Diskuze k článku

Sýrie ve varu, americká válečná loď v Černém moři

Příspěvků 26

16.6.2011 1:53

Válečné hračky jdou do peněz.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Za prvé nemyslím si, že by Ankara profitovala z přestavby Blízkého a Středního východu, protože to dopadne úplně jinak než je plánováno na papíře, i kdyby se podařilo režimy v Libyi, Sýrii, Jemenu dosadit podle západního scénaře. K moci se dostanou vlády na způsob Talibanu. S někým jako Kadafí, Asad se dá mluvit. Někoho jako Mubarak se dá koupit, ale s Talibanem se dá vést tak geurilová válka, když odmítne šlapat lajnu. Spíše si myslím, že skřípli přes něco osobního turecké vedení.Navíc pokud vybombardují Libyi, Sýrii do doby kamené, tak to bude jak v Afganistánu, nebude prostě možno efektivně hrozit dalším bombardováním. Holt nebude na co útočit. A střílet drahými vojenským rachejtlemi povětšinou na pasáky koz nebo něco na ten způsob....

Dále Kadáfí zřejmě nepůjde odstranit bez masivní pozemní operace, až Libijci na vlastní kůži jako v Iráku pocití, co to je ta dovezená svoboda, pak ... Sýrie. Moskva má dostatečný potenciál, postavit se ostře za svůj zájem v Sýrii, akorát ji nezbyde než být ready vyhrotit situaci. V případě nezbytí i tvrdou otevřenou vojenskou hrozbou, stalo se to i během egyptské krize v 50-tých letech. USA se dohodli na základnách v Rumunsku a jedna z nich má být namořní. To, že se válečná loď se systémem Aegis cvičně pohybuje v Černém moři je snad echo z druhé strany o tom, jak se věci skutečně mají. Holt někteří lidé rozumí pouze síle, nezbývá než být připraven, když jinak nejde někomu pořádně mlasknout, aby se s ním pak dalo rozumně mluvit.

Spolupráce v rámci BRICS nad rámec se při takovém tlaku dá očekávat, nejsou to totiž ovce, co půjdou trpně na porážku. V Moskvě budou muset najít rozumný kopmromis ohledně zbrojení. Nemají globální ambici, ale musí zajistit svou bezpečnost a nezávislost jinak budou roztrháni na kusy. V každém případě by to mělo vyjít mnohem levněji než nastolení a provozování globálního impéria, plus okupační armáda s čímž jsou vždy problémy ať na okupovaném uzemí nebo doma. To samé platí pro Čínu, Indii i Brazílii. Buď budou držet hubu a krok nebo budou muset něco udělat pro svou nezávislost.

246138

16.6.2011 9:13

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 246138

René, vaše úvaha je podpořena současným vývojem aliance ŠOS,dále vývojem aliance Společenství nezávislých států a také vývojem aliance BRICS - zde jsou popsány jednotlivé etapy do roku 2016.

Podrobně na http://www.panarin.com- v článku: Globální krize a budoucnost světa.

http://www.irucz.ru- Šanghajská organizace pro spolupráci, nová politická veličina. (ŠOS)

Také se nemýlíte,že vývoj se ubírá jiným směrem než je naplánováno. Pro srovnání slouží studie s názvem:
Pražská sociálně vědní studie
Postavení Ruska a jeho vývoj do roku 2020 s výhledem do roku 2050 -Miloš Balabán (2006) Veřejná politika a prognostika PPF-013
Fakulta sociálních věd UK

246154

17.6.2011 1:42

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 246154

Mno, nevím? Ono je lákavé zůstat "pragmaticky" za bukem a manevróvat, řečnit a ať se někdo jiný stará a nese kůži na trh. Pokud bude Rusko silně destabilizována a zkolabuje, tak se zbytek BRICS okamžitě octne pod přímým vojenským diktátem. A potom celý slavný pokus o globální impérium skončí kolapsem, poněvadž na globální impérium s expanzivním systémem je potřeba nekonečno zdrojů, což se principiélně rozchazí se skutečností. Taková tečka za touhle civilizací. Jinak řečeno varianta transformace na multipolární svět ztratí svůj potenciál a nebude uskutečnitelná. Ať si nikdo nemyslí, že transformace světa proběhne jenom tak spontánně. Transformace ne nexpanzivní systém je značně obtížný rizikový přechod v rámci civilizačního vývoje. Takový hřbitov civilizací, co to nedali.

246234

17.6.2011 2:32

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 246154

Ale jsem zvědavý co provedou Rusové. Ohaduju, že dodají natvrdo některým, režimům komlexy Iskander asi v nějaké osekané verzi ohledně dosahu a jiných parametrů. Pravděpodbně pohrozí jednostraným odstoupením z jaderného odzbrojení a pak další logický krok je modernizace Iskander ve směru zvýšení doletu. Cena téhle rakety je řádově úplně jinde než strategických raket i rachejtlí a prvků na globální raketový štít. Být ve službě v rámci US NAVY případně v Černém moři a všude s dosahem raket Iskander na lodi s prvky protiraketové obrany je jako plavit se potencionálně v rakvi. Statické cíle projektu globálního raketového štítu?... Mno někdo má bolení hlavy, že by Irán mohl mít PVO S-300, aby to bolení nepřerostlo v chronickou migrénu.

246240

17.6.2011 7:11

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 246240

René,
nemáme přímé top informace. Naše komentáře vycházejí z dostupných zdrojů na internetu. Přesto je zcela jasně poznat,že organizace SNS a ŠOS jsou smysluplně řízené a sílí. A co je též důležité, je zde též zdůrazněn duchovní vývoj tohoto společenství.

Již dnes není možné, aby NATO zaútočilo na toto společenství tradičním způsobem, jako ku př.: v Iráku. Vyvíjejí se tedy jiné strategie, je jich celá řada. Od skrytého vnitřního nepřítele, přes zbraně nové generace. Počítá se s překvapivým úderem. Uvod do této strategie je popsán v článku, který vyšel na Zvědavci:
http://www.zvedavec.org/clanky-1936.htm - Vladimír Krasilnikov (22.2.2007) s názvem Jednotná perspektiva 2010

http://www.i-ru.cz/clanky-print.asp?id=12520§p=1 s názvem: USA se připravují na preventivní jaderný úder proti Rusku

http://www.blisty.cz/art/36802.html s názvem: Připravují se USA na preventivní jaderný úder proti Rusku?

Vyšla ještě celá řada podobných článků, mimoto se neustále budují nové vojenské základny. Pouze USA jich má přes 700 po celém světě. Náklady na zbrojení soustavně rostou.Mimoto, života schopné jsou nové druhy zbraní o jejichž existenci nemáme téměř žádné informace. Jednou z nich je i HAARP. Můžeme tedy prohlásit,že mezinárodní vývoj se nevyvíjí směrem k míru. Jak to všechno dopadne? To není pane René možné pojmenovat, vyhodnotit pomocí našich znalostí.
[smích]

246247

17.6.2011 12:46

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 246247

Celá šaráda so základňami končí v momente ekonomického kolapsu USA. Spúšťačom bude keď USA nedokáže finančne zabezpečiť fungovanie štátnej správy (nebude na platy), lebo väčšina výdajov ide na vojenské dobrodružstvá a na platbu veriteľom (FED, Čína, Japonsko atď), správa o tom obletí svet rýchlosťou svetla vďaka kanálu RT a rôznym ekonomickým serverom/spravodajstvám. Logicky z toho vyplýva všeobecná strata dôvery v dolár na menových burzách.

Druhá možnosť je, že Čína potopí dolár tak ako som to opísal. Tak či onak BRICS sa pripravuje na to, že US dolár spadne.

Ekonomicko-politický vákuum po globálnej veľmoci USA zaplní zoskupenie BRICS, čo je skupina lokálnych mocností v časovom období asi 5 rokov. Preto lokálnych mocností lebo nad rámec zabezpečenia svojich potrieb neidú, neašpirujú na vedenie sveta či vybudovania globálneho impéria (zatiaľ). Prečo by aj, majú pred sebou jeden skvelý aktuálny prípad ako dopadne ten kto sa o to pokúsi, hlavne keď na to používa expanzívny ekonomický systém.
BRICS sa snaží zabezpečiť svoju prosperitu na spôsob RVHP bez nejakého diktátu z hora ale cez vzájomný konsenzus.

246262

19.6.2011 2:42

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 246247

Další zajímavý odkaz je zde (video je rusky):

http://www.za-nauku.ru//index.php?option=com_content&task=view&id=4295&Itemid=39

Obsah je zhruba tento: Členové ruské Akademie geopolitických problémů (ruští důstojníci v uniformě) kritizují úpadek ruských ozbrojených sil tváří v tvář hrozbě NATO. Tvrdí, že ruská armáda, až na výjimky, je odkázaná na stárnoucí výzbroj ze sovětských let. Je citován referát 4 vysoce postavených (ale nejmenovaných, takže ověřit se to snadno nedá) činitelů NATO, kteří zmiňují, že preventivní jaderný úder je důležitou strategií NATO k zabezpečení surovin pro členy aliance. Rusko sice není přímo jmenováno jako cíl, nicméně Rusové se ptají, kdo jiný by to mohl být.

Odkazy v angličtině jsem k tomu našel zde:

http://greenparty.ca/node/3808
http://www.commondreams.org/archive/2008/01/22/6529
http://www.guardian.co.uk/world/2008/jan/22/nato.nuclear

Tyto odkazy dokumentují, že NATO má strategii preventivního jaderného úderu, z různých příčin, například při ohrožení západních hodnot a západního způsobu života. Rusko nedávno vyhlásilo strategii preventivního jaderného úderu také.

246367

19.6.2011 9:18

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 246367

Nejnebezpečnější nepřítel je skrytý nepřítel z vlastních řad. Ten je tajně a prioritně podporován nepřátelskou stranou. O tom vypovídá ruská historie dvacátého i začátku dvacátéhoprvního století až do zvolení Putina prezidentem. Byli to Rusové kdo zalatili krutou daň za zradu rozvrácenou zemí a miliony mrtvých spoluobčanů. Měli by tedy být dostatečně poučeni.

Dědictví, které Putin zdědil po Jelcinovi bylo děsivé. Země byla na pokraji hospodářského a společenského kolapsu. Je třeba si připomenout, že přes obrovské úniky financí v objemu asi 800 miliard dolarů během 15 let po perestrojce, bylo Rusko drženo v zajetí ještě dluhem vůči MMF. Odhadovalo se, že Rusko tento dluh nesplatí ani za 100 let. S nástupem Putina do prezidentské funkce se však Rusku podařilo během několika let, tento dluh vůči MMF zcela splatit. To mě vede k osobnímu přesvědčení, že Putin je schopný a vlastenecký, a že tedy svoji úlohu nehraje. Mohli bychom ještě spekulovat o srytém hybateli, který jeho kroky vede. V tom případě by takový hybatel musel být vážným a mocným protivníkem současné elity západní hemisféry.

Pokud se jedná o ruskou armádu, prochází modernizací. Mnoho důstojníků bylo propuštěno, armáda zeštíhlela, ale na druhé straně je vyzbrojována nejmodernějšími druhy zbraní, které budou v případě budoucí války rozhodující a nikoli množství vojáků. Zrodil se a je dále vyvíjen, nový útočný i obranný vojenský útvar, tak zvané kosmické vojsko. Existují i další utajené druhy zbraní, které jsou již v současné době funkční. Rusové jsou k těmto krokům opět donuceni. Nejedná se pouze o Rusy, ale o slovatské etnikum.

Strategické změny mají být provedeny na úkor Slovanů. Slovanská otázka má být vyřešena jednou pro vždy. Kupř.:anglický profesor John Beddington píše, že Hitler zpackal genocidu na východě, která v budoucnu musí být vedena na vědecké úrovni a více tvrději. Pak tady máme amerického profesora Pianku, který má zato, že pro přežití civilizace je třeba její redukce, což znamená vyvraždění, na pouhých 500 milionů. A jejich vize rozsáhle rozpracoval zesnulý Dr.Peter Beter.

Prostě příští válka by byla vedena zcela jiným způsobem. Pokud by byla globální - bude to konec této civilizace. A že masmédia jako nástroj manipulace a matení laické veřejnosti, pracují na plné obrátky, není třeba zdůrazňovat.

246378

19.6.2011 12:39

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 246378

Pane Quido, přidávám se k vašemu osobnímu přesvědčení o Putinovi. Já vím, že ho "vychovala" KGB, ale podle mého mínění on z této "školy" udělal svou výhodu.
Dál bych chtěla připomenout, že NATO se "neangažuje" jen v tom Černém moři, ono si "hraje" i v Baltu - viz dubnový Baltic Host. Bohužel, nenacvičovala se obrana, ale útok. Bělorusko je jediné, kdo nepodléhá "volání Sirén" NATO a možná souvislost čitě náhodná: cvičení skončilo 8.dubna a hned 11.dubna byl "teroristický útok" v Minsku.
Ruská politika je velice specifická a opravdu se nedá docela dobře dovodit, co se děje (tak je neprůhledná). Medveděv vypadá na to, že "přitvrdil" - viz jeho jednání s Liebermanem. Možná mu došlo, že se skutečně s NATO a USA nedomluví. Protiraketový "mírový" štít je potichoučku rozmisťovaný tak, že dosah raket je už hluboko do ruského území, někteří pozorovatelé říkají, že až za Ural. A Rusko dodnes nemá (krom žoviálního "nemáte se čeho bát" ) vůbec žádné odpovědi ani požadované záruky od rozmisťovatelů "štítu".
Všechno nasvědčuje, že Rusko si je vědomo nebezpečí. "Tajemné" chování Medveděva i Putina, kteří oba odmítají odpovídat na otázky ohledně své kandidatury (potvrdit ji nebo vyloučit). Medveděv otevřeně přiznal (nyní, na petrohradském ekonomickém fóru), že hospodářská politika Ruska se velmi změní (a potvrdil to, co píšete - že onen dosavadní "státní dohled" byl nutností dostat z kolenou zbídačenou pojelcinovskou zemi). Jednou z "vizí" je vytvořit v Moskvě mezinárodní finanční centrum obchodu. Chtějí ho umístit mimo centrum, vlastně má vzniknout u Moskvy celé "nové město" světového obchodu. Nabízejí rovné podmínky (a přístup) pro všechny účastníky, angažovat se bude ruská Sberbank, jedná se o podílu německé Gref.
Tak nevím, ale společně s jinými zprávičkami se mi vytváří "obrázek", že Rusko s obranou už začalo.

246388

19.6.2011 16:21

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 246388

Zdravím vás paní Lin

a opět konstatuji, že naše informace jsou neúplné. Avšak mnoho důležitých věcí, které se týkají vývoje průmyslově nejvyspělejších zemí, lze odvodit ze zpráv na internetu. To ještě před několika lety nebylo možné.

Rusko po perestrojce bylo aliancí NATO odmítnuto. Vzpomeňme Václava Havla, který prohlásil, že přijetí Ruska do NATO by vedlo k rozostření vztahu v alianci. Válka v Čečensku a barevné revoluce jsou již také zmapované. Jako příklad uvádím výrok mluvčího americké vlády týkající se finaneční podpory barevných revolucí. Prohlásil, že finanční podpora běloruského dizentu je nutná a je demokratická. I ČR se připojila k dotaci EU částkou 20 mil.kč na podporu běloruských studentů a umožněnila jejich studium v ČR. Politickou podporu běloruskému dizentu poskytl v té době již exprezident V.Havel. Jeho malou delegaci k běloruskému velvyslanectví zaznamenala kamera. Na půdu vyslanectví nebyli vpuštěni. Poté Havel vhodil petici do schránky a poučil nás, že zlu se musí čelit hned od počátku. Takže postoje jsou jasné.

Málo se však ví o tom, že krátce po odtržení pobaltských republik od SSSR, začalo mapování severních oblastí Ruska. Americká letadla startovala z těchto republik a během několika let bylo zaznamenáno přes 800 výzvědných letů podél ruských severních hranic. Američané mají tedy zmapovány i tyto oblasti. Rusko tedy, v obavě o svou bezpečnost, začalo úzce spolupracovat s Čínou. Tato spolupráce se dále všestranně úspěšně rozvíjí. Ze všech těchto důvodů jsem nabyl přesvědčení,že Putin je právě ten správný muž pro zajištění bezpečnosti Ruska. Akorát mi to kazí Steve, když píše, že za všechno můžou putini. [smích] [smích] [smích]

246396

19.6.2011 19:00

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 246396

Jasně, Steve má vždycky pravdu - putini můžou ouplně za všecko, proto musí být po zásluze a demograticky potrestáni! [cool]
Jinak - myslím si totéž - že nyní převezme vládu Putin, protože "doba míru pominula".
To Bělorusko je stále středem zájmu, ale také Gruzie, Moldavsko, Ukrajina. Pořád se tlačí, aby urychleně vstoupili do NATO. Asi víme, proč. Lukašenko je médii vypodobňován jako ďábel v lidské podobě, protože odmítá spolupracovat. Oproti němu se nikdo nezaobírá Saakašvilim, tento psychopat a požírač kravat je přeci rozený demokrat, je třeba ho podporovat a chránit.
Havla mi snad raději ani nepřipomínejte. Jak je to dlouho, co inicioval onen "dopis našim zámořským bratrům", že je potřeba nás stále chránit, protože jinak nás Rusko spolkne? Tuším, že ho podepsal i náš "slavný a vládní" Vondra (takže víme, co nás v budoucnu čeká, zvláště je-li ministrem obrany). Tušit zlé se dá i podle toho, že tyto dizidentské zombie se před nedávnem opět aktivovaly.
Pane Quido, co myslíte... jak tohle všechno skončí? Žijeme opravdu v převratné době, nikdy jsem si nemyslela, že se v ní ocitnu. Poslední pokus z minulého století nevyšel, takže nyní to zkoušejí znovu. Tentokrát jde ale o hodně, žejo? [zmaten]

246410

19.6.2011 20:03

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 246410

Sem rád Lin, že jste mě pochopila. Ty tři smajlíky jsou: jeden pro vás, jeden pro Steveho a jeden pro případné čtenáře. Jinak paní Lin máte pravdu, že žijeme v převratné době, kdy se láme existenční civilizační chleba.

Abych byl pochopen. Nečiním si žádný nárok komukoli něco vnucovat, či vysvětlovat. Tady na Zvědavci je široká paleta diskutérů. Jejich názory jsou různoredé podle vyzískaného přesvědčení. A že někdo je výše a někdo níže je také přirozené. Důležitá je podle mě verbalní forma vyjadřování pokud se jedná o nesouhlas. Ale, pravidlo potvrzuje vyjímku. Někdy je pytel tak hrubý, že pouze hrubá záplata splní svůj účel.

K tomu Bělorusku dodávám. Plány pro Bělorusko odhalila studie Bezpečnostního střediska Univerzity Karlovy (2006), kde je napsáno, že krátce před rokem 2010 padne za použití zbraní režim v Bělorusku. To se nepovedlo. A už nepovede, neboť Bělorusko utvořilo společně s Ruskem a Kazachstánem celní unii. Současná finanční krize v Bělorusku bude překonána a přispěje k sladění not v unii. To je můj názor.

Pokud se jedná o Havla a Vondru, oba jsou signatáři PNAC. Další signatáři této smlouvy jsou Martin Šimečka a Ivan Vejvoda. Připomeňme si jednotlivé body programu PNAC:
-Přesunutí permanentních jednotek USA do jižní Evropy,do jihovýchodní Asie a na Blízký východ.
-Zmodernizovat americkou armádu,včetně modernizace stíhaček,ponorek a válečných lodí.
-Vybudovat globální obranný protiraketový systém a ovládnout strategický vesmír.
-Ovládnout "mezinárodní společný prostor internetu".
-Zvýšit výdaje na obranu na minimum 3.8% amerického hrubého národního produktu.

Tady nejde o mírové pěstování pšenice, pravdu, lásku a humanitu. A přesto vás potěším. V konečné a rozhodující bitvě budou úspěšné síly dobra.

Mějte se hezky, zdraví Quido

246424

19.6.2011 18:13

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 246367

Díky za ten "důstojnický" odkaz. Spadla mi brada, protože jsem netušila, že už jsou "věci" až tak daleko. [pláč]
Mám z toho divný pocit jakéhosi "historického deja-vu".

246405

19.6.2011 19:27

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246405

>Mám z toho divný pocit jakéhosi "historického deja-vu".
---
Já to vidím jako osobní msta potomků zničené Chazarské říše. Je to dědičné z generace na generaci a tehdy to bylo rozšiřující se Ruské impérium, kdo vyhnal, zničil a částečně pohltil Chazary do vlastní populace. Měli k tomu pádný důvod, ale tohle teď nechci rozebírat. Potomci některých revolucionářů jsou nyní ve vedoucích politických funkcích v Izraeli a v USA. Ten boj lze rozpoznat ve zdokumentované historii i v průběhu devatenáctého století, až do dnešních dnů. O tom byla japonsko-ruská válka (1904-05). Tohle bylo i důvodem pokusu zavedení NWO pomocí VŘSR a vyvraždění carské rodiny.

Boj tedy neustále pokračuje. Zbigniew Brzezinski to otevřeně přiznal ve své knize "Velká šachovnice", kde poukazuje na jeden z nejdůležitějších kroků, což je podle něho zničení Ruska. Byl to právě Z.Brzezinski, kdo vypracoval strategii nalákání Sovětů do Afganistánu v roce 1979. Ta válka trvala deset roků, stejně jako ta dnešní v režiji stejných lidí, ale tentoktrát je agresorem někdo jiný. Koalice společenství NATO.

Když nám někdo jednou zalže, tak mu přirozeně přestaneme věřit. Proto nikdo z nás nevěřil Dr. Husákovi, když nás při každým novoročním projevu ujišťoval, kdo jsou to ty "imperialistické živly" a kdo je náš přítel nejvěrnější? Už tehdy se jednalo o stejnou strategii. Vůbec nic se nezměnilo. Je to stejný boj stejného agresora, jenomže tehdy jme neměli patřičné informace a zpravodajci ve Svobodné Evropě a Hlasu Ameriky kopali za opačnou stranu. A to jsme bohužel nevěděli.
Proto to deja-vu.

246415

19.6.2011 19:43

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 246415

chazarská říše je výpotek židofobních taky historiků
žádná globální válka nebude depopulace nedává logický smysl a už vůbec ne depopulace válkou to za prvě nefunguje a za druhé to není vůbec selektivní
jediná válka kterou jsem ve svých kalkulacích ochoten připustit je válka USA vs čína nebo USA vs islámský svět (pomoc izraeli) nebo obojí
američané totiž mají zbraně takže jsou do jisté míry problémoví
rusko je plně pod kontrolou světovládných elit
bude pouze velká ekonomická krize která zlikviduje současný systém
carská rodina byla zavražděna protože se odmítala přidat ke zničení starého světového řádu
jo a ještě to v čem žijeme je jakýsi přechod k novému světovému řádu který má přijít
to co je dnes velmi propagováno bude v budoucnu označeno za špatné
otázka ale je jestli se toho dožijeme

246418

19.6.2011 19:59

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246418

>carská rodina byla zavražděna protože se odmítala přidat ke zničení starého světového řádu
---
Bylo to odmítnutí návrhu zavést v Rusku finanční domy klanu Rothschilda. První návrh se uskutečnil na Vídňské konferenci (myslím) v roce 1815. Následovalo několik pokusů zavraždění cara Alexandra, až se jim to nakonec povedlo a později i Nikolaje Romanova i s jeho celou rodinou, ale do té doby si finance stále kontrolovali Rusi.

>to v čem žijeme je jakýsi přechod k novému světovému řádu který má přijít to co je dnes velmi propagováno bude v budoucnu označeno za špatné otázka ale je jestli se toho dožijeme...
---

Konečně jsi nám to objasnil, aristokrate. Proč až teď?

246422

19.6.2011 20:49

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 246422

jasně ale to co píšeš je jen část toho (že by záměr?#)
jde o kompletní demontáž starého světa která začala rozpuštěním jezuitů ustanovením iluminátů připuštěním bauera k financím kurfiřta hesenského a konkrétní akcí jménem francouzská revoluce

píšu to ted protože není žádné "až ted" informace plynou vesmírem podobně jako bity internetem prostě pořád jen se v určitý čas dostanou odněkud někam

#neber vážně pouze ironizuji tvou podezřivavost

btw proč to nebere hvězdičky?

246427

19.6.2011 20:57

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 246422

Mirdo,tak závažná témata jaká předkládá aristokrat, vyžadují důkazný materiál. Jinak je to pouhý blábol.

246429

20.6.2011 0:02

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 246429

Důkazní materiál je k mání již hezkých pár tisíc let. Jsme jím my sami, kteří na této planetě nemáme přirozené prostředí a to jsme vrcholem formy samoorganizace oživené hmoty, pro jejíž vznik byla vytvořena tato Sluneční soustava. Zřejmě se tím má rozhodnou spor minimálně dvou stran o proveditelnost implementace inteligence se svobodnou vůlí nejen na duchovní sféru, ale i na hmotu a to v mnoha životních formách, tak jak je sami známe. Zda je přitom ta, či ona entita tou, či onou stranou sporu, je pro nás samé irelevantní, pokud jsou si rovnocenné. To dokonce i tehdy, je-li sama ta entita duální, avšak my, neschopni si ji představit, ji pokládáme za dvě antagonistické. Jiná věc je, jsou-li obě separátní a přitom v hierarchickém vztahu. Pak záleží na tom, z čí vůle je naše existence stvořena a co je jejím odpůrcem.

To, co popisují starověké náboženské legendy i sama Bible, má zajisté racionální jádro a lidstvo tím prošlé prokazuje tu kladné, jindy zase záporné hodnoty pro rozhodnutí onoho dávného sporu. Jisté ale je, že spor skončí ve chvíli, kdy inteligence do lidí vložená začne měnit průběh sporu vědomě z vlastní vůle, vedeno k tomu záměrem být tím "k obrazu jejich", ale ne "jimi samými". Jelikož lze z řady úkazů i poznatků dovodit, že tato chvíle je na dosah - příkladně když se nám dostalo nezpochybnitelného poznání o záměru stvoření naší Sluneční soustavy, čímž naopak vyvstalo popření jakéhosi jejího samovolného vzniku, nebo když jsme již schopni navodit i jakýsi mikro Velký třesk - měli bychom se vrátit k počáteční pokoře ve vztazích mezi sebou a prokázat inteligenci ve všem co s tím souvisí. Proč?

V současnosti máme k tomu být tím obrazem setsakramentsky daleko a lehce tak může být spor uzavřen s negativním zhodnocením, kdy potopa se jeví být jen korekcí s odloženým dopadem v nadějí, že se nám stane poučením. S pravděpodobností rovnající se jistotě ovšem víme, že soudobý stav morálky je od toho předpotopního, jako vejce k vejci k nerozeznání. Jak kdysi pravil ten ruský generál po návštěvě toalet v našich kasárnách: "Těchnika bolšaja, i kultury nět". A čas, ten běží jako jelen ... zejména když je indície, že sice ne "do roka a do dne", ale přece jen za 17 let a den může nastat ono "lámání chleba". Proč?

Inu je nám to k užitku a to za všech okolností... a tak hledejte a naleznete. I zde v několika diskuzích je o tom důkazním materiálu zmínka, či odkaz na něj.

246443

20.6.2011 4:14

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

martas300 68.?.?.?

Reakce na 246443

Abych se priznal,tak me take jiz posledni dobou nevzrusuji zpravy z bojist,ci planovane vojemske akce.
Je vice nez jasne,ze od dob co clovek zacal cmarat do kamene,zde mame nepretrzite jakesi navstevniky odjinud.Tohle neni zadne bulvarni UFO,tohle je vazna vec,ktera se deje od tech dob az dodnes.Kdo jeste pochybuje o realnosti fenomenu UFO,mel by si prohlednout nektere staroveke artefakty,fresky ci sochy,nebo stredoveke nastene malby prevazne v kostelech,ktere zarucene presvedci kazdeho trochu premyslejiciho cloveka.
Nehodlam zde rozebirat kdo nebo co je UFO,pouze poukazuju na fakt,ze tento fenomen provazi lidstvo od pocatku oficielni historie.Ve 20.stoleti bylo zaznamenano stovky neli tisice pripadu a primych pozorovani jak laickou verejnosti,tak vojenskymi i policejnimy slozkamy.Pochyhuji,ze by nekteri svedci z rad vysoce postavenych dustojnikuamericke armady riskovali sve jmeno kvuli nejakemu hoaxu.Ano,maji zakazano o tom mluvit,a kdyz pak po letech prece jen nekteri promluvi,armada i vlada bse vzdy popre.Kdyby totiz armada obvinila tyto svedky z prozrazeni statniho tajemstvi,pripustili by tak ze na fenomenu UFO prece jen neco je.A tak radeji jsou veskeri svedci oznaceni za blazny,a artefakty za padelky.
Ale UFO je zde dal,a nepta se jestli zde muze byt ci ne.Je evidentni,ze nekdo nebo neco si tuto planetu hlida,a to jiz hodne dlouho.Je dokonce i mozne,ze se o planetu Zemi vede boj o nas bez nas,jak naznacuji nektere vedske zaznamy ci sumerske tabulky.
Neverim tomu,ze by svetove vlady ci dokonce armady jako je ta americka,jen tak ignorovali tento fenomen.Bud s "nema" primo spolupracuji ,nebo prinejmensim alespon jsou informovani o zamerech cizi ch entit,nebo jsou natolik posedlo svym jastvym,ze budou schopni znicit planetu,zivot,lidstvo,a tito "navstevnici" si zde jen nabirajj vzorky pro dalsi kolonii Zeme,tesne pred jejim znicenim.

246453

20.6.2011 9:08

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 246443

Máte to silně pomotané. Ve skutečnosti je váš článek galimatiáš, ze kterého lze vytvořit velké množství příbuzných spekulací. Mimoto,je třeba naslouchat i druhé straně,tedy civilizaci slovanské, která se probouzí a ohrožuje židovskokřesťanskou dominanci filozofie západní hemisféry. Tato dominance židovsko křesťanské filozofie pomalu končí. Jsou podnikány pokusy o opětné zmatení lidských bytostí. Viz Jordan Maxwell: THE BIBLE,END TIMES§ PREHISTORY Zde platí yata mata tata patha,v lidské společnosti existují stovky a tisíce názorů a každý z nich je podle tohoto stanoviska platnou náboženskou zásadou. Je to filozofie darebáků, která ohlupuje lidstvo a drží jej v zajetí.

-Nejstarší literatura této planety je prokazatelně literatura védská, která je zároveň i literaturou duchovní. V této literatuře je popsán zrod našeho i jiných vesmírů, celá vesmírná situace a různé civilizace které žijí na nesčetných planetách. A můžeme si býti jisti,že naše současná moderní astronomie nezná celou řadu věcí, nebo i hmoty, které jsou součástí tohoto vesmíru.

-za druhé, existence UFO je taktéž popsána ve Vedántě. Mimo pokusů o umělé napodobeniny existují skutečná UFO, jejichž technické parametry jsou pro nás stále nedosažitelné a ještě dlouho budou. Několik tisíc let zpět, byly návštěvy mimozemských civilizací běžné. Tyto létající objekty mohou být viditelné i neviditelné. Podobně i lidské bytosti, které je řídí mohou být viditelné i neviditelné. Lidské bytostí obývající tento vesmír se liší nejen velikostí ale i dosaženým vývojovým stupněm. Existence obřích lidí je již prokázána. Byly naleny kostry skutečných obrů.

S příchodem Kali-yugy se lidstvo propadá do stále většího morálního marazmu, proto je pouze pozorováno. Hodnotit současnou situaci lidské společnosti této planety na základě galimatiáše různých teorií je velmi nebezpečné. Je nutný nový vědecký a multilaterární přístup všech velkých národů této planety. Pro dobro a zachování této naší civilizace.

246460

20.6.2011 10:54

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 246460

Opět brilantní poznámka quido2 a nedá mi, abych ji pro ilustraci maličko nedoplnil. Píšeš, že, cituji: "dominance židovsko křesťanské filozofie pomalu končí" - já se v reakci ptám, v čem ale tato pokrytecká dominance PRIMÁRNĚ spočívá (co ji dodnes udržuje v chodu) a hned si sám odpovím..[smích]

Spočívá v prosazování pokrytecké teze, že PRAVDA NENÍ PRO VŠECHNY. Teze, kterou zde na Zvědavci někteří naší nejmenovaní přátelé a kamarádi (podle jejich tvrzení pro dobro lidstva) velmi sofistikovaně a blahosklonně přímo nebo podprahově propagují..[smích]

Notoricky známý příklad: Kolik století trvalo, než dominantní židovsko-křesťanský (náboženský a jiný establishment a jejich lokajové) MUSEL na základě nejdříve pochyností a potom důkazů upustit od perzekucí za námitku, která zpochybňovala jeho dogmatické a tmářské tvrzení, že Země je středem Vesmíru? Jak dlouho tito "farizejové" znali fakta, ale směrem dolů je zadržovali? Kolik pokrokových osobností bylo tehdy za vyjádřenou pochybnost umlčeno tak, že byli mučeni a brutálně usmrceni?

I toto je jeden z příkladů, že pokrytci (ať již ti STŘEDOVĚCÍ nebo SOUČASNÍ) se svou tezí usvědčují SAMI...

Také to znamená to, že se lidstvo ať se to týká čehokoli z cíleného tmářství, brainwashingu a zastrašování (pro MOC a kosher peníze do těch správných kapes) stále více a systematicky osvobozuje a že žádné sofistikované snahy zblblou většinu stále dokonaleji ohlupovat (ať již ve jménu jediného Boha nebo honby za Zlatým teletem) nemohou definitivně uspět.

To je naše naděje do budoucna a Peace se všemi,


jansmith[smích]

246468

20.6.2011 12:41

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 246468

Zdravím tě Jene,

i já jsem pevně přesvědčen, že prosazování pokryteckých tezí se opírá a doslova má základnu, v pečlivě hlídané, zamlčované a návazně překrucované pravdě. Také legislativa se opírá o tento základ. Viz neustálé novelizace zákonů. Kam to tito zákonodárci dotáhli je vidět na každém kroku- jde z toho oprávněný strach!

Také vědní obory podléhají této destrukci. O co kráčí je jasně napsáno v Protokolech, ať již je jejich autor kdokoli, předběhl dobu a nemýlil se. Viz protokol č.2, ten je velmi poučný. Na př.: v odstavci s názvem "Úspěchy rozkladných teorií"- čtemě. Nemyslete,že tvrzení naše jsou prázdná slova. Pozorujte úspěchy Darwinismu,Marxismu a Nietzsche-ovské filosofie. Demoralizující účinek těchto nauk na ducha Gojů, musí nám býti bezpodmínečně jasným.

Na poli vědy můžem pokračovat dál. Viz Einstein a jeho teorie relativity, neb slavný Darwin, který evoluční teorii opsal z Véd, avšak pochopil ji nedokonale. Nebo Mr. Freud, jehož psychanalýza má morbidní dopady na lidskou populaci dodnes.

Také oblast historie a duchovních věd je silně zkreslená. Viz prof. Sitchin, Maxwell a další. Pokud se jedná o duchovní nauku tak svaté knihy: Talmud, Tóra, Bible a starý zákon.

Takže se s tebou ztotožňuji a zároveň si myslím, že konáme těmito debatami záslužnou práci pro příští generace, které se revizi historie a duchovní nauky, ale také různých vědních oborů - nevyhnou. Tato rosáhlá revize se nemůže opírat o současný galimatiáš názorů. Musí být vědecky a týmově řízena a bude vyžadovat spoustu času, špičkových vědců a odborníků.

Zdraví Quido

246471

20.6.2011 14:13

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 246471

Přesně tak, quido, ještě jedna poznámka na závěr.

Co se týče mnoha minulých i současných vědců, psychologů, socilogů, sexuologů, psychiatrů nebo jiných tzv. odborníků, tak mezi nimi je mnoho lokaji Systému velmi upřednostňovaných a citovaných "Autorit" a přitom se velmi často jedná o těžce pomýlené nebo podobně jako většinová masa nevědomé osobnosti.

Tyto tzv. vědecké a odborné kapacity UČÍ jiné, o čem je ŽIVOT, jak mají lidé myslet, vnímat realitu a chovat se a ve skutečnosti jsou samy rozpolcenými osobnostmi s deprivantskými projevy a tragickými životními osudy, které je nakonec usvědčují z toho, že ani jim samotným jejich POZNATKY a doporučení ke spokojenému životu NEPOMOHLY. Jak a Proč chtějí tedy poučovat ostatní. Je to pro peníze, popularitu nebo pro pocit vyjímečnosti až vyvolenosti? Pomáhají lidem nebo jimi opět jen vědomě nebo nevědomě manipulují?


Dobrý příklad je Nietzsche nebo v naších podmínkách prof.Plzák. Oba plně v zajetí ega, neuspořádaného rodinného života a osobních problémů, které měly k harmonickému životu daleko (zákonitě se to muselo odrazit i v jejich tezích) a nakonec oba končili osobními tragédiemi. Nechci je zatracovat, ale tomu se lidově říká, udělat kozla zahradníkem..[smích]

Proto pozor před každou Autoritou nebo Guruem, který sugestivně mluví o životě, o tom jak jej zvládat, a přitom sám žije viditelně nebo skrytě ve zmatku. Jestli se budoucí generace na své cestě osobního růstu nepoučí a nezasadí praktickými činy o rozpoznání těchto PSEUDOAUTORIT a o změnu stávajícího pokryteckého kosher Systému (duchovní cvičení jsou jen začátkem a předpokladem pozitivních změn), tak skončí buď v otroctví ovčáckých E/elit nebo v sebedestrukci. A Peace s nimi,

jansmith[smích]

246476

20.6.2011 12:46

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

martas300 68.?.?.?

Reakce na 246460

Nic ve zlem quido,ja Vam rozumim.Ja se samozrejme mohl rozepsat hloubeji,ale zamerne jsem napsal ze nechci rozebirat co nebo kdo je UFO,a to z toho duvodu ze ne kazdy stravi to co jste napsal Vy.Myslite ze ma smysl zde psat o globalni civilizaci pred potopou a vysvetlovat,ze my lidstvo nehrajeme prim ?
Chtel jsem jen naznacit,ze my se zde nesmyslne zabijime a valcime,zatimco sem na Zemi prichazeji a odchazeji jak se jim zlibi cizi entity,casto mizici primo pred ocima.

246472

20.6.2011 12:54

RE: Válečné hračky jdou do peněz.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 246472

Já nereaguji na vás, ale na (246443) zrovna jako vy. Podívejte se na to.

246473

Příspěvků: 26

16.06. 01:53 Rene Bartosek  Válečné hračky jdou do peněz.
16.06. 09:13 quido2  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
17.06. 01:42 Rene Bartosek  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
17.06. 02:32 Rene Bartosek  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
17.06. 07:11 quido2  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
17.06. 12:46 Oracle  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
19.06. 02:42  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
19.06. 09:18 quido2  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
19.06. 12:39 Lin  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
19.06. 16:21 quido2  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
19.06. 19:00 Lin  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
19.06. 20:03 quido2  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
19.06. 18:13 Lin  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
19.06. 19:27 Mirda  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
19.06. 19:43 aristokrat  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
19.06. 19:59 Mirda  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
19.06. 20:49 aristokrat  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
19.06. 20:57 quido2  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
20.06. 00:02  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
20.06. 04:14 martas300  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
20.06. 09:08 quido2  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
20.06. 10:54 jansmith1984  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
20.06. 12:41 quido2  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
20.06. 14:13 jansmith1984  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
20.06. 12:46 martas300  RE: Válečné hračky jdou do peněz.
20.06. 12:54 quido2  RE: Válečné hračky jdou do peněz.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 6

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
152 909,63 Kč

Poslední aktualizace: 29.3.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 810