Diskuze k článku

Deset tezí Thilo Sarrazina

Příspěvků 38

5.7.2011 7:48

Saracén by zasloužil v EUropě gazajku

MoUdrostrak 88.?.?.?

Opět příspěvek resp. dovětek pana Editora, kde s ním naprosto souhlasím: "zlé" sociální Německo (i "zlá" sociální Skandinávie) prosperují zejm. díky svému "sociááálismu". A prosperují JAKO NIKDY a NIKDO před nimi právě v bouři a kriSSi ostatních se zmítajících NEsociááálistických zemí - JůYsEj, Irska, Pobaltí etc. etc.

Proto je potřeba vzít/podmáznout jednoho Saracéna, aby se "obětoval" - a zachránil mýty o "skvělé" neviditelné pracce trhu.

Opravdu jsou čeští pravicující pivní Pepíci již tak idiotští, že by vzhlíželi k Saracénu a jím opěvovanému emerickému ghettu = plnému vražd, narkomanie, prostituce a NEGRAMOTNOSTI Emeričanů samých?!

A opovrhovali "zlým" německým modelem, kde i v nejkoncentrovanějších tureckých aglomeracích lze jen těžko narazit na dealera, prostitutku i bilinguální negramotnost?! Je jasné, jak by s dealerem, prostitutkou, lichvářem či zastavárníkem v bezprostředním okolí svých dětí Turci bleskově naložili...

Doopravdy už jsme tak holocaustováním a humanitárními bombardováními celého světa zidiotštili, že věříme takovým na první pohled lživým Saracénovým konstrukcím a fabulacím?!

"Zlé" sociální Německo má BEZPLATNÉ vysoké školství pro VŠECHNY cizince ("zlá" sociální Skandinávie má podobné modely). Díky tomu se z absolventů německých universit automaticky stávají ambaSSadoři lobbující pro německý průmysl, zboží, vědu a techniku. Neznám jediného absolventa emerické university, který by během studia získal takové nadšení pro Made in U.S.A. A také, co by z vybrakovaných a krachujících U.S.A. dnes kdo dovážel - kromě reexportu z Číny?!

Na Wilderse v Holandsku už prasklo, v čím žoldu založil svoji "partaj": ....he went to Israel instead. For several years he volunteered in a moshav and worked for several firms, becoming in his own words "a true friend of Israel". With the money he saved, he travelled to the neighbouring Arab countries, and was moved by the lack of democracy in the region. When he returned to the Netherlands, he retained Israeli ideas about counter-terrorism and a "special feeling of solidarity" for the country.

Uvidíme, jak dlouho bude trvat, nežli na Saracéna také praskne, kdo skoupil 1.500.000 jeho "brillant" tezí v Německu. Btw. i Pan Professor Big Toonnel, i pan Miloš Zeman zázračně zbohatli jen díky přednáškám na "správných" universitách a vydáváním neskonale super prodávaných knih... V čím žoldu a zájmu?!

247377

5.7.2011 21:40

RE: Saracén by zasloužil v EUropě gazajku

pippocz 84.?.?.?

Reakce na 247377

Mimo téma a osobně bohužel.. nechápu proč se v poslední době rozmáhá tahle řeč hotentota plná zkratek a jinotajů. Vašemu textu se sice dá porozumět, ale nestojí to za to se prokousávat tímhle newspeakem.

247406

5.7.2011 23:31

RE: Saracén by zasloužil v EUropě gazajku

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 247406

Pokud ti dělá problém se tím prokousat a pravděpodobně pochopit nosnou myšlenku a Podstatu sdělení, pippoczi, tak to bude znamenat, že zmíněný text (zkratky, jinotaje) nenašly adresáta (doufejme, že ne navždy).

V tvém případě je to přesně podle hábečkovy teorie, že Pravda není pro všechny - ale jinak, než se nám hábečko snaží vsugerovat...[smích]


I ode mne příliš jinotajů, pippoczi??

Nevadí, až se přivalí HHBB a možná zde začne blahosklonně pitvat, jak to s tou teorií o Pravdě (která není pro všechny, nýbrž jen pro vyvolené) myslel a že je jendasmithů hotentot, který jej nechápe a komolí ..[smích], tak se možná k tomu (JAK to ve skutečnosti s tou Pravdou JE) dobéřeme.

A Peace s tebou, tvůj přítel a kamarád,

jansmith[smích]

247412

12.7.2011 20:23

RE: Saracén by zasloužil v EUropě gazajku

Jezusmarjá 88.?.?.?

Reakce na 247412

No to je blábol... [chechtot]

247802

5.7.2011 9:21

co se četlo v rudé ČSSR

fohat 88.?.?.?

Přede mnou leží kniha amerického autora Wildera-Most svatého Ludvíka krále.Je to uvaha o karmě,nebo příčinách a následcích osudu lidí.Vyšlo to v Nakladatelství krásné literatury hudby a umění PRAHA.Vytisklo Rudé Právo,vydavatel UV KSČ v roce 1958....TEDY v době největšího týrání politických věznu v hradčanském DOMEČKU.Dále, začátkem 60 let vyšly Opožděné reportáže Ladislava Mnačka a ZEJMÉNA JAK CHUTNÁ MOC.A to je jen vzorek spousty dalších knih,co vyšly v prokletém rudém ČESKOSLOVENSKU.Nevzpomínám si dnešního autora,co by zdramatizoval současný marasmus v Česku tak,jako tehdejší autoři,aby to šlo také tak na dračku a pohnulo to s ledy,jako tehdy... [oči v sloup] [oči v sloup]

247380

5.7.2011 16:20

RE: co se četlo v rudé ČSSR

--- 85.?.?.?

Reakce na 247380

Nechci debatu tahat jinam, ale toto souvisí:
a) s ovládnutím trhu knihkupci a distributory (určují, co se bude číst, veškeré příjmy z trhu s knihami přesměřovali do svých kapes - marže se dnes dostávají na bájných 40 % z knihy v komisi při přímém prodeji nakladatelem a k šedesáti procentům při využití báječných služeb distribucí)
b) s vytlačením českého autora na naprostý okraj společenského dění (při tomto nastavení všichni schopní jedinci, kteří se hodlají slušně uživit, opouštějí obor, nebo do něj vůbec nevstupují)
c) s devastací jazyka (převracování a spatlávání pojmů - viz. humanitární bombardování, ořezání jeho zdrojů - kdo by dnes chtěl číst o lásce k vlasti a jejím tradicím?), s malou řemeslnou zdatností autorů - viz. likvidace editorů v nakladatelstvích v devadesátých letech, s malým sebevědomím českých autorů, kteří nejsou ochotni riskovat hlubší ponor do problematiky - taky, kdo by jim to zaplatil?, s neexistencí společenské objednávky atd.
To jen pro doplnění, nechci rušit čilou diskusi.
DJhujer

247399

5.7.2011 11:49

souhlas s editorem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Na příklad ve druhé generaci si berou pouze 3% Turků německého partnera, ale u Rusů je to 70%.

Tato věta obsahuje jediný konkrétní argument o odlišnosti muslimských a východoevropských imigrantů v celém článku, jinak tam jsou pouze všeobecná negativní konstatování.

247381

5.7.2011 12:49

Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí

jjj 213.?.?.?

Nicméně jsem si při betonování chodníčku dnes dopoledne přemýšlel, v čem se názorově tak lišíme. A pak jsem, myslím, na to přišel: ani editor prostě nedokáže myšlenkově oddělit dvě témata, která spolu nijak moc nesouvisejí, mají ale bohužel obě nějaký vztah k muslimské populaci. A proto se dají pomotat.

Sarazzin řeší výhradně TECHNICKÉ PROBLÉMY při integraci imigrantů do německé společnosti. A že muslimové jsou obzvláště těžkým oříškem - na to můžeme vzít jed - jeho statistiky a výpočty jsou totiž naprosto perfektní a přesné!

Editor píše: "Imigrace JE velký problém. Narušuje koherenci národa, rozleptává ho. Proto je nám také úmyslně ordinována. Je třeba se proti tomu bránit." No a přesně to Sarazzin dělá! Definuje kritéria pro integraci do německého národa, neobyčejně důkladně analyzuje na statistické úrovni jednotlivé skupiny přistěhovalců jak tato kritéria plní a pak navrhuje imigraci aktivně regulovat tak, aby se národ úplně nerozleptal a zůstal co nejkoherentnější.

Německo má ohromné historické zkušenosti s integrací naprosto odlišného obyvatelstva! V Porůří se polovina Němců jmenuje Kowalski, protože se tam asimilovali Poláci doslova po milionech! Jenže teď u muslimů tento německý asimilační motor zjevně přestal fungovat - a musí se proto odpovídajícně reagovat! To není bashing, ale racionální reakce na technické problémy s imigrací a potenciálním vznikem právě těch "China Towns", na které nikdo v Německu není právem zvědavý.

Sarrazin se zaobírá NĚMECKOU INTEGRAČNÍ MAŠINOU - to, že UK má problém s integrací Číňanů neznamená, že je má Německo! On ví naprosto přesně o čem píše. A kritériem integrace pro něj také není, co kdo jí: když si dá MUDr. Lenka Nguyen, DrSC. po perném pracovním dni ve své vilce na Ořechovce kočko-zelo-knedlo tak pro Sarrazina je to maximálně kulturní obohacení, které zmiňuje a ne známka toho, že by se Lenka byla neintegrovala. [smích]

247384

5.7.2011 13:14

RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 247384

Musím se pana Editora zastat: Německo (i Skandinávie) obrovsky profituje na "vydržování si" immigrantů. A proto si immigranty jak Skandinávie, tak Německo VĚDOMĚ vydržují. A proto jsou Německo a Skandinávie největší světové high tech mašinami.

To, co se snaží získat/ukrás JůYsEj a USrael nekonečným "humanitárním bombardováním®", Německo hravě získává exportem. "Povalující se" immigranti vytvořili pro Německo a jeho produkci most do svých končin, odkud pocházejí. A Němci byli VŽDY přirozeným spojencem Turků i Muslimů proti anglo-americkému neo-kolonialismu.

Kdo nezažil emerické "integrované" ghetto a.k.a. "kotlík národů", ani neví o čem mluví. Právě proto, že Turci /a Muslimové/ nepodléhají hazardu, drogám, prostituci a zotročení, jsou od naší Vrchnosti (na rozdíl (zatím) od nás) NA POŘADU DNE. Německo by bez např. Turků, nikdy nazažilo poválečný boom - a to se pokoušelo dovážet ex-Jugo, Maročany, Portugalce, Italy, Španěly... Nikdo ale nebyl tak pracovitý, spolehlivý - a přitom ke svému ArbetGeberu loajální, jako Turek.

Že se Turci nekonec překotně neasimilovali, za to si mohou Němci sami: Němci dováželi Rumuny, Čechy, Poláky, Rusy, Maďary coby-vá Volks-Němce pod sysntetickými učelovými paragrafy "Zákona krve". Dávali jim iHned oVčanství BRD a hojný sociál. Vedle nich po desetiletí pracovali Turci (naprosto bez jakýchkoliv výhod pro residenty - hypotéky, leasingy...). Není divu, že Turci nakonec resignovali a vytvořili si stát ve státě díky vlastním bankám, leasingovkám, školám a mešitám. Na rozdíl od Rumunů, Čechů, Poláků, Rusů, Maďarů - a dalších Volks-Deutsche, ale Turek nepěstuje kriminalitu - tolik vnucovanou a potřebnou pro rozbití Německa pro naši Vrchnost podle rezeptu Rozděl a Panuj/ Divide et Impera[smích]

247387

5.7.2011 17:31

RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 247387

Protože přijímají imigranty, jsou dle Vás, pane Moudrostraku
> Německo a Skandinávie největší světové high tech mašinami.

To je samozřejmě do nebe volající nesmysl. Německo a Skandinávie jsou ekonomicky úspěšné proto, že jejich vzdělaní a pracovití podnikatelé vytvářejí pro ty méně vzdělané a pracovité pracovní příležitosti. Kdyby nebylo takto vytvořených pracovních míst, Turci i ostatní imigranti by jen těžko nalezli uplatnění v německé státní správě. Státní socialismus ještě v žádné zemi na prosperitu nevydělal. Nicht wahr?

A ještě mi dovolte pousmání na závěr. Vy, který tak zásadově odmítáte vše pravicové se zde servilně svíjíte před soukromým, tedy pravicovým vlastníkem webzinu. Ano, před člověkem, který kašle na Váš vysněný sociální stát a podniká. Riskuje své peníze a práci s cílem dosáhnout zisku. Vaše servilita jde tak daleko, že jste jej dokonce opakovaně povýšil na editora s velkým "E". Až takovou máte hrůzu z případného dalšího zákazu Vašich ideologických výlevů? [velký smích]

247400

5.7.2011 20:01

RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 247400

>Vy, který tak zásadově odmítáte vše pravicové se zde servilně >svíjíte před soukromým, tedy pravicovým vlastníkem webzinu. Ano, >před člověkem, který kašle na Váš vysněný sociální stát a >podniká. Riskuje své peníze a práci s cílem dosáhnout zisku.
No, ehm, Vojtěchu, tohle byla kapánek podpásovka, protože "E"ditor určitě nemá cíl dosáhnout zisku. Znáte přece zde zveřejňovanou čas od času "výsledovku". A Vy jako ekonom...
Určitě není tedy hlavní a vědomý pohon zisk ve smyslu žluťáků, ale spíše bych to šacoval na ocenění a uznání (čili také "zisk" ) jiného charakteru a naplnění tužeb řekněme až idealistických, v tomto případě jaksi osvětářských.
Jistě, pokud nějaké žluťáky přijdou, tak je uvítá, zatím ale to nejspíše není žádná hitparáda a Vy to takřka jistě víte. Oder?! [mrknutí jedním okem]

247404

6.7.2011 9:02

RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 247400

Vojto, náš pravicující cvičiteli:

... vzdělaní a pracovití podnikatelé vytvářejí pro ty méně vzdělané a pracovité pracovní příležitosti...

To si snad děláte dobrý den nebo jste se přismahl na nepracovním slunku?! [zmaten] [zmaten] [zmaten]

Proč je jinde nevytváří?! A naopak propouští?! Proč jinde "hodní podnikatelééé" krachují?!

Proč je úspěšné jen "zlé" socialiSSující Německo a Skandinávie?!

Kolik jste si za výše uvedený demagogický canc přimázl na Váš zpoplatněný šichťák?!

Pokud by KAPITALIssMUS FUNGOVAL, museli by přeci-vá PROSPEROVAT právě TRHY BEZ PŘÍVLASTKů = JůYsEj, Island, Irsko, Pobaltí?" Nicht wahr, ebenso?!

A "zlé" přerozdělující, předaněné a socialisující Německo a "zlá" Skandinávie by musely se zmítat v nezaměstnanosti, dluzích/předlužení, maraSSmu a bídě. Nich wahr?! [velký smích] [velký smích] [chechtot] [cool]

247425

6.7.2011 11:37

RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí

tmo 89.?.?.?

Reakce na 247425

>>vzdělaní a pracovití podnikatelé vytvářejí pro ty méně vzdělané a pracovité pracovní příležitosti
>To si snad děláte dobrý den nebo jste se přismahl na nepracovním slunku?!
--co na tom nechápeš, soudruhu socialisto? vžďyť vojta píše naprostou pravdu! -ti nadanější, vzdělanější, s organizačními schopnostmi a tedy movitější vytvářejí skutečně pracovní místa pro většinovou masu méně schopných a méně vzdělaných, s menším přehledem. -nebo kdo ta pracovní místa podle tebe vytváří? snad ta spodina sama si je vytváří? nebo snad stát (ten nejméně efektivní podnikatel) je snad vytváří z peněz pracujících pro ty nepracující? neudělal by mnohdy stát lépe, kdyby se neangažoval a nechal raději daně lidem, kteří by pak mohli rozšířit podnikání i pracovní místa? protože jakýkoliv státní podnik je drahý na zřízení, drahý na řízení a drahý na plýtvavý provoz s nekonkurenceschopnou produkcí. protože "z cizího krev neteče", zato soukromník si své peníze samozřejmě hlídá, nedopustí korupci, nechce křivit trh, nýbrž funkce trhu využívá ke snížení cen nutných nákladů, plýtvání potírá, a konkurenceschopnost si dobře hlídá (zatímco socialistický šéf státního podniku je v tom angažován pouze snahou co nejdéle se udržet na fleku dobře placeném od státu).

že je náhodou hodně dobrých podnikatelů v německu a skandinávii, to je možné, a rozhodně ti podnikající vytvářeči pracovních míst nepodnikají lépe díky tomu, že jim někdo více krade z kapsy (daně).
a že USA a další ty vyjmenované státy neprosperují? -zde laskavě rozlišuj mezi prosperitou podnikatelů a výsledky státních rozpočtů!!! je tam obrovský počet úspěšných podnikatelů, ale asi mají mizerné politiky a bankéře, kteří na celý americký národ hážou obrovskou dluhovou zátěž za ŠPATNÉ HOSPODAŘENÍ STÁTU; není to kvůli špatnému podnikání soukromých firem, nýbrž kvůli drahému válčení (na účet poplatníků), také zbrojení a jiným špatným nápadům politiků (vč. posledního hřebíčku do rakve - obamova socialistického snu -zdravotní reformy).
i u ostatních krachujících států to má jednoho společného jmenovatele! -špatné hospodaření politické reprezentace! nebo snad někdo jiný než řecký stát přeplácel státní úředníky, učitele a jiné státní zaměstnance, kterých objektivně je více o 50% než bylo nutné? i důchody absolutně neodrážely skutečnou výkonnost řecké ekonomiky, úplně ulítly od reality.
Island je jen malá zemička, kde stačilo přesvědčit místní k nezasloužené bankovní hostině z úvěrů -a problém vzniknul z hlouposti občanů i politiků. pokud jde o Irsko, tam v euforii stavěli jako o život, s pověrou, že nemovitosti mohou jen růst. ale ti se z toho vykoušou. a pobaltí? opojeni svobodou prostě přepískli úvěry a nezkušení politici neukočírovali rozpočet. podnikatelé ale dál zaměstnávají.

247435

6.7.2011 13:29

RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 247425

Proc kapitalismus v Americke republice nefunguje je nakrasno vykresleno ve filmu "Capitalism - A Love Story". Proc (zatim) uspesne funguje ve Skandinavii netusim, ale souhlasim, ze funguje. Jen nevim proc zde -a to neustale- sirite blud ohledne jakehosi socialne spasitelskeho statu Nemecko. Byl by nejaky zdroj? Ze zkusenosti vim, ze v Nemecku Vam zadarmo nedaji ani fenik. Sice je pravda, ze kvuli zdravotni peci tam lidi baraky neprodavaji (na rozdil od Americke republiky), ale to neni vysadou pouze Nemecka. Bez prace si prijdete na love snadnej treba ve Francii, tam je socik jako bejk, 35h-pracovni tyden, spousta volna, jeste tak Italie a jinde, ale s tim Nemeckem bych si tak jistej jako Vy nebyl....

247440

6.7.2011 18:57

RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí

hc 90.?.?.?

Reakce na 247440

Ohánět se pojmy jako kapitalismus nebo socialismus je ošemetná věc, protože neexistuje žádná všeobecně přijímaná definice. A nakonec jde vždycky všude o to, jakým způsobem se rozdělují vytvořené prostředky. Rozděluje se přece i na úrovni firem, ne jen na úrovni států. To je nutný důsledek dělby práce. Tmo a podobní propagují ryze hierarchické rozdělování. Kdyby si alespoň odpustili kecy o "schopných a úspěšných", kteří právem dostávají tolik, kolik si urvou, tak by mě možná ani tolik neštvali.

247456

6.7.2011 20:20

RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 247456

>"schopných a úspěšných", kteří právem dostávají tolik,
>kolik si urvou, tak by mě možná ani tolik neštvali.


Tí blažení (narážam na ich prostoduchosť) zabúdajú pridať, že tí dotyčný "schopný a úspešný" v čom sú schopný a úspešný.

Bohužiaľ tak na 90% sú to schopný a úspešný zločinci (okrádajú a podvádzajú).
Jasne vidieť to na prípade Grécka, kde miestne banky neustále žiadajú Grécku vládu o pomoc (po ktorom by mala nasledovať úplné zoštátnenie-prevezmem dlhy firmy a pritom nezískam v ňom podiel, aký je to potom kapitalizmus?-je to rečnícka otázka), pritom manažéri poberajú nehorázne bonusy alá Enron.

247459

6.7.2011 20:37

RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí

hc 90.?.?.?

Reakce na 247459

Ano. Firmy i státy může řídit úplně každý. I blbec, i zločinec, i šílenec.

247461

5.7.2011 13:36

RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí

ad infinetum infinetum (zavináč) gmail (tečka) com 78.?.?.?

Reakce na 247384

Vy jste betonoval, já dočítal od Kohouta "Proveď vola světem, volem zůstane," (vřele doporučuju) ale došli jsme k tomu samému.

Myslím, že ač se jako analytik a statistik snažil Sarazzin vycházet pouze z čísel, tak pro lidi to muselo být rozkousáno textově, a tam už je prostor pro osobní výklady, improvizaci a jakékoliv jiné ohýbání čísel. Proč to ale brát jakkoli jinak, než jen jako statistiku, zcela racionální, chladnokrevnou řeč čísel? A z toho si vyvozovat, co každému vyhovuje.

Kam například zapadl ten důraz na "Kdo nemá žádné dobré vzdělání" a kritika se soustředí až na druhý bod "kdo je přitahován jen naším sociálním systémem" ? Jde o vzdělání. Jde o prostředí. To je priorita. Ale kdo chce, vidí v tom automaticky a prioritně útok na fundamenty sociálního státu.

Ta statistika právě má to kouzlo, že "srovná do latě" všechny naše osobní zkušenosti a zabarvení. Tak třeba já se snažil o několik polských holek, a vždy to ztroskotalo na tom, jak drží při sobě, a raději bude s méně schopným Polákem, než s cizincem. Naopak Turkyně a Rusky do cizince jdou hned. Taková je moje osobní zkušenost. To je však v rozporu minimálně se dvěma údaji, které prezentuje Sarazzin. A já si můžu vybrat, buď na základě toho zahodím jeho výplod jako blbost, nebo to budu zkoumat dál. Ale dojde mi, že moje "zaokrouhlování" kdy selektivně ignoruju jednotlivosti ohledně těch ženských, je stejně zcestné, jako když porovnám Sarazzinovy teze o Německu s realitou v UK nebo jinde.

Já nejsem rozhodně islamofob, já se snažím kde můžu, abych šířil dobré slovo. Když jsem před třemi lety odlítal do Sýrie, tak mě obecně vyprovázeli přátelé se slovy "vždyť tě tam zastřelí na ulici!" to samé Kazachstán, nebo východní Turecko, že nás okradou, zabijou... pravda je tam někde mezi. Otevřít jim zcela dveře? Ksindl se najde všude... proto když se otevřou dveře, nemůžu projít Václavák odshora dolů, aniž by mi na přítelkyni nepomrkávalo na tři desítky černochů, co celý dny jen stojej na tom náměstí v hloučku a NIC NEDĚLAJ. Nic. Nikdy jsem je neviděl cokoli dělat. Jenže už jsem odrost tomu věku, kdy bych se na Václaváku vyskytoval kolem druhý ráno, takže asi se mi nikdy nepoštěstí vidět je, co dělaj... Ale to přece neznamená, že bych paušálně u všech Nigerijců řekl, že maj s integrací problém, nebo naopak tvrdil, že sem zapadli jak dílek do skládačky. Sebe můžu oblafnout, ale čísla ne. Takže tohle na Sarazzina naroubovaný "shooting the messenger" mi přijde jako krok špatným směrem.

247389

5.7.2011 13:05

Myslím, že dovětek editora je naprosto přesný.

Dobroděj 88.?.?.?

I zde v Česku probíhá velmi hluboká diskuze o islámu a jeho problémech v Evropě.Zúčastnil jsem několika pracovních panelových diskuzí na půdě filosofické, nebo teologické fakulty UK a zde bylo konstatováno prof. Sousedíkem, Halíkem a dalšími odborníky,kteří se problémem zabývají, že se islám na západě mění a začíná vznikat nový islám,který oni pracovně nazývají "západní" islám, který je již prost některých atributů,které jsou pro postkřesťanskou evropskou civilizaci 21. století,nepřijatelné a které zásadně vadí integračním snahám nových imigrantů.
Abych byl srozumitelný, půjde zde o stejný, nebo podobný proces,jaký prodělalo křesťanství za posledních několik století, kdy se také muselo velmi silně vnitřně přetvořit,aby bylo pro většinovou konzumní společnost přijatelné a dnes je běžnou součástí society a nikomu nevadí.
Mohu zde též jako příklad uvést islám balkánský, který byl po dlouhá léta provozován na území tehdejší "komunistické" Jugoslávie a který se také musel přizpůsobit vnějším podmínkám, aby nekolidoval s většinovou státní organizací a dalšími náboženskými systémy - pravoslaví Srbů,katolictví Chorvatů.
V jednom státě mohlo být bez problému několik náboženství, až do násilného a zvenčí podněcovaného rozdělení Jugoslávie.
Ale dnes je proces rozšířování EU uplatňován i na území bývalé Jugoslávie a Slovinsko,Chorvatsko, Srbsko,Bosna a další státy budou brzo součástí jednoho bezhraničního prostoru a různá náboženství nejsou na obtíž. Chci tím říci, že náboženská nesnášenlivost je uměle vytvářená a teď si položme otázku, kým a pro koho? Kdo podporuje tézi, rozděluj a panuj?
Zde se přikláním k závěrům editora, protože je zjevné, že jsou síly, které nechtějí,aby se urovnal spor mezi Izraelem a Palestinou.A to je učebnicový příklad. Podobně je "rozdělován" svět i jinde. Mnoho válečných konfliktů je uměle rozdmýcháváno, jsou podporováni různí "diktátoři" po světě, aby mohli být potom "demokraticky a svobodně" vybombardováni do druhohor, především,když se na jejich území nachází ropa, nebo jiné suroviny!A zástěrka boje proti islámu je nápomocná!!!
Je nutné přesně stanovit a pojmenovat všechny tyto neblahé tendence ve světové komunitě bující a začít se jim účinně bránit.Militantní islám je problém, ale ne zásadní! Je pouze nástrojem daleko hlubší a všeobjímající sociálně patologické
situace světové politiky a ekonomiky,která je globálními hráči využívána k dalšímu podněcování konfliktů, za účelem získání více moci a zisků!!!

247385

5.7.2011 13:09

akorat jedna teze

r.k. 188.?.?.?

Vsechno se to da shrnout do jedne vety o dvou slovech: Mala porodnost. Zminil se pan Thilo o ni vubec? Ani ta Skandinavie nebude vecne proSSperovat kdyz tam budou mit SSkandinavci porodni indeXX 1,3. Pro preziti civilizace je potreba aby meli lidi minimalne 2 deti a sem-tam nekdo navic jeste 3 deti. Soucasny trend je stari vpred a vymirani zdar. Nazdar. [oči v sloup]
http://www.youtube.com/watch?v=RJ1mpUsQ0_Y [oči v sloup]

247386

5.7.2011 21:49

RE: akorat jedna teze

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 247386

No jo když ženy děti nechtějí mít. V tom je problém. Neobstojí argumentace typu že děti jsou drahé. To bylo v jakékoliv době bez ohledu na systém. Příčina je jinde. Možná právě v blahobytu. Nebude to však jediná příčina.

247407

5.7.2011 22:45

RE: akorat jedna teze

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 247407

No, blahobyt v žiadnom prípade nebude príčinou.

Ja by som typoval na psycho-sociálne aspekty, na kvalitu potravín, "pitnej" vody (pre istotu ju kapitalisticky a hrdinne premenovali na úžitkovú vodu, keď neveríte pozrite na účty všade nájdete SÚV/TÚV) a ďalej na ostatné zložky prostredia.

247409

6.7.2011 10:36

RE: akorat jedna teze

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 247409

Ja taky nevim presne v cem je pricina, ale s tim razantnim vyloucenim blahobytu bych si tak jistej nebyl.
Vezmeme si treba to skandinavske Dansko, udajne "nejstastnejsi" zeme na svete - k tomuto sdeleni davat zadnej vodkaz nebudu - staci si na youtube vytukat "happiest country.." nebo neco podobnyho a vzdycky vam vyleti nejake hezke video kde je vitezem Dansko. (A kdyby presto uplne happiest nebylo, blbe se tam nepochybne nezije.)
A ted se koukneme na jeho demografii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Denma...
1880 - 2 miliony
1920 - 3 miliony
1945 - 4 miliony
1970 - 5 milionu
a tim rust populace skoncil, respektive ji od te doby zvysuji immigranti, ale native Danove ubyvaji:
2007 - cca 5,5 milionu vcetne vseho muslimackyho a jinyho sajrajtu.
Da se rict, ze za poslednich 40 let se tam vyvoj danske populace nepohnul.
A ted jak je na tom Dansko s HDP:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_...
(momentalne 6.-7. misto).
Zaverem: V dobe pred 1945 kdy v Dansku zadny blahobyt nebyl, kdy v Dansku nebyli zadni immigranti, a kdy obycejni Danove dreli jak srouby, v zemi populacni rust byl. V dobe od 1970 kdy vyse uvedene neplati, tam populacni rust nebyl a neni...
[zmaten]

247428

6.7.2011 14:45

RE: akorat jedna teze

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 247428

Ano je to zvláštní. Na toto téma by zde měl být napsán článek, třeba i samotným editorem. Myslím že jednou z příčin bude i antipopulační rétorika v TV. Všiměte si že mezi lety 1945 až 1970 se počet lidí zvýšil cca o 1 mil. A právě v té době teprve masívně TV nastupovala do domácností.

247442

6.7.2011 15:40

RE: akorat jedna teze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 247442

Nesouhlas: nejštastnějšími pozemšťany jsou (údajně) obyvatelé Vanuatu http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/517225...,které je naopak jednou z nejchudších zemí světa!

Btw: Osobně jsem si na Vanuatu místy připadal jako na nejbídnějším místě někde v Subsaharské Africe. Ale doopravdy vřelejší a ochotnější domorodce jsem asi nikde jinde ve světě nepotkal. Co mne tam potěšilo, byl fakt, že se chystali uznat Jižní Osetii nebo Abcházii - či obě najednou.

A za další tam (tuším každodenně a celodenně) vysílá terestricky China Radio International ( v místním Bislama, Anglicky i Francouzsky) - vysvětluje čínský pohled na nejen Vanuatu... A čínská ambaSSáda tam také má ještě větší residenci, nežli Austrálie, Británie a Francie dohromady. JůYsEj (ani nikdo další) tam naštěstí ambaSSadora nemá. Takže se Vanuatu těší obrovské čínské rozvojové pomoci a podpoře[smích] A bohatne...

Btw. Babyboom Německa proběhl peakem v roce 1965. Od té doby má už jen sestupnou tendenci. Proto by Němci byli na hlavu, kdyby se uzavřeli sami do sebe a nepřijímali immigranty. Jak se bude ročník 1965 blížit penzijnímu věku, tak naopak bude muset Německo ještě více lákat immigranty. Že bude mít zájem o vysoce kvalifikované a s potenciálem min. 2-3 dětí, je nasnadě. Takže mladí a adult only vegetující egoističtí Češi asi přespříliš vítáni nebudou - i kdyby byli sebevíce přeedukováni[velký smích]

247444

6.7.2011 18:32

RE: akorat jedna teze

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 247442

Pan R. K. má v mnohém pravdu, pane Maxime. Hlavním důvodem nízké porodnosti ve vyspělých zemích je zhýčkanost. Lidé si na jedné straně přejí co nejvíce "užít". A to jde bez dětí snáz. A na druhé straně spoléhají na sociální systém, který se o ně ve stáří postará, i když zůstanou bezdětní. Moc pěkně se na toto téma zamýšlí ve svém blogu pan Kučík.

247454

6.7.2011 15:43

RE: akorat jedna teze

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 247428

Omlouvám se, ale Nesouhlas: nejštastnějšími pozemšťany jsou (údajně) obyvatelé Vanuatu http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/517225...,které je naopak jednou z nejchudších zemí světa!

Btw: Osobně jsem si na Vanuatu místy připadal jako na nejbídnějším místě někde v Subsaharské Africe. Ale doopravdy vřelejší a ochotnější domorodce jsem asi nikde jinde ve světě nepotkal. Co mne tam potěšilo, byl fakt, že se chystali uznat Jižní Osetii nebo Abcházii - či obě najednou.

A za další tam (tuším každodenně a celodenně) vysílá terestricky China Radio International ( v místním Bislama, Anglicky i Francouzsky) - vysvětluje čínský pohled na nejen Vanuatu... A čínská ambaSSáda tam také má ještě větší residenci, nežli Austrálie, Británie a Francie dohromady. JůYsEj (ani nikdo další) tam naštěstí ambaSSadora nemá. Takže se Vanuatu těší obrovské čínské rozvojové pomoci a podpoře[smích] A bohatne...

Btw. Babyboom Německa proběhl peakem v roce 1965. Od té doby má už jen sestupnou tendenci. Proto by Němci byli na hlavu, kdyby se uzavřeli sami do sebe a nepřijímali immigranty. Jak se bude ročník 1965 blížit penzijnímu věku, tak naopak bude muset Německo ještě více lákat immigranty. Že bude mít zájem o vysoce kvalifikované a s potenciálem min. 2-3 dětí, je nasnadě. Takže mladí a adult only vegetující egoističtí Češi asi přespříliš vítáni nebudou - i kdyby byli sebevíce přeedukováni[velký smích]

247445

6.7.2011 15:53

RE: akorat jedna teze

tmo 89.?.?.?

Reakce na 247409

>No, blahobyt v žiadnom prípade nebude príčinou.
--kde bereš tu jistotu? jak to, že takovou hloupost suverénně vypustíš z klávesnice?
- v nejchudších zemích afriky je vysoká porodnost, bez ohledu na logicky-racionální úvahu, že více lidí bude v průměru nutně ještě chudších (zdroje stejné, postupně snižující se, dělitel vyšší, podíl nižší).
- stejná situace vládne v asii - afghánské, pákistánské, indické ad. ženy jistě nerodí v průměru jen 1 nebo 2 děti... je to mnohem více! protože tamní společnost nepokládá za hrdinství odklad manželství a mateřství, nikdo jim tam nerve do hlavy, že nejprve se mají materiálně zabezpečit ani že úspěšná je ta žena, která se vzepře údajně ponížené roli a jde dělat kariéru bez ohledu na cokoliv... a až pak že se uvidí, jestli náhodou nebude dělat kariéru dál a manžel bude doma kojit dítě. (no, možná tam tyhle zvrácené myšlenky někdo tlačí... zřejmě americké a evropské "humanitární" a "osvětové" organizace, které jim bůhvíproč chtějí převracet jejich pořádky na ruby a jejich reprodukční normu, zatímco země "rádců" vymírají.
- dalším aspektem je morálka v bohatých zemích - lidé nevědí roupama co by už, a tak je oslovuje nenormální sexualita (pro rodinu nevhodná a nepřátelská), nevěra (pro rodiny smrtící, mající dopad i na budoucí názor dětí... vzorec chování v budoucích generacích). logicky tam, kde jsou muž a žena v rodině na sobě materiálně závislí (chudí), tam je vyšší odpovědnost za sebe i za na ně odkázané osoby (i prarodiče), a nevěra tam není tak častá. roli hraje i to, že když se musejí od rána do večera pořádně ohánět, aby vydělali na živobytí, není ani čas na schůzky, flirt, opíjení (šaríja) a z toho plynoucí úlety.
v neposlední řadě chudí lidé afriky a asie nemají samozřejmě peníze ani na televizi nebo na playboye, takže i tyhle zdroje závisti a pokušení vlivem materiálního nedostatku nemají.
z toho všeho snad jasně vyplývá, že majetková situace souvisí s rodinou více než hodně. proto nechápu, jak někdo může napsat tak hloupý soud, který je výše citován.
statistika také jasně dokládá, že země evropy a severní ameriky, nyní i ruské federace a jistě také austrálie svým bohatstvím podivuhodně korelují s nízkou porodností. jak to tedy vysvětlit, že evropa vymírá?
jistě to není neplodností vyvolanou kvalitou vody - tu mají v africe a asii ještě MNOHEM nekvalitnější (pokud vůbec nějakou pitnou vodu mají). ani to není stravou (súdánci či somálci asi ve své bídě nejedí tak bohatou, pestrou stravu. u nás ani nemáme tak rozšířená onemocnění, která na oslabení organismu a reprodukční orgány mají také negativní vliv, ani vyčerpávající žár slunce, ani ubíjející práci za mizerné výsledky. máme skoro optimální podmínky (až na chemii a alkohol)... zřejmě tak optimální, že jsme zlenivěli, stali se...Automaticky kráceno

247446

6.7.2011 15:53

RE: akorat jedna teze

tmo 89.?.?.?

Reakce na 247409

DOKONČENÍ:

máme skoro optimální podmínky (až na chemii a alkohol)... zřejmě tak optimální, že jsme zlenivěli, stali se sobečtí (že nám jako stačí užívat si soukromě svého bohatství), a tak prdíme na všechny ostatní, někdy i na svou rodinu... manželku, děti. ti přece stojí peníze, tak proč se ochuzovat. však nám to média ráda spočítají, kolik nás stojí dítě od narození do osamostatnění... a tak některé lakomce odradí. podobně i levičáci nalhávají lidem, že výše přídavků má vliv na porodnost. -a když dřív nebyly žádné přídavky, jak to, že se děti rodily, a to v počtu 6-8 na manželství?

247447

6.7.2011 16:13

Máte to 20 příspěvků

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 247447

Máte to 20 příspěvků Nárok máte na 10. Navíc jste útočný a agresivní, často používáte osobní výpady. Takže další příspěvky až v srpnu.

247448

7.7.2011 21:58

RE: akorat jedna teze

Jollyjoker 87.?.?.?

Reakce na 247407

No problémom dnešnej populácie je skôr infertilita,než neochota mať deti. Pozrite si množstvo diskusných stránok, na ktorých mladé ženy prezentujú problémy s otehotnením. Ďalej množstvo Éčok, prídavných chemikálií a GMO v potravinovom reťazci obyvateľstva. K tomu masívne očkovacie pokusy na obyvateľstve s dôsledkom vyššej chorobnosti a aj úmrtnosti novorodencov a deti (viď tu: http://www.slobodavockovani.sk/news/nova-studia-staty-pozadujuce-najviac-ockovani-zvycajne-maju-najvyssiu-dojcensku-umrtnost/ )Takisto nejaké tliachanie o vymieraní, veď si uvedomte, že to im práve vyhovuje, potrebuju silno zredukovať počet obyvateľov Zeme, najprv tých inteligentnejších a potom pôjdu tí sprostejší, ktorým ani nedôjde, prečo... DNes sa deti už rodia s perSSpektívou, že budú celoživotne nezamestnané, kto potrebuje ich prácu, keď sú tu výkonnejšie a hlavne lacnejšie stroje? Je to proste paradox, miesto toho aby sme ľudstvo pokračovali vo vývoji, tak stagnujeme, spaľovací motor už vyše storočie znečisťuje náš životný priestor a pritom sme obklopení voľnou energiou, ... je to proste na grc [bliji]

247519

8.7.2011 1:17

RE: akorat jedna teze

hc 90.?.?.?

Reakce na 247407

Ano, děti byly drahé vždycky a uživit je byl problém vždycky. A dokonce i pro bohaté. Bohatí si sice mohli dovolit mít dětí jako smetí, ale pak zase ty rvačky o dědictví... Feudálové by mohli vyprávět. Ostatně ani katolická církev nikdy nebrojila proti potratům a antikoncepci z důvodů ideologických, ale z důvodů pragmatických. Dobře věděla, že když se človíčci do rozmnožování nebudou honit bičem, tak rozmnožování nebude.

247524

5.7.2011 15:13

vid dokonavy

ee 188.?.?.?

Jen podotknu - spravnejsi preklad by byl "Nemecko se zlikviduje samo" - jde o budoucnost preci [smích]

247394

5.7.2011 15:53

Když dva dělají totéž, není to nikdy totéž

Servít 90.?.?.?

Pan editor srovnává nesrovnatelné: např. asiaty s araby.
Nevšiml jsem si, že by asiaté šířili budhismus, šintoismus či jiná jejich náboženství "ohněm a mečem" jako právě islám, který to činí nepřetržitě od svého založení mohamedem jeden a půl tisíciletí, bez jakéhokoli projevu vývoje a tolerance. Nic na to namění ti leniví a nedostatečně agresivní islamisté, kteří ve svaté válce islámu budou tak či tak připočteni k prorokovým nepřátelům a zrádcům. Je velký rozdíl mezi tím, kdo mírumilovně "kšeftuje se snahou o výdělěk" a tím, kdo se někam chce vetřít jako trojský kůň za cenu dočasného strádání, aby o to více později oslavil Proroka. Z tohoto hlediska jsou čínské čtvrti kdekoliv na světě nevinné mateřské školky - i když se jejich obyvatelé občas mezi sebou v důsledku ponorkového efektu poperou.

247397

8.7.2011 16:02

Napsal jsem v článku...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Napsal jsem v poznámce k článku: Nemine téměř týdne, aby mi někdo neposlal nějaký rádoby vtipný nebo „poučný“ email, kde se buď zesměšňuje muslimská komunita, jejich zvyky či náboženství nebo chválí občasné razantní kroky politiků proti muslimům v jejich zemích.

A dnes mi přišlo do pošty toto:

>ISLAM - A BLACK HOLE

>Muslims seem different. Those who live in Islamic majority countries are different. Their religion requires them to inhabit a world of seventh century Arabia – dark and superstitious and war-like. They believe in the Koran, it is the word of God. They are required to believe – to doubt is to get killed for heresy by the religious thought police – the psychotics, psychopaths and schizophrenics, those sick people that inhabit every society, in this case under the disguise of fanatical enforcers of the Sharia Law. The Koran instructs believers to be suspicious of anything not in the Koran

>Western people do not understand what they look at when they see a Muslim. He may seem modern, with western clothes, jeans and tee shirt. But his mind is something different. He inhabits the delusional world of seventh century Arabia – and usually not even the place where he was born.

>Worse, he cannot leave this fantasy world, nor modernize it because it is the word of God. Muslims are in real difficulties. They are stuck in a time warp they cannot get out of.

>Just supposing they were able to divest themselves of this dogma from the dark ages – they have nothing to replace it with. They would inhabit a black hole of cultural emptiness – like the empty hole after the extraction of a familiar but rotten tooth.

>They want to leave – but they cannot and infact, should not get out. It is their destiny to believe in Mohammed and Allah to the end of time. Mohammed shut them in, locked the door and threw away the key.

>He did this by obliterating previous, ancient cultures such as the Babylonians, the Zoroastrians, the Sassanians, the Nabataeans and the Egyptian remains after Islamic conquest and occupation. Muslims have been cut off at their roots – their roots in history.

>Even the far off Indonesians had wholesome Buddhism and Hinduism to see them through life. All that local culture has been uprooted and destroyed – now they worship Meccah, Medina and Jerusalem, places on the map few will ever see, right to the end of their lives. Allah is a cruel and jealous god.

>Beware of the trap that is Islam!

Odesílatel samma.diththi <samma.diththi@gmail.com>. V životě jsem to jméno neslyšel. Ale tyhle sračky se šíří internetem dosti intenzivně. Kdopak je asi vypouští?

247553

8.7.2011 16:31

RE: Napsal jsem v článku...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 247553

Hádam tá istá banda ktorá píše tie protižidovské príspevky-ADL. [cool]

247554

8.7.2011 18:00

RE: Napsal jsem v článku...

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 247554

aha, takze vynimocne to nebude "chucpe" ? [velký smích]

247558

9.7.2011 17:19

souhlasím s editorem, až na to, že

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

genocida v muslimských zemích ze strany západu neprobíhá 70let, ale cca 180-190. A první, co se dělo bylo, že byla vyvražděna jejich inteligence.

247606

Příspěvků: 38

05.07. 07:48 MoUdrostrak  Saracén by zasloužil v EUropě gazajku
05.07. 21:40 pippocz  RE: Saracén by zasloužil v EUropě gazajku
05.07. 23:31 jansmith1984  RE: Saracén by zasloužil v EUropě gazajku
12.07. 20:23 Jezusmarjá  RE: Saracén by zasloužil v EUropě gazajku
05.07. 09:21 fohat  co se četlo v rudé ČSSR
05.07. 16:20 ---  RE: co se četlo v rudé ČSSR
05.07. 11:49  souhlas s editorem
05.07. 12:49 jjj  Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí
05.07. 13:14 MoUdrostrak  RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí
05.07. 17:31 Vojta49  RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí
05.07. 20:01  RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí
06.07. 09:02 MoUdrostrak  RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí
06.07. 11:37 tmo  RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí
06.07. 13:29 r.k.  RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí
06.07. 18:57 hc  RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí
06.07. 20:20 Oracle  RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí
06.07. 20:37 hc  RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí
05.07. 13:36 ad infinetum  RE: Jsem moc rád, že editor zveřejnil článek, i když s jeho obsahem nesouhlasí
05.07. 13:05 Dobroděj  Myslím, že dovětek editora je naprosto přesný.
05.07. 13:09 r.k.  akorat jedna teze
05.07. 21:49 Magnus Maximus  RE: akorat jedna teze
05.07. 22:45 Oracle  RE: akorat jedna teze
06.07. 10:36 r.k.  RE: akorat jedna teze
06.07. 14:45 Magnus Maximus  RE: akorat jedna teze
06.07. 15:40  RE: akorat jedna teze
06.07. 18:32 Vojta49  RE: akorat jedna teze
06.07. 15:43 MoUdrostrak  RE: akorat jedna teze
06.07. 15:53 tmo  RE: akorat jedna teze
06.07. 15:53 tmo  RE: akorat jedna teze
06.07. 16:13 Vladimír Stwora  Máte to 20 příspěvků
07.07. 21:58 Jollyjoker  RE: akorat jedna teze
08.07. 01:17 hc  RE: akorat jedna teze
05.07. 15:13 ee  vid dokonavy
05.07. 15:53 Servít  Když dva dělají totéž, není to nikdy totéž
08.07. 16:02 Vladimír Stwora  Napsal jsem v článku...
08.07. 16:31 Oracle  RE: Napsal jsem v článku...
08.07. 18:00 KILLROY  RE: Napsal jsem v článku...
09.07. 17:19 amiourka  souhlasím s editorem, až na to, že

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
27,34 Kč
Libra
30,28 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,58 Kč
100 japonských jenů
22,40 Kč
Čínský juan
3,49 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,67 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 807,43 Kč
1 unce stříbra
546,39 Kč
Bitcoin
318 090,95 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 571