Diskuze k článku

Kameny s doporučeními v Georgii

Příspěvků 53

18.7.2011 4:31

Velký přírodní cyklus.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Přesněji řečeno souběh více cyklů. Tohle je klíčem k brutální redukci lidské populace. O tom se samozřejmě nechce příliš mluvit. Z toho důvodu se nemluví příliš o plasmové kosmologii a rozhodně tam nejsou směrovány penězovody veřejného výzkumu. Ono je toho více pohlcení trpasličích galaxií Mléčnou dráhou, hromada nezářivé hmoty, která podle všeho rotuje jako galaxie. Když o té temné hmotě mluvíme se spešl vlastnostmi, tak to vypadá všechno stabilněji a bezpečněji. Zda je slunce singl hvězda, zda jsou velké objekty za Kuipierovým pásem na nekolizních stabilních drahách. Jinak řečeno, zda jde o starý synchronizovaný materiál z počátku formování sluneční soustavy, nebo je něco za těch 5 miliard let vyvedlo z harmonie, která se po zhruba 2 miliardách let velkého bombardování na počátku sluneční soustavy se prej vytvořila... Když se podíváme na hromadná vymíraní v minulosti, tak vesmír není zas tak idylické místo pro život v 3D. Pokud jde o tu zmińovanou spiritualitu. Kdo jsi bez viny hoď kamenem, ale to mi přijde proti rozhodnutí, kdo je a není hoden žít počítáno v miliardách... To bych nezáviděl ani svatému.

248211

18.7.2011 8:13

Nejspornější bod

kalik 193.?.?.?

Nejspornější bod je ta populace pod 500 mil. Není důvodu se bát přelidnění, protože Země si s tím poradí. Ostatní body nejsou zase tak od věci, ale je si potřeba uvědomit, kdo by měl ve světové vládě hlavní slovo, jak by se vládlo, co by to znamenalo pro normální lidi. Vše to závisí na uvědomění lidí. Pokud by měli rozhodovat stejní psychopati jako dnes, pak by to nebyl dobrý nápad. Dřív nebo později to k nějaké formě světové vlády povede. Jen je otázka, komu to bude ku prospěchu.

248217

18.7.2011 9:49

RE: Nejspornější bod

Saša 74.?.?.?

Reakce na 248217

>Nejspornější bod je ta populace pod 500 mil. Není důvodu se bát přelidnění, protože Země si s tím poradí.

Země/příroda si s tím jistě poradí, ale kvalita života bude klesat. V USA jsou lidé vedeni k názoru, že Spojené Státy již dnes svět vedou a měli by mu vládnout. V té souvislosti, plus existenci celé řady v Americe vzniklých a šílených náboženství je to „uvědomění“ obzvláště nebezpečné v tomhle koutě světa. Spojené Státy mají kapacitu a přes všechny žvásty politiků o „ceně života“, právě ti politici mají i vůli počet obyvatel na planetě zredukovat. O ovládnutí populace světa se plíživě již pokouší. To plíživě je understatement.

248225

18.7.2011 16:18

RE: Nejspornější bod

kalik 89.?.?.?

Reakce na 248225

Kvalita života nemá s množstvím lidí co do činění. Kvalita života závisí především na mezilidských vztazích a to nějaká redukce nevyřeší. Země má dostatek zdrojů ještě pro víc lidí. Problémem je dneska to, že zdroje jsou nerovnoměrně rozdělovány. Všeho je dost, lidé nemusí umírat na hlad, nemoci, války atd. Je to jen o té úrovni vědomí lidí. O ničem jiném.

248268

18.7.2011 18:09

RE: Nejspornější bod

Saša 74.?.?.?

Reakce na 248268

>Kvalita života nemá s množstvím lidí co do činění

Jste optimista. S množstvím lidí přibývá znečištění a ubývá zdrojů. Na samotné holé přežití, je ovšem místa a zdrojů stále dost. Zlomek procenta Američanů s opravdu velkými příjmy to vidí jinak a již dnes mají problém bydlet třeba na břehu teplého moře v přijatelné klimatické oblasti. Přitom USA je jednou z nejméně zabydlených částí světa. Jistě, když se všichni uskromníme a podělíme, je vše zatím o. k., ale to zmiňovaným nepřijde ani na mysl. Právě v té Georgii, když projedete Atlantou, dostanete dojem, že zrovna tam nechcete žít a ani umřít. Sobeckost a krkavost s příjmem jen stoupá a války, nemoci apod.; pokud se lidí bezprostředně nedotýkají, tak je srdečně nezajímají. Vím, je to pesimistický pohled, ale americký dav je podvodně veden k představě, že všichni máme možnost kšeftem dosáhnout všeho.

248272

19.7.2011 11:23

RE: Nejspornější bod

kalik 193.?.?.?

Reakce na 248272

Já váš názor chápu, ale jak říkám, drancování zdrojů je taky pouze důsledek vědomí lidí. Není potřeba mít spotřební společnost, je možno dělat věci kvalitně, aby dlouho vydržely. Nemusí mít každý auto, může se využívat MHD, auta nemusí jezdit na ropu, dnes už ne. Jidla je dost, jen toho, co se denně vyhodí v americe by nakrmilo půlku světa. Není potřeba válčit a tyto peníze by zahnaly bídu na světě. Zdrojů je dost a dost, ale lidé se nechtějí dělit. Až budou ochotni, vyřeší se 90% dnešních světových problémů. Zatím k tomu lidi ještě nedošli.

248356

18.7.2011 13:26

RE: Nejspornější bod

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 248217

je to důležitý bod. Osobně jsem pro snížení populace na cca 50-100 milionů zdravých lidí. Pochopitelně mírovou, to jest biologickou cestou. Starej se o své zdraví sám, zvyš si svou imunitu, buď svobodný a samostatný a budeš žít. Budeš-li spoléhat na to, že tě budou farmaceuti a zdravotnictví udržovat při bídném položivotě-živoření i přes tvou nezodpovědnost vůci svému tělu a psyché, tak co s tebou? Naše planeta nepotřebuje miliardy přichcíplých, na společnosti a konzumu závislých, samostatně nemyslících ubožáků. Stačí právě těch 50-100 milionů samostatných, jedinečných a zdravých svobodných lidí, kteří se sami o sebe umí postarat a nemají potřebu otročit a podléhat nikomu ani ostatní zotročovat a manipulovat.

248247

18.7.2011 14:08

RE: Nejspornější bod

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 248247

Hezká utopie. Pochybuji ovšem, že manipulátoři, kteří řídí svět a vlastní jeho zdroje, na ni přistoupí - jsouce sami "nemocní" přinejmenším psychicky. Ke svému "štěstí" potřebují nezbytně pocit moci nad stádem závislých otroků. Je tedy otázkou, jak se prakticky chcete na těch 50 - 100 mio zdravých lidí mírově dostat.

248250

18.7.2011 14:46

RE: Nejspornější bod

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 248250

je to technicky možné, já osobně vím, co je pro to třeba udělat, ale dělat to nebudu. a protože lidé na světě myslí souběžně, tak se objeví šikovný mikrobiolog - genetik. Jako druhý bude odborník na techn. prostředky na ovlivňování podvědomí. Obě profese znám dobře a vím o čem mluvím. Určitě, ani náhodou, se nehodlám v takových věcech angažovat. Moje filosofie je o tom, že základem našeho kvalitního bytí je lidské štěstí a ne mordovat miliardy.

248256

18.7.2011 14:54

RE: Nejspornější bod

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 248256

Věřím, že víte, o čem mluvíte. Jen pochybuju, že ta většina, co má být vymýcena, si to bude souběžně přát. A pokud se takto realizuje přání menšiny, už bych to rozhodně nenazýval "mírové" řešení - vámi popsaným způsobem to bude pustý akt černé magie - a ten, jak taky asi víte, vždy stihne zpětný náraz.

248259

18.7.2011 16:26

RE: Nejspornější bod

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 248256

ne je to dechberoucí hovadina
máš snad pocit že v asii kde lidi žijí často ve špíně apod jsou udržováni při životě jen díky medicíně?
spíš je jich hodně právě protože jsou ODOLNÍ
tvůj návrh by vůbec nic nevyřešil lidi by měli víc dětí a tím by žádný úbytek nenastal
navíc pokles ze 7mld na 100 mil to by touto cestou trvalo tak 1000 let [překvapení] [chechtot]
zdorjů na světě je dost jen to chce udělat tak aby se lidi množili rozumnou cestou prostě pár 2 děti víc ani nohu a nebyl by problém

248269

18.7.2011 19:41

RE: Nejspornější bod

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 248250

no asi těch stomiliónů budou vyvolení. a ty ostatní budou jenom otroci. ti nebudou mít status lidí, to už to bylo. žádná volební ani jiná lidská práva, pouze živý stroj, totální nasazení na sto procent. přeci si nemyslíte, že by se tito vyvolení živili vlastní prací, práce se štítí, jsou k odporu k práci vedeni od malička. je jenom pro plebs, škodí to zdraví a hlavně práce člověka zbavuje toho pocitu výjimečnosti...tak budou potřebovat sluhy, kuchaře, kadeřníky, masérky, zedníky, truhláře, automechaniky atd., přeci si nebudou posluhovat navzájem. otázka je, kolik by potřebovali policistů a vojáků, bachařů, lékařů, učitelů[smích] a to je právě krátkozraké a lidstvo by asi znovu opakovalo svůj vývoj. nyní všechno funguje tak, že všechno je na něčem závislé a je to jako domino. ono nic zásadně změnit nejde, aby se to celé nerozsypalo. pokud nedojde k radikální změně života a společenských vztahů. navíc nikdy si nikdo neváží toho, do čeho se narodil, takže s každou další generací by se to více rozklížilo, nehledě na degeneraci vyvolenců, kteří by dbali o čistou rodovou linii (i když to je urban legend, vždycky si "osvěžovali" rodokmen)...prostě i nwo je sysifovská práce [smích]

248281

18.7.2011 19:44

RE: Nejspornější bod

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 248281

no až teď mi přišlo ta nejpříhodnější věc, která jim zřejmě na práci vadí. ano, práce polidšťuje a to si přeci nemohou dovolit. lidskost a slušnost je slabost. s arogancí a despotismem ke světlým zítřkům...

248282

18.7.2011 19:59

RE: Nejspornější bod

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 248250

ti kteří řídí svět nejsou v žádném případě nemocní ani psychicky ani jinak
nemocné si pouze najímají na špinavou práci to jsou ti které někdo z řízení událostí může podezírat
a na těch 50-100 mio se dostat nedá to zde pouze evropan fantazíruje
mimochodem mám pocit že podobná debata s evropanem proběhla už pod jinými články na úplně stejné téma
skutečnost je spíš taková že dojde ke kolapsu finančního systému a tím pádem i k držkopádu konzumistánců který bude pro některé konec světa
no a taky se rázem bude spotřebovávat daleko méně zdrojů takže jakákoli depopulace nebude nutná

248284

21.7.2011 19:04

RE: Nejspornější bod

HHBB 188.?.?.?

Reakce na 248284

Ono se ani nedá říci, že to je "špatné" (dobré). Prakticky vždy se prosadí objektivně nutné. Systémy (1,2) se prolínají a jsou tu stále, proměna je v cyklech, vždy je to však přítomno.
Co je však nyní původem znepokojení? NWO? Globální vláda "padouchů"? Chaos? Kolaps? Všechno najednou?
(Nalil jsem si trochu vynikajícího koňaku, tak teď budu chytrej)
Nejspíš to všechno platí, a je to asi nevyhnutelné, proto ten neurčitý živočišný neklid. Z prostého důvodu. Dlouho budovaný systém dospěl ke svému vrcholu, včetně budoucí vyhrocené (zatím oddalované) skutečné krize - zlomu. Je to nevyhnutelné už jen z pohledu setrvačnosti. Kolabující systém má jeden hlavní znak. Otravuje sám sebe tím, co produkuje. Proto je budoucí uspořádání čistě akademickou diskuzí. Prostě to doběhne. "Lidstvo" projde jednoduchou početní redukcí díky zlomu v cyklu (což může naopak znamenat kvalitativní skok - proměnu o řád výše). Nepokoj, doprovázen rozpadem zvyklostí, patrně způsobí, při pokročilé specializaci subjektů, řetězovou reakci umocněnou právě neschopností se o sebe sám postarat. Okamžik vyhrocené nouze a potyčky o zmenšující se "málo" spustí depopulační proces snadno. Bude tak rychlý, že "doplňování počtu" nepřipadá v úvahu. Už by dávno začal, kdyby ho ti, co z toho nyní požívají výhody, zoufale nebrzdili. Ostatně jistá skupina mocných kdysi toto nastartovala a dnes to spěje k závěru (tedy i jejich konce).
Ví to i ti, co postavili šutry, a ať jsou v jakémkoliv mocenském postavení usoudili, že to nezvrátí. Vytesáno je tam "poučení z krizového vývoje". Ten počet není žádný "depopulační plán", ale doporučení, jak udržet homeostatický systém a při pravěpodobném stupni poznání docílit pozemského ráje "přírodních pohanů".
Takže... udržovat kondici, hbitou vyrovnanou mysl, třeba se toho ještě dožijeme... [cool] [mrknutí jedním okem]

248597

22.7.2011 16:17

Poučení z krizového vývoje

lebleu 212.?.?.?

Reakce na 248597

To je presne ono!

248703

18.7.2011 14:37

RE: Nejspornější bod

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 248247

Nejmenoval se váš děda náhodou Francis Galton ?
[oči v sloup]

248255

18.7.2011 15:07

RE: Nejspornější bod

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 248255

škoda, ale ne [smích]

248261

18.7.2011 18:02

RE: Nejspornější bod

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 248247

Já jsem svým okolím často považována za fašouna, ale kam se na vás hrabu! Jen víc takových "osvícenců" jako jste Vy. Hitler by z Vás měl radost.

248271

18.7.2011 10:29

Kam to směřuje?

leo69 89.?.?.?

Určité skupiny/skupina tlačí svět k jedinému bodu s vizí o vyvolenosti k světovládě. Dělají "zákulisně" vše pro to, aby toho dosáhli. Dále se v posledním řekněme +/- desetiletí, jak se blížíme k diskutovanému roku 2012, ale začaly, již očividně, dít i jiné změny a to ve vesmírném měřítku. Změnil se např. pojem vnímání času, který se zrychlil a tak se začaly velice překotně dít změny, kdy se (nejenom) ty jejich zákulisní machinace dostali před oponu a všem již téměř na oči. Nedaří se jim věci skrývat, protože vše v tom zrychleném čase dostalo neskutečný sešup (dokonce se má brzy vše ještě zrychlit). Drží se svého plánu a rozdmýchávají, svojí finanční politikou škrtů a asociálností, lidské vášně a nejspíše tím ještě stihnou spustit výbuch nespokojenosti a násilí, kdy předpokládají, že následně vše potlačí silou a převezmou absolutní moc. Už to ale nestihnou dokončit! Nechci nikoho strašit, ale závěrem roku 2012 se to rozhodne a tenhle absurdistán skončí (vymazáním 99,98% lidstva ve vteřině, pravděpodobně zažehnutím nového centrálního slunce a následným galaktickým změnám). Nepomohou jim ani supermoderní podzemní kryty na které spoléhají. Předtím ale s největší pravděpodobností ještě bohužel stihne dojít k tomu, kam to "oni" již dlouho směřují a to k již zmiňovanému výbuchu násilí a všemu, co takové věci doprovází (hlad, chaos,..). Evropa prý bude ještě bita...
Držte si klobouky, pojedeme z kopce.

m, [mrknutí jedním okem]

248232

18.7.2011 11:03

Je to nevyhnutelné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Už vidím jak se ve 25. století přou stovky národních států o to či ono na Zemi [chechtot] Vždycky to k světové vládě směřovalo (je to koneckonců i logické, i bez neprůstřelného NWO). Jsme jedna rasa a tak tomu i zůstane.

248238

18.7.2011 13:39

RE: Je to nevyhnutelné

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 248238

Určitě směřoval k tomu třeba Alexander Veliký, Čingizchán, britské impérium, každý měl jinou představu o té jedné rase a světovládě... Kdeže loňské sněhy jsou. [velký smích] [velký smích] Mno, přestanu používat slovo redukce a nazvu věci pravými jmény. Vyvraždění několika miliard lidí na maximálnmí limitu 500 miliónů znamená konec civilizace. Neoháněl bych se eufemismem civilizace, ale kladl bych důraz na slovíčko konec. Civilizaci mohou mít rozumné bytostí s morálkou, amorální dobytek jaksi není schopen civilizaci ani udržet v chodu. Nemluvím o "techníckých těžkostech" spojených se zmasakrováním s více jak 90% lidské populace. Ukazuje se, že pomalu humánně umořit lidi hlady a otrávit civilizačními vídobytky, jak by řekl soudruh Bilak nefunguje. Razantní metody typu opravdu účinná vysaoce infekční nákaza nebo rovnou atomový ohňostroj povedou ke kolapsu.

Nemluvím o tom, jaký 500 miliónů bude mít vliv na demografické zmenšnení elity. Myslím si, že ti nahoře jsou informování a mají možnost mít na stole analýzy skutečně těch nejlepších analytiků, kde jsou schopni si nejenom penězi koupit jejich mlčení. Musí tedy vědět, že varianta masakru na 500 miliónů je neslučitelná s existencí civilizace.

Jsou z toho tedy dvě východiska, šutrák je součástí propagandy na zblbnutí mas nebo existují zasádní informace, která mluví o zásadních vlivech na přírodní prostředí v planetarním měřítku. Sice směřujeme uvědoměle k tomu, že poručíme větru dešti, ale např. Fukušima v plné nahotě ukazuje, že jsme součastí přírodního protředí na Zemi. A to zemětřesení 9 Richtera není žádná planetarní katasrofa, z geologického hlediska jde o poměrně banální záležitost. Pravda pokud vezme v úvahu lidskou blbost, která skutečně může limitně mířit i "hodně ostře" k nekonečnu, tak nám zůstává třetí varianta, že směřujeme k té světovládě pod jednou rasou. Ale jak jsem povídal v úvodu, kdeže loňské sněhy jsou. Tak se zasmějem ještě jednou, aby na mě náhodou nepřišla trudomyslnost. [velký smích] [velký smích]

248248

18.7.2011 14:12

RE: Je to nevyhnutelné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 248248

To vyvraždění "přebytečných" miliard by byl prakticky závěrečný krvavý rituál a oběť bohu/bohům, který by opravdu, jak správně píšete, znamenal konec LIDSKÉ civilizace. Za takovou cenu není z podstaty možné vykoupit spravedlivý a mírový svět.

248251

18.7.2011 15:05

RE: Je to nevyhnutelné

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 248248

zmizí-li 2 miliardy muslimů, okolo miliardy černochů a míšenců, hodně přes miliardu číňanů a to samé Indů atd. budou maximálně dražší výrobky z jejich produkce, ale že by zkolabovala naše evropská civilizace? Souhlasím, že použití atomových zbraní je nesmysl, jisté jsou jen biologické prostředky, které mohou působit selektivně a technické prostředky působící přes fonologickou smyčku, opět selektivní působení jak přes vnitřní dialog v mateřském jazyce tak i přes repetici např. náboženských formulí. Atd, atd.

248260

18.7.2011 15:22

RE: Je to nevyhnutelné ???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 248260

Takže GMO v Africe nebo Indii, to je ta správná volba?

248264

18.7.2011 16:29

RE: Je to nevyhnutelné

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 248260

a kam jako zmizí? necháš je vyhladovět?
vysvětli mi kde na světě v historii vlivem vyhladovění nebo nemocí se snížila populace
ani pomocí války to nejde lidi na to reagujou tím že se začnou množit jak králíci
jediná možnost je naopak dostatek zdrojů a zpočátku antikoncepce později preferování kvality nad kvantitou

248270

18.7.2011 18:33

RE: Je to nevyhnutelné

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 248270

Zdravím aristokrate,

ono to asi nie je také jednoduché, ako píšete...

Vo svete už bolo vyskúšaných viacero modelov eugeniky (najnovšie Mr. Gates niečo k tomu povedal, cez vakcinačný program, kde si "trúfa" znížiť populáciu o 10 - 15%, cez správny výber vakcinačnej populácie...).
Mali sme tu aj prasačiu chrípku... Tí ktorí sa nechali zaočkovať asi nebudú mať ďalšie genetické pokračovanie dobrého evolučného druhu.
Proste králici sa chcú množiť neustále...
Tí v EÚ už ani nie...tí chcú len trtkať...Takže, čím viacej blahobytu aristokratov , tým nižšie klesá populačná krivka...
Zámer, alebo vyššie vedenie vyšších hráčov?

K čomu to asi programovo smeruje? K degradácii, alebo evolučnému výberu?

Alebo si tí konkrétni aristokrati vyberajú dobrý genotyp na ich chradnúce gény (lady Diana, najnovšie Wittstock).

Tí, na hlave vypelichaní jedinci aristokratických rodín ( tá vypelichanost určuje ich vyvolený pôvod ), si vyberajú obyčajne dobre...
A čo my ostatní, aristokrate?

Častokrát voříšek splodí krásneho princa a nie to čo sa podarilo napr. princovi Charlesovi, alebo aj iným aristokratom... [smích]

Boh všetko vidí...

248275

18.7.2011 19:15

RE: Je to nevyhnutelné

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 248270

jsou v praxi vyzkoušené metody, kterými je možné reálně snížit populaci určitého druhu až o 99,8%. Nebudu sem házet odkazy, protože to nelze vygooglovat. Jisté je to, že mikrobiologické prostředky nemohou mít už z principu 100% účinky, jednak jak viry, tak i mikrobi zahynou i s hostitelem a hlavně, nekontrolovatelně mutují.

248279

18.7.2011 19:55

RE: Je to nevyhnutelné

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 248279

jakákoli metoda kterou není možné použít selektivně je k ničemu protože by mohla ohrozit samotné základy civilizace a vůbec života na Zemi

248283

18.7.2011 22:22

RE: Je to nevyhnutelné

Detoxik 87.?.?.?

Reakce na 248279

Dobra blbost na zaver. Virus hynie naozaj v nepriaznivom prostredi temer okamzite, ale bakterie su schopne prezit radove stovky rokov a zachovat svoju nebezpecnost. Nieco by ste z mikrobiologie mohli tiez vediet, nez tresnete taku hovadinu.

248304

19.7.2011 6:59

RE: Je to nevyhnutelné

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 248304

nikde se netvrdí nic o přežívání virů, jen byl naznačen problém, když virus rychle hubí hostitele, že zahyne dříve, než se přenese na jiného hostitele. Pro účinnou redukci je nutný delší poločas pro vypuknutí viditelných příznaků, aby se příslušná populace stačila dokonale promořit a přitom aby virus či mikrob nestačil zmutovat do méně účinné formy. která by potom paradoxně imunizovala. Takových odlišných skupin je třeba několik, aby spolu nemohly interagovat a překrývaly se svými účinky.

248324

19.7.2011 2:14

RE: Je to nevyhnutelné

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 248260

Já nejsem členem té vaší civilizace. Vy takové jako já nepotřebujete, spíše se jich bojíte. Nemám rád ten váš rádoby způsob humanismu a morálky a vy nejste členem mé civilizace, maximálně můžete být skrytým parazitem. Poněvadž amorální společenství dle mého soudu není schopné samostatné existence, natož aby dokázalo vytvořit nebo aspoň udržet v chodu civilizaci. Tak o jaké vaší civilizaci vlastně mluvíte?

To, že užíváte stejný mateřský jazyk pocházíte z podobného kulturního okruhu, máte geneticky možná stejnou haploskupinu... to nic nemění na faktu, že my dva jsem členové naprosto jiných odlišných civilizací!!

Eufemismus zmizí, znamená bude povražděno a jestli to bude selektivní genetické vyrobené infekční svinstvo, tak to nic nemění na faktu masové genocidy. Nuklearní raketa, infekce nebo jiný způsob zdecimování lidské populace jsou pouze technické detaily. Podstata tohoto pseudohumanismu je stále stejně zvířecí. Zajímavé, jak někteří lidé vědí, že budou mezi těmi dokonce 50-100 milióny vyvolenými. Mno, já nejsem členem tohoto elitního klubu, ale povýšil jsem. Já jsem výzvou pro elitařství ve slonových věžích a vzdušných zámcích.

248318

18.7.2011 20:08

Tohle je velmi obsáhlé téma

Lin 85.?.?.?

A taky moc zajímavé. Do jednoho příspěvku všechno nevleze. Předem říkám, že na tento monument nemám názor, takže to, co budu psát, je pokusem o souhrn dostupného. Někteří tyto "kameny" nazývají ďáblovým desaterem, jiní (jako Yoko) je oslavují.
K pochopení je potřebné vyznat se v mystice a v teoriích, které tu už byly. Je potřeba také znát kořeny = odkud a z jakého "zdroje" vyrostly. To není vůbec snadné. Dál si myslím, že dochází k zásadnímu nepochopení smyslu "kamenů". Podle toho, co je na nich psané (a v jakých řečech) nejde o žádný návod pro současnou civilizaci, ale o pokyny pro civilizaci budoucí. Tj. - té, která přežije apocalypsu (avizovanou mnoha "zdroji" ). Přít se tedy, jakým způsobem bude lidstvo eliminováno na uváděnou hranici, je z tohoto pohledu pošetilé. Otázka totiž stojí úplně jinde = "apocalypsa v praxi".
Vzhledem k tomu, z čeho a jak je georgianský Stonehenge vyrobený, je apocalyptické smetení civilizace zadavateli jasné, reálné. Navíc - nejde jen o kameny a nápisy na nich. "Kameny" tvoří také hodiny, kalendář, astonomickou observatoř (dál nevím). Jasně z toho plyne, že jde o monument, který má "přetvrvat" a dát těm budoucím, kteří na něj náhodně po několika staletích narazí, jasné instrukce, jak si počínat.
A teď jen heslovitě, přemýšlet musí každý sám. Nejde tu obsáhnout všechno "polopaticky". Neznámý "zadavatel" si "pronajal" příjmení Křesťan. Někteří badatelé po jeho totožnosti vyslídili jeho "napojení" na Rosenkruciány. Apocalypsa byla předpovězena v Janově evangeliu, které ovšem vzniklo daleko později, než nám říkají. Astronomie a astrologie mohou jen pomoci, ve "vizi apocalypsy" jsou nevinně. Zneužito bylo v našem světě už úplně všechno. Tak, jako má své cykly život na Zemi, má ho i život vně Země (do kterého zase spadá Země jako "druh" ). A ty cykly běžný člověk nezná, ani nemůže, protože jsou v rozsahu mnoha tisíc let (např. Platónský rok má skoro 22tis.let). Ovšem neznamená, že když listnáč na podzim opadá, že umřel, je mrtvý, zničený. Cykly přicházejí pravidelně jako příliv a odliv a mnohé, co již na Zemi bylo, s těmito cykly také odešlo do zapomnění. Kdo o nich alespoň něco ví, je ve výhodě a může si hrát na "vizionáře" . Pan Dub tu posledně řekl pro mne velmi významnou větu o "boji o duši". Ano - přesně v tom smyslu je celá tahle "hra" (nikomu nevnucuju, jde čistě o můj závěr).
Hodně vám může napovědět hysterie kolem mayského kalendáře a r.2012, "nenápadné" vytahování biblické apocalypsy a všech "znamení, která byla předpovězena", zmnožení guruů všech možných směrů (a lapajících lidské dušičky do "jedné a správné cesty" ).

248286

21.7.2011 15:04

RE: Tohle je velmi obsáhlé téma

HHBB 217.?.?.?

Reakce na 248286

Hezká úvaha. R.C. Christian má nepochybně směřovat k symbolickému Christian Rose Cross. Jen mě napadlo, proč právě takové poodhalení.
Zajímavá je i reakce lidu na průběžnou antikampaň. Prý byl autor přesvědčen, že to místní budou také chránit a udržovat. A prý se tak i skutečně děje. Nejhůř se z toho snad čistí nacákaný polyuretan. Barva ještě ujde. [mrknutí jedním okem]

248569

22.7.2011 14:53

RE: Tohle je velmi obsáhlé téma

Lin 85.?.?.?

Reakce na 248569

Zdravím, hábéčko. [smích] Taky by mě zajímalo, proč je to takhle. Třeba to vůbec žádný "únik" není, třeba je všechno jinak. Proto si neodvažuju mít "jasno". Řídím se zatím spíš pocity. Že tomu fandí Yoko, mě varuje. Z téhle osoby mám husí kůži.
Kromě těhle "kamenů" je více zajímavých "vyjádření", kterými jisté skupiny "mluví" - viz třeba fresky v Americké bance nebo na letišti v Denveru. Ono vůbec s tou magií...[oči v sloup] Pyšníme se technokratickou společností na "vědecké bázi" - a přitom jsme skrz na skrz prolezlí magickými symboly.

248689

18.7.2011 21:00

Na wikipédii som si všimol na tých kameňoch pekné graffiti:

Dr.QQ 85.?.?.?

Chuj vam my chotim žiť [smích]
Хуй вам мы хотим житъ

248295

18.7.2011 21:43

Má to hlubší smysl.

Roman 85.?.?.?

Na významnou redukci populace není třeba ani pandemie, vyvolané nějakou zmutovanou bakterií (ty mohou přijít později a umocnit celý efekt), ani nějaké kosmické události (nad těmi není třeba mudrovat, protože není v silách lidstva takové odvrátit). K tomu vám bude postačovat permanentní HLAD, trvající tak 3-4 generace. Jednu výbornou studii, zabývající se touto tematikou máme zde. Srozumitelně s v ní pracuje s takovými termíny, jako je nosná kapacita prostředí a populační overshoot. Tato studie vychází ze známé souvislosti (pře)množení druhu při příznivých životních podmínkách a nevyhnutelné redukci až zániku, pokud se podmínky k životu v daném prostředí zhorší. Souvisí to především s dostupností potravy a ta je zase závislá na energetických zdrojích. U lidstva dnes v masovém měřítku závisí téměř bezvýhradně na využívání fosilních paliv. Ostatně, toto téma bylo probíráno před časem i zde na Zvedavci.
Pokud jsou dnešní skuteční vládci světa dobře informovaní (a všichni zde víme, že bezpochyby jsou), vědí, že období populačního overshootu lidstva nevyhnutelně nastává - viz. rapidní nárust světových cen potravin a energií, k tomu neustálý nárůst populace. Ještě v letošním roce je ohlášeno dosažení 7 miliard jedinců. Přitom k zajištění blahobytu "vyvolené" skupiny by již dnes stačila zhruba desetina obyvatelstva, zbytek obstarají moderní technologie za využití obnovitelných zdrojů. Navíc, ta desetina by se mnohem snadněji ovládala a i její životní úroveň by třeba byla vyšší i stabilnější.
Pro síly, co dnes vládnou světu je dnes pouze důležité zajistit, aby nedošlo k dlouhodobému poškození planety Země (z hlediska lidského měřítka). Až se tu serveme o zbývající žvanec a o zbytky neobnovitelných zdrojů koncentrovaných energií. Ty zmizí tak-jako-tak, ať už nesmyslným vyplýtváním nebo při konfliktu. Proto se tak usiluje o redukci ZHN, hlavně těch jaderných, zejména u menších států, usilujících o jakousi nezávislost. Samozřejmě, s výjimkou jednoho.
Až se v průběhu 60-80 let sníži světová populace na požadovanou desetinu (za obrovského utrpení), bude lidstvo jako celek moci znovu žít v rovnováze s přírodou. K tomu při využití obnovitelných zdrojů zabezpečovat blahobyt vládnoucích a snad i svůj vlastní. V tomto vidím opravdu poselství na Georgijských kamenech pro budoucí generace - budou-li koncem 21.století ještě nějaké. Neudělat znovu takové chyby, jakých se dopustila naše civilizace v posledních několika stoletích!
Zůstává otázkou, kdo a podle jakého klíče bude určovat, kteří jedinci či uskupení (národy) nakonec zůstanou a kdo bude v těch devíti desetinách, která budou muset z kola ven? Hladomor se totiž dá používat i jako selektivní prostředek likvidace. [pláč]

248300

18.7.2011 22:57

RE: Má to hlubší smysl.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 248300

To, co píšete, by bylo rozumné, pokud by bylo jisté, že síly, co vládnou světu, jsou také rozumné a - a to je klíčové - uvažují konstruktivně. To je ale více než sporné, daleko pravděpodobnější je to, že to řídí skupina (sebe)destruktivních šílenců (i když velmi informovaných a inteligentních). Jak poznatky moderní psychologie, tak dlouhodobá historická zkušenost bohužel spíše mluví pro tuto možnost.

248307

19.7.2011 0:23

RE: Má to hlubší smysl.

martas300 68.?.?.?

Reakce na 248307

Ze se nikdo nezamysli,proc byli pouzity zrovna tyto jazyky - e English, Spanish, Swahili, Hindi, Hebrew, Arabic, Mandarin, and Russian.

Jinak,nedomnivam se,ze by nekdo dokazal snizit populaci na 500 mil.Ale velice dobre to dokaze jakekoli vetsi kosmicke teleso,roj komet,supervulkan,apod. zkratka globalni katastrofa,jaka napr. probehla pred ahruba 13000 lety,a zustali po ni dodnes vzpominky v mytech a legendach po celem svete.Takova katastrofa dokaze pro ty co nejakym zazrakem preziji nastartovat takovy hladomor,ze by jeste zavideli tem mrtvim.staci si vzpomenout jak vyskocili ceny obili po pozarech v Rusku.
Hladomor bude ta metla lidstva,ne ropa.Kdyz vam dojde ropa,jde stale jeste neco delat,ale kdyz se rapidne zmeni klima,tak mate do par mesicu hladomor.To
lze videt v tuto chvili treba v Somalsku a okoli.Navic,celosvetove ubiva kvalitni
zemedelska puda,kvalitni pitna voda.Po 2000 jadernych testech od 50.let
muzeme jen odhadovat,kolik radiace se nachazi ve vode,v pude,ve vzduchu.

Ten monument je zde probudouci generace,ne pro tu soucasnou tzv.civilizaci.

248314

19.7.2011 2:31

RE: Má to hlubší smysl.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 248314

Pro budoucí civilizace i pro ty současné. Můj osobní názor je, že jde o únik informací z velmi vysoce postaveného zdroje v hierchii moci. A někdo hodně riskoval, ani ne tak svůj život. Může být mnohem horší i zůstat na živu. Jenomže dokud to nebude v bedně, v institucích.... Nejlépe je takový únik ignorovat a použít lehkou nenásilnou desinformační zesměšňovací kampaň a pak to nechat zapadnout. Kolik lidí o tom šutru ví? A kolik ho bere vážně? Má to spojitost s třetí částí fatimského proroctví, proběhli masívní skryté přípravy, ale mělo to bý zveřejněno nejpozději do roku tuším 1960. Lidstvo mohlo být mobilizováno s mnohem větší intenzitou. Nedá se nic dělat, co přichází to přijde.

248319

19.7.2011 0:55

RE: Má to hlubší smysl.

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 248300

Zdravím Roman,

>Na významnou redukci populace není třeba ani pandemie,
>vyvolané nějakou zmutovanou bakterií (ty mohou přijít
>později a umocnit celý efekt), ani nějaké kosmické události
>(nad těmi není třeba mudrovat, protože není v silách
>lidstva takové odvrátit). K tomu vám bude postačovat
>permanentní HLAD, trvající tak 3-4 generace. Jednu výbornou
>[url=http://zlomropy.blogspot.com/2008_06_01_archive.html]zde[/u
>studii, zabývající se touto tematikou máme rl].

Snáď tým pochybným teóriam, ktoré do nás hustia sám neveríte?
Alebo áno?
Gianpetro a Pimentel, čo sú to za vedci? Od koho mali grant na taký blábol? Článok z r. 2005, ktorý sa opiera o štúdie z r. 1986-94??? To je trošku scestné - dnes máme r. 2011.
Skúste si nájsť údaje, koľko sa vypestuje obilovín v ČR a SR a koľko z nich sa v tých krajinách spotrebuje (nechce sa mi to teraz hľadať). Budete asi veľmi prekvapení...Ak ma pamäť neklame tak vytvárame cca 40 % prebytok...
Prečo nám špinavé média hovoria o neustálom nedostatku, neúrode, zvyšovaniu cien základných komodít...? Treba vyššie zisky tých, čo na tej pôde nepracujú, ale ju ovládajú...
Napriek neustálej devastácii poľnohospodárstva od r. 1989, stále je čo jesť! A nedarí sa im ani úplne rozbiť východoeurópsky model poľnohospodárstva,aj keď sa to všemožne snažia dosiahnúť, cez svoje obchodné reťazce, ktoré radšej dovážajú cesnak z Číny alebo paradajky nevalnej kvality z Maroka...Spomeňte si, že už Havel, ešte keď mal krátke židovské gate, hovoril o rozbití JZD a rodinných farmách.On to určite nemal zo svojej špinavej farizejskej hlavy.
Cudzinecká légia v ČSFR vytvorila tábor skladov a lány repky.Denne prichádzame o mnoho ha poľnohospodárskej pôdy, aby sme vytvorili montážne dielne a sklady pre produkciu "vyspelej kultúry novodobých vykorisťovateľov". Napriek tomu, produkcia stále vysoko prekračuje spotrebu.
Samozrejme je to zámer , ktorý sa im nedarí úplne pretransformovať do reality...Teda tej svorke, ktorá to riadi...
Zlom ropy a podobné hovädiny sú účelovo vyťahované a vopred platenými štúdiami podporované, aby sa uviedli do života drahé varianty obnoviteľných zdrojov, ktoré musia zaplatiť (na ich obohatenie) obyčajní ľudia...
Prečítajte si aj štúdie, ktoré píšu, že výroba 1l biopaliva spotrebuje tuším cca 3,4 l fosílneho paliva...
Tento svet riadia zvrátení ľudia ...

Zemeguľa je schopná pri súčasných technológiach uživiť cca 15 mld. ľudí (pochopiteľne, že dnešné technológie nie sú kosher s dlhodobým prežitím ľudstva, preto sú aj podporované...umelé hnojivá, pesticídy, GMO...atď.).Napriek tomu to nevidím až tak čierne.
Tie - Georgia kamene - vznikli zámerne, ako mnoho podobných "staviteľských diel" novodobých murárov...
Ten plán je chorý. A choré plány sa obyčajne zrútia pre svoju chorobu...

V tom som optimista, aj keď ta vlčia svorka bude ešte silno hrý...Automaticky kráceno

248316

19.7.2011 1:47

RE: Má to hlubší smysl.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 248316

Jiste ze mate pravdu. Najedno vlady placaji o hladu ve svete a na druhe ustanovuji ruzne kvoty. Napriklad k nam se dovazi mleko ze vzdalenosti par set kilometru. Mistni lide nesmi mleko prodavat. Drubez muzete chovat do cisla 99 . pokud to prekrocite jdete do basy. Navic na kazdy kus masa , ktere prodavate potrebujete bumasku zverolekare. No a tak tu jsou statisice neobdelanych hektaru. No a pak vam vlada ktera dela tyto zakony bude povidat neco o hladu.

248317

19.7.2011 3:09

RE: Má to hlubší smysl.

Roman 85.?.?.?

Reakce na 248316

Zdravím Vás rovněž, Kysučan.
Tady nejde o to, čemu já věřím. Snažím se pouze dávat věci nezaujatě do souvislostí a nahlížet na ně z té lepší stránky, protože jinak by nemělo smysl už nic.
Tu odkazovanou studii zveřejnil (přeložil) autor webu, který s předstihem a poměrně přesně předpověděl krizi, která vypukla v roce 2008. Takže je pro mě dosti hodnověrná. Není jediná svého druhu. Skuste si ji ale ještě jednou pozorně přečíst. Její autoři navíc upozorňují, že se nejedná o jednoznačnou předpověď budoucnosti, nýbrž o model se zadanými vstupními parametry. Byť na reálných základech. (Je možné, že vše skončí mnohem dříve nějakým konfliktem či katastrofou...)
Máte pravdu, že se píše rok 2011. O to přesněji víme, že ropný zlom se skutečně odehrál v letech 2008-2009, na tom se shoduje většina odborníků i oil-insiderů. Dá se totiž odpozorovat až zpětně. Původně byl sice vypočítán M.K.Hubbertem na přelom milenia, oddálila ho ale uměle vytvořená 1.ropná krize v 70.letech min.století. Peakoil není žádná hovadina - je to geologická událost, fakt, který se nedá okecat či dlouhodobě popřít.
15 mld. obyvatel na Zemi je ovšem utopie - toto číslo by se nedalo dlouhodobě udržet ani při produkci ropy v hodnotách z roku 2008, leda by se drtivá většina lidí uskrovnila ve svých potřebách na úroveň občanů Kuby či KLDR (tyto země tvoří jakýsi laboratorní model společnosti postfosilní éry). A pochybuji, že by většina lidí v tzv.moderním světě byla ochotna přistoupit dobrovolně na podobnou životní úroveň.
ČR i SR se svým zdevastovaným zemědělstvím už není ve většině komodit soběstačná, snad jen v produkci obilnin. Ovšem pouze mírně, žádných 40procent! Zbytek samá řepka se svou ERoEI menší než 1 (v tom se shodneme). Takže pouze další penězovod z dotací EU pro pana Babiše a jeho lobby. Existuje důvodná obava, že u států dovážejících ropu nebude mít křivka sestupu z vrcholu spotřeby tekutých paliv tvar zvonu, ale žraločí ploutve... se všemi důsledky. Stav skotu v ČR je na pouhých 30% z roku 1990. Pokud nebude nafta do traktorů, co (či koho) zapřáhneme do pluhů? I když je fakt, že volů u nás máme nadbytek. Jak jste na tom u vás? [vyplazený jazyk]
Že je u nás hojnost potravin neposuzujte podle plnosti regálů v hypermarketech. V případě selhání (nepřetržitého) zásobování budou tyto konzumní chrámy za několik dní prázdné - a pokud by vypukla panika, tak za několik hodin! Dováží se téměř vše. Navíc, pokud by prostor ČR+SR náhodou tvořil (nepatrný) ostrůvek oázy v celosvětové potravinové krizi, byl by rychle smeten vlnou hladových imigrantů.
/O Havlovi a spol. nemá cenu psát, tady jsme v naprosté shodě./
Říká se, že optimista je špatně informovaný realista. Ale svobodní zednáři (kdysi původně Templáři) byli vždy informováni velmi dobře. Takže pokud jsou Georgijské kameny jejich d...Automaticky kráceno

248320

20.7.2011 16:12

RE: Má to hlubší smysl.

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 248320

Zdravím Roman,

dám sem odkaz na správu VÚ ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva SR (to len čo mi google rýchlo vypľul):
http://www.vuepp.sk/Komodity/r2010/II.polrok/obilie2.pdf

V tej správe je jasne uvedené, že spotreba základných obilovín je niekde aj o 50% nižšia ako produkcia.V okolitých krajinách je to podobné, ba v Maďarsku je to ešte viac (nechce sa mi to teraz hľadať, ale tá rešerš bola robená tuším za r.2009).
Ak si pozriete na komoditných burzách stav zásob všetkých základných komodít za posledných 20-30 rokov zistíte, že zhruba oscilujú +/- 15 % a v súčasnosti sú zásoby mierne nad priemerom tuším 10 rokov...
Prečo teda ceny potravín výrazne rastú? Kto nás presviedča o ich nedostatku? Spýtajte sa svojich politikov, prečo o tom mlčia a umožňujú budovanie čoraz väčších peňazovodov do vrecák takých Babišov (toho ináč osobne poznám ešte od čias Petrimexu a jeho pravdivá životná story by bolu určite bestsellerom, ako sa polodiskrétny periferný jedinec nižšej elity dopracoval k majetku a ako ovláda politikov všetkých významnejších strán v ČR a SR, a ako mu tí umožňujú budovať peňazovody do spravných vreciek...)

[smích]

Teória ropného zlomu, náboženstvo globálneho otepľovania,GMO, teplotná hokejka, ved-ci a granty, manipulácia davu klamlivými informáciami,boj proti terorizmu...atď. To má stále rovnakého autora! S veľkou pravdepodobnosťou, tí skutoční autori, sú v pyramíde vysoko nad zedníkmi...

Skúsme sa zamyslieť nad energiou Zeme.Prečo ropa by mala byť nejakým limitujúcim faktorom???

Iste Vám hovorí niečo meno Nikola Tesla a jeho úžasné objavy v sfére magnetizmu, elektriny, smerovania polí, bezdrôtového prenosu energie, modulácie počasia...Predstavil v New Yorku aj automobil, ktorý nemal žiaden klasický motor (pohon nazval kozmickou energiou)! Jeho sponzor Westinghouse naraz stratil záujem ho sponzorovať... Sci-fi alebo utópia?
Jeho práce zmizli,pokračovanie po ňom už prakticky nebolo viditeľné. Náhoda alebo úmysel? Ak by každý bežný človek mohol čerpať neobmedzenú voľnú energiu, tak by sa pyramída skrytej elity zrútila ako domček z karát.Zem je obrovským generátorom rozmanitej formy energie, len ju treba vedieť zúžitkovať.Mnohí vynálezcovia doplatili na to životom,mnohých zničili psychicky i morálne, mnohí svoje objavy predali a užívajú si život.Ale mnohí to majú v hlave alebo niečo bez veľkých investícii vo svojej dielničke, a keď príde správna chvíľa, tak už revolúciu nebude možné zastaviť.
Preto som optimista...
Aj keď tá čierna klika na vrchole pyramídy robí všetky možné zverstvá proti ľuďom,nemôže svoju apokalysu už zastaviť. [smích]

248477

19.7.2011 10:51

RE: Má to hlubší smysl.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 248300

Když stačí permanentní hlad, tak jak si vysvětlujete přelidněnost Indie?

248351

19.7.2011 23:12

RE: Má to hlubší smysl.

Roman 85.?.?.?

Reakce na 248351

1. Indie je nesmírně úrodná země. Většinu plodin tam můžete sklízet i 3x ročně. Kdo Indii individuálně procestoval (znám jednoho rodáka, který ji projel na bicyklu) tak popisuje, že v Indii s výjimkou předhůří Himáláje prakticky neexistuje na venkově volná plocha - všechen prostor je nějak zemědělsky obděláván, všude se něco pěstuje - žijí tam pracovití lidé.
2. Indové jsou ve své většině skromní a chudí lidé. Samozřejmě výjimky jsou jako všude. Ve srovnání s Evropany (neřku-li s USÁky) se Indové spokojí s málem, co se potravin týče.
3. Indie je z hlediska demografického růstu a populačního overshootu časovanou bombou. Ve srovnání s Čínou a její "politikou 1 dítěte" tu zatím neexistuje žádné omezení, takže růst počtu obyvatel neustále pokračuje a odhaduje se, že do 15 let bude mít takto Indie více obyvatel než Čína. Samozřejmě toto přelidnění přinese enormní tlak na nosnou kapacitu i tak úrodného prostředí, jakým Indie bezesporu je.
Potom bude stačit jakýkoliv výkyv (neúroda, přírodní pohroma, apod.) a průšvih neskutečného rozměru - hladomor - si vybere svou daň i s úroky.
Vzpomeňte na obrovské loňské záplavy v povodí Indu hned v sousedním Pakistánu. A hladomor s nimi spojený. Přesně modelová situace země, která nosnou kapacitu svého prostředí využívala NADORAZ a tato se pohromou náhle zmenšila.

248416

20.7.2011 1:58

Mnozi mysli podle Georgii monumentu, ja tu zustanu a ti ostatni , ti pujdou

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Rozumet tomu, co rika "rada" na odlidneni teto planety na minimum , musite jit zpet do historie dvacatych let. Nahlednout zpet, z minulosti rozumet pritomnosti a predpovedet budoucnost, Vam pomuze kniha vydana v tomto roku nakladatelstvim Wooden Shore,L.L.C. v USA-Washington,DC.20008-1567, kniha "Jewish Eugenics od pana John Glad pod oznacenim ISBN:978-0-89703-005-2 s 464 stranek. Pozoruhodne na teto knize je urceni puvodu,tak zvaneho zidovstva, kdo je a kdo neni zidem a jak zide odjakziva maji eugenickou politiku mnohem drive,nez se k dostali naciste po vzoru Spojenych Statu Americkych. Zde, je zminka, co je vlastne holocaust, zde eugenici chteli vypestovat "super zida", zde najdeme, co vsechno v nasim modernim svete muzem povazovat za eugenicke,ockovani, klonovani,interupce nenarozenych deti, umele krizeni bakterii a mnoho jineho, s jednim cilem, nicit druhe a zdokonalovat jejich vlastni "cistotu rasy" programem desitek zidovskych eugeniku fungujicich v mnoha institucich a vladnich mistech. Az doctet, tak si mnohe objasnite z toho, co se deje kolem nas.Churchill byl zastancem eugenickeho programu, avsak vyhybal se tomuto oznaceni, prohlasoval, "sterilni operace",tak, jak v USA likvidovali nevylecitelne, dusevne postizene a telesne postizene, alkoholiky, nezamestnane a chude, to byl program mnoha americkych statu. Museum holocaustu ve Washingtonu se ovsem nijak nezminuje o zidovskych eugenicich.(dnes ma svet stovky holocaustovych Museich a dalsi se stavi) Spravce musea, Susan Bachrach-maintains that eugenics"culminated" in the Holocaust. Rezimy a politicke strany jsou ruzne, ale, eugenici pretrvavaji ve splneni sveho poslani, prikladem je strana komunismu & kapitalismu, zdravotnicvi, AIDS a Embola, hlad, nezamestnanost, skolni system, kriminalita, drahota, dragy, alkoholismus, snizovani penzi, to vse jsou vysledky cesty k odlidneni.(75 000 byvalych vojaku ve valce s Irakem, jsou bezdomovci)
Mnozi z ruske strany eugenici, byli na Stalinuv rozkaz, popraveni, jako SOLOMON Grigorievich Levit v roce 1938, Agol byl zastrelen, Muller -ovi se podarilo utect." Ruska "revoluce ,byla take eugenickym programem v jinem baleni.
V roce 1996 v San Francisko, byla zorganisovana,rizena, svolana, konference panem Gorbacovem,vedoucim KGB a pozdeji presidentem SSSR, ktery prisel s programem, jak snizit populaci lidstva o 90%,coz se muzete docist v Radio Liberty-More New Age Influence.Velmi dobre popsal stav veci Dr.Sam Keen, New Age spisovatel a filosof, jak stat-politici-elita sveta, bere do svych rukou osud milionu, "Maintain humanity under 500,000.000 in perpetual balance with nature".
Nam starsim je znam Jacque Cousteau s filmem Dobrodruzstvi v Rudem mori a Svet ticha,ten ve sve predstave zachranit planetu doslova rekl, ze denne by muselo byt zlikvidovano sterilisaci, na 350,000 lidi za den, aby se doslo urceneho cisla lidi, kteri by v pohode prezili.
V roce 1920 Margaret Sanger napsala v knize" The Pivot of Civilisation" zlikvidovat vsechny, ktery jsou jakymkoliv zpusobem postizeni, mimo jine:" sterilization of genettically interio...Automaticky kráceno

248424

20.7.2011 2:23

rybari jsou bez prace a tesaji zulove kameny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 98.?.?.?

>dobře oblečený výřečný cizinec navštívil kancelář Rybářské společnosti Granite v Elberton
Nestacim zirat. Nahrobni kamen si necham vytesat od rybaru. Treba me jako premii povozi na barce.
Preklad Elberton Granite Finishing Company = kancelář Rybářské společnosti Granite v Elberton by se mel tesat do kamene.[chechtot]
http://otherworldmystery.com/tag/elberton-granite-... [chechtot]

248428

20.7.2011 15:11

RE: rybari jsou bez prace a tesaji zulove kameny

dub 94.?.?.?

Reakce na 248428

no jo, překuk. koukam, že není fishing, ale finishing.
omlouvám se, jsem celý červený[smích]

248474

20.7.2011 15:14

RE: rybari jsou bez prace a tesaji zulove kameny

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 248474

S tím koukáním raději opatrně, nebo si vás HBčko podá jako včera mě. Jejda já to schytal [smích]

248475

21.7.2011 2:02

Ještě toho mnoho neznáme a ani nechceme znát - sami sobě jsme překážkou!

Dobroděj 88.?.?.?

http://filmy.kinotip.cz/kymatica-2009/#more-13934

Doporučuji všem náročným lidem sami k sobě, kteří jsou schopni přemýšlet, podívat se na film "Kymatica"! Asi se vám na první shlédnutí nepodaří vše pochopit, ale můžete se podívat i vícekrát, protože film - dokument a filosofická studie v jednom, je nabit daty a velmi hodnotnými závěry, které nutí člověka hodně přemýšlet o všem, co mu do teď bylo vnucováno od období školy, až po současný stav a ve skutečnosti jsou věci a souvislosti světa hodně jinde a hodně jinak, než tvrdí všechny oficiální veličiny!!!

248526

21.7.2011 23:09

RE: Ještě toho mnoho neznáme a ani nechceme znát - sami sobě jsme překážkou!

martas300 68.?.?.?

Reakce na 248526

Vybornej dokument.Najdete ho rovnez zde i s komentari.

http://www.mustwatch.cz/film/kymatica/

248617

3.10.2014 0:13

.

Cico Ciciak 109.?.?.?

Áno, som za dramatické zníženie svetovej populácie a to prirodzenou cestou. Jednoducho zakázať mať deti určitým skupinám a sterilizovať ich vakcínami a podobne. Musí sa to ale urobiť nejako rozumne a do 100 rokov by sa to mohlo podariť. Nie som zástanca toho, že Zem znesie aj viac ľudí. Možno áno, ale ja tu chcem mať aj prírodu, lesy a divé zvieratá. Ako človek nie som sebec.

318425

Příspěvků: 53

18.07. 04:31 Rene Bartosek  Velký přírodní cyklus.
18.07. 08:13 kalik  Nejspornější bod
18.07. 09:49 Saša  RE: Nejspornější bod
18.07. 16:18 kalik  RE: Nejspornější bod
18.07. 18:09 Saša  RE: Nejspornější bod
19.07. 11:23 kalik  RE: Nejspornější bod
18.07. 13:26 Evropan  RE: Nejspornější bod
18.07. 14:08  RE: Nejspornější bod
18.07. 14:46 Evropan  RE: Nejspornější bod
18.07. 14:54  RE: Nejspornější bod
18.07. 16:26 aristokrat  RE: Nejspornější bod
18.07. 19:41 fist.of.heaven  RE: Nejspornější bod
18.07. 19:44 fist.of.heaven  RE: Nejspornější bod
18.07. 19:59 aristokrat  RE: Nejspornější bod
21.07. 19:04 HHBB  RE: Nejspornější bod
22.07. 16:17 lebleu  Poučení z krizového vývoje
18.07. 14:37 Luxor  RE: Nejspornější bod
18.07. 15:07 Evropan  RE: Nejspornější bod
18.07. 18:02 baba_Blažková  RE: Nejspornější bod
18.07. 10:29 leo69  Kam to směřuje?
18.07. 11:03  Je to nevyhnutelné
18.07. 13:39 Rene Bartosek  RE: Je to nevyhnutelné
18.07. 14:12  RE: Je to nevyhnutelné
18.07. 15:05 Evropan  RE: Je to nevyhnutelné
18.07. 15:22  RE: Je to nevyhnutelné ???
18.07. 16:29 aristokrat  RE: Je to nevyhnutelné
18.07. 18:33 Kysučan  RE: Je to nevyhnutelné
18.07. 19:15 Evropan  RE: Je to nevyhnutelné
18.07. 19:55 aristokrat  RE: Je to nevyhnutelné
18.07. 22:22 Detoxik  RE: Je to nevyhnutelné
19.07. 06:59 Evropan  RE: Je to nevyhnutelné
19.07. 02:14 Rene Bartosek  RE: Je to nevyhnutelné
18.07. 20:08 Lin  Tohle je velmi obsáhlé téma
21.07. 15:04 HHBB  RE: Tohle je velmi obsáhlé téma
22.07. 14:53 Lin  RE: Tohle je velmi obsáhlé téma
18.07. 21:00 Dr.QQ  Na wikipédii som si všimol na tých kameňoch pekné graffiti:
18.07. 21:43 Roman  Má to hlubší smysl.
18.07. 22:57  RE: Má to hlubší smysl.
19.07. 00:23 martas300  RE: Má to hlubší smysl.
19.07. 02:31 Rene Bartosek  RE: Má to hlubší smysl.
19.07. 00:55 Kysučan  RE: Má to hlubší smysl.
19.07. 01:47  RE: Má to hlubší smysl.
19.07. 03:09 Roman  RE: Má to hlubší smysl.
20.07. 16:12 Kysučan  RE: Má to hlubší smysl.
19.07. 10:51 baba_Blažková  RE: Má to hlubší smysl.
19.07. 23:12 Roman  RE: Má to hlubší smysl.
20.07. 01:58 Robert Nohejl  Mnozi mysli podle Georgii monumentu, ja tu zustanu a ti ostatni , ti pujdou
20.07. 02:23  rybari jsou bez prace a tesaji zulove kameny
20.07. 15:11 dub  RE: rybari jsou bez prace a tesaji zulove kameny
20.07. 15:14 Luxor  RE: rybari jsou bez prace a tesaji zulove kameny
21.07. 02:02 Dobroděj  Ještě toho mnoho neznáme a ani nechceme znát - sami sobě jsme překážkou!
21.07. 23:09 martas300  RE: Ještě toho mnoho neznáme a ani nechceme znát - sami sobě jsme překážkou!
03.10. 00:13 Cico Ciciak  .

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

35

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 77 čtenářů částkou 10 598 korun, což je 35 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Měnové kurzy

USD
23,40 Kč
Euro
25,89 Kč
Libra
29,24 Kč
Kanadský dolar
17,66 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,64 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,76 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,37 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 219,05 Kč
1 unce stříbra
421,48 Kč
Bitcoin
239 018,88 Kč

Poslední aktualizace: 17.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 279