Diskuze k článku

Řecké hodiny tikají

Příspěvků 75

29.6.2011 4:09

Hmm.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Aby člověk pochopil, že euro nemůže být efektivně nastaveno stejně pro Německo jako pro Řecko, tak na to skutečně nepotřebuje štepml. Nepotřebuje ho ani na to, aby došel k závěru zda euro bude nastaveno podle ekonomických potřeb Německa nebo Řecka. Momentálně je cena za udržení Řecka v eurozóně 100 miliard euro ročně. Jakmile se řecký stát oškube o příjmové části ekonomiky jako energetická síť, telekomunikace, doprava, přístavy apod., tak částka 100 miliard euro za rok nebude ani zdaleka stačit a samozřejmě restruktualizoavný dluh ( čti rozkradená ekonomika ) bude nesplatitelný. To musí oligrachie vědět, myslet si že z Řecka bude poklidná oáza turismu a zemědlěství pro tvrdé jádro EU je utopie hrubého zrna. Na tom se prostě 11 milińů Řeků neuživí a vše nasvědčuje tomu, že pást s ovcema se nemíní a s provazem v ruce vhodnou větev masově v lese hledat taky nemají v plánu. Bodejť je to kolébka evropské civilizace.

246967

29.6.2011 6:10

RE: Hmm.

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 246967

Pane Bartosek mate stoprocentni pravdu.o Recke situaci.Tahlo se to po mnoho let a nyni je to ve stadiu neudrzitelneho rozkladu.Vsicni ti s temi obrovskymi konty zniceho nic zjisti ze to je vsechno nesmyslny a neuveritelny podvod.Rekove jsou narod ktery si vazi svych svobod daleko vic nez treba Anglosasove.Dokazali to za posledni dva roky nekolikrat pamatujete kdy Recka policie zabila sestnactileteho chlapce co se v Athenach odehralo? Z toho je videt ze se "authority" neboji a neveri jim a plati nazpet To je nasmirne dulezity faktor.bude nsmirne zajime sledovat jak se situace vyvine lidstvo bude reagovat.Byvaly Americky president Herbert Hoover rekl ze "common man never disappointed me only the statesmen did".

246968

29.6.2011 9:07

RE: Hmm.

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 246968

Rekove jsou predevsim pekne vyc..rani, do eurozony se vetreli podvodem nikdo je tam nenutil, a tu svoji ekonomiku vedli dlouha leta zpusobem nad kterym zustava rozum stat. Takze ted se pujdou past s ovcema, a jestli po dobrem nebo po zlem je jedno, oni na vyber nemaji. S antickymi Reky maji spolecne asi tolik, co soucasni Amici se severoamerickymi Indiany.

246976

29.6.2011 10:37

Nerobte paniku

LEX 95.?.?.?

Reakce na 246976

Nerobte paniku Nemci robia v eurozóne poriadok a začali od lenivých Grékov keď si žili na dlh vtedy neštrajkovali, teraz všetkých iba vydierajú, nech vystúpia z eurozóny a je vybavené, ale to sa im nechce lebo by museli začať makať.

246980

29.6.2011 12:25

RE: Hmm.

pje 195.?.?.?

Reakce na 246976

Zkuste říci Řekovi, že z antickou Hellas nemá nic společného - asi byste už nepřispěl nikde, nejen na Zvědavci. Kromě toho, Řekové - ti nezkorumpovaní - by si svým minulým životem nežili nad poměry, kdyby jejich zkorumpovaní vládci poslušně nečinili to, co jim globální elita a její národní slouhové nepřikázali. Ona ta pozoruhodná fiskální operace s pořízením US bondů za hodnotná řecká bilanční aktiva a jejich vyvedením mimo dluh a následným znovuzahrnutím po přecenění na kdenictunic nebyla vymyšlena v Řecku...

246982

29.6.2011 13:33

RE: Hmm.

Ursus 78.?.?.?

Reakce na 246982

No ale ve skutecnosti s nimi uz vlastne nemaji vubec nic spolecneho. Mozna tak jen zriceniny a vykopavky...ale jinak je recko takovy predobraz cele unie.

246985

29.6.2011 18:36

RE: Hmm.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 246982

Souhlas. Ta dezinformace "žití nad poměry" je průhledný trik a není mi jasné, proč se ho ještě tolik lidí chytá. Copak není vidět analogie s námi (myslím tím v řečech)? Naši politici také říkají, že se máme jak prasata v žitě, nikdy nebylo lépe, že jsme se k dluhu "prožrali", tak teď musíme platit. Kalousek považuje za vrchol našeho blahobytu to, že všichni máme boty. Ještě před pár lety byly měřítkem naší životní úrovně banány. Copak to není dost jasné? [oči v sloup]
Konkrétně v Řecku vůbec není jasné, kam se peníze poděly (už jsem o tom psala v diskusi pod jiným článkem). U nás se taky "zázračně" ztrácejí, jinde taky. Asi nějaký "celosvětový fenomén". [oči v sloup]
Řecko je podle mého pokusným vzorkem, kam až se dá zajít a zda "to" vyjde. Však držet si státy pod pernamentním dluhem s (jasnou) neschopností ho vůbec kdy splatit, je docela "zázračná" myšlenka. Takové státy budou jen otročit, lidi budou živořit - bez vyhlídky se kdy z toho dostat. A "jejich" vlády mohou do nekonečna držet šrouby utažené na doraz, protože přeci "máme dluh". Nekonečná řada "úsporných balíčků", kdy dojde i na Kalouskův "úspěch blahobytu" = mít boty.

247004

30.6.2011 3:25

RE: Hmm.

lindsay 116.?.?.?

Reakce na 247004

poukazujete ne ten nejdulezitejsi faktor.KAM SE TY PENIZE PODELY Co za ty obrovske castky v Recku v Cechach Australii Islandu Irsku USA a kdekoliv jinde na svete je situace naprosto stejna. Hory dluhu a nikdo nevi co podkladaji .Par zemi ktere niprijaly tuto lichvarskou zidovskou zlodejnu jsou bombardovany na padrt a jejich presidenti jsou veseni na sibenicich a nebo jim jsou odmitnuty leky a jsou zabiti timto zpusobem v Haagu Dalsich par zemi ktere se nepodrobily Mezinarodnimu smnenovemu fondu hrozi bombardovani ve jmenu "demokracie"Uz je na case s tim skoncit.

247023

29.6.2011 14:23

RE: Hmm.

Mnichov47 110.?.?.?

Reakce na 246976

Ne Rekove, ale zidovska banka Goldmann Sachs se o zadluzeni dohodla na tajnych jednani s uplatnymi reckymi politiky a reckymi zidy (Papandreou), stejne jako na Islandu.

Island:
Islandske zadluzeni naplanovali a provedli (bez vedomi samotnych Islandanu) zide infiltrovani do islandske vlady a financnictvi, a zadluzili tak Islandany astronomickou sumou 100 miliard euro na 313000 obyvatel.
- Dorrit Moussaieff - zidovka a manzelka islandskeho prezidenta
- zidovsky reditel Glitnir banky Larus Welding
- Geir Haarde - zidovsky ministersky predseda

V dalsim kroku nastoupily zidovske ratingove agentury a zidovska media, ktera se postaraly o vyvolani paniky a zvyseni uroku:
americke ratingove agentury jako Standart&Poors - vedene zidy David Zuber a David Wyss

246990

30.6.2011 3:06

RE: Hmm.

lindsay 116.?.?.?

Reakce na 246990

Vynikajici radky. Takoveto clanky jsou nesmirne dulezite Gratuluji

247022

29.6.2011 7:00

Dolar

Deformel radekhalak (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Tak mě napadlo jestli to nemůže byt plán USA aby mohly amikum ukázat prstem kdo muže za budoucí krach dolaru.Někde jsem četl že všichni pracháči se zbavuji dolaru a kupuji vše co neztratí cenu po krachu.

246972

29.6.2011 7:55

Doporučuji uvážit komentář Zvědavce

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

z 14.7.2010 Tajná výměna zlata vyděsila zlaté trhy. Tehdy rovněž ceny finančního zlata stouply zhruba na dnešní úroveň, ovšem v důsledku příčiny tkvící v bankách USA. Pustí si nyní, v zájmu Eurozony, zas někdo "neznámý" žilou investiční zlato výměnou tentokrát nikoli za US $, ale za Euro?

246973

29.6.2011 8:51

Je to jen náhoda - to nemohl nikdo čekat!

ZLO 85.?.?.?

Je to jen náhoda - to nemohl nikdo čekat!

246975

29.6.2011 9:57

nieco k pripadu Grecka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

http://spravy.pravda.sk/odpovede.asp?t=STANEK3

246977

29.6.2011 12:14

Trochu přehnané

pje 195.?.?.?

Předně, rozlišujme dvojí finanční srukturu: První - bankovní holdingy (konglomeráty bank, pojišťoven, investičních a brokerský společností a fondů, leasingových společností a faktorských a forfaitérských společností) s vysokou angažovaností v držbě finančních aktiv pochybné hodnoty - má velký problém a s ní jejich významná klientela. Druhý - nezávislé banky, družstevní záložny a státní finanční instituce jsou prakticky mimo jakékoli riziko, pokud si také neomočily (případ FEDu je varující). Evropské finanční instituce samotné jsou vzhledem k bilančním sumám schopné řecký státní bankrot ustát, pokud přihlédneme ke globálnímu propojení některých z nich, je stále kde brát. Otázka je, jak se zachovají národní dceřinné banky jako jsou ty velké české, mohou si postavit hlavu a svá zdravá aktiva uhájit před přerozdělením těm, co mají máslo na hlavě. Pak by to teprve znamenalo globální změnu finančního systému, která je, nikoli však v naznačené podobě, potřeba jako sůl...

246981

29.6.2011 17:40

RE: Trochu přehnané

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 246981

Proč by někdo chránil české banky (dcery), když matka bude mít problém? Budou-li chybět peníze, matka vysaje dceru jako upír a pak ji klidně prodá číňanovi... Jak jsou prosím chráněny nezávislé banky před RUNem na banky ? Pokud začnou lidé prchlivě vybírat, padne celý bankovní sektor - resp. centrální banka natiskne nové bankovky, aby systém aspoň trošku stabilizovala...

Problém Řecka je oboustranný... řekové si žili nad poměry a nyní je někdo musí zkásnout... avšak chyba je i na straně eurozóny... investoři předpokládali, že řeky naučí pracovat a udělají z toho fungující ekonomiku... zmýlili se... to se stává... řekové nadále nepracují, ale aut, barevných TV a baráků se už zbavit nechtějí (nehledě na pokles hodnoty spotřebních aktiv)... tady už jde do tuhého a exekutor nemusí nic vysvětlovat... byl jejich problém, že si napůjčovali a neuměli vrátit... A investoři něco oželí (40% ???) ale zbytek budou vymáhat jako za cara Báťušky - zaplatíš, nebo zhyneš... Chápu, že normální řek, z těch peněz viděl pouze část... silnic a veřejných staveb přibylo, ale za nehty eurostavitelů jistě zůstalo nejméně 50% obratu... Teď je ale pozdě bycha honit a soudit Skansku, že předražila olympijské hry či dálnici na Peloponés... Dluh se bude muset zaplatit jako u nás, jako všude... A udělat z řeků (italů, španělů) pracovité zaměstnance jako v německu, švédsku či norsku bude ještě dlouho trvat... pokud vůbec...

Do té doby bude řecko a další chudými zónami bohaté EU. Ne kvůli bankéřům či sionistům, ale kvůli vlastní lenosti... Bez práce nejsou koláče... a řekové se tvářili, že pracují, koláče pojedli a nyní... ???

246997

29.6.2011 13:25

Maly moment prosim

n.z. 99.?.?.?

"nikdo nebude chtit pujcit zemim jako..."?? Ale to je preci stesti, ne? To pujcovani jsou prece pouta. Povede to ke kolapsu? Jak pro koho. Vyborne, sem s nim - cim drive, tim lepe.
Snad to bude zacatek navratu narodnich nebo alespon regionalnich ekonomik, to je to co EU, potazmo svet potrebuje.

246983

29.6.2011 17:27

RE: Maly moment prosim

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 246983

Neustále nechápu, proč tady všichni chtějí množsví uzavřených malých ekonomik... Jaké to má výhody?? Můžete mi to prosím objektivně dokladovat? K čemu je dobré zavést cla a omezit tím obchod? K čemu je dobré vytvořit tucty národních měn a podporovat bankéře, směnárníky a vexláky žijící (tyjící) z poplatků? K čemu je dobré nechávat se prohledat a osahat celníky před každou hraniční závorou cestou na dovolenou? K čemu je dobré, že lupič který prchne do ciziny bude bez eurozatykače zas ochráněn? K čemu je dobré, že eurovarování před nebezpečnými výrobky přestane fungovat a naše děti zas budou cumlat činské "bifenylové" hračky? K čemu je dobré mít českou korunu, kterou utopí pan Soros a jemu podobní, kdykoliv jim to příjde zajímavé? K čemu je dobré omezit zaměstnanost českých lidí opět na pár polosocialistických podniků v ČR bez možnosti pracovat v EU? K čemu je dobré zaměstnávat tisíce úředníků na nostrifikaci cizích titulů, když mohou fungovat sjednocená pravidla a euroinženýr z Litvy bude mít podobné znalosti a práva jako euroinženýr z Portugalska? K čemu je dobrá regionální ekonomika, když banány, melouny a pomeranče u nás nevypěstujem? K čemu je dobré uzavřít se před spoluprácí výzkumníků a vědců (třeba projekt Laser, či Galileo) a šolichat si nevýznamné vědce v Akademii Věd (omlouvám se šikulům, kteří i za totáče něco objevili a bohužek neprosadili - např. Wichterle apod) ??? To vážně žijí v čechách samí maloměšťáci, kteří chtějí toto vše zahodit, jen kvůli pocitu národní hrdosti a dvěma písmenům na bankovce ??

246996

29.6.2011 17:40

RE: Maly moment prosim

dub 94.?.?.?

Reakce na 246996

pokud nepochopíte, k čemu je dobré rozhodovat sám o sobě, marné jakékoliv vysvětlování[smích]
vždyť oni kucí šikouný evropský to přeci s diktaturou a standardizací velikosti bobku myslí tak upřímně...
die meinen es ehrlich, wirklich, schon adolf hat gesagt.

246998

30.6.2011 1:31

RE: Maly moment prosim

waterfall 94.?.?.?

Reakce na 246998

pane, rozhoduji o sobě sám, více než si myslíte... a nejsem zaslepen, abych neviděl, že "eurostandardizace" přinesla i své stinné stránky... mnohé jsme si způsobili sami (poturčenci horší turka)... a přesto, každé volby, včetně těch evropských chodím vybírat... je to těžké, neboť demagogů jako vy je stále dostatek... ale snažím se, aby i tam byli naši chytří lidé... několik jich znám... jsou to češi původem, ale chováním evropané... zapálení pro věc, pro posílení pozice evropy ve světě... aby si USA, Čína nebo Rusko nevyskakovali... jen díky nim je dnes kurs eura nad dolarem... jen díky nim máme tu spoustu výhod, které vy nedokážete ani okomentovat...

rozhoduji o sobě, rozhoduji o svém okolí... rozhoduji s kým chci žít... a xenofobní pokrytci mezi ně nepatří... neznám nikoho z EU, kdo by obdivoval Adolfa... ale zato znám spoustu ubožáků, kteří pomlouvají židy způsobem, že by se Adolf mohl přiučit...

247021

2.7.2011 9:32

RE: Maly moment prosim

Bildenberg 85.?.?.?

Reakce na 247021

Nerozhodujete vůbec o ničem ,kromě toho s kým budete žít.....akorát si to ještě neuvědomujete.Zkuste se posunout na vyšší "level" uvědomení si funkce a orgnizace světa kolem sebe.

247172

29.6.2011 19:39

RE: Maly moment prosim

dunsun 94.?.?.?

Reakce na 246996

Je to presne tak jak napsal pan Dub.
Nejde o to jake ma vyhody velke mnozstvi ekonomik, ale o to kam vede ono neregulovane globalizovani. Vede to zpet k Orwelovi pane Vodopad [smích].
Vubec bych se nedivil kdyby za takovych 15-30 let jsme kazdy byli jen seriovym cislem na listine otroku. Delali to co delaji vsichni ostatni, premysleli zcela stejne jako vsichni ostatni. Doufam, ze k tomu nikdy nedojde resp. snad si lide uvedomi nebezpeci plynouci z onoho globalniho rizeni sveta a jednodlivcu.

Je to takova iluze ne zcela nepodobna multi-kulti nesmyslu, ktery se snazi jiz X let delat z kazdeho individua 1 obecneho neslaneho, nemasneho prototypa tzv. cloveka obecneho.

247007

30.6.2011 0:11

RE: Maly moment prosim

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 246996

Lokalni ekonomika nevylucuje existenci vzajemne prospesneho trhu. To tu bylo vzdy pred 'vybuchem' neslavne instituovane globalizace a to od nepameti. Je-li vase mysleni lokalni a mate-li zajem na produkci produktu nejen ve prospech spolecnosti ve ktere zijete, delate tu nejprirozenejsi vec - starate se tim o sebe a o sve blizni. Neni samostatnosti bez ekonomicke autonomie.

Je-li vsak vase mysleni 'preneseno' do globalniho chapani, nahravate nekomu, kdo pro vas nema zadne uznani, natoz soucit. Takove 'hrdinske' projevy jaky zde predstavujete zni mym usim veskrz neuprime. Nemohu si pomoct, jdu na to ciste s mym vlastnim instinktem. Myslim ze diskutujici "dub" byl vystizny a vymluvnejsi nez dokazu byt ja.

247020

30.6.2011 11:17

RE: Maly moment prosim

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 247020

Nejak si odporujete. Bud jde o lokalni uzavrenou ekonomiku, ktera nema valny pristup na svetove trhy. Nebo jde o otevrenou globalizovanou ekonomiku, ktera muze smenovat zbozi se svetem, avsak to vyzaduje dohled nad regulaci takovych pravidel. Aby byla smenna svetova pravidla vubec vytvorena a dozorovana, musi k tomu byt nejake nadnarodni instituce - at uz tim myslime ruzne pakty, unie, svetove banky, menove fondy, smlouvy nebo snad "nadstaty" ci OSN. Neexistuje, ze by dva staty rekli - tak my budem odted prodavat a kupovat bez cel, ale neuzavrem k tomu zadnou dohodu...

Jinak ekonomickou autonomii vam (osobe, podniku) nikdo nebere. Autonomii CR nebo vaseho okresu uz stejne davno neridi okresni tajemnik KSC, ale pravidla urcena spolecne pro vsechny okresy v EU. Proc? Presne proto, aby nevznikaly lokalni korupcni pravidla mistnich uredniku (tajemnik KSC, sef OF, clen ODS, urednik z oposmlouvy CSSD-ODS apod.) Samospráva zůstává na nelokálnější možné úrovni, ale pravidla se sjednocuji. A porad mi nikdo neodpovedel, co je na tom spatneho.... asi zde nikdo nepremysli...

247043

30.6.2011 11:31

RE: Maly moment prosim

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 247043

Asi zde nikdo nepřemýšlí tak, jako v Islandu. Všudebylvšechnozná Waterfall ovšem na přemýšlení má patent, o čemž jej ekonomika EU zanedlouho přesvědčí.

247044

30.6.2011 17:12

RE: Maly moment prosim

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 247044

Z Islandu bych si vzal jediný příklad - a to postižení politiků zodpovědných za špatná rozhodnutí. Kdyby u nás pozavírali všechny korupčníky, nemá už kdo vládnout.... snad tedy aspoň pravidla EU omezí korupci, když už naši občané nejsou schopni podporovat nějakou stranu, která těm megalobby zasekne sekyrku do vazu... Bárta to již odnesl skorosmrtelným politickým zraněním... Kdo bude další oběť místní (lokální) korupční mafie ?? Vy ? Já ?? Nebo všichni za pomoci daní ??

247059

30.6.2011 17:47

RE: Maly moment prosim

dub 94.?.?.?

Reakce na 247059

je vidět, že jste přímo fanatickým stoupencem evropského feudálafašismu.
pravda, čím centralizovanější úroveň, tím více a snadněji se krade, než při decentralizaci, tím více se feudální správci nemusí nikomu zodpovídat. vždyť stádo volených tupců na krmníku v europarlamentu nemá naprosto žádné pravomoce, které byly přesunuty na nikým nevolené dosazované feudální správce v eurokomisích a jiných tělesech.
že by proto se vám to tak líbilo?
naštěstí je stále více lidí, kteří začínají používat to mezi ušima a nazývat věci pravými jmény, takže so bohdá toho vašeho milovaného feudálfašismu co nejdříve zbavíme.

247061

30.6.2011 18:39

RE: Maly moment prosim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 247061

>je vidět, že jste přímo fanatickým stoupencem evropského
>feudálafašismu.

>pravda, čím centralizovanější úroveň, tím více a
>snadněji se krade,

>naštěstí je stále více lidí, kteří začínají používat
>to mezi ušima a nazývat věci pravými jmény, takže so bohdá
>toho vašeho milovaného feudálfašismu co nejdříve zbavíme.

Se vsim s vami souhlasim, i kdyz ten vas "feudálafašismus" mi nevyzniva vyznamove presne. To vsak nechavam bokem.
K EU prece jen i pres vsechny od vas prevzate protiargumenty vzhlizim s urcitou nadeji. Vezmeme to od podstaty veci: Ideal je zit v miru. A Evropa zije. To je znacny pokrok. Zamyslete se, kolik valek se Evropou prehnalo, kolik uz tu bylo utrpeni. A to jsem jeste ani nezminil dve nejstrasnejsi valky, ktere se tady zrodily. Proto rikam: Ano, EU je hlavne pro politiky vynosny byznys, ale v samotnem vyusteni je tu MIR. Citim, ze je to mozna i proto, ze v nam vladne, jak vy nepresne uvadite, "feudálfašismus".

247067

30.6.2011 19:41

RE: Maly moment prosim

dub 94.?.?.?

Reakce na 247067

obávám se, že feudálfašismus je nejpřesnější dostupný termnín.
ale to nechme stranou.
opravdu si myslíte, že mír závisí na centralizaci a oddělení moci od lidí a lidí od moci?
no vidíte, a já si vždycky myslel, že mír je otázka dobré vůle lidí a jejich spolupráce. a že války vznikly právě proto, že si nějaká centralizovaná moc usurpovala právo mluvit a jednat za lidi (viz např. současné války nato).

a ještě jeden dotaz - když chcete jít se sousedem na pivo a domluvit si tam výstavbu králíkárny, jdete kvůli tomu za starostou, aby vám to zařídil a bez kterého by to nešlo? asi těžko.
zkrátka pro cokoliv, včetně spolupráce a mírového soužití, centralizovanou diktaturu nepotřebujete. obzvláště když tato diktatura nehájí vaše zájmy, ale zájmy někoho jiného, jehož cílem je vás vyvlastnit, zbavit práv a suverenity a restaurovat feudální vztahy řízené korporacemi. a přesně to se děje, a přesně tomu se říká feudálfašismus, i když se vám to nemusí líbit.

247074

30.6.2011 21:29

RE: Maly moment prosim

udo1 udo321123zavináčazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 247074

Navrhujem len malé upresnenie, resp. rozlíšenie dub&co..

Je samozrejmé, že tu nikto, až na pár vyslovene ojedinelých psychopatov, nechce 4.ríšu. Ak však dotlačia mienkotvorne ovce do apatie, majú títo schízopsychoši "demokraticky" navrh [smích]

Lokálne aj globálne virtuálne, či fyzické koordinačné centrá sú v poriadku. Dnešné štruktúry samo-správy, tak, ako aj právny systém je z väčšej časti použiteľný. Ide len o ich reinterpretáciu chápavými občanmi, na ktorých sa ovčania postupne, ale isto menia. Je mnoho problémov(ekológia, obchod, financie, kultúra,..), ktoré je rozumné, či nevyhnutné riešiť aj na globálnej úrovni, keď už sme všetci na jednej lodi.

Inteligentný(chápavý) občan nemá nič proti tzv. globalizácii. Zamýšľa sa skôr nad jej formou.

Ako staré známe:
"Mysli globálne a konaj lokálne"
Dnes, keď sa frekvencia zmeny kultúry(myslenia)stále zrýchľuje, nie je možné skutočne niečo lokálne(komunitne) riešiť, tvoriť, bez globálneho myslenia. Je to dobrý vývoj. Vytvára prirodzenú motiváciu a spôsobuje rýchlu eróziu informačnej otrokárskej 5000-ročnej pyramídy. Netreba sa báť prirodzených objektívnych tendencii. Sú tu pre nás a môžeme ich urýchliť, alebo sa zbytočne trápiť. Je na nás a našom rozlíšení a slobodnej vôli, či nami ponúknuté alternatívy dnešného systému budú zodpovedať viac cieľom spomínaných trendov.

247084

30.6.2011 22:26

RE: Maly moment prosim

dub 94.?.?.?

Reakce na 247084

pozor! koordinační uzel není centralizovaná a vertikální moc. jde o horizontální formu řízení, která je potřeba a kterou lze určit na dobu omezenou a čistě na daný projekt po jehož dokončení ztratí opodstatněnost a zaniká.
již jsme to tu rozebírali. koordinaci potřebuje jakákoliv organizovaná a komplexní činnost. ale nejde o mocenské centrum, což je podstatný rozdíl

247087

30.6.2011 22:51

RE: Maly moment prosim

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 247087

Jasne dub, len som chcel, aby pre ostatných nevzniklo náhodou nedorozumenie a neplietli do zdravej miestnej a celosvetovej samosprávy nejaké formy fašizmu a ani anarchie. Totálny rigídny mŕtvy poriadok a ani absolútny chaos tak v prírode, ako aj v spoločnosti nemá miesto. Zrovna tak má medzi Ľuďmi miesto nie "boj protikladov", ale neegoistické hľadanie súvislostí medzi odlišnosťami.

Myslím, že asi na všetkých tých pár dôležitých bodoch postupného preobrazenia spoločnosti sa pri správnej interpretácii pojmov zhodneme.

247091

1.7.2011 9:29

RE: Maly moment prosim

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 247087

Buďte úplně v klidu. Koordinační centra EU (komise, strukturální fondy a další) by jistě po zániku projektu EU taky zanikly... v tom máte pravdu... Nemáte pravdu, že v nich není MOC... Samozřejmě, i pokud jde o nejmenší koordinační středisko, klidně horizontální, klidně třeba neziskovky... vždy disponuje nějakým rozpočtem a nějakou "mocí"... čím větší rozpočet, či průtok peněz, tím větší moc... Např. známe strukturální fondy... horizontální dočasné řešení - uzel, který rozhoduje komu dotaci dát či nedát má moc?? Samozřejmě že má obrovskou MOC !!!

247126

1.7.2011 11:42

RE: Maly moment prosim

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 247126

Tak-tak, moc je najintenzívnejšia droga. Ako v starom známom príbehu o Führerovi-Pánovi prsteňov..
To je zároveň jednoduchá, dokola opakovaná odpoveď na otázku pomenej rozmýšľajúcich Tominov: "Čo motivuje slepé oko pyramídy?" Nič viac a nič menej..

a..touché vodopád, bingo, morálka je základ.
Preto sa ju snažia admini dnešného globálneho fašistického systému za každú cenu likvidovať. Logicky deklarujú opak. Inak by to ovce nežrali. Admin, keďže stráca kontrolu, sa už ani až tak nesnaží maskovať a správa sa verejne ako prasa aj so svojou davovou pornofériou-časťou politikov, novinárov, manažérov, umelcov,..
Obecne je cisár nahý a otázkou zostáva už iba, či môže byť ešte nahejší? [smích]

Je nutné rozlišovať, identifikovať, aký tu vlastne máme koncept (samo)riadenia spoločnosti, čo je na ňom dobré, kde soudruzi z NDR udelali (zámernú)chybu v kultural engineeringu a tú, tie opraviť, dať alternatívu. Výsledkok urobiť user friendly a open source, nie ako dnešný zavreto-okienkový.. Potom zostáva už iba široká aplikácia = preobrazenie myslenia jednotlivca a-v spoločnosti na mozaiku vzájomne primerane súvisiacich faktov = svetonázor. Občan sa následne sám rozhodne, či chce byť Človekom(neegoistické vnímanie sveta). Osobne verím v ľudí, resp.ľuďom. Nerodíme sa predsa zlí. Na tom sa snáď zhodneme. Snáď nepovažujete Boha za satanistu? [smích]

Podrobnú alternatívu sme tu samozrejme uvádzali, diskutujeme o nej, optimalizujeme a skúšame ju postupne v praxi..

247135

1.7.2011 15:02

RE: Maly moment prosim

dub 94.?.?.?

Reakce na 247126

no rozdíl jste sice nepochopil, ale to je jedno...

247145

30.6.2011 22:42

RE: Maly moment prosim

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 247084

Toto se Vám skutečně povedlo:
"...Lokálne aj globálne virtuálne, či fyzické koordinačné centrá sú v poriadku. .."

247089

30.6.2011 23:09

RE: Maly moment prosim

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 247089

Aby nedošlo k omylu: napsáno k příspěvku Udo1.

247093

1.7.2011 10:19

RE: Maly moment prosim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 247074

>opravdu si myslíte, že mír závisí na centralizaci a
>oddělení moci od lidí a lidí od moci?

>já si vždycky myslel, že mír je otázka dobré
>vůle lidí a jejich spolupráce. a že války vznikly právě
>proto, že si nějaká centralizovaná moc usurpovala právo
>mluvit a jednat za lidi (viz např. současné války nato).
Clovek je ludra, nedospeje k miru na zaklade svobodného pristupu, vzdycky se to zvrtne, jak dosud pokazde. Mir lze docilit jenom tvrdym zakonem vydanym z jendoho mista a drzenim vsech na uzde.
Detail: Staci, aby byli u vesla pokurvenci, a pak je pokurvena cela spolecnost. Az na mensiny - vas a me a nam podobnym, treba. A kdo myslite, ze dokaze byt u vesla? Nenajdete mezi nimi nepokurveneho cloveka. Proste tam takovy neobstoji, nevydrzi, a kdyz ano, umre. Z toho duvodu je mou prijatelnou formou jedna vlada, byt pokurvena, ktera me sere, ale ktera nepripusti valku. Bohuzel i diky za EU. Nevim, cemu pricist vic zasluh.

247129

1.7.2011 11:02

RE: Maly moment prosim

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 247129

>Clovek je ludra, nedospeje k miru na zaklade svobodného
>pristupu, vzdycky se to zvrtne, jak dosud pokazde.

S tým nesúhlasím, človek je schopný zlého, ale ide o to ako tieto tendencie smerovať správnym spôsobom a smerom, a toto sme ešte nezvládli.

>Mir lze docilit jenom tvrdym zakonem vydanym z jendoho mista a

>drzenim vsech na uzde...

Jednak je to číra diktatúra (nech sa to nazýva akokoľvek) a tadiaľ cesta nevedie, a jednak napísali ste to napísali, nenájde sa nepokurvený človek, to znamená že dosadzujete najhorších diktátorov. Pretože vrana k vrane sadá a následne máme tam hore veľkú hromadu pokurvených, ktorý vydávajú výhodné zákony pre "svojich" ktoré sa následne tvrdo vymáhajú.

Oh a práve som nechtiac popísal súčasnú situáciu, až na ten detail, že v našich končinách sa zákony vymáhajú ako kedy. [cool]
[bliji]

247131

30.6.2011 23:04

RE: Maly moment prosim

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 247059

Chápu. Za zadluženost státu v ČR mohou korupčníci, v Islandu dříve špatně rozhodující politikové. V Řecku, Španělsku (nejspíš i jinde) za zadluženost mohou líní ovčané, kteří chtějí žít nad poměry. Zadluženosti USA si nebudeme všímat, protože to není Evropa, byť podstatně ovlivňuje globální trh. Není správné si něco kupovat přímo od Číňanů, Vietnamců atd., jedině prostřednictvím firem majících sídlo v EU či v USA. Chce to myslet a mít firmy v různých prosperujících částech EU a ještě si najít dost času na propagaci své víry na serveru Zvědavec.

247092

30.6.2011 13:06

RE: Maly moment prosim

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 247043

Mily pane Wodopade,

jak vite, v tomto svete jedno vede k druhemu a nez se probudite nemate strechu nad hlavou. To je obecne zobrazeni toho co se stalo v Cesku a co se stalo diky "volnemu trhu" i zde v Kanade. Kdyz ptacka lapaji, pekne mu zpivaji a to se zde presne tak delo kdyz se zavadeli "volny trh". Pozdeji se ukazalo, ze je to vse podvod, ze je to jen premisteni na cizi vlastniky a kapitalni odnarodneni. Dam vam priklad: zde v okoli byly tri tovarny na boty a tri tovarny na kosile. Pracovaly v nich prevazne zeny pristehovalcu. Dnes jsou tyto tovarny 'diky' volnemu trhu pryc. Kupujeme pouze dovezene zbozi - nejsme tudiz vyrobne a hospodarsky autonomni.

Musim vam hlasit, ze jsem slysel mnoho stesku od Kanadanu na vzniklou situaci, lec vsak v dluhokracii to nikoho nahore nezajima. Mnoho pracovnich mist ktera existovala(i pres 'ekonomickou odstavku' na pocatku 80.let) bylo zcizeno a premisteno do US a Mexika. To same se pozdeji stalo Americanum. Mel by jste se jich zeptat, jak tomu novemu poradku fandi; asi by vas natahli lopatou.

Samo slovo 'privatizace' je podvod. Nadbiha predstavivosti snilku o tom ze budou vlastnit vyrobni prostredky, ktere byly pred tim celonarodni. Ted je muze vlastnit ve vasem meste treba bangladesan. To je zjevny podvod na narodu; neni panem ve sve zemi. Omilani nesmyslu o vlade KSC je passe, nevim proc to jeste do omrzeni opakujete; jiz je tu nova generace lidi s novymi problemy, nejaka KSC nikoho nezajima.

Vase fandeni "velke Evrope" je jen dalsi iluzorni predstava. Jediny prospech z toho meli ty 'bohatsi' zeme a jeste lepe anonymni majitele zijici v uplne jine casti svrta. Opet, navrhuji mluvit s lidmi treba v Portugalsku, garantuji vam, ze vase nadseni ochabne.

247047

30.6.2011 17:09

RE: Maly moment prosim

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 247047

Vážený pane n.z., o střechu nad hlavou zaručeně nepřijdu. Mám domečků několik, většinu na své firmy a to i ty v zahraničí. Nevěřím, že bych udělal tolik chyb, abych o všechny přišel. A přec pokud, tak se budu dál snažit a vydělám si na další. Váš příměr s továrnama na košile a boty je trefný. Zapoměl jste však označit viníka - sebe a své spoluobčany, kteří nakupují nejlevnější asijský kšunt, jen aby to jejich peněženku stálo co nejméně. Věřte, že kdyby majitelé továren (a jistě byli zoufalí, když museli provoz zavřít) mohli, nakopali by vás do zadnic a otřískali hlavou o zeď, abyste (patrioticky, nikoliv jen KECY) nakupovali jejich lokální dražší zboží... ano dražší... výdobytky (socialismus) totiž něco stojí...

Musím vám říct, že se nových pořádků vůbec nebojím. Nejsem z nich posraný, jako většina místních přitakávačů a oVčanů. Tak jako teď proudily podniky z Kanady, Evropy a USA do Číny, zas budou za pár let proudit tytéž podniky z Číny do USA. Díky vzrůstu úrovně číňanů bude výroba pro amíky drahá a tak se podnik poklidně opět přemístí blíže ke spotřebiteli... Budete se i pak zastávat číňanů a jejich lokální ekonomiky ???

Nějak si asi pletete slovo privatizace se znárodněním. V privatizaci ziskává podnik nějaká nový soukromý majitel, a nevím, proč bych si měl představovat, že bude majetek společný nebo dokonce, že na něj budu mít nárok. Ano, mám dostatek akcií privatizovaných podniků. Ale ty jsem si nakoupil za své a podíl v každém z nich je pouze do výše mého nákupu... A s tou KSČ máte pravdu. Je to jedno, jak se ta zlodějina nazývá - komunismus, socialismus, zdanění, právo na dávky.... podstata je stále stejná... okrást ty úspěšné, co umějí příležitost chytit za pačesy a vydělat.... Až je okradate, vždy se vám systém zhroutí (SSSR, Kambodža, Venezuela...) nebo musíte přistoupit ke kapitalismu maskovaném socíkem (Čína, Kuba, Vietnam...)

Evropě fandím, neboť je to můj domov. Mám rád tyto země, jejich přírodu, lidi, a to od Portugalska až po Estonsko. Nevím, co jiného by mi řekli portugalci? Snad dle mrzutosti osoby - úspěšní budou kynout z lehátek před svými hotely a neúspěšní budou házet do výkladních skříní úspěšných zápalné lahve... Nebo je to jinak?

247058

2.7.2011 21:50

RE: Maly moment prosim

Stockholm Syndrome 88.?.?.?

Reakce na 247058

Jak byste Fagane alias Vodopáde přišel k několika domečkům za Kč 120,- za hodinu smluvní monitorovací a hasbarácké práce pro Antidefamační Ligu B´nai B´rith. To byste nesměl smrdět tolik hodin na tolika serverech šíříce puch mrtvoly, co se jí nad hlavou klepe 12 mariánských hvězd původních kmenů Judey, ale někde skutečně makat, a když ne makat, tak alespoň šmelit.

247225

29.6.2011 13:27

nejde o žádný krach

fist.of.heaven 213.?.?.?

jenom nebudou schopni zaplatit lichvářské půjčky.ale jinak to může běžet normálně. stejně tak u ostatních. žádný krach být nemusí, maximálně bank a tak přestanou mít dominantní vliv na ekonomiku a politiku a to je to, co nechtějí určité kruhy připustit.i kdyby zkrachovaly všechny banky, nebyl by to neřešitelný problém. konec konců před 89 zde bylo pár bank a většinu obstarávala čnb, která kromě toho že byla centrální bankou prováděla i běžnou bankovní činnost. zvláště v dnešní době počítačů a datových propojení by to nebyl problém. minimálně pro stát či velké firmy by to šlo zabezpečit. nebyl by problém založit podnikové banky či kampeličky, kterým by centrální banka dělala servis a tímto způsobem by se zabezpečil nutný bezhotovostní styk. zřejmě se vzrůstem podílu hotovostních operací, což je myslím záhodno. navíc by se mohlo pár krachujících bank znárodnit a použít jako pobočky. stejně tak nábor zaměstnanců mezi houfy nezaměstnaných bankéřů by nebyl problém (a konečně by jim zklaplo a uvědomili si, že žádný strom neroste do nebe). myslím si, že by to ekonomikám velmi pomohlo odrazit se ode dna. jediný kdo by byl bit jsou zpropadené banky a jejich majitelé...

246984

29.6.2011 16:28

zlato

dr.mracek 74.?.?.?

V clanku je nespravny udaj, zlato nestupa uz tri mesiace, pravda je, ze zl. horucka este pride, ked nebudeme verit papierovim peniazom. Aj keby sme sa vratili k zlatemu standartu, kto ma najviac zlata? No predsa elitny zidia, naprava by bola.... [bliji]

246993

29.6.2011 18:20

banky

dr.mracek 74.?.?.?

Média nás zásobovala do posledního detailu o nepokojích v Egyptě a Libyi. Mlčela však o revoltách a příkladné ukázce občanské revoluce, která se odehrála před dvěmi lety na Islandu, kde občané donutili odstoupit vládu a přepsat ústavu. Právě proto, že případ Islandu je modelem občanské revoluce, byl tento případ ututláván. Cenzura revoluce na Islandu je nejlepším důkazem jak se zachází s informacemi, které můžou být nebezpečné pro politickou a ekonomickou elitu.

Na Islandu lidé rezignovali na jakoukoliv podobu vlády, velké banky byly znárodněny a bylo rozhodnuto, že lidé nezaplatí dluhy, které vytvořili politici, protože je to problém špatné finanční politiky, ne lidí. V nové ústavě bylo zakotveno, že občan je hlavním politickým protagonistou, nikoliv politik.
Island je v současnosti nejlepším příkladem mírové a důstojné reakce veřejnosti proti této moci, která dovedla zem i celý svět ke krizi. Islandský model, který ukazuje, že politici musí mít strach z reakce lidí, pakliže nebudou jednat ve prospěch nich. Ne ale strach o život ale o svoji kariéru.
Umlčená fakta o Islandu:
V roce 2008 byla znárodněna největší banka. Měna se zhroutila, trh pozastavil svou činnost. Země zkrachovala.
2009. Obrovské protesty před parlamentem, lidé donutí k rezignaci předsedu vlády a celý jeho vládní blok.
Politici volají po splacení dluhu vůči Británii a Nizozemsku a to ve výši 3.500 milionů eur, což je částka, kterou má zem zaplatit v příštích 15 letech s 5,5% úrokem.
Rok 2010. Lidé jdou do ulic a vybojují si zákon o obecném referendu. V lednu 2010 ho prezident odmítne ratifikovat, a oznámil, že ho bude konzultovat s EU. Lidé jdou znovu do ulic. V březnu se koná referendum, jehož výsledek je, že 93% lidí odmítne zaplatit dluh vůči Británii a Holandsku.
Vláda byla donucena k tomu, aby zahájila vyšetřování, které má vyřešit právní odpovědnosti státních představitelů za krizi. Dojde k zatčení několika vedoucích bankéřů a manažerů. Interpol vydal rozkaz a všichni zúčastnění bankéři opouštějí zemi.
Lidé dávají dohromady novou ústavu, která není kopií dánské ústavy jako to bylo doposud.
Ústavodárné shromáždění složené z lidí přímo volených lidmi zahájilo svoji činnost v únoru 2011 a předložilo návrh ústavy na základě konsensu a doporučení. Musí být schválena parlamentem, který byl vytvořen po nových volbách.
Toto je stručná historie islandské revoluce: odstoupení celé vlády, znárodňování bank, obecné referendum, uvěznění odpovědných lidí za krizi a přepsání ústavy přímo občany.
Co se stalo na Islandu bylo pozorováno politiky jako je Merkelová, Sarkozy, Cameron, Zapatero, Berlusconi a další a vyhodnoceno jako nebezpečné pro jejich zkorumpovaný systém. Bojkot informací o Islandu byl striktně dodržován tisíci novináři v rámci veškerého korporátního tisku, rozhlasu a televize. Masmédiím vladn...Automaticky kráceno

247003

29.6.2011 19:08

historie řeckého dluhu

kedu 78.?.?.?

počátky státního dluhu Řecka je nutné hledat někdy v počátcích 19 století. Ano, čtete správně[smích]
Podstata problému řeckého dluhu je poněkud odlišná od dluhu například irského nebo českého.
Dejte si trochu práce a vygooglujte si to a pak teprve napněte mozkovny a začněte se zabývat tím levičáckým harašením "do zbraně!"
Podle mého čistě osobního názoru je problém oběcně řešitelný a není kvůli tomu nutné páchat devastující revoluce.
Stačí konečně napsat normální ústavu, retroaktivě v případě ČR k přelomu roku 1989 - 90, donutit justiční a bezpečnostní systém republiky, aby začal pracovat pro celou společnost, nikoli pro několik jednolivců.
Myslím, že rozumným je započetí aktivního řešení domácích problémů a teprve potom je možné se začít zabývat problémy například Polynésie nebo eskymáků, či řeků, španělů, portugalců, angličanů, italů, američanů, mexičanů a samozřejmě aztéků [mrknutí jedním okem]

247006

29.6.2011 20:48

RE: historie řeckého dluhu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 247006

Nechápu, proč jste napsal/a zrovna tohle.
Kde vidíte ten "počátek"? Snad u samotného vzniku novodobého Řecka? [zmaten] Tak ... to jsem tedy úplně "vedle sebe", protože já naopak pokládám celý historický vývoj této země jako důkaz pro manipulaci s ní. Však Řekové byli pořád něčí kolonií (a jsou dodnes, i když mají "demokracii" ), podobně jako my. Prostě to "vaše" vůbec nechápu a to "cosi" o "levičáckém harašení" mě vůči "vašemu" naplňuje dost velkou nedůvěrou (protože tohle "dělení" je vždycky předzvěstí manipulace).
Mohl byte tedy blíž vysvětlit, co jste tím myslel?
Víte, stojím si za tím, že o Řecku se nám lže a jsou vykreslovaní jako ti "nemakačenkové, pobírající královské platy".
Jenže - už se neříká, že jejich pracovní doba je podstatně delší, než naše a že tito "nemakačenkové" pracují ročně o 3 pracovní týdny déle, než my. Srovnání s "pracovitými" Němci je ještě horší - Řekové ročně pracují skoro o 4 měsíce déle. Na důchodech a sociálních dávkách také utrácejí méně, než my nebo Němci (Německo utratí o 6% HDP více). Kdyby Němci měli jít do důchodu, až odpracují to, co "nemakačenkové", bylo by to v 75 letech (14 roků navíc).
Docela překvapivé, žejo? Ono stačí znát alespoň jednoho "běžného" Řeka a víte, že si vůbec nad poměry nežije a stejně (jako my) je jen "chudým příbuzným" v EU. A přepočítávat jejich plat v eurech na naše koruny je zhovadilost nejvyššího řádu. Rozhodující přeci je, co si za to můžete koupit.

247009

29.6.2011 22:02

RE: historie řeckého dluhu

kedu 78.?.?.?

Reakce na 247009

počátek vidím v historické události, která zapřičinila dluh, který v současné chvíli díky úroků totálně drtí řeckou ekonomiku - a vždy drtil. Je to starý a osvědčený model ekonomického podmanění. Neoficiální zdroje jsou blahem bez sebe, když mohou minimálně naznačovat, že původem řeckého dluhu je prohraná válka v počátcích 19 století a následně vynucené reparace, na které tehdejší Řecko nemělo prostředky, které byly promptně zapůjčené židovskými bankami... Podobný model, ale v jiném gardu lze dohledat v celé Evropě na Zvědavci se o tom již hodně psalo. Aktuální řecká krize je daná výškou úroků, které přesahují reálné schopnosti státu je splácet. Stát, aby mohl existovat v právní - mezinárodně uznávané podobě - musí akceptovat závazky předchozích vlád - je to začarovaný kruh.
Vůbec nepohlížím kriticky na běžné občany Řecka a nejsem zastáncem mainstreamového mediálního proudu, který ze současné situace viní "líné, ultralevicově orientované zaměstnance státu". Proto jsem psal i o možném řešení - které se nyní pokoušejí uvést do života na Islandu...

247015

29.6.2011 22:51

RE: historie řeckého dluhu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 247015

Děkuju, takhle to chápu a souhlasím. Zmátlo mě to "levičáctví" a tak jsem marně hledala známky "levičácké prožranosti" kdesi v první polovině 19.stol., když se tam střídali samí cizí "dynastičtí" monarchové.
Jen ještě k těm "zaměstnancům státu"... V našich poměrech situace může dopadnout obdobně, protože náš byrokratický aparát je už pomalu jediný, kdo vytváří nová pracovní místa. Nesmršťuje se - roste a to "geometrickou řadou". Vláda vymyslí "reformu", po pár týdnech se zjistí, jak je v praxi náročná na agendu, takže se okamžitě přibírají noví úředníci a "zřizují se" nové správní budovy. Namátkou - před rokem cca 500 nových "sil" pro ČSSZ (změny ve výplatě nemocenské), nyní dalších cca 300 pro agendu "reformovaných státních zakázek". Brzy bude hodně směšné, až na tyhle lidi budou házet, že kvůli nim stát zbankrotoval.
Ještě jednou díky a zdravím... [smích]

247016

30.6.2011 8:22

RE: historie řeckého dluhu

kedu 78.?.?.?

Reakce na 247016

není zač děkovat, spíše by bylo lepší vymyslet způsob reakci na tlak finančně politické oligarchie... [mrknutí jedním okem]

247032

29.6.2011 21:36

Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

r.k. 188.?.?.?

-->Řeckou krizi řeší celý svět kromě Řecka

247010

29.6.2011 22:53

RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

Saša 74.?.?.?

Reakce na 247010

Ten Váš emailový dopis (zveřejněný na stránkách Matějky) je výrazem politického přesvědčení a neodpovídá skutečnosti. Přečtěte si oproti tomu http://srsen.wordpress.com/2011/06/26/dluhokracie-...
Podobný anonymní dopis, jako „Zdá se, že řeckou krizi řeší celý svět kromě Řecka” můžete vytvořit o každém státě. Například Česká republika má řadu sociálních výhod oproti nejvíce zadluženým Spojeným Státům (USA). Všechny země si snaží naklonit státní zaměstnance atp.

247017

29.6.2011 23:29

RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 247017

Žije-li rodina na dluh, pořídila si dům na hypotéku, druhé auto na leasing, bere si spotřebitelské úvěry na dovolenou, ... ? A své dluhy splácí tak, že si na splátky půjčuje? Tomu se obvykle říká stupidita, pane Sašo. Nebo snad ne?

A vy soudíte, že činí-li totéž politická reprezentace země, není to stupidita, ale "politické přesvědčení"? Můžete mi prosím objasnit, v čem neodpovídá řecké státní mrhání skutečnosti? Není pravdou, že vrátní a řidiči v řecké státní společnosti Hellenic Petroleum berou 90 tis. Eur ročně (180.000,- Kč měsíčně)? Kolik tam asi berou obchodní referenti? A kolik vedení? To jsou ty Vaše "sociální výhody"?

To je podle mně neodpovědné mrhání státními prostředky. Prostředky, které navíc Řecko nemá a musí si je půjčovat. A řečtí politici to očividně činí s vědomím, že PO MÉM MANDÁTU POTOPA. Hlavně když já a mí blízcí budeme "za vodou".

Pravdu máte v tom, že podobnou tendenci mají politici všech zemí. Však také nalézt dnes stát bez dluhů je zázrak.

247019

30.6.2011 8:47

RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 247019

Pane Vojto, dneska jste mne prijemne prekvapil. Souhlasim s vami.

247033

30.6.2011 10:43

RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

Saša 74.?.?.?

Reakce na 247019

Pane Vojto, snad nečekáte, že my dva vyřešíme problémy Řecka. Nemusíte být však ekonom, abyste mohl zodpovědět, kdo vždy získává na půjčce. Dlužník nebo věřitel?

Teď jak říkáte: „ rodina na dluh, pořídila si dům na hypotéku, druhé auto na leasing, bere si spotřebitelské úvěry na dovolenou, ... A své dluhy splácí tak, že si na splátky půjčuje…“ Co udělají věřitelé /banka? Snad navrhnou „zkonsolidovat“ naše dluhy (tj. půjčí nám více na delší dobu a s větší splátkou) nebo musíme prohlásit bankrot tj. úpadek. Ta konsolidace je vždy výhodnější pro věřitele a při opravdu velkém dluhu ten bankrot bude výhodnější pro dlužníka.

Budete se divit, ale důsledky (bankrotu) pro tu „rodinu trpící stupiditou“ nebudou tak strašné. Té „rodině“ sice po nějakou dobu nikdo nepůjčí, ale v důsledku neplacení úroků a splátek její příjem několikrát vzroste.

Až sem jsme vystačili s kupeckými počty a selským rozumem. Co byste dělali Vy, pane Vojto a pane mKadlec za předpokladu, že by Vás „rodina trpící stupiditou“ dovedla do pozice Řecka?

247039

30.6.2011 18:13

RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 247039

Neberte Vojtu vazne, jeste by vam vazne tvrdil, ze nove penize vytistene na splaceni uroku z dluhu jsou kryte tvrdou bankerovou praci.Treba si vazne mysli, ze kazdy Cech, ktery dnes bere prumerny plat ve vysi 25000 Kc, pracuje desetkrat intenzivneji nez pred dvaceti lety a dluhova krize jako v Recku se ho diky jeho pracovitosti netyka[smích]

247063

30.6.2011 18:00

RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

Lin 85.?.?.?

Reakce na 247019

Pane Vojto, tenhle příklad není zrovna ideální. Z oněch úvěrů většinou profituje celá rodina (dopřává si "nad poměry" ). Může se stát, že profituje pouze někdo a zbytek rodiny se musí postarat (např. feťák, gambler, fláma...). Jenže - ten zbytek rodiny má šanci se zavčasu "odstřihnout" a nechat výtečníka svému osudu. Ve financování státu to není dobře možné. Jak VY jako člověk můžete ovlivnit hospodaření se státními prostředky? Jak se můžete "odstřihnout" a říct - dost, táhněte do někam, mám jiné představy a priority, kam "lít" peníze?
Jasně - můžete namítnout, že volbami. Na to vám preventivně odpovím, že "volené" vůbec neznáte, takže riziko zvolení ještě větších "flámů" je vysoké (což dosvědčuje dnes a denně situace u nás).
Ke schopnosti cokoliv splácet musí mít dlužník aspoň nějakou možnost si peníze vydělat. Když rodině seberete možnost obživy, těžko bude splácet. To samé je u státu. "Privatizujte" veškeré "státní" zdroje příjmů - a celý aparát se rázem ocitne závislým pouze na peněženkách občanů. Jestliže začnete luxovat peněženky a přitom "přiškrtíte" zdroje příjmů (nebo je úplně odejmete), co asi po nějaké době z té peněženky vyluxujete? A o tomhle jsou ony "vládní škrty" - začarovaný kruh, důsledky se provalí velmi rychle a na jiné straně. Opět - příklad od nás - škrtající vlády se propadly do ještě většího deficitu. A nemylte se, že "podnikatelů" se to nedotkne. Ti chytřejší tohle moc dobře chápou, proto současné "reformy" vůbec nepodporují. Lidé, kteří nebudou mít co utrácet, si nedopřejí žádné služby (restaurace, fitka, dovolené, kadeřník, kino...) a tisickrát si rozmyslí, co koupit "movitého". A těch horních 10tis. naši ekonomiku nespasí....
Na závěr - údaje o statisícových platech v Řecku. Ehm... to je propaganda jako hrom. Už jen z principu "přepočítávání". Jakým kurzem? Aby tyhle "zprávy" byly důvěryhodné, přepočítávání by v nich muselo chybět a naopak - co chybět nesmí - jsou ceny "za občanský život" (výše daní a odvodů, výše nájmů a s bydlením spojených služeb, výše ceny potravin atd.) Rozhoduje to, co občanovi zbyde po poplacení všech povinných plateb - ne to, co vydělá.
A pak, pane Vojto, jedním z ukazatelů, kolik občanů zbývá, je turistika a nakupování zahraničních nemovitostí. No... tak buď není ČR pro Řeky dostatečně zajímavá (jako pro Němce, Holanďany, Rusy, Amíky, Japonce...) - nebo si ji nemůžou dovolit.

247062

30.6.2011 16:24

RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 247017

Ten "muj" emailovy dopis - zverejneny na strankach Volkszeitung (lidovky.cz) v roce 2010 - je rozhovor s jistym Stefanosem Manosem. Original mate tady-->http://www.lidovky.cz/recka-nemoc-by-se-dala-vylec..., ale po odkliknuti asi pochopite proc koluje na internetu kopie na desitkach ruznych webstrankach vcetne jakehosi Matejky-jeho identita je naprosto bezpredmetna..

247054

30.6.2011 19:07

RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

Saša 74.?.?.?

Reakce na 247054

>identita je naprosto bezpredmetna..

Identita je velice předmětná [velký smích]


Ten „rozhovor“ je jedna z nadsázek pana Stefanos Manos, on se totiž ptá a hypotetická, neexistující žena odpovídá. Je to podvod pana Stefanos Manos.

Στέφανος Μάνος = Stefanos Manos, chce vše zprivatizovat a k dosažení svého cíle používá nadsázky s výroky jako „vláda ušetří peníze, když zruší státní železnice a bude každému platit taxíka“. Má pravdu jen v tom, že všechny státní podniky (a to všude na světě) jsou oproti soukromým finančně neefektivní. Úmyslně zapomíná, že pro poplatníka přijdou stejně draho a někdy dráž - vzhledem k tomu, že soukromá firma musí mít zisk a to nemalý, aby uspokojila akcionáře a nepadla. Některé podniky je opravdu lépe osamostatnit od státu (což může a nemusí být privatizace) u jiných jako zdravotnictví a pojištění je to vyložená pitomost – soukromé ve finále přijdou dráž..

247071

30.6.2011 21:01

RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 247071

...vcetne jakehosi Matejky-jeho identita je naprosto bezpredmetna..

I osel by z vety pochopil, ze mam na mysli jakehosi Matejku, nikoliv pana z Recka !
Normalne se chovam slusne, ale z Vas jde citit jednoznacne pruderstvi, takze delam vyjimku. [naštvaný]

247077

1.7.2011 2:20

RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

Saša 74.?.?.?

Reakce na 247077

>I osel by z vety pochopil, ze mam na mysli jakehosi Matejku, nikoliv pana z Recka !

Tvrdohlavé, užitečné a celkem inteligentní zvíře Vám osvětlilo původ a autora podvodného „emailu“, pana Manos, studovaného v USA a snažícího se dostat zpátky do řecké vlády. S. Manos chytře navádí emoce obdivu, závisti a kreslí oběť jako viníka. Máte plnou pravdu, jakýsi Matějka nám může být ukradený, nemá nic společného s Řeckem.

>z Vas jde citit jednoznacne pruderstvi,

Toho osla beru, ale teď zas nechápu kde čmucháte to prudérství? [smích]

247103

1.7.2011 4:05

RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 247103

Primarne nejde o ZADNY EMAIL !!! --> emailem se to pouze sirilo. Ten duvod proc se to tak sirilo je, protoze Lidovecky to maji zamkle, a k precteni je potreba se u nich zaregistrovat/platit. To by v masovem meritku nikdo nedelal. Dokazete to uz konecne pochopit??? Ten rozhovor vysel v puvodnim zneni vloni v ceskych Volkszeitung (lidovecky) a odkaz specialne pro vas -->http://www.lidovky.cz/recka-nemoc-by-se-dala-vylec...
TAM SI TO PRECTETE A VYBLEJTE UZ ZE SEBE TY MINDRAKY NIKDO TO ZA VAS NEUDELA ! ! ! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

247108

1.7.2011 7:51

RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát

Saša 74.?.?.?

Reakce na 247108

>Lidovecky to maji zamkle

Tak proč na to tam dáváte odkaz? Zdarma a v plném znění si to můžete přečíst na Pravém Blogu (s O s přeškrtnutým srpem a kladivem), na Facebook, Ostrovanka bloguje, Pavel Svoboda blog a jinde. Zřejmě ta představa „socialismu“ strhávajícího Řecko do záhuby oslovila kde koho. Mohl byste osvětlit, proč méně sociální státy jsou podobně zadlužené a USA dokonce více? V tom USA se jim o něčem sociálním ani nesnilo a Republikáni z té představy dostávají kopřivku.

>VYBLEJTE UZ ZE SEBE TY MINDRAKY

Trpíte utkvělou představou, že z Vás má někdo mindráky? Snad Vaše paní? [překvapení]

247116

29.6.2011 21:52

Kdo je na vine ?

martas300 68.?.?.?

Nedavno jsem docetl knizku "Ruce pryc od teto knihy" od Jan van Helsinka,krera je v Nemecku a Svycarsku zakazana.Autor v te knize popisuje rozhovor s pry jednim americkym iluminatem.Ten iluminat mu rekl zhruba toto.

"jiz delsi dobu jsme ve spojeni s mimozemskymi entitami,ale lidem tomu hloupemu stadu to jeste rict nemuzeme,jeste nenastal cas.Nejdrive musime vytvorit jednu svetovou vladu.Je jasne ze mimozemska entita nebude jednat s alpskym sedlakem,indickym rolnikem,nebo ceskym delnikem,ale jedine s jednou svetovou vladou.Oni sem prichazeji jiz delsi dobu,neco si od nas berou,a na oplatku nam predavaji urcite technologie.A lide si naivne lamou hoavu nad tim,odkud se vzal ten technologicky pokrok v minule, stoleti.A tak musime nejdrive VSECHNO ZNICIT,rozumeno vsechny narody,jejich ekonomiky,a hlavne nabizenstvi,abychom potom mohli prijit s resenim ktere mame.A my ho mame".

Ten rozhovor je samozrejme delsi,ale naznak proc se deje co se deje je jasny.Vim,mnozi namitnou ze to je blbost.Ale vsichni vime o tajnych spolcich,Bilderbergu,Zednarskych lozich,apod.Jejich cil je jasny,znicit soucasny system ,a je jedno jakym zpusobem,jestli valkou,zmenou klimatu,atd. Oni jsou presvedceni,ze jsou predurceni k tomu,zavest jednotnou svetovou vladu,a nezastavi se pred nicim.
Takze muj nazor na reckou krizi je,ze se jedna o rizenou akci,znicit postupne kazdou zemi.

247013

29.6.2011 22:00

a až to praskne i u nás co budete dělat vy ?

ariell 89.?.?.?

umíte už střílet vlastizrádce ranou do hlavy ?
a dokázali byste jejich spratkům rozpárat břicha zaživa až by hlasitě zpívali tu jejich hymnu demokradie ?
já miluju film Katyň, a ten konec, ten je vůbec nejlepčí ...
chodíte také na střelby na figuru s pejzama ?
[chechtot] [velký smích] [cool] [vyplazený jazyk] [bliji]

247014

30.6.2011 6:17

Odkud ma EU penize?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Kdyz EU poskytuje ty stamiliardove podpory, musi ty penize nejdrive nejak ziskavat. Jak je ziskava? Navic se porad hovori o evropskych dotacich na kdejaky projekt..., zase prichazejici penize z toho seskupeni..., to jsou porad miliony, miliardy..., kde je predtim ziskalo? Nedochazi k dluhum jednotlivych evropskych zemi proto, ze musi za clenstvi nejdrive zaplatit neunosne poplatky, ktere nam vladci zatajuji?

247028

30.6.2011 22:48

RE: Odkud ma EU penize?

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 247028

Jednoduše dělá částečné to samé co FED...Tiskne peníze z ničeho...z čistého luftu.

+ inkasuje příspěvky od členských států.

247090

30.6.2011 13:25

Prblem Recka ,je problem celosvetovy,chudi versus bohati-podvodnici.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Posudte,ten tento kratky uryvek o kriminalitejednoho cloveka,na zpusob Matoff a takovych jsou tisice,kteri rozkradou to,co je odmenou za tvorivou praci milionu.
Birmingham City's billionaire owner appears in Hong Kong court charged with laundering £59million
Jsou znamy pripady,ze banky delaji pro zakazniky pujcky a ta pujcena caska,te same hodnoty je dana 12-15 zakaznikum,kdyz by jednotlivec udelal podbny obchod bance,tak by rychle zkoncil pred soudem pro podvod.Ted si navrch pripocteme derivatives-podvodniky vysssiho kalibru,co do elektronickeho bankovnictvi pustili neexistujici castky a na ty neexistujici penize dali procenta a z tech procent z nicehi dostali billionove-trilionove vydelky za nic.Kdo, by takove financnictvi udezel,naprosto nikdo,pokud lidsvo nechce zahynou v umele organisovanych valkach,tak musi znicit derivatis se vsim vsudy,jinak se sami daji do nekonecneho otroctvi,sebe,sve deti,sve vnuky a mnoho generaci busoucnosti,kteri se narodi s tim,ze to tak musi byt,tak existovat, ze jedni jedi ze zlatych taliru a nicim se pro spolecnost nezaslouzili a druzi,co tvori hodnoty si budou pocitat nemastene brambory.Otazka Recka, je otazkou celosvetovou, jakmile anarchie ulice dosahne bodu varu,ze jenom cenu bude mit holy zivot,tak je nezastavi zadna policie, ta se stane prvni obeti masakru bez slitovani davu,v historii lidstva mame nekolik takovych prikladu vzpomenme na Gdansko,kde policie si vystrelila do zena deti a co potom nasledovalo.Solzenicin sparvne rika,kdyz lide ztrati vsecko,tak jsou zase svobodni.Anglie a jine zeme maji dluh take,ale s podivem muzem koukat na zeme,jez maji veskere prirodni bohatstvi a jejich politici zadluzili cely narod na stovky roku dopredu.Takze,kde vlastne jsou vsechny ty penize a vsechno to zlato a stribro ,je zrepresentuje pravou hodnotu financniho sveta,za rok,desitky roku se vytezi zlato v tunach a ted,teda kde jsou ulozeny ty tuny zlata a u koho?
Vlady mluvi o tom,ze zmizely penize na duchody obcanu, ale ,ty penize nekdo musel pouzit,tak,tedy,kdo je ten nekdo kdo vykradl penzijni fondy,ty penize tam byly dany co by platidlo,ne ilusivni,neskutecne hodnoty neexixtujicich penez,kam se teda podely?
Solzenicin rovnez rekl: Koho, muzem vinit za zroskotani lodi,jen a jen kapitana, ne posadku!
Takze,kdo je kapitanem financniho sveta,kdo je zotpovedny za to,jak banky provadeji sve financnictvi, banky by nemely zavrit sve dvere pred svymi zakazniky,ale,zkaznici by meli zavrit bankere.Civilisovany svet vyprodukoval miliony zakonu,ale ve zkutecnosti svetem tahne nezakonost, pravidla jsou dana,ale Elita sveta ma sva pravidla,lide z Islandu prohlasili nezavislost od "internationalnich bank"mezinarodnich bank,lide v ulicich Athen budou nasledovat prikladu a po nich jini a jini,konce je tezko odhadnout,jak to vsecko zkonci a jakym zpusobem.

247048

30.6.2011 15:39

copak to je pomoc

pietroo 90.?.?.?

když Řecku ostatní půjčí na úrok? to je neuvěřitelné
já osobně bych prohlásil všechny dluhy států za splacené, a nic, žádné úroky, bych už neplatil. dluhy byly vnuceny státům podvodně v "rozporu s dobrými mravy" a hotovo. cílem je sát jako upír z úroků a držet státy v poddanství, státy dluh splatí na úrocích už několikrát a přesto nesplatily ještě nic...
přece nezkrachuje celý západ kvůli pár lichvářům, kteří dělají peníze ze vzduchu

247051

30.6.2011 16:02

RE: copak to je pomoc

dub 94.?.?.?

Reakce na 247051

nejhumornjší na tom je, že státy nouzově vyplácejí banky ze sraček, a jednají v podstatě protizákoně (a nejen v tomto), protože když vyplatím, tedy vykoupím, firmu, stávám se normálně jejím vlastníkem.
takže pokud státy vyplatily banky, tyto banky se měly okamžitě stát majetkem státu, neboť vlastníci je prošustrovali.
ale nic takového se neděje, takže višchni, kdo banky nouzově vyplácejí a nepožadují za to převzetí vlastnictví u těchto zkrachovalých firem, se dopouštějí sabotáže podle zákonů jakékoliv země a patří na šibenici.
ale o tom se taktně mlčí... pročpak asi? odpověď není moc těžká...

247052

30.6.2011 18:13

RE: copak to je pomoc

Lin 85.?.?.?

Reakce na 247052

Tady není co dodat. Stát si půjčí "jménem lidu", peníze přesune "někam" do privátního subjektu, ten ani nepoděkuje a za rok znovu žádá "o záchranu". A komu zůstane dluh a komu "zachráněný" ?
(vám patří jen první věta - zbytek je "řečnický nástřel" do dosud nechápajících řad)

247064

30.6.2011 18:18

RE: copak to je pomoc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 247064

Ovsem nejvetsi legrace je, ze staty si ve valne vetsine nepujcuji ani vindru a presto maji giganticke dluhy.Jo, jo, mame se na co tesit.

247065

2.7.2011 0:31

RE: copak to je pomoc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 247064

Velice pěkný článek o tom, že každý národ má svou pátou kolonu i ve vládě, která hledí na své zájmy a ne na národ (lid).. A taky hezká diskuze..
http://www.outsidermedia.cz/Demokracie-vs-Mytologi...

247162

1.7.2011 3:58

Hodiny tikaji

Satanist 154.?.?.?

i jinym statum - napriklad Spanelsku. Je to jak kdyz mate 2 flastry a na kalhotach 10 der a premejslite kam je driv nalepit aby vam z nich nelezla (_!_)! Podle toho co se dnes deje v Atenach a dalsich mestech v Europe to vypada, ze bude hodne srandy az se to Bruselu zacne srat vsude na vsech frontach. [chechtot] Vono totiz vopasek si muzete dotahovat jen k pateri a dal to nejde......

247106

Příspěvků: 75

29.06. 04:09 Rene Bartosek  Hmm.
29.06. 06:10 lindsay  RE: Hmm.
29.06. 09:07 r.k.  RE: Hmm.
29.06. 10:37 LEX  Nerobte paniku
29.06. 12:25 pje  RE: Hmm.
29.06. 13:33 Ursus  RE: Hmm.
29.06. 18:36 Lin  RE: Hmm.
30.06. 03:25 lindsay  RE: Hmm.
29.06. 14:23 Mnichov47  RE: Hmm.
30.06. 03:06 lindsay  RE: Hmm.
29.06. 07:00 Deformel  Dolar
29.06. 07:55 Kropáč  Doporučuji uvážit komentář Zvědavce
29.06. 08:51 ZLO  Je to jen náhoda - to nemohl nikdo čekat!
29.06. 09:57  nieco k pripadu Grecka
29.06. 12:14 pje  Trochu přehnané
29.06. 17:40 waterfall  RE: Trochu přehnané
29.06. 13:25 n.z.  Maly moment prosim
29.06. 17:27 waterfall  RE: Maly moment prosim
29.06. 17:40 dub  RE: Maly moment prosim
30.06. 01:31 waterfall  RE: Maly moment prosim
02.07. 09:32 Bildenberg  RE: Maly moment prosim
29.06. 19:39 dunsun  RE: Maly moment prosim
30.06. 00:11 n.z.  RE: Maly moment prosim
30.06. 11:17 waterfall  RE: Maly moment prosim
30.06. 11:31 Kropáč  RE: Maly moment prosim
30.06. 17:12 waterfall  RE: Maly moment prosim
30.06. 17:47 dub  RE: Maly moment prosim
30.06. 18:39  RE: Maly moment prosim
30.06. 19:41 dub  RE: Maly moment prosim
30.06. 21:29 udo1  RE: Maly moment prosim
30.06. 22:26 dub  RE: Maly moment prosim
30.06. 22:51 udo1  RE: Maly moment prosim
01.07. 09:29 waterfall  RE: Maly moment prosim
01.07. 11:42 udo1  RE: Maly moment prosim
01.07. 15:02 dub  RE: Maly moment prosim
30.06. 22:42 Kropáč  RE: Maly moment prosim
30.06. 23:09 Kropáč  RE: Maly moment prosim
01.07. 10:19  RE: Maly moment prosim
01.07. 11:02 Oracle  RE: Maly moment prosim
30.06. 23:04 Kropáč  RE: Maly moment prosim
30.06. 13:06 n.z.  RE: Maly moment prosim
30.06. 17:09 waterfall  RE: Maly moment prosim
02.07. 21:50 Stockholm Syndrome  RE: Maly moment prosim
29.06. 13:27 fist.of.heaven  nejde o žádný krach
29.06. 16:28 dr.mracek  zlato
29.06. 18:20 dr.mracek  banky
29.06. 19:08 kedu  historie řeckého dluhu
29.06. 20:48 Lin  RE: historie řeckého dluhu
29.06. 22:02 kedu  RE: historie řeckého dluhu
29.06. 22:51 Lin  RE: historie řeckého dluhu
30.06. 08:22 kedu  RE: historie řeckého dluhu
29.06. 21:36 r.k.  Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
29.06. 22:53 Saša  RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
29.06. 23:29 Vojta49  RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
30.06. 08:47 mkadlec  RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
30.06. 10:43 Saša  RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
30.06. 18:13  RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
30.06. 18:00 Lin  RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
30.06. 16:24 r.k.  RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
30.06. 19:07 Saša  RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
30.06. 21:01 r.k.  RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
01.07. 02:20 Saša  RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
01.07. 04:05 r.k.  RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
01.07. 07:51 Saša  RE: Řecko: Jak vypadá šílený sociální stát
29.06. 21:52 martas300  Kdo je na vine ?
29.06. 22:00 ariell  a až to praskne i u nás co budete dělat vy ?
30.06. 06:17  Odkud ma EU penize?
30.06. 22:48 Alexus  RE: Odkud ma EU penize?
30.06. 13:25 Robert Nohejl  Prblem Recka ,je problem celosvetovy,chudi versus bohati-podvodnici.
30.06. 15:39 pietroo  copak to je pomoc
30.06. 16:02 dub  RE: copak to je pomoc
30.06. 18:13 Lin  RE: copak to je pomoc
30.06. 18:18  RE: copak to je pomoc
02.07. 00:31  RE: copak to je pomoc
01.07. 03:58 Satanist  Hodiny tikaji

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
245 056,01 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 672