Diskuze k článku

Evropa musí bojovat proti spekulačním útokům USA-Británie

Příspěvků 74

7.10.2011 1:29

Velmi zajímavý článek.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Euro nesmí padnout. Otázka není, jaké jsou důsledky pádu euro, ale zda euro je schopno existovat. Při rozdílnostech v rámci Evropy a neprůchodnosti masívního centrálního přerozdělení může fungovat maximálně měnová unie i při možnosti zachování národních měn. Trichet koná jak koná, protože přijmá befel od někoho jiného než europarlament nebo nějaká rada komisařů, to samé Baroso...

Ve vrcholných orgánech EU není žádný JFK, a i kdyby byl tak Evropa je sdružením národů. Nejsem si jistý, zda by Kennedyho mimořádná síla osobnosti dokázala sjednotit evropské národy. Pravda Američané za JFK šli, škoda že za ním pevně nestáli a nepostavili osnovatele spiknutí před soud a nepopravili je. Doba na to tehdy nebyla zralá, systém byl schopen nadále fungovat. Teď stojí fiat money před krachem.

Jak správně ukazuje autor, už se ná potvora přes ocas prožrala k hlavě, úplně nahoře je dolar a těsně pod ním euro s librou. Kolaps euro je dvojsečná věc, na svou příležitost ohledně nekryté světové měny čeká Čína a není vyloučen i nástup krytých měn, ke kterému dříve nebo později dojde. Sázka na krátkodobé posílení dolaru nemusí vyjít. Zdanění spekulací je otázka bytí či nebytí bez toho nelze finacovat momentálně skoro žádné aktivity v realné ekonomice. A bez aktivit v realné ekonomice to půjde do kytek. Pokud jde o nevyplacení zbankrotovalých bank, tak bez existence pararelního nezávislého systému bankovnictví to je nemožné. JFK taky musel nejprve vybudovat pararelní strukturu vůči FED. Z toho důvodu ho zavraždili.

Paradoxně v zbankrotovaném euro by šlo utopit dluhy a provést oddlužení. S některými věřiteli jednat. A zavedení starých měn by vytvořilo novou alternativní bankovní strukturu. Proti útokům spekulantu v nových strukturách zavést nekompromisní restrikce. Některé tržní metody a strategie by byli nejenom nepřípustné, ale nelegální. Z toho plyne kromě trestní odpvědnosti okamžitá ztráta licence, zmrazení aktiv a konfiskace majetku. Jenomže to vyžaduje pevné rozhodné vedení, které něco takového dokáže provést dostatečně rychle a bez kompromisů, které znehodnotí i rozumná opatření na nefunkční paskvil.

Nejsou-li schopni se dohodnout můžou přejít na národní měny a vrátit se k měnové unii, to že Němci stáhli všechny lidi z ECB mluví jasno řečí. V zbankrotovalé eurozóně provést oddlužení a dohodnout se aspoň na tvrdém zakázu nejhorších spekulací na bankovních trzích v Evropě a zdanit spekulace. Komu se to ze spekulantů nelíbí může jít odejít zruinovat něčí jinou ekonomiku. Pravda riskují, že jim spadne vrtulník, dostanou infarkt nebo budou v druhé fázi humanitárně zbombardování. Takže to vyžadaduje skutečné vůdčí osobnosti, něco o několi tříd převyšující Barosa aspol.

Pokud to neudělají nastane chaos, z kterého jak už jsem řekl může, ale nemusí profitovat krátkodobě do...Automaticky kráceno

254696

7.10.2011 1:30

RE: Velmi zajímavý článek.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 254696

Pokud to neudělají nastane chaos, z kterého jak už jsem řekl může, ale nemusí profitovat krátkodobě dolar, ale Evropa bude pojud dojde k jisté základní stabilizaci přes barter směrována ke kryté měně. Za papír se na mezinárodní úrovni bude problematické dohodnout na vzájemných kursech toho papíru a nulový vzájemný obchod neexistuje. I prípadné krátkodobé posílení dolaru na úkor eura bude zaplaceno tvrdou stagnací realné ekonomiky USA. Zatímco oligarchie bude ještě chvíli profitovat z dolaru, poněvadž běžný Američan z toho i s realnou eknomikou bude mít kulové kemo, budou pokračovat v sanaci zbankrotovalého bankovního sektoru. Zbytek světa bude okolnostmi velmi tvrdě přinucený k velmi bolestivým, ale nutným zásadním transformačním změnám systému. Samozřejmě je tady riziko nestability, která se může změnit v poslední velkou válku.

254697

7.10.2011 6:03

RE: Velmi zajímavý článek.

p. 125.?.?.?

Reakce na 254697

...bohuzel ve vedeni Eura/Usa/ je spousta nobelblbcu kteri jsou tam ne proto co znaji ale koho znaji dale feminacis , dalsi mensiny ktere udelaji deset doktoratu za deset minut a potom jsou kooptovani na vedouci pozice/Obama/ a tak jsou tak chytri az jsou z toho blbci.......nic se nezmenilo drive to bylo RSDr/rozhodnutim strany doktor/... ale predevsim se zbavili a zbavuji rozsahle industrialni zakladny a tim /tvurci /creative/prace bilych...kteri jsou dne s potlacovani,,,prave pro jejich schopnosti a umlcovani a vyhazovani z universit kdyz prozradi neco pravdiveho....co se nesmi dnes uverejnit..., ktera v minulosti prinesla obrovsky dynamicky rozvoj/progres,/technickou revoluci/ingeneering , ale i rozvoj v oblasti socialni a v umeni atd..// ktera nema obdobu / spicky jako Edison ,Tesla a mnoho dalsich a ,ktera prave vyrostla z te siroke zakladny....kterou "inteligenti" odsunuli do Ciny a Asie./a ted vyrabi hamburgry a KFC/....je jasne ze ti preferovani v prumeru s 30% mensimi schopnostmi jsou i spatni sluhove...a podruhove...trebaze s tituly..vyrobi casto jen vyssi kriminalitu....protoze talent maji akorat tak vriskat do radia pitomosti beze smyslu,/Jackson/... ale nic podstatneho nevytvori...proto je zanik zapadu nevyhnutelny....a parasiticky financni bankovni system jen zanik urychli jiz proto ,ze je zalozen na podvodech a jsou hochstapleri , defraudanti, typu Madoff..vladci v zakulisi typu Murdoch a dalsi ....v rozhodujicich posicich.....proto /recovery/ tedy jakekoliv zlepseni situace neni myslitelne ....

254703

8.10.2011 13:52

RE: Velmi zajímavý článek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 254703

Jen drobnost: Tesla "nevyrostl" v émerice ale v Srbsku.

254800

9.10.2011 4:31

RE: Velmi zajímavý článek.

p. 125.?.?.?

Reakce na 254800

...Tesla jako priklad ....vyvoje z te siroke tvorive zakladny lidi kteri neco vytvareli a nekteri /jako Tesla/ vytvorili vice ...ale bez te zakladny a podminek by se jeho vynalezy nemohli uskutecnit a uplatnit......vynalezce take potrebuje techniky,inzenyry atd....v USA byl ten priklad dynamickeho rozvoje nejlepe viditelny... tedy rust /vyvoj/ v pripade Tesly jako vynalezce ...a nikoliv fysicky rust....nebo v dospivani.. kdekoliv..

254853

8.10.2011 15:22

RE: Velmi zajímavý článek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 254697

Pokud padne EURO a rozpadne se EU, budu stejne stastny jako kdyz to v Sovetskem Svazu dobrovolne zabalili komunisti.Nestraste nas chaosem, v Rusku se ten rozpad uskutecnil naprosto beze ztrat.Nic nebrani evropskym narodum, aby se zbavily neblaheho vlivu parazitickych kosmopolitnich bankeru a zacaly o sve mene rozhodovat samy.

254804

8.10.2011 20:06

RE: Velmi zajímavý článek.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 254804

Jestliže se pád systému fiat money bude podobat desintegraci východního impéria, to znamená bez třetí světové, tak to považuju za velmi optimistickou verzi pro budoucího vývoj. Samozřejmě obyčejní lidičkové v zkolabovaném SSSR v drtivé většině případu 90-tá léta nepovažují za zrovna zlatý věk civilizace. Četl jsem však zajímavou analýzu, kde bylo srovnání mezi západem a východem. Některé negativní jevy centrálního planování jako třeba přebytek výroby na sklad dokázali lidé zužitkovat v rámci černého trhu, nemluvím o tom, že i soudruzi povolili obyvatelstvu např. i Moskvy v rámci SSSR něco ve smyslu záhumenku na černo. Průměrná výměra těhle zahrádek byla 600 m2 a obyčejní lidičkové na tom uměli hospodařit. Nouze člověka naučí, když v obchodech měli hovno. Plus dostupná energie dotována masivně centrální vládou. Očekávám, že prvních deset let transformace bude velmi tvrdých. Lidi se ale dokážou v tomto obtížném období přizbůsobit i na základě parametrů necentrálně řízeného ekonomického systému. Vše má své plusy a mínusy. Dlouhodobě jsem ve variantě trasformace na neexpanzivní systém optimista. Nexpanzivní systém bude přirozené mechanismy pro řešení populační exploze, ekolegické devastace, rozumné užívání zdrojů... v neposlední řadě nebude nachylný k válkám.

254831

8.10.2011 23:18

RE: Velmi zajímavý článek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 254831

Pad systemu je nutny, tedy nevyhnutelny, protoze je zalozen na podvodu vyvolenych rodin ovladajicich to, cemu vy rikate fiat money.Ted misto hovna v obchodech mate plne regaly a pribyva tech, kteri nemaji na zivobyti.

254845

9.10.2011 17:37

RE: Velmi zajímavý článek.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 254845

Jo, lidi mají plné regály a nemají na to si to koupit, ale na západě bylo několik desítek let, kdy si koupit mohli. Kdežto v SSSR měli hovno pernamentně. Jinak řečeno vzhledem k tomu, že obvatelstvo 70 let přežilo, znamená, že se s tím lidi srovnali. A těch deset jelcinovských let drancovaní bohatství Ruska ze zahraničí bez ohledu na důsledky pro místní lidi přežili taky. Na západě se budou muset naučit s tím srovnat, ale i v některých částech východního bloku, kde mladý nerozeznají lopatu od rýče a hnůj od biomasy, to bude taky bolestivý proces.

Říkám snad někde něco jiného o možnostech fungování systému? Akorát si myslím, že výměna systému není procházka růžovou zahradou. Při kolapsu SSSR mimojiné došlo k tajným jednaním a dohodám mezi Gorbačovem a lidmi, které poslala oligrachie ze západu. Dost důležité, aby v kolabujícím SSSR nenastal úspěšný vojenský puč a nezačal nám poslední velký ohňostroj nad hlavama. I tak k pokusu o vojenský převrat došlo. O tom, co z těch dohod západ dodržel a nedodržel, to už by bylo jiné povídání. Když se člověk dívá na dění kolem sebe, tak ohledně důvěryhodnosti západu by to bylo hlavně o tom, co všecko nedodrželi.

254870

9.10.2011 20:38

RE: Velmi zajímavý článek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 254870

Sovetsti lide meli houby, protoze zasobovali velky dil sveta vcetne USA surovinami a zlatem, neni nezajimave videt, ze najednou po padu z---bolseviku je Rusko obrovskym exporterem obili.Asi nejaky pravoslavny zazrak[smích].
LichvoOtrokarsky system EURa nebo Dolaru musi padnout, Recko je dobra zaminka, ostatni zeme s takzvanymi dluhy ho mohou v rychlem sledu nasledovat, vzdyt se o tom na Zvedavci pise roky.
Takze nebudte pesimista, plukovnik Kaddafi je na tom hur a nevzdava se.

254887

9.10.2011 4:37

RE: Velmi zajímavý článek.

p. 125.?.?.?

Reakce na 254804

...Euro jako imperium a nebo diktatura sveho druhu podleha stejnym zakonum...tedy kdyz se jejich vyvoj nestupnuje...jde to s nimi do....kytek...a zda se ze Euro ma to nejlepsi jiz davno za sebou.....

254854

8.10.2011 10:48

RE: Velmi zajímavý článek.

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 254696

nemyslím si, kupříkladu, že jfk potřeboval paralelní systém. jemu stačilo odejmout fedu funkci emisní banky a kotrolovat oběživo sám. bohužel dnes máme např. u nás tzv. nezávislou národní banku, ale s její nezávislostí to je jako z justicí. najmenovali se tam lidi ze soukromého sektoru s napojením na určité kruhy, zejména bakalova patria finance. v tomhle systému tahá stát vždy za kratší konec. nelze koncipovat rozumnou hospodářskou či protikrizovou politiku, když nemá stát pod kontrolou takovou důležitou věc, jako je centrální banka s jejími možnostmi. navíc tímto způsobem se může centrální banka velmi vměšovat do politiky tím, koho podpoří a komu naopak namydlí schody...co se týče měn, je to rozkymácené na celém světě. je to tím, že měny nejsou ničím fixované. nedovedu si moc ale představit na co by se měli fixovat, zlato myslím není řešení. myslím si tedy, že nejlepší by bylo něco ve stylu sdr. tedy například podle hdp by se určilo množství měny na stát, dejme tomu v těch sdr. a pak by se to přepočetlo na národní nebo používané měny. problém by byl, jak vyřešit směnné kursy a zejména kontrola. to by pak žádný stát nemohl vydávat svou měnu, bez toho se nikam nepohneme, dokud si to bude každý tisknout, jak se mu zachce. ale vzhledem k americkým metodám by si tam dosadili své lidi, zbytek podplatili nebo vydírali a bylo by to v bledě modrém. tedy jsem na to zvědav. nejčistějším řešením by byl krach civilizace, zrušení peněz a začínalo by se se směnným obchodem. a pak by možná dašlo na mnou propagované "koku" řešení [smích]

254781

8.10.2011 10:53

RE: Velmi zajímavý článek.

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 254781

i když směnnost by vlastně nebyl vůbec problém. myslím si, že hlavní problém mezinárodního obchodu a ekonomiky je využívání dolaru. takže za prvé zlikvidoval dolar (minimálně jako všeobecně akceptovatelný, natož rezervní) a pro začátek obchodovat s co nejvíce národními měnami, pokud splňují alespoň základní parametry pro všeobecnou akceptovatelnost a stabilitu...myslím si třeba, že euro, juan, rubl, švýcarský frank atd. by byl dobrý začátek. jenomže to by amíkům zůstal tak velký černý petr, že by radši vyhlásili válku celému světu, k čemuž asi v nějaké podobě dojde (dochází)...

254782

7.10.2011 9:09

To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Dan13 213.?.?.?

Bože, to je hloupostí pohromadě. Vidím, že svazácké euro-nadšení ještě u některých lidí nevyhaslo. Potrestat, zakázat, razie .... ! To už je snad nemoc. Co takhle se podívat pravdě do očí ?

1. Chybí mi v článku důkazy, že spekulativní útoky proti měně EURO opravdu vedou banky USA/VB. Odkud to autor asi ví ? Nebo, že by nevěděl ? Tak proč to píše.

2. Jak si může být autor jistý, že proti Euru nespekulují i německé nebo francouzské banky ?

3. Vadilo autorovi, když evropské banky vydělávaly na krizi v USA léta páně 2008-9 ? Proč tenkrát neprotestoval ?

4. Není autorovi známo, že celý kreditní (dluhopisový) trh na světě stojí hlavně na zadlužování států ? Velikost tohoto trhu zdaleka předčí všechny korporativní dluhopisové trhy. Existoval by tento "zlovolný a zákeřný" trh, kdyby státy neemitovaly nové a nové dluhopisy ?

5. Proč mu již dříve nevadilo, že byl vytvořen systém, který pokrývá rizika spojená s trhy státních dluhopisů. Dokud systém fungoval jako vysavač bobtnajících státních dluhů, tak bylo vše v pořádku a když už vysavač nemá ten správný "tah", tak budou trhy jako trestány ?

6. Autorovi nedochází, že kdyby gauneři ve vládách EU nedělali tolik let tak obrovské dluhy, tak se nemusel řešit tento nynější problém ? A proč se ty dluhy dělaly ? Kdo je tedy tím pravým viníkem ? Ti zlí bankéři za mořem, že ? Evropské vlády ani soudruzi v Bruselu a jejich kamarádíčci v evropských bankách určitě ne, že ?

Jediné, s čím se dá v tomto paskvilu souhlasit, je poslední odstaveček v článku.

254718

8.10.2011 10:59

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 254718

no měl byste se zklidnit, ale zřejmě máte želízko v ohni. není sice pěkné, že jsou vlády zadlužené, ale oni nevyrobily dluh. oni si pouze půjčily. a na to musí být i druhá strana. s podnikatelským rizikem. to co se tu dnes mimo jiné děje, je to, že prostě věřitelé mají tak silný politický vliv, že dochází k placení jejich ztrát ze státních rozpočtů. např. v případě usa se jednalo o tak enormní částky, že bez těchto vydání by velmi rapidně mohly snížit svůj dluh a nebyly by dnes v žádném bankrotu. nehledě na neskutečně šílené válečné výdaje, které jsou příjmem pro druhou stranu dvakrát. jednou jako podílníci vojenského komplexu, podruhé jako věřitelé státního dluhu...

254783

8.10.2011 15:25

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 254783

jenze vlady si temer nic nevypujcily, kdyby tomu tak bylo, pak by jiste byl na svete nekdo, kdo by byl jejich veritel.Ten ale neni videt, vite proc?

254805

9.10.2011 4:47

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

p. 125.?.?.?

Reakce na 254783

...v tech diskusich / o ekonomickych,hospodarskych a spolecenskych problemech/ je vzdy pritomna jedna idea ... a to zruseni penez a zivota bez nich....ktera se stale vraci a bude vracet.... komunisti psali v Rudem Pravu o potizich rustu /ale nedostali s k tomu penize zrusit/a my jsme rikali...ba ne, to je rust/vasich/ potizi...!!! .. a co pisou dnes kapitalimperialisti....

254855

10.10.2011 9:08

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Dan13 213.?.?.?

Reakce na 254783

Nepíšete vůbec k věci. Já neřeším podnikatelské riziko bank, které půjčují vládám/státům. A nechápu Vaši logiku postavenou zcela na hlavu (gramatiku nechám raději bez povšimnutí), viz. "oni nevyrobily dluh. oni si pouze půjčily". Pokud si půjčuji, vytvářím přece (svůj) dluh, splatný ve prospěch někoho jiného (kdo mi půjčí). Zadlužuji se já, tudíž vytvářím dluh - kdo mi půjčí - vytváří pohledávku.

254926

10.10.2011 18:50

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Reakce na 254926

Pisete nesmysly.Banky nic statum nepujcuji, jen "nakupuji" od statu dluhopisy, aby se tak mohly do obehu dostat nove vytistene penize.To neni zadny dluh, ale genialne vymysleny podvod, jehoz smyslem je oskubani obcana ve prospech bankerskych elit.

254952

12.10.2011 13:19

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Dan13 213.?.?.?

Reakce na 254952

Jste fakt mimo a Vaše argumentace je velmi úsměvná. Stát si opravdu půjčuje, má dluhy a platí ze svých dluhů úroky (víte, kde na ně bere a za co ty půjčené peníze utrácí ?).

Banky nejsou jediné, kdo ve světě kupuje státní dluhopisy, a pokud tohle nevíte, .... ? Není složité si zjistit za kolik stovek miliard dolarů je mají např. ve svých portfóliích české i zahraniční podílové a penzijní fondy. Jak tito dle Vás Vy rozumbrado dávají do oběhu ty "vaše" nové peníze ? Doufám, že aspoň tušíte, kde se v těch fondech ty peníze berou. To už nemluvím např. o Suveréních fondech mnoha zemí, jestli víte, co to je atd. atd.

255039

12.10.2011 14:26

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 255039

Vidím, že máte přehled. Přiznám se, že ani já nemám úplně jasno. Jak to je přesně v ČR ? Od koho si vláda půjčuje a komu splácí úroky ? Do kdy musí částku splatit ? ČNB vlastní stát nebo kdo vlastně ? Kdo vlastní státní dluh ČR ? Spoustu otázek bez srozumitelných odpovědí. Neměl by jste tip na nějaký článek pro laiky, který to vysvětluje ?

255042

12.10.2011 17:24

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

dub 94.?.?.?

Reakce na 255042

no to není nic složitého.

emitentem dluhopisů je stát (zastoupený ministerstvem financí). primárním trhem (organizace, provádění aukcí) je pověřena čnb (těleso sui generis, vytvořené zákonem).
dluhopisy kupují jednotliví investoři - banky, fondy, zanedbatelně fyzické osoby.

takže vláda dluží majitelům dluhopisů - tedy bankám, fondům všeho druhu a ostatním držitelům (včetně zahraničních, ale jejich podíl je zatím zanedbatelný). nic složitého.

úroky jsou splatné při každém kuponu (vyjma pokladničních poukázek, které jsou zero bonds a výnos je diskontován v prodejní ceně).
poslední úrok (kupon) je splácen u každého bondu při splatnosti, spolu s jistinou.
jestli chcete seznam outstandnig dluhopisů, stačí si zajít na stránky ministerstva financí.

255054

13.10.2011 7:13

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 255054

Díky za info. Ale nikdy jsem nepochopil, proč peníze neemituje přímo stát podle aktuální potřeby a řeší se to přes dluhopisy a banky.

255086

13.10.2011 9:20

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Duanitta 62.?.?.?

Reakce na 255086

Kdysi dávno řekl Thomas Alva Edison: „Když národ může vydat dluhopis, může vydat i bankovky. Element, který činí dluhopis dobrým, činí dobrým i bankovky. Rozdíl mezi dluhopisem a bankovkou je ten, že dluhopis umožňuje brokerovi získat od dlužníka dvojnásobek hodnoty dluhu. Zatímco měna je spravedlivá, neboť neplatí nikomu jen těm, kteří přispívají nějakým užitečným způsobem za své výrobky. Je absurdní tvrdit, že stát může vydávat dluhopisy a nemůže vydávat svou měnu. Oba tyto způsoby jsou příslibem platby. Ale ten prvý vykrmuje půjčovatele peněz, zatím co druhý pomáhá lidu. Když měna vydávaná lidu není dobrá, potom ani dluhopisy nejsou dobré. Je to hrozná situace, když se vláda, aby zabezpečila národní bohatství, musí zadlužit a podřídit se úrokovým požadavkům bankéřů."
http://www.czechfreepress.cz/politika/problemy-sta...
Ještě je tam jeden dobrý citát:
Lidé si myslí, že peníze vydává stát, ale to není pravda - alespoň od roku 1913, kdy americký president Woodrow Wilson vytvořil FED (jakousi instituci s právem vydávat peníze - dolary) jako soukromou banku. Americká vláda v ní má jen poradní hlas. Tento bankovní systém je žábou na prameni, která vyžírá celé státy a na jejich potížích vydělává miliardy.
Před svou smrtí americký president Wilson přiznal: „Jsem ten nejnešťastnější člověk. Nevědomě jsem zruinoval svou zemi. Náš systém úvěrů růst národa a tím i všechny naše činnosti jsou soustředěny v rukou několika málo lidí. Stali jsme se nejúplněji dominovanou a podřízenou vládou v civilizovaném světě. Už nikdy vláda svobodné volby, již nikdy vláda podle přesvědčení a volbou většiny, ale vláda nátlaku názorů malé skupiny vlivných lidí."

Ještě bylo pár dobrých citátů na wikipedii, ale před časem zmizely, bylo to od pár amerických senátorů, pamatuji si letmo, že tam nakonec někdo doufal, že je bude jednou národ hnát tvrdě k zodpovědnosti za to, že o tom tak dlouho mlčeli a trpěli to.

255091

13.10.2011 9:37

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 255091

Tak ten citát od Edisona přesně vystihnul moje myšlenkové pochody. Ten si zkopíruji do archivu. Díky za to

255093

13.10.2011 9:50

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Duanitta 62.?.?.?

Reakce na 255093

Tak jsem se trochu brouzdala, a takových citátů byly tuny, nejen citátů, ale i atentátů na prezidenty, které mají nějakou společnou linku..
http://belfort.blog.tyden.cz/clanky/4735/konec-kap...

Jedna nalezená světlá myšlenka na závěr:
"v roce 2013 vyprší licence FEDu na vydávání americký měny a nebude obnovena. O tom ví skoro všichni od vrátnýho toho baráku, kde už 100 let pět židovských rodin a britská královna ždímou USA co to jde."

255094

13.10.2011 10:45

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 255094

Opět díky za zajímavý odkaz. Ne se vším tam uvedeným souhlasím, ale ty přehledně uvedené citáty jsou opravdu výborné.
Jo a až vyprší licence FEDu, tak ani na vteřinu nepochybuji, že bude znovu obnovena [pláč]

255097

14.10.2011 1:24

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

steve 166.?.?.?

Reakce na 255097

..nepochybuji, že bude znovu obnovena.. [chechtot]
----
.. a nejen to. [pláč] , nova jatka dostanou novy nater ...

255132

13.10.2011 16:24

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

dub 94.?.?.?

Reakce na 255086

protože zákonem byla pověřena emisí a správou peněz čnb.
ono je to trochu složitější. pokud by peníze ve stávajícím systému vydával stát (rozuměj rozhodoval by o tom parlament), tak tu máme hyperinflaci, o které se ani němcům za výmaru nezdálo.
poblitici jsou jen prodejné kurvy a jediné, co je zajímá, je udržet se u koryta a nahrabat si.
umíte si představit, když dneska parlament schvaluje pozorohudné zákony okrádající populaci po miliardách, co by se dělo, kdyby měli právo rozhodovat o peněžní zásobě?
nemluvě o tom, že by pak kvůli dostání se ke korytu naslibovalo ovcím hory doly, a platili za již tak předražené zakázky řádově vyšší násobky, protože přeci není problém, peněz necháme natisknout, kolik chceme?

s mocí přichází zodpovědnost. a debily v parlamentu bych nenechal rozhodovat ani o tom, kde si budu kupovat lístek na tramvaj. tam nesedí elita (a v současném systému ani nemůže), ale nic neumějící debilové a odpad, kteří za 13 stříbrných udělají cokoliv, protože jinde a jinak by se neuživili.

255116

13.10.2011 22:59

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 255116

Uznávám, že to má logiku. Díky za vysvětlení.

255130

13.10.2011 9:21

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Duanitta 62.?.?.?

Reakce na 255042

ČNB si na emisi peněz půjčuje - jinak by si je při potřebě státu tiskla, ale nesmí, je vazalem MMF. Zákonem z roku 1990 a parlament o ní nesmí rozhodovat.

255092

13.10.2011 16:45

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

dub 94.?.?.?

Reakce na 255092

co plácáte za ptákoviny?
kde a od koho a jak si na emisi půjčuje? a odpověď by mě opravdu zajímala.

centrální banka je jediným oprávněným emitentem peněz, o množství peněz rozhoduje sama (nechme teď stranou personální otázky kdo o tom rozhoduje).

co si představujete pod pojmem "při potřebě státu"? monetizaci? tak sry ta je zakázána, a jaké má důsledky lze pozorovat na zářném příkladu usa, kde již probíhá 100% monetizace dluhu - tedy veškeré dluhy státu kupuje centrální banka. tudíž nekontrolovatelná emise dluhu a nekontrolovatelná emise peněz, protože centrální banka s pravomocí tisknout peníze může dluhu nakpoupit nekonečně mnoho. výsledek? optejte se němců, kteří pamatují výmar.

dokud budou peníze existovat a vznikat jako dluh a nebudou podloženy ničím (reálnými aktivy jakéhokoliv druhu), jste v začarovaném kruhu.

pokud budou peníze vznikat jen na základě existujících reálných aktiv, pak bude úplě ukradené, kdo a jak velký počet subjektů je bude tisknout. nikdo pak nebude moct vytvořit víc peněz, než kolik odpovídá objemu reálných aktiv určených ke směně (na část aktiv mimo směnu ani peníze potřeba nejsou).

ale ta odpověď na otázku v úvodu mě opravdu zajímá, jsem zvědav, co si lidé dokážou vymyslet za konstrukce.

255117

14.10.2011 15:06

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Duanitta 85.?.?.?

Reakce na 255117

Á, slovíčkaření... pane to bude těžké, ale nemám pocit, že by se něco jako výmarská hyperinflace konala, ikdyž QE trhá rekordy. Jak si to vysvětlujete?
I když vím, že nepochopíte, zkusím odpovědět:
za a) ta věta nahoře není moje
za b) emise peněz jako taková je v ČR zakázána - tj. emise ve smyslu "tisk peněz" či jen elektronické "zaúčtování do majetku státu", přičemž žádný dluh vůči ČNB by se k tomu neúčtoval, a reálně by se nic od nikoho nepůjčilo. Pár kliknutími by stát byl třeba o sto miliard bohatší. Proč se tomu všichni tak brání.. bankovky, či státovky, jsou vlastně také dluhopisy, dluhopisy na držitele bez úroku - toť jediný rozdíl. No tak tahle emise je zakázána.

Stát nedělá emise jako takové, pouze cáluje schodek rozpočtu - a to je asi myšleno v té větě, že na to si stát musí někde půjčit (nejlépe cizí měnu a převést na naši [chechtot] )

Platíme ročně cca 50 mld. úroků ze státního dluhu Rotschildům, dle aktuálního ratingu, semtam dostanou příležitost si vydělat občané. Kdyby se schodek rozpočtu dotiskl s tím, že se samozřejmě budeme snažit to při nejbližší příležitosti z oběhu zase stahnout daněmi, tak oběživa bude úplně stejně, opakuji úplně stejně, pouze by k tomu nebyly příslušné dluhy, neplatily by se úroky Rotschildům. Těch 50 mld ročně by se hodilo.
Výmar hrozí tam, kde emise (dříve těžba zlata) převýší růst ekonomiky. Deflace hrozí tam, kde emise (těžba zlata) v růstem nedrží krok.

Já vím, že mě teď za něco sejmete, ale zkuste se nad tím zamyslet, jestli to, co hájíte je lepší a vede to do menšího pekla. Viďte, hodně to smrdí nezávislostí země, nezadlužeností... no fuj.

255165

9.10.2011 23:31

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

trn 89.?.?.?

Reakce na 254718

Bylo by dobré si uvědomit že:
Kdyby regulátor v USA neumožnil vydávat toxické dluhopisy a kdyby to US banky s ratingovými agenturami nevydávali jako CP s bonitou AAA, pak by to evropské banky nenakupovaly. Kdyby pak nebyla zlikvidována banka LehmanBrothers a další banky, kde se utopilo 1,3 biliónů USD, které tam byly investovány evropskými bankami, tak by vůbec nebyla taková situace v Evropě jako je dnes. Kdyby ratingové agentury byly opravdu objektivní, tak by Spojeným státům snížili rating na úroveň Řecka, protože celkové zadlužení USA je vyšší. Dalo by se v tom nadále pokračovat.

254901

10.10.2011 6:32

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Dan13 85.?.?.?

Reakce na 254901

Jste na hlubokém omylu. Ratingové agentury hodnotí ratingem jednotlivých zemí zejména schopnost dostát jejich finančním závazkům, tedy splácet své splatné dluhy - a to v současnosti i do budoucna. Bez ohledu na výši zadlužení, USA si tuto schopnost zajišťují tím, že mají při tvorbě nových peněz defacto neomezené možnosti - tzn. že když jednou náhodou nebude na splátky dluhu, tak si mohou (zjednodušeně řečeno) peníze vytisknout. Mohou toto udělat dle Vás i Řekové ? Tady je tedy jasná podstata rozdílu mezi jejich ratingy. Apropo ve tvorbě toxických finančních instrumentů v tom nebyly US banky samy. Jely v tom i např. banky švýcarské a německé.

254918

10.10.2011 17:08

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 254918

Dane, tvé nadšení nad neomezenou možností FEDu tisknout peníze zcela vypovídá o tom, co víš o historii a účelu peněz. Musíš se vrátit až k rozcestníku, který dal vzniknout muslimskému pohledu na směnu zboží pomocí "prostředníka" (zlata, měnícího se s postupem času do virtuálních bublin číslíček na obrazovce)

Vývoj "honu za zlatým teletem" je a byl programován z větší časové vzdálenosti než jsi ochoten připustit.
Bude ještě chvilku trvat, než se platidlem stane důvěryhodnost protihráče. Lidstvo se musí prohrabat špínou svojí hamižnosti než přijde na to, že princip tajemství může snad fungovat v mezilidských vztazích, ale nemůže fungovat mezi formami tzv. "mrtvé hmoty" a člověkem.
Ale příroda už na změně pracuje, atomizace potřeb nás dovede k nalézání cílů i cest k nim. Internet si zahraje "první housle".
Otevření účetnictví všech subjektů je přirozenou, ale zatím málo využívanou cestou, jak se dobrat k cenám, odpovídajícím potřebě výrobců i kupujících.
Jen ta membrána "utajování klíčové informace" je zatím většinou neprostupná. Ale dojde to všem.

254951

7.10.2011 11:39

To je v pořádku

Adrien Arcand 90.?.?.?

Pohyb do obou směrů je zcela přirozený a neměnný!Není možné pouze se propadat či růst taková veličina ve fyzice neexistuje,to by potom bylo perpetuum mobile.Tedy trhy i lidé s nimi musí padat a zase se pokoušet o vzestup,protože ve fyzice není nic neměnné.
Jo a ten zlej investor nedělá vlastně nic jiného než,že se logicky snaží vydělat jako každý.

254734

9.10.2011 20:44

RE: To je v pořádku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 254734

Kdyby se lide ridili prirodnimi zakony, vcetne fyzikalnich, tak by tento financni system uz davno neexistoval.

254888

11.10.2011 14:18

RE: To je v pořádku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 254888

...a to, že ten systém existuje jen znamená, že asi některé ty "fyzikální" zákony jsou asi špatně. Nebo máš jiné vysvětlení?

Přírodní zákony ale odpovídají tomu, co se děje. Každý systém má svou dobu růstu a dobu zániku.
A systém, přerozdělující hodnotu lidské práce na nějakou formu "společného jmenovatele" - dnes číslíček na monitoru, doplněných pro několik málo tvrdohlavců i papírovou formou číslíček na bankovkách a certifikátech.

Devalvace hodnoty práce tištěním peněz a neprůhledností ceny prací povede jen k rozhraní, kdy i autor jinak výborného přehledu pozná, že nejlepší obranou je nastavení "protisměru" stejnými stimuly, které dluh vytvářely. Jen ty natištěné papírky a číslíčka na obrazovkách dostanou ti, kterým je banksteři sebrali.

Ale asi chvilku potrvá, než každému dojde, že je to "Occamova břitva" řešení problému. Stačí pár pravidel a veřejná kontrola osobních a firemních dluhů, splácených třeba padesát let. protože státní dluh je virtuální položka, která nemá věřitele. Tiskárna a ti, kdo jí ve FEDu řídí - ta je dlužníkem nás všech. Rozpustit běžící úrok státního dluhu je rozcvičkou k nalezení dynamiky mezi vybílením obchodů a pochopením nutnosti občas pracovat.
...pak už to půjde samo, věř mi. Ale padnout na čumák musí všichni - to už začíná. A mnozí se asi ani nezvednou, nepřipustí si totiž, že dělali něco špatně. Máme na ten !"doběh systému" ještě celý příští rok.

254995

11.10.2011 16:54

RE: To je v pořádku

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 254995

Zdravím janko,

určite niet pochýb, že prírodné zákony ( tie len zhruba popisujú ľuďmi vytvorené fyzikálne zákony a vzťahy - približenie sa k realite vesmíru ) sú objektívne dané a teda univerzálne.
Píšete, že každý systém má svoju dobu rastu a zániku.
Hmmm...Systém je len jeden, všetko to, čo je človekom zahrnuté kvázi do nejakého systému (kapitalistický,zdravotný,vojenský...) je len podsystém x-tého radu.
Ak riadiaca štruktúra určitého subsystému ho vyhodnotí, ako nevyhovujúci, tak ho zmení (skokom - revolúciou,reformou,...alebo pozvoľne - radikalizáciou určitých prvkov a dlhšou degradáciou vlastností prvkov subsystému).
Toto sa práve deje - sme v záverečnej fáze zmeny tohto subsystému, ktorý je silne neľudský!

Ale, aby som moc neteoretizoval...

Moc som tomuto článku nevenoval pozornosť, pretože už len jeho názov je zavádzajúci.
Takže veľmi stručná analýza:

Autor článku je Webster Griffin Tarpley:
- novinár, autor, lektor...proste novodobý guru
- má Ph.D. z histórie z Catolic University of America
- dlhodobý expert na medzinárodný terorizmus...červená kontrolka začína blikať
- veľký kritik anglo-americkej hegemónie...čiže pôsobí ako rozkládajúci prvok cielene rozkládajúceho sa vyššieho subsystému, t.j. USA
- bývalý prezident Schillerovho inštitútu USA...prečo Schillerovho na pôde USA (kto ovláda USA?)?
- člen Phi Beta Kappa Society ...čiže novodobý veľkňaz gréckej školy
- vydal napr. knihu s Antonom Chaitkinom (už len to meno je podozrivé) o G.H Bushovi...a zmenilo sa niečo (☺)?
- publikoval štúdiu o vražde Alda Mora a našiel vinníka v slobodomur. lóži P2 ...ako vždy (ako aj v tomto uvedenom článku) falzifikuje a nepomenuváva správnych vinníkov, ale to nie je možné od neho ani čakať...
- vydal knihu 9/11 Synthetic Terror: Made in USA...samozrejme je toto znova len poloklam...vo svojej robote sa vyzná!
- má tyždennú show v rádii World Crisis Radio...výborný propagátor plánovanej krízy
- podporovateľ okupácie Wall Street...krízu treba radikalizovať a k tomu slúžia vždy masy nič netušiacich ovečiek

Syntéza(pravdepodobná): jedná sa o ďalšieho falošného proroka, ktorého treba brať s veľkou rezervou! Títo novodobí veľkňazi riadiacej štruktúry sú veľmi nebezpeční! Komu poslúži finančný krach? Tým, čo majú fyzické majetky, ostrovy, pôdu, zásoby potravín a kvalitného vína ...atď., alebo tým, čo majú holú riťku ???


Ozaj, prečo si myslíte, že v r. 2012 dôjde ku krachu tohto subsystému ?
Iste - indícii je veľa...projektanti strašia s kataklyzmatickým a apokalyptickým r. 2012 už veľmi dlho...
Ale zákon akcie a reakcie nemusí byť časovo správny, pretože ovečky (reaktanti) pod vplyvom uvedomenia nemusia reagovať tak, ako si to vlk (actor) predstavuje... [smích]

Aj keď, koľkí na alternatívnych weboch veria tomuto Tarpleyovi (táraj a play) alebo šaškovi EP na pobavenie elít Nigelovi Farage!

254997

11.10.2011 21:34

RE: To je v pořádku

dub 94.?.?.?

Reakce na 254997

skládačku si musí každý skládat sám, nikde se nedočtete celou a úplnou "pravdu"[smích]

je to facha, ale jinak to bohužel nejde. a navíc si z dílků každý vytvoří úplně jinou skládačku...

255002

11.10.2011 22:07

RE: To je v pořádku

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 255002

Zdravím dub,

takže buďte open - otvorený...
Akú skladačku ste si vytvorili VY...Podeľte sa o svoj pohľad so širokým auditóriom.Je nám vlastne mnohým jasné, že kritika je najjednoduchšou formou potopenia určitého názoru... [smích]

Takže, skúste obsiahlejšiu - svojskú (autentickú) analýzu dub...
Udo Vás predstavil, ako jedneho zo zasvätených, takže máte plný priestor na vyjadrenie svojich hlbokých myšlienok.

Veď určite chápete, že dvojriadkova oponentúra je veľmi slabá v kranflekoch. A vôbec na nejakú ďalšiu debatu, ktorá by bola v prospech bežných ľudí...

255004

12.10.2011 0:15

RE: To je v pořádku

dub 94.?.?.?

Reakce na 255004

já jsem to uvedl jako obecné pravidlo, ne jako kritiku.

můj názor na eu není před 22 hodinou publikovatelný[smích]

a to, že žádný z autorů nezná vše a celou pravdu je snad jasné každému. i to, že někteří nejsou až tak nezávislí, jak se rádi tváří.

celá šaškárna kolem řecka a spol. je jen přetahování, kde se systém podaři udržet o něco déle - jestli v americe nebo v evropě.
jen se mezi sebou řežou dvě skupiny v rámci elity.
ale ke dnu to půjde nakonec stejně.
a není to nic, čeho bych litoval. feudalismus v jakékoliv podobně je pro mě nepřijatelný.

255011

12.10.2011 0:45

RE: To je v pořádku

dub 94.?.?.?

Reakce na 255004

i když je evidentní, že se chlapci v rámci "krize" snaží vytvořit nejen podmínky pro svůj tak chtěný přechod na jejich nový řád, ale etablovat i instituce pro jeho základy.

všechny ty agentury, přechod pravomocí na nadnárodní nevolené orgány, etablování kontinentálních správních a řídících struktur atd. je jen jízda podle jejich not.

pokud to lidi dopustí, budou na delší dobu kdesi...
jedinou nadějí je, že z toho jejich řízeného chaosu nakonec vznikne něco úplně jiného, než si plánují.

255014

12.10.2011 1:09

RE: To je v pořádku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 255014

..bať bať dube, cituji vaši poslední větu:
..z toho jejich řízeného chaosu nakonec vznikne něco úplně jiného, než si plánují.


Už na tom maká nejen příroda, ale i dost lidí, kteří se zatím mezi sebou ještě neznají.

Vaše věta o tom, že se mydlí dvě frakce elit - ta je toho zárukou. Dělení buněk vždy vede k vytvoření nové struktury - když je pro ni vytvořený program. A ten vytvořený je, realizace ale může jít jen tak rychle, jak lidi dovedou přijímat nové možnosti a opouštět ty nefunkční.

255017

12.10.2011 16:45

RE: To je v pořádku

dub 94.?.?.?

Reakce na 255017

nejen příroda, dopomohou tomu oni sami.

jejich systém je založen na konkurenci úplně ve všem a úplně všech (hitler pověřoval stejnými úkoly různé konkurující si instituce a organizace, v usa se děje totéž).
navíc vědí, a píšou to i ve svých traktátech, že v tom jejich novém systému má být zredukován počet jelit.

takže jednotlivá jelita a jejich uskupení teď řeší dva základní problémy:

a) udržet se mezi jelitama
b) i když zůstanou, jde o roli, kterou budou hrát -- jestli roli vyššího mrdacího psa, nebo roli nižšího mrdacího psa.

a proto se teď snaží vytvořit si co nejlepší výchozí podmínky.
pokud se nějaké skupině podaří udržet systém ve svém subimpériu nad vodou o trochu déle, než konkurence, bude to pro ně znamenat delší dobu pro akumulaci aktiv, větší zdroje díky přesunu "investic" do jejich subimpéria, zvýšení prestiže a vypadání jako "schopnější" a "zasloužilejší soudruzi", stabilnější systém s méně nepokoji a tudíž lépe ovladatelný, a způsobení problémů protivníkovi, který bude mít ve svém subimpériu pravý opak.

a přesně o to se teď námořní a kontinantální frakce mezi sebou řežou.
ale výsledkem bude o to rychlejší rozklad stávajícího systému a o to větší neshody a nepřátelství mezi jelitama.

a přesně to jsem myslel svým původním komentářem - v tom, že probíhá válka námořní frakce proti kontinenntální má tarpley pravdu. ale většina jeho následných vývodů je už mimo a nepřijatelná.
takže i když celkově je článek nepříliš pozitivní, lze si z něj vybrat pár dobrých obrázků do skládačky.

255052

12.10.2011 22:50

RE: To je v pořádku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 255052

a) je to vhodná situace pro "třetího", pračka ("!"[mrknutí jedním okem]běží ve všech směrech.
b) všechny směry (všech proti všem) jsou poskládané ve vrstvách, vzájemně se překlápějících nahoru nebo dolů.
c) musíme si počkat "na třetího" - asi pomocí vyřazovacího "pavouka", příroda tak funguje.....
d) bez evropské měny to nepůjde, ale Euro to být nemusí.

...je smůla, že zodpovědní lidé stále chtějí situaci řešit zástupnými nástroji, které tuto situaci vytvořily - zatímco skutečnou komoditou, která řídí směnu zboží - je míra důvěryhodnosti = efekt morálky.
V současné "krizi myšlení" je nutné vytvořit a nastavit nástroje na "směnu myšlení" (měřák na hladinu odbornosti, se kterým mi zatím nikdo nepřispěchal pomáhat). S tím souvisí zcela jiná koncepce školství a následné uplatnění absolventů v různých stupních řízení.

Chvíli potrvá nastavit pravidla binární formy pracovní činnosti (část pohybová + část pro intelekt), kdy obě přinesou finanční efekt (a ne za "fitnes" peníze utrácet). S tím souvisí zcela jiný pohled na práci kopáče a ředitele a mnoho dalších soudobých dogmat....

255077

12.10.2011 1:00

RE: To je v pořádku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 254997

Kysučane, začal jste dobře, systém myšlení, ten je opravdu jen jeden. Je poplatný čerpání minulých poznatků skrze nějaké nářadí, které tyto poznatky uchová v čase.
Veškeré podsystémy vycházejí a používají tento systém - buď v psané anebo zvukové podobě.

Není zde prostor pro výklad bezchybné evoluční řady, kde se původní "pohyb" skrze všesměrový pohyb ven a dovnitř rozdělil na svou houstnoucí a řídnoucí POLOVINU "atomu". V obou těchto polovinách docházelo k sbližování podobností a růstu vnitřních rozhodovacích systémů - to je výklad na mnoho hodin.

Když se vrátím k vašemu výčtu toho, co autor prožil - nevidím tam nic, na co by se nedalo vysvětlit i pozitivně. Zkrátka se směrujete na negativní výklad článku + autora. V této chvíli na jiný výklad nemáte..
Mě nezajímá, co dělal kdysi, někteří lidé jsou schopni přesměrovat styl uvažování, když zjistí, že nalítli. Jiní to nedovedou. Zakopou se v názoru a nacházejí jen jeho potvrzení.

Rok 2012 není o subsystému - v tom je váš omyl. Je rokem rozhraní, kdy lidi buď už budou ovcemi v NWO, anebo Češi a s nimi další SLOVAné přijdou na chuť svému jazyku. V něm je schovaný celý projekt pro minimálně dalších 2000 let spokojeného, vstřícného života pro tuhle planetu.
Čeština je pokračovatelkou Hebrejštiny. Program, ukrytý v hebrejštině naplnil svou kapacitu, danou cílovým letopočtem. Její dva deriváty - matematika a latina v průběhu dvou tisíc let vytvořily růst a zánik ekonomiky (zánik proto, že axiomy matematiky, vytvořené pro její další růst - narušily vztah mezi ní a deriváty samotné latiny (= vlivem latiny na národní jazyky). Pouze angličtina projevila skrze svůj národ schopnost zobecnit pojmy tím, že rozšířila významy zvuku původních hlásek (spelování až tří hlásek na jedno písmeno). Tím dala vzniknout jazyku počítačů v osmičkové i oktávové struktuře. Aplikací "ekonomiky" a jazykem pro počítače hebrejština splnila svůj vývojový program.

Čeština pak spojuje zvukově zdrojové jazyky pro vznik počítačů - matematiku + etnický jazyk. Snad někdo za čas pochopí, proč a čím je klíčový objev významu každého písmene latinky, modifikované "nabodeníčky" (inter/punkcí). "Punkce" jako vytažení jádra z každého písmene tak dovede z každého slova vytvořit větu, neodpovídající původnímu významu zkoumaného slova. Tím se následně posune řada asociací ve vědomí člověka - a dojde k transformaci poznatků, získaných skrze aplikování matematiky na přírodní zákony. Je to dost náročný úkol, ale asi to budeme muset zvládnout. Naučit se číst slovo od středu po písmenech kmitem vpravo a vlevo (se znalostí úlohy každého písmene!!) není těžké, je to mnohdy i zábava.
Mendělejev svou tabulku vytvořil stejným způsobem jako já svou "abecedu lidštiny". jen někomu déle potrvá, než dosah téhle "abecedy" pochopí.

255015

12.10.2011 21:43

RE: To je v pořádku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 255015

Pane Janko, o abecedě lidštiny se zmiňujete již poměrně dlouho, je už někde něco konkrétního k přečtení?? Když tak dejte prosím odkaz.. Ale stejně by to bylo strašně legrační, kdyby jazyk našeho malého národa udělal ve světě díru, to je skoro rouhačská myšlenka, když se všichni učí angličtinu. A můžete nějak naznačit, v čem bude úloha našeho (nebo Slovanského) jazyka spočívat?? [cool]

255069

13.10.2011 1:12

RE: To je v pořádku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 255069

Čeština je uchovávaným pozůstatkem sanskrtu, teprve když doba dozraje, tak může vydat svůj potenciál. S angličtinou to bylo podobné, ta zas nahradila (vytlačila) němčinu a francouzštinu.

"Lidština" je esencí jazyků a mentálních potřeb, které lidstvo použije k dalšímu vývoji, k opětnému oživení mentálních technologií, které lidstvo "zapomnělo".

Vývoj na planetě došel do bodu, kdy musí nastoupit jiný typ komunikace i jiný systém přerozdělování odměny za práci. V historii posledních 2000 let stála před vývojem technologií latina s matematikou, postupně začleněná do potenciálu dalších etnických jazyků. Tento odstředný proces z Evropy do světa je dnes v bodě ztráty soudržnosti, kdy souběžně vzniká protiváha v novém "středu" (zdroji nových schopností jazyka, návrat k jazyku Atlantidy - sanskrtu). A to dokonce i v geografickém pojetí středu Evropy. Čeština a Češi se v průběhu let vypracovali na optimální jádro nového systému.
Pro lidi je zatím nestravitelná teze, že lze vytvořit "součet" mezi matematikou a etnickým jazykem - češtinou, protože si neuvědomují, že latina a matika jdou zas "rozdělením" hebrejštiny. Ale tento "součet" (důkaz vztahu kategorie "počtu" a s kategorií "smyslu" v absolutních hodnotách "shody i opaku"[mrknutí jedním okem] už leží v mém šuplíku přes deset let.
Nevím, jestli budou moje poznatky už stravitelné pro širší populaci, připravuji stránky, kde několik základních textů bude - včetně možnosti s nimi polemizovat. Cílem mojí práce je propojit slovník vědy se slovníkem duchovních učení - a to lze zřejmě jen posunem asociačních řad ve vědomí. Asociace nás totiž vedou od čteného materiálu k poznatkům, uloženým v paměti v referenčním systému, který vyrostl na přejmenování všech tehdejších (předletopočtových) poznatků do latiny. Axiomy matematiky pak toto dílo dokončily. Ti, kdo koncipovali a dnes ukončují "program trvalého růstu" - ti vědí a věděli, že je to dočasná záležitost, plánovaná na cca 2000 let. Věděli, že vesmír je samořiditelná struktura, postavená na zákonu akce a reakce a zákonu podobnosti (rezonance). Jen nám to "zapomněli" říct. A čekají, jestli lidé z "Bohemian Growe" řešení najdou.

Čeká nás všechny další přepis historie téhle planety, vlastně celé galaxie a příběhu o vesmíru. Transformace myšlení už začala, s pokračujícím krachem dluhového hospodářství roste souběžně projekt, který s půjčkou, ale i s lidskou energií pracuje jinak, který nezbytně a trvale souvisí s morálkou. Teprve totální absence morálky dovede lidi k chápání její nutnosti. Pak - a nebude to dlouho trvat - se uplatní obsah toho, co nazývám "abeceda lidštiny".

255084

13.10.2011 15:39

RE: To je v pořádku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 255084

Děkuji za milou odpověď, až bych řekl, že Český národ si (možná) nezaslouží (nebo zaslouží?) tak významnou úlohu ve světových dějinách. I když géniové a lidé, kteří změnili dějiny, občas taky pocházeli z nevýznamných národů. Ale abychom nebyli náhodou terčem bohemiacaustu, aby se zachoval stávající stav!?!.. Uvidíme. Pak bych se rád zeptal, jaký je Váš názor na tuto předpověď. Roky do 2011 vyšly až překvapivě přesně, 2012 je za rohem.. Ty další pak ale nejsou moc optimistické. Ač laik, tuším, že ti vykladači čerpají informace z "astrálu", takže to neberu jako nějaký nesmysl. Co vy na to?? Děkuji moc.. [cool] [cool]
http://www.jitrnizeme.cz/view.php?nazevclanku=pror...

255112

13.10.2011 21:04

RE: To je v pořádku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 255112

Knihovny palmových listů fungují podle mě trochu jinak než je obecně popisováno. Lidé, kteří se o listy starají, ti skrze některý list propojí své vědomí s databází v prostoru (=informačních polí), které se týkají tohoto člověka. Tam, v "prázdném" prostoru je záznam toho co zájemce o předpověď zažil i to, co si naplánoval v době, kdy neměl hmotné tělo. kdy byl "duší". Ono je to asi ještě trochu složitější. Zhruba takhle funguje to čtení "z palmových listů".
Co se týká předpovědí pro populaci, tam je podstatné, kolik životů (v jakém stupni "školy existencí"[mrknutí jedním okem] se prorok nalézá. Do té míry pak obsáhne informace pro určitý národ anebo pro celou planetu.
V podstatě každý máme svého "strážného anděla" - cosi jako dozor, který nám pomocí svědomí nabídne optimální řešení naší situace. A čím je program pro vývojovou etapu delší, tím víc je i svědomí dlouhodobě potlačováno - to kvůli hladině poznání, kterou má taková populace překročit = poznat.
Toto se děje v současnosti - a je už pár lidí v mém obzoru, kteří jako já pochopili cíle i nástroje pro tuto civilizaci i pro tu, která by měla přijít.
Vzhledem k tomu, že jde o rozhraní, propojující naší a Atlantskou civilizaci - tak neumím předpovědět, jak bude proces probíhat. Ale je zřejmé, že už jsme hlouběji v době, kdy se potkávají ti, co spolu mají pokračovat - a rozcházejí se ti, co už svůj vztah vyčerpali.
Po roce 2012 bude vývoj pokračovat se změnami, které do té doby stačíme realizovat. To datum je jen centrem, ke kterému směřujeme a od kterého se zas pokračuje dál. Něco jako datum dokončení stavby, které se může ale nemusí naplnit zrovna v ten den či rok.
Proces transformace vnímání a myšlení je procesem na delší období, i když nějaký emoční "bod zlomu" zažije každý. Mě se to stalo cca před 20 lety. Od té doby zkoumám, jak naše myšlení a celek člověka v prostoru funguje...
Výsledky se dozvídáme každý s tím, jak zrajeme, jak dovedeme hledat příčiny v sobě i ve svém okolí.

255126

14.10.2011 16:12

RE: To je v pořádku

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 255015

Zdravím janko,

samozrejme, ako aj asi iní čitatelia, sa trošku trápim s Vašim vnímaním (ponímaním) a popisom sub- a subsubsystémov, ale hold, každý sme nejaký a niekomu bolo nadelené, aby videl aj veci, ktoré iní nevidia a niekomu to ešte potrvá a niekto to nikdy nedokáže prekonať...☺
Proste sme ľudia rôzni, pracujeme na rôznej frekvencii príjmu signálov z hlavného informačného poľa...
Niekedy, keď čítam Vaše príspevky, tak aj rozmýšľam (aj to sa mi občas stáva).S mnohými Vašimi úvahami (ktoré sú niekedy podané, ako písmo sväté , čo však tak nemusí byť...) súhlasím, mnohé sú veľmi channelingové a niektoré sú pre mňa troška sci-fi.
Možno mi znova napíšete, že na viac nemám...Ale taký je pozemský život.Mnohí pozemskí géniovia boli zabudnutí alebo zavržení, ale skoro každý si pamätá neveľmi inteligentného zlodeja patentov a myšlienok - Alberta Einsteina...Môžeme si položiť otázku prečo ?


>Když se vrátím k vašemu výčtu toho, co autor prožil -
>nevidím tam nic, na co by se nedalo vysvětlit i pozitivně.
>Zkrátka se směrujete na negativní výklad článku + autora. V
>této chvíli na jiný výklad nemáte..

Pozrite janko...Všetko, čo sa len vo svete udeje môžete vysvetliť aj pozitívne, aj vojny, určité vraždy...atď.! Vždy záleží len na uhle pohľadu, čo veľmi dobre viete!
Sú autori s pozitívnym myslením počas celej svojej cesty životom a sú autori, ktorí zapredali svoje JA - nazvime to ZLU. Od nich sa dočkáte len mätenia,pololží,tendených článkov, aj keď na prvý pohľad ich články, prejavy, funkcie vyzerajú dôveryhodne a v poriadku.
Bohužiaľ ja vnímam Tarleya tak, Vy možno na ňom vidíte veľa pozitívneho, ale ja nie! To však vôbec neznamená, že ten "otrok" systému sa nemôže zmeniť, ak sa zmení situácia a on je prinútený zmeniť kabát (viď zmena po r. 1989 u nás ).
Človek je tvor veľmi prispôsobivý, hlavne keď sa jedná o neho - egoistický. Žiaľ, tých z druhej polarity je veľmi málo. A aj tí sú obyčajne zneužití, mysliac si, že konajú dobro, slúžia znova len ZLU.

Napr.:

Dnešná situácia v USA (cielené riadenie nespokojných ovečiek):

Tea party - nepriame riadenie cez republikánsku stranu
Occupy Wall Street - nepriame riadenie cez demokratickú stranu

Chorobný boj protikladov pokračuje aj cez tzv. nové hnutia, kde Tarpley je v tej druhej čeliadke.

Veľmi pravdepodobné je, že ten tretí v pozadí sa len smeje a mädlí si ruky...☺ No ale v matematike ten tretí nie je, tam je len 1 alebo 0!

>
>Rok 2012 není o subsystému - v tom je váš omyl

Ale ja janko vôbec nevidím r. 2012, ako subsystém. Ja som sa Vás len pýtal prečo pokladáte r. 2012 ako hraničný - rozhranie, na základe čoho ( vnuknutie, analýzy, články, knihy, state...)?

>Čeština je pokračovatelkou Hebrejštiny.

To je pre mňa veľká novinka! Môžete tu uverejniť nejaké hodnôverné zdroje, z ktorých ste čerpal?

255166

14.10.2011 19:27

RE: To je v pořádku

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 255166

Obdivuji Vás pane Kysučane. Jste moje krevní skupina.

255173

17.10.2011 13:58

RE: To je v pořádku

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 255173

Zdravím pani Jarmila,

ďakujem za uznanie, ale predovšetkým by som chcel, aby ste ma neobdivovali.Ja som len obyčajný horský chlapec z Kysúc.A žiaden pán - ja som Kysučan.

A mám krvnú skupinu 0, čo sa dá vysvetliť, buď ako neutrál (proste sa nachádzam niekde medzi - ako neutrál a snažím sa o triezve hodnotenie oboch polarít, ktoré nás obklopujú), alebo je ešte druhá možnosť, o ktorej sa zmieňuje pán janko, že som obyčajná 0...
Ale to prosím berte len na odľahčenie diskusie... [smích]

Ináč janko má niečo do seba, len no neviem...niečo tam škrípe.
Nechce, alebo nevie, niektoré svoje tvrdenia doložiť, resp. im dodať určitý status dôveryhodnosti.
Radšej sa skryje(venuje) len téme, ktorú ovláda a určité argumentácie oponenta nechá tak...
A určitá dehonestácia oponentov tiež neprospieva k jeho rastu autority. Podľa mňa je to už starý matador, ktorý evidnetne nie je spokojný s vývojom ľudstva a má na to alternatívne vysvetlenia...
Možno si trošku pomýlil kradnutie nápadov a "fiktívnej" práce človeka, so skutočným potenciálom ľudskosti, bez fanfár, mld. USD na konte,proste plnením poslania človeka, tak ako ma byť...Zvieracia ríša nech je našim príkladom!

Interakcia medzi mozgom človeka a našim bohom (otcom) môže byť veľmi rozdielna a mimoriadne zaujímavá...Proste psychológovia môžu o tom popisovať celé story...

Len ma mrzí, že mi neodpovedal na otázku, prečo je čeština pokračovateľkou hebrejštiny (niekde inde tvrdí, že sanskrtu...).Ale to sa ho nabudúce spýtam.

S pozdravom

Kysučan

255335

17.10.2011 23:29

RE: To je v pořádku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 255335

Kysučane, rád bych uvedl nějaké zdroje, jak o vztahu sanskrtu a češtiny , tak i o návaznosti češtiny na hebrejštinu - a dokončení okruhu jazyků ve spojení češtiny a sanskrtu. Ale nic takového neexistuje. Jsou to nové myšlenky, nová nebo navazující se spojení.
Představte si paralelu - v době před cca 30 lety začne někdo psát o mobilu - o něčem, co lidi neznají, nevědí co si pod tím slovem představit. Jsem v podobné situaci, moje vize je jen předzvěstí reality. Jistě ne zcela přesné reality, tu měníme každou svou myšlenkou - podle toho, v jaké pozici se nalézáme.

Pro vztah češtiny a sanskrtu je dobré znát knihu od A. Horáka "O Slovanech úplně jinak". A že hebrejština je předchůdcem češtiny - to je zřejmé z jejích dvou "výkonných složek" - matematiky a latiny. Ale abyste uvěřil, že jsou to složky hebrejštiny, tak byste musel vědět, jak na sebe působí kategorie velikosti s kategorií smyslu (libovolného sdělení). Obávám se, že neumím popsat, jak se z hebrejštiny formovaly základy matematiky a gramatika latiny - snad by pomohl příklad z přírody:

Víme, že v určité době jabloň vytvoří květ a plod - jablko. Obráceně to nejde. Nejdřív musí kvést, pak teprve roste plod.
A s lidskou civilizací je to stejné - ve volném prostoru (v informačních polích vesmíru) jsou uložené informace všech civilizací a všech lidí z celé galaxie. To buď přijměte jako fakt (axiom) - anebo nechte být. Lidstvo té které planety pak "kvete" a "zraje" - do okamžiku, kdy některý jedinec je ochotný a schopný přijmout nějakou celkovou informaci, která změní pohled na přírodu a člověka v ní. Kopernik je takovým omšelým příkladem, ale jsou i další. Zkrátka někdo něco začne tvrdit - a za čas se ukáže, že měl pravdu.
..tak mě berte tak, jak umíte. Ověřujte si, co znáte ze své zkušenosti, knihy na "abecedu lidštiny" zatím nejsou. Před "Teorií relativity" také nikoho nenapadlo ji napsat nebo zpopularizovat. Nehledě na to, že je to nedodělek, udržovaný vědeckou komunitou skoro sto let.

Sanskrt byl zřejmě jedním z jazyků Atlanťanů, podobně jako řeč mexických indiánů nebo egyptské jazyky. Hebrejštinu jako "tajný" jazyk egyptských kněží přijali tehdejší "vědci" v chámech, které stavěl Imhotep. Nějakým řízením se jí zmocnili židé a jimi "adoptovaní" Chazaři. Ti nastavili v Babylonu latinu a matematiku jako oficiální komunikační nástroje (to bylo i příčinou "známého zmatení jazyků). Skrze latinu a matematiku a z nich vytvořené komunikační prostředí se propojilo učení dávného východu, Mexika a Egypta díky angličtině (jazyku obchodu). Z angličtiny pak vznikaly jazyky počítačů. A vedle nich, v prostředí češtiny se podařilo najít opět důkaz o spojení matematiky s původním jedním jazykem Atlanťanů - sanskrtem.

255366

14.10.2011 20:25

RE: To je v pořádku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 255166

Kysučane, díky za reakci. začnu citátem:
...Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.
...Protože lidé dosti blázniví na to, aby si mysleli, že mohou změnit svět, jsou ti, kteří jej mění.
Steve Jobs

..tož asi tak, svět mění jednotlivci, a protože to nemusí být ti samí, co ten svět i řídí - stává se, že si ti "řidiči" vyberou vždy nějakého nadšence s přiměřeně vhodnou psychikou - a vyzdvihnou ho - nebo jeho učení do světového povědomí. Einstein, Havel - a dnes třeba Kalousek, finanční guru.

..obávám se, že jsem buď větu o subsystému špatně formuloval - anebo jste ji špatně pochopil[pláč]cituji)
-Rok 2012 není o subsystému - v tom je váš omyl. Je rokem rozhraní, kdy lidi buď už budou ovcemi v NWO, anebo Češi a s nimi další SLOVAné přijdou na chuť svému jazyku. V něm je schovaný celý projekt pro minimálně dalších 2000 let spokojeného, vstřícného života pro tuhle planetu.-

Ten rok je naopak rozhraním klíčovým - i když nejde jen o datum, jde o období se středem v tomto roce, v symetrii data 21:12. Letopočet je podstatný až od příštího roku, tento rok změny probíhají víceméně bez kontaktu s veřejností, otevřený ten kanál se špínou bude asi až v "roce dvanáctém". Teď jsme teprve v "hodině dvanácté" = na rozhraní v symetrické podobě nižšího řádu (den+měsíc je čtveřice, podobná počtem symbolů čtveřici letopočtu). Symetrie jsou nutné pro pro překlopení každého systému, tedy i systému vnímání a myšlení člověka.

Vím, že je nemožné takhle přes internet vyložit a pochopit, k čemu jsou vlastně symboly písmen a číslic vytvořené, jak jsou doopravdy staré - že přijímat informace z prostoru umíme všichni, jen jsme každý směrováni jinak, jinými stimuly. Ke každému pochopení širších souvislostí musíme dozrát. A já asi trochu "přebral", proto mnohé moje věty málokomu něco srozumitelného nabídnou....

255176

14.10.2011 21:55

RE: To je v pořádku

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 255176

Zdravím janko,

na úvod ste použil citát nedávno zomrelého Steve Jobsa (nechce sa mi pátrať, či to vyslovil on - vieme, že určitým vyvoleným ľuďom sa prisudzujú vlastnosti a výtvory, na ktorých sa vôbec nepodieľali, resp. na nich participovali len veľmi málo).
A kde je Steve Wozniak, ktorý bol skutočne autorom prevratného uhlíkovo-kremíkového rozhrania pre ovečky, alias PC...?
Proste vo svete existujú ľudia, ktorí sú hýbnymi pákami pokroku, ale ich myšlienky speňaží (ukradne) niekto iný...
Steve Jobs bol asi jedným z nich...nepríjemný,ctibažný,neznášanlivý,popudlivý človek, ktorého si BOH povolal, pred ukončením jeho misie! Môžeme spomenuť z tejto brandže trebárs Billa Gatesa či Zuckerberga...to sú speňažovatelia cudzích myšlienok v prospech ZLA!
Takže, kto vlastne sa stáva vyvolený a dostáva sa do podvedomia oviec, je presne ako píšete - vhodná figúrka, ktorá plní to, čo jej projektanti určili!
Použijem určitú parafrázu - podpísali zmluvu s diablom a ten im za to nesie zlaté vajcia...mld. USD, slávu, pocit moci, pocit svojej nadradenosti...Viacerí, ktorí z tejto pasce dokázali uniknúť (hlavne v showbiznise) o tom niečo povedali a obyčajne sa im postarali, ako sa hovorí v mafii, o komfortnú smrť...

Chápem, že vnímanie tónov špičkového muzikanta bude určite iné, ako námesačného, alebo meteosenzitívneho. Proste je ešte veľa vecí, ktoré nám boli zamlčané, resp. utajené. Ľudská DNA je využívaná len na cca 3 %, zbytok je tzv. junk DNA (aspoň to tvrdí oficiálna veda).
Tu asi bude zakopaný pes mnohých "zázračných" vlastností niektorých ľudí - liečiteľstvo, paranormálne schopnosti...atď. Beriem to ako skutočnú realitu, vôbec nepochybujem, že máte dannosť, ktorú má veľmi málo ľudí.
Vyjadrenie myšlienok určitou sériou písmen a číslic je určite veľmi staré a na vývoji písma vidíme, aké ťažké to bolo dostať do čo najjednoduchšej formy (povedzme čínske písmo - cca 3 000 znakov treba poznať, aby si človek dokázal prečítať noviny a 10 000, aby sa vedel vyjadrovať kultivovane).A dopracovali sme sa (určití ľudia), že umelá inteligencia si vystačí len z 2 znakmi 1 a 0.
Ale za to platíme vysokú daň! Odtrhávame sa od ľudí, ľudskosti, prírody...a píšeme rôzné nezmysly na "inteligentnom" počítači x-tej generácie.

Za chvíľku budeme aj virtuálne robiť deti na počítači x+n-tej generácie a vtedy nám už nič nepomôže.
Tí, čo to projektovali ľahko dosiahnú želaný stav degenerácie ľudstva, veď už aj v Afrike má pomaly Hotentot alebo Pigmej mobil a vyradený počítač s wifinou...


[smích]

Koniec je teda veľmi blízko, ale dúfam, že sa ľudstvo prebudí a nebudeme si musieť vymieňať správy na Zvědavcovi, ale si pôjdeme vypiť, zatančiť a zaspievať do Českého hájika(Bohemians Grove)...a tých úchylov, ktorí to dnes riadia, sa necháme hrať PC hry s bezpilotnými lietadlami povedzme na Antarktíde [smích]

255184

14.10.2011 23:41

RE: To je v pořádku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 255184

Kysučane, je to s vámi potíž. Jakmile vás štve, že někdo jiný dovede prodat (zpeněžit) to, co vy nedovedete - tak se naštvete a mluvíte o zloději. Takhle se pořádného vědění o fungování světa nedozvíte. Zkuste třeba promyslet, že příroda, když chce někomu nabídnout veliký vynález - tak už nemůže toho člověka nutit ten vynález ještě umět prodat. On na to zkrátka nemá už energii.

Můžu mluvit za sebe, nástroj na testování pravdivosti mám koncepčně a částečně i hardwarově připravený - a budu rád, když to někdo dodělá a klidně ať na tom natříská miliony, budu totiž rád, že to funguje a pomáhá optimalizovat rozhodovací proces. Ale nikdo se nehlásí, protože nevěří, že by někdo nějakou převratnou technologii jen tak pověsil na web. Zkrátka doba ani lidi ještě nejsou připravení dělit se o poznatky bez maximalizace osobního zisku.
Třeba zdejší Jarmila měla úžasnou myšlenku na volby přes poštu, ale protože nezná asi zákony účetnictví, tak jsem její myšlenku upravil do schůdnějšího postupu. Možná ani ten není nejlepší, ale ona mě ihned nazvala zlodějem nápadu. Zapomněla, že nápad je jedna věc - a technická a komerční realizace věc druhá, kterou nezvládla, i když je přesvědčená že sama je nejlepší. A tohle se zkrátka stává lidem, kteří nemají korekci z protisměru, od jiných lidí.
Můj hlasovací nástroj může mít stejnou vadu, proto ho dávám k dodělání komukoliv. A na podmínkách užívání se vždycky dá dohoda vytvořit. Blbá mezi blbci, dobrá mezi dobráky (to jsou ti, co si nezávidí).
Máte ve své reakci věty, které mě vedou k ukončení téhle diskuze. To, že nechápete hodnotu zobecnění - kdy stačí k řešení pouze ano či ne (nula nebo jednička) - to naznačuje, že vás čeká ještě dlouhá cesta k pochopení, čím je inteligence počítačů podobná té naší a proč nám bude rovnocenným partnerem, pomocníkem a často i učitelem. Příroda nedělá chyby. A křemík v podobě doržetu (ručně opracovaný krystal křišťálu) vám může napovědět i to, čím budou technologie na bázi křemíku pomáhat lidem v období po přestavbě stávajícího systému.
Každý se bojí toho, čemu nerozumí. Ale programátory do toho "rozumění" nepleťte, ti jen jsou tím kladívkem a dlátem, kterými oni tvarují sochu (= komunikaci ve společnosti). Architekti té soustavy pro sdílení informací stáli na počátku stavby téhle galaxie. Uhlíkové formy (lidé a příroda) se vyvíjely rychleji, měly a mají silnější pohybový potenciál. POHYB NAŠEHO MYŠLENÍ formuje svět datového prostoru = informačních polí vesmíru.
Jak to vím? Od utkvělé myšlenky, stále zkoumané ze všech směrů. Zní: Jak vlastně ten bůh funguje?
Jmenuje se "POHYB", ČAS je jeho zrcadlo. Vím i to, proč nás učí skrze přírodu to, čím jsme a co tu máme dělat.
Nezlobte se, končím tuto diskuzi, bude pro ni místo na mém webu www.nejsmeovce.cz,....Automaticky kráceno

255186

15.10.2011 7:47

RE: To je v pořádku

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 255186

Janko, já už se na Vás nezlobím. Co se dá dělat, jsme oba holt zneuznaní géniové.[velký smích] Přijdete na tu konferenci o přímé demokracii? Podrobnosti se dozvíte zde: http://www.kubata.nazory.cz/clanky/diskuze2.php3

Ono stejně přímá demokracie jenom přes poštu už by byla zastaralá. Mládež chce hlasovat přes počítače. Takže je třeba domyslet systém, aby lidi, kteří by nechtěli hlasovat přes poštu, měli možnost kdykoliv své hlasování provést bezpečně přes počítač. To by mohlo být provedeno podobným stylem, jako proběhlo vyplňování formulářů při sčítání lidí. Tam také lidé měli možnost podat formulář z pohodlí domova elektronicky.

P.S.: Případnou odpověď mi napište na mém webu.

255196

7.10.2011 13:41

Dekuju za pripomenuti autora

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Od prezidentske kampane ubehlo hodne vody a malem jsem na nej uplne zapomnel. Mam rad jeho analyzy, ktere jsou obcas trochu divoke, ale rozhodne nejsou daleko od pravdy. A narozdil od Alexe Jonese me z nej neboli hlava.
Pro pripomenuti, rozhodne stoji za ohlednuti:
The men behind Barack Obama part 1
The men behind Barack Obama part 2
Dalsi zajimave novejsi:
The Elite's Plan for Global Extermination
The Next Decade

254736

7.10.2011 17:53

konečně už někdo sáhl do h.ven

fist.of.heaven 213.?.?.?

ano. už od počátku, kdy se útočí na euro, je to především kampaň. usa by nikdy nemohly financovat své války (no po pravdě skoro nic), pokud by nemohly zaplavovat svět svými bezcennými papírky, což není nic jiného, než spolupodíl na americkém dluhu (který tím všichni splácíme za ně). dokud se nevypráská dolar z mezinárodního obchodu, bude stále ekonomika krvácet, protože z ní tyje parazit. britové nemají sice dolar, ale rádi se přidají. moc získat nemohou, spíše to je vlezdoprdelství usa. i když samozřejmě peníze neznají hranic a u vlastníků je určité etnické spojení. pokračování příště, návštěva [smích]

254742

8.10.2011 6:25

Nepritel je Vas pritel-politik,ktery ukaze svou pravou tvar ve vhodny cas.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Kazdy stat se polozi cinnosti hlavne pomoci mafie svetove elity, jez zije pospolu s vami, kazdy politik vzhlizi k Americe, ne ze stranky nakolik se narod -stat zadluzi,ale,kolik americti kongresmani,klub milionaru,ukradnou z penez danovych politiku anakolik vsimneho od velkych korporaci dostanou mimi sve uz tak tucne platy.*Maly priklad je z dnesniho tisku:The Congressmen who have received over $83,000 from big industry within days of being tasked with deciding $1.2trillion cuts
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2046302/The-Congressmen-received-83-000-big-industry-days-tasked-deciding-1-2trillion-cuts.html#ixzz1a9vPR5a
Takovite representanti,narodni-internacionalni, prizivnici cele spolecnosti, nikdy nedopusti,aby dobrovolne se vzdali svych mist a jejich cinnost k udrzeni techto"koryt"povede i k tomu,ze kazdy,kdo je bude ohrozovat, aby se vzdali svych mist,tak povede ke krveproliti v ulicich americkych mest,proti danovym poplatnikum,proti spoluobcanum, kteri se museli nechat cela desetileti okradat a poslouchat lzi a dnes celi celostatnimu krachu menovaho systemu a neni moznost jakekoliv napravy,jen jedno,vyhodit spekulanty a zoldnere politickeho systemu, nejake volby,jsou absolutn eneucelne,tak se strida jedna zlodejska garnitura s druhou a naprava nikde. Verejne zautocit na banky a na presidenta jez jim poskytli pujcky, aby udajne zabranili krachu bude veci revoluce a ne legalniho sytemu,ktery je zcela zkorumplovany.Tudiz Evropa je v tesame situaci,jako Amerika a zlodejsky syndikat je ruku v ruce s americkym, verit v nejakou zachranu euro platebniho systemu,jez je v rukou mezinarodnich zlocincu, je jenom ztrata casu a po chvili jsme zase tam,kde jsme byli pred mesicem.Od spatnych voleb politiku nasi zeme,jsme presli ke spatne volb epolitiku v Euro a pokud se udela jedna svetova vlada,tak to zase budou jedni a ti samy, nebot zachrana volice zacina od voleb do mestkych uradu a od voleb politickych stran,kde,politik neplnici slibi a prani volicu musi byt neprodlene ze sve funkce odvolan a politicka strana musi nest nasledky vyloucenim z voleb,jako strana jez ztratila duveru verejnosti,jako strana podvodnicka.
Ovsem,toto je vec utopisticka,dnesni obcan muze o takovem pravu jen a jen snit a politici a elita si je toho dobre vedoma, takze zbyva jen nasilny akt revoluce celosvetoveho razu, jine cesty neni.Marx mel pravdu v tom,ze krestansky svet se znici na zaklade mamonu,coz,muzem videt vsude kolem sebe,kam se jen podivame.Rozdilmezi temi,kteri vlastni pomalu vse a temi,kteri ani nemaji kde spat zpusobi nakonec rovrat cele spolecnosti,svet bude mit jen bohate a chude,stredni vrstva obyvatel zmizi.
System bankeru je ,zdluhy pro danove podvodniky,vydelky pro nas,to nezkonci dobre v zadnem pripade.

254772

8.10.2011 7:36

RE: Nepritel je Vas pritel-politik,ktery ukaze svou pravou tvar ve vhodny cas.

steve 166.?.?.?

Reakce na 254772

.. zbyva jen nasilny akt , .. jine cesty neni. ..
------
.. saak to furt rikam - poradne pres drzku. A vcera bylo pozde ...

254774

8.10.2011 13:31

Chytrák chemik

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Po přečtení tohoto článku je jasné, za co dostal Kalous cenu v Emerice.

254799

8.10.2011 22:21

S článkem nesouhlasím

Jiří S. 193.?.?.?

Článek psal nějaký eurofanatik a většina toho co tam napsal neodpovídá realitě. Klaus má pravdu že to byl zcela umělý projekt a pokus politiků zvítězit nad zákony ekonomiky. Natolik rozdílné země jako je Německo a Řecko nemohou mít dlouhodobě jednu měnu Drobné výhody (př. že si turisté při cestě do ciziny nemusejí měnit peníze) nemohou vynahradit nevýhody jako je riziko zadlužování a to že kurz měny nemůže stoupat či klesat podle toho jak se státu daří. Pohyb kursu měny je zcela přirozený a nemá smysl ho svazovat ani navázáním na jinou měnu nebo na zlato a už vůbec ne měnovou unií. Když ekonomika prosperuje je přirozené že kurs měny stoupá a země tím bohatne. Když ekonomika klesá či stagnuje a vyváží se málo zboží tak kurs měny klesá čímž se zboží z ciziny stane dražší a domácí v cizině levnější, proto se omezí dovoz a stoupne vývoz a země se dostane z krize. Pevný kurz měny je možný jen v centrálně plánované ekonomice, v kapitalistické ekonomice je výhodnější pohyblivý kurz. Právě Euro je příčinou většiny ekonomických problémů Evropy, nebýt Eura Evropské země by se dávno dostaly z krize a nemusely by řešit astronomické dluhy. Euro je zcela umělý projekt a jednou musí padnout. Jistěže rozpad eurozóny přinese škody, ale pokud by se rozpadla hned byly by škody mnohem menší než jestli se rozpadne až za deset let. Každý další rok trvání společné měny přináší obrovské problémy a přibližuje evropskou ekonomiku k tragickému konci.

254843

9.10.2011 18:07

RE: S článkem nesouhlasím

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 254843

Jenomže to je teoretická idylka. Když grupa spekulantu dokázala poškádlit libru už v devadesatých letech, tak z nějaké drachmy nebo v Belgii mají rok a půl bezvládí, tedy pokud by měli frank, tak by z něho taky moc nezbylo. Jestli by v nějakém velkém kasínu v NY byl záměr silně pocuchat vzájemné kurzy hajzlpapíru, které by měli jinak vyrovnávat balanc v realné ekonomice. Virtualních kreditů nám od útoku na libru "kapánek" přibilo je jich tak obrovský přebytek, že realné ekonomika začíná být silně nachylná na spekulativní hry v kasinu. Stačí se podívat co hra barel ropy za 150 babek udělala s cenou protravin, což vedlo k nepokojův v jistých regionech, pádu vlád... Agentury sníží pouze rating a dějou se věci, ale všeho do času i s ovlivňovaním realné ekonomiky.

Momentálně se úrokové sazby hlavních centralních bank pohybují kolem nuly. Prej nejlevnější peníze v historii letadla, pokud nedocházelo ke kvartalnímu masívnímu vytvaření kreditů ze smradlavého luftu mohla by to být i pravda. Jinak řečeno, aby něco mohli v této fázy letadla ovlivňovat bez ostrých důsledků, tak by úroková sazba musela být tak mínus 10% a ještě by ty peníze museli nějakým zázarakem protlačit do realné ekonomiky a ke všemu by muselo jít o investice a ne o spotřebu. Kdyby byli v řiti ryby, nepotřeba...

Dělají se samozřejmě nějaké akce ve smyslu bližší košile než kabát, takže mezi poškozenými není tentokrát pouze třetí svět, ale začínají tam být i tzv. vyspělé rozvinuté země. Jestli letadlo padá dolů jako šutr nebo za kopitem je skutečný a pilot a ne nějaký namachrovaný strojník, který bez elektroniky neudělá nic dobrýho.

To budeme brzo vědět, protože zavislý na systému jsme de facto všichni, i když malá část lidí v rámci možnosti dělá svá osobní opatření pro přežití ve smyslu maximální soběstačnasti. Pokud tam je strojník, tak se pro bezpečné přistání pokusí rozbombardovat rychle se přibližijící nevábně tvrdě vypadající povrch. Ne, že by to pomohlo, ale náš "pilot" se přitom bude cítit v suchu a bezpečí. Pravda moc dlouho ta hřejivá představa úspěchu vyřešených problémů nevydrží. Pokud tam jsou piloti, tak mlaskne o něco méně, třeba se někomu podaří přistát i na řece. Letadlo bude tak jako tak v ..., ale více lidiček by to mohlo rozdejchat, obvzlᚍ když kolemnich nebude radioativní poušť, tak existuje něco jako budoucnost pro lidskou rasu a civilizaci.
http://www.outsidermedia.cz/Piloti-strojnici%E2%80...

254875

9.10.2011 1:11

...

Big sister 83.?.?.?

Tak a co teď soudruzi profesionální diskutéři? Jak z toho ven?

254848

9.10.2011 11:25

Jistě pane ministře - Evropská Unie

sxg 178.?.?.?

(Odkazovaná stránka může obsahovat malware - Google Chrom varuje. – Moderátor)

http://desata.webovastranka.cz/file/471/5170

254861

13.10.2011 0:40

RE: Jistě pane ministře - Evropská Unie

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 254861

Stránka obsahuje malware.

255083

10.10.2011 2:47

Z pozadi hospodarske krise,umele,valecne bubny zni,jde o pouziti Evropanu-NATO

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Politika a hospodarstvi, kraci pospolu,studena valka se zmeni v horkou,vzdy ,kdyz nastoupila velka nezamestnanost, tak, nam znamy politici s prumyslniky, zvolili valku, USA ma 9.1% nezamestnanych.
Rabin Reichorn rekl na pohrbu jineho rabbina v roce 1856 v Praze.ze : "Valka, je zni pro zidovstvo!".
V dnesnich dnech je zprava , ze NATO cvici sve jednotky v Turecku na utok proti Syrii. President Syrie Assad dobre sleduje vyvoj ve svete v otazce Libye, Afganistanu a Iraku a planu na Iran a se znalosti a rozhledu vi, kde je hnizdo spatnosti a tak prohlasil, ze, jestlize bude Syrie napadena NATEm,tak zautoci na Tel Aviv, co by stat Israel puvodce rerrorismu ve svete.
"Syria threatens to attact Israel in case of NATO strike-Ynet, Haaretz,The Jerusalem Post,DEBKA , EU Times a jine.
Z druhe strany prichazeji zpravy: China Warn Russia Of Coming American (neocon v podstate)" Great Event".
http://www.whatdoesitmean.com/index1524.htm
Vladimir Putin, jez se stal trnem v mnoha "neoconu" naridil svym generalum plnou pripravu na valku.
" Russian Leader Tell Top Generals, "Prepare For Armageddon" biblicke rceni valecne zkazy, jak se zda, tak postup NATA na Vychod neusel pozornosti Ruska a mozna i Beloruska a Ukrajiny.
http://www.eutimes.net/2011/11/10/russian - leader-tell...........
Provokace vseho druhu proti arabskym a muslimskym zemim je v plnem proudu, nezapomenme slova israelskeho generala ,jez rekl,ze krestanske zeme nebudou mit jinou moznost nez valcit proti muslimum,at chteji a nebo ne. Neni daleko od pravdy "poskokove z mnoha krestanskych zemich jsou vojensky zapojeni ve valce v Afganistanu a Iraku a schvalovali utok na Jugoslavii,kde velel general NATA , sebevyvolenec Benjamin Nemenovsky ,ktery si nechal rikat Wesley Clark, tak,jak Poustni bouri,s krestanskymi otroky-zoldneri velel general Swartzkov,tak,jak spojenci v minulosti byli pod velenim svedskeho sebevyvolence David Eisenhowera, jez nechal miliony POW umrit hladem. Pozdejsiho data struktura NATA:
THE PROOF OF THE THE RACIST JEWISH MAFIA -
CONSPIRACY AGAINST WORLD CHRISTIANITY!
----------------------------------------------------------------------
By Alfred Olsen - alfolse@online.no
http://holywar.org - http://abbc.com/holywar
The current Supreme Allied Commander, Europe (SACEUR) is
General Wesley K. Clark. ( jez take kandidoval na US presidenstvi)
The current Supreme Allied Commander, Atlantic (SACLANT) is
Admiral Harold W. Gehman, Jr
. LtGen Wiesmann -Greece VAdm. Vennis-Iceland Amb. Ingolfsson - Italy LtGen Marraffa- Luxembourg LtCol. Reinig-Netherlands LtGen. Blomjous -Norway LtGen. Bøthun-Portugal VAdm Sarmento-Spain VAdm. Poblaciones-Turkey LtGen. Ataman -United Kingdom VAdm. Haddacks-United States LTG Weisman
________________________________________________________________
President of the NATO Military Committee 1993- Jamie Shea (United Kingdom)
Belgium Lt-Gén. Bastien- Canada VAdm. King- Denmark LtGen. Tophøj- France Gén. Wiroth
Svet usel treti svetove valce v Pristine, kde velel za Brity "krvavy Jack"kteremu "radil" Vesley Clar...Automaticky kráceno

254913

10.10.2011 2:55

RE: Z pozadi hospodarske krise,umele,valecne bubny zni,jde o pouziti Evropanu-NATO

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 254913

k zautoceni na rusky kontingent u letiste v Prisne, nacez "Jack " odpovedel, ze nechce byt puvodcem treti svetove valky, uvedomme si, ze v USA v senate a v admistrative horlive schvalovali" neoconi?" kazdou valku USA proti jinym zemim, Tak, jak "Marenka" Albrichtova si pochvalovala smrt 500 000 irackych deti, jejiz dedecek byl pravou rukou Stalina, soudruhu Bermana,Kaganovice,Finkelsteina, Ehrenburga,Frankela,Goldmana a mnoho jinych,dle Solzenicina 100 milionu obeti.Temto lidem nevadi od sluzeb k " bolsevikum" prejit do sluzeb "imperialistu", jak do nas lili ve skole a vsude jinde, oni, byli vzdy mezi svymi.
Cesky "Pepik" mel nad hlavou hrozbu jit si zabojovat za rudy Kreml- falesne oznacene bolseviky,treba na Usury,ale,ted si vybral jit za jidassky gros bojovat za Bily Dum Washington, falesne demokraty v ejmenu boje proti cemu?
Za svuj narod si nikdy nevystrelil,protoze nepritel byl vzdy silnejsi,ale v cizizch sluzbach,pod vedenim demokratickych tunelaru,jez jsou tak zamestnani hrabanim penez ,ze ztraceji o co ve svete jde a zenou narod do pristi valky,jez muze zkoncit v dnesni technicke dobe; "I oral, orac na miste,kde kdysi stala Praha."

254914

12.10.2011 11:21

RE: Z pozadi hospodarske krise,umele,valecne bubny zni,jde o pouziti Evropanu-NATO

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 254914

Uz mnohem drive jsme cetli claky,jak mnozi senatori-politici zadali,aby se zautocilo na Iran, jak oni rikaji, predbezne a tak s podivem muzem cist nejcerstvejsi clanek, jez pokracuje v retezu propagandy na valku, zajimave je,ze tak zvany neocon ,jez se ohani holocaustem,tak v podstate vetsiny si preje valku a neni se co divit, 24 bezna 1933 zidovsky kongres take vyhlasil valku na Nemecko a dusledkem bylo 60 milionu krestanu, jez ovsem nejsou publikovani s takovym citem,jako vsechno to ostatni, vrcholem vseho bylo to,co prohlasil rabin,ze zide musi byt prvni odskodneni nebot byli dvanac let ve valce s Nemeckem, tedy jako prvni s narokem na odskodneni,kdy se dostane odskodneni tem pozustalim po 60 milionech je zahadou.
*US hopeful wants preemptive Iran strike
Mon Oct 10, 2011 7:30PM
Mon Oct 10, 2011 7:30PM
Share | Email | Print
US Republican presidential contender Jon Huntsman
US Republican presidential contender Jon Huntsman says “American force” should be used to preemptively attack Iran and stop Tehran from developing its nuclear program.
“I cannot live with a nuclear-armed Iran. If you want an example of when I would use American force, it would be that,” AFP quoted Huntsman as saying on Monday, while outlining his foreign policy in an address at a university in New Hampshire.

The hawkish remarks echoed an earlier statement by Huntsman while being interviewed by New Hampshire's WMUR radio station.

The United States and Israel have repeatedly threatened Tehran with the "option" of a military strike, based on the allegation that Iran's nuclear work may consist of a covert military aspect.

“What do you do when Iran all of a sudden develops a weapon of mass destruction over the next year to year and a half? ...Now, if ever there was a reason to consider using US force, it would be in pursuit of situations like that,” the US presidential candidate told the radio station.

Iran says its nuclear program is peaceful and within the framework of the Nuclear Non-Proliferation Treaty to which it is a signatory.

Tehran rejects Western accusations that it is seeking to develop nuclear weapons, arguing that the International Atomic Energy Agency in its reports has confirmed the non-diversion of nuclear material in Iran.

Iranian officials have warned that any act of aggression by the US and Israel against Iran's nuclear facilities would be firmly responded to and could result in a war that would spread beyond the Middle East.

Huntsman was an ambassador to Singapore under George H.W. Bush and the American envoy to China under Barack Obama. He had also served as the 16th Governor of the US state of Utah
Ta sama parta schvalovala valku proti Iraku, jakozto i proti Afganistanu,Somalii a ovsem sve zelisko meli i proti Srbsku a ted,proti Libyi, takze,kdo seje vitr, slizi bouri jen,aby ji sklidili ti pravi,co seji vitr.Ted jenom je treba zaplatit zoldnere,najemne vrahy, kteri dilo valky dokonci, prizvou i feministky,ktere si svou ucast doslova vydupaly, co by uztecny kanon futr.

255033

7.12.2011 21:52

Kvalitný článok

Dudo 78.?.?.?

Jeden z najkvalitnejších článkov čo som tu za poslednú dobu čítal.

258159

Příspěvků: 74

07.10. 01:29 Rene Bartosek  Velmi zajímavý článek.
07.10. 01:30 Rene Bartosek  RE: Velmi zajímavý článek.
07.10. 06:03 p.  RE: Velmi zajímavý článek.
08.10. 13:52  RE: Velmi zajímavý článek.
09.10. 04:31 p.  RE: Velmi zajímavý článek.
08.10. 15:22  RE: Velmi zajímavý článek.
08.10. 20:06 Rene Bartosek  RE: Velmi zajímavý článek.
08.10. 23:18  RE: Velmi zajímavý článek.
09.10. 17:37 Rene Bartosek  RE: Velmi zajímavý článek.
09.10. 20:38  RE: Velmi zajímavý článek.
09.10. 04:37 p.  RE: Velmi zajímavý článek.
08.10. 10:48 fist.of.heaven  RE: Velmi zajímavý článek.
08.10. 10:53 fist.of.heaven  RE: Velmi zajímavý článek.
07.10. 09:09 Dan13  To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
08.10. 10:59 fist.of.heaven  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
08.10. 15:25  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
09.10. 04:47 p.  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
10.10. 09:08 Dan13  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
10.10. 18:50  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
12.10. 13:19 Dan13  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
12.10. 14:26 Luxor  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
12.10. 17:24 dub  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
13.10. 07:13 Luxor  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
13.10. 09:20 Duanitta  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
13.10. 09:37 Luxor  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
13.10. 09:50 Duanitta  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
13.10. 10:45 Luxor  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
14.10. 01:24 steve  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
13.10. 16:24 dub  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
13.10. 22:59 Luxor  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
13.10. 09:21 Duanitta  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
13.10. 16:45 dub  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
14.10. 15:06 Duanitta  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
09.10. 23:31 trn  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
10.10. 06:32 Dan13  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
10.10. 17:08 janko  RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.
07.10. 11:39 Adrien Arcand  To je v pořádku
09.10. 20:44  RE: To je v pořádku
11.10. 14:18 janko  RE: To je v pořádku
11.10. 16:54 Kysučan  RE: To je v pořádku
11.10. 21:34 dub  RE: To je v pořádku
11.10. 22:07 Kysučan  RE: To je v pořádku
12.10. 00:15 dub  RE: To je v pořádku
12.10. 00:45 dub  RE: To je v pořádku
12.10. 01:09 janko  RE: To je v pořádku
12.10. 16:45 dub  RE: To je v pořádku
12.10. 22:50 janko  RE: To je v pořádku
12.10. 01:00 janko  RE: To je v pořádku
12.10. 21:43  RE: To je v pořádku
13.10. 01:12 janko  RE: To je v pořádku
13.10. 15:39  RE: To je v pořádku
13.10. 21:04 janko  RE: To je v pořádku
14.10. 16:12 Kysučan  RE: To je v pořádku
14.10. 19:27 Jarmila  RE: To je v pořádku
17.10. 13:58 Kysučan  RE: To je v pořádku
17.10. 23:29 janko  RE: To je v pořádku
14.10. 20:25 janko  RE: To je v pořádku
14.10. 21:55 Kysučan  RE: To je v pořádku
14.10. 23:41 janko  RE: To je v pořádku
15.10. 07:47 Jarmila  RE: To je v pořádku
07.10. 13:41 Pavel -Čert- Němec  Dekuju za pripomenuti autora
07.10. 17:53 fist.of.heaven  konečně už někdo sáhl do h.ven
08.10. 06:25 Robert Nohejl  Nepritel je Vas pritel-politik,ktery ukaze svou pravou tvar ve vhodny cas.
08.10. 07:36 steve  RE: Nepritel je Vas pritel-politik,ktery ukaze svou pravou tvar ve vhodny cas.
08.10. 13:31 baba_Blažková  Chytrák chemik
08.10. 22:21 Jiří S.  S článkem nesouhlasím
09.10. 18:07 Rene Bartosek  RE: S článkem nesouhlasím
09.10. 01:11 Big sister  ...
09.10. 11:25 sxg  Jistě pane ministře - Evropská Unie
13.10. 00:40 baba_Blažková  RE: Jistě pane ministře - Evropská Unie
10.10. 02:47 Robert Nohejl  Z pozadi hospodarske krise,umele,valecne bubny zni,jde o pouziti Evropanu-NATO
10.10. 02:55 Robert Nohejl  RE: Z pozadi hospodarske krise,umele,valecne bubny zni,jde o pouziti Evropanu-NATO
12.10. 11:21 Robert Nohejl  RE: Z pozadi hospodarske krise,umele,valecne bubny zni,jde o pouziti Evropanu-NATO
07.12. 21:52 Dudo  Kvalitný článok

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,52 Kč
Euro
27,60 Kč
Libra
31,29 Kč
Kanadský dolar
18,09 Kč
Australský dolar
15,60 Kč
Švýcarský frank
26,13 Kč
100 japonských jenů
23,46 Kč
Čínský juan
3,60 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 353,19 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
186 997,12 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 719