Diskuze k článku

USA připravují obsazení ropných zdrojů Venezuely

Příspěvků 41

8.6.2011 3:29

Hmm,

Rene Bartosek 75.?.?.?

vypadá to, že vlhké sny má hromada lidí. Myslet si, že útok na Pakistán nebo Irán neskončí globálním jaderným peklem? Mnoo, kdo není dostatečně uvědomělý a nevěří ve vítězství musí hledat jinej džob. Venezuela sice není zmíněna... No, jo ale jednou se k tý prosperitě musíme probombardovat nebo třeba dostat přes nějakou hodně nakažlivou smrtelnou chorobou. Když zmizí řekněme 5 miliard lidí, tak všecko bude v pořádku.

Jenomže nebude, protože dvě miliardy chudáku si kromě toho mála než trochy jídla, aby nepomřeli hlady nekoupí nic ani dneska. "Křivka chamtivosti" už teď je velmi strmá a méně strmá být bez kolapsu nemůže. Víceméně ta miliarda kupní síly existuje už teď, ale zmenšuje se poněvadž socialní stát je přežitek, zdravá poulace je přežitek, vzdělaná populace je drzost... Mno, v tom užasném neoliebrarním ráji bude mít kupní sílu hrstka lidí, ale z toho dluhového otesánka při životě udržet nepůjde. Začínám mít silnou pochybnost, zda ty elitní školy jsou schopny vůbec naučit aspoň zákládům kritického myšlení.
http://www.czechfreepress.info/valky/daniel-solis-...

245650

8.6.2011 5:26

RE: Hmm,

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 245650

Na Vas prispevek se da odpovedet z mnoha stran,ktere vesti pristi svetovy konflikt,ale,driv si pripomenme slova Israeskeho generala ,poradce Arial Sherona,ktery rekl:At krestani delaji,co chteji,treti svetove valce se nevyhnou,tedy realne valce mezi muslimskym a krestanskym svetem,pro kterou je Evropa v ramci multikulturni spolecnosti jiz nalezite pripravena.Druhou veci ,jak nahnat lidi do valky je financni situace a zde staci presist slova jeffersona.To quote Thomas Jefferson:

"If the American people ever allow private banks to control the issue of their currency, first by inflation, then by deflation, the banks ...will deprive the people of all property until their children wake up homeless on the continent their fathers conquered..."

Dalsi veci ,je kontrola potravin a tudiz ,kontrola na vyvolani nedostaku potravin -hlad obyvatelstva,jen vzpomenme na tak zvanou "ruskou revoluci" proc Petrohrad mel hladove boure ,kdyz car naridil otevrit sipky-zasoby obili pro hladovejici.
Hunger is man-made This is a man-made disaster: the result of an international food system which creates huge profits for a few while leaving millions hungry. Three US companies – Archer Daniels Midland, Bunge and Cargill – control nearly 90% of the world’s grain trade. In the first quarter of 2008, at the height of a global food price crisis, Cargill’s profits were up 86%, and the company is now heading for its most profitable year yet. Zde si musi ctenar uvedomit,ze kontrola potravin lezi jen v nekolika rukach-rodinnych prislusniku,jez majiplnou kontrolu nad tim,co koupime v obchode.Tak tedy umele vyvolane napeti mezi lidmi je dostatecnou rozbuskou k prvnim krveproliti, jez prejde v ramci odplaty jeste k vetsimu krveproliti,az ke konecnemu cili,treti svetove valce.
Jedinym prostredkem ,jez doporucil moudry clovek s prehledem situace doporucil toto:Vezmete jako rukojmy 50 nejbohatsich tohoto sveta a uvidite ,ze zadne valky nebudou!
Nahlednete sem:
http://www.moneyteachers.org/Patriot+or+Globalism.htm
Prectete si clanek nadepsany "Stop these useful idiots'.Kdyz toto vse date dohromady,tak ve Vas zustane mala dusicka,nebot si uvedomite ,jak blizko jsme k valce ,ktera jiz probiha,jen potrebuje dostat ten globalni raz o ktery tak usiluje Israel a neocon ve Washingtonu
Falesne vlastenectvi s fanatismem uzitecnych idiotu je zbrani Elity,kdykoliv zacit WWIII
http://www.telegraph.co.uk/comment/telegraph-view/8558700/Stop-these-useful-idiots.html
Vložený obrázek
Staci mala "jiskra" a potece v ulicich Evropy krev,bude asi mnoho lidi,kteri se mnou nebudou souhlasit a tak bych pripomel Nosterdamus,jez predpovedel treti svetovou valku,ackoliv to nebyla tak jeho predvidava inteligence,jakozto Elity,jez se snazi vyuzit teto predpovedi,aby se do puntiku splnila, nebot,politici jsou takto kolaborancne napomocni,jako nikdy pred tim, pro ne misto v bunkru je zajistene.

245652

8.6.2011 8:36

RE: Hmm,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 245652

>Vezmete jako rukojmy 50 nejbohatsich tohoto sveta a uvidite ,ze zadne valky nebudou!

Tato neproveditelná věta stojí za zamyšlení. Sleduj cestu peněz.

245656

8.6.2011 9:27

RE: Hmm,

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 245656

Zajatych 50 nejbohatsich tohoto sveta

okamzite nahradi

novych (dalsich) 50 nejbohatsich tohoto sveta

Rukojmi pouzivali Rimani proti svym preshranicnim vazalum - a stejne se vzdycky "ucho utrhlo" a mamon byl dulezitejsi vztahum v rodu. Nic nemohlo byt pro dalsiho v rade milejsiho, nezli kdyz mu vyse postaveny sourozenec/pobratim uvolnil odchodem do rukojemstvi svuj post.

245659

8.6.2011 17:28

RE: Hmm,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 245656

Kdykoli v historii jsme mohli sledovat spoustu revolucí a svržení vlád a vládců, pokaždé se na vrcholu etablovala skupina elity, kterou by případně nahradila nová, většinou ještě horší než ta předchozí. Ať se jednalo o Cromwella, Velkou francouzskou revoluci (což opět byl vlastně puč), nebo rok 1933. Vlastně se přiznám, že vidím řešení v jedné světové vládě. Nechi však NWO, nechci totalitu ani kontrolu, ale mír a demokratickou společnost. Nejlepší by byl systém přímé světové demokracie, ale to je neproveditelné, takže bych si ji představoval jako federalistický systém samosprávných distriktů, kde by si lidé vládli sami, avšak nad těmi distrikty by byl prováděn nějaký dohled. V podstatě by se erodoval celkový zahraniční dluh (což činí skoro 98% světového HDP), nebyl by už ani prostor pro rasovou nenávist či válku.

Musíme se na všechno dívat z různého pohledu. Nechci znít nějak komunisticky, ale stanovil bych určitou hranici jak pro jedince, tak pro korporace, nad kterou by se už nesměly akumulovat peníze, jelikož když se nějaký zhovadilec prokouše k několika miliardám eur spekulacemi, tak logicky ty peníze někde chybí, kde by byly naopak prospěšné. To samé platí i pro energetickou politiku, tzn. společnost v rukou státu, kde by byl každý občan certifikován jako akcionář této společnosti. To samé by mělo platit i pro vodu, nebo pro zemědělství, které je v rukou několika rodin (viz. např. Cargill).

Nicméně se musíme posunout od materiálního zaměření a najít si rovnováhu i také v metafyzičnu. Poslední dobou se mi zdá, že co nejde vyjádřit v nominální hodnotě nějaké měny, tak pro nás nemá žádnou cenu. Zbytečné výdaje na války bychom mohli využít k průzkumu a kolonizaci vesmíru, vývinu nových typů rostlin, které by rostly ve všech klimatických podmínkách (např. vyložit peníze na kultivaci Sahary) atd. atd.

Jediné co nesmíme dopustit je dominance jedné skupiny, ať to je kdokoliv. Lidstvo by si mělo vládnout lidstvu. [mrknutí jedním okem]

245674

15.6.2011 16:43

RE: Hmm,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 245674

Hezký příspěvek. Souhlasím se vším.

246094

15.6.2011 17:16

RE: Hmm,

Had.. 82.?.?.?

Reakce na 246094

Fakt? I s tím metafyzičnem? [mrknutí jedním okem]

246097

8.6.2011 14:09

RE: Hmm,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245652

To máte tak pane Nohejl. Takový Viktor Kožený udělal tu chybu, že vybílil šrajtofle i několika kongresmanům a senátorům a má domácí vězení na Bahamách. Upřímně vám řeknu, že mě by to brzo lezlo krkem, poněvadž já jsem člověk co rád sleduje jak se mění roční cyklus. Nejraději mám podzim plný pestrosti, něco končí a taky to znamená, že něco bude začínat. Ale takové Bahamy se s nějakým megabunkrem zabezpečeným proti všemožným svinstvům, tak to se nedá vůbec srovnat. Bude třetí světová válka? Já to aspoň budu mít za sebou rychle, ale třetí světová válka se bude týkat úplně všech, včetně hlavounů nahoře!!

245668

8.6.2011 4:19

Venezuelske rakety muzou ohrozit USA...

Rejpal 184.?.?.?

Zajimalo by me, jestli zprava, ktera byla otistena v Nemeckych novinach je pravdiva a nebo jen Venezuela "strasi" USA?
http://bigpeace.com/lfleischman/2011/05/28/taking-irans-missiles-in-venezuela-seriously/

245651

8.6.2011 12:18

Jasně

Vanguard 195.?.?.?

pokud bych spočítal, kolikrát se na těchto stránkách prorokovalo, že USA zaručeně nejpozději včera zaútočí na Írán, došel bych k hodně vysokému číslu. Zdá se, že na řadě je Venezuela (aspoň pokud jde o falešná proroctví). [chechtot]

245663

8.6.2011 13:43

RE: Jasně

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245663

Ono to asi bude tím, že skutečná mocenská elita není ideologický monolit. Někdo by rád útočil bez ohledu na důsledky. Koneckonců nejvíce keců, že věc budou "nuceni" vzít do svých rukou mají v médiích kovaní sionisté a uvědomělý demokraté. Ti by preventivně nejradši postříleli všecky nedostatečně uvědomělé lidi. Furt stejný ksindl jestli má krvavě rudou ideologii nebo dávají přednost barvě hoven či jinak obarvené "revoluci" se jeví technickým detailem. Co asi pěknýho povídají čistě soukromě mezi sebou? Faktem je, že bychom velmi pracně hledali od pádu východní bloku válečný konflikt, kde se neangažoavli USA se spojenci.

245666

8.6.2011 16:08

RE: Jasně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 245666

> Faktem je, že bychom velmi pracně hledali
>od pádu východní bloku válečný konflikt, kde se
>neangažoavli USA se spojenci.
Dalo by sa to povedať aj presnejšie - ktorý nevyvolali alebo nevyprovokovali USA a ich spojenci.

245669

8.6.2011 17:55

RE: Jasně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 245669

Tak. Je to stará pravda, že kdo s mečem zachází, mečem hyne. Nakonec přes všechny svinstva a další nevýhody, které válka přináší, větší země a velmoci jako Čína a Rusko, možná Brazílie a islámský svět, přijdou k závěru, že je lepší společný návrat do středověku, než se dát humanitárně bombardovat po vzoru Jugoslávie nebo Libye. Koneckonců, pro tyto země je návrat o pár desítek či stovek let zpět spíš výhoda, oproti zhýčkanému Západu. Část lidí to přežije a zbylé suroviny aspoň déle vydrží.

S tím obsazením Venezuely, to je fakt výborný nápad, ještě ať napadnou Pákistán a Sýrii, Severní Koreu, taky Írán a Bělorusko a nejlíp všechny naráz, v jedné velké operaci pro americkou dominanci v příštím tisíciletí. Předem gratuluji, jak už bylo kdysi řečeno, to co bude stvořeno během pár dní, možná spíš pár desítek minut, přetrvá tisíciletí [velký smích] .

245676

8.6.2011 18:12

RE: Jasně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 245663

My jsme zase na sionacistickych strankach cetli, jak se na tu valku s Ahmadinejadem tesite.
Ted muzete byt spokojen, vasi soukmenovci bombarduji Libyjce a Pakistance.

245678

8.6.2011 19:26

RE: Jasně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 245663

Problém totiž je, že USA vedená západní civilizace, do níž se bohužel otvorem v pozadí vecpala i naše maličká republika, dospěla k bodu, kdy ve zbytku světa by bylo lépe a bezpečněji, kdyby západní civilizace neexistovala. A to je veliký problém. Pro ostatní země a jejich většinovou populaci představujeme totiž parazita, kterého se buď celosvětový organismus zbaví, nebo i s ním zahyne.

245682

8.6.2011 21:30

RE: Jasně

Vanguard 78.?.?.?

Reakce na 245682

Za prvé, naše republika se nikam necpala: naše republika byla součástí západní civilizace odjakživa, s krátkou vyjímkou bolševické diktatury. Za druhé, nebýt západní civilizace, žije svět dnes tak na úrovni roku 1700. A za třetí, až převezme roli světového četníka z rukou USA Čína (a já doufám, že to hned tak nebude), bude třetí svět vzpomínat na USA se slzou v oku...když si uvědomíme, jak se Čína chová k vlastnímu obyvatelstvu, lze jen těžko očekávat nějaké skrupule ve vztahu k třetím zemím.

245686

8.6.2011 21:56

RE: Jasně

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245686

Poněkud sebevědomé tvrzení, že svět by byl na úrovni roku 1700. Vychází z čeho? Co to je odjakživa? Bílá hora, husitské války, stěhováni národů pravděpodobně způsobené dočasnou globální změnou klimatu. V té době už v Číně dávno civilizace byla. Za druhé Peking nebude nikdy v roli světového četníka, ten nový svět je multipolární a může existovat pouze v neexpanzivním systému. Na provozování globálního impéria potřebujete nejlíp nekonečno zdrojů.

Pokud oligarchie s pomocí USA, které profitovali ze dvou světových válek a za pomoci kontrolované nekryté světové obchodní měny nedokáže nastolit globální impérium, jakože nedokáže. Pak by v Číně museli být padlý na hlavu, aby do takového utopického nerealného projektu investovali zdroje a oni Číňani podle toho, jak se projevují tu věc mezi ušima používají. Oligarchie tedy dokázala mobilizovat a koncentrovat neuvěřitelné množství zdrojů této planety a stejně to nestačí. S impériem i uzavřením do sebe má Čína zkušenost, řekl bych že budou hledat rozumnou rovnováhu. Říká se tomu jít s během věcí.

245690

9.6.2011 0:33

RE: Jasně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 245686

Zkuste si osvěžit některá historická fakta. Česká republika vznikla jako státní útvar v roce 1993, krátce po barevné revoluci v roce 1989, inscenované USA podobně jako jinde ve východní Evropě. Švindlkratická liberální klika, rekrutující se z části z disidentů a části z bývalých komunistů, potřebovala ovšem ke své spokojené existenci nutně v nějakém zadku být, a tak z toho sovětského, který po Gorbačovově perestrojce dostal průjem, nalezli do zadku amerického. A určitě přelezou i do čínského, pokud se ukáže, že taky Amík už chytil uplavici, na to můžete vzít jed.


Státní útvar, který tu byl dříve, Československo, vzniklo v roce 1918 a většinu své existence prožilo v režimu, kterému Vy říkáte "bolševická diktatura". Nic proti tomu, ten režim jsem nemiloval, nicméně ten současný je ještě větší hnus, a vsadím se, že ještě do své plné krásy nevykvetl. To teprve přijde.

Ještě k té příslušnosti k západní civilizaci. Nevím, kde to žijete, ale pro Západ jsme Východní Evropa, termín Střední Evropa se tam moc nepoužívá. V USA vás nejčastěji strčí do jednoho pytle s Rusy nebo ještě tak s Jugoslávií. Ti chytřejší a vzdělanější si pamatují termín Czechoslovakia. Podívejte se taky do starších Britských listů, svého času tam pan Čulík dělal českým lidem osvětu, že pro Západ jsme Východ, kulturně i politicky. Sice mně to kdysi pořádně štvalo, ale musím potvrdit stejnou zkušenost. Přes dřívější kecy ze Svobodné Evropy a Hlasu Ameriky, oni o nás nijak zvlášť nestojí a jako svoji součást nás neberou. Neříkám, že nemají zájem vůbec, to ne. Kdybychom tak tady třeba chtěli jejich mírotvorné rakety na Rusko - promiňte, co to říkám, vlastně na Írán - nebo tak uskladnit si tu jejich odpadky a nakoupit šmejdy nebo nekvalitní potraviny, které pro lepší lidi ze Západu nejsou dost O.K., to už je jiná. Na to, abychom byli součástí západní civilizace, nestačí jen jednostranné přání, musely by to takto přijímat obě strany. V čem se ale lišíme svým postavením třeba od národů bývalé Jugoslávie ? Jen jim naše zemička (Československo) trochu míň stála v cestě a sama se poslušně rozpadla, takže nebylo třeba nás humanitárně bombardovat. Mimochodem, naše příslušnost k západní civilizace se hezky reálně projevila např. v Mnichově 1938, nemyslíte? Proč máte dojem, že dnes je to jiné?

245692

11.6.2011 14:47

RE: Jasně

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 245692

Pravda. Ač si někteří myslí že patříme k západu, nějak se k nám ten západ moc přátelsky nechoval, v každé kritické situaci se na nás pěkně vybodnul, pokud nás rovnou nenapadl. Asi bychom udělali lépe se držet slovanů a nehrát si na západ. Není o co stát. Vždy je lepší se starat o sebe, využívat vlastních schopností a talentů a přátelit se s těmi co se chovají nezištně přátelsky než závidět jiným a chtít být jako oni.

245828

11.6.2011 21:19

RE: Jasně

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245828

Kdyby nas v roce 1968 neprijeli osvobodit nasi 'pratele', tak jsme na tom mohli byt jako byvala Jugoslavie [smích]
Byl jsem tam parkrat na dovolene a vubec to tam spatne nebylo
[mrknutí jedním okem]

245845

11.6.2011 21:40

RE: Jasně

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 245845

Bylo nebylo, taky jim to díky západu jaksi nevydrželo. Takže kdyby nás tenkrát v 68 "neosvobodili", tak by nás "osvobodil" západ jako teď, ale poněkud dřív. Z úsilí o zlomení Libye je jasně vidět že jakákoliv odchylka od jistého modelu demagokracie se trestá doslova smrtí. [smích]

245847

11.6.2011 21:49

RE: Jasně

Islander 96.?.?.?

Reakce na 245845

>Kdyby nas v roce 1968 neprijeli osvobodit nasi 'pratele', tak
>jsme na tom mohli byt jako byvala Jugoslavie [smích]

>Byl jsem tam parkrat na dovolene a vubec to tam spatne nebylo
> [mrknutí jedním okem]

To mi promlouváte z duše. Byl to socialistický stát, podle mých představ. Znal jsem tam pár přátel u kterých jsem tam na dovolené pobýval, ještě před osmašedesátým. Potom už to pro mne možné nebylo, neboť stbáci mi tam zakázali cestovat - z důvodů mých veřejných postojů k té zemi. O to bolestněji se mně dotklo to, co Jugoslávii provedl tzv. Západ a jeho vražedné komando NATO.
[mrknutí jedním okem]

245848

12.6.2011 4:41

RE: Jasně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 245848

Máte pravdu, také se připojuji. A ještě bych pro srovnání postavil vedle sebe obě "osvobození", to naše z roku 1968, kdy nás "osvobodili" východní "bratři", a humanitární "osvobození" Jugoslávie z rukou NATO. Přestože okupace je vždycky okupace, každý si umí srovnat počty obětí a dalšího komentáře myslím netřeba.

245858

9.6.2011 9:06

RE: Jasně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Reakce na 245686

Západní civilizace: třicetiletá válka, náboženská nesnášenlivost, otrokářství, diktatury, 1. světová válka, fašismus, komunismus, nacismus, antisemitismus, 2. světová válka, rasismus... mám pokračovat?Tam se pořád cpeme.Jak se Čína chová k vlastnímu obyvatelstvu vás hrozně irituje, ale pročpak si z ní tedy USA udělaly levnou výrobní základnu?
Budu slzet štěstím, až tento nejagresivnější stát světa finančně zkrachuje.Možná spíš přijde den, kdy budete se slzou v oku vzpomínat na československé komunisty.

245708

12.6.2011 6:07

RE: Jasně

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245708

Take jste byl kdysi komunista? [zmaten] [mrknutí jedním okem]

245860

12.6.2011 15:34

RE: Jasně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 245860

Z vaší otázky, pane, vyplývá, že vy zřejmě ano.

Škoda, že jste se tehdy báli vzdělaných lidí, tzv. "inteligence" a k řízení společnosti jste nepustili schopné a vzdělané lidi. Škoda, že jste dopustili, aby 90% obyvatelstva vás považovalo za stranu prospěchářů, takže mladé čestné lidi jste nedokázali získat a odmítnutí členství ve "Straně" bylo považováno mezi prostým lidem za vrchol hrdinství. Dneska jsme tu nemuseli mít falešnou, příživnickou, zlodějskou a korupční "demokracii", kdy vaši nejschopnější členové odhodili nepotřebné stranické legitimace a stali se rázem největšími demokraty a komunistobijci. A spolu s klikou nejschopnějších "disidentů" placených z USA umožnili okradení celého národa.

V té vaší "Straně" jsem nikdy nebyl, ať už je její barva rudá nebo modrá, ale přesto si myslím, že před rokem 1989 tady bylo lépe a méně zla, než v současnosti.

245876

12.6.2011 19:33

RE: Jasně

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245876

To jste se pane hodne spletl [mrknutí jedním okem]
Ja jsem pred komunisty utekl a ziju v Kanade [smích]

Jak jsete si to tam po plysaku "zorganizovali", takove to mate [mrknutí jedním okem]
Kdyz se vam v tom socialismu tak libilo, tak si je zase zvolte [vyplazený jazyk]

245880

12.6.2011 23:32

RE: Jasně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 245880

Ptal jste se jednoho diskutujícího, jestli je taky komunista. Tím jste vzbudil dojem, že k nim patříte nebo jste patřil. A že jste před nima utekl do Kanady, to nic neznamená, nic ve zlém. Klidně jste mohl změnit názor, mohl jste se i přetvařovat, nebo se soudruhům znelíbit [smích] .

Ale když žijete daleko v Kanadě, jste dost mimo obraz. Náš slavný "plyšák" je normální barevná revoluce, jako byla na Ukrajině nebo v Gruzii, jen technologie převzetí moci od té doby trochu pokročila. Normální, slušní lidi se nikam necpali - z principu, protože jsou slušní a normální. Takže moc převzali připravení gauneři. Kým přesně, asi těžko říct, StB, KGB a jejich protějšky ze Západu, když se Gorbi s Reaganem dohodli. Bez toho by nebyl ani ten "plyšák".

Kdybychom si si ty komouše zase zvolili jak radíte, a chtěli změnit kurs, byla by to docela sranda, nejspíš bychom se dočkali humanitárního bombardování. Je to laciná rada. Bez globální politické změny to nejde, nemá to smysl. A kdyby byla taková změna, nikdo by se nás stejně na nic neptal. Ale nevím, jestli jste na tom v Kanadě o moc líp, možná jo, asi máte slušnější politiky. Taky můžete demokraticky volit mezi dvěma stejnýma stranama, jako v nejdemokratičtější zemi světa, U.S.A. [velký smích] ?

245888

13.6.2011 4:04

RE: Jasně

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245888

Utekl jsem do Kanady, protoze jsem ten bordel v Cechach uz nemohl "unest".
Nerikam, ze zde je vse ruzove, ale da se to prezit.

USA podle me neni demokraticky stat [mrknutí jedním okem]

245894

13.6.2011 6:28

RE: Jasně

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 245894

>USA podle me neni demokraticky stat.
---
Nemůže být, když už všechnu demokracii vyvezli. USA nikdy nebyl demokratický stát. Zřízením je to ústavní republika. Ale to jsi věděl, Rejpale, žejo? Vždyť jsi to napsal.
[smích]
K odpovědi kolegovi shora. Volby v Kanadě jsou naprosto jednoduché. Hlava státu se vybere na bilderbergské konferenci a je to. Lidi si potom myslí, že si toho darebáka demokraticky zvolili sami. V ČR to bude asi dosti podobný?

245895

13.6.2011 8:47

RE: Jasně

steve 97.?.?.?

Reakce na 245895

[chechtot] - to k te "deemograzii", .. a taky jak chradli a upeli ..

245897

13.6.2011 18:55

RE: Jasně

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 245897

>[chechtot] - to k te "deemograzii", .. a taky jak chradli a upeli ..
---
Steve, pravda někdy i zvítězí, ale téměř pokaždé vyleze na povrch. Někdy dříve, někdy později a to nehovořím o těch různých početních variantách nebožtíků z války. Už jsme se přehoupli do nového století a z jakéhosi důvodu se to stále ještě přepočítává... Kdysi kdosi cosi prohlásil a to cosi byla věta, že "zaženeme všechny Izraelce do moře". Teď už se ví, proč to bylo vysloveno. Ten dotyčný má krejčovnu, kde šijí plavky a má taky fabriku na výrobu nafukovacích člunů a lehátek. Reklama se neujala a sdělení o koupání v moři bylo prohlášeno za projev antisemitismu.
[mrknutí jedním okem]

245919

13.6.2011 9:57

RE: Jasně

Kysučan 195.?.?.?

Reakce na 245895

Zdravím pán Mirda,

démonkrácia sa vyváža a skutočná demokracia existuje len v hlavách niekoľko málo filozófov - nikdy nebola...
A mám také divné tušenie, že ani nebude. [smích]
Napriek tomu chcem byť optimista.
Vidím, že si v Kanade taktiež vyberáte "demokraticky" ako všade vo svete.
V rubrike "Ve zkratce" ste mi nechal odkaz k Putinovi:

Kysučan,co vy na to? [smích] A nebo je to zase jeden z Putinových triků, kdy se snaží před volbama nalákat voliče a jakmile se opět usadí v prezidentském křesle, lidumilství končí?

Keďže tam nemôžem odpovedať, tak teda tu:

Zaiste viete, veď ste to aj vo svojom príspevku napísal, že poprední politici sa vyberajú na nejakej konferencii, sneme, zjazde...a pod., a nie občanmi v démonkratických voľbách.
Kto bude na čele strany (nejakého mafistického, slobodomurárského, kabalistického, klanového...združenia priateľov )vôbec nezáleží od vôle ľudu! Ako aj potom ich postavenie na kandidátkach vo voľbách, mediálne pokrytie, financovanie a nakoniec aj ich účinkovanie, má so skutočným človekom-politikom len veľmi málo spoločné...
Proste sú to nasadené čierne kone na oklamanie nepriateľa, ktorým je bežný ľud.
Nemyslím si, že v tomto kontexte je Putin nejaká výnimka. Dúfajme, že za ním stojace skryté sily to myslia úprimne a vážne a bude to prospešné pre celú civilizáciu.Zatiaľ sú len náznaky, ale tie sú aj v iných krajinách, USA nevynímajúc.
Proste vojna KLANOV (KLONOV) pokračuje...

[smích]

245900

13.6.2011 18:11

RE: Jasně

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 245900

>Proste sú to nasadené čierne kone na oklamanie nepriateľa, ktorým je bežný lud. Nemyslím si, že v tomto kontexte je Putin nejaká výnimka. Dúfajme, že za ním stojace skryté sily to myslia úprimne a vážne a bude to prospešné pre celú civilizáciu.
---
Jistě, volby jsou "hra" za zavřenými dveřmi a můžeme zcela jistě vyloučit jakýkoli vliv zvenčí, kterému se jinak říká "svobodná volba občanů". A to platí nejen pro Rusko, ale i pro spoustu jiných, tzv. demokratických států, kde si lidi jednou za čtyři roky jdou vhodit lístek naděje do kastlíku.

Do hlavy nikomu nevidíme a tak nám při posuzování zájmů státníka (na které straně stojí), zbývá pouze jediné - sledovat, jak řeší ekonomické zabezpečení vlastní země. U Putina snad nemusíme mít pochybnosti? Ať už to dělá z vlastního rozhodnutí, nebo ho k tomu v pozadí někdo nutí, je to bezesporu ku prospěchu vlastního národa. Ve Spojených státech je to zase naopak. Tam nemají vládu Američanů, tam už vládne někdo jiný a tohle platí i pro ČR a Slovensko.

[smích]

245913

13.6.2011 18:32

RE: Jasně

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 245913

Ještě krátky doplněk. Ani jsem si neuvědomil, že jsme s tou debatou vlastně pod správným článkem. To shora uvedené k osobě Putina, platí i pro venezuelského prezidenta Huga Chaveze a v neposlední řadě i pro M. Kaddafiho a mnoho dalších skutečných státníků. Státníků, kteří z jakéhosi důvodu, kupodivu pracují pro blaho vlastních občanů. Což je potěšující zjištění, že to na té naší planetce není úplně všechno tím pos*aným nahoru.

245915

13.6.2011 20:58

RE: Jasně

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245913

Mirdo, ono je ale jedno jestli se voli v "demokracii" a nebo v socialismu (nechci psat komunismu, aby me zase nekdo nedal "drzkovou"[mrknutí jedním okem]

Preci si pamatujes, ze kdyz se za totace volilo, tak i kdyby k volbam neprislo 40% lidi (coz se samozrejme nestalo, protoze je tam nahnali), tak stejne KSC vzdy vyhralo volby na 99.98% [zmaten]

245924

14.6.2011 0:22

RE: Jasně

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 245924

>Mirdo, ono je ale jedno jestli se voli v "demokracii" a nebo v socialismu...
---
Tím jsi mi jenom potvrdil, co jsem napsal v jiné podobě výše - "nezáleží na tom, jak lidé volí, podstatné je, jak se spočítají hlasy". Tohle prohlásil Josef Stalin a to platí v současných demokraciích už od počátku dvacátého století. V USA bylo několik silných (čti - mezi lidma oblíbených) adeptů na křeslo prezidenta pro jistotu zavražděno. Co kdyby přece jenom pro jejich značnou popularitu vyhráli volby? Někdy holt falšovat za každou cenu nejde a komu by se pořád chtělo na nátlak veřejnosti přepočítávat hlasy? Proto ta příprava na NWO, kdy už volby nebudou existovat.
>Preci si pamatujes, ze kdyz se za totace volilo, tak...tak stejne KSC vzdy vyhralo volby na 99.98% [zmaten]
---
Bezdebat. Tam to bylo zajištěno ústavou o vedoucí úloze strany. Tehdy falšování hlasů nebylo zapotřebí. I tak jsi ovšem měl stále ještě dvě možnosti jak volit. Buď dopoledne a nebo odpoledne. Teď žijeme v "demokracii" a má-li někdo pochybnosti, jak taková demokracie funguje, tak mu ji vnutí i násilím. Na křídlech bojových letounů.

Rejpale, v jiném příspěvku píšeš, že jsi utekl před komunisty do Kanady. Daleko jsme neutekli. Více méně přímo do jeho hnízda "Commonwealth", ale to nikdo z nás nemohl tušit.

245941

15.6.2011 20:05

RE: Jasně

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 245941

Zkusím si tipnout, jak dopadnou příští volby v Rusku. Teď je tam vlasatej, tak zákonitě příště bude holohlavej- Putin.[smích]

246110

15.6.2011 20:56

RE: Jasně

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246110

>Zkusím si tipnout, jak dopadnou příští volby v Rusku. Teď je tam vlasatej, tak zákonitě příště bude holohlavej- Putin.[smích]
---
Jak jinak? Přece si musí udržet Rusko ve svých (ruských) rukách. Tohle bohužel říct nemůžeme o politickém vedení v ČR. Tam se politické loutky klaní k šesticípým hvězdám a červeno-bílým pruhům. Jaký to paradox v porovnání k dobám minulým? Dříve to byl srp a kladivo a vynucený slogan - se "Sovětským svazem na věčné časy" a dnes můžeme Rusům toho jejich vůdce jenom závidět. Nedívejme se na tvar obličeje, hustotu vlasů a ani na jeho minulost, ale Putin je bezesporu diplomatická jednička ve světové politice. Tohle by mi i Valda potvrdil. Jsem rád, že se alespoň v té předpovědi shodneme, paní Jarmilo.
[smích]

246116

15.6.2011 20:58

RE: Jasně

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 246110

Zdravím pani Jarmila,

chronologia pohybov ruských potentátov na hlavovej pokrývke hlavy je jasná... [smích] Takže tiež tipujem, že na 95 % môžete mať pravdu.Je to asi ako démonkratické voľby:
1)Najprv kradne pravica...
2)Potom kradne ľavica...
A tak dookola,menia sa len ksichty a podľa testosterónu vlasové genetické predispozície HLÁV.
Ak si všimnete tých chazarských súdruhov, tak to či im chýba na hlave majú obyčajne na brade...Česť výnimkám!
Ale asi obyčajne majú aj niečo v hlave...a to, ako odrbkať tu veľkú väčšinu medzi ktorými žijú.
Kiež by to bolo ako u fundamentálnych islamistov.Kto kradol...odseknú mu ruku, ktorá kradla. Ak kradol ešte raz, odseknú mu tu druhú...
Bože na nebesiach,koľko bradatých, holohlavých a bezrukých by sme vídavali...

[smích]

246117

8.8.2011 7:46

venezuela neni sama

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 186.?.?.?

Reakce na 246117

venezuela
uz davno neni sama a nebude zememi unie jihoamerickych narodu opustena. brics pomuze diplomaticky a ekonomicky podobnemu utoku, o kterem pochybuji, ze k nemu dojde, predejit. nyni prestalo poslouchat peru. pridalo se peru, z tichomorske aliance usa mit prospech nebudou.nebude to tak zle[velký smích] [velký smích]
Peru - zítra, včera a dnes
aneb
Prezident je indigenista, chavista, etnocacerista, lulista, humalista, levicový nacionalista a pravolevý populista [zmaten] [velký smích]
Volby v Peru coby možnost nebanálního střetu civilizací
http://aulavirtualedemocracia.blogspot.com/2011/07/v-behaviorurldefaultvml-o.html

http://www.literarky.cz/svet/amerika/3434-volby-v-peru-coby-monost-nebanalniho-stetu-civilizaci-

Nové Peru, nebo pouze nový prezident aneb Jihoamerické domino
http://www.czechfreepress.cz/latinska-amerika/josef-mikovec-nove-peru-nebo-pouze-novy-prezident-aneb-jihoamericke-domino

další bojiště
http://www.blisty.cz/art/59418.html

250126

Příspěvků: 41

08.06. 03:29 Rene Bartosek  Hmm,
08.06. 05:26 Robert Nohejl  RE: Hmm,
08.06. 08:36 Saša  RE: Hmm,
08.06. 09:27 MoUdrostrak  RE: Hmm,
08.06. 17:28  RE: Hmm,
15.06. 16:43 Jarmila  RE: Hmm,
15.06. 17:16 Had..  RE: Hmm,
08.06. 14:09 Rene Bartosek  RE: Hmm,
08.06. 04:19 Rejpal  Venezuelske rakety muzou ohrozit USA...
08.06. 12:18 Vanguard  Jasně
08.06. 13:43 Rene Bartosek  RE: Jasně
08.06. 16:08  RE: Jasně
08.06. 17:55  RE: Jasně
08.06. 18:12  RE: Jasně
08.06. 19:26  RE: Jasně
08.06. 21:30 Vanguard  RE: Jasně
08.06. 21:56 Rene Bartosek  RE: Jasně
09.06. 00:33  RE: Jasně
11.06. 14:47 Antiseptik  RE: Jasně
11.06. 21:19 Rejpal  RE: Jasně
11.06. 21:40 Antiseptik  RE: Jasně
11.06. 21:49 Islander  RE: Jasně
12.06. 04:41  RE: Jasně
09.06. 09:06  RE: Jasně
12.06. 06:07 Rejpal  RE: Jasně
12.06. 15:34  RE: Jasně
12.06. 19:33 Rejpal  RE: Jasně
12.06. 23:32  RE: Jasně
13.06. 04:04 Rejpal  RE: Jasně
13.06. 06:28 Mirda  RE: Jasně
13.06. 08:47 steve  RE: Jasně
13.06. 18:55 Mirda  RE: Jasně
13.06. 09:57 Kysučan  RE: Jasně
13.06. 18:11 Mirda  RE: Jasně
13.06. 18:32 Mirda  RE: Jasně
13.06. 20:58 Rejpal  RE: Jasně
14.06. 00:22 Mirda  RE: Jasně
15.06. 20:05 Jarmila  RE: Jasně
15.06. 20:56 Mirda  RE: Jasně
15.06. 20:58 Kysučan  RE: Jasně
08.08. 07:46  venezuela neni sama

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 4

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 8

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 521