Diskuze k článku

Dopis Havlovi

Příspěvků 38

3.1.2003 23:51

Dopis Havlovi

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pan Havel je korala, Yeltsin je korala,Bush je korala. Jejich loyalty neni k jejich narodum,jejich loyalty je k lahvi toho co piji. Koralum verit nelze!!!

7453

30.5.2003 10:18

RE: Dopis Havlovi

Stepan,16 jimih (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 7453

Vy jste asi nečetl dopis Václava Havla Gustávu Husákovi,za který byl mimochodem také vězněn,nečetl jste jeho eseje a patrně ani nemáte jasnou představu co pro tento stat udělal za totality.Ja v te době ještě nebyl na světě, ale k panu Havlovi mám určitou úctu a i kdyby na postu presidenta nadělal víc chyb než těch pár milostí, to, co udělal pro stát tohle dalece převyšuje.O Havlovi se nedá mluvit takhle pohrdavě pokud jste alespoň trochu střízlivý člověk.

14520

4.1.2003 0:37

Dopis Havlovi

Tony (zavináč) 24.?.?.?

Havel je mimo jine zlocinec.Jestlize v r.93 narodni shr.odhlasovalo zakon o rezimu nelegalnim,zavrzenihodnym a zlocinym(Mysleno rezim za vlady komunistu) a presto vsechno Havel dosazoval do funkci statu a do soudnictvi lidi z rad komunistu ,tak kladl obstrukce vykonani justice.Tohle(Obstruction of Justice)se v civilizovanych statech tresta(Tezce).

7456

23.2.2003 11:59

RE: Dopis Havlovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 7456

Naše soudnictví! Je jeden jediný akreditovaný psycholog (tuším pan Netík), který provádí testy soudců. Pokud vím, tak těmito testy (jež se konaly v některém z posledních let) neprošel ze starých soudců nikdo. Všichni soudí.
V úctě Katka Amiourová

9112

4.1.2003 2:15

Dopis Havlovi

Václav 68.?.?.?

Jde o úžasný článek, ke kterému bohužel není ani co dodat. Jen fakt, že pro změnu bilancuje situaci někdo jiný než pan prezident, který se dokázal v prezidenské funkci zcela odtrhnout od reálného života. Již proto, po třinácti letech podvodů a národního úpadku, tento článek nebude a nemůže být v českých médiích přetištěn. Takovou otřesnou a smutnou bilanci při odstupu hlavy státu přece "ve jménu pravdy" nesmějí dělat poddaní. Umožnění odlišných názorů, i na základě faktů, by totiž znamenalo naprosto politicky nekorektní gesto v naší nové demokracii.

7458

4.1.2003 2:59

Dopis Havlovi

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vina nepada jenomna Havlovu hlavu ,ale na cely narod,ktery svou lenosti myslet a ochotou sledovat nesplniteln esliby se dostal do takoveho moralniho marastu,vsichni jsme vini,kazdy svym ,i treba malym dilem osobni zotpovednosti.Nemohu pochopit ,jak je to mozne ,kdyz cela spolecnost oplyva samymi akademickymi tituli,blbe pomalu nepotkate na ulici a pritom cely narod je na dne.

7460

4.1.2003 3:11

Dopis Havlovi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

skoda, ze Venca sam sebe tak zprofanoval. ano mnoho nas mu verilo, ne ze se "jim" pomsti, ale, ze udela alespon s nimi poradek, ty hlavni pozene k zodpovednosti, ty ostatni buzeranty bolsevicke, co kradli uz v minulosti odboura od vlady a koryt, aby nemohli krast dal. a co nam vasik udelal? nechal a dovolil jim krast jeste vic a az tak moc, ze uz v te republice nezustalo temer nic hodnotneho!
ale co by se staral, za bolsevika se mel relativne dobre, zidkove z ameriky nad nim drzeli ochranou ruku, takze ho az tak husak nemohl pronasledovat. a jeste mu prichazeli ze zapadu penize!
a mam dojem, ze zklamal nejen mne, ale stovky, mozna statisice jinych lidi!
a podle mne propadl hlavne z tech moralnich hodnot, kterymi se v pocatku tak ohanel a na dulezitost jejich znovu obnoveni tak casto upozornoval!
stefan

7461

4.1.2003 3:14

Dopis Havlovi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

skoda, ze Venca sam sebe tak zprofanoval. ano mnoho nas mu verilo, ne ze se "jim" pomsti, ale, ze udela alespon s nimi poradek, ty hlavni pozene k zodpovednosti, ty ostatni buzeranty bolsevicke, co kradli uz v minulosti odboura od vlady a koryt, aby nemohli krast dal. a co nam vasik udelal? nechal a dovolil jim krast jeste vic a az tak moc, ze uz v te republice nezustalo temer nic hodnotneho!
ale co by se staral, za bolsevika se mel relativne dobre, zidkove z ameriky nad nim drzeli ochranou ruku, takze ho az tak husak nemohl pronasledovat. a jeste mu prichazeli ze zapadu penize!
a mam dojem, ze zklamal nejen mne, ale stovky, mozna statisice jinych lidi!
a podle mne propadl hlavne z tech moralnich hodnot, kterymi se v pocatku tak ohanel a na dulezitost jejich znovu obnoveni tak casto upozornoval!
stefan
ps: v tom predchozim mam chybu v posledni vete: ...hlavne s( ma byt z) tech moralnich..., tak to prosim opravte, diky

7463

4.1.2003 10:20

Dopis Havlovi

kavol 147.?.?.?

No, asi ještě po Silvestru nejsem střízlivej nebo co, ale nějak vůbec nechápu, co tím dopisem chtěl básník říci ... O výpočtech tzv. "obětí komunismu" a o "vyšetřovacích a nápravných metodách let padesátých" si můžeme počíst ledaskde jinde; abych se přiznal, některé pasáže článku jsem po pár odstavcích již přeskakoval pro jejich redundanci. Uniká mi tedy nějak pointa, co vlastně autor chtěl panu Havlovi říci - mám pocit, že má snad nějakou představu, jakože by pan Havel měl dojít do Leninova mauzolea (nejlépe pěšky, aby odpykal své vlastní hříchy), aplikovat trochu magie k oživení Lenina a toho pak exemplárně ztrestat za všechna tzv. komunistická zvěrstva...
Přijde mi zbytečné vyčítat nemocnému člověku na konci jeho úřadování to, že nespolupracoval vždy jen s lidmi, kteří by byli autorovi po chuti (a kdo říká, že nové politické tváře by byly menší s prominutím svině, nežli ti, kteří po revoluci převlékli kabát?)

7472

4.1.2003 16:37

RE: Dopis Havlovi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7472

>jakože by pan Havel měl
>dojít do Leninova mauzolea (nejlépe pěšky, aby odpykal své
>vlastní hříchy), aplikovat trochu magie k oživení Lenina a toho
>pak exemplárně ztrestat za všechna tzv. komunistická zvěrstva...

to urcite nemel, ale mel ty buzeranty bolsevicke nepripustit do vlady, tim nepripustit rozkradeni hospodarstvi a snad zacit, novy stat s novymi lidmi.

>Přijde mi zbytečné vyčítat nemocnému člověku na konci jeho
>úřadování to, že nespolupracoval vždy jen s lidmi, kteří by byli
>autorovi po chuti (a kdo říká, že nové politické tváře by byly
>menší s prominutím svině, nežli ti, kteří po revoluci převlékli
>kabát?)

na druhe strane si myslim, ze by ho na postu prezidenta meli nechat do konce zivota, stejne je jen loutka, ale dobra image pro republiku i "zapad"!

Akorat me mrzi, na jedne strane reci o mravnosti naroda, na strane druhe pomer s dasenkou uz za zivota jeho predesle zeny. je to jako kdyz lekar prednasi o skodlivosti koureni a sam huli!!!

7475

4.1.2003 20:51

Dopis Havlovi

Be cz135848 (zavináč) tiscali (tečka) cz 212.?.?.?

Zoufalý dopis zoufalého člověka . Jeho dopis chápu , ale jeho názory nesdílím . Žádný ideální president neexistuje a lidi nelze předělat . Utrpení za komunismu není kvalifikace . Mnoho členů komunistické strany žádný komunismus budovat nechtělo , šlo jim jen o peníze a postavení a kdyby tu neomezeně vládla strana puntíkatých , tak budou puntíkatí . Vkládat naděje do jednoho člověka je naivní . Já jsem zažil změnu režimu na malém městě - všichni volali ať vypadne předseda NV a komunističtí poslanci a když místopředseda rezignoval , tak tu funkci nikdo nechtěl a nejenže nebylo z koho vybírat , ale lidé se museli přemlouvat . A té naivity co všude bylo .

Komunisté za sebou mají hromady mrtvol a nezměrné utrpení , ale to neznamená , že druhá strana je čistá . Západ čile obchodoval jak s komunistickými diktaturami , tak podporoval kdejakého diktátora , stačilo , že byl antikomunista . Pinochet , Stroessner , Duvalier , salvadorští řezníci a řezníci z Guatemaly . Portugalští fašisté a řečtí plukovníci , Reza Pahlaví a puč v Iráku , podpora Suharta , podpora Li syn mana v Koreji , to bylo snad morální ? A co Pol Pot ? Toho snad vyhnali antikomunisté ? Vždyť byl v OSN zástupce polpotovského režimu jen díky podpoře Západu .

7480

5.1.2003 2:09

RE: Dopis Havlovi

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 7480

A co Pol Pot ? Toho snad vyhnali antikomunisté ?

Podpora protikomunistickych rezimu v dobe studene valky byla casto jedina alternativa. I kdyz byly casto nedemokraticke. Dalo by se to srovnat s podporou Stalina v dobe 2. svetove valky....
Jak se do toho vyctu pravicovych diktatoru proboha pripletl vudce Rudych Khmeru soudruh Pol Pot ?! To byl prece komunista. Sice pro-cinsky, ale komunista.......

7496

7.1.2003 10:02

Padouch nebo hrdina - vždyť jsme jedna rodina

Be cz135848 (zavináč) tiscali (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 7496

Že byly ty režimy nedemokratické ? Proč se stydíte napsat , že ti diktátoři byli stejní vrazi , jako ti komunističtí . On někdo tím , že nechal zavraždit salvadorského arcibiskupa a nějaké jeptišky bojoval proti komunismu ( to je jen malý příklad ) ? Myslíte , že mučení antikomunistou bolí méně ? Vaše zdůvodnění je podobné komunistickému : když se kácí les , létají třísky !

Pol Pota jsem zmínil proto , že o jeho odstranění se nepokusily demokratické státy a vietnamce označily za agresory a okupanty . Já jsem nedělal žádný výčet pravicových diktátorů , jen jsem vynechal ty méně známé a výkonné (??) . Momentálně jsem si nevzpomenul na další týpky typu třeba Jonase Savimbiho nebo Noriegy .

K Havlovi : Havel není špatný president , jeho morální kvality nejsou o nic menší , než u těch , co ho odsuzují . Není horší president než je francouzský , italský , polský , maďarský ..... já s panem Havlem v mnohém nesouhlasím ( humanitární bombardování ) ale psát o něm , že je opilec a otírat se o jeho ženu je podle mne ubohé .Proč nepotkávám ty skvělé vzdělané vysoce morální osoby , co sem píší ? Proč se nám nepředstaví a nenabídnou své skvělé schopnosti ? Vždyť je to jednoduché : president nařídí , zařídí , postará se , vždyť na to má moc , vždyť vládne !

7559

7.1.2003 21:41

RE: Padouch nebo hrdina - vzˇdytˇ jsme jedna rodin

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 7559

Rozdil mezi komunistickymi diktatory a temi, ktere podporovala Amerika byl hlavne v poctu jejich obeti a dopadu techto rezimu na ekonomiku zminenych zemi.
Jako dobry priklad muze poslouzit uz zmineny Pol Pot. Tento komunisticky diktator vyvrazdil okolo dvou milionu obcanu sve zeme. Vietnamsti osvoboditele (bez uvozovek) pak ovsem jeste po sovetskem vzoru "dorazili" ekonomii......
V te same dobe se v sousednim, Amerikou podporovanem Thajsku stridaly demokraticky zvolene vlady s vojenskymi diktaturami. A vsechny tyhle vlady bojovaly prakticky na celem uzemi Thajska proti komunismu. Pochybuji, ze thajsti Rangers par tisicu komousu nebo jejich pomahacu proste nepostrileli. Vzdyt slo o samou existenci jejich zeme.....
Ja sam osobne od minuleho unora, kdy jsem pobliz mesta Aranya Prathet prekrocil hranice prosperujiciho Thajska do komunisty zbidacele a castecne vyvrazdene Kambodze vubec nepochybuji o tom, jestli stalo za to proti komunismu bojovat nebo ne.
A to jakymikoliv prostredky.......

7572

8.1.2003 19:45

RE: Padouch nebo hrdina - vzˇdytˇ jsme jedna rodin

Be cz135848 (zavináč) tiscali (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 7572

To jsem nevěděl , že po Pol Potovi v Kambodži nějaká ekonomika zbyla [smích] . Pro vás je Thajsko synonymem prosperující země , pro jiné synonymem sexuální turistiky a rájem pedofilů a exportérem prostitutek do Evropy , dodavatelem nevěst pro Němce . Ale nemá cenu se přít , budoucnost patří ČÍNĚ [smích]

7591

9.1.2003 6:42

RE: Padouch nebo hrdina - vzˇdytˇ jsme jedna rodin

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 7591

>To jsem neveˇdeˇl , zˇe po Pol Potovi v Kambodzˇi neˇjaká ekonomika
>zbyla [smích] .

Pol Pot vladl jen asi 4 roky. Po tech ctyrech letech bylo jeste stale mozne pouzivat napriklad silnice a zeleznice. Po dalsi dekade komunismu sovetskeho typu uz to nejde. Verte mi - kdyz jsem prejel ty hranice, zmenila se sestiprouda dalnice v neco, primominajici tankodrom.....

>Pro vás je Thajsko synonymem prosperující zemeˇ , pro
>jiné synonymem sexuální turistiky a rájem pedofilu? a exportérem
>prostitutek do Evropy ,

Nejspis to bude tim, ze tu zemi dobre znam. Neverte stereotypum.
Pro vasi informaci: v poctu prostitutek na hlavu je Thajsko daleko za Taiwanem, Filipinami, Indii a nekolika zapadnimi zememi (napr. Holandskem).

Jestli znate nejakeho zvrhlika ktery se do toho "raje pedofilu" chysta, upozornete ho na tresty od 4 do 20 let pokud se chysta prznit deti od 13 do 15 let. A dozivoti jestli se mu zachce neceho mladsiho...... Ty tresty uzakonil v roce 1993 ministersky predseda Chuan Leekpai a prasaci ted jezdi udajne do zemi, kterym se nepodarilo pred komunismem ubranit a proto jsou dnes zoufale chude.....

>dodavatelem neveˇst pro Neˇmce .

Zde mate mozna pravdu. Muj jediny nemecky spolupracovnik ma zenu z Thajska. [smích] Nevidim na tom ale nic spatneho. Jsou to moji pratele a dobri lide.......

7600

4.1.2003 20:56

Dopis Havlovi

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 194.?.?.?

No pratele, to ze je nas pan prezident myslitel korala nebo, ze nosi kratke kalhoty a je tudiz zednar a nebo snad, ze se ozenil prilis brzo po smrti pani Olgy s predstavitelkou stupidnich roli z doby normalizace nema cenu rozebirat,jsou to blbosti a ani ja je rozebirat nebudu cimz urcite zklamu nektere bezva diskutujici.
Mam jen jeden postreh, ktery muze jednoznacne ukazat na moralku naseho nejmoralnejsiho velkeho myslitele.V 89 probihala na Letne slavna "velka" demonstrace kde bylo mozna i milion lidi a mimo jine tam hovoril i komous s lidskou tvari Dubcek a spousta jinych i velky myslitel.Na konci listopadu a zacatku prosince nemelo byt jeste vubec nic jasne a slysel jsem i zpravu, ze tato demonstrace mela byt potlacena Cinskym zpusobem a nebo o tom nekteri soudruzi uvazovali.Co tim chci rici jak je tedy mozne ze uz v te dobe velky moralista a myslitel prijel na Letnou vozem z policejni asistenci a jeho okoli zajistovalo nekolik individui odhanejici vsechny dokola prukazem kriminalni sluzby ?
No z toho si myslim, ze si kazdy udela predstavu o moralce velkeho myslitele prachobycejne byl domluven s komunistickou moci na predani statu vymenou za beztrestnost a nesrovnatelne lepsi podminky pro start volneho trhu nez mel obycejny smrtelnik .......
Uz se moc tesim az odtahne i s tou hereckou do Portugalska a doufam, ze si pribali i to krasne srdce, ktere jiz mesic hyzdi Hradcany......

7481

4.1.2003 23:14

RE: Dopis Havlovi

db 212.?.?.?

Reakce na 7481

Trefně napsané pane Rys.

Mám jednu takovou historku. Když jsem nastoupil do pracovního procesu, pracoval v naší firmě jeden člověk, který toho "hodně zažil v kriminále".

Tehdy mě zajímaly jiné věci než svět kolem. Ale v hlavě mi zůstala chvála, kterou pěl na "našeho pana prezidenta".

Říkal, že ho potkal v kriminále. Byl to hodný vězeň (Havel). Byl zavřený kvůli "disidentské reputaci" a aby se naučil anglicky. Mohl se po vězení pohybovat zcela volně. A hodný byl proto, že sem tam zašel do skladu a přinesl nějaké "banány" i ostatním vězňům.

Nevím zda ten "mukl" ještě žije. Ale v pondělí se na něho poptám. Neznám ani jeho jméno. Nepracovali jsme spolu [smích].

Ale ten přípěh mi zůstalu v paměti a už je to téměř dvanáct let. Tehdy ještě vládla euforie. Nevím však co bude za dalších dvanáct let až "vylezou" na svět další skutečnosti.

Mě nazbývá se nyní (po finské vodce) připojit se k přání šťastné cesty do Portugalska pro "našeho" barandovského hochštaplera a jeho "madam".

S pozdravem

P.S. Autor zdůrazňuje, že informace o vězeňském pobytu "našeho pana prezidenta" má z druhé ruky. Za vlastními invektivy si však stojí. Omluvte, prosím, sniženou kvalitu slovních vazeb - porucha není na vašem přijímači [smích].

7490

5.1.2003 14:16

RE: Dopis Havlovi

db 212.?.?.?

Reakce na 7490

Mrzí mne, že musíme takhle vyjadřovat o naši "hlavě státu".

Když jsem sledoval Mundial v Koreji a Japonsku. Viděl jsem, jak přišel na stadion japonský ministerský předseda - zcela veřejně. Lidé tehdy vstali a začali mu tleskat na přivítanou.

Japonsko tehdy bylo (snad ještě je) v hospodářské recesi, JEN se propadal, nezaměstnanost rostla a vyhlídky byly neradostné. Ale oni vstali a tleskali mu. Vzdali mu "úctu".

U nás by se to nemohlo stát. Politik má snahu se někde raději incognito vplížit. A pokud by se už někde veřejně objevil, tak ho lidé vypískají.

Jen nevím kde je chyba. V politicích nebo v nás. Možná ono pohrdání "autoritami" nás provází už od "Švejka", přez socialistickou "výstavbu" až k dnešnímu lido-demo.

Takže z jedné strany mě mrzí, že se vyjadřuji o "našem panu prezidentovi" tak jak se vyjadřuji, na straně druhé, on si za to z velké části může sám.

7504

5.1.2003 15:39

RE: Dopis Havlovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 7504

V Japonsku je hlava statu tenno (cisar). Takze by lide museli tleskat Spidlovi aby vase prirovnani bylo ekvivalentni.

7505

7.1.2003 19:56

RE: Dopis Havlovi

easttraderžý easttraderřžýmetacrawler (tečka) co 195.?.?.?

Reakce na 7504

Vis db opravdu me mrzi ze ma pan Havel tak negativni image. Myslim si ze cesky narod muze byt dosela vdecny ze nekdo jako Havel vubec existoval. Udelat z umelce politika je samozrejme odvazny experiment. Od tohoto clovek ocekavat ze prevezme urad kata a chef-ekonoma je trochu naivni. Kdyz si tady ctu ty dva ulhane Australany ceskeho puvodu tak si myslim ze Cesi mohli po revoluci take zvolit horsiho reprezentanta.
Pan ¨Havel je jeden z mala Cechu kteri se nemusi stydet ohledne sve minulosti a to se o vetsine ceskeho naroda bohuzel neda rici. Ze nesplnil to co lide ocekavali, ano nesplnil, take ja muzu skoro vyletet z kuze kdyz ctu zde jprispevky ceskych post-komunistu, ale mozna ze spravdlnost pro cely narod neznamena zrovna spravedlivost pro kazdeho jednotlivce.
Co se tyce toho dopisu, je mi toho pana velice lito ale obavam se ze 2sve2 spravedlnosti se nemuze dockat.

Zdravim s Zelezne Rudy

7569

9.1.2003 7:03

RE: Dopis Havlovi

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 7569

Uplne s Vami souhlasim. Vetsina lidi si neuvedomuje, jak omezenou moc president demokraticke zeme ma. A hlavne v soudnictvi......
A komunisti ? Jedine nebezpeci je pro ne, kdyz je v boji o koryta povrazdi jejich vlastni soudruzi.
Pokud musi zit znovu v demokraticke spolecnosti, jsou opet v bezpeci a dari se jim casto jeste lepe.
JAKO KAZDEMU PARAZITOVI !!!

7601

4.1.2003 21:38

Dopis Havlovi kasparovi!

jan 67.?.?.?

Dete uz nekde s temi potrhlymi otevrenymi dopisy! Kdyz nekdo pise takove blbiny tomu kasparovi, bylo by jenom pruderni aby ten dopis spise zavrel! Vite, neco na zpusob: dopis kaspara kasparovi - prisne tajne! Obeti komunismu! Utlak diktaturou delnicke tridy ... Jak divne zkreslene jsou percepce nekterych lidi.

Pravdepodobne stacilo aby tehdy pred lety komuniste vyhlasili "volby" se dvema staranami jako v emerice a lide by hned meli iluzi demokracie a svobody a kdovi ceho jeste. A nebo otevrit kompletne hranice. Jugoslavci mohli prakticky volne cestovat a hlavne pracovat a zit na tom "zapade"! Jako nasledek vedeli co to je a byli zatracene stastni, ze maji komunismus. Nadeje na nejaky kapitalisticky puc tam byla nulova a proto CIA musela zemi destabilizovat obcanskou valkou nasledne okupovat.

Tak si rikam co by ti emericci oligarchove udelali kdyby se v Cesku ten puc nepodaril. Kobercove bombardovani? Melo by to asi stejny efect na ekonomii a spolecnost jako ten zatraceny kapitalismus ...

7483

4.1.2003 23:52

Dopis Havlovi

Tony 65.?.?.?

Zda se, ze lid je konecne zjednocen- diky Havlovi,.. nenavisti k nemu. Osobne si myslim, ze jeho moznosti byly nulove. Byl/a je/ jenom velmi mala loutka na jevisti svetoveho divadla. Po jiste dobe, hohl sice rezignovat,nebo nadale nekandidovat, ale tim by se v podstate nic nezmenilo. Komunisticke zlo by i nadale nebylo potrestano. Jak by to take mohlo byt jina kdyz v celem TABORE MIRU neexistuje zadny precedent. Jmenujte me jednoho komunistickeho funkcionare v celem byvalem TABORE MIRU, ktery sedi protoze je/byl/ komunista. Nejednalo se o revoluci, ale o predani moci, a Havel byl zrejme ta nejprijatelnejsi alternativa.

7493

5.1.2003 2:05

Dopis Havlovi

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Co je nam to platne,vsechny ty reci ,kdyz si Havel "zavladl jak chtel" a Cesky narod zestarl,tak ,jak starne od jednoho rezimu k druhemu a lide jedne generace se vubec nedockali slusneho zivota,jen par zlodeju jdouci od jednoho rezimu kdruhemu slavi sva vitezstvi ,tak ,pak hospodsky ,zelinari,uhlici,instelateri a vselijaci skladnici nashromazili svuj majetek na ukor druhych ,dle vzoru komunistu a pozdeji sametovych tunelaru. Zde jde o cas ,ktery Cesky narod promarnil a jez se ,uz nikdy nevrati zpet . Zvoli Cesky narod opetne nekoho typu Havel a presidenty pred nim ,aby zahodil zase cela desetileti na zvastech o zarnych zitrakach a zase tisice zlodeju a vselijakych sejdiru,az po byvale komunisticke kadry budou zit ve sklenenych palacich a posmivat se lidem do obliceje. To je tragedie naroda ,jez se necha oslavovat husitskymi tradicemi,ale cinama pripomina ovci stado ,ktere se necha manipulovat a ani nechce byt svobodne,bohuzel mne to tak pripada ,nebot ,jak jinak by "spatni" vedouci mohli prevzit ty fukce nejvyssi.Dnes hazet blato na presidenta Havla ,je jak bourat Stalinuv pomik hodne let po jeho smrti,za zivota Stalina si na nej totiz nikdo netroufnul ,za "zivota " Havla se mu lide klaneli ,tak ,jakepak nadavani ,vina je lidi v nas a ne v nikom jinem.Az budou dalsi volby ,tak se rozhodnete,zda jste narodem husitu a nebo ovci ,ktere se spokoji o slibu na lepsi pastvu a hlavne vsechny ty zlodeje-tunelare ,zkusene v obchode si zvolte znova a muzete si zase behem narikani na vladu udelat par direk do opasku na vic -na utazeni,ovsem!!!!!

7495

5.1.2003 13:23

RE: Dopis Havlovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 7495

Stalinuv pomnik v praze byl dokoncen az po Stalinove smrti!

7503

5.1.2003 4:50

Dopis Havlovi, na Hradku je silne zasmradlo.

kocour Bobeš 209.?.?.?

zajimalo by mne, kolik Havlovych obrancu skutecne Havla driv znalo, kolik ho znalo osobne. Nenalezam zadny rozumny duvod proc byl ta vyvolena a predurcena osoba k presidentovani.
Pro sebebijce, v kazdem narode je nejaka vudci osoba, ktera to rozpumpuje a signalizuje teplotu vody v bazeny. praotec Cech, Fuhrer, Rasin... Havle, zadnymu komousovi se za tvyho pusobeni nic nestalo, ani pres hubu nedostal. Funkce jsi rozdaval jak zahumenky. Nastesti si dnes lidi muzou precist www. autenticke zaznamy o tvem psychologickem profilu. Budu velmi rad, az zmizis.

7501

5.1.2003 5:01

Dopis Havlovi

jan krtitel 64.?.?.?

Vazeni panove
Obvinovat pana Havla by bylo tak trochu nesppravedlive. Sleduji ceskou politiku od Sametove revoluce a tak od roku 90. Pan Havel naznacoval ze politicky a ekonomicky stav veci se neubira tou spravnou cestou .Ale nemohl kritizovat silnym hlasem aby nebyl obvinen z komunizmu opozicnimi stranami . V pozdejsich letech uz uplne ztratil moc a byl odsouzen k jakesi ceremonialni pozici .
Co se tyce clanku o vezneni , Jestli ze vezen behem sveho pobytu je tolik abused , je to zrejme jeho vina . Kazy bojovnik za svobodu si musi uvedomit ,ze se stane efektivnim venku a ne vevnitr a tak udela vse mozne aby se dostal ven . Chapete to?

7502

5.1.2003 18:32

Dopis Havlovi

3K 216.?.?.?

co takto,keby ste si noveho prezidenta vyklonovali!
Otazkou je z koho?
Cao.

7506

6.1.2003 6:29

Dopis Havlovi

Zo Zapadu 205.?.?.?

Je to smutne ze napriek tomu ake svinstva a vrazdy porobili komunisti pod ruzkom triedneho prenasledovania "nespolahlivych ".
Teraz vidime ze Havel nas sklamal v tom ze sa nevyrovnal aspon tak ze aspon par hlavnych dal zavret...myslim ze si zasluzili mnohi byt odsudeni dozivotne.
Na druhej strane nebol nik iny ako Havel v tom case kto by bol lepsie kvalifikovany. Tamojsi vzdelanci boli vychovani pod komunizmom a vacsinou do vysokych skol mohli ist len ti, ktori dobrovolne kolaborovali v tomto extremnom socialistom systeme. A druhych nebolo ktori by hned mohli prebrat vedenie statu. Cize ti isti len obratili kabati a tam vladnu doteraz.
Co sa ale bude musiet v buducnosti robit je vyrovnat sa s minulostou a to tak ze vsetko co sa stalo musi byt zverejnene a dane na javo. Ak nie tak sa dejiny a historia bude zase opakovat.
Skoda tych co v tomto hnusnom " experimente " stratili zivoty. Skoda znicenej buducnosti inym ktori neboli pripusteni studovat na vysokych skolach. A skoda i tych druhych talentovanych ktori museli utekat do zahranicia a dnes ani neplanuju sa vratit pretoze si urobili lepsi zivot v cudzine. Cely narod je o to chudobnejsi.
Na nestastie dnes sa uz na toto vsetko zabuda, starsi ludia odumieraju a mlada generacia o tom co bolo nevie alebo nechce vediet.

7518

6.1.2003 22:02

RE: Dopis Havlovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 7518

> Je to smutne ze napriek tomu ake svinstva a vrazdy porobili

Je v Cechach ukolem prezidenta nechat nekoho zavirat? To je v demokracii ukolem jurisdikce a baziruje na prislusnych zakonech ratifikovanych zvolenym parlamentem (vuli lidu). Kdyz komunisty nikdo nepotrestal je to vina nekoho jineho. Nebo je to v CR zase vsechno jinak?

7543

6.1.2003 6:41

Dopis Havlovi

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jaky bude ten "lepsi" president?
Dnes Izraelska firma pro stavbu domu a komunikaci dostala od pana Zemana -spolukrevnika Izraelcu - zakazku na staveni dalnice z Lipniku do Ostravy, coz mnoho lidi kritizuje. Cena je petinasobne predrazena, takze vydelek bude velky, ale nemyslete si, ze tam najdete zidy s krumpaci. Za tu cenu, to tedy ne, na to maji otroky za malo odjinud.

Cili, abychom rozumeli, Amerika plati Izraeli hromady miliard, Ceska republika se Zemanovou cinnosti bude take platit. Tak, jak kdysi Ceskoslovensko platilo "za hubicku" bolsevickemu Rusku, takze si myslim, ze Zeman by mel byt tim nejlepsim kandidatem po Havlovi a jede se dal.

Drive svaty Vaslav platil poplatky voly, skoda, ze s tim prestal.

7519

7.1.2003 6:45

Dopis Havlovi

vilem 203.?.?.?

Rika se ze "Kazdy narod ma takovou vladu jakou si zaslouzi". Bohuzel to je svata pravda. Lhostejnost a kapitulace nas provazi po radu stoleti a stale jen cekame na blanicke rytire nebo nejakeho osvicence ktery pro nas vse vykona. Nezalezi na vrchnosti, zalezi na kazdem jednotlivci jak se odpovedne postavi k problemum zivota. Jak mravne ci nemravne uvazujeme v kazdodennim rozhodovani, zdali se jeste dneska ulijeme na nemocenske, ci jestli toleruji svoji nepoctivost s heslem "neudelam-li to ja udela ji nekdo jiny", zda jsme-li svedky nepoctivosti ,mame odvahu sami se angazovat a na ni ukazat.
Bohuzel v nasem narode uz je korupce a nepoctivost tak zakorenena ze to bude trvat generace jestli vubec se toho kdy dozijeme. Viz klasicke ceske "kdo neokrada stat okrada rodinu".
Svadet vse na prezidenta je ta nejsnazsi vec. Kolika nepoctivosti jsme svedky v kazdodennim zivote a presto mlcime protoze je to pohodlnejsi. Jak je mozne ze si zvolime cloveka do senatu ktery se evidentne vyhyba trestu (nebo prinejmensim vysetrovani!?).Pravdepodobne ti kteri jsou unaveni nebo zklamani se nedostavili k volbam. Jak je mozne ze komunikujeme s lidmi o kterych vime jaka byla jejich minulost, jak to ze se neozveme kdyz s necim nesouhlasime. Mame senat, mame poslance, chtel bych vedet jak casto a kolik prace maji poslanci s nasimi stiznostmi. Jestli byl Havel spatny prezident, jsem zvedav jaky bude ten pristi. Jeden clovek nema sanci zmenit system, to je nad hlavu kazdemu , i prezidentovi. Ja si myslim ze jenom z toho jak dokazeme zit v rodinach, na vesnicich, v mestskych ctvrtich ci v jinych malych spolecenskych uskupenich, dokazeme zmenit system ktery neni uspokojivy. Zmena vsak musi vyjit v prvni rade z nas. Zmena vychazi uz z toho jestli pri prijezdu tramvaje odhodim spacka na zem nebo do kose. Staci se podivat kolem sebe na kazde zastavce. Tento neporadek nedelaji nejaci asocialove to dela bezny cesky clovek. Zkuste nejakeho takoveho oslovit a uvidite kam vas posle. Vsadim se ze je to i jeden z nas ktery mozna napsal par radku do techto rubrik.
Vlastni zmena, to je to nejtezsi.

7554

7.1.2003 14:08

Dopis Havlovi

Zo Zapadu 205.?.?.?

Havel ako vodca "Sametovej revolucie " mal najdolezitejsi vplyv nielen na utvorenie novej pokomunistickej vlady ale i presadenie svojej mienky o tom aka bude nova ustava, zakony a zmenenie starej nomenklatury praktizovanou pod komunizmom. Tak isto aj vplyv na to, kto bude sediet a mat celkovu kontrolu v statnych uradoch a v sudnictve. To je ten parameter v ktorom nas sklamal pretoze nevyuzil tej situacii toho vyuzit najma na zaciatku ked sa to dalo robit a bolo to najviac kriticke.
Dnes ale uz je neskoro to robit co sa neurobilo vtedy, muselo by prist k novemu prevratu. Uz su komasi nanovo zapeceni na hlavnych miestach a ziju si ako by sa nikdy nec zleho nestalo. Morphizacia je v Cechach ( i na Slovensku ) prekrasne vedena...nikomu kto tie svinstva tam viedol sa dohromady nic nestalo. Nech zije novy rezim!!!
Ako sa hovori: Ryba smrdi od hlavy.

7563

10.1.2003 4:28

Dopis Havlovi

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Toto byl pres presidenta Havla navrh kandidata na urad pristiho presidenta. To samo o sobe ukazuje na charakter teto osobnosti. Jeste stesti, ze kandidat odmitl funkci prijmout, ale moc nadeje si nedelejte,najdou zase toho "praveho".

One loathsome example-patient of this serious mental illness, that befalls Jews, is America's Secretary of State, Mrs. Madeleine Albright. She takes joy in starving hundreds of thousands Iraqi children to death. In May/June 1999 in an interview on 60 minutes, Leslie Stahl asked Madeleine Albright: "I understand that 500,000 Iraqi children have died due to our sanctions...was it worth it?" Albright replied, "It was worth it."

7625

5.2.2003 0:30

Dopis Havlovi

VLK 62.?.?.?

Havel byl znám z inzerátu v Rudém Právu, kde mu cca 1/2 roku před "revolucí" vyšlo blahopřání k narozeninám jako panu Vaňkovi. Úcastnil se demonstrací ... A hrozně bych se divil, kdyby na něj nic neměli. Minimálně psychologický rozbor osobnosti.

No po bitvě je každý generál takže už víme, alespon z casti co bylo rozkradeno - vytunelovano. Jasne uz byly vzory - mohli jsme dat ke vsem reditelum, namestkum, velitelum a dalsimvedoucim komisare (bolsevici), nebo dohlizitele (nemci). No nedali jsme je.
Ale proc sakra neplati zasady stareho Rimskeho prava: Oko za oko. Zub za zub? Proc mohou byvali bachari kecat v televizi? Jak to ze nikdo neodhalil prislusniky Stb a preventivne je neposlal na dlouhodobe preskoleni (nepozaviral) do preskolovacich stredisek, kde by se preskolili praci? Mozna je to tim, ze na nynejsi sefy maji neco v ruce.
Vite co k tomu rozkradeni lze rici? Kdyz ukradnu 100 nebo 10 000 tak je sam lehce utratim. Ale kdyz ukradnu par stovek milionu, nebo miliard tak je neutratim a nekde musi lezet. A kdo je hleda? Mam dojem ze nikdo nic moc nehleda. A urcite jsou na to ve svete firmy.

Tak mam dojem, ze nas byvaly prezident na to prezidentovani nemel ani vzdelani. Ale jinak nas ve svete "zvyditelnil". A mozna je to vsechno jenom komedie. Jinak sohlasim s autorem dopisu. Chce to ale asi pockat az darebaci sami vymrou, protoze tam jsou nejak moc pevne uchyceni a kazdy na kazdeho neco vi. Myslim ze to trva cca 25 az 30 let nez se zmeni generace a lidi zacnou jinak myslet. Nikdo na nikoho nebude nic mit. Proste az tu budou jini lide.
Tedy pokud tu do te doby nebude jina diktatura - napriklad Svetova Vlada.

8590

23.2.2003 12:09

Dopis Havlovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Zpráva z české burzy, začátek tohoto roku: za posledních let se nenašla jediná nová firma, jež by zde upsala své akcie. Howgh. Katka Amiourová

9113

28.3.2003 1:26

Dopis Havlovi

Gunther pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Havel si zadnych dopisu nezaslouzi.Napsal bych ten dopis podstatne kratsi a adresoval bych ho na Dasu.Ta vladla Havlovi a tomu jeho pocetnymu ansamblu na hrade.Konecne je uz ten uchrchlanej Havel minulost a preji mu uspesne zahnivani v Portugalsku.

10725

Příspěvků: 38

03.01. 23:51 Pavel  Dopis Havlovi
30.05. 10:18 Stepan,16  RE: Dopis Havlovi
04.01. 00:37 Tony  Dopis Havlovi
23.02. 11:59  RE: Dopis Havlovi
04.01. 02:15 Václav  Dopis Havlovi
04.01. 02:59 Robert Nohejl  Dopis Havlovi
04.01. 03:11 stefan  Dopis Havlovi
04.01. 03:14 stefan  Dopis Havlovi
04.01. 10:20 kavol  Dopis Havlovi
04.01. 16:37 stefan  RE: Dopis Havlovi
04.01. 20:51 Be  Dopis Havlovi
05.01. 02:09 Mikin  RE: Dopis Havlovi
07.01. 10:02 Be  Padouch nebo hrdina - vždyť jsme jedna rodina
07.01. 21:41 Mikin  RE: Padouch nebo hrdina - vzˇdytˇ jsme jedna rodin
08.01. 19:45 Be  RE: Padouch nebo hrdina - vzˇdytˇ jsme jedna rodin
09.01. 06:42 Mikin  RE: Padouch nebo hrdina - vzˇdytˇ jsme jedna rodin
04.01. 20:56 Jan Rys  Dopis Havlovi
04.01. 23:14 db  RE: Dopis Havlovi
05.01. 14:16 db  RE: Dopis Havlovi
05.01. 15:39  RE: Dopis Havlovi
07.01. 19:56 easttraderžý  RE: Dopis Havlovi
09.01. 07:03 Mikin  RE: Dopis Havlovi
04.01. 21:38 jan  Dopis Havlovi kasparovi!
04.01. 23:52 Tony  Dopis Havlovi
05.01. 02:05 Robert Nohejl  Dopis Havlovi
05.01. 13:23  RE: Dopis Havlovi
05.01. 04:50 kocour Bobeš  Dopis Havlovi, na Hradku je silne zasmradlo.
05.01. 05:01 jan krtitel  Dopis Havlovi
05.01. 18:32 3K  Dopis Havlovi
06.01. 06:29 Zo Zapadu  Dopis Havlovi
06.01. 22:02  RE: Dopis Havlovi
06.01. 06:41 Robert Nohejl  Dopis Havlovi
07.01. 06:45 vilem  Dopis Havlovi
07.01. 14:08 Zo Zapadu  Dopis Havlovi
10.01. 04:28 Robert Nohejl  Dopis Havlovi
05.02. 00:30 VLK  Dopis Havlovi
23.02. 12:09  Dopis Havlovi
28.03. 01:26 Gunther  Dopis Havlovi

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 1

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 3

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 3

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Pracující rodiče se hroutí z množství domácích úkolů svých školáků20.03.20 22:25 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
151 665,79 Kč

Poslední aktualizace: 28.3.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 874