Diskuze k článku

Prague Necro Pride

Příspěvků 96

13.8.2011 21:01

Panebože, to už opravdu nemá společnost jinou zábavu ?

Střelec 77.?.?.?

To už o těch ubohých perverzitách musím číst i na Zvědavci? Leheje si do rakví, stejně vám demokratická a lidskoprávní společnost nic jiného nepřipravuje. Zvykejte si. K ničemu jinému podpora těchto úchylek není.

250780

13.8.2011 21:43

hmm..

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 109.?.?.?

Clanek chapu jako narazku na tu Gay Parade, ktera se dneska zavrsila pruvodem. Byl jsem se tam schvalne podivat a libilo se mi to. Lidi jako smeti, vsude spousta hluku a veseli. Nejak jsem zmenil nazor na celou tu akci, kdyz jsem ji navstivil a ta zapskla homofobie me razem opustila. Toleranci!

250783

13.8.2011 22:03

RE: hmm..

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 250783

No jo, když mně ale pořád nějak chybí v mainstreamu stejně razantní propagace toho, že mít rodinu je normální, množit se v adekvátním věku (ne až po třicítce) je normální, nezahýbat si je normální, netoužit po lesbickém sexu je normální, nechodit na swingers parties je normání atd. atd.

250787

13.8.2011 22:17

RE: hmm..

steve 96.?.?.?

Reakce na 250787

.. tak to by bylo "popirani", .. takze Vy s tim antisemitismem neprestanete !? Vse - co Vy uvadite je - fasismus a komunisti a svoloc a terorismus a jste agent Putina a Kadafiho .., to Vy jste narazil(a) do WTC a schvalne tam nezapomne(a) svuj pas !!

250789

16.8.2011 8:35

RE: hmm..

filipk 94.?.?.?

Reakce na 250787

za tyden ci ctrnact dni ma byt prazska osvetova akce pro deti
akorat na to neprijde tolik zvedavcu a nebudou potreba kordony policistu
proste rodine-propagacni akce uz jsou zazite a nikoho to nevzrusi

251110

17.8.2011 11:15

RE: hmm..

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 251110

To není to, o čem hovořím.
Proč existují v různých časopisech typu bravíčko pro dospělé články jako "jak si užít nevěru" a naopak neexistují články "jak si užít věrnost"?
Proč se "bije na poplach" ohledně práv homosexuálů a nebije se na poplach ohledně rodin? Proč se záležitosti rodin rozmělňují v ekonomických tématech a neřeší se v morálním kontextu?

251172

17.8.2011 11:20

zapomněla jsem dodat

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 251172

budou se na onom procesí promenovat mamky a taťkové s dětmi ve vyzývavém oblečení nebo jsou naopak žádoucí spíše bačkory a vařečky coby nezbytné rekvizity?

251174

13.8.2011 22:08

pochod hrdosti,nebo triumph vule?

fohat 88.?.?.?

dle vyjádření jednoho duhového v televizi je Česko TOLERANTNÍ a je zcela zbytečné nějakými pruvody na sebe upozornovat.Jeho přítel na parádu šel,každý dle nátury a vnitřního vývoje.Celá ta šaráda je pouze provokativní akce globálních hráču k podnícení nepokoju a přitvrzení moci...Sám bombastický název je náramně podobný jiným názvum...Leni Riefenstahl by měla radost.

250788

13.8.2011 23:19

RE: pochod hrdosti,nebo triumph vule?

fohat 88.?.?.?

Reakce na 250788

osobní zkušenosti s Římany i s teplými na pracovištích---žádný problém....jen by si ženy po šedesátce klidně vyměnily partnery,neb gay mají skvělý smysl pro pořádek

250813

14.8.2011 2:59

RE: pochod hrdosti,nebo triumph vule?

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 250813

Ja mam tiez velky zmysel pre poriadok a to ani nie som gay. Pri pohlade na pekne nahe zenske telo mam kolik tvrdy ako svedsku ocel. [chechtot]

K tomu vyssie napisanemu. Dobre tieto akcie zhodnotil slovensky herec Viktor Horjan, ktoremu fandim, pretoze vravi pravdu a tak ako to skutocne citi. A hlavne si treba vsimnut, ako bez problemov a pocitu viny kludne do eteru povedal, ze na celom svete kultúru riadia Židia a homosexuáli. keby len kulturu...

http://www.plus7dni.sk/plus7dni/rozhovor/05/vysmech-roka.html

250842

14.8.2011 17:39

RE: pochod hrdosti,nebo triumph vule?

radical13 85.?.?.?

Reakce na 250842

myslíte toho horjána, ktorý teraz plače, že ľudia nie sú nadšení z toho, že bude v tanečnej šou predvádzať svoju deviáciu celému národu? po prečítaní odkazovaného rozhovoru som si tiež pomyslel, že bude asi jedným z tých normálnejších homosexuálov.. ale prijatím ponuky tancovať s chlapom v let's dance ma presvedčil, že neexistujú (aspoň medzi mediálne známymi ľuďmi) normálni homosexuáli, ktorý prežívajú (takisto ako normálni heterosexuáli) svoju sexualitu v súkromí a nepotrebujú pred zástupmi demonštrovať svoju "hrdosť" na niečo, čo si nevybrali..

250922

17.8.2011 0:48

RE: pochod hrdosti,nebo triumph vule?

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 250922

Let s dance a dalsie oblbovaky pre ovcanov vobec ale vobec nesledujem, co v tomto pripade je trochu na moju skodu. Celkovo sa snazim uz niekolko rokov co v najvacsej miere vyhybat debilizacii z mainstreamu a (l)zidomedii... hlavne z prozaickeho dovodu. Netreba konkretizovat prečo. [smích]

251156

13.8.2011 22:22

Skvělej článek.

Wigwam 217.?.?.?

Jestli někomu připadá normální parta lezeb v průvodu s gumovejma pinďourama, sorry. Je mi jasný, že se buzny kouřej a píchaj do zadků, že se lesby lížou a strkaj si do sebe vzájmeně všeliké předměty. Tak to prostě je. Ale musej mě na to za každou cenu upozorňovat v průvodu? Zaráží mě jedna věc. Proč se nesjedou rodiny s dětmi z celé Evropy a nedemonstrují nezájem politiky o rodinu jako takovou? Proč to buzny dokážou a my ne?

250790

13.8.2011 22:43

RE: Skvělej článek.

Dan13 85.?.?.?

Reakce na 250790

S tím se dá jen souhlasit.

250800

13.8.2011 23:02

RE: Skvělej článek.

steve 96.?.?.?

Reakce na 250790

.. Proč to buzny dokážou a my ne?
-----
.. protoze buzny jsou ty "neviditelne paky" svobody a demokracie .., .. a MY jsme socky a nikdo nas nema rad. Jenom teroristi. O to to mame u "buzen svobody" horsi a zadny pochod rodin nam nikdo nepovoli, protoze to by bylo popirani holokaustu ! A na to EU fondy neda asi nikdy. Asi urcite nikdy ..
.. sporadana rodina - je JED. Je to zakerny utok na Svododu, je to hanobeni rasy a to jak to rikaji: .. "jako ze to speje k te propagaci toho .., .. no, jak to jde kolem toho "vo drzku" ..
.. Pry nejlepsi "sporadana rodina" - je mrtva rodina. To je pry jedna z Priorit prosperujiciho statu "Kosher 3.Rise" ...

250808

14.8.2011 9:25

RE: Skvělej článek.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 250808

Nejen že děláte chyby při vykazování počtu znásilněných Angličanek a Američanek RA, ale ještě matete laickou populaci a neuznáváte skutečné hodnoty našeho největšího zlatoústého humanisty Václava Havla, který nám zanechal jasné a srozumitelné poselství.

Absurdní ideologie je,že rodina má mít výhody, protože plodí děti, na rozdíl od homosexuálních párů. To je pojetí rodiny jako teletníku, jako místa, kde se připouštějí býci ke kravám, aby byla teleta.

Zamyslete se nad hloubkou této myšlenky a styďte se! [smích] [velký smích]

250856

14.8.2011 9:27

RE: Skvělej článek.

esw 109.?.?.?

Reakce na 250790

Protože vrchnost za scénou buzny propaguje, organizuje a různými cestami financuje, u normálních rodin však činí opačně. Stejné je to v dalších oblastech jako feminismus, genderismus, multikulti, cikánismus, atd.. Je nezvratný fakt, že na vedoucích pozicích těchto "hnutí" se velmi nedisproporčně nacházejí židovské osoby. Ideologický zdroj je židovská Frankfurtská škola, nebo-li kulturní marxismus (neomarxismus). Mocní za scénou naverbovali ohromné lidské a finanční zdroje do tohoto zlovolného rozvratného úsilí. Neomarxismus má ohromný vliv téměř všude - v kultuře, politice, státní správě a státních rozpočtech, masmédiích, školství, - a ovcím se maskuje jako humanismus, tolerance, pozitivismus, relativismus, atd.

250857

13.8.2011 22:41

homosexualita

man 95.?.?.?

Stačí urobiť jednu jednoduchú vec. Predstaviť si, že váš dobrý kamarát, či niekto z vašej rodiny, napr. váš strýko, prípadne vaše dieťa... je homosexuál. Osobne poznám niekoľko teplých. Sú to normálni ľudia, ktorí chcú žiť normálny život. Svoju sex.orientáciu si nevybrali a keby si mohli vybrať, určite by sa nerozhodnli pre tú, ktorú musia skrývať. Poznám niekoľko gayov, ktorí zistili, že sú gaymi a bolo pre nich (resp. stále je) ťažké sa s tým vyrovnať, niektorí sa pokúšali "vyliečiť", ale neúspešne. Ono to totiž nejde. A ani jeden jediný z nich sa gayom nestal kvôli nejakému módnemu trendu. Gayovia, ktorých vidíme v TV, také tie afektované buzničky, to je medzi gaymi menšina. Väčšina z gayov sa správa normálne.
Čo sa týka pochodu gayov, chápem obavy heterosexuálnych rodičov o svoje deti, aby to nepomýlilo ich hodnoty atď. A plne podporujem tých, čo upozorňujú na nedostatok propagácie klasickej heterosexuálnej rodiny. Tiež mám rodinu. Ale skrátka, keď viem, že vtedy a vtedy sa v Prahe koná gay pride a vtedy a vtedy to asi budú vysielať v TV, tak tam svoje deti neprivediem a TV im vtedy nezapnem (najlepšie im TV nezapínať vôbec[smích] . Konajú sa predsa aj iné verejné, legálne a demokratickou spoločnosťou akceptované demonštrácie, ktoré by naše deti nemali vidieť. Ja by som napr. svoje dieťa vystríhal pred rôznymi pochodmi, od vymletých náckov cez pochody feťákov až po pochody rôznych nenávistných náboženských skupín, ako sú napr. kresťania. Nech si moje dieťa urobí názor samo, až bude mať na to vek a rozum.
Neobhajujem pochod gay pride, obhajujem gayov a ich právo na normálny život bez strachu a pocitu menejcennosti. Stačí si predstaviť, že by som bol na ich mieste. No, nechcel by som byť. Tak, ako by som nechcel byť utláčaným Palestínčanom, hladujúcim Somálcom, alebo mentálne či fyzicky hendikepovaným človekom. Nie som ale zviera, som človek, takže mám dar empatie. Dokážem sa vcítiť a nerobiť druhým to, čo nechcem, aby robili oni mne. Protestovať proti gay pride je ako protestovať proti demonštrácii vozíčkarov, neplodných ľudí, či ľudí s rakovinou. Homosexualita je nevyliečiteľná choroba, porucha, za ktorú ten chorý človek nemôže a musí s ňou celý život žiť. Nemá vozíčkar alebo slepec právo na plnohodnotný život? Kto o tom môže rozhodovať? Ľudia, boh?
PS: Keby sme šli hlbšie do psychológie, kto vie, koľkí z tvrdých odporcov homosexuality by zistilo, že to s ich sexuálnou orientáciou nie je až tak úplne jasné. Odpor, nenávisť, útočnosť, agresivita, xenofóbia... často bývajú prostriedkami podvedomia na zakrytie vlastných problémov. Nie vždy, ale často práve tých problémov, proti ktorým hlasito bojujú.
Peace.

250797

13.8.2011 23:53

RE: homosexualita

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 250797

Buzeranti se uz muzou registrovat, tedy defacto brat (o coz vubec nestoji cca 1/3 heterosex rodin i s detmi), jejich sexualni orientace se nikde neuvadi, v drtive vetsine nemaji potomky cimz maji v zivote zatracene vic penez pro sebe, ve stari parazituji na duchodech ktere vydelaji potomci heterosexualu. V cem se maji tak spatne ze nad nimi delate placky? Z medicinskeho pohledu akorat v tom ze maji diky sve ritopichovni cinnosti pochroumane hyzdove svaly a casto se jiz i v mladem veku s prominutim posiraji. To je tak vsecko na co muzou mit prajd, praag prajd. [oči v sloup]
Piss.

250824

14.8.2011 17:44

RE: homosexualita

radical13 85.?.?.?

Reakce na 250824

asi som zdegenerovaný, ale chýba mi tu možnosť jednoducho "lajknúť" príspevok..

250924

13.8.2011 23:58

RE: homosexualita

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 250797

Ibaze tu nikto nepopiera pravo gayov na normalny zivot. Ak chcu mat partnera, nech maju, co sa rovi u nich v posteli je iba ich vec. Nam sa nepaci propagovanie tejto deviacie roznymi akciami, ci dokonca snahami tuto deviaciu brat ako rovnopravnu heterosexualite a naslednymi krokmi ako registrovane partnerstva, manzelstvo ci adopcie deti. A to je rozdiel.

250825

14.8.2011 6:55

RE: homosexualita

Dan13 85.?.?.?

Reakce na 250825

K tomu není co dodat. Někteří naivkové si ale stále bohužel myslí, že kritika takovýchto akcí je automaticky projevem nějaké nenávisti k sex. menšinám. A někteří zastánci to do této roviny staví záměrně, protože jiná obrana těchto "akcí" není.

250848

14.8.2011 9:45

RE: homosexualita

esw 109.?.?.?

Reakce na 250797

Ale, vy jste mimo, dobýváte se do otevřených dveří. Zde se jedná o organizované zneužívání všelijakých menšin k rozvracení společnosti, jako nyní zrovna teplých. Jde o odpor proti oplzlému veřejně organizovanému oplzlému karnevalu v epicentru hlavního města, proti oslavování a protěžování teplých.

250861

14.8.2011 9:58

RE: homosexualita

Avocas 90.?.?.?

Reakce na 250797

Zkuste se zamyslet nad jinou variantou. Co když homosexualita není jen vrozená? Co když tudíž v některých případech není "neléčitelná"? Kdo má zájem na tom, aby lidé věřili ve "vrozenost" homosexuality? Třeba je to takhle: v raném dětství se otec chlapce chová (nebo jednorázově zachová) natolik pro chlapce nepřijatelným způsobem, že chlapec přijme rozhodnutí "jestli takto má vypadat/chovat se muž, pak nechci být nikdy mužem". Na své rozhodnutí v průběhu života zapomene, ale ono si v něm žije svůj vlastní život. Výsledkem může být "homosexualita". U těchto případů stačí se s pomocí terapeuta dostat až na úroveň onoho rozhodnutí, a ejhle! z homo je náhle hetero a pořídí si rodinu. Asi by bylo zajímavé zjistit, jak jsou na tom homosexuálové se vztahem k rodiči svého pohlaví... Ale možná ti terapeuté lžou, že jo? [smích]

250863

14.8.2011 14:37

RE: homosexualita

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 250797

Až budou vozíčkáři vystrkovat své obnažené pahýly oděné do erotického prádla, zdobit se umělými penisy a podobně, taky se mi to nebude líbit. Howgh.

250905

14.8.2011 16:50

RE: homosexualita

lesov 62.?.?.?

Reakce na 250797

"...niektorí sa pokúšali "vyliečiť", ale neúspešne. Ono to totiž nejde."
No dobře ale proč, když jsou to kriplové, jsou na to hrdí a musí se navíc předvádět?!
Už jste někde viděl nějakou "prideparádu" mrzáků, vozíčkářů nebo idiotů? Žádnej normální (normální idiot [smích] ) člověk přeci nebude hrdej na to, že mu chybí nohy!
Včera mluvili v TV dva chlapci, jeden byl gay a druhej buzerant.

"Nemá vozíčkar alebo slepec právo na plnohodnotný život?"
NE! To opravdu nemá, kam na ty filosofický kecy chodíte, probůh?!
Každej má tolik práva, kolik má moci. Když někdo nemá nohy, NEMŮŽE normálně chodit, to snad byste mohl pochopit, proboha! S právem, to nemá nic společnýho.
Asi se stanu buzerantem, mrzákem a idiotem, to bude život...! [velký smích]

"Moc je sladká, nejsladší tehdy, když může blb poroučet moudrému a mrzák zdravému." ???
To by se jim líbilo, to je jistý.

250913

16.8.2011 7:03

RE: homosexualita

p. 125.?.?.?

Reakce na 250797

...doufam ze dostanes mimo natrzenou prd..l taky zcela normalni AIDS ty tolerante ....a nakazis manzelku ktera te taky bude tolerovat...az se utolerujete...do zblbnuti..

251104

13.8.2011 22:56

a kdo brání heterosexuálním většině ...

arbys 82.?.?.?

a kdo brání heterosexuálním většině, aby vyšla do ulic a oslavila se?

gayové a lesby tu byli od nepaměti a nikdo na tom nic nezmění. v psané historii neměli šanci najít si v organizovaně-ovládaných společnostech vzory k vytváření stálých vztahů. zatímco v pokryteckých evropských společenstvích tvoří rodinu žena, muž a děti, kdy muži většinou chodí obcovat tajně i dalšími ženami, aby nepůsobil nekřesťansky, muslimové si to zjednodušili a mají rovnou žen více, nemusejí se tak scházet jako psy. v každém případě je vidět, že si muži vždy dělají, co se jim zlíbí. to konec konců platí i pro ty menšinové.

a než sem zas nějaký tmář napíše, že homosexualita zazbíjí rodinu ... fakt: RODINU ZABÍJÍ ROZVOD!!! a na ten jsou vždy dva - HETEROSEXUÁLOVÉ! ale pokud na tom opravdu trváte, dámy a pánové, prosazujte zákaz rozvodu zákonem ... třeba pod trestem ukamenování a nebude se třeba na homsexualitu. a co je to prosím vás s těma adopcema homo-páry? kolik takových páru si myslíte, že bude opravdu stát o výchovu dětí, když většinou jsou sami takovými dospělými dětmi!

je mi líto, že lidé tak lehce přehlížejí - jak je některými zájmovými skupinami zneužívána otázka homosexuality, kdy si gaye a lesby kupují k protlačení globálních systémových právních infrastruktur - gaye a lesby nevnímaje.

250803

14.8.2011 11:06

RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 250803

Zamyslite sa inak. Preco je homosexualita politikmi tak podporovana, ze kazdy, kto upozorni na to, ze je deviaciou je kritizovany (jemne povedane). A k vasej poznamke, preco to nerobia aj hetero. Mozno preto, ze nemaju nielenze potrebu zviditelnovat nieco, co je normalne, kym rozne deviacie to zviditelnovat potrebu maju. A kd hovorim rozne, nie je to len homosexualita, ale v Holandsku sa snazia o uznanie... pedofilie. Uz cakam ako taki ako vy to neskor budu obhajovat.

Preco su caste rozvody? Preco tomu v minulosti tak nebolo? Komu zalezi na rozbiti rodin? Pozrite sa, ako sa nasi politici spravaju k mladym rodinam a ako k deviaciam. A ak si myslite, ze to neohrozi rodinu, ste na omyle. Propagacia homosexuality ohrozuje mladez. Pretoze, nielen rozvody su problemom, ale aj spravanie novej generacie.

250876

14.8.2011 12:32

RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...

arbys 82.?.?.?

Reakce na 250876

lidé běžně říkají svůj názor, pane. tentokrát to ale bylo něco jiného. státní úředník ze své funkce označil skupinu lidí, kteří ho platí ze svých daní, devianty. to je na vyhazov. to je jako by řekl, že staří lidé jsou ekonomice na obtíž, tudíž zbytečné. nemá právo se tak vyjadřovat ze své funkce, tedy pokud se nejmenuje Adolf Hitler. ale v hospodě si kámošům může nadávat na "buzny" jak se mu zlíbí. tam zase nemá právo ho nikdo špehovat. pokud jde o primátora, dělá, co by udělal každý logicky uvažující primátor, opět ze své funkce. podpoří ekonomiku svého města a ukáže všem obyvatelům, i těm heterosexuálním, kteří mohou mít homoděti, že město je tolerantní a pro ně bezpečné.

když byste sám byl gayem anebo lesbou, tyhle vaše výroky by vám přišly jako ze třetího světa anebo z předminulého století a pro VAŠI REALITU V 21. STOLETÍ přeci naprosto bezpředmětné. nemůžete svádět na homolidi neúspěch rodičů při vzdělávání svých vlastních dětí "v oboru reálného života". součastní rodiče na svoje děti čím dál, tím více kašlou a přibližujeme se západu, kdy dětí vychovává ulice, zkuste bydlet v Londýně... tam se výchova nechává na školu, která má svázané ruce a také na au-pairy, které pak někdy děti nakonec mají radši než své rodiče.

rozbité rodinné vazby a vztahy vůbec jsou velkým přítelem globalizace - takoví lidé se nestarají, jestli je noční stolek ze vzácného dřeva vyrobený ze vymýceného domova amazonských domorodců, anebo oblíbené tričko vyrobené dětmi v Indonésii z bavlny sbírané dětmi v Kazachstánů. Taky se moc nestarají, co dělají jejich vlastní vojáci v cizích zemích - např. hlídají rozsáhlá maková pole sloužící k heroinové produkci, která se dostává i k nám. hlavně že se pak policie chlubí, jak zatkla malého prodejce drog. a už vůbec se nestarají, jestli situace v Libyi je taková, jak ji média představují. hetero vztahům držela "kudlu pod krkem kvůli případnému rozvodu" církev, proto jich bylo v minulosti málo. za komunismu se bály ženy, že by vychovávali děti samy, a tak nechaly manžely, aby si dělali, co chtěli, hlavně, když udržely manželství pohromadě. Proto tomu v minulosti tak nebylo! rodiče manželky ji přemlouvali, ať se nerozvádí. aby se nemuseli stydět před známými. Proto tomu v minulosti tak nebylo!

když jde o zviditelňování ... různá vyznání, hlavně náboženská vytrubují svoji přítomnost i agendu už po tisíciletí - a co je přirozené na nich? organizované náboženství je jen další forma totality. jsem rád, že nám nevládne klér. ti by sice takovou pedofilii odsuzovali u jiných přísnými tresty, ale sami by si přišli na své. jaký že je to věkový limit pro sexuální styk např. ve Vatikánu? lidé, kteří nosí lásku v srdci a dávají ji svým blízkým, jsou mi tak hodnotní, že vybrat si mezi záchranou jedné dobré duše, či ...Automaticky kráceno

250887

14.8.2011 12:33

RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...

arbys 82.?.?.?

Reakce na 250876

lidé, kteří nosí lásku v srdci a dávají ji svým blízkým, jsou mi tak hodnotní, že vybrat si mezi záchranou jedné dobré duše, či autobusu plného kléru, zariskuji svůj život pro ní.

Jinak sám za sebe můžu napsat, že chodím jen s muži. Na tričku to napsané nemám, ale v práci ( i v minulé a té před tím ) jsem s tím obeznámil spolupracovníky, když na to přišla řeč. Někteří mi to stále nevěří, protože prý se nechovám „jako ti v televizi“. Co k takovému názoru říct? Na průvodu jsem nebyl, nenašel jsem v sobě důvod. Své neúspěchy jsem taky nesváděl na hetero většinu, aby se mohl cítit ublížený. Prostě žiji svůj život dle nejlepšího svědomí. Když mi bylo 10, líbil se mi jeden vedoucí v pionýru. Co to z 10ti letého kluka dělá? Devianta? Když pomůže lidem nálepkování druhých k duševnímu sebeukájení, ať si poslouží, ale ať to dělají v soukromí. Na venek to působí nevyzrále, přinejmenším v 21. století.

Když chcete změnu, nevolte velké strany. Váš souboj, pane, by neměl být kvůli sexuálním orientacím, ale třídní, protože se řítíme do nového feudalismu. Jak se o tom mluvilo otevřeně už i na ČT24. Až si budete okusovat nehty namísto oběda, budete si naříkat, že jste svoji energii nedal do svých zájmů, místo proti zájmům lidí, na kterých vám vlastně ani nezáleží.

250888

14.8.2011 17:30

RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 250888

To, že rodiče nemají čas na výchovu svých dětí není začasté vinou rodičů. Je to tím, že dnes prostě z jednoho platu (ani toho průměrného, oblíbeného mediánu) neuživíte a neuživíte. Au-pair jsou jiná záležitost, to se pohybujeme v jiném levelu společnosti. Existují dokonce i ženské, které svoje děti cíleně nekojí, aby jim to nezničilo postavu. Ale není jich tolik. Stejně tak není tolik rodin, které si konkrétně u nás
mohou dovolit chůvu, aby mohli oba rodiče pracovat. Doba osmihodinových ranních směn pro matky skončila. A že pak děti vychovává škola a ulice? To se mně osobně taky nelíbí. Jednak mi vadí, když mi pedagožstvo kecá do výchovy a jednak mi vadí, když svým dětem nemohu poskytnout tolik času, kolik bych chtěla. Ale nic s tím nenadělám. Rádoby pravičáci (rozuměj sociopati) budou vždycky žvanit nesmysly o nízké produktivitě práce, popřípadě o zakomplexovaných líných sockách.

250920

14.8.2011 18:17

RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 250920

Máte pravdu, ale s tím pedagožstvem je to podle mě trochu jinak. Pokud má školství aspoň trochu ještě ze setrvačnosti fungovat, pak bych se vlivu učitelstva nevyhýbal. Je to jako s mojí zedničinou - také si obložím koupelnu, ale protože to nedělám denně, budu za tři koruny na hodinu drahý zedník. Jiná věc je, jaké pravomoci škola, potažmo konkrétní učitel, ve vztahu k vychovávanému andílkovi má. A věřte, že devastace osobnosti začíná právě tady, ve škole, kdy dítě nabyde (často s velkým přispěním rodičů) přesvědčení, že pedagožstvo jen kecá (hodným) rodičům do výchovy a že při svých výstřelcích má proti škole doma vždy (vždy!) zastání. Jinak samozřejmě jsem také toho názoru, že výchova má být především uplatňována doma (snad i proto mám čtyři děti). [smích]

250925

14.8.2011 18:21

RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 250888

Neodovedal ste mi na otazku.

Inak, homosxualita je deviacia. Moj nazor na homosexualitu som povedala vyssie. Nevadi mi, a ani ma nezaujima, co robite v sukromi, ale nemam rada nasilne vnucovanie tejto uchylky vacsine a robenie z nej nieco normalne.

250926

15.8.2011 0:14

RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...

arbys 82.?.?.?

Reakce na 250926

píšete:
Neodovedal ste mi na otazku.

tak tedy:

Preco su caste rozvody?
hned první můj příspěvek...a než sem zas nějaký tmář napíše, že homosexualita zazbíjí rodinu ... fakt: RODINU ZABÍJÍ ROZVOD!!! a na ten jsou vždy dva - HETEROSEXUÁLOVÉ! ale pokud na tom opravdu trváte, dámy a pánové, prosazujte zákaz rozvodu zákonem ... třeba pod trestem ukamenování a nebude se třeba na homsexualitu. a co je to prosím vás s těma adopcema homo-páry? kolik takových páru si myslíte, že bude opravdu stát o výchovu dětí, když většinou jsou sami takovými dospělými dětmi!

Preco tomu v minulosti tak nebolo?
v mém druhém příspěvků...hetero vztahům držela "kudlu pod krkem kvůli případnému rozvodu" církev, proto jich bylo v minulosti málo. za komunismu se bály ženy, že by vychovávali děti samy, a tak nechaly manžely, aby si dělali, co chtěli, hlavně, když udržely manželství pohromadě. Proto tomu v minulosti tak nebylo! rodiče manželky ji přemlouvali, ať se nerozvádí. aby se nemuseli stydět před známými. Proto tomu v minulosti tak nebylo!


Komu zalezi na rozbiti rodin?
můj poslední příspěvek...ozbité rodinné vazby a vztahy vůbec jsou velkým přítelem globalizace - takoví lidé se nestarají, jestli je noční stolek ze vzácného dřeva vyrobený ze vymýceného domova amazonských domorodců, anebo oblíbené tričko vyrobené dětmi v Indonésii z bavlny sbírané dětmi v Kazachstánů. Taky se moc nestarají, co dělají jejich vlastní vojáci v cizích zemích - např. hlídají rozsáhlá maková pole sloužící k heroinové produkci, která se dostává i k nám. hlavně že se pak policie chlubí, jak zatkla malého prodejce drog. a už vůbec se nestarají, jestli situace v Libyi je taková, jak ji média představují.

ČETLA JSTE TO VŮBEC CELÉ?

250953

15.8.2011 1:49

RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 250953

Citala som to cele, ale stale nemam odpoved, preco je homosexualita tak politicky preferovana na ukor rodin.

A deviacia to je, ci sa vam paci, alebo nie. Daemo sa budete urazat. Podobne, ako je deviaciou pedofilia, ci ine uchylky. To, ze nie je tak nebezpecna je druha vec, ale deviacia to je. Citove vylevy nepomozu.

250956

17.8.2011 0:10

RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...

arbys 82.?.?.?

Reakce na 250956

Je podporována - 1 ne preferována, jak tady dokolečka tvrdíte Vy - protože stále ještě existují lidé jako vy, paní. Stojíte v cestě určitému pokroku a zastřelit Vás není zákonem podpořeno a přiznejme si to, ani správná cesta.

To, že nemáte mozkovou kapacitu pochopit, že jste se myšlením zastavila v předminulém století, je zase Vaše vlastní odchylka od intelektně Vám nadřazených skupin, které dokáží vyvinout objektivnější závěry na základě myšlenkových pochodu Vám cizích, proto neočekávám, že to pochopíte a změníte názor - permanentně!

Jelikož Vás osobně těší dávat lidem nálepky, ponechám pojmenování Vaši odchylky na Vás.

Je tohle na Vás pořád ještě citové?

A milá paní, pedofilie není nebezpečná, ale jedinci, kteří napadají děti a zneužívají je ano, zrovna tak jako špatný přístup rodičů, kteří své děti nevyzbrojí vědomosti o ní. A alkohol taky není nebezpečný, ale jedinci, kteří v podnapilosti napadají a zabíjejí za volantem ano.

1 - důvod pro rozmělnění vazeb, ať už těch rodinných anebo sociálních jsem opravdu vysvětlil a pokud nejste tak pohodlná v pročítání se americkými webovými stránkami, jako v myšlení za svými vzornými normalizačně vymezenými ploty, tak tu nebudu muset psát esej. Neselhal jsem dokonce ani v tom, abych nekritizoval GL komunitu z opomíjení faktu, že jejich agenda byla unesena globalisty a politici i u nás to mají více či méně nařízeno z EU v podobě "doporučení" EK. Kde žijete, že Vám takto podstatné věci unikají?

Jinak doporučuji shlédnout Myšlenky zločince, 4. série 21. díl o oběti pedofila. Pod svícnem největší tma, jak se říká u nás. To si osobně myslím o lidech, kteří mají "plnou hubu" nařčení druhých. Vy skrýváte v sobě taky něco nehezkého, a proto odvádíte pozornost pryč na něco nepochopeného, co se Vám neumí bránit. Něco tak pseudo, jako pomyslná nálepka deviace se Vám opravdu bránit nebude. Hurá, poplácejte se po rameni, váš malý vnitřní svět je neohrožen! Jen by mně opravdu zajímalo, zda svým dětem anebo pradětem řeknete, že jsou devianti, až přijde na lámání chleba.

251155

15.8.2011 0:35

RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...

arbys 82.?.?.?

Reakce na 250926

Jinak o deviaci - tedy co je a co není deviace, záleží na populární interpretaci. Nezapomeňte, že donedávna ji lékaři považovali za nemoc a mysleli si, že se dá léčit ...
O zemi si taky mysleli, že je placatá a kdo mluvil jinak, byl jeden čas adept na upálení. A zrzaví lidé byli topení hned po porodu jako děti ...
A jestli jste se prostě rozhodla, že vám vadí a jsou v porovnání vám nížší, neboli devianti, pak není něco v pořádku s váma.
Proto, když už máte v sobě tak málo lidské empatie, to svému potomkovi, který by byl homosexuální sdělíte, že je deviant?
Ale asi nejdůležitější je, že je třeba lidi nazývat lidmi ne různo-sexuály. Tím totíž lidi oddělujete a dáváte najevo, že nepatří mezi lidi a oni se pak vašim útokům brání a snaží se - např. Právě takovými průvody - dokázat, že patří mezi ostatní.
Takže ty průvody jsou reakce na minulé akce a příkoří. Nebo si myslíte, mozek popálený elektrošoky, při tzv. léčení homosexuality je pomoc? No a to, že je tam pár extravantních lidí, kteří se rádi předvedou, nemůžete přičítat celku. Takové najdete i mezi většinou.
Nedokážu si představit, že bych urážel lidi kolem sebe tím, že je budu pořád dokola nazývat heterosexuály, abych jim dal najevo, že jsou jiní, než já. To by snad mělo zkončit s čarodějnicemi a placatou Zemí!

250954

15.8.2011 1:55

RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 250954

Ako som uz vyssie napisala, homosexualita deviacia (uchylka) je. J to uchylka od normalneho stavu, a prosim vas nezacinajte s citovymi vylevmi, alebo prikladmi v prirode, uz to tu bolo vyvratene.

K pride pochodom, co maju spolocne s lepsenim povedomia o homosexulaite a zlepsenia prav, aj ked neviem akych? Skor je to otravovanie vacsiny, vnucovanie jej vasej orientacie. Preco s tymi exhibicionistami usporiadatelia nieco neurobia?

Hovorite nezmysly a argumenty nahradzate hrou na city.

No a nezabudnite mi konecne odpovedat, preco je homosexualita tak podporovana a pritom o podpore mladych rodin sa cunde mlci.

250958

17.8.2011 16:11

RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 250958

Nikde nepoužívám citové výlevy. Histericky se vyjadřujete vy, a to po celou dobu naši komunikace. Sdělujete tady pouze svoje názory, nikoliv fakta k deviacím. To, že doba i lidský intelekt postoupili, neregistrujete, což jepatrné z vašeho projevu. Homosexualita byla deviace, protože to pomáhalo systému organizované oprese, ať už křesťanské, nacistické, či komunistické. Jsou to systémy a potřebují různé vnitřní nepřátele, aby lidé v systému viděli, jak dokáže systém "zatočit" s lidmi, kteří by mohli mít (jakýkoliv) problém se systémem. Dnes jsou do role dřívějších "problémových dítek (deviantů)" stavěni např. Dělnická strana.

Pride pochody neslouží nikomu jinému, než GL komunitě k pozvednutí sebevědomí - tam vidí, že nejsou sami a přihlížející vidí, že to jsou lidé zrovna tak, jako oni, tzn. že se nepotřebují schovávat ve stínu noci jako nějací zvrhlící.

Pro zajímavost, co říkáte katolické církvi - ta je tak prolezlá pedofily, že by mně překvapilo, pokud byste ji nepřejmenovala na deviantní církev. Nebo Vám tohle problém nedělá? Počkám si na Vaše příspěvky, až dojde na téma západního křesťanství.

Jinak na ten Pride žádné miliardy nedostali, tak nechápu Vaše rozhořčení nad tou ohromnou podporou. Politici pro GL komunitu dělají asi tolik, co pro jiné - okrádají je o daně! O podpoře mladých rodin se divně mlčí.... volte komunisty - ti o nich nemlčí. ČSSD v posledních interpelací z poslanecké sněmovny, co jsem viděl já, rovněž podporovala rodiny, tak můžete zkusit třeba je, pokud Vám komunisti vadí. To, že tu a tam nějaký vyjádří podporu hubou, aby si nahnal politické body, nikoho nenakrmí, ani nezaplatí účty. Tak naivní snad nemůžete být, že by politici podporovali kohokoliv jiného, než své byznys partnery. Mladí, kteří si BEZ ZÁZEMÍ a ŘÁDNÉHO FINANČNÍHO ZABEZPEČENÍ zakládají rodiny, si o problémy říkají sami. Navíc se od 80-ých let mluví o hrozbě přemnožení lidí, a to na obou stranách Atlantiku - tam hledejte "bič" na rodiny! Když budete problémy mladých rodin házet na GL komunitu, Vaše deviace a imaginární "podporu shora", ty OPRAVDOVÉ problémy, jež rodiny mají, se nikdy nevyřeší. Jen se budou odsouvat. Potom, až přijde nový ideologický nepřítel, zase to hodí na něj, pro mladé rodiny se nic nezmění.

251192

13.8.2011 22:57

ja tomu porad nejak nerozumim

mkadlec 89.?.?.?

Pride=hrdost, pycha. Kdyz jsou na to tak hrdi nerku-li primo pysni, urcite by se nebranili nejakemu viditelnemu oznaceni sve sexualni preference, ze? Nejake to G .. ehm N viditelne nosene na obleceni, treba...
Ne, ted vazne, je mi sumak, jakou kdo ma sexualni orientaci, ale fakt mi prijde nelogicke, delat z toho takovou monsterakci. Nemluve o verejne prohlasene podpore politickych spicek, to uz mi fakt hlava nebere.

250805

13.8.2011 23:00

Asi jsem magor a zaspal jsem dobu...

jobb24 90.?.?.?

cituji..."Proti gustu žádný dišputát," nechal se slyšet prezident Karel Schwarzenberg....
....zásadně nesouhlasí bývalý prezident a ředitel think-tanku Prezidentská knihovna Václav Klaus...

asi jsem debil a PREZIDENT UŽ NENÍ VENCA KLAUSŮ nebo nevím o co jde.... [překvapení]

250807

14.8.2011 12:55

RE: Asi jsem magor a zaspal jsem dobu...

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 250807

Je to parodia na buducnost, rok 2016 a vtedy uz Klaus, ak sa nezmenia pravidla volby prezidenta, nebude... [smích] Ono ani necro pride zatial nefunguje. [smích]

250890

13.8.2011 23:39

Proč ne?

Heterosexuál 178.?.?.?

Článek jsem nepochopil - co by bylo na takovéto situaci špatného? Pokud jde o svobodu, tak si podle mne může každý dělat co chce, dokud tím neomezuje svobodu druhých (či jim jinak neubližuje).

Proto vidím jako nutnost souhlas obou stran k jakémukoliv chování; samozřejmě v případě, že se jedná o svéprávné osoby. To celkem efektivně zabraňuje aktivně prováděné pedofilii, znectění památky jedince nekrofilií, zoofilii, znásilnění, apod.

Ale pokud si jedna strana výslovně přeje, aby ji někdo posmrtně "naložil", tak v tom nevidím žádný problém, jakkoliv se snažím.
Podobně nechápu trestání kanibalismu - pokud se dvě osoby domluví, že se budou navzájem okusovat, komu je sakra do toho? Proč do toho pořád musíte strkat rypák? Proč říkáte, jak je odporné, že si to dva homosexuálové strkají do zadku, přičemž anální heterosexuální styk vám přijde "normální".

Nechápu, nechápu, nechápu.

250816

14.8.2011 17:06

RE: Proč ne?

lesov 62.?.?.?

Reakce na 250816

"Nechápu, nechápu, nechápu."
To jsme tady pochopili všichni, nemusíš to třikrát opakovat. [mrknutí jedním okem]
PS. Žrát lidi...? No vlastně proč né, slepice a jiná havěť to dělají taky, nedělejme rozdíly mezi zvířaty, jak píše výše jedna hrdá pouze "N-něco" (to "necro", jí totiž nejde, bůhví proč, pod nos). [vyplazený jazyk]

250914

14.8.2011 17:09

RE: Proč ne?

Heterosexuál 178.?.?.?

Reakce na 250914

Možná by se ten boxík "Pište jen máte-li co říct" měl červeně zvýraznit...

250915

13.8.2011 23:49

Nedávno jsem šel kolem Husova pomníku,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

je na něm napsáno "...každému pravdy přejte." Gayové, lesby a jiné menšiny mi nevadí. Nevadí mi černoch, cikán ani žid, vadí mi jejich diskriminace, stejně jako jejich protěžování na úkor bílé většiny. Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj. Rovnost lidí je rovnost a nic jiného. Všechno ostatní jenom ponižuje zúčastněné. Máte-li jiný názor, respektuji to, ale jinak je mi to srdečně jedno.

250820

14.8.2011 1:29

RE: Nedávno jsem šel kolem Husova pomníku,

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 250820

Ze se tady vobcas vobjevi nakej takovej typek anonymek kterej me rozesmeje az k slzam hi hi.......
Racili by uvist nejaky pripad ty diskriminace Zidu? Moc bych prosil pls pls. vole. [bliji]

250833

14.8.2011 17:12

RE: Nedávno jsem šel kolem Husova pomníku,

lesov 62.?.?.?

Reakce na 250820

A s tím Husem se moc nevoháněj, odvolal všechno až na jednu bezvýznamnou formalitu. Tomu se říká síla ducha a dobrý příklad pro budoucí... Nechte se upálit, je jedno kvůli čemu!

Necro je lepší než Makro! [velký smích]

250917

14.8.2011 1:45

Je to normální, nebo ne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Tak jsem dnes viděl fotky z té akce a zaujal mě člověk nesoucí transparent se dvěma symboly mužského pohlaví, mezi nimi plus a u nich nápis "Jsme normální" (viz zde: http://images8.ct24.cz/images/616x347/28/2791/279075.jpg). Tak si říkám: "Vážně jste normální?" Kdyby matka příroda chtěla, aby tohle bylo normální, zřejmě by si ten muž se svým přítelem mohli udělat dítě. Mohli by mít rodinu a být rodiči. Ale tak to není! Budeme-li ctít přírodu jako naši stvořitelku, pak tohle dle jejích měřítek prostě není normální, a asi jen tak ani nebude, ať už máme XY zákonů na práva homosexuálů a XY homosexuálních párů. Příroda má první i poslední slovo. Je mi jedno, jestli někdo má rád vdolky, holky nebo kluky. Ale není mi jedno, když někdo ze zjevné abnormality chce udělat něco normálního. Čili s tímhle průvodem absolutně nesouhlasím. Je to banda exhibicionistů. Na ně se zároveň lepí skupina těch, kteří využívají popularitu a extravagantnost homosexality k vlastnímu prospěchu v šoubyznysu. A ti ostatní se třeba dobře baví. Ale já už bych na tu zábavu moc nesázel, ta nás nezachrání.

250836

14.8.2011 2:29

RE: Je to normální, nebo ne?

Heterosexuál 178.?.?.?

Reakce na 250836

Vy jste zřejmě sežral Šalamounovo cosi a víte, že příroda nestvořila homosexualitu pro nějaký účel (kontrola populace, výchova a ochrana potomků - viz labutě).

V přírodě je totiž homosexualita naprosto normální.
http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexual_behavior_in_animals

A dokonce: "One species in which exclusive homosexual orientation occurs, however, is that of domesticated sheep (Ovis aries). 'About 10% of rams (males) refuse to mate with ewes (females) but do readily mate with other rams.'"

250840

14.8.2011 3:09

RE: Je to normální, nebo ne?

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 250840

Podle takove logiky i vrazda je normalni. Vrazdy se taktez deji co je clovek clovekem, stejne jako homosexualita je stara jako lidstvo samo. Mam analogicky sdelovat svetu, pravda bez cervenych srdicek a duhovych barev, ze zabiti cloveka clovekem - tedy vrazda je normalni? A paklize ne, proc neni?

250843

14.8.2011 3:41

RE: Je to normální, nebo ne?

Heterosexuál 178.?.?.?

Reakce na 250843

Však je normální. Jestli je morální je však zcela jiná otázka [mrknutí jedním okem] Vy jste snad přesvědčen, že vražda je eticky na stejné úrovni jako homosexuální vztah dvou milujících se jedinců? No nemám slov...

250844

14.8.2011 5:21

RE: Je to normální, nebo ne?

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 250844

Dle stylistiky jste patrne zena nebo homosexualni jedinec lhostejno jakeho pohlavi. Reknu Vam predevsim, ze k posouzeni jakekoliv moralnosti potrebujete nejaky etalon, tedy neco, podle ceho poznate, zda neco jeste moralni je, nebo zda to jiz moralni neni. Tim etalonem muze byt napr.historicka tradice nebo napr.nabozenska tradice a i jine. Pokud se snazite tato staletimi proverena fakta rozbit, a vytvorit ten Vas, novy, havlem zapachajici homosexualisticky pseudohumanisticky mustr, pak si zmente masku z nicku "Heterosexual" na neco nematouci a muzete zde vytvaret nova "paradigmata". Zatim se tu predvadite jako skvely kabaretier. [cool]

250846

14.8.2011 5:51

RE: Je to normální, nebo ne?

MoUdrostrak 82.?.?.?

Reakce na 250846

r.k. v tomhle mate o/pravdu pravdu:
H/s byla 'normalni' v Antice-razilo se i hesla: zena je k udrzeni rodu-na 'sex' je kamarad...
Jak Antika 'dopadla' asi neni treba dodavat[pláč]

250847

15.8.2011 23:27

RE: Je to normální, nebo ne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 250847

Přesněji řečeno, byla "normální" v době úpadku antické civilizace. To nám homopropagandisté rádi zapomínají zmínit. V době úpadku Řecka a vzestupu Říma homosexualitě římané posměšně říkali "řecké mravy". Po několika staletích dospěli ke stejným mravům a ke svému úpadku.

251085

14.8.2011 9:14

RE: Je to normální, nebo ne?

Homosexuál, žena 178.?.?.?

Reakce na 250846

Zapomněl jsem, že se nacházím na konspiračním webu a kdejaký "Homo consensionis", jak Vás pojmenoval pan Stwora, automaticky obrátí všechna jemu předložená fakta. Změnil jsem tedy svou přezdívku, abyste se obrácením dostal k pravdě, i když opravdu netuším, co to s Vaším pomateným vnímáním udělá; nakonec ještě budu židobolševík [chechtot]

Etika nepotřebuje žádnou tradici, které se většinou zastávají hlupáci bez vlastního názoru: někdo jiný za něj udělá v dávné minulosti špatné rozhodnutí - klidně nepřenositelné do dnešních podmínek - a ještě několik tisíc let se dominově obhajuje jako "tradice". Svůj výklad univerzálně platné etiky, tak jak je a vždy byla vnímána na celém světě bez ohledu na tradice, jsem popsal o pár vláken výše. Že někdo připsal do Bible další pohádku o tom, jak je homosexualita špatná (a někdo se podle toho i po tisíciletích řídí), nemá s etikou vůbec, ale vůbec nic společného.

Jako co se tu předvádíte Vy raději ani říkat nebudu [cool]

250853

14.8.2011 13:03

RE: Je to normální, nebo ne?

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 250844

Vazena osoba, zblaznili ste sa? Cloveka prirovnavat k labuti? V tom pripade vas upozornujem, ze niektore zivocichy su hermafroditi, takze ak sa narodi clovek-hermafrodit (s muzskymi aj zenskymi pohlavnymi organmi), mozeme ho vyhlasit, podla vasej excelujucej logiky, za normalneho.
Inak, priklad s vrazdou bol spravny, pretoze ak ste si to vazena osoba nevsimli, dotycny operoval prave vasimi argumentmi. Nie je jeho problem, ze su take chabe.

Inak, som epileptik. Epilepsia je choroba mozgu, podobne ako napriklad rozne dusevne poruchy. Mame my epileptici ist protestovat, aby bola epilepsia vynata z chorob mozgu, pretoze nie sme dusevne chori ludia? Taka je totiz logika deviantov.

No a citove vylevy si nechajte pre homosexualov a v buducnosti mozno prav pre nekrofilov..., ktorych sa asi budete zastavat. [velký smích]

250892

14.8.2011 13:27

RE: Je to normální, nebo ne?

Heterosexuál 178.?.?.?

Reakce na 250892

No to nemohu za to, že si oba dva sedíte na vedení, zkuste poposkočit. Přečtěte si těch pár vět znovu a zaměřte se na rozdíl mezi slovy "normální" a "morální". A že normální není morální per se a naopak.

Srovnávat jablka s hruškami dovede každý Jouda, chápu, že Vám to zrovna teď vyhovuje a držíte se toho zuby nehty.

Aby bylo jasno, vezmu to polopatě:
- homosexualita - běžná v přírodě, jako taková nikomu neubližuje
- vražda - běžná v přírodě, ubližuje ostatním

A tu máte ten rozdíl mezi morálkou a normalitou, díky kterému to nelze srovnat. Pokud ho nevidíte, zvětšete si písmo na monitoru.

250895

14.8.2011 18:23

RE: Je to normální, nebo ne?

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 250895

Otazka stala inak.

250927

15.8.2011 22:58

RE: Je to normální, nebo ne?

Šalamounovo cosi 81.?.?.?

Reakce na 250895

Můj příspěvek stál na začátku vlákna, dovolím si ještě reagovat.

O homosexualitě mezi zvířaty vím, nepokládám ji za normální, ale za abnormální. Ať už byla vytvořena přírodou záměrně, či nikoliv, odchylka od normálu to je, nebo ne? Tím narážím na nápis z průvodu znějící: "Jsme normální", který jsem zmiňoval ve svém příspěvku a který mi prostě přijde nesmyslný stejně jako celá Prague Pride.

Cituji:
"Aby bylo jasno, vezmu to polopatě:
- homosexualita - běžná v přírodě, jako taková nikomu neubližuje
- vražda - běžná v přírodě, ubližuje ostatním"

Vražda je běžná v přírodě? Pokuď vím, zvířata se mezi sebou nevraždí běžně. Zvířecích druhů, které dovedou vraždit (tj. zabít ze zlého úmyslu, nikoliv z důvodu přežití), je velmi málo. Pokud vím, šimpanzi jsou ukázkovým druhem, který dovede zavraždit. Ale rozhodně mi to nepřijde jako běžná věc v přírodě.

Takže co je tedy normální? A co ne? [zmaten]
Homosexualita ani vražda nejsou normální. O tom co z toho škodí nebo neškodí ostatním se přeci nemá smysl bavit, to je snad každému tady jasné.
Špatné je, že se z něčeho zjevně abnormálního snaží skupina lidí udělat něco normálního a moc jí to nejde. V tom je podle mě jádro problému.

251080

14.8.2011 9:38

RE: Je to normální, nebo ne?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 250840

To je rafinovaně vymyšlená lež homosexuálů, že v přírodě je homosexualita naprosto normální. Není. Když zvířata dospívají a hormony s nimi začnou cvičit, tak si začnou zkoušet mezi sebou sexuální chování, bez ohledu na pohlaví. Vidíme to třeba i u psů, že na sebe skáčou a zkoušejí si kopulační pohyby. Podobné chování se děje i u lidských puberťáků, že třeba dvě dívky si spolu nacvičují líbání nebo dva chlapci puberťáci si ho vzájemně vyhoní, přestože jsou stoprocentně heterosexuální.

V čem ta homosexuální lež spočívá? Viděl jste už někdy v přírodě, že by samec strčil penis jinému samci do řitního otvoru a dokončil kopulaci až do úplného vyvrcholení? Nic takového v přírodě neexistuje, takže nelze mluvit o homosexualitě.

250859

14.8.2011 9:47

RE: Je to normální, nebo ne?

Heterosexuál 178.?.?.?

Reakce na 250859

Vídám to doma v obýváku [mrknutí jedním okem] Kocouři to dělají běžně i v přítomnosti koček. A zrovna u kocourů je vyvrcholení snadno poznat, viz anatomie penisu kočkovitých šelem. Zřejmě neměli správnou katolickou výchovu.

250862

14.8.2011 11:21

RE: Je to normální, nebo ne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 250862

Ale no, nezvante nesmysly...Apropos, ty kocky misto tech vasich teplejch koucouru opecovavate sam? [oči v sloup]

250880

14.8.2011 11:54

RE: Je to normální, nebo ne?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 250862

Kecáte, až se Vám od huby práší. Nechte toho lhaní. Kocouři se spolu rvou o kočky až tak, že si kolikrát i ublíží. Dva teplé kocoury ještě nikdo nikdy neviděl.

V lidské společnosti se mohutná propagace homosexuality děje z toho důvodu, že NĚKDO tam nahoře si usmyslel z nějakých příčin zhomosexualizovat celou společnost. Dodnes mi není přesně jasné, proč to světovládci dělají. Snad že jsou sami teplí? Víme přece, že třeba templáři se v tom vyžívali.

250883

14.8.2011 12:08

RE: Je to normální, nebo ne?

Heterosexuál 178.?.?.?

Reakce na 250883

Jistě, nikdo to nikdy neviděl, akorát s tím má zkušenost každý druhý chovatel koček a podobné chování kočkovitých šelem popisují i mnohé studie, ale samozřejmě je to spiknutí světovládců [chechtot]

250884

14.8.2011 19:25

RE: Je to normální, nebo ne?

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 250884

To co sem pises je festival uplnych nezmyslov. Som byvaly chovatel maciek a tot osm nikdy nevidel a navstevujem rad roznych for zabyvajucich sa chovom maciek a nikde ani zmienka.

A este k tomu zvastu o tom, ze homosexualita je u zvierat v prirode normalna. Nie, normalna nie je, je to odchylka od normalu a keby bola normalna, tak by homosexualom priroda dopriala moznost medzi sebou sa mnozit. Lenze nie je tomu tak. Priroda im tuto moznost nedava, pretoze sa jedna o abnormalitu. Nezamienajte termin "normalny" s terminom "mozny" Ak by bola homosexualita normalna a v sulade spravidlami prirody, boli by homosexuali vo vacsine a nie ako tomu je v skutocnosti, ze su v mensine. Homosexualita je deviacia a odklon od normalu a mozno aj to je paka prirody, ktorym reguluje premnozovanie.

250931

14.8.2011 12:21

RE: Je to normální, nebo ne?

Slain 193.?.?.?

Reakce na 250862

[chechtot]

Naší domácností prošlo nepočítaně koček a kocourů, "teplé" chování jsem neměl nikdy tu čest pozorovat a to ani na cizích kočkách/kocourech, kterých bylo a je plné okolí. Dva kocoury kopulovat nebo dvě kočky lízající se navzájem v oněch partiích jsem skutečně neviděl (nepočítám matku čistící svá koťata) natož takový kočičí fisting či prstění, nebo chcete-li tlapkování [chechtot]

Co jsem ale měl tu možnost pozorovat je pedofilní chování, kocour snažící se obskočit koťata když to na něj přišlo apod. takže pokud má někdo právo křičet a obhajovat svojí deviaci přirozeným výskytem v přírodě, jsou to pedofilové a pokud jste toleratní, začnete je plně respektovat v jejich přirozenosti, což? O pojídání svých mladých a patlání se ve vlastních výkalech trousící je kde je napadne se radši v případě zvířátek nebudu raději ani zmiňovat nebo se o svá práva začnou hlásit kanibalové, hladové matky a fekálisté.

250886

14.8.2011 17:43

RE: Je to normální, nebo ne?

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 250862

Já mel doma kocouru a koček dost, a jakživ jsem nevidel kocoura na kocourovi. Jenom berana na beranovi, delali to spíš cvične, no a také tam je ponekud jiný mechanismus, ten to proste ošplíchá kolem sebe, a není natolik podstatné, co. Pripomíná to už trení ryb. Pak se mužeme ptát, jsou treba normální homosexuální ryby? Ať to treba delají, ale k ničemu normálnímu krome jakéhosi výronu navíc to nevede.

Komu to slouží? No prece k redukci populace, lidí je prý víc, než je nutno. Všechny tyhle homo-nekro-drogo-eko-ropo-emancipo-ego..."filosofické" smery. Muže být pro nekoho docela zábavné sledovat, jak se dá společnost infikovat ruznými injekcemi. Je to asi tím, že lidé mají v první rade prirozenou vlastnost opakovat po druhých. Samozrejme cokoliv. Až pak prichází do hry rozum. Je to boj kultur proti sobe. Studená, tichá, nenápadná normálními nechtená válka.

250923

14.8.2011 17:19

RE: Je to normální, nebo ne?

lesov 62.?.?.?

Reakce na 250836

"Je mi jedno, jestli někdo má rád vdolky, holky nebo kluky."
Mě, to teda jedno není! Abych si celej život dával pozor na zadek a kde se vohnu, když mi něco upadne! [naštvaný]
Upozorňuju, že nevypadám zezadu jako ženská a ani zepředu. [cool]
PS. S tím bavením máte recht, jako ten fasádník včera ve zprávách. Někteří se baví, někteří musí makat. To je ten dualismus... [velký smích]

250918

14.8.2011 10:13

HOMOSEXUALISMUS

Max3 216.?.?.?

Nic proti homosexuálům, každý se tak mohl narodit, ale je potřeba říci, že homosexualita škodí společnosti. Proto je podporována politiky a financována, proto je propagována v médiích jako něco moderního, módního, normálního, co je "in". Zkrátka budujeme homosexuálně-multikulturní společnost. Že je to cesta do pekel nikoho nezajímá! Homosexuální lobby se snaží, vytvářet falešný obraz homosexuality. Mluví o lásce, toleranci, jinakosti, rozmanitosti, o utiskovaných menšinách. Doporučují mladým, aby si vyzkoušeli, jsou-li homo nebo hetero. Proč nemluví o svádění mladých na scestí? Proč nemluví o homosexuální prostituci? O nemocech vyplývajících z homosexuálních praktik. O tom, kolik nevyhraněných jedinců svedli na špatnou stranu!

Fotografie z pouličních homosexuálních orgií v San Francisku:
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_...
Anální pohlavní styk a jeho rizika
http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&...

[bliji] [bliji] [bliji]

250867

15.8.2011 6:55

RE: HOMOSEXUALISMUS

p. 125.?.?.?

Reakce na 250867

...kazdej z tech poblitiku a jejich prisluhovacum globalniho oteplovani...co to sem tlacej pod anglickym nazvem protoze to prislo z USA...maji plny huby tolerance ,a chtel bych se zminit o celozivotnim utrpeni/a sebevrazd/ ktere zpusobili svym obetem a stale zpusobuji pod ochranou papeze tihle VATICAN PRIDE ....kteri prznili male nevinne deti pod jejich "ochranou" a nekteri se dostali k soudum na celem svete/ale vetsina unikla spravedlnosti/....pravym jmenem "homosexual perverts"...ze skoly jsme museli chodit ve skupinach a doslo na "tahni do hajzlu ty prase" a na sutry ...protoze byli porad kolem,.....v kine si nesedali k duchodcum ale k nam 10-14letym klukum a tak vetsinou dostali nakladacku...protoze nas chteli osahavat.....ke znalostem v detstvi patrilo se vyhnout verejnym zachodkum kde tyhle Pride se hemzili a smrdeli a museli jsme jit jinam....a ja myslim ze vetsina lidi ma nejake podobne vzpominky a zkusenosti.....;.;

250967

14.8.2011 11:12

Zajímalo by mne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

zda si ti buzeranti a lesby taky zaplatí náklady na policii ČR a ostatní náklady!

Sorry ale já seru na jejich sexuální a jiné "odchylky nebo úchylky" ač dle mýho názoru není důvod, aby s tím dělali pětidenní bordel v Praze. Když seženu dost maníků co píchaj raděj baby zezadu (né do prdele) tak mi taky primátor přispěje když budeme dost "barevní" a dost hulákat?????
(Možná, že by přispěl kdybych je píchal do prdele??)

MOHL BY MI NEKDO RICT proč normální občan má neustále srát peníze z daní do akcí na fotbalu, hokeji, buzerantů, cigánů, a jiných kurva už zasraných menšin co se stávají v rozhodování "většinou" a při tom doprdele nikdo nemuže VEČER vylezt ani na ulici bez kveru aby neriskoval že ho někdo odddělá??
"Polucisti" totiž nikdy nikde nejsou!

"Bodré podoledne vaším vším!"

Krysa

250877

14.8.2011 13:27

Triumf moci

IVAn 90.?.?.?

jsem letmo viděl jen ve zprávách, osobní zkušenost nemám. Zaujaly mě tam tři věci:
1. perfektní aranžmá šarády - všechny plakáty, transparenty a vůbec celá výzdoba na profesionální úrovni (jak to kontrastovalo s doma vyrobenými transparenty odpůrců lesbian show)
2. izraelská modrobílá vlajka na ramenou jednoho z účastníků/nic/ přecházela do duhové teplé polykolory
3. na alegorickém valníku se zmítal/a?/ gay/lesba? v masce prezidenta mého státu (ač Klause nemusím, je to úřadující prezident)

250894

14.8.2011 16:12

RE: Triumf moci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 250894

Trefil jste to přesně. Já jsem si všiml téhož. A také jste to přesně pojmenoval: Triumf moci. Doplnil bych: a arogance.

250909

15.8.2011 9:34

RE: Triumf moci

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 250909

Nevidim v tom nic spatnyho, ze se president Klaus zastal ministra kterej pravdive a pravem buzny a lesby nazval devianty!

250983

14.8.2011 16:30

ZOO Pride

Robin 89.?.?.?

Já jakožto ZOO filik, bych rád uspokojil svoju sexualni Pride_hrdost, avšak vstupenka do Zoologické zahrady jest velmi drahá. Takže tímto apeluju na všechny humanisty, aby v našich městech bylo více AFROEVROPANEK. Zbývá pouze vynalézt nějakou PRIDE_Fanglu. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

250911

14.8.2011 17:09

RE: ZOO Pride

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 250911

Nechci Vám radit, ale afroevropanek (my jim říkáme domácky hnědočešky) je plný Chanov u Mostu a nyní bohužel také celý šluknovský výběžek. A v pátek bude ve Varnsdorfu protestní shromáždění proti kriminalitě Cikánů tamtéž. Z poslední doby namátkou:
- přepadení dámy na zastávce autobusu, kde jí byly uloupeny bez odepnutí náušnice z uší
- natažený drát přes silnici, kdy sražený motocyklista byl oloupen
- přepadení a oloupení dvou cyklistů důchodového věku hordou cikánské omladiny
Viděl někdo zmínku v TV Nova nebo nedejbože ve veřejnoprávní námi placené TV?

250916

14.8.2011 20:48

Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci

kosk 93.?.?.?

Ti lidé se tak narodili, nemohou za to, nedá se to ovlivnit výchovou (zato Vaše nenávistné projevy by možná ovlivnit šly, ale to by Vás museli ročiče trochu víc řezat, což se zjevně nestalo), nedá se s tím prostě nic dělat. A zatímco my si žijeme v tomto ohledu celkem bezproblémový život, oni to vůbec nemají snadné - kor když jejich spoluobčané jsou jako Vy.

Mají na co být pyšní, když se jim podařilo přežít ve Vaší společnosti.

Znám dva z těhle lidí, sice jen dva ale docela dlouho. Jim bych se nebál svěřit svý dítě na odpoledne, zato Vám asi ano. Kde se ve Vás tahle nenávist bere? Jinak pocházejí z normálních heterosexuálních rodin, bezkonfliktních, žádní kriminálníci nebo neúplné. Tím to, alespoň v jejich případě nebude.

Žádnou větší zkušenost nebo statistiku po ruce nemám, ale vsadím botky, že nikdo z Vás taky ne. A dlouho jsem to o nich nevěděl, oni to nijak na odiv nedávali a nikomu neškodili.

Obvykle nikomu nic nepřeju zlého, ale když Vás tu tak čtu, tak si myslím, že pár z Vás by zasloužilo, aby měli takové děti nebo vnoučata...

Pokud umíte myslet, tak si na chvíli zkuste představit, že jste "homo" a máte za sousedy Vás. Jo, právě Vás s Vašimi netolerantními názory. Přešel by Vás humor i ty silácký řeči.

250936

14.8.2011 22:35

RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci

muzcz 77.?.?.?

Reakce na 250936

Na tohle musím reagovat. První co bych udělal kdybych se narodil homo,tak bych asi podle vás zorganizoval pochod Prague Pride. Vážený pane , nikdo by si homosexuálů ani nevšiml, kdyby se neexhibovali. Já na to mám lék. Čím víc se budou předvádět, tím víc by na ně společnost měla prdět. Tito devianté jsou mi úplně lhostejní dokud mi nezačnou omezovat či obtěžovat. Není mi nic do jejich orientace stejně jako jim do mé. Já nemám zapotřebí se tady organizovat protože jsem v té většině. Proč taky. A to samé oni , myslím že je hodně lidí s odlišnou sexualitou a nikam s tím nelezou. Spíš mám dojem že jde jen o pozitivní diskriminaci o nic jiného. A jde jen o rozeštvávání lidí mezi sebou. A slovo deviant není pejorativní. Je to prostě odchylka za kterou ti lidé sice nemohou ale mají ji stejně jako ti co mají padoucnici.
A nikdo je v této republice masově nediskriminuje, to že někomu Lojza v hospodě řekne že je buzna se musí počítat. Jako bezrukému že je mrzák. Bohužel takový je svět. To že si někdo hřeje polívčičku na takových akcích by si lidi měli pamatovat a příště mu dát ty 4% ve volbách ... a ne post primátora. Ten má pracovat pro blaho všech obyvatel a ne jenom pro menšiny.

250947

15.8.2011 2:00

RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 250936

Vy asi neviete citat. My tu kritizujeme natlakove akcie homosexualnej lobby, rozne pride a nie homosexualov, to, co kto robi v sukromi je jeho vec. No a ak niekto povie, ze homosexualita nie je normalny stav, ale sexualna uchylka (deviacia) je zle? To je ale potom len vas osobny problem.

250960

15.8.2011 9:20

RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci

kosk 93.?.?.?

Reakce na 250960

Vy zase neumíte myslet, nemáte empatiii, neumíte s vcítit. Když slovo deviant není pejortivní mohu Vám tak také říkat?? Bude se Vám to líbit?? Vždyť Vy a J8 prostě jsme také v tomto smyslu devianti - akorát se lišíte tím že Lidí jako Já nebo Vy není 4% ale 96%.

Krom toho jsem psal, že mají být na co hrdi - na to že přežili s netolerantní většinou. Tohle Vy řešit nemusíte, poro ně to není snadné. Ale asi to nedokážete pochopit...

250981

15.8.2011 10:05

RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 250981

Zkusil jste si přečíst, co jste tady napsal? Už v titulku svého příspěvku moc empatií neoplýváte, máte jí dokonce méně než ti, které tu takto vulgárně napadáte. No a o tom umění myslet - už dva předchozí diskutující se Vám snažili vysvětlit, evidentně marně, že řeč není o homosexualitě, ale o homosexuálním exhibicionismu NĚKTERÝCH takto postižených spoluobčanů (snad bude toto označení pro Vás stravitelnější než cizí slovo "deviantní"[mrknutí jedním okem]. Sám se zařazujete mezi 96% "normálních". Kde ale berete tu jistotu, že v těch 96% nejsou jiné úchylky? Co myslíte? Jen se tím asi nechlubí, že? Než někoho začnete osočovat do hajzlíků, zameťte si laskavě před vlastním prahem. A honem, prázdniny už pomalu končí! [mrknutí jedním okem]

250991

15.8.2011 12:10

RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci

kosk 93.?.?.?

Reakce na 250991

Já už prázdniny nemám hodně let, bohužel. A empatii mám docela slušnou. I když je pravdou že k těm, kteří jí nemají také jí asi neoplývám, to máte pravdu. Taky nejsem bez chyb.. [velký smích]

Ale zpět k tématu: To že tihle lidí někde pochodují by mělo ostatní nechat v klidu. Je to jejich pochod, jejich život a ulice patří i jim. Za pár hodin zmizí a rok o nich neuslyšíte. (Je někde psáno, že ulice patří jenom těm druhým? Není, že?) A slovo postižený nebo deviant, úchylka... to se snadno vnímá jako neutrální, když to říkáme O DRUHÝCH. To obvykle nikomu nevadí. [mrknutí jedním okem] Ale jinak, ruku na srdce, když Vám někdo řekne, že jste úchylka/úchylák, deviant, nebo postižený (či ještě jsem tam četl "krypl"[mrknutí jedním okem] tak tohle všechno BUDETE VNÍMAT jako pejorativní. A ne že ne, to si lžete do kapsy.

Jak jsem říkal, že znám dva takové a jsou to podle mých poznatků slušnější a společnosti prospěšnější, nežli polovina z mých kolegů v práci - a to jsme prestižní profese, která by měla být příkladem morálky. Ve skutečnosti houby.

Rozčilovat se nad tímhle pochodem, který projde během pár hodin Prahou, nikoho nenapadá a na zbytek roku se ztradí do soukoma, promiňte ale to prostě JE JASNÁ ZNÁMKA NETOLERANCE (omlouvám se za velká písmena, já vím že se to nemá, ale potřebuji to vypíchnout)

Nezapomeňte, že naprostá většina těhle lidí, chodí do práce, platí daně, nekrade, nemočí v parku, prostě až na to, s čím se narodili, jsou to stejně platní spoluobčané jako Vy nebo já. Nikomu neškodí. Takže tu toleranci si zaslouží. A pokud oni ne, tak my taky ne.

251008

15.8.2011 17:14

RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 251008

Já si s prominutím připadám jako "jeden o koze, druhý o voze". Vysvětlete mi prosím, V ČEM tkví ta Vámi (nejen Vámi, samozřejmě) proklamovaná netolerantnost majority? A co se pochodem změnilo? Bude se nyní méně lidí odvracet, když uvidí dva olizující se "muže"? Pořád je to dokola - doma ano, na veřejnosti je to nevhodné. A určitě to teď budete brát jako netolerantnost, když napíši, že stále se mi zdá políbení mé vlastní ženy na veřejnosti přirozenější než takovýto polibek dvou registrovaných partnerů. Za TUTO netolerantnost se ale nestydím!!!

251041

16.8.2011 0:45

RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci

kosk 93.?.?.?

Reakce na 251041

Například v tom, jak se tady o nich vyjadřujete. Nebo v tom, že Vás to vůbec pohoršuje.

Pochodem se nezměnilo nic. Ono se taky nic změnit nemělo, nebo máte snad jiný pocit?

To že Vám přijde polibek na veřejnosti se svou ženou přirozenější, v tom žádná netolerantnost není. Mě to přijde zrovna tak. Ale pokud uvidím dva chlapy nebo dvě ženský, jak se vedou kolem pasu tak co? Nic, projdu okolo nich a nejspíše je zaregistruju jen na okamžik a okrajově.

Neudu si jich nijak všímat, nebudu to komentovat, prakticky to nebudu vnímat. Stejně tak jako Vás s Vaší ženou. Co je mi do Vás nebo do nich? Nic. Pokud to vnímáte podobně tak jste tolerantní. Ale řada zdejších diskutujících není.

251088

16.8.2011 7:19

RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci

p. 125.?.?.?

Reakce na 250960

...tihle toleranti z kterych se mi dela vzdycky spatne protoze tolerovali a tolerovali vsechno a hlavne vzdy kdyz o neco slo.../az jsme v hajzlu i s Pride /.. . a kteri jsou gumovi jako condomy..a taky ochotni tak slouzit.......az do roztrhani ... hlavne kdyz se przni deti v soukromi.... blbci..

251105

15.8.2011 10:07

Kdyz si uvedomim,

Satanist 50.?.?.?

ze tem deviantum erar dovolil adoptovat normalni deti tak se me votvira kudla v kapse! [naštvaný]

250992

15.8.2011 10:46

RE: Kdyz si uvedomim,

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 250992

Já bych jen chtěla vědět, když to bylo tak nezbytné, takovýto zákon, kolik homosexuálních párů skutečně chce adotovat nějaké to dítě a co je to zač. Z technického hlediska totiž není vůbec problém, aby i takovíto lidé měli dítě vlastní. U mužů je to trošičku složitější, ale taky to jde nějak udělat. Nutno však podotknout, že většina normálních mužů má problém absolvovat kompletní výchovu dítěte v plném rozsahu, aniž by do toho museli zainteresovat další osobu (babičku, chůvu).
Pokud se nějakému homosexuálovi ekluje styk s opačným pohlavím, tak lze nějak "ulhat" i umělé oplodnění - dnes totiž nemusíte být před zákonem sezdaní, aby vám něco takového zdravotní pojišťovna proplatila.

A kam mě to vede? Mě, která se bije o své vlastní děti, od kterých byla oddělená za drzost?
Zkuste si to představit. V horizontu deseti - dvaceti let. Dnes to jsou homosexuálové. Kdo to bude příště?
Heterosexuální rodiče, kteří mají u státních aparátčíků "vroubek" jsou už dnes ohroženi tím, že jim budou odepřena jejich rodičovská práva, viz já. Naproti tomu děti bude moci adoptovat kdokoli. Jaké jsou to signály, které tato fakta vysílají? Z mého hlediska to směřuje k omezování práv normálních rodin. Bude to něco jako "mámo, tu chartu jsi neměla podepisovat. Seberou nám děti. Kdybychom byli sexuálně deviantní, je to jedno, však podívej, tamhle Venca s Bedřichem jich maj fůru, jsou to buzny, ale choděj správně mávat mávátkama... právě proto se na tyhle se prstem ukazovat nebude, to my jsme v prdeli..."

No, a mimochodem, v UK vystěhovávají z bytů rodiny protestujících. Mně to do téhle mozaiky prostě zapadá.

251000

15.8.2011 13:41

RE: Kdyz si uvedomim,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 251000

Myslím že to je trochu nadsázka ale i tak: je ten nápad vystěhovávat v UK protestující z bytů problém to, že existují protestující? není. A je to problém těch druhých? taky ne. Ten problém vytváří státní paparát, který se protestujících bojí..

takže ten hypotetický prolbém, co popisujete, pokud by nastal tak nebude způsoben tím že tu existujeí (a mávají) "ty buzny". A koneckonců ani problém toho že Vy tu na ně nadáváte. Pokud to nastane, tak je to prolbém "Nečase a spol" prostě těch co jsme si je zvolili (nebo zvolíme příště) a nikoho jiného.

251017

15.8.2011 19:52

RE: Kdyz si uvedomim,

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 251017

Já jen poněkud složitě napsala, že současný systém záměrně likviduje rodinu a její funkce - čtyřprocentní populace v tomto divadýlku sehrává jen jednu z mnoha rolí užitečných idiotů.
Pro úplnost - není v zájmu systému z dlouhodobé perspektivy, aby si lidé vychovávali své děti, jak jim vyhovuje. Teď nemám na mysli různé tyrany. A jak už jsem někde jinde někdy jindy psala, i ti tyrané jsou pro systém snesitelní. Neakceptovatelní jsou rodiče dodržující přísně zákony a vyžadující po systémových složkách totéž. To už se systému lépe hodí homoklády coby rodičové, protože ti budou držet hubu a krok. Odebrat dítě z pěstounské péče totiž není tak složité jako sebrat dítě biologickým rodičům. Takže heteráči si zatím mohou sekat děti, jak uznají za vhodné. Zdůrazňuju zatím.

251059

15.8.2011 13:45

RE: Kdyz si uvedomim,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 250992

Mám kolegu v práci který se chlubí tím jak se před svou vlastní dcerou chlubí tím, jak podvádí maminku s milenkou... Tohle mi připadá horší, nežli kdyby to dítě bylo adoptovaný homosexuálem. Protože sexuální orientaci ho naučit nemůžete, ale to co dělá on, to bohužel ano. Pokud bude dcerunka po něm, tak to bude jistě oddaná a kvalitní matka, že...

MOžná by z ní byla lepší matka kdyby vyrostla u nějakých "deviantů"...

251019

15.8.2011 19:35

RE: Kdyz si uvedomim,

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 251019

A jak by bylo milé vysvětlovat dítěti, jak mamka (nebo taťka) poplácává v kuchyni mamku (nebo taťku) láskyplně po zadečku. No to je výchovný vzor jedna báseň! [bliji]

251056

16.8.2011 0:53

RE: Kdyz si uvedomim,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 251056

Byl jsem párkrát i se svou (tehdy budoucí) nyní současnou ženou u těhle lidí na návštěvě. Nějak si nepamatuju, že by se poplácávali po zadečku. Myslím že se chovali zcela korektně. Neřekl bych, že v případě, že by adoptovali dítě, že by se před ním chovali jinak, nežli před svými dlouholetými kamarády.

Samozřejmě že nejsem pámbůh abych mohl mluvit za každého ale z mých zkušeností se zdá, že se dovedou kontrolovat a chovat mnohem lépe, nežli je jim obecně přisuzováno.

BTW máte snad nějaké konkrétní zkušenosti s těmito lidmi? Chovají se vůči adoptovaným dětem nebo obecně vůči dětem tak, jak popisujete? Jeden z těch, o kterých mluvím já je učitel na střední škole. Nikdy s ním nebyly v tomto ohledu žádné problémy (a to už učí více jak 20 let) a nemyslím že by kdy nějaký jeho žák vůbec něco o jeho sexuální orientaci věděl.

251089

16.8.2011 9:59

RE: Kdyz si uvedomim,

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 251089

Ta Vaše poslední věta by se měla rámovat - o tom ta naše předchozí diskuze byla: "Nikdy s ním nebyly v tomto ohledu žádné problémy (a to už učí více jak 20 let) a nemyslím že by kdy nějaký jeho žák vůbec něco o jeho sexuální orientaci věděl." Asi taky nikdy nebyl na jakékoli PRIDE, že?
Ale k Vašemu dotazu. Homosexuální páry znám samozřejmě také, platí o nich prakticky totéž, co jste popsal u svého známého. Jak by se chovali, pokud by zákon adopci těmto dvojicím umožnil, samozřejmě nevím a ani nestojím o to zjišťovat to v praxi, jsem totiž zásadně proti adopci dětí homosexuály (samozřejmě u lesbických párů se to dá obejít již dnes, ale to není čistá adopce); pokud jako měřítko berete chování vůči dětem ve škole, pak to už vůbec nesouvisí se sexuální orientací, protože ta se ve škole NESMÍ projevit (homo- či hetero-). To je pak kriminální čin. Ovšem doma se běžně v rodině před dětmi taťka s mamkou objímají, letmo líbají, ba i po zadečku poplácávají, a je to pro milované dítě žádoucí vzor pro jeho budoucí vlastní manželský vztah. O tom to bylo.

251118

15.8.2011 18:42

Ubohost

Destanov destanov (zavináč) seznam (tečka) cz 87.?.?.?

Od pana Bartoše velmi ubohé, avšak nepřekvapující.

251048

Příspěvků: 96

13.08. 21:01 Střelec  Panebože, to už opravdu nemá společnost jinou zábavu ?
13.08. 21:43 AlA777  hmm..
13.08. 22:03 baba_Blažková  RE: hmm..
13.08. 22:17 steve  RE: hmm..
16.08. 08:35 filipk  RE: hmm..
17.08. 11:15 baba_Blažková  RE: hmm..
17.08. 11:20 baba_Blažková  zapomněla jsem dodat
13.08. 22:08 fohat  pochod hrdosti,nebo triumph vule?
13.08. 23:19 fohat  RE: pochod hrdosti,nebo triumph vule?
14.08. 02:59 Peptalkin  RE: pochod hrdosti,nebo triumph vule?
14.08. 17:39 radical13  RE: pochod hrdosti,nebo triumph vule?
17.08. 00:48 Peptalkin  RE: pochod hrdosti,nebo triumph vule?
13.08. 22:22 Wigwam  Skvělej článek.
13.08. 22:43 Dan13  RE: Skvělej článek.
13.08. 23:02 steve  RE: Skvělej článek.
14.08. 09:25 quido2  RE: Skvělej článek.
14.08. 09:27 esw  RE: Skvělej článek.
13.08. 22:41 man  homosexualita
13.08. 23:53 r.k.  RE: homosexualita
14.08. 17:44 radical13  RE: homosexualita
13.08. 23:58 mt-svk  RE: homosexualita
14.08. 06:55 Dan13  RE: homosexualita
14.08. 09:45 esw  RE: homosexualita
14.08. 09:58 Avocas  RE: homosexualita
14.08. 14:37 baba_Blažková  RE: homosexualita
14.08. 16:50 lesov  RE: homosexualita
16.08. 07:03 p.  RE: homosexualita
13.08. 22:56 arbys  a kdo brání heterosexuálním většině ...
14.08. 11:06 mt-svk  RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...
14.08. 12:32 arbys  RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...
14.08. 12:33 arbys  RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...
14.08. 17:30 baba_Blažková  RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...
14.08. 18:17 IVAn  RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...
14.08. 18:21 mt-svk  RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...
15.08. 00:14 arbys  RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...
15.08. 01:49 mt-svk  RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...
17.08. 00:10 arbys  RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...
15.08. 00:35 arbys  RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...
15.08. 01:55 mt-svk  RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...
17.08. 16:11  RE: a kdo brání heterosexuálním většině ...
13.08. 22:57 mkadlec  ja tomu porad nejak nerozumim
13.08. 23:00 jobb24  Asi jsem magor a zaspal jsem dobu...
14.08. 12:55 mt-svk  RE: Asi jsem magor a zaspal jsem dobu...
13.08. 23:39 Heterosexuál  Proč ne?
14.08. 17:06 lesov  RE: Proč ne?
14.08. 17:09 Heterosexuál  RE: Proč ne?
13.08. 23:49  Nedávno jsem šel kolem Husova pomníku,
14.08. 01:29 r.k.  RE: Nedávno jsem šel kolem Husova pomníku,
14.08. 17:12 lesov  RE: Nedávno jsem šel kolem Husova pomníku,
14.08. 01:45  Je to normální, nebo ne?
14.08. 02:29 Heterosexuál  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 03:09 r.k.  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 03:41 Heterosexuál  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 05:21 r.k.  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 05:51 MoUdrostrak  RE: Je to normální, nebo ne?
15.08. 23:27  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 09:14 Homosexuál, žena  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 13:03 mt-svk  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 13:27 Heterosexuál  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 18:23 mt-svk  RE: Je to normální, nebo ne?
15.08. 22:58 Šalamounovo cosi  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 09:38 Jarmila  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 09:47 Heterosexuál  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 11:21  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 11:54 Jarmila  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 12:08 Heterosexuál  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 19:25 Peptalkin  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 12:21 Slain  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 17:43 ppppp  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 17:19 lesov  RE: Je to normální, nebo ne?
14.08. 10:13 Max3  HOMOSEXUALISMUS
15.08. 06:55 p.  RE: HOMOSEXUALISMUS
14.08. 11:12  Zajímalo by mne
14.08. 13:27 IVAn  Triumf moci
14.08. 16:12 Vladimír Stwora  RE: Triumf moci
15.08. 09:34 Satanist  RE: Triumf moci
14.08. 16:30 Robin  ZOO Pride
14.08. 17:09 IVAn  RE: ZOO Pride
14.08. 20:48 kosk  Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci
14.08. 22:35 muzcz  RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci
15.08. 02:00 mt-svk  RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci
15.08. 09:20 kosk  RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci
15.08. 10:05 IVAn  RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci
15.08. 12:10 kosk  RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci
15.08. 17:14 IVAn  RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci
16.08. 00:45 kosk  RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci
16.08. 07:19 p.  RE: Většina ze zdejších diskutujících jsou pěkně netolerantní hajzlíci
15.08. 10:07 Satanist  Kdyz si uvedomim,
15.08. 10:46 baba_Blažková  RE: Kdyz si uvedomim,
15.08. 13:41 kosk  RE: Kdyz si uvedomim,
15.08. 19:52 baba_Blažková  RE: Kdyz si uvedomim,
15.08. 13:45 kosk  RE: Kdyz si uvedomim,
15.08. 19:35 IVAn  RE: Kdyz si uvedomim,
16.08. 00:53 kosk  RE: Kdyz si uvedomim,
16.08. 09:59 IVAn  RE: Kdyz si uvedomim,
15.08. 18:42 Destanov  Ubohost

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 66 čtenářů částkou 9 334 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,50 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,74 Kč
Australský dolar
16,13 Kč
Švýcarský frank
23,69 Kč
100 japonských jenů
21,77 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,79 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 348,40 Kč
1 unce stříbra
421,37 Kč
Bitcoin
238 226,55 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 990