Diskuze k článku

Půl roku podmíněně s odkladem na dva roky

Příspěvků 87

5.5.2011 19:40

TV

Libcin 93.?.?.?

Pane Stworo, pozitivní posun naopak nastal ve zprávách na ČT. Čekal jsem, že reportáž z Vašeho soudu bude ihned po "maďarském nacistovi", ale nestalo se tak.

243431

6.5.2011 12:33

PRO NECHÁPAVÉ STÁTNÍ PROKURÁTORY

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 243431

Každý má právo na svobodu přesvědčení a projevu. Toto právo nepřipouští, aby někdo utrpěl újmu pro svoje přesvědčení a zahrnuje právo vykládat, přijímat a rozšiřovat informace a myšlenky jakýmikoliv prostředky bez ohledu na hranice.

/čl. 19 o všeobecné deklaraci lidských práv OSN ze dne 20.12.1948/



Každý má právo vyjadřovat své názory slovem, písmem, tiskem, obrazem nebo jiným způsobem, jakož i svobodně vyhledávat, přijímat i rozšiřovat ideje a informace. Cenzura je nepřípustná.
[smích]

243534

5.5.2011 21:01

Nestalo by zato uvedomit Hrad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>takže nás čeká krajský soud (ten samozřejmě rozsudek potvrdí) a pak zřejmě soud nejvyšší.
Nezapomente na pana prezidenta.

243436

5.5.2011 21:07

RE: Nestalo by zato uvedomit Hrad?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 243436

že by jako ten na hradě loboval proti svým [chechtot]

243437

5.5.2011 21:23

To je strašný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Všimněte si, že v odkazovaných článcích je jméno webu jen v Deníku, a i tam je s diakritikou, takže se na něj nedá překliknout. Strašný. [překvapení]

243439

5.5.2011 21:56

RE: To je strašný

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 243439

No jistě. To samozřejmě není náhoda. Co kdyby si člověk na to kliknul a udělal si názor sám. [smích]

243443

6.5.2011 12:08

RE: To je strašný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 243443

Vladimíre, ONI prostě musí vynést trest. Vzpomínam si, že v mém případě to pan prourátor také podstoupil aspoň k té k přestupkové komisi /když už jsem nemohl být shledán "teroristou/ a trval na potrestání. Vesměs šlo o dosti podobný "ideozločin" rozkrytý ve spolupráci s FBI [mrknutí jedním okem] Komise byla vlídná, stálo mne to 500, - v přestupkovém řízení a pobavení členů komise s tím, že za tuto sumu jsem se aspoň i já "dobře pobavil". Jinak než zábavu to ale ani brát nejde, jde o černý humor [chechtot]

243527

5.5.2011 21:40

Berte to sportovne

n.z. 99.?.?.?

Uvedomte si, ze vy je ke zdi nikdy pritlacit nemuzete, jedine si privodite jeste vic neprijemnosti. To vam, ve vasi pozici proste neni prirodou dano. Reknu vam o pripadu ktery jsem osobne znal. Jednalo se o podnikatele nemecke narodnosti, ktery se rozhodl oponovat zurive protinemecke propagande: co Nemec to NAZI (jeste v 80.letech to bylo bezne i kdyz ve ztencene mire, spis si z Nemcu utahovali - viz. televizni program "Hogan's heroes" ). Dvacet let pred tim bylo bezne, ze kanadske deti bili deti o kterych se domnivali ze rodice jsou "nazis". Bylo to s primhourenim oka urady trpeno, ne-li podporovano. Byl to za hokejem druhy nejvice popularni narodni sport. Upozornuji, tento pripad nebyl vyslovne ani o zidech ani o holokaustu. Toto bylo ciste jen o zfalsovane nedavne nemecke historii.

Nechal me cist jeho dokumentacni svazek, kde ukazoval na lzi ve zdelovacich prostredcich s umyslem poskozovat povest nemeckeho naroda, jeho kulturu a pokrokove tradice. Jelikoz nebyl 'posera' tak se s nimi dal do boje - psal opozicni clanky a dopisy editorum, ve kterych argumentoval proti. Samozrejme velke pochaly se mu nedostalo. Nakonec (velke prekvapeni!) si ho pozvali na Bussines Burea a tam mu jasne rekli at toho necha - NEBO. Lec stary pan se odstrasit nedal, psal a bojoval za spravedlnost dal. No, za nejaky cas mu najednou vzali "credit rating". Tim jeho podnik nebyl schopen platit a nakupovat obvyklym zpusobem, nerku-li si brat pujcky a musel vse nakupovat v hotovosti, coz bylo neskutecne obtizne. Asi rok az dva pote byl jeho podnik v dusledku potizi s tim spojenych zavren a dvacet lidi ztratilo praci. Vim to z vlastni zkusenosti, sam jsem tam tez pracoval.

Pouceni je.... vsak vite. Rekl bych, ze vas trest je mirny. Uvedomte si: neco jste musel dostat. Tak ted si to pekne potichu 'odsedte' a uz o tech osklivych vecech nepiste. [mrknutí jedním okem]

243441

5.5.2011 22:42

RE: Berte to sportovne

kosk 93.?.?.?

Reakce na 243441

To je strašná představa. Sice máte svým způsobem částečně pravdu, ale pokud se budeme chovat jako navrhujete, tak se jednoho dne probudíme a budeme mít včetně naších dětí koule na noze i na krku... Tím že se sedělo na zadku se v historii nikdy nic nevyhrálo.

243449

6.5.2011 0:42

RE: Berte to sportovne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 243449

Vyberte si: chcete byt 'hrdinou' ci prezit a delat na ne dlouhy nos? Hrdinu jsou cele polni hrbitovy. Co asi to jejich hrdinstvi zmenilo, kdyz jsme v tom stavu veci jak jsme?

243461

6.5.2011 2:05

RE: Berte to sportovne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 243461

Nie je to tak docela pravda,problem je v tom ze sme povolili my...Keby nasi predkovia nebojovali za svoje prava ,dnes by sme skoncili asi v klietkach.Za slobodu treba bojovat,je to nasa povinnost voci sebe a detom.Z tohto kontextu ,ziaden polozeny zivot nebol zbytocny!!!

243466

6.5.2011 16:02

RE: Berte to sportovne

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 243466

ze ste si Vy neprecital cely prispevok od N.Z. v tomto vlakne? Je ine bojovat ked kazdy oponent ma rovnaku statisticku moznost dostat gulku pri prestrelke v lese a ine ked vas oponent drzi za gule (cize penazenku). Z basy sa toho moc nabojovat neda. Budme realni - navstevnost Zvedavca je vysoka, a to je ICH problem. Editor je jediny proti komu mozu smerovat tuto nenavist. Nas protiutok je FINANCNA PODPORA editora. Tie letenky sem a tam mu nikto nezaplati. Vysledok je dobry, pol roka ziaden clanok o holokosti a my mozme diskutovat co chceme.

243558

6.5.2011 17:44

RE: Berte to sportovne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 243558

>Vysledok je dobry, pol roka ziaden clanok o
>holokosti a my mozme diskutovat co chceme.
Nevztahuje se podminka na vsechy nasledne trestne ciny? Treba kdyby byl pristizen, ze foti teleobjektivem hrdlicku sedici na moste a nekdo by tu strasnou drzost posoudil jako ze kuje plan vyhodit jej do luftu...

243568

6.5.2011 0:38

RE: Berte to sportovne

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 243441

Pro predstavu:
http://www.youtube.com/watch?v=NPk5mCYKCtU

Nemci jsou bud Nazis a nebo blbci, kdyz nejsou blbci tak jsou Nazi a nebo oboje dohromady. Tak to rika tako duchaplna sitkom. Jo, jiste!

243460

6.5.2011 7:46

RE: Berte to sportovne

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 243441

Přkrčit se to není nejlepší řešení. (otázka je jaké je lepší [zmaten] ). Když to přijme, tak, mu bude hrozit vězení za porušení podmínky. To při výkladu práva, jaký česká justice v tomto případě předvádí nebude žádný problém. Ať se na mne kolegové nezlobí, ale některé diskuzní příspěvky tady občas jsou jako psané na objednávku. Je třeba si uvědomit, že pan Stwora je odsouzen, zatím nepravomocně, nikoli za to co udělal, ale za to co by udělat mohl, kdyby a to buť on nebo někdo jiný. Tedy typický čarodějnický proces, stejným spůsobem byl souzen i Jan Hus , či Ludvík 16. příkladů je mnoho i v naší historii. Protože stejný příklad je popsán i v Bibli, (Kristus) mám za to že podobné praktiky se užívaly od nepaměti. Správná otázka co dělat, přikrčit se znamená pustit zlo zase blíž k vlastním dveřím. (nikdo nebude spasen na úkor druhého), nakonec na to doplatíme všichni.) Kdo zná Losinský případ aspoň z filmu, ví jak se ten čarodějnický proces vyvíjel, všichni si mysleli, že se týká jen těch druhých. A nebo se bránit. Jenže to nese taky oběti. (Husitské bouře jsme tu měli, čarodějnické procesy jsme tu měli, co je lepší těžko říct. debata na téma oběti právě včera skončila a jak bylo vidět mnozí ani nepochopili oč šlo [zmaten].
Já už nějakou dobu, hledám inspiraci v Bibli a tam je taky psáno, cituji slova Krista a nevyčítejte mi že to částečně vytrhuji z kontextu Nyní však, kdo má měšec, vezmi jej a stejně tak i mošnu; kdo nemá, prodej plášť a kup si meč. Matouš 26:51-52

243486

6.5.2011 14:35

RE: Berte to sportovne

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 243486

Mam tu jiz prilis mnoho prispevku a tak jeste jeden naposled.
Mate jiste hodnotny protinavrh a racionalizovani, podobne jako jini kdo mi odpovedeli. Ovsem, vzdorovat lze ruznym zpusobem; ja povazuji zdanlivou 'poddanost' za ucinnou taktiku vzdoru. Muj pristup je uhybny manevr s pripravou na silny a nemilosrdny protiutok, kdykoli se prilezitost naskytne. Bestie nic jineho nezasluhuje. Verim, ze se to stane i behem nasich zivotu. Jako obvykle v historii, bude to zdrcujici pro soucasny otrokarsky system. Co bude v dalsi periode...? Asi to same. To uz ale nebude nase vec.

243553

5.5.2011 22:23

milovat Sověty a Císaře

fohat 88.?.?.?

a je pohoda....http://www.youtube.com/watch?v=lPbmAAGwLJU

243447

5.5.2011 22:44

Nejsme v době před dvaceti lety...

kosk 93.?.?.?

.. jsme v době před 60 ti lety. [pláč]

243450

5.5.2011 23:38

RE: Nejsme v době před dvaceti lety...

Saša 74.?.?.?

Reakce na 243450

>.. jsme v době před 60 ti lety. [pláč]

Ne, ve středověku. Nesmíte si ani pomyslet, vyhlásí vás za čarodějnici a je vystaráno. Budou se pálit knihy nebo se již snad pálí a Země je placatá!
Řičet s nimi, jinak na pranýř, mohl byste mít pochybovačně rouhavou myšlenku. Břídilové byli inkvizitoři, nacisti a komunisti...

243454

6.5.2011 16:59

RE: Nejsme v době před dvaceti lety...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 243454

Pálení knih už začalo! Pálí se (zatím) Korán.
Vložený obrázek
Zatím v té nejsvobodnější (???) zemi světa. S využitím amerického benzínu (nad nímž se nachází jakési bezvýznamné arabské, nejspíš muslimské země). Ten vlevo je sám moudrý pastýř oveček (pastor). Pak se není čemu divit, když stádo věřících ovcí vyjde z New Yorkské katedrály a rozvine obrovský transparent "BOMBARDOVAT!" (Nemáte ten obrázek někdo?)

243564

5.5.2011 22:46

Jen by me zajimalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Jen by me zajimalo, kam zmizeli najednou ti idioti, kteri porad vyrvavaji svoje priblble kecy o svobode, napriklad prikladny uchyl Matejka, vystupujici za jakousi Stranu svobodnych ovcanu.

243451

6.5.2011 0:24

George Bilin...

leo69 89.?.?.?

z Dawson city na Yukonu? Že to vůbec těmhle i....ům stojí za to, psát udavačské dopisy! Tam určitě dělá hrdinu, jak utekl před nesvobodným a udavačským komunismem a přitom tam na tom Klondike ty samé praktiky provozuje do teď.

Škoda, že jste Vladimíre ten dopis z toho koše nevytáhnul a nedal sem, abychom se také zasmáli... [smích]

m, [mrknutí jedním okem]

243459

6.5.2011 0:55

RE: George Bilin...

Vodník 94.?.?.?

Reakce na 243459

Já nevím jak Vy, ale já vím, o koho jde, a mám s ním na internetu své (špatné) zkušenosti.

243462

6.5.2011 2:10

RE: George Bilin...

leo69 89.?.?.?

Reakce na 243462

Jiří "Mikin" Bilin. Já ho osobně neznám, jen jsem ho tuhle viděl v tomto TV dokumentu o Janu Eskymo Welzlovi. Je tam hned nazačátku dokumentu a pak zhruba zase ve 29 minutě. Zmiňuje tam něco o svém otci, takže on je asi už druhá generace v Kanadě. Může mu být tak do max. 35-40 let...

Vložený obrázek

m,[mrknutí jedním okem]

243467

6.5.2011 9:35

RE: George Bilin...

leo69 89.?.?.?

Reakce na 243467

Nějak mi ten obrázek vypadl. Tak ještě jednou.

Vložený obrázek

m, [mrknutí jedním okem]

243499

6.5.2011 9:57

RE: George Bilin...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 243499

To je ten pravicující sociopat z Nezvedavce/Lehozumpy?! [chechtot]

243504

7.5.2011 4:09

RE: George Bilin...

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 243504

Tak na tohodle exota z Nezvedavce/Lehozumpy si ja nevzpomenu ani kdyz jdu vysrat presto ze me venuje tolik pozornosti i kdyz vi, ze s jeho nozdrama me muze leda tak vylizat prdel! [chechtot]

243624

7.5.2011 8:31

RE: George Bilin...

Saša 74.?.?.?

Reakce na 243499

George Bilin se na videu kasá jak pytlačí a chytá zvířata do želez. To je „kariéra a chytrá palice“.

243630

6.5.2011 17:29

RE: George Bilina a.k.a. Mikin, žijící v Dawson City, v Yukonu

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 243459

píše udavačské dopisy, už z principu. Ti poslední Mohykáni na Nezvědavci z ničeho jiného než z pomluv pana Stwory a Zvědavce nežijí, nedokáží překousnout, že je pan Stwora vyhodil.

Jenom se divím, že se tam neobjevil udavačský dopis od jistého Emila Řehořka, alias koňského felčara a geronta "brodánka" ze Saskatoonu. To je specialista na udavačské dopisy a časté telefonáty těm nejrůznějším kanadským a českým vládním i nevládním institucím. Já jen doufám, že si své udavačské dopisy nechá od někoho překontrolovat po jazykové stránce, protože ten člověk se - i přes svůj pokročilý věk - ještě do dnešního nenaučil ani pořádně česky ani anglicky.

243566

6.5.2011 19:07

RE: George Bilina a.k.a. Mikin, žijící v Dawson City, v Yukonu

esw 109.?.?.?

Reakce na 243566

nejspíše nejlépe "mrská" jydyš, brodánek [velký smích]

243578

7.5.2011 16:57

RE: Jiří Bilina & Associates

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 243459

Jiří Bílina je jen takový slabý čajíček, dnes ráno se k němu opět přidal známý udavač - rozhodnutím strany veterinář RSVDr E. Řehořek alias brodánek - který napsal hned dva udavačské dopisy, první adresovaný paní JUDr. Mrázkové. kde vyhrožuje, že jestliže ona neprovede jisté kroky (v kauze Vladimír Stwora vs. Liga boje proti bolševismu), bude kontaktovat české MZ, české velvyslanectví v Ottawě a bezpečnostní složky kanadské vlády (policii, pravděpodobně též armádu, hasiče, železniční policii, případně i lampárnu Hlavního nádraží v Torontě a v Praze (teď když je nově přebudované, tak tam zřídili oddělení přání a stížností). Ten člověk tak trpěl za komunismu, že mu komunisté dali příležitost vystudovat (za "dělnické peníze", jak se říkávalo) vysokou školu veterinární, jak sám říká "zvěřinu".

Druhý udavačský dopis se týká jistého přispěvatele na Zvědavci, nämlich MoUdrostáka a je adresován téže osobě (JUDr Lenka Mrázková). Oba dopisy jsou k přečtení na stránkách Nezvědavce.

Den odplaty se blíží a nebude to jen šest měsíců podmíněně. Třeste se [chechtot]

243661

7.5.2011 18:00

RE: Jiří Bilina & Associates

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 243661

Vskutku nevím, proč nám to sem píšete. [smích]
Je nutné se zabývat každým zabubláním bahna?

Když jdu po chodníku, taky bych mohl civět do země a všímat si té magické různorodosti výkalů a všelijakého smetí.
Nicméně dívám se raději před sebe, pánům na klobouky a dámám do očí. Stačí mi, že do svinstva, co je na chodníku, nešlápnu. Sleduju ho periferně.
S tímhle nějakým „nezvědavcem“ je to stejné.

Na druhou stranu jsem rád, že Mayové nelhali. Tihle samozvaní ztřešťenci a notoričtí stěžovatelé jsou opravdovou katastrofou pro celý svět. Naneštěstí před 21. 12. 2012. i po tomto datu. Permanentně.

243665

7.5.2011 19:05

RE: Jiří Bilina & Associates

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 243665

Není jistě zapotřebí se zabývat každým zabubláním bahna, neboť jak známo, jsou bahna léčivá (např. bahno z oblasti Mrtvého moře, které léčí lupenku) a jsou také bahna životu nebezpečná, která mohou člověka zdravotně poškodit či zabít. A udavačské dopisy patří mezi ta škodlivá bahna a proto na ně upozorňuji.

Z vlastní zkušenosti vím, že pokud nesledujete chodníky ve městech jako je Praha či Paříž a věnujete se jen mladým ženám a pánským kloboukům, máte velkou pravděpodobnost, že do toho psího výkalu šlápnete. Existují ovšem země, kde jsou lidé civilizovanější a při venčení svých psů sebou nosí plastické pytlíky a výkaly svých miláčků hned uklidí a umístí do odpadkových košů, které jsou pro tyto účely na strategických místech umístěny.

243670

7.5.2011 18:37

RE: Jiří Bilina & Associates

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 243661

Jen takový malý doplněk. Ty udavačské dopisy chce zaslat soudkyni JUDr Mrázkové, která po odsouzení obžalované strany pochopitelně již nemá s případem nic společného, tak si prý na radu najde člověka, který má kauzu Vladimír Stwora vs "Liga boje proti bolševismu a antisemitismu" na starosti. Pokud státnímu prokurátorovi napíše zase dopis plný chyb, tak si dovedu představit, kde ten dopis skončí, file No. 13. Ta "Liga boje proti bolševismu" skutečně za I. republiky existovala a členem jejího předsednictva byl i Alois Jirásek. Strana mu to však odpustila a Klement Gottwald pak prohlásil, že "...Alois Jirásek je nám blízký...".

V tom druhém dopisu (re MoUdrosták) dokázal "nakopat" jako obvykle pár chyb, např. aby jste, protizákoně, Kanadské vlády, České ministerstvo zahraničí - on dodnes neví, že přídavná jména se píší malým písmenem, pokud to nejsou vlastní jména - židovského rodu (snad rasy či původu?, mužského, ženského či středního rodu, rodu královského atd., ale židovského rodu, ty geronte), my noví emigranti...., to on asi mluví za všechny nové emigranty (sám už žije v Kanadě kolem 40 let - ten bude nový do smrti, protože do smrti nebude mluvit resp. psát ani správně česky ani správně anglicky), to ani náhodou, nunváři. Mluv za sebe a na ostatní hoď bobek. [chechtot] [oči v sloup]

243667

8.5.2011 5:24

RE: Jiří Bilina & Associates

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 243661

No a je to tady pane Stvora stal jste se clenem exlusivniho svetoveho klubu tech kteri, netoleruji lzi, nesmysly ve zkratce Bull Shit.Vzpomente si na slova pana professora Tomase G Masaryka "Pravda vitezi"a tak se stane.Zadny soudce na tomto svete, zadny zlocinecky politik zadny terroristicky ideologicky intelektual to nezastavi. Mohou oblbovat na cas ale navzdy?, nesmysl!!!

243691

6.5.2011 1:25

je pouze jedna pravda

IVANFOJT 64.?.?.?

A to je oficialni pravda, a uchylka je trestna jak nam bylo ukazano uz v dejinach prikladem Sokrata, Galileo Galilei, nemluve o Husovi. Divam li se na to z hlediska spisovatele Haska, loupezivy vrah pravi, "ja se nechci zamichat mezi vas politicke, to bych byl v peknem problemu". A zpatky k Orwel 1984, zlocinci jsou na tom lepe, nezli lidi s politicky odlisnymi nazory. A zpatky do dneska " pravi Cinsky politik: my se Vasich zlocincu nebojime , my mame vice nasich zlocincu nezli vy". Je to svet Franze Kafky, kdy jsi vinen, ponevac oficialni dogma jest , ze zeme je PLOCHA!!

243464

6.5.2011 4:02

Sen (cast 1)

Latinec 98.?.?.?

EL SUENO (Sen)
Za mnoha rekami a mnoha horami, v jedne male kotline, zil jednou v jedne Ptaci Republice jeden kmen ptacku.
Co bylo vyznacne na teto Ptaci Republice bylo to, ze vetsina ptacku verila, ze zije v ptaci demokracii. On totiz ten stary diktator, zly ptaci Mrchozrout, co po 41 let suzoval vetsinu obycejneho ptactva, ve svych dvaasedmdesati zaklepal paraty. Tesne pred jeho poslednim stenem se vsichni ptacci shromazdili a zacali se naivne radovat: Pripevnili si rolnicky na krcky a vesele trepotali hlavickami aby to cinkani bylo slyset po cele zemi. Mrchozroutova zdechlina pak byla jeho vernymi sluhy zabalena do sametu a v noci potajmu pry kdesi zakopana do zeme. To snad proto, aby ti obycejni clenove ptaciho kmene to nevideli a nevedeli kde.
Nekteri z ptacku v Ptaci Republice zacali opet otevrene vycvrlikavat slavu Bilemu Holoubkovi. Ten byl pred mnoha a mnoha lety, za to ze kazal pravdu a dobro, uklofan k smrti. On ale nad svymi vrahy vyzral nebot vstal z mrtvych a odletel do nebes.

Tak si ti ptackove v te sve kotlince, ve sve Ptaci Republice, po nekolik let stastne zili a radovali se, ze zlemu ptacimu Mrchozroutovi je konec.
Ale po nejakem case ze zeme, z te Mrchozroutovy chciplotiny, zacali potajmu vylezat cervi .. A z cervu se poznenahlu stavala vajicka .. A z vajicek se zacali klubat ptaci. Ti ptaci byli prosluli krkavci.
Mezitim ptackove zacali objevovat radost z Mrchozroutem zakazaneho svobodneho pipani a cvrlikani, a tak si zacali napojovat snurecky septatek na mezinarodni ptaci stebetaci sit. Ta byla zrovna nedavno objevena a rozrustala se zavratnym tempem. Tez mnozsti v zahranici zijicich ptacku, co kdysi pred lety ze strachu z Mrchozrouta uletelo do ciziny, si zacalo na sit napojovat sva komunikacni vlakenka, aby si mohli svitorit se svym vlastnim ptactvem po celem svete. A a hlavne pak s temi, co stale ziji v te sve kotline - Kde Domov Muj.
Jaka skoda, ze plno cestnych a uprimnych ptacku stale zijicich v kotline Ptaci Republiky se nepripojilo na stebetarnu. Budto snurky pro ne byly prilis drahe, anebo spise, mnoho ptacku z Ptaci Republiky to proste nezajimalo. Namisto toho, co jim jen ptaci hrdelka stacila, konsumovali kdysi Mrchozroutem naoko zakazane ovoce importovane ze zapadu. Chudackove si totiz mysleli, ze kdyby nyni tak necinili, ze by urcite o neco dobreho mohli prijit.
A tak se zdalo, ze Ptaci Republika se brzo stane rajem na zemi. Ptackove meli dostatek zrnicek na zobani, dokonce i z exotickych krajin. A ptaci stebetaci sit se nadale rozrustala a ptacci si mezi sebou cvrlikali o cem chteli, nebot novym rezimem byli vedeni verit tomu, ze ziji v te vysnene ptaci demokracii a ze si mohou stebetat tak jak se jim zachce.

243471

6.5.2011 4:06

Sen (cast 2)

Latinec 98.?.?.?

(pokracovani)
Ale najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, - na stebetaci sit se sneslo hejno krkavcu. Ti odnekud prileteli a hlasitym krakoranim dali ostatnim ptackum najevo svou pritomnost. I zacali se krkavci na ptaci stebetaci siti uvelebovat a zabirat misto. Jiz si stavi vznosna hnizda, nechutnym krakoranim skacou ostatnim ptackum do pipotu, pohybuji se vsemi smery a s naprostou aroganci se zapojuji do kazdodenniho zivota v stebetarne.
Byly ctyri druhy krkavcu, a prvni tri druhy byla krkavci oligarchie:
Ten prvni druh je BEZPATERNI. Tohoto nezajima nic jineho nez mit to nejlepsi misto u plneho koryta. Za jakykoliv podminek. At jiz to bylo predtim za Mrchozrouta, ci nyni v Ptaci Republice. Zarnym prikladem BEZPATERNIHO je krkavec Mirek Topolanek. Ten za Mrchozroutovy oprese jako prdseda vedl mladeznicke davy jinych Mrchozroutovych prisluhovacu a oportunistu, Mrchozroutovi nadsene vyvolaval slavu a maval jeho vlajkou. Dnes BEZPATERNI Mirek skrehota ze vsech krkavcu nejhlasiteji: "Viva Ptaci Republika!" A kdyby nahodou prislo Pstrosi Emperium, tak se Mirek klidne podrobi oholeni a vytazeni krku, urizne si hnaty a na pahyly si necha namontovat dlouhe protezy. Jen aby vypadal jako pstros. A skandoval by: "At ziji pstrosi! S pstrosy na vecne casy a nijak jinak!" Dnes krkavec Mirek je snad nejaktivnejsi ze vsech BEZPATERNICH v ukazovani drapem na soucasnou nepopularni mensinu skromnych obycejnych vrabecku a sykorek stale zijicich v kotline a pritom vresti: "To jsou oni kdo chteji znovunastoleni stareho Mrchozroutova rezimu!" Tihle chudaci vrabecci a sykorky, snad uz jen ze zvyku, poskakuji u stareho korytka - dnes beznadejne prazdneho. A jsou pritom ostatnim ptactvem pranyrovani a zesmesnovani. Ale oni stale naivne doufaji, ze nejake to male zrnicko by tam pro ne u korytka melo zbyt! Vzdyt ackoliv se nikdy nepriblizili korytni pozici BEZPATERNIHO, tak Mrchozroutovi vic jak 41 let slepe a naivne verili. BEZPATERNI je lstivy, falesny a bezostysny. Lzive narkne naprosto nevine ptacky, jak domaci tak ty zijici v zahranici, ze predtim byvali casti Mrchozroutovy totality. "Ale ja nikdy Mrrrrchozroutovi neslouzil!", krakora BEZPATERNI krkavec Mirek a mlati se pritom paraty do prsicek.


Ten druhy druh krkavcu je DEZORIENTOVANY. Teda pardon - rozdilne orientovany. Ten kdyz hleda potravu, tak strka zobak do nevhodnych skvirek.
Ten treti druh je MENTALNI, protoze po generace byl lstivou propagandou vyslechten verity tomu, ze byl Stvoritelem geneticky zakodovan k nadrazenosti nad ostatnim ptactvem. Neco vsak na tom zakodovani muze byt, protoze vetsina MENTALNICH, to snad diky po staleti castych presunu a interakci s ostatnimi ptaky nejruznejsich druhu, je obdarovana urcitymi vnejsimi znaky: Bud je to zakriveny zobak, vypoukle oci, ci jen tak rozcepyrene peri. Nejsilnejsim znakem MENTALNIHO je vsak jeho fanaticka vira k predurceni, a proto MENTALNI pouziva jakykoliv method k dosazeni tohoto imaginarniho cile: dela zlou krev vsude kde se vyskytuje, lze, krade, podvadi a nici vse co je tradicni.
Ten ctvrty druh krkavcu je PREDSTIRANY.

243472

6.5.2011 4:10

Sen (cast 3)

Latinec 98.?.?.?

(pokracovani)
Ten ve skutecnosti ani mezi krkavci oligarchii nepatri, on je to vlastne jen na cerno prebarveny papousek, ktery pouze predstira byti krkavcem. PREDSTIRANY je navzdy poznamenan minulosti z dob totality: Diky castemu ozarovani vsech papousku v Mrchozroutovych laboratorich za ucelem genetickych vyzkumu ma scvrkly mozecek neschopeny racionalniho mysleni. Pri Mrchozroutovych pokusech mu tez byl do krcku zaoperovan pant umoznujici pouze kyvavy pohyb dopredu a dozadu. PREDSTIRANY je do krkavci oligarchie zamilovan az po usi, je rozhodnut pro ni bojovat, udelat cokoliv, dokonce i obetovat vlastni zivot.

I zacaly se vsechny ctyri druhy krkavcu pohybovat po stebetaci siti vsemi smery. Nahoru, dolu, z prava ,do leva ... A uz se ani nedalo nadale rozpoznat, ktery je ktery.
Krkavci zacali politikarit a vytvorili krkavci komisariat nazvany CHEKA. Komisariat mel za ukol bedlive sledovat cvrlikani a stebetani ptactva napojeneho na sit. A tak CHEKA odsouhlasila, ze zadne svobodne cvrlikani se uz nadale tolerovat nebude, povoleno bude pouze to co se bude libit krkavcum. Vedoucim komisariatu se stal krkavec Genrik Yagoda, dozorci krkavec Grigorij Apfelbaum-Zinoviev, Lavrentij Beria, krkavcice Olga Bronsteinova a Roza Kaganovicova. Vedouci propagandy byl urcen bratr Rozy, krkavec Lazar Moshe Kaganovic.
Od te doby, jakmile se nekde neco sustlo a ptacek na siti zacvrlikal, Yagoda, nasledovan dozorci, se v neuveritelne rychlosti, jako cirkusacky akrobat, dokazal premistnit aby mohl naslouchat. Yagoda byl znacne arogantni: Vsude byl, vsechno znal a vsechno videl. A beda, kdyz se mu nejake to zapipani nelibilo! Jednou nekolik ptacku nacnulo stebetaci debatu o jakesi tajne elite Ptaciho Sveta, a o existenci urcite carodejne knihy v niz ma byt sepsan osud svetoveho ptactva. Yagoda se v mziku napojil na snurecky debatujicich ptacku a zacal krakat, ze jakysi Sup uz o nich vi, a neprestanou-li, ze Sup prileti a za trest je uklofe. Jindy zahranicni ptacek andulka zapipal proti dvojitym standardum v Ptacim Svete. A uz tam byla krkavcice Bronsteinova a do male andulky se bezostysne pustila. Bronsteinova i Kaganovicova krakoraly divnou smesici pipanin: z casti pipanou v Ptaci Republice, z casti v ptacim zahranici. A takoveto utoky proti prostemu ptactvu se samozrejme dely za Yagodova pochvalneho krakotu. Zato mezi sebou se krkavci podporovali skvele: jakmile jeden z nich neco zaskrehotal, politbyro zbylych krkavcu to odkrakoralo, poplacalo se navzajem kridly, a krkavci/papousci se zaoperovanymi panty v krccich souhlasne prikyvovali hlavickami jako Tonda Zapotocky, a rackovali jako Venca Lahvac: "Prrravda, svata krrrkavci prrravda ..."
Zivot v Ptaci Republice se pomalu zacal menit. Svobodne stebetani se stavalo cim dal tim vice omezenejsi. A ani zrnicek uz nebylo tolik jako predtim.

243473

6.5.2011 4:12

Sen (cast 4)

Latinec 98.?.?.?

(pokracovani)
I zacali ptackove potichoucku reptat, ze tehda s tim sametovym pohrbem Mrchozrouta to musel byt nejaky podvod. A ze krkavci jsou casti starodavneho spiknuti zamereneho k ovladnuti celeho ptaciho sveta. Jakmile to Yagoda uslysel, zacal skrehotat, zurive mavat kridly a dupat chnapy. "To je Anti-sametismus! A to se tolerovat nebude!"
A krkavci/papousci se zaoperovanymi panty v krccich zase souhlasne prikyvovali hlavickami jako Tonda Zapotocky a rackovali jako Venca Lahvac: "Prrravda, svata krrrkavci prravda..."
I rozhodl Yagoda, ze od nynejska, "Kdo nejde s nami - jde proti nam!", a ze uz zadna svobodna ptaci stebetarna nebude. Namisto toho se v Ptaci Republice vybuduje tabor nazvany Gulag Archipelago. Projekt prestavby a nasledujici provoz byl Yagodou zadan krkavcim architektum Matveji Bermanovi a Naftaliji Frenkelovi. Ti okamzite prisli s myslenkou, ze kdyz se septaci snurky vsech ptacku napoji na elektricky generator, Gulag je na svete! Jakmile nekdo z ptacku pipne neco politicky nekorektniho, za trest dostane sok 220 V.
"A za jakykoliv projev Anti-sametismu, za kritizovani krkavcu, nebo za vyjadreni jakykoliv sympatii k tomu - kraaa, kraaa, kraaa - Bilemu Holubovi, ci jen za sebenmensi naznak naklonosti k tomu - kraaaa, kraaa, kraaa - orlu Adolfovi, ktery kdysi mel bez rozdilu na vsechny druhy krkavcu tolik spadeno - za to pak bude usmrceni 500 V!", zakrakoral krkavec Kaganovic. "A zodpovednosti za popravy je poveren krkavec Jakov Yurovsky", pokracoval Kaganovic.
A krkavci/papousci opet souhlasne prikyvuji hlavickami jako Tonda Zapotocky a sborove rackuji jako Venca Lahvac: "Prrravda, svata krrrkavci prrravda..."
A tak se stalo. Vsichni ptacci ze stebetaci site byli trvale pripoutani na septaci vlakenka a ta byla napojena na elektricky generator. Dozorci Apfelbaum-Zinoviev, Beria, Bronsteinova a Kaganovicova mavaji zurive nad hlavami ptactva svymi dutkami. Berman, Frenkel a Yurovsky jsou pripraveni k akci. Ptackove jsou vystraseni se nadechnout, natoz pipnout ...

Najednou to ve vzduchu zasumelo a slunce se na okamzik zatmelo. Cosi se snasi na ptaci sit. Je to Sup!!! Jiz podle vzhledu jde z neho hruza: Musi uz byt hodne stary, ma veliky zahnuty zobak, vypoukle oci a zakrivene hnaty. Sup je oden do cerneho roucha, na temeni vypelichane hlavy ma malickou cepicku a pod kridlem svira nejakou knihu.
"Ja jsem ze jsem, ja jsem byl, a budu!", chrapti Sup. "To jsem byl ja kdo pred mnoha a mnoha lety uklofal meho nejvetsiho nepritele, Bileho Holuba! A ted vam vsem prozradim to tak po staleti peclive maskovane a chranene tajemstvi: Mrchozrout byl muj drahy syn, krkavci jsou me ratolesti, ale mym vyvolenym - je MENTALNI ... A nadchazejici Nove Usporadani Ptaciho Sveta je me vecne kralovstvi ktere nikdy neskonci! A toto je kniha, kde osud mych krkavcich deti je sepsan, a osud vsech ostatnich ptaku je zpeceten! Bily Holub program teto svate knihy kdysi kritizoval, a proto jsem ho uklofal a nechal pritlouct na kriz!”, chrapti Sup a mava pritom knihou, kterou pred tim drzel pod kridlem.

243474

6.5.2011 4:14

Sen (cast 5)

Latinec 98.?.?.?

(dokoceni)
"A nyni jdeme NATO, zaciname vstup do meho tisicileteho kralovstvi. A v tom jiz nebude vrabcu, sykorek, penkav, rakosniku, andulek, kosu, holubu a hrdlicek. V mem vecnem kralovstvi bude misto pouze pro dva druhy ptaku: nadrazeni krkavci a podradne ptactvo slouzici me a krkavcum", sipe Sup.
"A nyni, vsichni ptaci nekrkavciho puvodu - pripravit se ke znaceni cislem 666 ..."
Apfelbaum-Zinoviev, Beria, Bronsteinova a Kaganovicova mavaji kolem sebe zurive dutkami, Berman, Frenkel a Yurovsky jsou pripraveni k akci, ptackove jsou vystraseni se nadechnout, natoz pipnout.
A krkavci/papousci se zaoperovanymi panty v krccich zase souhlasne prikyvuji hlavickami jako Tonda Zapotocky a sborove rackuji jako Venca Lahvac: "Prrravda, svata Supi prrravda ..."

"...Than a thousand birds
took flight with a joyful noise.
And I heard the angels up on high rejoice.
I could see my face,
and I recognized the voice...",

- ozyva se z reproduktoru myho budiku-radia.
Hueputa! Que pesadilla! Vzdyt se mi to akorat vsechno zdalo! A pisnicka dal pokracuje:

"...It´s just a dream,
one of those that goes on and on.
Scene after scene, with rhythm of gypsy song.
When I really woke, I was frozen in between.
I didn´t know who I was,
it was a dream inside a dream.
It´s all a dream.
Oh what a dream I had, a dream..."

Tak, a zadny prevalovani. Vstavat, a za denni obzivou. Vystoupim na balkon, je nadhernej den. Slunce se zrovna prevaluje pres vysoky hory, lehkej vetrik si lehce pohrava s palmovym listim a z nedalekyho parku se ozyva vresteni papousku. Padesat kliku, studena sprcha. Rychle se navleknout do kratasu a tricka, neco pojist, k tomu salek silnyho kafe. Que rico!
Vystoupim z domu, a zrovna kolem prochazi Maria. Videt tu holku - no na to se tesim kazdy rano. "Buenos dias, senorita! Como esta usted? Que guapisima usted es hoy! Como siempre. Disfruta su dia, senorita!" Maria se tak po zensku otoci, rumenec ji polije tvar, hezky se usmeje, a zvonivym hlaskem odpovi: "A usted tambien, senor!" Holka pospicha do prace. Tradicne, tak asi jako kdysi jeji predci ve Spanelsku, chodi stale pesky. A asi proto je tak stihlounka. Nadherny cerny vlnity vlasy az do pasu za ni poletujou v mirnym rannim vanku. Stejne ty latinsky holky jsou krasny. A prijemny ... Boze na nebesich, to uz se snad jinde nevidi.
Zaplat Panu Bohu za tuto krasnou latinskou zem, ktera mi kdysi poskytla pristresi. Zaplat Panu Bohu za tradicni spanelskou kulturu Staryho Sveta. Ale hlavne, proboha, hlavne pryc od Mrchozrouta, pryc od vsech krkavcu, pryc od Supa , a pryc od Supova Novyho Usporadani Sveta!

Nasednu do auta a jedu za obzivou. Motor pod kapotou myho staryho krapu tise pobrukuje, a v usich mi zni refrem ty pisnicky:

"...I didn´t know who I was,
it was a dream inside a dream.
It´s all a dream.
Oh what a dream I had, a dream..."

243475

6.5.2011 5:17

RE: Sen (cast 5)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 243475

Nechapu, proc musite zverejnovat takove scestne blaboly v teto chvili. Navic veta
>Zaplat Panu Bohu za tradicni spanelskou kulturu Staryho Sveta.
me zvedla ze zidle. Co by na ni rekli jihoamericti indiani? Dobre jsem od nekterych slysel, jak Spanele "kulturne osvezovali" kontinent. Nejdrive mordyri, za nimi rozsevaci krestanstvi a mezitim odvazeni tun nakradeneho zlata. Vite, co jsem tam casto slysel? Ze by tam Spanele za to, co tam v tech letech natropili, meli ted alespon dvacet let platit vsem tem okradenym zemim veskere vzdelavani.
Ale je to mimo misu, omlouvam se editorovi za vzplanuti, ale kdyz vam prosel mezi prsty tak pripitomely traktat, z nehoz couha domnenka radoby vzdelance, bez povsimnuti...

243482

6.5.2011 10:00

RE: Sen (cast 5)

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 243482

Spanele nebyli zadne mirutvorne vlastovky.

Na druhou stranu ale po nich nezustala v Novem Svete spoust jako po Anglo-SaSSech, kteri v nativnich Severoamericanech videli jen Palestince - a podle toho to v JůYsEj a Canadě s nativci dopadlo...

243506

6.5.2011 13:58

RE: Sen (cast 5)

Latinec 134.?.?.?

Reakce na 243506

>Spanele nebyli zadne mirutvorne vlastovky.
>Na druhou stranu ale po nich nezustala v Novem Svete spoust jako
>po Anglo-SaSSech, kteri v nativnich Severoamericanech videli jen
>Palestince - a podle toho to v JůYsEj a Canadě s nativci
>dopadlo...

Dekuji za komentar, lepe a strucneji by so to nedalo shrnout.
"Dobry strom nemuze zplodit spatne ovoce, stejne tak jako zkorumpovany strom nemuze zplodit dobre ovoce. Neb strom je poznan podle svych plodu".
K jakym "stromum" patri Anglo-SaSSove, a k jakym Spanele - a ktery z techto "stromu" je lepe nasledovat, to necht si dnese vybere kazdy sam. Presto se zda, ze vetsina sveta (luza, vcetne ceskych mas) si ke kopirovani, tj. k vlastni produkci ovoce (predevsim diky mediim, a HollyFoodu) vybrali ten Anglo-SaSSovsky strom ..
Viva madre Espana! Viva Costa Rica!
Pura vida

243546

6.5.2011 13:32

RE: Sen (cast 5)

Latinec 134.?.?.?

Reakce na 243482

Obavam se ze to Vase "mimo misu" bylo skutecne mimo misu, nerozumeje podstatu pripitomeleho trakatu. Zrejme, komu neni dano, tomu neni prano. Jo, a dekuji za kritiku, a jen tak ze zvedavosti: Odkud ze jste to vzdelany? I na stara koulena se rad ucim novym vecem, kdybyste poradil, milerad se privzdelam na to spravne vzdelani co mate Vy.
To ze se Vam nelibu spanelska kultura, a jake celkove hodnoty zanechala Novemu Svetu, na to mate pravo. Samozrejme, ne vse bylo dobre, ale co bylo dobre je SLUSNOST, RESPECT, RODINNE HODNOTY, STARE EVROPSKE TRADICE, - podle Vasi reakce Vam asi tak zname jako amazonskemu indianovi integralni pocet.
Pura vida

243545

6.5.2011 19:25

RE: Sen (cast 5)

esw 109.?.?.?

Reakce na 243545

Pane Latinče, nechte ho být. Mě a určitě i mnoha jiným, se váš příběh - podobenství líbil. A o těch milých nezfeminizovaných latinských holkách od Vás již víme, ale jistě není na škodu to připomínat. Viva Costa Rica!

243584

6.5.2011 4:30

Toho dopisu je škoda Vladimíre.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Třeba já bych si ho strašně rád přečetl. Ten měl být zařazený i do spisu. Pro budoucnost. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

243477

6.5.2011 7:01

Všechno zlé je pro něco dobré

hluban 62.?.?.?

- promiňte mi pane Stworo - ale alespoň snad již neuslyšíme různé blbečky opilecky blábolící o demokracii, svobodě slova a svobodných volbách. Nic z toho neexistuje a tento politický proces to opět dokázal.

243485

6.5.2011 7:49

Švejk by pochválil ten pokrok...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

V každej dobe prenasledovali ľudí, ktorí hovorili, resp. hľadali pravdu. Budem však parafrázovať J. Švejka, ktorý by v tom videl jednoznačný pokrok. V čom? Dnes Vás iba vláčia po súdoch, sem tam okiadzajú v novinách. Ale boli časy, keď by ste pri vyšetrovaní museli chodiť po rozžeravenom uhlí, piť roztavené olovo... a napokon by vás pravdepodobne upálili...
Nevylučujem, samozrejme, že s ďalším rozvojom politickej korektnosti sa pri vyšetrovaní takýchto "nebezpečných a rafinovaných" elementov pritvrdí...
A ešte jedna citácia s vašeho (českého)geniálneho Švejka: "Nikdy, nikde nikomu na žádným spravedlivým člověku nezáleželo..." [smích]

243487

6.5.2011 10:31

Pridavny server

Timberwolf 82.?.?.?

Pan Stwora, staci vam vytvorit pridavny server na Vidahost_ingu v UK (prevadzkuju to dvaja sikovni mladi ludia) a mozete publikovat co chcete. Sice sa jedna o policajny stat, ale potlacanie Holocaustu v UK nie je trestne, nakolko UK je plne Nacistov, pocnuc Kralovskou rodinou, konciac opilcami z ulice. Ak by si to neuzakonili, cele UK by sa nesmelo rozpravat, no a oni su narod panovacny, opily, nadradeny co rozprava s nadsenim. Vladny kabinet ma atributy kabinetu Obamu, to znamena, ze je poskladany uz z idiotickej genereacie, ktora nastupuje do sluzby. Je agresivny, smiesny, ale nie je nebezpecny, nieco ako roky 88-89 v CSSR. Nieco ako Obama po Pakistane, ktory sa ukazuje byt jeho politicka samovrazda. Hosting (http://www.vidahost.com/) by vas tusim stal 2.99 mesacne a lepsi nenajdete.

243511

6.5.2011 12:25

Čemu se divíme?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Denodenně do Vašich dětí ve školách klavírují nesmysly hraničící s politickou agitací. A Vy je tam musíte posílat, jinak se vystavujete nebezpečí trestního stíhání. Můžete se dohadovat se školami jako takovými. Ale vystavujete se tím nebezpečí trestního stíhání (nedostatečná spolupráce se školou = paragraf o umožnění zahálčivého života, neboť v důsledku vaše nedostatečná spolupráce se školou můžete /prý/ ohrozit zdárný duševní vývoj vašeho potomka a nikoho nezajímá čl. 37 LZPS o rovnosti před zákonem, kdy vy můžete -zpravidla bezúspěšně- zkusit argumentovat tím, že ne vy, nýbrž škola nedostatečně spolupracovala s vámi). Můžete navštívit orgány mající v souladu s Orwellovými tezemi v popisu práce hájení zájmů nezletilců, tj. OSPOD. Ale OSPOD se vždy řídí dogmatem "škola má vždy pravdu". Můžete argumentovat zákony ČR, ale před soudy zase "OSPOD má vždy pravdu". Můžete mít přímé důkazy, fotografie, audionahrávky, videonahrávky, poukazovat na posudky jednoho a téhož orgánu, které se vzájemně vylučují, soud to nezajímá, vy jste ten, kdo nespolupracuje se Systémem a to se trestá. Takže kdo z vás do toho půjde? Kdo z vás se kdy odvážil aspoň ve svém vlastním zájmu a v souladu se zákony ČR třebas říci řediteli školy, že odmítáte jakkoli přispívat finančně do kasy této, neboť Ústava ČR praví, že vzdělání základní má být zdarma? Že jsem pitomá a jde jen o pár korun? Jo, já vím, u doktora taky, že jo, jenže kde se to zastaví? Poplatky, poplatky... Nakolik zákonné?
Že druhý článek Ústavy ČR praví, že nikdo nesmí být nucen k ničemu, co není zákonem nařízeno a nesmí být trestně postihován za nic, co není zákonem zakázáno?! A kdo z vás ji kdy vůbec četl?
No, a mimochodem, tady to začíná. Začíná to u výchovy VAŠICH dětí v nepřemýšlející přežvýkavce. Ve školách je v rámci občanské výchovy rozhodně neučí znát Ústavu. Ale vysvětlí jim, jak squělý to máme demokratický systém. A tito přežvýkavci postupně tak, jak rostou obsadí funkce v souladu se svou agilitou vůči systému (rozuměj mírou dosaženého vzdělání)... a kolo se točí a točí.

Nezávidím, Vladimíre, nemám co. Mohu jen držet palce.

243532

6.5.2011 12:46

RE: Čemu se divíme?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 243532

Je fakt "babi" [smích], že do našich dětí ve školách hustí samé nesmysly ale má smysl se bouřit ? Osnovy budou vždy v nějaké podobě a budou zrcadlem veřejného mínění ať již toho skutečného nebo toho "naroubovaného".

Já bych nezakazoval dětem, aby v hodinách občanské nauky opakovaly to co mají v učebnici o Havlovi a jeho pravdě a lásce. Jen ať se to naučí. Chceš-li se vypořádat s propagandou musíš ji nejdříve dobře poznat ! Nemá smysl říkat dětem "Neříkej to co je v učebnici ale to co ti teď řeknu i kdybys za to měl dostat ve škole kouli". To děcko to není schopno pojmout a proto se takový rebelantský rodič ocitne také jen v roli šiřitele propagandy (té jeho). Navíc to děcko by tu kouli dostalo a nakonec by díky rebelanství rodičů skončilo jako naočkovaný kverulant se špatným prospěchem. Pokud chceme děti nějak usměrnit, aby se nestaly konzumenty propagandy ale aby z nich byly svobodně myslící bytosti měli bychom na ně působit jinak. Zkusme jim vštípit myšlenku, že existuje více myšlenkových alternativ a není vždy snadné najít mezi nimi pravdu. Myšlenku, že tu pravdu mají PRÁVO najít v budoucnu jen oni sami na základě svého vlastního úsudku. Myšlenku, že zatím se jen učí tj. sbírají informace a každá informace, že je k užitku. Stačí když je odnaučíme říkat "V roce 1989 proběhla sametová revoluce, kdy zvítězila pravda a láska" a naučíme je říkat "V učebnici píšou, že v roce 1989 .. atd.".... Princip ? Nepřijímám okamžitě víru v něco jen proto, že to je z oficiálního zdroje (TV, učebnice atp.). Nechávám si prostor pro pozdější svobodný úsudek a při interpretaci uvádím vždy původní zdroj informace. Já myslím, že se k tomu děti dají vést už od útlého věku. Co myslíte Vy ?

243537

6.5.2011 13:12

RE: Čemu se divíme?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 243537

Výborně shrnuto jeane.larouxi. Tak by měla vypadat výuka mladé generace na stezce poznání. Je to cesta výchovy, je to o MEMECH, jak o nich tady na Zvědavci ve své době výborně psala pí.Jarmila.

A já dodám, nezapomínejme také na záludnost kosher GENERALIZACE. Naučme se ji rozpoznat, přestaňme ji ve svém vyjadřování nesprávně používat a naučme to i své děti. Generalizace (cílené zevšeobecňování a tudíž záměrné matení plebsu směrem k realitě) je nástrojem ovládání podvědomí nevědomé a zblblé veřejnosti a jak v minulosti, tak i dnes je tzv. E/elitami (pro MOC a peníze do těch správných kapes) pokrytecky a ve jménu pravdy, lásky a údajné demokracie skrze lokaje v médiích notoricky zneužívána.

A Peace se všemi.

jansmith[smích]

243542

6.5.2011 14:09

RE: Čemu se divíme?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 243542

Bohužel Jansmithe to probíhá naprosto opačně. Znáte ten bývalý pořad Neviňátka ve kterém se Pavlína Volfová ptá dětí co si myslí o věcech, kterým nemohou rozumět a podsouvá jim vhodnou formulací otázek názor svůj ? Tím dítě získává pocit výjimečnosti, že je aktivně zataženo do debaty dospělých a následně tak inklinuje k ještě ochotnější konzumaci mazaně předhozené "pravdy".

Právě výuka založená na rychlém přijímání oficiální propagandy je příčinou pozdějšího generalizovaní, plošného zobecňování či jak to nazveme. Ve světě jen JEDNÉ OFICIÁLNÍ PRAVDY není prostor pro alternativy a kdo se odchýlí od kurzu se stává nepřítelem. Ze svobodného lidu se pak stávají jen poslušní a nemyslící stroje, ochotné na povel vykonat jakékoliv zlo.

Někdy si připadám, že žijeme ve světě, kde je většina národa stále takovými dětmi [cool]

243549

6.5.2011 20:01

Čemu učit děti...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 243549

Asi to dělal správně můj táta (mimochodem učitel!). Už v mých pěti letech mi vysvětlil, že není všechno pravda, co slyším z rádia. Pro jistotu mi pustil Svobodnou Evropu (od té doby jsme ji poslouchali spolu[smích]). Jenže hned k tomu dodal: ani v té Svobodce neříkají vždycky pravdu. Tu si musíš zjišťovat pracněji, z více zdrojů a porovnávat, kdo víc lže. Může se stát, že pravda je blíž u Svobodky, jindy je zase pravda blíž u našich socialistických propagandistů - čistou pravdu uslyšíš málokdy. Je to takový hodně složitý test inteligence. Ti pitomější se připojí k jedněm nebo k druhým a pak věří kdejaké lži. Ti inteligentnější hledají. Takže když mým dětem ve školce tvrdili, že Ježíšek neexistuje, podal jsem jim to taky tak. Doufám, že se naučily hledat pravdu a nepodléhat propagandě (nyní PR-agenturám).

243590

6.5.2011 23:18

RE: Čemu učit děti...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 243590

Máte samozřejmě pravdu všichni tři. Další pravdou ovšem je, že na naše děti nemáme tolik času, kolik bychom potřebovali. I to je přece cílem. Musíme vydělávat peníze a to stojí čas, spoustu času. Systém záměrně vytváří takovéto, řekněme, "slaměné sirotky", protože jedině tímto způsobem je může sám přetvářet k obrazu svému právě prostřednictvím "vzdělávacího" procesu. Vy, pane Semerád, jste měl větší štěstí, než mají dnešní děti, protože tehdy Vaši rodiče ještě nebyli zotročeni natolik, nakolik jsme my teď.

Mohu samozřejmě své děti naučit vnímat vše jinak, hledat pravdu, ověřovat informace a hlavně - chovat se tak jak se má a vysvětlovat proč, motivovat. Kdysi jsem svému synovi vysvětlovala, že když bude na násilné chování odpovídat stejně, nebude se nijak lišit od násilníků. Když mu šikanující spolužáci před školou zlomili ruku v lokti (jeden z nich mu na ni skočil když ležel, ostatní do něj kopali), co to vypovídalo o něm, co o mně, co o škole a co o ostatních rodičích? Trnu hrůzou už teď, co bude, až nastoupí do školy i mé další děti. A nemůžu nic udělat, to je na tom to nejhroznější. Nemám právo požadovat záruky, že se mému dítěti nic nestane, nemám právo na nic. Mám jen povinnost držet hubu a krok.

Je pravda, že vzhledem k mé současné hormonální rozhozenosti to vidím možná příliš emocionálně, ale já prostě skutečně mám intenzivní a objektivně i opodstatněný pocit, že nám někdo krade (třebas dočasně) děti a my si to necháváme líbit, protože nám nic jiného nezbývá.

Jinak jsem ovšem chtěla říci něco jiného. Chtěla jsem říci, že jedinec je záměrně manipulován do pocitu bezmoci, přestože má na své straně dokonce i paragrafy, právní normy, jurisdikáty. Je takto záměrně formován. Je vytěsňován kolektivem, pakliže nebučí společně se stádem. Je zesměšňován, pronásledován, ponižován. Odmalička. Není divu, že nám pak dorůstají takovíto - jak je nazval Vladimír a nejen on - deprivanti. A ti nám řídí naše životy. A nikdo s tím vpodstatě nic nezmůže.

243612

8.5.2011 16:11

Hlavně učit děti...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 243612

A kdo to má dětem vysvětlovat? Školka? Škola? Nedejbože vojna? (Pamatuji i PŠM - politické školení mužstva, to tedy byla síla!) Každý režim přece tvrdí, že právě on je ten nejlepší! Komunisté jako dnešní hulváti i ti další, lžou a budou lhát, to je přece univerzální metoda. Jó, až to nebude lež, bude ráj na zemi! (Jen se obávám, že konec světa bude dřív[smích]). Taky mi ještě za komunistů syna šikanovali, tak jsem došel do školy a požadoval po řediteli náhradu škody (bolestné). To jsem nedostal, ale šikana rychle skončila! A že nemáme na vlastní děti čas? To je jen výmluva těch, kdo s režimem vlastně spolupracují, když jim to nejcennější co mají svěří k výchově (hodí do chřtánu)! Kdo má své děti rád, čas si na ně udělá. Nevadí, že ho máme méně než vzdělávací továrny! Tam se děti nesetkávají s láskou, takže včas pochopí, komu mají věřit! Pokud mají štěstí a setkají se s dobrým učitelem (jsou snad ještě i takoví), tím lépe - ale nedá se na to spoléhat. Zkuste tedy místo deprivantů vychovávat děti, které pravdu samy rozpoznají, bude to záslužnější než fňukat na neosobní školskou mašinérii. Proboha, kdo to má za vás dělat? Tím spíš, když tu výchovnou žumpu vidíte! Neškodí dát dětem i trošku konspirativní výchovy (před kým si dávat pozor na hubu a komu nelézt vy-víte-kam), už je to zase potřebná znalost. Ale pokud nemáte na své děti ani chvilku denně, věděl bych, koho litovat...

243732

8.5.2011 17:10

RE: Hlavně učit děti...

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243732

Hluboce smekám. Ale švestičky ze zahrádky zrovna ode mě nečekejte. [smích]

243736

12.5.2011 19:06

RE: Hlavně učit děti...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 243736

Švestičky si nechte[smích]. Více mě irituje, kolik lidí své děti doma týrá. Přes 5000 případů týraných dětí za rok, 13 utýraných k smrti - to by mělo burcovat veřejnost. A pak taky, že je dětí málo. Nemáme na děti čas? Chyba! Ale tu nemůžeme svádět na žádný režim. To už je naše vlastní vizitka.

243952

6.5.2011 23:33

RE: Čemu učit děti...

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243590

[smích] [cool]
Přesně tak, rozvíjet kritické myšlení u dětí režimy nebudou, to musí rodiče. A troufám si říct, pokud to rodič neodflákne, tak systém nemá nejmenší šanci. Má to samozřejmě háček rodič musí kriticky myslet taky, nebo aspoň nebýt na nějaký způsob uvědomělý. [mrknutí jedním okem]

243614

6.5.2011 15:15

Cestování po zeměkouli

Czech6 90.?.?.?

Procestoval jsem celou zeměkouli, až jsem narazil na dva státy. Jaden na rovníku, kde mají zákon o popírání že zeměkoule je kulatá. Druhý stát je na pólu, tam mají zákon o popírání že zeměkoule je placatá. A já blbec prohlásil v těchto státech, že zeměkoule není ani kulatá ani placatá, ale šišatá čili zploštělá na obou pólech. A nastal tanec sv. Víta. Nekonečné soudy, odvolání a nakonec odsouzení a trest. Zdůvodnění: na rovníku je kulatější než kulatá a na pólu placatější než placatá.Pane Stwora držím palce a buďme rádi, že není druhý stát, který nemá zákon opačný to by jste si užil. [smích]

243555

6.5.2011 17:53

Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Vec - zaloba proti V. Stworovi 1T228/2009
Zdravim z Kanady z Yukon Territory. Chtel bych lidem kteri stoji za zalobou proti Vladimiru Stworovi vzkazat, ze podle meho nazoru neni Stwora trestne odpovedny jen za sve, nebo prevzate clanky, ale i za diskusni prispevky na svem webu.

Ta diskuse neni zadna svobodna vymena nazoru, ale vicemene vyber nazoru, at uz souhlasnych nebo nesouhlasnych, ktere se z nejakeho duvodu Stworovi hodi do kramu.

Kazdy prispevek v hlavni diskusi se objevi az po schvaleni editorem. Vyjimkou jsou pouze prispevky ctenaru, kteri maji zaplaceno predplatne a kteri jsou zaregistrovani. Registrace sama je pomerne slozity proces, ve kterem musi ctenar udat cele jmeno a platnou e-mailovou adresu, na kterou pozdeji dostane dalsi pokyny k registraci. Ctenari, kteri jsou jakymkoliv zpusobem V. Stworovi podezreli, neprojdou uz timto prvnim kolem. Registrace take muze byt kdykoliv zrusena.

Vedlejsi diskuse v rubrice Ve zkratce je otevrena pouze registrovanym ctenarum.

Editor obe diskusni fora i pres tato opatreni nekolikrat denne kontroluje, reaguje na jednotlive prispevky, napomina nebo varuje ty, kteri podle jeho nazoru porusuji pravidla, pripadne prispevky rovnou maze.

Je tedy naprosto jasne, ze vsechny komentare, vcetne tech siricich nenavist nebo hanobicich nejake nabozenstvi, narodnost nebo rasu jsou na Zvedavci zverejnovany s plnym vedomim vydavatele Vladimira Stwory a ze je za jejich publikaci tento clovek plne odpovedny.


Neskutečné. Registrace a cenzura není ničím čím by byl specifický jen tento web. Editor odpovídá za svůj obsah a proto usměrňuje i diskuzi na svém webu. Novinky.cz, Aktuálně.cz a většina dalších webů s diskuzí dělá naprosto totéž. Pokud by měl být díky uplatňování těchto metod editor odpovědný i za příspěvky diskutérů pak by stáli u soudu v podstatě všichni editoři všech diskuzních webů.

Nakonec ještě k celému procesu a pointě. Obžaloba několikrát zmínila několik vět z uveřejněného článku, kde autor zpochybňuje existenci plynových komor a počet obětí holokaustu. Za tyto věty stojí u soudu pan Stwora, který sám nic nezpochybnil a jen zveřejnil článek včetně sporných vět k diskuzi. Měl jsem možnost přečíst si články o soudním procesu a takřka na každém z webů byly ony sporné věty také citovány. Pod článkem byla vždy i diskuze. Autoři článků ty "věty" citovali stejně jako i Vladimír Stwora jen otiskl názor někoho jiného. V principu jde o naprosto totéž. Půjdou tedy před soud všichni autoři článků, včetně "citujících" členů LPA za to, že vyslovili či opsali ty ZAKÁZANÉ věty ? Půjdou sedět všichni editoři těch webů, kteří odpovídají za obsah webu, zveřejňují nepohodlné citace a nemažou všechny politicky nepohodlné názory na hraně zákona v diskuzi? To pak nebude místo ve vězeních a bude nutné založit koncentrační tábory pro všechny ideo-viníky, kteří denně páchají to samé co "spáchal" Vladimír Stwora.

243570

6.5.2011 18:35

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 243570

A co s ideo-viníky, kteří jsou mazáni Vladimírem Stworou?


[pláč]

243575

6.5.2011 19:30

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 243575

Někdo je žene před nějaký soud či co ? Asi jsem Vás nepochopil. Zkuste to trochu rozvést.

243586

6.5.2011 18:47

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

Zdenek Z. 64.?.?.?

Reakce na 243570

Vzdyt je ten dopis pravdivy. Editor zde vse kontroluje (nerikam, ze na to nema pravo) a vsechno, tedy i utoky proti zidum, jsou zde s jeho souhlasem. Je tedy za obsah odpovedny.
Jen to ten clovek mohl napsat kratce, v nekolika vetach.

(Pan „Zdenek Z.“, zřejmě by rád viděl editora za něco odsouzeného. Příspěvky registrovaných čtenářů nejsou kontrolovány vůbec převážně anonymní ostatní příspěvky jsou čteny dobrovolným a neplaceným moderátorem, po případě editorem. Netýkající se tématu článku, protizákonné, reklamní, hrubě urážející apod., jsou mazány. Důraz je na svobodě slova. – Moderátor.)

243576

6.5.2011 19:36

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 243576

Další nechápavý [smích] To, že editor usměrňuje obsah webu podle nastavených pravidel neznamená, že je odpovědný za názor jiných lidí proboha. Btw. pokud vím tak editor usměrňuje diskutéry s různým názorem a usměrňuje třeba i ty, kteří přispívají příliš a mimo téma nebo se dopouští invektiv. Nějaké ideové upřednostňování v tom vůbec nevidím. To by zde vůbec nebyly příspěvky lidí z Lehovy studnice moudrosti a ani příspěvky lidí jako jste Vy pane.

To bychom se ale připravili o mnoho zábavy a nebylo by s kým diskutovat. Bez oponenta totiž není svobodné diskuze. Takové metody ideové cenzury doufám editor nikdy nedopustí [mrknutí jedním okem]

243587

6.5.2011 20:21

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

Saša 74.?.?.?

Reakce na 243576

Moderátorů je několik. Čtenáři přispívají 24 hodin denně. Moderátor má možnost zveřejnit/nezveřejnit/ponechat pro dalšího moderátora.
Moderátor je moderátorem svým způsobem dočasně - může nevděčnou úlohu vzdát nebo editor může pověřit jinou osobu/-y.

243591

6.5.2011 20:44

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

Zdenek Z. 64.?.?.?

Reakce na 243591

Ale jiste. Ovsem pokud je diskuse moderovana a jsou zde trvale publikovany prispevky hanobici nejakou rasu, narod, nebo jinak porusujici zakon, pak je editor odpovedny.
A takovych veci je zde podle me spousta.

(Pane Zdenek Z. z freeproxyserver, jste mimo mísu. Přihlaste se za moderátora, při Vaší představě balancování zákona a svobody projevu, nebude diskuze. Účel Vašich příspěvků je odsoudit a poškodit Zvědavce. Pokud opravdu a za dané souvislosti se objeví nezákonný příspěvek zanechte mně prosím zprávu na (305) 814-7699. Díky – Moderátor.)

243594

7.5.2011 15:00

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 243594

Ale taky je zde publikováno spousta příspěvků, které, dejme tomu, vyvracejí to, podle čeho byl pan editor Zvědavce souzen. Totiž to, že zde publikoval překlad článku s kterým se ani podle jeho slov neztotožňuje. Takže se zde objevují nejenom, podle vás hanobící, ale rovněž příspěvky objektivní a vyvracející ty hanobící články. Tomu, alespoň já, říkám vyvážená diskuse. Hledal jsem ve starších článcích a našel třeba tyto:
http://www.zvedavec.org/nazory_1568.htm#ptr103515
http://www.zvedavec.org/nazory_1505.htm#ptr93715
http://www.zvedavec.org/nazory_1505.htm#ptr93681
http://www.zvedavec.org/nazory_1505.htm#ptr93575
http://www.zvedavec.org/nazory_1505.htm#ptr93446
http://www.zvedavec.org/nazory_1489.htm#ptr90876
http://www.zvedavec.org/nazory_1489.htm#ptr90723
http://www.zvedavec.org/nazory_1489.htm#ptr90713
Podle vaší logiky asi měly být vymazány??? Jak to, že tady jsou??? Čiší z vás zaujatost!
Kromě toho, podle původní deklarace o lidských právech by toto trestné být nemělo a třeba v USA by za toto nikoho nesoudili. Ale jak praví rčení - poturčenec horší Turka, že?
10. prosince 1948 Valné shromáždění Organizace spojených národů přijalo a vyhlásilo Všeobecnou deklaraci lidských práv. V originálním znění nikde není dodatek, že podrobnosti stanovuje zákon.
Article 19.
Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and impart information and ideas through any media and regardless of frontiers.
Překlad:
Článek 19.
Každý má právo na svobodu přesvědčení a projevu; toto právo zahrnuje svobodu zastávat názory bez zasahování a vyhledávat, přijímat a rozšiřovat informace a myšlenky jakýmikoli prostředky a bez ohledu na hranice.
Teď se podívejte co z toho udělali v Kocourkově:
Článek 17
(1) Svoboda projevu a právo na informace jsou zaručeny.
(2) Každý má právo vyjadřovat své názory slovem, písmem, tiskem, obrazem nebo jiným způsobem, jakož i svobodně vyhledávat, přijímat a rozšiřovat ideje a informace bez ohledu na hranice státu.
(3) Cenzura je nepřípustná.
(4) Svobodu projevu a právo vyhledávat a šířit informace lze omezit zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti.
(5) Státní orgány a orgány územní samosprávy jsou povinny přiměřeným způsobem poskytovat informace o své činnosti. Podmínky a provedení stanoví zákon.
To si tam vpašovali ti, kterým původní deklarace nevyhovuje a potřebují vlastně její znění změnit. Ta deklarace totiž by správně měla být nadřazena všem zákonům a dodatkům.
Je velmi smutné, že si někdo musí uzákonit patent na pravdu, místo toho, že by měl případné nepravdy argumentačně vyvrátit.

243649

6.5.2011 19:06

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 243570

Jo, jo, ten dopis jsem už odpoledne přidal i do článku (pokud jste jej četli dříve, tak o tom nevíte, sorry) a vzal jsem ho ze stránek Věry Tydlitátové. I tam jsou ty památné věty o neexistenci komor citovány. [smích]

243577

6.5.2011 19:38

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 243577

Jo mám to z téhož zdroje [smích]

243588

7.5.2011 11:03

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

Lin 80.?.?.?

Reakce na 243570

To je onen "dopis" ? Však... vyjmenovává jen to, co je každý provozovatel webu přímo povinen dělat, aby se nedostal do konfliktu se zákonem. Soudkyně ho klidně mohla do spisu přiložit - ovšem jako důkaz, že editor dodržuje, co mu zákon ukládá a svůj web vede přesně tak, jak má. [smích] [chechtot]
Pisateli onoho dopisu zřejmě uniká moc věcí a nepochopil, proč tolik webů své diskuse zrušilo a ty, co jsou, jsou moderované nebo vyžadují registraci.

243636

7.5.2011 12:18

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243636

Asi panu "Mikinovi" z toho subarktického podnebí tak trochu hrabe. Vždyť on je vlastně hrozné dobračisko a nesmírně tolerantní člověk (píše, že se mu moc líbí Budhismus a jeho TOLERANCE ). A zvířátka má taky moc rád, hlavně ty jejich heboučké kožíšky, za které dostává krásné blýskavé dolárky...

http://www.outdooring.cz/cze/Outdoor-clanky/Trapperem-na-Yukonu-rozhovor

243637

23.5.2011 2:34

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

kennedy 207.?.?.?

Reakce na 243637

Mikin predevsim traperem v zivote nebyl, je to lhar, chlubil a nikdy netrapoval. kdyz mu prisel do yardu medved tak v hruze volal rangery aby ho prisli zabit. V zime tohoto trapera (kozsiny se lovi zasadne v zime) na Yukonu nikdy nehledejte. Kouknete se radeji nekde v Thajsku.

244537

7.5.2011 14:14

RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 243636

Myslím, že zde jde spíš o účel a tím je dotlačit editora k ideové cenzuře příspěvků v mnohem širším rozsahu = dovést ho k likvidaci diskuze a tím i Zvědavce.

243644

6.5.2011 23:37

Jsou to SWIINE!

Satanist 154.?.?.?

Jiny slovo pro ty prolhany zmrdy neexistuje!

243615

7.5.2011 6:00

Podvod, jez udrzuji politici,media ,soudci i nas, tak zvany "krestansky kostel".

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Kdyz prijdete k soudu,tak nez proces zacne se zeptaji na osobni udaje,rovnez ,tak by se meli zeptat zalujici stranu na osobni udaje a zde je ten kamen urazu.Tak zvana: Stwora versus "Liga proti antisemitismu."je naprosty nesmysl s nebozpecnym pozadim ,jez podporuje hloupost,krestanu a nebo bilych lidi.Kazdy zid si zmeni jmena podle toho v jake hostitelske zemi zije,zmenu jsme videli z komunisticko-krestanskych jmen zpet na zidovske a opacne,takze,jake je prave jmeno zalujici strany?
Pokud si "osoba " zmenila jmeno a tak jej udala pred soudem,tak se dopustila kriveho svedectvi.Trocky -bronstein,Lenin-Blank,Slansky-Salzman,Kwasniewsky-Stolzman,Wesley Clark-Benjamin Nemenovsky,Chruscev-Perlutter a mnoho jinych.
Z historie vime, ze :1879 Wilhem Marr napsal knihu"The Victory of Jewry over Germany",touto knihou se zapocal,tak zvany antisemitismus,1% zidu napadlo 99% nemeckeho naroda.
Nakonec ,nikdo nemuze byt souzen za antisemitismus ,kdyz zalujici strana neni v zadnem pripade semiticka,jak je znamo o zidovstvu a Israelu,kde 95% ,tak zvanych zidu,zidmi nejsou,jen se hlasi k zidovskemu nabozenstvi,ktere,co by representovano Talmuden je zcela antikrestanske, nenavistne pojednani.
Talmudic Jews believe that when their real Messiah comes, he will first destroy the Christians from the earth and this will be their sign he is the Messiah.

"When Messiah comes he will destroy the Christians: Sanhedrin 99a."

Tak,zvani zide,jez nejsou: These Kharzarians are not Jewish people from the middle east. They are mongols and huns that invaded eastern europe and settled there because they were kicked out of asia for doing exactly what they are doing here now, and they did it back in early first century and got chased out of asia and settled in Khazaria and became Khazarians. Rothschild is a Khazarian. They hate the real Jews because they are semitic.
Jednoho dne,budou padat i soudcovske hlavy, nebot "chazarove" rikaji,ze i nejlpsi z rad goyimu musi byt popraven!!
The controversy began when an Israeli tabloid panned the book's contents as "230 pages on the laws concerning the killing of non-Jews, a kind of guidebook for anyone who ponders the question of if and when it is permissible to take the life of a non-Jew." According to the book's author, Rabbi Yitzhak Shapira, "Non-Jews are "uncompassionate by nature" and should be killed in order to "curb their evil inclinations." "If we kill a gentile who has inner or has violated one of the seven commandments… there is nothing wrong with the murder," Shapira insisted. Citing Jewish law as his source (or at least a very selective interpretation of it) he declared: "There is justification for killing babies if it is clear that they will grow up to harm us, and in such a situation they may be harmed deliberately, and not only during combat with adults."
To je Israel dnesnich dnu!!

243625

7.5.2011 7:48

mocenská realita

rsykora 90.?.?.?

Po tomto rozsudku si tento článek na Zvedavci přečte mnohem více lidí než by si paní soudkyně přála. A co více, lidé nad ním začnou přemýšlet. To je největší průšvih, to si přece autoři fenoménu holocaustu nepřáli. Ještě aby se někdo začal ptát, vyhledávat údaje a konfrontovat s obecně vykládanými pravdami. Špičkovým imperialistům válčících na celém světě to přece vůbec nevadí a zákon prosazený ve sněmovně panem Jiřím Paynem vůbec nemají. Vždyť je úplně zbytečný a proti bolševikům vůbec nepoužívaný. Paní soudkyni to muselo být trapné a zákon by se měl zrušit. Kdo to chce vědět tak to ví, ale co dál. Přehodnotit příčiny, průběh a výsledky 2.sv.války ? Přiznat, že byl Izrael založen podvodem a vrátit Německu miliardy dolarů odškodnění? Kupovat ropu za férové ceny? To nejde a nikdo to nepřipustí. Když se v české televizi dostal Arnošt Lustig při podobné diskuzi do úzkých tak křičel " Vy si neuvědomujete mocenskou realitu!" Chápu pana Stworu nemůže jim nic udělat, ale může udělat všechno proto, aby oni nic neudělali jemu. A to lze jen zveřejňováním různých i nepohodlných názorů.
Závěrem odcituji Volteira - Nesouhlasím s tím co říkáte, ale až do smrti budu hájit vaše právo to říkat. Hodně štěstí pane Stwora.

243627

8.5.2011 4:23

Svet se meni,napeti roste, cim dal,tim vice,konec, bude pro lidstvo krvavy.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Predpoved je vseobecna,ale patri k ni i proces s panem Stworou,take vysledek,jednoho dne se bude tykat i soudcu a politiku,spravedlnost davu je nelidska,ale,tak to ve svete chodi.
Ta mocenska realita,ta nafoukanost supervelmoci, ty vsechny zidovske podrazy,od holocaustu az po nezakonnem uloupeni palestinske pudy,Irak,Afganistan,Jugoslavie,to vsechno jsou plody nasili,jez je representovan terrorismem malych proti velkym, vzpomenme Vietnamu,kde se Americanum Vietkong podhrabal vsude,kde chteli,nevydrzeli to Francouzove,nevydrzeli to Americane, zde je vsak jina situace, takze nasili plodi nasili,jez nema konce a at ma Amerika ty nejmodernejsi zbrane, tak Americky obcan bude sedet doma,nebot v celem svete v ramci"americke zahranicni politiky"bude,domorodci nenaviden a bude cilem odplaty,za vybombardovane svatky,strelby do deti, za veskere nasili a lzi, jez kolem sebe rozsevaji.Jak, je videt,tak partizansky boj se prenesl do mest a vesnic, americky zoldner neni nikde bezpecny, at se ve svych zakladnach se obklopi sebevetsi zdi z betonu a zeleza a co navic,boj se pomalu a jiste prenasi na pudu Ameriky a jejich spojencu, v nevyhlasene valce,nejsou pravidla boje a tak sebevrazi-hrdinove proti okupaci nedaji politikum a armade klidne spani, nebot z teto partzanske valky neni videt konce. Je jedno,co rika svetove zidy ovladany tisk,na miste je situace jina tam budou mediama a politiky "terroristi" bojovat do posledniho muze,zatimco zoldneri budou bojovat jen pokud jim budou platit i kdyz penize -zold jez dostanou se stava doma v USA bezcenou platbou po usi zadluzeneho statu.Jakekoliv vojenske loupezne "vitezstvi" spojene s lupem za dragy a olejem, nemuze nahradit rozkradani vseho statniho v samotnym USA, odhad je 220 trilionu, coz je astronomicka castka a domaci populace zaznamenala nejvetsi prodej zbrani obcanstvu, jako ukazatal pripravenosti,te jine,pristi, partizanske valky v USA,proti terroru politiku,vlady a tak i domaci obcane budou platit za prehmaty elity,za jejich nezakonost.
Takze,co prikladem Amerika,to prikladem i v pristich Cechach, jez lokajsky nasleduje supervelmoc,nositele demokracie a boje za lidska prava, jez americky obcan hodla ziskat zpet,jak prohlasuji na mnoha internetovych linkach.Nikomu neroste strom az do nebe,vsichni jsme smrtelni a jeden den plny zakonu elity se zmeni v situaci zcela nezakonnou,tak,jak jsme videli rumunskeho presidenta Causesku prosit o milost,tak,jak ted v Egypte dochazi zmen a zmeny budou i jinde, uz je jedno,jak to politici,tisk bude jmenovat,pogrom,holocaust,revoluce,obcanska valka a jine, v jadru krveproliti,ke kteremu je dnesni dobou lidstvo tlaceno,temi moci a penez nenasytnymi,nemilosrdnymi vladci vseho druhu, svet miri k jedne velke revoluci a nebo valce,po nakupu zbrani jsou ted velke objednavky na bunkry v tom demokratickem svete.
Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religions destroy spirituality."
~ Michael Ellner

243690

8.5.2011 5:31

RE: Svet se meni,napeti roste, cim dal,tim vice,konec, bude pro lidstvo krvavy.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 243690

>Predpoved je vseobecna,ale patri k ni i proces s panem
>Stworou,take vysledek,jednoho dne se bude tykat i soudcu a
>politiku,spravedlnost davu je nelidska,ale,tak to ve svete
>chodi.
>
>Takze,co prikladem Amerika,to prikladem i v pristich Cechach, jez
>lokajsky nasleduje supervelmoc,nositele demokracie a boje za
>lidska prava, jez americky obcan hodla ziskat zpet,jak
>prohlasuji na mnoha internetovych linkach.Nikomu neroste strom az
>do nebe,vsichni jsme smrtelni a jeden den plny zakonu elity se
>zmeni v situaci zcela nezakonnou,tak,jak jsme videli rumunskeho
>presidenta Causesku prosit o milost,tak,jak ted v Egypte dochazi
>zmen a zmeny budou i jinde, uz je jedno,jak to politici,tisk bude
>jmenovat,pogrom,holocaust,revoluce,obcanska valka a jine, v jadru
>krveproliti,ke kteremu je dnesni dobou lidstvo tlaceno,temi moci
>a penez nenasytnymi,nemilosrdnymi vladci vseho druhu, svet miri k
>jedne velke revoluci a nebo valce,po nakupu zbrani jsou ted velke
>objednavky na bunkry v tom demokratickem svete.

>Everything is backwards; everything is upside down. Doctors
>destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy
>knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy
>information, and religions destroy spirituality."
>~ Michael Ellner
Se vsim, co jste napsal, souhlasim, s tim, co jsem znovu privedl ctenari na oci, jeste vic. Melo by se rict - bohuzel -, ale uz tech absurdit je tolik a tak zoufale maximalnich, ze rikam - bohudik.

243692

8.5.2011 7:55

RE: Svet se meni,napeti roste, cim dal,tim vice,konec, bude pro lidstvo krvavy.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 243692

Podivejme se na sbirku dnesnich zprav,jez representuji natlak,strach,terror,lhani,osocovani, vse to,co vede nakonec k lidskym katastrofam-valkam, obcanskym valkam a take k nabozenskym valkam,jez muzou mit chraktech mafianske valky.
Takze,prvni by byl clanek "Hero Vanunu Rejeckts israel Citizenship Demends It Be Revoket" clanek konci,ze podle israelskeho obvineni"atomovy spion" a take "Zradce" odmitl obcanstvi,ze vramci svych svobod nechce mit se statem Israel nic spolecneho.
http://rense.com/general194/v....
Druhy clanek:"Ortodox rabbi convicted of molesting female Israel solder on flight to New York", zadne prekvapeni,nebot i byvaly ministresky predseda stal pred soudem za znasilneni, tento rabbin ma 11 deti a projevil se za letu Tel Aviv -New York.
Treti:"Nat Rothschild leaps from the Bullington to join billioners` club" jez to oslavil s "ruskym" zelezarskym kralem Oleg Deripaska a Ivan Glasenberg-doufejme,ze se tak doopravdy nejmenuji, ovsem,jen 39-lety Rothschild je dedicne nepravy, ale lide si na toto jmeno zvykli.(jinak,imperium bez hranic)
http://www.guardian.co.uk/b...
Ctvrty-"Jews receive apology over Spanish Inquisition executions."zde se jedna,ze spanelska kralovna a kral ustanovili inkvisici,aby ocistili Spanelsko od zidu a muslimu.
http://www.telegraph.co.uk/t... (kdy, se zide omluvi Palestincum?)
Paty clanek :"Tony Kushner row deepens as supporters renounce honorary degrees" Na New York Universite panuj edivny rad ,kdyz jeho predstavenstvo odmitne udelit cestne clenstvi,jen pro to ,ze Tony Kushner je kriticky na stat Israel, cili, stat ve state,kde je "americka demokracie? Mam napsat ,ze tam vladne terror.
http://www.guardian.co.uk/st...
Nakonec."John Galliano sacked his Jewish laeyer in anti-Semitism trial for`mismanaging $2,5 m in his bank account`",zde se vradi,ze jeho zidovsky pravnik.Stephane Zerbib,(kdo vi,jak je jeho jmeno ve zkutecnosti) vyzvedl z jeho bankovniho konta 2.5milionu pounds a penize nelegalne prevedl na sve konto.Galliano je zalovan ,ze trem zenam rekl neco rasistickeho-antisemitickeho,a tak muze celit Galliano sesti mesicum vezeni a nebo 20 000 pound za "spatne chovani", kdyz jim rekl,ze meli byt splynovany a rekl,ze ma rad Hitlera, dalsi uz neni tezke si domyslet,jako to vse bude mit konec.
Takze ,za par dnu takto pokracovat,tak ,clovek dostane obraz ,kdo vladne ,kdo dela ,jakoby vladnul a co z toho vseho ostatniho je pro nas,jaka bude nase budoucnost a budoucnost nasich deti.
Alexandr Solzenicin:"And how we burned in the camps later, thinking: What would things have been like if every Security operative, when he went out at night to make an arrest, had been uncertain whether he would return alive and had to say good-bye to his family? Or if, during periods of mass arrests, as for example in Leningrad, when they arrested a quarter of the entire city, people had not simply sat there in their lairs, paling with terror at every bang of the downstairs door and at every step on the staircase, but had understood they had nothing left to lose and had boldly set up in the down...Automaticky kráceno

243696

9.5.2011 2:46

RE: Svet se meni,napeti roste, cim dal,tim vice,konec, bude pro lidstvo krvavy.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 243696

This image of Washington after a nuclear holocaust, which a US intelligence group claimed showed the ambition of Islamic extremist terrorists, was actually lifted from a computer game.
Ackoliv ,co je na hrach na kompjutru muze byt v brzske budoucnosti krutou pravdou, nebot sledovanim zprav ve svete ,muzem s timto prehledem predpovedet nasi pristi budoucnost.
Vložený obrázek
The plan requires top level bureaucrats from the most important federal agencies to live and work secretly in bunkers which are hardened against attack. The bureaucrats generally have the seniority rank of (General Services) GS-14 and GS-15. The bunkers are equipped with food, water and air filtration systems. They can generate their own electricity. They have computers, secure communications, satellite uplinks. . . .everything needed to assure that the bare-essentials of the federal government continue to operate no matter what happens to Washington.
While at the outset, such a plan seems proper, there is allegedly a dangerous aspect to it: According to sources who claim knowledge of the participants, over 90% of the bunker personnell share two common traits: They either hold dual citizenship (US & Israel) or they are Jewish.
Takze,tak zvana politika USA neni prakticky politikou americkych obcanu.
Vložený obrázek
"If the American people knew what we have done, they would string us up from the lamp posts." ----George H.W. Bush

243766

8.5.2011 10:46

BOJUJ !

Michal Marcín webelite (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Sleduji Váš e-zine už nějakou dobu. Informace si sem tam oveřuji, a myslím, že je to správna cesta k vyvážení zpráv-komentářů těch 'zaprodaných novinářských prostitutek' co prodali duši za pár slov.

Děkuji, že jste.

Váš soudní proces sleduji téměř od začátku, a popravdě, nevěřím, že uspějete. Podívejte se, co se opět strhlo poslední týden za PROPAGACI 'židovského utrpení'. Nemáte dobrou výchozí pozici.

Snad Vám alespoň poslání energie na dálku na chvíli zlepší náladu.
STOJÍM ZA VÁMI.

MM

243708

8.5.2011 13:48

RE: BOJUJ !

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 243708

>Váš soudní proces sleduji téměř od začátku, a popravdě,
>nevěřím, že uspějete.

Myslím, že člověk někdy musí bojovat i bitvy, které vypadají jako ztracené. Přesně tenhle pocit chtějí v nás navodit. Že je to je marné, že nemůžeme vyhrát, zkrátka pocit malomyslnosti a následné apatie. Nemíním jim v tom tu radost udělat.

243717

8.5.2011 14:18

Blahopřeji k odsouzení.

Jendad mdanforth (zavináč) yahoo (tečka) com 85.?.?.?

Vzhledem k výkonům státního zastupitelství si do voluji navrhnout, jestli se nechcete zabývat myšlenkou na zfilmování svého příběhu. Je zajímavý a jednání státního zastupitelství připomíná nápadně padesátá léta. Osobně na holokaust a gaschambers věřím, ale respekt k názorům druhých je mi svatý.MOžná životní příběh pana státního zástupce by byl tím nejvíce zajímavým momentem scénáře. Ne, že bych na to ty sponzory měl, ale za tu práci by to stálo.

243719

8.5.2011 21:03

Chtěl bych se zeptat někoho, kdo u toho soudu byl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Všude se cituje věta: "Ve skutečnosti neexistuje žádný důkaz, že byl v jakémkoliv táboře smrti používán jedovatý plyn, plynové komory nebo plynové pece."

A žalobce nebo soudce na vyvrácení této věty nějaký důkaz přinesl?
V těch článcích to není a přitom kvůli tomu rozporu ho snad odsoudili ne? Tak jaký je ten důkaz? [zmaten]

243751

17.5.2011 15:57

Rozsudek

ra.ri.ta 217.?.?.?

Vážený pane Stwora,

po přečtení rozsudku krajského soudu jsem vám přestal dávat naději na osvobozující rozsudek. Nechtěl jsem tehdy kalit optimismus, leč politické pozadí, jak je vidět, chce mít oběť. Dnes po odsuzujícím rozsudku okresního soudu optimismus definitivně vyprchal a je dobré se na toto připravit. Budete vinen. Nic na tom nemění, že není čím. Politické hrátky prosákly do nezávislosti soudu a soud soudí jak před 22 léty. Krom jiného je to i důkaz předsmrtné křeče režimu.

Jen drobnost v těchto okamžicích je korektnost před soudem na škodu. Očekávat, že odvolací „řeč“ bude mít účinky je neodpovědné. Jediná cesta, pokud mohu doporučit, je cesta cíleného útoku na veškerou pakáž jež se soudu účastní v odvrácené straně. Jedině tak mohl Hučín uspět.
Je to bohužel i moje oosbní zkušenost.

K penězům. Pokud očekáváte od okolí stejnou finanční podporu jak v případě třeba Havla, nečekejte ji. Historie se neopakuje. Ekonomicky je dobojováno.

Zvědavce proto můžete dělat jen jako zábavu. Obsah není pro masu, případně fan klub, tudíž to co je v současnosti je asi maximum.

Pokud mohu za sebe, jsem ten co se „veze“. Občas něco přečtu. Ale k placení je tak jen jeden článek za čtvrt roku a to mi nestojí za to se jakkoli obtěžovat hledat platební kanál.

244265

Příspěvků: 87

05.05. 19:40 Libcin  TV
06.05. 12:33  PRO NECHÁPAVÉ STÁTNÍ PROKURÁTORY
05.05. 21:01  Nestalo by zato uvedomit Hrad?
05.05. 21:07  RE: Nestalo by zato uvedomit Hrad?
05.05. 21:23  To je strašný
05.05. 21:56 Vladimír Stwora  RE: To je strašný
06.05. 12:08  RE: To je strašný
05.05. 21:40 n.z.  Berte to sportovne
05.05. 22:42 kosk  RE: Berte to sportovne
06.05. 00:42  RE: Berte to sportovne
06.05. 02:05  RE: Berte to sportovne
06.05. 16:02 KILLROY  RE: Berte to sportovne
06.05. 17:44  RE: Berte to sportovne
06.05. 00:38 n.z.  RE: Berte to sportovne
06.05. 07:46 l.leimas  RE: Berte to sportovne
06.05. 14:35 n.z.  RE: Berte to sportovne
05.05. 22:23 fohat  milovat Sověty a Císaře
05.05. 22:44 kosk  Nejsme v době před dvaceti lety...
05.05. 23:38 Saša  RE: Nejsme v době před dvaceti lety...
06.05. 16:59 Václav Semerád  RE: Nejsme v době před dvaceti lety...
05.05. 22:46  Jen by me zajimalo
06.05. 00:24 leo69  George Bilin...
06.05. 00:55 Vodník  RE: George Bilin...
06.05. 02:10 leo69  RE: George Bilin...
06.05. 09:35 leo69  RE: George Bilin...
06.05. 09:57 MoUdrostrak  RE: George Bilin...
07.05. 04:09 Satanist  RE: George Bilin...
07.05. 08:31 Saša  RE: George Bilin...
06.05. 17:29 Arkan  RE: George Bilina a.k.a. Mikin, žijící v Dawson City, v Yukonu
06.05. 19:07 esw  RE: George Bilina a.k.a. Mikin, žijící v Dawson City, v Yukonu
07.05. 16:57 Arkan  RE: Jiří Bilina & Associates
07.05. 18:00 Andrew Siddur  RE: Jiří Bilina & Associates
07.05. 19:05 Arkan  RE: Jiří Bilina & Associates
07.05. 18:37 Arkan  RE: Jiří Bilina & Associates
08.05. 05:24 greeny  RE: Jiří Bilina & Associates
06.05. 01:25 IVANFOJT  je pouze jedna pravda
06.05. 04:02 Latinec  Sen (cast 1)
06.05. 04:06 Latinec  Sen (cast 2)
06.05. 04:10 Latinec  Sen (cast 3)
06.05. 04:12 Latinec  Sen (cast 4)
06.05. 04:14 Latinec  Sen (cast 5)
06.05. 05:17  RE: Sen (cast 5)
06.05. 10:00 MoUdrostrak  RE: Sen (cast 5)
06.05. 13:58 Latinec  RE: Sen (cast 5)
06.05. 13:32 Latinec  RE: Sen (cast 5)
06.05. 19:25 esw  RE: Sen (cast 5)
06.05. 04:30 Rene Bartosek  Toho dopisu je škoda Vladimíre.
06.05. 07:01 hluban  Všechno zlé je pro něco dobré
06.05. 07:49  Švejk by pochválil ten pokrok...
06.05. 10:31 Timberwolf  Pridavny server
06.05. 12:25 baba_Blažková  Čemu se divíme?
06.05. 12:46 jean.laroux  RE: Čemu se divíme?
06.05. 13:12 jansmith1984  RE: Čemu se divíme?
06.05. 14:09 jean.laroux  RE: Čemu se divíme?
06.05. 20:01 Václav Semerád  Čemu učit děti...
06.05. 23:18 baba_Blažková  RE: Čemu učit děti...
08.05. 16:11 Václav Semerád  Hlavně učit děti...
08.05. 17:10 Rene Bartosek  RE: Hlavně učit děti...
12.05. 19:06 Václav Semerád  RE: Hlavně učit děti...
06.05. 23:33 Rene Bartosek  RE: Čemu učit děti...
06.05. 15:15 Czech6  Cestování po zeměkouli
06.05. 17:53 jean.laroux  Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
06.05. 18:35  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
06.05. 19:30 jean.laroux  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
06.05. 18:47 Zdenek Z.  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
06.05. 19:36 jean.laroux  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
06.05. 20:21 Saša  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
06.05. 20:44 Zdenek Z.  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
07.05. 15:00 jen tak  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
06.05. 19:06 Vladimír Stwora  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
06.05. 19:38 jean.laroux  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
07.05. 11:03 Lin  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
07.05. 12:18 Luxor  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
23.05. 02:34 kennedy  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
07.05. 14:14 jean.laroux  RE: Dopis čtený u soudu jako důkaz obžaloby:
06.05. 23:37 Satanist  Jsou to SWIINE!
07.05. 06:00 Robert Nohejl  Podvod, jez udrzuji politici,media ,soudci i nas, tak zvany "krestansky kostel".
07.05. 07:48 rsykora  mocenská realita
08.05. 04:23 Robert Nohejl  Svet se meni,napeti roste, cim dal,tim vice,konec, bude pro lidstvo krvavy.
08.05. 05:31  RE: Svet se meni,napeti roste, cim dal,tim vice,konec, bude pro lidstvo krvavy.
08.05. 07:55 Robert Nohejl  RE: Svet se meni,napeti roste, cim dal,tim vice,konec, bude pro lidstvo krvavy.
09.05. 02:46 Robert Nohejl  RE: Svet se meni,napeti roste, cim dal,tim vice,konec, bude pro lidstvo krvavy.
08.05. 10:46 Michal Marcín  BOJUJ !
08.05. 13:48 Vladimír Stwora  RE: BOJUJ !
08.05. 14:18 Jendad  Blahopřeji k odsouzení.
08.05. 21:03  Chtěl bych se zeptat někoho, kdo u toho soudu byl
17.05. 15:57 ra.ri.ta  Rozsudek

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 220