Diskuze k článku

Kdo krade nejvíc?

Příspěvků 71

5.10.2011 0:30

Defenestrace

Kodyžak 89.?.?.?

Jediná možnost, jak vynaložit s dnešní zkorumpovanou vládou, je česká klasika, defenestrace! Ve vládě nesmí zůstat kámen na kameni, jinak se nic nezmění!

254491

5.10.2011 2:36

RE: Defenestrace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 254491

>Jediná možnost, jak vynaložit s dnešní zkorumpovanou
>vládou, je česká klasika, defenestrace! Ve vládě nesmí
>zůstat kámen na kameni, jinak se nic nezmění!
To je malo. Musi se zmenit zakony. Kdo kdy a jak je vsak zmeni, aby ti dalsi nemeli sebemensi sanci pokracovat v rozkradani?

254496

5.10.2011 10:43

RE: Defenestrace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 254491

jediná možnost je zopakovat únor. Peníze již nikdy stejně neuvidíme a ti lumpi rychle zdrhnou. Ať si snimi zatočí venku.
[bliji] [pláč] [naštvaný]

254519

5.10.2011 11:33

RE: Defenestrace

meloun 89.?.?.?

Reakce na 254519

Bohužel máte pravdu.

254524

7.10.2011 7:07

RE: Defenestrace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 254524

Pravdu sice má, ale KDO to provede? A kdyby i byl, či byli tací, KDO jim to z EU, NATO a kdovíkoho dalšího, dovolí? To je reálné až po totálním krachu všech sfér (na což s přehledem postačí kolaps elektrické energetické sítě), ale pak už to zase nebude aktuální a každý bude mít úplně jiný zájem. Jak přežít.

254710

13.10.2011 13:40

RE: Defenestrace

smisek59 92.?.?.?

Reakce na 254491

Plně se s tímto názorem ztotožňuji. Co se tady u nás děje, nemá obdoby, vše rozkradli, rozprodali a nám nezbylo nic jiného než dluhy. nejhorší je, že se vůbec nestydí chtít je splácet po lidech.
Lidé s nízkými příjmy jsou na tom špatně a budou ještě hůře. Jsem toho názoru, ať všichni vrátí, co rozkradli a zavinili a budeme bez dluhů. Hamba všem, co se pohybovali na politické scéně od roku 1989 , zdá se opravdu nemožné, kam až nás dovedli.

255101

5.10.2011 2:16

Cesky stat je v rozkladu

Wesley 68.?.?.?

a pritom je jeste stale uspesne rozkradan temer po dve desetileti. Rozkradani ve velkem zacalo "uspesnou" a zlodejskou kuponovou privatizaci pod odeesackou taktovkou soucasneho prezidenta.
Oprava: Soutěž o odhalení největšího zloděje zahájil sociální demokrat Bohuslav (rozhodne ne Přemysl) Sobotka.

254494

5.10.2011 16:08

RE: Cesky stat je v rozkladu

fohat 88.?.?.?

Reakce na 254494

http://www.youtube.com/watch?v=tH0vJR8nLKw aneb fuj Kolalokové limonádě.

254548

5.10.2011 17:48

RE: Cesky stat je v rozkladu

rataj 78.?.?.?

Reakce na 254494

Je mi z toho až smutno, když vidím, co se s naším národem a státem děje.Co se to stalo s českou povahou, která tak dlouho odolávala nepříznivým cizím vlivům? Kdysi zdatný český lev jaksi vypelichal , zalezl do kouta a přenechal své dominium bez boje na pospas drzým vetřelcům a domácím hyenám, které si už málem dovolují zakousnout do jeho ocasu.
Nechápu, jak se mohlo stát, že tolik prohnaných lumpů, kteří se vyskytli na všech úrovních správy a kteří dokázali za 20 let téměř prošustrovat prakticky bez odporu národní dědictví , mohla v dnešní době zplodit i ta naše česká země.
Co se to stalo s tebou, kdysi tak velebenou českou zemí,
Jež údajně oplývalas mlékem a strdím,
Že nyní plodíš tolik plevelu a býlí?
As je to tím,
Že jsme tě jedy všelikými otrávili,
A odkaz svých předků účinně nehájili.

254562

6.10.2011 19:28

RE: Cesky stat je v rozkladu

fohat 88.?.?.?

Reakce na 254562

proč mám B7722...a předplacenky.. http://www.mobilmania.cz/clanky/ctu-je-druhy-nejhorsi-regulator-v-evrope-zprava-ecta/sc-3-a-1317395/default.aspx

254664

8.10.2011 1:30

Addiction

Big sister 83.?.?.?

Reakce na 254664

Zahoďte B7722 a uvidíte jaká je to pohoda, když jste nezávislý.

254765

9.10.2011 9:04

RE: Addiction

fohat 82.?.?.?

Reakce na 254765

To bych si v posteli nemohl cist Zvedavce.

254858

5.10.2011 5:32

Protektorát

aserdan aserdan (zavináč) email (tečka) cz 85.?.?.?

Je již zcela nepochybné, že Češi si neumějí vládnout. Řešení je protektorát, jakýkoliv, třeba lucemburský. Má to historickou kontinuitu a kontinuitu ekonomickou. A převzít veškerou judikaturu, společenské normy a z tohoto vyplývající interhumánní vztahy.
Nechci postbolševickou demokraturu, chci smysluplný protektorát.
Aserdan.

254498

5.10.2011 7:59

RE: Protektorát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 254498

Kdyby existoval "průměrný český volič", tak by si přesně tuto situaci zasloužil. Malý český vyčuránek chtěl mít na těchto zlodějinách podíl a tak sedl na lep velkým sviním, kterých je teď plný parlament a vláda. Český volič přemlouval dědka a bábu, ze svých daní nechtěl platit socky a důchodce. Vzdělání považuje za něco zhola zbytečného, takže bere u huby i učitele svých dětí, nevadí mu zdevastované zdravotnictví. Tak se dočkal toho, že "jeho" prachy místo socek shrábnou tuneláři Klausem, Kalouskem a Vondrou počínaje, Grossem konče, a jeho děti budou platit školné, z kterého učitelé neuvidí ani halíř. Průměrný český volič je hlupák, který žije cizí život, není si vědom svého postavení ve společnosti, ani toho, jaké jsou jeho zájmy. Žije televizními seriály, reklamou a jeho hrdinové jsou hokejisté s IQ houpacího koně. Možná se jednou probudí a zjistí, že ho někdo pěkně "ojebal", ale že si to způsobil sám, svojí vlastní špatnou morálkou, pokrytectvím a tupostí, mu asi nikdy nedojde...

Bohužel, "průměrný český volič" je jen statistický pojem, takže existuje i množství lidí, kteří to odnesou za ostatní bez vlastní viny.

254509

5.10.2011 11:52

RE: Protektorát

zyx 217.?.?.?

Reakce na 254509

Ano, je to hloupost lidí (voličů) a chytrost vlády. Rozdělit lidi na co nejmenší skupiny a pak ždímat jednu po druhé s tím, že tahle malá skupina se většině nemůže ubránit. Oni nemůžou zvýšit daně plošně všem najednou, protože by se všichni proti tomu postavili jako jeden muž. Proto to záměrné rozdělování na skupinky, kdy zaútočí vždy na jednu z nich, tu média pomlouvají a vysvětlují, že většina na ni nemůže přece doplácet... Jak nespravedlivé, aby lidé, kteří nemají děti, platili studia dětem jiných - hlásají ti, co vystudovali zcela zdarma. A hloupý český volič tomu jde na ruku. Takhle jsou systematicky ždímáni všichni a neunikne nikdo. A odpor lidí je roztříštěn do všech možných směrů... U moci jsou grázlové, co si udělali ze státu dojnou krávu a přitom hlásají, že stát není dojná kráva. Je, ale pro ty "lepší" lidi.

254525

5.10.2011 23:40

RE: Protektorát

Big sister 83.?.?.?

Reakce na 254509

Naprostý souhlas.

A my co to víme, to tiše trpíme, že?

Jsem sám ze sebe: [bliji]

Kéž bych byl hlupákem.

254597

8.10.2011 13:04

RE: Protektorát

Lin 85.?.?.?

Reakce na 254509

Tak... tady trpce souhlasím. [oči v sloup] "Průměrný" český volič si ani nepřečte volební programy, nepodívá se, kde se ony "nové tváře" vůbec vzaly, kolik že stran už prostřídaly a jaké výsledky za nimi stojí. Přesně tak to bylo v posledních volbách. Volič skáče na ksichty lídrů a volební hesla. Neptá se, jak že to vlastně chtějí prakticky udělat - např. "zatočit s korupcí". A úplně "nepodstatný a nezajímavý" je pro něj fakt, že titíž lidé, kteří dnes chtějí "bojovat s korupcí", byli ještě před dvěma, třemi lety členy stran, které u nás tento "systém" vlastně "zvelebily". Jsou líní pohledat si (i na netu), že "bojovník proti hazardu" sám vlastní celou síť heren apod.
Před dvěma lety byla hitem "důchodová reforma", protože nám důchodci "ujídají z talíře". Celá mašinerie propagandy byla nasměrovaná na "hnusné a obtížné důchodce, tunelující státní rozpočet". Obávám se, že kdyby byly volby příští rok, bude všude jako volební heslo propagovaný "boj proti zneužívání sociálních dávek". A voliči by opět nadšeně spěchali k urnám... [oči v sloup]

254797

9.10.2011 4:54

RE: Protektorát

.p. 125.?.?.?

Reakce na 254797

...ovce si mozna voli pasaka ale nikdy ne majitele... uz je to davno ...Sokrates 500BC rekl podstatne o problemech demokracie....

254856

5.10.2011 8:33

RE: Protektorát

abc 188.?.?.?

Reakce na 254498

Nie, že češi si neumějí vládnout, ale človek nebol preto stvorený, aby vládol nad iným človekom. To je možné len do času, dokiaľ sa neprestaneme hrať na slepú babu a nedáme si z oči dole šatku, aby sme videli realitu. Dovtedy budú Iluzionisti rozoberať korupciou a vydieraním a karierizmom "nenažraných chamtivcov" každý štát na zemi a rehotať sa , ako sa im darí Gojimov podrážať podľa ich vysnívaných Protokolov. Oni si potom v chaose ktorý vytvoria na zemi dosadia svojho Diktátora.

Je to všetko o zastupiteľskej demokracii, kde volení zástupci nie sú zodpovední nikomu za rozkrádanie, lebo ich v nových voľbách nahradia iní "vôľou ľudu korunovaní", ďalší zlodeji a intrigáni.Ale ako sa hovorí "vše jen do času", keď zavládne Božia vláda, o príchod ktorej sa modlíme v Otčenáši. Jediná nebude závislá od voličov a bude skladať účty samotnému Bohu. Bude nepodplatiteľná a bude sa riadiť zákonmi, ktoré budú platiť ako hore tak dole.

254510

14.10.2011 18:36

RE: Protektorát

zilvar z chudobince 82.?.?.?

Reakce na 254510

Nemyslím si, že by Bůh dovolil takový bordel. Z toho plyne, že neexistuje a těm darebákům se nestane nic. [chechtot]

255168

5.10.2011 11:08

RE: Protektorát

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 254498

Otázkou je, kdy si Češi naposled vlastně sami vládli. Možná tak za Václava III. Jo, možná ještě kraťoulinká epizoda za doby Jiříka z Poděbrad a o těchto obdobích nelze říci, že by byly zrovna špatná.
Za první republiky, kdy po staletích vzniklo samostatné Československo, už to tu byl samý, tušíte asi kdo, za války zde byli Němci a po válce komunisti. No, je fakt, že za "komárů" to nebylo nic moc, ale těm, víte asi komu, se tu alespoň v tom obodbí zrovna 2x nevedlo. Pak přišel listopad, z těch nejkovanějších komunistických sviní se stali kovaní kapitalisté a do vlády se vrátili ti, kteří to tady před protektorátem na čas opustili. Takový Havel, Pružinský, Schwarzenberg, Fišer a mnozí další, toho mají s Čechy společného ještě méně, než já s eskymáky.

254520

5.10.2011 19:51

RE: Protektorát

Wesley 68.?.?.?

Reakce na 254520

Takový Havel, Pružinský, Schwarzenberg, Fišer a mnozí další, toho mají s Čechy společného ještě méně, než já s eskymáky.
Do ceho byl temito lidmi zavlecen a zatazen, to "prumerny cesky volic" v Cechach vubec nevidi a zevnitr sve zeme pod silenou propagandou videt ani nemuze. "Prumerny cesky volic" ma ve sve zemi udajne demokraticke volebni pravo, zatimco ti Cesko "financne ovladajici cizinci" takove pravo nemaji. "Prumerny cesky volic" je totiz konstantne, a snad i vedecky, ohlupovan ceskymi verejnymi medii a pod timto tlakem falesne propagandy s casem hloupne jeste vice. Po financnim zaprodani s "degeneracnim osetrovanim" se "prumerny cesky volic" divi jak je mozne, ze se behem tak kratke doby stal pouhym nadenikem ve sve vlastni zemi. Pritom soucasne "prumerny cesky volic" silne kritizuje Reky, i jine Evropany, kteri se otevrenymi protesty brani proti svemu zotrocovani. [bliji]

254577

5.10.2011 21:12

RE: Protektorát

ikke 89.?.?.?

Reakce na 254577

Tak Vas prispevek se mi velice libi!!!

Pochopil jsem to asi tak: Cech ma demokraticke volebni pravo, ale zemi ovladaji financne cizinci, kteri si koupi demokraticky zvolene politiky.
A Cech to jeste podporuje a nadava tem, kteri se brani... [bliji]

Vzpomnel jsem si na kresleny vtip Rencina: Kolem stromu jde cizinec, na strome sedi dva, co si odrezavaji vetev na ktere sedi a jeden rika druhemu: "Jak poznal, ze jsme Cesi?".
Asi tak...

254581

6.10.2011 5:28

RE: Protektorát

Wesley 68.?.?.?

Reakce na 254581

Diky za pochvalu, bohuzel stale se zhorsujici situace v zemi je moc spatna. Znacne velka parta zasvecenych politiku uz s predstihem, hned po padu totality v devadesatych letech, nasmerovala vyvoj v zemi umyslne spatnym smerem. Spolecny statni majetek nejprve nezakonne rozkradli, aby jej vzapeti prodali zahranicnimu kapitalu a cesky narod nakonec i moralne znicili. Na ovladani vetsiny obcanu byla vytvorena domaci financni elita, ktere dnes uz ani nic jineho nezbyva nez spolecne s politiky neunavne lhat a vypravet pohadky o demokracii, jakoz i strasit a vyhrozovat. Jiste, ta domaci elita byla vytvorena na ukor ochuzeni cele spolecnosti.
Co je v Cesku neuveritelne je to, ze ti, kteri tuto neunosnou situaci zpusobili, nejsou potrestani. Naopak, jsou nejen verejnymi medii obdivovani, ale i nadale "demokraticky" voleni. U moci tak zustavaji stari osvedceni privatizacni kadri, vychovavajice si sve nastupce i ochrance, tim se situace Ceske republiky nelepsi a zustava beznadejna. Uz jen proto ten korupcni chliv nelze vymest. Napriklad dnesni pan prezident po dvacetiletem vedeni ceske spolecnosti v tech nejvyssich statnich politickych funkcich, ma i dnes udajnou 70ti procentni podporu obcanu! A chce v nejvyssi politice nadale zustat a v celospolecenske destrukci pokracovat! Vzpomenme si na nadeje spojovane s akci ciste ruce. Namisto napravy i potrestani velepodvodu a velezlodejen byla podepsana opozicni smlouva, do taju businessu tunelariny byla zasvecena nove zvolena CSSD a ve velezlodejnach se jelo a jede vesele dal. Branit se proti takto organizovane zlodejne typickou ceskou cestou, tj. svejkovanim, rozhodne nestaci a ani nic neresi.
Nevim, snad jde o podobnou obcanskou naivitu, ci jakousi tradici narodni naivity, asi tak jako v roce 1946, kdy si ceskoslovenska spolecnost, zatim jako jediny stat sveta, dokazala v demokratickych volbach do vedeni zeme zvolit komunisty s programem sovetske totality. Tento svetovy volebni unikat nebyl jeste prekonan...

254611

6.10.2011 12:20

RE: Protektorát

hc 90.?.?.?

Reakce na 254611

>Nevim, snad jde o podobnou obcanskou naivitu, ci jakousi tradici
>narodni naivity, asi tak jako v roce 1946, kdy si ceskoslovenska
>spolecnost, zatim jako jediny stat sveta, dokazala v
>demokratickych volbach do vedeni zeme zvolit komunisty s
>programem sovetske totality.

Ale vůbec ne. KSČ nevyhrála volby s programem sovětské totality. Tehdy komunisté třeba i vykřikovali: "Nechceme kolchozy!" Ani Gottwald a spol tehdy zřejmě nechtěli sovětský systém, vždyť ho znali. Hlavní důvody volebního vítězství komunistů v roce 1946 byly dva - živé vzpomínky na Velkou krizi a osvobození komunistickou sovětskou armádou. Celá Evropa šla tehdy doleva a návrat do předválečných ekonomicko-sociálních poměrů si nepřál téměř nikdo nikde. Česká národní naivita spočívala spíše ve víře v možnost svého suverénního vývoje.

254631

7.10.2011 7:44

RE: Protektorát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 254631

...ve víře v možnost svého suverénního vývoje.

A o tom to je. Kdosi už dávno prohlásil, že "kdo ovládá Čechy, ovládá Evropu". Tak není divu, že je tady tolik zájmů zvenčí. No a protože "na vícero židlích současně seděti nelze", jak bylo známo už našim předkům, leč jejich potomkům se to už jaksi nedoneslo, tak je to tady přesně jak má být. Organizovaný nepřehled. Ty názvy jako "bordel", či "chlív", nebo dokonce "mrdník", tak to jsou jen pouhé eufemismy k zakrytí toho skutečného, jak s oblibou říkával o předchozím režimu Havel - MARASMU. Takže z marazmu do marazmu a všude, kam až oko dohlédne. Tak to jsme si fakt pomohli. Ostatně i to předkové znali a tak zlidovělo poznání o tom "z louže do bláta", nebo "z deště pod okap". Ten Zaorálek to s tím rozkladem státu jen ventiloval veřejně z úst představitele zvůle. Zvůle zvolené z vůle lidu. [pláč] Ta Čeština je leckdy neuvěřitelně výstižná.

254713

9.10.2011 4:55

RE: Protektorát

p. 125.?.?.?

Reakce na 254713

...kdosi = Bismarck..

254857

7.10.2011 22:14

RE: Protektorát

ikke 89.?.?.?

Reakce na 254611

Jojo, taky nemam pocit, ze by CR byla demokracii a uz vubec ne statem, kde je silna stredni trida (Skandinavie, Nemecko, atd.)
Znate soutez "Zlaty slavik"? Dlouho se stridali jen Karel Gott a Lucie Bila. A lidi jen nadsene tleskali...
Dnes je tomu tak v ekonomice (akorat ze majitele firem ci firmy umi houby, ale maji sve "kontakty na politiky"[mrknutí jedním okem], tak se krasne podnika (majitele = osvedceni privatizacni kadri, jak pisete). A lidi jim jeste tleskaji...

Stal jsem v jednom obchode nekde v Cesku, byl tam nejaky (snad demokraticky smyslejici) obcan-podnikatel, mluvil s prodavacem a vypravel mu historku, jak chtel koupit nejaky mensi zamek ci co: Armada (vlastnik) prodala zamek pry za jednu korunu (!!!) bez vyberoveho rizeni. "To se potom podnika" - konstatoval obcan-podnikatel.

welcome to the czech republic [oči v sloup] [bliji]

254751

7.10.2011 23:28

RE: Protektorát

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 254577

>Pritom soucasne "prumerny cesky volic" silne kritizuje Reky, i jine Evropany, kteri se otevrenymi protesty brani proti svemu zotrocovani

Mýlíte se. To dělá vysokoškolsky vzdělaný volič pravice.

A malé ohlédnutí - hrabala jsem, až jsem vyhrabala, ale nefunguje mi scanner, tak jsem to aspoň vzala foťákem. Jde o originální autentickou nájemní smlouvu z roku 1985. Nebudu sem dávat přímo obrázek, je to docela velké.
http://www.2i.cz/c37fa78d5e

Pro vysokoškolsky vzdělané voliče pravice přidávám kontrolní otázku, kolikaprocentní je to nárůst, když dnes se přímo tentýž byt v téže lokalitě pronajímá za tyto peníze viz
http://www.hyperreality.cz/inzerat/detail/561129-p...

[bliji]

254757

8.10.2011 12:07

Váš příměr má jednu podstatnou vadu - tu smlouvu měl jen NĚKDO

Emil XX 83.?.?.?

Reakce na 254757

Družstevní byt se službami tehdy vyšel asi na 700 Kč měsíčně, čekalo se na něj 20 let. Státní byt normální člověk nedostal VŮBEC. Dekret na byt se dědil, jako je tomu z části dodnes.

254795

8.10.2011 19:04

RE: Váš příměr má jednu podstatnou vadu - tu smlouvu měl jen NĚKDO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254795

Poslouchejte, chlape. Moje máma se rozvedla, když mi bylo pět. Ten byt jsme dostali, když mi bylo osm. Byl to podnikový byt od tehdejší NHKG, přidělení bytu bylo podmíněno tím, že moje máma bude pracovat pro podnik do roku 1995.

S mým tátou měli předtím družstevní byt v Orlové. Brali se (a žádali o něj) v roce 1975. V roce 1977 jej dostali. Pak novomanželskou půjčku 50 tis.

Já si nemusím vymýšlet. To vy tváří v tvář faktům tvrdíte, že to tak není.

Nebo si myslíte, že nemám nic jiného na starost než falšovat "artefakty"?

254826

8.10.2011 20:51

RE: Váš příměr má jednu podstatnou vadu - tu smlouvu měl jen NĚKDO

steve 166.?.?.?

Reakce na 254795

Emile - mam pro vas radostnou informaci !!, - jste vul a zvanite voloviny. Z toho okoli lehce vydedukuje, ze jste "odbornik" ...

254832

5.10.2011 22:30

RE: Protektorát

rataj 78.?.?.?

Reakce na 254498

Jak to bylo za 1. republiky? Co říkáte na články Jana Nepomuka Alberta Berwida Buquoye, jako
Tajuplný Grand Hotel Steiner a Francouzský protektorát ČSR,
a další,
o tomto místě schůzek politiků, špionů a různých prominentních osob, a jejich hrátkách s manželkami vlivných osobností a populárními herečkami, na
http://berwidbuquoy.blog.idnes.cz/c/194754/Tajuplny-Grand-Hotel-Steiner-a-Francouzsky-protektorat-CSR.html
Může někdo potvrdit,do jaké míry tam uváděné údaje jsou pravdivé?

254591

7.10.2011 21:53

RE: Protektorát

ikke 89.?.?.?

Reakce na 254591

Pochybuji, ze nekdo Vam ty udaje potvrdi, to uz je trochu davno.

Jeste starsi clanek od Jana Nepomuka Alberta Berwida Buquoye na tema "Francouzský protektorát zvaný Československo" najdete na
http://berwidbuquoy.blog.idnes.cz/c/54681/Francouzsky-protektorat-zvany-Ceskoslovensko.html
Buquoy ma francouzske koreny ze strany matky a nejaky cas zil v emigraci.

Ja se pred casem zajimal o jiny clanek Jana Nepomuka Alberta Berwida Buquoye na tema Bitva na Bile hore v souvislosti se slavnym Moravskym plukem. http://berwidbuquoy.blog.idnes.cz/c/120091/Co-to-je-kdyz-se-rekne-Bila-Hora.html
To co Buquoy psal, jsem nasel v jine podobe i na jinych zdrojich nezavisle na autoru clanku:
"Moravsky pluk" byl totiz jen najat slechtou z Moravy a skladal se skoro vylucne z nemeckych zoldaku, neznaje Prahu a okoli byl pritlacen ke zdi na Bile hore a velka cast pluku byla pobita. V te dobe totiz neslo o zadne "vlastenecke hrdinstvi" - to zkomolili historici o par set let pozdeji, kdyz nastala doba nacionalismu v Evrope. Buquoy rika velmi spravne o Cesich (a mysli tim asi i Moravany): "Čeští žoldnéři bojovali na obou stranách znepřátelených armád". Velitel katolickych armad v Evrope - Charles de Buquoy - byl dle inetu pravdepodobne pribuzny autora clanku.
Jak to opravdu bylo, dnes vi akorat "Panbuch". Je ovsem zajimave znazornit jiny pohled na historii, nez je oficialni verze v jedne zemi, kterou se uci ditka skolou povinna.

Osobne jsem vyrustal ve trech statech Evropy a slysel jsem v dejepise tri ruzne interpretace dejin. Malem jsem kvuli tomu propadnul pri maturite, protoze jsem uz fakt nevedel, ceho se mam drzet a co mam pri ustni zkouzce placat (tedy co chce zkusebni komise slyset) [velký smích]

254748

8.10.2011 13:21

RE: Protektorát

rataj 78.?.?.?

Reakce na 254748

Děkuji Vám za vyjádření. Je skutečně obtížné zjistit pravdu o událostech, které se udály již tak poměrně dávno. Vždyť i o pravdivosti událostí, které se dějí v současnosti, a o nichž máme početná svědectví z druhé ruky – převážně z médií ( ovšem z diametrálně odlišných stanovisek) – se můžeme jen dohadovat a pracně si skládat pravděpodobný obraz na základě jakéhosi osobního rozboru informací o jednotlivých detailech děje, věrohodnosti, či jasných rozporů v líčení svědků, atd. Články p.Buquoye mně zaujaly proto, že podávají nelichotivý pohled na politické poměry za 1. republiky, naprosto odlišný od toho, jak se běžně předkládá. Jelikož i z jiných zdrojů se lze dozvědět o nekalých praktikách některých vedoucích českých politiků za 1. republiky, člověk se pak nemůže příliš divit třeba negativnímu postoji Slováků proti společnému státu, přesto, že vzhledem ke značné příbuznosti jazyka a k dlouhodobým společným kulturním a občanským stykům zde byly pro společný stát mnohé předpoklady. Osobně si myslím, že většina Slováků si je vědoma toho, že i většina běžných lidí v Čechách a na Moravě nikdy nějaké politické pikle, vedoucí k rozporům mezi našimi národy, neschvalovala, a přála si zachování společného státu se stejnými pravomocemi obou národů.

254798

8.10.2011 18:48

RE: Protektorát

ikke 89.?.?.?

Reakce na 254798

Jsme uplne stejneho nazoru (Vas prispevek podepisi klidne i ja). Zajimave je v teto souvislosti, ze Vy jste (velmi pravdepodobne) vyrostl v jinych zemich a prostredi nez ja - a presto mame stejny nazor: I kdyz jsme vyrostli v uplnem jinem prostredi, tak na historii CR mame de facto stejny nazor ci pohled.

Tam, kde se shoduji nazory ci pohledy v ruznych zemich, kde ucastnici diskuze vyrustali, tam lze i hledat pravdu, lepe receno realitu - ktera muze byt i "nelichotna": Ohledne historie CR mam svuj "nelichtony nazor"; i kdyz ho moc nesirim na inetu ci jinde: Ono vsechno bylo trosicku jinak
[smích]

254823

7.10.2011 7:22

RE: Protektorát

p. 125.?.?.?

Reakce na 254498

...Cesi dnes zadnou vladu nemaji...vladne se odjinud jestli jste si toho jeste nevsiml....to co vy pokladate za vladu je gang slouhu...kteri maji povolenou okradat jako odmenu za to posluhovani....

254712

8.10.2011 8:20

RE: Protektorát

aserdan aserdan (zavináč) email (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 254712

Chcete zřejmě říct, že již protektorátem jsme. Jde o to, čí.!!


Lucembursko je podle ústavy z roku 1868 dědičnou konstituční monarchií.

Zákonodárným orgánem Lucemburska je jednokomorový parlament, který má 60 poslanců

Občané starší osmnácti let mají povinnost účastnit se voleb.

Lucembursko má nejvyšší HDP na hlavu v celém světě

1. 11. 2007 otevřelo Lucembursko pracovní trh též pro občany Česka bez jakéhokoliv omezení.

254775

5.10.2011 7:56

denne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

se provadi 4minutove meditace,kde skupiny soustreduji pozitivni energii na jednotlive ceske politiky a rezorty.Nevedome nasili nic neresi.

254508

5.10.2011 9:45

RE: denne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 254508

>se provadi 4minutove meditace,kde skupiny soustreduji pozitivni
>energii na jednotlive ceske politiky a rezorty.Nevedome nasili
>nic neresi.
Neprirozenosti, nelogismy, nesmysly. Jedine kolektivni hruba sila rozhoduje. Te se, bohuzel, dosahne v Cechach, az kdyz se doplazi uz radne zvetrala zvenku. Proto pak nasleduji jenom sametove ohleduplnosti.

254515

5.10.2011 10:05

RE: denne

JPG 78.?.?.?

Reakce na 254508

a jaké jsou výsledky? Snad ne to, co pozorujeme už 20 let...

254517

6.10.2011 12:45

RE: denne

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 254508

Jediná energie, kterou si ti paraziti zaslouží je ta, kterou má kulka ráže 9mm po opuštění hlavně.
Já vím, je to hnusné, ale po dobrém to se zrádci, kolaboranty a cizáky snad ani jít nemůže.

254633

5.10.2011 9:05

:-)))

Nedravec 2921 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Vsechny bych je bez milosti pozaviral do krimu aby vedeli jaky to je zit tady dole ... a hned poteeeeeee bych jim sebral vsechen majetek zmrazil ucty a to by jste lidi videli kolik miliard by se najednou do republiky vratilo .... opravdu zalezi na nas co stim udelame ...
Nebude trvat moc dlouho a nebude co krast ...

254511

5.10.2011 11:26

poulicni party

brisk 99.?.?.?

jen tak pripisnu,,, doba internetu se da stale vyuzit,,, takze, proc je tak nemozne vyrazit do ulic v milionech, kazdou listopadovou nedeli a zopakovat si ty nazapomenutelne chvile r.'89, ovsem v jine rezii.

254522

5.10.2011 11:28

chudáčci

meloun 89.?.?.?

Židi už se zase haštěří, jako když se poškorpili o kasičku ve staronové sinagyze sidonovci s jelínkovcema. Jenže to byla tehdy jiná mela, to se častovali do nácků a fašistů a pak se dokonce i poprali. Já se joudům vůbec nedivím, ona ta hra na vládu a opozici musí být o nervy. Ty poslení zbytky k rozkradení zrovna bagruje parta co si dála nálepku pravice a druhá parta v dresu levice musí sedět na střídačce, jen koukat čekat co zbyde. To se pak nelze divit tomu, že jednomu rupnou nervy a začne s brekotem vyčítat těm u lizu. Ono jak bude úbývat libového, tak bude atmosfera hustší a hustší a až zbude poslední drobek, tak se nakonec poperou. To se ale nebuou prát podle stranického trika, ale každý proti každému.

254523

5.10.2011 13:09

RE: chudáčci

kolokol 93.?.?.?

Reakce na 254523

Naštěstí šéf Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu je bdělý a ví, kam zaměřit pozornost. Na ty šmejdy pravicový extrémisty [smích] . Jak se nedávno vyjadřoval na ČT.

254532

6.10.2011 4:34

RE: chudáčci

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 254523

Uz jsem to tu nekde psal co dnes v ceskym krateru uz kazdej vi a to, ze neni zid jako zid a neni chazar jako chazar! I ten kdo tomu faktu neveril uveril. Stacil k tomu ten fakt kterej jste tu popsal a to ze staronova synagoga videla podlitiny pod kruponem a jak z nozder tece krev............

254610

5.10.2011 13:42

Je mi z nich špatně

Umřeme hlady 90.?.?.?

Dámy a pánové, jdu se vyzvracet. Jsem mladý, mám 3 děti, makám jako blázen a umřu pravděpodobně chudý jak kostelní myš[smích], jelikož nejsem v politice.

254539

5.10.2011 19:05

RE: Je mi z nich špatně

fohat 88.?.?.?

Reakce na 254539

pan Havel,když byl ještě presidentem,sdělil,že po odchodu z funkce napíše prohlášení,jak to OPRAVDU bylo v LISTOPADU...Nestalo se tak,takže nyní si počtěme,jak by přibližně to prohlášení vypadalo. http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1107...

254571

5.10.2011 22:03

RE: Je mi z nich špatně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 254571

Bohužel mnoho lidí nic neví, nezajímá je to, takže "oni" si budou dělat co chtějí dokud to půjde. [pláč]

254588

5.10.2011 14:29

Ztráta hodnot a klinická smrt morálky

Michallll 89.?.?.?

Je problém v systémovém nastavení nebo jen v samotných lidech? O tom, že systém je dnes nastaven tak aby menšina parazitů mohla kontrolovat a okrádat porobenou většinu nemá smysl debatovat, to je prostý fakt. Jenže každý systém je tvořen lidmi, kteří mu fungováním v něm dodávají svoji legitimitu. Je to prosté.
Problém dnes nevyřešíme změnou zákonů, novou politickou stranou, diktátorem nebo revolucí. Minulost nás učí, že každá taková změna byla kontraproduktivní.
Změna může přijít jedině z nového myšlení. Skutečná změna totiž musí proběhnout v samotných lidech, v jejich chápání, vědomí a rozumu. Tam je jádro problému.
Divíme se, že dnešní světová elita je chamtivá, egoistická, sobecká a má kriminální charakter. Jenže ona elita je naším obrazem sebe sama. Zatímco hledáme chyby u druhých, obviňujeme tajné spolky a spřádáme konspirace, zapomínáme sami na sebe. Zapomínáme na to, že lidé kolem nás a mnohdy i my samotní jsme v jádru stejní.
Současná společnost je nemocná. Silně nemocná. Konfucius psal, že každá lidská bytost má v sobě nutkání být "dobrý". Že jakýsi "lidský" kodex chování máme v sobě všichni zakomponovaný a proto ve skrytu duše víme co je dobré a co je naopak špatné. Že konání "dobra" je naší skutečnou přirozeností. Mám za to, že tento vnitřní cit dnes potlačujeme a považujeme ho za projev slabosti, nečeho nežádoucího.
Jenže podívejme se dnes kolem sebe. Místo cností, morálky, udržování harmonie a hledání "božského středu" se z nás stala majetnická, konzumem posedlá zvířata, která vidí ve svých očích jen $$$, peníze. Stali se z nás otroci peněz, majetků a vlastního ega. Ještě aby ne, když současná společnost své jedince vychovává v jednoduché poučce: "buď chamtivý, egoista, sobec a vytvářej zisk. Pak budeš lepším a úspěšnějším člověkem. Tvůj majetek a tvoje ego definují tvojí lidskost".
Hrůzné je, že většina lidí, vychovaná systémem v tomto paradigmatu nepovažuje na tomto smýšlení nic závadného. Naopak. Pokud je toto smýšlení podrobeno kritice, je to něco špatného a je potřeba tuto kritiku odstranit. Tento myšlenkový gulag tak úspěšně likviduje jakoukoliv snahu od dialog. Ve výsledku pak považujeme současnou chamtivou a amorální společnost za výsledek normality, neschopni vidět, že je to cesta chybná a destruktivní.

254542

5.10.2011 19:05

RE: Ztráta hodnot a klinická smrt morálky

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 254542

toto kazal uz mistr jan hus, proto mel vzdy nabito v kapli. jan zizka se toho chytil a trvalo dlouho nez nato te doby zrestaurovalo stary poradek.

254570

5.10.2011 19:29

RE: Ztráta hodnot a klinická smrt morálky

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 254542

ve vasem prispevku jste jasne definoval doktrinalni rozdily mezi nabozenstvimi.
vzdelani je vlastne programovani cloveka, kde se tvori takzvane neuro-paths v mozku, tedy reakce spojene se zkusenosti.
ruzna nabozenstvi maji ruznou dynamiku ktera tvori hodnoty ve spolecnosti.
takzvanou socialni odpovednost. toto muze byt take tvoreno politickou doktrinou, viz socialismus.
dejme tomu, ze ale urcita skupina lidi, kteri nejsou socialne zavazani spolecnosti a chteji ji jen vysavat zavedou svou doktrinu, ktera jiste bude velmi atraktivni, urciti jedinci ji prijmou za svou, zvlaste je li tato doktrina ackoliv nemoralni ve svem dynamismu je skodliva pro narody, je nekritizovatelna protoze v nedavne minulosti se stalo neco, co prerusilo moznost kritiky.
tato theorie je velmi atraktivni, protoze dovoluje zrusit socialni odpovednost spolecnosti a dovoli vlastne patologickym jedincum vysat narod a nechat ho na pospas rozkladu.

254575

6.10.2011 12:22

RE: Ztráta hodnot a klinická smrt morálky

quido2 81.?.?.?

Reakce na 254575

Pane Karle,

dotkl jste se procesu který se týká způsobů ovlivňování lidské mysli. Je to právě nesprávně vedená mysl, která umožňuje a dovoluje, jak píšete: patologickým jedincům vysát národ a nechat ho na pospas rozkladu.

V současné době existuje technologie na ovlivňování vědomí člověka, prostřednictvím přímého vstupu do něj. Laická veřejnost má neúplné a možné i úmyslně zmatené informace. Technologie má údajně dvě polarity. Tu, jak získat naprostou kontrolu nad populací na Zemi a druhou, která má napojení na informační pole, nepřístupné běžnému stavu vědomí. Tato pole představují informační vrstvu, ovládanou typem inteligence, o kterém mají pouze jedinci přsnější představu.

Naše vědomí má ve vrstvách pod námi (zvířata, rostliny, hmota), "také vrstvy nad námi", které si světská moc formulovala do volného výkladu duchovní nauky.

Materiaklistická věda se přes všechny obdivuhodné úspěhy poslední doby opět mýlí. Na tyto experimenty doplatí celé lidstvo. Jak tomu předejít? To je možné pouze za předpokladu, že získáme poznání o existenci duchovní částečky v těle. Materialistická věda nerozvíjí a bez důkazů popírá existenci duše v těle a není schopna tuto skutečnost pochopit. Materialisté jsou svým způsobem druh fanatiků, kteří svou spekulativní filozofii vydávají za vědu. Ve skutečnosti však postrádají duchovní poznání. A není to nic nového pod sluncem. Analytické popisy minulých věků, které popisuje Šrímad-bhágavatam, jsou téměř shodné se současností.

Zdraví Quido

[smích]

254632

5.10.2011 17:00

Volebni kampan

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Jak chcete nekoho normalniho volit, kdyz vysledky jsou odvisle od predvolbnich kampani a penez do nich nalitych ? Uz vidim poctiveho cloveka s desitkami miliony po babicce, jak zaklada stranu. Jedina moznost je k volbam nechodit, ale to zkratka neni diky velke reklame mozne. Tzn., ze dokud bude svet o penezich, zmenite velke kulove a akorat vas bude mrzet zbytecne investovany cas.

254553

6.10.2011 11:22

volby každý den

Mikelo 88.?.?.?

Něco jako volby nemá smysl vůbec probírat. Je to jen maškaráda pro hlupáky.
Skutečností je, že každý taháme denně své volební lístky z peněženky. Když se zamyslíme nad tím, za co většinově utrácíme a čemu tím připisujeme hodnotu, musíme konstatovat, že nám není pomoci, neb ji nechceme. Chceme napodobeniny jídla, které němec už strachem z ostudy z regálu vyhodil, bezcenné hadry se značkovým popisem, stejně bezcennou eletroniku, kterou už i počítačově vyspělejší Indie zařadila do šrotu, imitace dovolené u nějakého moře určené pro západní studenty a nezaměstnané, nablblé sportovce s IQ tykve a cirkusové šašky v televizních soutěžích pochybných talentů. Když už na tom všem nějak ušetříme, úspory zlikvidujeme nejlépe tím, že koupíme něco co nasere souseda, aniž by to k užitku bylo.
Pracovití a talentovaní lidé prchají od nás pryč, nejpozději po té co zjistí, že skutečným uměním něčeho užitečného se zde neuživí a skákat po hlavě hrajíce při tom na trumpetku se jim příčí.
Není co dodat. Nejsme žádní my(lid) a oni(vláda). Jsme všichni na stejné lodi i kapitán s důstojnickým sborem nespadli z nebe, ale byly zvoleni těmi denodenními preferencemi cestujících, vůbec ne v jednorázových volbách.

254628

6.10.2011 12:56

Popravčí četa

antisionista 90.?.?.?

Naše vláda nás pravdivě neinformuje, nedává nám šanci se bránit a stala se pro nás popravčí četou! Od Klause po posledního poslance se jedná o lidi, kteří nestojí o nikoho a hájí pouze své vlastní zájmy. Ani jeden z těchto parazitů nevystoupil z řady, aby řekl pravdu. Co je to za zrůdy??? Pokud bych měl zbraň, tak jsem připraven se bránit i proti hradu, tak si alespoň, půjdu do lesa najít pěknou dubovou větev, ze které si udělám dobře do ruky padnoucí sochor, kterým vezmu Klause a spol po palici. Opravdu nevidím jiné cesty, nežli použít razantního násilí a když jít do háje, tak se vztyčenou hlavou.

254635

7.10.2011 0:14

Vzpomínka...

Roman roman (tečka) slama (zavináč) mail2me (tečka) cz 85.?.?.?

Po přečtení článku jsem si vzpoměl na text jedné písně našeho opravdového národního velikána. Ta píseň je stará již 42 let, přitom na dnešní dobu sedí jako ulitá:

KAREL KRYL - Hle jak se perou.

Tak hle jak se perou, jen pohleďte na ně
jak úplatky berou a svrbí je dlaně,
tak pohleďte na ně jak zatančí tance
když namísto daně jim dají kus žvance.

Pít, klít, rouhat se víře, pak sedět v díře nějaký rok.
Klít, pít, co hrdlo ráčí, vždyť osud stáčí už poslední lok.

Tak pohleď jak s vervou tu do sebe mlátí
než hrdlo si servou a život si zkrátí,
tak s křikem se boulují s tupostí mezků
a páni se radují - utáhnou přezku.

Pít, klít, rouhat se víře...

Když v hospodě pijí, tak pozor dej na ně
jak na klubko zmijí jež zabíjí laně,
tak pozor dej na ně v té podivné době -
- vždyť při této hraně jde o krk i tobě!

Klít, pít...
[pláč]

254688

9.10.2011 15:43

RE: Vzpomínka...

ikke 89.?.?.?

Reakce na 254688

Tak vidite, je to furt to same [bliji]

S Karlem Krylem jsem sedel nekolikrat v hospode (cest jeho pamatce), na jednom vystoupeni pro Nemce (vyroci invaze 1968) prezentoval tehdy novou pisnicku (jen v nemcine), "Innerdeutsche Frage" (= vnitropoliticka otazka Nemecka), mel s ni velky uspech u nemeckeho publika.
Kryl dokazal i prekladem svych puvodne ceskych pisnicek do nemciny vystihnout v nemcine to same co v cestine; mel absolutne nadprumernou schopnost, vyjadrit se stejne v jednom ci druhem jazyku, to zadny "Liedermacher" (= pisnickar) neumel a neumi dodnes mimo Kryla (preklady pisnicek Kryla jinou osobou do jinych jazyku nikdy nevystihli jazykove puvodni text - narozdil od vlastnich prekladu Kryla).

Pro me byl drive Kryl takovy guru, ktery vyborne ovladal jazyky, a umel posoudit situaci v ruznych zemi. Pracoval v Mnichove v Radio Svobodna Evropa (=americky projekt). Jeho pisnicka jako kritika prezidenta Havla je tez znama; kratce na to zemrel... [překvapení] [zmaten] [zahanbení]

254864

7.10.2011 3:30

Kdo krade nejvíc??

marie dubanova dubanova (tečka) marie (zavináč) quick (tečka) cz 85.?.?.?

A aby to bylo ještě jednodušší, tak poslancům se udělal nápad a
"Poslanci chtějí oslabit zákon proti korupci | HN.IHNED.CZ - česko
hn.ihned.cz/c1-53104680-poslanci-chteji-oslabit-zakon-proti-korupci
před 18 hodinami – K přísnějšímu zákonu o zakázkách mají poslanci desítky výhrad. Poslanec Šťovíček (VV): Právníci mají dostávat zakázky bez soutěže.

Korupce už je tady vseobjimajici a jeste je jim to malo - nyni se spojila ODS s CSSD a spolu tedy rukou společnou a nerozdílnou - míní, pomocí toho vylepseneho zakona - otevírat dveře korupci - a to skutečně dokořán. Korupce je všude a proto se někteří lidé domnívají, že korupce patří k tomu skutečně správnému kapitalismu?? ..

254699

8.10.2011 1:35

Co jsme si zvolili, to máme!

čochtan 89.?.?.?

Výňatek z BL:

Zdroj: Přemysl Janýr – Britské listy

Přijel Brežněv a Husák svolal na Staroměstské náměstí manifestaci pracujících aby ukázal, jak už má zemi pod kontrolou.

Od příštího měsíce se zdvojnásobují ceny, vyhlásil. Ať žije KSČ, začal skandovat dav a Brežněv uznale pokýval hlavou. Platy se snižují na polovinu, vyhlásil dál. Ať žije soudruh Husák, skandoval dav a Brežněv údivem zakroutil hlavou. A polibte nám všichni prdel, zakončil Husák projev. Skandování utichlo, v davu to začalo šumět. Teď jsi to přehnal, povídá mu Brežněv. Vzápětí se k nim prodral jeden z organizátorů. Soudruhu, lidé potřebují vědět, jestli se mají řadit do dvoustupů či trojstupů.

K oblíbeným diskusím, zda bylo hůře dříve či dnes budiž připomenuto, že za minulého režimu to byl jen vtip.

Když režim skončil, byla země bez dluhů a disponovala majetkem kolem 15 bilionů korun v dnešních cenách, neboli kolem 1 milionu korun na každého občana. Z jeho výnosů mu hradila školy, zdravotní péči i důchod.

Stát je nejhorší hospodář, vyhlásil Klaus. Ať žije privatizace, skandoval dav. Není špinavých peněz, vyhlásil Klaus. Sem s nimi, skandoval dav. Bohatství zlodějů bude prokapávat ke každému, pokračoval Klaus. Ať žije Kožený, skandoval dav. Vytvoříme kapitálově silnou vrstvu obyvatel, vyhlásil Klaus a dav se začal řadit do čtyřstupů na kupónové knížky.

Už nic nezbylo, jsme v dluzích, potřebujem další, vyhlásil po dvaceti letech Kalousek a rozeslal občanům složenky. Ať žije rozpočtová zodpovědnost, skandovali a šli ho zvolit.[chechtot]

Celý článek je na http://blisty.cz/art/59512.html

254767

8.10.2011 12:02

Přemysl Sobotka?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Přemysl Sobotka taky není žádný vzor, ale není v poslanecké sněmovně a tohoto jednání se jistě neúčastnil " Soutěž o odhalení největšího zloděje zahájil sociální demokrat Přemysl Sobotka."

254794

9.10.2011 22:02

RE: Přemysl Sobotka?

Wesley 68.?.?.?

Reakce na 254794

Taky nevim, kdy tu chybu v clanku opravi. Premysl Sobotka je mistopredsedou senatu za ODS a horkym kandidatem na pristiho prezidenta CR. Se socialni demokracii ani s parlamentem tedy nema co spolecneho. Jiz pred tydnem jsem na chybu v textu upozornoval.

254894

8.10.2011 15:35

To se to Bakalovi z přihraného OKD

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

sponzoruje kultura jistého druhu, budování partají i knihoven...

254806

9.10.2011 15:27

Tak je všechny nechte sbalit,

P.P. 82.?.?.?

a když to všichni, jak se předháněli se svými vědomostmi o zlodějnách a pachatelích či spolupachatelích, tak dobře a přesně vědí, nechť to uvedou zrovna přímo do policejního protokolu!! A státní zástupce to může přímo použít. Jen tak se snad pohneme z místa a posuneme konečně kousek k právnímu státu a normální demokracii z tohoto zvráceného mafiánsko korupčního prostředí v ČR, ke kterému dosud nedosáhla ani vláda v Burundi!

254863

10.10.2011 10:29

DEGENEROVANY NAROD ZBABELCU

PATOCKA 91.?.?.?

JAKY JSME TO NAROD - I TI NEINTELIGENTNI LIDE Z AFRIKY SE BOURI KDYZ UZ MAJI TECH PAPALASU DOST- U NAS VZDYCKY STACI KDYZ MU OBCAS VRCHNOST HODI KOST A DRZI HUBU
JSEM ZVEDAV KOLIK NAS BUDE 15.10 NA DEMONSTRACI V PRAZE- JA TAM BUDU A POKUD NAS NEBUDOU STATISICE TAK SE NAM VRCHNOST VYSMEJE [zmaten]

254929

10.10.2011 22:23

RE: DEGENEROVANY NAROD ZBABELCU

ikke 89.?.?.?

Reakce na 254929

Jaka demonstrace? Piste ve vlastnim zajmu srozumitelne a presne - ja o demo nic nevim - neni potom divu, ze nikdo neprijde a vrchnost se vam vysmeje [oči v sloup]

254967

12.10.2011 16:39

RE: DEGENEROVANY NAROD ZBABELCU

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 254929

Máte pravdu. Kdyby to byla akce NATO, tak tam přijde čtvrt milionu! Za své vlastní zájmy nikdo nechce bojovat...

255051

15.10.2011 9:22

UŽ TOHO BYLO DOST

MIREK DUŠÍN 109.?.?.?

JÁ K TOMU CHCI JENOM ŘÍCI ŽE KRADOU VŠICHNI CO SE FOSTANOU KE KORYTU MOHLI BY O TOM ŘÍCI šVÝCARSKÉ BANKY KOLIK KDO MÁ NAKRADENÝCH MILIONŮ.JDEME PODLE USA CO NÁM NAŘÍDÍ TO SE UDĚLÁ VEMTE SI TŘEBA AFGANISTÁN VÁLKA KNIČEMU TRVÁ 10 LET BEZ VÝSLEDKU NATO POMÁHÁ V LIBII KTERÉHO KDYSI V USA PROFANOVALI JE VÁLKA HLEDAJÍ KADAFÍHO ALE USA DOBŘE VÍ KDE JE A PROTO JE NASEZENO NATO A TO DĚLÁ TU ŠPINAVOU PRÁCI. JSEM ZVĚDAV JESTLI BY NÁM ŠLO NATO A USA NA POMOC PROTI VLÁDĚ KTEROU BYCHOM SVRHLI NÁSILÍM. NAFTA JE NAFTA A O NÍ JDE. KDO ŘIKÁ NAŠIM MRTVÝM S AFGANISTÁNU HRDINOVÉ TAK NEPŘEMÝŠLÝ PROTOŽE TO JSOU VŠECHNO GAUNEŘI KTŘÍ BOJUJÍ PRO PENÍZE TAKÉ JIM ŘÍKAJÍ ZELENÉ BARETY TAK PRO NĚ NETRUCHLÍME ASI JENOM VONDRA,ŘÍKÁM ŠKODA KSŽDÉ KULKY KTERÁ PADNE VEDLE.Z VÁLEK MAJÍ URČITÉ FIRNY ZISKY A K TOMU SE PŘIŽIVÝ POLITICI TŘEBA P.PARKANOVÁ O KTERÉ SE JEN ŠEPTÁ ŽE UMOŽNILA VŠECHNY ZLODĚJNY KTERÉ BYLY ZA JEJÍHO KRALOVÁNÍ.NA ZÁVĚR ŘÍKÁM PLNĚ ODPOVĚDNĚ ŽE TO CHCE JEDINĚ NÁSILÍ A POTOM ZAČÍT ZNOVA SAMOZŘEJMĚ SE VYHNOUT ŽROUTŮM Z EU.

255199

16.10.2011 9:20

chyba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

chyba byla v roce 1989,při pořádné jakoby revoluci měly být všichni vládnoucí komunisti postaveni ke zdi i z rodinami a zastřeleni,každá jiná vláda by se bála a tak okatě by nerozkrádala,
už jedině tvrdé násilí toto možná zachrání

255263

24.10.2011 9:45

DALŠÍ VYKOŘISŤOVATELSKÉ TÝMY

tučňák 85.?.?.?

Není to jen vládní garnitura co se napakovala. Představte si. že od roku 1993 přibyla k České pojišťovně další a to Kooperativa. Obě participují na pojištění zaměstnavatelú při úrazech či chorobách z povolání. Těmto lidem, kteří jsou vyřezeni z prac. poměru z těchto důvodů náleží renta, tj. odškodnění. Z vypočítané renty Vám,pokud neseženete práci, automaticky strhávají min. mzdu nebo kdo sehnal a pak ztratil práci,strhávají dosaženou mzdu.Lidí co odešlo z po r. 1993 z těžkého průmyslu bylo mraky,a tak zapracovali lobbisté a tak to dopadlo. Jedná se hl. o dělnické profese a po vyřazení ani pes po nich neštěkne,jsou roztroušení.A teď by to chtělo zpočítat o kolik jsou okrádáni měsíc co měsíc, rok co rok. Takoví policisté dostanou výslužné-nevím proč-a můžou si přivydělat kam chtějí a kolik chtějí a jsou zdraví. Rentisté můžou být akorát zaměstnání,ne na IČO či ŽL a jsou potencionální marodéři, tak je málokdo chce.

255827

Příspěvků: 71

05.10. 00:30 Kodyžak  Defenestrace
05.10. 02:36  RE: Defenestrace
05.10. 10:43  RE: Defenestrace
05.10. 11:33 meloun  RE: Defenestrace
07.10. 07:07  RE: Defenestrace
13.10. 13:40 smisek59  RE: Defenestrace
05.10. 02:16 Wesley  Cesky stat je v rozkladu
05.10. 16:08 fohat  RE: Cesky stat je v rozkladu
05.10. 17:48 rataj  RE: Cesky stat je v rozkladu
06.10. 19:28 fohat  RE: Cesky stat je v rozkladu
08.10. 01:30 Big sister  Addiction
09.10. 09:04 fohat  RE: Addiction
05.10. 05:32 aserdan  Protektorát
05.10. 07:59  RE: Protektorát
05.10. 11:52 zyx  RE: Protektorát
05.10. 23:40 Big sister  RE: Protektorát
08.10. 13:04 Lin  RE: Protektorát
09.10. 04:54 .p.  RE: Protektorát
05.10. 08:33 abc  RE: Protektorát
14.10. 18:36 zilvar z chudobince  RE: Protektorát
05.10. 11:08 L.C.  RE: Protektorát
05.10. 19:51 Wesley  RE: Protektorát
05.10. 21:12 ikke  RE: Protektorát
06.10. 05:28 Wesley  RE: Protektorát
06.10. 12:20 hc  RE: Protektorát
07.10. 07:44  RE: Protektorát
09.10. 04:55 p.  RE: Protektorát
07.10. 22:14 ikke  RE: Protektorát
07.10. 23:28 baba_Blažková  RE: Protektorát
08.10. 12:07 Emil XX  Váš příměr má jednu podstatnou vadu - tu smlouvu měl jen NĚKDO
08.10. 19:04  RE: Váš příměr má jednu podstatnou vadu - tu smlouvu měl jen NĚKDO
08.10. 20:51 steve  RE: Váš příměr má jednu podstatnou vadu - tu smlouvu měl jen NĚKDO
05.10. 22:30 rataj  RE: Protektorát
07.10. 21:53 ikke  RE: Protektorát
08.10. 13:21 rataj  RE: Protektorát
08.10. 18:48 ikke  RE: Protektorát
07.10. 07:22 p.  RE: Protektorát
08.10. 08:20 aserdan  RE: Protektorát
05.10. 07:56  denne
05.10. 09:45  RE: denne
05.10. 10:05 JPG  RE: denne
06.10. 12:45 L.C.  RE: denne
05.10. 09:05 Nedravec  :-)))
05.10. 11:26 brisk  poulicni party
05.10. 11:28 meloun  chudáčci
05.10. 13:09 kolokol  RE: chudáčci
06.10. 04:34 Satanist  RE: chudáčci
05.10. 13:42 Umřeme hlady  Je mi z nich špatně
05.10. 19:05 fohat  RE: Je mi z nich špatně
05.10. 22:03  RE: Je mi z nich špatně
05.10. 14:29 Michallll  Ztráta hodnot a klinická smrt morálky
05.10. 19:05 karel4u  RE: Ztráta hodnot a klinická smrt morálky
05.10. 19:29 karel4u  RE: Ztráta hodnot a klinická smrt morálky
06.10. 12:22 quido2  RE: Ztráta hodnot a klinická smrt morálky
05.10. 17:00  Volebni kampan
06.10. 11:22 Mikelo  volby každý den
06.10. 12:56 antisionista  Popravčí četa
07.10. 00:14 Roman  Vzpomínka...
09.10. 15:43 ikke  RE: Vzpomínka...
07.10. 03:30 marie dubanova  Kdo krade nejvíc??
08.10. 01:35 čochtan  Co jsme si zvolili, to máme!
08.10. 12:02  Přemysl Sobotka?
09.10. 22:02 Wesley  RE: Přemysl Sobotka?
08.10. 15:35  To se to Bakalovi z přihraného OKD
09.10. 15:27 P.P.  Tak je všechny nechte sbalit,
10.10. 10:29 PATOCKA  DEGENEROVANY NAROD ZBABELCU
10.10. 22:23 ikke  RE: DEGENEROVANY NAROD ZBABELCU
12.10. 16:39  RE: DEGENEROVANY NAROD ZBABELCU
15.10. 09:22 MIREK DUŠÍN  UŽ TOHO BYLO DOST
16.10. 09:20  chyba
24.10. 09:45 tučňák  DALŠÍ VYKOŘISŤOVATELSKÉ TÝMY

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 1

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 5

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,46 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,30 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
15,91 Kč
Švýcarský frank
23,67 Kč
100 japonských jenů
21,78 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,68 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 587,57 Kč
1 unce stříbra
428,56 Kč
Bitcoin
233 958,75 Kč

Poslední aktualizace: 23.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 278