Diskuze k článku

Moje manželka je Cikánka

Příspěvků 36

26.9.2011 0:23

to je teda láska

Hyrogen 83.?.?.?

to musí být teda pořádná láska když přinutila autora žít mezi cikány, to bych opravdu nedal. Každopádně díky za článek, takhle nějak jsem si myslel že to je a proto považuji za funkční postup zhruba v tomto duchu: sebrat dávky (všechny), povolit kočování, zavést pravidla ověřená před sto a více lety a sledovat jak se to přirozeně a velmi rychle vyřeší. Naši předkové byli v mnohém dále než my, především pak ve způsobu přirozeného života a tohle je jedna z těch věcí. Cikáni jednoduše jsou jiní, tak jim dopřejme jejich způsob života a skončí tam odkud je nebudou vyhánět (kde to bude to netuším a je mi to jedno, hlavně když to nebude tady).

253926

26.9.2011 1:54

RE: to je teda láska

ikke 62.?.?.?

Reakce na 253926

Neberte tu lasku tak vazne [vyplazený jazyk]
Cikani jsou uz proto tak jini, ne ze by nebylo jim povoleno kocovani, ale bylo jim donuceno kocovani (po vice jak 300 let jim zakon nemecke spolkove zeme Baden-Wuertemberg zakazoval stale usidleni na uzemi dnesni nemecke spolkove zeme).

Vsechno bylo trochu jinak v historii, nez Vam dnes vypravi predevsim dejepijci [chechtot]


Dneska je tady mame, jen male procento Indo-Cechu je ochotno pracovat a zit "normalne" jako vetsina Cechu: Zatimco podobne "neutrolizovana" mensina Zidu se naucila na zaklade podobne diskriminace (jako u Romu) obchodovat a dale se vzdelavat (i pres nasledny odpor Adolfa), tak Romove nejak puvodni diskriminaci nezvladli:
Zadny dalsi vyvoj - dnes problem [bliji]

A co s tim? [oči v sloup]

253935

26.9.2011 10:09

Romáky diskriminovali od Indie až k nám, o usazení až tak nestáli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 253935

jen někteří, většina jich na Slovensko přišla z Balkánu, kde jim turecká nadvláda velké vandrování nepovolila a tudíž žili na osadách jako i dnes.
Ovšem stejně jako dnes se neváhají hnout ve velkých počtech tam, kde jim kyne lepší bydlo.
Židé po usazování na zemědělské půdě až tak netoužili (zemědělství nesype tak jako lichva, spíše by se jim líbilo vlastnit půdu - v evropském středověku takřka jediný zdroj bohatství). Když se takové pokusy vyskytly (největší v Rusku v 19.st.), tak rabíni argumentovali, že jsou ve vyhnanství a nemohou tedy cítit lásku k "rodné hroudě", která by se nutně vyskytla, kdyby byli sedláky. Do nově budovaných zemědělských osad pak kahaly posílaly ty, kterých se obce chtěly zbavit.
Při jásotu nad geniálními řešeními se málo uvažuje o genetickém handicapu Romáků a rovněž je zajímavé, jak se za pár desetiletí podařilo obrátit bělošský světonázor z nohou na hlavu.
Je zvláštní, že už Julius Streicher v Norimberku 1945 hovořil o vyvolených, kteří zničí kulturní rasy multikulturalismem (!) a rasovým smírem ...
Churchill 1937 : "Nesouhlasím s tím, že člověk žijící jako prase v žitě má na toto žito výsadní právo i přesto, že by se v něm mohl válet již po delší dobu. Takové právo neuznávám. Například neuznávám, že by bylo spácháno nějaké velké zlo na rudoších v Americe nebo černoších v Austrálii. Neuznávám, že by na těchto lidech bylo spácháno nějaké zlo tím, že silnější, vyspělejší a inteligentnější rasa přišla a nahradila jejich místo."

253954

26.9.2011 0:36

podobnost

martas300 68.?.?.?

Jistou podobnost z clanku nachazim i u cernosske populace tady v USA,mmnohem vetsi rasisti nez odsuzovana bila populace.

253927

26.9.2011 0:43

Vtip na druhý typ úspěšného Cikána

ikke 62.?.?.?

Prijde Cikan k lekari:
Cikan: - Pane doktore, me boli zada, nohy, ruce uz vubec necitim, co je hlava uz bolesti pomalu nevim, problem mam s travenim, srdicko jen busi, silene kaslu a mam neustale rymu...
Doktor: - Kde pane pracujete?
Cikan: - V kamenolomu
Doktor: - A jak dlouho?
Cikan: - Zitra zacinam ...
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

253928

26.9.2011 0:48

hm

keduT 78.?.?.?

Autor, či autoři "dopisu" neumějí lhát. Cílem dopisu je štvaní. V celku rádoby rafinovaný model "Moje manželka je Cikánka" je vskutku nápaditý a mnohé donutí si text přečít. Ale nápad zůstal jen u nadpisu a zbytek moc nesedí.
Text nepsal člověk žijící uvnitř cigánské, chcete-li romské komunity, ale provokatér sázející na nízké pudy, nedostatek inteligence a poměrně značnou unáhlenost v písemných reakcích. Skoro bych tipoval, že autorem by mohl být někdo z Antify a podobně. Vtipné by bylo, pokud by autorem byl někdo z BISky - tam odtud bych čekal, že vítr bude foukat nejintenzivněji.
Komu se v ČR hodí, aby se problematika cigánů řešila násilím, tvrdými donucovacími prostředky a drsnými zákony? Kdo potřebuje nejvíce odklonit pozornost společnosti od podstatných problémů a nasměrovat kinetickou energii profánního davu žádoucím směrem? [mrknutí jedním okem]

253929

26.9.2011 2:14

RE: hm

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 253929

Nedovolím si síce robiť psychoanalytický rozbor autora podľa textu, kedže je napísaný, ako sám píšeš "unáhlene", ale rozhodne súslasím s tým že je to celé bullshit [smích] taká sprostosť až z toho hlave páli [velký smích]

253937

26.9.2011 6:17

RE: hm

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 253937

Nevypada to, ze autor lze nebo provokuje. Mam podobnou zkusenost (moje manzelka je Zidovka) a mysleni a chovani techto minorit jsou podobne nebo stejne. Deti nasich "znamych" jsou vychovavany v duchu: Tatinek rika, ze Cesi jsou blbi, smrdi a neumi si vladnout.

Kdyz v diskuzich narazim na nazory ze "Cesi jsou zavistivi, blbi a podobne, je mi jasne, kdo to pise. V mnoha pripadech jsou k tomu reakce jako: A co ty - ty nejsi Cech? Tyto smesne dotazy zustavaji bez odpovedi. Ne - on neni Cech. Ten kdo to vi, ten to vi a ten kdo to nevi, to nemusi vedet.

Je zajimave, ze u nich jsou cesti Zide lepsi nez slovensti a na konci teto rady "lepsich" jsou Zide z puvodnich zidovskych uzemi ve vychodnim Polsku nebo Volyne. I kdyz otec me zeny, jako naprosta vetsina Zidu, kteri tvori asi jednu ctvrtinu "ceskych obyvatel" pochazel z Lembergu. Cesi jsou pochopitelne mimo tuto radu, jak se rika, za hromadou hnoje.

To co se pise v clanku je typicky postoj parasitnich spolecnosti, bez ohledu na pole jejich pusobnosti. Zide nahore, Cigani dole. Postoje, za kterych vyzaruje opovrzeni k majoritni spolecnosti se vzajemne nelisi, coz je take jeden z duvodu, ktere stoji pozadi teto stalete, nebo tisicilete separace.

Proto se nase "ceska" ( [chechtot] ) vlada tak zastava sveho cikanskeho stitu. Kdyz dojde na cikany, dojde i na ne. Tak pravi zkusenost.
Nekdy si kladu otazku, kdoze to vlastne vynalezl rasismus.

253945

26.9.2011 11:27

RE: hm

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 253945

tohle je zajímavé. židy snad v rodině nemám, aspoň netuším, ale jsem rád, že to řekl někdo, kdo má tu zkušenost. sám jsem si všiml velké podobnosti mezi židy a cikány v mnoha směrech, proto jsem docela rád, že jste mi to svým příspěvkem potvrdil [smích]

253965

26.9.2011 12:03

RE: hm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 253945

Víte, i já mám v rodině taky ledaco. O Češích se někdy mluví jako o čecháčcích, ale ani stín z nějaké nenávisti kterou popisuje autor článku. Ten článek je podle mně divnej.

253973

26.9.2011 2:55

RE: hm

asdfgh 77.?.?.?

Reakce na 253929

no nevim jak autor textu ale provokatera z BISky bych cekal spis u vas. Ono se o vas leccos prozradi, kdyz vam tak lezi v zaludku zrovna Antifa, ktera je vse jen ne rasisticka a manipulujici.

Kazdopadne ale ano, ten clanek je takovy, no rekneme divny.. ALe obavam ze se spis jen podvedome bojim uverit ze to je doopravdy tak jak je tam napsano. Ono to totiz docela dava smysl. Nerikam ze jsou takovi vsichni (ani autor to nerika) ale velka cast urcite ano.

253938

26.9.2011 11:29

RE: hm

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 253938

no pardon, antifa a podobné legrácky jsou opravdu velmi manipulativní. a vrabci si cvrlikají na střeše, že jsou prolezlé biskou a slouží k vypouštění jejích větrů, tedy informací (které oficiální cestou nemohou zveřejnit) nebo přímo dezinformací (a demagogie)...

253967

26.9.2011 6:10

RE: hm

vigwam 82.?.?.?

Reakce na 253929

Také mě to napadlo, je tam několik věcí, které dost dobře nemohou jít dohromady. Je to provokace.

253943

26.9.2011 11:00

RE: hm

pje 195.?.?.?

Reakce na 253929

Autor či autoři textu zapomněli, že je snadné odhalit jejich text jako manipulační a neautentický. Práce se štítí i leckterý Čech, jen na rozdíl od Cikána krade a podvádí ve velkém. Jedinec s kritickým odstupem ke komunitě si nikdy nevezme ženu (muže) z kritizované komunity současně s podmínkou, že oba budou členy komunity i nadále. Akceptací života v kritizované komunitě se jedinec původem z vnějšku stává sám součástí toho, co kritizoval.

253962

26.9.2011 11:27

RE: hm

jp 94.?.?.?

Reakce na 253929

Vnímám to přesně také tak.

253966

26.9.2011 0:49

co zveřejněním textu Stwora sleduje?

keduT 78.?.?.?

To by mne nyní zajímalo asi nejvíce.

253930

26.9.2011 0:57

RE: co zveřejněním textu Stwora sleduje?

Aeternitas 89.?.?.?

Reakce na 253930

Pozor, všude jsou syni ďábla a plémě zmijí.

253931

26.9.2011 9:32

RE: co zveřejněním textu Stwora sleduje?

RomanTička 94.?.?.?

Reakce na 253930

Mě by spíš zajímalo, co sleduješ svojí otázkou.. [velký smích]

253952

26.9.2011 11:44

RE: co zveřejněním textu Stwora sleduje?

keduT 78.?.?.?

Reakce na 253952

nechci naznačovat, že je Stwora ve vleku událostí. To je příliš přízemní. Opravdu mne zajímá, proč publikuje neozdrojovaný text. To je divné i přes doušku tzv. autora, který chce z "pochopitelných důvodů zůstat v anonymitě".
Standartním postupem by bylo, že vydavatel sdělí například - "autor je vydavateli znám, ale přeje si zůstat v anonymitě". Tím by se vydavetel k publikaci odpovědně vymezil a zároveň by sdělil, že text je dle jeho názoru hodnověrný a odpovědnost za takové tvrzení by nesl on sám. Mohl by to být docela problém, protože pokud je text provokace - což podle mého osobního názoru je - tak to měl vydavatel rozpoznat a text buď s komentářem publikovat (sdělil by tak svůj postoj k publikovanému textu - kladný, pochybovačný nebo záporný), či ho nepublikovat vůbec.

253972

26.9.2011 1:20

A nechce se podepsat ...........?

Satanist 50.?.?.?

Mozna proto, ze podobnej clanek si autor -(dost mozna ze stal i v Novym Bydzove v tom smesnym hloucku antify)- nekde vypujcil. Jen si nemuzu vzpomenout kde. Jsem neco podobnyho a neni to moc davno cet a taky to zacinalo jak se zamiloval do cikanky, jen s tim rozdilem ze se pristehoval do cikanske rodiny manzelky. A pak uz popis mentality ciganu ke kterejm se pristehoval se svym obsahem podoba jako vejce vejci v tomhle clanku.

253933

26.9.2011 1:34

Vzdělání

dexx 90.?.?.?

Docela by mě zajímalo, jaké má ta cikánská manželka dotyčného vzdělání. Ani střední školu asi ne, protože tu udělá jen relativně málo Romů. Naprosto nechápu motivaci autora tohoto textu, jak se může někdo dobrovolně zařadit mezi spodinu? [bliji]

253934

26.9.2011 2:10

...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Ten článok je blbosť.Človek aj keď sa zamiluje, rozhodne sa nepresťahuje do špiny-osady, ale naopak. Navyše človek, ktorý by bol schopný takto písať, by v takej spoločnosti proste nevydržal [smích] Je to akoby písal článok mikrobiológ/astronóm/teoretický fyzik, ktorý sa zaľúbil do bezdomovkine a teraz s ňou bezdomovčí v newyorskych uliciach [velký smích] .. proste nezmysel ako dúha [velký smích]

253936

26.9.2011 3:52

RE: ...

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 253936

Ano, je to asi jak rikate. Tady vidim crux (bod konfliktu): "Cikáni jsou moje rodina, mám mezi nimi přátele. Sám se považuji za jednoho z nich,..." Dale jim vsak vycita vse vcetne nosu mezi ocima. Absolutne nic pozitivniho tam nectu i kdyz bych se sam i coby nezaagazovany clovek snazil neco najit. Jak se mohu pocitat do skupiny s kterou me nespojuje (skoro) nic? Jak mu jeho zena na oplatu rika? "Gadzo?" Je docela mozne, ze nekdo z nich tento clanek cte a muze ho lehce odhalit. Myslim, ze by tim riskoval nejmene krevni mstu. Je to podezrele.

Ovsem pravdou zustava, ze nekteri bili se skutecne zblaznili do Cikanek a meli s nimi rodinu. Jsme nakonec vsichni jen lide, ze. Tez jsem slysel o cikanske domacnosti kde bylo pry tak cisto, ze se 'dalo jist ze zeme'. Tudiz realita alespon v nekterych pripadech muze byt nekde mezi obema extremy. Tak jako tak tezko si pomoci kdyz vetsina dela representativni predstavu - a ta neni vabna. A proto i jinak tolik immigraci naklonena zeme jako Kanada znovuzavedla viza pro Cechy.

253940

26.9.2011 3:02

Podezřelý článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Tak tento článek psal člověk, který uvádí v jeho úvodu, že žije mezi cikány a považuje se za jednoho z nich. To je fakt divné.

253939

26.9.2011 4:27

Cikanska otazka je predevsim otazkou nasich politiku a jejich "expertu".

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Co si pamatuji z konce padestaych let,tak na Smichove byla cela rada cikanu,samozrejme,ze zde byli kradeze a prepadavani a jine akce, cikanu, na ucet bilych-domacich lidicek,ale,prece zde byla zmena v necem, na urovni trestu a spravedlnosti,cehoz jsme byl svedkem na Arbesove namesti,kde mne muj spolupracovnik upozornil na "cikavskeho starostu",coz byl stary cikan chodici se sukovici v ruce a tak mne muj spolupracovink upozornil,kde stary cikan -starosta sel,tak mladi cikani se mu ztraceli z cesty. Starosta dostal hlaseni o nejake neplese mladych a tak byl rikajic "na lovu", neskoleny o humanismu a jinem,mel svuj zakon v te sukovici,ze jsem videl,jak dopadl dva mlade a sukovice delala sve dilo,mladi se vubec nestavili na odpor cikanskemu zakonu a jeho predstaviteli, oproti bilym byrokratum,rozsudek a trest se konal na miste,nikdo si nestezoval z rad ostatnich ted uz prihlizejich cikanu,kazdy vedel,ze plest se starostovi do uredniho podnikani-vykonu trestu, by mohl take nejakou sliznout.
Proste,koncem "vyuky",jak se nechovali,ale jak maji chovat,bylo to ,ze z nich doslova tekla krev a jako"spraskani psi" tahli velmi rychle domu s pameti,ze neco opravdu provedli, co nemeli, zde nebyl zadny vypomocny zakon o lidskych pravech a pravech ditete a jine nesmyly,tak,jak za funkce nasich otcu,dokud tata mel slovo v rodine,vsak to znate,jak na futru byl hrebik a na nem vysel pekny remen, dnesni dobou se ovsem na vykon tohoto zarizeni psychiatri a psychologove chodi kouka se zalibenim do musea,ale,ja si osobne myslim,ze i kdyz cikansky staroste uz je davno na nebesich,ze ti dva mladi cikani i dodnes pamatuji k cemu byl zvolen a respektovan v radach cikanu a ma mozna respekt dodnes,coz nemuzem dosahnout v ramci demokracie v dnesni dobe,ani u svych vlastnich deti a tak si muzem cist o potulovani dvanactiletych devcat v pulnocnich hodinach v ulicich mest a nebo ,jak gang mladych devcat prepadl maminku miminem s tim,ze ji ziletkami rozrezou novorozence,kdyz jim neda "prachy" na dragy a jeji nakup.
Proste,jedina lecba je ,povolat cikanskeho starostu ,aby take pouzil sveho prava a striskal tu bandu vselijakych expertu,jejiz cinnost zcela nici nasi generaci mladych, nezapomenout ani na pravniky,jejiz nove zakony kazi a umoznuji kriminalitu v takovem rozsahu, ze by ani sto cikanskych starostu na to dnes nestacilo,ale,prikladna a poradna vyplata by prece jenom za to stala,co myslite?
Nejzajimavejsi na teto prihode je to,ze stary cikan-starosta vykonaval svuj urad v totalite komunismu,ktery si prisvojoval absolutni silu,ale, zde se ani ten komunismus nepletl do vykonu starosty, mozna,ze i komunista mel strach,ze by jej stary cikan poucil take v tom "fofru" by nejakou dostal take, kde by se vubec nehledelo na stranickou prislusnost,coz by melo byt i dnes,ale,neni, ja bych pro neho byl vsemi desiti a dodaval bych mu "tunelare" co nam republiku rozkradli,to by bylo ran sukovici nepocitane!!

253941

26.9.2011 6:12

Podvrh

Recensor 213.?.?.?

Tento článek považuji (z několika důvodů, z nichž zde ale žádný nehodlám uvést) za podvrh. Kompletně vylhaný, zaměřený na nejnižší sociální reflexy. Zdá se, že editor (jak už se v minulosti několikrát stalo) někomu spolknul návnadu i s navijákem. Prosím o vyjádření editora, jak, a zda vůbec ověřoval, že tvrzení uvedená autorem v článku (mám na mysli to, že žije 20 let s cikánkou a má s ní děti) jsou pravdivá a do té doby, než toto ověření provede, raději článek stáhnout.

253944

26.9.2011 8:22

RE: Podvrh

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 253944

A ako si predstavujes kefalin to overenie? Co ked to je pravda a dotycny sa jednoducho vazne obava prezradit svoje udaje? Vsetci dobre vieme, ako tento policajny stat perzekuuje kazdeho, kto len co by trochu zvysil hlas na cigana a uz je z neho vyrobeny extremista, nacek, radikal, antisemita a atd.

P.S.: netvrdim, ze clanok je pravda a ze je skutocnym vyjadrenim zivotnej skusenosti... Ale tych klamstiev nam mainstream dennodenne podsuva plne vagony, pod ruskom "nemenovany doveryhodny zdroj"

A este detail. V meste je byvam, je ciganov tiez dost a dal by sa na nich tento clanok aplikovat. Ked som davnejsie pracoval v Piestanoch, chodieval som s ciganmi pravidelne do krcmy a vecne ma chceli iba osklbat [chechtot]

253949

26.9.2011 10:16

RE: Podvrh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 253944

Co je na tom kompletně vylhanýho??? Každej kdo bydlí ve městě ve čtvrti kde jsou haldy cigánů to jedině potvrdí!
A stačila by i "rasistická statistika": např. kolik cigánů ma invalidní důchod málem od narození...

Krysa

253956

26.9.2011 12:07

RE: Podvrh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 253944

Souhlasím. Vypadá to jao hoax.

253974

26.9.2011 10:00

zajdu na uřad

fohat 85.?.?.?

a nechám si změnit národnost na ROMSKÁ,státní příslušnost ČESKÁ. http://www.otaulc.com/text/824.htm [oči v sloup]

253953

26.9.2011 10:13

Taurooster

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Nejdříve jsem podle názvu článku radost, že to snad někdo udělá za mě, ale po přečtení jsem zjistil, že jsem byl těžce na omylu. Já žiju také s Cigánkou, sice jen rok, ale na vytvoření obrázku o její rodině to asi stačí.
Zaprvé, všichni z rodiny pracují, invalidní důchod má jen jeden strýc s manželkou (oba jsou neslyšící). Pak ještě jeden strýc s rodinou žijí v Kanadě, ale s těmi se zbytek rodiny moc nebaví, vždycky pro ně byli "ti vyčůraní" [smích] Stejně tak, i když moje slečna dostala při hledání práce možnost soc. podpory od státu a protekce ve formě nějakého protekčního postupu při hledání zaměstnání, o který můžou zažádat jen "Romové", tak moje slečna odmítla s tím, že její rodina nikdy žádné nefér výhody nevyužívala.
Pravda, můžu mít prostě pořádnou kliku, že jsem našel "normální" rodinu, ale podobných případů znám více a odjinud.
Co na mě ale zapůsobilo nejvíc, bylo to, jak soudržná rodina to je a jak hezké vztahy mezi sebou mají. V tom vidím největší sílu Cigánů i některých dalších minorit. Tohle my bílí velice rychle ztrácíme a to je ta věc, které bych se bál nejvíc. Cigáni se nedělí na pravičáky, levičáky, vlastence, nebo kosmopolity, EU a proti EU, maximálně tak na rody. Proto nenechme se my rozmělňovat a nechat si diktovat, kdo je náš nepřítel. Jsme to my sami, dokud se neprobudíme. V momentě, kdy budeme my bílí jednotní a vzájemně se respektující, nebudou problémy ani s Cigány a dalšími, protože v takové společnosti se pro podobné problémy jako máme dnes, nenajde místo.
PS: Jen jednou šťouchnutí na závěr, jak může autor žít tak dlouho s lidmi, kterými tak opovrhuje? Snad tedy popisuje pravdu a nejedná se jen o šikovně postavený anti-cigánský článek, kterému máme věřit, protože autor údajně žije mezi Cigány...

253955

26.9.2011 11:23

sice chápu

fist.of.heaven 213.?.?.?

že se autor nepodepsal. ale zrovna v tomhle případě tento anonymní počin není příliš důvěryhodný, není žádná záruka, že se nejedná o fake a čistou fabulaci (chcete-li fantasmagorii). zrovna na zvědavci by lidé měli být velmi podezřívaví vůči jakékoliv manipulaci a touto cestou se právě nejčastěji dělá.neříkám, že si to všechno autor vymyslel. na druhou stranu něco mohl zamlčet, změnit, či je jeho hodnocení hodně subjektivní (a po pravdě příliš nechápu účel příspěvku, respektive jeho formu). tím nechci působit jako obhájce cikánů nebo že kritizuji obsah. ale opravdu ta forma je vážně pavlačová, myslím si, že tohle by nikde na slušných stránkách nemělo vycházet. pokud to má být aliby pro provozovatele, aby mohl vyjádřit svůj názor, tak je to řekněme už na můj vkus moc podvraťácké...

253963

26.9.2011 11:25

Nevěrohodné

jp 94.?.?.?

víc říkat netřeba

253964

26.9.2011 11:40

Článek podvraťácký nepochybně je, ale...

kyticka 88.?.?.?

ale on je asi tak stejně podvraťácký, jako když jedna nejmenovaná ministrně nejmenované mocnosti prohlásila na půdě OSN, že svého času Kaddáfího vojáci fasovali viagru a zůčelem prograqmového znásilňování potlačovaných rebelů!!! a to agentura Reuters roznesla po celém světě jako fakt rychlostí blesku. Tedy článek nepochybně psal někdo, kdo má alibistických (ne)řešení cikánánské otázky dost, kdy velmi přesně vystihnul jak to asi tak cikáni ve skutečnosti vnímají. Takový článek je potom možno považovat za jednu z metod, jak vyprovokovat společnost, zejména vládu, aby se konečně touto otázkou začala duchaplně zabývat!!!

253970

26.9.2011 12:09

RE: Článek podvraťácký nepochybně je, ale...

kosk 93.?.?.?

Reakce na 253970

To IMHO není správný názor. Možná že to je i (zčásti) vystihnuté, nejspíše podobně část Cikánů uvažuje. Ale jednak to nejspíše nebude až tak přesné a za druhé, když vytýkáme manipulaci mainstreamu (Kaddáfího vojáci a Viagra) tak bychom jí neměli trpět ani zde - měli bychom být lepší, věrohodnější, pravdivější. A tohle je hodně nevěrohodné a jako manipulace to vypadá.

Myslím si, že to bude působit spíše kontraproduktivně. Nebo je to od vydavatele záměr?

253975

26.9.2011 12:10

RE: Článek podvraťácký nepochybně je, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 253970

A čemu konkrétně říkáte duchaplně se zabývat?

253976

Příspěvků: 36

26.09. 00:23 Hyrogen  to je teda láska
26.09. 01:54 ikke  RE: to je teda láska
26.09. 10:09  Romáky diskriminovali od Indie až k nám, o usazení až tak nestáli
26.09. 00:36 martas300  podobnost
26.09. 00:43 ikke  Vtip na druhý typ úspěšného Cikána
26.09. 00:48 keduT  hm
26.09. 02:14 matusy  RE: hm
26.09. 06:17 Esmate  RE: hm
26.09. 11:27 fist.of.heaven  RE: hm
26.09. 12:03  RE: hm
26.09. 02:55 asdfgh  RE: hm
26.09. 11:29 fist.of.heaven  RE: hm
26.09. 06:10 vigwam  RE: hm
26.09. 11:00 pje  RE: hm
26.09. 11:27 jp  RE: hm
26.09. 00:49 keduT  co zveřejněním textu Stwora sleduje?
26.09. 00:57 Aeternitas  RE: co zveřejněním textu Stwora sleduje?
26.09. 09:32 RomanTička  RE: co zveřejněním textu Stwora sleduje?
26.09. 11:44 keduT  RE: co zveřejněním textu Stwora sleduje?
26.09. 01:20 Satanist  A nechce se podepsat ...........?
26.09. 01:34 dexx  Vzdělání
26.09. 02:10 matusy  ...
26.09. 03:52 n.z.  RE: ...
26.09. 03:02  Podezřelý článek
26.09. 04:27 Robert Nohejl  Cikanska otazka je predevsim otazkou nasich politiku a jejich "expertu".
26.09. 06:12 Recensor  Podvrh
26.09. 08:22 Peptalkin  RE: Podvrh
26.09. 10:16  RE: Podvrh
26.09. 12:07  RE: Podvrh
26.09. 10:00 fohat  zajdu na uřad
26.09. 10:13  Taurooster
26.09. 11:23 fist.of.heaven  sice chápu
26.09. 11:25 jp  Nevěrohodné
26.09. 11:40 kyticka  Článek podvraťácký nepochybně je, ale...
26.09. 12:09 kosk  RE: Článek podvraťácký nepochybně je, ale...
26.09. 12:10  RE: Článek podvraťácký nepochybně je, ale...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 122 čtenářů částkou 19 312 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři, nedisponujeme popularitou, jakou má Milion chvilek, ale o to důležitější je zachovat náš slabý hlas rozumu v tomto světě pokřivených hodnot. Do konce měsíce zbývají 4 dny a v pokladně je něco přes polovinu potřebných prostředků. Prosím, uvažte případnou finanční pomoc. Děkujeme.

Ve zkratce

60 českých žoldnéřů do Afriky. Proč? Ohrožuje nás Mali, Niger či Čad?27.01.20 16:05 Česká republika 4

Muži nebudou mít žádný hlas v rozhodování soutěže Miss Germany26.01.20 10:44 Německo 1

Hymna Evropské unie25.01.20 20:10 Evropská unie 1

Česká firma umí zpracovat plasty na palivo25.01.20 08:11 Česká republika 6

Lauren Southern v australské no-go zóně23.01.20 20:13 Austrálie 5

Varuješ před mamografem? Na policii s tebou!23.01.20 17:41 Česká republika 1

Vánoční nákupy migrantů v Bruselu23.01.20 17:31 Belgie 2

Politruk Kartous bude kádrovat ředitele škol22.01.20 22:58 Česká republika 4

Glyfosat v medu22.01.20 20:27 Německo 1

Raketový úder Íránu přerušil ovládání amerických dronů v Iráku21.01.20 21:50 Írán 5

Co nabízí Tesco v Británii21.01.20 21:15 Británie 10

Po brexitu je třeba mít větší obavy o osud EU než Velké Británie 21.01.20 14:56 Evropská unie 3

Vladimír Putin odtajnil archivy SSSR o Mnichovské zradě21.01.20 09:52 Rusko 9

Večer rebelů v Řeporyjích20.01.20 21:58 Česká republika 1

Zemřel Jaroslav Kubera, politik, který nikomu nevadil20.01.20 16:36 Česká republika 2

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 3

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 13

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 3

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně vzhůru17.01.20 22:54 Evropská unie 4

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 6

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
25,25 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,49 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,90 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,41 Kč
1 unce (31,1g) zlata
36 195,38 Kč
1 unce stříbra
413,80 Kč
Bitcoin
207 617,82 Kč

Poslední aktualizace: 28.1.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 942