Diskuze k článku

O co šlo na Prague Pride

Příspěvků 48

15.8.2011 2:34

Hmmm.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Na úvod jsem velice rád, že se našel někdo kdo je přímo v kontaktu s komunitou napsal dle mého mínění velmi dobrý článek zevnitř, nabídl ho k zveřejnění editorovi a ten ho na Zvědavci zveřejnil. [cool]

Dále, jsou tady různí pravdoláskaři, bulvár, média.... Na západě se tyhle akce změnili v exbicionistickou podívanou a to rozhodně není vnímano veřejností pozitivně. Já být členem komunity s jinou sexualní orientací. Mít tam osobně blízké lidi, kterých si vážím, tak se děsím hrané podpory médií a aranžerů davů. Možná mám přátele já nevím, neptám se lidi na okolo na sexualní orientaci. Jsem konzervativní člověk auto půjčím bez problému, ale slečnu ani náhodou. Tudíž kádrovací posudky na sex nechávám jiným.

Na akci bych se šel možná mrknout, ale podporu bych veřejně nesliboval. Nevím totiž jak průvod bude vypadat, a exbicionismus hrubého ražení nejsou na seznamu věcí, které mají u mě prioritu. Navíc já lidi nehodnotím podle sexualní orientace, ale podle toho jaké jejich strom nese ovoce.Pravda naše média mají šokující kulturu ráda, líp se to prodá a funguje to jako silný katalyzátor pro vymytí mozku.

Co si budem povídat, někteří lidi umí jít jenom s větrem a jdou proti němu pouze, když si nevšimnou, že se změnil směr. Neděste se tolik těch, co po vás plivou jako těch co vás dneska staví na podstavce slávy, ale zítra ti samí lidé... Doba míří do tuhého a budou se hledat obětní beránci a hromosvody.

Osobně jsem tolerantní s výjimkou vymytí hlavy na pravdoláskový způsob ve škole skutečně tupou propagndou ve smyslu pohádka o šípkovém princi a adopce dětí. Pravda měl jsem o tom i ostrou debatu se svými velmi dobrými heteresexualními přáteli, kteří s tímhle nemají problém, ale stabilita západní společnosti je velmi narušená. Myslím si, že prakticky jakékoliv menšiny na západě žijí ve velmi tolerantní společnosti. Takže na závěr položím už tradičně stejnou otázku. Co si třeba homosexualové myslí o budoucnosti, ve které by došlo ke kolapsu demokratického zřízení? Neveselá představa takříkajíc všeobecně úplně pro všechny, skutečnou leitu nevymíje. Poněvadž kolaps zasáhne neúprosně všechna patra spoplečenské pyramidy.

250963

15.8.2011 7:49

RE: Hmmm.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 250963

V destrukci "tradičních hodnot" nevidím zas takový problém, páč po každém konci něco nového může začít. Dnešní hodnoty (názory) jsou názory právě tradiční, tedy de facto zděděné a naučené. Po destrukci těchto "hodnot" si z vytvořeného vakua mohou každý uplácat vlastní hodnoty za použití svého vlastního mozku, což by bylo jistě velmi pozitivní. Vzdát se naučeného a vytvořit si vlastní, které mi vyhovují. Společnost je něčím sešněrována, utáhnuta. Je na čase se uvolnit a vzít budoucnost do vlastních rukou.

250970

15.8.2011 20:44

RE: Hmmm.

jan Vítek 88.?.?.?

Reakce na 250970

jo, to se pak spousta lidí zařídí podle sebe a třeba přijde s tím, že všichni ostatní jsou tu proto aby mu sloužili. Podle této vaši logiky by to bylo v pořádku, proože ten jediněc by použil vlastní mozek a ze vzniklého vakua by vytvořil něco, co by mu náramně svědčilo.
Bohužel, nebo bohudík pro nás je tu určitá kontinuita morálních hodnot alespoň v hrubých osnovách , které se dědí po tisíciletí a toto "vakuum" tu doufám nikdy nevnikne.

251065

16.8.2011 0:07

RE: Hmmm.

kavol 83.?.?.?

Reakce na 250970

hele tohodle spammera už jsem někde viděl, a pěkně ho s tím "budováním od nuly" oznesli na kopytech ... že ho to ještě baví ...

251086

16.8.2011 6:54

RE: Hmmm.

p. 125.?.?.?

Reakce na 250963

... a co takovi SS Pride /a SA/ ten vykvet uchylu... kteri poradali parade marse Berlinem....po prvni svetove valce ...a taky k nim byli lidi toleratni ....take proc ne...

251103

15.8.2011 7:43

chátrající komplexy budov nejen na Slupy

fohat 88.?.?.?

jednou se rozhodla skupina lidí upozornit na podivně privatizované baráky,následně záměrně chátrající a byla netolerantně pozatýkána a budovy byly zajištěné ohrankou pro další programové chátrání.Škoda,že duhoví lidé nemají takovou ROZMĚKLOU empatii pro bezdomovce,kteří by třeba v bývalých lázních Na Slupi nalezli potřebný azyl,hned vedle nemocnice.Určitě by se našla skulina v tunách bezcenneho papíru,zvaného ČESKÉ ZÁKONY,žeby se spousta takových budov obsadila lidmi,co nemájí na nájem a je jich stále více...To ovšm není IN,nikoho smradoši nezajímají...kdejaká ROMSKÁ KOMUNITA se dokáže lépe postarat o své staré a nemohoucí...nebo jste viděli v Praze romské,muslimské,židovské bezdomovce,jak žebrají??Námitka,že Romové kradou,neobstojí,nebot bělostná majorita,honosící se miliardovými tunely je daleko,daleko předčí a je jí jedno,zda bližní se válí na ulici,nebo pod mostem.

250969

15.8.2011 9:08

RE: chátrající komplexy budov nejen na Slupy

ppppp 91.?.?.?

Reakce na 250969

Souhlas, Romové jsou asi fakt vzájemne solidárnejší, i když jako celek odčerpávají dost dávek ostatním. Jaká by vznikla situace, kdyby část dávek proudila tem bezdomovcum? Stoupl by jejich počet, nebo zmenila jejich prumerná barva ?

Je fajn, že autor článku omezil možné konspirace. To je z mého pohledu maximum toho pozitivního. Mne príliš nezajímá, co bylo za tím, když se počítá hlavne dopad, výsledek akce. Stejne tak, jak nekoho nezajímá nácvik spartakiády, ale pozoruje její cíl. Dotyční lidé jsou z mého pohledu extrémisti. Prílišná tolerance extrémistu vetšinové společnosti škodí. Proč extrémisty podporovat a preferovat. Ať si to delají sami, bez prímých a neprímých dotací, jako ve správném kšeftu ostatních v tržní ekonomice. Postranní kšefty z akce za takovou cenu? Hezky dekuju. Nafouknutá mediální propagace? Kšeftum by stejne prospelo, kdyby nafoukli jiné akce. Má tolerance by byla v tom, že bych klidne rekl ne, nejsu povinný na jakoukoli úchylku ríkat ano.

250977

15.8.2011 16:08

RE: chátrající komplexy budov nejen na Slupy

esw 109.?.?.?

Reakce na 250969

To je uměle živený mýtus, že cikáni jsou soudržní a starají se své staré a nemohoucí. Stejně jako to, že cikáni jsou často dobří muzikanti. Oni, hlavně ti poměrně nedávno přisunutí z východu mají klanovou rodinnou strukturu - vzájemnou soudržnost, podobnou ghettu - jen tak si ho nedovolí opustit, museli by být samostatní. To není nic, za co by měli být obdivováni. Prostě to tak je. Staré cikány a cikánky často drží zavřené a do nějakého starobince je nepustí, přišli by o peníze ze sociálky. Jejich vzájemná soudržnost je rovněž vyjádřena 60-70 % jejich cikáňat v kojeňácích a dětských domovech. cca 3-5 %-ní menšina. Pasení vlastních příbuzných jako prostitutek je také cikánská soudržnost?

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/205382.aspx
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/205443.aspx

Je to sice malá odbočka od tématu homosexualismu - ale cikánismus je z téhož soudku. Je na čase skoncovat s falešnými pozitivistickými, relativistickými a tolerantistickými mýty o všelijakých "menšinách" a "majoritě". Je to neo-trockismus v praxi.

251030

15.8.2011 9:00

O co opravdu jde?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Propagační líbivě napsaný článek. O co ale jde ve skutečnosti? Jde o rozklad společnosti a morálky. Jde o to dostat do podvědomí mladých, že homosexualita je přece normální a dokonce módní, prostě "in", že si to může každý vyzkoušet, aby věděl jestli je homo nebo hetero, jde o to přetáhnout do homosexuální komunity nevyhraněné jedince a získat nové "členy"! Co by mohlo být na homosexualitě špatného, když jsou pořádány veselé průvody pod patronací politiků? Média zpracovávají hlavně mladé, že vlastně homosexualita je zábavná. Ale ve skutečnosti homosexualita škodí společnosti protože roznáší nemoce (anální styk je velice rizikový) a svádí mladé. Vládnoucí elity toto všechno vědí a proto homosexualismus plně podporují a financují. Je to ze stejných důvodů jako šíření multikulturalismu. Jde o zničení celé naší civilizace!

250974

16.8.2011 1:14

RE: O co opravdu jde?

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 250974

"O co ale jde ve skutečnosti? Jde o rozklad společnosti a morálky. Jde o to dostat do podvědomí mladých, že homosexualita je přece normální a dokonce módní, prostě "in", že si to může každý vyzkoušet, aby věděl jestli je homo nebo hetero, jde o to přetáhnout do homosexuální komunity nevyhraněné jedince a získat nové "členy"!"

Presne tak. Len na portali akym je azet pokec je denne niekolko stoviek kratkych inzeratov typu, kde nejaky idiot si hlada dalsieho idiota, aby vyskusal(len tak z nudy, ci zvedavosti), ake je to fajcit druheho, pripadne si vzajomne vyhonit a zatrtkat si do zadku.Zenske pohlavie jer na tom tak isto. Pred rokom som si na tej zumpe vytvoril konto, lebo som neveril, ze to tam je take zvratene, ako som cital. A ze to je zhluk roznych magorov a deviantov k pomere cca 95:5 k normalnym je podla mojho nazoru kruta pravda.

251092

16.8.2011 1:55

RE: O co opravdu jde?

ghazal 89.?.?.?

Reakce na 251092

Co sa tyka pokecu, v tom s tebou uplne suhlasim, na 99% je to zhluk magorov a zakomplexovanych chlapov (zeny sudit nemozem, nakolko ako zena sa zaujimam o muzov).
Moralne hodnoty a zdravy rozum v spolocnosti sa vytracaju a ludia doslova hltaju vsetko co sa im predhodi bez uvazovania. Chora doba.

251093

21.8.2011 4:16

RE: O co opravdu jde?

p. 125.?.?.?

Reakce na 251092

...kazdy paty Pride je nakazen HIV...z toho vetsina to roznasi dal...protoze se neleci../oficialni statistika/...

251475

16.8.2011 9:37

RE: O co opravdu jde?

shatanga 85.?.?.?

Reakce na 250974

KDYZ JSEM VE SVYCH JEDENACTI LETECH ZJISTIL, ZE SE MI LIBI KLUCI, MISTO SLECEN, NEBYL JSEM SI VEDOM TOHO, ZE BY MUJ POSTOJ NEJAK ROZKLADAL SPOLECNOST, CI ZE BYCH NEKOMU SKODIL.

DOVOLIM SI TVRDIT, ZE PRO SPOLECNOST JSEM TOHO VE SVEM ZIVOTE UDELAL VICE, NEZ MAGOR JAKO VY.

ANO, POJDME BRAT STEJNY METR...

budeme likvidovat, regulovat geneticky degradovane lidi, deti se spatnym genetickym potencialem, zakazme leceni lidi starsich 60 let, nebot rozkladaji spolecnost, berou praci mladym lidem [smích]

povazuji za vetsi zverstvo to, ze jdu do vojenske nemocnice a vidim dedu, cca 80 let, jak ho vezou na rentgen plic a zahajuji chemoterapii... Holt business je business...

Mel byste venovat vice pozornosti spravnym smerem, tem, kteri skutecne vedome spolecnost nici a rozkladaji.

251113

18.8.2011 0:08

RE: O co opravdu jde?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 250974

Osoně v tom nevdim tak dramatickz problém, respektive tak strašnou vizi o konspiraci GaL komunity, jak těm zkostnatělým tupým Heterákům rozbít jejich hodnotový žebříček. To mě opravdu rozesmálo. Pro upřesnění, homosexualitu taky považuji za úchylku, úchylku ve smyslu odchylky od normálu. Takže principielně jsou pro mě G a L stejně mimo jako Zoo, Pedo, Nekro a jiní. Ale nechápu, že nikdo tady nezmíní naši zodpovědnost za svůj názor a za jeho předání našim dětem. Jednoduše, když nemám něco rád, tak vím proč to nemám rád a stojím si za tím a jsem zodpovědný za to, že svůj názor sdělím svým nástupcům, tedy dětem.Copak všichni zapomínáte na to, kdo nás nejvíc formuje? Pochybuji, že jsou to media, částečně škola a nejvíc rodiče. Takže, udělejte si čas, sedněte si se svými dětmi a sdělte jim svůj názor za GaL komunitu, na lidi kteří příjdou z cizí daleké země a nechtějí respektovat naše zvyky, na lidi kteří nepracují a přesto tančí. Je to jen a jen na nás.

251222

15.8.2011 9:02

Demonstrace

Mr. Smith 213.?.?.?

Už na střední škole jsem říkal studentům, že je rozděluji na 2 skupiny:
1. homosexuály
2. buzeranty

1. Jedná se o lidi, kteří jsou v pohodě, dá se s nimi dobře mluvit. Sám jsem měl souseda homosexuála. Bavili jsme se o pěstování květin na terase, tu jeho jsem vždy obdivoval! Občas jsem zašel i na skleničku, pomáhali mu s přáteli vybrat oblečení, které by mu sedlo. Jsou to lidé, kteří nemají potřebu to nikde ventilovat. Když mají o vás zájem a vy naznačíte, že zájem nemáte, stáhnou se a už to příště neudělají.

2. Jedná se o lidi, kteří to neustále mají potřebu demonstrovat, v baru se schválně baví hlasitě, aby ostatní slyšeli, jací jsou "machři ve svém oboru", či jaký problém zrovna řeší s přítelem. Mají potřebu provokovat, když po vás vyjedou a vy řeknete ne, nestačí jim říct pak ani další NE. A v řadě případů jsem se setkal s tím, že si připadají lepší než ostatní "heteráči".

Paradoxně studenti můj názor přijali a bylo milé, když mě ještě nějakou dobu poté potkalo pár studentek a s uznáním vzpomínali, jak jsem jim to sám za sebe nastínil.

Základním kamenem je stanovit, zda je homosexualita normální či zda není. V případě že podle někoho JE normální, v diskuzi s ním nemá dle mé zkušenosti vůbec cenu pokračovat.
To, co se odehrálo v Praze, mělo v řadě případů účel provokace, než "upozornění typu: Haló, my existujeme a tolerujte nás!"
Myslím, že pohled na řadu účastníků hovořil jasně za vše...

250975

15.8.2011 10:27

RE: Demonstrace

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 250975

Nieco podobne ma vcera napadlo. S tymto sa da jedine suhlasit.

250995

15.8.2011 10:36

RE: Demonstrace

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 250975

To, co se odehrálo v Praze, mělo v řadě případů účel provokace, než "upozornění typu: Haló, my existujeme a tolerujte nás!"
Presne! A to je to, co mi na tom vadi. To, jak se dozaduji pozornosti jako triletej zpovykanej fracek.
Jak uz jsem psal, homosexualita je jev, ktery se mi sice nelibi, ale jsem ochotny se s jeho existenci smirit a tolerovat ji. Nebudu homosexualum nadavat, nebudu je prohlasovat za uchylaky (btw: deviace neznamena uchylka ale odchylka) ale vzycky budu tvrdit, ze PRIDE je blbost.

Základním kamenem je stanovit, zda je homosexualita normální či zda není.
Osobne si myslim, ze tohle je v konecnem dusledku jedno. Festival Mezi ploty je v konecnem dusledku dost podobna akce (tolerance dusevne odlisnych jedincu) ale nikdo z nich netvrdi, ze je to neco, na co by kdokoliv z nich mel bejt hrdej, nerku-li primo pysnej.

250997

15.8.2011 19:24

RE: Demonstrace

Lin 85.?.?.?

Reakce na 250975

Hm... upozornění typu "Haló, my existujeme a tolerujte nás!"?
Já nevím, ale příjde mi, že se dneska nad nimi pohoršuje nebo pozastavuje jen málokdo. O šikaně ze strany společnosti taky nic nevím - jako že by si někdo nepustil do hospody gaye nebo lesby, odmítl je zaměstnat atd.. Chápala bych taková volání tak někdy před dvaceti, třiceti lety. Dneska by spíš měla na sebe upozorňovat fungující rodina, kde je máma, táta, děti - haló, my ještě stále existujeme!

251054

21.8.2011 4:22

RE: Demonstrace

p. 125.?.?.?

Reakce na 250975

...tolerujte nas ..my roznasime nemoci a za to vas nakazime...

251476

15.8.2011 9:43

- Lidé se dosud bojí. Nepřiznávají svou orientaci

Erika 52 91.?.?.?

napadlo vás niekedy, že väčšinu sexuálna orientácia iných n e z a u j í m a a toto vynucovanie pozornosti a oslavovanie i n a k os t i tú väčšinu otravuje?
Každý nech si žije svoj život podľa svojich predstáv a nech si zakladá vzťahy podľa ľubovôle.
Myslím, že väčšina toleruje homosexuálov, nik ich nezatvára do väzenia, neprepúšťa z práce, lebo sú takí ako my všetci. Hľadajú lásku a šťastie ako všetci, len ich hľadajú inde, než sme zvyknutí.
Ale tak ako nemáme pochody heterosexuálov a nepredvádzajú nám svoje praktiky na uliciach veľkomiest, nestojíme ani o pochody homosexuálov.
Sú veci, ktoré na ulicu proste nepatria.
Ako toto
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_...

250986

15.8.2011 11:43

RE: - Lidé se dosud bojí. Nepřiznávají svou orientaci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Reakce na 250986

Eriko, ten odkaz je nefunkční a tak ho opravuji. Samozřejmě souhlasím, že takové scény na ulici nepatří. Za jak dlouho to bude v Praze vypadat jako v San Francisku? Odkazy se tady uvádějí jinak viz "Jak vkládat odkazy" (vpravo nad polem pro psaní příspěvku).
Fotografie z pouličních homosexuálních orgií v San Francisku:
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_...

Anální pohlavní styk a jeho rizika
http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&...

251005

15.8.2011 9:49

klasika

Slain 193.?.?.?

Kéž by mi pan autor nebo nějaký organizátor odpověděl na pár otázek.

Ten průvod je o toleranci, hm, té mají plná ústa, ale kde je tolerance k jiným ze strany těch homosexuálů? Zablokované město, spousta policistů jako gardé, daňoví poplatníci se prohýbají, kde je ta vaše tolerance? Zeptali jste se lidí v těch mnístech zda chtějí takový průvod a všechna ta omezení s tím spojená? Zeptal se jich někdo? Nechal je někdo hlasovat?

Proč si průvod nenaplánujete někam do polí? Je nutné pochodovat vždy městy? Ať si pochodují někde po polích a stezkách kde nebudou nikomu překážet a nikoho omezovat. Jenže homosexuálové mašírující si to někde po loukách a polích, ti by nikoho nezajímali, alespoň většinu lidí si myslím, už vidím jak se lidé houfně sjíždějí z měst aby se na tu slávu mohli podívat. Z toho nekouká žádná medializace, že?

Klasický případ, tolerance plná ústa, ale pravdou je, že si s tímhle slovem homosexuálové vytírají akorát tak pr*el.

250987

15.8.2011 10:31

RE: klasika

mig 94.?.?.?

Reakce na 250987

Daňoví poplatníci se prohýbají? A co střety fotbalových fanoušků? Z čích daní jsou placeny? Obvykle je potřeba celá armáda policistů, aby agresivní tábory udržela od sebe!

Ptá se někdo lidí například z pražských Holešovic, zda chtějí několikrát do měsíce průvod řvoucích lidí ze Sparty? Bývá to tam občas fakt vo hubu (z vlastní zkušenosti).

Nicméně i přesto fanoušky toleruju, protože každý občan má právo využít výhody státu, pokud mu platí daně. Je to jejich věc.

A jestli se daňoví poplatníci prohýbají, pak kvůli 40 miliardám, které někam zmizely z rozpočtu. To je čtyřicet tisíc milionů! Většinu lidí tohle přitom nechává apatické. Tady bychom se měli začít starat o to, kde končí naše peníze.

250996

15.8.2011 11:28

RE: klasika

tmo 89.?.?.?

Reakce na 250996

s posledním odstavcem plně souhlasím. hledat díry, kudy unikají peníze bez užitku je jistě prospěšné.
ale pokud jde o tu "svatou toleranci", tak tam mám názor jiný. -není svatá, a není ani dobré, aby byla bezbřehá. mám stejně právo na netolerantní postoj, jako ty máš právo tolerovat si podle svého uvážení řvoucí výtržníky ze sparty.
já jsem i proti rušení, ohrožování a ničení těmito bezohlednými grázly. a stejně jsem i proti demonstraci úchylek ze strany úchyláků.
že jde o poměrně nižší výdaje než 40 tisíc milionů? ano. ale z milionů se skládají miliardy. a toto je nejen vyhazování těch prostředků, ale i jejich vynakládání na vyloženě škodlivé účely!!!
a podle mě nějaký "pražská pýcha" teplejch je jen šikanováním ostatích, velké většiny menšinou. a také snaha o falešný signál ambasádám a do zahraničí, že zde snad někdo utlačuje homouše. ani jejich organizátor nebyl v televizi schopen říct nějaký konkrétní případ diskriminace.
je to prostě jen agresivní a lživé gesto, a pro mě je to k zblití. primátor z "konzervativní" strany to měl spíše rozumně omezit, než převzít záštitu.

251004

15.8.2011 13:03

RE: klasika

Slain 193.?.?.?

Reakce na 250996

Podobnou reakci jsem čekal, je to totiž velice rozšířený argument, klasika, když už vyhazujeme prachy jedním oknem tak proč neotevřít i druhé, když plýtváme prachy na řádění fanoušků, proč neplýtvat na průvody teplých, když krade on, tak proč ne já...takhle bych mohl pokračovat do aleluja.

Tohle je vaše logika? Když tu máme ten bordel kolem fotbalu atd. tak to pužívat jako argument k obhájení dalšího bordelu? Z tohohle mi zůstává rozum stát, ale když ono to jinak obhájit nelze.

Ale u mě jste narazil, stejný náhled mám na vše co jste zmínil, takže jste na špatné adrese, fotbalový bordel a jiný plýtvání peněz skutečně obhajovat nebudu, dívám se na to stejně a stejně tak mi vadí rozkrádání republiky, ale neznamená to, že budu apatický a nebo dokonce budu souhlasit s dalším plýtváním peněz na podobné parádičky typu Prague Pride a mohl jste si taky všimnout, že tohle je článek o Prague Pride, nepovažoval jsem za nutné zmínit všechna plýtvání v tomto státě. Takoví fízlové nemaji co dělat gardé teplým, ale mají dělat svou práci. V rádiu jsem zaslech informaci, že Prague Pride byl tak skvělý, že se uvažuje o každoroční tradici, to je supr, že? To já ty vypatlance ze stadionů netoleruju, jejich řádění nás stojí těžký prachy a to zcela zbytečně, že platí daně je sice hezký, ale vzhledem k společenskýmu postavení těch fanoušků jsou to daně jednak malé a druhak stejně v součtu tak směšné, že sotva zaplatí něco tak nákladného jako josu policejní manévry. Vy to s tou tolerancí nějak přeháníte, pozor na to aby vás přes všechnu toleranci nezadupali jednou do země, to vám pak tolerance bude prd platná.

A nepochopil jste pane na co narážím, fanoušci fotbalu své pochody nepořádají kvůli toleranci, nedemostrují za toleranci, kdežto homosexuálové ano, nevidíte tam ten paradox? Oni pochodují za toleranci, ale přitom na ní evidentně totálně serou. Je to jako pořádat průvod proti násilí a cestou mlátit přihlížející a zapalovat auta. V tom je zásadní rozdíl oproti těm vypatlanejm fandům, který se aspoň pokrytecky neschovávaj za silná slova.

Zkuste mi odpovědět na jednu jedinou otázku na kterou jsem se ptal, třeba proč nepochodují někde na pronajatém poli? Chtějí toleranci ,tak musí začít u sebe a neomezovat spoluobčany je přeci velice tolerantní gesto které vyjádří ducha pochodu, vyjádřit názor mohou i na tom políčku, tak proč ta komedie ve městě? A pokud už to nutně musí být ve městě, proč se nezeptají občanů? To by bylo přeci velice tolerantní a ohleduplné plně v duchu myšlenky průvodu. Hlavně už mi neodpovídejte v podobném stylu, kdy jedno zmrdstvo omlouváte existencí zmrdstva jiného, na to už jsem těžce alergickej, ještě že jsem tolerantní.

251014

15.8.2011 16:12

RE: klasika

lesov 62.?.?.?

Reakce na 251014

"Zkuste mi odpovědět na jednu jedinou otázku..."
Hlavní je si uvědomit, kdo vlastně oni jsou. Když přestanete vnímat všechny ty cizí a "od(p)borné" názvy, za kterými se schovávají, zůstane vám slovo BUZERANT, jako jediné, zcela vystihující jejich podstatu. Tohle slovo je asi z angličtiny, odvozené od slova "buzzer". Takový buzzer (bzučák) máte i v počítači a jeho úkolem je, na něco vás upozornit. Na něco, co si určitě nepřejete aby bylo, zkrátka vás otravuje tak dlouho, až odstraníte příčinu toho "buzerování". Někdy je příčina opravdu malicherná a na chod PC nemá jinak vliv, pak stačí odstranit hentenoný buzzer a je klid taky!
PS. Nemohu v této souvislosti nevzpomenout na Breivika, potřebovali bychom tě tady chlapče, potřebovali... [pláč] (To je vtip!, špatný samozřejmě) [velký smích]

251031

15.8.2011 10:27

Tolerance

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Tak jako homosexuála nelze donutit přesvědčováním, aby byl heterosexuálem, tak homofoba nelze přesvědčit, aby toleroval homosexualitu. V obou případech se nejedná o racionální, logické rozhodnutí, proto je ani v rovině logiky nelze změnit. Na homofoby působí Gay Prides jako rudý hadr na býka, a jen zvyšují jejich nenávist vůči odlišné menšině. Někteří homosexuálové si to zatím užívají a vědomě nebo z hlouposti provokují. Obávám se, že až celková situace bude vyeskalována do té míry, že bude nutno ji řešit převzetím moci "pevnou rukou", budou až dosud násilně "politicky korektně" protěžované menšiny obětovány "nadrženému" davu. Bohužel se v rámci menšin vždy najde dost ochotných kolaborantů s mocí, i dost těch, kteří kvůli krátkodobým výhodám nejsou ochotni zamyslet se nad možnými důsledky.

250994

15.8.2011 16:08

Nekolik poznamek

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

1)Hrdost(pride) je ve spojeni se sexualni orientaci naprosto absurdni. Pokud vyjdeme z teze, ze je sexualni orientace neco, co je cloveku dane, potom je to stejna pitomost jako byt hrdy na modre oci, krivy nos nebo bradavici na prdeli.

2)Pojmenovat akci homosexualu jako festival sexualnich mensin je neco nad cim zustava rozum stat. Bud do pruvodu neoficialne prizvali i pedofily a jine devianty nebo uz i homosexualum z te gender propagandy preskocilo a mluvi o sobe jako o dvou sexualnich mensinach.

3)Nevidim jediny duvod proc by podobdnou akci melo mesto zastitovat, krome "prihrati" politicke polivcicky. Byt organizator, tak bych to odmitl, protoze to muze maximalne nekoho nasrat a jim to nijak nepomuze.

251029

15.8.2011 16:24

RE: Nekolik poznamek

lesov 62.?.?.?

Reakce na 251029

Hezky jsi to napsal Pavlíku-Čertíku, akorát jim trošku lichotíš. Myslím, že ti zmrdi by byli za tu bradavici na prdeli vděční, kdyby to byla jenom ta bradavice. Takhle mají jen z buzerantské nouze ctnost a ostatní snaží (marně) přesvědčit o své výjimečnosti...
PS. Máš modré oči? [velký smích]

251033

15.8.2011 16:48

Pozadie homosexuálneho exhibicionizmu je zjavne hlbšie

anonym 46.?.?.?

poviem príklad. Neumývam sa mydlom lebo neznášam kozmetiku a neumývam si zuby, nohy atď. Je to moje právo. Ale ak pojdem do autobusu tak svojim smradom obťažujem ostatných, aj keď mám na svoj smrad právo.
Ak je niekto homosexuál, nech si robí so svojím vtákom, prdelou alebo štrbinkou čokolvek. Mňa osobne to nezaujíma, manželka má dobrého známeho homosexuála, tiež som s ním pákrát pokecal na káve, je to pre mňa normálny človek. Ale ak sa pridá do Pride exhibicionizmu, budem ho pokladať za exhibicionistu a nie za normálneho človeka. Nech si žije s kým chce, je to jeho prdel. Ale ako biologický druh sme samec a samička a preto nechcem, aby ak bude žiť s chlapom mal právo na adopciu detí. Nech robí čo chce, ale nebude si adoptovať deti. Lebo adoptované dieťa sa lahko stane naučeným homosexuálom. Takisto nechcem, aby si Cigáni mali právo adoptovať deti z dôvodu, aby im pridali na prídavkoch. Lebo prvé škodí reprodukcii národa a následne vykapeme ako biela rasa. A druhé škodí peňaženke a preto majú penzisti malé dôchodky. Lebo sociálni paraziti na malých stupňoch sú tiež obyčajní sociálni paraziti. Samozrejme paraziti na najvyšších priečkach sú najväčší paraziti systému.
Takže podľa mňa sme skoro všetci tolerantní, len nám vadí to, že sa dávame zneužívať. A samozrejme sú podobné akcie zneužívané elitami na rozvrat spoločnosti na všetkých úrovniach.
Rozdel a panuj:
homosexuál proti hetero
kresťan proti moslimom
cigáň proti bielemu
černoch proti bielemu
mladí ludia versus dôchodcovia ktorí mladých pracujúcich zaťažujú
žid proti gojim
toto nie sú skutočné problémy.
Sme len hlupáci, ktorí si dali nakecať, že to je príčina problému, a riešíme to čo nie je problém. Problém je neskutočné vykorisťovanie celého sveta elitou, okrádanie nás cez systém FIAT MONEY, to ako banky vytvárajú hodnoty z ničoho ale dostávajú za to skutočné niečo vyjadrené bytmi, pozemkami, závodmi.
Problém je len jeden - SOCIOPATICKÁ amorálna ELITA VERZUS PLEBS. A elite sa tento problém podarilo presmerovať na naše žabomyšie vojny. Lebo sme hlupáci, lebo sa nám nechce vzdelávať, lebo sa nám nechce rozmýšlať, lebo máme kopu problémov v živote vytváraných samotným systémom. Lebo sme egoisti, každý hrabe len pre seba a nevidí existenciu ostatného plebsu vedla seba. Lebo okrem seba nás nič iné nezaujíma.
A vzhladom na povahu systému čakám, kedy sa začnú pride pochody pedofilov so sloganmi "Som pedofil, ale ešte som nemal malé dieťa na ukojenie. Preto som spoločensky akceptovatelný pedofil!"
Alebo sa začne Pride exhibicionizmus zoofilov, nekrofilov, klúčovádierkasexuálov a podobne. Nech si každý robí doma čo chce, ak neubližuje ani blízkym, ani okoliu. Ale DOMA, nie na Pride exhibicionistickom pochode. Lebo Pride robí z homosexuélneho v istých nebiologických mierkach normálneho človeka iba exhibicionistu. A to slúži elite na rozvrat. A ja to chápem, že je ...Automaticky kráceno

251037

15.8.2011 16:52

pokračovanie

anonym 46.?.?.?

A to slúži elite na rozvrat. A ja to chápem, že je to využité na rozvrat v hlavách mladých neoperencov, ktorí sa tiež môžu prestať rozmnožovať, a vymrieme ako biela rasa. Aj keď pre matičku zem je to možno len dobre - tak ako hovoril Smith v Matrixe - ľudia sú len vírus, ktorý sa rozmnožuje a škodí celému systému. Takže v konečnom dôsledku má asi elita pravdu, že nás chce obmedziť. Plná planéta hlupákov, viete ako sa títo ľudia musia cítiť??? Mne je ich ľúto. Planéta miliárd egoistických hlupákov a bláznov a trocha rozmýšlajúcej elity

251038

15.8.2011 20:52

RE: pokračovanie

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 251038

Jo, třeba slečna Paříš Hilton.

251066

15.8.2011 18:38

Tohle fakt nechápu

Destanov destanov (zavináč) seznam (tečka) cz 87.?.?.?

Nechápu že taková akce může vzbudit tolik emocí. Nepovažuju homosexualitu zrovna za normální a při pohledu na dva líbající se chlapy se mi zvedá žaludek, ale toleruju je. Nikdy mi nic špatného neudělali. Žijeme v demokratické společnosti a každá skupina obyvatel má právo pořádat pochody. Pokud s pochodem nesouhlasíte, tak na něj nechoďte a vykašlete se na něj!
Jinak homosexualita sice normální není, ale v naší historii i v přírodě je zcela přirozená. Navíc mnoho homosexuálů značně přispělo společnosti. Dost dlouho trpěli a myslím, že nějaký ten pochod si zaslouží.

251047

16.8.2011 0:55

RE: Tohle fakt nechápu

kosk 93.?.?.?

Reakce na 251047

rozumný pohled na věc. bohužel ojedinělý.

251090

16.8.2011 8:13

RE: Tohle fakt nechápu

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 251047

Já taky trpím!
Musím před dětmi skrývat svou heterosexualitu!
Nemůžeme si s taťkou v noci dovolit poněkud hlasitější heterosexuální koitus, abychom je nepoplašili!
Musíme se se svou heterosexualitou skrývat i před okolím!
Nemůžeme chodit na veřejnosti ani doma v erotickém prádélku, ó hrůzo! Když si veřejně strkáme jazyky do hlavy, blbě po nás koukaj, asi to budou heterofobové, tfujtajbl!
Chci svou hetero-pride, už si to, sakra, zasloužím!

251107

17.8.2011 11:09

RE: Tohle fakt nechápu

Destanov 87.?.?.?

Reakce na 251107

[chechtot] [chechtot] Jo na heterosexuální pochod bych si klidně zašel...

251171

15.8.2011 22:06

jsem buzerant, kto je víc?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Kdysi za zlatého komunizmu soudruzi razili heslo: Já jsem horník, kdo je víc? Na rozdíl od buzíků horníci sice denně riskují životy kvůli energii přinášející užitek celé společnosti -ale co ma bejt?
Demokracie na židovský (židobomenševický) způsob přináší přece novou podobu starých hesel, takže v brzké době budeme na iděs (a jinde) číst titulky jako: "Jsem buzerant, kto je víc?"...Hm, kdepak jsme, soudruzi, udělali chybu? [zmaten]

251074

15.8.2011 22:49

Vidím to jinak

Hopej 80.?.?.?

Přeji těm lidem pochod na jaký si vzpomenou,ale je zájmem většinové společnosti,budované na hodnotách křesťanství dva tisíce let ,vytvářet protikladné společenské vazby?A víme vůbec jestli taková společnost je to,co chceme?A jsou nám známé dopady takového počínání?Jsme sto dohlédnout,jaká ta společnost poté bude?Tyto otázky kladu všem těm zaníceným nadšencům práv a demokracie a kdo ví čeho ještě.Z mého pohledu to tak jednoduše nevidím,křesťanství můžeme odmítnout,nikoli popřít jeho kořeny.Křesťanství nepraktikuji v žádné podobě.

251078

15.8.2011 23:15

za účastníka Pochodu pro rodinu ...

kavol 83.?.?.?

jsem línej číst diskusi, a jsem línej pořádně reagovat, ač jsem původně chtěl roznést na kopytech asi tak půlku článku

takže se omezím na krátké sdělení autorovi, které nejspíše bude vnímáno primitivně a jen s itím uškodím, ale co už, jak se do lesa ... takže:

MELEŠ PÍČOVINY!

p.s. co to jako má být "aktivní tolerance"?

251084

16.8.2011 8:18

RE: za účastníka Pochodu pro rodinu ...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 251084

Asi něco jako "agresivní apatie". [cool]

251108

16.8.2011 9:51

RE: za účastníka Pochodu pro rodinu ...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 251108

Když jsme u těch výrazů, tak "agresivní pasivita" zní taky pěkně...[smích]

jansmith[smích]

251116

17.8.2011 1:17

RE: za účastníka Pochodu pro rodinu ...

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 251116

Alebo negatívna pozitivita...

Prikld za vsetky: staci havlov nezmysel: "humanitárne bombardovanie"

251157

16.8.2011 9:12

Aktivní tolerance

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 251084

je, když chci, aby oni tolerovali mě, ale ani náhodou nemíním tolerovat je. Stejně jako aktivní empatie a laskavost - ti kreténi necitelní nejsou ochotni mě mít rádi a vcítit se do mě, béééé....

251112

16.8.2011 1:07

Lidovci zmokli, extremisté nadávali. Gayové a lesby tančili na ostrově

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Takto hezky poreferoval exmládežnický plátek o dýchánku, jen udal o cosi menší číslo účastníků než autor (5 000 včetně stylově růžové
jaujau
s druhem a Buldozeranta Jirky s hetero chotí).
Rovněž nevysvětlil, proč navlhli jen křesťané, když obě akce probíhaly pararelně a párkrát ten den ještě v Praze sprchlo. Asi to tepl...pardon LGTP osobám na kůži jen zasyčelo ...
Pochopitelně že žádný zednář nepůjde za teplým předákem a nezaúkoluje ho přípravou pride švancparády. Je základní znalostí rozvědek a jiných podvraťáků, že nejlépe je trochu dotyčného ťuknout, aby se následně domníval, že akce, kterou hodlá v zájmu výše jmenovaných spáchat, je jen a jen jeho nápad ...
Onehdá jsem viděl v TV severomoravského revolucionáře z ´89, který pobaveně pravil - ono se dnes tvrdí, že za převratem stály rozvědky, a přitom jsme to byli my!
Nicméně onu spontánní akci v rámci kursu vytyčeného jistou Hillary (která se dost možná sama k pol. kariéře proteplila) pozdravilo zdravicí neméně než třináct apoštolů pravdy, lásky a humanitárního bombardování ...
Dalším drobným nedostatkem textu je 50 % Čechů v "čekých zemích" (správně v celém předválečném Československu), ty hlášky o ghettech (často dobrovolných ) a Romácích škoda komentovat.

251091

16.8.2011 2:00

za Izrael aj na Prague Pride

ghazal 89.?.?.?

Neviem, ci ste si vsimli, ale na Prague Pride mavali izraelskymi vlajkami[smích]

251094

16.8.2011 9:50

RE: za Izrael aj na Prague Pride

mig 94.?.?.?

Reakce na 251094

Jo, byla tam skupinka Izraelských turistů. Někdy si říkám, kéž by Češi také byli hrdým národem a mávali vlaječkami! Podívejte se do Švýcarska, tam jich ve městech visí tisíce. Zato my se za češství stydíme a máváme jenom když něco vyhrajeme v hokeji. Mimo ty "zlaté dny" se navzájem okrádáme a i ten svůj stát rozkrádáme podle pravidla co je státní, to není ničí...

251115

16.8.2011 11:01

RE: za Izrael aj na Prague Pride

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 251115

Mávat zednářskou zástěrou, ikdyž vyvedenou v nezvyklých barvách, to je jaksi proti srsti.

251125

29.8.2011 15:49

Rovnost

Nekrofil 193.?.?.?

"Homosexuálové jsou také součástí českého národa" - stejně jako nacionalisti, neonacisti a nekrofilové.
Akorát těm prvním nikdo neodpíra možnost projevu, nezavíra je do vězení a nevytváři proti ním zákony.

Věřím, že kdyby exitovala Homosexuální politická strana, tak by ji oficiálně nezakázali.

252162

Příspěvků: 48

15.08. 02:34 Rene Bartosek  Hmmm.
15.08. 07:49  RE: Hmmm.
15.08. 20:44 jan Vítek  RE: Hmmm.
16.08. 00:07 kavol  RE: Hmmm.
16.08. 06:54 p.  RE: Hmmm.
15.08. 07:43 fohat  chátrající komplexy budov nejen na Slupy
15.08. 09:08 ppppp  RE: chátrající komplexy budov nejen na Slupy
15.08. 16:08 esw  RE: chátrající komplexy budov nejen na Slupy
15.08. 09:00  O co opravdu jde?
16.08. 01:14 Peptalkin  RE: O co opravdu jde?
16.08. 01:55 ghazal  RE: O co opravdu jde?
21.08. 04:16 p.  RE: O co opravdu jde?
16.08. 09:37 shatanga  RE: O co opravdu jde?
18.08. 00:08  RE: O co opravdu jde?
15.08. 09:02 Mr. Smith  Demonstrace
15.08. 10:27 mt-svk  RE: Demonstrace
15.08. 10:36 mkadlec  RE: Demonstrace
15.08. 19:24 Lin  RE: Demonstrace
21.08. 04:22 p.  RE: Demonstrace
15.08. 09:43 Erika 52  - Lidé se dosud bojí. Nepřiznávají svou orientaci
15.08. 11:43  RE: - Lidé se dosud bojí. Nepřiznávají svou orientaci
15.08. 09:49 Slain  klasika
15.08. 10:31 mig  RE: klasika
15.08. 11:28 tmo  RE: klasika
15.08. 13:03 Slain  RE: klasika
15.08. 16:12 lesov  RE: klasika
15.08. 10:27  Tolerance
15.08. 16:08 Pavel -Čert- Němec  Nekolik poznamek
15.08. 16:24 lesov  RE: Nekolik poznamek
15.08. 16:48 anonym  Pozadie homosexuálneho exhibicionizmu je zjavne hlbšie
15.08. 16:52 anonym  pokračovanie
15.08. 20:52 baba_Blažková  RE: pokračovanie
15.08. 18:38 Destanov  Tohle fakt nechápu
16.08. 00:55 kosk  RE: Tohle fakt nechápu
16.08. 08:13 baba_Blažková  RE: Tohle fakt nechápu
17.08. 11:09 Destanov  RE: Tohle fakt nechápu
15.08. 22:06  jsem buzerant, kto je víc?
15.08. 22:49 Hopej  Vidím to jinak
15.08. 23:15 kavol  za účastníka Pochodu pro rodinu ...
16.08. 08:18 baba_Blažková  RE: za účastníka Pochodu pro rodinu ...
16.08. 09:51 jansmith1984  RE: za účastníka Pochodu pro rodinu ...
17.08. 01:17 Peptalkin  RE: za účastníka Pochodu pro rodinu ...
16.08. 09:12  Aktivní tolerance
16.08. 01:07  Lidovci zmokli, extremisté nadávali. Gayové a lesby tančili na ostrově
16.08. 02:00 ghazal  za Izrael aj na Prague Pride
16.08. 09:50 mig  RE: za Izrael aj na Prague Pride
16.08. 11:01  RE: za Izrael aj na Prague Pride
29.08. 15:49 Nekrofil  Rovnost

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 45 čtenářů částkou 6 301 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 101