Diskuze k článku

Příjmy a výdaje Zvědavce za duben 2011

Příspěvků 51

14.5.2011 11:40

velice Vám fandím

JanaJ 78.?.?.?

bohužel nemám dost peněz na předplatná i jiných tiskovin, pořád mi posílají složenky různé nadace, asi důsledek mého studia mj. i daných oblastí...
a nebojte se sem dát tu a tam reklamičku, ono se to snese, že..

244042

14.5.2011 13:07

RE: velice Vám fandím

maros733 62.?.?.?

Reakce na 244042

Tiež vám fandím a na základe tohto článku posielam pár drobných na chleba a na salámu. Zároveň by som sa tiež prihovoril za reklamu, v rozumnej miere by som ju nevnímal ako problém. Tiež by som sa rád prihovoril za nový design. Ten súčasný je skvelý a účelný, ale web vyzerá ako by sa nezmenil 10 rokov (a možno tomu tak je, neviem). Veľa ľudí ho preletí s dojmom že sa jedná o malý weblog ako každý iný len kvôli zastaranému a amatérsky vyzerajúcemu designu. Sme stádo a sme zdeformovaní, a čo nevyzerá podobne ako veľké komerčné spravodajské weby prechádzame bez povšimnutia. Vzhľadom na úroveň obsahu je to škoda. Viem, design stojí prachy, ale pokiaľ by ste založili separátnu zbierku len naň, asi by sa dalo rýchlo vyzbierať pár drobných.

244049

15.5.2011 10:39

RE: velice Vám fandím

esw 109.?.?.?

Reakce na 244049

"...ale web vyzerá ako by sa nezmenil 10 rokov..."

ale v tom je přeci jeho síla [smích]

244091

15.5.2011 20:41

RE: velice Vám fandím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 244049

Design by som nemenil, je ucelny, prehladny a tradicny.

244132

14.5.2011 11:43

Snažím se!

Kries 85.?.?.?

Peníze poskytnout nemohu, mám poprůměný důchod. Úryvky z článků dávám do diskuse samizdatového seniorského deníku Seniortip.cz s uvedením zdroje. Doufám,že se najde alespoň několik zájemců, kteří si koupí možnost číst celé články.
Ivo

244043

14.5.2011 12:05

RE: Snažím se!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 244043

Prosím vás, znovu opakuji, nechci peníze od lidí, kteří mají hluboko do kapsy. A nemusí jít jen o důchodce. Platí to pro všechny, kteří vydělávají málo. Bylo by to fakt nemorální. Nemusíte se ospravedlňovat. [smích]

244044

14.5.2011 12:15

A co politika? (komunita)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Co založit politickou/komunitní stranu Zvedavec.org rád vám pošlu příspěvek na provoz - myslim, že nebudu sám.
Nakonec se můžete dostat do parlamentu a začít změnu.(;

Poslal bych vám 1000 kč , není to moc, ale když to udělá dalších 1000 lidí máte 1 000 000 Kč stim už se dá snad něco vymyslet.. ..oslovíte víc čtenářů cca dalších 10 000 (což není tolik) a ty pošlou dalších 1 000 Kč - rázem je tu 10 000 000 Kč.

10 000 000 Kč (na dalších 100 000 čtenářů)

100 000 x 1 000 Kč = 100 000 000 Kč.

a to vám to poslalo jen 111 000 lidí z celkového počtu cca 5 000 000 lidí - 2,22 procenta z cílové skupiny.

Určitě se zde najde dost lidí , kteří to dokážou spočítat lépe. [vyplazený jazyk]

Navíc si sám můžete zjistit kolik lidí by do toho šlo...
-- průzkum trhu --
...jednoduchá webová registrace do databáze a hned by jste viděl jaký je zájem...

..doufám že bude velký...
[mrknutí jedním okem]

Pokud se opravdu najde minimálně 1000 lidí co vám přislíbí poslání 1000 Kč , můžete pak postupovat podle bussiness plánu...

Peníze, které vyberete zveřejníte jako obvykle na vašem webu.
Vše bude průhledné... [vyplazený jazyk]

244045

14.5.2011 13:10

RE: A co politika? (komunita)

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 244045

Domnivam se, ze (netrestany) pan Editor by mel v Cesku sanci se dostat do politiky jako senator. Tedy pokud by kandidoval v prevazne nepravicujicich obvodech nekde na vytunelovane a sociopaty zbidacele Severni Morave nebo Severnich Cechach.

Proces jeho zidovskych tryznitelu mu zadelal dost bezplatne popularity. Letos prudce pribude dalsi porce zbidacelych oVcanu, co jeste vloni pravicovali a kdysi i cinkali a hrdinne za Zleho Bolseviiiika poslouchali undergroudove Kocaba.

Vložený obrázek

Dnes nebo vcera sla v Czech Rejdy-jou jednu new, ze prestavaji platit v privatisovanych nemocnicich sestram vyplaty (resp. je zacinaji dluzit a pravicujici sestry se musely obratit na Zleho Dr.Atha, cobyva hejtmanna) - tusim, ze slo o Kralupy nebo Brandys. Tj. o obce, kde oVcane jeste vcera rano vstavali jako pravicujici oVcane - a v zadnem pripade jako socky.

STWORA for Senator!

Vložený obrázek

244050

16.5.2011 5:12

RE: A co politika? (komunita)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 244050


MoUdrostrak88.?.?.?

Domnivam se, ze (netrestany) pan Editor by mel v Cesku sanci se dostat do politiky jako senator. Tedy pokud by kandidoval v prevazne nepravicujicich obvodech nekde na vytunelovane a sociopaty zbidacele Severni Morave nebo Severnich Cechach.


A proč ne rovnou coby president?

Nerad vám kazím iluze, ale ve zmíněných oblastech by měl editor šanci jen jako člen KSČM či ČSSD, protože obyvatelům je jedno, kdo za ty strany kandiduje, oni nevolí osobnost, ale stranu. A pokud se editor hodlá spolčit s těmito zločineckými stranami, tak amén s ním

244162

18.5.2011 23:01

RE: A co politika? (komunita)

Imre 178.?.?.?

Reakce na 244162

Nerád Vám kazím iluze veleváženej modrej soudruhu anonyme, ale ako poznám názory pana editora on na nás komúnistov, akože podľa Vás a Vašeho Pavlovovského podmieneného nálepkovacieho reflexu-"zločincov", hľadí dosť špatným pohľadom. Takže zo spolčovania s komúnistami nepochybne nič nebude. Môžem Vás ubezpečiť, že môj vstup do strany neból samozrejme ako uvádzate kôli osobnosti, ešte ani kôli strane, ale kôli jej programu, ako jediná mala výhrady proti Vaším privatizačným zlodejnám. Raz darmo, sú normálny ľudia ktorý dosiahnu erotické vzrušenie pri zaľúbených slovách, sú však aj takí, čo sa vzrušia pri slovách komúnizmus, komúnista. A aby dosiahli efektívnejší a dlhodobejší orgazmus, ešte aj minulý režim - socializmus, premenovali na komúnizmus. zrejme ste si nezaplatili článok ktorý prábve prejednával tieto nálepkovacie kampane: "extrémistický", "zločinecký"... Tak to potom to tak dopadne, že napríklad na katolíckom webe sa ocitne článok ktorý prirovnáva komúnistov k fašistom. Pozoruhodné. Znie to ako kompliment, keď si pripomenieme aké bolo polytické zriadenie prvého slovenského štátu na čele s prezidentom - kňazom. Alebo zas inde nám jeden moslim nadával: "ste rasisti ako Hitler". Ďakujeme za kompliment. Hitler bol veľký kamarát s moslimanmi aj z Bosny, aj z Kosova, Albánska, aj s Čečenskými teroristami v Sovietskom Zväze. A Vy demokráti ste sa vybrali v jeho šlapajách. To už sa nebudete môcť vyhovárať, že ste boli protektorátom Boehmen und Maehren. Keď Vám Rusi vytýkali vstup do NATO a iné s tým súvisiace eskapády, hrdo ste im o sebe tvrdili, že ste SAMOSTATNÍ. Dúfam že v budúcnu sa nájde niekto kto Vám to patrične pripomenie i s nálepkou "zločinci", alebo prinajmenšom "spolupáchatelia".
Ako funguje propaganda a vymývanie mozgov najlepšie sa ukázalo pri zmene režimu. Čo bolo biele, zrazu sa stalo čiernym, čo bolo čierne, to sa zaskvelo ako oslnivo biele. Zrazu dva bratské národy nemohli a nesmeli žiť v jednom štáte. Uprednostnila sa samostatnosť, po ktoréj čuduj sa svete, ako na posmech predošlých tvrení, sme vraj "túžili" už od čias ČSSR. Nikoho preto neriešim. Ani Gotwalda, ani Hitlera, Hlinku, Tisa... Nikoho. Zohrali svoju historickú úlohu. Ani Stalina. Posledne Poliaci vsadili na svoj veľký šláger Katyňský "holocaust". O čo sú lepší od Maďarov, ktorí tu u nás taktiež stavajú pomníky a chodia k nim na provkatívne výlety? Najvýš v tom, že zaryli nosom do Russkej zemi. Vraj Poliakov zabili Rusi. Fakt je, ich prezident sa v súčasnosti k spáchanému zločinu priznal. Lenže čo to inde čujeme? Koho to Stalin povraždil v Gulagoch? 10miliónov ľudí. Rusov nie. Tých nevraždil. Kúzlo propagandy pri nanovo pestovanom kulte osobnosti Stalina. Nálepky: "Najväčší diktátor", Najväčší zločinec. Kult osobnosti, aj keď z opačnej strany mince.

244348

14.5.2011 18:07

RE: A co politika? (komunita)

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 244045

Politickou stranu? [smích]

Přemýšlel jsem nad tím, ale to by znamenalo "s vlky výti". Jinak vás vykoušou. Označkují, onálepkují ošklivými a nesmytelnými nálepkami, takže veškerou energii věnujete jen obraně. Systém je nastaven tak, že nemůže uspět nic, co by vybočilo z nastoupené cesty. Pamatujte, kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali.

244061

14.5.2011 18:55

RE: A co politika? (komunita)

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 244061

Nesmysl, Vy se již nemáte čeho bát.

Vložený obrázek

A můžete se pro velkou část zotročených, ale nesehnutých českých (dříve pravicujících) oVčanů stát skutečným deputátem.

Vložený obrázek

Češi musí na Vašem příkladu pochopit, že již nestačí tradiční ryze české: UHÁDNOUT-VYHOVĚT-PŘEŽÍT!

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

244064

15.5.2011 8:28

RE: A co politika? (komunita)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 244061

Ale neznamenalo.

Stačít to pořádně vymyslet. Stačí jenom chtít.

244084

15.5.2011 15:27

RE: A co politika? (komunita)

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 244061

máte pravdu u nás není opozice, jen banda vyžírků, kteří vedle schvalovaní slepenců zvaných zákony, permanentně špekulují jak si zvednout platy či jiné bonusy a výhody, komančové dělají na radnici revizní komisi, to je tedy komedie, kterou by asi jen tak někdo mimo realitu nevymyslel, že..

244107

14.5.2011 12:52

Penize z voucheru

ornyx 92.?.?.?

Zdravím,

Zvědavce čtu už nekolik let, před nějakou dobou jsem přispíval a mám koupený voucher, který využívám na většinu článků. Zajímavá by byla možnost "zaplatit" za článek víc, než je jeho deklarovaná cena (obvykle kolem 5 Kč) a třeba možnost nastavit si, že chci platit třeba 2x nebo 3x tolik, případně měnit (nahoru) částku za článek...

díky za vaši práci....

244047

14.5.2011 15:22

rozpočet

Kooha 94.?.?.?

Vy tady brečíte jak nevycházíte s rozpočtem a přitom tam máte ve výdajích letenku za 21 tisíc.

244053

14.5.2011 18:01

RE: rozpočet

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 244053

Tato otázka je sice na pana Stworu, ale pokud vím, tak letenka byla nutností. Byla to letenka na soud, v němž je obviňován z rasismu, jestli se nemýlím. Soud probíhal v ČR a pan Stwora musí ke každému přiletět z Kanady. Je to odporné od osnovatelů těchto tahanic.

Pane Stworo, vydržte. Nemohu přispět na vaši dobrou věc ničím závratným, ale hned příští týden alespoň co mohu pošlu. A nedělejte si výčitky svědomí. Nežebráte (jak jste to sám nazval),ale potřebujete podporu svých čtenářů. Za sebe slibuji, že podpořím.

244060

14.5.2011 15:26

co bannerová reklama?

Ripley 82.?.?.?

Dobrý den,
občas na Vaše stránky zavítám, možná ze zvědavosti[smích], a to přesto, že s mnoha názory zde uvedenými částečně nebo vůbec nesouhlasím. Financování podobných webů formou placeného přístupu je velmi riziková záležitost. Řeknete si, co to dnes je stokoruna za měsíc, ale půvab informací na netu také spočívá v tom, že chci zprávy z mnoha zdrojů. Pokud by uživatel měl za každé stránky platit, web zpravodajství jednoduše skončí. Nevím, proč zde nemáte reklamy, ale pokud máte alespoň trochu zajímavou návštěvnost, zkuste tuto cestu. Pokud Vaše současné financování je v červených číslech a Vy budete muset tyto stránky ukončit, pak zkuste psát jen svůj blog. Ale tam za článek také nic nedostanete [mrknutí jedním okem] A to je jádro pudla. Většina obsahu na webu (pominu-li firemní prezentace, velké zpravodajské servery apod.) vzniká proto, že to dotyčného baví. Valná většina z toho nemá žádný příjem, pouze náklady.

244054

16.5.2011 15:14

RE: co bannerová reklama?

pje 193.?.?.?

Reakce na 244054

Už chápu, proč má tolik lidí kýbl poučných řečí, místo aby jednoduše poslali neruinující obnos na uvedený účet... Sobectví nosívá neskutečně mnoho převleků...

244186

14.5.2011 15:39

Nezlobte se,

Zdenek Z. 64.?.?.?

ale spousta z nas se snazi pomahat dobre veci. Ale dela to az po praci, jako konicka.
Ja ten vas plan delat casopis na plny uvazek celkem chapu, ale kdyz to nejde, tak to nejde. Nadavat ctenarum ze malo posilaji rozhodne nepomuze. Vetsina z nich zije v CR, kde jsou vydelky oproti Kanade asi polovicni a zdravemu Cechokanadanovi ktery by mohl chodit do prace zkratka nic neposlou.

244055

16.5.2011 5:09

RE: Nezlobte se,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 244055

Přesně tak. Editor by mohl najít i jiné způsoby, jak web provozovat a netratit na tom, třeba se dát dohromady s partou přátel, se kterými by si rozdělil práci na webu a k tomu si našel regulérní zaměstnání (jako většina lidí, kteří se nejdříve věnují své profesi a až pak následně podle volného času a prostředků se věnují KONÍČKU).

A zdá se mi, že lidí, kteří na to pohlíží stejně, přibývá. Mně navíc vadí úroveň diskuze. Především zabanování některých jedinců s jiným názorem, ačkoliv se mi na jejich příspěvcích nezdálo nic závadného. A naopak tolerování jiných, jejichž příspěvky bych označil za "kompost"

244161

14.5.2011 16:27

A co ta letenka ?

Boris Koudelka 188.?.?.?

A jakou souvislost má tímto webem náklad letenky pres 20 000 ???? [zmaten]

244058

14.5.2011 17:57

RE: A co ta letenka ?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 244058

Kdyby nebylo webu, nebylo by třeba letenky. Neplánoval jsem cestu do ČR. A prosím vás, nepište mi zase, že jsem se na to mohl vykašlat. Nemohl. Viz zde: Kde všude na vás dosáhne český trestní zákon.

244059

14.5.2011 18:40

RE: A co ta letenka ?

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 244059

Česká mentalita má zvláštní sklon, nejlépe to popisuje = ČEŠI NEKRAĎTE!

Vložený obrázek

Na jiných serverech jsou ohlupováni jednostrannou mainstreemovou propagandou, tupými uniSSono reklamami...

Vložený obrázek

A pak narazí na Zvědavce - a nejsou schopni pochopit, že to, co je na Zvědavce přitahuje, je právě to, že se Zvědavec vymyká prosioniSStickému, pravdo-láskovému a humanitárně-bombardovacímu lživému schématu. Zvědavec je psán je a jen PRO LIDI - není to ani hlásná trouba, ani nástroj PREDÁTORů.

Vložený obrázek

Predátorů, kteří jiným autocenSSurním médiím poskytují podíl z lupu, který vydobydou na pravicujících zotročených oVčanech a erozích/privatiSSacích jejich veřejných statků.

244062

14.5.2011 21:47

Židi to mají zmáklý

F&T 78.?.?.?

Koupil jsem si obyčejné sandále. Nebylo na nich nic podezřelého a až prodavač mi řekl, že byly vyrobeny v Izraeli.

No, když jsem je doma vybalil, tak jsem našel papírek, že jsem nechtěně přispěl na rozvoj místních (slovo židovských tam explicitně napsáno nebylo :roll[smích] komunit částkou 1%.

A takhle se pak financuje třeba Eretz či co já vím.

244069

14.5.2011 22:35

obava z odhalení ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Nechápu, proč při tak velké návštěvnosti je tak málo finančních příspěvků. Jediným důvodem snad může být obava z odhalení. (dárce je identifikovatelný úřady skrze bankovní spojení) Neví někdo, jak se tohle dá obejít?

244071

14.5.2011 23:49

Koupil jsem si voucher.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Utracim pomalu a koupim dalsi.
Jenom mne stve, ze ac jsem se zaregistroval, vse bylo OK, ale nejak mne to nebere. Nejsem Zid, ani cikan. No nevim. Snad to ceka na nejake dalsi schvaleni ?


Ale co se tyce tech Zidu. Ja jim fandim, mluvim o Izraeli, coz je vlastne Evropa a fandil jsem i v dobach, kdy vsichni podrovali beduiny. I tady je spis vudci nim neco jako nenavist. Moc to teda nechapu.
Ale ja jim fandil. V dobach, kdy se tam vedli tam vedli vsechny ty poradne valky jsem s chuti porovnaval vysledky ci pocty v znicenych Egyptsko-syrskych protiletadlovych komplexu vudci O sestrelenych Izraelskych letounu. Sestidenni valka ? Super. Jejich prvni valka ? Great Mose Dajan. No dnes to tam asi bude drsnejsi, jenom co Al Kaida a Hamas a dalsi ovladnou ty revolucnim plamenem zachvacene arabske zeme. Pocitam, ze Izrael bude mit zase honicku, protoze jak Iran, tak EU tem lotrum arabskym podstrkava. U Evropy je to prikladny pripad samopodrezavani si vetvicky, na ktere se Evropa pohupuje jako sykorka modricka za blby oil. Oni si za to stavi a zase za ucasti Evropanu ai Cinanu a Indu nemyslne stavby a mistni nepracuji. Proc se treba pul roku od nich nafta nebere ? Zlevni ji a radi, jinak chcipnou hlady.

244076

16.5.2011 13:01

RE: Koupil jsem si voucher.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 244076

Vážený pane,

jsem rád, že se najde někdo s podobnými názory, jako mám já. Máte naprostou pravdu, že je potřeba to arabské svinstvo vyhladit. Zatím to jde pomalu, ale až Izrael vybuduje pořádné plynové komory a velká krematoria, pak to půjde rychleji.

Jinak máte pravdu s těmi válkami, to bylo něco. Když v šestidenní válce Izrael napadl své sousedy, byl to pro ně velký šok a děs. A když Izrael nechal popravit těch 15000 egyptských zajatců a zahrnul je do jámy, to mě těšilo několik dní.

Musíme jen doufat, že nějací pitomí křesťané se svou láskou k bližnímu nenaruší plynulé odstraňování těch špinavých beduínů, kteří musí být vyhlazeni včetně dětí, jak ostatně správně tvrdí izraeští představitelé.

Zdravím vás a doufám, že i vy i já osobně budeme mít možnost naházet pár špinavých harantů do jámy i s jejich divošskými rodiči.

Jste dobrý člověk a takových lidí kdyby bylo více, tak už jsou všichni divoši dávno pod drnem...

244179

15.5.2011 6:55

Tak se na to vykaslete pane Stwora

Soudce Lynch 81.?.?.?

Kolikrat jsme v minulosti videli hladoveho psa nad prazdnou miskou...? Kolikrat jste dotoval Zvedavce z rodineho rozpoctu?
Nespocetne krat!
Zavrete Zvedavce na nejaky cas. Odpocinte si a dejte cas tem, co ctou, mohou si dovolit platit a neplati, na premysleni, ze zde neco neni spravne.
V minulosti jsem zde psal nekolikrat, ze nebudu podporovat "cteni pres rameno"... A vzdy, kdyz Zvedavec potreboval, tak jsem financne podporil.
Ted uz ale fakt nepodporim, kor, kdyz zde jsou takova cisla o unikatnich pristupech... Holt to nemohou porad sponzorovat stejni ctenari.

244081

16.5.2011 13:34

RE: Tak se na to vykaslete pane Stwora

Petr Křivý 199.?.?.?

Reakce na 244081

Přeji hezký den, pane Lynch.

Musím naprosto souhlasi s vámi, i když mám jisté výhrady. Úvodem bych však předeslal, že si vážím vašich dlouhodobě stabilních názorů, zejména se ztotožňuji s vaší oprávněnou nenávistí k barevným.

A nyní k těm výhradám. Přijde mi trapné, když editorovi připomínáte psa žebráka. Chcete snad, aby lidé z Nezvědavce měli další téma k posměškům? Ano, pes žebrák musel často přinutit čtenáře doplatit sázku, aby pan Stwora nemusel celého Zvědavce dotovat ze svého. Ubohé je také, když někdo panu editorovi připomíná kočku, za kterou musel pomalu, ale velice pomalu položit na stůl 20.000 Kč.

Pan Stwora správně píše, že bojuje za lepší budoucnost nás a našich dětí. Je dobře, že následuje cestu našeho Pána a jsem si jistý, že jednoho dne se mu vynaložená námaha, odříkání, soudy, plivání ze strany zlých Židů, které pan Stwora správně připomenul, vrátí a on bude svatořečen, jako hrdina dnešní doby. Doufám, že je pan Stwora pokřtěn a pravidelně chodí ke zpovědi, aby mohlo být blahořečení a posléze svatořečení dle pravidel provedeno.

Vím, že jste vždy držel nad Zvědavcem ochrannou ruku a přispíval i z toho mála, které v té cizině vyděláte. Z tohoto důvodu chápu i váš vztah k barevným, neboť ti se dnes tlačí na místa, která předtím mohli vykonávat například lidé z bývalého komunistického bloku.

A budete se divit, ale naprosto vás chápu i v tom, že už nic nepošlete. A víte co, já také už nic nepošlu. Souhlasím s vámi, že podporovat čtenáře přes rameno je nemorální a nevýchovné a proto ať platí oni, ne ti, co sem chodí pravidelně již deset let.

Pane Lynch, přeji vám hezký den a nechť Bůh provází vaše kroky!

Petr Křivý

244182

15.5.2011 9:46

děláte to špatně

fohat 88.?.?.?

do vyučtování byste měl hodit učet za cestu do Argentiny a zpět.Ledaže Vám sponzoroval cestu Miro Suja,manželka,co chodí makat,nebo jste vubec měl být němý a čtenářum vubec nesdělovat,že cestujete.Takto dopadl Jiří MARIA von Mašek,že platícím jeho Osudu hodil na Facebook fotky,jak se jeho oteklé,duchovnem prolezlé tělo válí na pláži někde na Malých Divách.Což čtenáře dožralo a rozjeli web ZDARMA s odkazy a slovníkem na originál.Jestliže ovšem chodíte se psem na výstavy,kde máte finanční ocenění za čistou rasu,dobrý. Ranní kávička s cigaretkou,pak špacír se psem k jezeru,to na velké plány s finacováním Zvědavce nestačí.Ostatně,jsem zaprdlý duchodce,co by chtěl vytrčit paty s manželkou za ufouny do Peru.Nemám uspory a muj učet 2100072932/2010. Po návratu zde zveřejním fotky s Aštarem a Vrillonem,což přitáhne mračna platících mecenášu.

244089

15.5.2011 10:14

RE: děláte to špatně

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 244089

Ano, čekal jsem, že někdo vytáhne tu Argentinu. A ještě mi můžete připomenout tu kočku za 20 klacků.

Jenomže mícháte jablka s hruškami. Tady nejde nejde o to, že si užívám jako prase v žitě a ještě chci prachy. Měli byste si položit otázky: Dává mi něco Zvědavec? Chodím sem často? Pomáhá mi utřídit názory? Existuje jiný server, který přináší analytické články kvalitních zahraničních autorů jak ze Západu tak z Východu v češtině? Nese editor kůži na trh, protože publikuje věci, které nejsou v linii s "jediným správným názorem"? Pokud bude potrestán za publikování nějakého nepohodlného článku, je to v pořádku? A pokud by náhodou svůj spor vyhrál, zlepšilo by to malinko úroveň svobody v mé zemi? Týká se jeho spor i mé vlastní svobody a svobody mých dětí? A nezasloužil by si tedy za své úsilí podporu?

244090

15.5.2011 12:04

RE: děláte to špatně

Lin 85.?.?.?

Reakce na 244089

Já nevím, ale asi takhle:
Pokud chci mít přístup na web (včetně možnosti číst diskusi a vstupovat do ní), který nekopíruje jen ty samé (přeložené) články z jiných webů, je pro mě slušností si tento přístup zaplatit. Pro mě stejné, jako zaplatit za noviny nebo časopis.
Platíte za televizi i rádio - a to povinně, ačkoliv třeba vůbec nevyužíváte jejich "služby". Tak proč tolik slov za přístup na Zvědavce?
Ono u netových webů jde spíš o "dobrý tip". Když se po těch neplacených podíváte, zjistíte, že ona "originalita prvního zveřejnění" je mizivá. Většinu čerpají právě z těch placených, kde je odkaz na zdroj. Takže pro takové už odpadá práce s vyhledáváním "dobrých tipů" a překladů, někde si jen přečtené přeformulují podle svého a ten "jejich" článek je na světě.
A už vůbec vynechám, že mnoho článků na jiných webech vzniklo na základě odkazů, předložených v diskusích.
Prostě mi připadá pitomé kritizovat nějaký web a přitom na něj stále chodit, číst a komentovat. Je to přeci volba každého. Když se mi někde nelíbí, nelezu tam a je mi fuk, co se tam píše. Jestliže se mi někde nelíbí podmínky, udělám totéž.
A když se mi někde líbí obsah i podmínky, pak je mi zase fuk, co si s mým předplatným "dělá" provozovatel. Já si zaplatila za službu, kterou jsem dostala.

244096

15.5.2011 15:28

RE: děláte to špatně

fohat 88.?.?.?

Reakce na 244096

chodím výhradně na diskuze o placeném článku,nebot neplatím si voucher,totiž ona sama diskuze je přínosnější,než placený článek sám.Když editor ze zoufalství zpoplatní i diskuzi,jako to udělal na Osudu Mašek....tak holt se objeví někde ZADARA vzdorozvědavec.... [oči v sloup]

244108

15.5.2011 16:04

RE: děláte to špatně

smoke 89.?.?.?

Reakce na 244108

Tak jsem se podíval na ten ultraalternativní "vzdoroosud" - takové pěkné články mají, a ta duchaplná diskuze... nádhera [chechtot]

244114

15.5.2011 22:28

RE: děláte to špatně

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 244114

Tenhle blabol jsem uz cetl na Sprse nejmin pred 9 lety [oči v sloup]
To tam napsal nejakej kaspar [vyplazený jazyk]

244147

16.5.2011 20:27

RE: děláte to špatně

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 244114

Kdepak osud má smůlu, druhý nejčetnější je článek o Zvědavci. Návštěvnost na FB prej 6 000 denně. Mno nic moc, bábo dědku nebo důchodci a kaufland na tom byli lépe. 300 jak píšou v infu bývalých sympatizantů některých webů. To zní jako propagnda z Hóli wúúdúú. Mám jim něco poslat za reklamu? Ale nemyslím, naše nezávislé věcičky jako FB , které jsou a budou vždy zadarmo nemají s financema problém. Akorát je trochu pomalé a nepřehledné, l tomu už nadbytek nebo nedostatek finací vede.

Něco jako Zvědavec, když jsem se poprvé přišel. Akorát to vypadá více in, obrázky, fotky, reklamy. Pokrok je holt pokrok. Mno celo diskuzi jsem nečetl, ale kdyby náhodou chtěl někdo vyjet všechny moje příspěvky na netu, tak by jich bylo 99.99999% na Zvědavci a asi by přečtení vzalo trochu času. Když je někdo škrabal, tak to není jenom tak. [velký smích] [velký smích] Grafoman být nemůžu, na to nemám ten správný společenský původ. [vyplazený jazyk]

244201

16.5.2011 20:49

RE: děláte to špatně

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 244201

Tak jsem to dočetl do konce, tu diskuzi. Nedalo mi to. a zjistil jsem, že tam píšu i já, příspěvek 132. Musím to být já to, dá rozum. Je tam napsáno jméno Rene Bartosek bez diakritiky stejně jako tady. Nejsem tudíž jenom škarabal, ale jsem i náměsíčnej nebo nedej bože neslavě slavnej a oblíbenej umělecký pseudonym. Pravidla dikuze jsem neporušil, takže mě zatím nemázli. Kdoví kde všude takový škrabal píše a ani o tom neví? Teďka, když v tej pravdoláskokracii máme ten ideozločin se člověk dostane do basy ani neví jak. Ani nemusí schovat obraz na půdu, aby na něj nesrali mouchy. Mno na závěr se tam objevil i nějaký Vladimír, který se dušoval, že není provokáter..., bylo to včera tak tipuji po finále hokeje podle času. Prabděpodbně nikdo zajímavější se v té diskuzi nezjeví, takže návštěvnost asi zůstane na těch 6 000 denně. Nechci vypadt jako šťoura, ale v tom popisu máte překlep ve slově věda Mě nikdo nic plnit nemusí, momentálně žiadné želanie nemám. [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]
http://www.facebook.com/osud.biz?sk=info

244203

16.5.2011 21:07

RE: děláte to špatně

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 244203

Malá samozřejmě konspirativní poznámka k tomu jménu. Jméno Semerád se tady objevilo vícekrát na počátku ho použil nějaký dobrák, který ho nenosí. Z toho důvodu byly vytvořena např v mém osobním případě podprahová averze, poněvadž já mám pamatováka. K novým diskutujícím se většinou nevyjadřuju, ale všimnu si.

Pravděpodbně skutečný Václav Semerád diskutuje i jinde na netu a jistému typu lidí se nelíbí. Dopředu nebo preventivně se Semerád na Zvědavci udělalo špatné jméno, samozřejmě to funguje dočasně. Ale pan Semerád mohl být na úvod dostatečně znechucený, že ano? A pak by to bylo velmi efektivní. Tady se třeba objevil Karel z Cech bez diakritiky. Mno dokud dablovaní identit budou dělat na netu pitomci, tak to bude úsměvné. Ale nepochybuju, že na psychologické operace jsou v tajných službách velmi inteligentní lidé s odborností na lidskou psychiku. A až se toho ve velkém chopí tihle, tak to moc k smíchu nebude.

Dobrá psychologická diverze bez morálních pravidel dokáže divy. stačí poslat pár zpráviček mezi okruh přátel, o kterých cíl diverze neví a začnou se dít věci. Samozřejmě mě napadají i daleko horší možnosti, ale já jsem pesimista, vlasně pardón škarohlíd. Lidi se v rámci toho pokroku budou muset pár věcí naučit.
http://www.blisty.cz/art/57801.html

244205

16.5.2011 21:17

RE: děláte to špatně

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 244203

Zajímavé Rene Bartosek nebyl na FB nalezen. Možná můj uživatel nemá ty správné pravomoci anebo jsem byl moc pomalej. Příště nejprev vyhledat a teprve pak psát reakce na Zvědavec. A nějak jim to vyhledávání na FB zahltilo systém, musel jsem se odhlásit, abych tohle v klidu bez prodlev mohl dopsat. Mno, jo no nejenom grafika může být náročná na železo a internetové připojení. to pak i klávesnice bývá náročná periférie. [velký smích] [vyplazený jazyk]

244208

15.5.2011 11:08

Doporučuji, aby jste zažaloval český stát za újmu

F&T 78.?.?.?

Naprosto nechápu, jak může být občan cizího státu souzen za aktivitu, kterou nespáchal v ČR a která není v jeho zemi trestná?
A jak může být navíc po něm požadováno, aby do ČR cestoval?

Jediné, co souvisí s ČR je jazyk.

Nakonec můžete zažalovat celou ČR v EU a vysoudit balík peněz.

244093

15.5.2011 15:58

RE: Doporučuji, aby jste zažaloval český stát za újmu

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 244093

taky si to myslím...pokud soud vyhraješ( a já věřím, že ano) automaticky by jsi měl dostat proplaceny veškeré náklady vzniklé konáním soudu...popřípadě se lze o náklady soudit....
Třeba se najde mezi čtenáři i nějaký mecenáš....nevím...
avšak Vladimírova finanční nedostatečnost je vlastně známkou reality a důkazem toho, že jde o spontální web a ne o placený pokus jakéhokoli hnutí či zájmů....
podezdřelé by bylo pouze to, kdyby tomu tak nebylo a Vladimíra by finance netrápily.........
Opravdové věci nelze za peníze koupit...ale za vše se platí...v tomto světě...takže chápu, že bez peněz se v dnešním světě žít nedá
Bohužel....
Jinak přeju alternativní myšlení a odvah při stabilizaci a rozvoj finančních toků.....

244113

15.5.2011 23:26

Takže Židi v jednom pytli?

Martin Tomeš 89.?.?.?

Vladimíre, já nevěřím svým očím. "Až budete zase někdy přemýšlet nad tím, proč jsou Židé tak úspěšní, a jak je možné, že dokážou ovládat svět(...)" To, že jedni z nejmocnejsich lidi na teto planete jsou Zide, prece neznamena, ze nam vsem vladnou vsichni Zide. Ne vsichni Zide jsou uspesni, ne vsichni souhlasi s Izraelem, sam Zvedavec postuje clanky Zidovskych, avsak antisemitickych autoru. Proc tedy pouzivate slovo Zid a ne sionista??

244151

16.5.2011 0:45

RE: Takže Židi v jednom pytli?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 244151

>Proc tedy pouzivate slovo Zid a ne sionista??

Protože se bavíme o těch, kteří si pomáhají, a ne o těch, kteří ovládají svět.

244155

17.5.2011 14:53

RE: Takže Židi v jednom pytli?

Dan z Piesku 147.?.?.?

Reakce na 244155

Stratégia getta.
Neplatím a nebudem platiť. Snažím sa prispievať k osvete, lebo boj z blbosťou nemožno vyhrať, ale neslobodno ho ani vzdať. Každá sociálna skupina (národ, komunita) má svoju stratégiu ako prežiť, najlepšie na úkor nepriateľov. NE priateľ je každý, kto nie je rodina, priateľ, rovnako zmýšľajúci, rovnako veriaci, snívajúci rovnaké sny.
Židia geneticky sú na 40 % chazari (tatári), na 30 % slovania, na 15 % semiti a zvyšok ďaľšie gény. Takže, sionisti (10 - 15 % veriacich judaistov) formujú náhľad na príslušníkov židovského národa, ktorý sa práve formuje na základe talmudu a Herzlovho učenia. Talmud je produktom stredoveku, sionizmus učením novoveku. Judaizmus talmud konzervatívne absorboval, sionizmus dodáva materiál pre psychiatrov.
Židovský národ sa práve formuje. Viera je rozdrobená so systému rodinných klanov. (Naozaj teba hľadať viac dedične založený kastový systém než židovský.) Boj o ľudské práva je najvypujklejší práve v komunite getta, ktoré nedáva šance na rozvoj vlastných názorov, lebo je striktne stredoveko kontrolovaná. Nie každý príslušnk komunity getta je bohatý, väčšina nie je slobodná, a len máloktorý sa vie vymaniť zo svojej komunity, ktorá je roztrúsená po celom svete. Niečo ako cigáni len s negáciou. Cigánska komunita ulatňuje stratégiu kvantity s negáciou vzdelávania, židovská stratégiu celoživotnej tvrdej výchovy orientovanú na strategické rozmiestňovania kvality. Kvalita je uprená ženám, ľudom s nedostatočne ortodoxným pôvodom a ľudom s priemernou alebo podpriemernou inteligenciou. Celý život sa realizuje v komunite getta, kde platí prirodzený strategický zákon neodovzdávať peniaze mimo getta ale predávať vlastné služby (lepšie než produkty) mimo komunity spriaznených. Vedie to k dvojakému zaobchádzaniu, nielen košer strava, ale aj k dvojakej morálke - jedna dovnútra komunity - treba si pomáhať, a druhá navonok - potreba zarábať. Boh starého zákona je boh trestajúci a nekriticky preferujúci verných. Preto majú aj druhého a tým je zlaté teľa. Obrodné sociálne učenia sú potláčané, falzifikované alebo diskreditované. A to tak v rámci komunity (falošní proroci, obrátenie Šavla na Pavla, úsilie o integráciu do spoločnosti), majmä však mimo nej - jazyk, peniaze, história, iní myslitelia. Iný, racionálny a dobre vyargumentovaný názor je skutočným nebezpečím pre dogmu a moc. Moc v našich končinách bola a dosiaľ je v rukách bývalých komunistov. Tí sú rodinne prepojení na východné i západné gettá, elitné školy a schopnosť poznať správnych ľudí, s ktorými sa dohovoria v jazyku svojej viery. Fakty o tom, kto spáchal VOSR, Víťazný február i privatizáciu sú jednoznačné - kapitál vždy prúdil do getta, kde nie je miesto pre inovercov a slobodné myšlienky. Nezávislých je treba: 1. zastrašiť, 2. kúpiť, 3. diskreditovať, 4. zlomiť i za cenu života. Najprv Vás ignorujú, potom sa vám smejú,...Automaticky kráceno

244261

17.5.2011 15:59

RE: Takže Židi v jednom pytli?

Dan z Piesku 147.?.?.?

Reakce na 244155

Stratégia getta 2.
Najprv Vás ignorujú, potom sa vám smejú, neskôr s Vami bojujú, až ... zviťazíte, lebo sa s Vami veľa ľudí stotožní.
Každý má právo snívať svoje sny.

Len príspevok "Re: Koupil som si voucher, je sionistický antisemitizmus." Semitov je okolo 800 miliónov. Židia bojujú proti antisemitizmu. Napríklad aj rasizmom voči semitom vyznávajúcim učenie novovekých prorokov (nie starozákonných), či už Ježiša, alebo Mohameda. (Len nositeľov krstného mena Mohamed v rôznych transkripciách je viac než priazmivcov judaizmu...) Nebyť stratégie getta, už dávno by boli dopadli ako iní faraóni. Hyksósski faraóni obohatili kultúre dejiny ľudstva genocídou, heremom a Mojžišom.

244266

16.5.2011 18:39

Tak som si to cele precital aj s diskusiou a

calimero 147.?.?.?

....a...

- Platenim Zvedavca nepodporujem Vladimira Stworu, podporujem Zvedavec. Ak bude Zvedavec kvalitny (kvalitny podla mojich subjektivnych meritok) aspon tak ako doteraz, budem si ho platit nadalej. Platim si za podobne sluzby aj inde a nevidim na tom nic divneho.

- Je mi jedno, ci bude Zvedavca vydavat Vladimir Stwora, alebo Pepa Novak s Frantou Mrkvicou.

- Ci Vladimir Stwora nema co do ust, alebo lieta prvou triedou do Argentiny a spat tri krat za mesiac, je mi uplne jedno. Ja platim za Zvedavec a Zvedavec je to jedine, co takto svojimi peniazmi hodnotim.

- Ak kvalita poklesne, platit prestanem.

Ludia si zvykli (hlavne na Internete) ze informacie su zadarmo, pripadne ti ktori pripustaju ze nic nie je za darmo, sa casto radi zaklinaju reklamou. Lenze skoro nik si neuvedomuje, ze informacie nie len ze nie su zadarmo, ale tie zdanlivo za darmo su prave tie najdrahsie. V mediach tak ako vsade inde plati pravidlo o chlebe a piesnach. Takze ak chceme medium, ktore bude (aspon sem tam) spievat nase piesne, musime mu dat z nasho chleba. Takto to vidim ja.

Rada na zaver: ...myslim ze existuje nezanedbatelna skupina ludi ktori by si aj zaplatili ale vyzaduju anonymitu. Posledna legalna moznost ako poslat v EU niekomu par korun relativne anonymne je premium SMS. Doporucujem zvazit nasadenie tohoto systemu.

244194

17.5.2011 12:11

Česká mentalita se za 20 let nezměnila.

Anatahan 90.?.?.?

Proboha, když čtu českou mentalitu v podobě co není zdarma stojí za hovno, tak se mi zvedá kufřík" Já jsem tento web našel nedávno, ale i za tu krátkou dobu jsem poznal, že články jsou velice smysluplné, zda jsou 100% pravdivé, tak to neřeším a majitel jistě nemá snahu někomu vnucovat pravdu, pravdu si má najít každý sám a tento web je na českém internetu jednička, která tu cestu k pravdě pomáhá najít. Řešíte tady, že chtít za článek peníze je až nemorální, prosím toto může napsat pouze nemorální člověk, který je možná z dob totality zvyklý brát zadarmo a nebo krást. Vám tady vadí zaplatit pár kaček za článek, který je velice dobře sepsaný a na profi úrovni, na druhé straně platíte tisíce za čtení tisku a sledování TV, která manipulována lidmi, kteří upevňují svou mocenskou pozici. Kritizujete pár korun za článek, ale kdo z těch co to kritizují dokáže něco podobného, možná Vám stačí jít ráno do práce a večer z práce, ohřát si buřta a kritizovat vše co je mimo Váš obývák. Prosím doporučoval bych všem, kdo nechce nic platit, tak prostě neplaťte, ale alespoň nezvracejte ty hlouposti a nehaňte něčí práci. Zamyslete se nad sebou, dějiny nevznikají v obýváku s buřtem v ruce a hloupím pindáním! DĚKUJI MAJITELI TOHOTO WEBU ZA JEHO OPRAVDU DOBROU PRÁCI A SMEKÁMN KLOBOUK. URČITĚ SI DÁM ODKAZ VAŠEHO WEBU NA MÉ ESHOPY! [smích]

244247

17.5.2011 14:23

Fotka holčičky na titulní stránce

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Nevím, nevím, Vladimíre, ale kdybych byla chlap, tak se asi urazím, protože tím nepřímo naznačujete, že všichni muži jsou retardovaní idioti, kteří se nechávají ovládat "kusem uchcaného masa" a vpodstatě na nic jiného nemyslí [chechtot]

244259

17.5.2011 15:22

RE: Fotka holčičky na titulní stránce

djb 90.?.?.?

Reakce na 244259

a máte nějaký lepší nápad na co myslet ? [chechtot]

244262

17.5.2011 15:42

RE: Fotka holčičky na titulní stránce

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 244262

Třeba na to, jak vytvořit lepší společnost, jako to například dělá pan Lhoták [mrknutí jedním okem]

244264

Příspěvků: 51

14.05. 11:40 JanaJ  velice Vám fandím
14.05. 13:07 maros733  RE: velice Vám fandím
15.05. 10:39 esw  RE: velice Vám fandím
15.05. 20:41  RE: velice Vám fandím
14.05. 11:43 Kries  Snažím se!
14.05. 12:05 Vladimír Stwora  RE: Snažím se!
14.05. 12:15  A co politika? (komunita)
14.05. 13:10 MoUdrostrak  RE: A co politika? (komunita)
16.05. 05:12  RE: A co politika? (komunita)
18.05. 23:01 Imre  RE: A co politika? (komunita)
14.05. 18:07 Vladimír Stwora  RE: A co politika? (komunita)
14.05. 18:55 MoUdrostrak  RE: A co politika? (komunita)
15.05. 08:28  RE: A co politika? (komunita)
15.05. 15:27 JanaJ  RE: A co politika? (komunita)
14.05. 12:52 ornyx  Penize z voucheru
14.05. 15:22 Kooha  rozpočet
14.05. 18:01 Střelec  RE: rozpočet
14.05. 15:26 Ripley  co bannerová reklama?
16.05. 15:14 pje  RE: co bannerová reklama?
14.05. 15:39 Zdenek Z.  Nezlobte se,
16.05. 05:09  RE: Nezlobte se,
14.05. 16:27 Boris Koudelka  A co ta letenka ?
14.05. 17:57 Vladimír Stwora  RE: A co ta letenka ?
14.05. 18:40 MoUdrostrak  RE: A co ta letenka ?
14.05. 21:47 F&T  Židi to mají zmáklý
14.05. 22:35  obava z odhalení ?
14.05. 23:49  Koupil jsem si voucher.
16.05. 13:01  RE: Koupil jsem si voucher.
15.05. 06:55 Soudce Lynch  Tak se na to vykaslete pane Stwora
16.05. 13:34 Petr Křivý  RE: Tak se na to vykaslete pane Stwora
15.05. 09:46 fohat  děláte to špatně
15.05. 10:14 Vladimír Stwora  RE: děláte to špatně
15.05. 12:04 Lin  RE: děláte to špatně
15.05. 15:28 fohat  RE: děláte to špatně
15.05. 16:04 smoke  RE: děláte to špatně
15.05. 22:28 Rejpal  RE: děláte to špatně
16.05. 20:27 Rene Bartosek  RE: děláte to špatně
16.05. 20:49 Rene Bartosek  RE: děláte to špatně
16.05. 21:07 Rene Bartosek  RE: děláte to špatně
16.05. 21:17 Rene Bartosek  RE: děláte to špatně
15.05. 11:08 F&T  Doporučuji, aby jste zažaloval český stát za újmu
15.05. 15:58 Vladimír Bílý  RE: Doporučuji, aby jste zažaloval český stát za újmu
15.05. 23:26 Martin Tomeš  Takže Židi v jednom pytli?
16.05. 00:45 Vladimír Stwora  RE: Takže Židi v jednom pytli?
17.05. 14:53 Dan z Piesku  RE: Takže Židi v jednom pytli?
17.05. 15:59 Dan z Piesku  RE: Takže Židi v jednom pytli?
16.05. 18:39 calimero  Tak som si to cele precital aj s diskusiou a
17.05. 12:11 Anatahan  Česká mentalita se za 20 let nezměnila.
17.05. 14:23 baba_Blažková  Fotka holčičky na titulní stránce
17.05. 15:22 djb  RE: Fotka holčičky na titulní stránce
17.05. 15:42 baba_Blažková  RE: Fotka holčičky na titulní stránce

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

40

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 83 čtenářů částkou 11 874 korun, což je 40 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 2

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
25,90 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
15,93 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 130,49 Kč
1 unce stříbra
417,29 Kč
Bitcoin
231 794,31 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 008