Diskuze k článku

Cizincům patří 70 procent největších firem a polovina ekonomiky

Příspěvků 68

9.6.2011 4:10

A co zlaty poklad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Podle knihy Stanislava Motla: "Kam zmizel zlaty poklad republiky" (tu knihu by mel precist kazdy Cech i Slovak!!!) bylo v Ceskoslovensku v roce 1992 102 tuny zlata. Následovne se rozdelilo: CR - 63,289 tun, Slovensko - 39,137 tun, kdyz 7,492 bylo vyčleněno.
Pak bylo ticho po pesine az TV vysnupala, ze uz ten poklad v CR neni. Po ruznych tahanicich se potvrdilo, ze Ceska narodni banka prodala zlaty poklad republiky Nemecku za dluhopisy. Bankovni radou prodeje byli: ing. Ota Kaftan, ing. Jiri pospisil, ing. Miroslav Hrncir, dr. Ludek Niedermayer, ing. Jan Vit, ing. Pavel Kysilka a ing. Josef Tosovsky, nekdejsi premier ceske "urednicke" vlady.
Dr. Richard Kral, nekdejsi vladni zmocnenec pro navrat ceskoslovenskeho zlata, prodej ceskeho zlateho pokladu odsoudil vyjadrenim, ze to je jakoby byla prodana do zahranici statni vlajka ci hymna.
Tolik Stanislav Motl. (Verte, ze nad mnoha strankami se mi zastavoval dech.)

Vytazek z udaju o vlastnictvi zlata v tunach v kvetnu 2011:
1) USA 8133.5
2) Nemecko 3408.3
3) MMF 3217.3
...
18) Iran 300.0
19) Libanon 286.8
51) Slovensko 31.8
65) CR 12.7

245693

9.6.2011 5:04

RE: A co zlaty poklad?

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 245693

Nebude dlouho trvat a v ceskym krateru nebudou vlastnit uz ani tu vodu! [naštvaný]

245695

9.6.2011 8:17

RE: A co zlaty poklad?

valda 212.?.?.?

Reakce na 245693

Uvadite dole ze CR ma 12,7tun .To znamena co,spletl jse se nebo to zlato mame??Nechapu to.

245700

9.6.2011 9:14

RE: A co zlaty poklad?

petens 217.?.?.?

Reakce na 245700

V roce 1991 mělo Československo v depozitech 105 tun zlata.
V roce 1998 měla už jen Česká republika 69,5 tuny zlata.
Dnes má ČR jen 12,7 tun zlata.

245709

9.6.2011 11:04

RE: A co zlaty poklad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 245700

>Uvadite dole ze CR ma 12,7tun .To znamena co,spletl jse se nebo
>to zlato mame??Nechapu to.

Nevim, co je na tom tezkeho na pochopeni.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_reserve

245716

9.6.2011 10:43

RE: A co zlaty poklad?

Honza-dsgsgwegf Jan (tečka) Vosatka (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 245693

Jen bych dodal, že aby Českoslovnesko mělo nějaký zlatý poklad skládal se na něj celý národ, lidé dávali naušnice šperky....

Poklad by prodán v době, kdy zlato bylo na minimu a tím pádem stát prodělal mnoho desítek miliard. [pláč]

[bliji]

245715

9.6.2011 12:47

RE: A co zlaty poklad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 245715

>Jen bych dodal, že aby Českoslovnesko mělo nějaký zlatý
>poklad skládal se na něj celý národ, lidé dávali naušnice
>šperky....
>
>Poklad by prodán v době, kdy zlato bylo na minimu a tím pádem
>stát prodělal mnoho desítek miliard. [pláč] [bliji]

Presne tak. Ten poklad byl vic, nez jak k nemu pristoupila mala skupinka ekonomu. Na ten nemel nikdo z nich narok jen tak halabala s nim nalozit. Byl v podstate pod pravomoci lidu. Ti darebaci meli seznamit novou generaci naroda, z ceho ten poklad v minulosti vzesel, a pak se referendem zeptat, jestli jej mohou prodat.

To, ze jej prodali v blbou dobu, je dalsi hnus. Klausovci, aby udrzeli zdanlivy zapadni styl zivota, ktery byl nastolen tak zvanym zdemokratizovanim spolecnosti, pokoutne sahli na VSELIDOVY zlaty poklad. A ano, v te dobe byla cena zlata hodne nizko. Neni proto divu, ze Nemci to zlato radi koupili. Ta hrstka ekonomu by mela by stanout za zradu naroda a zneuziti pravomoci pred soudem.
[bliji] [bliji] [bliji]

245722

9.6.2011 16:38

RE: A co zlaty poklad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 245722

Prodej největší části zlata má na svědomí Tošovský, který byl na vrcholu popularity (zhruba jako Fischer). Lidem se asi více zamlouvají kozli zahradníkem.

245734

9.6.2011 16:01

RE: A co zlaty poklad?

esw 109.?.?.?

Reakce na 245715

Značná část toho pokladu pocházela z lupu carova zlata masaříkovými-redlichovými "českými legiemi".

245732

9.6.2011 18:15

RE: A co zlaty poklad?

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 245715

Me by tez zajimalo kam zmizely penize a sperky lidi v sedesatymosmym, jiste se mnozi pamatuji na ty kasliky na namestich v srpnu a v zari stejnyho roku .........

245740

9.6.2011 18:53

RE: A co zlaty poklad?

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245740

Jo to by me taky zajimalo. [zmaten]
Zrejme to rozkradli komunisti [naštvaný]

245743

9.6.2011 22:55

RE: A co zlaty poklad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 245740

Panove! Vase diskuze je vskutku ohromna. Reagovali jste oba na prispevek, ktery byl casove orientovan do 1. republiky, coz vam ale nevadilo, a sbirku jste posunuli o 30 let dopředu, a nalezli jste i zlodeje - byli to urcite komuniste, alespon podle uderneho slova ZREJME. To zrejme je velice uderny argument. Proste unikat.

>>Me by tez zajimalo kam zmizely penize a sperky lidi v >>sedesatymosmym, jiste se mnozi pamatuji na ty kasliky na >>namestich v srpnu a v zari stejnyho roku ........
>Jo to by me taky zajimalo. [zmaten]
>Zrejme to rozkradli komunisti [naštvaný]

245753

9.6.2011 23:54

RE: A co zlaty poklad?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 245753

S prominutím soudím, že celá tato diskuze je o ... ničem. Dovolím si připomenout, že dnes se dá tuna zlata nakoupit za cca 0,8 miliardy Kč. Tedy jen za loňský deficit státního rozpočtu by se dalo nakoupit téměř 200 tun zlata. Tedy vloni jsme těch 200 tun pro... A ještě ke všemu na dluh.

Náš současný státní dluh reprezentuje téměř 1700 tun zlata. Ty budeme muset někde sehnat, pokud budeme chtít náš dluh uhradit. Co je proti tomu nějakých 50 tun?

245758

10.6.2011 0:10

RE: A co zlaty poklad?

dub 94.?.?.?

Reakce na 245758

super, tak jdětě a sežeňte to. a fyzické zlato, ne toaletní papír ve formě certifikátů.
ony budou mít americké mincovny a comex asi problémy s fyzickými dodávkami asi jen tak ze srandy, a to rozhodně nejde o nějaké závratné objemy...
a američani falšovali dodávky zlata wolframem taky jen ze srandy, protože je ho všude hafo.
ale dobrej vtip občas neuškodí, to je pravda, je třeba se občas zasmát.

245759

10.6.2011 6:07

RE: A co zlaty poklad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 245758

>S prominutím soudím, že celá tato diskuze je o ... ničem.
>Dovolím si připomenout, že dnes se dá tuna zlata nakoupit za
>cca 0,8 miliardy Kč. Tedy jen za loňský deficit státního
>rozpočtu by se dalo nakoupit téměř 200 tun zlata. Tedy vloni
>jsme těch 200 tun pro... A ještě ke všemu na dluh.

>Náš současný státní dluh reprezentuje téměř 1700 tun
>zlata. Ty budeme muset někde sehnat, pokud budeme chtít náš
>dluh uhradit. Co je proti tomu nějakých 50 tun?
Zalezi na tom, jak kdo se na problematiku diva. Mne vadi, ze hrstka ekonomu rozhodla o necem, na co nemela MORALNI pravo. Vlastnikem byl narod, jeho lid. Proc to ta hrstka ekonomu udelala tajne...?
Mimoto se v tom pokladu nejednalo jenom o slite cihly, nybrz i o historicke mince, medaile a jine odlitky s historickou hodnotou. Je narovinu pro verejnost uvedeno, jaky druh pokladu byl v roce 1998 prodan Nemecku? Proc ta tajemnost...?
Nesouhlasim s vasim argumentem ani v tom, ze by se dalo koupit tolik a tolik zlata. Kdysi jsem cetl, ze je nesnadne koupit zlato, protoze aby mohlo byt koupeno, musi se prodavat, coz neni vzdy jednoduche, protoze ne kazda zeme ma tak benevolentni zakony a netolerantni ekonomy.
Jinak ale s vami i souhlasim. Jsme mala zeme, ktera se nedokaze sama branit jakekoliv okupaci, a dosud pokazde kdyz k ni doslo, pidili se okupanti nejdrive po zlate a to hned odvazeli. Takze nemit zlate zasoby jako opatreni pro pripad okupace se castecne ukazuje i jako prozirave.
A ze neni nutne hromadit zlato kvuli stabilite ci hodnote meny dokazuje fakt, ze treba Kanada ma ve svych zasobach jen 3 tuny a hodnota kanadske meny tim nijak netrpi.

245764

10.6.2011 13:27

RE: A co zlaty poklad?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 245764

Není sporu o tom, pane "46", že se ona "hrstka ekonomů" alias bankovní rada ČNB dopustila prodejem našich zlatých rezerv chyby. Ta chyba stála naši zemi cca 27 miliard korun viz zde.

Mně daleko víc vadí, přichází-li naše země ročně ne o 27, ale o stovky miliard. Které bez skrupulí a cílevědomě drancují ze státních (tedy našich, lidových) peněz různí "gubernátoři". Tedy lidé typu generálního ředitele Sazky, ČD, Pošty, ŘSD, státních nemocnic, ČEZu, ČSA, aparátčíci genštábu ČA, mafie parlamentních stran, policie, justice, primátorů, ... Přicházíme tak ročně o STAMILIONY, KTERÉ ANI NEMÁME A MUSÍME SI JE PŮJČOVAT. To vše pod dohledem nabubřelých diletantů, kteří nás přesvědčují o tom, že státní dluhy se přece nesplácejí. Fakta o tom, že jen úroky z našich dluhů už dosahují roční výše 85 miliard raději nikdo neuvádí. To je více než TROJNÁSOBEK ztráty, nad níž zde pláčete.

Výše uvedené mi vadí o moc víc, pane "46", než hloupě promrhaných 27 miliard v ČNB. A proto se přimlouvám za to, přestat tesknit nad starými chybami. A zkusit raději zapřemýšlet, jak zabránit dalšímu drancování naší země. Tomu drancování, které probíhá právě teď a přímo před našima očima. Připouštím, že je to o mnoho obtížnější, než kritika starých chyb ČNB.

245783

10.6.2011 17:26

RE: A co zlaty poklad?

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 245783

Vážený Vojto, není sporu o tom, že Ryba smrdí od hlavy.

Jeden z poraděnkův, kterého si establishment pozval (coby kouřovou clonu pro Vládu národní korupce a defraudace) z Pupku Světa z JůYsEj na rady a porady kázal: Chce to chytit velkou RYBU. Stejně tak našeptává i Emerická obchodní komora v Praze.

Prof. Big Toonnel na to jízlivě z hradu řka: "Oni radí, ale na ně napojení businessmani budou krást a korumpovat dál." A vyjímečně má Prof. Big Toonnel pravdu: Amerika se zmítá od jednoho insider trade k dalšímu. Kromě toho právě v přímém přenosu vraždí Libyjce pro vykradení naležišť ropy a zemního plynu.

A Emerika, Prof. Big Toonnel a další Drobilové a Bártové jsou našimi pravucujícími Oltáři a Zvěrozvěsty.

Chce to asi FUCKt Velkou RYBU: Mohlo by se začít někým spojeným s couponoFF -kou nebo rozkradením zlatého státního pokladu, nich wahr?!

245788

10.6.2011 23:19

RE: A co zlaty poklad?

Jan Vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 245788

ono by to hlavně chtělo vědět něco o té kupónovce. Všichni nadáváte na Klause, ale pravda je, že když mu plán na kupónovku poprvé ukázali, tak prohlásil, že "větší hovadinu nikdy neviděl".
ale to se v dnešní době nesluší říkat, stejně jako se nesluší říkat, že kupónovku "upekli" na zámku v Kolodějích Dyba, Kočárník,Dlouhý a ŠVEJNAR.
o tom, že duchovním otcem toho největšího porevolučního podvodu je právě onen slavný Švejnar, který je momentálně nejžhavějším kandidátem na prezidenta se prostě asi mluvit nesmí.
Takže po období, kdy nám vládl šašek přišla doba, kdy nám na hradě seděl sice nepopulární, ale dobrý president. teď přichází období, kdy tam bude někdo popuární, ale ten už nebude ani šašek, ten už nebude nic, jen populární lhář.

245802

12.6.2011 2:13

RE: A co zlaty poklad?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245783

Mno, uvidíme kolik nás ty "chyby" dopravdy stáli, já to považuju sic za neprokazatelný, ale akt toho drancování, jak říkáte. Portugalci mají velmi hezký zákon, který jim zakazuje použít zlaté rezervy na platbu jakýchkoliv dluhů. Experti a stoupenci humanismu na pravdoláskový či jiný západní způsob z SB, ECB nebo MMF samozřejmě vyžadují primárně pokrytí pro bankovní kartel či jinou silnou ekonomickou skupinu, kdyby místní lidé měli chcípnout hlady nebo na nemoce z ekologické devastace apod. Ve jménu humanity pokroku a západní "civilizace". Ale mám takový pocit, že pokud by nějaká podadajná skupina politiků v tom Lisabonu chtěla ten zajímavý zákon o zlatých rezervách změnit, tak by riskovala velmi ostrý střet s obyčejnýma lidičkama v těch tvrdých časech zatím krize. Vono i Peking používá k platbám dolary a zlato skupuje a nechává si pro strejdu příhodu, masivní nákup zlata provedla nedávno centrální banka Mexika. Koupili ho 100 tun, tedy pokud si ho fyzicky převazali. Jinak pouze získali slib, že vlastní 100 tun zlata.
http://www.blisty.cz/art/58854.html

245855

12.6.2011 5:25

RE: A co zlaty poklad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 245855

>Portugalci mají velmi hezký zákon, který jim
>zakazuje použít zlaté rezervy na platbu jakýchkoliv dluhů.
>Experti a stoupenci humanismu na pravdoláskový či jiný
>západní způsob z SB, ECB nebo MMF samozřejmě vyžadují
>primárně pokrytí pro bankovní kartel či jinou silnou
>ekonomickou skupinu, kdyby místní lidé měli chcípnout hlady
>nebo na nemoce z ekologické devastace apod. Ve jménu humanity
>pokroku a západní "civilizace". Ale mám takový pocit, že
>pokud by nějaká podadajná skupina politiků v tom Lisabonu
>chtěla ten zajímavý zákon o zlatých rezervách změnit, tak
>by riskovala velmi ostrý střet s obyčejnýma lidičkama v
>těch tvrdých časech zatím krize.
Portugalsko melo v listopadu 2002 606.8 tun zlata (bylo na 10. miste co do mnozstvi drzenych zasob) a v kvetnu 2011 kleslo na misto 13. s 382.5 tunami zlata. Takze zhruba za poslednich devet let Portugalsko pozbylo 224.3 tuny, tedy bezmala 37%. Jak dlouho tam existuje ten zakon?
Pro zajimavost: Naprosto nemenne zasoby zlata z tech poprednich mist si behem tech deviti let udrzel hlavne MMF, dale pak Italie a Japonsko, kdyz zeme jako Cina, Taiwan, Rusko, Indie, Venezuela a Saudska Arabie vyrazne zasoby navysily. Za zminku jeste stoji informace, ze USA a Nemecko sice zasoby snizily, ale jen nepatrne.
Tyto ukazatele jasne poskytuji nahled na vyznam zlata v souvislosti s denim ve svete a zajem o nej.

245859

12.6.2011 14:13

RE: A co zlaty poklad?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245859

Díky. Velmi zajímavé info. Nevím jak dlouho platí ten zákon a zda ho někdo porušil, ale až půjde více do tuhého, tak lidičkové s blbou náhodou by mohli začít být nepříjemně zvídavý. Pokud by někdo chtěl rozprodat zbytek zlatých rezerv v Portugalsku, měl by to provést mimi uzemí Portugalska. Přijde mi to s větším pocitem sucha a bezpečí.

245873

11.6.2011 23:08

RE: A co zlaty poklad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 245764

Udivuji me naivove, kteri tvrdi, ze predvalecne Ceskoslovensko melo nejake zlate rezervy.Ceskoslovensko melo na konci svoji existence jen dluhy, dluhy a jeste dluhy!

245850

11.6.2011 23:51

RE: A co zlaty poklad?

Jan Vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 245850

kdo šíří podobné pomluvy by mněl ukázat nějaký důkaz, když už nemá odvahu se podepsat.
že by předválečné československo, jakožto 5 nejrozvinutější země na světě a zakládající člen světové banky mělo jen dluhy? tak ten byl dobrý. [chechtot]

245852

12.6.2011 11:36

RE: A co zlaty poklad?

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245850

Z ceho se tedy postavili tovarny pred rokem 1948 [zmaten]
Nekdo to zaplatit musel [mrknutí jedním okem]

245871

10.6.2011 2:17

RE: A co zlaty poklad?

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 245753

To co jste opsal modre si prectete jeste jednou. Pomalu! [smích]

245760

10.6.2011 18:43

RE: A co zlaty poklad?

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245753

Me je jedno kdy to zlato ukradli. Me jen sere, ze se na to lide skladali, protoze si mysleli, ze to pomuze republice.
To ze to zlato potom nekdo ukradl, to vam asi nevadi, ze [zmaten]

245791

11.6.2011 0:07

RE: A co zlaty poklad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 245791

>Me je jedno kdy to zlato ukradli. Me jen sere, ze se na to lide
>skladali, protoze si mysleli, ze to pomuze republice.
>To ze to zlato potom nekdo ukradl, to vam asi nevadi, ze
No, jak se o to hloubeji zajimam, dospivam k presvedceni, ze nejvic nas okradly zapadni demokraticke zeme. Treba takovi Anglicane. Ukryvali nam pres valku cast pokladu, a kdyz jej meli vratit, zacali vymyslet ruzne klicky, aby toho mohli vratit co nejmene. A tak se taky stalo. Tak treba jsme jim mimo jineho zaplatili zlatem za nase vojaky, kteri bojovali pro Anglii proti Nemecku. Zni to jako nevydareny vtip, ale je to pravda. Anglicane jejich tamejsi aktivitu, tedy hrdinstvi pro jejich zem!!!, vykalkulovali jako VYDAJ!!! Ano, ctete dobre, nepokousim se o vtip, ani ne o pomluvu. Tim zlatem jsme doslova a do pismene zaplatili za veskerou vystroj i vyzbroj ceskych a slovenskych vojaku, za kdejakou prkotinu, za kdejake fusakle, dokonce i u padlych za vydaje pri pohrbivani. Vy se me ptate, jestli mne to nevadi. Trebaze jsem to uz jasne napsal, ted to zminim znovu a jasneji - sere me to, a to dost hodne, obcas az nezvladnutelne, dokonce nekdy az tak, ze mi dela poteseni, kdyz se jim neco nevyvede.
A tech zemi, co z toho naseho pokladu neco uzmuly, bylo povic.
Kdyz nam to zlato bylo v roce 1982 vraceno, tehdejsi system jej uchoval a v roce 1990 predal nastoupivsim demokratum v plnem rozsahu. Ale ti, bohuzel, jej potom v roce 1998 TAJNE a z moralniho hlediska NEOPRAVNENE z velke casti prodali, jak jsem uz napsal.
Ve jmenovane knize Stanislava Motla je dokonce uvedeno, ze kdyby nam zustalo dodnes bohatstvi z udobi pred druhou svetovou valkou, ze bychom dnes nemuseli 20 let platit dane a pritom mit veskerou lekarskou peci zadarmo.
Prosim, aby me nikdo nechytal za slovo. Nic si nevymyslim, neprekrucuji, ve vsem se opiram o udaje, jez byly zverejneny. Nejen Stanislavem Motlem.

245804

11.6.2011 4:12

RE: A co zlaty poklad?

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 245804

Tak tohle Vam verim, jeden pan kterej v GB lital na Hurricanes a Spitfires s kterym jsem se moc dobre znal ( on byl dekorovany letecky eso ) a za to pak po valce jako vezen doloval v Jachymove jako vsichni kteri litali v GB uran pro CCCP me to tez rikal a vo Elizabeth v Buckingham palaci coz me tenkrat dost prekvapilo mluvil s velkou neuctou a ja dnes vubec nepochybuju o tom, ze Lizu a vubec celej GB erar hodne nenavidel i za to, ze po valce ty prezivsi uz v GB nechteli znat a Liza presto ze vedela detaily nebyla schopna poslat jim k vanocum do vezeni ani korespondak kterej jak tvrdil by urcite veznum kteri litali v Anglii dosel! Ja jen lituju, ze zidobolsevici z mestskyho uradu v jednom malym mestecku v podkerkonosi kteri po leteckym esu pokrtili ulici tenkrat v lete 91 nevedeli jak jim byl za vsechno vdecen kdyz me rikal! ,,Vedet tenkrat co to je za spinavy swine - voni ani jejich fotrove nebyli jini!..... tak jsem lital na Messerschmitt BF 109 nebo na Focke Wulf 190!

245806

11.6.2011 5:31

RE: A co zlaty poklad?

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245804

Ja vam to verim [smích]
Me slo jen o to, ze mezi kvetnem a srpnem 1968 si lide "blahove" mysleli, ze se budou mit o trosicku lepsi nez v minulosti a kdyz se v Ceskoslovensku delali sbirky pro vlast, tak nekteri lide davali darem i sve nejcenejsi rodinne sperky.
Rad bych vedel, kam toto zlato "putovalo' [zmaten]

Mrzi me, ze se o to nikdy nikdo nezajimal [pláč]

245808

11.6.2011 8:54

RE: A co zlaty poklad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 245808

>Me slo jen o to, ze mezi kvetnem a srpnem 1968 si lide "blahove"
>mysleli, ze se budou mit o trosicku lepsi nez v minulosti a kdyz
>se v Ceskoslovensku delali sbirky pro vlast, tak nekteri lide
>davali darem i sve nejcenejsi rodinne sperky.

>Rad bych vedel, kam toto zlato "putovalo' [zmaten]
>
>Mrzi me, ze se o to nikdy nikdo nezajimal [pláč]
Ja jsem byl tehdy uz bezmala tricetilety, o deni jsem se zive zajimal, ale priznavam, ze v me pameti neni ta akce silna. Vzpominam si, ze nekdo nejakou sbirku se snazil iniciovat, ale rozhodne neslo o sbirku celonarodni a dlouhodobou, jak tomu bylo po zrodu Ceskoslovenska. Opravdu jsem ji nezaznamenal jako akci, nybrz jenom jako individualni iniciativu. Jestli se rozjela a jak obsahle, nevim, tudiz ani nevim, jestli z ni vzesel nejaky obnos. On totiz se o te sbirce nezminuje ani Stanislav Motl, pokud se nepletu, a on v te knize vznik a narustani zlateho pokladu popisuje velice obsirne. Pochybuji, ze by nejaky skutecny fakt presel, aniz by se o nem jen trochu zminil.
A ja ted premyslim (bez predpojatosti z obou stran) - zlaty poklad obdrzeny navratem ze zahranici nebyl rozebran komunisty v letech 1982 az 1989 (kdyby ano, to bychom od soucasnych vladcu, jakoz i medii, slyseli asi porad), je tudiz namiste uvazovat o komunistech v souvislosti s nejakym odcizenim veci, ktere nejsou dosud dolozeny jako veci, ale jen jako nezaznamena domnenka...? Nezastavam se, nemam zajem, jen se snazim neprilepit nekomu nalepku "zlodej", kdyz pochybuji, ze by si ji za tu ci onu zalezitost zaslouzil. Upozornuji, ze toto moje zastani se tyka JEN!!! vami zminene eventualni sbirky v letech 1968-1969!!!

245813

11.6.2011 11:06

RE: A co zlaty poklad?

Jan Vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 245804

rozčilujete se nad tím že jsme museli splatit úvěr? Naše vláda tehdy uzavřela úvěrovou smlouvu z které se finacovala nejen naše aktivita na západní frontě, ale i na východní frontě. Rusové nám taky nedali nic zadarmo, za všechno dostávali peníze z Londýna. To se ve školách neučí, protože by to mohlo zvyšovat národní hrdost a to do dnešních světových plánů nehodí , ale "celou WWII jsme bojovali proti německu ZA SVOJE PENÍZE" a to na dvou frontách. Když jsme úvěr splatili, tak se zlato vrátilo.
Co mně ale štve daleko víc je fakt, že toho zlata se do anglie před válkou odvezlo 5x tolik. Německo po obsazení republiky jakožto nový pán na našem území oficiálně požádalo anglii o vydání zlata a anglie ho většinu německu vydala. nechala si jen "trochu pro strýčka příhodu".
Tohle zlato bysme měli dostat zpět.

245819

10.6.2011 11:53

RE: A co zlaty poklad?

valda 212.?.?.?

Reakce na 245715

A pridal jste k tomu i zlaty poklad Ruska ukradeny ceskosl.legionari?Nebo podle vas to tak nebylo?Ale mate pravdu,republika se rozprodava.Bydlim na vesnici,to vidim i na byvalem JZD kde ted vlastnikama je holandsko-britska spolecnost.Ale vinu nesou za to byvale majitele,cesi.Rychle a snadno prisli penezum a ted maji stavebni firmu ktera jeste nejakou dobu snad bude fungovat protoze stavitele s nich jsou na prd.

245781

14.6.2011 10:55

RE: A co zlaty poklad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 245781

>A pridal jste k tomu i zlaty poklad Ruska ukradeny
>ceskosl.legionari?Nebo podle vas to tak nebylo?
Zahloubejte se do te problematiky trochu vic nez jen domnenkou, usouzenou ze situace ve vasi vesnicce, a treba se dopidite, ze ta zalezitost byla uzavrena. Vic vam to zjednodusovat nehodlam, vy, ostrostrelce.

245968

9.6.2011 6:53

Vertikály

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Čemu se divíme, když komunisté rozbili ziskové vertikály a vytvořili z nich podniky, které by nemohly konkurovat na západním trhu. Můžeme byt´ rádi, že podniky jakoŠkoda fungují a vypadá to, že fungovat budou.

245696

9.6.2011 8:02

RE: Vertikály

RomanTička 217.?.?.?

Reakce na 245696

To moudro tě naučili na jakém modroVUMLu?

245698

9.6.2011 8:22

RE: Vertikály

charon cmartin (zavináč) airnet-cz (tečka) info 85.?.?.?

Reakce na 245696

Jestli jde o Škodu v Plzni, tak je to jinak. Ve většině areálu mají pronajaté nebo nakoupené místo jiné firmy. Slévárna a kovárna podnikají pod značkou Pilsen Steel proto, že jim Škoda Praha licencovala okřídlený šíp za neúnosné peníze.

Tvrzení, že Škoda funguje je pouhé přehlédnutí faktu, že už neexistuje. Zbytek areálu bývalých Škodových závodů jsou už jen ruiny před demolicí.

245702

9.6.2011 8:23

RE: Vertikály

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 245696

>když komunisté rozbili ziskové vertikály
A co cinsti komuniste? Ti ty vertikaly nerozbili?

245703

9.6.2011 16:39

RE: Vertikály

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 245703

proč se pořád odvoláváte na čínské komunisty? Ti čínští komunisté jsou snad ještě kapitalističtější než vrazi z Vól Strýtu. A pro příspěvek nad vámi, myslel jsem Škodu Auto.

245735

9.6.2011 18:50

RE: Vertikály

Islander 97.?.?.?

Reakce na 245696

>Čemu se divíme, když komunisté rozbili ziskové vertikály a
>vytvořili z nich podniky, které by nemohly konkurovat na
>západním trhu. Můžeme byt´ rádi, že podniky jakoŠkoda
>fungují a vypadá to, že fungovat budou.
To je slabá útěcha. Podívejte se taky na jiné. Se Škodou to tak v polistopadové atmosféře divokého západu v období zlaté horečky dopadlo nejlépe, jak mohlo. Nic se nestihlo rozkrást, defraudovat ani vytunelovat (jinými slovy zprivatizovat). Vlastně je to zázrak, že Škoda zůstala zachována jako samostatná automobilka a ponechala si vlastní tvář a charakter přátelského rodinného auta. Podívejte se, jak dopadla např. Tatra, český automobilový diamant, který zářil ještě víc.

245742

9.6.2011 19:20

RE: Vertikály

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 245742

Ano, máte pravdu, je to velice smutné. Celý národ se složil na pár umělých miliardářů, kteří získali národní majetek za hubičku. Můžeme být rádi, že nám zůstalo několik podniků a že jsme nepřišli o naprosto všechno, sice jak říkáte je to slabá útěcha, ale lepší než žádná. Čas už bohužel nevrátíme.

245745

9.6.2011 8:12

Rusove,K Vary vam nestaci

valda 212.?.?.?

Чехия открыла визовые центры в пяти городах России
РИА Новости, 7 часов назад, 09 июн 2011, 02:50

Чехия открыла визовые сервисные центры в Ростове-на-Дону, Самаре, Казани, Новосибирске и Нижнем Новгороде, сообщает в четверг Чешское радио.

Консульский отдел посольства Чехии в Москве наладил сотрудничество с региональными визовыми центрами с целью упрощения получения виз для граждан Российской Федерации, проживающих в различных регионах страны.

Время рассмотрения заявлений для получения визы будет составлять 5–6 рабочих дней. К этому сроку необходимо добавить два дня на доставку документов из регионального визового центра в посольство Чехии в Москве и обратно, отмечает радиостанция.

Региональные визовые сервисные центры не будут принимать так называемые экспресс заявления для срочного получения визы, срок рассмотрения которых составляет 3 рабочих дня.

Условия получения визы и необходимый набор сопроводительных документов точно такие же, как и при подаче заявления непосредственно в консульском отделе посольства Чехии в Москве или в чешском сервисном визовом центре в Москве. Сервисный сбор составляет одну тысячу российских рублей.

Заявление на получение шенгенской визы можно подать лично или пользуясь услугами аккредитованной туристической фирмы.

Заявители, получившие хотя бы один раз шенгенскую визу, могут подать заявление через доверенное лицо, имеющее нотариально заверенную доверенность, говорится в сообщении Чешского радио.

При этом радиостанция уточняет, что заявления на получение долгосрочной визы, разрешения на долговременное и постоянное проживание следует подавать непосредственно в дипломатических представительствах Чехии в РФ: в консу

(Částečný strojový překlad:
Česká republika otevřela vízová centra v pěti městech v Rusku
RIA Novosti, 09.06.2011

V Rostov-na-Donu, Samara, Kazaň, Novosibirsku a Nižnij Novgorod, uvedl ve čtvrtek Český rozhlas.

Konzulární oddělení české ambasády v Moskvě spoluprácuje s regionálními centry víz s cílem usnadnit získávání víz pro ruské občany s bydlištěm v různých regionech země.

Doba zpracování žádosti o vízum bude 5-6 pracovních dnů. Do této doby je potřeba přidat dva dny dodání dokumentů z regionálního centra pro žádosti o víza na České velvyslanectví v Moskvě a zpět.
Regionální střediska pro vízové služby nebude akceptovat takzvané rychlé žádosti o dočasné vízum, po dobu projednávání, které je 3 pracovní dny.

Podmínky pro získání víz a doprovodné dokumenty jsou stejné, jako když se obrátite přímo na konzulárním oddělení Velvyslanectví České republiky v Moskvě. Poplatek za službu je tisíc ruských rublů.

Žádost o schengenské vízum je možné podat osobně nebo prostřednictvím služby akreditované cestovní kanceláře.

Uchazeči, kteří obdrželi alespoň jednou za schengenské vízum mohou požádat prostřednictvím agenta, který má notářsky ověřené plné moci, uvedl Český rozhlas. - Moderátor)

245699

9.6.2011 12:46

RE: Rusove,K Vary vam nestaci

smoke 89.?.?.?

Reakce na 245699

Добро пожаловать!

245721

9.6.2011 18:17

RE: Rusove,K Vary vam nestaci

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245721

Zazalovat komunisty [mrknutí jedním okem]

245741

9.6.2011 9:02

Slovensko

LIBERTAS 217.?.?.?

myslím si, že Slovensko je na tom podobne, ba horšie. Všetko je rozpredané a o to šlo v osemdesiatomdeviatom. Nežne sme predali štátny majetok.

245705

9.6.2011 9:03

máme co jsme chtěli

USAMA 88.?.?.?

Domnívám se že jedinou cestou je osobní alespoň částečná nezávislost. Ovce nepochopí proč se mají tak jak se mají, takže zbývá dávat kolem sebe lidí se kterýma můžete kooperovat na vlastních zájmech. Takže:
1) Mít dostatek pozemků kterými si můžete zajistit vlastní žrádlo. Stojí to dost úsilí ale je to základní podmínka osobní nezávislosti.
2) Začít se technologicky vzdělávat a spolupracovat mezi podobnými lidmi mezi sebou. Což znamená vytvářet svobodné technologie a sdílet je mezi podobnými lidmi. Podmínkou je možnost výroby pro vlastní potřebu a nebo kooperaci mezi podobnými lidmi. Vytvářet vlastní výrobky, které budou sbobodné a lechce vyrobitelné pomocí střední dílny. Znamená to mít dílnu se soustruhem, frézkou, pilou svářečkou atd. prostě být nezávislý na tom co zrovna korporace tlačí spotřebitelům do hlav...

tohle všehno, ale stojí težký peníze, ale stojí to za to. [smích]

245706

9.6.2011 9:04

Žádná banka v českých rukou?

nikdo 62.?.?.?

FIO banka je 100% vlastněná českým kapitálem. Jenom tak pro informaci autorovi článku. Tvrzení, že žádná banka není v českých rukou je nepravdivá.

245707

9.6.2011 10:21

RE: Žádná banka v českých rukou?

Jiří Kadeřávek 84.?.?.?

Reakce na 245707

V době kdy článek vyšel nebyla FIO bankou, ale družstevní záložnou, takže článek je OK, jen věci se včase mění. Znáš to, krok vpřed, dva kroky zpět [smích]

245713

9.6.2011 11:59

RE: Žádná banka v českých rukou?

nikdo 209.?.?.?

Reakce na 245713

Jirko, už byla [smích] 26.10.2010 vyšel článek. FIO dostalo bankovní licenci v květnu 2010, od 1.9. začala nabízet vedle investičních služeb i tradiční bankovní produkty.

viz. http://www.fio.cz/spolecnost-fio/o-fio-bance/historie

245718

9.6.2011 14:44

co se vám nelíbí

waterfall 193.?.?.?

Pořád nechápu, co je špatně na tom, že cizáci nám rvou sem prachy za naše sračkoidní ruiny typu Škoda apod. Čechům přece nic neubude... Za český barák dostane čech peníze a pak je barák americký a čech má své "české" peníze v bance (i když třeba ve švýcarsku)... Dokud nezmění občanství, tak jsou ty peníze za barák pořád české... nebo snad ne???

Taky nám dávají práci. Zaměstnávají lemroidní čechy, kteří nejenže nechtějí dělat za peníze, ale ještě kradou a tunelují. To je dost vysoké riziko. A pak taky riziko znárodnění. Přijde nějaký kecal, jako autor tohoto článku, za ním dalších 200.000 lidí na staromáku, jeden co se "vrátil z Hradu" a je vymalováno. Barák si na rozdíl od zlata a peněz neodneseš... firmu taky ne...

Tudíž nechápu co autorovi vadí? Že jeho nadřízený nemluví "po našem"? Že má jinou barvu kůže? Že je úspěšný a má na koupení české firmy? Co činí tuto závist tak silnou, že se potřebuje vyzpovídat do médií...

245723

9.6.2011 14:53

RE: co se vám nelíbí

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245723

Proč teda Kongres zarazil před pár lety vstup čínských korporací do ropného byznysu v USA? Svoboda a ekonomická nezávislost jdou ruku v ruce. Nezávislost znamená potravinou, energetickou soběstačnost, věcičky veřejného zájmu jako zdravotní systém, školství, kontrolu nebo dohled na dopravními komunikacemi... Co myslíte pokud by Peking chtěl zkoupit v USA jenom rozvodné sítě vody, plynu nebo železnice, klaplo by to? Nemluvím o tom, že by Číňani koupili rovnou FED i s bankovním sektorem. Spojené státy nemuseli sanovat banky a pojišťovny a mohli je nabídnout k prodeji. Já myslím, že Čína by nějakou tu rozinku v bankovním sektoru zobla.

245727

9.6.2011 15:04

RE: co se vám nelíbí

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 245727

Protože mají strach, že už by to pak neuregulovali. Bo v USA nemají žádnou zkušenost se socialistickou regulací typu EU. A protože se třesou strachy před ručníkaři, které vyprudili na Blízké Východě, tak chtějí mít uzavřené hranice jako diktátor Mugabe či plukovník Gaddafi... Jinak Čína už diktuje USA mnohem více než si myslíme... např. takzvaný "krach USA" po nepodpoření škrtů republikány je dávno dohodnut a diskutován v Pekingu... Proto kachňáci nemají už tolik dolárků a dluhopisů jako dříve, protože skoupili celou Afriku a v Evropě a USA co ještě šlo... krach pokud se jim podaří uskutečnit bude jen vizuální oddlužení USA pro plebs, který celou transakci zaplatí....

245728

12.6.2011 2:27

RE: co se vám nelíbí

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245728

Co by chtěli regulovat, když prej všecko nejlíp zreguluje nevidizelná ruka? Však čínské firmy by museli existovat v rámci amerických zákonů na americkém uzemí v protředí volného trhu. Tak kde je problém? [velký smích] [velký smích] Jenomže pes je zakopaný tam, kde jsem řekl. Jsou prostě funkce státu-systému, které pokud jsou mimo jeho vliv, ohrožují samou podstatu fungovaní centrálního systému i ve formě korpokracie. A V USA to vědí a nikomu nedovolí zvenku kontrolu těchto důležitých funkcí.

Pravda kdekoliv realný pokus o existenci dokonalého liberárního státu krachl, tak zastánci ruky spustili povyk, že neproběhla důsledná deregulace. Přijde mi to stejně pitomé, jako když soudruzi, co to mysleli upřímně došli k tomu, že ideál socialistického člověka se od toho skutečného s plusy mínusy značně liší. Ten socialistický člověk stejně realný jako jiný teoeretický konstrukt čistě racionální homo economicus. Na rozdíl od těhle dvou, prej Yetiho už viděli. [chechtot] [mrknutí jedním okem]

245856

9.6.2011 14:46

Znárodnění a vyhnání mezin. bankéřů ze země.

Protiproud 94.?.?.?

V blízké budoucnousti se to zase tak nějak na teno způsob zopakuje, jako už tolikrát v historii. Jen musí padnout USA jako "velmoc"-říše Zla a pak už to s elitou na ni vázanou půjde velice rychle z kopce. Ještě rychleji a čistěji než s předchozí elitou vázanou na CCCP. Rozdíl je v tom, že dnes mají lidi otevřenější oči a nenechají se tak lehko opít rohlíkem, jako se to tehdy podařilo mezin. bankéřům z MMF a tak dále.

245724

11.6.2011 19:52

Jan Hus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 245724

Dnešní doba se dost podobá středověku. Tehdá se lidé začali bouřit, když majetek patřil z 50 procent cizincům, když se prodávaly odpustky. První taková bouře začne v pondělí stávkou dopraváků. A zase se dává majetek katolické cirkvi, který získala tak, že tu po celá tisíciletí kradli jako straky. Ty doby se podobají jako vejce vejci. V této diskusi jsou provokatéři, když tvrdí, že nezáleží na tom, kdo vlastní ekonomiku v České republice. A víme jak to dopadlo - defenestrací konšelů.

245835

9.6.2011 14:47

Tři poznámky

ID 62.?.?.?

1) poznámka k poznámce na konci: "Škoda, že kromě plácání se na nic jiného nezmůžeme." Naopak, našim plácáním vykrádání majetku ještě podporujeme. Třeba věčné nadávání na ČEZ a majetek jeho ředitele. Téma živené českou verzí německého tisku. Až bude vše patřit RWE nebo EONu nadávky utichnou a po majetku ředitele neštěkne ani pes. Nebo víte kolik bere ředitel EONu nebo RWE ? Celé je to jen vytváření společenské poptávky konečně zprivatizovat ten polostátní moloch. (aby ty dividendy šly konečně jinam než do ČS rozpočtu)
2) Poznámka k tomu vykrádání - Po každé prohrané válce následuje přesun majetku a loupení vítězných hord. To je to co právě pozorujeme po projeté studené válce. Kapitulace byla dojednána někdy 1986 mezi Reaganem a Gorbačovem, provedena u nás po 17.11.89. Mohli jsme se bránit? Ano, ale ne ubránit. Jednotlivý velitel nemá šanci pokud armáda kapituluje. Pokusili se o to Miloševič a Ceaušescu s tím výsledkem že u nich studená válka přešla do horké. Takže nebejt z toho vyjevenej ale pokud to jde tak nekolaborovat. Energie,plyn - ČEZ nebo místní distributoři, banka FIO, pojištění Slavia, obchod Terno, Hruška atd.... A nekupovat tištěné noviny, číst a PLATIT internetové. A vysvětlovat lidem že Černokníže, Kalousek, Havel, ... patří úplně jinam než do politiky. A usmívat se. A mít děti.
3) Poznámka k tomu zlatu - máme ho celkem dost, celkem 67200tun dohromady pro ČR a SR. Jen si o něj říct... Německu byla uložena repační splátka pro ČSR cca 80 mld USD. Z toho odečteno 5 mld USD jako proplacení majetku sudetských Němců. (tedy vyvlasněný majetek ano, ukradený ne). Víc toho v podstatě nesplatili, tedy dluží. USD byl vázán na zlato v poměru 34.71 USD/oz Au. 1oz je cca 31.103g. Takže 75 mld USDz r. 1945 - 1948 je 2.16 mld oz Au neboli 67200 tun zlata. Jistě, nemusejí nám to splácet zrovna ve zlatě, přesto je to balík za který by se nějaké to zlato dalo nakoupit. Je zvláštní že když dluh dosáhne určité výše - a to zde i bez úroků - tak se o něj přestává zajímat dlužník (pochopitelně) i věřitel (nepochopitelně).

245725

9.6.2011 16:28

je opravdu velmi naivní si myslet, že

fist.of.heaven 213.?.?.?

se jedná o ignoranci a neumětelství. bylo to dopředu připraveno, nebyla to revoluce, ale převrat, použil se víceméně modifikovaný model pro rozvojové země. převzít, dosadit vlastní lidi, podplácet, korumpovat, vytvořit chaos. destabilizovat státní správu, výkon práva, policii. prodat dominantní a monopolní firmy snášeníjící zlatá vejce. na klíčová místa si dosadit vlastní lidi. všechno podmiňovat komisemi, doporučeními, certifikáty apd. a tím umožnit malému počtu lidí velmi kontrolovat, případně házet klacky pod nohy většině společností. je zde vidět styl tajných služeb, většina dosazené elity jsou židé. společně s tím docházelo k řízené a cílené degradaci kultury, národní hrdosti a uvědomění, samostatnosti ekonomické, surovinové i ohledně zemědělských plodin. prostě hrůza, což ví dávno každý a za takovéto články bych nakopal autora někam. tímto ještě více zbytečně nasměrovává pozornost k minulosti a výsledkem může být maximálně odevzdanost a flustrace. je dávno čas bavit se o tom, co s tím udělat a jak se těchto upírů zbavit, ne jenom dokola brečet nad rozlitým mlékem...

245733

9.6.2011 16:51

Cizinci ve vlastní zemi

Magnus Maximus 88.?.?.?

Počkejte až Andrej Babiš prodá Agrofert do cizích rukou, konkrétně některému hedgovému fondu. Nepochybujte o tom, že to tak dopadne. To číslo pak stoupne na cca 90 % možná i více. A to se potom u nás budou dít věci ... Ještě se čeká až vykoupí veškeré státní lesy, kde přes ministra Fuksu připravuje jejich privatizaci. Zadarmo nepůjde jít do lesa ani na houby.

245736

10.6.2011 6:36

Mnohdy pisi obsirne clanky na vysvetleni veci,ale tentokrate,kratce.....

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Dostavame jen to,co si svou lenosti myslet zaslouzime.
Pivni politika nepracuje a "Svejkovina' je cesta tragedie.

245767

10.6.2011 16:21

To ze je prumysl v rukou nejakeho zahranicniho vlastniuka urcite neznamena, ze je devastovan

Ursus 89.?.?.?

nebo, ze to je spatne.

245787

12.6.2011 9:39

Uz se tesim az se zase bude znarodnovat :)

Kadlik 90.?.?.?

Uz se tesim az se zase bude znarodnovat tedy pardon navracet rozkradeny majetek zpet do statni kasy a pod spravu fondu narodniho majetku a verte my jinak to dopadnout nemuze paklize tu vsichni chceme prezit. Jinak se rozlucte se zivoty svymy a svych potomku.

245864

12.6.2011 10:46

RE: Uz se tesim az se zase bude znarodnovat :)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 245864

>Uz se tesim az se zase bude znarodnovat tedy pardon navracet
>rozkradeny majetek zpet do statni kasy a pod spravu fondu
>narodniho majetku a verte my jinak to dopadnout nemuze paklize tu
>vsichni chceme prezit. Jinak se rozlucte se zivoty svymy a svych
>potomku.
S jednim aspektem souhlasim: Ze jinak to nemuze dopadnout, nez ze se bude leccos vracet pod jakousi statni spravu. Zaslechl jsem, ze by to mohlo byt s mensi statni ucasti v byznysech, coz by znamenalo, ze by stat mohl videt dovnitr vyrobni sfery, tedy ze by mohl mit pod lepsi kontrolou ceny, vyplaty a hlavne pak dane, respektive jejich unik. Co by to soucasne mohlo provazet? Nesporne ubytek byznysove aktivity. Urcitym pruvodnim jevem by mohlo byt i pravdepodobne nasili ze strany statu, protoze by mnoho soukromych majitelu nemuselo s tim zakonem souhlasit, a nekdy v budoucnu by zase mohlo dojit k vraceni majetku a tim novemu oslabovani statu. Krome, samozrejme, nesouhlasu ze zahranici a tim pozbyti mezinarodni duveryhodnosti.
Takze ano, k urcite forme "znarodnovani" muze/musi dojit, a to proto, ze korupcni propojeni politiku s majiteli byznysu je dokazana a bezzedna. S cim ale s vami nesouhlasim, je fandeni tomu nevyhnutelnemu "znarodnovani". Primocareji receno, nepreji si tu dobu prozit, ale, bohuzel, je to zrejme, diky neunosnosti problemu, nevyhnutelna.

245868

12.6.2011 11:32

RE: Uz se tesim az se zase bude znarodnovat :)

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 245868

Vždyť už se znárodňuje: např. fondy v JůYsEj, banky, penzijní fondy v Maďarsku...

Každá firma, která neobhájí Sustainability (Udržitelnost (neboli trvalá udržitelnost, ekologická udržitelnost, velmi dlouhodobá udržitelnost) je schopnost udržovat způsob života do nekonečna (tedy v daných mezích možností života na Zemi).) by měla z principu být rozebrána a/nebo převzata zlým sociálním státem.

Vložený obrázek

Příkladem je např. zabraná půda COLLECTORama a vynucování si odkupu energií.

Podvod s COLLECTorama je podobná pravicující fantasmagorie na naivní oVčany, jako kdyby někdo rozprivatisoval vodní toky nebo mořské pobřeží, či vzduch.

245870

12.6.2011 19:40

Neokomunista Věrtelář by asi chtěl nastoupit do ČKD nebo jiného státního podniku,

Mejla 83.?.?.?

případně do firmy řízené soudruhem Stehlíkem či Soudkem. Problém není v tom, kdo firmu vlastní, ale jak firma prosperuje. Kdo je to stát ? Věrtelář zapomněl, že státem (tj. státními úředníky) vlastněné banky a podniky byly jeden za druhým vykrádány těmi samými úředníky, kteří ty firmy řídili.

245883

13.6.2011 16:07

RE: Neokomunista Věrtelář by asi chtěl nastoupit do ČKD nebo jiného státního podniku,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245883

Vy popisujete následek. Avšak příčina je v úmyslně špatně nastaveném projektu, kde základem je legislativa. Ptejme se tedy, kdo tento legislativní rámec nastavil. Z knihy Konspirační čítanka Al Hidell/Joan d´Arc se dozvídáme:

Největším jablkem sváru je otázka podmínek Mezinárodního měnového fondu,které byly uplatněny vůči Rusku a ostatním následnickým státům bývalého Sovětského svazu. Londýn zde požaduje,aby Rusko bylo i nadále pleněno v souladu s původně dohodnutou "šokovou terapií".

Postoj Britů v podstatě spočívá v tom,že je třeba v plenění Ruska v rámci šokové terapie MMF pokračovat za každou cenu, protože výnosů je třeba ke krytí mezinárodních spekulací s cennými papíry obchodovatelnými v budoucnosti, na nichž jsou bezprostředně zainteresovány hlavní londýnské banky.

Jak bude probíhat přesun majetku bylo dohodnuto předem. A víme také, že to byl Tomáš Ježek, který legislativní rámec uplatněný v ČSR přivezl ze Spojených států, a nedovolil nikomu jej změnit. A podle takto nastavené legislativy probíhala privatizace. Dnes se již veřejně přiznává, že majetek státu byl prodán, nebo i rozdán za dampingové ceny. Dokonce dne 26.9.2003, již jako samostatná ČR, bylo hlasováno o důvěře Špidlovy vlády, jsme se z úst poslanců dozvěděli, jak probíhala privatizace.

Národní majetek byl rozdán vytypovaným zájemcům bez zaplacení, které se požadovalo dodatečně.

245908

14.6.2011 6:46

E-mail k zamysleni,uz slysim,letovat,dratovat,pasticky na mysi prodavam

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Mochov východně od Prahy byl dlouhá léta považován za místo,
odkud k českým hospodyňkám plyne mražená česká zelenina.
Pokud dnes do Mochova zavoláte a budete chtít hovořit s někým,
kdo má na starost výrobu, neuspějete. "To musíte volat do Rakouska,
veškerá výroba se přesunula tam, tady je už jenom obchod",
říká do telefonu spojovatelka. A skutečně. Výrobky, které jsou dnes
v obchodní síti stále prodávány
pod značkou Mochov, respektive Mochovská zelenina, mají na
obalu připsáno Made in Austria. Nadnárodní koncern Ardo o přesunu
výroby obchodní partnery Informoval v listopadu loňského roku.

Podobných příběhů najdeme celou řadu, psány jsou jak přes kopírák.
Během letošního roku zcela ukončil v Česku výrobu i koncern
Unilever. V povltavských tukových závodech v Nelahozevsi dostalo
Výpověď přes šest stovek lidí.
Výsledkem je, že všechny rostlinné tuky, které z Nelahozevsi
do českých kuchyní putovaly (Perla, Flora, Rama, Hera) jsou dnes
dováženy z jiných evropských závodů. Týdeník Ekonom se zajímal,
odkud k nám míří například Hera, Tradiční surovina pro vánoční cukroví.
Místem výroby jsou polské Katowice, uvádí mediální zástupce
Unileveru Martina Janebová. Z Polska se na český trh dovážejí i
některé cukrovinky s logem pražské čokoládové hvězdy Orion,
zrozené v roce 1896. Dnes z produkce švýcarského koncernu
Nestlé. Konkrétně Oplatka Delissa.

Tajné informace? U některých firem je cítit, že o tomto tématu se
baví jen velmi nerady. Když chtěl týdeník Ekonom do koncernu Tchibo
informaci o aktuálním místě výroby kávy Jihlavanka, nejprodávanější
kávy na našem trhu (která se kdysi skutečně pražila v Jihlavě,
ale v roce 2005 sevýroba přestěhovala do Vídně), odpověď nedostal. Výrobní
závody máme ve více zemích, ale konkrétní místa nesdělujeme, uvedla PR manažerka české pobočky Tchibo Eva Kadlecová.
Na zaslané otázky nereagoval ani švýcarský koncern Hero, který na český trh
uvádí dětskou výživu pod tradiční značkou Sunar. Z údajů na obalech lze ale dovodit, že aktuálním místem původu je převážně Velká Británie, u některých produktů Španělsko.
Přitom ještě do roku 1999 se Sunar vyráběl v Zábřehu na Moravě. Zákazníci v supermarketech si těchto přesunů většinou ani nevšimnou, protože na obalech informace o původu chybějí či je zde uvedeno pouze Made in EU.
Navíc řadě spotřebitelů je možná ukradené, kde se co vyrábí.
Jedno by jim to ale být nemělo. ,,Kdo tady jednou bude platit daně, z čeho ten stát bude žít a kde lidi seženou práci,když se všechna výroba přesune pryč?" táže se prezident Potravinářské komory ČR Miroslav Toman.

Z těchto důvodů komora chce, aby se informace o místě Výroby na obalech povinně zveřejňovaly. Klamání spotřebitele? Kdo by neznal televizní reklamu o Pepovi ze...Automaticky kráceno

245947

14.6.2011 6:53

RE: E-mail k zamysleni,uz slysim,letovat,dratovat,pasticky na mysi prodavam

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 245947

ze středočeských Sedlčan? Plísňový sýr prodávaný pod značkou >Sedlčanský Hermelín< je další ze stálic českých ledniček.
Jaké překvapení na zákazníky asi čeká, když zjistí, že některé
šarže pocházejí z Polska. Týdeník Ekonom se opakovaně snažil od zástupců firmy Bongrain získat k celé věci nějaké stanovisko.
Bez úspěchu.
Výrobce přitom nijak neomluví, že polská výroba je výrazně
menšinová a dochází k ní jen tehdy, když česká mlékárna kapacitně nestíhá. Alespoň tak zní neoficiální odpověď jednoho z manažerů. V Polsku se dnes ale částečně vyrábí I některé sýry Lučina, další tradiční produkt sedlčanských mlékáren. Skupina Bongrain v tom ale není sama.
Konkurenční Francouzský koncern Bel, který od roku 2000 vlastní Želetavskou sýrárnu na Třebíčsku, používá podobné praktiky. Část tavených sýrů - chlubících se více než stoletou značkou Želetava - vyrábí na Slovensku. Konkrétně v Michalovcích.

České značky z ciziny, to není jen záležitost potravinářského průmyslu.

Například autobaterie Akuma se dnes vyrábějí v Itálii (veškerou výrobu tam z Mladé Boleslavi přesunul italský koncern Fiamm, který Akumu ovládl v roce 1998).
Tužky pod značkou Koh-I-noor vyrábí impérium rodiny Břízových nejen v Česku, ale i v Rusku, Bulharsku a Číně.
Výroba zápalek Solo se ze Sušice přesunula do Indie, elektrospotřebičů ETA zase do Číny. Altruismus nečekejme.
Vraťme se ale k hypotetickému importu škodovek z Číny. Filiálka Volkswagenu v Šanghaji už vyrábí modely Fabia, Octavia a Superb a v roce 2013 přibude I Yeti.
Čína je už pro Škodovku největším trhem. Letos by tam mělo být prodáno
180 tisíc vozů. Nynější šéf Škodovky Winfried Vahland v minulých dnech
uvedl, že Škodovka bude zvažovat i dovoz levnějších čínských autodílů
pro výrobu v Evropě. Kolik už zbývá k tomu, aby se do Evropy vozily celé čínské škodovky, nejen díly? Mzdové náklady mluví jednoznačně ve prospěch čínských dělníků...

UŽ VÍTE PROČ NAŠI OBČANÉ NEMAJÍ PRÁCI ?????
---------------
Hlavne,hlidejme,jak vykradaji jine staty,abychom nevideli,jak vykradaji nas.Budouci generace na nase bude vzpominat kudy bude chodit.Tak se mi zda ,ze Cechy a nebo Ceskoslovensko nikdy zadne nositele inteligence nemela a jedinym narodnim buditelem byl odjakziva kohout,ktery nikdy nestacil na to ,aby vzbudil Blanicke rytire,coz je dobre,kdyby je vzbudil,tak by je politici poslali do NATA a do Iraku a jinam.Svaty Vaclave,oroduj za koho chces,jenom ne za nas,pletl bys ses do "businessu" a to nasi rychlokvaseni obchodnici nesnesou.

245949

14.6.2011 8:15

RE: E-mail k zamysleni,uz slysim,letovat,dratovat,pasticky na mysi prodavam

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245949

Pomalu to bude jak v RVHP [zmaten]
Vite co to znamena?
Rano vyjedem, hovno privezem [mrknutí jedním okem]

245955

4.8.2011 22:24

co to má být?

ketr 46.?.?.?

kdo je autorem tohoto neuvěřitelného slintu? poradil bych mu pár semestrů ekonomických předmětů a pochopení pojmů jako kapitál, inovace, konkurenceschopnost, komparativní výhoda, atd...

249872

Příspěvků: 68

09.06. 04:10  A co zlaty poklad?
09.06. 05:04 Satanist  RE: A co zlaty poklad?
09.06. 08:17 valda  RE: A co zlaty poklad?
09.06. 09:14 petens  RE: A co zlaty poklad?
09.06. 11:04  RE: A co zlaty poklad?
09.06. 10:43 Honza-dsgsgwegf  RE: A co zlaty poklad?
09.06. 12:47  RE: A co zlaty poklad?
09.06. 16:38  RE: A co zlaty poklad?
09.06. 16:01 esw  RE: A co zlaty poklad?
09.06. 18:15 Satanist  RE: A co zlaty poklad?
09.06. 18:53 Rejpal  RE: A co zlaty poklad?
09.06. 22:55  RE: A co zlaty poklad?
09.06. 23:54 Vojta49  RE: A co zlaty poklad?
10.06. 00:10 dub  RE: A co zlaty poklad?
10.06. 06:07  RE: A co zlaty poklad?
10.06. 13:27 Vojta49  RE: A co zlaty poklad?
10.06. 17:26 MoUdrostrak  RE: A co zlaty poklad?
10.06. 23:19 Jan Vítek  RE: A co zlaty poklad?
12.06. 02:13 Rene Bartosek  RE: A co zlaty poklad?
12.06. 05:25  RE: A co zlaty poklad?
12.06. 14:13 Rene Bartosek  RE: A co zlaty poklad?
11.06. 23:08  RE: A co zlaty poklad?
11.06. 23:51 Jan Vítek  RE: A co zlaty poklad?
12.06. 11:36 Rejpal  RE: A co zlaty poklad?
10.06. 02:17 Satanist  RE: A co zlaty poklad?
10.06. 18:43 Rejpal  RE: A co zlaty poklad?
11.06. 00:07  RE: A co zlaty poklad?
11.06. 04:12 Satanist  RE: A co zlaty poklad?
11.06. 05:31 Rejpal  RE: A co zlaty poklad?
11.06. 08:54  RE: A co zlaty poklad?
11.06. 11:06 Jan Vítek  RE: A co zlaty poklad?
10.06. 11:53 valda  RE: A co zlaty poklad?
14.06. 10:55  RE: A co zlaty poklad?
09.06. 06:53  Vertikály
09.06. 08:02 RomanTička  RE: Vertikály
09.06. 08:22 charon  RE: Vertikály
09.06. 08:23  RE: Vertikály
09.06. 16:39  RE: Vertikály
09.06. 18:50 Islander  RE: Vertikály
09.06. 19:20  RE: Vertikály
09.06. 08:12 valda  Rusove,K Vary vam nestaci
09.06. 12:46 smoke  RE: Rusove,K Vary vam nestaci
09.06. 18:17 Rejpal  RE: Rusove,K Vary vam nestaci
09.06. 09:02 LIBERTAS  Slovensko
09.06. 09:03 USAMA  máme co jsme chtěli
09.06. 09:04 nikdo  Žádná banka v českých rukou?
09.06. 10:21 Jiří Kadeřávek  RE: Žádná banka v českých rukou?
09.06. 11:59 nikdo  RE: Žádná banka v českých rukou?
09.06. 14:44 waterfall  co se vám nelíbí
09.06. 14:53 Rene Bartosek  RE: co se vám nelíbí
09.06. 15:04 waterfall  RE: co se vám nelíbí
12.06. 02:27 Rene Bartosek  RE: co se vám nelíbí
09.06. 14:46 Protiproud  Znárodnění a vyhnání mezin. bankéřů ze země.
11.06. 19:52  Jan Hus
09.06. 14:47 ID  Tři poznámky
09.06. 16:28 fist.of.heaven  je opravdu velmi naivní si myslet, že
09.06. 16:51 Magnus Maximus  Cizinci ve vlastní zemi
10.06. 06:36 Robert Nohejl  Mnohdy pisi obsirne clanky na vysvetleni veci,ale tentokrate,kratce.....
10.06. 16:21 Ursus  To ze je prumysl v rukou nejakeho zahranicniho vlastniuka urcite neznamena, ze je devastovan
12.06. 09:39 Kadlik  Uz se tesim az se zase bude znarodnovat :)
12.06. 10:46  RE: Uz se tesim az se zase bude znarodnovat :)
12.06. 11:32 MoUdrostrak  RE: Uz se tesim az se zase bude znarodnovat :)
12.06. 19:40 Mejla  Neokomunista Věrtelář by asi chtěl nastoupit do ČKD nebo jiného státního podniku,
13.06. 16:07 quido2  RE: Neokomunista Věrtelář by asi chtěl nastoupit do ČKD nebo jiného státního podniku,
14.06. 06:46 Robert Nohejl  E-mail k zamysleni,uz slysim,letovat,dratovat,pasticky na mysi prodavam
14.06. 06:53 Robert Nohejl  RE: E-mail k zamysleni,uz slysim,letovat,dratovat,pasticky na mysi prodavam
14.06. 08:15 Rejpal  RE: E-mail k zamysleni,uz slysim,letovat,dratovat,pasticky na mysi prodavam
04.08. 22:24 ketr  co to má být?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

23

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 48 čtenářů částkou 8 014 korun, což je 23 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Fokus VM - Bez jídla12.07.20 21:52 Česká republika 4

Papež a muslimové12.07.20 11:04 Neurčeno 4

Američtí vědci: 5G se není třeba obávat, nese s sebou jen minimální zdravotní rizika11.07.20 13:59 USA 8

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 3

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 4

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 2

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 1

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 2

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Měnové kurzy

USD
23,52 Kč
Euro
26,68 Kč
Libra
29,53 Kč
Kanadský dolar
17,27 Kč
Australský dolar
16,32 Kč
Švýcarský frank
24,97 Kč
100 japonských jenů
21,95 Kč
Čínský juan
3,36 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,50 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 288,40 Kč
1 unce stříbra
448,12 Kč
Bitcoin
216 786,86 Kč

Poslední aktualizace: 14.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 195