Diskuze k článku

Jsme otupělí zlem

Příspěvků 59

4.5.2011 2:17

Kdyz jeden nevi, ktera strana vic lze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Zda ta leva ci prava.
Jak se pozna dobre podana lez ci ta jako pravda, ze ta lez je lez a ta pravda je pravda, kdy obvykle na obou pracuji profesionalove slova a i mateni ?
Byl Osama ? Nebyl ? Je to vse fikce a nebo pravda ?
Cechy momentalne dusi mafiansky zpusob vladnuti, same podfuky a zvysovani poplatku v nemocnicich, ktere sami poslanci platit nebudou. No a jeto.

243293

4.5.2011 19:06

RE: Kdyz jeden nevi, ktera strana vic lze

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 243293

Prave jsem se docetl na Aktualne CZ, ze kleptoman Vaclav Klaus kritizoval sveho blizkeho spolupracovnika Petra Hajka (zastupce vedouciho presidentskyho kanclu) protoze pan Hajek si dovolil prohlasit to o cem si vrabci cvrlikaji na strese, ze ZIVOT A SMRT OSAMY BIN LADINA BYLI JEN FIKCI A POHADKOU PRO DOSPELE!!!!

243361

4.5.2011 2:17

Všeho dočasu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Že Spojené státy nectí demokratické principy ani mezinárodní právo je dávno známý fakt. Časem i zbabělé národní elity jiných států dospějí k názoru, že si před Američany nemůže být jist vůbec nikdo. To bude shledáno nepřijatelné, přesně jako v mafiánské zločinecké organizaci, v níž pomocí strachu vládne šílený šéf. Dokud mu to ještě myslelo, všichni ho akceptovali. Teď ale ten hlupák zkazí všechny "obchody" a ani už není tak silný, jako dřív. Jakmile elity jiných států takto vyhodnotí situaci, společně se dohodnou a US se dostane jejich vlastní medicíny.

243294

4.5.2011 2:50

Pakistanci jsou jejich dobri pratele...

Rejpal 96.?.?.?

Vzdyt v televizi tvrdili, ze Americani davaji Pakistancum kazdy rok 3 bilony dolaru, tak se snad s nimi musi pratelit [vyplazený jazyk] [mrknutí jedním okem]

243297

4.5.2011 3:53

Tak nám sežrali Stworu, paní Millerová

Tom 24.?.?.?

>Je tedy správné klást otázky po legalitě poslední americké Rambo-akce, ale měli bychom stejně tak klást otázky při všech podobných akcích opakujících se už v týdenních intervalech.

Příkladmé kladení otázek:

„Ach, média, proč máte tak velké uši?“ „Absme tě lépe slyšela.“ „Ach, média, proč máte tak velké oči?“ „Absme tě lépe viděla.“ „Ach, média, proč máte tak velké ruce?“ „Absme tě lépe objala.“ „Ach, média, proč máte tak strašlivou tlamu?“ „Abysme tě lépe sežrala!!“

243300

4.5.2011 3:59

V Evropě

Ládinová v.r. 91.?.?.?

akce začala 9.3.2011 v 3:30 středoevropského času, kdy se začaly odposlouchávat telefony a monitorovat internet. Tedy nejen snímat a archivovat, ale aktivně odposlouchávat a online analyzovat. Celá akce slouží k lokalizaci komunikačních kanálů celosvětově a k jejich diagnostice.

243301

4.5.2011 4:23

RE: V Evropě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 243301

Pod aktivní odposlouchávání patří například také to, že se pevná linka telefonu aktivuje tak, že je možné přes mikrofonní vložku telefonu odposlouchávat hovory v místnosti, i když je sluchátko telefonu položeno na vidlici. To je samozřejmé možné kontrolovat přes přídavné zařízení. V takovém případě se jednoduše vložka vyjme nebo celé sluchátko odpojí, pokud je to technicky možné. Někdy je nutné odpojit i modem, poněvadž je do něj možné mikrofon instalovat. V takovém případě je to normální štěnice. Pro jejich zjištění mimo normální zdroje proudu stačí obyčejné Geigerovo počitadlo, poněvadž tam kde je proud, je i více záření a to ten Geigerův čitač registruje.

243303

12.5.2011 10:08

RE: V Evropě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 243303

Kdy odposlouchání bytu (přesněji místnosti kde je telefon) přestalo nevím, poněvadž jsem jednoduše vypla vše, co šlo po telefonu. Odhaduji to ale na jeden týden. Nyní již několik dní odposlouchávání neregistruji.
Minulý rok se někdo v mé delší nepřítomnosti vloupal do bytu a pak jsem zjistila podélně roztřihnutý telefonní 10ti metrový kábel na několika místech. Nejdelší roztřižení bylo v délce 40 cm, pak jedno 10 cm a pak ještě několik menších.

243934

4.5.2011 4:06

...

Meresiev 178.?.?.?

Súhlas. Hra na demokraciu bez zákonnosti je dvojnásobná fraška. Tajné služby vraždili vždy, keď to bolo „potrebné“, ale teraz prišla inovácia v podobe verejnej šou. Ďalší oťuk kam až sa dá zájsť. Ale ruku na srdce, predstavoval by si niekto že ho nechajú rozprávať v nejakom verejnom procese? S tým súvisí množstvo právnych gordických uzlov. Ktorá inštitúcia by ho súdila, podľa akého kľúča by zostavili tribunál, kto všetko by prejavil záujem s ním rozprávať? A že by ako spolupracovník CIA, tykajúci si so starou gardou okolo Busha mal o čom rozprávať.. Nené. Inak to nešlo.

Mňa naviac zaujala skutočnosť, že sa to celé odohralo v Abbotabade, kde sa nachádzajú nie len vojenské kasárne, ale sídli tam Pakistanská vojenská akadémia spolu s pobočkou ISI (tajná služba), ktorá veľmi aktívne spolupracuje s CIA. Pár krát som dokonca narazil na články z rôznych zdrojov (nemám rád informácie typu – jeden konšpirátor povedal), kde sa veľmi presvedčivo uvádza že ISI je (či bola) aj priamo cez svoj rozpočet a subvencie defacto pobočkou zahraničnej sekcie CIA. Netreba pri tom zabúdať na podstatný fakt – Pakistan je krajina s jadrovým arzenálom. Navyše krajina veľmi nestabilná. Agentmi sa to tam len tak hemží.

Malá odbočka do histórie. Prvý pokusný jadrový výbuch tu mali v roku 1998! A môžete tri krát hádať, s posvätením koho. Keďže India – Rusko – Čína medzi sebou viac ako 20 rokov nemajú žiadny zásadnejší konflikt, bolo potrebné posilniť odvekého rivala Indie, Pakistan. Pakistan a jeho najvyššie vedenie sú stopercentné figúrky made by USA. Čistý blivajz.

Chcem tým povedať, že ak je pravda, že to sídlo je vybudované v roku 2005, a „údajný“ Ládin v ňom býval a riadil „Kajdu“ 5 rokov, priamo v Abbotabade, v hniezde agentúr ktoré ho „hľadajú“, klobúk dole, bol buď supergeniálny hazardér, alebo...

Ešte perlička na záver. Noc z 30. apríla na 1. mája sa volá Valpurgina noc. Ide o starý pohanský sviatok, nachádzajúci sa medzi jarnou rovnodennosťou a letným slnpovratom – oslava plodnosti. Od 7. storočia je v západnom civilizačnom okruhu sprofanovaný na magicky čarodejnícky sabat. Sabat se odvozuje z latinskej podoby hebrejského šabat. Ach tie náhody. Ale to už som pridal viacmenej pre srandu. Ja sa radšej zasmejem. Klop klop

243302

4.5.2011 4:43

Porozumet veci je treba mit siroky rozhled,mozna toto pomuze veci objasnit.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

V rozhovoru pro Wall Street Journal z 2. dubna Hasídí uvedl, že dnes nenávidí Spojené státy na “méně než 50%”, naznačil tak, že Američané se mohou vykoupit podporou Al-Káidy ve formě zbraní, peněz, politického vlivu a diplomatického krytí. Po jeho boku je ve vedení města také Sufian bin Kumu, řidič Usámi bin Ládina, terorista vězněný na Guantánamu šest let. Mezi patriarchy města Darny figuruje i al-Barraní, oddaný člen Libyjské islámské bojové skupiny, která se v roce 2007 sloučila s Al-Káidou.
Tato tlupa fanatiků, psychotiků a zločinců je CIA médii stavěna do role vhodné vládnoucí třídy pro budoucí demokraticky spravovanou Libyi. Ve skutečnosti by výbor vzbouřenců z Bengází, silně zamořený teroristy z Al-Káidy, pouze dopomohl k chaotickému úpadku země do víru tribalismu, válčících despotů a zločineckých syndikátů, což by zvěstovalo konec civilizace v této oblasti. Přesně to se totiž jeví být cílem politiky Spojených států nejen v Libyi.
Cast v ceske verzi,rovnez i v anglictine.
http://tarpley.net/2011/05/03/alleged-death-of-pseudo-bin-laden-sets-pakistan-up-for-us-attack/
Mozna to ma souvislost: Pakystan zcela nedavno vyzkousel novou rizenou strelu,jez byla vypustena z letadla a byla schopna nest atomovou naloz,jinymi slovy,zde je muslimsky stat,ktery uz vlastni technologii,ze Israel a nebo i USA muze byt zasazeno atomovou bombou.Pomyslete ,pokud by se "terroriste" dostali k teto zbrani,tak,to co delaji USA a jeho spojenci s valkou na dalku, by se opakovalo na americkem uzemi,po ztrate nadrazenosti americkych zbrani.Samozrejme,ze tuto technologii se da propasovat i jinam.Jedna takova strela odpalena treba z lodi by ochladila horke hlavy ve Washingtonu,kdyby kongres se zmenil v hromadu trosek, nebo cilem by byla jakakoliv atomova elektrarna,jak v Evrope ,tak v USA, nebo dejme prikladem skladiste nuklearnich bomb.
Na druhou stranu:Ever wondered where all those nukes are stored?

A new review published in the November/December issue of the Bulletin of the Atomic Scientists shows that the United States stores its nearly 10,000 nuclear warheads at 18 locations in 12 states and six European countries.
Vložený obrázek
B83 thermonuclear bombs at Barksdale Air
Approximately 1,700 warheads are deployed on Ohio-class ballistic missile submarines operating in the Pacific and Atlantic oceans, and about 400 warheads are at eight bases in six European countries – Belgium, Germany, Italy, the Netherlands, Turkey and Great Britain (for more information on U.S. warheads in Europe, go to http://www.nukestrat.com/us/afn/nato.htm).
Prakticky svet je pracharna,naplnena az po strechu, strelnym prachem.
CIA Announces that Next False Flag Terror Op will be Blamed on Pakistan’s ISI; China Backs Islamabad in Looming Confrontation; Collapse of the US Empire Brings Heightened Danger of General War

243305

8.5.2011 10:06

RE: Porozumet veci je treba mit siroky rozhled,mozna toto pomuze veci objasnit.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 116.?.?.?

Reakce na 243305

Totalne gangsterska vlada. V anglictine MURDER INCORPORATED

243704

4.5.2011 5:06

Lidi jasajici na televisi nejsou vetsinou

IVANFOJT 64.?.?.?

Ja osobne nevim kdo jasa na televisi, rekl bych z meho pozorovani zivota v Los Angeles, ze lidi vubec nechteji o tom mluvit ci na to myslet. Lidi se pohybuji na zaklade PSYCHOLOGICKYCH ZAKONU, a spise mi to pripomina normalni lidskou reakci, kdy lidi nechteji mluvit o zlu a radeji se koncentruji na svou rodiny deti a zajmy.
Vzdy je mozno najit skupinku , ktera predstavuje extrem, typicky Americani jako vsichni normalni lidi chteji zit stastny zivoty a Osama jim nezapada do scenare. Spise rekl bych, ze prumerny American povazuje jasani , ze nekdo je mrtvy za nechutne, je to proti Americkemu motto : MYSLI POSITIVNE. Spise bych souhlasil, ze Americanum unika hra o co jde, neb jsou neschopni na rozdil Americanu se vzit do hloubky sveta zla na rozdil evropanu, neb s tim nemaji zkusenost. Evropani s tim zkusenost diky Hitlerovi maji. Lidske jednani je na zaklade vedecke psychologie!!! spise nezli na zaklade Amerika ci Evropa.

243307

4.5.2011 6:04

Jsme otupeli zlem

Mnichov47 223.?.?.?

Neni divu, ze jsme otupeli, byli jsme zpracovavani po desitky let gigantickou medialni a vladnouci masinerii, kterou z naproste vetsiny kontroluji zidovske elity, kteri systematicky, krok po kroku nas posouvali pokazde zase o kousek dal, do pripravenosti akceptovat jeste vetsi zlo, jeste vetsi lez.
Podobny proces slo pozorovat u Hitlera, ani on nemohl pachat zverstva ihned, take musel nemecky narod ke zlu a ochote ke zlu pomalu posouvat, a take za pomoci giganticke propagacni masinerie.
Kdyz clovek po valce kroutil hlavou a nechapal, jak mohli obycejni Nemci akceptovat koncentracni tabory, tak dns uz tomu zacinam rozumet. I my uz mame dnes koncentracni tabory, viz treba Guantanamo, po mnoho let, a nikdo se uz prilis nepodivi.
Jsme dnes na stupni, kdy nutnost valek a vrazdeni zacina byt nami povazovana za soucasti nasi osobnosti. To by odpovidalo Nemecku z roku 1938, rok pred zahajenim 2.svetove valky.

243310

4.5.2011 7:33

Kdo to kontroluje??

IVANFOJT 64.?.?.?

Reakce na 243310

Hitler vyuzival politickou psychologii kombinovou s neznalosti situace spolu s Nemckymi narcistickymi instinty. Je treba si uvedomit, ze politicka psychologie udelala mnohanasobny pokrok z doby VW2, obohacena internetem a televisii. Zaklad lidske psychologie je intuitivni psychicke potlaceni myslenky na smrt!!!
a soustredeni se na zivot. Toto se prokombinuje s ekonomickym sokem, kdy se potlaci lidske podvedomi tak dalece, ze nezbyde s puvodni psychologie temer nic , a v tomto soku se necha predelat clovek a jeho psychologie. Neco jako z Araba na Zida behem 6 ti mesicu. Viz 1984 Orwel. Jsme ekonomicky v posici 1938!!

243315

4.5.2011 10:47

RE: Kdo to kontroluje??

Mnichov47 110.?.?.?

Reakce na 243315

Od doby Hitlera to pokrocilo o jeden vyznamny bod a to je ukryvani puvodce. Zatimco Hitler si vetsinou plne stal za tim, co hlasal a delal, dnesni masinerie je schovana a jako nastroje pouziva s oblibou vzdy nekoho jineho.
V praxi to tedy vypada tak, ze treba server Aktualne.cz se tvari jako cesky server, ale ve skutecnosti je vlastneny a kontrolovany (pres Reuters) zidovskou financni skupinou Warburg z Wall Streetu, takze bezny clovek nepozna, s kym ma vlastne do cineni. Jako dalsi vrstvu klamani lidi tito zide pouzivaji najate, vycvicene a placene zidovske diskutery, kteri maji za ukol predstirat ze jsou Cesi a pokouset se manipulovat diskuze kyzenym prozidovskym smerem.

Zde je Video, kde je hezky popsano, jak byly v nedavne historii nescetne teroristicke akce provedeny treba CIA a naraficeny tak, aby to vypadalo, ze je udelali muslimove nebo nekdo jiny:

http://dokumentarni.tv/spolecnost/boure-teroru-historie-vlad
ou-sponzorovaneho-terorismu-terrorstorm-a-history-of-governm
ent-sponsored-terrorism

U Hitlera bylo snazsi najit puvodce a vinika, dnes jsou pachatele prakticky neviditelni.

243330

5.5.2011 8:37

RE: Kdo to kontroluje??

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 243330

Jestli používání placených diskutérů z národa, jehož jméno nesmí být vysloveno, není zbytečné. Když se kolem sebe kouknu, tak jednak poturčenců jsou všude spousty a druhak lidí, kteří rádi přijímají jednoduché věci ja také dost a dost.
Jak je možné, že tolik lidí podporuje pana knížete a přitom nejsou schopni vidět, co za zrádce to je. Každý ho má za ospalého neškodného dědulu a nikomu nedochází, jak extrémně nebezpečný ten člověk je.
Na druhou stranu, národ, jehož jméno nesmí být vysloveno, se ve lžích a manipulacích cvičí kontinuálně již přinejmenším dobrých 3500 let, takže možné je snad již opravdu vše.

243403

4.5.2011 17:46

RE: Kdo to kontroluje??

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 243315

Dobrý ... ani jsem nevěděl že něco jako politická psychologie vůbec existuje a hned vidím v univerzitní knihovně několik disertačních prací na toto téma. Člověk se stále má co učit.

243356

4.5.2011 7:07

nezacal to bush

svarog 195.?.?.?

Len by som chcelc trosku poporavit autora članku. Novodobé dejiny americkeho (ZOG ?) exportu demokracie a slobody zacal nie bush ale clinton ked napadol Srbsko....

243312

4.5.2011 7:24

Ano otupělí zlem určitě jsme

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Další z příkladů může být zjevná podpora terorismu ze strany USA a NATO. Vždyť co jiného než teroristé je ten tzv. odboj v Libyi ?

243313

4.5.2011 9:14

Neříká se

Jan Hruška 79.?.?.?

"Vlastně nikomu nedochází neuvěřitelná drzost Američanů. Že prostě v cizí zemi popraví člověka bez soudu a ještě se tím kasají."
Neříká se popraví, ale zavraždí.
J. Hruška

243323

4.5.2011 9:41

Proč se divíte impériu USA

Kapelník 89.?.?.?

Prognózy (kráceno)

Bohumil Kobliha, Nedělní Hlasatel 1999
Psát prognózy bývá vždy odvážné a dost často nevděčné. Své odvážnější analýzy a úsudky někdy ani nechceme pouštět na světlo Boží.
Ve svém článku k Jugoslávské tragédii „Vše je jinak“ jsem na závěr použil slova skvělého nestora svobodné žurnalistiky, jak jsme mu v Londýně říkávali, Rudolfa Kopeckého (1893-1981). Jeho odtušení znělo: „Vyhrají-li třetí světovou Spojené státy, je konec. Vyhraje-li Rusko je za sto let vše v normálu“.

243324

4.5.2011 9:48

Je to presne jak pisete

Petr Řehák 194.?.?.?

Nedavno jsem vedl rozhovor s kamarady a posleze se snazil argumentovat hlavne s jednim z nich (vzdelany a inteligentni clovek).
Nejak jsme se dostali k milosti kterou nedavno udelil Klaus onomu panu ktery postrelil ujizdejici (pravdepodobne) zlodeje.
Proc jsem v minule vete dal "pravdepodobne" do zavorky ? .. Protoze ty "zlodeje" odsoudila vesmes cela verejnost a tomu strelci zase cela verejnost fandila. A to na zaklade "informaci" z medii a spise citu nez rozumu.
Inu zjednodusene onen jinak vzdelany a inteligentni clovek udelal zaver ze "strilet na 'zlodeje' je vzdycky v poradku".
Inu i vdelani a jinak inteligentni lide si asi uz zvyknuli na to ze soudy nejsou potreba, porota je prezita a presumpce neviny je neco jako kacirstvi. Co me na tomhle vadi neni samozrejme ten konkretni priklad .. ale ten zpusob generalizace a zobecnovani spatneho principu a defakto jeho povysovani nad soudy a zakon.
Bohuzel je asi paralela mezi tim co se deje ve svete a mezi tim jak zaciname uvazovat na jinych urovnich. Do mody ted prisli popravy bez rozsudku, odsouzeni bez soudu, vinen dokud se neprokaze nevina, ... jakakoliv odchylka od tohohle programu je povazovana za extremismus ... opravdu zvlastni doba.

243325

4.5.2011 9:58

Dluhy Americanu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Me zarazi jedna zalezitost: ze Americane kdejake zemi dluzi penize. Dokonce i zemim s mnohonasobne mensi zivotni urovni. Proc ty zeme jim pujcuji? Splaceji jim je Americane? Nebo ze by neplatili byznysove pohledavky? Anebo je tam prislib pripadne americke vojenske pomoci? Ze by jakas takas vojenska jistota tech malych zemi vedla jejich vlady k blahosklonnemu ci smirlivemu "odepsani" tech dluhu?
Kolik a kde Americane dluzi? A jak je to s americkymi vojenskymi financnimi podporami malych zemi? Jsou skutecne anebo jen medialni? Myslim, ze tento fakt by se mel neustale zverejnovat. Napovidal by, proc si USA kdykoliv a jakkoliv troufnou uskutecnit vojensky prepad v cizi zemi.

243326

4.5.2011 13:02

RE: Dluhy Americanu

Jiří Kadeřávek 84.?.?.?

Reakce na 243326

Jednoduchá odpověď. Protože dluhy platí občané na daních, zatímco "pomoc" kasírují národní "elity". Podobné jako s dotacemi EU. Říká se tomu přerozdělování. A přerozdělovat (loupit) je potřeba správným směrem.

243340

4.5.2011 10:10

Amerika nade vše

Aeternitas 89.?.?.?

K zabití bin Ladina jde o precedens, americké právo je nad zákony ostatních zemí. Postačí mezinárodní zatykač a že všechny kryty teroristů jsou zákonnými cíly a nemusí si vyžadovat místní soudní příkaz k prohlídce domu, když mají pochybnosti, zda tam osoba žije, postačí podezření, že tam snad je, tak tam komanda vtrhnou a střílí hlava nehlava, aniž osádku domu vyzvou, aby se vzdala a nekladla odpor. Takto by mohli vojáci každému vtrhnout do obýváku kdekoliv na světě, zda-li mezi nimi není osoba se seznamu teroristů a jaká jsou práva na obhajobu, když tam komanda všechno na příkaz postřílí. Ve válce žádná práva nemají ti, co jsou na straně prohraného.

243327

4.5.2011 10:47

největší rachota

fohat 88.?.?.?

je poznat sám sebe,čili náprosto přirozený život se svými stíny,tedy neřestmi,které si dokážu analyzovat a pokoušet změnit.Ten pokus o změnu je v lidském životě již velký pokrok,uskutečnění změny,to je cíl lidské inkarnace.A kdo hraje v životě dvojí,trojí hru i přes insultace osudových lekcí,např.napadení Cikánem,nebo jako politik mám najednou příznačně bolesti zad,kýho výra,tak ryje držkou zemi....s knučením,bože,za co mě trestáš? Nemužeme při respektování reinkarnací a napravování karmického scénáře objektivně posuzovat příčiny a následky neustále se omílajících krvavých řeží na světovém kolbišti.Pokud chceme něco změnit,tak změnit sebe,od toho se budou potom odvíjet volby,jak politické,tak v mezilidských vztazích..Jedna z nemnoha bytostí,co se pokouší s tím něco dělat,je herec Jaroslav Dušek. [cool]

243329

4.5.2011 11:45

RE: největší rachota

govind 195.?.?.?

Reakce na 243329

vidím to také tak [smích]

243335

4.5.2011 11:01

tento pán

fohat 88.?.?.?

to říká jasně...ale kdopak z dnešních lidí si najde hodinu času,aby si to poslechl,aby se podle toho pokoušel změnit.?...http://www.youtube.com/watch?v=aCaoeNPGQ_k&feature=player_embedded [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

243331

4.5.2011 11:25

RE: tento pán

manna 84.?.?.?

Reakce na 243331

Ano,je to tak nějak.Ovšem v případě, že začnate pracovat na svojí sebevýchově už jen tím, že začnete od sebe a vyloučíte tvorbu doměnek, připravte se na skutečné změny a to od svých nejbližších.Vaše chování se začne měnit a vy se jakoby dostanete "za sklo"odstup od vás začnete pozorovat nejdříve od svých nejbližších.Nebudu popisovat dlouhou a ne právě příjemnou cestu ke své sebevýchově.Všem kteří se o to pokusí fandím.manna

243332

4.5.2011 18:16

RE: tento pán

trumbelín 78.?.?.?

Reakce na 243332

Souhlas, probuzení se do živé noční můry vlastního psýché je celkem silnej zážitek. [mrknutí jedním okem]

243359

4.5.2011 13:28

Je to pravda

Antiseptik 76.?.?.?

Zde na CBC radiu jediného koho vůbec napadlo že vraždit někoho, dokonce v cizí zemi není v pořádku byl desetiletý kluk, jehož otec v 911 zahynul. Nikoho jiného to ani nenapadlo. Klučina ještě nyní úplně zblblý jako dospělí.

243341

4.5.2011 13:42

Zlo nás vede cestou vytyčenou.

lu.bro 85.?.?.?

Přečetl jsem si poslední články k tématu Bin Ladina zde na zvědavci. Nechápu proč mi to příjde logické a proč při čtení takových článků si vždy řeknu "mluví mi z duše". Ztotožňuji se celkem často s takovými teoriemi a nevím proč. Nevím proč to tak jiní nevidí. Ale to asi nevyřeším to ukáže čas.
Ale dále!!! V posledních letech se nestačím divit zprávám z hradu. Pochybuje o EU? Nevěří na 11.9.2001? Nevěří na Usamu? Popírá globální oteplování??? Proč to dělá? Ten co měl plnou hubu keců o neviditelné ruce trhu, ten co byl pro sjednocení evropy, ten za nímž stojí privatizace a td..... [zmaten]

A teď k paranoi!!! Teroristi z (Al-chajdy) se nechali slyšet, že mají v evropě bombu.... nechali se slyšet, ale slyšely to asi jen USA a ty to šíří dále. Tak jak zde bylo zmíněno. Možná se něco chystá a nějaký útok bude.... (AL-chajdy) tedy její US-pobočky. Kde ten útok bude? ASI???

Co tak Praha? Srdce Evropy? Chtěli jsme Vám dát radar, odmítli jste, chtěli jsme Vás chránit, odmítli jste. Tvrdíte, že Bin Laden neexistuje, popíráte tedy terorismus, popíráte tedy Al-kajdu, většina ovčanů stojí za "posledními" názory Vašeho prezidenta... (tedy některými) v podstatě protiamerickými.

Jak jinak ukázat světu pravou tvář terorizmu než přímou demostrací ve státě, který toto popírá???????

Takže! Nedělá V. Klaus takový povyk cíleně? Aby nakonec lidi řekli chceme tady USA a chceme tady radar, chceme MMF, chceme USA-army? Klaus se spletl!!!! Už cítíme to globální teplo!!!!

Upřímně řečeno nechápu moc Klausovy postoje v posldních letech i když v mnoha mu dávám zapravdu, ale přece!!!!! -on byl mezi hlavními tvůrci listopadu, on začal pokládat základy rozpočtovým schodkům, přesunem kapitálu, ukončením výroby a td, a td, a teď když řekne něco s čím souhlasíme je svatou osobou????

Není to spíše past na lidi? Neveříte? Dáme vám vůdce, který vás v tom bude popichovat a nakonec "lekci" pravdy!!!!

Tak nevím, vysvětlí mi to někdo??? Jsem zmaten ze všech informací a analyz. Posudků a předpovědí..... tady mám pocit, že jsem mezi normálními lidmi vysvětlí mi to někdo? [zmaten]

243342

4.5.2011 13:54

RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.

USAMA 62.?.?.?

Reakce na 243342

Úloha V.K.čka je mi naprosto záhadou a otázky které kladeš si kladu také. Osobně navrhuji hypotézu že V.K.čko nebyl pozván do klubu vyvolených a proto jednouše prudí. [smích]

243345

4.5.2011 18:17

RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.

pietroo 195.?.?.?

Reakce na 243345

Klausův názor na svět je groteskní: když bude nějaký soukromník, říkejme mu třeba Rothschild plus Rockefeller vlastnit celou planetu, všechny pozemky, suroviny, řeky, banky, veškerý průmysl, a nám bude dovoleno chodit uličkami mezi zdmi jejich oplocené planety, celý svět bude žít vůči nim v dlužním otroctví peněz vzniklých stvořením z ničeho...tak to je podle Klause naprosto v pořádku, to mu nevadí, to je "pravicové" a komu se na tom zdá něco divného tak jim asi závidí nebo je neschopný taky se stát takovým samcem...
ale pokud ten stejný soukromník si pro své zájmy přimyslí nebo podpoří globální oteplování, nebo tezi že vše je sociální konstrukt (pohlaví, rasy...), nebo zkonstruuje EU a použije svá média a vědce k propagaci, tak to už ne, to je v Klausově souřadnicích vnímání světa "levicové".
(Teď se snad dokonce kaje, že věří na Láďu jak byl hozen do moře.)

243360

4.5.2011 21:49

RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.

hc 90.?.?.?

Reakce na 243360

Klause téměř jistě už od minulého režimu někdo drží v hrsti. A nejspíš ne jen jeden někdo.

243369

5.5.2011 0:34

RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.

smoke 89.?.?.?

Reakce na 243369

Zřejmě nikoliv náhodou sdílel kancelář v Prognostickém ústavu s prominentním agentem KGB Karlem Koecherem...

243389

4.5.2011 14:14

RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 243342

>Co tak Praha? Srdce Evropy? Chtěli jsme Vám dát radar,
>odmítli jste, chtěli jsme Vás chránit, odmítli jste.
>Tvrdíte, že Bin Laden neexistuje, popíráte tedy terorismus,
>popíráte tedy Al-kajdu, většina ovčanů stojí za
>"posledními" názory Vašeho prezidenta... (tedy některými) v
>podstatě protiamerickými.

>
>Jak jinak ukázat světu pravou tvář terorizmu než přímou
>demostrací ve státě, který toto popírá???????

>
>Takže! Nedělá V. Klaus takový povyk cíleně? Aby nakonec
>lidi řekli chceme tady USA a chceme tady radar, chceme MMF,
>chceme USA-army? Klaus se spletl!!!! Už cítíme to globální
>teplo!!!!

Člověče, to je dobrá, zajímavá úvaha!
Říká se o Klausovi, že je to už stará sokolovna, že si stojí za svým (Až tak, že jeho konzervativní, strnulá osoba občas musí být „modernizována“ mediálními pseudoúvahami na téma letušky nebo gayství).

Ale máte pravdu, jeden nikdy neví! Avšak nevědět, pochybovat, je lidské.

Definitivně rozhodovat o něčem, co nevím, vyvozovat z toho nějaké závěry, dogmata, je hloupé. Viz dnešní média, ale i další instituce s v jěště větším vlivem na osud člověka.

>tady mám pocit, že jsem mezi normálními lidmi vysvětlí mi to někdo?
Zítra to tu možná bude vysvětleno všem. Politicky. Ale nechci být prorokem [smích]

243347

4.5.2011 15:23

RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.

fohat 88.?.?.?

Reakce na 243347

hypotetická uvava,ale pokud nevědomí lidé proklamují takové teze,zapominají na to základní,že jsou tvurci kladu,nebo záporu.Neživil bych tudíž ani omylem žádné násilí kdekoliv,nebot bych si to odskákal sám na sobě...Pan Klaus je šachista pokročilý,bohužel jeho uhybné proklamace vždy pruhledně ukáží jeho prapodstatu,ze které se nezmění,viz poslední zviditelnění gestem s propisovačkou.

243351

4.5.2011 14:37

RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 243342

>tady mám pocit, že jsem mezi normálními lidmi
[chechtot]
...také občas mívám potřebu sem tam někoho urazit, ale tohle mě ještě nenapadlo, to je fakt dobrý...
...
hrad se ale skutečně chová podivně, že je v nemilosti mejnstrýmu je zřejmé (třeba ta past s propiskou), a trochu záhadou zůstává, co to tam vlastně tropí a komu teď vlastně škodí (předpokládám, že škodit je vcelku taky normální)
...
Praha ale ne, už nám nezbyl ani jeden bojeschopný voják, kterýho bysme někam mohli vyslat ve jménu jakékoliv pravdy, veškerý zbylý majetek je již rezervován a zlem jsme bez tak otupeni... [mrknutí jedním okem]

243348

4.5.2011 17:04

Vaclaus Claus - hlavni nicitel moralky v Cesku - PRAVICUJME TUNELUJME

MoUdrostrak 88.?.?.?

Vaclaus Claus je emeritnim nicitelem ceske moralky, slusnosti a korektnosti:

1) Byl to on, kdo si dal instalovat illegalni predvolebni megaboard na Letne, rka, ze "prece jeho "sponSSori" za neho zaplati magistraetu pokutu"

2) Byl to on, kdo dal instalovat Ing. Lidiy, CSc do dozorci rady Ceske statni sporitelny v dobe, kdy jeho sponSSori maSSivne sporitelnu tunelovali.

3) Byl to on, kdo chvalil Kozene, penize co "nesmrdi" a radil zenam, postizenym a nemocnym, aby si "vyjednali se zamestnavateli podminky sami a "neschovavali se" za zakoniky a normy..."

Co lze Vaclausu Clausu pricist k dobru, je kameradschaft s jeho sponsorem a tennistou a ex-vexlakem boSSanskym Srpem Ranko Prcicem z expoSSitury Yugo BoSS - a tudiz nekolik slov Vaclause Clause ve prospech Srbu a Jugoslavie. A dobre "sponSSorske" vztahy Vaclause Clause s LukOIL = a tudiz materialne-paraSSitni prilnuti k Rusku.


Vložený obrázek

PRAVICUJME-TUNELUJME
Na druhe se VYKASLEJME [vyplazený jazyk]

243355

4.5.2011 18:01

Zlo neprislo s Bushem...

Osel 194.?.?.?

Bolo tu odjakziva, raz viditelnejsie, raz menej viditelne, nie je to nic noveho. Nanajvys sa da povedat, ze po hrozach, ktore nam ukazalo 20. storocie sme menej citlivi. Ale to neznaci, ze je pripustne stavat na roven osviencimskych dozorcov s ich vaznami, ruskych bacharov s muklami na gulagu, ani polpotovcov s tym milionmi barbarsky pozabijanych chudakov, notabene tieto tragedie popierat alebo relativizovat.

A taktiez sa neda povedat, ze to zacalo bushom: keby nebolo 9/11, a neustalych vyhrazok militantnych islamistov, podrezavania rukojemnikov a verejnych prejavov nenavisti z ich strany, tak aj keby Bush alebo ktokolvek chce, tak by nemolo jednat kovbojskym sposobom. Alebo si myslite, ze toto je v poriadku: http://www.youtube.com/watch?v=WwZwQKfbQTs ?

Rovnako nie je namieste tvrdenie "nemine týdne, aby Izrael neodpálil své rakety nebo nestřílel z děl a tanků do hustě obydlených oblastí Gazy a nezabil další ženy a děti."

Neminie tyzden, aby Palestinci nepalili na skolske autobusy, do obyvanych oblasti alebo nepodrezavali mnohodetne rodiny. Ak autor je schopny vyplodit vetu, ako tak, ktoru som citoval, tak to len ukazuje mravny relativizmus jeho, i celeho servera.

Nezbadal som, ze by sa na tomto serveri mihol odsudzujuci clanok, alebo aspon noticka, ked ten zlocinez tam pozabijal celu tu zidovsku rodinu s malymi detmi, ani ked palestinci zabili toho skolaka strelbou na jasne oznaceny skolsky autobus alebo pri akomkolvek utoku Palestincov -- a ze ich je pozehnane.




"Přišlo to s Bushem, Bush je pryč, zlo zůstalo."

243357

4.5.2011 20:42

Proč se vraždí v Izraeli?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

http://www.europskenarody.info/Proc.se.vrazdi.v.izraeli.html

243366

4.5.2011 22:26

Možná otupeni zlem

Lin 80.?.?.?

Z jistého úhlu pohledu se to tak může jevit. Po důkladném prozkoumání nejspíše zjistíme, že je to spíš strach, co nás svazuje a dělá nečinnými vůči zlu. Když to vezmu "na občana" - kolik z nás raději přidá do kroku, když je svědkem nějakého incidentu, kde je jasné, kdo je agresor a kdo oběť? A kolik těch, kdo odvahu měli, na ni také dojeli? Buď přímo smrtí - nebo "jen" při vyšetřování, kdy s ním bylo nakládané hůř než s agresorem - nebo "jen" obrácením agrese útočníků na sebe? Kolik takových lidí si po nabyté zkušenosti řekne "už na to kašlu, nejsem přeci žádnej hrdina" ?
To všechno je záměr. Dostat lidem do podvědomí, že TOHLE je vlastně úplně normální. Právo už neexistuje ani jako "slepá spravedlnost". Mezinárodní právo, pokud kdy existovalo, je zašlapané do země. Kdo se odváží protestovat proti narušení prostoru suverénního státu? Není to jen Pákistán v případu Ladin. A všichni mají strach "něco" udělat, upadnout v nemilost, protože - co když budou pak první "na řadě" ?
A ještě se tím naši "hrdinové" chlubí, jak museli jednat rychle, než to kdo zjistí. Pohádka pro děti. Jim to totiž bylo úplně jedno, jestli to Pákistán zjistí nebo ne. Jsou si už tak jisti, že kašlou na nějaké "právo" druhých. Bylo před touto akcí něco jinak? Máme dost děravou paměť, ale Libyi si snad ještě pamatujeme. Existovalo nějaké vyhlášení války, aby Libyjci vůbec věděli, že jsou s někým ve válečném stavu? Co si pamatuju já, táhne se to od Kuvajtu a Iráku, Srbsko nevyjímaje. Prostě se "někam" vlítne a "dělá se pořádek". A to všechno "pro naše dobro". Je to stejné, jako se dnes obhajují (a používají) mučící metody středověké inkvizice, ač je mučení lidí od norimberských procesů nepřípustné. A propaganda nás stále utvrzuje, že to všechno se vlastně dělá pro nás, naši ochranu a dobro. Znáte S.Kinga -jeho knížky? Přesně v tomto duchu je propaganda vedená.

243373

5.5.2011 13:41

RE: Možná otupeni zlem

fohat 88.?.?.?

Reakce na 243373

stav mé duše,nebo mysli rezonuje s okolím.Jestliže mám disfunkci své mysli,nachomejtnu se v nesprávný okamžik na nesprávné místo,kde musím cosi řešit,či neřešit a to je ona životní lekce,jak si tou událostí narovnat svuj život do harmonie.Jestliže jsem v přítomnosti a vnitřní harmonii,projdu čímkoliv a nic se mě netkne,nebot jsem již dospěl tak daleko,že onu lekci nepotřebuji.A volba místa narození,národnosti,společenského postavení,to je součást výuky v tomto životě....

243417

5.5.2011 0:00

Toto vsechno napravi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=79ANVpZeIZo

243386

5.5.2011 4:31

RE: Toto vsechno napravi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 243386

Ty kruhy v obilí jsou zajímavé, může to být poselství mimozemské civilizace, která si snad podle posledního kontaktu před X lety myslí, že jsme Mayové a tak používá jejich symboliku - snad. Snad i rozluštili náš kompaktní disk a naučili se anglicky. Ale míchání objektivní vědy s velmi subjektivně vnímanou esoterikou, které rozumí každý jinak, snahy o "duchovní výchovu" lidstva - to už je za vlasy velmi přitažené. Porozumění válce v Iráku a varování před našimi zkorumpovanými elitami - to je pak čirý nesmysl, pokud zde mimozemšťané již mnoho let nežijí mezi námi. Takto jemné věci se těžko vnímají odkudsi z oběžné dráhy nebo dokonce jiné části galaxie. A pokud zde volně žijí a vidí nás tak zblízka, že mohou dávat moudré rady - ani by to už nemuseli být mimozemšťané, ale nějaká tajná, technologicky pokročilá společnost, tajný řád, nějací "hodní Ilumináti" či tak něco. Jenže nač potom ta těžko srozumitelná symbolika dávné mayské civilizace, když nás znají tak dobře?

243395

5.5.2011 0:02

Chudacek maly

valda 212.?.?.?

Skoro bych se rozplakal jak mi zacina byt lito Bin Ladina.Tak nekompromisne byl zastrelen...Mnohokrat jsem se presvedcil ze narodni moudra maji hluboky smysl.A jedno k Badinovi patri:vztekle psy se maji strilet.jednoduche,nekompromisni.Tech psu je ale vic:mezi araby,zidy,americany,rusy,cesi...

243387

5.5.2011 2:35

Bin Ladenova smrt je programem na celosvetove vymyvani mozku.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Dejme si to do lajny ze zprav ceskeho tisku:Likvidace bin Ládina byla legální, odmítají Američané kritiku
Po likvidaci Usámy bin Ládina zaznělo z úst šéfa Bílého domu Baracka Obamy i první dámy americké diplomacie Hillary Clintonové slovo spravedlnost.
Pákistán viní svět, že nevypátralBin Ládin nezvedl ruce nad hlavu, tak ho zastřelili-Indie upozorňovala USA, že bin Ládin žije v pákistánském městě, ale marně-USA vyslýchají 10 členů bin Ládinovy rodiny- Američané se zlobí na Pákistán a volají po zastavení pomoci.
Tak,tohle je novinarska omacka,vyber si z toho co chces, tak stejne se k pravde nedostanes.Na Zvedavci mame uz dost prispevovatelu se zdravim rozumem a tak muzu napsat,co by se stalo,kdyby Bin Laden zustal zivy?
Predstavte si jen to,kdyby dokaal,pred americkym senatem a nebo soudcem,ze neni puvodce 11 September,na koho by elita Ameriky svedla tak tragicky moment i s prispeni vsech americkych medii.Dimitrov se obhajil pred nacistickym soudem a byl osvobozen,ale Amerika neni Nemecko,kdyz podle americkych zakonu, jez jsou manipulovany pro potreby elity,ale ne podle demokratickych principu,presne,soud udelali media,ale dle zakonu nikdo nemuze byt souzen bez dukazu a kazdy obcan je stale svobodnym do doby nez mu soud dokaze jeho vinu.Takze "Americane" ve svych propagacnich clancich se vzdy zminili,ze ostani svet je proti nim,ze maji demokracii a svobodu, na coz mnozi procitnuvsi Americane uz sami neveri.Na TV mame zabery ze zakladny,kdysi svetoveho obchodniho centra,kam chodi plakat,davat vzkazy,fotografie obeti s tim vedomim,ze to udelal Bin Laden,podle predlohy politiku a medii, oni totiz nejsou schopni pripustit,ze by cela ta tragedie mohla mit uplne jine koreny.To omyvani mozku pro Americany ,je i navod omyvani mozku pro ostatni svet.
September 12 edition of the Jerusalem Post that stated "The Foreign Ministry in Jerusalem has so far received the names of 4,000 Israelis believed to have been in the areas of the World Trade Center and the Pentagon at the time of the attacks."Both turned out to be incorrect; the number of Jews who died in the attacks is variously estimated at between 270 and 400.Na pametni desce obeti neni jedine zidovske jmeno,zadny z zidu nezahynul ve vyskovych budovach.
snopes.com: 9/11 Forewarned Jews 19 Jun 2009 ... Did 4000 Jews stay home from work on September 11? ... This is not the first time Israel and the Jews have done something like this in the ...
www.snopes.com/rumors/israel.asp
Takze,nejvetsi zlocin Bin Ladena by byl,kdyby dokazal,svou nevinu a nebo se priznal po vodelecbe,ze to byl on a jeho rodina.
4000 Jews Did Not Go To Work At World Trade Center On Sept. 11 18 Sep 2001 ... 4000 Jews Did Not Go To Work At World Trade Center On Sept. 11. 4000 Israeli Employees in WTC Absent the Day of the Attack ...
www.thebirdman.org/...Jews/+...Jews.../911- 4000JewsDidNotGoToWorkAtWTC.htm
Myslim,ze na premysleni je verohodnost "The Jerusalem Post" 100%,co myslite?
Proc mame dokumenty i z prvni svetove valky stale tajne,proc asi, pomalu 100 rok...Automaticky kráceno

243392

5.5.2011 4:50

RE: Bin Ladenova smrt je programem na celosvetove vymyvani mozku.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 243392

Willie Brown got low-key early warning about air travel, Phillip Matier and Andrew Ross, San Francisco Chronicle, September 12, 2001 http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?file=/chronicle/archive/2001/09/12/MN229389.DTL
“For Mayor Willie Brown, the first signs that something was amiss came late Monday when he got a call from what he described as his airport security - - a full eight hours before yesterday's string of terrorist attacks -- advising him that Americans should be cautious about their air travel.”
-----------------------------------------------------------------
Vložený obrázek
Jen, pro osvezeni pameti tech dnu:Bin Laden Not Wanted for 9/11!
"The FBI has no hard evidence connecting Bin Laden with the 9/11 attacks on america"
- FBI spokesman Rex Tomb
Navic,nekteri unosci byli neustale zivi,i kdyz narazili do vyskovych budov, hlasili se k zivotu,ale nikdo nechtel s nimi cokoliv mit!
7 of the supposed "hijackers" turned out to be alive and not even in the US on 9/11.
3 of the "hijackers" listed a US Navy base as their address on their drivers licences
.http://911review.org/
Zcela nahodou probihalo hasicske cviceni nekolik hodin pred "prekvapivym" utokem:The lost terror drills 11B 9/11 training exercises wargames
-three fire units in DC had been already involved in an exercise on the morning of Sept 11th, two more had been sent to a hoax incident, on the morning of ...
911review.org/inn.globalfreepress/lost_terror_drills_11b.html -
----------
CNN 1 hour warning on wtc7 collapse

http://www.informationliberation.com/?id=20521

CNN gave a 1 hour warning that the wtc 7 building was about to collapse. Who told em?
Arial Sheron byl varovan od cesty do New York-u svoji tajnou sluzbou,ale ,nikdo nevaroval australskeho premiera Howarda.
-----------Pentagon zrusil vsechny cesty letadli pro pristi den!
"On Sept. 10.... a group of top Pentagon officials suddenly canceled travel plans for the next morning, apparently because of security concerns."
Newsweek 24 September 2001
-----------------------------------------------------------------

Fireman from WTC7: "Bombs in the building

http://www.prisonplanet.com/articles/september2006/270906bomb.htm

On Sept. 11th Firemen were warning people to get back because "There are bombs in the building and they'll be going off!!"

243396

5.5.2011 2:47

Zajímavé tvrzení.

Rene Bartosek 75.?.?.?

A neříkají to žádní konspirativci, ale pánové takříkajíc od řemesla. Tihle lidé si dají pozor na to, co řeknou veřejně.
http://zvedavec.org/vezkratce-5125.htm

243393

5.5.2011 4:03

RE: Zajímavé tvrzení.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 243393

Nejjednodušší vysvětlení bude asi nejblíže pravdě. US administrativa se chová jako přistižený zločinec - neustále mění výpověď. Myslím si, že operace byla totální "průser" - snad mučením z někoho vymámili adresu, šli tam a zabili někoho úplně jiného, pravděpodobně nevinného, neozbrojeného člověka. Pak museli uklidit mrtvolu, aby se na nic nepřišlo, resp. nedalo se to dokázat. Nevysvětluje se tím ale "nukleární hrozba". Může to být taky součást operace "nukleární hrozby" v Evropě, pak je jedno koho vlastně zabili, z mnoha možností vybrali cíl, vypadající nejvíce věrohodně jako Bin Ládin, aby bylo možné události, které se teprve stanou, připsat Ládinovým pohrobkům. Uvidíme během následujících pár dní, jestli se v Evropě něco stane. Spíš myslím, že se nestane nic a že vše je jen součástí mlžení a zakrývání jejich průšvihu.

243394

5.5.2011 8:30

je to zlé

LIBERTAS 217.?.?.?

Sme otupení zlom. Keď vrahovia v Líbyii zabijú deti, nikoho sa to nedotkne, médiá to len sucho skonštatujú...ale keď "zabijú" kúpený symbol zla a terorizmu /odkiaľ v skutočnosti vanie to pravé zlo, zamaskované za demokraciu?/ bin ladina, je to všade, pomaly by mohli na toaletný papier vytlačiť túto "super správu."
Prečo asi sa uskutočnil tento hon na bin ladina v Pakistane? ...A ktohovie, nebolo to všetko natočené v štúdiách Hollywoodu?

243402

5.5.2011 10:21

Ruku na srdce

Geko 90.?.?.?

...co vlastně víme o Ládinovi? Přežvejkanej blábol, tisickrát obehraný....
..pravdu se nikdo stejně nedozví....
V tom bordelu mám snad jedinou útěchu, abych se nezbláznil...jestli Ládin byl skutečně věřící muslim, tak teď už je v lepším světě...a na ty ostatní čeká peklo.

A ruku na srdce,nedává tento pohled za dostiučinění?

243407

5.5.2011 10:32

Video z akce

lu.bro 85.?.?.?

Bílý dům zveřejnil video, po kterém pronesl Barac Obama prohlášení!!!

VIDEO_ZDE. [velký smích]

243408

5.5.2011 10:38

RE: Video z akce

lu.bro 85.?.?.?

Reakce na 243408

spatny odkaz!!!! vkládám znova. Pardon.

243410

5.5.2011 10:37

Video z akce

lu.bro 85.?.?.?

Bílý dům zveřejnil video, po kterém pronesl Barac Obama prohlášení!!!

VIDEO_ZDE. [velký smích]

243409

5.5.2011 17:21

Drzim palce

vonty 92.?.?.?

Pane Stworo ,drzim palce v dalsim soudnim sporu a preju jeste viice medializace [smích]

243427

5.5.2011 18:20

Bravo

Gullsy on (tečka) dvorak (zavináč) email (tečka) cz 94.?.?.?

Strucne, vystizne. Co dodat. Snad jenom prani, aby se lide konecne PROBUDILI. Tak jak nam to pripominaji v ulicich Jehoviste. Predevsim se ale musi probudit predstavitele teto zeme a jasne vystoupit s podobnym proslovem na mezinarodnim foru. Jelikoz oni jsou nami voleni a je jejich ukolem tlumocit nazory lidu. Ceskeho lidu, jakoze v poslednich mesicich se cesky lid zacina probouzet a neni vyjimkou videt reakce typu... na clanek o tom, ze Bush odmitl pozvani na vzpominkovou akci na Ground Zero.. komentar.. no co by tam taky delal, pripomenul si Uspesnou akci jeho vlady? Atp. O techto vecech uz si zacinaji stebetat i vrabci na strese, jen jaksi nasi oficialni predstavitele maji stale hlavu v pisku. Pritom vsechno je na jejich strane, na nasi strane. Staci si pripomenout zneni
Charty OSN a je zrejme, ze se soucasni svetovi agresori dopousti jednani totozneho s trestnym cinem TERORU dle ceskeho prava. Jsou-li mezinarodni umluvy a Charta OSN predevsim jakousi mezinarodni ustavou, potom je zabiti cloveka v mezinarodnim konflikut naplnenim skutkove podstaty TERORU. Viz paragraf 92 trestniho zakona.
PS: Mozna 93..
PPS: Po precteni jsem mimo misu, komentar by patril spis k VRAZDENI NEVINATECH V LYBYI.. snad mi ctenari odpusti tento preslap s porozumenim souvislostem.
PPPS: Ano Emanuel Bin Goldstein, to je skutecne jmeno, ktere patri na tituly novin.

243430

12.5.2011 9:08

Považuji článek za děsně povrchní!

tradá 141.?.?.?

Dejme tomu, že Bin Laden je stejně už dávno mrtvý, a že tam vpadli, a zabili někoho jiného. Dejme tomu, že to by byla drzost.
Ale pokud BL ohrožoval stát USA po dobu, dejme tomu dvaceti let, co by asi měli správně udělat? V logice věci vězí základní popud k pomstě, zrovna tak, jak se dělo po druhé světové válce, kdy se honili zločinci z teroristického tábora třetí říše - a to byla celá říše plná teroristů! A jak to bylo těžký, si je posléze vymáčknout, že jo? Proto je podle mne naprostá blbost, zde, ve vztahu na zločince, mluvit o té hodné, dobré duši, která by jako chtěla mít především zločince pod pokličkou, aby mu mohla vytahat uši. [bliji]

243928

Příspěvků: 59

04.05. 02:17  Kdyz jeden nevi, ktera strana vic lze
04.05. 19:06 Satanist  RE: Kdyz jeden nevi, ktera strana vic lze
04.05. 02:17  Všeho dočasu
04.05. 02:50 Rejpal  Pakistanci jsou jejich dobri pratele...
04.05. 03:53 Tom  Tak nám sežrali Stworu, paní Millerová
04.05. 03:59 Ládinová v.r.  V Evropě
04.05. 04:23  RE: V Evropě
12.05. 10:08  RE: V Evropě
04.05. 04:06 Meresiev  ...
04.05. 04:43 Robert Nohejl  Porozumet veci je treba mit siroky rozhled,mozna toto pomuze veci objasnit.
08.05. 10:06  RE: Porozumet veci je treba mit siroky rozhled,mozna toto pomuze veci objasnit.
04.05. 05:06 IVANFOJT  Lidi jasajici na televisi nejsou vetsinou
04.05. 06:04 Mnichov47  Jsme otupeli zlem
04.05. 07:33 IVANFOJT  Kdo to kontroluje??
04.05. 10:47 Mnichov47  RE: Kdo to kontroluje??
05.05. 08:37 L.C.  RE: Kdo to kontroluje??
04.05. 17:46 Magnus Maximus  RE: Kdo to kontroluje??
04.05. 07:07 svarog  nezacal to bush
04.05. 07:24 jean.laroux  Ano otupělí zlem určitě jsme
04.05. 09:14 Jan Hruška  Neříká se
04.05. 09:41 Kapelník  Proč se divíte impériu USA
04.05. 09:48 Petr Řehák  Je to presne jak pisete
04.05. 09:58  Dluhy Americanu
04.05. 13:02 Jiří Kadeřávek  RE: Dluhy Americanu
04.05. 10:10 Aeternitas  Amerika nade vše
04.05. 10:47 fohat  největší rachota
04.05. 11:45 govind  RE: největší rachota
04.05. 11:01 fohat  tento pán
04.05. 11:25 manna  RE: tento pán
04.05. 18:16 trumbelín  RE: tento pán
04.05. 13:28 Antiseptik  Je to pravda
04.05. 13:42 lu.bro  Zlo nás vede cestou vytyčenou.
04.05. 13:54 USAMA  RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.
04.05. 18:17 pietroo  RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.
04.05. 21:49 hc  RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.
05.05. 00:34 smoke  RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.
04.05. 14:14 Andrew Siddur  RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.
04.05. 15:23 fohat  RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.
04.05. 14:37 HHBB  RE: Zlo nás vede cestou vytyčenou.
04.05. 17:04 MoUdrostrak  Vaclaus Claus - hlavni nicitel moralky v Cesku - PRAVICUJME TUNELUJME
04.05. 18:01 Osel  Zlo neprislo s Bushem...
04.05. 20:42  Proč se vraždí v Izraeli?
04.05. 22:26 Lin  Možná otupeni zlem
05.05. 13:41 fohat  RE: Možná otupeni zlem
05.05. 00:00  Toto vsechno napravi
05.05. 04:31  RE: Toto vsechno napravi
05.05. 00:02 valda  Chudacek maly
05.05. 02:35 Robert Nohejl  Bin Ladenova smrt je programem na celosvetove vymyvani mozku.
05.05. 04:50 Robert Nohejl  RE: Bin Ladenova smrt je programem na celosvetove vymyvani mozku.
05.05. 02:47 Rene Bartosek  Zajímavé tvrzení.
05.05. 04:03  RE: Zajímavé tvrzení.
05.05. 08:30 LIBERTAS  je to zlé
05.05. 10:21 Geko  Ruku na srdce
05.05. 10:32 lu.bro  Video z akce
05.05. 10:38 lu.bro  RE: Video z akce
05.05. 10:37 lu.bro  Video z akce
05.05. 17:21 vonty  Drzim palce
05.05. 18:20 Gullsy  Bravo
12.05. 09:08 tradá  Považuji článek za děsně povrchní!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 87 čtenářů částkou 11 215 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 1

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Německo hrobařem Evropy01.07.19 23:35 Německo 3

Moderátoři vyhlásili sbírku na kapitánku ze Sea Watch, vybrali už miliony01.07.19 18:27 Německo 2

Policie uzavřela napadení Jakla jako přestupek, podezřelý je i on01.07.19 16:13 Česká republika 1

Neskutečná drzost pašeračky černochů do Evropy29.06.19 09:48 Itálie 4

Měnové kurzy

USD
22,81 Kč
Euro
25,61 Kč
Libra
28,36 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
16,01 Kč
Švýcarský frank
23,10 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,85 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 464,81 Kč
1 unce stříbra
362,94 Kč
Bitcoin
222 599,35 Kč

Poslední aktualizace: 17.7.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 276