Diskuze k článku

Proberme se, Švejkové!

Příspěvků 102

27.9.2011 1:44

Vitejte do Cech ( pardon do Ameriky)

ivan_fojta 64.?.?.?

Jak je ten svet podobny, ja se jen divim. Myslim, ze se vse pohybuje pod ekonomickymi zakony, ktere vlady nejsou schopny lehce kontrolovat humalne prijatelnymi prostredky, "VITEJTE DO AMERIKY???". Cimz vetsi prosperita tim vetsi problemy, a tak jsou mozne jen dve odpovedi

1) uplna integrace spolecnosti

2) dvou tridni model: oligarchie - luza ?

253992

27.9.2011 14:19

RE: Vitejte do Cech ( pardon do Ameriky)

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 253992

inu chce to číst občas o politickém dění z různých pramenů, i třeba historických, tam se dá někdy pochopit třeba právní systém, jako je to zvykové právo (precedens) v Británii či USA, kde člověka klidně odsoudí podle 200 let starého výnosu soudu [smích]
a hlavně o tom psát, mimochodem ptám se pana vydavatele, jak je placený ten banner? podle počtu kliknutí? vím, že někde to tak je či bývalo, takže klidně budu na něj klikat [smích] )

254020

27.9.2011 2:00

Těším se na další článek

Z. Kohák 46.?.?.?

Váš článek je shrnutím banálních frází, kterými se celkem běžně popisuje stav dnešní společnosti. Nesdělil jste nic nového, ani původního. Pointa Vašeho sdělení spočívá ve výzvě k občanské neposlušnosti, což je hloupé a nezralé. Nicméně každý by měl začít u sebe; první krok spočívá v tom, že si pojmenuje situaci. To jste učinil a já se proto upřímně těším na Váš další článek. Z.K.

253993

27.9.2011 13:58

RE: Těším se na další článek

Venan 92.?.?.?

Reakce na 253993

Kohák. Které etnikum, mně tohle jméno připomíná?
Není to, to podivné etnikum, kterému tenhle stav světa nejlépe vyhovuje a které z tohoto stavu, nejvíc těží?
Nedivím se zdepřítomnému Kohákovi, že je podle něho, velmi nezralé a hloupé, když se objeví snaha, tenhle stav změnit a vládnout si ve své zemi, bez těhle podivných českých "občanů".

254018

27.9.2011 18:17

RE: Těším se na další článek

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 254018

Jsem rad, ze jste toho kohaka (kohna) setrel takze to nemusim delat sam. Pan Pantucek, Zbysek (jak se v Cesku spravne pise) je vzorovy obcan a hrdina. Klobouk dolu a vice Pantucku Cesku!

254028

28.9.2011 8:44

RE: Těším se na další článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 254028

Kohak ma pravdu, v clanku neni nic, co bychom nevedeli.O zadnem setreni nemuze byt rec.Pantucek je stejny divadelnik jako kdysi byla cela ta chytrolinska parta divadelnich komiku kolem opilce-kulisaka Havla.

254080

28.9.2011 19:24

RE: Těším se na další článek

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 254080

Nu a jak vy si predstavujete projev nesouhlasu? Souhlasem? Nemyslite, ze to by bylo trochu prekombinovane. Kohak kritizuje dost nevybiravym zpusobem Pantucka za dobry cin projevu vzdoru a to me tak trochu, eh... dojalo.

Proc Kohak povazuje "obcanskou neposlusnost" za "nezralou" mi uz vubec nedochazi. Povazuji kazdy aktivni cin odporu za vyraz vlastenectvi a hodny pochvaly. Falesna autorita moci je tim drakem co nam pije krev, ne?! Nikdy bych nelitoval zadne rany ji zasazene, byt i spatne mirene. Kdyz se kaci les litaji trisky rika stara moudrost.

254121

29.9.2011 23:04

RE: Těším se na další článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 254121

Co si pod pojmem obcanska neposlusnost jako predstavujete?Molotov, dlazebni kostky, kalasnikovy nebo stavka rizena partou dobre placenych hereckych kolaborantu?Muj projev nesouhlasu v tento okamzik nema zadny vyznam, protoze cas vubec nedozral a navic, vzdy se o osudu v kotlince rozhodovalo jinde a bude tomu tak i nadale.Nenamlouvejte si, ze Cesi dokazou neco zvladnout sami.

254169

29.9.2011 23:46

RE: Těším se na další článek

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 254169

Ta poznamka o "obcanske neposlusnosti" byla kohakova, ne moje.

Takze, jak rikate - vlastne se nam vse libi jak to je; budme radi ze jsme na tomto prekrasnem a temer dokonalem svete. Vlastne i tenhle muj pripis je zbytecnej. Neni uz vic o cem mluvit. Vy musite bejt stastnej clovek. Zavidim vam vasi lenost myslet.

254173

27.9.2011 20:59

RE: Těším se na další článek

Zpantoch 93.?.?.?

Reakce na 253993

Děkuji a Váš názor respektuji, i když s ním nesouhlasím. Tomu se říká diskuse a to je oč tu běží. [smích] Pantůček.

254033

27.9.2011 2:01

Taky to tak vidim !

Satanist 50.?.?.?

Materialu napriklad dratu do betonu je dnes vsude dost a narezat ho na tu spravnou dylku aby se vsem tem uchrochtanejm kvicakum kteri narodu jen skodili a dodnes skodi vybouchal hezky u koryt aby na to hodne dlouho vzpominali poradne krupon az by jim z nozder chcala krev jak na jatkach by nemel bejt pro narod kterymu bylo lhano a velice ublizovano az tak velkej problem! Bylo by to pro obcany v ceskym krateru aby se to tam zmenilo k lepsimu rozhodne prijatelnejsi reseni nez tenkrat to zvoneni klicema. [naštvaný]

253994

27.9.2011 5:20

Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 253994

Článek pana Pantůčka lze podepsat, ale je nutné konkretizovat,kdo a za co je v současném neblahém stavu odpovědný. Prohlášení typu,
"Vládnou nám zločinci, kmotři, opravdoví vykořisťovatelé non plus ultra, bez vizí, programů a hlavně bez vůle cokoli měnit, dokud budeme mlčet.", je sice pěkné,ale stálo by za to,přesněji vymezit ty "zločince a kmotry" a také přesně jejich skutky popsat!
Zcela jistě je nutná změna, ale nějaká další "revoluce" je chybný krok, protože se opět do čela budou etablovat podobní lidé jako doposud.Je to velký problém, jak do politiky a vedení státu dostat "slušné" a schopné občany a odborníky. Je jednoduché něco zbořit, ale je nutné vědět, co potom. A zde si právě nejsem jist, že úplně přesně víme, jak má vypadat společnost po nutných změnách.Kde je dnes na světě "slušný" systém vládnutí, který bychom mohli beze zbytku akceptovat, jako ten optimální?
Ke změnám musí dojít celosvětově, kdy bude nutné opustit model ustavičného růstu a konzumu nad všechny meze.Nevím,jak přesně nazvat současnou podobu "ekonomiky" bez řádu,už ani termín kapitalismus není vhodný, protože postrádá vnitřní logiku.
Třeba pouze připomenu "fantóm" světového zadlužování! Komu jsou všichni dlužni a jak je možné, že najednou jsou skoro všechny státy zadluženy a jejich dluhy dosahují míry, kdy nejdou uhradit, včetně USA!
Těch příčin je více a musíme asi také začít každý u sebe a přestat systémově podporovat "nemocnou" společnost,jejíž neduhy jsou dobře známy.
Možná, že ještě nenastal ten pravý čas na změny, vřed také musí nejdříve "dozrát", než praskne, hnis se vyleje a dojde k vyčistění a uzdravení.

253995

27.9.2011 8:08

RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!

treerat 194.?.?.?

Reakce na 253995

Ano, taky si myslím, že nějaká "revoluce", alespoň zatím, je chybný krok. Už jen proto, že by nestačilo svrhnout vládu či parlament. Je to systémová chyba. A nakažení nejsou jen ministři a poslanci, ale i soudci, státní zástupci, policisté...
Další věc je, že silová revoluce je právě to, na co ti nahoře čekají. Mnoha lidem to asi připadá nemožné, ale nedivil bych se, kdyby se v reakci na takovou revoluci objevila taková bratrská pomoc jako v Lybii. Tedy: vybombardovat infrastrukturu a vůbec kdeco, a pak, až bude vše napadrť, poslat sem revolucionáře z Al Kajdy, z Kosova, SAS, či jiné "mírotvůrce".
Měnit věci je dozajista třeba, ale ne silou. Věci jsou v pohybu, a věřím, že brzy nadejde čas i na tu systémovou změnu. Jen je třeba být ještě chvíli trpělivý. Neztrácet víru. Jak se říká, na každé prase už se někde vaří voda. A nyní by měla být uvařena i na ty, která (kteří) si mysleli, že jsou nesmrtelní. Jistě to nebude snadné, ale změny k lepšímu přijdou...

254000

27.9.2011 8:43

RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 254000

Ti kterejm bylo tak dlouho ublizovano, ze museli trit bidu s nouzi se poucili a mstili by se za to. Tentokrat by to jelo jako lavina ve vsech statech cely vychodni Europy protoze jak by to nekde zaclo tak by se pridavali i dalsi. Vono totiz i tam cim dal tim vic nasranejsi lidi tez pamatujou lepsi casy a to by padali i kebule s modrejma helmama kdyz by do vyrovnavani ouctu kvicaci zacali strkat nozdry!

254003

27.9.2011 19:01

RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!

Spřízněná duše 96.?.?.?

Reakce na 254000

>Měnit věci je dozajista třeba, ale ne silou. Věci jsou v
>pohybu, a věřím, že brzy nadejde čas i na tu systémovou
>změnu. Jen je třeba být ještě chvíli trpělivý. Neztrácet
>víru. Jak se říká, na každé prase už se někde vaří
>voda. A nyní by měla být uvařena i na ty, která (kteří) si
>mysleli, že jsou nesmrtelní. Jistě to nebude snadné, ale
>změny k lepšímu přijdou...
Věci se dají do pohybu brzy a samy? Jak? To myslíte prostě čekat, až to vyhnije jinde a celý systém zkolabuje? Tak nějak, jako když to vzdal Gorbačov a odevzdal dobrovolně moc do rukou kapitalismu? To se ale můžeme načekat!!! Nicméně, je to ta nejpohodlnější cesta. Nevěřte, že tito mocipáni jsou jako Gorbačov a něco pustí dobrovolně, navíc mají ty nejmodernější zbraně a metody. Bez násilí žádná změna v současnosti nejde provést. A navíc, pokud se to nepodělá (nenastane revoluce) všude najednou, v jednotlivých regionech (zemích) si s tím (zatím) NATO, USA a jejich nohsledi pomocí bomb v podobě bratrské pomoci, v rámci zachování "lidských práv", "humanity" atp., poradí. Ale souhlasím, že to nakonec shnije samo. Současný systém je schopen zlikvidovat časem sám sebe. To se ale můžeme načekat!!! A vůbec nikde není zaručeno, že změny musí vést k lepšímu.

254030

27.9.2011 23:39

RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 254000

Souhlasím s trpělivostí, ale jen do nejbližší demonstrace ProAlt/odborů. První úkol je roztrhat mafiánské kontakty, do vládních pozic delegovat co nejméně komunikujících expertů s kvalifikací nulových vládních a stoprocentních profesních zkušeností podložených nejvyšším vzděláním bez ohledu na partaj. mafiáni musí žít v trvalé nejistotě, svobodní občané naopak v trvalé přiměřené jistotě (všeho moc škodí). Mám v šuplíku ekonomické návrhy, které by vedly "jen" k odstavení zlodějů a darmošlapů od koryt a ostatním by přinesly nový smysl přičinlivé existence s odměnou za poctivost a přínosnost. Toho se mafiánští zmetci bojí jako čert kříže. Do té doby je nutné pracovat mezi policisty a vojáky a chránit je před zneužitím zločinnou mocí.

254048

28.9.2011 11:54

s tím se dá jen souhlasit

r.m. 94.?.?.?

Reakce na 254048

ale zatím to vypadá jen na to, že Češi v uniformách mlátí obuškama a pouštějí psy na jiné Čechy jako před listopadem 1989.
Když ale pozoruji to tupé stádo v plastikovém černém brnění, jak s chutí a vervou buší do občanů, kteří jim to brnění i obušky zaplatili, nevypadá taková práce moc efektivně zatím pane anonymí pisateli.
[velký smích]

254095

27.9.2011 10:26

RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!

majkl 90.?.?.?

Reakce na 253995

Tento systém je pokojnou cestou nereformovatelný, protože by jej museli reformovat právě ti, kteří z něj těží.

- Zrušit 90% zákonů a ponechat jen nejzákladnější kodexy.
- Jako zákonodárný sbor ponechat pouze senát se současným volebním systémem a přímo voleného prezidenta s právem veta.
- Zrušit financování politických stran ze státního rozpočtu.
- Zrušit 90% všech státních úřadů a delegovat pravomoci na jednotlivé obce se zástupci volenými většinovým systémem od hejtmanů přes starosty, zastupitele, policejní náčelníky, státní zástupce až po soudce, všichni s omezenou délkou mandátu, ale bez omezení jejich počtu.
- Omezit všeobecné volební právo jen na plátce daní.
- Zavést „Zlatý standard“ aby byla garantována trvalá hodnota peněz.
- Minimalizovat přerozdělování peněz státem jen na nejnutnější, pro fungování státu nevyhnutelné, zrušit všechny dotace, granty, fondy ap.
- Ponechat pouze jednu daň, buď daň z příjmu, s tím, že státní zaměstnanci by ji neplatili, nebo DPH, spotřební daně použít výhradně na konkrétní účely (z alkoholu a tabáku výhradně do zdravotnictví, s tím, že povinné zdravotní pojištění by se mohlo zrušit, z pohonných hmot výhradně na údržbu dopravní infrastruktury za současného zrušení dálničních známek a mýta).
- Zavést placení firemních daní nikoliv podle sídla ředitelství, ale příslušným obcím podle místa vzniku zdanitelného plnění.
- Důchodovou daň použít výhradně na důchody s garantovanou minimální výší.
- Umožnit občanům se legálně a účinně bránit proti násilníkům a zlodějům jakýmkoliv způsobem vč. střelných zbraní.

254008

27.9.2011 16:44

RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 254008

>Tento systém je pokojnou cestou nereformovatelný, protože by jej museli reformovat právě ti, kteří z něj těží.
Souhlas, tento system je pokojnou cestou nereformovatelny. Kdyz uz i Cikan verejne vystoupi s prohlasenim "20 roku nas rozmazlujete a toto je vysledek", tak i posledniho musi trknout, ze uz te pravdo-lasky a humanitarni demokracie bylo dost.

>- Zavést „Zlatý standard“ aby byla garantována trvalá hodnota peněz.
Za cenu, ze by zivotni uroven klesla asi 10x oproti soucasnemu stavu by to snad slo, ale nedokazu si to predstavit po dobrem, lidi nejsou tak uvedomeli. Cili opet jako vyse, pokojnou cestou to zas nepujde.

--
Zbytek je navrat do obdobi 1948-1989 akorat v novym kozichu. Ja bych si jeste prihral blbou polivcicku a rek bych vyhazet 50% statnich zamestnancu at se jdou starat sami o sebe!! (a aby bylo o 50% vice platcu dani a mohli se vubec konat ty volby). [smích] [mrknutí jedním okem] [vyplazený jazyk]

254025

28.9.2011 6:14

RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!

p. 125.?.?.?

Reakce na 254025

...vzdycky to vsechno skonci podvodem , komunisti slibovali socialismus , podvod ...bojovnici proti komunismu disidenti Havlopravdolaskavci a jejich podrztaskove , zaprisahli bojovnici proti komunismu a komunistum...dosazuji komunisty dnes vsude kde jeste nejsou!!!...napr na misto reditele C.T. !!!!....

254064

28.9.2011 17:20

RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!

ermite 217.?.?.?

Reakce na 254008

>Omezit všeobecné volební právo jen na plátce daní.

Hmmm zajimavé. Takže třeba studenti, důchodci, nedobrovolně nezaměstnaní jsou jakožto neplatiči daní podle vás asi něco jako nesvéprávná lůza a přítěž společnosti a nemají co mluvit do jejího fungování? Zato třeba rentiér který bez vlastního přičinění zdědí jmění a celý život velice "odpovědně" nehne ani prstem proto aby byl svět lepší,je ten správný a moudrý občan který je hoden jít k volbám.Chápu to správně? To pak chybí už jen pravidlo že každý má tolik hlasů kolik daní odvede. To by teprve nastal "ráj" na zemi.

Změna společnosti násilím vždy vedla jen k další nespravedlnosti a diktatůře.Docela sice chápu že mnoho lidí by nejradši vidělo nekteré politiky viset na kandelábru ale to není řešení.Myslím že pokud velice rychle, dostatečný počet (nadkritické množství) lidí nepochopí, že změna je možná i nenásilně a to velmi jednoduše tak dojde zase jenom k dalšímu kolapsu civilizace a to nejspíš tomu nejkrutějšímu a nejkrvavějšímu v dějinách. Třeba ta hrstka co to přežije začne jinak. Ještě ale pořád je šance na jiný vývoj i když je stále menší.

254116

27.9.2011 13:00

RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 253995

Přesně jak napsal Dobroděj, plný souhlas.

Nestačí mluvit obecně a neurčitě, protože to je právě to tolik připomínané podléhání GENERALIZACI (zevšeobecňování), které tak vyhovuje Vyvoleným Voldemortům a jejich poskokům (lokajům), jako jsou určití konkrétní lidé v politice, médiích, byznysu, církvích atd. atd. atd.

Zároveň je třeba myslet na to, že ani v politice ani jinde nelze házet všechny lidi do jednoho pytle a naopak je třeba (na faktech, konkrétních výrocích a činech) pečlivě ROZLIŠOVAT kdo za koho kope a PROČ, a TY, kteří bojují za zájmy běžných občanů (při volbách i jindy) nahlas a aktivně PODPOŘIT. Nenechat se jako v případě HOPky09 a VV zblbnout líbivými slogany pokrytců a pokud se chyba volbou těchto stran stala, již NIKDY ji neopakovat.

Jak již napsali jiní zvědavci, tzv. E/elity potřebují plebs nevědomý, rozhádaný, ve zmatku, depresi a zahořklosti, protože takový občan se na nic kromě nadávání a kňučení nezmůže a paradoxně pomáhá zmatek a pasivitu dále šířit...[smích]


NAOPAK, problémy je třeba přesně pojmenovávat, jména a činy konkrétních voldemortích poskoků bez podléhání sebelítosti zveřejňovat a s nadhledem diskutovat a v žádném případě se nenechat zatlačit do pozice uječené, zmatené (a následně také často zbytečně arogantní) a o to více bezbrannější ovečky.

A Peace se všemi,

jansmith[smích]

254015

27.9.2011 22:54

RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!

pavelh14 213.?.?.?

Reakce na 253995

Udělat a vyhrát revoluci je těžké, ale ještě těžší je vědět co potom. Vždy po každé revoluci se k pádlu dostali opět ti samí a výsledek je zde - krize dekadence společnosti. Ostatně už se tím ani netají, http://www.novinky.cz/ekonomika/245823-svetu-vladne-goldman-sachs-miluji-krize-sokoval-bbc-investor.html tak jim ovčané podlehli!

Pokud již nechceme, aby to tentokrát dopadlo stejně jako v historii vždy, měli bychom si konečně uvědomit, kde je stoletý skrytý problém (vir v systému).
Nelze to tu rozepisovat vše, neboť je to obsáhlé sdělení, ale kdo přeci jen chce znát ten vir a dokonce i navrhované řešení jak tento vir v systému odstranit, pak se jistě rád začte zde a začne o tom opravdu přemýšlet: www.ekonomickareforma.cz/pdf/reforma.pdf

254044

28.9.2011 6:24

RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!

p. 125.?.?.?

Reakce na 254044

...miluji krize ,protoze z nich pochazi valky a chamtivci se pakuji na lidskem utrpeni...!!!

254066

27.9.2011 7:08

hapruje to vsude

r.k. 188.?.?.?

Pane Pantucku, zkuste nekdy vejit (nemam na mysli na furt) od intelektualskych serveru a knih mezi prostej lid kterej ma z 80% prumerne IQ, poznejte jak mysli, po cem touzi, z ceho ma strach, co proziva, atd. a pak pochopite proc je "demokracie" tam kde je..
Krasne vystihuje debilitu mysleni soucasneho ovcanstva napr. prof. Jan Keller, namatkou
http://www.youtube.com/watch?v=1Ae8LTFv6oc&t=1m42s
[cool]
p.s. na toho Havla se uz vykaslete, jo je to tezky, ja vim

253998

27.9.2011 8:24

RE: hapruje to vsude

Saša 74.?.?.?

Reakce na 253998

> prostej lid kterej ma z 80%
>prumerne IQ, poznejte jak mysli, po cem touzi, z ceho ma strach,
>co proziva, atd. a pak pochopite proc je "demokracie" tam kde
>je..

Průměrné IQ je 100, což znamená, že každý druhý má méně..

>Krasne vystihuje debilitu mysleni soucasneho ovcanstva napr.
>prof. Jan Keller, namatkou

>http://www.youtube.com/watch?v=1Ae8LTFv6oc&t=1m42s

Ten Keller má pravdu, naše představy a myšlení je optimistické, každý řekne, že patří ke "střední vrstvě", mnozí se cítí dokonce bohatí a přitom mají auto na dluh nebo ještě hůř na leasing. [velký smích]
V zásadě je dobře, že všichni máme dobrý pocit, je to štěstí, [chechtot] realita je však jinde a může to být štěstí nevědomosti.

254002

27.9.2011 7:56

Souhlasím s Dobrodějem,

Jéňa 90.?.?.?

obvykle se k tzv.nemastným článkům nevyjadřuji,ale z tohoto mám dojem,že je spíše primitivní provokací,ala 89 rok,než povzbudit čtenáře.Kdyby autor alespoň nazval ony zloduchy sionistickými agenty,prosím,a že se někdo nudil a vyvolal krizi. . .Začínám mít pocit,že se se zvědavcem něco děje,už s Adamem Bartošem to bylo podezřelé. . .,ale je to pouze můj pocit,zatím.

253999

27.9.2011 8:11

Zajímavost

Jarmila 88.?.?.?

Kdo ještě neviděl pracovní smlouvu exředitele Sazky Hušáka, která koluje v mnoha podobách na mnoha webech, nechť se taky pokochá:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/fotogalerie/2...

To nejsou manažeři, to jsou novodobí moderní lupiči, kteří moderně, sofistikovaně kradou prostředky nás všech.(Kam se na ně hrabou Rómové). Komunisti v minulosti vedle nich vypadali jako počestní tatíci, kteří se báli zpronevěřit i jen tisícovku z fondu FKSP.

254001

28.9.2011 6:22

RE: Zajímavost

P. 125.?.?.?

Reakce na 254001

..TO NENI SMLOUVA TO POVOLENI RABOVAT , KRAST A LOUPIT....

254065

27.9.2011 9:36

Chce to víc známých osobností

Duanitta 62.?.?.?

Chtělo by to víc známých osobností..

(jinak budeme pořád označováni za lůzu)

254004

28.9.2011 8:50

RE: Chce to víc známých osobností

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 254004

Dekuji pekne, nechci.Listopad 89 zpiskaly velmi zname osobnosti, jednou to stacilo.

254081

29.9.2011 13:31

RE: Chce to víc známých osobností

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254004

(Omezte prosím počet příspěvků a vynechte hodnocení ostatních přispěvatelů. Děkuji – moderátor.)

>Chtělo by to víc známých osobností..
>(jinak budeme pořád označováni za lůzu)
takže:

2) známá osobnost neznamená nutně kvalitní osobnost! známý (resp. celebrita) může být i totální debil... člověk co je šokujícím způsobem nenormální, provokativní, například dost dekadentní umělec, nebo od hlavy k patě potetovaný šílenec. známou osobností je třeba i misska, která v životě neudělala nic, pouze díky "přírodě" dobře narostla. podobně u zpěváků a herců - často žádná osobní zásluha. tedy žádná záruka kvality.
známými dělají vybrané lidi média. a těm bych nevěřil ani co by se za nehet vešlo. udělají hrdinu i z vraha, a naopak z poctivého chlapa udělají úplatkáře a sexuálního útočníka. médiím se nedá věřit prakticky nic.

254147

27.9.2011 9:40

AŽ TAK SNADNĚ

Radek 30yearsold 193.?.?.?

Prvně, žádná revolta tento systém neohrozí. Za nitky netahá ta banda vlastizrádců, ale elity, ke kterým se žádný prvomájový průvod nedostane.
Mluvíte o mafii, tak té dokáže konkurovat zase jenom mafie...lidí, kteří jsou schopni popsat mechanizmus destrukce společnosti, přez vyší moc, s pochopení, že linčování cikánů řeší problém lokality (a jeví se jako jediný možný) neřeší však problém celé společnosti.
Soudruzi z Judee nám připravili scénář, nyní se jej snží natáhnout co nejdéle a mezi tím aplikovat nový. Budete se divit .. ale z modro-oranžovo-zeleno-barevné manipulace skočíme na další .. absolutně tupě a dle scénáře .. nedělejme si hrdinské představy ..
Radek 30years old

254005

27.9.2011 23:42

Elity to nemají tak jednoduché

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 254005

Už jsem tady o tom psal, ale mohu se trochu opakovat.Tady v našem českém veselém "nočníku" se ví o každém všechno.
Třeba takový pan Bakala bude mít problém vylézt bez ochranky na ulici, třeba kvůli kauze cca 40 000 bytů, původně v majetku OKD, na kterých chce na úkor starých penzistů, horníků , vydělávat. Neznám kauzu přesně, ale je zde jasná machinace, kdy Bakala původně slíbil, že byty odprodá za "slušnou" kupní cenu rozumnou pro oba subjekty a náhle se byty prodávat nebudou, nájemné stoupne a pan Bakala se bude kapsovat! Myslím, že tady právě "elita" , Bakala šlápl do pěkně smrdutého ho@vna a už teď má a bude mít problémy!
Majetek a moc elit je pouze tehdy v bezpečí, když bude existovat ve společnosti alespoň nějaká politická rovnováha!
Pokud dojde ke globálnímu ekonomickému propadu, mají to "elity" hodně nahnuté a spočítané a před "hněvem" ulice těžko někam utečou! S "ulicí" se nežertuje! Vypuštěný džin z láhve násilí, lynče a odplaty se těžko nechá nějak "řídit"!Lidé přestanou mít co ztratit a takový stav je nezvladatelný! Myslím, že násilnosti v Británii jsou jasným příkladem, i když tam o úplně sociální bouře nešlo. Rabovali a zapalovali i mladí lidé z dobrých rodin,kterým se už ze současné politiky také dělá špatně, která je založena na lžích, zlodějnách a bezbřehé korupci. Mladí lidé jsou impulzivní a potom ničí na co přijdou, je to podvědomá revolta proti systému, vzpoura proti nespravedlnosti a nemožnosti dojít k nápravě společnosti pokojnou , politickou cestou! Jde o nebezpečný vývoj společnosti k násilí, který podle mého názoru bude pokračovat,protože se nekoná nějaká forma dialogu, kdy by si mocní alespoň vyslechli, jaké problémy má 90% občanů a hledali řašení! A tak máme vysokou nezaměstnanost a kriminalitu, bezdomovectví,žebráci v ulicích Prahy, kam se podíváte a mocní si honí ego, jak ty "socky" ještě dostanou dolů, vezmou jim i základní sociální dávky v hmotné nouzi a vůbec se nestarají, co budou lidé bez alespoň minimálního příjmu dělat. A nastává kolotoč nárůstu krádeží a kriminality, kdy opět daňový poplatník zapláče! Měsíčně stojí jeden člověk zavřený do basy,přibližně cca 28 000 Kč. Pokud chytnu cikána jak krade a dostane trest za krádež třeba 10 měsíců, tak jsem zároveň potrestal daňového poplatníka sumou cca 300 000 Kč, když počítám i práci policie, státního zástupce a soudce a to jsem ještě hodně z levného kraje! Kdo zná tyhle souvislosti, tak ví, že je daleko levnější "cikány" zaplatit a dát jim vyšší dávky, než je za zlodějny kriminalizovat a zavírat, protože to je pro společnost paradoxně několikonásobně dražší!
Právě všechny tyto souvislosti by si mocní tohoto světa měli začít urychleně uvědomovat a začít s nějakou formou řešení, než bude pozdě! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

254049

27.9.2011 10:04

Souhlasím

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 78.?.?.?

s Vámi, že jednotného národa se naši mocipáni opravdu bojí. Jenomže právě s tím má náš národ velký problém nejen v současnosti. Jsme nejednotni i třeba v hodnocení současného a minulého režimu, i vysoce inteligentní a vzdělaní lidé minulý režim stále absolutně zatracují a současný zase absolutně glorifikují. Ale především vládnoucí garnitura dělá vše pro to, aby národ rozdělila, rozeštvala - což se jí vzhledem k ovládnutí sdělovacích prostředků daří. Sem řadím i sociální nepokoje na severu Čech. Nebo např. jak často vláda zdůrazňovala, jak mnoho zatěžují rozpočet důchodci (i když si odpracovali a zaplatili své - za bývalého režimu to ani jinak nešlo). Až mi to připadalo tak nenávistné, že by byl jen krůček k vyhlášení "...hrr na ně". A také se jim povedlo zasít do našich myslí strach, strach o práci, strach z budoucnosti, strach o zdraví (tedy naše upadající zdravotnictví), strach o existenci (tedy nevymahatelnost práva pro obyčejné občany). Tento strach a naprostá absence sociálních jistot nás drtí. Teprve až nebudeme mít opravdu co ztratit, pak možná...- jak se ta historie pořád opakuje, nemyslíte?

254006

27.9.2011 10:55

RE: Souhlasím

lesov 62.?.?.?

Reakce na 254006

Takže spolu s klasikem si můžeme říct že:
"Intelekt je nástroj, s jehož pomocí zjišťujeme, že nemá žádný smysl vůbec něco dělat." Gabriel Laub [mrknutí jedním okem]

254012

27.9.2011 22:50

RE: Souhlasím

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 254006

Historie se bohuzel stale opakuje do te doby, nez se z ni lidi pouci. 17.listopad je slusnymi lidmi uctivan kvuli brutalni tragedii z roku 1939, nikoliv kvuli trapnym udalostem z roku 1989, to si ji jenom ty hovada balici hovno do obalu od cokolady (v prekladu: pokojny prevod moci a majetku z jednech rukou do druhych za vseobecneho potlesku nic netusiciho stada) UKRADLI. O tom ze Zidovska media se svymi Germanskymi sabesgoyim tajtrliky budou glorifikovat pochopitelne pouze "hrdiny" tzv.Sametove revoluce (v prekladu: prevratu) neni pochyb, oni prece nemuzou Ceskymu narodu sdelit, co mu provedl Nemecky narod, Nemecky narod ublizoval pouze Zidum, jenom Zide maji pravo byti za obeti, jenom Zidi trpeli. Vysledkem je, ze kazdy zna povinne Holokoust, skoly delaji zajezdy do Auschwitz musea (nevim proc, snad to vedi ony, paklize to delaji dobrovolne), kazdej si poplace nad zakonem stanovenym poctem milionu zidovskych obeti, ale uz mene kdo z plebs vi, co se 17.11.1939 vazne stalo, a jaka hruza to opravdu byla ze by se museli hanbou propadnout srovnavat 17.11.1939 z titiz dnem o 50 let pozdej! "Byla valka", hotovo. Tak si tu historii zopakujem, nic jineho nezbyva, "bude valka", hotovo. [naštvaný]

254043

28.9.2011 8:56

RE: Souhlasím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 254043

Ale prosim vas, 17. listopad 1939 i 1989 byly zinscenovane tyjatry pro ceskeho pitomce, slusny clovek nemuze uctivat ani jeden z nich.

254082

28.9.2011 6:49

RE: Souhlasím

p. 125.?.?.?

Reakce na 254006

...fasismus je jen dalsi vyvojovy stupen imperialismu....a v nem hledaji se nepratele...lidu..tedy jen ti politicky nekorektni skudci jako duchodci , nemluvnata ,bili studenti , invalidni duchodci dale nekomuniste ,kteri ale nebyli zapojeni v Chartovni Mafii Havlova typu a s nedostatkem lasky a pathologicke chamtivosti k penezum..k moci a jinym vyhodam /a kteri se hlavne nemohou ucinne branit/, fasismus znamena biti a muceni provadena hyenami vseho druhu za kazdou cenu hledajici povyseni nad jine koryta s prilezitosti jak okrast sve blizni.... slibujici lzive cokoliv vzdy a vsude a nestitici se udelat podvody vseho druhu....za par mizernych minci nebo vyhod ....zkorumpovani a bez patere ponizeni sluhove a dramaticti podruhove arogantni k obycejnym lidem...obelhavajici sami sebe...moralni pederasti....ze spodiny ktera vyvre kdyz nadejde prilezitost.... nestitici se obelhat a oloupit cestne lidi....o to posledni co jeste zbyva......

254067

27.9.2011 10:27

pořád dokola

fohat 88.?.?.?

jde o upřímnost k sobě...kdo se dostane k situaci,kdy si pojmenuje svoje stíny a začne s nimi bojovat tím,že změní myšlení,tak prochází všude bez poskvrnky,nic se mu nestane.Tohle je JEJICH RANEC a s tím se po tělesné smrti musí rozsoudit sami....Bohužel,většinou ta upřímnost je bud na smrtelné posteli a to je pozdě,nebo při smrtelné chorobě...ovšem,většinou,jak říká fedkurát Katz...Ted knučíte,ale jak budete zpět na cimře,budete prevíti,jako předtím.Když chodím na trhy nakoupit ovoce a zeleninu,co je OPRAVDU K ŽRÁDLU,poznávám tam lidičky,co se sebou něco dělají a to je AVATGARDA těch,co nemají hlavu jen na čepici.

254009

27.9.2011 10:48

jen přístup k muzice

fohat 88.?.?.?

kdo je schopen poslechu této muziky,tak při hip hopu má fyzickou bolest....tak je na dobré cestě.http://www.youtube.com/watch?v=DsfAPrzkRpQ&feature=related

254011

27.9.2011 14:04

RE: jen přístup k muzice

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 254011

To je uzasna hudba. Mam v laske este aj meditative, relaxation, harmony, new age, goa a rozne etnicke tvorby. MEDWYN GOODALL, NIELS EJE, DEUTER, DAN GIBSON, OLIVER SHANTI, TERRY OLDFIELD su len zlomkom toho nakvalitnejsieho, co nam tato planeta dala.

Pierre Esteve a Stephane Picq vytvorili jednu z najlepsich ozvuceni pre PC hru Atlantis vobec.

http://tinyurl.com/3l7zq8k

http://tinyurl.com/3kbrgm4

http://tinyurl.com/3c7uh3v

http://tinyurl.com/3vyvhos

http://tinyurl.com/4y7o4wv

254019

27.9.2011 21:06

RE: jen přístup k muzice

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 254011

Robíte si srandu? Veď tá muzika z citovaného linku je maškaráda, chudobný playback. Tí ľudia vôbec nehrajú a ešte aj ten playback je presyntetizovaný a chudobný.

254034

27.9.2011 21:33

RE: jen přístup k muzice

fohat 85.?.?.?

Reakce na 254034

takže něco pro uši a ne pro oči.Pardon http://www.youtube.com/watch?v=P1ngcsx1Drs

254038

27.9.2011 11:03

Dobré ale naivní, článek i reakce

Bubeník 94.?.?.?

Vážení, jsme stádo, které ovládá ČT a noviny. Když si tohle nejsme schopni uvědomit a žereme vše, co nám servírují, máme v hlavách sečku. BAkala ovládá deník HN a vydavatelství, možná i ČT, Němci deník MFD. To není málo. Kdyby média ovládali Rusové, všichny by jsme řvali. TAkhle nikdo necekne, čte a souhlasí? Občas píši do Blistů, ale to je injekční jehla proti požáru. Opozice nemá noviny. Komunisté mají zatím své HaNo, my jen své blogy, Zvedavce, Osud,První zprávy,Vaše věc,BL? Outsidermedia, a to je vše. Jenže média ovládají poskoci mocných a to je velká přesila. To napsal dávno B.Čelovský o konci čs.tisku.

254014

27.9.2011 13:45

BLUD STOROCIA

Peptalkin 62.?.?.?

"Někdo mi říkal:,, Prosímtě za komunistů se stály fronty na banány a teď máš všude zboží plný regály, tak na co si stěžuješ?” To je svatá Pravda."


Je potrebne tuto demagogicky omielanu frasku dat konecne na poriadok!

- toho tovaru u nas za socializmu bolo malo nie kvoli tomu, ze komunisti ho tam nechceli dat, alebo nam ho inak upierat, ale kvoli tomu, ze vladari zapadnych krajin a toho sionistickeho spolcenia na nas uvalili rozne ekonomicke embarga, ktore to k nam jednoducho zakazovalo dovazat. Oni vedeli, ze tymto stylom boja budu hrat na city ludom u nas a ludia budu kvoli tomu na svoju vladu nadavat. Proste zahraniciu nasa vlada nevyhovovala, tak ju rozvratili tak, ze k nam zakazali vozit tovar. To len na ozrejmenie toho bludu, ktory sa teraz pouziva ako akysi argument proti byvalemu zriademu. Lenze prsty v tom maju zase ti, na ktorych sa nemoze ukazovat prstom.

254016

27.9.2011 21:45

RE: BLUD STOROCIA

jivo 81.?.?.?

Reakce na 254016

a co ostnaté dráty kolem hranic? taky ekonomické embargo?

254039

28.9.2011 19:01

RE: BLUD STOROCIA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 254039

Ty byly vysledkem podpory vzniku sionistickeho statu IsraHell ceskoslovenskymi komunisty.Dnes takovy plot stoji mezi Zidy a Palestinci a nikoho to nevzrusuje.
Mimochodem, po cele jizni hranici USA je take ostnaty drat.A obcas se tam strili ostrymi po lidech, casteji nez za doby Krale Sumavy.

254118

28.9.2011 1:22

RE: BLUD STOROCIA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254016

>tovaru u nas za socializmu bolo malo nie kvoli tomu, ze komunisti ho tam nechceli dat, alebo nam ho inak upierat, ale kvoli tomu, ze vladari zapadnych krajin a toho sionistickeho spolcenia na nas uvalili rozne ekonomicke embarga

větší nesmysl jsem snad nečetl. protože byla embarga, tak byly banány jednou ročně? takže jednou ročně embarga nebyla??? a neměli jsme náhodou spoustu spřátelených rozvojových zemí socialistického tábora, odkud by nám rádi banány, mandarinky a pomeranče (nejen) prodali, ale naši neschopní komouši to prostě nebyli schopní objednat a koupit aspoň barterem, když už jim chyběly devizy? (a ty devizy jim chyběly opět pro neschopnost, kvůli mizerné konkurenceschopnosti naší / jejich produkce).

kromě toho se sem normálně vozily i všechny žádané potraviny, chlast, americké cigarety, žvejkačky, dobré kafe... a jeansy... a technika z německa, japonska... prakticky všecko a odkudkoliv -jenže se to vozilo (přes to tvoje vymyšlené embargo) do prodejen tuzexu.

takže taková je ta tvoje omezená pravda. na komouše jsme měli důvod nadávat, protože to byla neschopná hovada. všecko západní z ideologických důvodů odmítali, pokud náhodou ne, tak na to neměli centrálně schválené devizy, a když náhodou ano, tak to dovezli do speciálních obchodů pro soudruhy nebo do tuzexů. normální lidi zoufale bloudili mezi poloprázdnýma regálama.

výše uvedeným se nezastávám toho často opakovaného trapného klišé s frontama na banány. jen prostě píšu, že pravdu rozhodně nemáš ani ty.
>prsty v tom maju zase ti, na ktorych sa nemoze ukazovat prstom
ty komediante, pokud myslíš židy, ti byli i mezi komoušema. v rusku to byla vlastně jejich revoluce, pokus na lidech, a u nás se do jejich vedení taky infiltrovali. takže žádné spiknutí zvenčí proti úspěšné ČSSR [chechtot]

254054

27.9.2011 15:17

Tak veľa!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

To je neuveriteľné, že ten kopilačný článok, bez štipky originality má už 20 príspevkou do diskusie! [zmaten]

254022

27.9.2011 16:50

RE: Tak veľa!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 254022

No vidíte, Vy jste přispěl do diskuse taky.[smích]
A taky mi Váš příspěvek nepřipadá originální.

254026

27.9.2011 18:53

RE: Tak veľa!

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 254022

A k cemu 'originalita' pane kdyz realita je tak tvrda? To ma byt podle vas nejaka soutez pisnickaru? Pan Pantucek pouzil ten pravy a rovny text, muzika prijde sama.

254029

27.9.2011 19:45

Takových výzev je milion do roka

Slain 193.?.?.?

Podobných výzev jsem viděl spousty, každou chvíli nějaká, není těžké dát něco takového dohromady čímž nehci jakkoliv naznačit, že s tím snad nesouhlasím, ale vždy mě překvapí, že se nikdy nikdo nezabývá tím co pak, žádný článek na téma co dělat po takové naplněné výzvě, aby se vše nedostalo do stejných kolejí. Chtít změnu je snadné, přijít s fungujícím systémem, který nahradí ten starý, to už chce mít pod čepicí a lidé to nezvládají, stačí se jich zeptat a buď z nich padají nesmysly nebo nevědí co říci.

Dalším problémem těch, kteří takto vyzývají je to, že prakticky nic neudělají, jen vyzývají, jen píší, řeční ať "někdo" povstane a myslí si, že proto udělali dostatek, ale chce to činy, aktivně proto něco udělat a do toho se už nikdo nehrne. To neni nic proti autorovi, to je zkrátka obecný fakt, řeči se vedou, voda teče a skutek utek, jako by se každý spoléhal, že někdo udělá ten první krok a ostatní už se jen přidají ve chvíli kdy už to nebude jen pouhou kuriozitou na kterou si bude stádo ukazovat prstem, naskočit na rozjetý vlak už je pak tak snadné než v něm zatopit a vypravit ho na cestu.

254031

27.9.2011 20:30

RE: Takových výzev je milion do roka

fohat 85.?.?.?

Reakce na 254031

ale ano,dnes nějaký nasratý člověk vylezl na střechu sakra střežené Strakovky a veřejně tam sděloval to,co tu píšeme a cítíme....jakpak tam vylétl,mimo ochranku?http://www.youtube.com/watch?v=73ezAnMuZYY&NR=1

254032

27.9.2011 21:11

RE: Takových výzev je milion do roka

Zpantoch 93.?.?.?

Reakce na 254031

Děkuju, já vím, ale přes všechny výhrady k mému článku pokorně opakuji:,, Nikdo nemá patent na pravdu." a já už vůbec ne. Možná jsem naivní, ale pořád věřím, že by se něco dělat mohlo a mělo . Některé příspěvky jsou mimochodem naprosto konkrétní a rozumné. Copak si myslíte, že jako táta chci krev v ulicích? Proto píši o Islandu. Najděte si to. Stojí to za to. A mimochodem, kdyby takových výzev jakou jsem napsal byly miliony každý den, je to jen dobře, protože vás to donutilo reagovat. I to je začátek. [smích] Zbyšek.

254035

27.9.2011 21:25

RE: Takových výzev je milion do roka

fohat 85.?.?.?

Reakce na 254035

všechno dozraje a osudově naplní..klídek velebnosti.

254037

27.9.2011 23:17

RE: Takových výzev je milion do roka

Slain 193.?.?.?

Reakce na 254035

K článku jsem výhrady neměl, já ho beru, jen říkám, že už se to stalo sportem, pořád nějaké výzvy, ale žádné nápady co pak a už vůbec ne aktivní činy. Island, vím, četl jsem.

Zkuste přijít s článkem co byste dělal po klidné revoluci a odstranění těch co jsou u moci, kdybyste měl volnou ruku, to by bylo něco novéno a uvidí se jaké máte nápady.

254046

28.9.2011 0:16

RE: Takových výzev je milion do roka

Zpantoch 93.?.?.?

Reakce na 254046

Děkuji za odpověď, ale znovu píšu, zkuste Vy navrhnout řešení. Já ho neznám. Nechci mít volnou ruku, to by byla diktatura. Přiznávám dobrovolně, že nevím jak dál, ale vím, že nechci to, co je. Celý rok se s divadlem pohybuji po republice a vím, že pohled z Prahy je nesmysl. Mluvím s lidmi všude a vím jaké to kde je. Já jsem přišel s výzvou a Vy mi nabídněte řešení. Dělám jen to minimum, co umím. Píšu své pocity. Nejsem politik, ani revolucionář. Jen zvedám svůj hlas a jak vidím, je slyšet. [smích] Mimochodem, i když píšete anonymně, obdivuji Vaši kultivovanost a schopnost slušné diskuze. To Vám nelezu kamsi, aby jste mi dával za pravdu, jen si myslím, že takhle by to mělo mezi námi všemi být. Zbyšek.

254051

28.9.2011 0:37

RE: Takových výzev je milion do roka

Slain 193.?.?.?

Reakce na 254051

Já bych ho navrhl, často o tom přemýšlím i když základní problém jsem nevyřešil, ale takový článek bych nedal za pár minut a nechtěl bych to jen tak trousit v diskusi. Vy jste se do toho ale pustil, myslím do těch článků, tak jsem navrhl, že by bylo lepším osvěžením přijít s tím co dělat po revoluci než s další výzvou, která s dalším exemplářem ztrácí víc a víc na síle, taková "inflace" [smích]

Kdo ví, třeba taky napíši článek, ale dokud nevyřeším základní problém, tak je to co bych udělal až bych byl u moci, celkem irelevantní.

A diktatura nebo téměř absolutní moc? Mně by nevadila, kdyby ten člověk byl ztělesněním dobra, spravedlnosti, cti atd. (je to jako z tuctové naivní pohádky, že? Já vím, tahle slova jsou dnes pro smích) a jediný charakter o kterém si můžu být 100% jist je pouze ten můj, tedy je pro mě z těchto důvodů diktatura někoho jiného než jsem já zcela nepřijatelná a jsme tam kde jsme byli [smích] Stejný pohled na mě jako na cizího budete mít jistě i vy a ostatní, takže diktatura řešením není, protože nelze nahlédnout druhému do osobnosti natolik, aby si byl každý jistý co je dotyčný zač.

Děkuji, nápodobně [smích] Taky oceňuji kultivovanou diskusi a v případech neshodných názorů obzvlášť, ale je to stále výjimkou i když by to tak opravdu mělo být. Zvlášť pokud jde o ožehavá témata, tak jde většinou slušnost stranou, revizionisté by mohli vyprávět.

254052

28.9.2011 1:37

RE: Takových výzev je milion do roka

Zpantoch 93.?.?.?

Reakce na 254052

,,A diktatura nebo téměř absolutní moc? Mně by nevadila, kdyby ten člověk byl ztělesněním dobra, spravedlnosti, cti atd."

No tak vidíte. Přesně o tom jsem přemýšlel když jsem to psal. Nejste mi pro smích. Kéž by se někdo takový objevil. Ať přijde třeba z tuctové, nebo naivní pohádky, ale ať přijde. Toť vše. Zbyšek.

254056

28.9.2011 9:23

RE: Takových výzev je milion do roka

Slain 193.?.?.?

Reakce na 254056

Nechtěl jsem říci, že já jsem Vám pro smích, ale že slova jako čest, spravedlnost atd. jsou dnes lidem obecně spíše pro smích [smích]

Problém je, že když takový člověk bude, nepoznáte ho nebo mu neuvěříte, protože jediný o jehož charakteru si můžete být jist jste Vy sám, proto lidé obecně nějakého jediného vládce asi ztěží přijmou a budou se spíše bát.

254084

28.9.2011 9:55

RE: Takových výzev je milion do roka

Zpantoch 93.?.?.?

Reakce na 254084

To je fakt. Ovšem potom se mi jeví situace jako zcela zoufalá. [pláč]

254088

28.9.2011 12:46

RE: Takových výzev je milion do roka

Slain 193.?.?.?

Reakce na 254088

Asi ano, uvidíme, vše má snad své řešení. Schválně zkuste o tom přemýšlet jak ten systém změnit, s čím přijít po té vytoužené revoluci, je to opravdu těžké.

Každopádně možná předbíháme, myslím si, že náš národ se k nějaké revoluci hned tak nerozhoupe [smích]

254100

28.9.2011 13:49

RE: Takových výzev je milion do roka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254100

>s čím přijít po té vytoužené revoluci
ty opravdu toužíš po revoluci??? revoluce ještě nikdy nepřinesla dobro, ale vždy horší stav než předtím. nejde totiž o obtížnou osobní nápravu každého jednotlivce podle vyšších a věčných principů, o cestu vývoje k lepšímu, nýbrž o kaskadérský pokus o zkratku neznámým územím, jak "vylepšit" svět nějakým chytrákem, rozumářskou ideologií. přičemž z historie víme, že se pak vždy chopí moci hroznější garnitura než předtím - z pouliční lůzy (beranidla) se vyselektují ti bystřejší dacani, kteří si moc přivlastní. pokud však dojde k nastolení moci pohotovými darebáky, jak může někdo usuzovat, že tato nová moc sobeckých amorálů, prosazená zlými a násilnými prostředky, bude zárodkem dobra pro všechny?!?
(mimochodem napadlo tě už, že revoluce někdo provokuje, a mohou to být klidně i vlivy zahraničních skupin (světovládných), prosazované skrze média, samozřejmě ve prospěch někoho úplně jiného, než daného národa?)
>možná předbíháme, myslím si, že náš národ se k nějaké revoluci hned tak nerozhoupe
zní to, jako bys litoval, že na ulicích neřádí lůza. co ti chybí? snad by ses ty sám rád přidal k ničení, krádežím a vyřizování účtů za běsnění davů? nebo máš rád nepřehledné situace, zase nějaké revoluční výbory směšného občanského fóra, to vše v konečném důsledku sloužící strůjcům odjinud? nemáme s tím snad dosti čerstvou zkušenost? KDO se nám tu chopil vlády? pepan z ulice (ani obyčejný občan z výboru OF) se nikdy nezorientuje tak, jako ti, co tu situaci vymysleli, připravili a přesně režírují, vedou. a zatímco se naivní hlupáčci teprve orientují a zdá se jim, že vidí naději, vývoj dělá už v ten samý okamžik kličku a jde jinudy. především skrze jiné lidi.
ne, revoluce není cesta. ne k lepšímu. ne pro mě.
jedinou možností je návrat k osvědčenému vyzkoušenému, k vládě osvíceného panovníka, vládnoucímu podle osobních kvalit a obecných zásad spravedlnosti ve prospěch celé země. jako tomu bylo v předzednářských dobách.
a i toto řešení má své dvě "ale":
1) podpora lidem, uznání, přirozený respekt... to znamená i podpora v ozbrojených složkách, nutných občas k prosazení věcí u chronických rebelantů.
2) štěstí, aby v mezinárodním kontextu nebyl takový nový, dobrovolně autokratický režim okamžitě pomluven a zvenčí napadán mediálně a případně i rozvrácen vojensky.
je to opravdu hodně zlé... perspektivy nejsou jasné, radostné. ale zkusit by se to mělo. návrat k prověřenému normálu, který nevede k degeneraci, k úpadku morálky, i úpadku v jiných směrech.

254104

28.9.2011 21:09

RE: Takových výzev je milion do roka

Slain 193.?.?.?

Reakce na 254104

Trochu přibrzděte, revoluce přeci automaticky neznamená násilí, nepodsouvejte mi něco takového prosím. Stejně jako slovo vůdce neznamená automaticky Hitler, tak revoluce nemusí být nutně násilná s krví a tělem na každém druhém kandelábru. To, že za slovy hledáte to nejhorší možná něco svědčí spíše o vás a o vašich myšlenkách a podvědomí, nemyslíte?

254126

28.9.2011 23:00

RE: Takových výzev je milion do roka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254126

>revoluce přeci automaticky neznamená násilí, nepodsouvejte mi něco takového
co revoluce je a co není, to je dáno definicí. tvůj názor je jen tvůj názor, a ten ti nikdo nepodsouvá, ten prostě máš... vadný (asi poplatný novodobému matení pojmů... zamlžování skutečného významu slov -kdo že to v lidu pěstuje?).
já jsem reagoval tak, jak revoluci chápu, historicky - francouzská revoluce byla prasárna, VŘSR byla snad ještě horší prasárna, o čínské revoluci snad ani nemluvit, a z té kambodžské se mi chce zvracet, jen na ni vzpomenu. pak byla ještě nějaká revoluce na Kubě a leckde v jižní/střední Americe, a opět s krví a zbraněmi. to, co jsme měli posledně v ČSSR, to nebyla žádná revoluce, to byl trapnej samet... připravená a podle plánu zrealizovaná výměna garnitur. pokud soudíš podle této výjimečné trapárny, tak to se bavíš o něčem, co vůbec revoluce není... a po tom asi ani nevoláš (zdálo se mi, že máš na mysli spíš lidové povstání). a jestli myslíš, že ti nějaká parta u vesla předá moc jen tak, na požádání, tak to jsi hodně mimo... asi zmatený z těch romantických inscenovaných "revolucí" 1990. skutečná revoluce nutně potřebuje masy a krev a zbraně... a to je to, co se mi vůbec nelíbí. mám raději inteligentnější procesy, evoluci.
o kandelábrech jsem se vůbec nebavil a o tom, co údajně hledám za slovy ty nemůžeš nic vědět... ostatně ani já nevím, protože já slova chápu tak, jaký mají význam a hledat nemusím. revoluce je prostě dle definice násilné povstání a převzetí moci.
takže přibrzdi spíše ty - jak s tím ponoukáním k revoluci, tak i s okřikováním mě a s trapnými soudy, jaké jsou prý moje myšlenky a podvědomí. raději se zamysli nad tím, co píšu a reaguj případně na to, a ne na mě.

254130

29.9.2011 0:22

RE: Takových výzev je milion do roka

Slain 193.?.?.?

Reakce na 254130

Dáno definicí, hm, co kdybyste se raději podíval co znamená slovo revoluce?

http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/revoluce
http://cs.wikipedia.org/wiki/Revoluce

Vaše svérázná a zcela chybná definice popisující význam tohoto slova jako "násilné povstání a převzetí moci" je jen malým střípkem mozaiky vaší osobnosti, kterou více než výmluvně demonstruje váš celkový projev nevalné úrovně aniž by vám k tomu dal někdo důvod. Zabývat se obsahem toho co píšete je ztrátou času, když celé vaše příspěvky stavějí na neznalosti významu jednoho slova, zbytek z toho předlouhého textu je pak samé ad hominem a na to už svůj čas plýtvat nehodlám.

"já jsem reagoval tak, jak revoluci chápu"

Váš základní problém, reagujete stejně tak jak chápete.

254133

29.9.2011 2:29

RE: Takových výzev je milion do roka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254133

>Zabývat se obsahem toho co píšete je ztrátou času
toto napíše jen zakomplexovaný člověk, omezený svým vztekem.
>když celé vaše příspěvky stavějí na neznalosti významu jednoho slova
neznalosti máš bohužel ty... jsi zřejmě jen takový produkt "moderní" informační společnosti. viz tvé zdroje - internetový slovnik-cizich-slov (kde jde o vadnou definici, mimo řešené souvislosti... nám zde nešlo o vývojový skok, že ne? spíše o lidové povstání). to už lépe definuje ta wikipedie, ale i tam jsi zřejmě našel zalíbení v eufemismu "mimoprávní", místo aby ses zamyslel nad REÁLNÝM obsahem slova revoluce ve společnosti a alespoň minimálně se poučil z historie, CO ve skutečnosti ty revoluce znamenaly, co se dělo. prakticky vždy, při skutečné revoluci hodné toho slova.
já mám třeba ve svém slovníku přiléhavější definici:
zásadní změna, převrat, svržení starého a nastolení nového polit. režimu, často násilnými prostředky: Velká francouzská r. ...
>Váš základní problém, reagujete stejně tak jak chápete
já chápu dobře. ale ty máš problém nejen ve zmatku ohledně obsahu slov v souvislostech, ale i v uražené ješitnosti, že tě dokonce někdo může i zastiňovat. a teď už budeš reagovat jen agresivně, negativně, kousavě... ať už bude řečeno cokoliv. i to je známka vadného úsudku, ztratovitého jednání malých lidí. místo abys hledal kde je pravda, a důkladně přemýšlel, což jsou činnosti pravých lidí.

254138

29.9.2011 12:28

RE: Takových výzev je milion do roka

Slain 193.?.?.?

Reakce na 254138

Tohle opravdu nemá obdoby, agresivně se tu chováte jen vy a máte problém chápat i ten váš, nepíše se tam nic o tom, že revoluce = násilí, i v tom vašem je napsáno "často násilnými prostředky" což logicky znamená že ne vždycky, pouze že je to často, není to automatický jev doprovázející revoluci, sám jste se usvědčil, a hlavně si všimněte významů jako "zásadní změna, rychlá změna, převrat" to jsou správné definice, použití nebo nepoužití násilí, které neni vždy přítomno a sám jste to dokázal i svým slovníkem, je zcela irelevantní pro význam toho slova.

Doporučuji si před zapojením diskuse přečít také něco o logických klamech, vaše "ad hominem" a "straw man" totiž bortí vše co píšete, osobní útoky a podsouvání argumentů viz to vaše "slain myslí revolucí ničení a běsnění davů a lůzy v ulicích", tohle do diskuse nepatří a to je poslední reakce na vás, jste nenapravitelný, děláte to pořád dokola.

254143

29.9.2011 21:35

RE: Takových výzev je milion do roka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254143

>máte problém chápat i ten váš
takže pomalejší Slaine, budu ti muset odcitovat z TVÉ definice, z druhého odkazu do wikipedie:

>"často násilnými prostředky" což logicky znamená že ne vždycky
...
Politická revoluce
...
Podle Anthony Giddense se každá revoluce vyznačujeme třemi charakteristikami:[3]
- musí splňovat charakter masového sociálního hnutí
- musí vést k procesu zásadních reforem nebo změn
- musí v ní být přítomna hrozba násilí či skutečné použití násilí ze strany účastníků


>sám jste se usvědčil
ty jsi se usvědčil. první tvůj odkaz byl úplně mimo řešené téma (mimo souvislosti), a druhý ji nedočetl nebo nepochopil.

>podsouvání argumentů viz to vaše "slain myslí revolucí ničení a běsnění davů a lůzy v ulicích", tohle do diskuse nepatří
a navíc jsi křivák a lhář - protože já
1) nepodsouvám, pouze píšu o REÁLNÝCH rysech revolucí
2) jsem v uvozovkách uvedené nikdy neřekl či nenapsal... vyhledej si to.
ohledně revolučního "ničení" a "běsnění" jsem ti už řekl, aby ses poučil v historii. prakticky všechny skutečné revoluce byly násilné, krvavé, někde stály statisíce životů nevinných, minimálně načas suspendovaly jakékoliv právo a znamenaly významné škody. pokud toto nejsi schopen pochopit a uznat, pak samozřejmě musíš donekonečna zuřit a hádat se. marně.

254166

29.9.2011 13:03

RE: Takových výzev je milion do roka

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 254138

K tomu, co napsal kamarád Slain bych pro usnadnění pochopení anonyma 89.?.?.? doplnil, že význam slova Revoluce, je možno chápat různě...[smích]


Druhy Revolucí (a prostředků, které využívají) mohou být různé a příkladem je např. Revoluce tzv. "Vnitřní", kde k žádnému násilí na sobě ani jiných nedochází, která je ale předpokladem (pokud k ní dospěje nadkritické množství občanů) pro moudře provedené Revoluce celospolečenské....

Je to tak, že pokud si férovým člověkem a nikoli úplatným lokajem kosher Systému, tak si jednoho dne na své cestě osobního růstu uvědomíš, co si byl za pitomce..[smích], a pokud máš navíc i dost "Castanedovy osobní síly", tak v jednom jediném okamžiku změníš svůj přístup k chápání "reality", ve které se pohybuješ. To je ta vnitřní Revoluce v praxi...

Najednou si (mimo jiné) začneš všímat VÝZNAMU SLOV, pochopíš jak jsou nevědomé lidičky (pro Moc a peníze do těch správných kapes) soustavně, za pomoci např. eufemismů a generalizace, manipulovány a ohlupovány a e j h l e: tímto pochopením si postoupil na další stupínek.

A pokud se bavíme o vnitřní Revoluci, tak tady něco málo podrobností: Jiddu Krishnamurti Vnitřní revoluce.

A Peace se všemi,

jansmith[smích]

254145

27.9.2011 22:09

RE: Takových výzev je milion do roka

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 254031

Chcete vedet co dal? Tady to mate: http://www.valach.info//
A je to domaci vyroba, zadny dovoz takze tomu muzete i verit.

Na zacatku prijde myslenka, pak slova, pak akce... vse poporadku. Mate na to silu?

254040

27.9.2011 23:11

RE: Takových výzev je milion do roka

pavelh14 213.?.?.?

Reakce na 254031

Už jsem to psal někde nahoře, ale tedy ještě jednou:

Udělat a vyhrát revoluci je těžké, ale ještě těžší je vědět co potom. Vždy po každé revoluci se k pádlu dostali opět ti samí a výsledek je zde - krize a dekadence společnosti. Ostatně už se tím ani netají, http://www.novinky.cz/ekonomika/245823-svetu-vladne-goldman-sachs-miluji-krize-sokoval-bbc-investor.html tak jim ovčané podlehli!

Pokud již nechceme, aby to tentokrát dopadlo stejně jako v historii vždy, měli bychom si konečně uvědomit, kde je stoletý skrytý problém (vir v systému), který tam byl kdysi nanápadně vsunut aby sloužil k zotročení lidstva a přesunu veškérého majetku do úzké skupiny lidí.
Nelze to tu ale rozepisovat vše, neboť je to obsáhlý návrh, ale kdo přeci jen chce znát ten vir a dokonce i navrhované řešení jak tento vir v systému odstranit, pak se jistě rád začte zde a začne o tom opravdu přemýšlet: www.ekonomickareforma.cz/pdf/reforma.pdf Upozorňuji, že to není na letmé přečtení, ale na podrobnou anlýzu a konfrontaci se současným peněžním systémem!

Pokud si ale někdo myslí, že takové návody najdou v ČT, nebo v novinách, tak se silně mýlí. Já již nestačím všude, kde lidi volají po nějakém nenásilném řešení, ani psát. Tak do toho!

254045

27.9.2011 23:25

RE: Takových výzev je milion do roka

Slain 193.?.?.?

Reakce na 254045

Ano, ano, revoluce je těžká, ale to po ní je ještě těžší.

Až se někomu podaří rozlousknout problém toho jak demokratickou cestou zvolit ke kormidlu libovolného poctivého člověka, který bude chtít na svá bedra vzít ten úděl a nebudou v tom hlavní roli hrát peníze, kontakty a vliv, tak si to rád poslechnu, zatím jsem takový návrh ještě nikdy neviděl a já sám nad tím marně přemýšlím.

Já sám mám dobrou představu o tom co bych dělal být u moci, ale jak se k té moci dostat demokratickou cestou, ve které by nehrály hlavní roli peněžní prostředky a zákulisní moc? Jak nastavit systém? Protože dokud bude zvolitelnost záviset na penězích atd. tak se ke kormidlu vždycky dostane ten samej ksindl co je tam teď a revolucí může být třeba milion.

254047

27.9.2011 23:53

RE: Takových výzev je milion do roka

pavelh14 213.?.?.?

Reakce na 254047

Ale vždyť to v tom odkazu je navržené, jak to opravdu udělat. Proč si to nejdříve nepřečteš. Je tam navrženo vše!
A pokud bude někdo chtít znát i velmi dobré řešení, jak volit, aby se tam nedostali všehoschopní a neodvolatelní šmejdi pak je to zde:
www.ekonomickareforma.cz/pdf/demokracie.pdf

254050

28.9.2011 0:39

RE: Takových výzev je milion do roka

Slain 193.?.?.?

Reakce na 254050

Přečetl, ale nevidím to tam, je tam že poslanci budou voleni jako osoby, jednotlivci, ale jak vyřešit, aby špatná osoba/y s 200 mega na kampaň a kamarády na správných místech nepřebyla/y ty dobré, kterých si nikdo nevšimne díky menším zdrojům a kontaktům, to tam jaksi chybí a to je jádrem pudla, jakmile se jich dostatek dostane k moci, tak si vytřou pozadí se vším a zařídí se opět podle sebe a jsme v louži místo v blátě.

Nejsem si ani jistý, jestli je to dobrý nápad, ve sněmovně se může sejít složení desítek úplně různých lidí, kteří se ve finále neshodnou ani na barvě záclon.

254053

28.9.2011 1:33

RE: Takových výzev je milion do roka

valda 212.?.?.?

Reakce na 254053

Nejste vy ten pan Pantucek ktery v jednom nejmenovanem meste(pred asi 8 lety )vedl restavraci a mel v oblibe servirovat maso s nemocnych zvirat??To asi tezko priznate ale jmeno a prijmeni jeho bylo stejne jako vase.

254055

28.9.2011 9:26

RE: Takových výzev je milion do roka

Slain 193.?.?.?

Reakce na 254055

Svůj provokativní příspěvek jste namířil špatným směrem, já opravdu nejsem pan Pantůček, ten tu vystupuje pod svým jménem a nickem.

254085

28.9.2011 1:48

RE: Takových výzev je milion do roka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254053

máš pravdu. demokraticky se k ničemu lepšímu nedobereme. kde je svoboda a trh, tam hrají roli peníze (i když je v podstatě správné, aby ten, kdo byl schopný je získat, vedl ty, kteří to nedokázali). jenže problém je, že si ten stát pak zprivatizují ti často amorální zbohatlíci (anebo ještě hůř: zkorumpované loutky) pro sebe a nežerou střídmě... oni žerou jako by chtěli prasknout. a na lid totálně serou... i na jakoukoliv kulturu a morálku. jsou to prostě zdivočelé hyeny.

z té úvahy pro mě už dlouho jasně vyplývá, že demokracie není ta správná cesta, a že demokracie (stejně jako socialismus) je nereformovatelná. jako není tržní socialismus s lidskou tváří, jako není kulatá krychle, tak není ani morální a kulturní demokracie.
je třeba to tedy vzít opačně - nedostávat se bláhově k morálce a kulturnosti cestou, kterou to jít nemůže, nýbrž jmenovat už hotového morálního, kvalitního člověka do role vládce, říkejme mu klidně diktátor nebo monarcha... to je jedno. a tento ušlechtilý jedinec pak bude vládnout sám, podle své vůle a svědomí. ale nesmí mu do toho kecat degenerovaný plebs, protože ten je jednak tupej (idiotské názory/přání) a jednak nejednotnej -každej druhej má jiný pohled na věci, a chtěl by to prosazovat, pokud by měl tu možnost... ale tu možnost nikdy dostat nesmí, protože by svými zvratky opět demokraticky znečistil vládu ušlechtilého.
a jak nastolit tu vládu kvalitního vládce? ono je to dost podobné, jak to bylo za feudálů -úzký výběr nejlepších zvolil ze svého středu (pokud nebylo automatické pokrevní nástupnictví). tehdy to uměli, a dnes si marně lámeme hlavy??! chce to dobrou volbu charismatické osobnosti z řad inteligence.
základ úspěchu ale je, aby o tom ani náhodou nerozhodovala spodina, ulice. protože by z toho zase vzešly nějaké sračky jako nyní. právě dnes v té podělané demokracii máme výsledek výkonu práv ulice. neschopné ulice. neschopné myslet, neschopné rozlišovat kvalitu, neschopné nepodléhat lžím, neschopné vidět dál než do zítřka, neschopné volit a neschopné cokoliv kontrolovat.

254057

28.9.2011 8:10

RE: Takových výzev je milion do roka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 254057

Aj o Hitlerovi Nemci mysleli TOTO a ako to nakoniec dopadlo.
Podľa mňa by NEMAL VLÁDNUŤ NIKTO (ani Satan, ani Boh, ani úradník, ani Pepa z depa či susedova Marienka), mali by sme mať VLÁDU ZÁKONOV, dodávam POTREBUJEME VODCOV, nie vládcov.
Samozrejme potrebujeme úradníkov, aby sme mali akú-takú koordináciu a miesto kam sa obrátiť, keď niečo chceme vybaviť.


Keď tak veľmi chcete riešenie, tu ju máte. [velký smích]

254078

28.9.2011 10:41

RE: Takových výzev je milion do roka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254078

>Keď tak veľmi chcete riešenie, tu ju máte
žádné řešení jsi nenabídnul. a pokud ano, komu? a proč tu stále máme tu nefunkční demokracii = hru na vládu neschopného plebsu, ve skutečnosti však protilidovou vládu loutek a hyen? (protilidovou proto, že důsledky jsou k horšímu a stále k horšímu).
chce to vizi, a tu musí mít a prosazovat schopný vůdce, který to myslí s národem dobře. aby to dobře myslel, musí být ve spojení se silami dobra, to je ne se satanistickými sionisty, ani ve spojení s evidentně degenerujícím lidem, nýbrž ve spojení s Dobrým, tj. s Bohem. od něho je všechno dobro, a kdo jeho poslouchá a poctivě koná co je správné (a pak se i Bohu zodpovídá, jako všichni vladařové, králové), tam se vede dobře.
>POTREBUJEME VODCOV, nie vládcov
je vidět, že v tom absolutně plaveš... neukotven v ničem
ne mnoho vůdců, ale vůdce (jednoho). kolektivní vlády vedou k prosazování partikulárních zájmů na úkor lidu a stavu státu.
a vládce -to je jedno... jde jen o slovíčko. vůdce, vládce, monarcha, král... to je úplně jedno, jak se mu bude říkat. hlavně, že bude dobrý. ani karlu čtvrtému žádný lid neradil co má dělat, neomezoval jej ani jej nekontroloval. právě proto mohl vládnout dobře, a lid se měl také dobře (v dané době).
koho si vezme vladař na pomoc, to je jen jeho svrchovaná vůle a právo. bude-li jim říkat úředníci (když je tak potřebuješ), tak OK.
jde ale o jednotnou moc, jedinou sílu v čele, která ví kam vést, a koná to pro dobro lidu a země. ne o moc kolektivní, kde se koaliční partneři perou, a opozice kope do koalice, kdykoliv se jí naskytne příležitost. hádají se, žvaní a lžou a kradou na úkor nás, a my je ještě platíme, za to jak mizerně vedou (stojíme na místě nebo to jde spíš od deseti k pěti). a tyhle nešlechetné tvory necháváme tvořit zákony!!! neuvěřitelné!

>mali by sme mať VLÁDU ZÁKONOV
vládu zákona údajně máme. ale jde o to, jaké ty zákony jsou. a jsou to sračky rozhádaných zástupců rozhádaného plebsu. a jde taky o to, kdo život podle zákonů bude prosazovat, kdo bude případně spravedlivě soudit a tím napomínat, napravovat. a to nejsou ani různí rozhádaní státní zástupci, podléhající různým politickým stranám, ani neschopná a úplatná policie, sama prolezlá zločinci. dokonce ani zkostnatělá nepružná justice sestavená z neodpovědných doživotních soudců. právo zákonů si neprosadí ani lid sám!!! vidíme, jak si dokáže prosazovat svou vůli nyní - je okrádán a oblbován už celá staleti v těch demokratických systémech, obelháván... a degeneruje, hyne. i národ hyne. i státy zanikají pod tlakem zločinně použitých mezinárodních institucí (demokratických) jako OSN a NATO. jen výjimky jsou obranyschopné - zatím, než na ně někdo pošle rozkladnou demokracii (přinejhorším ve formě bomb a raket).
mimochodem: tím hitlerem tolik nestraš (tak plytce přejímanými klišé). p...Automaticky kráceno

254090

28.9.2011 10:43

RE: Takových výzev je milion do roka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254078

dokončení:

... podle mě je z jistých kruhů cíleně démonizován. patrně nebyl tak zlý, minimálně to myslel dobře pro svůj národ. obklopil se však nešlechetnými lidmi bez dobré vize a nechal je spoluvládnout... až to skončilo koncentráky. nechal se jimi ovlivnit, a bohužel asi i mytologií a obskurními čaroději. místo aby se zaměřil jen na dobro, od zdroje všeho dobra -na Boha. a v tom je vždy problém. kde není Dobro, nebo kde na dobro lidé i částečně rezignují, tam nastupuje Zlo; a tam je pak zle.

(doufám, že se nenajdou nějací vylízaní antikřesťanští fanatici, co se soustředí na nenávistné pomlouvání, místo úvahy o tom, kde je to skutečné dobro, kde je paprsek světla... kde je cesta).

254091

28.9.2011 14:32

RE: Takových výzev je milion do roka

pavelh14 213.?.?.?

Reakce na 254053

Sakra lidi, cožpak vy už nikdo neumíte vůbec číst. Jak to chtete udělat, aby se lidi dali dohromady, když nikdo nic nečte a jen každý vykřikuje, že nikdo nezná a nenabízí opravdové řešení.

Jak by měly probíhat volby je zde. www.ekonomickareforma.cz/pdf/demokracie.pdf Je tam jsně navrženo, že volby by byly průběžné. Tzn., že každý občan by dostal k dispozici řekněme 10hlasů a ty by pomocí elktronického hlasování přes internet PROPŮJČIL buď jednotlivci, nebo straně a to samozřejmě i více subjektům. Subjekt s nejvyšším počtem hlasů (na místní úrovni) by pak byl zvolen.
Celá krása je v tom, že pokud by tento udělal nějaký průšvih, nebo něco, co by se lidem, kteří ho zvolili nelíbilo, okamžitě by sedli k počítači a hlasy by mu odebrali a případně dali někomu jinému. Pokud by ten zvolený měl najednou méně hlasů, než další v pořadí, do týdne by přebral funkci zastupitele ten s momentálně nejvyšším počtem hlasů.
Zvolený by neměl ani imunitu, ani jistotu, že za týden nebude vyměně. Věřím, že brzy by se vybral ten správný člověk, který by ve funkci zástupce mohl být velmi dlouho a lidé by s ním byli spokojeni. Myslíte, že by to takto nešlo?

No a ta podstatnější věc, jak změnit systém, aby pracoval pro občany, ne pro bankéře, je zde: www.ekonomickareforma.cz/pdf/reforma.pdf Čtěte prosím, než budete zbrkle reagovat!

254107

28.9.2011 15:49

RE: Takových výzev je milion do roka

Slain 193.?.?.?

Reakce na 254107

Hm, to tedy neni moc vychytané, lidi dneska volí za pár kaček, kde je problém uplatit ovčany aby přidělili hlas konkrétní osobě? Kde je problém aby za nějaký ten bakšiš nebo planý slib sebrali hlas a dali ho jinému vyvolenému? Jak zamezit početným rodinám aby volili své příbuzné na základě společné krve a ne na základě kvality a tím tak znevýhodnili třeba kvalitnější kandidáty, kteří ale nemají početnou rodinu a spoléhají se jen na svou kvalitu ktrou zapůsobí? Jak zamezit vydírání ze strany ovčanů, kteří by mohli volené zástupce vydírat tím, že když neudělají co chtějí, seberou jim hlasy. Média jak víme nestojí za nic, kde je problém na někoho nakydat špínu a ovčani pak na základě vykonstruovaných kauz a falešného mediálního obrazu opět budou odebírat hlasy? Jak vyřešit obrovskou výhodu těch co mají miliony a kontakty na kampaň a nevýhodu těch, kteří i přes svou větší kvalitu nemohou absolutně konkurovat když nemají peníze na kampaň? Jak zamezit tomu aby se kandidáti nestřídali podle nálad obyvatel jak ponožky a aby se tím se neparalyzoval chod státu? A jak zamezit tomu aby volení kandidáti neprosadili změnu volebního systému tak, že předělají ve svůj prospěch celý ten nápad jak ho zde píšete? Kdo jim v tom zabrání?

Opravdu myslím, že by to tak nešlo, to je z bláta do louže.

254112

28.9.2011 7:00

Demonstrace

ediva 80.?.?.?

http://www.vymenilijsmepolitiky.cz/
[cool]

254069

28.9.2011 9:20

pozor na demokracii

Mitra 85.?.?.?

Jednoduše - DEMOKRACIE KONČÍ VŽDY TYRANIÍ - Copak jste lidičky ještě na to nepřišli? Chtěl by tomuto ještě někdo zde oponovat?

254083

28.9.2011 10:58

RE: pozor na demokracii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254083

>Jednoduše - DEMOKRACIE KONČÍ VŽDY TYRANIÍ - Copak jste lidičky ještě na to nepřišli?
svatá pravda!
a mnozí na to asi ještě nepřišli... bohužel.
než obluzování údajnou svobodou a údajnou vládou lidu, která vždy vede ke stavu horšímu až nejhoršímu, to raději jednoho vládce / panovníka, který bude vypadat na to, že má inteligenci, vizi a dobrou vůli, a který je zakotven v Dobru... který se jako všichni dobří vladaři středověku bude nechat vést Bohem a jemu jedinému se i zodpovídat. podle svého nejlepšího svědomí. (viz "z Boží milosti král..." ).
než demokracie, bylo by dokonce lepší si i střihnout mezi náhodně vybraným Pepíkem a Frantou... fakt by to nemohlo dopadnout hůř, než v dnešní degenerující ddemokracii, v oparu lží a sprostých, demoralizujících zlodějen.

254093

28.9.2011 12:27

Českým hlavám konečně došla změna paradigmatů

r.m. 94.?.?.?

učebnicově během několika týdnů

254098

28.9.2011 20:05

Řešení tu opravdu existuje...

Mitra 85.?.?.?

Řešení tu opravdu existuje, je však na nás, jednotlivcích co vlastně chceme. Tyranii coby demokracii si lidé vytvářejí sami. Stejně tak jako pravda a svoboda není nikdy zadarmo. Vše vlastně začiná u nás, našich touhách, ideálech a činech, známé, ¨jak si usteleš tak si také lehneš,¨ zákon karmy, zákon akce a reakce. Systém zřízení dnešní tzv. demokratické společnosti nemá pro jednotlivce žádný hlubší ideál a cíl, než dosažení určitého pomíjivého materialistického pokroku. Takové pro člověka nezdravé a nevědomé, zaslepené prostředí činí pouze přirozenou líheň pro parazitování těmi tzv. chytrými parazity, kteří tuto situaci dokažou nejlépe pro sebe využít, bez ohledu na důsledky.
Samozřejmě bychom byli naivní, kdybychom si mysleli, že v ideální společnosti nebude už více těch, tzv. ovčanů. Takoví tu vždy byli a také budou, ale co naše dnešní společnost zcela postrádá, je rozpoznat skutečnou kvalitu člověka a tyto pak následně mít jako své vzory v životě. Dle Védských písem kvalitu člověka určuje ideál, kterého se daná osoba snaží dosánout, tedy čím vyšší ideál, tim kvalitnější človek. Samozřejmě se to týka také duchovnosti neboť ve své podstatě člověk je duchovní bytost, stejně jakož i vše živé, vědomé na této planetě. Bez filozofického, duchovního přístupu při hledání řešení dnešní problematiky nelze nikam postoupit. Avšak pouhá religioznost bez filozofie nás povede jen k sentimentalitě.

Co tedy naše dnešní nemocná společnost především postrádá je charakterově kvalitní osoby, které učí svým vlastním příkladem, jejichž ideál a radosti v životě leží daleko nad sobeckými slabostmi běžného podmíněného člověka. Takovýchto lidí samozřejmě se v tomto světě zrodí jen velmi málo, ale i to stačí, aby s pomoci jejich duchovní moudrosti a síly charakteru se lidská společnost postupně uzdravovala a našla svůj ztracený cíl.

254125

29.9.2011 2:11

RE: Řešení tu opravdu existuje...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254125

>čím vyšší ideál, tim kvalitnější človek
to je pravda! s tím absolutně souhlasím.
>Samozřejmě se to týka také duchovnosti neboť ve své podstatě člověk je duchovní bytost
pravda je to v tom smyslu, že čím duchovnější (produchovnělejší) člověk, tím lepší... kvalitnější. tím více má SPRÁVNĚ promyšlený život, svět.
bohužel dnešní plebs (odhadem minimálně 50% lidí) jsou tupci, kteří se všemu duchovnímu vysmívají. oni to vůbec nechápou. ale kupodivu (demokraticky) mají tyto tupé bytosti stejná práva jako ti kvalitnější lidé, mají stejný hlas ve volbách, který žel ovlivňuje věci k horšímu -logicky! blbý člověk myslí blbě, volí blbě, a dosahuje blbých, klamavých cílů. a to pro sebe a žel i pro druhé kolem sebe [pláč]
>Bez filozofického, duchovního přístupu při hledání řešení dnešní problematiky nelze nikam postoupit
souhlasil bych, kdyby tam bylo duchovního, ne však filosofického. protože my nepotřebujeme filosofující zednáře jako byl masaryk, ani nepotřebujeme filosofující bIbečky jako jiný dekadentní spisovatel a dramatik v roli prezidenta. nepotřebujeme lidi orientované na sebe. my potřebujeme do čela mj. opravdovou moudrost, a ta nepochází z lidského filosofování, ale ze SKUTEČNÉHO zdroje moudrosti a všeho dobra, totiž od Boha. a ty dary získávají ve větší míře zpravidla lidé, kteří jsou na Boha napojeni, kteří s ním komunikují, kteří dobro ctí. ne ti, kteří se s Bohem hádají a snaží se proti Bohu vymýšlet lidské pseudochytrosti a "zlepšováky", vzdoro-filosofie, nové přechytralé směry. prostě to nemůže být filosof, který chytačí, aby byl zajímavý. s jistou mírou nepřesnosti se dá říct, že kdo filosofuje, je snad chytrý, ale není moudrý. viz například filosof bělohradský - prý zednář, přehled obrovský, ale zmatek v palici a furt neví, čí je... kde je ta Pravda. nemá pokoj... vzdoruje, bouří se jak puberťák. (nepokojné je srdce lidské, dokud nespočine v tobě, Bože --svatý Augustin).
>Avšak pouhá religioznost bez filozofie nás povede jen k sentimentalitě
o sentimentalitě to není. ani o příslušnosti k církvi. já (ač křesťan) uznávám, že takový Ahmadí-Nežád je svým způsobem prorokem mezi lidmi. například. a takových lidí je víc. i v jiných církvích.

254136

29.9.2011 12:49

RE: Řešení tu opravdu existuje...

Mitra 85.?.?.?

Reakce na 254136

Souhlasím s Vámi v tom, že humanistické filosofování samotné nestačí. Filosofie nás má přivést k racionálnímu závěru, že toto stvoření je božského absolutního původu, samo o Sobě, samo pro Sebe. Hledání osobního vztahu k tomuto božskému stvoření a k jeho stvořiteli - řečeno Bohu - je filosoficko-duchovní cestou založenou na vědomém rozvíjení vlastní víry nejen v objektivním materiálním smyslovém poznávání přírodního řádu, ale i v subjektivním - duchovním poznávání, které má svou vlastní evoluci. Projevuje se po celém světě výjimečnými duchovními, k moudru, lásce a společnému všeharmonizujícímu dobru inspirujícími osobnostmi, a v lidských společenstvích poté odstředivě jevem institucionalizace, jakési kolektivizace vědomí, a i mocenské manipulace v náboženstvích (což nám potvrzuje historie).

254144

1.10.2011 11:50

RE: Řešení tu opravdu existuje...

Elis 77.?.?.?

Reakce na 254144

Velmi dobré vysvětlení. Rešením je hledat osobní vztah k Bohu. Ale ke kterému? Mimo jediného evidentního originálu existuje tolik falešných kopií jako náhražek. Ve skutečnosti jsou jenom dvě možnosti, které máme na výběr - všemocný Bůh-Stvořitel, který se světu představuje osobně v Písmu ve Starém i Novém Zákonu a který k sobě povolává všechny bez výjimky, protože je spravedlivý. Ale hledá jen dobrovolníky - ty, co se nechají vyvolit. Zlatá střední a neutrální cesta neexistuje. Ten druhý bůh s malým "b" má jistou, ale jen dočasně omezenou moc v dnešní současnosti. Má spoustu jmen,je velmistr kamufláže a nejlepší jeho trik je vnucovat lidem představu, že vlastně neexistuje. Bible ho nazývá "kníže tohoto světa" - Je to "Antibůh-Bořitel"....Jediným řešením je "návrat" do začátků, do GENESIS.

254282

6.10.2011 8:34

RE: Řešení tu opravdu existuje...

Mitra 85.?.?.?

Reakce na 254282

Ano, nejprve je třeba, abychom měli jasno, o kom vlasně mluvíme. Je třeba mít jasnou definici Boha. A k tomu právě nám přichází napomoc filozofie. Prezentace Boha ve Starém a Novém Zákonu není jediná konečná alternativa koncepce Boha. Bůh není křesťan, žid, muslim či hindu. Osobnost Boha prezentovaná v Bibli, nereprezentuje kvality Nejvyššího Pána, neboť jeho upředňostňování určité skupiny lidí nad jinými, včetně povzbuzování k násílí, plundrování, znasilňování atd., viz Starý Zákon, se spíše řadí do kategorie barbarství, a ne Nejvyšší Osoby Boha, tj., univerzálního dobra a lásky ke všem živým tvorům, stojícím jako Otec, Dobrodinec, nad dualitou tohoto světa. Pokud nám v tomto není jasno, pak můžem jít těžko duchovně dále ať jsme jakkoli zbožní. Naštěstí pro ty, kteří jsou otevření jít v dnešní době dále, existují ještě další písma a učení která dokonale osvětlují toto hluboké téma v širších historických a kosmologických souvislostech i s praktickým návodem.

254618

6.10.2011 10:03

RE: Řešení tu opravdu existuje...

jan vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 254618

náhodou jsem koukl na tenhle příspěvek. Vy tady používáte takovou myšlenkovou zkratku, kdy jako fakt berete, že ona osobnost boha, té nejvyšší autority je v podstatě neskutečně dobrá, ale kde máte něco, cokoli, jakýkoli důkaz kromě vlastního přesvědčení, že tomu tak je? Co když bůh, pokud takováto absolutní autorita existuje, je ve své podstatě hrozný hajzl, sobecký, namyšlený a znuděný a proto se baví vytvářením světů jako je ten náš a páchá katastrofy aby se pobavil, stejně jako když malé dítě boří klacekem mraveniště a pak se kouká jak se ti mravenci dřou aby to zpravili?

254622

7.10.2011 8:07

RE: Řešení tu opravdu existuje...

Mitra 85.?.?.?

Reakce na 254622

Děkuji za otázku: záleží vždy také na schopnosti a otevřenosti věci přijmout a chápat. Tedy ať už tomu říkáme Boží zákony nebo zákony přírody, jsou zde v této "hře" prostě zákony, které člověk jen tak nemůže obejít. Tyto zákony jsou velmi dokonalé a jejich účelem není učinit člověka otrokem, neboť každý ma svou určitou svobodnou vůli si volit život v harmonii s těmito zákony přírody (v rámci duality - zrození a smrti, volby mezi dobrem a zlem atd.), anebo naopak, jít proti nim - s následky. Není tu žádná anarchie. Jinými slovy každý je během svého života strůjcem svého štěstí, ale také i neštěstí. Zákony přírody člověku nebrání, aby v tomto světě mohl své štěstí zažít. Je to v zásadě člověk, který tento svět nebo spíše planetu díky našemu chování činí, jaká je, ať už "nebeskou", či "ďábelskou". Záleží tedy na kvalitách, charakteru a vědomí člověka a lidí. A zde přicházíme k velice důležité otázce, a to: Co je skutečným cílem lidského života? Odpověď na tuto otázku najdeme ve Védách. Tam stojí, že cílem lidského života je seberealizace a ne pouze honba za pomíjivými smyslovými požitky. Tedy poznání kdo jsem já, odkud jsem přišel a co se se mnou stane po smrti. To jsou hluboké otázky, které každý jedinec má schopnost poznat a realizovat. Ve svém podmíněném stavu však není člověk schopen tuto realitu chápat. Jde zde tedy o postupný duchovní vývoj, u něhož dobrý charakter tvoří přirozenou nezbytnou součást. Tedy naši dnešní nepříznivou situaci na této planetě či zemi, ve které žijeme, bychom neměli přičítat navrub Bohu, neboť jsme to my, kteří si takovou situaci tvoří, či nechávají líbit. Podobně jako by se nezbedné děti neměly vymlouvat na své rodiče, když v domě v jejich nepřítomnosti dělají něco nekalého, a pak se diví, že jejich činy následně nesou i své následky. Takže vaše teze o našem utrpení je příliš simplistická.

254715

8.10.2011 15:15

RE: Řešení tu opravdu existuje...

jan vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 254715

právě, že záleží na schopnosti a otevřenosti věci chápat. Je jisté, že za kvalitu našeho života si můžeme sami, ale to není argument, který by popíral, že ona vyšší autorita může být ve své podstatě zlá. Jen spousta lidí není otevřena tuto vatantu přijmout jako jednu z možných. To tedy o té otevřenosti.
[smích]

254803

28.9.2011 21:39

Re_Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

čochtan 89.?.?.?

Takovou snůšku arogantních blábolů vůči normálním (nešlechticům a nevyvoleným) lidem z "ulice" jsem již dlouho nečetl. Na Vaše příspěvky pod anonymním nickem 89.?.?.? jen tato odpověď:

Vložený obrázek

Myslím, že více ani není potřebné dodat.

Vložený obrázek

Werich, jak bojoval proti komunistům, tak se dnes musí v hrobě ne obracet, ale přímo rotovat.

254128

29.9.2011 19:17

Švejk komentuje takovou zanedbatelnost

ruppert 88.?.?.?

Švejk se odtrhne od bohmische košerzeitungu a volá : „Paní Mullerová, je to tu zase. V Berlíně nám v Bundestagu Bormannové zabili Ferdinanda. Nějakej Jirka Orwell tady sice v zeitungu tvrdí, že zase na účet německých poddaných na nějakou dobu zachránili něčí Evropu. Teda já jsem symonymem blba už dlouho, ale na ty na banksterském kozlíku, na ty fakt nemám“. „Já nevím jak Vy, paní Mullerová, ale já si asi oholím pejzy a půjdu si koupit jinou podkývku hlavy, bílé podkolenky a černou košili z Číny, než bude u Vietnamců nával.“ A odkráčel vstříc světlé, přímo iluminované budoucnosti plné výmarské hojnosti a míru. ------ Ta berlínská zrada servisních elit Německa (už třetí) vstoupí do historie, ať už si to nyní někdo uvědomuje nebo ne.

254158

1.10.2011 22:47

Všechno se nějak zrychluje, pane Pantůčku.

esw 109.?.?.?

Teď zrovna probíha divoký sabbat, veškrna slaví pětasedmdesátiny, organizuje to Bakala. Na koštěti přiletěla Krvavá Madla.

254299

2.10.2011 18:58

Probuzení

Lenka Hribka 109.?.?.?

Vcelku výstižně současnou světovou krizi a její příčiny objasňuje:
http://www.youtube.com/watch?v=SPyyKEZKg-M&NR=1

254322

27.10.2011 23:38

Banány

Spurný 85.?.?.?

Banány po vystátí fronty se daly žrát, protože se pěstovaly
na Rudém náměstí. Nyní holt se žrát nedají, protože se pěstují
jinde. To jste trochu přehnal, soudruhu pane Tučku. [mrknutí jedním okem]

256141

20.2.2012 21:27

souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

souhlas s článkem, toto je jediná cesta, změna zezdola a trvat na te změně, pro začátek by jsme jim mohli pěkně zezdola rozbít držky... [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

263742

Příspěvků: 102

27.09. 01:44 ivan_fojta  Vitejte do Cech ( pardon do Ameriky)
27.09. 14:19 JanaJ  RE: Vitejte do Cech ( pardon do Ameriky)
27.09. 02:00 Z. Kohák  Těším se na další článek
27.09. 13:58 Venan  RE: Těším se na další článek
27.09. 18:17 n.z.  RE: Těším se na další článek
28.09. 08:44  RE: Těším se na další článek
28.09. 19:24 n.z.  RE: Těším se na další článek
29.09. 23:04  RE: Těším se na další článek
29.09. 23:46 n.z.  RE: Těším se na další článek
27.09. 20:59 Zpantoch  RE: Těším se na další článek
27.09. 02:01 Satanist  Taky to tak vidim !
27.09. 05:20 Dobroděj  Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!
27.09. 08:08 treerat  RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!
27.09. 08:43 Satanist  RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!
27.09. 19:01 Spřízněná duše  RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!
27.09. 23:39  RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!
28.09. 11:54 r.m.  s tím se dá jen souhlasit
27.09. 10:26 majkl  RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!
27.09. 16:44 r.k.  RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!
28.09. 06:14 p.  RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!
28.09. 17:20 ermite  RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!
27.09. 13:00 jansmith1984  RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!
27.09. 22:54 pavelh14  RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!
28.09. 06:24 p.  RE: Násilí není program! A pokud chci něco změnit, musím přesně vědět,čím stávající systém nahradit!
27.09. 07:08 r.k.  hapruje to vsude
27.09. 08:24 Saša  RE: hapruje to vsude
27.09. 07:56 Jéňa  Souhlasím s Dobrodějem,
27.09. 08:11 Jarmila  Zajímavost
28.09. 06:22 P.  RE: Zajímavost
27.09. 09:36 Duanitta  Chce to víc známých osobností
28.09. 08:50  RE: Chce to víc známých osobností
29.09. 13:31  RE: Chce to víc známých osobností
27.09. 09:40 Radek 30yearsold  AŽ TAK SNADNĚ
27.09. 23:42 Dobroděj  Elity to nemají tak jednoduché
27.09. 10:04 WAZARI  Souhlasím
27.09. 10:55 lesov  RE: Souhlasím
27.09. 22:50 r.k.  RE: Souhlasím
28.09. 08:56  RE: Souhlasím
28.09. 06:49 p.  RE: Souhlasím
27.09. 10:27 fohat  pořád dokola
27.09. 10:48 fohat  jen přístup k muzice
27.09. 14:04 Peptalkin  RE: jen přístup k muzice
27.09. 21:06 ppppp  RE: jen přístup k muzice
27.09. 21:33 fohat  RE: jen přístup k muzice
27.09. 11:03 Bubeník  Dobré ale naivní, článek i reakce
27.09. 13:45 Peptalkin  BLUD STOROCIA
27.09. 21:45 jivo  RE: BLUD STOROCIA
28.09. 19:01  RE: BLUD STOROCIA
28.09. 01:22  RE: BLUD STOROCIA
27.09. 15:17  Tak veľa!
27.09. 16:50 Jarmila  RE: Tak veľa!
27.09. 18:53 n.z.  RE: Tak veľa!
27.09. 19:45 Slain  Takových výzev je milion do roka
27.09. 20:30 fohat  RE: Takových výzev je milion do roka
27.09. 21:11 Zpantoch  RE: Takových výzev je milion do roka
27.09. 21:25 fohat  RE: Takových výzev je milion do roka
27.09. 23:17 Slain  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 00:16 Zpantoch  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 00:37 Slain  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 01:37 Zpantoch  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 09:23 Slain  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 09:55 Zpantoch  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 12:46 Slain  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 13:49  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 21:09 Slain  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 23:00  RE: Takových výzev je milion do roka
29.09. 00:22 Slain  RE: Takových výzev je milion do roka
29.09. 02:29  RE: Takových výzev je milion do roka
29.09. 12:28 Slain  RE: Takových výzev je milion do roka
29.09. 21:35  RE: Takových výzev je milion do roka
29.09. 13:03 jansmith1984  RE: Takových výzev je milion do roka
27.09. 22:09 n.z.  RE: Takových výzev je milion do roka
27.09. 23:11 pavelh14  RE: Takových výzev je milion do roka
27.09. 23:25 Slain  RE: Takových výzev je milion do roka
27.09. 23:53 pavelh14  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 00:39 Slain  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 01:33 valda  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 09:26 Slain  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 01:48  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 08:10 Oracle  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 10:41  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 10:43  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 14:32 pavelh14  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 15:49 Slain  RE: Takových výzev je milion do roka
28.09. 07:00 ediva  Demonstrace
28.09. 09:20 Mitra  pozor na demokracii
28.09. 10:58  RE: pozor na demokracii
28.09. 12:27 r.m.  Českým hlavám konečně došla změna paradigmatů
28.09. 20:05 Mitra  Řešení tu opravdu existuje...
29.09. 02:11  RE: Řešení tu opravdu existuje...
29.09. 12:49 Mitra  RE: Řešení tu opravdu existuje...
01.10. 11:50 Elis  RE: Řešení tu opravdu existuje...
06.10. 08:34 Mitra  RE: Řešení tu opravdu existuje...
06.10. 10:03 jan vítek  RE: Řešení tu opravdu existuje...
07.10. 08:07 Mitra  RE: Řešení tu opravdu existuje...
08.10. 15:15 jan vítek  RE: Řešení tu opravdu existuje...
28.09. 21:39 čochtan  Re_Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
29.09. 19:17 ruppert  Švejk komentuje takovou zanedbatelnost
01.10. 22:47 esw  Všechno se nějak zrychluje, pane Pantůčku.
02.10. 18:58 Lenka Hribka  Probuzení
27.10. 23:38 Spurný  Banány
20.02. 21:27  souhlas

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 75 čtenářů částkou 16 472 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 4

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Rudý mor nahradil duhový. Občas má církev pravdu11.08.19 19:25 Polsko 2

Babiš boduje: Narovnání podnikatelského prostředí11.08.19 01:00 Česká republika 2

Epstein se zasebevraždil a satanisté podpořili LGBT, mozaika se zaplňuje10.08.19 16:44 USA 2

Satanisté podpořili LGBT komunitu. Nic jako tradiční rodina neexistuje, hlásali na náměstí v Praze10.08.19 15:09 Česká republika 6

Akcie firmy Bayer vyskočily o 11 % poté, co právníci dohodli odškodné za RoundUp10.08.19 11:53 Německo 3

Žena žaluje nejstarší berlínský chlapecký pěvecký sbor za diskriminaci10.08.19 11:31 Německo 2

Neobvykle kvalitní článek na Lidovkách: konečně si začínají všímat teroru politické korektnosti10.08.19 11:14 Česká republika 1

Dnes vrcholí teplý týden pochodem hlouposti10.08.19 10:30 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,75 Kč
Libra
28,20 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,73 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,93 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,88 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 133,65 Kč
1 unce stříbra
397,10 Kč
Bitcoin
234 998,70 Kč

Poslední aktualizace: 18.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 440