Diskuze k článku

Bouře nejnižší sociální třídy: produkt nemocné kultury

Příspěvků 54

12.8.2011 7:40

.

tk 195.?.?.?

Tesat do kamene. Naprosto přesný popis situace. Bandy tupých primitivů odkojených reklamou a konzumerismem, bez úcty k čemukoliv, v hlavách totálně nasráno. U nás jich je taky požehnaně.

250621

12.8.2011 7:59

Zapadni nevychova deticek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Jen se vraci tem blbum co desetileti odsuzuji rodice do basy za to ze placli pres zadek nezvedence

250622

12.8.2011 8:08

Domino efekt od subkultury

MoUdrostrak 90.?.?.?

Brilantní překlad + výčet (okopírování) výrazů z Urban Dictionary http://www.urbandictionary.com/popular.php?charact...

JINAK ALE ŽÁDNÉ SDĚLENÍ[smích]

Británie je kastářská. České holky tam jezdí a jezdívaly okoukávat:

1) Paláce, sídla - a rodinné Orlíky a Toskánské Špindly bohatců

2) Lákavou subkulturu na sociálnu přežívajících barevných immigrantů a minorit

Život v článku "chráněné" a vzývané Britské Střední Třídy byl vždy o několik levelů mizernější, nežli Střední Třídy ve "zlé" socialistické Skandinávii, Německu, Francii - a jinde.

Byl nepřitažlivý právě proto, že v Británii je po věky společnost kastována (nejen v přežívající Sněmovně Lordů a dolní komoře "navolenců od socek"[mrknutí jedním okem].

"Holky z Česka" jezdívávaly do Británie očumovat rodinné Orlíky a na podpoře přežívající pitoreskní immigranty. V obdobných čtvrtích na podpoře nepřežívajících immigrantů v JůYsEj by totiž nejenže nomohli v emerických ghettech "očuvatat", ale patrně by přisly českém dámy nejenom o kabelku a věneček...

Nyní pravicující David William Donald Cameron (z Etonu a Oxfordu) , pra/potomek Williho IV. a irské herečky Dorothey Jordan http://www.timesonline.co.uk/tol/news/politics/art..., se rozhodl vzít/oSSekat pitoreskním immigrantům "sociálku".

Protože je "Sir" David William Donald Cameron narozen 1966 a NIKDY nepoznal bídu okolo sebe, čekal že podle Pravicujících Pouček se "zlí" poflakujícíc se immigranti zvednou - a vytvoří si pro sebe "sami od sebe" pracovní místa. A místo příjmu "sociálky" začnou platit daně. A ejhle, oni raději "zaútočí" na vlastní "Střední Třídu"!

Zaútočili na tu "Střední Třídu", která jim "Sira" Davyho Williama Donalda Camerona navolila - pod heslem: méně daní = více blohobytu (kde jsem to tak slyšel...?!).

Vložený obrázek

A co jako autor článku čekal?! Když vidím ve zpravicovaných českých městečkách rostoucí počet zavíraných obchůdků, kompenzovaný nepřetržitým počtem nových heren, zastaváren a romských dealerů pervitinu, marihuany a drog, je mi jasné, že dopad Pravicujících Pouček brzy postihne i "blahobytnou" Českou Střední Třídu.

Tu Českou Střední Třídu, ze které jezdí/valy české holky okukovat immigranty do Británie. Tu Českou Střední Třídu, která volila ODS+ a Daně-. [mrknutí jedním okem]

250623

12.8.2011 10:41

RE: Domino efekt od subkultury

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 250623

Nemalujte čerta na zeď příteli [smích]
Ikdyž brutalita cigánských gangů v ČR se opravdu neskutečně stupňuje, už se bojím jít v noci do města neobrojen.
Ach jo. Nedávno jsem viděl nějaké video o válce v Afgánistánu. Nevím už přesně co to bylo, snad to byl dokonce nějaký náborový film k americkým Rambíkům. Pointa byla v tom, že v Afgánistánu je v US armádě děsná bžunda a kdo tam nebyl, tak jeho život nepoznal tu pravou zábavu. V Afgánistánu je to totiž v prvé řadě o krásných uniformách na které letí holky, o našlapanejch posilovnách, o zábavných střílečkách na místní kozomrdy, o vzrušujících výletech vrtulníkem... a hlavně, hlavně je to o RAPu, ten nejlepší rap totiž uslyšíte jen v armádě. Po shlédnutí toho dokumentu jsem měl ještě dlouho nutkavý pocit na zvracení

250634

12.8.2011 16:58

RE: Domino efekt od subkultury

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 250634

"střílečkách na místní kozomrdy" [chechtot]

link sa nenajde prosim? Vyhradne zo studijnych ucelov si pytam, chcem vidiet ako apeluju na priemerneho US obcana z nizsej triedy, ze v Hindukusi je to cool. [cool]

250668

12.8.2011 17:04

RE: Domino efekt od subkultury

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 250668

bohužel si fakt nepamatuji. Byl jsem z toho tak znechucen, že mě vůbec nenapadlo si poznamenat zdroj.Asi 90% filmu bylo věnováno rapu a tomu jaký je úžasný komfort posiloven na US základnách v Afgánu

250669

12.8.2011 19:58

RE: Domino efekt od subkultury

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 250634

Vážený pane Luxore, naprostý souhlas!

Převážná většina "Emeričanů" v první linii, jsou mnohdy ne/oVčané bankrotujících JůYsEj - např. i Poláci & Co. Za příslib oVčanství, zahlazení trestu apod.

USA nabízejí občanství za vstup do armády. Velký zájem mají Poláci ( http://www.rozhlas.cz/zpravy/amerika/_zprava/89235...

250681

12.8.2011 10:47

produkt nemocné společnosti

Saša 74.?.?.?

Reakce na 250623

Článek nemluví o viditelných nepřekonatelných společenských a ekonomických rozdílech, o zahození skoro nevzdělané generace nezaměstnaných mladých lidí, kteří nemají co ztratit. Nezaměstnanost do 25ti let je v UK 20% a zbytek pracuje za minimální mzdu na částečný úvazek. Jak správně píše pan MoUdrostrak „střední třída“ mizí a její zblblí společností zatracení potomci za ni považují každého, kdo má o trochu víc. Tedy i relativně bohaté obchodníky, které vláda pokládá stejně za součást té lůzy a podstrkuje jejich újmu ke své podpoře. Vláda koluje elektronickou petici k podání parlamentu a navrhující zastavení všech sociálních dávek vzbouřencům. Revoluce vznikají z relativní bídy, v Egyptě podobné chování čekali a nikdo by se nad ním nepozastavil. Židé a Španělé jsou lépe vychováni a stále věří v „demokracii“, ostatně tam se bylo s kým bavit a komu prázdně slibovat. Zlatá mládež v UK a US musí za každým třetím slovem vyhrknout bezvýznamné fuck a výchovný příklad má ve své vládě, každý stát zbombardovat a okrást.

Policie byla zatím málo brutální jen proto, aby je svět nesrovnával se Sýrií. 1500 lidí bylo zatčeno (zatím 591 obviněno). V USA by policie jistě brutálnější byla.

Like Libya / London: The people defend themselves against the "rebels" [TV BANNED]

UK Riots Mirror UK Criminal Government

250635

12.8.2011 11:17

RE: Domino efekt od subkultury

lucifuge 85.?.?.?

Reakce na 250623

Moudrostrak - jako obvykle skvělé. Ale jen se ptám, kdo všechno vlastně rabuje. Viz aktualne.cz:
Devatenáctiletá Laura Johnsonová je dcerou ředitele úspěšné společnosti a se svými rodiči bydlí v rodinném domě na východním předměstí Londýna. Rodinné sídlo obklopují rozlehlé pozemky, na nichž nechybí tenisový kurt.

Nebýt posledního prohřešku, rýsoval se mladé Lauře velice úspěšný život. Vystudovala prestižní gymnázium a nedávno dokončila bakalářské studium italštiny a angličtiny. Ve středu ale rodiče nepotěšila - byla přistižena při rabování obchodu s elektronikou. Škoda přesáhla pět tisíc liber.

Před soudem se objevil osmnáctiletý dělník, který si chtěl z výlohy odnést dvě trička, i třiadvacetiletý zaměstnanec zábavního centra, jenž toužil po hodinkách.

250639

12.8.2011 11:52

RE: Domino efekt od subkultury

Saša 74.?.?.?

Reakce na 250639

> Ale jen se ptám, kdo všechno vlastně rabuje.

To je přece základ systému, chopit se příležitosti. To máte jako dobrý nákup na burze nebo koupit barák hluboko pod cenou než ho sebere banka atp. Učí se to na školách a počtete si o tom ve finančních zprávách. Ovšem podnikání má také svá rizika, to je základ kapitalismu pane. [velký smích]

250642

12.8.2011 13:20

RE: Domino efekt od subkultury

hc 90.?.?.?

Reakce na 250642

Tak nějak. Rabování je vlastně svobodné podnikání. Jde jen o to, kdo vyhraje. [velký smích]

250646

12.8.2011 19:44

RE: Domino efekt od subkultury

Saša 74.?.?.?

Reakce na 250646

>Tak nějak. Rabování je vlastně svobodné podnikání.

„Podnikatelé“ a zloději mají jednoho Boha. Velvyslanec USA pan Eisen má obavy ze zdravé konkurence. Jinými slovy krást je OK, je to „in“. [mrknutí jedním okem]
Alespoň, když jste dost velký nebo silný, pro nejbohatší koncerny to určitě platí. Je taky dobře okrádat slabšího, blbého nebo nemocného. To učí již obchodní školy, nesmíte přece penalizovat a danit „úspěch“.

250676

14.8.2011 18:44

RE: Domino efekt od subkultury

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 250676

Tak přece vznikly nejen USA, ale celá civilizace těch "dvoumoudrých" dvounohých bestií poté, kdy sem byly vystrnaděny z Ráje, v němž jim nic ke spokojenosti nechybělo a nic si tak nemohli závidět. Zde si však museli "v potu své tváře dobývati chléb svůj". No a proč ho neuzmout již upečený slabšímu, plahočícímu se na neúrodném úhoru plném plevele a křoví, když je to tak snadné, usoudili časem ti silnější. A rázem je tak na světle božím modifikovaná podoba božích pokynů a příkazů platná dodnes, protože Stvořitel si odskočil vyřídit jakousi naléhavou záležitost kamsi na druhý konec Vesmíru a dohledem pověřil svého odpůrce, s nímž se vsadil o svoji pověst před "zraky" zvědavých nehmotných bytostí. Ten ale bude mít co a jak napravovat, až se tady znovu objeví. To bude práce jako na kostele, tedy pokud se ti "dvoumoudří" dvounozí nestanou z vlastní vůle z bestií opět lidmi, společně v tom "potu svých tváří dobývajících chléb svůj", aby jim díky rozumu a dělbě práce zůstalo něco času i na vzdělávání a zábavu, ale zejména na výchovu svého potomstva, protože to se rodí blbé, jak se říká, "až Bůh brání". [pláč]

Tak co? Necháme to jen na něm? Nešplhneme si u Něj nápravou vlastními silami? No alespoň na co stačíme sami. Snadné to nebude, ale za Jeho uznání to přece stojí. Co myslíte? [mrknutí jedním okem]

250929

12.8.2011 19:54

RE: Domino efekt od subkultury

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 250639

Když tedy "kradou" a "rabují" bohatí resp. Zlatá Mládež, proč chtějí pravicující politici ZA TREST brát dávky "sockám" místo třeba majetků bohatým?!

250680

12.8.2011 15:37

RE: Domino efekt od subkultury

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 250623

Mate pravdu MoUdrostraku. Ja bych doplnil ze (nejen) v Cesku si na "stredni tridu" spousta lidi akorat hraje, v podstate ani nevi co to (opravdova) stredni trida je, takze jim to nemam za zle. Casto tihle sebeklamaci ziji v komunisticke kralikarne (Havel), casto s casti, ci celym svym teletincem (Havel). Pobiraji nejaky plat (nekdy dokonce i prumerny), ze ktereho si konecne muzou svobodne koupit banany, toaletak, a lastminute na Balkan.
K tomu zavirani obchudku kompenzovanym nepretrzitym poctem novych heren atd.: Ano, osobne mj. pobyvam i v jednom meste v CR, pocet obyvatel cca 20.000, cili takove "vetsi nic", a za poslednich par let tam postupne vyrostlo 5 non-stop kasin.
Kdo o problemu "hracstvi" neco vi tomu nemusim nic vysvetlovat, tomu zbytku je to asi jedno, a mne uz taky, VSECKO ! [zahanbení] [oči v sloup] [bliji]

250653

12.8.2011 19:51

RE: Domino efekt od subkultury

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 250653

Pane r.k., velice si vážím Vašeho příspěvku a potvrzení zpravicování/zgamblerizování menších českých měst.

Btw. před časem jsem se připletl ke "kázání" jakéhosi kočovného Emeričana, co se snažil pozvedat jazyk Shakespearův "osvobozeným" pravicujícím českým Pepíkům a Lídl/ujícím Mařen/kám. Vysvětloval jim technickou "vacabulary" tím stylem, že nyní (za hodného Plyše) již mají pračky, vysavače, mixéry a podobné "vý/dobytky", které za zlého Bolševíííka neměli. A dokonce se "podívají i autem k moři"!

A Pepíci a Mařen/ky mu nadšeně kývali a dělali stádně Ou/Jez(!), protože netušili, co jim vůbec říká... Nevydržel jsem to a vstoupil mu do monologu a zeptal se ho, jestli ví, jak dlouhá byla fronta za zlého Bolševíííka k moři?

Když byl z toho vyjevený, tak jsem mu odvětil, že začínala v Praze, Brně nebo Bratislavě. A končila v Rostocku, Štětíně, Burgasu či Constanzi, protože na dovolenou k moři jezdila téměř každá česká rodina. A pračku nebo mixér také neviděli Češi po prvé po Plyši ve Vídni.

A ty trotlové by mu to bývali byli klidně-vá odkývali...

250678

12.8.2011 19:52

RE: Domino efekt od subkultury

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 250678

vOcabulary

250679

13.8.2011 14:59

RE: Domino efekt od subkultury

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 250678

Jo zdá se že se nám zasekl volant směrem doprava. A čím je to horší, tím prudčeji zatáčíme vpravo. Ironie není jen to, že se doslova řídíme Albertovou definicí insanity, které si místo varování vykládáme jako návod a mantru, ale hlavně to že vůdcové za výsledek svého vedení zásadně viní ty dole, kteří nerozhodují doslova o ničem. V tomto doslova a do písmene na hlavu postaveném světě je skutečně trudno.

250737

14.8.2011 10:12

RE: Domino efekt od subkultury

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 250737

Pane Antiseptiku, souhlas...
Na druhou stranu, lidstvo se chová tímto způsobem opakovaně od věku věkův...
Podobně jako kvartální alkoholik, který si musí po rauši sáhnout na dno, aby si opět uvědomil kým je, kde je a kam směřuje...
Současný problém tkví v tom, že lidstvo je poprve v kondici zničit samo sebe. Nevěřím, že by se Číňané drželi své pověstné orientální zdrženlivosti, pokud by jim Predátoři začali sfoukávat oheň v krbu. Či by se Latinská Emerika nechala znovu zbídačovat a ujařmovat za pomoci právě tam - na jejím osudu - prožluklých Pravicujících Pouček...

Vložený obrázek

Vrchnost, její Predátoři a Shabes/GOJ/im hrají již nějaký pátek (pár desetiletí) vabank s těžce zinklými kartami. Resp. se snažili pod pláštíkem GlobaliSSmu zatáhnout celý svět do podvodného caSSina.
A převážná část nezgambleriSSovaného světa léčku prohlédla. A Vrchnost, její Predátoři a Shabes/GOJ/im již obehrávají jen sami sebe a pravicující oVčany - lokaje v přežívající v zinklém caSSinu.

Nikdo jiný totiž jako příslušníci "Západu" nejsme - jsme jen a jen ubozí, zlomení a vyšeptalí lokajové, kteří pomáhají blýskat falešná zingrlátka.
Vše, co je nyní ve vrcholném stádiu úpadku, propagoval Ronnie Reagan řka: "Emeričané, přestaňmě fucking vyrábět - a začněme se jen tak mezi sebou fucking obsluhovat."

Pane Vrchní, prosím ještě jednou... Účet prosím, ale až "zhasnou"...

250866

12.8.2011 8:55

Přesně tak

F&T 78.?.?.?

Stalin měl kdysi v Rusku také potíže s mafií a lůzou a vyřešil je po svém. Mafii vystřílel a nechal mafiány několik dní ležet mrtvé na ulici. Toto řešení je drastické, ale účinné.

Bohužel když propukne násilí tohoto typu, tak se mu musí i slušní lidé bránit. Takový hulvát nezná jinou řeč, než když dostane kulku mezi oči. Jakákoliv humanita proti lidem, kteří ničí majetky a životy druhým je falešná a zvrácená. Oni sami se rozhodli rabovat a nikdo jim to neradil. Proto musí nést následky svého rozhodnutí.

To, že policie nic nedělá je ukázkou její bezzubosti a neschopnosti. A také záměrné manipulace. Jsem odpůrcem násilí, ale někdy je třeba se rozhodnout mezi darebákem a slušným člověkem. Pro většinu lidí je lepší volit život a majetek slušného člověka.

Kdyby se něco podobného začalo dít v Rusku, tak Putin/Medvěděv práskne pěstí do stolu a příslušníci FSA to půjdou "řešit" do terénu s plným zásobníkem.

250627

12.8.2011 22:13

RE: Přesně tak

Big sister 83.?.?.?

Reakce na 250627

"Kdyby se něco podobného začalo dít v Rusku, tak Putin/Medvěděv práskne pěstí do stolu a příslušníci FSA to půjdou "řešit" do terénu s plným zásobníkem."

Jsem si to imaginárně představil. A musel jsem se smát. I když je to smutná pravda.

250696

12.8.2011 9:32

PROČ BY NEKRADLI?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Proč by lidé dole nekradli, když vidí jak kradou politici a ti nahoře ve velkém. Proč by nekradli, když ti co vládnou vyhazují jejich peníze na nesmyslné války a vraždění (Irák, Afganistán, Libye, atd.) Proč by nekradli, když vidí, že média nás už neinformují, ale mají za úkol vytvářet veřejné mínění. Je to totální a řízený rozklad morálky.

250630

12.8.2011 17:06

RE: PROČ BY NEKRADLI?

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 250630

Az na to, ze tie mlade stetky a zebrac to robi z nudy, nie kvoli tomu ze "aj politici kradnu". Ten priklad s iPodom v clnaku bol vynikajuci. Rozmaznana "mladez" dnesnych dni pochopi iba ked dostane obuskom po hlave. Nic ine na nich neplati. Hm, nechcem byt zly ale... jedna salva do davu ako za starych Churchillovych dni by veci pomohla viac ako sucasnych 10 000 policajnych posil. Ale to by bol asi moc rasisticky vysledok keby bolo 90% ranenych africkeho a azijskeho povodu [oči v sloup]

250670

13.8.2011 12:12

RE: PROČ BY NEKRADLI?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 250670

jedna salva do davu?No prosim.Jenze pak by nasledovaly odvetne davky z utocnych pusek do policajtu.
Tudy asi cesticka nevede, predpokladam, ze i v Britanii si dnes muzete obstarat zbran jako Breivik v Norsku.

250730

12.8.2011 10:26

Naprosto povrchní článek!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Na Britských listech si díky panu Čulíkovi můžete přečíst, že v britském parlamentu mnozí poslanci jdou k jádru věci a po právu a s důkazy obviňují pravici, že už od dob "Železné dámy" je pravicí plánovitě rušeno vše, co umožňuje nižším třídám lidsky důstojnou existenci. Za tu dobu vyrostla sociálně zcela vyloučená mládež bez životních šancí, která nemá peníze a tím i možnost být jiná, než primitivní, nevzdělaná, nekulturní a kriminální - tedy taková jak ji líčí tento článek i britský premiér. Britští sociální pracovníci se diví, jak je to možné, že rabování propuklo teprve nyní.
Takže se díky reformám naší zodpovědné vlády máme na co těšit.

250633

12.8.2011 11:22

RE: Naprosto povrchní článek!

Saša 74.?.?.?

Reakce na 250633

>v britském parlamentu mnozí poslanci jdou k
>jádru věci a po právu a s důkazy obviňují pravici, že už
>od dob "Železné dámy" je pravicí plánovitě rušeno vše, co
>umožňuje nižším třídám lidsky důstojnou existenci.

Mluvíte mně z duše pane Jiří. Článek na Infowars je z pohledu nevědomého Američana.
Britský premiér David Cameron obvinil za nepokoje lupiče a ne vládní úsporná opatření, prohlásil, že je to věc kultury. O tom, že je to věc kultury není pochyb, ovšem v jádru se v Británii objevila dospělá a vyloučená spodní vrstva společnosti. Mladí si na jedné straně osvojili kapitalistickou ideologii úspěchu. Myslí si, že cena člověka spočívá v jeho majetku. Na druhé straně se ale cítí vyloučeni z kapitalistického systému.

>Takže se díky reformám naší zodpovědné vlády máme na co
>těšit.

Bohužel asi ano, zbídačení nekradoucích ve velkém je jisté.

250640

12.8.2011 16:03

RE: Naprosto povrchní článek!

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 250640

Zapomel jste na jeden fakt a to, ze obyvatelstvu v GB od nepameti vsude a vzdycky rikali pennypinchers. Proc asi?

250658

12.8.2011 16:52

Na dvě věci zapomněl

Filip Svoboda 109.?.?.?

Autor článku záměrně nezmínil dva faktory:
1)Multikulturalismus a imigrance. Nejméně 80% těch rabujících jsou imigranti či potomci imigrantů. Z ras v drtivé míře černoši, hlavně ti z karibské oblasti. Nebýt imigrace, tyhle nepokoje by nevznikly - organizátory těch rabování byly gangy, hlavně ty černošské. Británie doplatila na šílenou přebujelou imigraci, která se absolutně vymkla zdravému rozumu. Zodpovědní za to jsou nejvíc labouristi - Tony Blair a Gordon Brown.
2)Život na sociálních dávkách, tj. přebujelý sociální systém, který zašel do šíleného extrému. Ve většině zemí EU (i Norska a Švýcarska) jsou sociální dávky tak vysoké, že se jejím recipientům nevyplatí pracovat. Proč by měli pracovat, když sociální dávky jsou vyšší? Totéž se samozřejmě děje i v ČR. A tento systém zneužívá především jedno určité etnikum. To samé etnikum, co nedávno v Novém Boru u Liberce masakrovalo mačetami a holemi hosty v baru. Opět za to mohou nejvíc labouristi, vlády T.Blaira a Browna, avšak jejich vina není tak velká jako v případě imigrace.

250667

13.8.2011 1:31

RE: Na dvě věci zapomněl

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 250667

Vážený pane Svobodo, souhlasím s Vámi co se týká přebujelé imigrace do Británie. Také si myslím, že se vymkla zdravému rozumu. Ovšem s Vaším obviňováním labouristů to není tak jednoznačné. Británie je bývalá koloniální velmoc a spousta Britů se se ztrátou kolonií těžko smířila, což se projevilo tak, že považovali za správné zvát si své bývalé poddané na práci domů a poskytnout jim i občanství.
Pracoval jsem ve firmě, která dodávala průmyslovou elektroniku britské firmě se sídlem v Blackpoolu. Dlouho jsme si my, kteří jsme se nemohli do Anglie podívat, neuměli vysvětlit některé zvláštnosti v označování dodávaných dílů a celků a také potíže s evidencí jednotlivých dodávek. Pochopili jsem vše v okamžiku, kdy někteří naši kolegové tu firmu navštívili osobně.
Majitelem je britský šlechtic, kterého zaměstnanci jeho firmy prakticky nevidí. Ředitelem je Ind a naprostá většina zaměstnanců také. Většina těch dělníků neumí číst a psát, což však "není na závadu", protože pracují podle obrázků a vzorků. Komponenty a sestavy - třeba senzory pro řídící desky s mikroprocesory - se jim proto musí značit navíc i barevně.
Osobně jsem vyřizoval pracovní povolení pro učitelku angličtiny - "rodilou mluvčí" - která byla také Indka, ale již narozená v Británii. S tou se bylo možno domluvit francouzsky a německy, což je u bílého středostavovského Angličana vzácnost.
Troufám si tvrdit, že problém není v tom, že dělničtí imigranti jsou barevní nebo líní. Problém je v tom, že je zaměstnavatelé pro barvu pleti diskriminují a udržují v nevzdělanosti takovým způsobem, jakým to dělali dříve ve svých koloniích - a jak se to snaží naše "osvícená" pravice zavést u nás.

250711

13.8.2011 14:21

Spousta Britů se těžce smiřovala s neomezenou imigrací "spoluobčanů"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 250711

z Commonwealthu - a ani černoši nevěřili r. 1948 svým uším, že se mohou stěhovat do Británie jak je libo, a přispíšili si ( a už tenkrát byl u vesla labourista )...
Následný bílý odpor byl brutálně potlačen, jak už to u našinců - "extrémistů" bývá, a pak jedna bolševička založila na oslavu zahlušení domorodců karneval, kde si ale stejně čím dál tím víc utlačovaná (a čím dál tím početnější) minorita občas zařádí...
No a kdo se zatím směje naposled, kouzlí (i s našimi) financemi atd., atp. ...

250736

13.8.2011 6:40

RE: Na dvě věci zapomněl

A jéjé 199.?.?.?

Reakce na 250667

Občas člověk narazí na "pravicového zmanipulance", který v dobré víře stále opakuje naučené pravicové návody, které jsou univerzálním řešením každé současné sociální situace. Napřed si požádně přečti co napsal Moudrostrak:

Protože je "Sir" David William Donald Cameron narozen 1966 a NIKDY nepoznal bídu okolo sebe, čekal že podle Pravicujících Pouček se "zlí" poflakujícíc se immigranti zvednou - a vytvoří si pro sebe "sami od sebe" pracovní místa. A místo příjmu "sociálky" začnou platit daně. A ejhle, oni raději "zaútočí" na vlastní "Střední Třídu"!

A pak tady teprve rozšiřuj ty své pravicové plky!

250716

13.8.2011 9:40

RE: Na dvě věci zapomněl

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 250716

Problémem všech "demokratických" vlád je to, že řešení, která v rámci svých volebních období jsou tyto jedině schopny vymyslet, jsou "řešení" v krátkodobých horizontech právě oněch volebních období. Nemají zájem o dlouhodobou perspektivu, nikdo se neunavuje myšlenkami na to, co nastane za deset, dvacet (či více) let.

Což je zvláštní už vzhledem k tomu, že strategie bankovních domů mívají zpravidla koncepty naopak dlouhodobé.

Takže si nataháme domů levnou nekvalifikovanou pracovní sílu, ale už se nebudeme zabývat tím, co nastane, až dotyčná pracovní síla bude mít děti, až tyto děti vyrostou a budou také potřebovat jíst, pít, bydlet, pracovat. (A to se pak budeme divit, co že se to vlastně stalo.)

Ty naše dobytky tam nahoře v devadesátých letech taky nezajímalo, co bude dnes, oni jen doufali, že si honem rychle nahrabou a ono se to pak nějak utřepe.
Z tohoto hlediska - ač pravicovému uchu to zní nelibě - koncepty plánování ve své původní podobě měly leccos do sebe. Je to logické; když si zruším v republice tu či onu výrobu, tak prostě nebude a nebude ani za deset let. A z hlediska globálního se může stát cokoli, což si opět naši pseudokapitalisté odmítají uvědomovat.

No a když se tento kapitalismus někomu nelíbí, nastává čas pro represe. Ale tyhlety záležitosti se musejí dít globálně, protože pokud ne, mohl by někdo někam ukázat prstem a začít plkat něco o lidských právech. Když se to pohnojí synchronně, nastává čas pro nové koncepty a nové pořádky. NWO se blíží. Prakticky už je tady. Jen nevíme, jakou bude mít podobu.

250721

13.8.2011 13:50

RE: Na dvě věci zapomněl

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 250721

Bábo, opět máte více méně pravdu.

Jen bych rád dodal, že jak v Británii, tak v krachujících a bankrotujících JůYsEj, jsou immigranti v n-té generaci obvykle potomci britských či emerických domorodých Shabes/G0J/im z Indie, Pákistánu, Korey, Afriky, Vietnamu... - kteří museli vzít před vlastními spoluOvčany "roha", když se ti spolu-oVčané zbavovali kolonialiSSmu a imperialiSSmu.

Protože byli zvyklí žít v Indii, Vietnamu etc. jako "nadřazená" Shabes/GOJ/im kaSSta, očekávali i v Británii, kam je "hodní" boSSové s sebou vzali, že se svezou na zádech druhých.

A ejhle, oni, jejich děti, vnuci a do/importovaní příbuzní vegetují v raSSových a sociálních ghettech.

Podobné je to i zpravicovaném a zbídačeném Česku, odkud naprostá většina schopných Ukrajinců je už dávno na Ukrajině nebo v Rusku či na Západě. A importováni jsou přes vydřidušské a pro/korupční české immigrantské zákony příbuzní, pěšáci a služebnictvo ukrajinských mafiánských bossů.

Slýchávám to dnes a denně od českých firem nebo zastoupení západních firem v Čechách, co chtějí pozvat na stáž experta z Východu, jakým martýriem a ponižováním muSSí procházet.

Onehdá jsem slyšel i příběh Jižní Korejky, co si vzala Čecha (oba vysokoškolsky vzdělaní) a nebyla s to si v Česku dotáhnout do konce povolení k pobytu.
A čeští Shabes/GOJ/im úmyslně bránili spojení rodiny.
Připomínám, že Jižní Korejci do EU cestují bezvízově a nemohlo jít v žádném případě o "účelový sňatek".
Ta šílená STORY je on-line i k mání na stránce Českého Rozhlasu: http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/reportaze/_zprav...
Audio: http://www.rozhlas.cz/default/default/rnp-player-2...

Pokud ale půjde o mafiána z Východu, podplatní čeští Shabes/GOJ/im mu za vzjatku rádi umetou cestičku...

Proto v Česku také bodou převažovat "bojovníci"

250734

13.8.2011 15:11

RE: Na dvě věci zapomněl

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 250721

Jakou bude mít NVO podobu víme. Podobu psychiatrické léčebny kde dozorci a ošetřovatelé se stali též pacienty a pokud ne, tak utekli. NVO už je a spočívá v podstatě v ignoraci reality, potírání názorů se kterými vedení nesouhlasí a vytváření positivní image z hovna. Vona i statistika o tom jak si žijeme vypadá jinak když se do ní nepočítají ty chudý, jo to si potom žijeme na papíře jako v nebi. Orwell se musí v hrobě obracet.

250738

14.8.2011 21:23

RE: Na dvě věci zapomněl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 250738

Orwell se musí v hrobě obracet....

A proč jako? Že k tomu jeho 1984 ještě plně nedošlo? Třeba se jen netrefil úplně přesně, ale ty trendy s dopady vystihl excelentně. Vlastně ani ne tak vystihl, jako spíš popsal. To co je obsahem buď od někoho získal jako únik cílového projektu elit, nebo to dostal rovnou od nich, jako úkol zveřejněním formou absurdního sci-fi otupit ostražitost gojímů, vůči nutně neutajitelným aktivitám jejich užitečných idiotů celou scénu připravujících.

A jako vždy, jsou o krok (a kdyby jen krok) vpředu, předhodivše gojímstvu falešné cíle k jeho zmatení, přesně podle Protokolů. Za ta staletí svého úsilí jsou již ve všech západních zemích na předních postech všech neuralgických oblastí jejich funkčnosti a pod místními identitami, až to není pro masu gojímů ani schůdné zveřejnit, natož pak s tím cokoliv udělat. Západ se svojí roztříštěnou křesťanskou ideou je tak totálně odepsaný a v jejich područí. Jediným rovnocenným soupeřem jim tak je východní region, početně silný a ideově, rozumově i technologicky sjednotitelný. Na něm si nejspíš vylámou zuby.

Ten, který je před tisíci lety pozvedl z okovů otroctví, ten je totiž již před tisíci lety přestal protěžovat a zdá se, že jen pozoruje cvrkot. No a ten jemuž od té doby slouží, ten má zájmy příliš sobecké a ty v hmotném světě při podmínkách zdejšího prostředí nutně narazí na limity, znemožňující zachování existence jich samých.

Střetu obou koncepcí se vyhnout nelze, ovšem pomoci té správné straně možné je, ztěžováním realizace jejich záměrů osobní angažovaností v uplatňování morálních hodnot ve svém okolí a v obnově jeho vzájemné důvěry. Bez ohledu na autority, na odmítání, laskavě, trpělivě a zejména - být tomu svému okolí vlastním chováním příkladem.

Je to dílo na celé generace, ale oni tak již po celé generace ve své vizi o NWO postupují, tak není jiné cesty.

250940

15.8.2011 16:01

RE: Na dvě věci zapomněl - jenom ?

Marten264 193.?.?.?

Reakce na 250721

Není to tak. Stát také plánuje svoje aktivity na desítky let dopředu, to že nám to politici neříkají - proč by měli? Ty modely jsou dynamické a lze je "vylepšovat" , tu modře , oranžově , zeleně. To že, mnoho jejich aktivit je malá domů - to je chyba, ale nic nového pod sluncem. Koncept ekonomiky řízené dluhem není starý - max. 100 let , má svoje zastánce i odpůrce. Jednu zásadní výhodu ale má jistě - lze v krátké době zajistit nevídaný blahobyt mnoha agentům (hospodářským jednotkám) , to by v ekonomice "zlatého standardu" obecně nešlo - vyjma zemí s nevídanými zdroji nerostného bohatství. Negativním důsledkem je to, že někdo musí mít občas Černého Petra - insolvence. S tím model počítá - tedy žádná katastrofa - kromě té lidské.

http://is.muni.cz/th/150971/esf_m/Vladni_dluh_a_ekonomicky_rust.pdf

Toto je jen jedna část - vládní dluh a jeho vztah k ekonomice - dle mého soudu velmi dobrá práce.

Co se týká represivního práva a jeho vlivu na chod společnosti a jednotlivce, tohle jsou vlažičkové, současná evropská populace desítky let decimovaná válkami a různými genocidami je již tak zblblá, že neumí definovat co je svobodný občan ( ten co chodí do kolbenky a platí daně ?) a je jich vlastně potřeba? Vzpomínáte jaké tresty se používali před třeba 150 lety - tři generace agentů zpátky. Tedy proč tito lidé (přistěhovalci) dělají "bordel" který tady nechceme? Nejsou oni takhle náhodou svobodnější ve svých projevech a hodnoceních dobré/špatné - lidsky. Nehloubají hodiny v právních názorech a nálezech, ústavě , zbytcích po Římu - která že to poslední svoboda nám ještě zbyla? F - S - M , et dubio pro reo , právo nevypovídat , oni mají svá vrozená práva a tak to cítí , můžete je zastřelit a vezmou si je s sebou. Že je tady nechceme - ale jistě, navezli si je sem ziskuchtiví kupčíci a průmyslníci - tak ať se o ně postarají. Jenže tak to nefunguje, nepostarají , odloží je jak špinavé ponožky a zapomenou vyprat. A pořádek musí být [velký smích]

251028

15.8.2011 7:11

RE: Na dvě věci zapomněl

p. 125.?.?.?

Reakce na 250667

...a nebyt emigraci vsichni by meli praci....

250968

16.8.2011 4:20

RE: Na dvě věci zapomněl

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 250968

Jak vsichni [oči v sloup] Plno lidi nechce delat, proto se na jejich mista nabiraji prave emigranti [mrknutí jedním okem]
Nemusi jim moc platit a muzou je "sikanovat" [bliji]

251100

12.8.2011 17:24

Opet MK ULTRA + HAARP?

siky 186.?.?.?

Ja v tom vidim opet umyslnou manipulaci tech zdrogonanych hovad. I HAARP lze vyuzit krome modifikaci pocasi k hromadne manipulaci a vyvolavani takovychto situaci. Pevne verim tomu, ze to je cineno k ospravedlneni one 'drakonicke legislativy' a smirovani. [naštvaný]

250672

12.8.2011 20:53

kosk

kosk 93.?.?.?

tohle je taky docela dobrý pohled na věc...: http://www.blisty.cz/art/59754.html

250690

12.8.2011 21:47

Bohatí a chudí rabující paraziti. A ti ostatní.

rem 89.?.?.?

To je jen zákonitý vývoj a důsledek hluboce nemocné společnosti, systému. Úpadek školství, neexistující výchova v mnoha rodinách a dnes již také hodně dětí, rodicích se do prostředí, kde svou úplnou rodinu nikdy nepoznají, kult násilí, agresivní reklama, vymývání mozků mainsteamem pod kuratelou globálních finančních a korporátních „elit“, absence pozitivních vzorů a vzorců chování, pochybné vnímání pojmu „lidská práva“. Společnost bez kultury nebo s pokryteckou kulturou.
Jak může prosperovat a dobře koexistovat společenství lidí, kde 10% nejbohatších parazitů vlastní 90% všech hodnot, 20% nejchudších parazitů nepracuje (velká část z nich vlivem výše uvedeného „vkladu“, který jim dal do vínku od narození systém) a i kdyby chtěli pracovat, práce pro ně není. A 70% ovcí to všechno platí. Zvyšující se počet důchodců, „zatěžujících“ systém, nezapočítán.
A trendy? 10% podíl bohatých parazitů pomalu klesá (přesto jejich podíl na celosvětovém vlastnictví hodnot stoupá), 20% podíl chudých parazitů rychle roste. Procento otroků, kteří to všechno platí, klesá.
Závěry pro blízkou budoucnost si jistě každý udělá sám. Já to vidím na tvrdý restart systému [smích]

250692

12.8.2011 22:41

RE: Bohatí a chudí rabující paraziti. A ti ostatní.

kosk 93.?.?.?

Reakce na 250692

Bohužel máte asi pravdu... [pláč]

250697

14.8.2011 22:20

RE: Bohatí a chudí rabující paraziti. A ti ostatní.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 250697

Ne spíše "bohudík"?

Jenže na slepé cestě je možné jen jedno řešení - návrat na její začátek a nalezení jiné. Proražení tunelu do jiné cesty nebývá možné už proto, že se ani neví kam ten tunel nasměrovat. Tedy neví se to ve světě. V Česku je to jinak. Tady je nemožné možné na počkání a zázraky jsou do tří dnů. Včetně tunelování.

Už jsme to vracení tedy vlastně zažili docela nedávno tím plyšákem, bohužel návrat který nastal, vzal zavděk první a ještě jen tušenou stezkou, coby zkratku k těm již pokročilým, jimž se ale i ta již pár let stává neschůdnou. Přitom tu naši původní cestu možná bylo lze učinit schůdnou při vyvarování se toho, co k jejímu zaslepení vedlo. Ten vzdálený obzor k němuž měla vést (šlo o proces, nikoliv o akci s cílem), ten přece byl technicky realizovatelný. Lidsky bohužel stěží bez změn hodnotových parametrů. No a těm jak se to jeví, nelze uniknout ani dnes. Nejen jsme tak ztratili čas celé jedné generace, ale destrukcí společenských hodnot čas vyžadující několik následných generací. Slunce má naštěstí svítit a hřát ještě prý 5 mld let a tak pokud ten kapitál nevyvolá sebezničující konflikt, má naše potomstvo jakous takous naději na zrod lepšího společenství, než je to soudobé.

250944

12.8.2011 23:24

RE: Bohatí a chudí rabující paraziti. A ti ostatní.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 250692

...dobrý postřeh "rem 89", zatím nejlepší. Jen doufám, že ten restart nebude tak tvrdý, oči a mozek má dost dalších lidí....

250704

13.8.2011 3:24

RE: Bohatí a chudí rabující paraziti. A ti ostatní.

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 250692

Výborný príspevok, ktorým je táto situácia kompletne opísaná. Niet čo dodať. Azda len, že následky budú pre plebs kruté, veľmi kruté.

250715

13.8.2011 1:31

moralka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Toto veřejně podporuje primátor Svoboda: http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php

Spojte si to s direktivou Allana Dullese, bývalého ředitele CIA [cool]

250712

13.8.2011 9:41

Bitva v Anglii o Anglii.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Je pozoruhodne sledovat stiznosti majitelu obchodu,kteri vini policii z necinosti v dobe nasily”luzy”, jez radila v ulicich nekolika britskych mest. Doslova se rika,ze, policie dostala rozkaz nezasahovat, takze na nekolika mistech jen svedovali vyvoj nasili, necinne prihlizeli drancovani. Ted, prichazi na radu procitnuti ze snu o multikulturarismu a humanitni propagande, mnozi ze zadrzenych jsou deti, zadrzena je jedenactileta holka-holcicka, vyberte si, hazela kamenim na policisty, zapalovala a drancovala obchody. Vetsi pocet jedenactiletych, trinactiletych a patnactiletych chlapcu, vsichni v Britanii rozenych, co by nova evropsko-muslimska populace, dle zakona, co by Britsti obcane. Nakonec, neni to naprosty omyl, oproti drivejsim predpovedim vetsiny specialistu, kteri tvrdili, jak multikulturarismus bude pro Britanii prospesny, zde je dukaz, ze multikulturarismus nepracuje.Ani si netroufam, zeptat se, co delali rodice, kdyz se jim “deti” za celou noc nevratili domu. Jak je to s muslismem a jeho nabozenstvim, kde, v muslimske zemi zlodeji useknou ruku, I treba za kradez chleba, zde vykradali obchody a nikdo o ruku neprisel, ze by v navalu drancovani zapomeli na muslimske zakony ?
Je, znama vec, ze muslimove uz uplatnuji “sharya Law”- muslimsky zakony, uz v mnoha mestech Evropy.
Jestlize, by policie “brutalne” zasahla a nebo vlada pouzila vojska, byla by Britanie tercem bombardovani, jako Libye na ochranu rebelu?
Co, budou radit, tak zvani experti a ruzni specialisti ted, kdyz koukaji do sutin vyhorelych domu?
Vysledek je, ze multikulturarismus naprosto nepracuje a Ti jez jej propaguji to velmi dobre vedi, otazkou je, proc to delaji, s jakym konecnym zamerem.
Samotny stat Israel prohlasil, ze multikulturarismus je pro ne naprosto neprijatelny, ale zide-politici v krestanskych vladach jej podporuji.
Merkel turns “rasist””The Multikulti concept has failed tatally”

250722

13.8.2011 15:40

Jak z toho ven?

von erzgebirge 85.?.?.?

Toto je jasný důkaz toho, že multikulturarismus je pro nás naprosto nepřijatelný.
V rámci pomoci hladovějícím obyvatelům Afriky a Přední Asie, jsme ochotni je přesídlit do Evropy a zde je formou různých dávek živit. Jinou formu pomoci totiž nepřijímají, jako např. pomoc s rozvojem zemědělství nebo průmyslu. Oni totiž jakoukoliv práci ve své domovině odmítají. A tak nám během doby s jejich rostoucí populací nezbude nic jiného, nežli se jejich primitivní kultůře přispůsobit. [zmaten]

250740

13.8.2011 18:40

Toto rabovani je podobne jako se stalo ve Vancouveru...

Rejpal 184.?.?.?

Po prohranem Stanleyove poharu ve Vancouveru se anarchisti rozhodli rabovat mesto.
Vetsinou to byli maldi lide, jejichz rodice byli velice bohati a krast nemuseli [pláč]

Policajti jim pred pulnoci rikali, at jdou domu, ze party je over, ale oni rikali, ze se chtej jeste "bavit".

Zrejme se jim tez nelibilo, ze jim rodice zaplatili 14 tisic $ za finalovy listek, misto toho si mohli koupit kokein.

Ja doufam ze ty skody alespon zaplati jejich rodice!!!

250754

13.8.2011 18:44

Tak jako Orwell

Wigwam 217.?.?.?

ve své 84 v některé pasaži zmiňuje: ... v prolétu je ta strašlivá moc, pokud si ji prolét dokáže uvědomit..." a teď si představte, že by se všichni nasraní a relativně klidně (nemám na mysli nějaké rabování a zbytečnou destrukci) sebrali a jednotně proběhli parlamentem, trochu zadefenestrovali, pak hradem atd. Ozbrojené složky by tak akorát mohly čumět, pokud by se ve finále nepřidaly... Jak dlouho si ještě musí nechát národ srát na hlavu, než se vzepře? Kam to až musí zajít? Přitom je to tak prosté. Až na tu jednotu, která v této zemi odjakživa poněkud chybí... [pláč]

250755

14.8.2011 0:08

RE: Tak jako Orwell

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 250755

Zuganov, vůdce ruských komunistů tvrdí, že mu stačí nějakých 300 tisíc lidí, demonstrujících na náměstích Moskvy, aby vyměnil politickou garnituru a získal pro komunisty znovu moc. Možná, že má pravdu, jen nevím, jestli mezi svými, politikou znhusenými spoluobčany je schopen tolik lidí najít a na náměstí je přivést.

Přesto, to, co bylo vidět v Anglii dokazuje, že pokud se pohnou dostateně velké masy lidí, stávající politická garnitura je bezmocná. Není jisté, jestli nepokoje v Anglii byly opravdu masové, nebo tak měly vypadat, aby pak mohli přijít represe a utužení "demokracie". Ale pokud to tak je, je to nebezpečná hra, zvlášť pokud ve společnosti doutná latentní nespokojenost. Protože se mohou objevit nezvaní, neočekávaní lídři, kteří něco nabídnou (v té chvíli bude jedno, jestli realitu nebo iluzi) a masy lidí strhnou.

250827

14.8.2011 2:16

Justice v GB se s rioters nijak nesere !

Satanist 50.?.?.?

Soudni preliceni s rioters v GB protoze tech co rabovali je velkej pocet udajne jede 24 hodin denne 7 dni v tejdnu a soudci delaj overtime......., aspon to tak psali tady v novinach!

250839

14.8.2011 6:59

Zastarale moralni hodnoty se hodily pres palubu a ted by prisly vhod.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Poukazuje se na deti-mladez,coz je velmi popularni diskuse vsech chytrych politiku,kdyz jim,jaksi chytrost dojde, tak, vetsina z nich si vzpomene na to,co tak s elanem bouraly,stare hodnoty,moralka ,rodicovska vychova,skola respektovala rodice ,zeny,otce ,deti mamu i tatu,pribuzenstvo,coz dnes ,tak cize zni,ze ano?
Takze,priklady tahnou,co by vzor pro tu "zkazenou mladez".
Nakonec ctenari jiz drive cetli,tak zvany Bavorsky dokument,takze,vedi,jak se veci maji.

The Conservative prime minister, David Cameron, stood up in Parliament as Britain smoldered around him on Thursday and railed against “mindless violence and thuggery.” His critics on the left blame deep mistrust of the police in poor communities, and income inequality they say will worsen as his government pursues sweeping cuts in spending and social welfare.


Prakticky v malem,se kradeze moc nevyplati.
There’s Michael Gove, whose wet-lipped rage was palpable on Newsnight last night. This is the Michael Gove who confused one of his houses with another of his houses in order to avail himself of £7,000 of the taxpayers’ money to which he was not entitled
Or Hazel Blears, who was interviewed in full bristling peahen mode for almost all of last night. She once forgot which house she lived in, and benefited to the tune of £18,000. At the time she said it would take her reputation years to recover
Unless you’re Gerald Kaufman, who broke parliamentary rules to get £8,000 worth of 40-inch, flat screen, Bang and Olufsen TV out of the taxpayer.

Or Ed Vaizey, who got £2,000 in antique furniture ‘delivered to the wrong address’. Which is fortunate, because had that been the address they were intended for, that would have been fraud.

Or Jeremy Hunt, who broke the rules to the tune of almost £20,000 on one property and £2,000 on another.
Proste,tam se krade,ze ani poledne nedrzi,cast chudoby chudych je na zaklade zlodeju ve velkem.
Let’s have a think back: cash-for-questions; Bernie Ecclestone; cash-for-access; Mandelson’s mortgage; the Hinduja passports; Blunkett’s alleged insider trading (and, by the way, when someone has had to resign in disgrace twice can we stop having them on television as a commentator, please?); the meetings on the yachts of oligarchs; the drafting of the Digital Economy Act with Lucian Grange; Byers’, Hewitt’s & Hoon’s desperation to prostitute themselves and their positions; the fact that Andrew Lansley (in charge of NHS reforms) has a wife who gives lobbying advice to the very companies hoping to benefit from the NHS reforms. And that list didn’t even take me very long to think of.

Proste a kratce,kdo by dal takove "hospodarstvi" do poradku,ti,co kradou ve velkem, ani o to nestoji,kalne vody ,jsou jejich zivlem a mezinarodni-internacionalni bratrstvo jim zarucuje bezpecnost,jde jen oto vcas zmenit jmeno a vystridat svoji "drahou vlast" za jinou a jede se nanovo.
V USA je to trosku jinak zarizeny,kolaborantu do budoucna s velkym vyberem.
Sarah Palin says Israel shouldn't apologize, should be able to pray at...Automaticky kráceno

250849

15.8.2011 13:04

S článkem souhlas, ale...

třitečky 89.?.?.?

...obviňovat média a nadnárodní korporace je pohodlné, nicméně scestné. Vinu nesou jen a pouze rodiče těch smradů, nikdo jiný. Ti se vykašlali na výchovu a nechali děti vyrůstat u televize.

Je to jako obviňovat medvěda uprchlého z cirkusu z toho, že někoho napadnul. Ten medvěd za to nemůže, může za to ten, kdo nechal odemčenou klec.

251015

Příspěvků: 54

12.08. 07:40 tk  .
12.08. 07:59  Zapadni nevychova deticek.
12.08. 08:08 MoUdrostrak  Domino efekt od subkultury
12.08. 10:41 Luxor  RE: Domino efekt od subkultury
12.08. 16:58 KILLROY  RE: Domino efekt od subkultury
12.08. 17:04 Luxor  RE: Domino efekt od subkultury
12.08. 19:58 MoUdrostrak  RE: Domino efekt od subkultury
12.08. 10:47 Saša  produkt nemocné společnosti
12.08. 11:17 lucifuge  RE: Domino efekt od subkultury
12.08. 11:52 Saša  RE: Domino efekt od subkultury
12.08. 13:20 hc  RE: Domino efekt od subkultury
12.08. 19:44 Saša  RE: Domino efekt od subkultury
14.08. 18:44  RE: Domino efekt od subkultury
12.08. 19:54 MoUdrostrak  RE: Domino efekt od subkultury
12.08. 15:37 r.k.  RE: Domino efekt od subkultury
12.08. 19:51 MoUdrostrak  RE: Domino efekt od subkultury
12.08. 19:52 MoUdrostrak  RE: Domino efekt od subkultury
13.08. 14:59 Antiseptik  RE: Domino efekt od subkultury
14.08. 10:12 MoUdrostrak  RE: Domino efekt od subkultury
12.08. 08:55 F&T  Přesně tak
12.08. 22:13 Big sister  RE: Přesně tak
12.08. 09:32  PROČ BY NEKRADLI?
12.08. 17:06 KILLROY  RE: PROČ BY NEKRADLI?
13.08. 12:12  RE: PROČ BY NEKRADLI?
12.08. 10:26 Jiří Kramář  Naprosto povrchní článek!
12.08. 11:22 Saša  RE: Naprosto povrchní článek!
12.08. 16:03 Satanist  RE: Naprosto povrchní článek!
12.08. 16:52 Filip Svoboda  Na dvě věci zapomněl
13.08. 01:31 Jiří Kramář  RE: Na dvě věci zapomněl
13.08. 14:21  Spousta Britů se těžce smiřovala s neomezenou imigrací "spoluobčanů"
13.08. 06:40 A jéjé  RE: Na dvě věci zapomněl
13.08. 09:40 baba_Blažková  RE: Na dvě věci zapomněl
13.08. 13:50 MoUdrostrak  RE: Na dvě věci zapomněl
13.08. 15:11 Antiseptik  RE: Na dvě věci zapomněl
14.08. 21:23  RE: Na dvě věci zapomněl
15.08. 16:01 Marten264  RE: Na dvě věci zapomněl - jenom ?
15.08. 07:11 p.  RE: Na dvě věci zapomněl
16.08. 04:20 Rejpal  RE: Na dvě věci zapomněl
12.08. 17:24 siky  Opet MK ULTRA + HAARP?
12.08. 20:53 kosk  kosk
12.08. 21:47 rem  Bohatí a chudí rabující paraziti. A ti ostatní.
12.08. 22:41 kosk  RE: Bohatí a chudí rabující paraziti. A ti ostatní.
14.08. 22:20  RE: Bohatí a chudí rabující paraziti. A ti ostatní.
12.08. 23:24 janko  RE: Bohatí a chudí rabující paraziti. A ti ostatní.
13.08. 03:24 Peptalkin  RE: Bohatí a chudí rabující paraziti. A ti ostatní.
13.08. 01:31  moralka
13.08. 09:41 Robert Nohejl  Bitva v Anglii o Anglii.
13.08. 15:40 von erzgebirge  Jak z toho ven?
13.08. 18:40 Rejpal  Toto rabovani je podobne jako se stalo ve Vancouveru...
13.08. 18:44 Wigwam  Tak jako Orwell
14.08. 00:08  RE: Tak jako Orwell
14.08. 02:16 Satanist  Justice v GB se s rioters nijak nesere !
14.08. 06:59 Robert Nohejl  Zastarale moralni hodnoty se hodily pres palubu a ted by prisly vhod.
15.08. 13:04 třitečky  S článkem souhlas, ale...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 66 čtenářů částkou 9 334 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,50 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,74 Kč
Australský dolar
16,13 Kč
Švýcarský frank
23,69 Kč
100 japonských jenů
21,77 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,79 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 348,40 Kč
1 unce stříbra
421,37 Kč
Bitcoin
238 226,55 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 409