Diskuze k článku

Řecko propadá panice, čelí změně homérských rozměrů

Příspěvků 32

5.8.2011 2:54

Konecny vysledek hospodareni politiku, je konfiskace majetku.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Zdemame prispevek,kde se ukazuje,ze zakonite zvysovanim cen,platu a jineho,nakonec zkoncime v katastrofe, tim ,nemyslim ovsem ty jez maji soukroma letiste,pristavy kde kotvi luxusni jachty a jejich panska sidla s mnoha hektary pozemku,na stenach gobeliny a frahe obrazy s nabytkem, tech bych se to dotklo,jen v pripade "ruske " revoluce,ale,to se nestane ,nebot mnoho tech,co ji provadeli proti bohatym,jsou dnes sami bohatymi na zaklade te revoluce.
Takze se podivejme,jak jsme na tom v ramci rizeni menoveho systemu:Matt said (December 1, 2009):
Calculate that $13 Trillion per taxpayer and it's even more shocking.
If you make over $31,000, your share of the $13 trillion is $190,000 each.
If you make over $62,000, your share of the $13 trillion is $337,000 each.
If you make over $104,000, your share of the $13 trillion is $689,000 each.
If you are "rich" and make over $364,000, your share of the $13 trillion is over $3.8 million each.
Obviously the $13 trillion can't be repaid with income taxes. It will have to be repaid by seizing property.
The net-worth of US households is dropping sharply, but they tell us that the total is about $50 trillion.
So to re-pay that $13 trillion in debt, a "property tax" of 26% on all $50 trillion in wealth will have to be imposed.
Otherwise, we are headed for hyper-inflation.
Jeste jinymi slovy nasi prumyslovi kapitani a politici proste chteji,aby vetsina populace byla zbavena i toho malo majetku, co jim v minulosti zajistovala urcitou financni bezpecnost.
Jeste jinymi slovy,ti jez si nahrabali milionovych a bilionovych majetku budou chtit,aby vetsina populace zacla delat opet od nuly.
Nakonec,starsi ctenari pamatuji menovou reformu,kde lidem ve vetsine pripadu vzali i to malo,co meli,pozoruhodne je to ,ze tento system funguje i v kapitalismu.V USA president vznesl zakon,jez zkonfiskoval v soukromych rukach veskere zlato a predal je,komu,tak myslite, bankam,ktere na zaklade presidentova rozhodnuti zbohatly jeste vic,nez,kdykoliv pred tim, ackoliv,kdo je zotpovedny za fiancni krach-banky,ty vydavaji penize,jez sami tisknou a na castku penez,jedne a te same hodnoty,daji vice jak osm a vice zakazniku.
To same se deje s prodejem zlata,kde na urcitou vahovou hodnotu zlata udelaji nekolik majitelu.
Pripocteeli k tomu elektricke bankovnictvi a hromadu cisel,jez nejsou nicim podlozene,ale, nekdo z nich bere procenta, tak neni jine cesty, nez krach,jez postihne drobne stradali, ale ne financni elitu,tama sve biliony nalezite pojistene,nebot dobre vedi,jakym zpusobem je ziskali.Protoze elektronicke bankovnictvi je celosvetove,tak problem Recka,neni jen jejich problemem,ale,problemem celeho sveta, otazkou je,kdo bude dalsi po Recku.Jestlize svet se ma dostat do spravnych kolejich,tak by se musel vzit veskery majetek,prave tem bohatym,te elite sveta,ktera nas svymi machynacemi privedla k bankrotu, celosvetova revoluce "ruskeho-bolsevickeho typu" mnohde proti samotnym,byvalym bolsevikum.Ovsem,to by nebyla zadna sametova revoluce,tady jde o velke penize a tim je dano,jak by takova revoluce probehla.

249882

6.8.2011 12:07

RE: Konecny vysledek hospodareni politiku, je konfiskace majetku.

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 249882

Jen bych doplnil info k teto vaší části :

Nakonec,starsi ctenari pamatuji menovou reformu,kde lidem ve vetsine pripadu vzali i to malo,co meli,pozoruhodne je to ,ze tento system funguje i v kapitalismu.V USA president vznesl zakon,jez zkonfiskoval v soukromych rukach veskere zlato a predal je,komu,tak myslite, bankam,ktere na zaklade presidentova rozhodnuti zbohatly jeste vic,nez,kdykoliv pred tim, ackoliv,kdo je zotpovedny za fiancni krach-banky,ty vydavaji penize,jez sami tisknou a na castku penez,jedne a te same hodnoty,daji vice jak osm a vice zakazniku.

Zde : zákon byl zrušen v roce 1975 a vztahoval se jen na zlato v bankách, kdo měl zlato doma, tomu ho neměly reálně jak vzít, protože nevěděli,že ho vlastní.

To same se deje s prodejem zlata,kde na urcitou vahovou hodnotu zlata udelaji nekolik majitelu.

Zde: ANo, přesně to se děje u centrálních bank, kde je vysoce pravděpodobné, že stav zlatých rezerv cetnrálních bank např. v USA a Německu je mnohem nižší než je oficiálně uváděný, protože v reálu tam místo zlata mají papír s nápisem pohledávka zlata vůči XY bankám apod.
JAk to praskne, tak cena zlata vyletí na svou reálnou úroveň. Zároveň Řekové, ti co mají tu možnost , mění papírové Eura ve Zlato, protože to jim krysy nesežerou a přináší jim to větší klid než u těch co to drží v papírech.

JAk píšete, stačí měnová reforma jakékoli papírové měny a desítky milonů lidí např. v Evropě bude šmahem ožebračeno.

249952

5.8.2011 6:58

vztek

Dan13 85.?.?.?

To, co se děje ve světě, je předzvěstí tragédie, která se stane katalyzátorem změn v chování lidí. Bezohlednost živená pudem sebezáchovy a návaly vzteku, velkého davového vzteku. To nedopadne dobře. Možná ale Ti parchanti, co si říkají politici a bankéři, vymyslí za vteřinu dvanáct nějaké finanční perpetum mobile, které odvrátí neodvratitelné a nastane ekonomický ráj na zemi. Už jen kvůli svým dětem bych této utopické a asi nesmyslné myšlence rád věřil. Lepší ale bude se připravit na nejhorší, otázkou je jak.

249890

5.8.2011 7:45

RE: vztek

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 249890

V první fázi se zbavte dluhů, jakékoli volné a nevyužité finanční prostředky vražte do drahých kovů (stříbro a zlato ve formě mincí - mají dobrou likviditu a v případě kolapsu měny bude snadnější platit s nimi za zboží a služby). Býdlíte-li na vsi, investujte do věcí, které neztrácí hodnotu, například kvalitní nářadí, jako pily, lopaty, sekery. Kupte si pušku a učte se střílet rychle a přesně.
Ve druhé fázi, kterou však můžete realizovat v souběhu s tou první, se obklopte přáteli a podobně smýšlejícími lidmi. Vzájemně si pak můžete pomáhat, až půjde skutečně do tuhého.

249894

5.8.2011 19:04

RE: vztek

hc 90.?.?.?

Reakce na 249894

Na cenné kovy pozor. Pokud dojde na krach, tak nejspíš budou k ničemu, protože bude fyzickým osobám zakázáno s nimi obchodovat nebo je i vlastnit. Neexistuje žádný hmotný majetek, který by bylo možné považovat za jistotu.

249929

10.8.2011 5:23

RE: vztek

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 249929

Jo to bude černýmu trh strašně vadit, že cenné kovy a jiné věci budou zakázané. Holt lidi pokud mají chcípat hlady, tak zákazy.... V Londýně se rabují blbosti typu elektronika, hadry. Jó kdyby šlo o jídlo, tak by byl poněkud větší tropický hic v ulicích anglických měst. Když půjde do tuhýho, tak lidi budou věřit tomu, čemi přiznají důvěryhodnost. V Jugoslávii se potraviny kupovali za drahé kovy, poštovní známky a jiné cenosti, marky a dolary. Marka neexistuje a nemyslím, že investoři mají valnou důvěru v euro a dolar, podle toho jak jim na burze cvakají rytmicky prdelky. Co teprve vobyčejnej člověk? Půjdou lidi masově s provazem v ruce do lesa hledat pro sebe vhodnou větev? Pokud chce někdo zakázat třžeba drahé kovy, tak musí mít plán B a ten plán B musí fungovat líp než varianta A, jinak lidi budou na plán B....

250366

5.8.2011 20:30

RE: vztek

Big sister 83.?.?.?

Reakce na 249894

Hezká pohádka. "Nakupte zlato a stříbro."

A co si za něj asi tak koupíte? A kde to koupíte?

Zamyslete se nad dnešní logistikou tvorby a dovozu potravin. Nic, opakuji nic se tu nevyrábí a nepěstuje v dostatečné míře, aby to uživilo podělaných deset milionů lidí. A ikdyby to tu nakrásně bylo, tak Vám nikdo za ty Vaše mince nic neprodá, protože by si za ně sám nikdy a nikde nic nekoupil.

Až to padne na hubu, tak budete ještě zírat jak se rabuje Makro a podobné "velkospižírny".

Proberte se L.C. Až se to rozjede (=posere), tak si těma mincema budete akorát tak moct zacinkat v kapsičce u tepláků a nebo Vás o ně někdo obere cestou pro "snídani".

Jediný rozumný co můžete udělat je nakoupit pozemky a začít pomaličku obdělávat políčka, protože bude pár let trvat než se ta hluchá zemina na které se deset let pěstuje jedno a to samé probere k životu a začne jakž takž plodit. Nemluvě o tom, že tu není a nebude žádná infrastruktura a zdroje pro takovou trivialitu jako je rozvoz potravin v rámci pouhých krajů.

No a za zbytek peněz si nakupte pár metráků rýže, pšenice a pár stovek konzerv. Jo, a ještě bouchačku a hóóódně munice. To aby jste mohl postřílet "nenechavce".

Stačí takto nebo pořád věříte v pohádky o tom, že někde, někdo, někdy, něco pro lidi jenom tak? Obávám se, že tentokrát jim ta redukce vyjde, protože budete postaven před holý fakt.

Zabít a přežít a nebo ........?

249933

6.8.2011 12:16

RE: vztek

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 249933

To HC a Big Sister : Vážení, oba se mýlíte.Co si nastudovat dějiny a přestat tu strašit ? Zlato a Stříbro VŽDY v dějinách po tisíciletí zpět plnily funkci PROSTŘEDKU SMĚNY........V současnosti, Zimbabwe s milony % roční inflace, se používá stříbrná unce jako standardní a tvrdé platidlo. Některé Americké státy lokálně schválili zákony, které umožnují platit Zlatem a stříbrem na úrovni jejich aktuální tržní hodnoty....tedy tak jak říká ústava USA, kde je doteď napsáno,že jediným legálním platidlem je Zlato a stříbro. To,že je tu 40 letý experiment papírových sraček nepodložených vůbec ničím neznamená, že to bude trvat věčně. Ty papírové sračky jednoho dne budou muset drahými kovy podložit, protože jinak se jim ekonomika rozsype jako domeček z karet. Tudíž koupit pozemky není špatné, pokud máte kapacity na to, je obdělávat....V tom souhlas...jako investice ,ale ne.NA území ČR byla měna podložená zlatem ještě za první republiky. Tak co tu plašíte ? KDyž bude kolaps, papír od vás nikdo neveme....Zlato a stříbro ano....Krásný příklad je válka ve Vietnamu....kde jihovietnamské důstojníky utíkající ze země, zachránilo to, pokud měly Zlato u sebe, důstojníci z USD papírky byly zastřeleni Vietcongem.Ti se do vrtulníku nevešly.

249953

9.8.2011 1:47

RE: vztek

hc 90.?.?.?

Reakce na 249953

V případě zásadního krachu se přinejmenším zhroutí cena zlata. Dobře na tom budou ti, kteří ho budou kupovat, ne ti, kteří ho budou prodávat. Jako za první světové války, kdy nejcennější zboží měli sedláci a prodávali ho za zlato.

250264

9.8.2011 10:51

RE: vztek

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 250264

V případě zásadního krachu se zhroutí cena komplet všeho a všechno.
Otázka číslo jedna zní: jak dlouho taková destabilizace potrvá?
Otázka číslo dvě zní: co je v krizi podstatnější? Stříbrná mince, za kterou koupím pytlík mouky, nebo legrační potištěné papírky, které nebudou mít v tom okamžiku hodnotu vůbec žádnou?

Kupování zemědělské půdy je fajn, ale není to pro každého a to jak časově a finančně, tak i fyzicky.
Co se financí týká, tak je problém. Dnes veškerá půda někomu patří. Pokud by se již rozhodl k prodeji, tak za cenu, kterou si většina lidí v dnešní dluhokracii nemůže dovolit. Čas je také problém, protože zemědělská půda potřebuje péči, jinak zaroste plevelem a nic na ní ani po jeho odstranění neporoste. Fyzicky to zvládnout také není žádná sranda. Momentálně by se dala použít mechanizace, jenže ta vyžaduje další nemalé investice a to nejen za pořízení, ale i za provoz. V době krize to bude ovšem jen kus bezcenného haraburdí, protože benzín, či nafta budou absolutně nedosažitelné. Zbývají tedy ruce. Jen pokosit kosou hektar obyčejné trávy je svinská fuška. Jaké to pak asi bude s obilím.
Zemědělství je práce na dva plné úvazky, to nejde flinkat jen tak ledabyle, když je zrovna čas, ale je to dřina od rána do večera.

To nemluvím o zlodějích a bandách, které budou v době bezvládí nepochybně krást, plenit a přepadat právě ty nebožáky, kteří se budou snažit něco si vypěstovat. Operovat s tím, co bylo za války je k ničemu, protože pokud by došlo k rozvratu společnosti v maximálním rozsahu, nebude fungovat absolutně nic a armáda a policie bude stejně chránit tak maximálně vyvolenou kastu.

250297

9.8.2011 12:03

RE: vztek

hc 90.?.?.?

Reakce na 250297

Jak jsem napsal výše: majetek, na který by se dalo spolehnout ve všech dobách a za všech situací neexistuje. Proto by byla chyba nacpat úspory jednostranně do zlata, ale zrovna tak do čehokoliv jiného. A věřte nevěřte, já letos svoje "zlaté rezervy" kompletně prodal. Co se teď děje s cenou, to už není trend, ale davová hysterie. A od toho je lepší dát ruce pryč. Třeba mě to bude za čas mrzet, třeba ne. Já nevím, co bude.

250305

10.8.2011 12:39

RE: vztek

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 250305

V podstatě nejsme ve při. Na to, co možná příjde, se nelze nijak připravit, už proto, že to možná nebude kopírovat žádná standardní schémata.
Současná civilisace je totiž strašně křehká. Troufnu si tvrdit, že křehčí, než kdy byla. Lidé jsou nesamostatní, jejich vědomosti jsou zredukovány na takřka jedinou věc, na hledání odpovědí na stránkách jako je google a seznam. V případě kolapsu civilisace bude všude spousta lidí, kteří nebudou vědět, co mají dělat a jak přežít. A co nás dělí od kolapsu civilisace? Někdo tvrdí pět dní bez jídla. Já si myslím, že i tři dny totálního blackoutu by se současnou společností pěkně práskly o "podlahu".
Do čeho investovat nelze předem odhadnout, ale já to dělám, jak píšete. Něco málo tam, něco málo jinam. To nejcennější, co dnes ale nakonec můžeme sbírat jsou vědomosti, znalosti a jejich použití v praxi. Třeba to pomůže zachránit život nám, nebo někomu, na kom nám záleží.

Ta otázka hysterie kolem zlata je na místě. Poslední dobou je v novinách každý den článek o tom, jak je to výhodné. Sám si říkám, co když po opadnutí té takřka davové psychózy příjde zákon podobný tomu, který zažily USA tuším v roce 1933, kdy US vláda nařídila všem svým občanům pod trestem 10 let vězení odprodat veškeré zlato státu? Může se to stát? Nepochybně ano. A je to naprosto dokonalý postup v případě, kdy chcete společnost zbavit hmotných hodnot. Nebo a to by bylo ještě snazší, mohou srazit cenu těchto kovů na polovinu, nebo desetinu. Burza snese evidentně vše. Buď to byli Rothschildové, nebo Rockefellerové, kteří vycouvali z obchodu se zlatem již před lety. Třeba již tehdy věděli, proč to dělají.

250372

11.8.2011 8:58

RE: vztek

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 250372

TO L.C. : Srazit hodnotu zlata na polovinu nelze. Když náklady se pohybuji mezi 900-1000 USd na 1 OZ zlata. Dále si k tomu připočítejte, že asijská část populace, která není ovládána Rotschildy a spol. má mnohem silnější vztah ke zlatu a při každé korekci ho nakupuje. Chápu váš strach, avšak oni nejsou všemocní.Můžete si být jist, že ano, manipulují s cenou zlata již mnoho let,ale směrem dolů. Snaží se ho zadupat do země, protože je to jediná komodita , v které jsou odpovědi na to, jak se snaží zadupat do země střední třídu. Tento týden se jim to vymklo z rukou. Uvědomte si,že reálná cena zlata je mnohem mnohem výš, než to co je vám denně říkáno v tisku lidmi, kteří jsou placeni převážně bankéři. Zlata je tak málo, že i když bude stát 3000 USD, nebude to žádná vysoká cena. Pořád totiž zapomínáte na to nejdůležitější, navyšování peněžní zásoby všech měn, je mnohem rychlejší než se vytěží zlata. Tzn. Bublina je v NEkrytých měnách. A proto zlato půjde nahoru tak dlouho,dokud tento finanční systém existovat.

250484

11.8.2011 11:07

RE: vztek

hc 90.?.?.?

Reakce na 250484

>TO L.C. : Srazit hodnotu zlata na polovinu nelze.

Určitě lze. Vždyť poloviční cena oproti dnešku byla ještě tak někdy před třemi lety.

250510

11.8.2011 12:16

RE: vztek

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 250484

Přiznám se, že podívat se na to z pohledu asijských trhů mě nenapadlo. To, že cena zlata je víceméně konstantní, mě na druhou stranu napadlo, ale přišla mi neuvěřitelná ta rychlost degradace hodnoty papírové měny. Já jsem totiž kupoval stříbrné mince za 470,- Kč za kus a během půl roku cena vyletěla na téměř dvojnásobek a dnes je to více, než dvojnásobek. Jde z toho hrůza. Ve spojení s tím, co se děje ve světě si opravdu připadám, jako bych seděl v první řadě s vyhlídkou na kolaps civilisace. Kdybych měl mít strach jen z toho, že přijdu o těch pár korun rezervy, tak by to ještě šlo, jenže pokud dojde k nějaké skutečné celosvětové krizi, tak je to opravdu průšvih, protože se nedá odhadnout, jak kdo zareaguje. USA padají na držku a vezmu-li v úvahu psychopaty a jejich aroganci, kteří u nich sedí ve vládě a Pentagonu a hlavně ty, kteří tahají z pozadí za nitky, klidně to může skončit globálním konfliktem.

250520

11.8.2011 23:11

RE: vztek

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 250520

To H.C.: PRosím znova si přečtěte, co jsem napsal.Uvědomte si,že za posledních 5 let bylo vrženo na celosvětový trh více peněžních prostředků než za 30 let předtím. Tudíž z toho důvodu to jde tak rychle nahoru a ta rychlost se bude bohužel zvyšovat s tím, jak se bude zvyšovat peněžní zásoba.

Očekávejte, že 3. světová válka nebude vedena zbraněmi,ale Státy na sebe budou střílet svými nekrytými měnami. A navzájem se poškozovat. PRofitovat z toho budou jen ti,co budou držet drahé kovy fyzicky a ti co mají ostatní komodity.

To L.C.: jak funguje doopravdy finanční systém je krásně popsáno zde: http://dokumentarni.tv/penize-ekonomika/financni-krize-inside-job

Doporučuji, krásně to otevře oči.

250597

12.8.2011 20:09

Dolar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 250520

Cena zlata roste proto, že klesá hodnota dolaru, protože se jich emituje čím dál více. Viz graf.. Ty skoky v posledních letech jsou známé QE1 a QE2, asi víte, o čem je řeč..
http://research.stlouisfed.org/fred2/graph/?chart_...

250687

6.8.2011 13:29

RE: vztek

Shepard 82.?.?.?

Reakce na 249933

Sestro a kdy myslíte, že se to rozjede? [smích] To že to přijde je jasný, ale kdy.. to mě jasny není. Ještě donedávna jsem si naivně myslel, že setrvačností to pojede ještě třeba 40 let. V poslední době to ale vypadá, že se to může posrat i klidně přiští rok.

249956

10.8.2011 13:00

RE: vztek

steve 96.?.?.?

Reakce na 249933

Mily Prispevateli Big Sistero, ..
.. Jo, a ještě bouchačku a hóóódně munice ..
.. Doporucuji, koupit jenom tohle, za vsechny penize. Protoze s timhle - "nakoupite" uplne vsechno ..., nemusite se s nikym a nikde handrkovat o cene a nestojite ve fronte .. Ucte se od nasich velikych pratel - usa a "izrozida" ...

250374

5.8.2011 7:15

-

Luxor 178.?.?.?

Dobrý článek. Je čím dál více jasné, že za řeckou krizí nestojí spiknutí bankéřů, ale typický řecký bordel.

To je v Řecku neplacení daní tak rozšířené?
Ano, velmi. Problémem jsou hlavně různé zájmové skupiny, které si dokázaly prosadit neuvěřitelné podmínky. Například drobní živnostníci, obchodníci, taxikáři, automechanici a další vůbec nemuseli vést jakékoli účetnictví a evidenci svých příjmů.

Jak tedy platili daně?
Prostě přišli na daňový úřad, sedli si s úředníkem a ten jim řekl: „Letos bys mohl zaplatit takových pět set eur, šlo by to?" Nějak se vždy dohodli a do té sumy zahrnuli všechno - daň z příjmu i DPH. Teď to vláda všechno změnila a účetnictví si musejí vést všichni. Samozřejmě, že to zvedlo vlnu odporu. Taxikáři například namítají, že v autě přece nemohou mít registrační pokladny, že nevědí, jak se účetnictví vede, a podobně

http://literarky.cz/rozhovory/4876-ecke-drama-jen-....

249892

5.8.2011 12:02

RE: -

Saša 74.?.?.?

Reakce na 249892

Proč je tedy zadlužená Amerika? Tam jde hrůza z IRS a žádný socialismus tam nepohledáte.

Podívejte se na americký film v českém znění Inside job Extrémě mocní což je totéž jako nepředstavitelně zámožní, dovedou taky tunelovat.

Dle Forbes Čína je největším zahraničním držitelem amerického dluhu, s podílem ve výši 1150000000000 dolarů ke konci dubna.Není divu, že je Čína nervózní. USA utrácí půjčené peníze na zbrojení a války. Pro rok 2012 je rozpočet Pentagonu 554 miliard amerických dolarů, samozřejmě, že rekordně vzrostl. Připomeňme si, že války v Iráku a Afghánistánu, jsou "mimo rozpočet" tj. nejsou v té částce zahrnuty! Pro příští rok, prezident Obama požádal dalších 117 miliard dolarů na pokračování v obou válkách. US vydává na zbrojení stejnou částku jako ostatní zbytek světa – stejně jako všechny ostatní země dohromady. Spolu se zeměmi NATO 70 % ze světových výdajů. Napadá má mě, čeho se bojíme? Nebo z čeho a koho jde strach?
Seznam zemí dle vojenských výdajů

249906

9.8.2011 9:43

RE: -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 249906

Nejde o to "čeho se bojíme", ale čeho lidé, jsa již zcela zblbnuti propagandou kapitálu, nebojí. Ve spotřební společnosti je spotřeba základem její existence. Válka je přitom nejen její nejúčinnější formou, ale i motorem růstu "produktivity" jí samé. Jsou to spolu s dluhovým "bankovnictvím" jediné případy perpetua mobile, které ovšem byvše fiktivními, fungují jen dokud je odkud co brát a kam to dávat - tedy známý to princip tzv. "letadla", pro nějž je jediným způsobem přistání - pád. V kapitalistickém řádu světa pád z prosperity do krize, s jejím nevyhnutelným vyústěním - do války. Pak začne platit ono známé - "zachraň se kdo můžeš", no a protože jako vše se neustále vlivem lidské vynalézavosti zdokonaluje, tak i krizím se v dalším globálním konfliktu který právě začíná, takové "zdokonalení" nemůže vyhnout. Nezbývá tedy než lidstvu popřát, i když to zní poněkud morbidně - "mnoho štěstí". Můžete jen doufat, že se skalní stoupenci s kapitálem spjatého sobeckého individualizmu v tomto konfliktu již konečně vzájemně vykynoží a přeživší pak rovněž konečně dojdou k poznání, že jedině společně a bez dělení na třídy, kasty, či vrstvy, mají šanci v tomto jim ne právě přátelském planetárním prostředí jako druh života ještě po nějakou dobu existovat.

250286

9.8.2011 10:21

RE: -

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 249892

Vážený pane Luxore, musím spíš souhlasit s panem Sašou, i když ani Vaše argumenty nepovažuji za nerozumné.

Ale: Velký business nemusí dle Pouček platit daně. Bohatí nemusí platit daně resp. si je smějí optimalizovat do daňových rájů, nadací apod.
Vždy bývá pravicujícím argumentem, že "bohatí stejně nahamouněné ne/daně proinvestují, utratí za luxus - a zaplatí při tom VAT/DPH.

Ale přece to samé, a ještě v hustější míře, zaplatí i taxikář, řemeslník, obchodník...?! Také nahamouněné ne/daně utratí?! A při směně zaplatí VAT/DPH.

Navíc "bohatec" si obvykle zoptimalizuje i VAT/DPH (prostitutku jako tlumočnici, svatbu dcery jako "business event", dovolenou jako služební cestu včetně diet... Což je One Man Company obvykle nedostupné.

Pokud vím, tak v Řecku nenahání (resp. neměli teď nahánět) kvůli-vá daním "malé živnostníky", ale Lékaře s milionovými příjmy, Advokáty, Makléře a právě lidi s nadprůměrnými příjmy, kteří je obvykle ulívali opět právě do zahraničních fondů apod.

V žádném případě nešlo o "taxikáře...", kteří:

1) Odváděli svých 500-1.000 EUR (bohatci naopak čerpali zhusta i "vratky"[mrknutí jedním okem]

2) Udržovali místa pro opraváře, pojišťováky, pumpaře, cestovní ruch

3) A z každé útraty a nákladu jim byla odvedena VAT/DPH státu...

250288

9.8.2011 10:47

RE: -

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 250288

Možná máte pravdu Vy i Saša. Ze mě trochu mluví nasranost, že kvůli "řeckému životu nad poměry" (já vím že to zní už jako klišé), budu muset Kalousovi platit ještě větší výpalné.

A ono toho je v Řecku víc. např:"problém jednorázového odstupného při odchodu do důchodu. Většina lidí dostane malou sumu deseti až patnácti tisíc eur, ale existují tací, kteří si polepší i o 150 tisíc eur!"

250294

9.8.2011 22:35

RE: -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 250294

K Řecku je potřeba brát v úvahu i klimatické podmínky - v takovém horku se skoro nedá pracovat, čili pro to být průmyslovým státem nemá Řecko objektivně podmínky. Něco jak Itálie-na jihu není nic (jako Řecko) a průmysl je na severu. Proto Řecko může žít z turistiky a zemědělství a nikdy nebude tak bohaté jak Německo. Pak ty odměny - nespravedlnost je ve všech zemích a třeba milionové odměny pracovníkům bank vám nevadí?? To je chyba systému, ne Řeků. Ale to hlavní - v dějinách se nic neděje náhodně, čili je předpoklad, že i tato krize jede podle plánu a třeba Řecko bylo vybráno jako obětní beránek první. Nebo se píše, že to je pokusný králík, jak budou lidé na krizové situace reagovat. A že příjde druhá vlna, to asi není potřeba zdůrazňovat, viz třeba dobré stránky..
http://www.patria.cz/zpravodajstvi/1875952/moodys-...
http://www.patria.cz/zpravodajstvi/1874604/mobius-...
Bohužel pravé příčiny situace v Řecku se těžko dopátráme a ne vše, co se na první pohled zdá jasné, může být pravdou.

250349

5.8.2011 21:00

Krize

Magnus Maximus 88.?.?.?

Vážení co zde stále řešíte ?! V Rusku mají jasno ! Krize z roku 2008 se už opakovat nebude: http://czech.ruvr.ru/2011/08/05/54257171.html

249934

6.8.2011 12:19

RE: Krize

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 249934

To je hlas Rádia JErevan ? [smích]

Zapomněl málčik dodat,že opakovat se nebude, prtože to bude mnohem horší než to co bylo v roce 2008 [mrknutí jedním okem]

249954

6.8.2011 22:47

RE: Krize

Saša 74.?.?.?

Reakce na 249934

> Krize z roku 2008 se už opakovat nebude

To je politická a nic neříkající zpráva, nechtějí se zdát nepřející a tak pustí do éteru, jedna baba povídala.

Čínská Xinhua , která obvykle suchopárně podává zprávy, napomíná „Spojené státy musí řešit své chronické zadlužení“. Čínská ratingová společnost oznámila znehodnocení dluhopisů amerického ministerstva financí již na konci loňského roku což se setkalo s arogancí a cynismem západních komentátorů. Nyní i S & P sděluje globálním investorům ošklivou pravdu. Opakují doporučení S & P: Spojené Státy se musí začít léčit svoji závislost na dluzích. Musí seškrtat obrovské vojenské výdaje a nafouklé výdaje „sociálního zabezpečení“. (Jinde i americká média projevují údiv nad požadavkem snížení skoro žádného „sociálního zabezpečení“.)

249979

6.8.2011 22:59

RE: Krize

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 249979

Naprostý souhlas: Ještě v 2008 mohli Predátoři "časovat", kdy "spustí vlnu" - např. podržením VŠECH, jen "náhodou" Lehman Brothers NE!

Ale od té doby uplynulo mnoho špinavé vody v Hudsonu i East River [vyplazený jazyk]

A ostatní svět už se připravil: JůYsEj už nejsou "v akci", nýbrž jen usilovně šlapou vodu z posledních sil.

Proto Rusové mohou na kolapsu JůYsEj nejen geostrategicky obrovsky vydělat - a za pár barelů humanitární ropy chřadnoucímu zrůdnému Pax Americana si zakoupit zpět Aljašku a jako přídavek i CELOU EUropu, která je stejně jen menším ruským poloostrovem[smích]

249981

7.8.2011 18:31

RE: Krize

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 249981

S týmto Vašim názorom súhlasím (s názormi o modernej farmácií a o permakultúre už nie, ale diskutujme o tom pod príslušnými článkami).
Otázne je, nakoľko budú chcieť rozšíriť svoje impérium a nakoľko budú chcieť "pomôcť ľuďom"?

Keď víťazí Medvedevova strana tak prevládne v Ruskej zahraničnej politike to "pomáhanie", keď zvíťazí Putin tak prevládnu imperiálne tendencie. Tak či onak tá druhá strana bude aktívna a pomáhať tej druhej.

250055

7.8.2011 18:49

RE: Krize

quido2 81.?.?.?

Reakce na 249981

Roku 1744 se Aljaška stala ruskou kolonií.
Roku 1867 zakoupily USA Aljašku za 7 200 000 dolarů, což bylo přepočteno na kurs v roce 2006 jako částka 95 672 993 dolarů. Na kurs roku 2011 je nutný nový výpočet.

Mělo to být zaplacené zlatými odlitky. Část z nich se potopila v Baltu.

250058

6.8.2011 21:58

Zajimave

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=w_WRdeIaup4

249976

Příspěvků: 32

05.08. 02:54 Robert Nohejl  Konecny vysledek hospodareni politiku, je konfiskace majetku.
06.08. 12:07 Alexus  RE: Konecny vysledek hospodareni politiku, je konfiskace majetku.
05.08. 06:58 Dan13  vztek
05.08. 07:45 L.C.  RE: vztek
05.08. 19:04 hc  RE: vztek
10.08. 05:23 Rene Bartosek  RE: vztek
05.08. 20:30 Big sister  RE: vztek
06.08. 12:16 Alexus  RE: vztek
09.08. 01:47 hc  RE: vztek
09.08. 10:51 L.C.  RE: vztek
09.08. 12:03 hc  RE: vztek
10.08. 12:39 L.C.  RE: vztek
11.08. 08:58 Alexus  RE: vztek
11.08. 11:07 hc  RE: vztek
11.08. 12:16 L.C.  RE: vztek
11.08. 23:11 Alexus  RE: vztek
12.08. 20:09  Dolar
06.08. 13:29 Shepard  RE: vztek
10.08. 13:00 steve  RE: vztek
05.08. 07:15 Luxor  -
05.08. 12:02 Saša  RE: -
09.08. 09:43  RE: -
09.08. 10:21 MoUdrostrak  RE: -
09.08. 10:47 Luxor  RE: -
09.08. 22:35  RE: -
05.08. 21:00 Magnus Maximus  Krize
06.08. 12:19 Alexus  RE: Krize
06.08. 22:47 Saša  RE: Krize
06.08. 22:59 MoUdrostrak  RE: Krize
07.08. 18:31 Oracle  RE: Krize
07.08. 18:49 quido2  RE: Krize
06.08. 21:58  Zajimave

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 99 čtenářů částkou 12 955 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Německo: Policie zadržela islamistu s pistolí s tlumičem, podle soudu nejsou důvody pro vazbu19.07.19 21:45 Německo 1

Proti-tabákovi fanatici přistiženi u podvodu19.07.19 18:16 Francie 0

Německo chce zavést povinné očkování proti spalničkám. Pro děti i některé dospělé19.07.19 11:20 Německo 4

Politikové v Německu si opevňují Reichstag, občané nesmějí mít ani pepřový sprej19.07.19 09:24 Německo 2

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
22,75 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
28,44 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
16,02 Kč
Švýcarský frank
23,17 Kč
100 japonských jenů
21,12 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,86 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 423,11 Kč
1 unce stříbra
368,72 Kč
Bitcoin
241 910,72 Kč

Poslední aktualizace: 20.7.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 147