Diskuze k článku

První Štědrý den v Kanadě

Příspěvků 48

27.12.2002 5:41

První Štědrý den v Kanadě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Pan Jiri,
od zaciatku do konca vymyslene, ale ako konfabulacia to zle asi nie
je. Az na to, ze konfabulacia je spojena obycajne s prianim, aby to
tak bolo. A to uz je pre Vas nebezpecne.

7268

27.12.2002 15:41

První Štědrý den v Kanadě

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Kdyz se nekdo definuje pres sve problemy tak to ma tezke. Nevim jestli to povidani odpovida realite nebo ne. Moji rodice prodali prstynky aby do te Jugoslavie vubec mohli dojet. Jinak je to takove dojemne, plactive surealni vzpominani a la Valtr, neberme mu to.

7275

27.12.2002 18:06

První Štědrý den v Kanadě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

POZORNE SOM SI TO PRECITAL. SKRATKA- CESKY CLOVICEK V NEZNAMEM SVIETE-. UFNUKANY PEPA JE PREKVAPENY KAPITALIZMOM, VCERA PRICESTOVAL A NAJRADSEJ BY BOL KEBY MU SUDRUH JAKES ZORGANIZOVAL STEDRY VECER. NORMALNY GRC.
DAKUJEM J.R. TORONTO

7284

28.12.2002 6:05

RE: První Štědrý den v Kanadě

Harry 172.?.?.?

Reakce na 7284

Pane J.R.: nechapu vasi poznamku...cesky clovicek v neznamem svete, ufnukany Pepa...Kdyz se podle toho nejaky Slovak dostane do ciziny, tak je z neho pres noc "svetak Pista"?

7303

29.12.2002 3:28

RE: První Štědrý den v Kanadě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 7303

VAZENY PANE, NIE SVIETAK PISTA! ALE AK NIEKAM IDEM MUSIM VEDIET AKO SI PORADIM. OD PRVEHO DNA KROK PO KROKU.A NECHODIM OD SAVLA DO PAVLA ZA CUDZOU POMOCOU.MIMOCHODOM ZACAL SOM V USA 6 ROCNYM POBYTOM, (USPESNYM = S KONKRETNYMI PRACOVNYMI AJ FINANCNYMI VYSLEDKAMI).ADAPTOVAT SA V KANADE NEBOL ZIADEN PROBLEM. ALE AK SA CLOVEK SPOLIEHA NA DOBRODINCOV A IDE Z RUKY DO RUKY NATRAFI AJ NA KADEJAKYCH ,,PSONKOV,,. AJ JA SOM MUSEL PRESKOCIT NEJEDNU KALUZ, ALE TEN CLANOK TO JE JEDNODUCHU FNUKANIE.
J.R.

>Pane J.R.: nechapu vasi poznamku...cesky clovicek v neznamem
>svete, ufnukany Pepa...Kdyz se podle toho nejaky Slovak dostane
>do ciziny, tak je z neho pres noc "svetak Pista"?

7325

1.5.2003 17:45

RE: První Štědrý den v Kanadě

maxi 12.?.?.?

Reakce na 7325

nemeli by jste brat vse tak upjate.pomoc nekdy potrebuje kazdy a je-li clovek v cizine,tak se ji nema zrikat.sam clovek,jeste nikdy nic nedokazal.vse je podmineno reakci druhych.

13157

27.12.2002 19:06

První Sˇteˇdry´ den v Kanadeˇ

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Jeden z nejslabsich clanku, jake jsem kdy cetl. Nema to ani hlavu ani patu. Dovite se akorat, ze pan Valtr chtel neco zadarmo a ze to nedostal. Cekal jsem na konci nejake rozuzleni, zaver, pointu a ono nic. Precetl jsem si to znovu a zase nic. Vysvetli me to nekdo ?!

7285

27.12.2002 23:02

RE: První Sˇteˇdry´ den v Kanadeˇ

matej 209.?.?.?

Reakce na 7285

Mikine,
jsem na tom stejne tak jako ty, dej me par dni, mozna i tyden
snad na to prijdu a pomohu ti, ale neslibuji nic. Ono to opravdu
neni lehke prijit na to co tim vsim autor myslel.
Zkus si to vytisknout na a nuzkama ustrihnout po odstavcich, to hodne pomaha.
On pan Valtr, kdysi tady psal, ze je ve stalem styku se svoji byvalou pani ucitelkou cestiny, co tak ji to poslat, kdyz by se nam
to vsem spolecnyma silama nepodarilo vyresit ? To je jedina mozna
nase zachrana.
Tak zatim a jdu zase studovat ten text pana Vatra.

7292

27.12.2002 20:11

První Štědrý den v Kanadě

R. 24.?.?.?

Nechapem, co sa vsetci tak cudujete. Za sociku si kazdy myslel, ze emigranti ziju v blahobyte a ze sa maju od zaciatku len dobre. Pan Valtr popisal realitu. Neprekvapuje ma, ze clovek zo socializmu mal problemy adaptovat sa v kapitalizme - naivita vs. realita.
Poznam zopar emigrantov zo '68. Vsetci tvrdia, ze sa adaptovali pat az desat rokov. Dnes su z nich sefovia firiem, univerzitni profesori atd., ale zaciatky mali extremne tazke.

7289

27.12.2002 23:37

RE: První Štědrý den v Kanadě

matej 209.?.?.?

Reakce na 7289

Panko "R" nikdo sa tady necuduje aka bola realita v zacatkoch
nasi emigracie. My sa tady cudujem ako to brator Valtr tunato
popisal. Cudujem sa co tymto chcel povedat, viete ?
Zkuste si to precitat este raz a napiste me a panu Mikinovi
co pan Valtr chcel tym vsetkym povidat, moc vam budeme vdacni.
My dva tomu proste nerozumime. A to myslim velice, velice uprimne.
Mozna, ze Mikin a ja jsme trosku pomalejsi, aj to je mozne. Na dusevno pana Valtra proste nestacime. Pan Mikin zije nekde moc na
severu, je tam moc, moc zima a ja mam uz tu predcasnou stareckou
sklerosu. Tak nas proboha pochopte.
Za kazde vysvetleni clanku pana Valtra uz predem dekuji.

7293

28.12.2002 15:32

První Štědrý den v Kanadě

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Vy kluci jizlivy........
Stavet neco to ne, ale bourat, na to vas uzije !
Nerikam ale, ze pan Valter je bez chyby. Jestlize ma zajem si rozsirit ctenarkou oblast,bude muset priste k clanku pridat takovy maly attachment: lopaty. Po lopate to bude snadnejsi.....

7309

28.12.2002 19:33

RE: První Štědrý den v Kanadě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7309

>Vy kluci jizlivy........
>Stavet neco to ne, ale bourat, na to vas uzije !

presne!
stefan

7312

28.12.2002 23:13

První Štědrý den v Kanadě

3K 216.?.?.?

vazeny pionier,myslim prieskumnik ameriky,tvoj sialene smutny prispevok
mna prinutil reagovat.Mam otazku kdo ti nakukal ,ze budes mat v kapitalizme nieco zadarmo? Povedz mi,aby som sa rozbehol tym smerom.
Pre mna ,ako novu vlnu emigracie by to bol dobry navod.Poviem vam ,ako starym kolegom emigrantom ,ze za 8 rokov v amerike som poznal 2 ludi z CS ,ktory boli ochotny mi pomoct .Zamyslite sa nad sebou a zrekapitulujte si svoje skutky,ktore ste vykonali pre druhych a potom nastavujte svoju ruku.Ako povedal herec Brodsky v jednom ceskom filme:
Clocek je v podstate zly,len obcas ma dobre vlastnosti. Nadavate si tu ,zosmiesnujete sa ,ale ami na jednej stranke som nenasiel slovo ..pomozem,poradim,opytajte sa mna,som dobry v tom,alebo onom.Co takto si pomahat ved sme biely ludia a ine rasy nas vytlacaju z modrej planety.A viete preco,lebo mame velku zodpovednost k novej generacii.Uz som naozaj unaveny z BS,ktory je v amerike typicky a pre ludi z CS najlepsie naucitelny.
Cao.

7320

29.12.2002 19:59

První Štědrý den v Kanadě

Politolog jfuchs (zavináč) sprynet (tečka) com 165.?.?.?

Pan Valtr udelal chybu, ze neisiel priamo za panom
Batom... Ten by aj s rodinkou ihned prizval ke svojej
Stedrovecernej veceri.......[smích]

7342

29.12.2002 23:57

RE: První Štědrý den v Kanadě

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 7342

>Pan Valtr udelal chybu, ze neisiel priamo za panom
>Batom... Ten by aj s rodinkou ihned prizval ke svojej
>Stedrovecernej veceri.......[smích]

Proc jste mi, pani Fuchsova, neprepolitizovane nezavolala, ze by to slo?
[smích]

7352

29.12.2002 20:01

První Štědrý den v Kanadě

Politolog jfuchs (zavináč) sprynet (tečka) com 165.?.?.?

Po priletu na Severoamericky kontinent byly i jine
moznosti nez shanet veceri u Charity...
Napriklad nastoupit za 24 hodin po priletu do fabriky
a platem $1.22 na hodinu. Za pet dolaru byl v te dobe
slusny nakup zakladnich potravin.....[smích]

7343

31.12.2002 0:09

RE: První Štědrý den v Kanadě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7343

>Po priletu na Severoamericky kontinent byly i jine
>moznosti nez shanet veceri u Charity...
>Napriklad nastoupit za 24 hodin po priletu do fabriky
>a platem $1.22 na hodinu. Za pet dolaru byl v te dobe
>slusny nakup zakladnich potravin.....[smích]

otazka zni, ktery rok se psal? a hlavne ti k te "rychlovce" musel nekdo pomoct nebo jsi se proste v letadle seznamil s nejakym fabrikantem, ktery se do tebe zamiloval a po priletu si mazal k soustruhu?
samozrejme, ze to tak mohlo byt, ale NEKDO ti to musel dohodit, pomoct a tom ta diskuze je!!!
neznam jedineho emigranta, ktery by v pocatku nehledal sve krajany a pokousel se navazat pocatecni kontakt. to pak zalezelo individualne jak kdo dlouho si "nechal" pomahat, nez prisel na to, ze si vlastne musi pomoci sam!!! ale to vse byla otazka casu, jazyka
a vule se osamostatnit, nekteri si pomahaji dodnes, jini o svych
krajanech nechteji ani slyset. a to nemluvim jen o cesich!!!!!

a nebo jsi ten "zazrak" prirody, co vse uz na tom severoamerickem kontinentu znal, vletel do prvni fabriky, kterou si uvidel jsi a zacal za $1.22 radostne "bouchat"!
please, do 1. aprila mame jeste daleko, tak ty vtipy trosku "brzdi!
stefan


7377

29.12.2002 20:01

První Štědrý den v Kanadě

Politolog jfuchs (zavináč) sprynet (tečka) com 165.?.?.?

Tak uvolnujte, pane administratore, uvolnujte....[smích]

7344

29.12.2002 20:03

První Štědrý den v Kanadě

Politolog jfuchs (zavináč) sprynet (tečka) com 165.?.?.?

Jinak by mne opravdu zajimalo, jak to, ze pan Valtr
muze zverejnovat sva sentimentalni dila PRIMO bez
moderovani, zatimco jini museji na "administratorske"
svoleni cekati????[smích]

7345

30.12.2002 11:57

RE: První Štědrý den v Kanadě

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 7345

Zřejmě je vyvolený, nebo si to zasloužil za své věrné služby.
[smích]

7363

30.12.2002 22:54

První Štědrý den v Kanadě

Jiri Valtr 209.?.?.?

Profesorka Jirina Fuchsova z Los Angeles pise:
"Jinak by mne zajimalo, jak to, ze pan Valtr muze zverejnovat sva sentimentalni dila PRIMO bez moderovani, zatimco jini museji na "administratorske" svoleni cekati???"
A nasledujici reakce pana Adamovskeho je:
"Zrejme je vyvoleny, nebo si to zaslouzil za sve verne sluzby."

Po zverejneni prispevku prof. Fuchsove jsem cekal, co se bude dit. Jestli si da nekdo praci, aby zjistil pred tim, nez k ni neco proti mne prikocmrdne, zda skutecne jdou moje prispevky na verejnost okamzite nebo az po "administratorske" kontrole, jak tomu je u jinych. Pral jsem si, aby se na lep chytil nekdo, kdo se me snazil v minulosti zesmesnit, a od te doby ma pri zavadeni o jmeno Valtr mlhu pred ocima. Stalo se. Tim zesmesnenym je pan Adamovsky, samozrejme vedle puvodkyne bludu - pani Fuchsove.

Oznamuji, ze podleham kontrole jako kazdy jiny (prosim, kontrolujte kdykoliv cas, kdy text vyslu a kdy je zverejnen) a o nejakou protekci jsem nikdy neusiloval. Jsem si vedom hranice mezi mnou a panem Stworou, a tu respektuji: on je byznysmen a ja se pokousim pro Zvedavce psat. Nevim, co by na to rekl kdokoliv jiny, kdyby se mu stalo to, co mne. Pan Stwora mi uz dva clanky odmitl vytisknout. Duvod mi nevysvetlil, jen tusim, proc. Ale nenamitam, je to jeho vec. A ani ho za to nekritizuji, ma na to pravo.

Pani Fuchsova, kdyz jste mi asi pred pul rokem oznamila, ze byste chtela za urcitych okolnosti kandidovat na urad prezidenta Ceske republiky, prislibil jsem vam svuj hlas. Po tom, co jste neoverene proti me napsala, vidim, ze vas musim zaradit do jine kategorie lidi - neduveryhodnych. Myslim, ze clovek s takovymi ambicemi by nemel myslet a reagovat zkratkovite a neuvazene, dokonce mi napada slovo hystericky. Vy jste prisla do emigrace v roce 1963 jako dvacetileta, ja o 21 let pozdeji jako ctyricetilety a s celou rodinou. Vase podminky a potreby v USA byly dozajista odlisne od mych v Kanade. Ja, kdybych se rozhodl zamerit na nekoho svoji kritiku, jak jste to ucinila vy, nejdrive bych si kritizovaneho setsakramentsky overil, abych nakonec neblamoval sam sebe.

Hodne stesti v primarkach!

7376

31.12.2002 14:30

RE: První Štědrý den v Kanadě- to Milo

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 7376

" Pral jsem si, aby se na lep chytil nekdo, kdo se me snazil v minulosti zesmesnit, a od te doby ma pri zavadeni o jmeno Valtr mlhu pred ocima. Stalo se. Tim zesmesnenym je pan Adamovsky, samozrejme vedle puvodkyne bludu - pani Fuchsove."

Milo , on to bere nejak prilis vazne, prejte mu to v dobe vanocni.
[smích])

7385

2.1.2003 8:24

RE: První Štědrý den v Kanadě- to Milo

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 7385

Já se na něj nezlobím, že nemá smysl pro humor. Po tak trudném životě tomu ani jinak nemůže být. [smích]

7421

4.1.2003 5:10

RE: První Štědrý den v Kanadě- to Milo

Jozo 129.?.?.?

Reakce na 7421

>nemá smysl pro humor.

Milo odpovedal zartom pretoze nepozna inu odpeved. Lebo omluvit sa je schopnost a do nej sa dorasta. Normalny clovek vie ze Milo je arogantny a netolerantny. Keby sa pan Valter neozval Milovi kumpania by pomluvu zvatsili. Pytam sa co by bolo keby na mieste pana Valtera bol Stefan. Citali by sme nieco o kokotoch. A vinny by bol Stefan, lebo by bol vulgarny. Pan Stwora by mal volaco urobit lebo zlo a provokacie narastaju. V takovej chvili nie je tolerancia pozitivna. Kriticky mieri na Zvedavca a pana Stworu.

7467

4.1.2003 6:35

RE: První Štědrý den v Kanadě- to Milo

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7467

Jozo, i pan Vator vie, ze nema smysol pre humor. A co Ty si chcel nam ted povedat????

7468

4.1.2003 16:14

RE: První Štědrý den v Kanadě- to Milo

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7467

Pytam sa co by bolo keby na mieste
>pana Valtera bol Stefan. Citali by sme nieco o kokotoch. A vinny
>by bol Stefan, lebo by bol vulgarny. Pan
igen, tam, kde je to nutne a adekvatne, tam je treba citat o kokotoch. vdaka panu stworovi a jeho cenzure (ta je vdaka ludom, co neuznavaju vulgarizmy) je uz tychto pisani nevela, leboze ta skupina
nemajuci rada vulgarne pisanie, by neprezila asi rok 2003.
stefan

7474

4.1.2003 22:35

RE: První Štědrý den v Kanadě- to Milo

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 7467

Nemám žádnou kumpánii. Vždy jsem mluvil jen za sebe. To, že štefan používá neslušná slova jsem nikdy nenapadal a je mi to jedno. Ať každý mluví, jak mu zobák narostl. Jestli jsem arogantní a netolerantní nehodlám soudit. Pokud udělám chybu omluvit se umím. Naopak, jsem tady kdysi prokázal, že to neumí pan Valtr.
A není trochu přehnané hned mluvit o zlu?

7484

2.1.2003 0:10

RE: První Štědrý den v Kanadě

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 7376



>
>Pani Fuchsova, kdyz jste mi asi pred pul rokem oznamila, ze byste
>chtela za urcitych okolnosti kandidovat na urad prezidenta Ceske
>republiky, prislibil jsem vam svuj hlas. Po tom, co jste
>neoverene proti me napsala, vidim, ze vas musim zaradit do jine
>kategorie lidi - neduveryhodnych. Myslim, ze clovek s takovymi
>ambicemi by nemel myslet a reagovat zkratkovite a neuvazene,
>dokonce mi napada slovo hystericky. Vy jste prisla do emigrace v
>roce 1963 jako dvacetileta, ja o 21 let pozdeji jako
>ctyricetilety a s celou rodinou. Vase podminky a potreby v USA
>byly dozajista odlisne od mych v Kanade. Ja, kdybych se rozhodl
>zamerit na nekoho svoji kritiku, jak jste to ucinila vy, nejdrive
>bych si kritizovaneho setsakramentsky overil, abych nakonec
>neblamoval sam sebe.

>
>Hodne stesti v primarkach!
>

Pane Valtre,jsem uz de facto "pryc",ale zase mi to neda,abych nevnikla do debaty alespon "dvema prsticky".
Nehodlam vas zesmesnovat,ani hodnotit vasi povidku a vase eseje(necitim se k tomu fundovana).
Chci jen polozit otazku(odpoved ani moc necekam,ale byla by mila).
Tedy ptam se-kde je pane ,Valtr,logika?
Vyrozumnela jsem,ze dotycna dama emigrovala z Ceskoslovenska,zaradila se,z vaseho pohledu,mezi zradce a vy jste ji prislibil VASI PODPORU,bude-li kandidovat na prezidentskou funkci v Ceske republice.??????????
Muzu druhou otazku,ci spis poznamku?Kdyz uz jste se rozhodl te"zradkyni"dat vas hlas,mate k ni dozajista duveru.Jak vas nazor muze zmenit takova malichernost,jako je jeji prispevek do debaty?
Hodne zdravi do noveho roku Aja

7417

2.1.2003 2:37

RE: První Štědrý den v Kanadě

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 7417

>>Pani Fuchsova, kdyz jste mi asi pred pul rokem oznamila, ze byste
>>chtela za urcitych okolnosti kandidovat na urad prezidenta Ceske
>>republiky, prislibil jsem vam svuj hlas. Po tom, co jste
>>neoverene proti me napsala, vidim, ze vas musim zaradit do jine
>>kategorie lidi - neduveryhodnych. Myslim, ze clovek s takovymi
>>ambicemi by nemel myslet a reagovat zkratkovite a neuvazene,
>>dokonce mi napada slovo hystericky. Vy jste prisla do emigrace v
>>roce 1963 jako dvacetileta, ja o 21 let pozdeji jako
>>ctyricetilety, a s celou rodinou. Vase podminky a potreby v USA
>>byly dozajista odlisne od mych v Kanade. Ja, kdybych se rozhodl
>>zamerit na nekoho svoji kritiku, jak jste to ucinila vy,
>>nejdrive bych si kritizovaneho setsakramentsky overil, abych >>nakonec neblamoval sam sebe.
>>
>>Hodne stesti v primarkach!

>Chci jen polozit otazku(odpoved ani moc necekam,ale byla by
>mila).

>Tedy ptam se-kde je pane ,Valtr,logika?
>Vyrozumnela jsem,ze dotycna dama emigrovala z
>Ceskoslovenska,zaradila se,z vaseho pohledu,mezi zradce a vy jste
>ji prislibil VASI PODPORU,bude-li kandidovat na prezidentskou
>funkci v Ceske republice.??????????

>Muzu druhou otazku,ci spis poznamku?Kdyz uz jste se rozhodl
>te"zradkyni"dat vas hlas,mate k ni dozajista duveru.Jak
>vas nazor muze zmenit takova malichernost,jako je jeji prispevek
>do debaty?

>Hodne zdravi do noveho roku Aja

Dekuji za prani dobreho zdravi do noveho roku, snad mi pomuze.

Profesorku Fuchsovou znam z drivejsich kontaktu. Svuj hlas jsem ji slibil pro jeji zasazovani se ve prospech poskozenych a obcanstvi zbavenych krajanu, ktera vyustila zalobou u Evropskeho soudu. S tim jsem nemohl nesouhlasit.

Pokud se tyce pojmu zrada, ktery jsem uvedl v jednom z predchozich clanku, je zalezitosti svedomi kazdeho z nas.

Muj postoj k ni nezmenilo to, ze me kritizovala; ja uz jsem si od ni, jakoz i ve Zvedavci uzil kritiky dost, a neubylo me; ale to, jak od pasu vystrelila totalni nepodlozenosti. Takovy pristup nemam rad. Verte, neslo mi o moji osobu. V takovem pripade bych se zastal kazdeho, treba i Mikina, Stefana anebo vas.

Skoda, ze z tohoto diskuzniho fora chcete odstoupit. Vase prispevky se uz staly nedilnou soucasti Zvedavce. Nerozmyslite si to jeste? [smích]

Hodne stesti do noveho roku!

7419

4.1.2003 23:47

První Štědrý den v Kanadě

matej 130.?.?.?

jen a jen pro pani Aju
ostatnim se toto cteni prisne zapovida
zduraznuji jeste jednou, to co pisi je jen
pro pani Aju


Tedy ptam se-kde je pane ,Valtr,logika?
*

pani Ajo, taky bych vas chtel polibit jako pan Hrdlicka.
---------------------------
A za druhe, ja jsem kdysi na jare si nasel telefonni cislo
pana spisovatele Jiriho Valtra a zavolal jemu. Proc taky
ne, je to muj soused s Alberty. Mluvili jsme spolu asi 10
minut. Pan spisovatel Jiri Valtr me asi behem techto 10
minut naseho rozhovoru, jemne upozornil na moje grama-
ticke chyby v nasem rozhovoru. Potom me vysvetlil v kostce
pravni system mluveneho ci psaneho slova, zde v Kanade.
Jeste ted se stydim a priznavam se velice moc, ze asi po
10 ci 12 minutach naseho rozhovoru jsem polozil sluchatko.
Mistoprisezne prohlasuji, ze tohoto hulvatstvi jsem se
dopustil poprve ve svem zivote a to s vyse jmenovanym spisovatelem panem Jirim Valtrem. Sluchatko jsem nepo-
lozil, ani kdyz me moje byvale dve manzelky zadaly o ali -
menty. Jestli neverite zkuste mu zavolat sama. Jeho cislo
je xxx-xxx xxxx (potlaceno editorem) ale pripravte se na to, ze vam bude
receno, ze nemamte dostatecnou slovni zasobu, ze volite
nespravne slovni interpretaci a ze si mate koupit nejakou
zakladni knihu o Ceskem pravopise.
Taky se dozvite jak nedokonaly je pravni system zde v Kana-
de, ze stoji jen za zenami v rozvodovem rizeni.To vse jen za pouhych 10 az 12 minut. Vim, ze vy jako slusna zena sluchatko nezavesite. Tak uz volejte ! Na co cekate ?
Nikdy neni pozde na vlastni vzdelavani !!!!!!!!!!!!!

7492

5.1.2003 0:37

RE: První Štědrý den v Kanadě

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 7492

>jen a jen pro pani Aju
>ostatnim se toto cteni prisne zapovida
>zduraznuji jeste jednou, to co pisi je jen
>pro pani Aju
...poslechli vas a nechali to,jen pro me?
>
>
>Tedy ptam se-kde je pane ,Valtr,logika?
>*
>
>pani Ajo, taky bych vas chtel polibit jako pan Hrdlicka.
..Mateji,Mateji..donutil jste me,vetrit se sem uz asi po 17-nacte,to za prve,za druhe,mate stesti,ze nejsem feministka,jinak by to byl -1 bodik pro vas za harassment(zadne libani nebude).A za treti-jsme absolutne off topic.A to se nema...
>---------------------------
>A za druhe, ja jsem kdysi na jare si nasel telefonni cislo
>pana spisovatele Jiriho Valtra a zavolal jemu. Proc taky
>ne, je to muj soused s Alberty. Mluvili jsme spolu asi 10
>minut. Pan spisovatel Jiri Valtr me asi behem techto 10
>minut naseho rozhovoru, jemne upozornil na moje grama-
>ticke chyby v nasem rozhovoru. Potom me vysvetlil v kostce
>pravni system mluveneho ci psaneho slova, zde v Kanade.
>Jeste ted se stydim a priznavam se velice moc, ze asi po
>10 ci 12 minutach naseho rozhovoru jsem polozil sluchatko.
>Mistoprisezne prohlasuji, ze tohoto hulvatstvi jsem se
>dopustil poprve ve svem zivote a to s vyse jmenovanym
>spisovatelem panem Jirim Valtrem. Sluchatko jsem nepo-

>lozil, ani kdyz me moje byvale dve manzelky zadaly o ali -
>menty. Jestli neverite zkuste mu zavolat sama. Jeho cislo
>je xxx-xxx xxxx (potlaceno editorem) ale pripravte se na to, ze vam bude
>receno, ze nemamte dostatecnou slovni zasobu, ze volite
>nespravne slovni interpretaci a ze si mate koupit nejakou
>zakladni knihu o Ceskem pravopise.
>Taky se dozvite jak nedokonaly je pravni system zde v Kana-
>de, ze stoji jen za zenami v rozvodovem rizeni.To vse jen za
>pouhych 10 az 12 minut. Vim, ze vy jako slusna zena sluchatko
>nezavesite. Tak uz volejte ! Na co cekate ?

>Nikdy neni pozde na vlastni vzdelavani !!!!!!!!!!!!!

Nepremlouvejte me,Matejicku,nikam netelefonuju;o problemech pana Valtra s rozvodem vim,ne proto,ze by mi to septal do ucha,ale protoze o tom mluvil zde na Zvedavci.
Jsem si vedoma svych nedostatku v jazyce rodnem(i dalsich nerodnych),mam slovniky,slovnicky,gramatiky,pravidla a pravidylka a vubec,snazim se,ale co nadelate.....
Je od vas hezke,ze telefonujete "spolurodakovi"(musim se pochvalit za tohle slovo,to se mi povedlo),ale telefonem se nepraska...a ted uz jdu odkydavat snih.[smích]

7494

8.1.2003 23:42

RE: První Štědrý den v Kanadě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 7494

striktne pro aju:
vidim, ze jste modifikovala sve nick name?
divim se, ze na takove paskvily vubec reagujete a plytvate casem s
lidmi, kteri vylozene cekaji na to, aby "podsoulozili", jak v tomto pripade valtra, tak i sekundarne vas.
zdravi stefan

7595

8.1.2003 23:56

RE: První Štědrý den v Kanadě

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 7595

>striktne pro aju:
>vidim, ze jste modifikovala sve nick name?
>divim se, ze na takove paskvily vubec reagujete a plytvate casem
>s

>lidmi, kteri vylozene cekaji na to, aby "podsoulozili",
>jak v tomto pripade valtra, tak i sekundarne vas.

>zdravi stefan
..to je,Stefane,tak..ja uz tady nejsem,ale obcas se sem vetru,proto "vterka".Pilne sleduji a ctu prispevky(to snad muze i anonym).
[smích]zdravi Aja

7596

9.1.2003 5:11

RE: První Štědrý den v Kanadě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7596


Pilne sleduji a ctu prispevky(to
>snad muze i anonym).

>[smích]zdravi Aja
asi tak taky dopadnu!
stefan

7599

9.1.2003 13:11

RE: První Štědrý den v Kanadě

Aja 66.?.?.?

Reakce na 7599


>asi tak taky dopadnu!
>stefan
>

..ale ne,jen tu zustante,chybel by vas pohled na vec a v posledni dobe i vas "novoslovnik"-vymyslite zajimava "slusnosprosto slova"[smích]
Aja

7605

9.1.2003 15:22

RE: První Štědrý den v Kanadě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7605


>..ale ne,jen tu zustante,chybel by vas pohled na vec a v posledni
>dobe i vas "novoslovnik"-vymyslite zajimava
>"slusnosprosto slova"[smích]

>Aja
>
zatim jsem pritomen, i kdyz to zacina byt opet o nicem, "novoslovnik" musim vymyslet, tem co to vadi ani nevi, ze je to mozna vice urazlivejsi nez samotny "vulgo" vyraz, ale to ti zaostalci nemuzou pochopit, chteji mit sve zasady a etiku, tak at ji maji!
stefan

7607

5.1.2003 3:04

RE: První Štědrý den v Kanadě

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 7492

>A za druhe, ja jsem kdysi na jare si nasel telefonni cislo
>pana spisovatele Jiriho Valtra a zavolal jemu. Proc taky
>ne, je to muj soused s Alberty. Mluvili jsme spolu asi 10
>minut. Pan spisovatel Jiri Valtr me asi behem techto 10
>minut naseho rozhovoru, jemne upozornil na moje grama-
>ticke chyby v nasem rozhovoru.

Vzpominam si na ten hovor. V unoru jsem mel jednu ze dvou operaci a po ni jsem byl upoutan 5 tydnu na luzko kvuli nasledujicim potizim. Ten vas telefon se ozval ve chvili, kdy jsem byl zalit potem, cili prisel naprosto v nevhodnou chvili. O vasich gramatickych chybach nepadla ani zminka (kdo by taky pri devetatriceti o takovych vecech hovoril?!). Tento detail prebirate od Brnaka, kteremu jsem vytkl, ze vycita carky Nohejlovi a pritom je sam nepise tam, kde by mel. Toto je z vasi strany nehorazna lez. Stejna zalezitost je i vase oslovovani - spisovatel. Ja jsem nikdy o sobe nerekl, ze jsem spisovatel. Dokonce ani pri besedach v CR, ktere byly usporadany v souvislosti (...). Vy jej pouzivate u meho jmena proto, abyste znasobil pusobnost lzi, ze jsem vam vycital gramaticke chyby.

>Potom me vysvetlil v kostce
>pravni system mluveneho ci psaneho slova, zde v Kanade.

Vy jste se me zeptal, proc se zastavam pana Stwory a jestli take souhlasim s holocaustem. Ja jsem vam rekl, ze s holocaustem nesouhlasim a s panem Stworou mnohdy take ne, ale ze zijeme ve svobodne zemi, kde se kazdy muze projevit svobodne a i mit byznys, a kdyz to nekdo nejak prezene, ostatni se mohou obratit na soudy.

>Jeste ted se stydim a priznavam se velice moc, ze asi po
>10 ci 12 minutach naseho rozhovoru jsem polozil sluchatko.
>Mistoprisezne prohlasuji, ze tohoto hulvatstvi jsem se
>dopustil poprve ve svem zivote a to s vyse jmenovanym
>spisovatelem panem Jirim Valtrem. Sluchatko jsem nepolozil, ani >kdyz me

moje byvale dve manzelky zadaly o alimenty.
Ano, zavesil jste, ja az po vas. Vyplyva z toho zajimava souvislost: Zavolate, a pak, kdyz nevite, co odpovedet, zavesite uprostred vety. Nechavam to na posouzeni ctenaru.

>Jestli neverite zkuste mu zavolat sama. Jeho cislo
>je xxx-xxx xxxx (potlaceno editorem)

Jsem vlastne rad, ze toto zverejnujete. V debatach o anonymech bylo nekolikrat receno, ze vlastne ti, kdo sve jmeno zverejnuji, mohou lhat. To, ze jste si moje telefonni cislo nasel, potvrzuje, ze moje jmeno zde uvadene je prave. Dekuji vam, vetsi pomoci se mi od vas snad ani nemohlo dostat.

>ale pripravte se na to, ze vam bude
>receno, ze nemamte dostatecnou slovni zasobu, ze volite
>nespravne slovni interpretaci a ze si mate koupit nejakou
>zakladni knihu o Ceskem pravopise.

Lez, blbost, jste nicema.

Dopurucuji ctenarum, aby si nalezli drivejsi diskuzni prispevky "moravacka". Ten mi tehdy volal. A to by mel byt dnesni "matej". Pane doktore, divim se, ze vam jsou drivejsi, jakoz i soucasne intriky pod jinym jmenem a zrejme i jinou e-mailovou adresou zapotrebi. Co vas k tomu vede? Vy opravdu necitite, ze az na tri ci ctyri zastance jste osamocen?

7498

5.1.2003 4:17

Pane Valtr,

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7498

zase se zminujete o mne a o mych carkach. Porad jste nam nerekl, odkud jste ziskal jakou akreditaci na to, aby jste byl expert na carky. Ja se za experta nepovazuji a mnozi dalsi take ne. Nohejlovi jsem to "vycetl," protoze on na rozdil od vetsiny z nas stoji na bednicce od tvaruzku a jako Jehovuv svedek se nas vsechny snazi obratit na jeho mysleni. V tom pripade by mu bylo pomocne, aby se aspon trochu priblizoval cestine vyssi, nez prvni rocnik zakladni skoly. Nejenze, ze ty carky hazi kam se mu chce, ale s pravidelnou presnosti je poklada "geograficky" tak, ze by tu pani ucitelku v te prvni obecne trefil slak. Pokud vim, tak carka ma byt hned za slovem, potom mezera a potom dalsi slovo. Tohle pan Nohejl nedokaze zvladnout.

7500

7.1.2003 2:09

RE: První Štědrý den v Kanadě

matej 168.?.?.?

Reakce na 7498

>ale pripravte se na to, ze vam bude
>receno, ze nemamte dostatecnou slovni zasobu, ze volite
>nespravne slovni interpretaci a ze si mate koupit nejakou
>zakladni knihu o Ceskem pravopise.
Lez, blbost, jste nicema.

Dopurucuji ctenarum, aby si nalezli drivejsi diskuzni prispevky "moravacka". Ten mi tehdy volal. A to by mel byt dnesni "matej". Pane doktore, divim se, ze vam jsou drivejsi, jakoz i soucasne intriky pod jinym jmenem a zrejme i jinou e-mailovou adresou zapotrebi. Co vas k tomu vede? Vy opravdu necitite, ze az na tri ci ctyri zastance jste osamocen?
Jiri Valtr -- 209...
*
Ano pane Valtr, jsem niceme a co ma byt ?
Vite kolik je nicemu na svete ?

Predstavte si, ze by tento svet se skladal jen takovych dobrych
charakteru a intelektualu jako Vy ? Vite jak by to bylo nudne ?
Kazdy by psal jako genius. Nikde by nebyla ani jedna chybicka.
Jeden druheho by objimal, kazdy by byl plny lasky k tomu druhemu.
Ten svet by byl moc nudny. Proto pan Buh svoril i jine lidi, kteri
lzou jsou blbi a jsou nicemove. Tak to uz musi byt. To uz nikdo nezmeni, to je zakodovane v nasich genech.
Ale kdo vi, pri vasi genialite se mozna vrhnete na mutaci genu
a po dvou ci trech generacich tady budou sami Valtrove. Elita
lidske spolecnosti. Kdyz vam to nevyjde pres genetiku odstanit
nicemy a lhare, zkuste to klonovanim. Lidstvo vam veri.
P.S. a obdivuji vas talent v identifikaci osob. Vy jste musel
byt # 1 kdysi u StB. Vam nic neuniklo.
Svojim dusevnim rozhledem a znalostmi komplikujete nas zivot
protoze, aspon ja citim ode dneska nicim. Jsem proste pan Nikdo.

7546

7.1.2003 2:44

RE: První Štědrý den v Kanadě

matej 209.?.?.?

Reakce na 7546

Vy opravdu necitite, ze az na tri ci ctyri zastance jste osamocen?
Jiri Valtr -- 209...
*

Vim ,vim pane Valtr a citim se s toho moc v depresy. Proto vas
pane Valtr prosim pripote se ke me. Preci nechcete, abych dobro-
volne odesel s toho to sveta ? Proto apeluji na vasi slechetnou
pomoc. Vy a ja muzeme zvitezit nad celym timto tolik korupcnim svete. Vy jste preci humanista a jen jen takovy.

7548

7.1.2003 6:15

RE: První Štědrý den v Kanadě

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7548

Mateji, zase jsi to zmatejoval (je to spravny slovo?)

Proc proboha nereknes panu Valtrovi, ze za posledni tyden jsi dostal 49 kladnych e-mails?? Tak to rekl on nam o sve vanocni eseji.

Mateji, ale nelzi!! Jestli jich nebylo 49 a reknes ze jo, tak jsi nicema.

7552

9.1.2003 16:21

RE: První Štědrý den v Kanadě

easttraderžý easttraderřžýmetacrawler (tečka) co 195.?.?.?

Reakce na 7548

Jen zadny strach kdyz uz take tady mate 3- 4 zastance, jak tomu teprve bude v realite, staci si precist Vase prispevky a prispevky pana Valtra a je docela jasne kdo ma pocit osamenosti.

7610

6.1.2003 19:38

První Štědrý den v Kanadě

Brnak 68.?.?.?

Pane Valtr,

Po mem predchozim komentari Vam, kde vysvetluji, ze pan Nohejl dava ty carky "geograficky" spatne, tak pan Nohejl si hned svoje chyby napravil.

Vy, ktery se vydavate za experta prakticky na vsechno, misto toho, aby jste mu poradil, tak jste se ve sve aroganci pustil do mne. Asi Vam to dela moc dobre potmesile rejpat do lidi.

7536

6.1.2003 19:57

Dovolte, abych se dotoho vložil

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 7536

Pan Nohejl píše stejně, jako dříve. To já opravuji jeho největší gramatické chyby, dříve než příspěvek pustím. Dělám to tak ostatně s většinou příspěvků, pokud mám aspoň trošku čas. [smích]

7537

7.1.2003 1:28

RE: Dovolte, abych se dotoho vložil

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7537

Pane Stwora, pekne jste mne nachytal [smích]

A ja uz jsem si zacal delat zasluhy. Fnuk. [smích]

7544

8.1.2003 5:39

První Štědrý den v Kanadě

Jozo 129.?.?.?

Ja som panu Valterovi poslal pozitivny email na jeho clanok. A tiez som mu zavolal na telefonne cislo ktore napisal Matej. Bolo prave. Cakal som kantorsku namyslenost ale nic takeho sa nekonalo. Mam z toho dobry pocit. Mozno som sa o to zasluzil ja lebo som nebol arogantny. Opytal som sa tiez preco sa viacej nebrani na ohovarania. Odpovedal ze pre neho je dolezite ze pise od srdca a ze sa mu zatial nestalo aby cas ukazal ze urobil chybu. Zaujimava logika. Zazdalo sa mi ale ze pan Valter si lubi dobre pripravit podu pre sebeobranu. Ze caka az pride jeho cas. To je dobra taktika. Fandim vam pan Valter.

7581

2.3.2003 4:47

První Štědrý den v Kanadě

qwertz 203.?.?.?

Clanek se mi libil a nevim proc se spousta lidi dokaze rozcilovat. Ja
osobne zacinal uplne jinak a snadne ale to naprosto neznamena, ze bych
pisatele mel kritizovat a to predevsim jenom pro posileni sveho EGA.
Verim, ze se neco podobneho mohlo a muze stat. Do ewmigrace jsem sel
z naprostou neznalosti pomeru ale z touhou obstat a uplatnit se. Me
nejvetsi sny o Australii byly smesne proti skutecnosti. ktera je mnohokrat
prekonala.

9274

9.4.2003 19:20

První Štědrý den v Kanadě

Nicolas 193.?.?.?

Vymluvny a pravdivy clanek. Do Ameriky jsem zavital az hodne po revoluci, bohuzel, narazil jsem na totez: emigranti byli vice Americany nez ti skutecne rodili, bylo videt, ze si prosli ohnem, ale nechteli to dat znat tehdy, procpak tedy dnes... Na druhou stranu rodili, povrchni a vycurani "domorodci", na rtech usmev a na jazyku vlidna, krasna slova. Prvni problem, a v nejlepsim pripade se "nenapadne stahnou". Ostatne, i jejich pozdrav o necem svedci - "Hi, how are you" za chuze, kde skutecne nikoho nezajima, jak se komu vede....

11579

Příspěvků: 48

27.12. 05:41  První Štědrý den v Kanadě
27.12. 15:41 easttrader67  První Štědrý den v Kanadě
27.12. 18:06  První Štědrý den v Kanadě
28.12. 06:05 Harry  RE: První Štědrý den v Kanadě
29.12. 03:28  RE: První Štědrý den v Kanadě
01.05. 17:45 maxi  RE: První Štědrý den v Kanadě
27.12. 19:06 Mikin  První Sˇteˇdry´ den v Kanadeˇ
27.12. 23:02 matej  RE: První Sˇteˇdry´ den v Kanadeˇ
27.12. 20:11 R.  První Štědrý den v Kanadě
27.12. 23:37 matej  RE: První Štědrý den v Kanadě
28.12. 15:32 Jindrich Hrdlicka  První Štědrý den v Kanadě
28.12. 19:33 stefan  RE: První Štědrý den v Kanadě
28.12. 23:13 3K  První Štědrý den v Kanadě
29.12. 19:59 Politolog  První Štědrý den v Kanadě
29.12. 23:57 Jiri Valtr  RE: První Štědrý den v Kanadě
29.12. 20:01 Politolog  První Štědrý den v Kanadě
31.12. 00:09 stefan  RE: První Štědrý den v Kanadě
29.12. 20:01 Politolog  První Štědrý den v Kanadě
29.12. 20:03 Politolog  První Štědrý den v Kanadě
30.12. 11:57 milo  RE: První Štědrý den v Kanadě
30.12. 22:54 Jiri Valtr  První Štědrý den v Kanadě
31.12. 14:30 easttrader67  RE: První Štědrý den v Kanadě- to Milo
02.01. 08:24 milo  RE: První Štědrý den v Kanadě- to Milo
04.01. 05:10 Jozo  RE: První Štědrý den v Kanadě- to Milo
04.01. 06:35 Brnak  RE: První Štědrý den v Kanadě- to Milo
04.01. 16:14 stefan  RE: První Štědrý den v Kanadě- to Milo
04.01. 22:35 milo  RE: První Štědrý den v Kanadě- to Milo
02.01. 00:10 Aja-vterka  RE: První Štědrý den v Kanadě
02.01. 02:37 Jiri Valtr  RE: První Štědrý den v Kanadě
04.01. 23:47 matej  První Štědrý den v Kanadě
05.01. 00:37 Aja-vterka  RE: První Štědrý den v Kanadě
08.01. 23:42 stefan  RE: První Štědrý den v Kanadě
08.01. 23:56 Aja-vterka  RE: První Štědrý den v Kanadě
09.01. 05:11 stefan  RE: První Štědrý den v Kanadě
09.01. 13:11 Aja  RE: První Štědrý den v Kanadě
09.01. 15:22 stefan  RE: První Štědrý den v Kanadě
05.01. 03:04 Jiri Valtr  RE: První Štědrý den v Kanadě
05.01. 04:17 Brnak  Pane Valtr,
07.01. 02:09 matej  RE: První Štědrý den v Kanadě
07.01. 02:44 matej  RE: První Štědrý den v Kanadě
07.01. 06:15 Brnak  RE: První Štědrý den v Kanadě
09.01. 16:21 easttraderžý  RE: První Štědrý den v Kanadě
06.01. 19:38 Brnak  První Štědrý den v Kanadě
06.01. 19:57 Vladimír Stwora  Dovolte, abych se dotoho vložil
07.01. 01:28 Brnak  RE: Dovolte, abych se dotoho vložil
08.01. 05:39 Jozo  První Štědrý den v Kanadě
02.03. 04:47 qwertz  První Štědrý den v Kanadě
09.04. 19:20 Nicolas  První Štědrý den v Kanadě

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,

stalo se už smutným pravidlem, že na konci měsíce musím uvřejňovat tenhle křiklavý rámeček s prosbou o pomoc. Do konce měsíce zbývají tři dny a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím uvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Děkuji.

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 7

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 1

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,31 Kč
Euro
27,12 Kč
Libra
29,71 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,09 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 391,53 Kč
1 unce stříbra
533,73 Kč
Bitcoin
250 607,41 Kč

Poslední aktualizace: 27.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 923