Diskuze k článku

Kaddáfí je v Libyi silnější, než kdy předtím

Příspěvků 69

4.8.2011 9:59

Kdo to zaplatí ??

Petr Gejdoš 88.?.?.?

Ne, že bych to vysloveně čekal, ale tak nějak vnitřně jsem byl od samotného počátku přesvědřen, že Libye bude přec jen jiný případ, než třebas Tunis nebo Egypt. Právě na rozdíl od jiných diktátorských režimů, jako je typicky Egypt, Kadafi v Libyi vcelku uvážlivě bohatství země používal ve prospěch celého národa.

Dnes se zdá, že skutečně měl Kadafi pravdu a tedy jeho režim se udrží a že se naopak postupně konsoliduje jeho nesporně legální moc v celé Libyi. To tedy nastoluje dosti důležitou otázku, respektíve několik otázek, která můžou znamenat velmi velmi mnoho:

1)Kdo ponese zodpovědnost a tedy zaplatí škody, které způsobilo bombardování Libye ?

Předpokládám, že Kadafiho režim v OSN předloží úhledný dokument, který bude sumarizovat hmotné škody i ztráty na životech a bude žádat odškodnění a stíhání válečných zločinů ...

2)Co případné vítězství Kadafiho udělá s celým arabským regionem ? A co to udělá s celým světem, když bude Kadafi požadovat zřízení nějakého nového soudního dvora a vypořádání celé záležitosti čistě legalistickým způsobem ?

Všimněte si, jak se Kadafi drží principu legality ! Kdyby sáhnul k odvetě formou terorismu, vyrazil by dnes sám sobě "zbraně z ruky", takhle ale nastoluje vážný problém, který může zlikvidovat OSN a celý systém světa, nastolený po druhé světové válce.

Nechci být "zlým prorokem", ale tady se rýsuje patrně ten klíčový problém - otázka legality OSN a tedy tlak na postavení USA a Západu coby doposud jakože lídry světa... vážení, myslím, že třetí světová začala v Libyi !

249822

4.8.2011 11:02

RE: Kdo to zaplatí ??

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 249822

třetí světová ? nikoli...jen konec jedné civilizace je na obzoru...a je na čase...už se na to nedalo dívat...tolik iracionality najednou ....připadám si jak ten topič v tankeru ve filmu vodní svět....kdy kostner hodil do studny, (na jejímž dně byla zásoba asi paliva)hořící louč a tento prastarý zbídačelý muž,který na tom dně stál ještě před dopadem pronesl.....
no konečně [smích] a celá lod byla k.o. [smích]

249825

4.8.2011 20:11

RE: Kdo to zaplatí ??

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 249825

Konec civilizace ? Možná ano, ale ten často bývá provázen válkami i světovými.

249860

4.8.2011 11:38

RE: Kdo to zaplatí ??

RomanTička 94.?.?.?

Reakce na 249822

"Mírotvorci" se budou snažit Kaddáfího za každou cenu zabít, i kdyby tam měli hodit atomovku. Oni ho nemůžou nechat vyhrát. Kaddáfí to má bohužel spočítané a Libye taky. Přesila je moc velká..

249829

4.8.2011 12:25

RE: Kdo to zaplatí ??

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 249829

Jediná šance na vítěztví těch zmrdů je zlikvidovat Kadafího. Pokud má národ silného vůdce, který má všelidovou podporu, tak nevěřím na úspěch imperiální války.

249831

4.8.2011 15:18

RE: Kdo to zaplatí ??

RomanTička 94.?.?.?

Reakce na 249831

Tak teď nám mírotvorci předvedou, jak rychle jsou schopni zlikvidovat někoho, kdo skutečně existuje a koho skutečně chtějí rychle zabít..

249843

4.8.2011 15:32

RE: Kdo to zaplatí ??

steve 96.?.?.?

Reakce na 249843

.. dnes je ctvrtek. Minulou nedeli spachal plukovnik sebevrazdu, v pondeli byl zabit specialama ze "SEALu" na plazi podzemniho jezera, pozitri ho pozna obsluha MCDonalda na Manhattanu a pri zatykani bude kvuli tradici pohrben v ceskem rybniku. Pro pristi tyden uz ma volno, podle rozpisu CIA bude stihan a znovu dopaden v pristim tydnu BinLadin !! Devetkrat.

249845

5.8.2011 5:22

RE: Kdo to zaplatí ??

p. 125.?.?.?

Reakce na 249843

...mam jednu podminku.... musej to udelat s pravdou a laskou....

249886

5.8.2011 13:37

RE: Kdo to zaplatí ??

steve 96.?.?.?

Reakce na 249886

.. jak take jinak !? Vzdy s "pravdou a laskou". Rovnez nam bude vladou oficialne sdeleno, ze na internetu nabizel sex jedne zidovske uklizecce. V kozerve s veprovym masem ! .. a rovnez mel vyhrady k mravencum, kteri prokazatelne prezili holokaust ...
.. Mnoha jina "strasna" fakta o jeho zrudnosti budou nasledovat a my (logicky) budeme strezit nasi "pravdu a lasku". A ty nase trpici mravence ..

249916

4.8.2011 12:35

RE: Kdo to zaplatí ??

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 249822

Je až úsměvné, když sleduji, do jaké situace se Rambové z NATO dostali vlastní zásluhou. Kaddáfí je machr a pokud agresoři neuspějí s jeho likvidací, tak budou mít opravdu velký problém, protože plukovník použije jejich vlastní nástroje proti nim (mezinárodní soudní tribunály atd.).
Rád bych doufal, že finanční vyčerpanost západního systému ve spojení s úspěchem Kaddáfího proti jestřábům (nebo spíš hyenám) je předznamení nové doby, kdy Rambové půjdou do prd*le a svět začne fungovat trochu jinak a lépe.

249833

4.8.2011 14:20

RE: Kdo to zaplatí ??

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 249833

Same, bylo by to pěkné, ale obávám se, že takto snadno to asi nepůjde.
Ještě před konfliktem se byl na plukovníka podívat Vladimír. Plukovník chtěl totiž nějakou pořádnou hůl do ruky. A to za velký kopec US(ďábelských) papírků. O co mohlo jít? O obranu libyjského „sociálního zázraku“? Nebo ještě o víc?
No, on ten plukovníkův zázrak stojí na ropě, a tedy na ochotě ostatních jí zobchodovat. A taky dodat Libyjcům co potřebují a nemají – tedy prakticky všechno. A tím si pak režim může kupovat loajalitu obyvatel. Tato „moderní ekonomika služeb“ je pak zajištěna dovozem služebníků odjinud. A zázrak je hotov. Ještě je potřeba mít ty ďábelské papírky.
A tady se něco zvrtlo. Přišlo embargo. A tím jakoby padla možnost získávat papírky a taky ty zbraně. A jaké! Plukovník si dělal dokonce zálusk na bojové vrtulníky Aligátor, chloubu čerstvého světového rekordmana ve vývozu zbraní – Ruska. A tady je zajímavé, že Rusko nenápadně podpořilo veškeré kroky svých evropských přátel. Rambům se do toho ale vůbec nechtělo, cítí již jen samé minusové body. Marně klepali libyjští potentáti na dveře v cařihradu a prosili Vladimiroviče o pomoc. Až teď povolily ledy. Rusko je prostředníkem všech jednání a tahá již za další muslimské nitky. Narostl ještě velkému africkému králi hřebínek? Nevím nevím. Rozvrácená infrastruktura, vnitřní hádky, obchodní sankce, vysychající pokladna... je to již jen otázka času, kdy a jak rychle začne jeho popularita u rozmazlených Libyjců klesat... kdyby ale přeci jen za dveřmi kývnul...
Rambové na tom nejspíš nic nevydělají, bude to již někdo jiný, a tomu někomu prý plukovník dost dlužil. Ještě jen dodám, že to byli žoldáci najatí izraelským vojenským potentátem, kdo na začátku pomáhal zachraňovat plukovníkovi zadek před "rebely".
Trochu se to zamotává, co... [mrknutí jedním okem]

249839

4.8.2011 17:00

RE: Kdo to zaplatí ??

Pink 68.?.?.?

Reakce na 249839

tedy,tohle je dobrej blabol.

249847

4.8.2011 18:02

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 249847

tak trochu více odvahy, milé pink, co takhle dát dohromady o několik holých vět více, abychom mohli podiskutovat, nebo to bylo již příliš vyčerpávající? [smích]

249852

4.8.2011 20:10

RE: Kdo to zaplatí ??

Pink 68.?.?.?

Reakce na 249852

Jojo,vycerpavajici bylo spis napsat tu snusku nedokoncenych dvojsmyslnych vet bez odkazu,tvaricich se sice inteligentne,ale ve skutecnosti nic nedokazujicich a nerikajicich..o takove snusce smyslenin se ani diskutovat neda...proto taky ten povzdech v jedne vete.

249859

4.8.2011 21:38

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 249859

staci si od hahabebecka precist, ze Rusko je cerstvy svetovy exporter zbrani cislo 1 a uz jsme doma.Odbornik na slovo vzaty.

249866

4.8.2011 22:14

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 249866

nepovažuji se za odborníka, ale letos ruský export překročí 10 miliard (číslo je však orientační, mnoho kontraktů může být neprůhledných)

249870

5.8.2011 0:28

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 249870

Rusove loni prodali zbrani za sest miliard USD, kdyby letos za deset, tak by to znamenalo narust o vic nez sedesat procent, coz je vzhledem k soucasne mezinarodni situaci nemozne.
Jsou druzi.

249879

5.8.2011 8:56

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 249879

Je fakt, že tomu můžeme věřit, nebo nemusíme.
Ale vzal bych to do úvahy.

249896

5.8.2011 21:11

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 249896

Ja radeji spoleham na zdroje, ktere jsou vicemene nezavisle.
SIPRI.

249936

8.8.2011 7:37

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 249936

že jsou nějaké zdroje "nezávslé"... to je spíš přání... [smích]
těžko se takové kontrakty odhadují už jen proto, že v sobě zahrnují strategické výhody, včetně těžebních práv, budoucích kontraktů apod.. sice u toho vyleze nějaké částka za dodané zbraně odhadem, ale rusko vyrábí zbraně podstatně levněji, takže vyjádřeno množstvím by nejspíš figurovalo na prvním místě daleko výrazněji...

250125

4.8.2011 18:24

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 249847

Taky si myslim. Uz jen to "kupovani loajality obyvatel".
Papirky jsou sice dulezite, ale v dnesnim svete je ropa dulezitejsi. Tady taky lzou?
Berlusconi: 'US dragged Italy into Libya war!'
Ja bych rekl, ze Vladimir s Plukovnikem spolu pripravili past a pro NATO konecnou. [mrknutí jedním okem]

249853

4.8.2011 19:06

RE: Kdo to zaplatí ??

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 249853

Jó, kupování loajality obyvatel...
No nežijeme my si převelice, že na nás naši mocipáni něco tak laciného ani nezkoušejí?
[cool]

249857

4.8.2011 22:17

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 249857

babo, my jsme tu v úplně opačné pozici, makali jsme i na ty Libyjce, dodnes nám to nikdo nezaplatil...

249871

5.8.2011 1:01

RE: Kdo to zaplatí ??

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 249871

Milej zlatej, tady je věcí, co nám nikdy nikdo nezaplatil (a nezaplatí).
Mne jen zaujal ten obrat "kupování si loajality obyvatelstva", protože to je... těžko říct, co to je - Orwellismus to ještě není, ale už mi to zavání. Sakra, jak já bych strašně chtěla, aby si ta naše banda tam nahoře kupovala moji loajalitu (a stejně tak i vaši a veškerého obyvatelstva včetně našeho potomstva), dopiheletmavýho, Bože odpusť. [cool]

Jo TAMTO byl ten "stěr"? Tak to mi nedošlo (nežiji tímto fórem, mám i jiné starosti), no takže tady jsme se patrně názorově rozešli jako Mao s Leonidem [velký smích]

249881

5.8.2011 7:12

RE: Kdo to zaplatí ??

HHBB 69.?.?.?

Reakce na 249881

Mě je přeci jedno, koho "baba stírá", vždyť si tu snad především povídáme. [smích]
"kupování loajality obyvatelstva" mě napadlo hned, když jsem si představil vůdcův odchod. Běžný Libyjec je totiž zcela závislý na kšeftech vládnoucího klanu. Budiž. Mají ropu co jiní potřebují.
Samozřejmě je tu onen zavodňovací projekt. A v tomto směru podezřívám plukovníka hlavně z dobrých úmyslů. Mohl by totiž tu závislost začít obracet. A to by právě mohlo znamenat větší potíže (viděno pohledem vnějších imperiálních zájmů) než ta ropa.
U nás je trochu jinak. Máme jinak strukturovanou společnost. Lidé jsou daleko více zvyklí hospodařit. Na štědrou ruku vůdce příliš nevěříme, neboť zdrojem bohatství zde byly více lidské dovednosti, než nějaká kaluž pod zemí. [mrknutí jedním okem]

249891

5.8.2011 12:17

RE: Kdo to zaplatí ??

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 249891

Mně šlo hlavně o to, že v Libyi se neprohání žáden magor se zlatým samopalem jako v tom filmu s Nikim Cagem, nikdo nikomu neseká končetiny atd.
Přesto se vojensky intervenuje zrovna v Libyi a argumentuje se "nelidským" režimem. Ale jinde, kde je režim neúměrně horší, NIC.
Samozřejmě, že jde o ropu. Vždycky jde o ropu. Naše civilizace je závislá na ropě. Povídal mi jednou můj drahý, že než by slevil ze svého životního standardu, tak to radši ať zatřelí pár plukovníků. A já jsem možná naiva, ale s takovýmito postoji nemůžu souhlasit, nechutná mi být součástí civilizace, která vede takovéto výbojné války. Protože toto není ničím jiným než výbojnou válkou naší loupeživé civilizace. To se radši vrátím ke kamnům a k uhlí, mně to neva, štípat dřevo taky umím. Auto nemám, nemám ani řidičák. Nezajímají mne argumenty "dojíždění do práce" atd. Tak by se holt nedojíždělo. Nedostatek paliva (nebo jeho neakceptovatelná cena) by náš život "zpomalil". Byli bychom více závislí na tom, co se děje v našem bezprostředním okolí, a nemyslím si, že by to bylo na škodu, ba právě naopak. Nebudu tady rozvádět tyhlety své, pro mnoho lidí hodně ujeté, myšlenkové pochody. Mně nevadí skromný život. Daleko více mi vadí, když mi někdo diktuje, jaký způsob života je ten jediný správný.
A ještě jednou - nepopírám, že jsem naivní idealistka a možná taky trochu slepice. Já nemám vysoké cíle. Pro mě je největším štěstím vychovávat děti a starat se o běh domácnosti. A když mi k tomu všemu ještě drahý pochválí oběd... je něco hezčího?

(A domnívám se, že v tomto se shodnu s každou jinou "slepicí" v Libyi. Tyto však teď díky našim nárokům mají úplně jiné strosti, bohužel.)

249909

5.8.2011 13:15

RE: Kdo to zaplatí ??

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 249909

Teď je to právě to, co jsem vlastně chtěl na začátku trochu vyprovokovat, a tak to můžu za sebe vlastně v klidu skončit.
Tohle právě zrovna slepicoidní není (dle mého) [smích]. Spíš jsem svědkem toho, jak mnohé domácí nářky dohnaly nebožáky k otrockým úvazkům (proč ony to mají a já ne atd.), aby zachránili svou „chlapskou“ reputaci. Pojem „výhodná partie“ je také z této kategorie. Pak je to těžké. Čím více jedni vydolují, tím více toho druhým chybí a kruh je uzavřen. Kdo si pak nějaký standard vydře (nebo naloupí), tak už nechce slevit.
A k tomu je dnes potřeba i ta ropa. A přesně na týhle blbosti je postaven plukovníkův byznys a komfort těch „libyjských slepic“, které se budou modlit, aby si jinde vytáčeli hřídel a nároky jim vydržely a platili potem za jejich černej maglajz. Nebudeli-to, asi si budou muset zase nasadit burky…
A plukovník dělá to, že blahobyt staví na téhle zhovadilosti (mě je jedno, jestli to myslí dobře / špatně), a chce výt s vlky, kteří dělají to samé… jenže otázka je, kde mají ty ostřejší zuby… a tak se necháme překvapit, co z toho nakonec vyleze. Ostatně za sebe jsem toho pomyslného vítěze už v diskuzi naznačil. A plukovník ten sever (potraviny, technologie, zbraně) potřebuje příliš na to, aby to mohl být skutečně on.

249913

5.8.2011 14:56

RE: Kdo to zaplatí ??

steve 96.?.?.?

Reakce na 249909

babo jedna blazkova !! Nejste slepice a mate krasne cile. Hezci nez materska skolka v krizi zamerovace. Pusa na celo !! [mrknutí jedním okem]

249922

5.8.2011 13:39

RE: Kdo to zaplatí ??

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 249891

Já vím, kamaráde hábečko (sorry za oslovení, které tě dle tvých reakcí nezaslouženě irituje), že Ž/židy (přesněji mossad a sionisty), jak si se explicitně vyjádřil, nezmiňuješ tam, kde je nevidíš a více tě zajímají aktivity KC (katolické církve, jezovitů a maltézáků). Stejně jako jsi se stále nevyjádřil k tématu "Pravdy, která, dle Vyvolených, NENÍ pro všechny. A raději zde ostatní hledající okouzluješ svými hluboce brilantními sofipříspěvky, které, jak to v podobných případech bývá, viditelně nelžou, ale Pravdu a vodítka také neviděly ani z rychlíku..[smích]


Zatímco v debatě o Breivickovi jsi připustil, že mohl být někým, cituji: "naočkován, připraven a použit", hned na to si se kosher způsobem vyhnul odpovědi (nebo alespoň úvaze) na téma KÝM.....

Proč? Je Pravda natolik relativní, že podle sofistů vlastně neexistuje??[smích] Bude tomu tak i v debatách na téma Libye?


V tvém případě je to podle všeho zbytečné (ještě chybí, abys mne nějak kulantně na Tidliti způsob obvinil z protiizraelských názorů a antisemitismu), ale reakci na tebe využívám k oslovení ostatních zvědavců dvěma (s tématem KDO, CO, KTERÝ, ČÍ souvísejícími) odkazy:

1. Kdo spáchal 11.září - UBL, Bush či Mossad? Důkazy.

2. Al-Kájda je 100% operace Pentagonu - cze titulky.


A Peace s tebou, s pozdravem: sofismu zdar, tvůj přítel a kamarád,

jansmith[smích]

249917

5.8.2011 17:27

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 249917

K tomu se nedá asi nic říci. Postrádám tu od tebe cokoliv k věci. Zase jen nějaké neurčité OT dojmy...

249925

6.8.2011 13:42

RE: Kdo to zaplatí ??

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 249925

Ty postrádáš cokoli k věci, hábečko?? To je vážně legrace, kamaráde...[smích]

Ostatně, jestli je to jak píšeš, tak s těmi dojmy jsme potom na tom stejně. Jediný rozdíl mezi námi je v tom, že ty si libuješ v sofistikovaně matoucí rozplizlosti, která má podle mne za cíl uvádět do chaosu neprobuzené podvědomí některých zvědavců (předhazuješ jim komplikované sofi udičky, aby se zacyklili a přehlédli jednoduchost problému) a já narozdíl od tebe argumentuji jednoduchým způsobem FAKTY, ODKAZY a DOTAZY, které se na konkrétních příkladech přibližují Pravdě.

Pravdě, která, PODLE TEBE a určitých Vyvolených, není pro všechny...


Ty to samozřejmě popřeš. Námitky a fakta, která se ti nehodí do krámu ignoruješ, na dotazy kosher neodpovídáš a když je nejhůř, tak zmizíš nebo nasadíš své nicky Jemelíka s Křivým..[smích]

Připadá mi to tak, že když tady v minulosti dostali "napráskáno", a byli odvoláni, někteří méně inteligenčně a argumentačně "obdaření" zástupci lehožumpy, tak centrála zareagovala obměnou těchto "čertů druhé kategorie" za samotného "dr. Solferna"..[smích]

Kdo neví o koho jde, tak podrobnosti ZDE.


Jak debatovat se sofistou, který reaguje větou, cituji: "K tomu se nedá asi nic říci"???? a v dalších svých příspěvcích a vláknech pokračuje, JAKO BY NIC, v předchozím kurzu??? [smích] (podobně se na nižších úrovních, v jiných souvislostech, občas, chová přítel a kamarád Vojta49).

Jedině tak, že se připomenou teze Protokolů, tj. manuál ke zmatení pitomých gojů/gojímů, následuje smích a poté další fakta, příklady a neodbytné DOTAZY, které jejich kosher přístup "doktorům Solfernům" znesnadňuje.


Nelíbí se ti propojení dění v Norsku s děním v Lybii a jinde ve světě, kamaráde??? Nelíbí se ti odkazy na zájmy, vliv a DLOUHÉ PRSTY sionistického Izraele (mossadu) na jejich puppet a wardoga USA, který ovládají a raději bys předhazoval KC a jezovity??


Smůla. Názorů a článků, které tyto vazby diskutují se nezbavíš a čím více je budeš ignorovat, tím více se budou (a také se tak celosvětově děje) šířit. Pokud si jej nepřečtou takoví jako ty, nevadí. Díky debatám s tebou se najde i zde dost zvědavých, kteří tak učiní, viz. následující: Bratia o útokoch v Nórsku.


A Peace s tebou,

jansmith[smích]

249959

6.8.2011 21:27

RE: Kdo to zaplatí ??

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 249959

>Jak debatovat se sofistou, který reaguje větou, cituji: "K tomu se nedá asi nic říci"???? a v dalších svých příspěvcích a vláknech pokračuje, JAKO BY NIC, v předchozím kurzu??? (podobně se na nižších úrovních, v jiných souvislostech, občas, chová přítel a kamarád Vojta49).

Může to být i takto [smích]

http://www.youtube.com/watch?v=hfanHHLUaQI

Každý máme právo se mýlit (nebo se vyvíjet).
Ale já jsem naivní idealistka a mám taky právo se mýlit. [cool]

249971

7.8.2011 11:22

RE: Kdo to zaplatí ??

quido2 81.?.?.?

Reakce na 249959

Zdravím tě Jene,

a souhlasím s tebou. Je to jako s experimentem komunizmu. Komunizmus připravovali, financovali a uvedli v život kapitalisté Hybatelé: Rothschildovo impérium, prof. Adam Weishaup, generál Albert Pike a 2000 placených revolucionářů včetně Marxe. Myšlenky Kapitálu jsou z velké části myšlenkami profesora Adama Weishaupa. A přesto, jakoby měli před očima mlhu, mnozí lidé ukazují na Rusa - coby příčinu. Qui bono? a také, Quo vadis?!

250006

7.8.2011 12:26

RE: Kdo to zaplatí ??

HHBB 79.?.?.?

Reakce na 250006

Dobrý den, Quido, Vy víte, s čím "souhlasíte"? Pokud se budeme držet (aspoň trochu) tématu, tak by bylo dobré doplnit, že plukovník čerpá z marxismu. Proto ho ani nemohu hájit, neb marxistou nejsem. Dále by bylo dobré doplnit, že Weishaupt byl předevšm jezuita (tedy byl nekompromisně vázán). Také zde chybí fakt, že sami židé ve své encyklopedii ještě v roce 1905 zmiňovali Rothschildy jako správce vatikánské pokladny (samozřejmě ne bezdůvodně). Myšlenky kapitalismu jsou ovšem souběhem více směrů a nedá se autor takto striktně vymezit.
Jestli souhlasíte s předřečníkem, pak souhlasíte s něčím, co nebylo vyřčeno, a také s něčím (tak, jak jste to podal), co si poměrně odporuje.

250013

7.8.2011 18:21

RE: Kdo to zaplatí ??

quido2 81.?.?.?

Reakce na 250013

I já vás zdravím.
Na vaši otázku, jestli vím s čím souhlasím, odpovídám takto: Souhlasím s názory a vysvětlením jeansmitse a ne s vašimi. Nicméně uznávám, že jste neobyčejně schopný kalič vody.

Dále. K osobě Weishaupta.Mr.Weishaupt je rozeným Židem, který konvertoval na katolictví,stal se knězem a pak na výzvu tehdy nově organizovaného domu Rothschildů,odpadl a organizoval ilumináty. Weishaupt rekrutoval 2000 placených následovníků z peněz Rothschildů. Mezi nimi byli nejinteligentnější lidé na poli umění, školství,vědy, financí a průmyslu. Potom založil lóže Velkého Orientu, zednářské lóže, které byli jejich tajnými ústředími. Zde je zdůrazněno, že ve všem jednal na příkaz domu Rothschildů.

Rothschildové financovali tuto činnost a každá válka od té doby, počínaje francouzskou revolucí, byla podporována ilumináty operujícími pod různými jmény a maskami. Po první světové válce, založili Radu pro zahraniční vztahy (Council on Foreingn Relations) nazývynou CFR, která je ve skutečnosti ilumináty ve Spojených státech.

Převzato z elaborátu, přepisu přednášky Myron C.Fagana: Ilumináti a Rada pro zahraniční vztahy.

250053

7.8.2011 15:02

RE: Kdo to zaplatí ??

jansmith1984 87.?.?.?

Reakce na 250006

Přesně tak, kamaráde quido2.

Věci jsou málokdy takové, jak se jeví na první pohled a v politice a v mezilidských vztazích (kde kosheristé manipulují dle tezí Protokolů goji/gojímy) to platí dvojnásob.


Debaty na Zvědavci jsou v MALÉM to, co se děje celospolečensky ve VELKÉM. Jsou zrcadlem odvěkých snah lokajů pokryteckého Systému manipulovat fakty a sofistikovanou rétorikou nadělat naivním pitomcům v hlavách gulášovou polévku s uzeninou..[smích]

Když čerti "2. kategorie" se svými manipulcemi neuspějí, tak nastupují čerti "1. kategorie" a pokud neuspěje ani pojistka nejvyšší, tj. sofista a přední kolaborant s evil Systémem "Dr.Solfernus", tak se v našem světě celospolečenská diskuze přehluší nějakým traumatem. Jako např. False Flag teroristickým útokem nebo včasným přesunem FIAT peněz do zlata s následným krachem na komoditních burzách nebo Forexu, či krvavým vývozem ropo-idní kosher demokracie ve jménu havlovy Pravdy, Lásky a Demokracie do Avghu, Iráku, Jugoslávie, Lybie, Sýrie (dále jak je libo - protože Saudy nebo Bahrajn si rozvracet nedáme) a když se plebs, přes to všechno, stále drze DOTAZUJE, tak vše jistí nějaký dobře řízený globální konfliktík a následný resetík, jakými byly ve své době WW1/WW2 apod...


Také s tebou souhlasím, viz: Qui bono? a také, Quo vadis?. Nejprve se plebsu sofistikovaně předhodí původce problémů a cesta pro sociální inženýrství, kolonialismus, ovládnutí zdrojů a přepisování map je otevřena. Tak byli tzv. obyčejní židé obětování sionisty pro zdůvodnění vzniku pokryteckého státu Izrael, obyčejní Rusové a další sovětské národy pro implementaci kosher komunismu nebo v jiných souvislostech musely původní národy krvavě ustoupit konkvistě nebo kolonistům. Atd atd atd....

A přítel a debatní kamarád HHBB??? Ať se snaží svůj obraz a rétoriku jakkoli "žehlit", tak jeho tendence měnit nicky, neochota bavit se o kosher Vyvolených a v nouzi sklouzávání k blahosklonnosti a bonmotům nebo do zbabělého mlčení, jeho "orientaci" a blízkost k sofistikovanému pokrytectví (a tím nedůvěryhodnot) dostatečně prokazuje. A Peace s ním..[smích]


Ná závěr citát: "Kdo se nedokáže poučit z historie, si ji dle kosher manuálů zopakuje",
plus dva další zajímavé odkazy:

1. Tarpley o Syrii: Dávejte pozor na podvody a výmysly!
2. Pomalý rozklad hasbary v Americe

jansmith[smích]

250032

7.8.2011 17:38

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 137.?.?.?

Reakce na 250032

Kromě mlácení slámy, dokonale vymlácené jinýmy, jsem tu opět, k diskutovanému tématu, nic od tebe nenašel. Diskutovat mohu jen s někým, kdo má věcný názor. Tento názor je pak nutno sestavit do nějakých vět (souvisejících s tématem), a to pak odeslat do diskuzního prostoru. To vše může klapnout jen za předpokladu, že ti jde o diskuzi a jsi-li toho schopen. [smích]

250050

7.8.2011 20:01

RE: Kdo to zaplatí ??

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 250050

Nápodobně, příteli Dr.Solferne... a neber se tak vážně, milý příteli..[smích]

Je mi jasné, že na moje argumenty a dotazy se TĚŽKO odpovídá (stejně jako Bibi nebo Liebermann, ač jejich sofismus je také úžasný, nedokáží férově obhájit okupaci Palestiny, státní terorismus Izraele v Gaze nebo opakované budování nezákonných židovských osad - viz. Protokoly ruleeeeeeees).


Pokud mlátím prázdnou slámu JÁ, tak potom TY ji mlátíš dvojnásobně a jediný rozdíl mezi námi je v tom, že ty jsi do debat (v rámci střídání neúspěšných, ústředím odvolaných a popravených, čertů 1.kategorie - kteří nahradili dříve ještě neschopnější čerty 2.kategorie - foto viz: předchozí příspěvek), zapojil "berličku" vysokorychlostního sofismu.

Nic jiného než mlčení, NEBO tuto tvou, také málo vypovídající (a jako obvykle laze klouzající) reakci jsem od tebe na základě zkušeností ani neočekával, kamaráde, a tak přišel čas přestat ostatní v tomto vlákně obveselovat. Ty budeš jistě rád. NAVÍC editor je nevyspytatelný a kvóta se krátí, tak si ji pojďme uspořit pro případné setkání nad dalšími tvými, jistě pravdu hledajícími, příspěvky..[smích]


Do té doby si rozmysli odpověď ve věci tvrzení katolických nebo judaistických VYVOLENÝCH, že "Pravda NENÍ pro všechny" (natož pro pitomé joje/gojímy) a Peace s tebou. Tvůj, na tvou jistě zajímavou úvahu o Pravdě stále čekávající, a pozitivně naladěný, kamarád,

jansmith[smích]

250073

7.8.2011 20:43

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 250073

>moje argumenty a dotazy
nic takového k tématu tam není

250085

7.8.2011 22:54

RE: Kdo to zaplatí ??

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 250085

"Nic takového k tématu tam není" řekl rabí, aby se vyhnul odpovědi na téma Pravdy, která údajně není pro všechny. A cinkaje měšcem dodal:

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti, nechť žije Jehova (יהוה) a kosher pokrytectví těch, kteří jsou JIM povýšení nad ostatní, Amen.


A Peace s tebou, kamaráde,

jansmith[smích]

250107

8.8.2011 8:59

RE: Kdo to zaplatí ??

quido2 81.?.?.?

Reakce na 250032

Zdravím Jene,

na poklony není čas a nám o ně také nejde. Přesto konstatuji, že tvůj krátký komentář je výstižný a zcela se s ním shoduju.Mimoto:

U nás doma v ČR se staví velké sklady a obchodní centra, téměř vždy na úrodné půdě, v zemi je přes 20 000 bezdomovců a přibývá počet chudáků, ale také milionářů. Země, která byla soběstačná ve výrobě potravin a bez dluhů, nyní potraviny dováží a zadlužení státu vteřinově roste. Sociální nůžky se stále více rozvírají. Rapidně roste kriminalita,požívání drog, podrazy všeho druhu. Morální vlastnosti a charakter již nejsou hodnotami v boji o přežití. Krize neskončila, pouze čeká za bukem jako hladový vlk. Budoucnost pro mnohé je tedy nejistá.

Ale je tady skutečně světýlko na konci tunelu. Vědecky řízené oblbování světové populace, plánované a realizované celá staletí, a zvláště ve 20.století velice úspěšné, vykazuje vážné trhliny. Je to začátek neodvratného konce. Kostky jsou vrženy. Osud je stanoven.

Zdraví Quido
[smích]

250135

8.8.2011 9:25

RE: Kdo to zaplatí ??

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 250135

>Osud je stanoven.
A s tímto, kromě obvyklých nářků, jste přišel podpořit kolegu? Vy máte pocit, že jste nějak reagovali v duchu tématu, či konkréntně na mou námitku ohledně rozdílně strukturované společnosti v Libyi a u nás, a tudíž velmi kulhajícího srovnání naší politické scény a role kmenového vůdce sedícího na ropě?

250139

8.8.2011 10:21

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 250139

Oni nerikaji tak ani tak, ale na jejich slova dojde.
Prece nemate nic proti tomu, kdyz si dva padnou kolem krku, aby neupadli.[mrknutí jedním okem]

250140

8.8.2011 12:18

RE: Kdo to zaplatí ??

quido2 81.?.?.?

Reakce na 250139

Mohl jste si všimnout, že já vás od počátku (pár roků zpět) uznávám, jako nesporně inteligentního a vzdělaného diskutéra. Píšete: Vy máte pocit,že jste reagovali v duchu tématu, či konkrétně na mou námitku ohledně rozdílně strukturované společnmosti v Líbyi a u nás, a tudíž velmi kulhajícího srovnání naší politické scény a role kmenového vůdce sedícího na ropě?

Každému soudnému člověku je dnes jasné, že dění v Líbyi a na Blízkém východě je uměle vytvořené, a že za tímto vývojem jsou stále stejné síly jako u přípravy a realizace VFR, VŘSR, 1.sv.války a 2.sv.váky a také Perestrojky v Rusku.

V roce 1992 v Leningradském přístavu přistál konvoj s falešnými dolary. Měřítkem byl kontejner. Tyto kontejnery plné dolarů, se okamžitě rozvážely vojenskými letadly po celé Rusi a bývalém SSSR až na Čukotku,Kamčatku a Sachalin. Na místech určení seděli připravení oficíři Rothschilda a okamžitě pekli, jako makové buchty soukromé banky. Toto napsal šéfredaktor magazínu SITUACIA, což byl orgán ministerstva. (A také víme, kdo v té době vládl a že pracujícím lidem byly zadržovány mzdy několik měsíců, pohybovali se na hraně přežití.)

Poté v roce 1993, se v centru Moskvy, 200m od sídla vlády, objevily tanky. Čtyři z nich na mostě Kalinina a dalších šest na Nábřeží Tarase Ševčenka, a klidně, jak na cvičení, zamířily a spálily Dům Ruska s tisíci tam lidmi a s počítači. Šéfredaktor deníku SITUACIA píše, že mrtvých bylo 6 tisíc a raněné nikdo nepočítal a tvrdí, že byl přímým svědkem. Na mostě Kalinina stál 1m od tanků.

Posuzovat roli kmenového vůdce sedícího na ropě je možné pouze v kontextu s celkovým vývojem. Nikoli odděleně. Mimoto,vy pravděpodobně nevěříte v boží zákon příčiny a následku. Já však ano. Tyto zákony se nedají obejít, obelstít, nebo uplatit. Pokud budete zdráv, přesvědčíte se o tom během deseti, maximálně dvaceti let.

250157

8.8.2011 13:03

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 250157

Pane Quido, je to milé, ale mě o nějaké "diskuzní uznání" nejde.
Ale můžu Vás také ubezpečit, že tato různá "vyprávění o kontejnerech" jsou stejným "božím zákonem", jako žvatlání přistiženého cikáněte. [mrknutí jedním okem]
A kdyby nebylo následků, nebylo by příčin a naopak. Jsme tu všichni ve stejné roli. Vy i já jsme příčinou i následkem. Klidně tomu říkejme "boží zákon", na tom nesejde.
No a ve zmiňovaném kontextu jsem uvedl, že plukovník se stal ruským vazalem. Stejně jako většina islámského prostoru se dostává pod ruský vliv, a to s pomocí jeho evropských spojenců a za vydatného mediálního dýmu. Teď už jen můžete typovat, co je tu vlastně cílem, lidským i božím. [smích]

250163

8.8.2011 17:04

RE: Kdo to zaplatí ??

quido2 81.?.?.?

Reakce na 250163

Pame HHBB, tady fakt nejde o "diskuzní uznání", ale o manipulaci a matení. A vy bohužel jste na této straně, máte to proto mnohem těžší. Já bych to nedokázal.

Podívejte se. Že tanky vystřelily na dům vlády Ruska existuje fotodokumentace.

Očouzený dům po výstřelech si jistě pamatují mnozí televizní diváci. Kdo založil soukromé banky v Rusku je také jasné, jména jsou známá. Zeptejte se Něvzlina, emigroval do Izraele, či prof. Berezovského, emigroval do Anglie, nebo třeba Chodorkovského. Soudní dukomenty jeho kauzy obsahují 11 000 stran. A nakonec vás upozorňuji, že i západní tisk a přinejmenším jedna kniha uvádí dolarové úniky z Ruska na 50 miliard dolarů ročně. Ta kniha se jmenuje Konspirační čítanka Al Hidell/Joan d´Arc str.252:

*Největším jablkem sváru je otázka podmínek Mezinárodního měnového fondu,které byly uplatněny vůči Rusku a ostatním následnickým státům bývalého Sovětského svazu. Londým zde požaduje, aby bylo Rusko i nadále pleněno v souladu s původně dohodnutou "šokovou terapií".

Postoj Britů v podstatě spočívá v tom,že je třeba v plenění Ruska v rámci šokové terapie MMF pokračovat za každou cenu, protože výnosů je třeba ke krytí mezinárodních spekulací s cennými papíry obchodovatelnými v budoucnosti, na nichž jsou bezprostředně zainteresovány hlavní londýnské banky.

A výsledek: Za prezidenta Jelcina přešlo 60% ruského národního bohatství pod kontrolu Židů. Ti nebrali na nic ohled, tak jak po roce 1917.

Území státu (myslí se bývalé SSSR)se snížilo o 23,7%. O 10 mil.se zmenšil počet obyvatel. O 5 mil. se narodilo méně dětí než za stejné období dříve.

14 mil.Rusů žilo na hranici chudoby. 2,5x se zvýšila úmrtnost kojenců. 48x vzrostla úmrtnost dětí od narkotik. 77x vzrostla úmrtnost dětí na syfilidu.

2,4x vzrostl počet nakažených tuberkolózou. 10x vzrostla narkománie. 25x vzrostl syfilis. 60x vzrostl AIDS.

3x se snížila průmyslová výroba a 13x se snížil státní rozpočet.

20x se zvýšil počet chudáků. 14x se zvýšil počet organizovaného zločinu. Délka života průměrného Rusa rapidně poklesla. Došlo k předčasnému úmrtí 15 mil. občanů.

Průmysl,veřejné statky a energetické zdroje byly rozkradeny. Věda zdravotnictví a edukační systémy byly zničeny.

250203

8.8.2011 17:26

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 250203

Vždyť k těm čítákám přistupujete jak k bibli, tam jsou biblisti taky schopni vyčíst příčiny čehokoliv. Přitom to stojí na několika tezích a na jejich základě si tu vytyčujete "pravdu", podle které se poznáváte a poplácáváte. Jak nějaká sekta. Máte jen jeden důvod - "protože Žid". Když už to zmiňujete, tak se aspoń pokuste najít přímou souvislost s tím, co je dáno tématem. Jinak to už nemá s diskuzí vůbec nic společného.
Běžný Rus to nemá snadné, to je mi jasné (stejně tak bežný Američan, nebo někdo jiný). Se subjekty "Rusko", "USA", či "EU" to však má souvislosti trochu jiné, než jste nabyl díky pocitům z čítanek a přednášek. Tyhle souvislosti jsou tam odfiltrovány do černobílého schématu, pokud na ně chci poukázat, tak Vám to začnou "kalit". Ale ten obraz takto krystalicky já opravdu nevidím, je to opravdu kompletnější a pestřejší obrázek. [smích]

250204

8.8.2011 17:40

RE: Kdo to zaplatí ??

quido2 81.?.?.?

Reakce na 250204

Pane HHBB. Vaše závěrečná věta: Ale ten obraz takto krystalicky já opravdu nevidím, je to opravdu kompletnější a pestřejší obrázek.

Ano, to je pravda. Ku př. 9/11. Stalo se to nedávno a stále není jasno. Chybí politická vůle a také strach z dalšího vývoje pokud se pravda přizná. A v tom je právě ten háček.

250205

8.8.2011 18:00

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 134.?.?.?

Reakce na 250205

To máte pravdu. S tím to opravdu velmi souvisí. Ale náznaky toho, co se opravdu stalo, tak za současné (a minulé) situace byly a jsou nezveřejnitelné. Přitom jsou velmi přímočaré a dají se vyvodit z celé škály běžně dostupných (ale naprosto pomíjených) informací a událostí. A Putin nejspíš nekecá (viz rubrika ve zkratce), ale také neříká co ví. Ale to bych snad už raději nechal na jindy. Ale můžete mi věřit, Izrael by sám od sebe svou největší oporu nerujnoval. [mrknutí jedním okem]

250208

8.8.2011 18:45

RE: Kdo to zaplatí ??

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 250139

Pro mě za mě, by ČR apod. mohla ležet na zlatých cihlách, a obyčejný lidičkové by z toho dostali s prominutím hovno. To celé platí pro východní Evropu a příklad Řecka ukazuje, že se to bude šířit i na západ. Prostě takový je přístup ideologie kapatalismu z 19. století. V padesatých letech 20. století manažerská odpovědnost stála na třech principech. Odpovědnost k majitelům, odpovědnost k zákazníkovi, odpovědnost k zaměstnancům, v ČR tu myšlenku razil Baťa.

Dneska máme maximálně snížit náklady včetně platů řadových zaměstnanců, ale platy manažmentu překročili veškeré hranice zdravého rozumu. Propojení velkých korporací s velkou politikou. Tady byly odpovědnost degradována na nouzové vyplacení bank a kvartalní strategie vedení. Lidi si utahují opasky a zadlužení privátních korporací se převedlo na stát. Kdo platí daně má odpovědnost k vládnutí. To platilo pro korporace před 60 lety, dneska se pro ně veřejný rozpočet stal kořen-kafka, kterého je třeba maximálně oškubat.

Ideologocké řeči o minimalním státu? Velké korporace nejsou schopny existovat pouze s minimalním státem. To, že se to desítky let provozovalo s třetím světem stojí na stabilní socialním smíru se silnou střední třídou na západě. Nebude existovat silná střední třída, nebude mít smysl vyrábět, nebudou korporace. Vítejme v neofeudalismu. V Londýně došlo k nebývalému jevu, organizovánému rabování. Policajti se poněkud stáhli z ulic. Prej překvapení projevy násílí. Ono podporovat destabilizaci jinde je očšemetné. Co doma v centru impéria? Tvrdě zasáhnout a dopadnout stejně hloupě jako v Sýrii nebo Baharajnu?

V bedně nesmí být někde vidět koza, ale když stříká krev z monitoru tak je to pro gamesy 10-ti letých děcek OK. Astronaut koukal jako děcko na krtka. Na co koukají děti dnes? K tomu všeobecný úpadek vzdělání, užitečný idioti jako Mádl s Issovou jsou obrazem úcty ke stáří. Technologie s drony stírá rozdíl mezi virtualní realitou a válečnými operacemi. Jestli se dá vypalení rakety helfire na základě těžko ověřitelné výzvědné operace nazvat válkou. Taliban dostal do léčky na základě neověřitelné informace speciální bojovou jendotku SEAL. Pravda když se omylem trefí svatba nebo pasák koz, tak už to ztrací mediální zajímavost.

Třetí odpovědnost k majiteli či majitelům. Můj názor, že skutečná odpovědnost je dlouhodobého charakteru. K čemu je jít za krátkodobým ziskem za cenu dlouhodobé stability a destrukce nebo ekologické devastace? Teď čtu, že propad v kreditovém kasínu dosáhl řádově biliónů dolarů za víkend. Stačilo ohlásit i tak snížení nadhodnoceného ratingu USA, ale bankrot přiznali oficiálně byť nepřímo v Madridu a Římě. Řecko je na nohou, i z toho důvodu se ECB se rozhodla bez podmínek převzít dluhy Itálie, Španělska. Budou na to potřebovat řádově bilińy euro, jinak řečeno do eurozóny napu...Automaticky kráceno

250213

8.8.2011 18:46

RE: Kdo to zaplatí ??

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 250213

Třetí odpovědnost k majiteli či majitelům. Můj názor, že skutečná odpovědnost je dlouhodobého charakteru. K čemu je jít za krátkodobým ziskem za cenu dlouhodobé stability a destrukce nebo ekologické devastace? Teď čtu, že propad v kreditovém kasínu dosáhl řádově biliónů dolarů za víkend. Stačilo ohlásit i tak snížení nadhodnoceného ratingu USA, ale bankrot přiznali oficiálně byť nepřímo v Madridu a Římě. Řecko je na nohou, i z toho důvodu se ECB se rozhodla bez podmínek převzít dluhy Itálie, Španělska. Budou na to potřebovat řádově bilińy euro, jinak řečeno do eurozóny napumpují o dva řády více papíru ve formě inflace. Sanace dluhu privatních bank, o tom se kapitalismu 19. století nesnilo ani v nejrůžovějších snech. Praktický nulová odpovědnost za ekologickou devastaci, sociální nestabilitu. Jenomže legitimita valstnických vztahů se bez stability neobejde. Ve Francii to pár let po útoku na Bastilu vypadalo v rámci majetkové legitimity poněkud jinak. Pravda chudina koláče jíst nezačala.

250214

6.10.2011 1:50

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 250006

Myslíte? Zkuste trochu respektovat alespoň tok času a sledovat životní pouť mladého Marxe. Ten disponoval mnohem širším rejstříkem inspirativních zdrojů než byly páně Weishauptovy (nikdy nezapomínejte na T!), tehdy již mrtvého, ideje. Komunismus se pouze skvěle hodil, ale autory ani protagonisty s Davidovou hvězdou nemá.

254605

4.8.2011 22:10

RE: Kdo to zaplatí ??

HHBB 178.?.?.?

Reakce na 249853

No vida, diskuze... [smích]
Jo, zajímavé, ale není to na plukovníkovu roli trochu moc?
...
Plukovníkův petrodolarový socialismus je totálně závislý na italském odbytu ropy. Jen 20% produkce je něco jiného, a to je ještě většinou stavebnictví. Bez odbytu ropy zmizí doláče, gastarbajtři, plukovník a "socialismus" a vyleze fousatý islám, bída a středověk.
...
EU a Rusko se navzájem potřebují. Jde o světovou dominanci. US má starosti a je ze hry. Proto si Evropa šeptá s Rusy. Rusko má starosti s islamisty, Evropa s islámem. Izrael je nervózní, má divný pocit červa na háčku, kolem něj se to ježí turbany s ruskými kvéry. A plukovník chce emancipovat Afriku... ale na "špatném" místě, ve "špatnou" dobu. Afrika se teprve bude dělit. I Čína chce svůj díl, proto taktně mlčí v UN sehraném divadle. A v partii hodné protřelého šachisty shrábne Rusko sousto i s plukovníkem na kolenou. Bez ruské "bratrské pomoci" plukovníkův lid čeká hladomor a jeho samotného hořící hranice ze zelené knihy...
A co za to dostanou Atlanťané? Štědřejšího dědu Mráze? [mrknutí jedním okem]

A pro pány výše nějaké odkazy. Nebral bych to však všechno naivně a doslova. Teprve až širší obraz tomu dá smysl. Prakticky ve všem je implantován nějaký zájem, který předurčuje pohled pisatele.

Plukovník neplatí?
Ropy mají Rusové dost, tak o co teda jde a je snad Rambo unavený?
Pak je tu ovšem byzantská mašinerie (opravdu je č.1)
Výborně sehráno
Pročpak jsou nervózní

Diskuze narvané odkazy mě však nebaví a už mi přijde únavná. Daleko zajímavější je vlastní pohled diskutujícího, bez něj diskuze není diskuzí. Gůglovat tu snad dovede každý. Otázka je, jestli tu jde vůbec o diskuzi.

249869

4.8.2011 23:11

RE: Kdo to zaplatí ??

Jan Vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 249869

no, nemyslím si, že by byl závislý na Italském odbytu ropy. ropa se dá prodat vždycky a komukoli. Navíc je to asi 10 nebo 14 dnů co Libye zavřela Itálii kohout s vyjádřením, že Itálie může na Libyjskou ropu zapomenout - napořád.
Navíc Libye v posledních letech hodně investovala, třeba právě v Itálii. Přímo, či nepřímo přes prostředníky Libye vlastní přes 80% fiatu. To by asi byl válečný tah hodný mistra, zavřít ze dne na den celý koncern FIAT a vyhlásit konec činnosti a propustit desetitisíce lidí, když si vezmeme, že FIAT je jedním z tahounů Italské ekonomiky., tak tohle by přivedlo Itálii do pozice řecka.
[smích]

249877

5.8.2011 0:07

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 249877

Zajímavé postřehy... otázka je, jestli nezkoušel plukovník někým cvičit pomocí kohoutu už dříve.
Továrny se zavírají, jen když prodělávají. V opačném případě by to byly promrhané investice a laciná příležitost pro někoho dalšího. Ale třeba zrovna na tohle už někdo čeká. [mrknutí jedním okem]

249878

5.8.2011 5:31

RE: Kdo to zaplatí ??

p. 125.?.?.?

Reakce na 249877

...presne tak ropa se vzdycky hodi v jakemkoliv mnozstvi...cim vic tim lip...te strategicke suroviny.../surviviny/...Italie uz se privedla do konce tak jako Recko... ale zatim se to oficialne "nevi"....

249887

5.8.2011 8:39

RE: Kdo to zaplatí ??

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 249887

To je sice na první pohled logické, ale stejně nepravděpodobné, jako si myslet, že když držím hroudu zlata, tak mi všichni padnou k nohám.
Situace se má tak, že závislost lidí na ropě je již neúnosná. Narušením distribuce ropy by nejspíš vypukl na mnoha místech okamžitě hladomor. Kolik zemí má ropu? Jak dlouho můžu sedět na ropě a jen tak kšeftovat? (Bez balistických raket)
Je to prostá otázka momentálního rozležení sil, zdrojů a přežití, plukovníkovo charisma s tím již nemá co dělat. Na druhou stranu, přechod na jiné energetické zdroje by znamenal i rychlý konec jakéhosi ropného feudálního socialismu.
...
Co přichází ke konci je stávající ekonomický systém. Jeho kolaps je samozřejmě především riziko pro obyvatelstvo ve sféře služeb. Ale tady bych se do budoucna o Řeky a Italy nebál. Myslím, že zrovna tam by si dokázali pomoci i bez těch, co budí dojem nezbytných. [smích]

249895

7.8.2011 16:30

RE: Kdo to zaplatí ??

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 249895

Jenomže zájmy těch co mají balistické rakety se nám ohledně geopolitiky začínají drhnout o sebe. Co myslíte je oligarchie spojená s vojenskoůprůmyslovým komlexem schopna vymyslet něco více než "cenný papír" s laufem kanónu? Strategie co nejde silou jde větší silou.... Mám pocit že pro překročení velmi nebezpečného bodu transformace to bude chtít řekněme poněkud kreativnější a konstruktivnější strategii než hrubou sílu spojenou se strachem.

250043

8.8.2011 7:48

RE: Kdo to zaplatí ??

HHBB 209.?.?.?

Reakce na 250043

To byla reakce na to, že ten, kdo sedí na louži ropy, si může dělat, co by si přál. "Kreativity oligarchie" se to netýkalo, ale týkalo se to velmi ošemetného postavení kohokoliv, kdo by se o to dnes chtěl pokoušet a neměl za sebou arzenál, který mu to umožní. Je to celkem prosté a poněkud vzdálené idealistickým představám o roli libyjského vůdce.

250127

8.8.2011 18:56

RE: Kdo to zaplatí ??

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 250127

Do prkna, západ měl sto let potenciál, kdy industrialní společnost vytvářela většinu bohatství, ale snižijucí se podíl daní velkých krorporací na celkovém zdanění, ukazuje jak se snižuje skutečná odpovědnost západní elity k vládě. I daně jsou náklady, které je třeba snížit, že ano? Vládnout znamená nést odpovědnost za to, aby to správně dlouhodobě fungovalo. Jakmile se vláda stává tlupou všeobecně zkorumpovaných politiků, kdy veřejný rozpočet je předmětm porcování kořisti, pak... Takže, kdo dostal západ do pozice, kdy kreditní kasíno je schopno ruinovat reálnou ekonomiku? Někdo jako Che Guevara nebo Sadám nebo KLDR? Kadáfí je stále ve srovnání se TOP korpracemi pouhý šmelinář v malým, ale v otázce politické vlády je situace jiná. A to Kadáfího dvakrát nemusím, ale určitě je schopný vládnout chytřeji než v Sýrii, Baharajnu nebo Řecku.... A to účet za dobré a špatné vladnutí se bude teprve platit.

250215

5.8.2011 7:26

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 249869

Bohuzel, na zdejsi konverzace nemam dost casu. A Vy zamerne deformujete obraz, snad i pro dobrou vec. Takze nad kazdou Vasi vetou by se dal napsat samostatny clanek... Snad se toho ujmou jini. Trochu mne vydesila predstava, ze Vladimir ve Vasem podani s evropskymi prateli spolupracuje snad i na obklicovani Ruska Natem. Proto ten dloubanecek. [mrknutí jedním okem]

249893

5.8.2011 9:03

RE: Kdo to zaplatí ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 249893

Deformace obrazu? Když mě se ta malba nějak nezdá...
Mě se naopak zdá, že si teď chlapci podezřele dobře rozumí a o obkličování Natem nemůže být ani řeči. [mrknutí jedním okem]

249897

24.7.2012 12:34

RE: Kdo to zaplatí ??

petesv 109.?.?.?

Reakce na 249822

No ale nestihl to. Zapomínáte, že chtěl zpátky libyjské zlato, taky dluhy po Goldman-Sachs, to všechno v otřesných miliardách a tunách. Povstalci snad ani nevědí, co všechno můžou chtít po Západu. Chtěl taky odstoupit od dolaru a platit v dinárech za ropu. Teď už, když není žalobce...

272436

4.8.2011 13:28

Zakladni otazkou je ,kdo na nestesti lidi vydela nejvetsi penize.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Internacionalistu svetoveho obchodniho rozhledu vubec nezajima,kdo vyhraje v Libyi a nebo ne,on sve penize za zbrane dostane z jedne a nebo z druhe strany,proto synacek Tacherove se dal na prodej zbrani,jakozto i synacek byvaleho premiera "Annan",proste z dolaru krev nekape,prakticky neexistuji spinave dolary,obchod je obchod,Roubicek & Stein vam prodaji cokoliv,jen, kdyz mate cim zaplatit.TITLE: Universal Declaration of Human Rights illuminates global pluralism and diversity : ... text of / Kofi Annan's statement
Samozrejme zde je silny pach oleje,coz se neda prehlidnout,nechat vyhrat lid zeme ,kde se naleza prirodni bohatstvi,bez toho,ze by internacioanlisti byli prizvani k deleni koristi je mezinarodni tretny cin,prikladem byla valka s Irakem,kde nejdrive slibili neokonove,ze se nebudou plest do vnitrnich rozporu arabskych statu, na vysvetlenou si vzali svetova media a vec ucelu,okupaci Iraku si plne zduvodnili pred priblblou svetovou populaci.Co na tom,ze velvyslankine slibila Saddam Husejnovi volne ruce v pripade utoku na KUWAIT,KTERY OKRADAL Irak.
US Ambassador April Glaspie's Interview with Pres. Saddam Hussein ...
... Saddam Hussein of Iraq summoned the United States Ambassador to Baghdad, April Glaspie, to ... are excerpts from a document described by Iraqi Government officials as a transcript of ...
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/ARTICLE5/april.html

www.chss.montclair.edu/english/furr/glaspie.html
Lide maji kratkou pamet,takze,to same trochu v jinem prevleceni pouzijem v Libyi.
Some years earlier, the Center charged that Iraq was killing Iranian prisoners in German-built gas chambers. In the Spring 1991 issue of its glossy magazine, Response, the Center claimed that German firms were producing Zyklon B gas in Iraq, "the chemical used by the Germans to murder millions of Jews during the Nazi Holocaust." Iranian prisoners of war, the Center’s magazine went on to assert, were being killed with Zyklon B "in gas chambers specially designed for the Iraqis by the German company Rhema Labortechnik… An eyewitness reported the [Iraqi] gas chambers were tiled to look like operating rooms, with a separated observation room for each gas chamber with reinforced glass visibility."
Takze,jakou ma nadeji Kadaffi a s nim cely libijsky narod proti zavedenemu tiranismu medii,co by nastroje moci proti komukoliv,jak rekl Bush,kdo neni s nami je proti nam!
Dostat se k pravde,by znamenalo prepsat dejiny,zmenit skolni system, zrusit holocaustove poplatky, to nemluvim o vraceni penez za podvod,osvobodit svet od propagandy, pocinajicim prvni svetovou valkou,potopenim Lusatanie, az do dnesnich dnu hry mozkevsti travici a Washingtonsti jestraby ve jmenu hesla,at jsi padouch a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina.
Lidsvo jde ve svych lzich do dnu,ktere budou otazkou zivota a smrti,kdy "inteligence sveta' zpusobi katastrofu lidstva ve sve touze po absolutni moci, k tomu dnes v technologii jez mame staci maly krucek na poli biologickych zbrani na kterem pracuje odhadem jen v USA na 70 000 "vedcu" a uz v minulosti z nedbalos...Automaticky kráceno

249836

5.8.2011 5:47

RE: Zakladni otazkou je ,kdo na nestesti lidi vydela nejvetsi penize.

p. 125.?.?.?

Reakce na 249836

....inteligence sveta....to je trefa...hlavne ta politicky...havlovsky ...spravna inteligence...!!!

249888

4.8.2011 14:40

Offtopic

Luxor 195.?.?.?

Pane Jakeš, vezměte si tužku, sešit a pište si:
Jméno: Timothy Snyder, bytem Amerika
Obvinění: pochybování ( on teda říká, že nepochybuje, ale vy už na něho určitě něco vyšťouráte)
http://www.literarky.cz/rozhovory/5087-timothy-sny...

249840

4.8.2011 15:22

RE: Offtopic

steve 96.?.?.?

Reakce na 249840

.. on v tom clanku chvili "vaha" ( to tak vypada - mozna. Mozna urcite.). A to je - teror ! Timothyho zabavit, knihy prejet autem .. Takovi nemohou mit v nasi rozvinute xxxx-icke spolecnosti misto. Budme spolecne na pozoru, "lebo mame vela "Svykov" a inych "Fiskulinov" medzi nami". Tunaa ...
---
.. a tunaa, - tiez "fiskulin".

http://m.guardian.co.uk/world/2011/aug/03/iranian...

249844

4.8.2011 17:42

Násilie a bezprávie

Erika 52 91.?.?.?

- to je to, čím sa vyznačuje vojna spojencov proti suverénnemu štátu so suverénnou a legálne zvolenou vládou.
Podpora najatých žoldnierov, radu ktorých už 30 štátov uznalo za legitímnu vládu, len odhaľuje špinavé a krvavé praktiky mocných tohoto sveta.
Nik súdny nemôže schvaľovať vojnu,ktorá práve prebieha v Lýbyi a to za mlčania svetovej verejnosti aj predajnej OSN.
A div sa svete, súdny dvor v Haagu chce súdiť. Obžaloval ale nepravého, podľa Haagského poňatia práva je vinný Kaddáfi.
Nuž, každý môže mať na to svoj názor, niektorí ho zrejme majú dobre zaplatený.

http://www.youtube.com/watch?v=mqB7Quvbpdg&feature=player_embedded

249849

5.8.2011 23:12

Future vision

Siox Roedl 64.?.?.?

Země pyramid se zmocní vlci, sjednotí se s vlky nad zemí zaslíbenou, vlci napadnou zotavujicí-se zelenou zemi do zad, soused kolébky civilizací bude obklíčen vlky, země Árijů pomůže sousedu za cenu ztáty mezinárodní legitimity, Drak a Medvěd nebudou ušetřeni, navzájem si pomohou, ovšem ne nikomu jinému, země svobody upadne v chaos...Náš západní bratr mezi vlky se bude třást, poté v něm vystoupí vyvolený král, který rozpoutá poslední soud. Až uvidíte ve zprávách jméno země zaslíbené, vězte, že společné války není úniku. Anihilace civilizací bude naprosto destruktivní..

249939

Příspěvků: 69

04.08. 09:59 Petr Gejdoš  Kdo to zaplatí ??
04.08. 11:02 Vladimír Bílý  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 20:11 Magnus Maximus  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 11:38 RomanTička  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 12:25 Luxor  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 15:18 RomanTička  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 15:32 steve  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 05:22 p.  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 13:37 steve  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 12:35 Sam Ting Wong  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 14:20 HHBB  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 17:00 Pink  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 18:02  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 20:10 Pink  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 21:38  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 22:14  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 00:28  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 08:56  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 21:11  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 07:37  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 18:24  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 19:06 baba_Blažková  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 22:17  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 01:01 baba_Blažková  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 07:12 HHBB  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 12:17 baba_Blažková  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 13:15 HHBB  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 14:56 steve  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 13:39 jansmith1984  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 17:27  RE: Kdo to zaplatí ??
06.08. 13:42 jansmith1984  RE: Kdo to zaplatí ??
06.08. 21:27 baba_Blažková  RE: Kdo to zaplatí ??
07.08. 11:22 quido2  RE: Kdo to zaplatí ??
07.08. 12:26 HHBB  RE: Kdo to zaplatí ??
07.08. 18:21 quido2  RE: Kdo to zaplatí ??
07.08. 15:02 jansmith1984  RE: Kdo to zaplatí ??
07.08. 17:38  RE: Kdo to zaplatí ??
07.08. 20:01 jansmith1984  RE: Kdo to zaplatí ??
07.08. 20:43  RE: Kdo to zaplatí ??
07.08. 22:54 jansmith1984  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 08:59 quido2  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 09:25 HHBB  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 10:21  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 12:18 quido2  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 13:03  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 17:04 quido2  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 17:26  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 17:40 quido2  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 18:00  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 18:45 Rene Bartosek  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 18:46 Rene Bartosek  RE: Kdo to zaplatí ??
06.10. 01:50  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 22:10 HHBB  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 23:11 Jan Vítek  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 00:07  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 05:31 p.  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 08:39 HHBB  RE: Kdo to zaplatí ??
07.08. 16:30 Rene Bartosek  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 07:48 HHBB  RE: Kdo to zaplatí ??
08.08. 18:56 Rene Bartosek  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 07:26  RE: Kdo to zaplatí ??
05.08. 09:03  RE: Kdo to zaplatí ??
24.07. 12:34 petesv  RE: Kdo to zaplatí ??
04.08. 13:28 Robert Nohejl  Zakladni otazkou je ,kdo na nestesti lidi vydela nejvetsi penize.
05.08. 05:47 p.  RE: Zakladni otazkou je ,kdo na nestesti lidi vydela nejvetsi penize.
04.08. 14:40 Luxor  Offtopic
04.08. 15:22 steve  RE: Offtopic
04.08. 17:42 Erika 52  Násilie a bezprávie
05.08. 23:12 Siox Roedl  Future vision

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,51 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,36 Kč
Kanadský dolar
17,72 Kč
Australský dolar
15,91 Kč
Švýcarský frank
23,67 Kč
100 japonských jenů
21,78 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 317,45 Kč
1 unce stříbra
418,08 Kč
Bitcoin
239 312,28 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 187