Diskuze k článku

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Příspěvků 71

5.1.2003 21:53

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

jen kratce, je o tom skoda mluvit. do korea uz amerika asi nepujde, neni tam o co stat, ale hlavne uz tam dostali jednou do drzky! takze nikdy nevstoupis do stejne reky-asi to porekadlo funguje!
stefan

7508

6.1.2003 4:53

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 7508

>do korea uz amerika asi
>nepujde, neni tam o co stat, ale hlavne uz tam dostali jednou do
>drzky!

Stefane, korejska valka zacala pote, kdy komunisticky sever napadl jih. Proti komousum tam poslalo vojaky (hlavne Americany) U.N. Ti nakonec zahnali komouse zpet na sever.
Napsat o te valce ze tam Americane "uz dostali jednou do drzky" je naprosty nesmysl..........

7514

6.1.2003 10:00

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 7514

Mikine, z tvojeho prispevku je pravda jen ta veta o tom ze Severni Korea napadla Jizni. Jinak kecas jako vzdy.

http://korea.valka.cz/newdesign/v400/show.asp?action=HTML&id=12

7525

6.1.2003 14:34

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 7525

I to UN je pravdou. S tím honěním sem tam po Korei je to složitější.

7529

6.1.2003 18:38

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 7529

>I to UN je pravdou. S tím honeˇním sem tam po Korei je to
>slozˇiteˇjsˇí.

Jiste to bylo slozitejsi. A o hodne. Komunisty se podarilo napred vytlacit pomerne rychle, pak se do toho vlozili cinsti "dobrovolnici" a naopak ustupovalo U.N. Hlavni mesto Soul padl dvakrat. Nakonec se ale Jizni Koreu podarilo ubranit.
Napsat tak jako napsal Stefan, ze tam Americane "uz jednou dostali na drzku" je nesmysl........

7533

6.1.2003 18:58

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 7525

Ryse, ten odkaz by si mel precist hlavne Stefan.
Co se tyce me osoby, tak jsem "nekecal jako vzdycky", jen jsem to prilis zjednodusil. Mel jsem asi napsat, ze U.N. jednotky zahnaly komunisty dvakrat a komuniste U.N. jednou.
Ze se tam Americanum a U.N. podarilo zastavit komunistickou agresi dnes zrejme nepopira ani soudruh Kim........

7534

6.1.2003 21:04

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 7534

Mikine, ja bych tomu nerikal zjednodosit. Proste jsi kecal protoze se ti to hodilo do tvoji argumentace.

Rozhodne nikdo nepopira, ze se podarilo zastavit komunistickou agresi, ale zapomnel jsi rict, ze Americani(UN) dostali poradnou nakladacku a zacali hrozit atomem a do toho se Rusum nechtelo a Cina asi jeste A bombu nemela.

7541

7.1.2003 3:41

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 7541

Ryse, tvoje argumentace nedava zadny smysl. Komousi se snazili ovladnout Jizni Koreu. U.S.a U.N. jim v tom zabranili. Tomu se nerika "nakladacka".
Jestli nekdo keca, tak jsi to ty......

7549

7.1.2003 8:45

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 7549

Mikine jestli si to predstavujes tak, ze probiha pestni souboj kdy se souperi stridave tlaci z kouta do kouta a nakonec se zastavi asi uprostred a kdyz ten jeden zacne mit navrch a znovu se blizi k Soulu ten druhy mu zacne vyhrozovat pistoli a tak to dopadne jako remiza tak to samozrejme nakladacka neni a ty mas zase pravdu.

7556

7.1.2003 19:13

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 7556

Ano, mam pravdu. Hlavne kdyz si uvedomime, ze ten vetsi a silnejsi souper (bully), ktery tu rvacku zacal, nakonec nedosahl sveho cile.....

7567

15.1.2003 5:26

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7508

Stefane, kdyby americane dostali v Korei do "drstky", tak by Jizni Korea ne-existovala. A americani tam porad jsou. Asi 38 tisic vojaku. To neni zanedbatelne. Vietnam je uplne neco jineho. Nesrovnavej, kdyz nevis.
Ocekavam tvoje vulgarismy.

7776

5.1.2003 22:40

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

eifel eifel (zavináč) szm (tečka) sk 195.?.?.?

správne,v Kórei nieje ropa [smích]

7509

5.1.2003 23:36

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nehoraznost Americkych olejovych koncernu je skutecne neoveritelna. tato 'osvobozenecka valka" smrdi naftou na tisic mil. Pouze totalni tupci a predevsim zlodeji souhlasi s touto agresi. Mozna ze se Americke mineni rychle zmeni paklize se zacnou hosi a devcata zacnou vracet domu v plastickych pytlich.

7511

6.1.2003 5:28

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Zda se mi, ze z tohoto sveta zastarale a prezite hodnoty,jako cest a moralka zcela zmizeli, k radosti mnohych, ale nakonec zaciname platit svou krvavou dan, kdyz vsude do vlad nalezli gansteri, kteri z toho vseho chteji udelat jeden jediny celosvetovy ganstersky podnik - to bude krasa. Stesti, ze se toho nedoziju, nestesti, ze neuvidim plakat tupce, k tomu vsemu svou hlouposti a vidinou snadneho zivota prispivaji. Svet si kope svuj vlastni hrob a jeste si pri tom prospevuje.

7516

6.1.2003 15:13

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 146.?.?.?

Reakce na 7516

to že si svět kope svůj vlastní hrob psal už Henry Miller při svém pobytu v Paříži když smolil Tiché dny v Clichy[smích]

7530

12.1.2003 22:17

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

matej 209.?.?.?

Reakce na 7516

o hodnotach cti a moralky tady pise pan Robert Nohejl
stejny pan Robetr Nohejl co souhlasi s vyhlazenim Zi-
dovske rasy, jak tady mnohokrat neprimo napsal.

P.S.
Cetl jsem po dlouhe dobe dobe prispevek pana Roberta
Nohejla, protoze ma jen 4 radky a nebylo tam ani jednou
uvedeno jmeno Zid ci jak vyresit Zidovskou otazku.

7674

13.1.2003 12:07

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 7674

Kdo jako pan Nohejl prokazane tenduje k lzim aby prosadil sve "nazory" nema jakekoliv pravo se starat o moralku ostatnich.

7712

6.1.2003 6:22

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této v

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Situace v Koreji a situace v Iraku jsou naprosto rozdilne, proto take Americane reaguji na kazdou z nich jinak.
Korejsti komuniste nemaji zadne "tovarny na zbrane hromadneho niceni", pouze uvadeji do provozu reaktor, ktery muze vyprodukovat dostatek materialu na vyrobeni atomove bomby. Ale ne drive nez za rok.
To dava na rozdil od Iraku dost casu na diplomaticke reseni. U.S. ma take podporu Ruska, Japonska a dokonce i Ciny. Do Severni Koreje byly uz zastaveny dodavky nafty a jako pristi krok bude zastavena stavba dvou lehkovodnich reaktoru na vyrobu elektriny.
Co se tyka obcanske valky v Alzirsku, ta je opravdu tak brutalni jak pan Fisk pise. Muslimskymi fanatiky jsou tam skutecne vyvrazdovany cele vesnice. To, ze si policie a armada v boji proti temto silencum pocina brutalne je docela mozne. Take je ale mozne, ze si to muslimsti fanatici vymysleli.
Jiste je ale jedno. Pan Fisk ve sve protiamericke nenavisti uveri cemukoliv a napise jakoukoliv lez. Josef Skvorecky jednou o "nezavislych novinarich" jako je Fisk napsal, ze jsou skutecne nezavisli - na pravde a na faktech...........

7517

6.1.2003 16:51

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této v

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7517

>Jiste je ale jedno. Pan Fisk ve sve protiamericke nenavisti uveri
>cemukoliv a napise jakoukoliv lez.
jiste je taky to, ze vedle nohejlu, albertu, pavlu, jirku, finkelsteinu a ted fisku, jsou vsichni, co pisou rozdilne nazory na vec, proti americe, zidum, i jinym, hnupi, co? zkratka, vse, co se lisi od "verejnych" zprav medii, je na "lejno", ze?
stefan

7531

6.1.2003 18:29

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 7531

>zkratka, vse,
>co se lisi od "verejnych" zprav medii, je na
>"lejno", ze?

Ja bych pouzil spis vyraz "serioznich" zprav. Zprav ktere se daji nejak overit. Ne polopravd a klepu. Ty jsou opravdu "na lejno"...


7532

7.1.2003 16:46

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7532

>>zkratka, vse,
>>co se lisi od "verejnych" zprav medii, je na
>>"lejno", ze?
>
>Ja bych pouzil spis vyraz "serioznich" zprav. Zprav
>ktere se daji nejak overit. Ne polopravd a klepu. Ty jsou opravdu
>"na lejno"...

mikine, "serioznost" zprav se urcuje podle jakych kriterii? proc by
nemohl klep ci polopravda byt serioznejsi nez "seriozni" zprava?
nevim jestli veris jen cnn nebo jinym velikanum, kteri lidi krmi tim, cim potrebuji. Jsou i jine zdroje, ktere mohou mit vetsi pravdu
nez ti tzv. "seriozni".

Nebo je zprava, treba o kenedyho smrti, seriozni zpravou? (pravdou?)
co se tyce americanu v korei, abych se k tomu vratil, tak to tam ti americani vyhrali???-podobne jako ve vietnamu, co?!

7566

7.1.2003 19:41

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 7566

Stefane, k te serioznosti......
Kdyz tady napriklad Nohejl napsal, ze na Bali vybuchla atomova bomba, nebyl sam. Tu "zpravu" pretiskly desitky internetovych "klepen" vcetne "Osud.cz"......
Media ktera oznacuji za seriozni si napred overila jestli jsou nejaci svedci, jestli nekdo nameril zvysenou radioaktivitu atd. Pak se tyhle media o atomove bombe ani nezminily, protoze to byla uplna BLBOST !!!
Zijeme ve svobodne zemi, muzeme si vybrat co budeme cist a cemu budeme verit. Ja si radeji prectu "The Economist"......
A k te Koreji - vyhrali to tam. Jinak by hlad a bida byla v cele Koreji, ne jen na severu.....

7568

7.1.2003 22:18

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

ACA 216.?.?.?

Reakce na 7566

No ja mluvil asi z peti Vietnamci a ti mi tvrdi,ze prohrali.Ono asi zalezi z jakeho pohledu se na to divas.A taky za koho bojovali...A ze na jednoho Amika padlo skoro 30 komunistu...hm..dekuji pekne za takove vitezstvi.Ted ve Vietnamu pripravuji kapitalismus,takze Amici nakonec dosahli sveho...a to je vitezstvi.A vojenska "prohra" byla zpusobena hlavne vlastni opozici v USA...a to je zas vyhra demokracie.

7574

6.1.2003 8:15

Ta Korea ma ale stesti,

jmx josef (tečka) muknsnabl (zavináč) worldonline (tečka) cz 217.?.?.?

zrejme nemaji na svem uzemi zadne zasoby nejakych strategickych surovin na ktere by meli Hosi z Wasingtonu zalusk. [mrknutí jedním okem]

7520

6.1.2003 8:54

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Grovik grovik (zavináč) volny (tečka) cz 195.?.?.?

Jo presne svet si kope hrob. No ja mu pomahat nebudu.

k te Korei: ono to neni tak jednoznacne. Tam se to prelevalo z jedne strany na druhou. Ale momentalne se to tak nejak ustalilo. Severni korea na tom presto uzemne krapet vydelala [mrknutí jedním okem]. I kdyz je zvlastni ze proti SK sli bojovat jednotky U.N. ale proti iraku ktery napadnul Iran ne [mrknutí jedním okem])) no proste se to politicky nehodilo [mrknutí jedním okem]).

No sem zvedavej v nadchazejici valce preju Iraku co nejlepsi skore. [mrknutí jedním okem]) at to Amiky prestane bavit.

7522

6.1.2003 19:36

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 7522

>No sem zvedavej v nadchazejici valce preju Iraku co nejlepsi skore.

To je ovšem velmi krátkozraké - nerad bych "dobrovolně" konvertoval k islámu".

7535

6.1.2003 20:09

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Grovik noro (zavináč) volny (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 7535

Toho bych se nebal v Iraku to s tim islamem neni zase tak zhave [mrknutí jedním okem]. Je to spise otazka toho, ze jestli si nekdo mysli ze se USA a kolektiv zastavi v Iraku, je bud blazen nebo naivni idiot... Proste to potahnou dal a dal... Nakonec i my skoncime jako hvezdicka na pruhovany vlajce... a o to JA nestojim!!

7538

7.1.2003 6:24

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7538

Groviku,

mohl by jsi si oliznout vsech deset, nebo kolik jich mas, kdyby jste se stali tou hvezdickou. Muzes mne rict, proc treba se zapad nehrne do Ceska zadat o asyl a obcanstvi, ale proc se cesi hrnou do US a zapadnich statu? I kdyz uz nejste ruskym satelitem, tak tam porad ty svoje komouse ve vlade mate a s tim take pekny bordel. Ta hvezdicka by vam jen pomohla. A nebo chces byt srpem a nebo kladivem?

7553

7.1.2003 21:12

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 7553

Brnaku soude podle logiky tveho argumentu si asi nevidis do ust (klasik by pravil do huby nikoliv ja).To, ze se Cesi hrnou do USA je dost diskutabilni a rozhodne to neni pro ten pocit, ze budou tou hvezdickou na vlajce, ale z ryze ekonomickych duvodu.Dost silne pochybuji, ze dnes nekdo prcha z CR z duvodu politiky a myslim tim i romske turisty.Na druhou stranu asi bys si hlavu vykroutil a oci vykoukal projit se po Praze kolik Americkych a zapadnich mladych lidi sem prijizdi a zije tu a na necisto zkousi podnikat (Prague Business Journal,Messenger atd.)ono je to taky jednoduche z kurzem 30:1 a nekdy i vic.A jeste k srpu a kladivu,toho jsme si uzily dost a ted to tu obcas vypada stejne a jen jsou tam misto toho jsou prouzky a hvezdicky a hodne lidi tu na to neni zvedavych a to rozhodne neteskni po srpu a kladivu.

7571

8.1.2003 2:27

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7571

Groviku a Ryse.

Kolik lidi ze zapadu se prochazi po Vaclavaku neni zadne meritko. Predstavte si, ze by byla dve okenka. U jednoho by se vydavalo Ceske obcanstvi a u druheho US obcanstvi. Kde myslite, ze by byla jaka fronta??

7578

8.1.2003 20:50

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Grovik noro (zavináč) volny (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 7578

no nejspis u toho US protoze v cechach Ceske mame vsichni [mrknutí jedním okem])) a mmimochodem ja bych nestal ani v jedne.. sem tu rad... a libi se mi tu a nehodlam lezt nekomu do prdele... na to jsou jini...vid [mrknutí jedním okem]
Mimochodem kdyz tak znas ameriku myslis si ze revoluce v roce 1989 byla lacina zalezitost a ze to Americani delaji jen tak pro dobrej pocit?? Ses asi blazen jestli si myslis tohle... to same byla Jugoslavie To same je Irak. a Afganistan. Co myslis vadil americe Komunismus?? Ne bylby ji ukradenej kdyby s ni obchodoval!! Ale on to prevazne nedelal!! A tak se jim enlibilo ze tam nemneli svuj vliv, Zapdni trh je nasicen potrebujeme novy tak volali nadnarodni spolecnosti ktere sponzorovali rozpad vychodniho bloku...a dneska z nej zdimou penize jak muzou... nakonec oni ani americani nejsou extra bohati vic jak 70% americanu dluzi penize!!! To je hezka vizitka. Ano ale takhle zije konzumni spolecnost. Nemysli co bude zadluzuje se. Tak zije Amerika Zadluzujese na ukor zbytku sveta (Ekologie, Ekonomika, prirodni zdroje) Ne mi ale nase deti budou muset po Americanech vyzirat ten hnuj co tu zbyde!! Amerika produkuje 75% oxidu uhliciteho!! Amirika ma nejvetsi spotrebu ropy na svete!!!. Ma nejvetsi dluh vuci OSN. Tohle ma byt IDEAL??? Paneboze to radsi at tu mamem komunisty ty sou aspon nasi a ne cizi!! Vlez doprdelku je vsude dost... ale porpavde o system ktery verejne pripravuje valku proti jinemu a tvrdi ze to je v zajmu miru mi pripomina rok 1938!!! Jako Cech rikam ne! Jako obyvatel Ceske republiky rikam Ne!! A jako clovek rikam NE!!!

7592

9.1.2003 19:10

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7592

Groviku,

ja mel na mysli ze ta okenka na vydavani obcanstvi by nebyla ani v CR, ani v USA. Proste nekde, kde by k tomu meli pristup vsichni lide sveta. Mexikani, cinani, japonci, atd.

Jsem rad, ze jses tam, kde se Ti libi. Mne se tam nelibilo, tak tam nejsem. Nakonec to bylo i v komunisticke ustave, ze kazdy clovek si muze vybrat zemi, kde chce zit. Jestli mu to komunisti povolili, to uz je vec jina.

Kdyz uz jsi se zminil o otravovani ovzdusi, tak bych se Te chtel zeptat, jestli jsi treba byl v Orlickych horach a videl ty udusene stromy. Kdyz zapadni Evropa protestovala proti CSSR, ze otravuje ovzdusi, tak jim bylo receno, at si trhnou nohou. Stejne tak cesi stacili zasvinit Dunaj, ktery jenom na kousek se vleva do CR.

Vis, v dobe komunismu byly dva tabory. Komuniste, kteri hlasite nadavali na zapad. Potom nekomuniste, kteri potichu, pod fousy nadavali na SSSR. A obycejne - cim vic piva, tim vic nadavani. Vsim, co bylo v Cesku spatne byl vinen nekdo jiny. "Ja ni, ja muzikant." Dnes je bylaly SSSR uplne bezvyznamny, takze se tabory spojily a nadava se na spolecne na USA. Jestli mate na dalnici u Prahy zacpu, tak za to muze Bush.

Pokud se tyka pripravy na valku a Tobe to pripomina rok 1938, tak je to prave naopak. Misto konejseni Hitlera danim mu Sudety, US chce zabranit rozpoutani valky Irakem. Kdyby to takhle nekdo udelal s Hitlerem misto toho, nez mu nacpat do krku "v zajmu miru" Sudety, tak by asi svet vypadal dnes upne jinak.

Jinak se mne libi, jak pises, ze at tam mate radsi komunisty, protoze jsou vasi. Jo, budete tam mit smrad, ale bude to z vaseho vlastniho hovna.

7615

9.1.2003 22:59

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Grovik noro (zavináč) volny (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 7615

No zacnu od konce [mrknutí jedním okem])

Podivejse, opravdu mam radsi nase komunisty nez americky kapitalisty uz z toho duvodu ze sou nasi a kdybys treba slisel co erkl jejich kandidat na prezidenta pochopil bys ze muze byt rozdil mezi Komunista a Komunista (osobne si vazim tech kteri po roce 89 neprevleki kabaty...zatimco ty co sou dneska v ODS, CSSD, US, atd.. tak jsou nejmin z pulky prevlikaci.. tznn prospechari!! V tom vidim rozdil..je mi STOKRAT milejsi Komunista co neprevlika a drzi se sveho a stoji si za svim nazorem, nez ten kdeo je ted v ODS a pristi rok bude LIDOVEC protoze je u koryta nekdo jinej.
Ano vlastni hovno totiz nesmrdi [mrknutí jedním okem])
Omyl... ty si mne dost dobre nepochopil... s pripravama valky... ono totiz ted jde jen o Irak ale jednoho dne pujde o mnhoem vic... Je treba se podivat dal nez do pristiho roku. Tohle se tyka prave toho co rikal ten kandidat na prezidenta...na otazku zda ma jit ceska armada do akce s Amikama rekl asi tohle: "Pokud to odsouhlasi rada bezpecnosti OSN, tak ano, alep okud ne tak to z historickeho hlediska zavani valecnym zlocinem" a ma pravdu... vis prave ze on narozdil od zbytku ktery probyral jestli na to mame a cekal na to co reknou ostatni (podle politicke strany by si poznal kdo co rekl (lidovec by cekal na zbyte a odsak by pocital[mrknutí jedním okem])... co sem chtel rict... to ze to rekl velice rozumne.. nedival se na to co bude pristi mnesic ale i na to co bude po tom... to co Aamerika predvedla v Jugoslavii, Afganistanu a Iraku jsou Valecne zlociny podle mezinarodniho prava zcela zjevne!!! Napadli cizi zem.. to ze proti nim nepostupovala (jimi nastolena) vlada toho statu u mezinarodniho soudu je vjec sice pjekna ale nemusi to tak byt vzdycky...a mimochodem.. Cesi nikdy nenapadli cizi stat.. proc tuhle rekneme tradici mnenit kvuli Iracke rope?? stejne si ji Amici nakonec privlastni.. at udelam ja cokoliv.. snazim se s tim neco udelat ale nakonec ja o tom nerozhodnu. Ale k cemu sem se chtel dostat... eee.. jo uz vim.. k tomu ze Ted je to irak ale kdo to bude priste?? Kdo se bude hodit Americe k tomu aby si ho zpacifikovala?? A proc ma dvoji metr?? Proc nenmeri vsem stejne. Argumentace biologickejch a chemickejch zbrani v Iraku je evidentne Lez... i v Americe je presunkce nevyny.. jak muzou chtit po Iraku aby dokazal ze neco nema... at Amerika dokaze ze ma!!! To jeste neudelala.. a ani neudela.... Komise jeste nic nenasla.. a to tam doslova prosiva pisek! (porpavde to ze z jeji strany nejmin par clenu dela pro CIA je jasne [mrknutí jedním okem])
A amerika uz tedka zbroji ...a plati si kurdy..cvivci Exilove iracany v Diverznich (Teroristickych akcich protoi vlastni zemi ( to ze tohle delala i s Emigranty z byvale CSSR vim celkem presne , par jich znam [mrknutí jedním okem]) dalsi vec.. Co jsou rozlouho Krusne hory, proti Amazonskym pralesum, Aliasce? Rekni? Kaceni Amazonskeho pralesu maji na svedomi Americke firmy. Mimochodem Vetsina tankeru co se potopy patri Americkym firmam) Tezba ropy na Aliasce je dalsi svinarna Bushovy administrativy (vic se nevejde[pláč].

7618

10.1.2003 3:12

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7618

Groviku,

Ja se s Tebou nebudu hadat, ani rozvadet jednotlive body. Toho by bylo moc a na to tady neni misto, ani by to nebylo spravne, abychom si na tehle strankach rozvinuli soukromou pri. Z toho jak pises je videt, ze jsi hodne mlady a mas plno idealu. A tak to ma byt. Jestlize se mylim, a jsi stary dedek, tak Ti muzu poradit, aby jsi ty stare rocniky Rudeho Prava prestal cist.
Nejsem sarkasticky, Takove mysleni jako mas Ty patri k mlademu veku a neni na tom idealismu nic spatneho.

Jen na jedno bych chtel upozornit (pani Ajo prominte!): Drive se rikalo, ze "vlastni prd nesmrdi." Jestli se to v Cesku zmenilo na "vlastni hovno nesmrdi," tak to uz je uplne jina kapitola.

Groviku, opravdu nic ve zlem, ja chapu Tvuj nynejsi postoj. Ja si z Tebe nedelam srandu a ani Te nezesmesuji. Ale nesouhlasim s Tebou, a to jsem si za komousu nemohl dovolit nesouhlasit. Uz tady vidis maly rozdil.

7623

10.1.2003 4:45

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7618

Groviku,

jeste jednu vec. Ten Tvuj pritel z US, ktery Ti rika, ze 90% amiku je povl, bud nevi o cem mluvi a nebo nevi co je povl. Co taky dela mezo povlem?? A nebo se pohybuje mezi tema 10-ti procentama??

Ja myslim, ze by si clovek nemel dovolit o nejakem narodu, nebo skupine lidstva rict, ze je to 90% povl. Jestlize jsi nekdy studoval neco o zakonu pravdepodobnosti, tak zjistis, ze 90% neceho v zakonu nahodnosti je to proste nemozne. Hod si 100 krat korunou a zjistis, ze dostat 90% jedne strany je nemozne. U tech amiku je to jeste mene pravdepodobne, protoze jsou smisenina vsech moznych etnickych narodnosti, ras, nabozenstvi atd. Takze charakterizovat amiky at tak, nebo tak, je velmi tezke. Na druhe strane, kdyz maz 90% muslimu, nebo zidu, tak muzes mit urcite predpoklady k ideologii techto lidi. Ja osobne jsem stravil vic nez rok ve strednim vychode, a i kdyz nesouhlasim s muslimskou ideologii, tak bych si nikdy nedovolil jejich lidi charakterizovat jako povl. Charakterizovat Tveho pritele by bylo snadne, ale to si necham pro sebe.

7626

10.1.2003 23:31

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

matej 168.?.?.?

Reakce na 7618

pochopil bys ze muze byt rozdil mezi Komunista a Komunista (osobne si vazim tech kteri po roce 89 neprevleki kabaty...

Groviku, plne s tebou souhlasim !!!!!!!!!!!
Taky si moc vazim soudruha Bilaka, Strougala, Jakese, Lenarta
a jinych. Je videt, ze ti to mysli a k tomu mas navic jeste
charakter.

7638

10.1.2003 23:45

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

matej 168.?.?.?

Reakce na 7571

Brnaku :
Brnaku soude podle logiky tveho argumentu si asi nevidis do ust (klasik by pravil do huby nikoliv ja).

.......... a kdyz ti to reknu ja, tak me neveris. Musi ti to rikat
jini lide. Nevadi, ze nemas zadne vzdelani, muzes to dohnat tim
ze konecne otevres sve oci a budes poradne sledovat co se kolem
tebe deje. A hlavne se moc ucit co tady pise pan Grovik a pan Rys.
Zejmena to jak komunisti a komunisticka strana je to co bylo, je
a bude pro Ceskou Republiku to nejdulezitejsi.
Uz konecne po 34 rokach sveho zivota zacni premyslet, ze vlastne
slouzis jen imperialismu a ne k pokroku lidstva. Nenapsal ti to
jeden s tech vyse jmenovanych intelektualu dostatecne, ze tam v
tom Iraku ti inspektori proseli kazde zrnicko pisku a nic nenasli.
Bush se ma na co tesit, az se strejcek Saddam opravdu poradne nas-
tve a to imperialisticke hnizdo, Bily Dum srovna ze zemi.
Cely svet to vidi a ty mas furt ty oci zavrene

7639

7.1.2003 21:46

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Grovik noro (zavináč) volny (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 7553

z ceho tak usuzujes?? My tu mame taky spoustu zapadnich turistu co se k nam jezdi nazrat a vozrat? Cesi tam aspon jezdi do prace ... a to jen pro to ze tam vydelaji vic... mam takhle v US kamose jenze popravde jeho nazor na ameriku je jednoznacny.... dobre devadesat procent Amiku sou slusnej povl. A mimochodem .. lepsi komunisti v parlamentu nes Bush na hrade [mrknutí jedním okem]) tak si to preber.

7573

8.1.2003 18:04

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

easttraderžý easttraderřžýmetacrawler (tečka) co 195.?.?.?

Reakce na 7573

Zajimava diskuze, jsem prave v Zelezne Rude, myslim si ze to je docela dobra studie o ceskem exportu pracovnich sil. Myslim si ze dokonce pan Bush by pro CR byl lepsi reseni, nebo kdokoliv kdo by s 90 procent ceskeho naroda udelal takovy povl jako jsou Americane. Byl by to pro ceskou spolecnost dosti velky pokrok.

7590

8.1.2003 9:45

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 7538

Nedělej si iluze. Islám je v rukou těchto lidí pouze nástrojem k manipulaci ostatními. Bude-li ho Sadám potřebovat, tak ho použije, stejně jako kdysi používal komunistickou ideologii, je to jen otázka času. A islám je k tomu mnohem vhodnější. Komunisté drželi lidi v nevědomosti jen nějakých 20-30 let. S islámem to jde už stovky let.

7584

10.1.2003 23:10

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

matej 130.?.?.?

Reakce na 7538

Nakonec i my skoncime jako hvezdicka na pruhovany vlajce... a o to JA nestojim!!
No toto, Groviku, takovou ranu by jsi nam preci neudelal.Rozmysli
si to jeste jednou. Mozna, ze se bojis, ze by jsi musel poradne
zacit delat a ukazat co opravdu umis, tak to se neboj. Vetsina
lidi ze socialistickeho Ceska se velice brzy zapojila do zdejsiho
pracovniho procesu. Nezapomen, jsi mlady a plny elanu.

7636

10.1.2003 23:15

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

matej 168.?.?.?

Reakce na 7535

nerad bych "dobrovolně" konvertoval k islámu".

A proc ne pane Milo ?
Nebudete pod "jhem" americkeho imperialismu ve forme toho
odporneho NATO a za druhe muzete mit doma ctyri manzelky.
Co vam bude schazet?

7637

13.1.2003 10:43

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 7637

Scházet nic, jen přebývat ty tři manželky, jedna je až nad hlavu. [smích]
Ale to nebude moc dlouho. Díky své nátuře a vlažnému přístupu k oficiálnímu knáboženství budu nejspíš stejně brzy po smrti. Nemyslím, že bych si s nějakým fanatickým muslimem příliš rozuměl.

7705

6.1.2003 12:31

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Luke 147.?.?.?

No, tak jsme se zasmáli a mohli bychom mluvit vážně.

Donald Rumsfeld řekl Severokorejcům tohle (přesně těmito slovy):
"Pokud se domníváte, že když se teď zabýváme Irákem, že se nemůžeme zabývat ničím jiným. Ujišťuji vás, že Amerika může bez problémů vést dvě regionální války najednou."

A to, že Prezident říká, že doufá, že se to s KLDR vyřeší diplomatickou cestou, je pouze taková klasická diplomatická ukolébavka. Nezapomeňme, že totéž už půl roku říká o Iráku, a nikdo už asi nepochybuje, že Saddám už to má dávno spočítáno (stejně jako Kim Čong Il).

KLDR je možná větším nebezpečím než Irák (a rozhodně je to nejbrutálnější totalitní společnost na Zemi), ale nezapomeňte, že v Perském zálivu už je vše připraveno na operaci proti Iráku. (mimochodem, už jsem slyšel neoficiální krycí názvy: Desert Freedom, Desert Thunder nebo Desert Storm 2). To by nebyl ze strategického hlediska dobrý tah, začít všechno ozlomvaz přesouvat na Dálný Východ.

Původně se asi předpokládala likvidace režimů v pořadí, v jakým byly jmenovány v Ose Zla, tj. Irák, Írán a KLDR. Zneškodnění Íránu je nutné, protože jinak by byla porušena rovnováha na Středním Východě. To je důvod, proč jsme dlouho nechávali Saddáma na pokoji; potřebovali jsme protiváhu k agresivitě ajatolláhů v Íránu (a proto jsme taky podporovali Saddáma během války). Jenže Prezident na tuhle hru zjevně nepřistupuje - Saddám představuje Zlo, a tudíž bude zlikvidován. Íránci cpou do mezinárodního terorismu víc peněz, než činí státní rozpočet mnoha zemí v Africe, takže taky dostanou přes úsměv.

Jenže ti ha*ové v KLDR si svými excesy (reaktivace jaderného programu, pohraniční a námořní incidenty, pašování zbraní) v poslední době udělali takové image, že pořadí bude zřejmě přehozeno. Lze předpokládat, že k úderu proti Iráku dojde v prvním kvartálu 2003. Domnívám se ale, že úder proti KLDR si Bush nechá až na druhé volební období, tedy pokud ho ti komunističtí lumpové nevyprovokují, což je docela dobře možné.

Co se týká mučení: Teroristé nemají práva válečných zajatců, tudíž mohou být mučeni. Co jiného chcete dělat? Myslíte si, že nám všechno vyklopí sami a dobrovolně? To určitě! Nemám žádnou zvláštní radost z toho, že to říkám (a Američané to asi taky nedělají s radostným úsměvem na rtech), ale s teroristy se musí zacházet s maximální tvrdostí a nelítostně. Je to zřejmě jediná cesta, jak silám Zla ukázat, že to tentokrát myslíme smrtelně vážně.

JSME VE VÁLCE, SAKRA (a je úplně jedno, jestli ji schválil Kongres nebo kdo, de facto jsme ve válce se Zlem), TAK SE MUSÍ POČÍTAT S TÍM, ŽE BEZPEČNOSTNÍ OPATŘENÍ BUDOU SILNÁ, PRO NĚKOHO TŘEBA MOŽNÁ AŽ MOC. Ale já osobně bych se nerad dočkal okamžiku, kdy budu sedět v Boeingu 747 a deset sekund před nárazem do Bílého domu mi můj soused na sedadle vedle řekne: "No, tak jsme aspoň nikoho nediskrinminovali..."

Jak řekl Barry Goldwater: "Extremismus při obraně svobody není nectnost a umírněnost při prosazování spravedlnosti není ctnost."

7527

7.1.2003 8:51

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

Miloslav Ponkrác 195.?.?.?

Reakce na 7527

Rozumím, takže budeme vyvolávat války a tím ospravedlníme cokoli. Mimochodem mám pocit, že vytváření nepřátel je starý osvědčený recept na zvýšení prestiže vlády a prezidentů.

Mě se nezdá příliš správné to, že se vyvolá válka, která ve většině případů třeba ani nemusela být a pak se vše ospravedlní válkou, že je potřeba se neptat a konat, je přeci válka!

Mě by jenom zajímalo, jestli jste opravdu tak naivní, že si myslíte, že všechna opatření, nad kterými se rozplýváte mají moc snížit pravděpodobnost třeba té situace, že narazíte letadlem do Bílého domu.

Mimochodem, kdysi za doby Hitlera Anglie a Francie nehla prstem na obranu proti zabrání Československa. Doufali, že tím se dohodnou s Hitlerem. Nakonec se tam dost válčilo.

Dnes se díváme na to, jak USA vyvolávají války, hledají záminky u Saddáma, atd.. A jednoho dne se bude válčit třeba u vás. Váš dům třeba padne pod bombou.

7557

15.1.2003 15:41

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té

Luke 147.?.?.?

Reakce na 7557

Ano, ve 30. letech dělala většina Evropy totéž co teď - jen tak v klidu přihlížela, kterou další zemi ti dva dobráci v Berlíně a v Římě schlamstnou. Teď se vyjednává se Saddámem, Severní Koreou a Bůh ví kým ještě. Tedy, abych byl korektní, Británie stojí po boku Ameriky, kdežto kontinentální Evropa se vrtá v nose.

Ale nemám nejmenší obavu, že by Prezident na takovou fuj-hru přistoupil. Terorismus představuje zlo, a tudíž bude vyhlazen. Tak to bylo řečeno, taková je Prezidentova doktrína a tak to bude. Říkejte si co chcete, ale Ameriku teď nezastaví nikdo. A Bůh pomáhej tomu, kdo by to chtěl zkoušet.

7800

7.1.2003 12:41

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Brt 212.?.?.?

Reakce na 7527

K poslednim dvema odstavcum :
Tak to SAKRA jedno neni. Teroriste nemaji prava valecnych zajatcu v dobe oficialne (zakone) vyhlaseneho valecneho konfliktu. Jinak jsou to jen zlocinci, ktere muze soudit jen nezavisly soud. Stejne tak by mohl kdokoli v JAR prohlasit, ze jsou ve valce s bilymi osadniky, kteri je po leta terorizovali, a tim verejne zlegalizovat popravy bez soudu. Nebo by na jihu USA mohl ku-klux-klan vyhlasit valku cernym (zlu) a zacit s valku za cistotu rasy. Kdyz uz je tu jednou demokracie, tak se musi dodrzovat mistni a mezinarodni zakony a umluvy. Jinak je to pak prachobycejne tazeni fanatickych paladinu, kteri jdou pro "dobrou" vec pres mrtvoly tech, kteri si s jejich nazory a pozadavky dovoli nesouhlasit.
Svoboda a spravedlnost je dana ustavou a zakony. Pokud si v jejich zajmu po nich zacnete sami slapat, tak neni neco v poradku. Pokud nestaci demokraticke prostredky, je na case prejit oficialne od demokracie k demokratizmu a nic si nenalhavat.

7560

6.1.2003 21:30

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Karel Vejvoda vejkar (zavináč) seznam (tečka) cz 199.?.?.?

Ty si myslis, ze tomu zacinas rozumet ? No ja si zase myslim ze jsi tomu vubec nezacal rozumet. Long way to go !!

7542

7.1.2003 2:41

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz vsichni dohromady jsou jedna pakaz.(jen mala cast te spiny.)

U.S. Deleted Iraqi-run Florida Chemical Plant from UN Weapons List

By Tom Flocco

January 03, 2003

Most recently activated American soldiers are unaware that they will likely be facing the same deadly chemical and biological agents provided illegally to Iraq by their own government just prior to the last Gulf War - and that high-ranking Bush 41 cabinet officials profited from secret investments in these companies manufacturing weapons of mass destruction. (WMD)

This, while war with Saddam Hussein is considered by most to be a foregone conclusion, what with 70% of Congress having already voted to permit the president to order troops into combat in the Middle East.

Members of George Sr.´s cabinet held sizable and conflicting financial positions in Gulf War-related companies linked to a SECRET IRAQI POLICY DOCUMENT which was classified at the time and kept from Congress. Amazingly, however, Congress has continued to allow the now-unclassified document to remain partially redacted

7547

7.1.2003 5:46

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

matej 209.?.?.?

pondeli 6.1. 2oo3 :



Intelektuálové: Saddáme, odstup!

Arabští intelektuálové a akademici Husajna vyzvali, aby odstoupil a uchránil tak Blízký východ "katastrofy". Dokument, z něhož citovala agentura AP, také navrhuje, aby na přechodnou dobu v Iráku působili pozorovatelé z organizací pro lidská práva, kteří by dohlíželi na přechod země k demokracii.

"Jediný způsob, jak zabránit dalšímu násilí, je okamžitá rezignace Saddáma Husajna, jehož vláda trvá tři desetiletí a je zlým snem pro irácký a arabský svět. Vyzýváme arabskou veřejnost, aby si vynutila odvolání Saddáma Husajna i jeho blízkých spolupracovníků a zabránila tak válce, jež uvrhne obyvatele oblasti, zejména Iráčany, do katastrofy," uvádí dokument.

7551

9.1.2003 7:47

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Tony 24.?.?.?

No ono tem Americanum o tu naftu asi tak nejde,ale prece Israel nelezi v sousedstvi Koree.On totiz uz Sharon Americanum vysvetlil kam se zamiri,ne?Vzpominate jak loni v kvetnu pri najezdech Israele Bush pozadoval na pr.stazeni Isr.armady z Jenin.Israelci se na neho vysr... a behem 3 tydnu zavital Sharon do WH.Do 24 h.ho ten trouba zacal nazyvat "muzem miru"neniliz pravda.

7602

9.1.2003 11:42

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Predstavte si, ze by se do cela souteze o presidentstvi dostal politik, ktery by nechlastal, nebehal za zenskymi a byl by nepodplatitelny. Ten chlap by byl v dnesnich politickych zkorumpovanych pomerech uplne k nicemu, uznejte sami.

Kdyby spravedlive vladl a nebral uplatky vlivnych, tak by se uplne znemoznil a nadelal by si plno nepratel, kteri by mu to v dennim tisku nedarovali, takze ani pes by si od nej nevzal kost. Myslite, ze Cesky narod prolezly tunelarema (kdo nekrade, okrada rodinu), by sel za takovym presidentem? Ja myslim, ze to je vec zhola nemozna. Co o tom soudite? Chteli byste takoveho presidenta, aby byl od kosti poctivcem a uplatky byly k nicemu? -Hruza pomyslet!!!!

7604

10.1.2003 15:50

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

groviku, synku mas to nejake domotane. ano, amerika ma dluhy, ma nejvetsi spotrebu ropy, ma nejlepsi techniku, nejlepe vyzbrojenou armadu a jine. nechci hazet cislama, jelikoz je ani neznam, ale at ma jakekoliv zamoreni oxidem uhlicitym, definitivne to neni nic proti cr, kdyz se zacina topit tuhym sajrajtem, tak tam se neda ani dychat!!!
ze by cr potrebovalo nastoleni "jineho" rezimu, nez momentalniho
"kocourkovskeho", o tom neni pochyb. pro mne NENI zarazejici, ze lidi jako ty, co NEZILI nikde jinde, nez nekolik desitek let u bolseviku a pak pres jednu desitku v tzv. demokracii, jsou chytri jako rude pravo. setkavam se s nimi stale pri navstevach rodne visky
dokonce i zde potkavam ekonomicke emigranty, co jsou radi, ze muzou uklizet supermarket a vypraveji mi jak je to v cr uzasne. to je ta vase nadutost.
neco tam v tvem psani vidim o prdelkovani, no to je presne usito na cesky narod! a jeste horsi prim drzite v zaprodanosti, jen treba nahlednout do dejin! v tomto cechy nikdo neprekona!
stefan

7630

11.1.2003 8:41

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Bez jakychkoliv ceratu nejvetsi benefactor ve valce v Iragu bude Israel. Jsem do hloubi duse presvedcen Ze Zidovsky Stat se bude bit s Moslemany do posledni kapky Krestanske krve.

7642

13.1.2003 11:45

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Zadam Mateje ,at okamzite uverejni cast jakekoliv me prace ,kde rikam ,ze souhlasim s vyhlazenim zidovske rasy,pokud neuverejni dukaz ,tak zadam omluvu a jeho dobrovolny odchod z tohoto fora ,nebot sam mluvi za lidi a vyslovuje sva vylhana prani na adresu jinych osob,ktere takto ocernuje na verejnem foru tou nejhorsi podlizavou formou nevzdelance a hlupaka bez charakteru a tim i moralky.

7711

13.1.2003 15:26

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7711

>Zadam Mateje ,at okamzite uverejni cast jakekoliv me prace ,kde
>rikam ,ze souhlasim s vyhlazenim zidovske rasy,pokud neuverejni
>dukaz ,tak zadam omluvu a jeho dobrovolny odchod z tohoto fora
>,nebot sam mluvi za lidi a vyslovuje sva vylhana prani na adresu
>jinych osob,ktere takto ocernuje na verejnem foru tou nejhorsi
>podlizavou formou nevzdelance a hlupaka bez charakteru a tim i
>moralky.

robert, tady je takovych "cukraku", kteri by meli tahnout a kteri tu jen provokuji vice.
stefan

7719

13.1.2003 16:41

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

matej 168.?.?.?

Reakce na 7711

Zadam Mateje ,at okamzite uverejni cast jakekoliv me prace ,kde rikam ,ze souhlasim s vyhlazenim zidovske rasy,pokud neuverejni dukaz ,tak zadam omluvu a jeho dobrovolny odchod z tohoto fora ,nebot sam mluvi za lidi a vyslovuje sva vylhana prani na adresu jinych osob,ktere takto ocernuje na verejnem foru tou nejhorsi podlizavou formou nevzdelance a hlupaka bez charakteru a tim i moralky.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Pane Roberte,
ano mate pravdu, jsem nevzdelanec a hlupak a k tomu bez
charakteru a tim i moralky. A omluvit se ? Ano, to jsem udelal
ve svem zivote mnoha lidem. Vy budete ale vyjimkou. Duvod
je velice jednoduchy. Vy si nejste vedom toho, ze jste psy -chopat, trpici neracionalnim bludem a nenavisti k Zidovske
rase. Vase clanky jsou primo klinickou manifestaci antisemi-
nismu. Vase patologicke halucinace o negativni uloze Zidovstva
v dejinach lidstva si zaslouzi jiz v tomto stadiu intensivni
a uz ne jen ambulantni terapii. Podivejte se zpet na vas cla-
nek o volbe kralovny krasy co se konala v Africe. Jenom vy
jste prisoudil, ze za zavrazdeni stovky lidi tam, opet stoji
jen a jen Zide. Vy ve sve propagande hluboke nenavisti k
Zidum daleko predcite celou protizidovskou ideologii Treti
Rise. Vy jste opravdu velice nemocny clovek. Proto nemam
duvodu, abych se vam omlouval. Naopak, vy by jste se mel
omluvit me a vsem ctenarum Zvedavce za vase sireni rasove nenavisti.

7721

13.1.2003 17:39

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 7721

souhlasim, ale logickym argumentem se zde neprosadis [smích]) kdyz panum dokazes ze lzou ci ze nemusi zrovna neco primo rici ale jejich kecy umoznuji jen jednu interpretaci tak se zacnou vzrusovat a mluvit o moralce ci provokaci. Ale jinak to nevadi, neni se treba s nekym hadat jemuz pravda a objektivita nic neznamena.

7723

14.1.2003 5:40

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Neodpovedel jste na muj dotaz, kde mate dukaz, kopii, kde rikam, ze stojim za vyhubenim zidu. Vase nazory na muj psychicky stav nemuzou zakryt, ze lzete, podvadite, osocujete lidi nepravem, berete a davate jim sve nazory, ktere propagujete jako jejich nazory. Nakonec od cloveka takoveho razu nemuzu chtit ani omluvu, ze ano? Doposavat jste se vyjadroval o mem antisetismu a nepodal jste ani jeden dukaz. Problem je v tom, ze ja tisknu materialy i zrad zidovskych profesoru, kteri na rozdil od Vas, souce a doktora, psychiatra v jedne osobe uznavaji nazory druhych v pohledu na zidovstvo. Vy vystupujete se zkratkou jmena a bojite se i podepsat za svou spinu ve ktere se denne patlate. Nejste schopen odpovedet na prukazny matrial a tak pouzivate jen a jen osocovani a nadavky. To je Vas jediny doktorat koncici na stein.

Jelikoz nepodavate zadny dukaz, tak se ztratte z tohodle fora, na okecavani si najdete misto nekde jinde. Tady se chteji bavit inteligentni premyslivy lide se slusnym zevnejskem.

7742

14.1.2003 8:05

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 7742

Nejsem si jist, jestli mám slušný zevnějšek, asi ne, takže se do tahodle fóra asi taky nehodím. Konečně mi to někdo vysvětlil jasně. Nejdřív mi nadávali, že jsem anonym, potom jsem psal prý příliš osobně a teď je povolen vstup, jen se slušným zevnějškem, čeho se ještě na tomto světě dočkám? Člověk se musí stále učit.

7745

14.1.2003 23:32

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

matej 209.?.?.?

Reakce na 7745

Pane Milo, musite se trosku naladit na cerveno. Ne moc, jen trosku.
Tim kazdy bude vedet, ze jste na te RUDE strane. Potom taky musite
hodne zapomenout co komuniste udelali od roku 1917. Proste to zab-
lokovat. Dalsi krok v pokroku by byl ten, ze by jste zacal cist
protizodovskou literaturu co se rodila v dobe narodniho probuzeni se kdy Cesi, ci Madari, Francouzi ci Rakusaci, nebo kdokoliv jini
nechteli a to jen s nabozenske tradice chtit kolem sebe Zidy a zacli si na ne vymyslet ty hrozne lzi, jako ze davaji krestanskou
divci krev do svojich "macku", neboze financne ovladli cely svet.
K tomu, ze musite pridat k tem nevzdelancum, kteri jim veri doposud, ze Zide manipuluji se svetem. Zapomenout, ze oni maji co delat s tema bombama opasanyma Paletinskyma partizanama.
Potom musite zacit sympatizovat ze Saddamem a semknout se v boji
proti fasistovy Bushovi a jeho prisluhovacum.
Taky musite uplne zapomenout, ze Saddamuv nejvetsi plan, sjednotit
vsechny Muslimy proti krestanum vlastne neexistuje. Takto teoreticky vybaven mate zajistenou cestu k lepsim zitrkum.
No a pak si navic koupit jeste nejaky hezky zimnik.No to by bylo tak asi vsechno. Kazdy bude hned vedet, ze jste politicky vyspely
a uvedomeli clovek.

7764

15.1.2003 13:48

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Zacli si na ne vymyslet!!!!!
>>The famous Hatanya fundamental book of the Habbad movement, one of the most important branches of Hassidim [states]: "All non-Jews are totally satanic creatures in whom there is absolutely nothing good. Even a non-Jewish embryo is qualitatively diffe-rent from a Jewish one. The very existence of a non-Jew is 'inessential', whereas all of creation was created solely for the sake of Jews".<< (Israel Shahak, Jewish History, Jewish Religion, Pluto Press, London 1994, page 27 (ISBN 0 7453 0818 X).

7795

15.1.2003 16:29

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 7795

Pan Nohejl sahl do sve zasoby "specialnich" informaci. Ne, tentokrat nelze, absolutne to je pravda ze zide maji take sve nacionalisty, rasisty a hlupaky. Take to pan Israel Shaak (zid) kritizuje. Take to je pravda ze to co pan Nohejl cituje opravdu existuje, a kde je ten problem? Nikdo si nic nevymyslel a kazdy kdo se aspon minimalne zabyval dejinami nabozenstvi to take slysel, vedel etc.
Ale pan Nohejluv projev pripousti zase jen velice malo moznosti interpretace. Snazi se vyvolat dojem ze si nekdo bude myslet ze si na "ne" nekdo vymyslel. A zase je to klasicky priklad manipulace pro propagandu rasove nenavisti.

7801

16.1.2003 11:11

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mam dojem ,ze pan !easttrader" ,ktery se neumi ani podepsat spise manipuluje s prispevky pana profesora Shaak ,nez se mnou.

7848

16.1.2003 12:16

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Opravdu Amerika vede boj proti terrorismu? (zkraceno)

From the Washington Politics & Policy Desk <deskview.cfm?DeskCode=washington>
Published 1/15/2003 7:14 PM
Israel is embarking upon a more aggressive approach to the war on terror that will include staging targeted killings in the United States and other friendly countries, former Israeli intelligence officials told United Press International.
Israeli Prime Minister Ariel Sharon has forbidden the practice until now, these sources said, speaking on condition of anonymity.
The Israeli statements were confirmed by more than a half dozen former and currently serving U.S. foreign policy and intelligence officials in interviews with United Press International.
But an official at the Israeli Embassy in Washington told UPI: "That is rubbish. It is completely untrue. Israel and the United States have such a close and co-operative intelligence relationship, especially in the field of counter-terrorism, that the assertion is ludicrous."
With the appointment of Meir Dagan, the new director of Israel's Mossad secret intelligence service, Sharon is preparing "a huge budget" increase for the spy agency as part of "a tougher stance in fighting global jihad (or holy war)," one Israeli official said.
Since Sharon became Israeli prime minister, Tel Aviv has mainly limited its practice of targeted killings to the West Bank and Gaza because "no one wanted such operations on their territory," a former Israeli intelligence official said.
Another former Israeli government official said that under Sharon, "diplomatic constraints have prevented the Mossad from carrying out 'preventive operations' (targeted killings) on the soil of friendly countries until now."
He said Sharon is "reversing that policy, even if it risks complications to Israel's bilateral relations."
A former Israeli military intelligence source agreed: "What Sharon wants is a much more extensive and tough approach to global terrorism, and this includes greater operational maneuverability."
Does this mean assassinations on the soil of allies?
"It does," he said.
"Mossad is definitely being beefed up," a U.S. government official said of the Israeli agency's budget increase. He declined to comment on the Tel Aviv's geographic expansion of targeted killings.
An FBI spokesman also declined to comment, saying: "This is a policy matter. We only enforce federal laws."

7853

16.1.2003 16:11

Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

a uz je to zase tady, ty vase osobni vypadky. a vidim, kluci, ze se podporujete velice pekne, je to poznat na "kanadskem" bodovani, cili
punkcich!
robert za sve pouhe dotazy pada do minusu, ostatni za kontra dotazy
jsou bohate v plusu.
jak by rekl hamletovsky julius fucik: something smells in state of
uganda, so you do too, guy's (to whom it may concern only!)
liba a zdravi stefanko

7862

16.1.2003 17:40

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 7862

Jo tak to se musim omluvit, Robertek se jenom pta. Jo tak to je jinaci, jestli to byly jen otazky pak mu musim vysvetlit ze ma otevrit nejakou knihu o dejinach lidstva. Ne zadne interpretace jen cista cislicka, v jeho pripade by to byl velky pokrok. Ale doufam Stefane ze jsi pochopil ze o historickych vecech muzes diskutovat proc se staly a jak probihaly ale ne je proste ignorovat nebo o nich nic nevedet. Jak uz jsem rekl nerad ti beru intelektualniho vudce, no ale uznej ze to neni moje chyba ze Robertkova argumentace je tak plytka. Ale promin ja zapomel, on se jenom ptal.

7870

17.1.2003 17:50

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7870

&gt;Jak uz jsem rekl nerad ti beru
&gt;intelektualniho vudce, no ale uznej ze to neni moje chyba ze
&gt;Robertkova argumentace je tak plytka. Ale promin ja zapomel, on
&gt;se jenom ptal.

zadneho intelektualniho "fuehrera" nemam, to za prve. za druhe misto odpovedi jste mu dali nadavek, zadnych kontraargumentu.
ale promin ja zapomnel, ze vase "skupina" vyvolenych se brani pochopeni zubu nehty!
stefan

7928

17.1.2003 18:37

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 7928

to je zajimave, ty tedy nepovazujes historicka data za kontraargument. Jo tak potom mas maly problem. Udelame maly pokus: kup si ucebnici dejepisu a nalistuj tam rok 1933. Ano, udelej mi tu radost. Pak si v intenetu vyhledas rozsudky u Norimbeskych soudu. Potom si prectes prizpevky pana/soudruha Nohejla. Hmm nechci byt neslusny ale kdyz uz se tak mermomoci do nejakych skupin tlacis tak si ti dovolim poradit. Nez muzes pochopit musis vedet. Take za to nemuzu ze se panu Nohejlovi daji historicke lzi tak jednoduse dokazat.
Nevim pred kym /cim jsi opustil CSSR, ale tam vladnouci elity take pokroutily dejiny a nic vice nenavidely nez realitu. Proto je me tvuj dusevni vudce pro me ciste produkt meneceneho komunistickeho vzdelani. Odesel daleko ale teto intelektualni deformaci neunikl.

7934

17.1.2003 20:22

RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 7934

>to je zajimave, ty tedy nepovazujes historicka data za
>kontraargument. Jo tak potom mas maly problem. Udelame maly
>pokus: kup si ucebnici dejepisu a nalistuj tam rok 1933. Ano,
>udelej mi tu radost. Pak si v intenetu vyhledas rozsudky u
>Norimbeskych soudu. Potom si prectes prizpevky pana/soudruha
>Nohejla. Hmm nechci byt neslusny ale kdyz uz se tak mermomoci do
>nejakych skupin tlacis tak si ti dovolim poradit. Nez muzes
>pochopit musis vedet. Take za to nemuzu ze se panu Nohejlovi daji
>historicke lzi tak jednoduse dokazat.

>Nevim pred kym /cim jsi opustil CSSR, ale tam vladnouci elity
>take pokroutily dejiny a nic vice nenavidely nez realitu. Proto
>je me tvuj dusevni vudce pro me ciste produkt meneceneho
>komunistickeho vzdelani. Odesel daleko ale teto intelektualni
>deformaci neunikl.

slyseli jste slovo bozi, tady by se mimo stefana mohli deformovat z tech "pytlikovskych" navrhu i jini, profesore! ty by jsi mel sedet ve vlade a radit!!! anebo uz tam jsi???
skoda, ze tobe a podobnym radoby vsevedum neni pomoci!!!
jirik

7945

17.1.2003 17:52

RE: Dvdodatek-body

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7870

>Jo tak to se musim omluvit, Robertek se jenom pta. Jo tak to je
>jinaci, jestli to byly jen otazky pak mu musim vysvetlit ze ma
>otevrit nejakou knihu o dejinach lidstva. Ne zadne interpretace
>jen cista cislicka, v jeho pripade by to byl velky pokrok. Ale
>doufam Stefane ze jsi pochopil ze o historickych vecech muzes
>diskutovat proc se staly a jak probihaly ale ne je proste
>ignorovat nebo o nich nic nevedet. Jak uz jsem rekl nerad ti beru
>intelektualniho vudce, no ale uznej ze to neni moje chyba ze
>Robertkova argumentace je tak plytka. Ale promin ja zapomel, on
>se jenom ptal.

jesis, ja zapomnel, musim ti dodat nejake body, tve zvasty si je plne zaslouzi!!!
stefik

7930

Příspěvků: 71

05.01. 21:53 stefan  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
06.01. 04:53 Mikin  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
06.01. 10:00 Jan Rys  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
06.01. 14:34 milo  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
06.01. 18:38 Mikin  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
06.01. 18:58 Mikin  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
06.01. 21:04 Jan Rys  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
07.01. 03:41 Mikin  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
07.01. 08:45 Jan Rys  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
07.01. 19:13 Mikin  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
15.01. 05:26 Brnak  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
05.01. 22:40 eifel  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
05.01. 23:36 Pavel  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
06.01. 05:28 Robert Nohejl  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
06.01. 15:13  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
12.01. 22:17 matej  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
13.01. 12:07 easttrader67  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
06.01. 06:22 Mikin  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této v
06.01. 16:51 stefan  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této v
06.01. 18:29 Mikin  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
07.01. 16:46 stefan  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
07.01. 19:41 Mikin  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
07.01. 22:18 ACA  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
06.01. 08:15 jmx  Ta Korea ma ale stesti,
06.01. 08:54 Grovik  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
06.01. 19:36 milo  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
06.01. 20:09 Grovik  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
07.01. 06:24 Brnak  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
07.01. 21:12 Jan Rys  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
08.01. 02:27 Brnak  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
08.01. 20:50 Grovik  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
09.01. 19:10 Brnak  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
09.01. 22:59 Grovik  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
10.01. 03:12 Brnak  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
10.01. 04:45 Brnak  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
10.01. 23:31 matej  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
10.01. 23:45 matej  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
07.01. 21:46 Grovik  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
08.01. 18:04 easttraderžý  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
08.01. 09:45 milo  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
10.01. 23:10 matej  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
10.01. 23:15 matej  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
13.01. 10:43 milo  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
06.01. 12:31 Luke  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
07.01. 08:51 Miloslav Ponkrác  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
15.01. 15:41 Luke  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví té
07.01. 12:41 Brt  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
06.01. 21:30 Karel Vejvoda  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
07.01. 02:41 Robert Nohejl  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
07.01. 05:46 matej  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
09.01. 07:47 Tony  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
09.01. 11:42 Robert Nohejl  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
10.01. 15:50 stefan  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
11.01. 08:41 Pavel  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
13.01. 11:45 Robert  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
13.01. 15:26 stefan  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
13.01. 16:41 matej  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
13.01. 17:39 easttrader67  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
14.01. 05:40 Robert  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
14.01. 08:05 milo  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
14.01. 23:32 matej  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
15.01. 13:48 Robert Nohejl  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
15.01. 16:29 easttrader67  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
16.01. 11:11 Robert Nohejl  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
16.01. 12:16 Robert Nohejl  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
16.01. 16:11 stefan  Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
16.01. 17:40 easttrader67  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
17.01. 17:50 stefan  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
17.01. 18:37 easttrader67  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
17.01. 20:22  RE: Dvojí standard, dvojí morálka a pokrytectví této války proti terorismu
17.01. 17:52 stefan  RE: Dvdodatek-body

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 95 čtenářů částkou 16 224 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 0

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 2

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Měnové kurzy

USD
23,15 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
29,62 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,69 Kč
Švýcarský frank
25,26 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,30 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 970,63 Kč
1 unce stříbra
566,92 Kč
Bitcoin
241 167,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 337