Diskuze k článku

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Příspěvků 67

17.1.2003 17:24

Ještě jednou pan poslanec Vidím

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

pana vidima neznam, ale podle toho co jako poslanec napsal to musi byt pekny politicky kokot, nehoden ani poslaneckeho zachodu!!!
stefan

7923

17.1.2003 18:04

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 7923

>pana vidima neznam, ale podle toho co jako poslanec napsal to
>musi byt pekny politicky kokot, nehoden ani poslaneckeho
>zachodu!!!

>stefan

[mrknutí jedním okem]))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

7932

17.1.2003 19:22

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

dobrodruch 210.?.?.?

Reakce na 7923

ano,tedy jis se vubec nedivim ze u nas to vse jde jen s kopce kdys
nasi politici jako pan Vidim sedi u koryta,ale proc ne jej hodit do poslaneckeho zachodu a splachnout mozna dvakrate,Eman

7938

17.1.2003 19:48

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 7938

>ano,tedy jis se vubec nedivim ze u nas to vse jde jen s kopce
>kdys

>nasi politici jako pan Vidim sedi u koryta,ale proc ne jej hodit
>do poslaneckeho zachodu a splachnout mozna dvakrate,Eman

"utrhnu ti hlavu a splachnu do hajzlu" to byla slova estebaka J.S.,kdyz me v roce 1971 bral do basy.
neni mezi vami nejake spojeni?

7942

17.1.2003 20:14

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Bobby Fischer 208.?.?.?

Poslanec Vidim si nezaslouzi poslanecky mandat. Je to technolog moci,ktery pohrda obcany.

7944

18.1.2003 0:07

Vidím, vidím...

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Pana Vidima zkratka musime prenechat spolecnosti jeho moudrych, vdelanych a premyslejicich volicu, kteri vedi, ze zastupitel neni jejich sluha. Naopak bychom se meli poucit z jeho moudrych a vzletnych slov, tak slechetne venovanych nam, tupym, hloupym a nenavisti zahlcenym nevolicum... [smích]

7949

18.1.2003 0:27

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Sandoval 212.?.?.?

Ano, zastupitel neni sluha volicu. Zastupitel je jejich vladce a pan, ktereho si ty poslusne ovce voli ze sveho stredu, aby si pristi ctyri roky s jejich souhlasnym becenim hral na vlka.

A pan Vidim je, jak vidim, i po letech porad stejnou kombinaci svatouskovskeho naivky a arogantniho hajzlika. Ze by to nakonec chytil od kolegy Klause?

7951

18.1.2003 0:28

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Zdenek 147.?.?.?

Vidim, ze Vidim nebude brzo videt na nasi politicke scene ... pevne v to doufam - ac je od modreho ptaka, chova se hur jak komunista(to by asi rekl pan profesor - ja to vidim jinak, hlupak) ...

7952

18.1.2003 1:17

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Aja-vterka 66.?.?.?

Ja bych se primlouvala,pane Stworo,za jeden plusovy bodik pro pana Vidim(Vidima?)-myslim,ze celkem spravne predpoklada,ze nikdy nebudete(nebudeme)jeho volicem,ovsem hned ho rusim jednim minusovym bodikem- za pouziti terminu"smysluplny".
Doufam,ze budete v noci dobre spat i pri te hruzne predstave,ze vam uz NIKDY pan Vidim nenapise.[smích]

7954

18.1.2003 2:35

Ještě jednou pan poslanec Vidím

jan krtitel ifu (tečka) cz 64.?.?.?

Bohuzel , vetsina lidi kteri diskutuji zde nemohou rozumet panu poalanci. Proc ? Protoze vetsina z nich jsou lide kterym se veci deji a ne lide kteri veci njechavaji dit ostatnim . Pan Vidim je tak rikaje alfa clovek .Proto se nechal zvolit. Jeste neco . O vzdelani. Vzdelani neni schopnost do slova opakovat co vam reknou ale samostatne se dostat k vysledkum ktere krystalizuji fakta.

7956

18.1.2003 2:39

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pan poslanec Vidim ,vubec nevi ,jaka je jeho role,jako representanta svych volicu.
Predevsim ,pan Vidim,je sluhou svych volicu,nema pravo prosazovat sve osobni nazory jejich jmenem,pan Vidim ma podivne smysleni o demokracii,jestlize ,neni sluha svych volicu ,tak za koho mluvi?Jestlize se mu nelibi pripominky pana Stwora ,tak je to tim,ze rovnez je hluchy a slepi k pripominkam svych volicu a takovy lide by nikdy nemeli byt voleni.Iniciativ referendum ma moc ,ze muze zradneho poslance na prani volicu bezpodminecne odvolat ,pokud on ,jako takovy neplni prani vetsiny jeho volicu ,kteri se demokraticky vyjadri k problemum spolecnosti.
Prikladem je pan Bush ,ktery podle statistiky celi oponentum jeho Isacke valky,kterych je 70procent a naprosto ne ne nebere zretel ,ackoliv on mel pri svych volbach jen 32 procent a do presidenskeho kresla mu pomohl soud,tedy lidem nevolena administrativa.
Australie o sobe rika ,ze je demokraticka,ale pan Borbige na odchodnou rekl"at se to lidem libi a nebo ne ,tak svetovou vladu budou mit" ,to jsou prosim slova demokratu ke kterym patri i pan Vidim,jez se ridi hesli,ja nikomu otroka delat nebudu,ale udelam z mych volicu me otroky,tito lide nemaji o demokracii a jejich postaveni ,jako poslanci vubec predstavu ,jak by se meli k verejnosti chovat a jak by ji meli respektovat v ramci demokracie,dve recka slova"VLADA LIDU" zatimco kazdy z nich mysli ,MOJE VLADA" ,jinymi slovy ,diktaktura jedincu,politickych hostapleru,nemoralnich jedincu,sobcu spolecnosti.

7957

18.1.2003 5:12

Ještě jednou pan poslanec Vidím

ACA 216.?.?.?

Mne pripada, ze pan Vidim vyhral argumenty i slusnosti na cele care . Navic ,kdyz byl volen ,tak se asi nevedelo ,ze se bude jednat o Iraku ,tak tezko muze zrazovat sve volice. Nemyslete si ,ze v CR jsou vsichni zbabelci...vetsina lidi proste mlci nebo nema cas,aby se vyjadrila v anketach apod.. Zvedavec mi pripada jako jakasi varianta Rudeho prava [pláč] . A ted mi muzete vynadat.

7960

18.1.2003 15:52

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

kavol 147.?.?.?

Reakce na 7960

to víte, že Vám hned vynadám ... co to je za slušnost (ve které dle Vás pan Vidím vítězí), jestliže někomu nadává do hlupáků?
cituji: "Mí voliči jsou lidé moudří, ... Prostě lidé naprosto opační, než jste Vy."
- pokud mě můj jazykový cit neklame, antonymem k "moudrému člověku" je například "člověk hloupý"

a dále, jestliže většina lidí nemá čas hlasovat v anketách, jaktože ti, co zrovna čas mají, většinou jsou proti válce, stejně jako ti, co odpovídají v průzkumech veřejného mínění - tedy prokažte prosím jasnou sovislost mezi ochotou nechat se zatáhnout do války a neochotou o válce mluvit?

7972

19.1.2003 3:08

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

ACA 216.?.?.?

Reakce na 7972

Pan Vidim si asi precetl starsi clanky od pana Stwory a podle toho posoudil ,s kym ma tu cest.Da se rici ,ze dokonce prokazal velke sebeovladani.A davam prednost argumentum,nez ideologii.Proto u mne Vidim vyhral.
K tem anketam: Zalezi KDO,KDE A JAK je provadi.Levicaci a bojovnici za mir je vzdy manipulovali.Mne se v zivote na nic nikdo nezeptal a dokonce neznam ani nikoho ,kdo by se anket zucastnil(o tech internetovych se snad nemusim ani rozepisovat).Verejne mineni? Co to je?Podle "verejneho mineni" je idol muzske krasy Ben Affleck.Cha cha cha....to je jeden priklad z mnoha.A jake zatahovani do valky? Ve valce uz davno jsme.Tim ,ze ji jen oddalite nic neziskate.Lide by se uz meli poucit konecne z historie.

7987

19.1.2003 10:26

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

kavol 147.?.?.?

Reakce na 7987

Již podruhé píšete, že u Vás pan Vidím vyhrává díky argumentům ... můžete mi tedy prosím ukázat alespoň jeden argument, kterým se panu Stworovi snaží jeho názor vyvrátit?
Pokud si já rozeberu jeho dopisy, pak v prvním čtu:
- co pan Vidím považuje za svou povinnost
- velikou obavu p. Vidíma o smyslu konversace s p. Stworou
- na základě čeho (nikoliv proč!) se p. Vidím pokusí trávit svůj čas smysluplněji
ve druhém:
- kdo není voličem p. Vidíma, a jací dle jeho názoru jsou jeho voliči
- prohlášení (bez odůvodnění), že další komunikace je bezpředmětná
Ještě je možnost, že si pod slovem "argument" představujeme každý něco jiného: v tom případě upozorňuji, že můj výklad je v souladu např. s www.m-w.com .
(Na tuto variantu mě přivádí Váš výklad slušnosti jakožto "sebeovládání".)

Co se týče anket, nemyslím, že by je "levičáci a bojovníci za mír" manipulovali větší měrou, nežli pravičáci a propagátoři války. Fakt, že Vás osobně se zatím nikdo na nic neptal, myslímže nijak nesouvisí s tím, jaký podíl lidí je ochoten vyjádřit svůj proválečný či protiválečný postoj.
Pana Bena Afflecka jsem doposud neznal, nicméně dle fotografií na jeho webu neshledávám aspoň po visuální stránce žádný nedostatek ve znacích, kterými se řídí průměrný ženský sexuální pud. Proto se mi nezdá nijak zvláštní, byl-li prohlášen ideálem krásy, a nerozumím Vašemu výsměchu. Ovšem pokud považujete za zmanipulované jakékoliv výsledky neodpovídající Vašemu osobnímu vkusu, pak myslím mohu bez výčitek svědomí napodobit Váš poslanecký idol p. Vidíma a prohlásit další diskusi na toto téma za bezpředmětnou.

A nakonec k té válce - můžete mě prosím poučit, se kterou zemí je Česká Republika ve válečném stavu? Jelikož dění nesleduji tak pečlivě, mohlo mi něco uniknout ... v tom případě bych rád věděl kdy a kým byla jaká válka týkající se České Republiky vyhlášena?

7992

22.1.2003 22:17

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

ACA 216.?.?.?

Reakce na 7992

Naposled k tem argumentum :Zatimco od Vidima jsem si precetl informace k tematu (netvrdim ,ze jsou vsechny presne,a nikdy jsem nerekl,ze je muj poslanecky idol),tak od Stwory hlavne ideologicke antiamericke blaboly vytrzene ze souvislosti ("je-li Saddam monstrum, pak je to monstrum vytvořené výhradně Spojenými státy"....tomu snad neveri ani Bilak!).A navic Stwora vyzaduje zdroje informaci.Proc? Kdyz sam nerozezna ani zcela viditelne recese (cokolada, deformovana kocka) od skutecnosti,tak jak mam verit,ze jeho jsou pravdive?
Svym komentarem o probihajici valce ,jsem nemyslel jen CR,ale cele lidstvo. Doporucuji tento vyborny clanek na Psu (i kdyz je skoro kopie dokumentarnich filmu ,ktere jsem uz videl v TV).

22.1. MROŽOVINY: Civilizační zájmy Západu
František Novotný

A k tem anketam naposledy: Jak proboha muzete odpovedet na otazku JSTE PRO VALKU ? .Kdyz odpovite ano,tak pred vama lide budou prechazet na druhou stranu chodniku.Ja bych se radeji zeptal JSTE PRO TO ,ABY BYL SADDAM POTRESTAN PRO SVE ZLOCINY PROTI LIDSKOSTI ? Pak si muzeme popovidat o vysledcich. K tomu Affleckovi : Tu anketu vyhral ,protoze chodi s J-Lo a pomalu kazdy druhy den je v bulvarnim tisku.Lide uz jsou dneska tak lini premyslet,ze zvoli prvniho cloveka ,na ktereho si zrovna vzpomenou.Navic voli lide,kteri by vubec nemeli.Treba Playgirl kupuji hlavne homosexualove,i kdyz to je magazin urcen pro zeny.Pak se ani nedivim ,ze oplesly hromotluk Jesse Ventura byl v prvni desitce sexy idolu.Hodne "rozmarilych" ma totiz rado tatinkovske "medvedi" typy.Dalsich prikladu "verejneho mineni" je nespocitane...

8106

18.1.2003 17:32

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

R. 66.?.?.?

Reakce na 7960

>Nemyslete
>si ,ze v CR jsou vsichni zbabelci...vetsina lidi proste mlci
>nebo nema cas,aby se vyjadrila v anketach apod..


Nikdo nenazyva lidi v Cechach zbabelci, ale neni omluva se o problemech nevyjadrovat, nechat si vsechno libit, protoze pak to vypada jak to vypada. Absolutne zadna ucta k volici...Hrstka politiku si dela co chce...Proc je napriklad tajna volba prezidenta? Proc kazdy poslanec hrde nerekne volil jsem toho a toho z toho a toho duvodu? Proc, kdyz chcete vysvetlit postoj od sveho poslance s Vami proste nehodla diskutovat? Nejste hoden. Ono to totiz dopada tak, ze vlastne vsichni rezignuji, nic se neda zmenit, Ja to zmenit nemuzu, tak to necham plavat atd... Jenze s timto postojem to je "konecna".


>Zvedavec mi
>pripada jako jakasi varianta Rudeho prava :


Nejak si neuvedomuji, ze v Rudem Pravu by se mohly psat jine nez levicove nazory...

>A ted mi
>muzete vynadat.


Nikdo Vam nebude nadavat za to, ze jste napsala svuj vlastni nazor (jak absurdni), lide s Vami budou diskutovat, davat argumenty pro a proti, je na Vas co si z toho vezmete...[smích]

7973

19.1.2003 10:33

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 7960

Musím s vámi souhlasit. Většina lidí si vůbec neuvědomuje jak má fungovat parlamentní demokracie nemluvě o tom, že vůbec neznají ústavu. Z toho vyplývá spousta omylů, jako např. napadání Havla, že špatně vládnul a podobné nesmysly. Požadovat po poslanci aby hlasoval proti svému přesvědčení je nesmysl. A jeho reakce je adekvátní tomuto nesmyslu.
Nezastávám se pana Vidíma proto, že bych byl jeho zastánce, spíš je mi nesympatický a taky bych ho nevolil. Zastávám se ho proto, že způsob jakým je tady napadán vyplývá pouze z neznalosti většiny diskutujících.
Pro příklad nepůjdu daleko. Zvažme, že někteří lidé by napadli poslance Filipa, že nechce legislativně zakázat KSČM (jejímž je členem), přestože oni to považují za správné. A pak by vesele podobně diskutovali jaký je to grázl. Proboha lidi probuďte se.

7993

20.1.2003 10:05

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 7993

Premyslel jsem celou dobu jestli je v Cechach nejaky jiny druh demokracie protoze si tady byli vsichni tak jisti ze pan Vidim nema pravo hlasovat podle sveho presvedceni. Nemohu se moc vyjadrit o panu Vidimovi protoze o jeho politicke cinosti moc nevim. Jedna vec je jista neni moc profesionalnich politiku kteri by na takove e-mail vubec nebo osobne odpovidali. Mozna ze pan Vidim jeste neni tak otrly ci zkuseny aby se podle toho ridil. Ale nedela ho to aspon trochu sympatickym ze ma opravdu nejaky nazor a take ho artikuluje?

8005

21.1.2003 9:31

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8005

>Ale nedela ho to aspon trochu sympatickym ze ma opravdu nejaky nazor a take ho artikuluje?

Hlavně ho dělá sympatickým, že, jako někteří jiní, své názory zjevně nezměnil po volbách, jak se tady mnohdy bohužel děje.

8041

18.1.2003 5:39

Ještě jednou pan poslanec Vidím

R. 66.?.?.?

Z te posledni odpovedi je citit naproste pohrdani svym volicem... Pan Vidim si neuvedomuje, ze v celem svete se dnes podepisuji ruzne petice a pripravuji se protestni akce proti valce v Iraku , takze tech s "pomatenou" mysli bude asi vice!
Opravdu si myslite, ze bezpravi na nevinnych lidech napravite shozenim bombicek na ne? Pan Hussein o ktereho kazdemu, nepritel cislo 1, ma sve bunkry, dvojniky atd... Kazdy normalni clovek vi, ze tu valku opet odnesou naprosto nevinni lide, kteri uz tak z toho zivota nic nemaji... Nehlede na to, ze kazda valka neco stoji a kdyby se ty obrovske sumy investovaly radeji na leky pro deti co umiraji na banalni detske choroby, nemaji co na sebe, co jist, na skoly to by byla ta prava pomoc vsude tam, kde je treba atd...

7961

18.1.2003 9:17

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 7961

> ... kdyby se ty obrovske sumy investovaly radeji na leky pro deti co umiraji na banalni detske choroby,
> nemaji co na sebe, co jist, na skoly to by byla ta prava pomoc vsude tam, kde je treba atd...

Na tom by se ale spatne vydelavalo... Eisenhower moc dobre vedel, o cem mluvi:

"In the councils of government, we must guard against the acquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex. The potential for the disastrous rise of misplaced power exists and will persist.

We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes. We should take nothing for granted. Only an alert and knowledgeable citizenry can compel the proper meshing of the huge industrial and military machinery of defense with our peaceful methods and goals, so that security and liberty may prosper together."

(Military-Industrial Complex Speech - Dwight D. Eisenhower, 34th President of the United States, 1961 ... http://coursesa.matrix.msu.edu/~hst306/documents/indust.html, http://www.whitehouse.gov/history/presidents/de34.html)

7968

18.1.2003 7:26

Ještě jednou pan poslanec Vidím

uz nevolic 209.?.?.?

No vidis, velmi podobnou odpoved jsem dostal od BEMA ktery funkcne postoupil z Narodniho Vyboru (ODS) na magistrat hl. mesta Prahy. Stejny kokot, pro ktereho je dulezitejsi hlas strany nez hlas volice.

7965

18.1.2003 8:29

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Jiri Valtr 209.?.?.?

Pane Vidime,
Vase slova, ze zastupitel volicu neni jejich sluhou, me doslova zvedla ze zidle. Zastupitel volicu je poslani a jako takove je na sluzbe volicum primo zalozeno!!!!!! Stale nemohu uverit tomu, ze v demokraticke spolecnosti existuje zastupitel s takovym pristupem k veci, a uz vubec nechapu, ze to tak muze vyslat do eteru. Existuji pro to jen dva duvody: Budto jste hlupak anebo grazl. Toto kdyby se prihodilo na Zapade, tak ten zatupitel je uz svymi volici uklovan - omluva by nestacila. To mi verte.

A Vasi volici nebyli moudri, vzdelani a premyslejici lide, kdyz si Vas poradne neproverili, a nejsou jimi ani ted, kdyz se neozyvaji.

7967

18.1.2003 10:09

Panu Vidimovi

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Moje odpoved tomuto politickemu idiotovi je nasledujici,pise ze jeho volici jsou lide moudri a vzdelani. proc tento moudry a vzdelany muz nepouzije Ceske televize a pozada o svobodnou volbu verejnosi o valce v Iraqu. Vasi mladi vojaci budou riskovat sve zivoty tak jako nasi Australsti vojaci. Australska statni televize prave skoncila verejny vyzkum o valce proti Iraqu. Vysledek byl pro nase valky chtive idioty katastrofalni 94 procent australske verejnosti odmitla valku proti Iraqu pouze 6procent hlasovalo pro valku. To je vice nez presvedcujici odpoved tomu vladnimu idiotovi ktery nema naprosto zadny respekt pro ty nemoudre a nevzdelane, bohudiky je jich 94 procent.

7969

18.1.2003 18:42

Návrh rozsudku v roce 2019

zizka 213.?.?.?

Protože p. poslanec Vidím se dopustil vlastizrady a vzhledem ke završení vítězství islámských spojeneckých armád a pomohlo evropských státům dosáhnout skutečné a nezištné svobody, navrhuji jej potrestat těmito tresty:
1. utětí levé a pravé ruky v zápěstí.
2. odstranění pravého oka.
3. vyříznutí jazyka.
4. přetětí achilovych šlach.

Protože trest smrti považujem za barbarský, věříme, že odsouzenec bude blahořečit mírnému rozsudku.

Ať vzkvétají jednotné islámské státu evropu JISE. Alejkum sallam.

7975

18.1.2003 22:39

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Z. Fric zfric (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?

To je teda zvláštní, voliči pana Vidíma jsou "lidé moudří, vzdělání a přemýšlející, lidé, kteří vědí, že jejich zastupitel není jejich sluha. Lidé, kteří nejsou zahlceni nenávistí. Prostě lidé naprosto opační, než jste Vy. "!!!!!!
Nějak to teda vůbec nechápu.
1) Takoví lidé přece neexistují
2) A kdyby přece jen existovali, bylo by jich málo
3) Pokud jich je málo, tak musí být hodně lidí opačných
4) I kdyby byla volební účast téměř mizivá, nemohl by být p. Vidím zvolen, protože většina voličů je opačných
5) JAK SE TEDY DO TAKOVÉ FUNKCE DOSTAL? [smích]))))))

7978

18.1.2003 23:44

Ještě jednou pan poslanec Vidím

pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

R-ovi_66 od Pavla
Tito gauneri budou prosperovat u Vas tak jako u nas do te doby do kdy je budeme tolerovat. Tito lumpove nemaji naprosto zadny respekt pro nikoho a nic nez jejich osobni vydelek. Zajiste tam je par slusnysh lidi ovsem ti jsou v takove mensine ze jsou neschopni jakychkoliv zmen k dobremu. My pouze dostavame to co di zaslouzime, paklize je nevyzeneme z parlamentu a vlady jako knechty tak nasi synove a dnes i dcery budou umirat na svetovych jatkach pro americkou kontrolu Irackeho oleje

7981

19.1.2003 1:51

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7981

Pavel-ovi.

Zajimave, jak jednim dechem zvladnes poslance Vidima, jdes pres vydelky, parlament, Irak, a nakonec samozrejmne pres tu zlou USA.
Tolik subjectu v kratkem odstavci. Gratuluji.

7982

20.1.2003 18:06

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7982

brnaku, zdravi te tvuj kamarad stefan, pavel tam ma pravdu, skoda jen, ze ty jsi zamery usa v tom iraku nepostrehhl!
stefan

8014

19.1.2003 3:08

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Postoj verejnosti k politickym udalostem je takovy, jaky jim predlozi vetsina zdelovacich prostredku, takze i tech zbyvajicich 6 procent, kdyby vedelo pravdu a nebylo blbnuto falesnymi anebo vylhanymi zpravami, tak, jak ted sdelovaci prostredky nejmodernejsiho typu vzali cenzuru na protesty proti valce v Iraku, tak i tech 6% by bylo proti valce.

Kdyz vezmem pocatky konfliktu, tak 98 procent lidi vubez nezna pravdu. Tu pravdu kterou obhajuji je jen tim, co jim sdelovaci prostredky spolecne s proradnymi politiky nakukali do hlavy a zvecnili v knizkach, encyklopediich a v tak zvane "historii" s poplatnymi experty a s tak zvanymi "historiky". Ti v tvari tvar pravde prohlasi, ze predmet diskuse je nediskutovatelny a tim je dana linie az kam muze byt volic, obcan informovan. Cili demokracii ano, ale jen tolik, co vam povolime, co vam dovolime cist, co vam dovolime diskutovat. A kdo pouzije sveho rozumu a svych informaci, tak se stava temto hostaplerum krajne nebezpecny, nebot tato moderni inkvisice nema zasadne rada cestu sebeinformovanosti a sebevzdelanosti.

Takovy clovek nikdy neskoci na pozlatko propagandy a takovy clovek je nepouzitelny pro radobyvladce a sebezvolence.

7986

19.1.2003 13:29

Ještě jednou pan poslanec Vidím

tomasgn 62.?.?.?

pan vidim nam predvedl, co si mysli o volicich a statni sluzbe - volici jsou dobri jen na to, aby ho zvolili, a statni sluzba ma slouzit jen statnim predstavitelum, ale ne volicum. a tyto lidi zivime svema danema!

7996

19.1.2003 15:59

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Pavel Humpolec 62.?.?.?

Nevim nevim.
Ale nemuzete chtit, aby politik vecne odpovidal na emaily, kde jsou statnici nazivani zlocinci. Vubec se jeho reakci nedivim.

Myslet si muzete co chcete. Ale meli byste mit natolik eticke vychovani, ze byste to take meli slusne podat. A pokud pisi email s dotazem politikovi, vynecham oznaceni zlocinec u vsech osob, ktere maji cisty trestni rejstrik.

I kdyz o Putinovi nebo Sharonovi si take myslim svoje... O Zeleznem take, ale nenazvu ho zlocincem, dokud neni odsouzen. Mozna v hospode u piva, ale rozhodne ne v dopise demokraticky zvolenemu politikovi.

7997

21.1.2003 4:12

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 7997

Nevim nevim.
Ale nemuzete chtit, aby politik vecne odpovidal na emaily, kde jsou statnici nazivani zlocinci. Vubec se jeho reakci

Ze by se na obzoru objevil dalsi soudne myslici clovek, no mozna se na Zvedavce uplne nevyseru pokud se jich objevi trochu vic, muze byt ze zacnu i prispivat, pokud budu mit sanci prosadit svuj slusny nazor, pokud ne budu sprosty ke svym odpurcum jako jsou sprosti oni ke mne.K problemu poslance Vidima : Ceska Republika dlouho bojovala
o prijeti do NATO, povedlo se ji to predevsim velkou primluvou pani Madeline Albright(Korbelovou) a v neposledni rade obrovskou akci nas ceskych emigrantu na podporu demokracie a dorazeni chcipajiciho komunistickeho rezimu. No a jak by to vypadalo, kdyz vsech 19 signataru Nato se pripojilo k prezidentu Bushovi, a Ceska republicka by po dvourocnich vyhodach rekla NE. Proc jste tam curaci vstupovali, to jste chteli jako vzdycky zdimat prachy? Pro boha pro koho , pro Grebenicka, kterej se vstupem do NATO nesouhlasil a prohral na cely care.Kdyz se vam to nelibi udelejte REFERENDUM a vystupte z NATO na zaklade skutecneho prani vsech ceskych obcanu, dokud se tak nestane plnte zavazky ke kterym jste se zavazali a nenapadejte ceske politiky, ktere jste si sami zvolili , at je to Jarda nebo Venca. Vic vam ceskym blbeckum uz nemuzu poradit. Uvital bych na muj prispevek jakoukoliv diskusi, pokud ji redaktor nescenzuruje, nepotlaci, a v zaveru nezmorduje. Ahoj, Mila.>Nevim nevim.
>Ale nemuzete chtit, aby politik vecne odpovidal na emaily, kde
>jsou statnici nazivani zlocinci. Vubec se jeho reakci nedivim.

>
>Myslet si muzete co chcete. Ale meli byste mit natolik eticke
>vychovani, ze byste to take meli slusne podat. A pokud pisi email
>s dotazem politikovi, vynecham oznaceni zlocinec u vsech osob,
>ktere maji cisty trestni rejstrik.

>
>I kdyz o Putinovi nebo Sharonovi si take myslim svoje... O
>Zeleznem take, ale nenazvu ho zlocincem, dokud neni odsouzen.
>Mozna v hospode u piva, ale rozhodne ne v dopise demokraticky
>zvolenemu politikovi.

8038

21.1.2003 9:54

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8038

Mílo, nesuď tak tvrdě všechny Čechy podle toho co tu napsalo pár nevědomců. Já také nesoudím všechny emigranty podle pánů Stwory, Valtra a Nohejla.

8044

23.1.2003 1:26

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 8044

Milo nesoudim vsechny cechy , snad jenom ty nevedomce, a ni ty ne dost tvrde.Myslim si ale , ze kdyz Ceska republika usilovala tak houzevnate o vstup do NATO a podarilo se to, museli poslanci i volici vedet do ceho jdou a jake zavazky z toho pro cechy budou vyplyvat, no a kdyz se jim to dneska nelibi (ja nevim kolika procentum se to nelibi, vim jen ze komunistum urcite ne)meli by zadat na svych poslancich, ktere si zvolili, aby v parlamentu odsouhlasili vystoupeni a ne jim nadavat za to ze plni to k cemu se zavazali. Obavam se ze ceska jednotka NATO bude plnit rozkazy vedeni NATO a ne prani volicu, je to jednotka mezinarodni a ne zadna domobrana. Mila.>Mílo, nesuď tak tvrdě všechny Čechy podle toho co tu napsalo pár
>nevědomců. Já také nesoudím všechny emigranty podle pánů Stwory,
>Valtra a Nohejla.

8117

21.1.2003 14:53

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

matej 130.?.?.?

Reakce na 8038

Nevim, ale s temi zlocinci se nejak roztrhl na Zvedavci
pytel. Me primo vyvedlo s miry trebas tvrzeni, ze i firma
na vyrobu cokolady je firma : "Další zločinná firma v USA
potrestána". Ja vim, ze slo o nedorozumneni, ktere se nakonec
vysvetlilo a kazdy to pochopil, ale proc nazvat nekoho
zlocincem, ze dela cokoladu ? A tech zlocincu je tam vice jak
15.000.
Nedavno pan Stwora psal o Zvedavci a snazil se ho v porovnani
k ostatnim dat do nejake kategorie. Ja si myslim, ale to uz tady
psalo mnoho lidi, bylo by dobre, kdyby tam bylo mene "privlastku"
od pana Swory. Obycejne jsou to jeho vlastni a velice emocionalni
privlastky. Rovnez, kdyz nektery se ctenaru napise tu ci onu pripo-
minku panu Stworovi. Dostane velice "tvrdou " odpoved od vyse jme-
novaneho a jak jsem zjistil obycejne kritik se uz se neozve.
Za vsechny muze svedcit jeden priklad slecny Olgy. Kdyz s nekym
nesouhlasim, tak mu muzu vynadat a kdyz to nikdo nevidi i dat
par facek, ale jako redaktor casopisu, musim mit vice nez svatou
trpelivost a vysvetlovat a vysvetlova a zase vysvetlovat. To uz
patri k profesionalismu.
Cili mohu napsat Bush jedna na vlastni pest, ale nemohu napsat
ze je fasista. Uz to pobouri kazdeho ctenare s IQ nad 90. Ctenari
jsou si schopni udelat svuj vlastni nazor.
Stejne tak s tim poslancem Vidim, ci jak se jmenuje. Samozrejme se
musel "nasr......" po precteni takoveho dopisu a jeho odpoved ne-
mohla byt v zadnem pripade objektivni. Ja bych ho mozna napsal
takovy dopis taky, ale az ten druhy.
Toto jsou jen me osobni pohledy na Zvedavce a pana Stworu.

8048

19.1.2003 16:41

PS: Grazlove politici

Pavel Humpolec 62.?.?.?

Kdyz jsou ti politici takovy grazlove, tak proc lide stale voli ty same?

Proc v CR uplne propadla strana, ktera byla pro zruseni senatu, kdyz je senat tak velice neoblibeny? Jak muze byt poslancem nekdo, koho vsichni nesnaseji?

Nebo zkratka se nadava na politiku ... jen rpoto, ze politik vam asi neda pres hubu?

7998

20.1.2003 9:51

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

No vazeni diskutujici jen jedna poznamecka.
Kazdy kdo si mysli, ze na email a naslednou reakci odpovidal poslanec Vidim tak je opravdu naivka prvniho stupne.
Mozna to je, ale zpusobeno tim ze jste daleko a ve vasich soucasnych bydlidtich se politici chovaji jinak........

8004

21.1.2003 7:48

RE: Ješte...

Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 8004

pan Rys opet zabodoval, snad nam naivnim vysvetli kdo teda tu email psal. pokud to byl pana Vidima sekretar, jeste stale je to odpoved od senatora Vidima, pochybuji, ze pozadal svacinarku nebo vratneho.
Na druhe strane je zcela mozne, ze v cechach jsou jine maniry. Zde v USA odpovida senator, nebo representant.>No vazeni diskutujici jen jedna poznamecka.
>Kazdy kdo si mysli, ze na email a naslednou reakci odpovidal
>poslanec Vidim tak je opravdu naivka prvniho stupne.

>Mozna to je, ale zpusobeno tim ze jste daleko a ve vasich
>soucasnych bydlidtich se politici chovaji jinak........

8040

22.1.2003 15:21

RE: Ješte...

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 8040

>Na druhe strane je zcela mozne, ze v cechach jsou jine maniry. Zde v USA odpovida senator, nebo representant

Barone jste HOVADO jste HOVADO

8095

23.1.2003 2:24

RE: Ješte...

matej 209.?.?.?

Reakce na 8095

Barone jste HOVADO jste HOVADO


no vidis Barone, jak jsi to dopracoval
jen pan Buh a pan Rys maji tu uzasnou moc, bud udelat s hovada
cloveka nebo naopak, ja ti to furt rikam, davej si pozor na tu svoji hubu, je tady plno intelektualu a kdo by to rekl, ze i pan
Rys je jeden s nich, on to precte, na vterinku se zamysli (takovy
lide nemusi moc premyslet, jim to premysli samo) zjisti, ze jsi
HOVADO a uz misto na dvou koncetinach budes chodit na ctyrech
a koncis nekde na veterinarni osetrovne, kde te vykastruji, aby
jsi nemohl plodit dalsi HOVADA
ale vidis, ze je to clovek velice uslechtily, dokonce ti vyka

8123

23.1.2003 13:48

RE: Ješte...

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 8123

Ano Mateji tim vyrokem o hovadu jsem chtel naznacit, ze vubec ale vubec netusite o cem mluvite. Nemuzu se na vas zlobit jste odtrzeni od reality tehle republiky. Jiny komentar nez ten puvodni si ani jeden z vasich nazoru nezaslouzi. Zijte dal jako hovada.

P.S. to s tim kastrovanim to je dobry napad smele do toho.........

8136

23.1.2003 13:50

RE: Ješte...

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 8123

P.S 2 nezapomente se navzajem opuncovat !!! [překvapení])

8137

23.1.2003 5:04

RE: Ješte...

Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 8095

pane Rys a to jako proc jsem HOVADO? Proto, ze se ptam nebo proto, ze rikam/pisi, ze jste zabodoval. Myslite HOVADO jako mouchu ktera leze na dobytek? Jak ste to myslel, muzete trosicku rozsirit Vasi slovni zasobu? Pokud Vam ovsem strika pena od ust, chvilicku si odpocinte. Pry hluboke dychani pomaha. Mozna onan, nevim, musite si pomoci sam.
Ted snad jeste kdyby ste odpovedel na mou original otazku, Vite, jsem opravdu najivni v tom, ze si myslim, ze prave na vase napadeni odpovidam ja... hmmm nebo je to moje sekretarka?

8132

20.1.2003 11:06

zvireci farma...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Urcite jste videli bajku Zvireci farma, pripada mi to dost korespondujici. Napdalo me, bohuzel k tomu nemam zatim dostatek prostredku, zalozit server, na kterem by se takove veci, jako jsou reakce politiku na nase nazory a pripominky, jejich vyroky, nase nazory a tak, sbirali a probirali. Zdroje by mohli byt kterekoliv. Podle me by to byl dobry zpusob jak vedet o svych nazorech, problemech a jejich reseni politiky.

8006

20.1.2003 15:27

Ještě jednou pan poslanec Vidím

PIT 194.?.?.?

To snad je problem volicu ODS resp. poslance Vidima, ne ? Jak muze nekdo napsat, ze sice volil komunisty ale Vidim je jeho poslanec. Neni a snad nikdy nebude ! Kazdy at se obrati na sveho poslance a jeho prostrednictvim at zkusi neco zmenit. Kdyz se ja obratim an Grebenicka, proc je proti zakazu KSCM, tak mi odpovi podobne. Opravdu, pro nevolice ODS Vidim neni ani jejich slouha ani jejich poslanec. Tak o cem je rec ?

8012

20.1.2003 20:32

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Sandoval 212.?.?.?

Reakce na 8012

I kdyz jsem nevolic ODS, pan Vidim je "muj" poslanec, tak jako je mym poslancem pan Grebenicek nebo pani Marvanova. Z mych dani jsou totiz placeni VSICHNI - ne pouze ti, ktere jsem volil. A budou z mych dani placeni stejne, i kdybych nevolil nikoho z nich.

8021

21.1.2003 9:50

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8021

>pan Vidim je "muj" poslanec

Vy jste si ho koupil? Co když je placen z mých daní a já mám jiný názor než vy? Bude hlasovat podle vás nebo podle mě? A jak se pozná, kdo koho volil a z kterých daní je kdo placen, aby věděl podle koho má hlasovat?

Přemýšlíte někdy nad tím co napíšete?

8043

22.1.2003 0:30

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Sandoval 213.?.?.?

Reakce na 8043

Premyslim, dekuji za optani. A vy?

Nekoupil jsem si ho, ale platim si ho - stejne jako vy a ostatni lide tady (snad krome tech, kdo trvale ziji v cizine a plati dane tam). Bylo by hloupe, kdyby obcan nemel pravo chtit neco od politika, ktereho si plati, nemyslite?

Politik se ma rozhodovat a hlasovat podle sebe, podle svych nazoru a podle sveho nejlepsiho svedomi. Od toho jsou volby: aby se rozhodlo, nakolik budou u moci zastoupeny ktere nazorove proudy.
Jenomze zodpovidat ze svych rozhodnuti se politik musi vsem obcanum, nejenom tem, od nichz dostal hlas. My vsichni ho zamestnavame a mame pravo na to, aby nam vysvetlil sva rozhodnuti a jejich duvody; mame pravo na to, aby vyslechl nas nazor a premyslel nad nim.
To pravo si kazdy mesic zajistujeme platbou (nemalych) dani a poslanci ho maji nalezite podlozene na svych vyplatnich paskach.

Domnivam se, ze projevovat se stylem "vy nejste muj volic, s vama se nebavim" je od zamestnance vuci zamestnavateli drzost nejhrubsiho kalibru.

8071

22.1.2003 10:56

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8071

>Premyslim, dekuji za optani. A vy?
Někdy se mi to podaří.
>Nekoupil jsem si ho, ale platim si ho - stejne jako vy a ostatni
>lide tady (snad krome tech, kdo trvale ziji v cizine a plati dane
>tam).
Což je konkrétně případ pana Stwory.
>Bylo by hloupe, kdyby obcan nemel pravo chtit neco od
>politika, ktereho si plati, nemyslite?
Samozřejmě může chtít odpověď na své otázky, ale nesmí vnucovat své názory a obtěžovat nesmyslem. Kdyby totiž všech 5 milionů lidí poslalo své dopisy každému poslanci musel by odpovídat ještě sto let po skončení mandátu. Navíc poslanec Vidím odpověděl poprve celkem slušně a jasně. A jak se říká chytrému napověz ...
>Politik se ma rozhodovat a hlasovat podle sebe, podle
>svych nazoru a podle sveho nejlepsiho svedomi. Od toho jsou
>volby: aby se rozhodlo, nakolik budou u moci zastoupeny ktere
>nazorove proudy.
>Jenomze zodpovidat ze svych rozhodnuti se politik musi
>vsem obcanum, nejenom tem, od nichz dostal hlas. My
>vsichni ho zamestnavame a mame pravo na to, aby nam
>vysvetlil sva rozhodnuti a jejich duvody; mame pravo na to, aby
>vyslechl nas nazor a premyslel nad nim.
Kdyby to měl vysvětlovat všem nic jiného by nedělal, jak jsem napsal již nahoře. S tou zopovědností je to tak, že v případě, že provede něco co se ostatním nelíbí,nebude příště zvolen, na tom je založena zastupitelská demokracie. Jestli bude znovu zvolen, asi jsou lidé, kteří s jeho názory souhlasí.
>To pravo si kazdy mesic zajistujeme platbou (nemalych) dani a
>poslanci ho maji nalezite podlozene na svych vyplatnich paskach.
>Domnivam se, ze projevovat se stylem "vy nejste muj volic, s
>vama se nebavim" je od zamestnance vuci
>zamestnavateli drzost nejhrubsiho kalibru.
Příměr se zaměstnavatelem je mimo mísu. Ale i kdyby tomu tak nebylo, už jsem zde zmínil, že pokud někdo něco nechápe, po první jasné odpovědi je to dost velký problém. A to, že pan Stwora není jeho volič je jistě pravda. Větu "s vámi se nebavím" jsem v dopise nenašel. Je tam napsáno, že "Jakákoliv další komunikace s Vámi je naprosto bezpředmětná" což je v tomto případě názor, se který nelze než se shodnout.

8092

22.1.2003 22:43

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Sandoval 212.?.?.?

Reakce na 8092

>Což je konkrétně případ pana Stwory.

V tom mate naprostou pravdu. Pan Stwora pravdepodobne opravdu nebude v CR volic ani danovy poplatnik. Skoda jen, ze pana Vidima napadlo podivat se na Zvedavce - treba by pak vystupoval vstricneji.
I kdyz na druhou stranu... nejak o tom pochybuji [smích]

>Kdyby totiž všech 5 milionů lidí poslalo své dopisy každému
>poslanci musel by odpovídat ještě sto let po skončení mandátu.

Tech tazatelu nikdy nebude tolik. Ze zkusenosti (vyrizoval jsem korespondenci na mistni pobocce jiste velke strany) vim, ze devadesat procent volicu se nenamaha po svych politicich cokoliv chtit. Mam podezreni, ze mnozi politici toho zrejme vyuzivaji a tise ignoruji i ten zbytek.

> Navíc poslanec Vidím odpověděl poprve celkem slušně a jasně. A
> jak se říká chytrému napověz ...

Prvni odpovedi je minen clanek pro MF? Ano, je skutecne vycerpavajici - a rika presne to, co do nas establishment denne husti skrze televizni obrazovky. Kdyz se podivate na dalsi reakci, vidite ocividnou neochotu podlozit tvrzeni v clanku nejakymi fakty.

A to je ten problem, ktery s odpovedi pana poslance mam. Verejne pise do novin sve nazory a prezentuje je jako fakta - a na primy dotaz ohledne zdroju clanku odmitne odpovedet. Nemyslite, ze kdyz nekdo neco hlasa takto verejne, mel by sva tvrzeni byt schopen obhajit?

>S tou zopovědností je to tak, že v případě, že
>provede něco co se ostatním nelíbí,nebude příště zvolen, na tom
>je založena zastupitelská demokracie. Jestli bude znovu zvolen,
>asi jsou lidé, kteří s jeho názory souhlasí.

Nebo lide, kteri se o politiku nezajimaji. Celkova volebni ucast ostatne o necem svedci.
Myslim, ze si princip zastupitelske demokracie vykladame kazdy trochu jinak. To je cele vec nazoru. Nejsem presvedcen, ze politici by se meli obcanum zodpovidat jen jednou za ctyri roky. Za ctyri roky se da spousta veci zmenit - a pokud by lide nemeli moznost mluvit do vyvoje prubezne, mohlo by se jim stat, ze za ctyri roky jednoduse zadne volby nebudou.

>Příměr se zaměstnavatelem je mimo mísu.

To neni primer. Kdo myslite, ze politiky zamestnava? Je to stat. A kdo je stat? Stat jsme my.
Jenomze situace, ktera v soucasne dobe panuje, pripomina tovarnu, kde zamestnanci drzi vedeni jako rukojmi a nuti ho drhnout zachody zubnim kartackem a vyplacet uklizeckam reditelske platy ze sveho. Evidentne si politici mysli, ze pri prekladu slova "demokracie" doslo k chybe a ze slovo "lid" v obratu "vlada lidu" neni v padu druhem, ale v padu tretim.

>Větu "s vámi se nebavím" jsem v dopise nenašel. Je tam napsáno,
>že "Jakákoliv další komunikace s Vámi je naprosto bezpředmětná"
>což je v tomto případě názor, se který nelze než se shodnout.

Politik by nikdy nerekl "s vami se nebavim" presne temito slovy. Oni jsou cviceni v tom, aby dokazali cloveka poslat do haje a pritom na ne kvuli tomu nikdo nemohl. Pan Vidim ma jiste pravo na nazor na pana Stworu, ale ten by mu nemel branit v dolozeni zdroju jeho clanku.

8108

20.1.2003 18:06

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Pavel 193.?.?.?

Kde prosím je uvedena odpověď pana Mlynáře ? Nedokázal jsem ji najít. Děkuji.

8015

20.1.2003 22:01

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kde je prosim odpoved pana Mlynare? Nedokazal jsem ji najit. Dekuji

Pane Stwora,
Nekdo pise mym jmenem muzete zjistit kdo. Tyto radky jsem nenapsal
diky Pavel

8024

20.1.2003 23:14

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8024

Pavle,

asi je na svete nekde jeste jiny Pavel a pise pod svym jmenem, coz je Pavel. Nepise vsak pod Tvym IP. Ma svoje. Tak se necerti.

8028

22.1.2003 18:37

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Pavel jip (zavináč) ujv (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 8024

Pavel>Kde je prosim odpoved pana Mlynare? Nedokazal jsem ji najit.
>Dekuji

>
> Pane Stwora,
> Nekdo pise mym jmenem muzete zjistit kdo. Tyto radky jsem
>nenapsal

> diky Pavel

Pane Stwora, toto jsem urcite psal ja a nepreji si, aby nekdo psal pod mym jmenem. Muzete to prosim zaridit ?

Dekuji, Pavel.

8101

22.1.2003 18:46

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8101

>Pane Stwora, toto jsem urcite psal ja a nepreji si, aby nekdo
>psal pod mym jmenem. Muzete to prosim zaridit ?

Nemohu. Jméno / přezdívku si každý volí jaké chce. Museli bychom mít tady přihlašovací povinnost s heslem pro každého účastníka. To by se hodně lidem nelíbilo. Byla by to další buzerace.

Doporučuji vám zvilit si jinou přezdívku.

8102

23.1.2003 5:11

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 8101

Pavle co kdyby jsi si treba rikal levaP vsichni by te okamzite poznali a pan Stwora by pochopil, ze je ti to putna [smích]

8133

21.1.2003 6:51

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Brnakovi, naprosto se necertim pouze mne to prekvapilo. nikdy se mi to nestalo

8039

22.1.2003 2:02

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Demokracie, ne ta dnesni, ktera je praktikovana zkorumplovanymi politiky,ale ta Recka,ta originalni o niz mnozi nemaji ani paru.

Mnoho lidi mluvi o demokracii, lidove receno maji ji plnou hubu ,ale v podstate nevi o cem mluvi a co to znamena v pouziti v nasem vsednim obcanskem zivote.S podivem tento zjev uplne neznalosti najdeme u mnoha profesionalnich politiku od kterych bychom spise ocekavali zakladni znalost demokracie,kdyz je to prece jejich 'denni chleb" pri provozovani jejich funkci na jejich politicke ceste,ale opak je pravdou,ze i ty nejvyssi nemaji a nejednaji podle demokratickych zasad spolecnosti,kterou oni ridi a realnou ukazkou se mnoha lidem znalych demokratickych zasad a principu tito politici jevi ,jako uplne nedemokraticky,spise jako diktatori mnuvici o demokracii.Jejich politicke plany a programy jejich politickych stran se vubec nezakladaji ani na vnitrnim usporadani jejich vlastnich politickych stran a diktat predstavitelu na clenstvo strany nema v zadnem smyslu charakter demokracie.Ceska republika presla od systemu totalitarniho na system demokraticky,ale stalo se to tak doopravdy?Ten priklad demokracie od sousednich statu Ceske republiky nemuze byt tim pravym spravnym prikladem,vzdyt v sousednim Nemecku je mnoho lidi vezneno za svobodu projevu;poslednim priklademje pan Frederik Toben,jez jenom vyjadril nazor v soukromem hovoru,co si mysli o druhe svetove valce a o tak zvanem holocastu.Je tento stat prikladem demokracie? V zadnem pripade, to i za Hitlera mozna meli lide vic svobody nezli ji maji v nemecku ted. Muj nevlastni otec v dobe valky ,kdy byl nasazen na praci v Nemecku si odvazil rici Nemcum do oci ,ze valku nevyhraji a nikdo jej nezastrelil,ale v dobach komunismu rici komunistickemu poskokovi,ze kemunismus je utopie ,neuskutecnitelna vec ,tak zkoncil na Borech a nebo v Jachymove. Svetove proklamovana demokracie ,jako vzor pro ostatni svobodu milujici staty je davana kolebka demokracie Britanie a samozrejme Spojene Staty Americke v hojne kampani naseho vsehopritomneho tisku a televize. Soudny a svetovych pomeru znaly ctenar se musi ctej ,nechtej takovym demokratickym prikladum jen smat.Nebot tyto dva priklady ohanejici se demokracii ve sve pravdive podstate vypadaji zcela jinak jenom ne demokraticky a posudte sami na nasledujicim.V dnesnich ,tak zvanych demokratickych volbach v techto statech jsou ukazkou velkeho humbuku za hodne penez z kapes mocnych prispevovatelu,jez timto cekaji na svuj dil vlivu za sve vynalozene penize a kdo ma vice penez a nebo stedrych podpor-vsimneho-daru a darecku,tak ten je zvolen,ale zaroven je poplatny svym darcum,tedy ,je vlastne predem koupeny ,mocnymi a vlivnymi. V Amerika je tim primo povestna ,jak presidenska kampan je za velke penize ,celonarodni "oblbovani" volicstava ,za hodne penez a prikladem stoji vynatek z tisku,kde se komentuje,ze pri zvoleni presidenta Clintova byla strane dana financni castka na jeho zvoleni,az z Ciny a jejiz dolary hrali podstatnou roli dostat Clintona do uradu a na druhe strane dnesni novy kandidat za stat NEW YORK pani HILLARY,zena presidentaKráceno (Editor)

8077

22.1.2003 12:29

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Honza 194.?.?.?

pod heslem dej d... funkci a on te bude bavit. Je skoda ze na verennost predstupuje takovyto clovek ....

8093

23.1.2003 1:57

Ještě jednou pan poslanec Vidím

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Cesky narod prozil presidenta , zastupce pracujicihi lidu, jez na svou cest prohlasoval verejne ,ze MENA NEBUDE,ze Ceskoslovenska koruna je nejstabilnejsi na tomto svete.
V Australii nam ministersky predseda ,zastupce lidu-volicu sliboval ,ze zadna TAXA na spotrebni zbozi nebude a jen se uvelebyl do ministreskeho kresla ,tak ji ustanovil.
Takze pan Vidim ,nic nevidi a spolecne s nim mnoho jinych a popravde receno ,ani videt nemaji zajem ,proc take!!!

8119

28.1.2003 23:38

Ještě jednou pan poslanec Vidím

pepaz 212.?.?.?

Pan poslanec Vidím prostě potvrzuje jen to, že při změně ústavy kvůli volbě prezidenta je třeba zároveň změnit volbu zastupitelů na přímou volbu, podobně jako v Anglii.
V každém okrese volit jednoho zastupitele, přímo odpovědného voličům svého okresu.
Pokud budeme mít i nadále jako zastupitele převážně bandu zcela amatérských a nezodpovědných politiků, tak amen s námi v Evropské unii.

8306

29.1.2003 8:28

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8306

Senátory volíme způsobem, který navrhujete. Zdají se vám odpovědnější než poslanci? Mi tedy ne. Asi je to příliš velké zjednodušení svádět to na způsob volby. Jako příklad, kam může přímá volba vést, uvádím senátora Železného. Byl zvolen pro své zásluhy - uvádění venezuelských telenovel na obrazovku tv nova.

8323

29.1.2003 23:56

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 8323

Ano, to jsem nedomyslel.
Ovšem přímou volbou je pan Železný v senátě, nepřímou volbou jsou v parlamentě ti pánové, kteří tam jsou.
A teď, babo, raď!>Senátory volíme způsobem, který navrhujete. Zdají se vám
>odpovědnější než poslanci? Mi tedy ne. Asi je to příliš velké
>zjednodušení svádět to na způsob volby. Jako příklad, kam může
>přímá volba vést, uvádím senátora Železného. Byl zvolen pro své
>zásluhy - uvádění venezuelských telenovel na obrazovku tv nova.

8355

30.1.2003 7:58

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8355

Popravdě řešení neznám. Snad jedině jít na to přes vzdělávání lidí, aby se trochu zamysleli koho volí. To je ale běh na dlouhé tratě.

8372

11.3.2003 11:02

Ještě jednou pan poslanec Vidím

kimic sanraal (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?

Predtim jsem poslance Vidima neznal, ale pote co jsem si precetl korespondenci stwor-vidim, u me Vidim jednoznacne vyhral s jeho tepelivosti, ja osobne bych na druhy email uz neodpovidal podle mnozstvi vymyslu, polopravd a konstrukci bez nejakeho zakladu, zivene ciste nenavisti Stwora k urcitym lidem

9603

Příspěvků: 67

17.01. 17:24 stefan  Ještě jednou pan poslanec Vidím
17.01. 18:04 Michal Varga  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
17.01. 19:22 dobrodruch  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
17.01. 19:48 zdenek  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
17.01. 20:14 Bobby Fischer  Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 00:07 Jan Jansky  Vidím, vidím...
18.01. 00:27 Sandoval  Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 00:28 Zdenek  Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 01:17 Aja-vterka  Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 02:35 jan krtitel  Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 02:39 Robert Nohejl  Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 05:12 ACA  Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 15:52 kavol  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
19.01. 03:08 ACA  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
19.01. 10:26 kavol  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
22.01. 22:17 ACA  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 17:32 R.  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
19.01. 10:33 milo  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
20.01. 10:05 easttrader67  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
21.01. 09:31 milo  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 05:39 R.  Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 09:17 Jirka  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 07:26 uz nevolic  Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 08:29 Jiri Valtr  Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 10:09 Pavel  Panu Vidimovi
18.01. 18:42 zizka  Návrh rozsudku v roce 2019
18.01. 22:39 Z. Fric  Ještě jednou pan poslanec Vidím
18.01. 23:44 pavel  Ještě jednou pan poslanec Vidím
19.01. 01:51 Brnak  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
20.01. 18:06 stefan  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
19.01. 03:08 Robert Nohejl  Ještě jednou pan poslanec Vidím
19.01. 13:29 tomasgn  Ještě jednou pan poslanec Vidím
19.01. 15:59 Pavel Humpolec  Ještě jednou pan poslanec Vidím
21.01. 04:12 Mila  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
21.01. 09:54 milo  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
23.01. 01:26 Mila  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
21.01. 14:53 matej  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
19.01. 16:41 Pavel Humpolec  PS: Grazlove politici
20.01. 09:51 Jan Rys  Ještě jednou pan poslanec Vidím
21.01. 07:48 Baron  RE: Ješte...
22.01. 15:21 Jan Rys  RE: Ješte...
23.01. 02:24 matej  RE: Ješte...
23.01. 13:48 Jan Rys  RE: Ješte...
23.01. 13:50 Jan Rys  RE: Ješte...
23.01. 05:04 Baron  RE: Ješte...
20.01. 11:06  zvireci farma...
20.01. 15:27 PIT  Ještě jednou pan poslanec Vidím
20.01. 20:32 Sandoval  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
21.01. 09:50 milo  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
22.01. 00:30 Sandoval  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
22.01. 10:56 milo  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
22.01. 22:43 Sandoval  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
20.01. 18:06 Pavel  Ještě jednou pan poslanec Vidím
20.01. 22:01 Pavel  Ještě jednou pan poslanec Vidím
20.01. 23:14 Brnak  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
22.01. 18:37 Pavel  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
22.01. 18:46 Vladimír Stwora  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
23.01. 05:11 Baron  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
21.01. 06:51 Pavel  Ještě jednou pan poslanec Vidím
22.01. 02:02 Robert Nohejl  Ještě jednou pan poslanec Vidím
22.01. 12:29 Honza  Ještě jednou pan poslanec Vidím
23.01. 01:57 Robert Nohejl  Ještě jednou pan poslanec Vidím
28.01. 23:38 pepaz  Ještě jednou pan poslanec Vidím
29.01. 08:28 milo  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
29.01. 23:56  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
30.01. 07:58 milo  RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím
11.03. 11:02 kimic  Ještě jednou pan poslanec Vidím

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 28 čtenářů částkou 8 386 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 0

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 2

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 2

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 2

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 3

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,96 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,86 Kč
Australský dolar
15,44 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,90 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 325,32 Kč
1 unce stříbra
378,93 Kč
Bitcoin
183 085,41 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 958