Diskuze k článku

Právo pochybovat

Příspěvků 70

24.5.2011 1:56

Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Soudce Lynch 81.?.?.?

Považuji toto právo za nezpochybnitelné a nemožné zakázat.
Věřím, že toto bude brzo (jestli již není) praktikováno ve Spojeném Království.
Nicméně na provoz Zvědavce nepřispěji, ale na boj s tímto xindlem přispěji velice rád!

244612

24.5.2011 22:38

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

stočes 84.?.?.?

Reakce na 244612

Vzhledem k tomu, že tu jsou pravděpodobně přítomni i někteří novináři, tak musím předeslat i to, co je zřejmé. Můj otec pocházel ze židovské rodiny, v jejichž obou větvích – prostějovské i jihlavsko-pelhřimovské – byli po několik staletí, která jsem dosud vysledoval, jen samí Židé. Otcova matka a většina jeho příbuzných zahynula v Terezíně a v Osvětimi. Záznam o tom, že má babička, Julie Kavanová, byla zavražděna v osvětimské plynové komoře, mi v památníku holocaustu Jad Vašem ukázali zástupci izraelského ministerstva zahraničí. Otec a jeho bratr přežili, protože bojovali v československých zahraničních armádách, jeden na Západě, druhý po útěku z koncentráku na Východě. Táta dostal medaili Za statečnost v boji o francouzský Dunkerque, kde byl vážně zraněn. V padesátých letech byl pak odsouzen ke 25tiletům žaláře nejen za údajnou velezradu, ale i za údajný sionismus. Jeden z bachařů, bývalý gestapák, si liboval, že v Leopoldově bude moci dokončit to, co začali nacisté v koncentrácích.

Myslím si, že jsem jediným Čechem, který byl pozván Šimonem Peresem na oslavu jeho osmdesátin. Boj proti antisemitismu považuji za nedílnou součást klíčového boje proti všem formám rasismu. Odsoudil jsem invazi vojsk Varšavské smlouvy a následnou okupaci mé vlasti a aktivně jsem pomáhal domácí opozici z mého politického exilu v Anglii. Podporuji právo každého národa bojovat proti okupantům své země, což je zakotveno v rezolucích OSN, ale ostře nesouhlasím se zabíjením civilistů pro politické cíle, takže odsuzuji všechny formy individuálního i státního terorismu. To by snad mohlo stačit

244685

25.5.2011 0:19

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 244685

To je ale mimořádná škoda, že jste si ten záznam neokopíroval, protože to jste asi jediný na světě, kdo takový záznam viděl.

Osobně jsem toho něco nasurfoval a troufám si tvrdit, že záznam o úmrtí někoho V PLYNOVÉ KOMOŘE, se nikde na internetu nevyskytuje.

Nelžete pane.

244692

25.5.2011 1:28

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Marian 173.?.?.?

Reakce na 244692

no ale vsak kazdy si svoje nestastia nejako prikrasluje...len by ma zaujimalo z ktoreho koncentraku dalsi pribuzny utiekol...a ako to ze ich vetkych ti zli nemci neodvliekli???
asi to bud ako s palestincami ti tvrdia ze zidia ich vyvrazdili a vyhnali miliony a a zidia zas tvrdia neico ine..len skoda ze nie je zakon na popieranie palestinskeho holokaustu potom by v cechach a v celej europe mohli pozatvarat vsetkych zidov z izraelu a mozno aj z europy ktori by ho popierali!!!co tak taky zakon navrhnut v parlamente presiel by??? snad nejaky palestinci ziju v cechach demokraticky by to mali navrhnut!!!haaaaaaa

244695

25.5.2011 8:11

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

F&T 78.?.?.?

Reakce na 244692

Ještě, když jsem byl na ZŠ, tak k nám přijel pamětník koncentračního tábora. Ten skutečně popisoval plynové komory. Takže to se dle svědectví skutečně dělo.

Jenže si také vzpomínám jak vyprávěl, že prý němcům ke konci války nestačila kapacita a tak se na plynové komory vykašlali a házeli živé rovnou do ohně v krematóriu.

Mno, nevím, co je horší jestli komora nebo upálení zaživa.
Technicky vzato se plynové komory možná používaly méně než se oficiálně uvádí, ale to nic neubírá na tom, co se za války dělo.

244709

25.5.2011 14:10

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 244709

Takových "pamětníků" mají ... věřte, čemu chcete. Jeden žid o tom natočil dokument http://www.youtube.com/watch?v=rPXBaqLVb3k

244719

25.5.2011 19:30

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 244719

Tady na http://www.who.org/ o tech pametnicich je spisu az do (_!_) a muzete tam o tech dokumentech a poznatcich i debatovat! Preju Vam vsem pri odhalovani pravdy hezke cteni a ne ze Vam az budete cist jak to doopravdy tenkrat bylo vypadnou oci z dulku! [velký smích]

244731

26.5.2011 17:18

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

F&T 78.?.?.?

Reakce na 244719

Vy jste mě nepochopil. V podstatě i ten můj příspěvěk píše o tom, že plynové komory se neosvědčily. A navíc jsem to slyšel kolem roku 1983, kdy se ještě tohle moc nenosilo.

Samozřejmě je mi jasné, že Němci potřebovali otroky, kteří by na ně pracovali. A takové otroky je třeba nakrmit, aby alespoň chvíli vydrželi. Technicky muselo být méně výhodné mít nezapracované otroky než zapracované. A noví otroci se museli nahoufovat a dopravit a to něco stálo i za války.
-- na tom není nic pozitivního a i kdyby se v těch táborech děla jen desetina toho, co se popisuje, tak je to zavrženíhodné a nikdy bych to nechtěl zažít.


Ovšem druhá odlišná věc je, že si z toho jistá skupina lidí dělá posvátné zlaté tele a na tom traumatu si založila svoje kšefty.

244774

27.5.2011 1:05

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 244774

Vy jste naopak nepochopil me! Ja Vam i tem vostatnim kteri diky vebzinu Zvedavci muzou cerpat informace ktere by pro Vas jinde na internetu bylo pracne i najit dal info na fakta opravdovejch expertu kteri pracovali nezavisle na sobe a presto se schodli na stejnejch poznatcich. Nekdy se jim rika tez revizionisti co se profese tyce, ale za odhaleni historickych faktu i s detailnim vysvetlenim podlozeny nezvratnymi dukazy si slovo EXPERTI podle myho nazoru opravdu zaslouzi! Ja osobne si takovych lidi hluboce vazim. Tak ze Vazeny, ja jen aby jste uz pochopil proc jsem prihodil ten velice zajimavej link kterej jste si coz me velice potesilo zrejme precetl.

244815

28.5.2011 19:52

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

F&T 78.?.?.?

Reakce na 244815

Ta diskuse nevýrazně třídí příspěvky. Na Váš příspěvek jsem, pane Satanisto, skutečně nereagoval. To by byl můj příspěvek odsazen pod tím Vaším.

Odpovídal jsem na:
"Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?"
"Reakce na 244709"

244991

28.5.2011 21:45

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 244991

Tak me prominte jestli jsem se Vas necim dotknul.

245002

29.5.2011 0:31

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

F&T 78.?.?.?

Reakce na 245002

To je OK.

BTW: http://www.who.int/en/ s tématem článku moc nesouvisí. A nebo uznávám, že vše souvisí se vším [smích].
Zajímavá na toto téma je knížka od Huldy Clark, která popisuje, z čeho AIDS vzniká (píše něco o parazitech a nutnosti jejich aktivace izopropylalkoholem) a jak jej vyléčit. S tím nemám osobní zkušennost. Proč to oficiální vědu nezajímá nevím. Jako záchytný bod je to lepší než konzumovat drahé léky s jistotou smrti.

O AIDS toho moc nevím, ale současná neefektivní "léčba" rakoviny byla už prodrbávána na mnoha alternativních webech a za pár let se na to budou lidé dívat jako na přikládání pijavic ve středověku.

245007

29.5.2011 7:08

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Frank51 89.?.?.?

Reakce na 244815

Já si zase nevážím pitomců, jako jste vy. Ani nemá smysl počítat, kolik gramatických chyb jste vyrobil. Ve škole jste tomu moc nedal.

245012

3.6.2011 22:11

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 245012

To ze ja pitomec jsem se v mym comment tak vysral me prominte. Ja nepocital, ze z toho vyrostete jak shampagne mushroom.

245443

28.5.2011 6:36

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 244709

Ja jsem se take ucil na ZS v Praze 7 ze v Dachau bylo zplynovano zavrazdeno 330 000 tisic Zidu V roce 1985 jsem es seznamil s Jardou ktery byl ze skupiny Opletalovych studentu a ztravil sest let v Dachau.Pracoval v Sonderkomandu a po denni praci tam sypal fluoride do vodnich tanku .Kategoricky zamital plynove komoty. Je to nehorazny vymysl jak udelat z Nemcu zvirata.Tato nehorazna lez se opakuje od Norimberskych procesu do dneska.Diky Bohu cas k temto nesmyslum se blizi k nezvratnemu konci.Muze se lhat velmi dlouho ale PRAVDA ZViITEZI. Myslim ze to je napsane na hrobu pana profesora Masaryka

244939

28.5.2011 10:40

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 244939

Přesně Dachau nám lili do hlav taky. A přitom člověk ani nemusí nikoho znát - stačí se podívat do Wikipedie na rozpis úmrtí v Dachau podle příčin: nemoci, hlad, zastřelení - ale o plynu nic! Jenže kdo by se tam díval, když přece slyšel od "pamětníků" úplně jiný pohádky. A je otázka, kdy dojde ke změnám i u táborů v bývalý sovětský zóně (kde ty komory pořád mají).

244952

28.5.2011 13:01

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 244952

Kdo by se tam díval?
Každý, kdo chce vědět a je jich až moc. Proto je zapotřebí zákon. A v souladu s tímto zákonem budou zdroje informací postupně eliminovány.

244970

25.5.2011 0:59

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Marian 173.?.?.?

Reakce na 244685

Maju Palestinci pravo bojovat proti okupantom..a ak maju pravo podla teba/lebo evidente palestinci nemali ziadnu ucast na najholosiomkauste/ cim maju bojovat ked nemaju zbrane porad im a aj mne???alebo maju bojovt kamenmi proti tankom a prakmi proti nadzvukovym lietadlam to uz je len ta zidovska logika!!

244693

25.5.2011 7:50

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Marian 173.?.?.?

Reakce na 244685

Len taku jednu malicku otazocku chod trosku do historie..ze ci tvoja rodina nezlikvidovala neznicila nejakeho ceskeho uboheho cloveka???a to uz nehovorim a vyvrazdeni najmenej 14 milionov ukrajincov co bolo organizovane zidmi tak ako sa hovori drz hubu a prave preto a pre nic ine ze ste vyvrazdili tolko ukrajioncov kazdy dal na vase vyvrazdovanie volnu ruku tak drz hubu chod na ukrjainu a povedz ze si zid!!skus si spytat sameho seba a tvojej rodiny ... a ak mas aj nejake svedomie aj toho trosku sedliacleho rozumu ..uz si niekedy zazil ze ludia.cely narod / niekoho odsuduli za to ze nic zle nerobil/ ano iba vas zidov lebo ste to bohuzial robili a vsade a ty to dobre vies a to vas vsetkych ucia,,..samozrejem obycajne ludia neodsudzuju cely narod ..a kazdy zid to vie tych zachranili a ti obycajni dobri ceski ludia ale Vas tych ako ze zidov [preco>>kazdy o vas vedel mozno nepoznam historiu dobre mozno sa to stalo a dovolim si tvrdit ze urcite aj pred tym..ale preco ty ako zid neplaces ze clovek ktory vam neublizil vy a znova vy zidia ste ho poslali na smrt palestincov ktori su ozajstni zidia nie chazari ako ty... alebo ste ich priamo zavrazdili ..otazka preco..tam je odpoved isli proti vam..a vy ste isli proti hitlerovi..
tak s aiba smejem drzte hubu a cim vic tym lepsie..

244706

25.5.2011 19:49

RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 244685

To, ze komunisti po valce zavirali v 50 letech ceske obcany kteri bojovali v ceskoslovenskych zahranicnich armadach do vezeni Vam verim protoze o tom neni pochyb a navic existuje fura dukazu a dokonce i svedku. Ale co se tyce toho vostatniho vo cem tu pisete se Vas musim zeptat, proc si delate z huby prdel?! Fakt si myslite, ze ctenari Zvedavce maj v lemberach misto malyho mozku velky hovno?! [naštvaný]

244732

24.5.2011 4:13

Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Ja nevim,jak,kdo, ale ja pamatuji lidi,kteri neverili-zpochybnovali,nebyli dostatecne skoleny v tom,ze komunismus vyhraje na celem svete a svym nezakonnym chovani, zpochybnovali vitezstvi proletariatu-komunistu, jez svuj proletariat pestovali v kancelarich,zatimco,mnozi zpochybnovatele makali o sto sest.
Takze,zpochybnovani,nevericnost dostala par lidi do kriminalu,zejmena v padesatych letech a co bylo jen tech muklu,co se jim zpochybnovani vrylo do pameti se stavbou Stalinova pomniku a potom,zase s bouranim Stalinova pomniku,co rikal prvni zpochybnovatel tomu druhemu zpochybnovateli,kdyz se potakli v Jachymove na uranovych dolech.
Bohuzel,mame celosvetovou zpochybnovaci politiku,ale soudci,soudici vzdy podle dobovych zakonu,zpochybni i ty predesle zakony podlekterych lidi poslali na smrt a nebo na roky kriminalu.
Historie nas uci hlavne z ust politiku a poplatnych historiku,takze ,vezmeme priklad holocaustu,6 milionu obeti,ted zionisticka organisace,tou dobou nepreskolena jeste ,"omylem" vydali dokument,jez dnes neni pravda ovsem:FBI Files - Top Zionist Says Only 2 Million Jews In WWII Europe - 11 May9 Apr 2011 ... FBI Files - Top Zionist Says Only 2. Million Jews In WWII Europe ... Excerpt from the FBI Files - A 'Zionist Organization of America' 1943 ...
www.rense.com/general93/z.htm -
Myslim,ze tou dobou se zionisticka organisace dopustila trestneho cinu,ze neveri,zpochybnuje a tak dale......
http://www.google.com.au/search?q=+only+two+millio...
Samozrejme se najdou lide ,kteri zpochybni FBI a ovsem i dodany dokument,zejmena jej zpochybni tii ,jez nauctovali reparace Nemecku za 6 milionu,vysvetlovat,jak je mozne udelat 6 milionu obeti ze 2 milionu nechame expertum,protoze selsky rozum, tohle za svuj zivot prozil uz nekolikrate,takze je kazdodenny zmenene propagande imunni.
Jak pak to bylos representantem delnicke tridy, s generalnim tajemnikem komunisticke strany Ceskoslovenska,kdyz zkoncil pod sibenici,co by syn velkoobchodnika, zidovskeho puvodu,sabotera narodniho hospodarsvi,spojeneho s imperialisty zapadu,jez provadelsabotaz a spionaz proti delnicke tride.Doufam,ze tuhle kapitolu ,nejaky zpochybnovatel prepsal do lepsiho cteni,v ramci dnesnich zakonu, po nem to zase prepisi jini zpochybnovatele.Uzitecnost zpochybnovatelu se projevila dodavkou ranove rudy do Ruska,bez zpochybnovatelu a notoricky nevericich ve vitezstvi komunismu by Rusko nemohlo utvorit atomovou bombu miru-doufam,ze o tom nepochybujete!!

244618

24.5.2011 6:57

RE: Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 244618

Opět jste mě potěšil pane Nohejl, a tak, osvěžen a posílen v duchu vaším vysvětlením, a naprosto nepochybující, si zpívám : s vánkem budeme sladce plout. To je píseň z jednoho filmu. [smích] [smích] [smích]

244620

24.5.2011 15:23

RE: Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 244620

Doufám, že nám nezakážou pochybovat o „Ruské“ revoluci. Tam se totiž židé dopouštěli genocidy na ruském národě ve velkém- ale zdá se, že to nikoho nezajímá a nikdo ty oběti nepočítá. Ve škole se děti dodnes učí vylhanou historii a domnívám se, že by to mělo být trestné. Nebyla to ruská, ale židovská revoluce a židi tam prováděli holokaust, nikoliv Rusové. Čtu si teď knihu staženou z internetu Kagan a jeho bek. To je velmi výživné čtení. Člověk se tam dozví i to, proč skutečný vládce Ruska žid Kagan nechal povraždit špičky Rudé armády.

S vánkem budeme sladce plout zde: http://www.youtube.com/watch?v=FGagT754Q1U

244658

24.5.2011 16:20

RE: Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 244658

No né, sleróza na postupu. Spletl jsem si to s filmem, který jsem viděl jako chlapec po druhé sv. válce. Děj se odehrával na slovenské řece. Asi Hornádu. Na voru plula skupina mladých lidí: kouzelná příroda, křišťálově čistá voda, mladí, zamilovaní a zpívající lidé, to vše mi utkvělo v paměti. Teď jsem na půl hluchej, takže toho moc nanaposlouchám. Takže děkuju za upřesnění.

Jo, a ten Kagan a jeho bek to je zobrazení ruské historie především 20.století. Podobně šokující je časná historie Ruska. A to můžem číst paní Jarmilo a můžem o tom i pochybovat. [mrknutí jedním okem]

244668

28.5.2011 7:25

RE: Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 244658

V historii lidstva ve dvacatem stoleti byly dve hrozne skutecne nepopiratelne genocidy, Prvni na Ukrajine spachnou NKVD vedene Kaganovicem a Chruscevem osm millionu Ukrajincu bylo zavrazdeno hladem. Po te prisla vrazda Neme ckych civilistu po druhe svetove valce Od konce valky bylo zavrazdeno na dvanact milliomu Nemcu a Rakusanu hladem a exposici prirodnim podminkam, take musim podotknout ze za stejnych podminek nylo zavrazdeno pres dva milliomy Valecnych zajatcu v Americke Britske a Francouske zone.Samozrejmne cisla zavrazdenych valecnych zajatcu Rusy nebude nikdy uverejneno Znasilneni Nemeckych a Rakouskych zen je take pres deset millionu.Skutecne neni naprosto zadny duvod obdivivat vitezstvi.Bylo to presne tak kdyz Rus zarval Halt kdyz se zastavila byla znasilnena a kdyz ne tak byla zastrelena.Nic na co muze byt sovetska historie hrda.Cist radiove a novinovou propagandu Ilji Ehremburga je tolik otresna ze se chce slusnemu cloveku zvracet. Na zapadni zone byl architekt teto genocidy Henry Morgentau and Gen D Eisenhauer.opet byt hrdy na vitezstvi je proti vsem zakladum lidskosti.

244940

29.5.2011 7:16

RE: Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 244940

Statistika,hlaseni a nebo ociti svedci o tisici, milionech mrtvych,ale,jake je z toho pouceni,kdyz stat ze vsech statu nejdemokratejsi vede dalsi valky,jakoby pred tim se nic nestalo,jakoby 60 milionu neexistovalo a tech revolucnich 100 milionu take ne,to si nema pripominat literarni velikan a vezen Solzenicicn,ale kazdy obcan,ne jenom ten,kteremu tam zustala rodina,manzel,bratr, nebot dnesni svetova situace pokracuje v krveproliti pod jinou propagandou,vymyvani mozku,ale s naprosto stejnym ucinkem.Jedno je pozoruhodne, ze Ti co ze sebe delaji obeti valek minulych,tak podnecuji valky pristi a tak se klade otazka,opravdu byly ty obeti tak velke,ze si nedaji klidu a planuji-podnecuji,organisuji,provokuji,lzou a tak delaji valky pristi.V Americkem senate vsichni tak zvani "neokon" souhlasili s napadenim Iraku,pozdeji tlacili zacit valecne akce proti Iranu, Afganistan je stranou,tak jde o opiovou valku,tak,jak kdysi byla opiova valka v Cine,kde vysledkem vitezstvi zapadnich zemi,dostal opium pod kontrolu pra,pra-neokon,jez pozdeji dostal od Anglickeho dvora slechticky titul.Dnes se rejpa do Libie a znova do Srbska a pomalu nevedi,kde koho sehnat k tomu,aby se zucastnilmalych lokalnich valek,jez jsou bez hranic anebude naprosto zadna vyhlidka na konec,tak,kde mame lidskou inteligenci pres vsechny ty "miroves snahy" ruznych dobre placenych byrokratu representujici obcanstvo ve snaze o zakonitost a mir-ubohy vysledek ,kdyz ne naprosta nula,jech se kritika nedotkn edokud budou pobirat tucnou vyplatu,tak ,tam v zidlich i zcepeni do posledni minuty sveho zivota.Vsechny ,tak zvane dohody jsou jen kusem papiru.
*CONVENTION ON THE PROHIBITION OF MILITARY OR ANY OTHER HOSTILE USE OF ENVIRONMENTAL MODIFICATION TECHNIQUES
Signed in Geneva May 18, 1977
Entered into force October 5, 1978
Ratification by U.S. President December 13, 1979
U.S. ratification deposited at New York January 17, 1980
Zatim ,co se dohody tvori,schvaluji,tak v zakulisi se dela vse ke zniceni cloveka,jen v USA je n a70 000 vedcu v oboru mikrobiologie,tedy vyzkumu bakteriologickych zbrani,jestlize nekde uSA a Rusko,nebo UN prohlasi,ze znici zasoby nejakych zbrani hromadneho niceni,tak je to proto,ze nasli dokonalejsi jeste ucinnejsi bakterie-zbrane,jez svou silou prekonaly zastarale zasoby,ktere by podle Zenevskych dohod nemely vubec existovat,ale,existuji.Takze divejme se na pochody vetranu, te ci one valky,vzdyt v divacich pestuji obraz hrdiny a pro novou generaci ta predstava ,ze i oni ve slepejich otc e,dedy by take mohli byt hrdiny,kdyz politici a jako cely stat jsme na to hrdi,otazkou je na co?
Za 40 minut utoku v prvni svetove valce z obou stran padlo na 40 000 vojaku,jak Nemcu,tak Britu a Francouzu, ti uz nikdy nebudou v pruvodu cinkat medailema za "statecnost",nebot kazdy ,kdo odmitl pokracovat vpred se vstycenym bodakem byl podle zasluh prikladne potrestan pred popravci cetou.Kolik bylo tech ,kteri nervove nevydrzeli neustale explodujici granaty na jejich postavenich-zakopech,nebylo jich malo. V druhe svetove valce raneni Rusove byli dodelavany NKVD a beda tomu

245014

29.5.2011 7:23

RE: Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 245014

,kdo se v utoku zastavil.Dnes se vede valka pomoci soukromych firem a zoldneri ze vsech koncu sveta,vnucuje se lidem svoboda ademokracie zapadniho holywoodskeho stylu,kde lide jeste spi na hlinene podlaze vari v nadobach,topi drevem a nemaji ani prou ani plyn ,natoz splachovaci zarizeni,mnozi nemaji ani radie,ani televisi a o par kilometru dal ani neznaji svou zem ve ktere ziji,nemluve o skolnim systemu a celkoveho socialniho postaveni,jak zen,tak muzu.
Zaverem zaslouzena slava nekolika hrdinum,prakticky nezakryje kopce mrtvych, jez sli na jatka,kde nebyla moznost se jim vyhnout, o nichz nechteji v ramci pristich valek media mluvit, aby nepokazili tolik potrebny dojem do budoucna.Od doby "konce druhe svetove valky, nebyl na celem svete,jediny den,aby se nekde nestrilelo,nevrazdilo,takze zadny konec druhe svetov evalky neni a dlouhodobe do budoucna naprosto nebude.Takze potirani svobody slova a projevu je zakladnim prostredkem k potirani novych valek a lide,jako pan Stwora,Irwing,Finklstein a Zundel a stovky jinych jednotlivcu jsou brzdou v procesu nasili,vrazd vseho druhu, jez vedou k obohacovani hrstky lidi,jez si rika elita sveta,jez nam manipuluji zpravy z celeho sveta,jez vyrabi lzi,aby zakryli zkutecnost.

245015

24.5.2011 8:12

Rok 1989...

Rejpal 184.?.?.?

Ja bych docela pochyboval, ze se vubec uskutecnila nejaka 'Sametova revoluce'. [zmaten]
Vzdyt v Cechach vladnou porad ti stejni lide [oči v sloup]
Mam snat take pravo o tomhle pochybovat, nebo ne [mrknutí jedním okem]

244628

24.5.2011 9:10

RE: Rok 1989...

lu.bro 78.?.?.?

Reakce na 244628

NE!!!

244630

24.5.2011 18:33

RE: Rok 1989...

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 244630

A proc ne? [mrknutí jedním okem]
Mate neco proti me pochynosti [zmaten]

244676

26.5.2011 12:55

RE: Rok 1989...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 244630

a NE, a NE, NE, NE !!! Nebo basa az zcernate !! Samet, holokaust, deemograzie se NEpochybuje !! Nebo bude basa !!

244764

24.5.2011 8:28

Není to ale

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

trochu nešťastný způsob? Je to jako dupat nožkou do želez, abych pak mohl spravedlivě naříkat, že stražit železa není pěkné.
Možná by přesvědčivěji působilo, a také by to asi bylo účinnější, zaměřit se na tu normu samotnou, než se začít topit v jejím obsahu.
Tímto způsobem dosáhnete akorát toho, že se Vám tu zahnízdí rádoby židobijecká individua, a tím budete stále více dokazovat těm, kteří to vidí jinak, že i tato hloupá norma je nakonec potřebná.
Škoda.

244629

24.5.2011 11:00

RE: Není to ale

Saša 74.?.?.?

Reakce na 244629

Není diskuze nejcivilizovanější způsob jak si vyměnit názor?

Bezdůvodně židobijecká individua se profláknou sama. Fanatika poznáte snadno, nesnese totiž žádný odpor nebo jiný názor. To jsou ti, co by zakázali pochyby a myšlení.

Naši dobří zákonodárci zakotvili v zákoně doslovné znění písma svatého a za hřích pochybné myšlenky nejsou jen tři zdráva’si. Pohrajme si však se slovíčky a zaměňme pochybení za poukázání. Diktátorské režimy mají udavače v lásce. Obdobně jako Wikipedie, Zvědavec poukazuje na nepřístojné texty. Ta Wiki ku příkladu na Das Kapital , Mein Kampf

Friedrich Wilhelm Nietzsche se stavěl tvrdě proti nacionalizmu, stejně jako antisemitizmu a paradoxně Hitler ho považoval za svého filozofického předchůdce. Předpokládám tedy, že dle zákona všechny filozofické a náboženské texty by měly být spáleny. Wikipedie také a spolu s jejími dobrovolnými přispěvateli.

Obžaloba vytrhává ze souvislosti hříšná slova někoho jiného. Na internetu jsou celé zakázané knihy, dokonce vše co kdy řekl nebo napsal "vůdce Mao", zakázat internet! Soudit české providery! V tomto okamžiku nevím jestli našim zákonodárcům radím dobře - není to trochu kontraproduktivní? Neměli bychom se všichni poučit z historie temna?

Ta Wikipedie mně vrtá hlavou, co smím číst a co nesmím, abych se nezkazil, kde jsou doopravdy ty břehy svobody slova.

Člověku je líto každého jednotlivého života zničeného nacizmem, ať již dnes nebo před sedmdesáti lety. Čísla mnoho neznamenají, dle Wikipedie přišlo o život nějakých 50 milionů až 78 milionů lidí. Ubírá to snad na lítosti nad ztracenými životy Židů? Má se snad Mexiko stydět, že ve 2. světové válce zahynulo „pouhých“ sto Mexičanů? Opravdu dnes pláčeme nad 23 miliony zabitých Rusů? O 10 až 20 milionech nacisty zabitých Číňanech bychom bez Wikipedie ani nevěděli. Nesmí se snad mluvit o dobytí Ameriky a praktickém vyhlazení domorodců?

244641

24.5.2011 12:18

RE: Není to ale

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 244641

Tomu, co jste napsal, rozumím. Samozřejmě, že Mexiko má být rádo, že se vyhnulo masakrování. I my můžeme být rádi, že jsme se mu, v rámci možného, vyhnuli. Což je nám ale také vyčítáno, a je to často předmětem zesměšňování české povahy. Mají pravdu třeba Poláci? Nebo my? Nesmysly. Taková pravda nebyla, není a nebude. Je tu jen tragádie, která se počty nedá měřit.
A proto bych nikdy na taková témata raději nepřistupoval, nebo se v nich nechával nachytat. Že ta norma je kravina, na to se přeci nepotřebuji pouštět do diskuze o číslech, která jen těžko dokážou dát někomu nějaký smysl, natož aby v tom hledal nějaké důkazy a pravdy. Takové pátrání po pravdě nemůže nic dobrého vyplodit. I jako Rusa by se mě diskuze o "počtech obětí" dotýkaly a nepřipouštěl bych je. Jedinná "oběť" je z principu příliš. Nedá se to měřit a nedá se to poměřovat. A být židem, tak by mě taková "obětní norma" asi urážela. Vás by se takové kupčení s "oběťmi" nedotklo? A jestli se proti neozývají, tak tu asi žádní nejsou.
Naopak jsem pro, napadnout takovou normu (a nejen tuto) jako nehoráznost a hnát k zodpovědnosti ty, co takové normy plodí. Tohle se netýká už úprav nějakých vztahů, ale měření tragédie kupeckými počty a uzákoňování historie. Tady si asi vzali zákonodárci příklad z boha a začali sepisovat další bibli. Mám však za to, že jedna už nám bohatě stačí.
A o to jde. Žádné "počty", ale to, abychom přestali tolerovat "zákonodárcům" sepisování svatých knih. Což je ale dost posunuté od toho, co se tu zpravidla řeší. Pokud to tak ale editor zamýšlel, tak mi to asi uniklo. Ale spíš si myslím, že ho v tom chtěl někdo nachytat s tím, že je tyto stránky klidně možné využít jako návnadu. Dovedu si představit, že si někdo takto může chtít dělat představu o stavu židobijců v Čechách.

244645

24.5.2011 9:24

To Vám velmi lehce vyvrátí, Vladimíre

Vodník 94.?.?.?

Pochybovat můžete! O čem chcete. Dokonce i o počtu obětí holokaustu. Pouze tyto poslední pochyby nesmíte vyjádřit nahlas, protože...(následuje obvyklé demagogické plkání o výjimečnosti této události atd.) Já jsem přesvědčen, že ani v případě, že veřejně zpochybníte počet obětí sovětských gulagů, nic se Vám nestane; vsuvka o "kommunistickém genocidiu" je IMHO zcela formální, aby aspoň trochu zakryla pravý smysl toho zákona. No a protože je ten zákon tak specificky nastaven, aby potlačil právě jen tyto specifické pochyby, jsem si jist, že na tohle dohlédnou!

A jinak? Jinak máte přece svobodu pochybovat o čem chcete!... [smích]

244633

25.5.2011 4:32

RE: To Vám velmi lehce vyvrátí, Vladimíre

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 244633

Naprostý souhlas, Vodníku.
Norma hlídá VEŘEJNÉ zpochybňování monopolu na holokaust, a tím i případný pokus veřejnosti o domluvu vedoucí až k zpochybnění základů moci. To je přece jeden z nejdůležitějších paragrafů v celém "právním systému".
Kolega z práce, kdysi v osmdesátých letech, často přirovnával rituály komunistické strany k církvi svaté, zejména pro jejich analogie monopolu na pravdu a z toho plynoucí právo opečovávat ovce. Říkalo se tomu vedoucí úloha strany, a bylo to i zakotveno v ústavě. Paragrafy tehdejšího totalitního "práva" neměli zapotřebí maskovat jejich účel a mohly být psány srozumitelně natvrdo.
Dnešní "demokratické" to mají schované ve skupině paragrafů pojmenované:
"Podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka". Zajímavé ohlídání nadpráva jistých osob schovávajících se za jistou menšinu. Vedoucí role sionistů ve společnosti. [naštvaný]

244701

25.5.2011 12:48

RE: To Vám velmi lehce vyvrátí, Vladimíre

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 244701

Ještě jsem zapomněl na verzi spikleneckou. Ta vypadá tak, že to jen někdo narafičil na sionisty, a oni jsou v tom nevinně. Tolik pro úplnost.

244715

24.5.2011 9:58

Dráždíte hada bosou nohou

F&T 78.?.?.?

a tak se nedivte, že vás kousne. Myslíte si, že prorazíte zeď vlastní hlavou?

Už jsem to jednou psal, že předělat špatné zákony je náročné. A pro běžného člověka téměř nemožné. Těch ne zrovna povedených zákonů bych si tipnul, že je mnohem více. Některé umožňují tunelovat a ty jsou špatné zase jinak.

Nebylo by lepší se hájit tím, že jste nebyl v České republice při publikaci článku a ani Váš server není v ČR? Takže ať Vám někdo vysvětlí, proč Vás soudí v ČR.

244638

24.5.2011 13:58

RE: Dráždíte hada bosou nohou

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 244638

suhlasim s tou bosou nohou a hadom. Ale cakal niekto vtedy ze clanok zajde tak daleko, ze budu sudy az do 2011? Asi nikto z nas.

Ale ako najlepsia obhajoba by bolo obuchat im o hlavu tabulu ktoru vymenili v Osviencime, kde kresali 4 miliony mrtvych na 1,5 miliona. Takze clanok len obklukou reaguje na NEPOPIERATELNY FAKT, lahko dokazatelny, vymeny tabule a revidovania cisel. Najviac sa mi pacila veta v obhajobe ze VS na to nazor nema ziadny [chechtot] to im pekne vytrel kocura.

vid otazku a odpoved udajneho "profesionalneho prezivsieho" na spodku clanku: http://beo.sk/sloboda-prejavu/868-prezivsi-holokau... [oči v sloup]

244653

24.5.2011 12:01

Výborně napsáno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Ten článek si ukládám.

Čtenáři Honzovi by se možná mohlo odpovědět, že slovo holokaust má tak široký a vágní výklad, že se v podstatě nedá popírat.

O plynových komorách by se Honza mohl dovědět věci, které možná neví, zde: http://www.youtube.com/watch?v=rPXBaqLVb3k

Mmch krásný den máme dneska v Čechách ... [cool]

244642

24.5.2011 12:15

Holocaust TM

onkelwolf 178.?.?.?

Pane Stworo, mnoho zdaru v boji se lží - držím palce!

http://radicalrevival.wordpress.com/revizionismus/

http://radicalrevival.wordpress.com/knihovna/revizionisticka-literatura/

"Pravda se nebojí zkoumání" David Lane

244644

24.5.2011 14:49

Zpochybnit počet

Lin 85.?.?.?

Celá ta "věc" se točí na "zpochybňování". Jak existence plynových komor, tak počtu umučených židů. Také zastávám názor, že slůvko "zpochybňovat" tam bylo vsunuté (a nikoliv náhodou), protože mezi slova popírání a schvalování vůbec nepatří.
Onen napadený článek přeci vůbec nepopírá ani neschvaluje genocidium, ale pouze pochybuje, zda počty jsou správné a zda byly použity právě takové "metody", jakými jsou plynové komory.
Pokud mohl na základě tohoto zákona vzniknout rozsudek, který JE, můžeme dojít k paradoxní situaci.
Počty obětí vůbec nejsou přesné (to se ani nedalo určit po takovém "tanci" ), takže se může lehce stát, že příjdu s novými důkazy (najdu nové masové hroby atd.) a zjistím, že židů nebylo 6 ani 4 miliony, ale třeba 16. Můžu dojít výzkumem k důkazu, že ony komory nebyly plynové, ale naopak bez kyslíku a jakéhokoliv plynu, takže výsledek byl stejný, protože se lidi udusili. Pak mě ale budou muset odsoudit... jako zpochybnitele metody plynových komor a počtu umučených.
Bezva... to je docela slušný signál, že bádat, upřesňovat a přinášet nové důkazy v čemkoliv je vlastně nežádoucí.

244655

24.5.2011 15:05

Bravo!

valda 212.?.?.?

Bravo,pane Stvora!!

244656

24.5.2011 15:49

Zpochybňovat - popírat - schvalovat

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Až nastoupí newspeak, nebude již zapotřebí tolika slov, ideozločin bude jednoznačně definovatelný a tudíž nemyslitelný. Takže vzhůru vstříc zářným zítřkům!

244662

24.5.2011 17:19

RE: Zpochybňovat - popírat - schvalovat

fohat 88.?.?.?

Reakce na 244662

http://www.sl-webs.com/deesillustration/artwork.asp?item=479&cat=satire

244673

24.5.2011 16:40

Z jineho soudku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

No nebudu znova rozebirat co autor pekne rozebral.
Zvlast srovnani velikosti trestu za "pochybovani" s trestem za "muceni" (vlastne prominte politicky korektni je za "kontroverzni vyslichaci techniky"[mrknutí jedním okem] je do oci bijici a kdo to nepochopi tomu neni pomoci.
Ale chci si tu pobrecet nad necim jinym i kdyz souvisejicim.
Prave jsem se vratil z Makora .. africky stat, usporadani monarchie .. no chtelo se me skoro brecet kdyz jsem se vracel.
Na "jejich" letisti me nikdo nebuzeroval za lahev vody v batohu.
Na "nasem" letisti nejenom ze me lahve zabavili, ale videl jsem i jak se musel nedustojne belhat skrze bezpecnostni ram chudak kteremu sebrali "pipajici" protezu a apodal se musela pani zouvat z bot a ponozek.
"Jejich" okrestni silnice vypadaji lepe nez vetsina "nasich" dalnic.
Kamer jsem na jejich letisti napocital mene nez u nas na namesti nebo na sidlisti.
A tak dale a tak dale ...
Proste a jednoduse chtelo se me skoro brecet kdyz jsem mimodek stale musel porovnavat nasi "vyspelou zapadni parlamentni demokracii s tradicemi krestanstvi" s tou jejich "zaostalou monarchistickou muslimskou kulturou"
No nic radsi nebudu moc "zpochybnovat" nas politicky system, vladu, nebo kulturu ... vsichni vime kolik let na tvrdo muze pochybovani hodit ze .... [bliji]

244671

24.5.2011 17:51

RE: Z jineho soudku

Petr Řehák 85.?.?.?

Reakce na 244671

Dobrovolne se prilasuji k prispevku a jeho hrubkam [mrknutí jedním okem] .. nebyl jsem prihlasen

244675

25.5.2011 15:28

RE: Z jineho soudku

ad infinetum infinetum (zavináč) gmail (tečka) com 94.?.?.?

Reakce na 244675

V Maroku jsem byl za posledních pět let několikrát. Pokaždé jinde, někdy trajektem, někdy letadlem, někdy na tři týdny, jindy jen na pár dní. Tu zemi jsem si zamiloval. Ale rád bych uvedl i své zkušenosti, protože jak jste to popsal Vy, tak mi to - neberte to ale prosím v žádném případě ve zlém - přijde moc černobílé.

Zmiňujete kvalitnější silnice než u nás. Možná tam, kde jste se pohyboval Vy, ale jak městské komunikace v Rabatu, Marrakéši, Casablance tak Tangeru jsou ve špatném stavu. Ovšem dostal jsem se i do hor na severu, např. v Chefchaouenu, a tam jsou silnice v naprosto dezolátním stavu. Já nicméně vždy raději využívám vlaky. Některé spoje jsou v Maroku perfektní, pohodlné, rychlé. Ale po absolvování cesty z Tangeru na severu dolů po pobřeží na jih přes Asilah až do Rabatu - znovu již ne. Ani s místenkou se mi nepodařilo sebe ani přítelkyni usadit, ve vlaku jedoucím 30km/h bylo s jistou nadsázkou dvakrát více osob, než by se tam teoreticky mělo vejít. Tímto bych tedy chtěl z mých zkušeností říct, že doprava v ČR je na mnohem lepší úrovni a komunikace v lepším stavu.

Pak jste zmínil kamery, bezpečnost. Já se tam nikdy v nebezpečí necítil, kamer jsem si nevšiml, na letišti a na trajektu chtěli vidět doklady a kontrolovali, ovšem nesvlékali mě, jako v Londýně. Ovšem je tomu několik týdnů, co moje oblíbená kavárna na hlavním náměstí Dejmaa al-Fna v Marrakéši vylítla do povětří, asi 15 mrtvých, především cizinci, turisti. Měsíc předtím jsem si tam dával mátový čaj a bomba bylo to poslední, na co jsem myslel. Chci říct, že pocit bezpečí je velmi relativní a zcela subjektivní. U nás se naštěstí nic podobného ještě nestalo, a doufejme, že ani nestane, ale naznačuji jen, že pokud ano, přehodnotil byste možná svůj postoj. Vím, že je milion a jeden způsob, jak dostat nebezpečné lidi a látky do ČR, ale pokud je kontrola na letišti jedním z faktorů, jak to omezit, tak jsem ochoten to - DO JISTÉ MÍRY SAMOZŘEJMĚ - podporovat. Ale aby mě jako v Londýně nejdřív zcela svlékli a pak zdržovali hodinu kvůli tři roky starému vízu do Sýrie, na to nepřistoupím. Podotýkám, že vše jako turista, student, žádné diplomatické nebo politické nebo byznys styky jsem tehdy neměl.

A stejně tak, jakkoliv je ta země nádherná a lidi úžasní, tak naarazíte, stejně jako v ČR, na špatnou zkušenost. Třeba při toulání se s krosnou po Atlasu mě na venkově banda dětí snažila stáhnout o nějaký ten bakšiš, za to že mě nechají projít přes cestu, povídal jsem si s nimi a i přes úsměvy na mě začaly házet na rozloučenou kamení. To samé se ale může stát, když narazím v Praze v metru na bandu rowdies.

244724

25.5.2011 15:29

RE: Z jineho soudku

ad infinetum infinetum (zavináč) gmail (tečka) com 94.?.?.?

Reakce na 244675

A ještě jsem si vzpomněl, v Atlasu jsem si podle Googlu našel minulé léto nádhernou rokli a po cestě tam mi sdělili, že ta nejbližší vesnice je srovnaná se zemí, řeka se jim tam vylila a voda přišla po jarním tání odkud neměla a shrnu to, ze sedmdesáti domů zůstaly stát tři. Nikdo nepřišel o život, ale poničená byla i ta jediná silnice, která je spojovala s civilizací. Ta silnice alespoň improvizovaně vyspravená nebyla ani po roce. Sanitka by se tam nedostala. Opravovali tam ty domy na koleni, vypadalo to jak kdyby tam spadla bomba. Zmiňuji to proto, že v ČR věřím že by se náprava sjednala v mnohem kratším časovém horizontu. Ale je to jen domněnka, mohu se mýlit.

Závěrem - nikoho neodrazuji od cesty do Maroka. Nebo do Sýrie. Kazachstán je taky nádherný. A ano, měl jsem stejný pocit jako Vy, při prvních cestách tam, že jsou lidé svobodnější, šťastnější. Dost pravděpodobně jsou. Ale nic není černobílé. Zdravotnictví je tam prachbídné, nejel jsem v autobusu aby tam nebyl někdo s převázaným okem nebo narychlo amputovanou nohou. Tohle je tam do očí bijící. A příběhy, co mi vyprávěli mladí kluci v Sýrii, jak je při dovolené na Kypru na letišti vyslýchali dvě hodiny, poté co si vyfotili na mobil F16 která stála na ranveji.. Myslím, že kdybyste se jich zeptali, zda by přijali kameru na každém rohu výměnou za to, že jejich strýčkovi odoperují zákal nebo vláda podpoří rychlejší obnovu po živelních a jiných katastrofách---myslím, že by do toho šli.

PS: cestu do Maroka, Sýrie nebo Kazachstánu mohu ale i po tom všem jedině doporučit. Nedotčená příroda, nezkažení lidé. Pravé dobrodružství. Je ale samozřejmě třeba vyvarovat se turistických center. Dolary změní každého, tuaréga, assádovce i kluka z jurty...

244725

25.5.2011 21:12

RE: Z jineho soudku

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 244725

Na to zdravotnictví bych nežehrala, nejsem vyložený světoběžník, ale zkušenost s britským státním zdravotnictvím pro mne byla dost tristní. Jediné, na čem nešetřili bylo očkování proti swinské chřipce, tu mi tam vyloženě nutili. Samý Pákistánec coby doktor, bělochy jsem v tom špitále zahlédla snad jenom tři. Profesionalita - nevím nevím, skoro mi namluvili, že ve mně umřelo mimi a jak že teda chci vyčistit, jestli v narkóze odsátím nebo práškem, který zbytky plodu vypudí. Žádala jsem čas na rozmyšlenou, i když mi tvrdili, že ho moc nemám. A pak byli najednou všichni very sorry a samá apologize, protože se spletli, pákistánská doktorka, něco málo pod třicet blbě odečetla výsledky z krve, ultrazvuk je tam sci-fi s čekací dobou...

To že je někde příšerné zdravotnictví není až tak neobvyklé, slyšela jsem skoro hororové příběhy o zdravotnictví třeba v Holandsku.

Nemůžete našim zdravotnictvím poměřovat ostatní. Naše zdravotnictví je skutečná špička ve světě, i když se nám někdo snaží namluvit opak.

Jo, ale musím připodotknout, že žádný doktor v Anglii po mně nechtěl ani penny a když jsem se v nemocnici ptala, kolik stojí pobyt, kolik jídlo, tak na mě koukali jako na mimozemšťana. To mi tady nikdo, kdo tam nebyl, nechtěl věřit. (Hlavně piksle na OSSZ se vztekaly, že není možné, že jsem v roce 2009 měla jen tolik a tolik, když jen ten můj pobyt v nemocnici přece musel stát šílené prachy, a kde jsem na to vzala)

244735

26.5.2011 10:46

RE: Z jineho soudku

ad infinetum infinetum (zavináč) gmail (tečka) com 94.?.?.?

Reakce na 244735

V tomhle dám na Vás, protože já naštěstí kromě prohlídek jednou za pět let (kdy tam jdu hlavně abych se připomněl a aby neskartovali moji složku) k doktorům nechodím. Takže stejně jako pan Řehák jsem jen přihodil svou trošku do mlýna, svoji zkušenost, že pro turistu po nějakých odlehlejších oblastech zmíněných zemí je setkání s nějakým neléčeným nebo špatně/nedostatečně léčeným prostě běžnou zálěžitostí. Jedinou fyzickou zkušenost se zdravotnictvím mám z Kazachstánu, kde kamarád dostal angínu a potřebovali jsme antibiotika. Když se nám podařilo odstopovat 130km do nejbližší nemocnice, tak pominu-li stav exteriéru a interiéru, který byl horší než žalostný, tak nikdy nezapomenu výraz mého přítele, když jsem mu tlumočil, že se doktorka ptá, kdo z nás mu bude ta antibiotika píchat. Samozřejmě, že měli i prášky, ale první nabízela atb injekčně. Doteď nevím, jak tomu rozumět, protože ona se fakt divila, že chceme prášek a ne injekci. Snad proto, že místní víc věří injekci než tabletě.. kdyby k tomuhle někdo měl nějaký poznatek, rád se nechám poučit.

Se zdravotnictvím v Anglii nemám žádnou zkušenost, proto díky za Vaši reakci. Já si plně uvědomuji, že naše zdravotnictví je špička, snad jen inspirovat se tou nezměrnou a v lidech již zakořeněnou lékařskou solidaritou panující na Kubě - vzpomínám si, jak do Pákistánu posílali padesátkrát víc pomoci, personálu, a narozdíl od našich nezůstali pár týdnů, měsíc, ale přes čtvrt roku...

244758

27.5.2011 23:17

RE: Z jineho soudku

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 244758

Ještě se ale trošku Anglánů zastanu pro úplnost - Ta Pákistánka možná neměla svůj den, nevím... Ale jde-li o rodilé doktorstvo (ti se vyskytují na specializovaných pracovištích), tak zase bylo fajn, že když jsem se konečně po týdnu dočkala ultrazvuku a potvrdili, že mimi je OK, dostala jsem od pana doktora fotku zdarma (není mi známo, že by byl o onom předchozím faux-pas informován). Byla jsem předem informována, že fotka z UTZ stojí 5 liber a měla je nachystané, ale prostě mi řekl, že je to dárek, asi proto, že to bylo 24. 12. [smích]
I anglické sestry byly OK (anglická kuchyně teda ne, vyjma snídaní a večeří).
Celkem šok byla "midwife", to je něco asi jako u nás "dula" a k ní se chodí v těhotenství. Potkala jsem ji jen jednou, pak jsem se vracela do ČR, ale stačilo. Když si nachystala sadu na odběr krve a pak vypískla "Oh, I forgot my glasses", tak to bylo docela drsné, jak mi mžourala na žílu a snažila se trefit... ale jinak docela v poho, žádná buzerace, jako je zvykem u nás. Tady se mi mockrát stalo, když jsem byla mladší (nebo těhotná), že jsem z ordinace odcházela s brekem. Tam by si to nikdo nedovolil.

244924

26.5.2011 9:51

RE: Z jineho soudku

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 244725

Samozrejme ze nemam zkusenosti jako vy a muj pohled nemuze byt zcela objektivni po jedine navsteve. Popsal jsem jen nekolik hlavnich pocitu ktere se me honili hlavou.
Treba doktora jsem nastesti nepotreboval ... na druhou stranu u nas ve meste jit k doktorovi nebo nedej boze na pohotovost je taky obcas dobrodruzstvi (kazdy holt neni z Prahy). Nekteri doktori nejsou schopni pomoci a na pohotovosti vas vetsinou jeste servou ze je otravujete pokud nemate alespon 40+ horecku nebo nekrvacite.
O te kavarne jsem taky vedel. Na druhou stranu neznam zadne podrobnosti a pokud vim "u nas" uz se podobne veci stali take .. mozna nebylo tolik mrtvich. A "na zapade" toho uz litalo vzduchem take dost. Kadopadne jedna vybuchla kavarna jesne neznamena ze zeme je nebezpecna a hrozi bomba na kazdem kroku.
Co se tyce silnic. Asi jsem mel stesti ze jsem videl ty novejsi a smulu ze nedavno jsem v CR "spadl" do cca pulmetrove neoznacene diry a prorazil, div ne utrhl, kolo.

Samozrejme ze nemam iluze o tom jak ma kazda druha domacnost v Maroku internet, na vesnicich vsude vodovod s pitnou vodou a neexistuje u nich jediny zkorumpovany politik.
Jedine co jsem chtel rict bylo ze ta nase stredoevropska demokraticka republika neni zas tak skvela. A ze leccemus by jsme se mohli priucit od jedne africke monarchie.

244755

26.5.2011 12:01

RE: Z jineho soudku

ad infinetum infinetum (zavináč) gmail (tečka) com 94.?.?.?

Reakce na 244755

Zcela Vám rozumím a zopakuji, že jsem to nemyslel nijak ve zlém, jen jako další názor. Nikde to není bez chyb a tak i u nás jsou plné čekárny, jak říkáte půlmetrové díry na silnicích a další větší či menší problémy, které navíc každý vnímá jinak.

S tou bombou jsem chtěl poukázat na tu pomíjivost pocitu bezpečí. Sám jsem racionálně uvažující člověk, ale od roku 2002 se tam nic nestalo a já jsem se vždy cítil bezpečně. Po tom nedávném výbuchu, navíc v místě, kde se občas pohybuji, se mě to dotklo osobně a jakkoliv si to nebudu chtít přiznat, tak se tam tak bezpečně cítit nebudu. To ale neznamená, že tam nepoletím. Jak říkal můj učitel dějepisu, když je někde konflikt, hned hledá letenky, tou dobou tam nikdo nechce lítat, ceny jdou dolů a takhle sjezdil celý svět.-)

Máte velkou pravdu v tom, že je třeba se učit jeden od druhého.

244762

24.5.2011 17:27

Vladimire., pochybovat muzete jen o tom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

co dovoli vrchnost.Drive se nesmelo pochybovat o Bohu, Bibli, vedouci uloze strany atd atd.Dnes nejenze nesmite pochybovat o nejake historicke udalosti, ale musite mit rad statni utvar, ktery z teto udalosti zrodil.
[url[http://pochybovac.wordpress.com/2011/05/22/rekni-mi-co-si-myslis-o-izraeli/[/url]

244674

24.5.2011 19:34

On mel gen Eisenhower asi pravdu

Neprihlaseny prihlaseny 99.?.?.?

ze za cas se najdou bastardi, kteri budou o hitlerovske technoilogii pro vybijeni narodu pochybovat. proto to co mohl ci slo nechal ofotit a zadokumentovat. Koukam, ze i tak udelal hodne malo.

244680

24.5.2011 22:47

RE: On mel gen Eisenhower asi pravdu

dub 94.?.?.?

Reakce na 244680

hlavně jestli neopomněl zdokumentovat své vlastní zločiny, jako když nechal na oplocených polích chcípnout hlady a žízní 2 miliony zajatých německých vojáků...

244687

25.5.2011 8:56

RE: On mel gen Eisenhower asi pravdu

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 244687

Jo kdyby chudák Schörner tušil, kam vede své lidi, jistě by se nechal zajmout Rusy a po odpracování pár let by se mohla většina jeho vojáků vrátit domů.
Jsem jen zvědav, kdy se tato genocida dostane pod paragraf 261 a její zpochybňování bude trestné.
Máme se načekat.

244710

25.5.2011 12:42

vybijanie narodov...:-? ktorych?

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 244680

Chcel by som, aby ste si v mysli vyformovali istý obraz. Predstavte si, že ste nemecký vojak, ktorý prežil bitky II. svetovej vojny. Politicky ste sa nikdy neangažovali a aj vaším rodičom bola politika ľahostajná, ale vaše vzdelávanie náhle prerušili, naverbovali vás do nemeckej armády a kázali vám bojovať. Teraz, na jarv roku 1945 vidíte, že spojenci vám úplne zdemolovali krajinu, že mestá ležia v troskách a polovicu rodiny vám zabili alebo je nezvestná. Váš oddiel je obkľúčený a musí sa vzdať. Inej voľby niet.

Máte za sebou dlhú, veľmi studenú zimu. Dodávky v nemeckej armáde už dobre nefungovali, ale vám sa nejako podarilo prežiť. Jar sa dostavila neskoro a vo forme dlhých daždivých týždňov v zdemolovanej Európe. Čižmy máte zodraté, uniforma sa vám rozpadá a čaká vás stres zo vzdania sa a z celého toho zmätku. Ale teraz vám už nič iné nezostáva len sa vzdať alebo sa nechať zastreliť. Toto je vojna a reálny svet.

Dostanete sa ako nemecký zajatec do rúk Američanov. Američania majú k dispozícii okolo 200 zajateckých táborov po celom Nemecku. Dopochodovali ste do tábora, obkoleseného ostnatým drôtom až kam oko dovidí. V tomto provizóriu sa už nachádzajú tisíce iných nemeckých vojnových zajatcov. Ale po latrínach ani stopy. A pritom po troch hodinách pochodovania blatom a jarným dažďom teraz už myslíte len na ňu. Preženú vás dobre stráženou bránou dnu a zrazu sa môžete voľne pohybovať, ale žiadnu latrínu nikde nemôžete nájsť. A už sa dlhšie čakať nedá. A tak si nájdete miestečko a s uľavou sa vyprázdnite.

Najprv ste unavený, potom hladný a ustrašený a teraz navyše aj špinavý. Za vami sú stovky nemeckých vojakov, ktorí sa na vás tlačia zo všetkých strán a všetci hľadajú latrínu, keď teraz konečne môžu. Ku konca dňa tu ažani niet miestečka, kde by si človek mohol uľaviť, nieto ešte sadnúťa nechať trochu oddychnúť unavené nohy. Ako rýchlo zistíte, ani jeden z vojakov celý deň nič nejedol. Vlastne platí, že kto sa ocitol v rukách Američanov, nikdy žiadnu potravu nedostal, čo dosvedčia tí, ktorí prežili americké zajatie. Ľudia celé týždne nič nejedli, hladoveli a napokon umierali. "Ale toto nám predsa nemôžu urobiť! Veď sú tu ženevské konvencie o zaobchádzaní s vojnovými zajatcami! Zrejme ide o nejaký omyl!" Nádej prežíva celú noc, hoci sa niet kam schovať pred chladným, bodavým dažďom.

Uniformu máte načisto premočenú a bývalí statoční vojaci naokolo teraz zrazu tichúčko plačú, keď druh za druhom postupne zomiera v dôsledku nedostatku potravy, vody, spánku a prístrešku. Po týždňoch tohto aj vaša vlastná nádej prerastá do zúfalstva, až napokon začínate závidieť tým, čo sa vzdali najprv svojej mužskej statočnosti, potom dôstojnosti a napokon aj života. Prejdú ďalšie beznádejné týždne. A potom si už spomínate len nato, že ste sa zrútili a neboli ste schopný vstať, a tak ste tam ležali s ...Automaticky kráceno

244713

25.5.2011 12:46

RE: vybijanie narodov...:-? ktorych?

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 244713

...ležali s tvárou v blate, pomiešanom s výkalmi tých, čo odišli pred vami.

Vaše telo odnesú prv, než vychladne, do špeciálneho stanu, kde vás donaha zoblečú. Takže veľmi rýchlo sa na nás zabudne a už nikdy vás nikto neidentifikuje, pretože vaše identifikačné prívesky preseknú napoly, vaše telo spolu s druhými polejú chemikáliou, aby sa rýchlejšie rozkladalo a potom vás rýchlo pochovajú.

Nepatríte k výnimkám, pretože viac než 1 milión sedemstotisíc nemeckých vojnových zajatcov zomrelo v dôsledku zámernej exterminácie hladom, vyčerpanosťou a onemocneniami na rozkaz generála Dwighta Davida Eisenhowera (Američan židovského pôvodu).

Generál Eisenhower mesiac pred skončením II. svetovej vojny vydal rozkaz ohľadom zaobchádzania s nemeckými zajatcami a v tom rozkaze sa nachádza aj toto konštatovanie: "Zajatecké tábory nebudú poskytovať prístrešok, ani iné pohodlia." Stephen Ambrose, ktorý napísal Eisehowerovu biografiu a ktorému umožnili prístup aj k jeho osobným listom konštatuje, že osobne navrhol exterminovať po vojne celý nemecký generálny štáb a tísíce ďalších osôb.

V osobných listoch nielenže vyjadruje nenávisť k nacistickému režimu a k tým málopočetným, ktorí vnucovali svoju vôľu ostatným, ale aj nenávisť k nemeckému obyvateľstvu ako k istej rase. Eisenhower mal osobný záujem na tom skántriť toľko Nemcov, koľko len bude možné a jednou z ciest bolo usmrtiť toľko nemeckých vojnových zajatcov, koľko sa len dalo.
http://www.protiprudu.info/eisenhoverov.html

244714

25.5.2011 14:39

RE: vybijanie narodov...:-? ktorych?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 244714

Tak to je tedy bomba! Válečný zločinec (žid), který nechá bezdůvodně umřít hlady a žízní 2 miliony německých zajatců- a nikdo o tom vůbec nic neví! Stále více je vidět, jak je skutečná historie zatajovaná. Ve Wikipedii je o jeho zločinu jenom tato poznámka: Učinil také rozhodnutí, které překlasifikovalo německé válečné zajatce na neozbrojené vojenské síly, díky čemuž tyto jednotky mohly pomoci s budováním poválečného Německa s minimálním právem na odměny.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Dwight_D._Eisenhower
A takového zločince ještě zvolili na dvě období americkým prezidentem. To je fakt neskutečné!

Vypadá to, že tento óbrzločinec měl na svědomí i smrt generála Pattona. Generál Patton totiž ignoroval jeho příkazy, že má do jeho zajateckých táborů posílat nemecké zajatce. Věděl o tom své a tak je radši propouštěl po válce na svobodu. Načež to pak sám zaplatil životem.

244721

25.5.2011 18:05

RE: vybijanie narodov...:-? ktorych?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 244721

>Vypadá to, že tento óbrzločinec (Dwight Eisenhower) měl na svědomí i smrt generála Pattona.
----
Všechno co jste uvedla, paní Jarmilo, to se zakládá na pravdě, ale k pochopení souvislostí se to pokusím malinko rozvést. Než se však rozepíšu o podrobnostech, považuji za nutné upozornit čtenáře na důležitou zásadu při historickém bádání. Při hledání historické pravdy je nezbytně důležité se oprostit od jakýchkoliv emocí, jinak to bádání nikam nepovede a vystavujeme se vzájemnému osočování a nálepkování. Pravda mnohdy bolí a u někoho může dokonce i vyvolat pocity nenávisti. Zpátky k reakci.

Generál George Patton byl pověřený organizováním poválečných operací v poraženém Německu a generál Eisenhower měl za úkol rozhodovat o poválečných operacích v celé Evropě za asistence Winstona Churchilla. Generál Eisenhower byl tedy přímým nadřízeným generála Pattona. Jak rozhodoval Eisenhower už jsme si mohli přečíst v příspěvku, který zde uvedl Killroy. Je to částečný překlad z knihy kanadského autora Jamese Bacque s názvem "Vedlejší ztráty" v anglickém originále "Other Losses". Je to skutečně neuvěřitelné, jak se spojenci, výstižněji "mocnosti", zachovaly k národu, který byl zatažen do války a který měl být zákulisně kompletně vyhlazen - zničen. A podle toho spojenci i jednali.

Generál George Patton si po seznámení se s místními podmínkami v Německu tenhle zločin začal uvědomovat a odmítl se na úmyslném ničení německého průmyslu a infrastruktury spolupodílet. Aby ztráty byly minimální, písemně se domáhal u Eisenhowera změny příkazu s upozorněním na to, že si spojenci vybrali špatného nepřítele a měli raději hnát bolševiky (Stalina) co nejdále na východ. Se svým humanitárním přístupem získal George Patton u američanů velikou popularitu a zcela určitě by byl zvolen za příštího prezidenta. Tohle však nevyhovovalo vládcům za oponou a generál Patton záhadnou autonehodu nepřežil i přesto, že jeho zranění nebyla smrtelná. Tohle jsou ty smutné střípky naší skryté historie.
[pláč] [smích]

244727

26.5.2011 9:09

RE: vybijanie narodov...:-? ktorych?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 244727

Ani historii nelze posuzovat bez emocí pane Mirdo. Když jsem si tak představila ty mladé kluky, že přežili všechny ty strašné útrapy války a radovali se z toho, že je konečně mír, jenže měli smůlu, že narazili na velkého magora s nábožensky vymytým mozkem- tak samozřejmě hned emoce samovolně vzkypí. [smích] Neznám dobře historii, ale získávám čím dál větší dojem, že většina amerických prezidentů byli zločinci a masoví vrazi. Wilson- odsouhlasil FED, Roosevelt- nechal úmyslně zemřít námořníky v Pearl Harboru, Truman- svrhl atomovku na civilisty, Einsenhower- nechal umřít hlady 2 miliony válečných zajatců, Bush mladší- nechal zbořit mrakodrapy i s lidma, aby mohl rozpoutat dvě bezdůvodné války- a Obama? Černý tajtrlík v bílém domě se taky velmi snaží, aby se zapsal do SKUTEČNÉ, nikoliv vymyšlené historie jako zločinec a vrah.

Co si čeští soudci počnou, až začne celý náš národ pochybovat nejen o počtu obětí holokaustu, ale pošle vrchnost s celou tou vymyšlenou historií někam a přestane věřit i VŠEM současným oficiálním mainstreamovým údajům, nejen těm historickým? [naštvaný]

244752

26.5.2011 9:13

RE: vybijanie narodov...:-? ktorych?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 244752

Jo ještě jsem zapomněla na "velkého sympaťáka", věčně se usmívajícího masového vraha civilistů, Clintona.

244753

25.5.2011 12:15

Jako ve Futuramě

xxxJirkaxxx 90.?.?.?

Nedavno jsem koukal na Futuramu, kde Leila chtěla zničit zlého robota logickým paradoxem.
Ten paragraf 261a to silně připomíná. Jak již bylo řečeno, pokud mám nějakou pravdu přijmout za svou, musím nad ní nejprve pochybovat a na základě důkazů se přesvědčit, že skutečně platí. To je běžný způsob myšlení.
Ale když o něčem nesmím pochybovat, nemohu takovou věc přijmout jako pravdivou. Pokud ji ale nemohu přijmout jako pravdu, tím pádem o ní pochybuji. To ale nesmím...
Ještě že máme v hlavě antiparadoxní obvody, jako ten robot ve Futuramě [chechtot]
Bohužel, v zákonech je spousta hloupostí. Holt, zákonodárci nejsou výkvět národa.

244712

26.5.2011 8:21

RE: Jako ve Futuramě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 244712

>Ale když o něčem nesmím pochybovat, nemohu takovou věc přijmout jako pravdivou
sice jste to konstatoval, ale ten další paradox je v tom, že se k tomu takto nestavíte a vlastně se chováte jako ten robot...
třeba ta norma není hloupá, ale jen "hloupá", tedy plní přesně to, co jste uvedl...
...
ještě jednou zapřemýšlejte a pokuste se zpočátku ignorovat jak pravdu, tak "pravdu" a máte z toho pak ten výsledek - účel
...a nic si z toho nedělejte, že to tu málokomu dochází... i na Zvědavci jsou zvědaví jen na něco... [mrknutí jedním okem]

244750

26.5.2011 9:56

RE: Jako ve Futuramě

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 244712

Trenujte vice doublethink a ono to pujde samo [mrknutí jedním okem]
Do te doby musite takove veci brat jako dogmata moderniho nabozenstvi a tech se proste nepochybuje ty proste jsou. Jinak Vam muze take hrozit inkvizicni proces v jakem se ocitl pan Stwora.
Hlavne v tom proboha nehledejte logiku .. sam proces hledani jiz casto vyzaduje kladeni otazek. A jak znamo nektere otazky jsou velmi nebezpecne.

244756

27.5.2011 22:48

Marian

Marian 173.?.?.?

V slobodnej zemi moze kazdy clovek premyslat o com chce a hovorit o com premysla.
Spinoza
Uz vtedy boli rozumnejsi..len zidia nemali tolko moci o on ako zid bol nimi nenavideny!!

244922

27.5.2011 23:46

RE: Marian

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 244922

Ukazte me jedinou svobodnou zemi [zmaten] [mrknutí jedním okem]

244929

28.5.2011 22:07

RE: Marian

Marian 173.?.?.?

Reakce na 244929

Zatial v USA aj ked popierate najholejsi-holykaust tak sa zatial nic nedeje je to dovolene ...tym netvrdim ze je tam sloboda...

245003

Příspěvků: 70

24.05. 01:56 Soudce Lynch  Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
24.05. 22:38 stočes  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
25.05. 00:19  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
25.05. 01:28 Marian  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
25.05. 08:11 F&T  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
25.05. 14:10  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
25.05. 19:30 Satanist  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
26.05. 17:18 F&T  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
27.05. 01:05 Satanist  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
28.05. 19:52 F&T  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
28.05. 21:45 Satanist  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
29.05. 00:31 F&T  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
29.05. 07:08 Frank51  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
03.06. 22:11 Satanist  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
28.05. 06:36 greeny  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
28.05. 10:40  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
28.05. 13:01 baba_Blažková  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
25.05. 00:59 Marian  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
25.05. 07:50 Marian  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
25.05. 19:49 Satanist  RE: Nejspíše se mýlíte Vladimíre...
24.05. 04:13 Robert Nohejl  Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.
24.05. 06:57 quido2  RE: Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.
24.05. 15:23 Jarmila  RE: Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.
24.05. 16:20 quido2  RE: Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.
28.05. 07:25 greeny  RE: Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.
29.05. 07:16 Robert Nohejl  RE: Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.
29.05. 07:23 Robert Nohejl  RE: Stary zakon ,kde vymenili par slov a tim v platnosti pokracuje dal,bez zmen.
24.05. 08:12 Rejpal  Rok 1989...
24.05. 09:10 lu.bro  RE: Rok 1989...
24.05. 18:33 Rejpal  RE: Rok 1989...
26.05. 12:55  RE: Rok 1989...
24.05. 08:28  Není to ale
24.05. 11:00 Saša  RE: Není to ale
24.05. 12:18  RE: Není to ale
24.05. 09:24 Vodník  To Vám velmi lehce vyvrátí, Vladimíre
25.05. 04:32  RE: To Vám velmi lehce vyvrátí, Vladimíre
25.05. 12:48  RE: To Vám velmi lehce vyvrátí, Vladimíre
24.05. 09:58 F&T  Dráždíte hada bosou nohou
24.05. 13:58 KILLROY  RE: Dráždíte hada bosou nohou
24.05. 12:01  Výborně napsáno
24.05. 12:15 onkelwolf  Holocaust TM
24.05. 14:49 Lin  Zpochybnit počet
24.05. 15:05 valda  Bravo!
24.05. 15:49 baba_Blažková  Zpochybňovat - popírat - schvalovat
24.05. 17:19 fohat  RE: Zpochybňovat - popírat - schvalovat
24.05. 16:40  Z jineho soudku
24.05. 17:51 Petr Řehák  RE: Z jineho soudku
25.05. 15:28 ad infinetum  RE: Z jineho soudku
25.05. 15:29 ad infinetum  RE: Z jineho soudku
25.05. 21:12 baba_Blažková  RE: Z jineho soudku
26.05. 10:46 ad infinetum  RE: Z jineho soudku
27.05. 23:17 baba_Blažková  RE: Z jineho soudku
26.05. 09:51 Petr Řehák  RE: Z jineho soudku
26.05. 12:01 ad infinetum  RE: Z jineho soudku
24.05. 17:27  Vladimire., pochybovat muzete jen o tom
24.05. 19:34 Neprihlaseny prihlaseny  On mel gen Eisenhower asi pravdu
24.05. 22:47 dub  RE: On mel gen Eisenhower asi pravdu
25.05. 08:56 Erwin  RE: On mel gen Eisenhower asi pravdu
25.05. 12:42 KILLROY  vybijanie narodov...:-? ktorych?
25.05. 12:46 KILLROY  RE: vybijanie narodov...:-? ktorych?
25.05. 14:39 Jarmila  RE: vybijanie narodov...:-? ktorych?
25.05. 18:05 Mirda  RE: vybijanie narodov...:-? ktorych?
26.05. 09:09 Jarmila  RE: vybijanie narodov...:-? ktorych?
26.05. 09:13 Jarmila  RE: vybijanie narodov...:-? ktorych?
25.05. 12:15 xxxJirkaxxx  Jako ve Futuramě
26.05. 08:21  RE: Jako ve Futuramě
26.05. 09:56 Petr Řehák  RE: Jako ve Futuramě
27.05. 22:48 Marian  Marian
27.05. 23:46 Rejpal  RE: Marian
28.05. 22:07 Marian  RE: Marian

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 4

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 8

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 596