Diskuze k článku

Sexuální delikty páchají i ženy

Příspěvků 82

8.6.2011 6:37

Kam mam zavolat...

Rejpal 184.?.?.?

...chtel bych, aby me nejaka zenska znasilnila [mrknutí jedním okem]

245653

8.6.2011 7:52

RE: Kam mam zavolat...

zzz 62.?.?.?

Reakce na 245653

[velký smích] zrovna jsem to sem chtel take napsat..
zda se ze by po takovych zenach byla docela poptavka.. Jinak me by take urcite nevadilo kdyby me byvala byla nejaka znasilnila treba i ve 12 letech [chechtot]

245655

8.6.2011 9:08

RE: Kam mam zavolat...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 245653

zavolej fibingerove
[smích]

245657

8.6.2011 10:12

RE: Kam mam zavolat...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 245653

samozřejmě musí být hnusná, a při tom znásilňování blbá, neohrabaná a hrubá. Navíc, bys jistě s ní chtěl po prvním styku dítě a ona by byla natolik chytrá , že by tě dotlačila ke sňatku. Chceš přeci dítě a domácí servis? Nebo jsi blbej a chceš na asi své dítě jen platit?! A k tomu si sám vařit, prát špinavý fusekle žehlit a mýt po sobě posraný záchod? A k tomu nemít dost peněz na balení dalších žen a taky mít strach , že do toho znovu vlítneš? Třebaže by byla zpočátku trochu hezká.
Pak by mohla denně kňourat , že to chce. Samozřejmě , že by vůbec netušila co je orgasmus, ale kdyby to neměla tak by tě mohla urážet , obviňovat že jsi necitlivý a že čumíš po jiných jak debil a pilovala by 1000 způsobů jak tě v domácnosti šikanovat. Své dítě by milovala nade vše a nejraději by za ně i dýchala- to samé jen jinými slovy, svobodně by své dítě nenechala ani dýchat.
Byl by si potpantoflák, asketický impotent, občas potajmu slintající po jinejch.
MĚL JSI TOHLE NA MYSLI?

245661

8.6.2011 16:20

RE: Kam mam zavolat...

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245661

Vubec jsi me nepochopil [mrknutí jedním okem]
Chtel jsem jen sex na jednu noc [velký smích]

Na to ostatni, at si hleda jineho blbce [vyplazený jazyk]

245670

8.6.2011 19:09

RE: Kam mam zavolat...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 245670

Vy jste to taky příliš nepochopil pane Rejpale. Tady nejde o to, že byste si dal říct na jednu noc s nějakou kráskou. Představte si takovouto situaci: Jdete setmělým parkem, nic netuše, a najednou se na Vás z křoví vyřítí Fibingerová. Přemůže Vás a znásilní. Ovšem pokud by se Vám dobrovolně nepostavil, tak by Vás chytře násilím donutila sníst viagru a pak by si z Vás udělala svého sexuálního otroka. Líbilo by se Vám to?

245680

8.6.2011 19:42

RE: Kam mam zavolat...

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245680

Pro buch jen ne Fibingerova [mrknutí jedním okem]
Kazda jina ale jo [smích]

245683

9.6.2011 7:35

RE: Kam mam zavolat...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 245683

Každá jiná jo? Tak tady máte jinou. [smích]
Vložený obrázek

245697

9.6.2011 17:56

RE: Kam mam zavolat...

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245697

Takovouhle "zizalu" bych snad premohl a zahnal zpatky od kud prisla, ne? [mrknutí jedním okem] Ze je to ale sereda [vyplazený jazyk]

245737

10.6.2011 7:19

RE: Kam mam zavolat...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 245737

No vidíte, ale i takováhle "žížala" určitě potřebuje lásku, pohlazení a něžná slůvka- a Vy nejste ochotný, no to je ale smutné. Naštěstí na každý hrnec se najde poklička, takže i ta paní Fibingerová je šťastně vdaná.

245769

10.6.2011 18:52

RE: Kam mam zavolat...

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245769

Ja to pani Fibingerove preji.
Byla to kdysi vyborna koularka [smích]

Urcite ale nikoho neprepadla [mrknutí jedním okem]

245792

9.6.2011 10:03

RE: Kam mam zavolat...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 245670

Jasně , že jsem tě pochopil [smích] Tak jako ty si to zpočátku představuje kde kdo, ale pozor, tady řádí talibán naruby. Znásilnění od ženy může vypadat jemněji a nevinněji než jak nastínila Jarmila útočnici v parku s viagrou. Tak ubohá snad není žádná. Po pár pivech např. je najednou těch hezkejch víc, že? Nebo co takhle útočnice na tučné konto , nebo barák po rodičích nebo jen tak na pravidelnou měsíční taxu na dítě nebo dvě, když se ti povede. Zpočátku to jsou samé úsměvy a vylévající se hormony, to je snad každému jasný. Co takhle oplzlej útok do hormonů od šlapky nejnižší kategorie, hm příležitost a silný hormon dělá divy a ta tisícovka za nic jí potěší, hlavně když jich je 30 a vice měsíčně. Všechny případy stále ještě neuvádím , jsou další jemnější variace. Ale ty následky. Ženy mají za sebou goliáše v podobě ouřadů. No není lepší ta impotence? A vůbec , dej si inzerát "Chci být táta, miluju děti" nebo "Chci potomka , jsem zajištěn" atd. Pérem ženy dnes neohromíš, nic jim to neříká, mají s tím taky jen trable. No asi nemáš prachy , když nevíš kam zavolat.

245711

9.6.2011 15:05

RE: Kam mam zavolat...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245711

A jéje - jeden s pérem, kterým dnes žádnou neohromí (to byla parafráze) [chechtot]

245729

9.6.2011 19:45

RE: Kam mam zavolat...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 245729

já vím , je to strašlivá sranda, ale smějou se jen ženský a pasáci.

245747

10.6.2011 6:08

RE: Kam mam zavolat...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245747

A co takhle udělat něco aby tomu tak nebylo? [mrknutí jedním okem]
Třeba nenechat si život ovládat stavem prokrvení svých genitálií...

245765

10.6.2011 8:35

RE: Kam mam zavolat...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 245765

Lidi se nachají ovládat kde čím ať už se jim genitálie prokrvují dobře nebo díky degeneraci prokrvení vůbec. Co byste s tím ještě dál chtěla dělat? uveďte něco mimo toho nechat se něčím ovládat a vláčet, ale složité konstrukce slibující nějaký vzdálený cíl mě nezajímají. Píšete, nenechat se ovládat, tak prosím, jak to dělat?

245772

10.6.2011 9:11

RE: Kam mam zavolat...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245772

Stáčíte diskusi někam jinam, do toho se nenechám zatáhnout. A jinak, jak pravil klasik; studené sprchy a třít se froté ručníkem [smích]

Mír s vámi, člověče, smím-li vás tak ovšem nazývat, protože pokud je pro vás nejdůležitější jak nezávazně smočit, pak nejste o nic lepší než ti pejsánci v parku, větřící, zda náhodou někde v okolí nějaká čubička nebarví. Tak na to pozor [mrknutí jedním okem]

245776

10.6.2011 13:54

RE: Kam mam zavolat...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 245776

vy už jste zatažená, ne že se nenecháte. Zkrátka nemáte alternativu. Proč se nepřiznate? Tolik by to bolelo vaše sobecké ego? A které pejsky to máte na mysli , ty preslechtene, co se mnozí jen za asistence?

245784

10.6.2011 23:44

RE: Kam mam zavolat...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245784

Já nemám sobecké ego, to vy tady pláčete, že se po nebohých nevinných zneužitých mužích, kteří přece nechtěli nic, než nezávazně smočit, chce, aby se hmotně podíleli na zdárném růstu svých potomků, ó hrůzo, takže kdo je tu sobec? [smích]

A co se otročení týče; pokud Vy vnímáte vztah mezi mužem a ženou jako otročinu, pokud to, co vás děsí je to, že byste pro někoho druhého mohl něco nezištně udělat, třeba z lásky, pak to nevypovídá vůbec nic o světě ani o vztazích, ale docela dost (až moc) o Vás a v tom je celý Váš problém. Čistému vše čisté a platí to i naopak, tj. že pokud je někdo křivák, pak vidí křivárnu všude. A ve vztazích to platí dvojnásob.

245803

11.6.2011 0:55

RE: Kam mam zavolat...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 245803

> že byste pro někoho druhého mohl něco nezištně udělat, třeba z lásky, ...

Co je to ta LÁSKA?

1. Aby člověk mohl mít rád, musí nalézt v druhém ZALÍBENÍ. Hnusí-li se člověku někdo či něco už od pohledu, prostě to nedokáže milovat. Jedovaté štíry, slizské červy či shnilé maso nelze milovat. Za žádných okolností.

2. Nezbytná je také NĚHA. Asi taková, jakou cítí maminka ke svému děťátku. Samou něhou by ho "spapinkala". Necítí-li člověk k partnerovi něhu, láska to opět nemůže být.

3. DŮVĚRA. Nemá-li člověk k partnerovi důvěru, o lásce také nemůže být řeč. Pomyšlení typu "je to prolhaný lump, který mě při každé příležitosti podvádí, okrádá, ..." lásku naprosto vylučuje.

4. Předposlední podmínkou lásky je ÚCTA. Partnera si člověk musí vážit. Mínění typu "je to neschopný lempl, na co sáhne, to zkazí, je hloupý, líný, nevychovaný, rozmazlený, sobecký ... " je také dokonalou zábranou lásky.

5. Až na posledním místě je VÁŠEŇ. Ta vášeň, kterou v nás na nějaký čas vybudí hormon lásky - fenylethylamin. Tedy stav obluzení, který je vždy jen přechodný. Ovšem většina lidí jej považuje za tu pravou a jedinou LÁSKU.

Proč o tom mluvím? Protože ta kýžená láska nepřichází sama. Člověk o ní musí usilovat. Musí na sobě tvrdě pracovat, aby v něm druzí nalézali ZALÍBENÍ, cítili k němu NĚHU, DŮVĚŘOVALI mu a VÁŽILI si ho. Pak teprve může přijít VÁŠEŇ a s ní kýžená LÁSKA.

Ač je láska nejdůležitějším aspektem lidského života, žádná škola o ní nevyučuje. Lidé neznají pět složek lásky, které jsem právě popsal. Naivně předpokládají, že láska je jakýsi samozřejmý dar z nebes. Na nějž má každý právo. A čekají, že tak nějak sama přijde i k nim. Nepřijde. Lásku si musí každý zasloužit. [smích]

245805

11.6.2011 7:47

RE: Kam mam zavolat...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245805

[smích]

245812

11.6.2011 10:49

RE: Kam mam zavolat...

Jan Vítek 88.?.?.?

Reakce na 245805

lásku si musí každý zasouložit. [chechtot]

245817

11.6.2011 10:54

RE: Kam mam zavolat...

Jan Vítek vyfukove (tečka) systemy (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 245805

zapomněl jsem jen podotknout, že jsem pravou lásku poznal, teda podle Vašich kritérií.
Rád totiž používám větu : " Já mě mám rád."
takže mám rád někoho v kom mám ZALÍBNÍ, je v tom NĚHA, DŮVĚRA, ÚCTA a to se už radši nebudu rozepisovat o VÁŠNI.

245818

11.6.2011 11:12

RE: Kam mam zavolat...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 245803

Všimněte si , že jsem vás ani jednou neurážel, nemám potřebu tady vylejvat emoce jako vy . A ten kdo pláče nad neštěstím druhého je u vás sobec?! Konstatuji fakta ve své obšírnosti a stručně , a vy mě omezeně automaticky podezíráte z něčeho co jsem nenapsal. Mimoto raději mám veselé psíky , kteří vše se zájmem očuchávají a jsou volný. Volní psi u baráků svých pánů jsou v pohodě oproti těm věčně v kotcích a na řetězech, ty jsou pak , když mají jednou to štěstí jako utrženi z řetězu, přesně jako bývají chlapi jak utržení z řetězu a odporně čenichají po pindě v okolí a pěkná žena se na ně nemůže ani krátce podívat, protože tihle utíplí hňupi by si to špatně vyložili.
Jestli já pláču, tak nad miliardami zničených osudů a zdevastovaných celých generací po celém světě. A jak se devastují? Jednoduše. Kord když jsou neskutečně blbí. Raději tím psíkem než blbou bábou Blažkovou. Jděte si po tom vašem čistém třeba do pekla ,ale tady jen melte do věcí , kterým nerozumíte.

245820

11.6.2011 20:29

RE: Kam mam zavolat...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245820

>Všimněte si , že jsem vás ani jednou neurážel, nemám potřebu tady vylejvat emoce jako vy .

Kterou emoci jsem tu teď vylila? Buďte konkrétní, prosím.

>A ten kdo pláče nad neštěstím druhého je u vás sobec?!

Mít rodinu a vychovávat děti je neštěstím? Musíte být hodně smutný člověk.

>Konstatuji fakta ve své obšírnosti a stručně , a vy mě omezeně automaticky podezíráte z něčeho co jsem nenapsal.

Myslíte to, jak zlé ženy záludně číhají v barech na nebohé potenciální platiče alimentů? To jste totiž napsal.

>Mimoto raději mám veselé psíky , kteří vše se zájmem očuchávají a jsou volný

Ať očuchávají a jsou volní, to jim nikdo nebere.

>Volní psi u baráků svých pánů jsou v pohodě oproti těm věčně v kotcích a na řetězech, ty jsou pak , když mají jednou to štěstí jako utrženi z řetězu, přesně jako bývají chlapi jak utržení z řetězu a odporně čenichají po pindě v okolí a pěkná žena se na ně nemůže ani krátce podívat, protože tihle utíplí hňupi by si to špatně vyložili.

Takže se shodnem na tom, že jsou to hňupi.

>Jestli já pláču, tak nad miliardami zničených osudů a zdevastovaných celých generací po celém světě. A jak se devastují? Jednoduše. Kord když jsou neskutečně blbí.

Na otázku začínající slůvkem "jak" by mne skutečně zajímala odpověď, vy jen konstatujete, že je někdo blbej.

>Raději tím psíkem než blbou bábou Blažkovou.

Jak jste přišel na to, že jsem blbá? Kdybych vám tu pastla printscreeny s výsledky svých testů I.Q., tak upadnete ze židle, takže připažte, hochu.
Pokud vám vyhovuje být radši psíkem, hodně se tím vysvětluje. Opět - nevypovídá to nic o mně, zato však hodně o vás.

>Jděte si po tom vašem čistém třeba do pekla ,ale tady jen melte do věcí , kterým nerozumíte.

To je věta rozkazovací? Asi ano, soudě dle tvaru použitého slovesa, avšak smysl mi poněkud unikl, pro příště bych prosila - pište za střízliva

245839

11.6.2011 20:54

RE: Kam mam zavolat...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 245839

Raději tím veselým a volným psíkem, co se zájmem vše očuchává, než tak blbou bábou Blažkovou. Vždyť vy diskutujete neustále sama se sebou nikoliv se mnou.

245842

12.6.2011 17:01

RE: Kam mam zavolat...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245842

Ještě že na fóra chodí i géniové s myšlením tak ostrým a pronikavým, že všemu rozumí a všechny odhalí, ba co víc, dokonce vidí i do hlav všem, kdož jsou on-line, kam se já nehodná hrabu [velký smích]

245877

14.6.2011 17:27

RE: Kam mam zavolat...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 245877

Kateřino, nejlepší je ponechat psíka svému osudu. Nemůžete za to, že mu dodnes nedošlo (nebo mu nikdo nevysvětlil), že rozdíl mezi zvířetem a člověkem je ve schopnosti (a umění) zvládat své pudy. To umí jedině člověk. Všechno ostatní je zvíře (byť s lidskou tváří). [smích]

245995

10.6.2011 18:56

RE: Kam mam zavolat...

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245729

Vite o tom, ze je vedecky dokazano, ze 90% chlapu mysli 18 hodin denne jen na sex [mrknutí jedním okem]
Zensky na to uz ale nejsou [zmaten]

245793

10.6.2011 20:02

RE: Kam mam zavolat...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 245793

Ženy myslí na sex údajně ještě častěji tj. 4:1 vůči mužům. Vidět je to zejména od mladší střední generace:

Muži vyráží v pánských jízdách na kola, do Norska na ryby, na tůry - do skoro mnišských a poustevnických podmínek.

Zatímco jejich něžnější protějšky do lázní, k móóóři - prostě tam, kde je kontakt s opačným pohlavím více nasnadě.

Ženy potřebují "být ve společnosti", okukovány, ověřovat si svůj sex-appeal rating! V ústraní (nebo v příliš puristickém kolegiálním prostředí) hynou - na těle, i na duchu = viz. nesnesitelná atmosféra v čistě ženských collectivech [pláč]

245795

8.6.2011 9:11

Nic noveho pod sluncem

MoUdrostrak 88.?.?.?

Genderistky ci genderisti objevily Emeriku[smích]

Do nedavna vzdy byly obe pohlavi odlisna, ale "custom" byl prakticky pochopitelny a jednotici: muzi se predvadeli jako muzi, zeny jako zeny = a pak nekde v pripade shody doslo k propojeni. Je to tak dodnes u prirodnich kmenu: muzi tanci sve "samci" tance + zeny se zdobi, voni a nadbihaji (vhodne) jim. S posunem veku doslo ke stanceni paru a ocichani se a ohmatani se.

Vložený obrázek

Ve zgenderizovane spolecnosti JůYsEj i EU doslo k posunu jiz citelnejsimu:
Zeny tanci obvykle samy (muzi piji mezitim opodal pivo nebo huli travu)
Kdyz jsou muzi dostatecne "sjeti", tak si zeny mezi nimi v pripade zajmu vyberou obet - typicke od krasne nezne divky nebo zeny: chci Te dneska ojet, fesaku...

Odmala chodily moje kamaradky za "mantinel" na "hokejisty", cekaly pred backstage kapely - az se dostanou na par minut k "pipe"...

Tim, jak se presouva postupne aktivita jednostranne k zenam (tanci samy, chlapci a muzi opodal piji a huli) nam pripada, ze je to od zen nenormalni...
Ale jak jinak se/si zeny/divky mohou "ZADAT"?

245658

8.6.2011 9:55

RE: Nic noveho pod sluncem

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245658

Civilizace,která příliš zdůrazňuje sexualitu, je civilizací čtvrté třídy, hned za zvířaty. Domnívám se, že zdůrazňování a zneužívání sexuality, je v současné době řízený proces. Proč by jinak existovalo v různých "vědeckých" studiích tolik chyb a klamných představ, které jsou ve své podstatě iluzorní i destruktivní, které jsou v rozporu s rozumem a nemohou obstát. A nebudu tyto chyby a klamné představy vyjmenovávat. Všichmi víme o čem je řeč.

Neustálé zdůrazňování úlohy sexu nepřináší žádná pozitiva. Statistiky zaznamenávají korozi lidské společnosti ve formě umělého oplodňování,promiskuitní rekreační sex,oslabení úlohy manželství a rodiny a s tím spojené nadměrné požívání léků a drog, jako úniku před úzkostí, frustrací a zklamáním.

Martin Herzán ve své knize: Totalitní světovláda, uvádí:
Vládní snahy o zdrogovanou společnost prosvítají v praxi na světlo i dnes. Vezměme jen statistiku. Podle studie amerického ministerstva zdravotnictví, vzrostla v letech 1992-95 spotřeba drog u dětí 12-17 let o drtivých 78%. Počet dětí,které berou aspoň jednou měsíčně kokain,se zvýšil jen za tyto tři roky o 166%.

245660

8.6.2011 11:02

RE: Nic noveho pod sluncem

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 245660

Ten článek je sice o něčem jiném, ale to Vám zase vůbec nebránilo v hořekování nad tím, jak je s námi „zvířaty“ záměrně zle zacházeno…
„Vládní snahy o zdrogovanou společnost“ by byly v naprostém rozporu se snahou o „užitečný dobytek“, neboť zhulené dobytče netáhne. Nejde to dohromady. A kdyby neexistoval sex „rekreační“, byl byste svědkem hromadného vymírání dětí narozených do přelidněného prostoru, kde se již neuživí… co byste raději….
Nebo chcete lidi kamenovat za smilstvo a znovu je učit, že sex je od ďábla, když to neodklepne svatý ouřad?
Úlohu sexu není třeba vůbec zdůrazňovat a ani jsem si nevšiml, že by to opravdu někdo vážně dělal. Naopak. Lidé si ji vlastně vůbec neuvědomují, ač je to jedním z principů fungování vesmíru. Sex je o přitažlivosti a bez této základní životní síly by nebylo nic. Naopak, okolo sexu se spíš mlží, neboť je to mocný nástroj.

Ale ten článek je jistě zajímavý a je spíš o přirozené dominantní roli matek, kde hraje sex zase důležitou roli, bohužel nevědomou. Co mě opět nepřekvapuje, a je to už více než typické, že v podtextu je opět snaha chování vymezit normami a pokud možno ho korigovat kriminalizováním. A to je to, co už u mnoha studií, pojednání a článků cítím na hony daleko. Takže vychovává represe a máme tu „zákony na ochranu“ třeba počasí, druhů, zvířat, nekuřáků, dětí, židů… (budou děti udávat matky, že je při mytí osahávaly?) a ani mě nepřekvapilo, že autorem je teolog, už jenom proto, že to pojednání jde taknějak po „temných“ stránkách ženy.
Tím ale nechci říci, že matky svým dětem neubližují. Naopak. Řekl bych, že daleko intenzivněji než otcové a často mnohem více než je nějaké „domácí násilí“ při použití otcovské ruky. Málokomu bude činit potíže hovořit o tom, že dostal vařečkou nebo řemenem, ale už asi každý bude mít problém hovořit o teroru psychickém. Ovšem je velmi zkratkovité to navlékat na sex, neboť ten je prakticky ve všem, ať se nám to líbí nebo ne a není ani špatný a ani dobrý. Může být ale nezvládnutý. A protože muž taky může být systémově narušený vozembouch, tak může i tím přispívat k nějakým intenzivnějším ženským úletům.

245662

8.6.2011 19:15

RE: Nic noveho pod sluncem

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245662

Tento příspěvek jsem vám neadresoval,ale když jinak nedáte! Píšete: Ten článek je o něčem jiném,ale to vám zase vůbec nebránilo v hořekování nad tím,jak je s námi "zvířaty" záměrně zle zacházeno.

Milý pane HHBB. V článku se mimo jiné hovoří o domácím násilí a
sexuálních deliktech páchaných "ženami". Spíše by nám tedy mělo jít o pochopení příčin, které formují tato negativa charakteru.
Touto problematikou se zabývá celá řada sexuologů, sociologů a dalších odborníků. Jedním z nich je i Martin Herzán, kterého v příspěvku cituji.Zvláště nebezpečné jsou fanatické teorie, které v oblasti sexuální výchovy zapustily kořeny. Pokud se myslíte, že jde o hořekování, jste spíše vyjímkou. Celá řada významných lidí stojí názorově proti vám.

Co byste kupř.řekl tomuhle. Městské teenagerky jsou pohlavními chorobami promořeny.Viz http://www.osel.cz/index.php?clanek=4800
A to budou příští maminky!

Nebo třeba. Má se incest trestat či ně?.. cituji: Rozdrásaná duše.Tento článek jsem náhodou našla na hlavní straně atlasu,když jsem se přihlašovala na e-mail. Nebudu se vyjadřovat,jestli je incest správný nebo ne. Jen souhlasím s názorem,že pokud je tento akt dobrovolný z obou stran, proč ne. Pokud onen vztah drží láska, ano. Možná bych přistoupila na sexuální vábení jako už trochu úchylné. Samozřejmě za předpokladu, že například bratr a sestra spolu nezplodí dítě.
http://memorin.blog.cz/0903/ma-se-incest-trestat-ci-ne

245681

8.6.2011 21:35

RE: Nic noveho pod sluncem

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 245681

ten článek na oslu je o USA a to mě upřímně řečeno vůbec nezajímá
USA at lehne popelem co já s tím?
američané jsou prudérní pokrytci takže sexuální výchova a povědomí o pohlavních chorobách tam nebude příliš kvalitní a to vidím jako hlavní důvod
ostatně takováto blbá statistika stejně nic neznamená protože nakazit se pohlavní chorobou můžete při jednom jediném sexu v životě a pak ji máte bud se vyléčíte nebo ne to skutečně o nějaké promiskuitě nevypovídá
a zminovat zde propagandu jako je kniha totalitní světovláda taky není příliš pozitivní pro vaši reputaci to už rovnou citujte z metařídoušky budete důvěryhodnější

245687

9.6.2011 10:25

RE: Nic noveho pod sluncem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 245681

Je podle vás zánět močáku nebo zánět vaječníku pohlavní chorobou? Jen podotýkám, že ta teenagerka může mít tyto záněty, aniž by ho tam kdy měla.
Další váš předpoklad není rovněž dotažen do konce. Ve všech případech není jistý otec a co když se tedy vytvoří manželský pár, kde oba mají stejného otce a neví o tom. Na malé vsi to nemusí být tak vzácné.
Co teprve potom domorodé kmeny? My jsme také nebyly vždy 10 milionovým národem , ale jsme z přitáhnuvši hrstky lidí.

245714

9.6.2011 18:07

RE: Nic noveho pod sluncem

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 245714

Je to sice trochu mimo, ale kdyz uz pisete o te vesnici, tak na to znam dobrej vtip:

Potkaj se dve babky na navsi a jedna se pta te druhe: Tak co Bozka, co ta tvoje vnucka, jeste porad chodi s tim Arabem?
Jo chodi, chodi. A co od nej dostala k vanocum? No rikala, ze dostala kozacky, novej kozich a taky prej syfilis.
Jo, a je to vetsi nebo mensi nez Mercedes?
No ja presne nevim, ale asi to bude vetsi, protoze rikala, ze v tom pojede pulka vesnice [chechtot]

245739

9.6.2011 9:28

RE: Nic noveho pod sluncem

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 245660

Naše Vrchnost ( a její shabeSS-GOJim již "úspěšně" zakázala a do treSSoru uzavřela film Jan Cimbrura (Hrají mj: Gustav Nezval, Jiřina Štěpničková,Jaroslav Průcha, Marie Brožová, František Roland, Vladimír Šmeral, Theodor Pištěk, František Smolík, Rudolf Deyl ml., Václav Dobeš...):

"Stejnojmenný filmový přepis knihy o českém venkovském-selském hrdinovi od Jindřicha Šimona Baara. Jan Cimbura prodělal vojnu a odchází jako pacholek na venkovský statek. Majitel gruntu v něm dostane tu nejlepší oporu - Cimbura je vzdělaný, pracovitý, poctivý a mimořádný silák. Zachrání děti z hořícího lesa, postaví se proti loupeživým banditům, dokáže se postavit silou proti celému mužskému osazenstvu venkovské zábavy. Nakonec se postará i o kdysi vysněnou, ale jemu osudem odepřenou, venkovskou krasavici Marjánku, která ovdoví. Zajímavý je lidský rozměr Cimbury - má rád zvířat a nechce je nechat trápit, zastane se obecního blázna - "Bláznivé Anýžky".

Vložený obrázek

O filmu bylo zdůrazňováno, že je antisemitský.
Skutečně v jedné scéně dojde k demolování židovského obchodu a vyhnání židovského obchodníka

Je to nicméně sporné. K tomuto tématu (antisemitismus ve filmu Jana Cimbury) se v 90. letech vyjadřoval tisk i televize. Některé historické publikace však uvádějí, že žádný protektorátní film nebyl pronacistický či antisemitský."

V tomto filmu (ještě "I" za zlých kommunistů - a pár let po Plyši - neautocenSSurně reprízovaném), je vše koncentrováno na mini prostoru:
žid-krčmář s promiskuitní dcerou týrá a vySSává lichvou, alkoholem, haSSardem a kuplířstvím malou českou obec a naivní sedláky a oVčany.

Podobná témata nebyla ani před WWII a/nebo nástupem Adolfa Hitlera řídká:
- pokračování příběhů Švejka na Rusi (detailní popisy rozkrádání a rozebírání eráru židy a jejich pro vojáky a defraudanty prostituujícími dcerami v "undergroudových (Kocábních?) šantánech a nevěstincích)
- či hon podkarpatských židovských lichvářů a shabessGOJim exekutorů a soudní shabeSS-GOJim mafie na Nikolu Šuhaje-Loupežníka a pod.

Svět (nejen dneška) je jen zautozcenSSurovaná zvětšenina oné židem ztýrané a promiskuitou, haSSardem, lichvou a podvodnými exekucemi zdemoralisované vesnice...

"Kdo se nepoučí z historie, musí si jí prožít znovu."

Vložený obrázek

245710

9.6.2011 10:11

RE: Nic noveho pod sluncem

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245710

Odpověď,která odhaluje příčiny současného stavu: Kdo se nepoučí z historie,musí ji prožít znovu. Souhlasím a děkuji vám.

245712

9.6.2011 12:06

RE: Nic noveho pod sluncem

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 245710

A zase…
No, překonal jsem svůj odpor k Vašemu stylu psaní, a dočetl až dokonce. (Bez těch iritujících excesů by to byly jinak docela čtivé příspěvky). Víte proč Vám to zase neodkejvu?
Protože ta vesnice se nepoučila (zas a znova) z jednoho prostého důvodu. V tom židovi to totiž netkví a nikdy netkvělo. I kdyby to byla stokrát pravda.
Na vesnici jsem také žil a vím, že co sedlák umí velmi dobře, to je počítání. Židovinu pozná už na míli od vesnice. Proto prakticky nikde na vsi žida nenajdete, sedlák je v jistém směru daleko vyčuranější, než onen mýtický žid. Naopak tam najdete téma článku, což je despotická selka. V každém statku vládla jako šedá eminence, a kdyby sedlák pustil něco u žida, tak nocuje u prasat.
Vy tu skuhráte stejně jako Quido, hledáte potíže v židech, a od toho se také odvíjí i hledání receptu na medicínu. Jenže při špatně odhadnuté příčině choroby budou i ty léky na nic. Už víte, proč se ta velká vesnice nechce a nemůže poučit? Problém totiž není u žida (nechte žida židem, jinej nebude), ale především se změnilo myšlení u hospodáře, čímž v celku myslím nás.

245720

9.6.2011 15:13

RE: Nic noveho pod sluncem

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 245720

Proto prakticky nikde na vsi žida nenajdete, sedlák je v jistém směru daleko vyčuranější, než onen mýtický žid.

A co když je to obráceně?! Co když "v hustotě terčů je síla"?! Jako v balení holek nebo MLM... Když půjdu na "party" snadněji sbalím, uspěju. Stejně tak různí podomní prodejci míří tam, kde je "hustěji" - viz. Zepter kulinářské home parties, kde jim "potravu" sezve sám organisátor.

Podobné je to s banksterama nebo lichvářema (i novodobýma) v Zapadákovech... Málo kořisti - a hoooodně ostrých psů za ploty. Proto je nejprve pravicováno (roz. egoisováno a desolidarisováno) město. V Zapadákově mi každý poradí, pomůže, varuje...

Ve zpravicovaném, egoisovaném a desolidarisovaném městě každý jen šlape za American Dream. Typickým příkladem jsou krachující JůYsEj: v zapadákovech BANKY NEPADAJÍ, protože si lokální bansteří netroufnout spekulovat s investicemi svých klientů/hejlů.

Padají jen anonymisované banky a fondy ve městech. První, co privatisátor, bankster a tunelář učiní, je přeci-vá NEPRůHLEDNÁ STRUKTURA: Zkuste si projít pavouka např. PPF[smích] Dcery přes další dcery spoluvlastní matku a pořád dokola.

Takže dneska se z och-tz-ané vesnice malým židem s dvojkolákem a karbanem, kořalkou, děvkou A LICHVOU stal ochcaný zglobaliSSovaný CELÝ SVĚT [mrknutí jedním okem]

Vložený obrázek

245730

9.6.2011 18:06

RE: Nic noveho pod sluncem

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 245730

Hábečko je ve své obhajobě kosher pokrytců neúnavný...[smích] a jen se někde v debatách objeví zmínka o tom, že SYSTÉM (nikoli dílčí excesy) od NICH pochází a je JIMI spravován (viz. tolik oblíbené R&R Ltd. mafie, s jejich ke všemu ochotnými šábesgojím lokaji), již je zde a pokouší se je obhajovat.

Vdyť ONI jsou chudáčči malí vlastně obětmi, které velice nerady (ale s dobrozdáním a pod kuratelou SVÉHO jediného Boha Jehovy), vlastně nemají jinou volbu a vlastně jen vyplňují díru na trhu s gojímy..[smích]

ONI je (nevědomé gojímy/goje) vlastně školí a pomáhají jim pochopit sebe sama, protože ONI se již pochopili a jako odměnu od JEJICH Boha jsou za to "telátkem" průběžně odměňováni.

Tak rádi by (ONI) žily se všemi lidskými bytostmi a náboženstvími v míru a spolupráci (co energie do této ideje již např. v rámci budování státu Izrael vložili - i pozemek na budovu OSN v NY jeden jejich mecenáš velkoryse daroval), ale stále JE nikdo (tolik nad jiné vyjímečné a vyvolené) nechápe.

Dokonce i Protokoly proti nim sepsali...bléééé. A copak ONI za to mohou, že se tento pamflet tak neuvěřitelně a s léty stále více zhmotňuje??? Co na tom, že s JEJICH přičiněním, vždyť ONI za to nemohou, to všechno ta zláááá KC, která je ovládáááá a na NĚ nasazuje..., co na tom, že je jako původně polidštěná odnož judaismu (i díku farizeji Šaulovi) jejich vlastním kukaččím dítětem.


Jinak, od HHBB hezky napsané, jen se divím, že se tentokrát vyhnul oblíbenému tématu KC (katolické církve), ale možná to je jen malé sofi "opomenutí", které bude příště o to svědomitěji napraveno. A Peace se všemi,

jansmith[smích]

245738

9.6.2011 20:28

RE: Nic noveho pod sluncem

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245738

Zdravím tě Jene,

jsem rád, že střední generace nezůstává netečná k současnému dění. Ti, co mají národu co říci, by neměli zůstat neteční. Psát studie a diskutovat, tak, jak to děláš ty. I když ČR nemůže být ani částečným světovým hybatelem, přesto se globální společenský systém změní. Kostky jsou vrženy a měli bychom být připraveni.

245748

9.6.2011 21:04

RE: Nic noveho pod sluncem

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 245748

Taky tě zdravím quido2 a určitě nejen jendasmithů oceňuje zde v debatách tvé a MoUdrostrakovy velmi zajímavé a inspirující vstupy a reakce.

Budou sic i tací, kteří je nemusí (dokonce i editor se nedávno ve slabší chvilce snížil k výhružkám vůči MoUdrostrakovi), ale takový už je život v jeho pestrosti. A přestože ČR není, jak píšeš, "světovým hýbatelem", stojí za to se v prospěch pozitivních globálních společenských změn Systému i zde (dokud je ta možnost) angažovat. To je totiž přesně to, co světová hydra (která je podle hábečka vlastně ubohou obětí KC), když ztrácí její lokajové v diskuzích půdu pod nohama, nerada a proto skrze své pohunky stále dokola oživuje tezi že "Pravda není pro všechny" a pokud to nepostačuje, tak nepohodlné pochybnosti (o kterých se stále více nesmí nahlas ani promluvit) kosher kriminalizuje.

A v nelehkém údělu Zvědavci za tu možnost se vyjádřit (a prostor k tomu) díky a Peace se všemi.

jansmith[smích]

245750

9.6.2011 23:02

RE: Nic noveho pod sluncem

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245750

Napsal si to hezky a srozumitelně. Ano, stojí za to se v prospěch pozitivních globálních změn Systému i zde (dokud je ta možnost) angažovat. I když na tvoje a několika dalších diskutujících většinou nereaguji, rád je čtu a přemýšlím o nich. Často mě hodnotně poučí. Věřím,že poučí i široký okruh objektivních čtenářů.

Přeji Ti pevné zdraví a jasnou mysl.
Quido [smích]

245754

9.6.2011 23:47

RE: Nic noveho pod sluncem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 245738

>již je zde a pokouší se je obhajovat.
Koukám, že čtete ještě ledabyleji než já. HHBB chazarskou a židovskou chásku neobhajuje. Suchá, stručná myšlenka jeho sdělení je: "elita" je jen "výkonný nástroj vyrobený" chováním (myšlení, nálady a skutky) našich předků a nás všech.
My tedy nyní "vyrábíme" nosné kvality, které vytvoří (zhmotní) příslušné podmínky pro naše následníky, ve kterých se případně můžeme také "probudit" ke vzpomínání...
Opravdu neškodí inteligentním lidem, kteří se dostali už tak daleko, že shromažďují informace o tom, kdo, kde a jak vládne, aby si začali zcela vážně klást otázky (a tedy i hledat odpovědi), JAK JE MOŽNÉ, ŽE MŮŽOU TI NAHOŘE TAK BEZOSTYŠNĚ LHÁT, KRÁST, PODVÁDĚT... TO JIM PŘECE NĚKDO MUSÍ DOVOLIT, umožnit!!! Nebo ne? A kdo? A proč? A jak je to možné?! Co s tím? Jak to změnit, ovlivnit? Co s tím jeden každý sám za sebe může udělat? Co máme teď a ihned a 24 hodin denně k dispozici, abychom něco v našich životech ovlivnili, změnili?

Co nového a lepšího vytvořit, zformovat? Kde na to vzít znalosti a energii?
Nuže? [mrknutí jedním okem]

245757

10.6.2011 5:57

RE: Nic noveho pod sluncem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 245757

Marna snaha, pane Had. Jejich inteligence konci sebezarazenim mezi "sily dobra". Pochopitelne, zlo potom hledaji pouze u jinych. Navic jsou dokonali, takze naznacovat, ze za ten binec mohou z vetsi casti sami, to by snad mohl jen had.

245763

10.6.2011 10:47

RE: Nic noveho pod sluncem

jansmith1984 194.?.?.?

Reakce na 245763

Zase je to poněkud jinak, milí přátelé a kamarádi, hade a hábečko. Had by měl (jak sám přiznal) nejen lépe číst, ale pokud chce posuzovat polemiku mezi jendou a hábečkem, tak o to pečlivěji studovat, co a jak zaznělo v minulosti (viz. různá dřívější vlákna).

Hábečko jako kovaný sofista má ve zvyku tlačit debatu jak potřebuje (TADY přitlačit, ONDE sklouznout nebo ubrat) a když je moc zle, tak na čas zmizí nebo se alespoň přejmenuje. Zkusme se zamyslet, které náboženské a vyvolené skupiny mají historicky infiltraci a přejmenovávání se za běžný přístup!!!!..[smích]

Ale nešť, k věci.

Zajímavé je, že rozdělení na "síly dobra a "zla" zde zmiňuje právě nositel teze "Pravda není pro všechny" hábečko, kdy jenda naopak říká: pozor na to, není to náhodou všechno jenda kosher banda?? (mimochodem, je to o pokrytectví a deformacích a proto se to hodí do každé debaty, klidně i v tématu o Sexuálních deliktech žen).


Náš společný přítel útočí na KC (přitom se Śaulovou kat.církví, v tezi o Pravdě jen pro vyvolené, SOUZNÍ) a stále dokola blahosklonně přechází upozornění jendysmithe, že není možno (ani férový přístup) původce pozdějších náboženských, společenských a mezilidských deformací (které se děly a dodnes pro MOC a peníze do těch správných kapes stále sofistikovaněji dějí) vydávat za oběti a běžné lidičky (které jsou právě těmito strukturami po věky manipulovány a zneužívány) označit za viníky svého údělu. Paradoxně, stejně se chovají určité dnešní politickomocenské skupiny a mainstream, kdy podle potřeb tzv. E/elit označí agresora za nositele pravdy a demokracie a oběť naopak za původce svého neštěstí (viz. situace Palestinců v Gaze, akce v Libyi, lži o Iránu a Sýrii apod., kdy se Bílá podle zájmů ovčáků mediálně ztmaví a Černá se kosher zesvětlí.

Ano, souhlasím s hábečkem, že ke změně Systému k lepšímu je nutné, aby lidé pracovali duchovně i jinak na sobě (na dotaz, co si pod tím představuje, ale náš obhájce siomafií nikdy neodpověděl), v zásadě jen mlha, vzletná slova, překrucování, blahosklonnost, toť vše.

Závěr: Pokud má tato civilizace smysluplně přežít, moudré a pozitivní změny, které narovnají záměrné defomace kosher Systému musí být pochopeny a příjít ZEZDOLA (a je jedno jak vysoko postavená osobnost nebo protestující dav je iniciují) a pro začátek by stačilo odmítnout mediální MANIPULACE a POKRYTECTVÍ zhora NĚKÝM řízeného Systému, společně s pochopením ošidnosti lokaji záměrně proklamovaného generalizování či něžně mlžících eufémismů.

A s pozdravem, Peace všem,
jansmith[smích]

245778

10.6.2011 18:29

RE: Nic noveho pod sluncem

Had... 82.?.?.?

Reakce na 245778

Aha.
A Vy s tou změnou pokračujete jak?
Vím, že odpověď na tu otázku může značně překračovat rámec otevřené diskuze. To ovšem v případě, že již kráčíte stezkou hybatele osudů (nebo alespoň o tomto způsobu teoreticky něco víte). Vaše až ohromující, alespoň pro mě, mnohomluvnost ovšem jistě zvládne cosi naznačit, naťuknout. Takže - jak tedy Vy zlepšujete svůj život a tím i život celého lidstva?
Stačí pidináznak z praxe...

245790

10.6.2011 20:16

RE: Nic noveho pod sluncem

Lin 85.?.?.?

Reakce na 245790

Ach jo... pánové, nedá mi to, i když nemám nic k věci samé, takže se vměšuju "na hraně". Snad mi to odpustíte. Jsem totiž z podobných vašich debat docela smutná, protože patříte k mé "elitě" tady na Zvědavci (Quido, Moudorostrak, Had, Jansmith, p.Nohejl, hábéčko... - a patřil tam i Méďa). Všech si vás vážím. Vždycky máte co říct a také styl toho, jak co říkáte, mi sedí. Ale vždycky se do sebe pustíte, když jde o "zdroj zla", přitom z mého hlediska zbytečně, protože máte pravdu všichni. To smutný je, že tím zbytečně rozdělujete svůj potenciál, který by spojený dohromady určitě dokázal velké věci. Možná to zní pateticky, ale ať...[oči v sloup]
Obrazně řeknu, že já "zdroj nákazy" hledat přestala. Je to příliš zamotané a ne vždy jednoznačné. Navíc se "nákaza" rozšířila úplně všude - do všech skupin lidských společenství. Takže se zaměřuju na "uvědomování" = aby si co nejvíc lidí uvědomilo, že "jsou nakažení". Vidím v tom cestu k možné nápravě, protože dokud TOHLE člověk nepochopí, těžko někam a k něčemu směřovat a těžko se dohodnout. A to "dohodnout" = najít společné cíle i přes rozdílnost životních zkušeností, cest a směrů - je podle mého priorita č.1. Životně důležitá.
"Špatné otázky a špatné odpovědi
Pochodoval jsem podle špatného bubnu...
Se špatnými lidmi a plýtval špatnou energií...
Byl jsem na špatné stránce špatné knihy...
A špatnou melodii si přehrával tak dlouho, dokud mi nezněla dobře..."
Až si tohle uvědomí co nejvíc lidí, už nebude tak podstatné, odkud "nákaza" přišla, protože pak už nebude mít šanci. A časem může i tak o "zdroji nákazy" vylézt na povrch tolik překvapivých "věcí", které by dneska nikdo z nás nepředpokládal.
Omlouvám se za neomalený vstup i obrazné vyjadřování. U vás jsem přesvědčená, že ho pochopíte i tak. Děkuju za pochopení a všechny vás zdravím.

245796

10.6.2011 20:31

RE: Nic noveho pod sluncem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 245796

>Je to příliš zamotané a ne vždy jednoznačné. Navíc se "nákaza" >rozšířila úplně všude - do všech skupin lidských společenství
No, když se k tomuto tvrzení "otočíte zády", tak zdroj zla objevíte. A není to vůbec příjemné zjištění [velký smích] . Názvy to má různé, "Strážkyně Prahu", "Děs prahu" atd. atd.
Vstup není neomalený - jen tak se zde klábosí a možná to někoho z nás i nasměruje k pozitivní aktivitě. Snad...
>To smutný je, že tím zbytečně rozdělujete svůj potenciál, který >by spojený dohromady určitě dokázal velké věci.
Myslíte z praktického pohledu založit "Zvědavou, apolitickou stranu mírného pokroku v mezích zákona"? To bych neriskoval [chechtot] [chechtot]

245797

12.6.2011 10:18

RE: Nic noveho pod sluncem

Lin 85.?.?.?

Reakce na 245797

Nevím, co je to Strážkyně prahu nebo Děs prahu. [oči v sloup]
To má něco společného s magií? Jestli jo, tak... souhlas, téma "na dlouho". Jestli skutečně myslíte to, co já, pak pozitivní zprávou může být, že již přestává fungovat, byla "odstřižená".

245865

11.6.2011 19:20

RE: Nic noveho pod sluncem

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 245796

>...Ale vždycky se do sebe pustíte, když jde o "zdroj zla", přitom z mého hlediska zbytečně, protože máte pravdu všichni.
---
V podstatě my (chlapi) vlastně ani nepřítele nepotřebujeme, my se dokážeme mlátit mezi sebou. [velký smích]

Zdravím vás, paní Lin i ostatní kamarády dobré vůle, počítaje v to i přítele "jansmith". Jsem s vámi, ale poslední dobou více čtu, než píšu, hlavně poté, když mi při návštěvě Hradu zmizela průpiska. [velký smích]

Mirda
P.S. Omlouvám se editorům a moderátorům za O.T.

245833

12.6.2011 10:19

RE: Nic noveho pod sluncem

Lin 85.?.?.?

Reakce na 245833

[smích]

245866

12.6.2011 10:51

RE: Nic noveho pod sluncem

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 245796

Vážená Lin, nežli jsem odepsal, chtěl jsem si to promyslet - proč zěny jsou jiné, nežli muži - a proč ženy tak těžko chápou výboje a války:

Pozoruju to na bystrých, krásných a velice inteligentních dámách, když "hrají hry". Ony dokáží hrát "tetris" stále dokola - jen "vypustí" přebytečnou energii, odreagují se. A lepší se jen v rámci jednoho levelu. V kombinacích, rychlostech, pohotovosti... A neomrzí je obycejny tetris §NIKDY§

My, muži, potřebujeme pořád vyšší a vyšší SLOŽITĚJŠÍ levely. Jinak nás hry "nebaví". Proto nejenže budejeme karriery, ale i upgradujeme partnerky, kupujeme si novější a větší auta (btw. vidět je to na parkovištích projektovaných v EU a Asii před dekádou let).

Proto se svět stává pro všechny menším a stísněnějším. A vadíme si už jeden druhému navzájem. Adolf Hitler to nazýval LebensRaum. Ostatní soudobí politici to nahlas nikdy neřeknou. A přitom to v lidstvu uvnitř je: jeden akurátní písek nestačí - chceme písků víc a větší. I ty cizí...

Ženám stačí mít na těch pískovištích víc a víc autíček. A intrikama a "umenšováním" si tam vztahy srovnají.

Stejně tak Asii cítím jako ŽENU, kdežto AnglosaSSy jako muže. Proto si dnes Asie dokázala hřmotný Západ osedlat a stát se jeho krkem, do kterého ať Západ se snaží sebevíc, se zahryznout nedokáže.

245869

12.6.2011 11:51

RE: Nic noveho pod sluncem

Lin 85.?.?.?

Reakce na 245869

Jsem ráda, že jste se ozval...[smích] A jestli jsem pochopila správně, souhlasím. Jen bych přidala k onomu nechápání válek a výbojů ještě jeden fakt - zabíjení. Ženy jsou hodně citově fixované na své nejbližší, takže už jen představa, že o ně v nějaké válce příjdou (jak muže, tak děti), je děsivá. Neznám ženu, která by trpně vydržela sledovat, jak je páchané násilí na někom jí blízkém - nebo tam, kde síly nejsou vyrovnané. Ale nevím, tady soudím podle sebe a podle toho, co znám.
A pak ještě poznámka k ženským intrikám... Nepoužívají je automaticky všechny ženy, není tam rovnítko. Intriky jsou manipulace a "vyšší ženský level" se bez nich úplně obejde. Nejde o to, že by neuměly manipulovat, jde o zjištění, jak trapné a nedůstojné manipulace jsou.
Je to podobné, jako u pánů. Ti touží po "vyšších herních levelech" také jen v určitých "vývojových" stupních, pak zjistí, že je to plýtvání energií. V podstatě "intrikánky" a "upgrejdovači" patří k sobě. Představa, že si žena touží muže osedlat (nebo muž ženu), není dobrá a je jednou z příčin "věčného boje". Ten ale být nemá. Jenže těžko tohle říkat, když většina lidí má zkušenost pouze s "manipulačními" vztahy a jsou přesvědčeni o jejich normálnosti.
Píšete, že ženě stačí "jeden písek". To ano. Muž zajistí písek, žena pak, aby tam všechno fungovalo, jak má. Nemusí mít stále víc autíček, plně jí postačí, když ty, která má, udržuje funkční. A muž nemusí shánět stále další a další pískoviště. Má se postarat o ochranu toho "svého" pískoviště.
Bohužel, to se neděje. Jinak by nebylo společenské klima takové, jaké je. Ženy nemůžou zároveň zajišťovat funkčnost a k tomu ještě chránit pískoviště. Jenže - mnohé jsou k tomu dneska donucené. Některé to zvládnou, některé ne. Ale v každém případě je to pro ně nepřirozená role.
Zdravím a děkuju. [smích]

245872

13.6.2011 9:48

RE: Nic noveho pod sluncem

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 245872

Vážená Lin, taky děkuju jak jste připomněla, proč ženy (ty normální) nesnáší bytostně zbytečnou devastaci životů. Rození (obvykle) není bezbolestné - a proto si života okolo sebe váží víc, nežli muži, kteří se bolestí okolo porodu příliš nesblíží.

Ale k tomu intrikaření: domnívám se, že zručnost ženy v intrice není jen "negativní". Jde i o to, že naše něžnější polovičky nás dokáží "bezbolestně" do-intrikovat k posekání zahrady, donesení dřeva ke krbu, dolití kapaliny do ostřikovačů apod. Kolikrát jsem, díky poradě s kolegyní, změnil nějakou taktiku. Protože ženský pohled se diametrálně lišil od mého.

Vezměme si příklad v architektuře: ženy (až na čestné vyjímky!) z venkovní architektury málokdy zazáří. Ale pokud jde o vnitřní uspořádání a vybavení (a "líbivost"[mrknutí jedním okem] v architektuře, nemají na ženy zase o několik světelných let muži. To je jiná analogie na "naše pískoviště". Nemá smysl se snažit zuby nehty nahrazovat týmové role žena/muž. Na druhou stranu ROZUMNÁ konfrontace někdy přináší neočekávané plody.

Nejsem vyjímkou v tom, že mi nebaví se "s holkama kamarádit". Ale baví mi s nimi podnikat, vymýšlet, plánovat, realizovat...

245899

10.6.2011 20:50

RE: Nic noveho pod sluncem

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 245790

Kdybych byl na tvém místě, Hade, tak bych tu otázku (a věřím, že jsi férový člověk, sdělující ostatním pravdu a nikoli mlžení a který se možná i nemýlí) nejdřive položil tomu, kdo záležitosti duchov.vývoje člověka a tzv. práce na sobě rád v debatách naťukává, tedy přítele HHBB.

Proč se ptáš na mou osob.zkušenost a naopak zkušenosti mého oponenta a svého souznělce, velkého teoretika a sofistu hábečka (o zlepšování jeho života tím i života celého lidstva) nezkoumáš?? Jakou změnu k lepšímu prosazuje ON, kromě toho, že hlásá úplně stejnou tezi jako katolická církev (proti které nicméně tak rád brojí) O TOM, že Pravda není pro všechny? Že stejně jako jinde tato Šaulova církev vytvoří on zde v debatě obratem pera z obětí původce a viníky své mizerie a že síly, které mají farizejství a pokrytectví v rámci honby za Zlatým teletem v popisu "práce" takto upozaďuje a nepřímo obhajuje??

Jeho se ale nezeptáš, viď? Je to proto, že podobně jako on chápeš JINAK zákony Kauzality?? A podobně jako hábečko a pokrytecké establishmenty svět.náboženství viníš obyčejného člověka z problémů ve kterých žije, bez toho abys ses zaměřil na ty, kteří nevědomosti a pudovosti většinového obyvatelstva po věky kosher způsobem vy/zneužívají??

Mám to chápat tak, že se raději (jako hábečko a církve, které ON v jednom případě pranýřuje a v druhém hájí) zaměřuješ na Následky? A Příčiny už tolik nezkoumáš??

Ano, je snažší usebrat se do azylu nekonečného oceánu mystiky, ezoterična a duchovních nauk a tam kontemplovat nad stezkou hýbatele osudu, než konkrétně a na faktech pojmenovávat síly, které naprosto cíleně (pro kosher peníze, MOC do těch správných kapes a pocit vyvolenosti) hýbou osudy mediálně i jinak zblblého většinového obyvatelstva, že?? Mám to chápat tak, že podle tebe je cesta ke zlepšení součas.stavu civilizace uzavření se do svého nitra k postupnému (dá-li nejvyšší a budeme-li dostatečně pilní nebo reinkarnováni) dosažení Nirvány nebo jiného prozření a problémy této Planety budou vyřešeny?? [smích]

Není duchovní cesta (ať rychlá nebo pomalá) jen jednou z více možností, jak lidskou společnost kultivovat a není náhodou zneužívána?

A jak já zlepšuji svůj život a tím i život celého lidstva??? [smích] Možná i tím, co zde píši a také tím, že si to možná přečte někdo, koho to posune dál k zamyšlení a k prospěchu pro VŠECHNY zúčastněné. Že jen planě nedebatuju a nerozjímám, ale když je potřeba, tak zvednu pr-el a něco pro změnu nebo zlepšení stáv.situace a osvětu i prakticky učiním.


A nyní dotaz obrátíme, Hade a hábečko. Jak Vy dva, kromě povídání, zlepšujete svůj život a tím i život celého lidstva, přátelé a kamarádi? Sám sem zvědav, jestli bude následovat mlčení, sofi skluzy a bonmoty nebo naopak férová vyjádření. A Peace se všemi.

jansmith[smích]

245798

11.6.2011 10:44

RE: Nic noveho pod sluncem

HHBB 72.?.?.?

Reakce na 245798

Rád bych s tebou polemizoval, kdyby bylo o čem.
>Had by měl...nejen lépe číst...pokud chce posuzovat polemiku...
Kdyby bylo co. Většinou je to snaha vynutit si onu „polemiku“ trvalou dezinterpretací. To nemá valnou úroveň a stojí to spíš za politování. Ale kázání by Ti šlo.

>Ale nešť, k věci.
[chechtot] povedená ironie

>nositel teze "Pravda není pro všechny" hábečko…
Jendo, stále dokola mě o tom přesvědčuješ, co mám dělat, musel bych jinak sám sebe popírat, jako nějaký pokrytec.

>Náš společný přítel útočí na KC
Jen velmi výjimečně, já jim jen neupírám jejich zásluhy (vynechávám židy, kde jsem je nenašel), neboť tato skreslení pak vedou k nepochopení historického kontextu, a tedy toho, proč a kde se nacházíme. Raději se snažím něco dozvědět, než soudit.

>Ano, souhlasím...aby lidé pracovali duchovně i jinak na sobě…
To zní pouze jako proklamace, Tvůj skutečný zájem je však prozrazen tím, co tě v diskuzích žhaví (zrovna to, že by KC mohla být odpovědná za své ambice)

>moudré a pozitivní změny...musí být pochopeny a příjít ZEZDOLA …
Co to je, „ZEZDOLA“… jestli budeš myslet jako ten „dole“, zůstaneš dole v každém slova smyslu, tedy i v pořadí vlivu na změny.

>Proč se ptáš na mou osob.zkušenost a naopak zkušenosti mého oponenta … nezkoumáš??
Ty jsi nepřišel diskutovat?

>Jakou změnu k lepšímu prosazuje ON…
Tak nebreč a postav se k otázce čelem.

>viníš obyčejného člověka z problémů ve kterých žije…
Myšlení v dimenzích „vina / nevina“ je náboženský výplach, to právě brání obracení pozornosti k vlastním schopnostem - strach ze zodpovědnosti za svá rozhodnutí je vyvoláván pocity viny a vede to k tomu, že se člověk v prostoru přestane vnímat úplně a věší se na okolí, stává se stále více závislý.

>A Příčiny už tolik nezkoumáš??
Abys mohl s něčím pohnout, musíš najít příčinu u sebe. O tom Had píše neustále, možná že to zahledění na „viníky“ Ti brání si všimnout.

>konkrétně a na faktech pojmenovávat síly, které naprosto cíleně … hýbou osudy mediálně i jinak zblblého většinového obyvatelstva, že??
Fakta? Omílání mediálních přeludů? Jaká jiná fakta máš, než ti „mediálně zblblí“?

>Není duchovní cesta … náhodou zneužívána?
A co není? Na to si můžeš dát odpověď opět jedině ty sám… třeba to „duchovní“ je něco jiného, než sis doteď myslel.

>Že jen planě nedebatuju a nerozjímám...
>A nyní dotaz obrátíme…
Na dotaz odpovídat dotazem, to budí alergii.
Protože to Had již psal mnohde, čekat, že bude znova bušit do zatvrzele uzamčených vrat, nevím…
Odpovím Ti, ale zatím mi je nejasné to „praktické zvedání prdele“. Jsou to dřepy společně s máváním a pokřiky? Právě podle Tvé představy o měnění věcí bych pak mohl svou odpověď korigovat, aby byla také „pro tebe“.

245816

11.6.2011 13:44

RE: Nic noveho pod sluncem

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 245816

Dobrá, hábečko, beru, i když si opět neodpověděl na co jsi byl TÁZÁN..[smích] Za to, jsi zastoupil i přítele Hada (který, protože je možná někde v ašrámu, zatím absentuje) a kupodivu si se oproti minulosti zdržel bonmotů a katechizující blahosklonnosti, což je velký pokrok..

Víš kamaráde, Lin zde o něco dříve popsala dojem z naších polemik a vyjádřila politování nad tím, že svůj potenciál DĚLÍME, místo abychom jej (v rámci snahy o osvětu a Dobrou Věc) SPOJOVALI. Napsala to moudře a za sebe s ní souhlasím. A jestli zde na Zvědavci existuje, jak napsala, nějaká debat."elita", tak do ní, pro svou schopnost se citlivě vyjádřit a vhled do Podstaty (za "ženské plémě" ) rozhodně patří i ona. Ale o tom psát nechci.

Chci psát o tom, co jsem X krát vyjádřil již dříve. Že mnohé tvé vstupy a názory oceňuji jako zajímavé a poučné a že bych je i podepsal. Je zde z tvé strany ale jistý přístup, který to pozitivní, s čím zde jako investigativec přicházíš, deklasuje. A to je důvodem, proč jsme v oponentuře a jediné, co mne ještě zajímá, je, z jakého důvodu tyto, podle mne matoucí, názory zde protlačuješ.

Co se týče tvé do modra prolož.reakce, tak by nebyl žádný problém na ni opět bod po bodu reagovat, ale nejsem si jist, jestli to má smysl. Asi bychom se (jako v debatách s pí.Jarmilou, o smyslu zahoz. nebo nezahoz. hlasu) zacyklili ve fázi tvrz. proti tvrz. a tak nechám úsudek na vnímavých čtenářích a omezím se jen na jeden bod.

Píšeš, že, cituji: útočíš na KC jen velmi výjimečně, že jim jen neupíráš jejich zásluhy a že VYNECHÁVÁŠ židy, kde jsi je nenašel. A já tvrdím, že podprahově aktivity mafií, které se jako banksteři za židovství častečně schovávají a mnohem častěji s ním jako sionisté souzní, VYNECHÁVÁŠ víc než je objektivní, férové a sportovní..[smích] A když už je někde zmiňuješ, tak velmi často jen jako nebohé nástroje KC nebo oběti Systému, za který oni v zásadě nemohou. Což je úsměvné již z podstaty.

MoUdrostrak, R.Nohejl, mirda a další zde na faktech (nikoli mediálních, protože mainstream a vlády mnoha zemí mají pod palcem právě sioovčáci a jejich lokajové) předkládají mnoho důkazů, že nikoli KC, ale naopak siomafie tahají za nitky dnešní svět.politiky a divím se, že to ve svých příspěvcích nereflektuješ. Respektivě nedivím a ty se tedy nediv, že jsem v tvém případě obezřetný a že mi tady něco "zavání".

Závěr? Zkus měřit všem stejně (KC a judaističtí talmud-sionisté jedna banda jsou, to neznamená že přímo spolupracují, jen si rozdělili trh s gojímy/goji) a pokud označuješ za původce disharmonie a ovčáckých manýrů Šaulovu katolick.církev, tak to samé se týká (viz.ideologie judaismu, tj. jednoho Boha pro Židy a vyvolenosti) i Rothschildových, Zlaté tele a MOC nahánějících, siotalmudistů. A Peace s nimi i s tebou, přít. a kamaráde,

jansmith[smích]

245827

11.6.2011 19:19

RE: Nic noveho pod sluncem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 245827

Byl jsem "tázán"? Co to zkoušíš? [chechtot] ...nenašel jsem v té haldě slov ani to, co by mělo vyjadřovat to úvodní "dobrá, beru"...
To "modré", to jsou plky, se kterými jsem si dal tu námahu a pokusil se tím probrat. A asi máš pravdu, už s tím ztrácet čas nebudu.

245832

11.6.2011 20:39

RE: Nic noveho pod sluncem

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 245832

Nevadí hábečko, ty si napíš hadice, já si napíšu matice ..[smích] a život jde dál.........

To, že na nepříjemné a pro tebe kontroverzní dotazy neodpovídáš je už folklór, příteli a kamaráde. A je mi jasné, že "malý tyran" (jak sem níže v jiné souvislosti popsal Hadovi), který se nedá sofi udolat a míří do sfér pochybování, za které (pokud se týká naších polemik) jistá kosher entita uděluje nepohodlným klidně 3 a více roků vězení, je pro tebe těžko stravitelný.

A co se týče těch modrých plků, se kterými sis dal takovou námahu, tak díky za ni... Ale příště (až ti to opět nedá) by bylo lépe, pokud by sis dal námahu i s reakcemi na námitky a fakta z oblasti, za které tví sio-talmudističtí chráněnci nadělují přidrzlým ty "3 roky" vězení natvrdku.

A Peace s tebou i s tvým časem. Tvůj přítel a kamarád,

jansmith[smích]

245840

12.6.2011 10:35

RE: Nic noveho pod sluncem

Lin 85.?.?.?

Reakce na 245827

Jene, zdravím...[smích]
Měla jsem držet pusu, není to pro ženskou dobré míchat se do "chlapských záležitostí".
Vycházím ze svého přesvědčení, že tvůrci "reality" jsou muži a že těch opravdu tvůrčích je dneska velice málo. Většina mužského pokolení je dnes "přepólovaná" na destrukci Proto je mi líto, že když už se nějací s "kladným znamínkem" najdou, plýtvají svou silou.
V tomhle konkrétním případě jsem optimista a věřím, že jde jen o kočkování, jakýsi "trenažér limitů". A až půjde do nejtužšího, změní se to. Byla by škoda propásnout příležitost pro "lepší svět", protože on "nenastane" sám od sebe. [smích]

245867

12.6.2011 21:36

RE: Nic noveho pod sluncem

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 245867

Taky zdravím, Lin a chci říct, že není důvod k omluvě. Naopak je dobře, že do debaty zasáhla (co se týče vyjadřování a přístupu) i půvabná diskutérka...[smích] Každý hlubší pohled se cení a někdy je dobré, když se do mužského elementu vloží ten ženský co by sjednotitel, jako v tvém případě. Každopádně si nejsem jistý, jestli jde, co se týká mne a hábečka, o kočkování nebo macho souboj, či naopak o zásadní rozpor v přístupu k věci...

Pokud se týká tématu, tak MoUdrostrak popsal názor na rozdíl mezi muži a ženami a já bych doplnil, že to podle mne platí hlavně v běžné rovině vnímání.

Pravda je, že muž a žena jsou polovinami jednoho celku, společně celek vytvářejí a na nejvyšších úrovních vnímání mezi nimi žádného rozdílu není. To jen pokrytci podporovaná lidská nevědomost zne/využívá rozdílů tam, kde by v běžných vztazích měla zdůrazňovat prvky sjednocující. Rozděl a Panuj (pamatujeme přemluv bábu) pod cíleným deformačním vedením platí i zde v plném rozsahu. I když podle Vojty49 je takové chápání a přístup lidské rasy z hlediska evoluce zřejmě normální, v pořádku a asi i sportovní. Ano, má pravdu. Je to v pořádku, ale jen do chvíle, než lidská rasa jako celek postoupí na vyšší level vnímání reality a uvědomí si, že byla (i v tomto případě) zejména mediálně, nábožensky, ale i jinak (co se týče, pro MOC a peníze do těch správných kosher kapes, deformovaných mezilidských vztahů a disharmonie a utrpení z toho pramenící) manipulována.

Synergie nebo Holismus a nesobecká spolupráce (v případě lidských bytostí oproštění se od animálních pudů, instinktů a nadvlády nezvládnutého ega) JE CESTA, jak lidský druh zachránit před otroctvím nebo sebezničením, na kterém ve velké většině, pod vedením vyvolených ovčáků, úspěšně, a jak píše MoUdrostrak pivně pravicově a autocenSSurně, pracuje.

Ukázat mu cestu z pod vlivu iluze a kosher mamonu (podporovaného vadným source-codem tory, talmudu, koránu nebo bible sv.) a pokud se jako lidé nenaučíme dle zákona kauzality PŘÍČINY problémů objektivně, padni komu padni, POJMENOVÁVAT (a budeme se místo toho za podprahového vedení ovčáků a jejich lokajů zmateně topit v rozborech NÁSLEDKŮ a necitlivě generalizovat), žádné duchovní cesty, relaxační a meditační experimenty nám SAMY O SOBĚ, pro riziko odklonu k ovčáky vítané pasivitě, nepomohou a Peace s námi.


jansmith[smích]

245886

11.6.2011 17:00

RE: Nic noveho pod sluncem

Had.. 82.?.?.?

Reakce na 245798

Sobota, klídek, zbývá mi čas, kouknu na příspěvky zde a ... a uff!
Sakra, člověče, Vy takovou docela jednoduchou záležitost (tedy dotaz, zda a jak zlepšujete svůj život a tím i život svého okolí) dokážete tak slovně zamotat a nabalit na ní tolik balastu, že pak sám nevím ani, na co jsem se vlastně ptal [chechtot]
jo, už vím! A odpověď vlastně nikde. Ale to nevadí, není to přece nic zásadního, dávat do diskuze dost individuální a zároveň značně intimní záležitosti. Neboť rýpnutí do sebe sama a zbavování se "svého zla" je záležitost značně, značně soukromá a může budit nepochopení, podivení, posměch až nenávist - a to vše jen může v jistých etapách ubírat elán pokračovat v tomto převážně nelehkém a náročném úsilí.
Jak to dělám sám (pokud to vůbec dělám a jen tak neplkám)? V hrubých obrysech je to tady ode mě roztroušeno v mých dokonalých moudrech zde v debatách na mnoha místech, takže když jste mě tak laskavě odkázal na to, abych si pročetl Vaše sáhodlouhé a (pro mě) těžké k přečtení příspěvky, tak Vás na oplátku na ty své skvosty taky odkáži. Leč budete se stejně nudit a zívat, takže se raději podívejte na nějakou pěknou komedii, při které se budete hodinu pořádně [chechtot] , přitom si uvědomte své tělo od nohou až po kořínky vlasů a ... a budete chvíli možná v ráji...tím se "otočíte zády" ke svému zlu a možná ho na chvíli oslabíte.

Na zavřená vrata připíchnu ceduli s dvěma mými oblíbenými citáty:
"Ďábel a chmury chodí spolu, ale Bůh se stále směje. Naučte se radovat bez příčiny a stanete se znalci života..."

"Je snazší nalézt v tisíci hrobech světa lebku, kterou jsme v dřívějších životech nosili na ramenou, nežli si vydobýti věčného úsměvu..."


Přeji mnoho zdaru, méně slov a zkusím nezavdávat příčiny k dalším Vašim kraťoučkým, stručným a jasným příspěvkům [mrknutí jedním okem]
[smích] přeji.

245829

11.6.2011 20:13

RE: Nic noveho pod sluncem

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 245829

Odpověď vlastně NIKDE, Hade????? To myslíš vážně?? Teď jsi zase zarazil ty mne, příteli a kamaráde.[smích] Očekával bych od tebe, jako od člověka, který na cestě osobního (duchovního) růstu postoupil MNOHEM DÁLE než běžný průměr, větší schopnost koncentrace na psaný text a také schopnost ODOSOBNĚNÍ. Asi opravdu reakce spoludebatérů (jak si dříve poznamenal) pečlivě nečteš, protože odpověď (kterou hledáš) je v mém předchozím předposledním odstavci. Jestli tě uspokojí nebo nikoli je další věc.


Legrační na debatě s tebou je, že pokud ty prohlásíš, že můj příspěvek je pro tebe příliš těžký a plný balastu a že mu tudíž zřejmě nerozumíš, tak je to u člověka tvých kvalit (relaxacemi a meditacemi zaneprázdněného poutníka) vlastně výraz ctnosti či přednosti. Pokud bych se ale já vyjádřil o tvých příspěvcích ve stejném duchu (že jsou pro mě těžké nebo že je nečtu), byl bych u tebe za mameluka, který k pochopení tak duchovně hlubokých myšlenek ještě nedozrál. Nebo to tak není, Hade??..[smích]

Ale nic ve zlém, příteli. Docela dobře VNÍMÁM o co ti TADY v debatách JDE (fandím ti, tvé příspěvky sleduji silently dlouhodobě a jsem vlastně tvá krevní skupina). A že jsem tě maličko popíchnul?? Můžeš to brát jako zapůsobení "malého tyrana", za kterého bys měl, pro urychlení cesty vnímání, "vyšší inteligenci" naopak děkovat, protože pokud bys jej neměl, musel by sis jej někde zaopatřit.

Každopádně tě ctí, že jsi odpověděl (i když nepříliš nadšeně) na můj "return" obráceného dotazu, protože tvůj souznělec hábečko, který sám sebe jistě také počítá mezi High level diskutéry, to (jako jistě férový člověk a v jistém smyslu zdejší guru) kupodivu nedokázal. A to, ať už si to kdo přebere jak chce, o něčem vypovídá...

Závěrem, díky za ceduli, kterou si omylem přibil na vrata, která jsou naopak otevřena a končím ukázkou (v závěru) pozitivního dialogu mezi dcerou Helenkou a otcem Svěrákem z filmu "Vratné láhve" (0:28:20):

"Tati, ty nevěříš na konec světa, viď?"
"Moc ne."
"Ale počkej až to přijde. Ty budeš pěkně zaskočenej."
"Helenko, ty bys nemohla chodit na nějaký veselejší přednášky? Nebo s kamarádkou zajít na víno. Postěžovat si. Holčičko?"
"To bude dobrý (tati), ďábel slábne."


Ber to jako narážku na to, že někdy je lepší brát věci s nadhledem a že se občas vyplatí i sestoupit mezi "dělný lid" a jeho, nikoli virtuální, problémy. A Peace s tebou, Hade, také s hábečkem i všemi ostatními, příteli,

jansmith[smích]

245836

10.6.2011 15:22

RE: Nic noveho pod sluncem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 245763

[smích] Had to docela vystihl... a taky se mi to zdá být někdy dost marné... ale to se zdá být občas všechno, což je zase na druhou stranu přesně ten moment tý nekonečný svobody se pokusit nějaký smysl tomu udělit a ocitnout se tak v okamžiku zrodu [mrknutí jedním okem]

245786

9.6.2011 19:41

RE: Nic noveho pod sluncem

HHBB 137.?.?.?

Reakce na 245730

>Co když "v hustotě terčů je síla"?!
No a? Kdo chce být sedícím kačerem, tomu stejně není pomoci. Kdo nechce, musí přestat přemýšlet jako on.

>Proto je nejprve pravicováno (roz. egoisováno a desolidarisováno) město.
Nejprve? Město je pro to vytvořeno. A žid v tom prsty nemá, to mi věřte, ten přišel už jako další. (Urbanizace – urba – orba – založení města pro osev a pro budoucí sklizeň „plodů“…)

>v zapadákovech BANKY NEPADAJÍ, protože si lokální bansteří netroufnout spekulovat s investicemi svých klientů/hejlů.
Opět to není o židovi. Je to o rozsahu sociální struktury. Normální smrtelník je schopen obstarávat pouze jen určitý sociální okruh, zbytek mu je již cizí, což je normální a sociální vazby na úrovni tisíců či milionů jsou jen iluze a ideologický blábol.

>První, co privatisátor, bankster a tunelář učiní, je přeci-vá NEPRůHLEDNÁ STRUKTURA: Zkuste si projít pavouka např. PPF Dcery přes další dcery spoluvlastní matku a pořád dokola.
Tohle taky není žádná židovina. Tohle je velmi starý právní vynález, který se v republice a sociální struktuře bez hlubších kořenů, jako byl „americký sen“ poměrně snadno uchytil. Takzvaná „právní osoba“ je princip, který byl již dávno ztělesněn třeba v symbolu „otep a sekera“. Což jste ale narazil na skutečného nepřítele člověka jako svéprávného jedince.

>Takže dneska se z och-tz-ané vesnice malým židem s dvojkolákem a karbanem, kořalkou, děvkou A LICHVOU stal ochcaný zglobaliSSovaný CELÝ SVĚT
To je velmi nepřesné. Sám píšete, že vesnice (západákov) v tom nemá co dělat a jako příklad to je z mnoha důvodů nevhodné. Když se podíváte na „moderně vybudovaný venkov“, tak tam z vesnice nenajdete nic. Je to jen okolí „urbanizace“.
Když tam hledáte toho parazita, tak ten parazituje již na něčem, co někdo projektuje, buduje, pěstuje, chová...včetně "lidstva", na což se vžil i termín "civilizace". Sedlák je takový hospodářík, ale máte tu i „hospodáře“ s celosvětovými ambicemi a jejich úsilí je v tomto směru již velmi, ale velmi letité. Vy však cpete parazita do role, které nemůže být schopen, tedy ani nemůže být zodpovědný za vývoj světa, ten může být zodpovědný tak maximálně za svůj sosací apetit. Tady ale mohu doporučit pouze jedno – nekrmit. [smích]

245746

9.6.2011 20:51

RE: Nic noveho pod sluncem

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 245746

V relativizování jste Mistr:

V Zapadákovech se ví o každém šustnutí, proto tam Predátoři těžko mohou naleznout tak snadnou n-tou oběť donekonečna. Proto se Zapadákovům Predátoři i jejich ShabeSS-GOJim vyhýbají. Co s do toho mícháte Kačery?!

http://cs.wikipedia.org/wiki/M%C4%9Bsto: "Město je sídelní geograficky vymezený útvar, pro který je charakteristický soubor znaků, jenž jej odlišuje od vesnice. Jsou to především relativní velikost ve srovnání s vesnicemi, vysoká hustota osídlení, kompaktnost a koncentrace zástavby, typická demografická, sociální a profesní struktura obyvatel ...
Pro město je také specifický městský způsob života, který je na rozdíl od venkovského více neosobní, anonymní a účelový.
Obyvatelům měst klesá počet osobních vztahů a sociálních kontaktů...
Ve městech se také proto koncentrují sociálně patologické jevy jako zločinnost, prostituce, závislosti nebo rozpady manželství."


Vložený obrázek

Dříve měl kočovný "směnečný" žid:
- káru, kořalku, děvku, pakl cinknutých karet, dostatek připravených směnek pro úpis duší, majetku a svobod.
- dnes má 96% celosvětových médií, FED, GOLDMAN- SACHS, akcie veškerých zbrojovek, lobbisty, politiky, svlékající celebrity, KosoWARské narkotrafikanty a obchodníky se srbskými tělesnými orgány, nájemné cizince bez oVčanství v JůEs Army, žoldáky a nájemné vrahy a okupanty ve zprofesionalizovaných armádách NATO a kontraktory.

Účet=směnečné a hypoteční ručení=lichvu=existence= za to všechno "above stated" zahlují pravicující a autocenSSurující oVčané, čekající na naplnění American Dream.

Vložený obrázek

245749

9.6.2011 21:37

RE: Nic noveho pod sluncem

HHBB 87.?.?.?

Reakce na 245749

...tak se omlouvám, ten „sedící kačer“ je totéž, co snadný terč (nebo kořist)… netušil jsem, že to budu muset osvětlovat, když už jste s tím tématem sám přišel…

>Dříve měl kočovný "směnečný" žid: - káru, kořalku, děvku,…
hm...
>- dnes má 96% celosvětových médií, FED, GOLDMAN- SACHS,…a nájemné vrahy a okupanty ve zprofesionalizovaných armádách NATO a kontraktory.
hmmm...
Jo, a ten, co to měl před židem, ten si řekl, že už toho má dost a dá to raději tomu drbanovi s károu… paráda…
Ty wiki poučky jsou fajn, jenom jsem Vám chtěl naznačit, co se za těmi poučkami může ještě skrývat. Zřejmě máte ale raději černobílé obrázky...
I ta lichva je již důsledek, průvodní jev a zase se svými, dost neblahými, důsledky, které ve finále lichvářský systém opět pohřbí - ale to je jen to, co na té lichvě stojí! To Vám přeci může bejt ukradený ne? Kdo se s tím neveze, ten má přeci slušné vyhlídky, zvlášť, když jdou na hnůj, nebo ne? Nebo Vám je snad těch krachujích bank líto?
...
Nezdá se Vám už dost ujetý, že i v takovém tématu, jako jsou sexuálně ulítlé matky, najde průměrmý zvědavec opět židy v hlavní roli? [chechtot]

(jo...všechny vás moc zdravím ) [velký smích]

245751

10.6.2011 7:41

RE: Nic noveho pod sluncem

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 245751

>Nezdá se Vám už dost ujetý, že i v takovém tématu, jako
>jsou sexuálně ulítlé matky, najde průměrmý zvědavec opět
>židy v hlavní roli? [chechtot]

Bohužel,v reálu je to skutečně tak, že ve světě neplatí pravidlo, za vším hledej ženu, ale platí pravidlo: za vším hledej žida- a určitě se trefíš. [chechtot]

245770

10.6.2011 9:10

RE: Nic noveho pod sluncem

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 245751

Vážený HHBB,

opět si spolu ROZUMÍME:

"I ta LICHVA je již DůSLEDEK, průvodní jev a zase se svými, dost neblahými, důsledky, které ve finále lichvářský systém opět pohřbí - ale to je jen to, co na té lichvě stojí!"

protože: jak ryzí křesťanství, tak ryzí islám viděli v lichvě nejhorší RIZIKO pro SPOLEČNOST - jak lidské existence ne/dostat "na bubec", k alkoholismu, drogám, karbanu, prostituci, do otroctví... A díky tomu ryzí křesťanství i islám získávalo na počátku pro anti-lichvářské REFORMY společnosti OBROVSKÉ BODY a VLIV.

V Antice se "svobodní oVčané" vzdávali svých "SVOBOD", aby se dostali k "hodnému otrokáři", protože se museli lichvářům vykoupit.

S nástupem křesťanství i islámu se lichva "odstěhovala" do "čtvrtích Davidových". Občas i odtamtud byla vyhlazována oVčany a u židů předluženými šlechtici pogromy.

Dnes se stala LICHVA duchem naší Vrchnosti. Emerický nebo englický důchodce má závislou penzi z "privatiSSovaného penzijního fondu" na úspšnosti/hrabivosti lichvářů v CEEC a dále na Východě nebo ve Třetím Světě.

Home Credit, Provident a další, nestojí a nepadají s ničím jiným, než s mírou (neregulovaného) %. Provident má na sebe navázány penzijní fondy dávno, PPF možná také - nebo je po DEfromách vlády pravicující zOdpovědnosti velice rychle naváže.

Zavedeme VÍCE Kalouskových solárních COLLECTorů, více solárního dodanění pro pravicující oVčany = bude více půjček, aby oVčané přežili, více lichvy i exekucí = pravicujme, tunelujme, zbídačujme. Od lichvy je k prostituci i demoraliSSaci jen malinkaté ukročení.

A kruh (chomout) se uzavře...

Vložený obrázek

245775

10.6.2011 14:04

RE: Nic noveho pod sluncem

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 245775

Odvedl jste sice už někam jinam, i tak se pokusím něco ještě dodat.
>protože: jak ryzí křesťanství, tak ryzí islám viděli v lichvě nejhorší RIZIKO pro SPOLEČNOST
Kazatel je od toho, aby kázal! Na tom je náboženství postaveno. Káže do své farmy samé "úžasné" věci… a věřící jim je věří!

Tyhle náboženství jdou z jednoho zdroje. Už kdysi jistému společenství někdo vtloukal do hlavy Hospodina a jeho zákony. Ale žid to zcela jistě nebyl, protože tím si ten dotyčný židy teprve vyrobil! A podobně si vyrobil i ty další.
Podívejte se na Araby. Ještě ve středověku svou kulturou mohli Sever oslovit. Dnes? Islámem byli zazděni a pošilhávají po světě, kam by se mohli přifařit. Plíží se do té "zkažené" Evropy, a "ďábelské" US jsou jich plné. Těžko jinak nachází proti Severu obranu a pomalu to vypadá na jejich velký rozvrat. Jejich režimy kolaborují buď s jedním, nebo druhým, ale do svých ohrad vesele kážou islám.

Křesťané proti lichvě? Naprosto logické! Největším nepřítelem lichváře je totiž lichvář. Mnoho lichvářů je lichvářova rychlá smrt. Římští monstrlichváři se nikam nevypařili, stali se z nich taktéž římští křesťané. Od středověku se svým systémem pronikali prakticky do celého známého světa. A můžete mi říci jediný důvod, proč by měli do ohrady kázat lichvu? Jedině, že by se tak rozhodli jít na férovku. [smích]
Že šlechta lichvu neprovozovala? To je k smíchu, protože ta, co to nedělala, ta si zase jednoduše vzala, co potřebovala. (Už césar, obvykle voják, když potřeboval přísun majetku, jednoduše nechal největší lichváře pozabíjet, a co naakumulovali, to si po nich vzal). Životnost úvěráře se zkracovala úměrně s jeho drzostí požadovat něco zpět. Lichva byla přeci fuj! Ale to nijak nebránilo papežencům i vzdorokrálům vytvářet celé nadnárodní korporace, kde byla lichva schována do anonymity a za žida – oblíbeného bílého koně vytaženého z ghetta.

Oni už dávno rozpoznali i jistou společensky "kladnou" stránku lichvy. Je to mocný stimul a funguje (pokud je chytře kočírována) jako motor točící především materiálním kolem. Úvěrované společenství dokáže v tomto směru poměrně rychle odskočit od toho druhého. Je to jako zbraň.
Ale to všechno by nebylo možné použít, kdybyste neměl v moci zpravodajský systém - společenskou inteligenci. Bez sběru a výdeje informací to nejde. To je první předpoklad jak ho ovládnout - vychovat si své systémové poskoky, věrné služebníky i nevědomé otroky, ale také odpůrce, kteří se pak vybíjejí žádoucím směrem… a pak můžete nasazovat chomouty, i ty v nějaké podobě lichvy.

To vše, včetně sexuálně obhroublých matek, se dělo dávno nejen před Freudem, ale i před židem. Kdo ho tam chce najít, tak si ho tam ale najde. Každý si je schopen vyrobit svého "žida", je to totiž velmi pohodlné alibi.

245785

10.6.2011 21:11

RE: Nic noveho pod sluncem

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 245785

HHBB, my dva si rozumime, i nerozumime.

Lichva je "MOTOR" (a jakej' - o tom zadna)

Na druhou stranu, lichva utrzena od retezu je jako ohen presly do pozaru nebo zridlo, ktere zpusobi povoden.

I Emericani meli po spatnych zkusenostech regulacni zakony, ktere STRIKTNE oddelovaly investicni bankovnictvi od financniho. Pokud by je pravicujici ultraCONS pres lobbisty nevyvratili z pantu, spolehlive by chranili banky pred vytunelovanim toxickymi derivaty.

Fondy (a jejich tupi vkladatele) by se vyvratili, ale banky by staly a financovali dal (i kdyz mozna na cas opatrneji) ekonomiku. I s primerenym urocenim na pokryti rizik a vygenerovani zisku pro zamestnance, management a konservativni akcionare, kterymi vkladatele do bank vzdy BYLI a JSOU.

Zpravicovanim bank a vytunelovanim mixu ale ztratil cely trh kredibilitu. Moji bankeri stale mne a moje nejblizsi marne lakaji do nejakych super skic - a tůůůdle! Ani mne nehne. Jsou daleko lepsi zpusoby, jak v dnesnim znasilnenem svete nemlaskat, ale usinat a probouzet se s klidnymi nervy.

Takze jsme zpatky u pravicovani. Kdy pravicovani kaze: Kazdy at si utrhne a pote udrzi, co snese. Kasleme a kaslete i Vy vsicni na vsechny okolo: trhejte a drzte!

Proto v Emerice padaji mosty, hrouti se ghetta a socialni sluzby

- a ve zle communisticke Cine roste ta jeden den tolik novych mostu a mrakodrapu, jako v JůYsEj za cely rok

- a Cina zavadi plosne socialni a zdravotni pojisteni, zhlizi se ve zle socialisticke Skandinavii a zlem socialistickem Nemecku. V tom zlem socialistickem a solidarnim predanenem a prerozdelujicim Nemecku, odkud dovazi Cina presne strojirenstvi, chemii. A ve zle socialisticke solidarizovane prerozdelujici a predanene Skandinavii, odkud dovazi Cina mobilni technologie, pharmacii a vyzkum a patenty. Na cely ostatni "pravicujici" nizkodanovy svet Cina "peče" a neni nic, co by ji odtamtud imponovalo.

Proto: Pravicujme, tunelujme, zbidacujme... Mobilisujme pro moUdre smerovani teto zeme! Po moUdre doprava! Neregulujme, neomezujme, neohranicene lichve, hernam, casinum (a jimi placenym lobbistum) ZDAR a naZDAR! Neomezujme lichvu socialisujicim zakonem, jako je to ve zlych socialistickych zemich na Zapad od nasich hranic!

245799

8.6.2011 20:10

Sexualni delikty pachaji i zeny

Satanist 154.?.?.?

Pohlavni styk matinky s vlastnim synem a dalsi perveznosti clenu rodin ke kterym doporucoval i svy navody videl pan Freud trosku jinak a rozhodne by takovou sexualni slast mezi sebou vsech clenu rodiny kterou propagoval na svych prednaskach nenazval sexualnimi delikty.

245685

9.6.2011 8:38

RE: Sexualni delikty pachaji i zeny

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245685

Freud byl úchyl, to víme všichni, navíc to byl on, kdo přišel s názory, jako např., že každá žena podvědomě touží být znásilněna, nebo taky ta pitomost o kastračním syndromu. Zaplaťpámbu za to, pánové, že v 99% případů jste vy tady "normální", jak vyplývá z diskuse [cool]

245704

9.6.2011 18:55

RE: Sexualni delikty pachaji i zeny

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 245704

Freud bez pochyb uchyl byl! Jenze tim to nekonci. K Freudovi musite tez pripocitat i vsechny ty devianty kteri jeho nazory na prednaskach poslouchali, pokladali je za spravny a se Freudovejma radama ridili. A nesmime zapomenout ani na ty nevinny kreaturky - odborne se jim rika ,,incesti,, - ti tez nevyrostli Freudovym posluchacum jen tak na zahonku v zahradce i kdyz cas vod casu Freudovi kolegove na ne strikali vodu z hadice, ze jo?

245744

10.6.2011 7:46

RE: Sexualni delikty pachaji i zeny

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 245744

Freud byl nejen evidentní úchyl, ale také úmyslný manipulátor davů, který moc dobře věděl, že vědomě lže. Když jel na lodi do Ameriky, tak prý prohlásil: Vezu jim jed.

245771

10.6.2011 9:05

RE: Sexualni delikty pachaji i zeny

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245744

I ze sebelíp postavené a plně zautomatizované výrobní linky vám čas od času vyjde zmetek. Co s tím? Zastavit výrobu?

Na incest jako takový se v různých kulturách pohlíží různě. Jde-li o incest rodič - dítě, tam mi to z mého laického pohledu zavání zneužitím. Dospělý si je dobře vědom, co dělá. Inteligence je přece to, čím se lišíme od zvířátek. Pokud však pro někoho jsou pudy důležitější než následky, nemá z mého hlediska nárok nazývat se lidskou bytostí.
Samozřejmě je ještě incest mezi sourozenci třeba... i to může být různé, záleží na tom, nakolik jsou od sebe věkově vzdálení. Jsou-li si naopak věkem blízcí, no jo, je to divné a neměli by se množit, avšak mají-li více než 15 let, pak je to dobrovolný akt z obou stran, holt lidi jsou různý a různý koníčky maj.

A jde-li o akt nedobrovolný, tak tam máme jasno, ne? [mrknutí jedním okem]

245774

9.6.2011 23:19

Některý chlapi jsou...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Je to sice trochu mimo téma, ale na youtube jsem viděla rozhovor dvou chlápků s robotickou holkou "na sex". Robotka celkem slušně konverzovala, kdežto oni dva se chovali jako hovada. Samozřejmě měli v konverzaci navrch, snažili se ji zesměšnit a pobavit se na účet "nemyslícího" stroje, různě ji osahávali, ale vůbec jim nedošlo, že tím vypovídají sami o sobě...

245756

10.6.2011 8:57

RE: Některý chlapi jsou...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245756

Některý chlapi jsou a některý ženský taky, milá paní či slečno. [mrknutí jedním okem]
Jde o to nepřistoupit na pravidla hry se kterými nesouhlasím a nenechat si je vnutit.

Já zase byla párkrát svědkem toho, jak se chovají některé "kočičky". Nic to neumí, je to "od přirození" hloupoučké, takže jediné, čím mohou "oslnit" je to, co mají mezi nožičkama. A tak jsem docela koukala, když jsem byla se svými dvěma přáteli na pivko a jedna taková kočička tam vedla konverzaci ve stylu "no fááákt, nemám podprsenku, si šáhni" a pánské osazenstvo kol stolu se samozřejmě nenechalo dvakrát pobízet.
Z opačné strany by to někteří samečci pochopitelně taky rádi - "koukni na něj, sáhni si..." ale v 90% nepochodí. A vo- vo- vo tom to je, no...

Tím směšnější mi pak tady přijdou výlevy některých - víme kterých - o tom, jak žena už z principu nemůže být duchovně na vyšší úrovni, muž prý je bytost daleko více duchovně založená, což přeci logicky vyplývá už z toho, jak jim život ovládá jejich erekce či neerekce, popřípadě nakolik to koho zajímá. Já jsem žena a usmívám se tomu. Vy jste žena, tak se taky usmívejte. Máte dar - dar obdarovávat. A s tím taky nikdo nic nenadělá, i kdyby vymýšlel sebešílenější teorie. [cool]

245773

26.7.2011 19:17

oznámit i neoznámit...

jananovakova psychovyzkum (zavináč) gmail (tečka) com 89.?.?.?

máte-li zkušenost se sexuálním násilím či nátlakem a chcete se podělit ohledně zkušenosti s oznámením vs. neoznámením, věnujte prosím 5 min. kratičkému dotazníku http://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/stal-a-jste-se-obeti-sexualn/ předem díky - případně pošlete dál (i pro muže..)

249148

Příspěvků: 82

08.06. 06:37 Rejpal  Kam mam zavolat...
08.06. 07:52 zzz  RE: Kam mam zavolat...
08.06. 09:08  RE: Kam mam zavolat...
08.06. 10:12  RE: Kam mam zavolat...
08.06. 16:20 Rejpal  RE: Kam mam zavolat...
08.06. 19:09 Jarmila  RE: Kam mam zavolat...
08.06. 19:42 Rejpal  RE: Kam mam zavolat...
09.06. 07:35 Jarmila  RE: Kam mam zavolat...
09.06. 17:56 Rejpal  RE: Kam mam zavolat...
10.06. 07:19 Jarmila  RE: Kam mam zavolat...
10.06. 18:52 Rejpal  RE: Kam mam zavolat...
09.06. 10:03  RE: Kam mam zavolat...
09.06. 15:05 baba_Blažková  RE: Kam mam zavolat...
09.06. 19:45  RE: Kam mam zavolat...
10.06. 06:08 baba_Blažková  RE: Kam mam zavolat...
10.06. 08:35  RE: Kam mam zavolat...
10.06. 09:11 baba_Blažková  RE: Kam mam zavolat...
10.06. 13:54  RE: Kam mam zavolat...
10.06. 23:44 baba_Blažková  RE: Kam mam zavolat...
11.06. 00:55 Vojta49  RE: Kam mam zavolat...
11.06. 07:47 baba_Blažková  RE: Kam mam zavolat...
11.06. 10:49 Jan Vítek  RE: Kam mam zavolat...
11.06. 10:54 Jan Vítek  RE: Kam mam zavolat...
11.06. 11:12  RE: Kam mam zavolat...
11.06. 20:29 baba_Blažková  RE: Kam mam zavolat...
11.06. 20:54  RE: Kam mam zavolat...
12.06. 17:01 baba_Blažková  RE: Kam mam zavolat...
14.06. 17:27 Lin  RE: Kam mam zavolat...
10.06. 18:56 Rejpal  RE: Kam mam zavolat...
10.06. 20:02 MoUdrostrak  RE: Kam mam zavolat...
08.06. 09:11 MoUdrostrak  Nic noveho pod sluncem
08.06. 09:55 quido2  RE: Nic noveho pod sluncem
08.06. 11:02 HHBB  RE: Nic noveho pod sluncem
08.06. 19:15 quido2  RE: Nic noveho pod sluncem
08.06. 21:35 aristokrat  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 10:25  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 18:07 Rejpal  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 09:28 MoUdrostrak  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 10:11 quido2  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 12:06 HHBB  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 15:13 MoUdrostrak  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 18:06 jansmith1984  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 20:28 quido2  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 21:04 jansmith1984  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 23:02 quido2  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 23:47  RE: Nic noveho pod sluncem
10.06. 05:57  RE: Nic noveho pod sluncem
10.06. 10:47 jansmith1984  RE: Nic noveho pod sluncem
10.06. 18:29 Had...  RE: Nic noveho pod sluncem
10.06. 20:16 Lin  RE: Nic noveho pod sluncem
10.06. 20:31  RE: Nic noveho pod sluncem
12.06. 10:18 Lin  RE: Nic noveho pod sluncem
11.06. 19:20 Mirda  RE: Nic noveho pod sluncem
12.06. 10:19 Lin  RE: Nic noveho pod sluncem
12.06. 10:51 MoUdrostrak  RE: Nic noveho pod sluncem
12.06. 11:51 Lin  RE: Nic noveho pod sluncem
13.06. 09:48 MoUdrostrak  RE: Nic noveho pod sluncem
10.06. 20:50 jansmith1984  RE: Nic noveho pod sluncem
11.06. 10:44 HHBB  RE: Nic noveho pod sluncem
11.06. 13:44 jansmith1984  RE: Nic noveho pod sluncem
11.06. 19:19  RE: Nic noveho pod sluncem
11.06. 20:39 jansmith1984  RE: Nic noveho pod sluncem
12.06. 10:35 Lin  RE: Nic noveho pod sluncem
12.06. 21:36 jansmith1984  RE: Nic noveho pod sluncem
11.06. 17:00 Had..  RE: Nic noveho pod sluncem
11.06. 20:13 jansmith1984  RE: Nic noveho pod sluncem
10.06. 15:22  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 19:41 HHBB  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 20:51 MoUdrostrak  RE: Nic noveho pod sluncem
09.06. 21:37 HHBB  RE: Nic noveho pod sluncem
10.06. 07:41 Jarmila  RE: Nic noveho pod sluncem
10.06. 09:10 MoUdrostrak  RE: Nic noveho pod sluncem
10.06. 14:04 HHBB  RE: Nic noveho pod sluncem
10.06. 21:11 MoUdrostrak  RE: Nic noveho pod sluncem
08.06. 20:10 Satanist  Sexualni delikty pachaji i zeny
09.06. 08:38 baba_Blažková  RE: Sexualni delikty pachaji i zeny
09.06. 18:55 Satanist  RE: Sexualni delikty pachaji i zeny
10.06. 07:46 Jarmila  RE: Sexualni delikty pachaji i zeny
10.06. 09:05 baba_Blažková  RE: Sexualni delikty pachaji i zeny
09.06. 23:19  Některý chlapi jsou...
10.06. 08:57 baba_Blažková  RE: Některý chlapi jsou...
26.07. 19:17 jananovakova  oznámit i neoznámit...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,02 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,40 Kč
Kanadský dolar
16,91 Kč
Australský dolar
16,19 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,05 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 714,14 Kč
1 unce stříbra
510,34 Kč
Bitcoin
424 563,87 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 071