Diskuze k článku

Ženy se do války neženou

Příspěvků 34

29.12.2002 8:08

Zˇeny se do války nezˇenou

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Naprosto souhlasim. Stejna prava - stejne povinnosti. A zeny maji v armade misto.
Namatkou vzpomenu na uzas zajatych bojovniku Talibanu, kdyz jim bylo sdeleno, ze nekolik bombarderu U.S. Air Force ktere je zahnaly na zbesily utek, pilotovaly jimi tolik opovrhovane zeny.
Nebo uzas vojacku na strazi v jiz osvobozenem Afghanistanu kteri zastavili zenu s poznamkou "bezte domu, matko" a ona si strhla z hlavy burku a rekla jim " moje hodnost je major a u teto jednotky mam na starosti vycvik novacku". (Time Magazine)

7332

29.12.2002 22:26

RE: Zˇeny se do války nezˇenou

R. 24.?.?.?

Reakce na 7332

>Nebo uzas vojacku na strazi v jiz osvobozenem Afghanistanu kteri
>zastavili zenu s poznamkou "bezte domu, matko" a ona si
>strhla z hlavy burku a rekla jim " moje hodnost je major a u
>teto jednotky mam na starosti vycvik novacku". (Time
>Magazine)

Pekny propagandisticky blabol. Kedysi boli podobne hrdinky udernicky. Tiez kazdeho ohurovali svojimi vynimocnymi vykonmi.

Ale k veci: Dusevne normalny clovek, ak nemusi, sa do armady netlaci. Chapem, ze prisne hierarchicka az fasisticka organizacia armady je vojenskou nutnostou. Ale ludia, ktorym to vyhovuje a vyhladavaju to, maju vadu osobnosti. Preto sa ani zeny o odvody nebiju. Muzi si uz zvykli a preto sa tolko nestazuju. Zeny nikdy nemuseli a preto su ticho. Ked ich zacne nejaky politik nutit, strati volicov. Takto s nami tie zenske vypiekli...

7348

30.12.2002 19:28

RE: Zˇeny se do války nezˇenou

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 7348



>>teto jednotky mam na starosti vycvik novacku". (Time
>>Magazine)
>
>Pekny propagandisticky blabol. Kedysi boli podobne hrdinky
>udernicky. Tiez kazdeho ohurovali svojimi vynimocnymi vykonmi.

No dobre, zni to jako propagandisticky blabol. Ale jenom protoze jsem to zhustil. Ten clanek v Time byl dobre napsany, s dobrymi fotkami a ukazal velice presne cim musely zeny v dobach Talibanu projit a jak se s tim dodnes vyrovnavaji. A ta zenska o ktere se zminuji byla proste takovy "armadni typ". Jako danovy poplatnik bych vubec neprotestoval, aby me branila prave ona...... [smích]

7368

29.12.2002 11:25

Ženy se do války neženou

db 212.?.?.?


Mr. Stwora.

Nezoufejte, jsou i státy, kde ženy musí na "vojnu".

Moc se tady o tom rozepisovat mebudu - jinak by to mohlo vyznít jako glorifikace Izraele.

Doufám jen, že tímto mým příspěvkem se debata nezvrhne na úplně jinou kolej (pak to raději neuvolňujte).

S pozdravem


7334

29.12.2002 17:20

Ženy se do války neženou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

jen bych lehce poopravil ci doplnil. zeny v us military services mohou byt nasazeny do primych boju. vzpominam si, ze si to vynutili v polovine 80 let, kdy jsem tehdy mel neco z touto instituci spolecneho a a tenkrat to bylo velke "issue". a vlastne to je v clanku castecne potvrzeno tim, ze v talibanu pilotovaly bojova letadla zeny, atd.
co se tyce "equal pay for equal work", tak s tim souhlasim. na druhe strane vsak neschvaluji a zasadne jsem proti zenske vychcanosti, presneji:vyuzivani systemu v tom, kde se nam to "hodi",
tak to "berem", kde by nas to mohlo "bolet", tak tam at to vykonaji chlapi.
zkratka zastavam nazor, kdyz "equal" tak v plnem rozsahu-bez vyjimek
mam na mysli bez VYJIMEK!!!!!!!!!!!!!
stefan

7340

29.12.2002 20:44

RE: Ženy se do války neženou

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 7340

>jen bych lehce poopravil ci doplnil. zeny v us military services
>mohou byt nasazeny do primych boju. vzpominam si, ze si to
>vynutili v polovine 80 let, kdy jsem tehdy mel neco z touto
>instituci spolecneho a a tenkrat to bylo velke "issue".
>a vlastne to je v clanku castecne potvrzeno tim, ze v talibanu
>pilotovaly bojova letadla zeny, atd.

>co se tyce "equal pay for equal work", tak s tim
>souhlasim. na druhe strane vsak neschvaluji a zasadne jsem proti
>zenske vychcanosti, presneji:vyuzivani systemu v tom, kde se nam
>to "hodi",

>tak to "berem", kde by nas to mohlo "bolet",
>tak tam at to vykonaji chlapi.

>zkratka zastavam nazor, kdyz "equal" tak v plnem
>rozsahu-bez vyjimek

>mam na mysli bez VYJIMEK!!!!!!!!!!!!!
>stefan

stefan, plne souhlasim, akorat na konci ti chybi jeste jeden vykricnik.

7346

30.12.2002 1:35

Ženy se do války neženou

zdenek 147.?.?.?

No a divite se ? Vzdycky byly vedeny k tomu zustat doma a duvod je jednoduchy, k splozeni dalsich synu vlasti staci jeden otec, ale o mno vice matek. Navic si uvedomte, ze zeny to nemaji zas tak jednoduche, za kazdou jejich vychcanost jak tu kdosi pise, nekolik z nich zaplatilo za doby valky napr. znasilnenim (sem teda znaslnenen nikdy nebyl, ale asi to neni nic suprovyho). Pro informaci jsem muz(jak fyzicky tak psychycky), a mam modrou(zdrav. stav + nerad se nechavam buzerovat kymkoliv, zvlaste tema nekteryma gumama).

7353

30.12.2002 2:40

Ženy se do války neženou

Brnak 68.?.?.?

Kdokoliv si mysli, ze zeny by mely byt rovnocenne zvazovany s muzi ve vojenske sluzbe, v pozarnictvi a podobnych fyzicky namahavych profesich, ten asi toho vi strasne malo o anatomii muze a zeny. Mozna jeho znalosti sahaji 15 cm pod pupek.
Zena muze pilotovat letadlo, ale zena 150 lb zena nemuze odnest zraneneho kamarada pres dzungli na ramenou, kdyz vazi treba 220 lb.
Na druhe strane bych byl radsi, kdybych byl zraneny, aby o mne pecovala sestra a ne nejaky bratr.
Meli bychom si uvedomit, ze kazdy mame ve spolecnosti misto, a tam mame byt. Nesouhlasim s "femi-nazi," jak rika Rush Limbough, kteri chteji byt vsude. Videl jsem, jak pri prijimacich zkouskach pro pozarniky nemely dostatek sily se dostat pres vysokou zed a nebo postavit tezky zebrik. Na druhe strane si myslim, ze jako dispecer muze byt zena u pozarniku daleko efektivnejsi, nez nejaky muz.

7354

30.12.2002 8:32

RE: Ženy se do války neženou

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 7354

>Na druhe strane si myslim, ze jako dispecer muze byt zena u pozarniku daleko efektivnejsi, nez nejaky muz.

Nerad zobecnuji, a proto nemohu take tak uplne souhlasit[smích] Dispecer - rychle, presne vyhodnoceni situace, prijmuti okamzitych rozhodnuti, logicke uvazovani bez emotivnich zdrzeni.... nevim nevim[smích]

Kazdy mam sve misto a nevidim duvod proc to menit. Z horiciho domu at me zachranuje muz a kdyz to nestihne chci u sveho luzka osetrovatelku[smích]

A abych se vyjadril i k clanku, rozhodne bych nechtel zit ve spolecnosti, ktera bude nutit zeny k ucasti na valkach, tim spis, kdyz jsou vesmes vysledkem neschopnosti muzu rozdelit si kus zvance[smích] Kdyz pravo tak i povinost, souhlasim, ale v tomto pripade je to uz hnane opravdu do krajnosti a to neni nic pro mne[smích]

7359

30.12.2002 5:02

Ženy se do války neženou

R. 66.?.?.?

Tak nevim, dlouho jsem o tom premyslela, povazuji se za rovnopravnou tedy emancipovanou, dovedu si sama sebe predstavit jako G. I. Jane, ktera maka a chce se vyrovnat muzum ve vsem (vzdyt to taky Demi Moore skvostne predvedla), dovedu si sama sebe predstavit jako zdravotnici co nekde v zakopech osetruje ranene, dovedu si sama sebe predstavit jako navigatorku, pilotku atd..., taky si dovedu predstavit sebe jako Johanku z Arku (ovsem do te doby nez me zapali). Coz si ovsem absolutne nedovedu predstavit je to, ze bych mela nekoho zabit, neverim v tak dokonaly "brainwashing", ktery by zpusobil to, ze bych v tech na druhe strane nevidela normalni syny svych matek a otcu se kterymi se piplaly a snazily se, aby z nich neco bylo...Spis si myslim, ze pranim vetsiny zen, matek je, aby zadne valky nebyly a zadne zbytecne umirani. Shrnuti vycvik ano, ale urcite bych nezvladla fyzicky to co muzi, ale zabijet to by me stejne asi nikdo nedonutil, tak nevim jestli bych byla prospesna...

7355

30.12.2002 6:34

Ale o tom přece ten článek není

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 7355

A vy si myslíte, že to zabíjení zvládáme my muži (zapomeňte na idiotské americké filmy) lehce ?

Nejde o to, zda a jak to zvládáme, ale o to, že muži musí a ženy mohou. Že ačkoliv mají mít všichni stejná práva, nemají všichni stejné povinnosti.

7356

30.12.2002 7:56

RE: Ale o tom přece ten článek není

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 7356

Dotaz - kolik jste už "musel" zabít lidí? A kolik jste jich porodil?

7357

30.12.2002 19:39

RE: Ale o tom přece ten článek není

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7357

>Dotaz - kolik jste už "musel" zabít lidí? A kolik jste
>jich porodil?

och, milo, jesus, give us a "freaking" break!!!
stefan

7371

30.12.2002 14:02

RE: Ale o tom přece ten článek není

R. 68.?.?.?

Reakce na 7356




>A vy si myslíte, že to zabíjení zvládáme my muži (zapomeňte na
>idiotské americké filmy) lehce ?
>Nejde o to, zda a jak to zvládáme, ale o to, že muži musí a ženy
>mohou. Že ačkoliv mají mít všichni stejná práva, nemají všichni
>stejné povinnosti.

Netvrdim,ze muzi zabijeji lehce, ale presto si myslim, ze priroda je k tomu vybavila lepe jak po strance fyzicke tak psychicke. Pisete o muzske povinnosti jit na vojnu, ale to uz snad plati jen v meznich situacich, jinak mame profesionalni armady. Pisete, ze zeny nemaji stejne povinnosti, ale v zemich, kde je povinnosti nastoupit na vojenskou sluzbu (Izrael, Tunis)zeny tuto povinnost plni.

7364

30.12.2002 15:12

RE: Ale o tom přece ten článek není

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 7364

>Netvrdim,ze muzi zabijeji lehce, ale presto si myslim, ze priroda
>je k tomu vybavila lepe jak po strance fyzicke tak psychicke.

Chcete snad říct, že muži jsou v něčem lepší(!?!?)? To není to, co říkají feministky! (I kdyby se to týkalo jenom zabíjení.)

Feministky tvrdí, že se ve všem dokážou vyrovnat mužům. Tedy i v tom zabíjení. Nechť jen jdou a zkusí si to. Problém je v tom, že se jim najenou příliš nechce.

7365

30.12.2002 18:19

RE: Ale o tom přece ten článek není

R. 68.?.?.?

Reakce na 7365

>Feministky tvrdí, že se ve všem dokážou vyrovnat mužům. Tedy i v
>tom zabíjení. Nechť jen jdou a zkusí si to. Problém je v tom, že
>se jim najenou příliš nechce.
Nezlobte se pane Stwora, ale tohle je demagogie. Myslim si, ze zeny se v ramci feminismu snazi vyrovnat muzum predevsim v jejich dobrych vlastnostech (jak vidite priznavam, ze i takove u muzu existuji) zodpovednost k praci, odvaha, moznost menit tento svet... Proc by se, ale mely chtit vyrovnat i v tech negativnich vlastnostech? Myslite, ze zena v ramci emancipace musi vypit stejne mnozstvi alkoholu, musi zabijet, aby dokazala, ze je stejne dobra??? Tady jde prece o politickou, ekonomickou a socialni rovnopravnost zen a muzu...

7367

31.12.2002 18:36

RE: Ale o tom přece ten článek není

matej 168.?.?.?

Reakce na 7365

Feministky tvrdí, že se ve všem dokážou vyrovnat mužům. Tedy i v tom zabíjení. Nechť jen jdou a zkusí si to. Problém je v tom, že se jim najenou příliš nechce.
pise pan Stwora

*

a pan matej dodava :

to je asi tim, ze konecne prokoukli toho valecneho stvace
a predstavitele odporneho americkeho imperialismu presidenta
Bushe, radej budou doma a budou zneprijemnovat zivot svych
manzelu

p.s.
mam dojem, ze toto asi neprojde

7392

30.12.2002 19:37

RE: Ženy se do války neženou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7355

>Shrnuti vycvik ano, ale urcite
>bych nezvladla fyzicky to co muzi, ale zabijet to by me stejne
>asi nikdo nedonutil, tak nevim jestli bych byla prospesna...

no, o tom se prave mluvi, ze jste schopny jen to, co vam vyhovuje a nebo na co fyzicky stacite!!!
stefan

7370

30.12.2002 19:37

Jak to tedy delaji v tom Izraeli?

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Tak kdyz jsou zeny neschopne jit do valky, jak to tedy delaji v tom Izraeli, kde ma udajne byt opravdu VSEOBECNA branna povinnost?

Pro R.:
"Myslim si, ze zeny se v ramci feminismu snazi vyrovnat muzum predevsim v jejich dobrych vlastnostech (jak vidite priznavam, ze i takove u muzu existuji) zodpovednost k praci, odvaha, moznost menit tento svet... Proc by se, ale mely chtit vyrovnat i v tech negativnich vlastnostech?"

Z hlediska ubraneni se pri napadeni je schopnost se zbavit nepritele - a to i zabitim - pozitivni vlastnosti.

7369

30.12.2002 20:02

Ženy se do války neženou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

to p. "R": pisete "pekne" o te rovnopravnosti, ktera vlastne ani nemuze byt.jen bych chtel poznamenat, ze zenske, co jdou dobrovolne do armady, aby bojovaly po boku chlapu (coz je v us military mozne), musi byt tzv. muzatky anebo pekne vylizane v hlave!!!
bohuzel, tady nejde o vase politicke, ekonomicke a bla, bla ,bla
"vyrovnani" se, ale o velice jednoduchou prirodu a poslani v zivote muze a zeny.
ano, jsou subjekty, do kterych zeny do nedavna nemely "pristup" a dnes v mnoha zemich jeste nemaji, anebo jsou jinak dikriminovany. to, domnivam se v progresivnich zemich uz dnes nikdo ani nechce.
diskutabilni je fakt, ze vy se dnes chcete st do vseho, jak vidno i chlapum do valceni, ale jak sama uznavate, ze fyzicky na muze nestacite, coz je pripad vetsiny zen.
a z vaseho psani pocituji presne o co te vasi vetsine jde, a to: stejna prava, ale z povinosti jen neco, resp. to, co nam konvenuje.
pekny rok 2003
stefan

7372

31.12.2002 15:39

RE: Ženy se do války neženou

R. 68.?.?.?

Reakce na 7372

>to p. "R": pisete "pekne" o te
>rovnopravnosti, ktera vlastne ani nemuze byt.jen bych chtel
>poznamenat, ze zenske, co jdou dobrovolne do armady, aby bojovaly
>po boku chlapu (coz je v us military mozne), musi byt tzv.
>muzatky anebo pekne vylizane v hlave!!!

Stefane tohle snad nemyslite vazne, je to obrovsky netolerantni nazor, kdyz nic jineho tak ty zeny urcite nejsou hloupe a maji kuraz, dobrou fyzickou kondici, smysl pro disciplinu, povinnost etc...



>a z vaseho psani pocituji presne o co te vasi vetsine jde, a to:
>stejna prava, ale z povinosti jen neco, resp. to, co nam
>konvenuje.

Stefane myslim si, ze nemate pravdu, pokud je v nekterych zemich vstup do armady povinnosti, zeny tuto povinnost plni. Neni to uz trosku "obehrana deska", ze zeny chteji prava a neplni si povinnosti, Ja alespon s timto zkusenosti nemam a nejak kolem sebe nevidim zeny co neplni povinnosti...Vetsina zen pere, vari, uklizi, deti rodi, pracuji a presto vsechno o sobe tvrdi, ze jsou emancipovane...


>pekny rok 2003
>stefan
Vam taky a hlavne spokojenost...R.

7389

3.1.2003 2:14

RE: Ženy se do války neženou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7389


>Stefane tohle snad nemyslite vazne, je to obrovsky netolerantni
>nazor, kdyz nic jineho tak ty zeny urcite nejsou hloupe a maji
>kuraz, dobrou fyzickou kondici, smysl pro disciplinu, povinnost
>etc...
to myslim naprosto vazne, o zenske hlouposti, o jejich kurazi, a to dalsi jak popisujete, se ja nezminuji. `hovorim o tom, ze zenska co jde dobrovolne do "freaking" prvni linie musi byt but muzatka nebo dobre lizla v hlave!!!


>Stefane myslim si, ze nemate pravdu, pokud je v nekterych zemich
>vstup do armady povinnosti, zeny tuto povinnost plni. Neni to uz
>trosku "obehrana deska", ze zeny chteji prava a neplni
>si povinnosti, Ja alespon s timto zkusenosti nemam a nejak kolem
>sebe nevidim zeny co neplni povinnosti...Vetsina zen pere, vari,
>uklizi, deti rodi, pracuji a presto vsechno o sobe tvrdi, ze
>jsou emancipovane...
ja tady netvrdim, ze zeny maji-li povinnost vstupu do armady, ze ji neplni, ani, ze neperou, nezehli a nerodi. ja tvrdim jen to, ze s emancipace chteji jen, co jim konvenuje a hlavne, ze nektere muzske ukoly ci prace nejsou fyzicky schopne delat. tot vse! a ja v zasade jsem pro "zenskou rovnopravnost", detailne tedy, jsi-li zena pilot, tak mej ty stejne penize jako ja muz! ale nechtej po mne, delame-li oba stejne treba ve sklade, at tu tezsi bednu zdviham ja, kdyz tedy mame ty stejne penize!pokud si dale nerozumime, je mi lito
stefan

7442

31.12.2002 21:00

Ženy se do války neženou

3K 216.?.?.?

mila R {toakoze:Rozita,renesancia,rozmaznana,alebo co tak REVOLUCIA ]
Ja osobne poznam Stefana ,je to spravny kolik z dlhim i.Tato tema je ako usita na neho ,a som 100% presvedceny,ze nikdo z vas nema take skusenosti a informacie o zenach v armade ,ako STEFAN.Ja viem ,ze R ma svoj nazor,ale mnohokrat sa hovori ..mysliet,znamena ho... vediet.Tak by som doporucoval verit Stefanovy,a obracam sa na Pistu,napis volaco ,nech to je humoristicko,satiristicka web stranka,a nie Nedelni chvilka poezie .Hudobne podfarbenie..blum blumblumblum...pametate na tu zvucku?
Cao mila RRRRRRRRRRRR

7395

3.1.2003 2:53

RE: Ženy se do války neženou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7395


>Ja osobne poznam Stefana ,je to spravny kolik z dlhim i.Tato tema
>je ako usita na neho ,a som 100% presvedceny,ze nikdo z vas nema
>take skusenosti a informacie o zenach v armade ,ako STEFAN.Ja
>viem ,ze R ma svoj nazor,ale mnohokrat sa hovori
>..mysliet,znamena ho... vediet.Tak by som doporucoval verit
>Stefanovy,a obracam sa na Pistu,napis volaco ,nech to je
>humoristicko,satiristicka web stranka.

karolko, je to tezke rozumet nekomu, kdo v army nebyl. v usa je vojna dobrovolna, odvod povinny, baby to maji jen dobrovolne, oproti izraeli.
nyni k "R": moje predchozi zena, radiologist, dnes jiz plukovnik us-army, po ktere jsem ziskal hodnost "full bird colonel" i ja, byla clenem teto instituce od r. `85, ja pak o par let pozdeji.
moje "vojacka" nebyla schopna se za celou dobu sve vojanciny radne ustrojit do "bdu's" (uniforma), nebyla schopna si sbalit velkou polni, kdyz jsme byli ve vycvikovem tabore(ja temkrat jako doprovodny civilista), san antonio, texas, tak malem ztratila M-16, kdyz se slo na na nocni pochod prisla s ostatnima babama o pul dne pozdeji, jelikoz se jim jaksi ztratil azimut s "obzoru". pristiho dne odmitly nastoupit, jelikoz byly strasne unaveny. pak si vymyslely, ze v pousti jsou skorpioni a chrestysi, takze do terenu nejdou. velitel tabora lamal rukama a nevedel, co si pocit, tak je nechal doma.
a jak rikate p/pi "R", byla cilevedoma, plnila povinnosti, porodila mi syna, byla ale prilis emancipovana, kdyz nutila velitele vojenske nemocnice, aby ji udelal vedouci radiologickeho oddeleni, ze ona je kvalifikovanejsi nez soucasny velitel-muz. Moje zena a domnivam se i vy, ponekud zapominate na to, ze armada je zatim stale muzska zalezitost, a ze neni moc dobre se srat chlapum do armady, a uz vubec ne do veleni!!!
tu chudak zena ma dosti sebe precenila a taky ji to stalo preveleni do zapomenuteho mestecka nekde v kentucky!!!
tak to je jedna z historek s emancipaci v us-army!
i ty, co byli v armadach jinych i te sovetske,
zdravi stefan

7443

31.12.2002 22:53

Ženy se do války neženou

matej 130.?.?.?

Me je to vsechno jedno co tady pisete o zenskych,
ja ale na ne nedam dopustit...........
Prihlaste me trebas i do Komunisticke strany, udelejte
se me palestinskeho hrdeho partyzana, budu treba i ve-
rit, ze pan Valtr je novy Shakespeare, budu nenavidet
Bushe a cely imperialismus, zacnu znova cist prispevky
pana Nohejla a Alberta, budu se kazdy vecer modlit za
spasu sve hrisne duse ......... ale zenske, to je jedine co
se podarilo panbickovi (skoro) udelat perfektni. Do zadne
valky je proboha neposilejte, jeste by se jim tam neco
mohlo stat a mohli by prijit o kus te sve nejake krasy.
Co by jsme si potom tady na tomto svete bez zenskych
pocali ? Ja jsem proto, aby jsme je vsichni milovali a ne
proboha je posilali nekde do valky. Jak toto moze nekoho
normalniho napadnut ? Zenske su tady na to, aby sme je
lubali a hladili. A kdyz sme k nim hodni my, oni su hodne
k nam, jak sa do lesa vola, tak sa s neho aj ozyva.

A vsecko nejlepsi v Novem Roku uz 2oo3 hlavne vsecko
nejlepsi vsem peknym zenskym na celem svete. Valka je
vul.

7397

31.12.2002 23:55

Ženy se do války neženou

3K 216.?.?.?

mila RRRRRR,
este sa vraciam k tvojmu poslednemu prispevku,kde podotykas, ze zeny rodia.Je to velice zaujimave prirovnanie k emancipacii,a ako podotkla moja manzelka,matka dvoch deti,absolventka Karlovej univerzity lekarskej fakulty, absolutna diskriminacia muzskeho pokolenia.
Prsiiim,nenutte mna rodit,ja na to este nie som pripravenyyyy.
HA a ani nebudem!!!
CAO.

7398

1.1.2003 18:40

RE: Ženy se do války neženou

R. 68.?.?.?

Reakce na 7398


> Prsiiim,nenutte mna rodit,ja na to este nie som pripravenyyyy.
>HA a ani nebudem!!!
Ja to prece takto vubec nemyslela, chtela jsem jen rict, ze vetsina zen plni dobre roli matky, manzelky, pracovnice proste zvladaji oboji...Nelibi se mi to cernobile videni, kdy emancipovana zena dovede treba opravit auto, ale tim padem to pro mnohe znamena, ze uz ma nejake snizene materske pudy atd... Gratuluji k manzelce, umel jste si vybrat...

7405

1.1.2003 3:21

Prečo vôbec nejaké vojny....?

Oliver drive (zavináč) centrum (tečka) sk 213.?.?.?

Zdá sa mi to celé nejak divné.Namiesto toho, aby sme premýšľali nad tým ako zariadiť aby vojny neboli,tak sa tu hašteríte koho tam poslať.Taký sme "ľudia" [pláč] Od čias,kedy sme si uvedomili sami seba a začali sme si myslieť,že sme to práve mi,ktorým patrí svet sú tu vojny a mám dojem,že každá vojna má počiatky v takomto nejakom malichernom konflikte (malichernom - môj názor).Uvedomujete si vlastne prečo umierali všetci tý ľudia vo všetkých vojnách?Peniaze,moc,pozemky.......samé hmotné statky.A pritom to boli vždy vojny pár vyvolených, ktorý si aj tak sedeli doma v teple pri kozube a nevinný umierali.Je to celé hlúpe.Do vojen by nemal ísť nikto a ženy už vôbec nie.Neviem si totiž predstaviť ženu, ktorá by priviedla na tento svet čo i len jedného človiečika, že by sa so zbraňou v ruke vrhla do boja za "niečo",alebo "niekoho" a zabíjala.
Prepáčte,tá moja reakcia je asi dosť mimo od témy,ale len som sa chcel vyjadriť.Vďaka

7401

1.1.2003 5:02

Ženy se do války neženou

Brt 62.?.?.?

Pri diskusi o zenach v armade mi zacne vzdycky varit krev v zilach. V armade jsem nekolik let slouzil, mozna jeste nejaky ten rok budu slouzit dal. Ceska armada se po vzoru americke zenam uplne otvira a to je podle me spravne. Co uz za spravne nepovazuju, jsou odlisne pozadavky hlavne na fyzickou kondici. To, ze zena neodtahne raneneho spolubojovnika z bojiste, byva nejcastejsim argumentem. Ja jsem ale poznal spustu vojaku, muzu, kteri by to se svoji kondici nedokazali taky. Do elitnich, bojovych, utvaru u nas se dostane clovek s vynikajici kondickou. Pokud zena zvladne fyzicky to same co musi muz, nevidim duvod, proc by nemohla u toho daneho utvaru slouzit. Na dalsi mista v armade nejsou pozadavky na fyzickou kondici tak vysoke a rekl bych, ze, se slabou fyzickou, je tezsi se do armady dostat, nez tam zustat. Prikladem jsou jeste nadale slouzici pupkati stari majori a podplukovnici. Znam nekolik, v armade slouzicich zen, ktere snadno splni muzske limity ale vetsina z nich to nedokaze a je rada, ze zvladne limity dane pro zeny. Problem je ale v tom, ze v pripade nejvyzsi nouze mohou byt nasazeni vsichni aktivni vojaci (tedy i zeny) a tam uz bude propastny rozdil v pozadavcich dost znat.
To ze se v USA musi registrovat jen muzi, a zeny jen mohou je podle me diskriminace muzu, v tom souhlasim s panem Stworou. Ne kazdy muz bude zarazen jako pesak v poli, take se vybiraji podle svych dispozic, takze stejne tak by meli byt vybirany zeny. Zeny maji mit stejna prava, ale i povinnosti jako muzi.
S "R" souhlasim v tom, ze maji zeny mensi fyzicke a psychycke predpoklady pro boj, ale jen pro ten starsi - s ostepem a pestnim klinem. Po kvalitnim vycviku (spousta skryteho braiwashingu) ma zena lepsi predpoklady napr. na pozici ostrelovace nebo pilota, po vycviku v boji muz proti muzi (uz asi zastaraly vyraz [mrknutí jedním okem] dokazi zeny porazit i o hodne vyzsi a silnejsi protivniky (nejen u nas se cvici MUSADO). Samozrejme ne vsechny na to maji. Dost vojakyni jsem videl nastupovat na prvni ostre strelby se slzama v ocich a pri samotne strelbe je nektere radsi zaviraly. Ovsem videl jsem takhle i nekolik muzu. Dost vojaku a vojakyni, co znam, se snazi strelbam vyhnout.
Nemala cast lidi, v CR, jde do armady s tim, ze budou socialne a financne zajisteni, ale moc jich nepocita s tim, ze se muze i ucastnit boju. Se vstupem do NATO,s postupnou reformou a profesionalizaci se to ale meni.
A taky dost souhlasim s Oliverem. Valky jsou tady bohuzel proto, ze penize jsou pro mnohe smyslem zivota a moralka a cest uz pomalu pro nikoho nic neznamena.

7403

1.1.2003 18:55

RE: Ženy se do války neženou

R. 68.?.?.?

Reakce na 7403

>Po kvalitnim vycviku (spousta skryteho
>braiwashingu)

Vas nazor je podlozen vlastnimi zkusenostmi, takze jste asi realite nejblize. Co me zaujalo je Vase zminka o "skrytem brainwashingu" mohl byste to nejak priblizit? Pokud nejde o nejake vojenske tajemstvi. Dekuji.

7406

7.1.2003 12:50

vycvik

Brt 212.?.?.?

Reakce na 7406

Zadne vojenske tajemstvi to neni. Je to standartni vycvik, kterym si projde kazdy vojak.
Pomoci poradovych cviceni, a jinych kolektivnich cinnosti, z vas udelaji clena tymu, pro ktereho je dulezitejsi prospech kolektivu nez vlastni. Je tu moznost se prosadit i individualne, ale pokud ji clovek vyuzije, vetsinou zacne vycnivat a vetsinou se na nem zacnou vsichni vozit a ma dost znesnadneny zivot. Casto pak nasleduji i vyzvy (pratelske i nepratelske) od clenu tymu, aby sveho jednani zanechal, protoze kdyz vycniva on, vycniva tim i cely tym.
Dale vas neuci vrazdit syny a dcery jinych matek ale obecne protivnika (v dobach drivejsich to byl nepritel, ale ted zadneho oficialniho nepritele nemame, tak je to protivnik). Nacviky se provadi na bezejmenych figurinach a tercich, protitankovou zbrani znicite nepratelsky tank (tezkou techniku protivnika) a pokud nekdo z posadky prezije a, trebas horici, se zacne dostavat ven, tak ho zastrelite (znicite zivou silu protivnika). O protivnikovi (nepriteli) se nepremysli jako o muzi/zene, kteri jdou, at dobrovolne nebo dobrovolne, z jakehokoli duvodu proti vam, ale jako o nekom, koho musite zlikvidovat, aby on nezlikvidoval vas.
U nekterych elitnich vojenskych utvaru jsou soucasti vycviku navstevy marnic a promitani videonahravek z realneho zivota - nehody, uspesne a neuspesne vojenske a policejni akce atd. - neco na zpusob RealTV (myslim, ze necim podobnym prochazeji i policajti). Cilem je to, aby byl jedinec po takovemto vycviku schopen akceptovat jakekoli znetvorene mrtve telo jako samozrejmost, protoze se pravdepodobne sam dostane do situace ve ktere takova tela budou, nebo je bude sam "vyrabet". A pohled na granatem roztrhane telo, na nekoho, kdo to dostal z par metru davkou ze samopalu nebo z brokovnice treba i do hlavy, dokaze fatalne rozhodit i toho nejvetsiho hospodskeho rvace, ktery uz rozbil bezpocet hlav a zlomil nemensi pocet nosu, zvlaste, je-li ten mrtvy jeho dlouholety kamarad. Byt clovekem si muze vojak dovolit az po akci. Pokud to udela driv, muze ho to stat zivot, zivoty jeho spolubojovniku, nebo zivoty civilistu, ktere ma chranit.
Existuji samozrejme i vyjimky. Nekteri velitele provadeji i vice lidsky zamereny vycvik, ale jelikos (nastesti) neni v nasich podminkach prakticky otestovat efektivitu takoveho vycviku, neni mozno rici, jestli je to lepsi nebo horsi cesta. Sam bych rekl, ze lidstejsi cesta je ta horsi. Zakladnim cilem kazdeho velitele, v bojove akci, je totiz splnit zadany ukol za cenu co nejnizsich vlastnich ztrat. To se mu muze podarit jen tehdy, jeli sam dostatecne kvalifikovany, a kdyz veli lidem, kteri vedi co a jak maji udelat, a moc nad tim nepremysli. Prikladem muzou byt zeny v armade. Dobre vycviceny vojak, v akci, kdyz se mu dostane pred musku osoba v nepratelske uniforme a se zbrani v ruce - vystreli. Lidstejsi vojak si treba vsimne, ze ta osoba pred nim je zena, zavaha, a uz mozna nestihne dokoncit myslenku : "Sakra, co tady dela zenska ?"

7561

6.1.2003 4:01

Sorry, opat trocha off topic,

R. 24.?.?.?

ale neda mi aby som neuviedol linku na perfektnu analyzu lavicoveho feminizmu: http://www.amnezia.sk/05/porno.html
Je to pisane trocha akademickym stylom, ale dobre vyargumentovane.

7513

12.1.2005 22:02

Ženy se do války neženou

trodas 82.?.?.?

Tak jako tak, jestlize e neco povinne (registrace k odvodu), musi to byt povinne pro muze i zeny. Stejna prava = stejna zodpovednost.
O tom to cele je, nesnazme si nakecat neco jineho [oči v sloup]

...mimochodem, zenske jsou od prirody krutejsi a schopnejsi sociopatickeho jednani (nejen pri obrane svych deti), takze na spoustu veci muzou byt i vhodne.

Tak jako tak, mars k odvodu. A Feministky prvni - at jsou prikladem [chechtot]

30271

8.3.2011 21:11

Arynia

Valkyrie 212.?.?.?

Eště to tak, ..jít kvůli nějakým vylízaným femisistkám do války.. Kdo se jich o to prosí, aby bojovaly za naše práva a hlásaly rovnost mezi pohlavími, ty rozdíly se stejně nezapřou. Jednou to tak příroda zařídila, tak to tak je a bude. A nemusí hned někdo tvrdit, že chlapi sou lepší nebo horší.. každý má kvality a slabiny někde jinde. Mě k emancipaci stačí výběr chlapa podle svýho, že nemosim chodit zabalená do nějakého hadru jako muslimky(teda nee všade se to eště drží) a podobné despotické zvyky(zákazy chození do společnosti, sex po svatbě atd) , volební právo, přístup ke vzdělání a informacím (spíš k těm informacím). Ale když se to vezme kolem a kolem, tak stokrát radši budu stát u tý plotny, okopávat zahradu, vařit marmelády, prát plíny, žehlit (a to fakt žehlení nesnáším) ..a tak dál a tak dál..

30640

Příspěvků: 34

29.12. 08:08 Mikin  Zˇeny se do války nezˇenou
29.12. 22:26 R.  RE: Zˇeny se do války nezˇenou
30.12. 19:28 Mikin  RE: Zˇeny se do války nezˇenou
29.12. 11:25 db  Ženy se do války neženou
29.12. 17:20 stefan  Ženy se do války neženou
29.12. 20:44 zdenek  RE: Ženy se do války neženou
30.12. 01:35 zdenek  Ženy se do války neženou
30.12. 02:40 Brnak  Ženy se do války neženou
30.12. 08:32 Ludek  RE: Ženy se do války neženou
30.12. 05:02 R.  Ženy se do války neženou
30.12. 06:34 Vladimír Stwora  Ale o tom přece ten článek není
30.12. 07:56 milo  RE: Ale o tom přece ten článek není
30.12. 19:39 stefan  RE: Ale o tom přece ten článek není
30.12. 14:02 R.  RE: Ale o tom přece ten článek není
30.12. 15:12 Vladimír Stwora  RE: Ale o tom přece ten článek není
30.12. 18:19 R.  RE: Ale o tom přece ten článek není
31.12. 18:36 matej  RE: Ale o tom přece ten článek není
30.12. 19:37 stefan  RE: Ženy se do války neženou
30.12. 19:37 Dan  Jak to tedy delaji v tom Izraeli?
30.12. 20:02 stefan  Ženy se do války neženou
31.12. 15:39 R.  RE: Ženy se do války neženou
03.01. 02:14 stefan  RE: Ženy se do války neženou
31.12. 21:00 3K  Ženy se do války neženou
03.01. 02:53 stefan  RE: Ženy se do války neženou
31.12. 22:53 matej  Ženy se do války neženou
31.12. 23:55 3K  Ženy se do války neženou
01.01. 18:40 R.  RE: Ženy se do války neženou
01.01. 03:21 Oliver  Prečo vôbec nejaké vojny....?
01.01. 05:02 Brt  Ženy se do války neženou
01.01. 18:55 R.  RE: Ženy se do války neženou
07.01. 12:50 Brt  vycvik
06.01. 04:01 R.  Sorry, opat trocha off topic,
12.01. 22:02 trodas  Ženy se do války neženou
08.03. 21:11 Valkyrie  Arynia

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 23 čtenářů částkou 3 324 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Řecké město Kalamata zrušilo záměr zavést 5G, občané se obávají zdravotních následků05.12.19 22:34 Řecko 2

Jsme palivem pro elitu05.12.19 14:36 Neurčeno 1

Společnost nám nějak fízlovatí už i v lese - udavači likvidují trampské osady04.12.19 03:19 Česká republika 4

Soud EU zamítl českou žalobu proti zbraňové směrnici04.12.19 02:54 Česká republika 3

Pavel Novotný v ruské televizi prosazuje zájmy Německa02.12.19 13:17 Česká republika 13

Babišův ministr Petříček: Přijetí dětí by neohrozilo odmítání kvót na migranty02.12.19 13:01 Česká republika 5

Potichu, ale jistě 02.12.19 00:48 Česká republika 2

Neziskovka z Prahy jednala tajně v Berlíně: Otevřeme migrantům české hranice dokořán01.12.19 21:46 Evropská unie 3

Tři pobodaní v Haagu, dva mrtví v Londýně: černý pátek v EU30.11.19 11:21 Evropská unie 2

Policie chce v Praze testovat sledování obličejů29.11.19 17:09 Česká republika 7

Slovensko chce po Británii své zlato. Haha, good luck29.11.19 15:51 Slovensko 2

Zjevnost předkolapsového stavu našeho civilizačního okruhu28.11.19 14:23 Francie 3

Jihem Francie zmítá islamismus a žhářství28.11.19 08:28 Francie 1

Které mobily emitují nejslabší a nejsilnější záření27.11.19 22:06 Německo 1

Rodiče, jejichž dítě po očkování umře, bude stát odškodňovat27.11.19 12:19 Česká republika 4

Orwell v praxi27.11.19 07:10 Čína 1

PCR se zbláznil, podívejte, co napsal26.11.19 20:17 USA 5

Státní moc zahájila stíhání stoletých starců Jakeše a Štrougala26.11.19 16:21 Česká republika 4

Síla Sibiře26.11.19 15:14 Rusko 3

Assange je na pokraji smrti a musí ihned do nemocnice, varují desítky lékařů25.11.19 23:33 Británie 0

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
25,55 Kč
Libra
30,26 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,30 Kč
100 japonských jenů
21,17 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,11 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 940,30 Kč
1 unce stříbra
390,19 Kč
Bitcoin
170 392,76 Kč

Poslední aktualizace: 6.12.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 912