní populární autoři jen opisují jeden od druhého, případně z dobově podmíněných "memoárů". Stačí pak zajít do archívů a jeden se nestačí divit (pokud tedy vydržely, že...).

255281

16.10.2011 19:43

RE: Nevím, proč píšete alternativní historii

Lin 85.?.?.?

Reakce na 255281

No vidíte - a z mého pohledu to jsou sice zajímavé, leč k jen podpůrné informace. Zajímavosti, dokreslující obrázek. A ten se, pochopitelně, může díky autorům různit. Jen si neodpustím poznámku k Hitlerovu malířskému nadání a soudnímu sporu. Onen člověk byl Hitlerův přítel R.Hanisch, rodák z Jablonce, vyznáním Žid, spolubydlící z mužské ubytovny v Meidlingu. Ač to nebylo žádné neviňátko, jeho líčení "věci" je trošku jiné. Jednalo se o nějaký obraz vídeňského parlamentu a Hitler ho viděl jako své "mistrovské dílo". Ovšem Hanisch ho nikde nemohl udat, takže ho prodal v hospodě za to, co kdo byl ochotný zaplatit. A Hitler se rozzuřil, že ho okradl. Takhle to totiž chodilo se všemi Hitlerovými obrázky. On sám je prodávat nechtěl, protože "se nemůže ukazovat ve svých potrhaných šatech a navíc má strach, že by ho policie zatkla pro podomní obchod". Takže je vždy prodával Hanisch a o zisk se dělili. Obrázků se dochovalo prý dost, ač je Hitler v době své moci nechával ničit s tím, že to jsou padělky. Kdo ví, možná i byly, protože i dneska jsou pochybnosti, jestli to či ono skutečně maloval. Ale jak tvrdí Konrád Heiden - ještě se dalo dívat na kresby podle předloh, většinou architektonická díla nebo panoramata měst. S postavami už je to horší... prý jak přeplněné pytle. Dochoval se jeden Hitlerův plakát pro vídeňského drogistu a alá Mucha to tedy není. Reklama na pudr proti pocení značky Teddy, kde sedí dva schvácení pošťáci, ze kterých kape modrý pot a vévodí nápis: "Deset tisíc schodů, bratře bledý, radostí je s pudrem Teddy!"
Mějte se fajn, jsem moc potěšená, že o tomhle něco víte a drobné rodíly ve výkladu fakt nejsou z mého hlediska důležité. [smích]

255291

17.10.2011 0:18

RE: Nevím, proč píšete alternativní historii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 255291

Hanisch nebyl přítel, Žid ani žid ( o něco výše jste tvrdila, že Hitlerův jediný kámoš byl Čech Kubíček), na obřezané si v tomto ohledu Adolf nikdy nestěžoval. "Živil se malováním obrazů, které kupovali především židovští obchodníci a intelektuálové. Mezi nimi vynikal vídeňský advokát dr. Feinhold a další, kteří považovali Hitlera za talentovaného malíře. Jemu nevadilo, že své práce prodává maďarsko-židovskému obchodníkovi Neumannovi a současně vstoupil do Spolku antisemitů."
Od Hanische hlavně pocházejí ony omílané kydy o otrhaném nuzákovi přežívajícím po bezďáckých ubytovnách, které šířil v rozhovorech dávaných tamnímu levicovému a liberálním tisku. Za to (a padělání Hitlerových obrazů) se ho nacisté hotovili sejmout, ale on skonal v rakouském vězení ještě před anšlusem.
Sotva by prodal ty tisíce obrazů a pohlednic, které Hitler namaloval údajně sedě otrhán na ubytovně (do r.1938 vycházely soubory reprodukcí masově tiskem, pak to zatrhl). Celé postavy ve své tvorbě asi opravdu přiliš nepreferoval, ale jedna jeho malůvka visela prý i v ordinaci dr.Frauda...
Jelikož z jeho údajné nuzoty (případně z jeho nenávisti k rodinnému lékaři Blochovi - opak byl pravdou) se odvozuje jeho antisemitismus, nepřipadá mi osvětlení těchto otázek až tak marginální.

255299

17.10.2011 21:24

RE: Nevím, proč píšete alternativní historii

Lin 85.?.?.?

Reakce na 255299

Asi jsem psala nepochopitelně, čímž jsem vás zmátla.
Oním přítelem byl August Kubíček (Kubiczek), rodák z Lince, student hudby. Hitler se s ním seznámil ve svém prvním vídeňském podnájmu a byli skutečně přátelé, neboť si psali a setkávali se i v době Hitlerovy politické moci. Kubíček je jeden z mála, kdo mohl o Hitlerovi "něco" sdělit (také to udělal a - překvapivě - ho nepopsal jako zrůdu a pomatence, což mu bylo zazlíváno). O tomto člověku jsem psala jako o příteli A.H.
Oproti tomu Haniš (skutečně Žid od Jablonce, dle jména spíše německé národnosti), byl přítelem zpočátku. Po soudní při se rozešli ve zlém, snad kvůli němu Hitler odešel i z ubytovny. Seznámili se jako se spolubydlící mužské ubytovny a tohoto člověka (už s ohledem na další události) jako přítele A.H. neoznačuju.

255358

17.10.2011 7:32

RE: Nevím, proč píšete alternativní historii

p. 125.?.?.?

Reakce na 255267

....na zivobyti si vydelaval donasectvim a mimo jine byl poslan informovat o male bezvyznamne strane v Mnichove - NSDAP...prave 1920...a clen polovojenskych povolenych poradkovych oddilu ....zivotem bohateho mestaka zacal zit pozdeji kdyz se stal zastupcem pro propagandu s clenskym odznakem c.7/od prave te NSDAP a kdy jeho projevy zacaly ziskavat na popularite...zmatene populace ...na penize se informujte u bohatych dam ....napr. pi.Bechstein . z rodiny vyrobce svetoznamych klaviru.... a jinych ktere svymi hysterickymi vylevy fascinoval...neco take dostal za knihu/a royalities/ kterou napsal spolu s Hessem,Eckhartem a pozdejsim osobnim ridicem ridicem Moricem /1926/ve vezeni /MK/ a ktera byla kupovana povinne cleny SS a SA a obdivovateli....Moric pozdeji nedopadl dobre protoze silhal po neteri se kterou mel Hitler "umysly" ale spachala mu sebevrazdu kdyz ji zakazoval mnoho veci...a Moricka...

255311

16.10.2011 0:36

RE: Hitler

fohat 88.?.?.?

Reakce na 255210

Ovšem Vrill pozitivní se změnil v Thule negativní,jakože všechny dobré umysly se změní v cestu do do pekel...jako symbol hippies,hned záměrně otočený dolu,který zpusobil zánik.Totéž se změnilo otočením svastiky, takže Hitler šel do kopru..Hybatelé jsou ti DRACONI,kteří mají ted na kahánku a zneužili sofistikovaně dobrý každý umysl ve svuj prospěch....New Age atd. [bliji] [bliji]

255245

16.10.2011 3:45

RE: Hitler

p. 125.?.?.?

Reakce na 255210

...jine prameny uvedeji , ze H. byl silne pro vlivem antisem.videnskeho starosty L. a jeho projevy v boarding houses nemeli vliv protoze se tam lidi chteli v klidu najist...a sem tam ho zbili....a vyhodili.../zivil ho jeho pritel Kubicek , ktery prodaval zidum jeho malovane pohlednice/..ranene dite nebyl a podobne jako Stalin vzdy ovladl jakekoli detske skupiny a v nich i deti starsi a silnejsi... ...za rakousko - uher.bojovat nechtel..protoze to byla smisena velmoc z mnoha narodnosti/ktere jiz tenkrat nenavidel/.. ale jeste predtim utekl do Nemecka...kde pokracoval v nic nedelani .. jako jeden z prvnich mobilizuje/kdyz predgtim demonstruje pro valku/...v Mnichove....teorie Hitlera jako medium neni uplna spise to vypada ze to byl clovek s jistym potencialem...ktery ale musel nekdo vzbudit/motivovat/ a tak ukazat smer a postrcit /pro jeho lenost a bezradnost v zacatcich.../ ..jako to udelate se psem kdyz ho postvete proti nekomu...../..zajimava je take rozsahla spoluprace Nemecka/pozdeji nacistickeho/ a SSSR 1922-1940.... a nenadale garantovani mocnosti polskych hranic 1939..../s historii polaku jako fanatickych idiotu vseho schopnych a vypada to ze jsou dodnes.. /, kteri predtim museli byt rozdelovani a prerozdelovani celkem 4x behem 200let/..protoze nebylo mozne s nimi jakkoliv vyjit ... a dohody a nebo usporadani...se delali tedy bez nich...

255252

15.10.2011 13:55

Co nám to vládne za zrůdy?

Venan 178.?.?.?

Není pochyb, že za vším, co se děje, jsou peníze. Židovské peníze a jejich touha po ovládnutí světa, pomocí jakékoliv ideologie, či náboženství, které se naskytnou jako příležitost, případně tou, kterou si tato entita pro svět (viz komunismus), vytvoří.
Ale napadá mně jiná věc:
Pokud byl Hitler zrůdný psychopat, co jsou ti, kdo nám vytváří zákony a vládnou této zemi, myslím Českou republiku a v čímže žoldu, likvidují tuto zemi a převážnou většinu jejích obyvatel?
Jaké zrůdy to volíme a proč? To jsme opravdu takoví idioti, nebo propaganda až tak vymývá mozky?
Jste tu chytré hlavy, tak co s tím?

255211

15.10.2011 15:28

RE: Co nám to vládne za zrůdy?

steve 166.?.?.?

Reakce na 255211

.. Jste tu chytré hlavy, tak co s tím? ..
-----
.. v tomto pripade je prilisna chytrost ( vahavost ) pouze ke skode dobra veci .., odpoved a reseni je velice proste a jina cesta neni !! Poradne pres drzku - je jedina cesta z bludneho kruhu nasi "svetle, stastne a tolik vytouzene" zkurvene demokracie ..

255213

18.10.2011 22:48

RE: Co nám to vládne za zrůdy?

Big sister 83.?.?.?

Reakce na 255213

Kdy to vypukne? Ta držkovaná? A nebude tu pak moc roztaveného písku?

255435

15.10.2011 19:26

RE: Co nám to vládne za zrůdy?

*** 90.?.?.?

Reakce na 255211

Můžeš volit jen toho koho ti naservírují stejně jak za doby vládnutí Národní fronty. Ještě máš možnost založit se stejně smýšlejícími lidmi pol. stranu a jít do voleb. Má to ovšem jeden háček, nikdo se o vás nic nedozví, takže zůstanete neviditelní-nevolitelní.

255232

15.10.2011 13:57

Pár citací

Lin 85.?.?.?

Možná pomůže k dotvoření obrázku o Hitlerovi pár citací:

G.Strasser: "Kdo poslouchá Hitlera, vidí náhle, jak se vynořuje Vůdce slávy. Pán s komickým kartáčkem vousů se promění v archanděla. Archanděl pak odletí a zbývá tu jen Hitler, zalitý potem, oči jako skleněné, všední až sprostý. Vypadá unaveně jako vybitá baterie.."

A.Delmas: "Mocný rezonátor Hitler byl vždysky jen bubnem, jak se tím chlubil již v mnichovském procesu. A bubnem zůstal. Jen využil to, co v souhře okolností sloužilo jeho vlastní ctižádosti."

Hitler Rauschningovi: "Vy o mně nic nevíte, moji kamarádi ze strany nemají ani ponětí o vizích, kterými jsem posedlý. Naše revoluce je definitivní etapa vývoje, která vede k potlačení historie. Dochází k rozhodujícímu obratu světa a já dnes pokládám základy obrovské budovy, která vyroste až zemřu."

D.Eckardt (Hitlerův "duchovní učitel", učí ho účinně psát i mluvit, formuje světonázor, seznamuje s nástrojem propagandy, vydávají společné filosofické rozhovory pod názvem "Bolševismus od Mojžíše k Leninovi" ) před smrtí vyslal toto poselství: "Následujte Hitlera, bude tančit, ale hudbu jsem napsal já. Dal jsem mu prostředky, jak vstoupit ve spojení s "vyššími". Nelitujte mě, ukáže se, že jsem zapůsobil na dějiny více než kterýkoliv jiný Němec."

255212

15.10.2011 23:15

Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Hitlerovske Nemecko se bez podpory zidovskych bankeru obeslo, potoze nemecka marka byla kryta praci a ne dluhy jako dnesni Euro nebo Dolar tistene jen tak z niceho.Uz v roce 1930 sepsali naciste knihu sebranych lzi, ktere sirili nepratele Adolfa Hitlera.Jedna kapitolka se specielne venovala pomluvam, ze Adolf Hitler je Zid a ze za jeho zvolenim stali zidovsti bankeri.Dokazali, ze to byly jen pomluvy, navic historie jim dava za pravdu i dnes.Vite snad o nejakem Zidovi, ktery by byl popraven za spoluucast na nacistickem spiknuti zvanem holocaust?

255239

16.10.2011 12:23

RE: Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim

Lin 85.?.?.?

Reakce na 255239

Počkejte... tady moc nerozumím. Přečtěte si, prosím, odkaz od "109" a tam máte docela dobře vysvětlené "peníze a pomluvy". V prvotní etapě nešlo totiž o nějaké peníze Německu, ale o financování Hitlera (v politice) a jeho tlup, o podplácení a najímání "křiklounů". Zdroje financování odmítal vysvětlit, proto měl problémy s ostatními straníky, kteří se obávali diskreditace strany z důvodu "nevyjasněných zdrojů". A ony "pomluvy" se nedatují až od r. 1930, pochybnosti a neshody se datují už od r. 1921, pouhý rok od vstupu Hitlera do DAP. V Mnichově a Štrasburku Hitlerovi kamarádíčci terorizovali celé město a také proto měl být vyhoštěný z Německa. Nakonec nebyl, ale šel sedět (snad na 5 let). A ve vězní napsal Mein Kampf. Po svém propuštění se v "obrozené DAP", nyní NSDAP, účastnil voleb do Reichstagu a strana získala pouhých 2,8% hlasů, o dva roky později již 18,3%. V roce 1932 se Hitler ucházel o úřad říšského prezidenta a už dostal skoro 40% hlasů. No... nakonec se tím prezidentem opravdu stal (tedy říšským kancléřem ), když v roce 1934 zlikvidoval svého jediného protikandidáta Ernsta Röhma (Noc dlouhých nožů).
Jak by se tohle všechno mohlo podařit člověku bez finančních zdrojů a podpory "lidí za zády" ? No... obávám se, že ani dneska byste se bez toho do politiky vůbec nedostal.

255275

16.10.2011 14:02

RE: Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 255275

Ale prosim vas, reci o tajemnem financovani Hitlera...Nemci, kteri prisli o svoje uspory behem hyperinflace a nemeli co jist behem krize, ti Hitlerovi verili kazde jeho slovo, nepotrebovali mu davat penize na nejakou volebni kampan, vzdyt videli sami, kam je jejich vymarska zapadni demokracie privedla.
No a s nemeckymi kapitalisty se Hitler snadno domluvil, nebylo jich moc a narodne socialisticka myslenka jim nevadila, protoze prevaznou vetsinu nemeckeho velkokapitalu drzeli Zide.Historie se zase opakuje...

255279

16.10.2011 19:54

RE: Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim

Lin 85.?.?.?

Reakce na 255279

Mluvíte o Němcích - já o Hitlerovi. Možná to fakt nevím, ale můžete uvést nějaké Hitlerovo zaměstnání za pobytu v Německu a před tím, než se stal poslancem? Já totiž o žádném nevím a tak mi je divné, z čeho si najednou mohl koupit auto, dům, vést život měšťáka a toulat se po hospodách s bandou kamarádů z mokré čtvrti. Navíc pět let v base. Žeby zas nějaká movitá tetička? [smích]

255292

17.10.2011 1:42

Hitler seděl cca 1 rok, jeho velkým sponzorem byl Bechstein,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 255292

výrobce pian. Koupil mu ten Mercedes, mnichovský byt, ba i chajdu na Obersalzbergu. Ještě raději ho měla jeho paní, která by ho ráda za syna ...
Čili další movitá tetička.
A.H. byl profesionální politik, žijící z příspěvků straníků a fandů.
Realita sice nebývá tak fascinující jako jitra zednářských šamanů, ale má také něco do sebe ...

255301

17.10.2011 12:56

RE: Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 255292

nemluvite o Hitlerovi, pouze papouskujete stokrat omilane nesmysly.Nemci = Hitler, vite?Ein Volk, Ein Reich, Ein Fuhrer, to neznate?Hitler se diky svemu bestselleru Mein Kampf stal milionarem, takze svoji pozdejsi politickou karieru mohl zalozit na nezavislosti na mediich slouzicimi jednomu panovi.Je toho dost, co jeste nevite a nechcete vedet.

255329

17.10.2011 21:07

RE: Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim

Lin 85.?.?.?

Reakce na 255329

Ano, mohou to být nesmysly, které můžu jen papouškovat. To vám brát nechci. Ale Němci nejsou Hitler... stejně, jako Rusové nejsou Stalinn ebo Lenin a my nejsme ani Gottwald, ani Havel a ani Klaus. Navíc Hitler byl Rakušák - ne Němec.

255357

19.10.2011 16:42

RE: Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 255357

Nemci a Hitler byli jedno telo a jedna duse.Az budete zrat hladem korinky obalene hlinou, vase decka budou chcipat na banalni choroby, nebudete mit narok na socialni a zdravotni peci, protoze vyvoleni vam rozkradou zdravotni, penzijni a socialni fondy, budete mit holou p...l a nezamestnanych kolem vas bude bude pres tricet procent, pak mozna zacnete premyslet jinak.
A tomu, ktery vas z tohoto marasmu vyvede, urcite nebudete nadavat do silencu a maniaku, naopak, budete ho zboznovat jako Kristuv barevny obrazek.Tak to bylo s Hitlerem.

255536

16.10.2011 3:09

S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.

Honza999 88.?.?.?

Můj názor je takovýto:

Německo prohrávalo světovou válku. Německým kapitalistům bylo jasné, jaké následky s tím budou spojeny - ztráta německých kolonií a předepsání reparací, tedy pořádné puštění žilou a podvázání jakéhokoli německého rozvoje po válce. Rozhodli se proto pro navození takového poválečného stavu, ve kterém bude Rusko jejich spojenec. Lenin neměl za úkol (v představách německých průmyslníků a bankéřů) udělat v Rusku bolševickou revoluci, měl se postarat po odstranění carské rodiny (která byla zaměřena svou politikou na Francii) na změnu orientace politiky Ruska, odklon od Francie a spolupráci s Německem. Rusko v té době bylo pole neorané a představovalo ohromný zdroj surovin a odbytiště pro výrobu, což by pro poražené Německo byl ohromný doping - náhrada za ztracené kolonie a výrazná pomoc při splácení reparací. Jenže Lenin pozměnil scénář a už to bylo. To je podle mého také hlavní příčina Hitlerovy nenávisti k SSSR - tedy, co to plácám Hitlerovy nenávisti, nenávisti jeho loutkovodičů, kteří ani po letech nerozchodili Leninovu zradu a zmaření jejich investice.

255249

16.10.2011 9:52

RE: S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 255249

Jste totalne mimo obraz.Zida Blanca-Uljanova(Lenina) a jeho pratele z ruskych synagog financovala skupina mezinarodnich bankeru, nikoli valkou zcela zchudle cisarske Nemecko.To jen vyuzilo momentalni situace vznikle z bolsevicke revoluce v Rusku, aby uzavrelo separatni mir v Brestu Litevsku a pouzilo vojaky na zapadni fronte.
Nakonec to byli zbolsevizovani cisarsti vojaci, kteri ovladli Berlin a vynutili si tak uzavreni primeri.

255264

17.10.2011 8:26

RE: S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.

p. 125.?.?.?

Reakce na 255264

.....davno pred Brest-Litovskou dohodou byl vyslan VI Lenin a jeho parta v zapecetenem vagone s velkym mnozstvi /vi se kolik/ zlata... a s planem na rozvraceni Ruska....aby armady z vychodni fronty byly stazeny na zapad... to se zdarilo... napad nemecke kontraspionaze... kdo dal penize ve skutecnosti nevim... o tom se nikde nehovori a nepise...

255318

17.10.2011 9:47

RE: S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 255318

Máte tady od začátku měsíce přes 40 příspěvků. Nárok máte na 10. Co s tím?

255319

18.10.2011 22:46

RE: S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.

Big sister 83.?.?.?

Reakce na 255319

Navrhuji založit kárnou / kádrovou komisi za účelem vytvoření profilu systémem palcování. Místní profesionální diskutéři, tak mohou zaměstnat i jinou část mozku než tu didakticko memorabilní viz. sáhodoulouhé elaboráty o jistém šaškovi z Vídně.

[překvapení]

255433

21.10.2011 4:24

RE: S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.

p. 125.?.?.?

Reakce na 255319

...a tak bych se chtel dnes rozloucit se vsemi zde a poprat mnoho hodnotnych diskusi , ve kterych mi bylo potesenim rict nekolik slov , a kdyz jsem se mylil uveden byv na spravnou miru ....za bolsevika vydelaval jsem si na skyvu piva psanim scenaru dok.filmu a byla mi dana moznost rict cosi...ale zde na Zvedavci nebylo mi povoleno UCETNIM slov a vet dokoncit dobrou diskusi....dale se omlouvam jestlize jsem chtel trochu povzbudit diskusi pomoci adrenalinovych emoci ...kdyz prichazela do niceho ...so long a hodne stesti a nezpomente ,ze slova musi posleze prejit v skutky....P.

255680

17.10.2011 13:02

RE: S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 255318

Ale pise.Namatkou treba Alexandr Solzenicyn.Tech 200 peclive vyselektovanych soudruhu vycvicenych na predmesti Parize a Jew Yorku malo stedre sponzory.Jejich jmena jsou znama.

255330

16.10.2011 19:32

Stalin

Magnus Maximus 88.?.?.?

Lin píše: Důležité také je vyvsvětlit, proč je Hitler (podobně jako Stalin) dodnes prezentovaný jako "osamělý šílenec", který sám inscenoval všechno zlo.

No nevím proč je Hitler prezentován jako osamělý šílenec, ale u Stalina podle Naročnické je to proto, že obnovil po vítězství ve válce hranice historického Ruska. Proto je démonizován. Naproti tomu Lenin je v pohodě. Všiměte si, že na Lenina nikdo neřekne ani slovo. I v současném Rusku máte pomalu v každém městě sochu Lenina. Lenin díky Brest-Litevskému míru připravil SSSR o velké území. O Stalinovi se obecně tvrdí, že to byl masový vrah apod., ale podle dokumentů Lenin a spol. byli o řád horší. Nejvíce mrtvých v Rusku bylo právě za Lenina a Trockého. Dále někdo tady dokonce psal, že nevěří financování bolševické revoluce v Rusku německými bankéři hlavně židovského původu. Věřit by měl. Už na ZŠ za komunistů nás učili jak Lenin dělal revoluci za přispění zlata z Německa. Dále to byli bohatí kapitalisté-průmyslníci a bankéři z USA namnoze Židi. Oni nejdříve podoporovali Bílé, ale protože ti nechtěli o územních ústupcích ani slyšet, začali poté podporovat Rudé. Bez podpory kapitalistů ze Západu by bolševická revoluce v Rusku nikdy nevyhrála. Za připomínku stojí vylodění US vojsk ve Vladivostoku na podporu Rudých v létě 1918. USA byly s bolševiky v kontaktu od samého počátku, a to hlavně na Sibiři a Dálném východě. Světačev píše že značná část viny za říjen 1917 leží na USA.

255289

17.10.2011 15:48

nn

pietroo 94.?.?.?

Kdysi jak děcko jsem našel v baráku po pradědovi knížku, která se jmenovala "Evropa jaká je" od amerického novináře Gunthera. Vyšla 1935. Psal tam o evropských zemích a o Německu psal, že se tam velmi zbrojí a že se tak děje za peníze mimo jiné Bank of England (vlastněná myslím tehdy Rothschildem), za které se vyrábějí letadla která přeletí kanál La Manche za několik minut. Takže tyto informace byly i tehdy běžně známé. Jinak víme, že v létě 1929, jen krátce před tzv.velkou hospodářskou krizí kontaktovali Hitlera přímo finančníci z USA, kruh kolem Rockefellera, prostřednictvím Maxe Warburga, který tehdy vedl banku v Hamburku. K jednání mezi Warburgem a Hitlerem, Goringem... došlo v berlínském hotelu Aldona pak mnohokrát. O těchto kontaktech věděl i kancléř Schleicher, proto ho dal Hitler hned 1934 odstřelit přímo doma i s manželkou. Hitler ještě před nástupem k moci v době hospodářské krize postupně začal živit tři miliony příslušníků SA, kterým platil jídlo, ubytování a malé peníze na útratu. dá se snadno vypočítat kolik bych na to potřeboval třeba dnes měsíčně peněz. a na to nestačily příspěvky straníků ani náhodoou, ani dary německých firem. Západ od počátku Hitlera podporoval v jeho expanzi na východ, aby zaútočil na sssr. Proto mu vydali česko i polsko. Stalin věděl, že se to chystá, proto zaútočil na Finsko, dělal čistku v generálním štábu. Západ veškeré snahy Stalina po společném postupu vůči Hitlerovi odmítal, donutili ho tak uzavřít dohodu s Německem. Dnes je snaha mediální propagandou to falšovat. Ihned jak Hitler zaútočil na sssr ale začali rusům pomáhat. tuhle hru měli naplánovanou evidentně dopředu. Hitler si asi myslel, jsou to blbci, financují mne, a já jim nic vracet nebudu, zničím je ty blbce, ale oni ve skutečnosti vyzráli na něj a vpochodoval do pasti. Anglie ihned po napadení sssr pomohla obsadit irán. konvojema se dodával válečný materiál. a usa začaly ihned vyhrožovat japonsku a tím ho odvrátit od útoku na sssr, usa se tvářili že jsou jako tak hloupí že nechají pearl harbor prakticky nebráněný, takže japonsko zaútočilo na usa, chytlo se na léčku a skončili. nejsou to žádné béčka ti rockefelleři-rothschildi.

255346

17.10.2011 16:30

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 255346

Zidovska banka Max Warburg byla vedle bankovniho domu Wassermann v Berline urcena k jedne specificke veci, o ktere zejmena Zide radeji moc nemluvi a nepisi.Nefinancovala Hitlerovu volebni kampana, ale uplne neco jineho.
Pridavam se ke Stevemu a vzpominam na holocaust.
Soudruzka ucitelka nam ve skole take rikavala, ze zli kapitaliste financovali Hitlera.
SA nikdo zivit nemusel, byla to dobrovolna organizace jako treba Sokol nebo Svaz zahradkaru.

255349

19.10.2011 16:15

RE: nn

pietroo 94.?.?.?

Reakce na 255349

SA byla dobrovolná organizace, ale Hitler je podle mých informací živil, ti lidé byli velmi často nezaměstnaní.

255532

19.10.2011 22:10

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 255532

Mohl byste uvest zdroj svych informaci? Mezi nezamestnanymi a zamestnanymi Nemci totiz take existovala pouta vzajemne solidarnosti: sbirky satstva a otopu - velmi popularni Winterhilfe, penezni pomoc potrebnym, potravinova pomoc, vzajemne formy vypomoci na zemedelskych farmach, bezplatna osetreni Nemcu nemeckymi lekari atd.O neco podobneho se ted zoufale a chaoticky snazi Americane....

255561

17.10.2011 20:01

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 255346

Napsáno krátce a výstižně. Hitler byl JEJICH člověk, různí mlžiči můžou plkat co chtějí. Otázkou je pouze to, zda vědomě nebo nevědomě. Indicií je plno a souvislosti zapadají. ONI mají jedno velmi zajímavé nadání, zaútočí proti nepříteli ještě dříve než vznikne. Tato hypotéza byla literárně zdiskreditována s předstihem svého vzniku, dokazujte poté vysmívané a budete za blázna. Proč vlastně musel být Heidrich zabit už 1942, když to měl stejně jisté v Norimbergu. Jak byse asi vyvíjel národní socialismus bez Hitlera a vlivu těch za ním?

255356

19.10.2011 16:45

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 255356

Mlzici rikate?Nechcete radeji napsat popiraci a stvaci proti jedine PRAVDE?

255538

19.10.2011 19:44

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 255538

Projel jsem si vaše příspěvky. Člověče, vy jste klasický mlžič, který se tu objeví na jedno téma a bije se do krve. Vy byste snad i v této diskuzi položil život za ty internacionální (židovské) finanční oligarchy. To, že financovali Hitlera a jeho národní socialismus je jasné každému, kdo se do této otázky ponoří jen trochu hlouběji...Že mu na to vydělal prodej "Mein Kamp", to je od vás dobrý vtip.
Nechcete radeji napsat popiraci a stvaci proti jedine PRAVDE?- ne nechci, to už je obsazeno.

255552

19.10.2011 22:29

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 255552

Kde jste vycetl, ze bych polozil zivot za zidovske oligarchy?Kdybyste alespon tusil, v jakem nakladu Mein Kampf v Nemecku a v cizine behem zivota AH vysel, tak byste vyuzil prilezitosti a slusne drzel usta.Nemate ani jeden, opakuji ani jeden dukaz, ze by se AH nechal zivit zidovskymi bankeri.To umeli Lenin nebo Trockij.

255565

20.10.2011 9:58

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 255565

To se omlouvám, vy se bijete za druhou stranu. Ono se to těžko pozná, zájem zastřít financování A. H. židovskými finančními domy je na obou stranách stejný.
Vy si myslíte, že Hitler jmenoval čistokrevného žida generálem SS jen tak z plezíru...Dnešní zastánci národního socialismu by toto financování měli přiznat, tedy že se národní socialismus nezdiskreditoval ale byl zdiskreditován.

255601

20.10.2011 21:16

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 255601

A za jakou stranu se bijete vy?Za tu takzvane demokratickou?Narodni socialiste nemuseji priznavat nic, protoze nikdy nic od bankeru nedostavali, zvaneni nejakeho rezisera neni a nemuze byt dukaz.Radeji se podivejte na eurosoudruhy Barrosa, Merkelovou, Sarkozyho, Ashtonovou a spol.Tak tyhle zrudy podle vasi logiky nic od bankeru nedostavaji, kdyz tak tvrde bojuji za zniceni Recka lichvarskou mafii?
Az prijde rada na vas a vase uspory, tak budete rvat at zije demokracie a jeste cinkat klici, ne?
Uz se vzpamatujte, diky pitomcum, kteri vedou zvasty o svobode a demokracii se evropa propada do sracek, brzy bude na jejim jihu importovany libyjsky model demokracie a nezmuzete vubec, ale vubec nic.Zato ale budete svobodny jako libyjci.

255655

20.10.2011 23:01

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 255655

Klid, já mám za to, že se v mnoha ohledech shodneme. Dejme tomu, ať se národní socialismus nepřiznává, on také nic nedostal... Žvanění nějakého režiséra-neznám, znám "jen" tisíce stran textu k této problematice a mnoho obecnějších názorů paměťníků. Zkráceně, Hitler to celé poslal k ledu, národní socialismus dneška ho nepotřebuje, je mu na škodu. A také tvrdím, že mu nebyl k užitku ani tehdy.

255666

20.10.2011 23:52

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 255666

Tisice stran textu rikate.To asi ctete Bibli, tam byvaji taky takove pravdy, ktere se nedaji vyvracet, jen existuje jejich ruzne "vyklady".Je-li dnes narodni socialismus na skodu, tak jiste vite a znate neco mnohem lepsiho.A znate recept na ty sracky, do kterych Evropu "liberalni demokracie" privedla.

255671

21.10.2011 8:54

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 255671

Člověče, vy nejste schopen pochopit psaný text, s vámi psaná diskuze nemá smyslu. A jinou možnost bohužel nemáme.

255692

21.10.2011 14:30

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 255692

Mate moznost verit lzim takzvanych vitezu nebo jim neverit.To je tak asi vsechno co muzete.A pak muzete take do vseho kafrat, protoze jste precetl tisice stran textu...

255723

21.10.2011 18:32

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 255723

Věřit nebo nevěřit, nic mezi tím. Žádné hledání souvislostí, žádná konfrontace s dobovými texty, žádná konfrontace s názory paměťníků, prostě nic, jen věřit nebo nevěřit. Nejste tak trochu omezený?
Národní socialismus, proč ne, vše je snad už přijatelnou alternativou k tomuto marastu. Bohužel, různí rozumoví impotenti, a to myslím z řad národních socialistů, dělají neustalé tomuto hnutí medvědí službu. Nedošlo vám, že spojování Hitlera s dnešním národním socialismem je především propaganda strůjců toho marastu? A neustále se nacházejí tupci, kteří jim v tom ještě vydatně pomáhají. Tedy ještě jednou, Hitler poslal národní socialismus ke dnu. Jeho sprzněné rasové teorie a doslova ochrana majetku internacionálních bankéřů, to jsou dva hlavní z mnoha dalších důvodů pro které musí dát národní socialismus dneška Hitlera k ledu. Pokud to neudělá, bude neustále tam, kde je!

255731

22.10.2011 9:57

RE: nn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 255731

Hitler narodni socialismus ke dnu neposlal, ten byl znicen vnejsi silou, ktere se nadalo branit.To vase blaboleni o przneni rasove teorie radeji nehodlam komentovat ve svetle toho, co dnes vidim kolem sebe.
Jakou ochranu majetku mezinarodnich bankeru mate na mysli, to bych take rad vedel, radeji si zjistete alespon zakladni fakta o risske marce a kdy Nemecko provedlo menovou reformu.Vase domnenky nemaji s fakty nic spolecneho.

255755

21.10.2011 12:46

RE: nn

pietroo 195.?.?.?

Reakce na 255346

Musím něco doplnit ale i opravit:

=Když Hitlerův ministr hospodářství do roku 1937 Schacht chtěl pohovořit na norimberském procesu o zahraničním financování nacistické vlády, byl umlčen, a soud prohlásil, že to nemá s věcí nesouvisí.

(Als der Freimaurer Bankier und Politiker Hjalmar Schacht, bis 1937
Reichswirtschaftsminister, zur Sprache bringen wollte, wurde er ... zum Schweigen gebracht.
"Als Schacht, meldete die Neue Züricher Zeitung vom 2.5.1946, wiederum auf die Haltung
ausländischer Mächte gegenüber der NaziRegierung und auf die Hilfe, die sie ihr angedeihen
ließen, zu sprechen kam, entschied der Gerichtshof, daß diese Dinge mit der Sache nichts zu
tun hätten und daher unzulässig seien..." )



Počet příslušníků SA byl 300 000 a SS 100 000 rok před převzetím moci. Zde jsou uvedeny přijmy stranické pokladny z členských příspěvků:

(Dr. Wilhelm Abegg war als langjähriger Staatssekretär des preussischen Innenministeriums
von seinen Ministern und Kanzlern mit der Fahndung nach Hitlers Finanzierern beauftragt,
wir zitieren aus seinem Bericht vom 22. Mai 1933 den Punkt 4: "dass die NSDAP 1929 bis
1932 aus normalen Beträgen nur folgende Einnahmen hatte:
Jahr Mitgliederzahl NSDAP-Beiträge in Mark
Ende 1929 176.426 ca 17 Millionen
Ende 1930 389.000 ca 25 Millionen
Ende 1931 806.294 ca 35 Millionen
Ende 1932 1.250.625 ca 45 Millionen
Ende 1932 betrug der Bestand der Hitlerpolizei 400.000 Mann, und zwar 300.000 Mann SA
und 100.000 SS. Der Aufwand für die SA betrug 1932 ca 180 Millionen jährlich; der
Aufwand für die SS ist unbekannt.»)

=Tedy v roce 1932 byly příspěvky 45 milionů, ale jen rozpočet pro SA činil 180 milionů a pro SS není znám. Je to podle zprávy sekretáře pruského ministra vnitra, který byl pověřen pátráním po financování nacistické strany.

255717

21.10.2011 12:49

RE: nn

pietroo 195.?.?.?

Reakce na 255717

Také výzbroj pro SA a SS prý Hitler dostal především ze zahraničí. A ta jednání probíhaly údajně v berlínském hotelu Adlon, ne Aldona.

(Übrigens hatte Hitler auch einen großen
Teil der Waffen für SA und SS nicht von der Reichswehr, sondern vom Ausland erhalten. ...
im Hotel Adlon waren beteiligt: Bankier Warburg als Treuhänder des New Yorker
Bankhauses Kuhn, Loeb und Co. sowie eine Gruppe der amerikanischen Ölfinanz. Auf
deutscher Seite haben an den Verhandlungen teilgenommen: Hitler, Göring, Georg Strasser,
von Heydt, ein Berliner Rechtsanwalt L ... " Was aber bestimmte Warburg, den Treuhänder
von Kuhn und Loeb, von demselben Bankhaus also, das 1917 die bolschewistische
Revolution finanziert hatte, nun Hitler zu finanzieren, und zwar mit der beträchtlichen
Summe von 32 Millionen Dollar, 128 Millionen Reichsmark (60, 40 und 28 Millionen), die
getarnt über verschiedene Banken, die Banca D'Italia, Rom, die Bank Mendelson Co,
Amsterdam, ua.a. in Hitlers Hand gelangten?)

255718

18.10.2011 4:52

Kdo nezna svou minulost,tak nemuze organisovat svou budoucnost.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

O Adolfu Hitlerovi bylo mnoho napsano i o tom,ze zelezny kriz nedostal zadarmo a take o tom ,ze byl obeti plynoveho utoku, to vsechno vime i to ,ze mel cast zidovske krve Rothchildu,Videnskych zidu,ale nakonec si vubec neuvedomujeme ,co on znamenal pro nemecky narod,zda jine staty Evropy v dobe narodniho ohrozeni meli muze,jako on.
Posudte samy bez prisady falesne historie a propagandy, aniz bychom byli pod vlivem Main Kampf.Nemecko melo 70 milionu lidi,rozdeleno do mnoha malych statecku a svobodnych mest,Rusko melo v dobe cara kolem 260 milionu lidi,z toho,jak i Solzenicin dodal 100 milionu bylo v dobe bolseviku vyvrazdeno,co by se stalo s Nemeckem,kdyby bolsevici v Kielu a Bavorske republiky zvitezili?
Hitler,doslova zachranil Nemecko, od toho,co bylo krveproliti v Rusku, zide, bolsevici se nijak netajili s tim ,co udelaji v Nemecku,tak jak v republice RAD v Madarsku,kazdodenni vrazdeni bylo programem "rudych gard",tak,to zni lepe.Prvni komunisticke noviny byly tisteny v USA v Chcagu a v reci zidovske,to by snad melo stacit na premysleni.Zili jsme v komunismu,ale,o jeho pocatcich a cilech nic nevime.Rabin Waisel rekl,rikam komunismus,myslim judaismus, rikam judaismus a myslim komunismus.
Pohledte na dnesni svet.
Vložený obrázek
Nemci dle knihy "nemecko musi zmizet"melo jen dve moznosti,vsechny muze vykastrovat a zbidaceny narod nechat delat jen zemedelstvi.Dnes si muzem vybrat take.
Komu,dnes lide predavaji vladu,takovy bude i jejich konec
Vložený obrázek
PM Stephen Harper with skullcap surrounded by the extremist Jewish Talmud cult known as the
Chabad Lubavich - the hidden advisors controlling the Harper government.
"At bottom every Jew is a Bolshevik!" was the constant theme of Rosenberg's tirades.
Sayers and Kahn. The Great Conspiracy. Boston: Little, Brown and Company, 1946, p. 117
The idea of of a holy crusade against Soviet Russia dominated all of Rosenberg's writings.
Sayers and Kahn. The Great Conspiracy. Boston: Little, Brown and Company, 1946, p. 118
*Pokud chceme historicky hodnotit postavu Adolfa Hitlera ,tak se nanej musime koukat a soudit "nemeckyma ocima", potom pochopime ,proc byl pro mnohe "svatym muzem".

255375

Příspěvků: 92

15.10. 03:07 Robert Nohejl  At zkusi pan Oliver Stone natocit dnesni bankere a jejich akce dnes.
15.10. 09:00 quido2  RE: At zkusi pan Oliver Stone natocit dnesni bankere a jejich akce dnes.
15.10. 04:01  Hitlerovi pomohli k moci již ve Versailles r.1919
16.10. 02:38 p.  RE: Hitlerovi pomohli k moci již ve Versailles r.1919
15.10. 05:15  No nevim
15.10. 09:36  RE: No nevim
15.10. 11:35 Kropáč  RE: No nevim
15.10. 12:44 fohat  RE: No nevim
16.10. 03:47  RE: No nevim
16.10. 17:51 Big sister  RE: No nevim
17.10. 11:26 Vopice  RE: No nevim
18.10. 22:36 Big sister  RE: No nevim
16.10. 04:00 p.  RE: No nevim
16.10. 17:52 Big sister  RE: No nevim
15.10. 09:29  Vytvoření nepřítele
15.10. 11:55 Lin  Obsáhlé téma,...
15.10. 12:56 fohat  RE: Obsáhlé téma,...
16.10. 02:54 p.  RE: Obsáhlé téma,...
15.10. 13:11 hc  RE: Obsáhlé téma,...
15.10. 15:35  Vzestup obrazce dalšího, čistšího řádu ...
15.10. 21:31 Lin  RE: Vzestup obrazce dalšího, čistšího řádu ...
16.10. 02:52 p.  RE: Obsáhlé téma,...
16.10. 11:40 Lin  RE: Obsáhlé téma,...
16.10. 15:00 karel4u  RE: Obsáhlé téma,...
17.10. 07:11 p.  RE: Obsáhlé téma,...
16.10. 03:18 p.  RE: Obsáhlé téma,...
17.10. 07:51 p.  RE: Obsáhlé téma,...
15.10. 12:37  Rakovského protokoly
15.10. 16:44  RE: Rakovského protokoly
15.10. 18:37 Kropáč  RE: Rakovského protokoly
16.10. 00:35  RE: Rakovského protokoly
15.10. 20:33 Lin  RE: Rakovského protokoly
16.10. 14:18 esw  RE: Rakovského protokoly
15.10. 13:51 Lin  Hitler
15.10. 16:32 steve  RE: Hitler
17.10. 08:07 p.  RE: Hitler
17.10. 11:07 quido2  RE: Hitler
15.10. 23:59 Vladimír Stwora  RE: Hitler
16.10. 11:31 Lin  RE: Hitler
16.10. 11:35 Lin  RE: Hitler
17.10. 06:58 p.  RE: Hitler
16.10. 00:15  Nevím, proč píšete alternativní historii
16.10. 11:12 Lin  RE: Nevím, proč píšete alternativní historii
16.10. 11:47 QV  RE: Nevím, proč píšete alternativní historii
16.10. 20:09 Lin  RE: Nevím, proč píšete alternativní historii
16.10. 14:54  RE: Nevím, proč píšete alternativní historii
16.10. 19:43 Lin  RE: Nevím, proč píšete alternativní historii
17.10. 00:18  RE: Nevím, proč píšete alternativní historii
17.10. 21:24 Lin  RE: Nevím, proč píšete alternativní historii
17.10. 07:32 p.  RE: Nevím, proč píšete alternativní historii
16.10. 00:36 fohat  RE: Hitler
16.10. 03:45 p.  RE: Hitler
15.10. 13:55 Venan  Co nám to vládne za zrůdy?
15.10. 15:28 steve  RE: Co nám to vládne za zrůdy?
18.10. 22:48 Big sister  RE: Co nám to vládne za zrůdy?
15.10. 19:26 ***  RE: Co nám to vládne za zrůdy?
15.10. 13:57 Lin  Pár citací
15.10. 23:15  Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim
16.10. 12:23 Lin  RE: Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim
16.10. 14:02  RE: Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim
16.10. 19:54 Lin  RE: Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim
17.10. 01:42  Hitler seděl cca 1 rok, jeho velkým sponzorem byl Bechstein,
17.10. 12:56  RE: Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim
17.10. 21:07 Lin  RE: Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim
19.10. 16:42  RE: Klasicky zidovsky trik jako dnes s Kaddafim
16.10. 03:09 Honza999  S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.
16.10. 09:52  RE: S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.
17.10. 08:26 p.  RE: S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.
17.10. 09:47 Vladimír Stwora  RE: S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.
18.10. 22:46 Big sister  RE: S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.
21.10. 04:24 p.  RE: S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.
17.10. 13:02  RE: S tím, že by si revoluci v Rusku zaplatili bankéři s cílem vybudovat tam socialismus nesouhlasím.
16.10. 19:32 Magnus Maximus  Stalin
17.10. 15:48 pietroo  nn
17.10. 16:30  RE: nn
19.10. 16:15 pietroo  RE: nn
19.10. 22:10  RE: nn
17.10. 20:01  RE: nn
19.10. 16:45  RE: nn
19.10. 19:44  RE: nn
19.10. 22:29  RE: nn
20.10. 09:58  RE: nn
20.10. 21:16  RE: nn
20.10. 23:01  RE: nn
20.10. 23:52  RE: nn
21.10. 08:54  RE: nn
21.10. 14:30  RE: nn
21.10. 18:32  RE: nn
22.10. 09:57  RE: nn
21.10. 12:46 pietroo  RE: nn
21.10. 12:49 pietroo  RE: nn
18.10. 04:52 Robert Nohejl  Kdo nezna svou minulost,tak nemuze organisovat svou budoucnost.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

54

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 113 čtenářů částkou 18 999 korun, což je 54 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Měnové kurzy

USD
23,28 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
29,65 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 546,24 Kč
1 unce stříbra
527,65 Kč
Bitcoin
245 096,37 Kč

Poslední aktualizace: 24.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 197