Diskuze k článku

NATO a spící buňky jako černí koně vzbouřenců

Příspěvků 44

26.8.2011 9:18

No jo...

kerob halibos (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Jsou to jenom informace. Možná pravdivé a možná ne. Co na tom záleží a proč se v tom takto hrabat? Je pouze jediná informace, která je na beton jistá a to, že NATO,USA, vojenské korporace, tajné služby, media a armáda jsou ve špatných rukou. To je totiž začátek konce. Mají jednotné ,, velení,, a dokážou cokoliv. Je jedno jaký, který, nebo čí stát to odnese, nebo proč se rozhodnou to, či ono zničit a podřídit NWO. Podívejte se jaký posun se stal za posledních pár let. Dnes už nikdo neřeší nějaké zasahování do práv jedince. Jde už o celé národy. Každý přece musel vědět, že se Lybie nemůže udržet. Byla to jenom otázka času, peněz a dezinformací. Co na tom záleží proč tomu tak je? Proč Kadáfi, nebo Husain nebo kdokoliv. K soudu se stejně nedostane a my se nikdy nedozvíme jaká hra se to vlastně hraje. Podstatné je, že jsme trochu v ,,prdéééli pane hrábě,,. A v den když to prokoukneme bude už několik let pozdě.

251891

26.8.2011 9:29

RE: No jo...

keduT 78.?.?.?

Reakce na 251891

zmiňovaný mail je funkční?

251893

26.8.2011 9:51

RE: No jo...

kerob halibos (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 251893

Ano, je.

251900

26.8.2011 19:20

RE: No jo...

keduT 78.?.?.?

Reakce na 251900

tak uvidíme[smích]

251950

26.8.2011 14:38

RE: No jo...

hc 90.?.?.?

Reakce na 251891

Pravděpodobně jde o naplňování amerického strategického cíle ovládnutí Blízkého Východu, formulovaného už před desítkami let. Strategické cíle se nemění ze dne na den ani z roku na rok.

251932

26.8.2011 17:54

RE: No jo...

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 251891

Mě na tom všem děsí to, že nikdo neudělal absolutně nic, aby tomu šílenství zabránil. Proč se neozvala Čína a Rusko. Proč toto jednání neodsoudili. Znamená to, že nechali NATO v čele s USA volnou ruku? A pokud ano, proč to udělali? Aby je nechali se mezinárodně zdiskreditovat, nebo zkrátka proto, že už s nimi drží "basu". Je-li to to druhé, tak mě napadá jen jediná věta a ta zní: "Bůh nám pomáhej". Ten má však evidentně nějakou jinou práci, takže jsme skutečně v pérdeli už teď [pláč] .

251945

27.8.2011 9:20

RE: No jo...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 251945

Snadna odpoved, Rusove uz dvakrat rozmlatili Groznyj a budou to moci udelat zas, cinsti komuniste budou brzy resit potize s drzenim dolaru jakozto rezervni meny, coz povede k hladovym bourim a narodnostnich nepokojum.To nebude jen tak, zarazit to bez nasili.

251982

26.8.2011 13:36

Vsak ano.

valda 212.?.?.?

Autor asi uprednostnuje povstani proti Kaddafimu jako pochod matek s detma,starcu a neozbrojenych ,nevycvicenych mladych muzu co jdou prosit kaddafiho aby odstoupil.O neco klidnejsi pocin obyvatele Tripolisu pokusili se uz v unoru a kazdy trochu sledujici deni vi jak to vse skoncilo-masakrem,zatykanim podezrelich osob,odvozem do neznamych mist odkud se uz nevratili. Napisu jednoduse-autor clanku je Vul.

251921

26.8.2011 17:02

Slušnost člověka zdobí.

Geog 88.?.?.?

Reakce na 251921

Valdo, když nejste v obraze, tak alespoň neurážejte přispěvatele.Líbil se mi první příspěvek na tento článek, ten je k věci.

251943

27.8.2011 2:47

RE: Vsak ano.

B. Vasut 78.?.?.?

Reakce na 251921

Valdo, i pres ty gramaticke chyby jste to vystihl dobre.
Moudrostrak zde psal, ze Kaddafi rozdal zbrane milionu lidi. Ja s nim souhlasim - jenze ti lide nejspis obratili zbrane proti Kaddafimu. Jinak by Tripolis nikdy nepadl.
Podle libyjske manzelky meho kamarada maji Libyjci Kaddafiho radi, jako my meli Husaka.
Nechapu, jak se toho nezvoleneho diktatora a lampasaka v jedne osobe muze nekdo zastavat.

251976

27.8.2011 9:07

RE: Vsak ano.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 251976

>Jinak by Tripolis nikdy nepadl.
Co myslíte, padla by Praha, kdyby ji vojska NATO kropila bombama tak jako Tripolis?
Asi ne, viďte... voni by si Pražáci Kalouse ochránili.

251980

27.8.2011 9:20

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 251980

>Co myslíte, padla by Praha, kdyby ji vojska NATO kropila bombama
>tak jako Tripolis?

Pokud by "kropila bombama" vojska Prahu jako Tripolis, tak by urcite Praha nepadla. Dost silne prehanite. Krome nekolika presne mirenych strel na Kadafiho Bab Azizia compound zadne bomby na Urban area nepadly. Vy si vymyslite tuhle blbost, nekdo k tomu prida, ze ty bomby obsahovaly ochuzeny uran, treti doda fotku mrtveho ditete a ctvrty odkaz na vasi "zarucenou" zpravu o tom, ze Tripolis je v sutinach. Tak takhle vznikaji konspirace a propaganda. Na zacatku je vzdy zly umysl, lez a vymysly.

251983

27.8.2011 11:51

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 251983

to porad koukate na CNN nebo BBC, ze mate tak vymyty mozek?Tu partu zbabelych vrahu by zahnala na utek dobre vycvicena vojenska jednotka, kdyby jim postup "nevycistilo" NATO.
Tripolis byl pred "utokem" rebelu letadly, drony a vrtulniky nicen ve dne v noci, aby Kaddafi ustoupil a vzdal se.Rika se tomu zastrasovaci valka, vite?Tuto taktiku spalene zeme a masoveho zabijeni civilistu uplatnuji USA a VB uz desitky let, "obdivuji" lidi, kteri to nevidi.
Na uzemi Libye operuji stovky zoldaku z NATO, zkorumpovani novinari jim pomahaji identifikovat cile a hlavne lhat, viz zajeti Kaddafiho syna.
Televize ukazuji jen to, co chteji videt lidi se srackou v hlave misto mozku.

252001

27.8.2011 12:20

RE: Vsak ano.

kerob halibos (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 251983

Svatá prostoto.

252003

27.8.2011 12:48

RE: Vsak ano.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 252003

Ako som písal od touto správou , existuje jav vytesňovanie z mysle, i uňho to môžeme pozorovať-pokiaľ samozrejme nie je provokatér.
Narážam na to, že nemieni priznať to, že je zrnko pravdy na tom o čom my rozprávame, lebo keby priznal, tak by nemohol umlčať svoje svedomie (provokatéri takú vec nemajú) a mal by problémy so zaspávaním a kde čím iným.

252005

27.8.2011 15:33

RE: Vsak ano.

kerob halibos (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252005

Máte pravdu. ,, Bože jak já těmto lidem závidím,, Žádné nejasnosti, žádné pochyby. Vše najde v televizi na třech kanálech a pokuď je štoural, tak ještě v BBC a CNN. Co k tomu dodat? Kdo nechce tak ten neslyší a nevidí a nikdo ho k tomu nepřinutí. Je v podtatě štastný. On nezná pocit kdy je člověku na blití protože ví že se zabíjejí děti kvůli ropě, zlatu a bůhví čemu ještě.

252021

27.8.2011 16:01

RE: Vsak ano.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 252021

Nezáviďte mu to, ono ako Lin povedala, že to im šeredne vypomstí a ja som povedal niečo v tom zmysle, že tí najväčší ignoranti budú robiť ten najväčší cirkus keď to praskne, lebo "nikto" ich nevaroval. [oči v sloup]

252026

27.8.2011 18:15

RE: Vsak ano.

kerob halibos (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252026

Jo, to bude kvikotu. Ale stejně jim tu naivitu někdy závidím.

252032

27.8.2011 13:08

RE: Vsak ano.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 251983

Okay, jiný příklad, tentokrát nikoli z kategorie "Co by bylo, kdyby".
Bělehrad?

252007

27.8.2011 13:55

RE: Vsak ano.

steve 96.?.?.?

Reakce na 252007

.. a on jeste nejaky Belehrad zustal ?? Ja si myslel, ze byl uplne cely "osvobozeny" ..

252013

27.8.2011 20:22

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 252007

>Okay, jiný příklad, tentokrát nikoli z kategorie "Co by bylo,
>kdyby".

>Bělehrad?

Diky rychlym operacim NATO, ktere zastavily vrazdeni komunistickeho diktatora Belehrad stejne jako Tripolis neskoncil v sutinach a dnes tam muzete bez obav jet na dovolenou. Mate s tim nejaky problem? Ja ne. Doufam, ze v brzke dobe bude mozne jezdit na dovolene i do Libye. Ceka je dost prace, ale v svobodne zemi se mnohem lepe podnika. V diktature Kadafiho se neudelalo nic. Viz prispevek Vojty. Zeme je sice bohata, ale o to vic zaostala, Skolsvi jen na zakladni urovni, 40% nezamestnanost a turistika nulova. To neni nic proti Kadafimu, to Libyjcum preji. Jen pro vasi informaci a pro informaci tech co maji hned ohynek u prdele. Nezastavam se nikoho a proto mu nemusim slouzit a propagovat jeho vasne. Naopak si mohu dovolit ten prepych byt nestranny. O tu moznost jste se VY diky sve zaslepenosti pripravili a tak vam zbyva jen role neinformovanych.

252042

27.8.2011 22:19

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 252042

Mohl byste prosim uvest jmeno toho komunistickeho diktatora?Mam takovy dojem, ze jste (cenzurováno, neurážejte).
Do te Libye si vyjedete stejna tak svobodne jako do Iraku, pouze prstem na mape.

252049

27.8.2011 23:26

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 252049

Cenzore, to neni urazka, to je pravdiva diagnosa!

252053

27.8.2011 23:07

RE: Vsak ano.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 252042

Vraždění?
Máte na mysli to, jak Miloševič přestal podporovat Albánské přistěhovalce v Kosovu a začal na ně vyvíjet tlak, ať táhnou domů? Kdy do té doby tito měli spoustu sociálních vymožeností, o jakých se nám nesnilo ani za normalizace a přesto dělali bordel? Máte to celé nějaké domotané.

Kromě toho odvádíte od tématu, zřejmě záměrně, takže JEŠTĚ JEDNOU.

Otázka zněla, jak je možné, že Bělehrad "padl", ačkoli není známo, že by v něm operovali nějací "rebelové", PANE! A pište si, že Miloševič měl sakra podporu svých Srbů!

252051

28.8.2011 0:01

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 252051

Ti rebelové jsou tam jen pro zdání legitimity, že porazili Kadáffího oni, tomu jistě věří autor příspěvku na který reagujete. Stejně jako Bělehrad, tak i Tripoli porazily americké střely a bomby. A to i přes to, že Miloševič měl tu sakra podporu, a to nejen Srbůhttp://www.youtube.com/watch?v=JlNQlZIKj0U

252056

28.8.2011 4:00

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 252051

>Máte na mysli to, jak Miloševič přestal podporovat Albánské
>přistěhovalce v Kosovu a začal na ně vyvíjet tlak, ať
>táhnou domů?
Nejen to. Srbove vyhaneli z domovu a vrazdili take chorvaty.

Tohle je jedna ze stovek vypovedi vinniku pred valecnym tribunalem :

„Stojím zde před tímto Soudem s hlubokým pocitem studu a litování. Dovolil jsem sobě podílet
se na vyhánění nejhoršího druhu a to jen proto, že to byli Chorvaté, nikoliv Srbové. Nevinní
lidé byli pronásledováni, nevinní lidé byli násilně vyháněni a nevinní lidé byli vražděni.

Dokonce i tehdy, když jsem se dozvěděl, co se stalo, mlčel jsem. Ještě horší bylo,
že jsem pokračoval v politice a skrze vlastní aktivity jsem se stal přímo odpovědným za
nelidské kroky, jež zasáhly nevinné lidi. Smutek, jenž v sobě nesu za tyto činy je bolest, se
kterou musím žít celý život.

Tyto zločiny a moje spoluvina nikdy nemohou být ospravedlněny. Zůstávám beze slov
ve chvíli, když mám vyjádřit své politování za všechno, co jsem spáchal a za sílu mých hříchů,
jež měly vliv na ostatní. Mohu jen doufat, že vyřčením pravdy, přijímáním viny a vyjádřením
svého politování budu příkladem ostatním, kteří stále mylně věří, že takové nelidské činy
mohou být někdy ospravedlněny.

Pouze pravda umožní srbskému národu, aby se zbavil kolektivní viny. Jen přijetím
viny mohu převzít odpovědnost za vše špatné, co jsem provedl. Doufám, že upřímným politováním
mohu alespoň trochu ulehčit trápení těm, kteří trpěli.

Pochopil jsem, že nepřátelství a rozdělení nikdy nemohou posloužit lepšímu životu. Pochopil
jsem, že naše příslušnost k jednomu lidskému druhu je důležitější než jakékoliv rozdíly mezi
námi. Pochopil jsem, že pouze vzájemným porozuměním a usmířením můžeme dostat šanci, abychom
žili lépe, jako lidé v míru a tím zajistíme lepší budoucnost pro naše děti a generace, které
přicházejí.

Modlil jsem se k Bohu, aby mi pomohl s lítostí nad svými činy a děkuji Bohu za danou šanci
vyjádřit svůj žal.

Prosím mé bratry Chorvaty, aby odpustili svým bratrům Srbům. Prosím svůj srbský národ, aby
nechal minulost za sebou a otočil se k budoucnosti, kde dobro, soucit a spravedlnost zmenší
zlo, které jsem také sám vytvářel.

A nakonec, svůj osud přenechávám Soudu a mezinárodnímu právu.“

Prohlášení Milana Babiće, bývalého vůdce chorvatských Srbů, před ICTY,

>Otázka zněla, jak je možné, že Bělehrad "padl", ačkoli
>není známo, že by v něm operovali nějací "rebelové".

Odpovidam vam podruhe a naposled. Srbska diktatura padla diky operacim sil NATO, ktere byly podlozeny mezinarodnim pravem, a mandatem OSN.

252062

28.8.2011 5:38

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 252062

>>Otázka zněla, jak je možné, že Bělehrad "padl", ačkoli
>>není známo, že by v něm operovali nějací "rebelové".
>
>Odpovidam vam podruhe a naposled. Srbska diktatura padla diky
>operacim sil NATO, ktere byly podlozeny mezinarodnim pravem, a
>mandatem OSN.
Hovno. Stalo se to na zaklade toho, ze Clinton soustal Moniku, pri vysetrovani zalhal: Monica Lewinsky? Newer ever!, za coz mu hrozilo, ze by mohl byt z prezidentstvi odvolan, nasledne souzen a skoncil by v base, cemuz se vyhl tim, ze podepsal na natlak opozice, ktera to ze zakulisi vsechno ridila, bomabrdovani Jugoslavie, k nemuz doslo myslim ze hned nasledujici den. Takze vse bylo pripraveno davno predtim, Clinton vsak s podpisem vahal, nakonec vsak v zajmu sveho politickeho preziti odsoudil Srbsko ke skomirani, jez potrva jeste hodne dlouho.

>Wikipedia:
>Monica Samille Lewinsky (born July 23, 1973) is an American woman with whom United States President Bill Clinton admitted to having had an "improper relationship"[1] while she worked at the White House in 1995 and 1996. The affair and its repercussions (which included the impeachment of Bill Clinton) became known as the Lewinsky scandal.
>http://en.wikipedia.org/wiki/Monica_Lewinsky

252063

28.8.2011 10:52

RE: Vsak ano.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 252062

>Nejen to. Srbove vyhaneli z domovu a vrazdili take chorvaty.

O čem to tady hovoříte? Já píšu o Srbsku, vy o Jugoslívii, prosím, běžte si přečíst něco o občanské válce v Jugoslávii, o tom, jak se pak dělilo na Srbsko, Slovinsko, Chorvatsko a Černou Horu a až několik let poté "vzniknuvším" kosovském konfliktu. Pletete dohromady jabka s hruškama, evidentně si pletete Miloševiče s Karadžičem a Titem - to vám říkala pančelka v občanské nauce?

Až budete vědět, o čem se zde hovoří, můžete se vrátit sem mezi dospělé.

A to mezinárodní právo - prosím, citujte mi nějaký paragraf, který byl Srbskem porušen. Ve skutečnosti byl problém Kosovo vyřešen stejně spravedlivě jako problém Sudet u nás v roce 1938.

A počkám si, jak budete pištět, až nám tady budou o autonomních územích vykřikovat naši hněočeši a OSN nám nařídí, ať je necháme dělat tady brajgl a poskytneme jim vše, co požadují.

252076

27.8.2011 23:23

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 252042

Mohl byste to vraždění v režii Miloševiče nějak přiblížit, popřípadě i nějak doložit. Rád bych reagoval, ale takto je to jen výkřik.
K Libyi- oficiální místa, které ostatně citujete, udali počet střel Tomahawk vypálených na Libyi, ten počet je přes sedm set střel. To jsou střely s plochou dráhou letu, počet střel vypálených z letadel musí být z logiky věci daleko větší. Kam myslíte, že tyto střely dopadly a stále dopadají, rozhodně ne do pouště. Infrastruktura Tripoli je v troskách, nejde el. proud, nejsou pohonné hmoty, potraviny a hlavně voda, obyvatelé jsou v totální nouzi a chaosu(taktéž údaje oficiálních médií). Myslíte, že to udělal Kadaffi, rozsekal své dílo- podzemní řeku a uvedl loajální civilní obyvatelstvo do totálního chaosu, zdecimoval ho a dovedl do stavu neschopnosti obrany... Nakonec toto vše je jen k vedlejší diskuzi, kardinální otázkou je oprávnění k napadení suverenního státu, neboť rezoluce OSN je v tomto případě více než zneužita.

252052

27.8.2011 13:16

RE: Vsak ano.

steve 96.?.?.?

Reakce na 251983

Ano !!, pane soudruhu, - Tripolis po nekolika humannich pumach rozkvetl ! To je prave ucel tech novych bomb. Mnohe deti je s radosti nazyvaly - "kvetinove pumy lasky" a potom je maminka posypala vapnem ... Vy jste "filuta" [mrknutí jedním okem] . vy jste to taky urcite studoval a proto to mate "v hlave srovnano" (jako ten jeden nick tady ,,,)
,, a pripada mi to vase povidani takove nejake "podobne", ..jestli jste od Kolina - tak to budete pane - brachove !!

252010

27.8.2011 18:19

RE: Vsak ano.

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 251983

>Tak takhle vznikaji konspirace a
>propaganda. Na zacatku je vzdy zly umysl, lez a vymysly.

Správný závěr ovšem nesprávně použit. Na začátku je vždy zlý úmysl, stačí si vzpomenout kdo si začal? Kadáfi Evropu nenapadl. Vítězové jako obvykle píší historii, kterou možná jednou bude někdo měnit, záleží na tom kdo nakonec vyhraje.
Jo a pokud skutečně NATO použilo pouze několik dobře mířených střel na Bab Azizia, jak to že jim došly za měsíc bomby? Plácáte propagandu a lži.

252033

27.8.2011 18:59

RE: Vsak ano.

B. Vasut 173.?.?.?

Reakce na 251980

Pani Blazkova, podle poslednich zprav popravuji rebelove cerne zoldnere, ktere tam dal dovezt na svou ochranu Kaddafi. (Britske Listy)
Povezte - kdyby lide toho diktatora opravdu podporovali a kdyby jim rozdal vice jak milion samopalu, k cemu by mu byli cerni zabijaci ze zahranici ?
Vetsina Tripoli pritom padla behem nekolika hodin, takze bych rekl, ze tady par lidi Kaddafimu na jeho propagandu pekne naletelo.

252035

27.8.2011 19:42

RE: Vsak ano.

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 252035

Pokud vím tak Kadáfi měl a má mnoho přátel a zastánců v černé Africe. Tito "žoldnéři" mohou též být dobrovolníci. K těm samopalům, nemyslím si že lid se může bez vedení postavit rebelům i když mají samopaly, zvláště proti lidem stejné národnosti. Není to jen tak.

252037

27.8.2011 20:27

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 252037

>Pokud vím tak Kadáfi měl a má mnoho přátel a zastánců v
>černé Africe. Tito "žoldnéři" mohou též být
>dobrovolníci.
Ceskoslovensko take melo za hranicemi "pratele" a zastance. Prisli dobrovolne na pozvani a pak jsme se jich nemohli 29 let zbavit. Pokud ma Kadafdi vic pratel za hranicemi nez doma, tak at se tam odebere. Jeho lid mu to nabizi uz par mesicu a on jim na to odpovida vyhruzkami, tanky a kanony.

252043

27.8.2011 21:32

RE: Vsak ano.

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 252043

Jasně, ergo kladívko je nejlepší všechny co s námi nesouhlasí zabít a pak bude konečně vytoužená demográcie úplně všude pod vedením NATA a olejářských společností. A kdo není s námi je proti nám.

252046

27.8.2011 21:49

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 252046

>Jasně, ergo kladívko je nejlepší všechny co s námi
>nesouhlasí zabít a pak bude konečně vytoužená demográcie
>úplně všude pod vedením NATA a olejářských společností.
>A kdo není s námi je proti nám.
Nesouhlasi kdo s kym? Demokracie? Myslite si, ze bude v zemi, ktera lezi na mori oleje, jehoz ceny arabove a rusove vysroubovali pres sto dolaru za barel muze nekdy nejaka byt? Nebude! Nebudte naivni. O ten bezpracny zisk budou vecne prat a zabijet. A nejen v Libyi. A olejarske spolecnosti? To jste me pobavil. V zemi, ktera nema skolstvi ani na takove urovni, aby si vychovali techniky a zarizeni s kterymi by vypumpovali ze zeme to, co jim zdarma dava, to musi za ne udelat nekdo jiny. To je jejich blbost, ne tech olejaru. O rafineriich ani nemluvim. Za surovy produkt dostanou jen zlomek toho, co by dostali za produkt finalni. A byla by prace. Jenze takhle je to pohodlnejsi, oleje prece mame dost, tak proc se namahat myslet, nebo nedej buh pracovat.

252047

27.8.2011 23:49

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 252047

Můžete mi prosím nějak objasnit jak ti Rusové šroubují ty ceny, já mám za to,že se ceny šroubují a poté zase stlačují úplně někde jinde, ale třeba se mýlím. Ale pokud se mýlím, proč tedy Rusové nešroubují tak nějak stabilněji a napořád, proč nechávají cenu neustále kolísat sem a tam, to jim přeci jako prodejcům nemůže vyhovovat. Taková cenová politika může vyhovovat leda nějakým spekulantům- levně koupit a draze prodat a pořád dokola.
A nejste vy taky Rus, že píšete Rusové s malým "r".

252054

28.8.2011 0:00

RE: Vsak ano.

dub 94.?.?.?

Reakce na 252047

jo tak to jsem nevěděl, že new york a lodnýn a další, kde jsou ropné burzy, na kterých je určována cena ropy manipulacemi s futures, jsou v rusku a v arabských zemích.

koukám, že v ješivách maji nějaký podivný zeměpis. asi už s velkého izraele totálně zblbi. asi byste si měl pořídit normální globus a ten od rabína hodit do koše.

252055

28.8.2011 0:33

RE: Vsak ano.

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 252055

Ale ono se to moc asi neví ale Arabové a Rusové doslova cloumají Wall Streetem kdy si vzpomenou. Wall Street za nic nemůže, chudáci jsou šikanováni Rusy a Araby. Proto USA taky krachuje. [chechtot] [chechtot]

252058

28.8.2011 0:19

RE: Vsak ano.

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 252047

Nevím kdo je víc naivní. Školení olejářských odborníků jistě zdarma či skoro zdarma nabízejí experti od nadnárodních firem každému, zvláště potom zemím co si chtějí olej znárodnit a je vyhodit. A oni ti Arabové a Rusové vyhnali tu cenu přes protesty těchto firem. Ona se jim ta cena hrozně hodí taky. A nakonec se jim snad divíte, že to nechají odedřít jiným a shrábnou prachy bez práce? Mám spíš pocit že nadnárodní olejové společnosti k tomu nikoho nepustí pokud mohou, oni totiž žádný olej nemají, jen tu technologii a expertízu, i když po katastrofě v Mexickém zálivu se dá i o té expertize diskutovat. Finální produkt příteli se prodává nikoliv v nezávislých pumpách, ale pumpách patřících olejářským firmám, které nebudou asi radostí bez sebe kupovat benzin od Libye za světové ceny. Ne tyto firmy si zajistili kompletní monopol, padla na to sice veškerá surovinová základna co jim patřila, ale nic jiného než kontrolu trhu, rafinerie, tankery, podplacené vlády a distribuci paliva nemají.

252057

27.8.2011 21:24

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Reakce na 252035

Brzy uvidite sam, jak to v Libyi blbe dopadne.Temer cela prechodna vlada jsou byvali Kaddafiho nejblizsi spolupracovnici a nohsledi.Dojde ke klasickemu jevu, kteremu se rika pozirani vlastnich deti revoluci.Popravou Younise to zacalo.Cele to predivo mezikmenovych vztahu a vazeb, ktere Kaddafi dokazal vahou sve autority udrzet, bylo zpretrhano, nastane velky chaos, ktery preroste v krvavou valkou, o tom jsem uz ted presvedcen.
Take vam prozradim male tajemstvi, v NATO je cernych zoldneru stokrat vic, nez v Kaddafiho armade.Bude zajimave pozorovat vztahy mezi rebely a cernymi vojaky US Army, kteri pod mandatem UN budou muset byt v Libyi nasazeni ke kontrole vrtu BP, kvuli tomu prece cele to divadlo hry na demokracii vzniklo.
Cemu rikate propaganda, kdyz uz dnes v Tripolisu stari lide umiraji zizni a OSN zacina naznacovat, ze rebelove celi obrovske humanitarni krizi?Jsem zvedav, co jeste na Kaddafiho shodi, aby si pred svetem delali alibi.
Allahu Akbar!!!

252045

27.8.2011 22:07

RE: Vsak ano.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 252035

Ano, na Britských listech píšou o vraždění černochů - gastarbeitrů - vzbouřenci:

"Je pravda, že Kaddáfího režim opakovaně páchal děsivé násilí na vlastním obyvatelstvu. Avšak rostoucí počtu mrtvých mužů ze subsaharské Afriky - které vraždí vzbouřenci - v mnoha případech jde o lynčování - vyvolává znepokojující otázky o vzbouřenecké státní správě - Národní prozatímní radě - i o tom, proč ji Západ podporuje.
Zvěrstvy nebyl postižen pouze Tripolis: Amnesty International informuje o podobných zvěrstvech z pobřežního města Zawiyah. Většinou obětí jsou muži ze subsaharské Afriky, gastarbeitři.
List Independent zjistil, že o údajných zvěrstvech páchaných vzbouřenci hovořili britští činitelé s členy Národní prozatímní rady. Britové zdůraznili, že jsou zprávami přicházejícími z Tripolisu "znepokojeni" a že Londýn očekává, že kdokoliv páchal válečné zločiny, bude postaven před soud."

252048

27.8.2011 23:00

RE: Vsak ano.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 252035

Je třeba se zeptat, kdo jsou oni "rebelové" a kdo jsou oni "žoldnéři" - sám říkáte, že si je Kaddáfí dal dovézt na SVOU ochranu. Pro mne je ta informace nová a Blisty nemají certifikát na pravdu, což nikdo - proto zde diskutujeme, pídíme se po zdrojích a snažíme se dobrat, co je a co není fakt, následně pak z toho skládat mozaiku přibližující se skutečnosti.

No, a proč by neměl přesto Kaddáfí rozdávat lidem zbraně? Přinejmenším to hooodně zkomplikuje postup "spojenců", až nasadí pěchotu (všimněte si, že nepíšu "jestli" - akorát se to bude jmenovat jinak, jako třeba vojenští pozorovatelé).

Kdyby moji zemi bombardovalo NATO a Vašek z hradu, zvaný CML, rozhodl, že i na mne připadne mašinkvér, budu ráda, přesto nepojedu do Prahy, vím, že Véna si poradí i beze mne; zato někam zalezu i se svou drobotinou. A kdyby se náhodou nějakému tomu spojeneckému vojsku chtělo mašírovat onou dědinou a požadovat moje jídlo, můj prostor, nebo třeba "jen" nějakou tu erotickou chvilku se mnou nebo s některou z mých dcer, tak budu vědět, co si počít a hlavně čím.

252050

28.8.2011 9:32

RE: Vsak ano.

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 252035

Otázka j, jestli vůbec ten milion samopalů rozdal. To prohlášení mohlo být jen součástí informační války, která je běžná ve válkách.

252069

Příspěvků: 44

26.08. 09:18 kerob  No jo...
26.08. 09:29 keduT  RE: No jo...
26.08. 09:51 kerob  RE: No jo...
26.08. 19:20 keduT  RE: No jo...
26.08. 14:38 hc  RE: No jo...
26.08. 17:54 L.C.  RE: No jo...
27.08. 09:20  RE: No jo...
26.08. 13:36 valda  Vsak ano.
26.08. 17:02 Geog  Slušnost člověka zdobí.
27.08. 02:47 B. Vasut  RE: Vsak ano.
27.08. 09:07 baba_Blažková  RE: Vsak ano.
27.08. 09:20  RE: Vsak ano.
27.08. 11:51  RE: Vsak ano.
27.08. 12:20 kerob  RE: Vsak ano.
27.08. 12:48 Oracle  RE: Vsak ano.
27.08. 15:33 kerob  RE: Vsak ano.
27.08. 16:01 Oracle  RE: Vsak ano.
27.08. 18:15 kerob  RE: Vsak ano.
27.08. 13:08 baba_Blažková  RE: Vsak ano.
27.08. 13:55 steve  RE: Vsak ano.
27.08. 20:22  RE: Vsak ano.
27.08. 22:19  RE: Vsak ano.
27.08. 23:26  RE: Vsak ano.
27.08. 23:07 baba_Blažková  RE: Vsak ano.
28.08. 00:01  RE: Vsak ano.
28.08. 04:00  RE: Vsak ano.
28.08. 05:38  RE: Vsak ano.
28.08. 10:52 baba_Blažková  RE: Vsak ano.
27.08. 23:23  RE: Vsak ano.
27.08. 13:16 steve  RE: Vsak ano.
27.08. 18:19 Antiseptik  RE: Vsak ano.
27.08. 18:59 B. Vasut  RE: Vsak ano.
27.08. 19:42 Antiseptik  RE: Vsak ano.
27.08. 20:27  RE: Vsak ano.
27.08. 21:32 Antiseptik  RE: Vsak ano.
27.08. 21:49  RE: Vsak ano.
27.08. 23:49  RE: Vsak ano.
28.08. 00:00 dub  RE: Vsak ano.
28.08. 00:33 Antiseptik  RE: Vsak ano.
28.08. 00:19 Antiseptik  RE: Vsak ano.
27.08. 21:24  RE: Vsak ano.
27.08. 22:07  RE: Vsak ano.
27.08. 23:00 baba_Blažková  RE: Vsak ano.
28.08. 09:32 Magnus Maximus  RE: Vsak ano.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
235 753,75 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 692