Diskuze k článku

Visí nad Evropou jaderná hrozba?

Příspěvků 95

2.5.2011 19:22

Je to tak.

Atoodark 89.?.?.?

To samé jsem psal již dnes ráno v diskuzi na iDěs. Vůbec nechápu že tak málo lidí si tohle uvědomilo.

243138

2.5.2011 19:42

RE: Je to tak.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 243138

I mě naprosto totéž dnes ráno napadlo. Doufejme, že jde jen o spekulativní konstrukci a ne o připravovaný inside job mající za cíl zatáhnout Evropu do války.

243140

2.5.2011 19:53

RE: Je to tak.

Atoodark 89.?.?.?

Reakce na 243140

Já si opravdu z celého srdce přeji být v takových věcech označován za blázna, ale kdo si umí dát 1+1 dohromady a zná celou analogii okolo údajného Ládina, tak musí k tomuto strašnému úsudku jednoznačně dospět. Já osobně již opravdu začínám mít strach co se chystá... [bliji]

243144

3.5.2011 4:43

RE: Je to tak.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 243144

Clovek bezny ma informace dost omezene, z tisku domaciho a trochu ze zahranicniho. Nebo z televizi, ale tam je vse spis o reklamach. Takze delat nejake pravdepodobne ci jednoznacne zavery muze dost obtizne, ale muze se podstrkovanymi zpravami docela dobre vzrusovat. Navic je treba dodat, ze cim dal tim vice media a politici a kamaradi-dodavatele tvori stale pevnejsi ci kompaktnejsi trojuhelnik. A ostatni, jak tu nekdo pise ty ovce, jsou stale vice odstrkavany, ale to se deje ve spolecnosti lidske uz snad od prvotne pospolne spolecnosti. Dnes ale je fura jedincu patrici do skupiny ovci, ktera ale mysli zpusobem jako ta skupina druha, nestydi se za to a jsou na to jeste nalezite pysni. (Myslim ze ta skupina ovci bere uz i doktory , advokaty az nektere vybrane na pr. Judr Sokol)
Ale. Jedna francouzska vizionarka nekdy v 80-tych ci 90-tych letech byla zkoumana lidmi ze Sorbony. Alespon tak to bylo v casopisu 100+1. Mam pocit, ze jsem to cetl snad v roce 1990 plus minus 5 let. To uz proste nevim. Urcite ale pred temi znamymi udalostmi.
Prihlasila se jim a jenom ochotne rikala jake ze ma vize a ze se vzdy nejak plni. Tak s ni udajne delali ruzne testy a protokolovali to. Dali ji mapu a ukazala a rekla datum. Golfsky zaliv a datum. Potom ze ma porad pred ocima takovy obraz, kdy vidi Sochu svobody, pred ni postavu zeny v roztrhanych satech s ditetem v naruci a vzadu popadane domy a vude jako prach a kour. A datum. Potom ze kdyz jede v subway nebo v tramvaji a ve vagonu sedi nejaky Arab, ma nejake jako vybrace, vnitrni rozruseni a k tomu ji prichazi neco jako vyklad oc jde. A ze kdyz tam sedi Asiat, ze ma zase jine vibrace. Tak to si pamatuji, ale bylo toho vice. A v roce snad 2001 o ni bylo i v Ceske televizi. Sledoval jsem to. Bylo toho mene nez v casopisu, protoze to bylo zamereno spis na ty dve udalosti.
Co jako k tomu, co si pamatuji. Golf trefila snad presne na den. 911 snad taky. Ty vibrace ( ne z vibratoru) ji u Arabu rikaji ci rikali, ze dojde k velkym sporum mezi svetem nemuslimskym a muslimskym, ale ze se to nejak vyresi, urovna. A ze z toho velke obavy do budoucna nema, ze ji nechava klidnou. Vibrace vyvolane Asiatem ji napovidali, ze se to neurovna a ze z toho ma hruzu a desne stavy a ze kvuli tomu nemuze uz poradne jit mezi lidi. Uz tehdy byla Francie precpana vsemoznymi tmavsimi i zlutymi spoluobcany.
Jiste, je to takove UFO. Ale protoze jem to cetl a znova jsem si to potom zopakoval i v ceske TV, mam z toho, bohuzel pocit, ze to tak nakonec nejak i bude.
Jinak chystam se poradit s nejakym pravnikem, specialistou na mezinarodni problemy a i vyssi problemy.
Protoze. Sledovanim tisku a i z televizi ruznych jsem si vsiml jedne veci a ta mne dost jako urazi. Kdyz uz o Francii, ale nejen ve Francii. Musim neco delat. Mam dokumenty, obrazky, kdy na dlouhe ulici kleci snad trista vyzranych muslimu a vytrkuji sve tluste (sorry) prdele smerem k nebi. A jeste se u toho foti. Budu zadat nekoho aby je ztrestal. Protoze nehodlam dal trpet, aby ti vyzrani lenosi hromadne vytrkovali prdel k nebi, na meho Boha.

243210

2.5.2011 20:12

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 243140

Keď uvažujeme úplne pragmaticky:

- vieme si predstaviť, že elity, ktoré riadia tento svet by "zasvinili" svoj materský prístav takýmto špinavým spôsobom ?
- koľko konšpiratívnych teórii sa za poslednú dobu objavilo v takmer všetkých alternatívnych médiach...citujúc pánov profesorov, renomovaných vedcov, prognostikov ?Zvědavec nie je žiadnou výnimkou...Tie sa samozrejme naďalej nepotvrdzujú...Potom pôsobia veľmi demotivujúco vo viere k alternatívnym médiam! Všetci správni prognostici sa v mainstreame , ako aj v novom prúde objavujú až ...potom...hmmm.
A prečo sa vlastne objavujú???
- sionmédia len naďalej strašia svoje podriadené ovečky,klasické spôsoby strašenia peklom už moc nepôsobia...
- treba ďalej živiť hrozbu terorizmu, čo je aktuálny model riadenia ...
- cui bono...nám bežným ovčanom určite NIE, ale jadrová hrozba je podľa mňa len ďalší prvok mind control... [smích]

Na 99% verím, že sa nemýlim.Ak áno, môžete ma kameňovať, ale to už budeme len trosky...

243148

2.5.2011 20:47

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Lin 85.?.?.?

Reakce na 243148

Pane Kysučan, moc ráda bych teď řekla, že s vámi souhlasím. Nejsem vyděšená ovečka a bunkr nekopu, ale "podivný pocit" nějaké kulišárny přesto mám. Důvod?
11.září přímo v NY by neočekával ani ten největší konspirativec - a stalo se. S lidmi to na nějaký čas velice zahýbalo a podařilo se zavést mnohá "opatření proti terorismu" (viz biometrické znaky na dokladech, kamery, kontroly...). Jenže - strašák už nefunguje tak, jak by měl - a co horšího - někteří se odvažují veřejně se stavět na odpor, pochybovat. Je potřeba znovu zabýbat "masami", aby byly tvárnější. Je nutné je zaměstnat, aby neměly čas (nebo možnost) sledovat, kde kdo zas co vytuneloval, kdo nesplácí dluhy, kdo krade suroviny nebo se snaží z občanů vycucnout poslední kapku krve. A v neposlední řadě mi znějí v uších Břežinského slova, že "masy začínají politicky procitat"... Co jiného se nabízí, než další pořádná demonstrace "síly terorismu" ? Nemají čas, protože došli do bodu, kdy je to "buď a nebo" .
A fakt moc ráda bych se spletla. Říkám znovu, že se nebojím a taky nestraším. Snažím se zhodnotit realitu.
Podívejte se, kdo nejvíce profitoval z poslední války.
Nemusí jít o atomovku (jsou už "sofistikovanější" zbraně) - a když - účinky byly vyzkoušené (Hirošima, Nagasaki).
Válka na cizím území je výhodná - viz - profit z té poslední.
Někdo tu psal o bunkrech. No... v posledních letech se jich (nejen) v USA zbudovalo docela dost... hnacím motorem byl strašák roku 2012.

243157

2.5.2011 21:40

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 243157

Zdravím pani Lin,


>11.září přímo v NY by neočekával ani ten největší
>konspirativec - a stalo se. S lidmi to na nějaký čas velice
>zahýbalo a podařilo se zavést mnohá "opatření proti
>terorismu" (viz biometrické znaky na dokladech, kamery,
>kontroly...). Jenže - strašák už nefunguje tak, jak by měl -
>a co horšího - někteří se odvažují veřejně se stavět na
>odpor, pochybovat. Je potřeba znovu zabýbat "masami", aby byly
>tvárnější. Je nutné je zaměstnat, aby neměly čas (nebo
>možnost) sledovat, kde kdo zas co vytuneloval, kdo nesplácí
>dluhy, kdo krade suroviny nebo se snaží z občanů vycucnout
>poslední kapku krve. A v neposlední řadě mi znějí v uších
>Břežinského slova, že "masy začínají politicky
>procitat"... Co jiného se nabízí, než další pořádná
>demonstrace "síly terorismu" ? Nemají čas, protože došli do
>bodu, kdy je to "buď a nebo" .

Áno úplný súhlas s tým, čo ste napísali vyššie.

Ale to si len myslíme, že došli do bodu, buď alebo...To ONI od nás očakávajú...Ja osobne si to nemyslím! Tá vlčí svorka, ktorá to riadi je podľa mňa veľmi pragmatická...
Bohužiaľ...ONI vedia a MY sa len dovnievame.Pánov ako Kissinger alebo Brzezinski vnímam len ako špeciálnych poskokov...
Verte mi, ONI nás ešte prekvapia mnohými pripravenými scénarmi, že budeme úplne zmätení...O to im v dnešnej dobe ide.Hrajú o čas...A táto smiešná Bin story je len jeden z konceptov riadenia más!
Osobne si myslím, že v dnešnej pretechnizovanej dobe je možné sfanatizovať len náboženských fanatikov...A to je už sakra málo...Nepomáha už ani vyťahovanie Jana Pavla II, a iné kulišárny...Veria len "slepí", ale aj tí "prídu" do kráľovstva nebeského...

>A fakt moc ráda bych se spletla. Říkám znovu, že se nebojím
>a taky nestraším. Snažím se zhodnotit realitu.

Lin, som rád, že veríte svojim pocitom a nie tým hajzlíkom, ktorí nám predkladajú falošnú realitu...


>Někdo tu psal o bunkrech. No... v posledních letech se jich
>(nejen) v USA zbudovalo docela dost... hnacím motorem byl
>strašák roku 2012.

Skvelý job...vyrábať bunkre...no nie.Koľko vydržia tí, čo si ich kúpili, ak dôjde k scénaru, prečo si ich vlastne kúpili???
A čo potom ???

Snáď už nás, ktorí sme prežili komúnu, nejaké protiatómové srandy neprekvapia...

Takže Lin,veľa optimizmu.

ONI sú síce hajzlíci, ale (možno) tiež len ľudia...Veď akú krásnu svadbu vypelichaného následníka trónu nám predstavili ich sionmédia...A žeby ho len tak hodili do radioaktívnej Temže?

Nič im neverím...



[velký smích]

243167

2.5.2011 22:43

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243167

Kdepak Rusko nebo Temžeš pane Kysučan, ale takový vlezdoprdelisti jako ČR někde na periférii se mi jeví jako velmi nadějný kandidát. Mno, Kevin už má nervy nadraqnc stejně poněvadž se něco, co nastíním dokáže představit, takže jelikož to je z mojí hlavy a nikomu jsem neslíbil, že budu držet ústa, tak si zařídím podle svého svědomí.

Řekněme, že na vrcholu v rámci skutečné mocenské elity nepanuje nějaký všeobecný jásot nad třetí světovou válkou. Sice krach impéria znamená snížení moci, ale furt zůstává zatraceně obrovská moc. Ono podkuřovat nějakému aspirintovi na pozici číslo jedna může být taky zajímavá hra. Samozřejmě existuje frakce taková už se jeví lidská povaha, všecko nebo nic. Na tom mimo jiné třeba profitují kasína.

Mno, propaganda pustila ven zprávu Bin Ládin byl zabit, předtím šlo ven jestli bude zabit bude odveta. Riziko samozřejmě nejsou chlápci v turbanech. Riziko je nějaká, přesněji řečeno několik perfektně vycvičených vojenských malých jednotek těžkých profesionalů, nejlépe mimo jakoukoliv oficiální instituci, prostě taková soukromá iniciativa. Já bych s bezednou peněženkou a bezednými ambicemi neponechal nic náhodě. Kritické množství čistého Pu je 20 kilo, něco malého s velmi přesnou navigací s dostřelem řekněme 10 kiláků. Jako cíl vybrat reaktor někde v loajálním zapadákově. Může být i odstavený z provozu, snadnější šance na úspěch. Při nárazu hlavice se nám ty dvě polokolu Pu spojí nadost dlouho, udělají bum a sajrajtu z reaktoru se těch 20 kilo Pu ztratí jako nic.

Pokud máte peníze a dostatečný vliv, pak falšovaná identita, vycvičené jednotky, technické vybavení, informace o cílech jejich ostraze, případně zkorumpování někoho, medální pokrytí... To jsou všechno pouze detaily. Mno, pan Hájek si pustil pusu na špacír. Neříkám, že nemá pravdu, ale někdy mlčeti zlato. Přestože čtu převážně titulky z domácího dění, tak bych všecky bezepečnostní složky pokud bych byl na odpovídajím místě postavil do latě, že by mládencům šli bubliny z uší. Vysral bych se na nějakého Kryštofa či jak se ta kokoktina menuje.

Mám neppříjemný pocit, že někdo chce velkou válku s islamským světem a che to udělat, tak aby se o své zájmy nemohli postavit země BRICS. Budou říkat podívejte se na ně odpálili jaderný reaktor. Jenomže to smrdí rizikem světové války, na druhé straně totiž nejsou blbci. Ovce tomu masově uvěří, ale hráči velké šachovnice ani náhodou. ČR se mi na té periferii jeví jako velmi dobrý cíl, do řiti lezou naše osobnosti usilovně a s předstihem před ostatními, jinak jsem se svou jednou divizí k ničemu, ale jako užitečný idiot by jsme se mohli hodit.

243173

2.5.2011 23:02

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Rejpal 96.?.?.?

Reakce na 243173

Ty uz to nehul [mrknutí jedním okem] [velký smích]

243179

2.5.2011 23:07

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243173

Neviděl bych to tak černě. Kocourkov je pro velmoci neznámý a nezajímavý kout světa. Kdyby tady něco bouchlo, tak by si z toho nic nedělaly. Amíci by si jenom řekli- hmmm Čechoslávie, tam se přece válčí pořád, už od dob toho zloducha Miloševiče, a přepli by televizi na mnohem zajímavější teleshoping.
A vůbec, celé mi to přijde takové nějaké až moc konspirační. Kdo by tím co získal ? Zbrojařské firmy mají zakázek dost a ruleta v casinu se zatím pořád ještě točí, sice už ne tak svižně jako dříve, ale přece jen točí, tak proč si to kazit.

243180

2.5.2011 23:20

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243180

To je sice pravda, ale jsme člen NATO a EU. Co myslíte, že přijdou za Sarkozym nebo Merkelovou a řeknou jim, že potřebujou odpálit jeden reaktor? [velký smích] [velký smích] Vono se to dá udělat i na důležitějším místě než nějaká gubernie ve východní Evropě , pak to bude mít větší efekt. Konspirační to samozřejmě je, to nepopírám. To bude tím, že žiju v úplně jiné realitě než běžný občan. Co bylo první vyvinuto atomová bomba nebo elektrárna? Hirošima a Nagasiky nebyli z vojenského hlediska vůbec nutné, ale stalo se. Já jsem jaderný reaktor v Tripolisu nebo dříve v Osiraku za cíl nevybral. Ale mám takový pocit, že mezi primárními cíli všech jaderných mocností v připadě té poslední války budou všechny jaderné reaktory na území protivníka. Já bych s darebákem, který na mě vystřelí jako první nuklearní rachejtle neměl taky nejmenší slitování. Na tom psychologicky stojí celá ta konspirace, která vám přijde příliš konspirativní a černá.

243185

2.5.2011 23:41

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243185

Vy tam dáváte smajlíky, ale nakonec, proč by to tak nemohlo být ? Kdyby pěkně poprosili a něco slíbili. Merkelová stejně prohlásila, že atomové elektrárny stojí za vyližprdel a že místo nich raději ty větrníky. Onehdá, taky přišli ti správní kluci za Dickem a Donaldem a společně pěkně poprosili George ať stáhne F-16. No a pak to udělalo bum bác a už to jelo jako na drátkách. A Larry taky tratnej nebyl. Samosebou, že se to musí udělat tak, aby collateral damage byly co nejmenší, t.j. někdy ráno o víkendu a předtím odstavit reaktor (jakože zrovna zkouška nebo výměna vadné elektrónke é třenáct). Kdepak v Kocourkově nic bouchat nebude.

243191

3.5.2011 2:42

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243191

Jo, a já že mám náčelníku chmurný myšlenky. Kde se na tebe jako pomocnej učitel hrabu. [smích] [mrknutí jedním okem]

243204

3.5.2011 7:20

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243204

[smích]
Nepropadej trudnomyslnosti příteli, když bude nejhůře, tak sníme psy...

243216

3.5.2011 13:51

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243216

Takže to znamená, že zase nemáme nic k jídlu? [mrknutí jedním okem]

243249

3.5.2011 15:32

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

leo69 89.?.?.?

Reakce na 243216

Náš jediný pes má ještě i housera... [chechtot]

243256

3.5.2011 15:51

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

djb 90.?.?.?

Reakce na 243185

>přijdou za Sarkozym nebo Merkelovou a řeknou jim, že
>potřebujou odpálit jeden reaktor? [velký smích] [velký smích] Vono se to dá

nesmysl[smích]


>se. Já jsem jaderný reaktor v Tripolisu nebo dříve v Osiraku
>za cíl nevybral. Ale mám takový pocit, že mezi primárními

nesrovnatelná situace[smích]


>cíli všech jaderných mocností v připadě té poslední
>války budou všechny jaderné reaktory na území protivníka.

tuplovaný nesmysl[smích]


Pane Bartošku, v klidu. Jaderný útok na jaderný reaktor kdekoliv v Evropě mohou udělat pouze skuteční teroristé z jiné části světa.


Víte co udělal Černobyl(kde byl nevybuchlý reaktor pouze po nějaký čas odklopen), vidíte co dělá Fukušima (kde není žádné poškození tak silné, aby palivo volně "trčelo do luftu a do přírody"[mrknutí jedním okem]


Oni nejsou hloupí, jaderný odpal jakéhokoli rektoru v ČR, Francii, Německu, znamená stop obyvatelnosti celé Evropy a značný spad po celém severní polokouli.

A odpálení všech reaktorů protivníka ? Třeba 10, 20, 50 elektráren ? Konec. Příslušná polokoule má stop stav na 600 let do částečné "obyvatelnosti", dost možná celá planeta.

Nemůžete volně rozptylovat stovky tun jaderného paliva do ovzduší. To "oni" (ať už to je kdokoliv), dobře vědí.

243259

4.5.2011 1:05

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243259

Opravdu. Černobyl bouchnul, ne teda atomicky, a Evropa i Ukrajina to přežila, včetně Kyjeva, který není zas tak daleko. Nagasaki Hirošima bouchnuly atomicky a Japonsko přežilo. Pravda byly zaplacena cena, ale to povětšinou platili obyčejní lidičkové.Elita je mobilní, obvzlášť ta část interesována okolo tiskařského lisu, která nejvíce mocensky ztratí, ta může klidně žít i 500 let na jižní polokouli. Holt chiméře světovlády se musí něco položit na krvavý oltář.

Mno, já mít na starost bezpečnost nuklearní mocnosti a dojít k názoru, že nějaká mocenská frakce jiné nuklearní mocnosti si pohravá s myšlenkou úspěšného prvního strategického úderu, tak jim natvrdo sdělím buď přes diplomatické kanály nebo i veřejně, že pokud to neklapne. Tak jim z jejich jaderné energetiky udělám kůlničku na radioktivní dříví. U prvního úderu je zaměření na strategickou vojenskou kapacitu protivníka, bez nutnosti dlouhodobého zamoření. Říká se tomu Pyrrhovo vítězství třebas na 600 let.

Když se nad sebou zamyslím, tak zase nejsem tak dobrý člověk. Ono to je asi nutné, abych dokázal uvažovat tím konspirativně špatným způsobem. Od někrerých šmejdů lze očekávat cokoliv, tak je dobré, aby věděli do čeho případně jdou. A protože nejsem ani tak špatný člověk, tak povinost nemilosrdné odpovědi napadené strany je poviností vůči lidstvu. Není připustné, aby šmejdi co rozpoutají jadernou globální válku byli lídři nějaké nedej Bože dominantní lidské civilizace.

243289

4.5.2011 11:44

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

djb 90.?.?.?

Reakce na 243289

To je právě to co se nedá srovnávat. Nagasaki a Hirošima - ano jaderný výbuch, ale byla to bomba a z bomby je sice velký výbuch, ale velmi malý spad. Podobně malé, "školní", reaktory, z těch by také byl malý spad. Černobyl - hodně sajrajtu uvnitř, ale naštěstí to bouchlo jen jako papiňák, takže se uvolnilo velmi málo. Fukušima, opět naprosoto minimální úniky. Ovšem i tak Černobyl obletěl celý svět. Jaderný odstřel elektrárny, navíc zřejmě v plném provozu, je zkrátka sebevražda pro celý kontinent, ať jste kde jste a to "oni" vědí. Též dobř vědí, že spadnout to může doslova kdekoliv.
Nemyslím, že byste byl špatný člověk [chechtot]

243334

4.5.2011 12:27

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 243334

Myslím, že reaktor v černobyl. el. byl odstřelen patrně malou nukleární náloží. Nemám jiné vysvětlení pro odfouknutí 2500 tun těžkého víka z velmi kompaktního materiálu.
Že se jednalo o sabotáž, tomu nahrávají i veškeré okolnosti celé kauzy, tomu co následovalo, jakým způsobem byla záležitost medializována, jací lidé kauzu řešili atd. Dá se také předpokládat, že celá měření, a jak byla prezentována, byla a jsou jednoduše hoax. Mám za to, že ten "spad z Černobylu" je mýtus také.

243338

4.5.2011 15:08

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

djb 90.?.?.?

Reakce na 243338

To je popravdě prvně, co slyším, i kdyby jen náznak, že by to mohlo být jinak a že mám hodně alternativních informací načteno.

Co se týče Vámi naznačených témat, tak s tím se ještě dokážu vyrovnat - víko mělo, podle mých (oficiálních) informací, 1000 tun a po první explozi natlakované páry byla ihned druhá, o které se skutečně neví, co to bylo, mohl to být docela dobře vodík. Samozřejmě jsem to nepočítal a to by ani nebylo těžké, ale odhadem by to dokázal bez potíží. Myslíte, že ne ?

Co se týče toho "kdo to řešil" - nevím koho máte přesně na mysli, ale RBMK reaktory mají "úžasnou" výhodu, že lze z nich dojit plutonium do bomb v podstatě za běhu a předpokládá se, že CCCP samozřejmě této možnosti využíval - riziko výbuchu plutonia tedy bylo a proto to řešil kdo mohl.

Co se týče postupu medializace, i ta se mi zdá typicky sovětská. Nejprve se tutlalo, vítr totiž vanul do vnitrozemí a zdálo se, že se to zamlčí, pak to ovšem foukl na západ (resp.sever) a tak se to provalilo a začalo se to medializovat. Samozřejmě silně - byla propagandistická válka.

"spad z Černobylu" podle mě též mýtus není, v okolí je dodnes měřitelný a vzdálený - to bychom se museli bavit spíš o intenzitě - osobně nemyslím, a je to ostatně i vidět, že by jinde spadlo něco tak silně, aby bylo neobyvatelno. Taky se toho "zas tak moc nestalo".

Zkrátka, v čem je přesně problém ? (bez ironie, zajímá mě to, stačí odkaz, případně děkuji)

243349

4.5.2011 23:46

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 243349

Takový odkaz nemám. Problém je totiž ve všem, na co sahneme.
Bohužel všechny ty "alternativní" info jsou jen reflexí na černobylskou legendu. Oficiální info (nemyslím wikipedii) je při tom asi nejblíže tomu, co se stalo.
Je toho ale příliš na toto vlákno v tomto tématu.
Jen velmi krátce:
Motiv – demonáž východního bloku i útokem na jaderný program.
Protijaderná hysterie, nedůvěra v technologii, v systém, ve vedení atd. Následný start "perestrojky" a rozpad starých "pořádků" to prakticky vylučuje náhodu.
Nejen víko, ale celá budova byla postavena jako kryt i proti pumovému útoku. Víko skutečně mělo 2500 t. Ani intenzivní výskyt vodíko–kyslíkové směsy (??) by neměl šanci způsobit zmizení krytu a ten kráter. Navíc nebyl důvod, aby se tam vůbec vyskytla byť hypoteticky. Celý ten wikipedický konstrukt se podobá závěrům komise 9/11.
Podle svědectví personálu nic neprobíhalo nenormálně. Reaktor "vybouchl" a zmizel bez zjevných příčin. Články zmizely, u zbytků v plazmatickém stavu se reakce zastavila. Grafitový blok byl roztrhán do okolí a na budovy, kde se vznítil.
Z čeho by měl ten "spad" vzniknout?!
29 lidí zemřelo prokazatelně důsledkem akutního ozáření, a právě při styku s grafitem při jeho hašení bezprostředně po explozi. Většina z té směny však žije zdravá ještě dnes.
Mapu radioaktivity vytvořil jediný člověk, gen. Pikalov, velitel chemiků a válečný veterán. Nikdo jiný ji neověřoval. Zemřel 2003 na pokročilé stáří i přes to, že by měl podle své mapy padnout na místě do komatu.
Komisi vedl ak. Legasov (chemik), byl to první dobrovolník na místě (bylo to v neděli, kdy CCCP je na chatě), nikdo ho už nesundal, jaderní odborníci byli postaveni mimo hru díky okamžité negativní medializaci. Švédská el. Forsmark věděla o "spadu z Černobylu" po druhém dni, zatímco sovětská vláda ještě neměla ani první šetření za sebou a nikdo civilní mimo oblast neměl o katastrofě ponětí. Mediální hysterie se rozjela na plný pecky s tím, že "Rusové zatloukají a nechávají hynout vše živé v nevědomosti". Tak se zrodila legenda o ruských reaktorech - smrtícím nebezpečím pro lidstvo.
Mimo východu to drasticky zasáhlo i Francii a jejich projekty jinde. Navíc to zbrzdilo mírový výzkum s plutoniem o skoro 20let.
Kroky Legasova byly nesmyslné s alarmujícím efektem – kropení kyselinou, zmrazování podloží, sarkofág apod. Celé to působilo jako někým třetím řízená maškaráda.
Podobně záhadný byl výskyt údajného spadu po světě. Další měření žádnou takovou radioaktivitu v okolí nepotvrdila, nikdo tomu již ale nevěnoval pozornost. Dnes tam září možná jen ten sarkofág, v němž jsou zahrabané zbytky reaktoru.
...
Je toho prostě příliš moc "náhodného" a "nevysvětlitelného". Jako u pádu dvojčat. Přitom je to vlastně velmi jednoduché, když připustíme, že obojí někdo odstřelil.

243384

5.5.2011 2:24

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243334

Můžu z konspirace ubrat, není třeba udělat díru do reaktoru. Odstřelíte konvenčně chlazení nebo jenom částečně, trefíte velín a uděláte velmi vážnou havárii. Nebo lze zvolit méně drastický cíl, ale dostatečně nepříjemný, aby trumfnul Dvojčata. Stačí jeden uvědomělý asshole, který má krytí, informace a technický zařizení, které vleze do kufru auta, a zkuste ohlídat 24 hodin denně perimetr třeba 20 km na hromadu objektů. Přesné koordináty cíle vám do paměti nějaké sofistikované malé rachejtle v dnešní technické době dodá lecos. Stáhnout si to můžete i notebookem nebo lepším telefonem, nepotřebujete si hrát na Bonda přes nějaký satelit, ale klidně je tam můžete mít rovnou, protože jestli někoho s takovým zařízením chytnou, tak zbytek jeho krátkého života bude pravděpodbně velmi neradostný.

Kolik času potřebuje profík, aby takovou hračku vytáhl z kufru osobního auta a udělal bum? Minutu i se zastavením? Když máte dost skutečné moci, všechno jde. Jak říkám vmánevrovat svět do třetí světové, když hromadě lidí nahoře se do toho nechce není jenom tak. Jaderných výbuchů bylo do zákazu okolo 2000. Kolik sajrajtu z toho bylo roptýleno v atmosféře? Zvedl se radikálně výskyt rakoviny, ale... Zabezpečit takový druh útoku nejde, až se nám tahle technologie dostane mimo kontrolu centrální moci, tak se neudržíme hromadně smíchy. Jediná možnost je, aby si to vyříkali hráči na velké šachovnici. Dělá se to tak, že se pošle přátelské varování, když někomu něco eventuélně neklapne. A ať si druhá strana už udělá pořádek sama.

Zabití bin Ládina je dvojsečné. Za prvé americký president by se něměl úcastnit detailů takové akce, to už Obama nepochybně ví. Za druhé nějak mocenská skupina s tím spojuje do budoucna nějaké opravdu velkou prasárnu. Ono po Dvojčatech už toho moc nezbývá, lidi potřebují při tomhle stylu vlády buď čas, aby zapoměli nebo silnější impulz, aby to fungovalo. Prásárna slouží jako krytí pro velkou válku proti islámskému světu a velmoci toho multipolárního světa nemohli právě z důvodu velikosti toho teroristického útoku zasáhnout. Jenomže to nemůže klapnout, Peking byl už nucený pohrozit veřejně masivním nákupem zlata za dolary. Země BRICS si prostě nemohou dovolit přihlížet podruhé, něčemu jako Libye. Nejde teď o několik desítek miliard investic, jde o ztrátu tváře.

243390

2.5.2011 23:33

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

leo69 89.?.?.?

Reakce na 243173

Možná máte René pravdu a možná se právě proto nechal "jejich" informovanější agent Vondra uklidit do vojenské nomocnice, prý s hexnšůsem, neb ví, že ta má své velice dobře zařízené podzemní prostory k přežití...(?)

m, [mrknutí jedním okem]

243188

2.5.2011 23:36

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

leo69 89.?.?.?

Reakce na 243188

Jo a ještě: nemusí to "bouchnout" u nás, ale Slovensko a mistrovství světa v hokeji a světové týmy většinou "západních" reprezentantů jsou docela blízko...

m, [mrknutí jedním okem]

243189

4.5.2011 0:06

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Otecko 178.?.?.?

Reakce na 243189

Leo69! Chlape, vy ma tu nestrašte! Taká pekná atmosféra je v Bratislave a vy tu na nás s bombou.
Ale zaujímavé je , že to napadlo pred šampionátom aj mňa.
Ak boli dvojičky upravené a napichané pred leteckým ,,útokom", tak rekonštrukcia Zimného štadióna ponúkla dosť času a možností niečo také zopakovať. Lenže s väčším účinkom.
Finále bude v Bratislave.
Dúfam, že len hokejové.

243287

3.5.2011 7:35

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

p. 125.?.?.?

Reakce na 243173

...vlady celeho sveta se zoufale snazi natahnout do svych zemi co nejvice arabu ze kterych se pak vyklubou teroristi/kteri zatim zdvihaji prdele k....posleze az ziskaji moc s antidiskriminacnimi zakony budou nam rezat hlavy/uz to zacali delat/ ..to neni tajemstvi... .Take slouzi k vyrabeni velkeho mnozstvi zakonu potlacujicich obcanske svobody .... lidi z uprchlickych taboru/rodiny/ se nehodi a tak berou araby kteri si zaplati znacne naklady na pasovani a prepravu...

243221

2.5.2011 22:55

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Lin 80.?.?.?

Reakce na 243167

Děkuju, pane - udělal jste mi svou odpovědí radost. Vážně, moc se mi líbí (i když... "líbí" zní blbě, co? ).[smích] Optimismus je přímo nutný - a hlavně - nepodléhat strachu, panice, depresi, zmatku. Ostatně - jeden můj dobrý známý, který sloužil u chemiků, mi říká, že kdyby k "něčemu" došlo, mám se postavit do první linie, protože to je v oné situaci jediné rozumné a rychlé řešení. [smích]
Zprávy jsou čím dál protichůdnější a "nepropracovanější" (zřetelně viditelné je to od loňska, od té sopky). Ta s alLadinem smrděla už od rána a páchne čím dál víc. Bude ještě zajímavé sledovat, co z nich vypadne. Očekávám (a na to mě přivedl kníže svým komentářem), že se nám ještě celá Al-Kaida rozdělí na "hodné a zlé" (kníže totiž očekává pomstu spojencům a upozornil, že organizace Al-Kaida se nejen rozrostla, ale také rozštěpila na několik nezávislých odborů). Vzhledem k tomu, že v Libyi bojují spojenci na jejich straně, to není zas tak od věci. [smích]
Souhlas, Kysučane, že mediálním hrátkám je možné dnes přihlížet jen s velkým nadhledem a odstupem. Nechat "to" běžet kolem sebe, nenechat se "osobně vtáhnout". Ani do vytahování mrtvol, ani do snobské nablýskané podívané (nezdá se vám, že teď nám servírují onen pověstný "cukr" ? tolik štěstí a dojetí pro uživatele TV ovladačů během pár dní...).
Zdravím na Kysuce a přeju jen dobré... [smích]

243176

2.5.2011 23:53

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 243176

Zdravím pani Lin,

Vaša odpoveď sa mi moc ľúbi ( úplne úprimne ).Teraz si uvedomme, že vlastne ELITY nám to všetko predkladajú na tanieri...Ale MY to nevidíme...:

Barack Obama - čierny keňský chlapík sa stáva USA prezidentom...aký výsmech...dáme mu ešte Nobelovú cenu mieru...To už je úplný výsmech ľudského stáda...Aká reakcia???
Žiadna...
Van Rompuy - sa stáva hlavou EÚ - aký pekný ovládateľný potkan...prečo si ELITY nevybrali riadného "kozmeticky dobre" vypadajúceho chlapíka???
Barónka Ashton - strašidlo, ktoré kooperovalo s komunistami z bývalého CCCP - strašný výber...
Barosso - bývalý maoista...

Atď...veď si uvedomme, že ONI si z nás urobili úplnú cirkusovú atrakciu...A v tom aj pokračujú...

A čo na to Vaši (naši) politici???
Pán Bárta z VV to vyjadril úplne presne...Špinaví sme a špinavých nás vyberajú...Ak im veríte, tak ste ako tí, čo chodia do chrámu klamu...

Všetko je úplne jasné...len bežný ľud to nevidí...

Pevne verím, že musí nastať oddebilizovanie bežných ľudí,lebo ináč...Pán Boh nám pomáhaj...

243193

3.5.2011 10:29

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 243176

Ještě taková úvaha. Když se dělá reklama na prací prášek, tak potřebuje zasáhnout největší cílovou skupinu. Tou je populace s určitou škálou IQ. Na určité lidi ale nezabírá a někdy je i pobouří svou "primitivností". Páč jsou mimo danou škálu IQ a jím ani není reklama určená. Pokud chcete zasáhnout, ovlivnit lidi s vyšší škálou IQ, musíte změnit způsob a provedení reklamy. Tam jednoduše nestačí když vám z obrazovky pán v bílém plášti se stříbrnýmiy obroučky a tymolínovým usměvem řekne, že vědecké pracoviště v ....... vytvořilo novou čistící technologii, jež odstraní skvrny při mínus deseti. Nestačí vám rozjásaná maminka nad poblitým tryčkem děcka atpd. Mám neblahé tušení, že jeden z prostředků jak "reklamou" ovlivnit lidi s vyšší škálou IQ je takový, že dojdou k "poznání" že ten či onen produkt, či ta, či ona událost je jimi "objevená, odhalená, rozklíčovaná". Tam se zasekne háček. Lin jistě již tušíte, kam tím mířím.
A nyní ke slavnému dopadení. Nejširší část populace s běžnou škálou IQ buď oslavuje, nebo je jí to jedno. Ti nejsou nebezpeční, ani nepředstavují konkurenci. Ta menšinová část populace s vyšší škálou IQ, si začne spojovat "a" s "b" až dojde k "poznání" které vyplodí "obavy a strach" a produkt je prodán. A poslední pointa. Proč zasahovat tuto cílovou skupinu? Jelikož mnozí z této skupiny jsou schopní, inteligentní, a dokonce světe střez se i slušní až morální lidé. A běda, kdyby se snažily tací lidé dostat vzhůru a neslevit z toho jací jsou.
Je to jenom takový pohled. Nemám to nijak ověřené. Jen mi to připadá trošku pravděpodobné. [mrknutí jedním okem]

243231

3.5.2011 18:54

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 243231

no myslím,že tak snadné to není. u nás to šlo všechno řízeně.tuším, že tak jako tomu bylo u nás, na to neměli nikdy šanci na západě, udělat takové dlouhodobé kampaně. prvotní šoty upoutávaly. pak provokovaly.když to přestalo fungovat, tak byly programově "blbé". jenomže to je právě to. to nemusíte být elita, je to blbé pro každého. problém je v tom, že většina lidí jsou ovce na spirituální úrovni a ohledně sebeovládání. tedy na blbé reklamy reagují všichni stejně. "vypínám!". jenomže pokud někdo nemá určitý řekněme psychologický výcvik, dojde tímto k rozdvojení vědomého (a chtěného) a nevědomého (podvědomí). a pokud člověk určité složky osobnosti dostatečně neovládá, vypne jenom tu vnější pozornost, ale to je stejné, jako když vypnete firewall nebo antivir. ta podprahová svinstva jdou snáze přímo do podvědomí.a to je potom tam správná investice. nikdo by nevrážel takové prachy do blbé reklamy, nad kterou se všichni pohoršují a nepřináší výsledky...a tím právě usadili v myslích lidí to semeno (trojan)na které pak mohou navazovat, navazovali a budou navazovat...navíc určitým věcem člověk neodolá, např. hudba prakticky vždy míří na podvědomí a pokud je navíc na pozadí děje a neuvědomovaná, ten efekt je vyšší.takže nejlepší psychohygiena je omezit televizi a při jejím pouštění nezapomínat, že se člověk vydává do minového pole [smích]

243268

3.5.2011 22:03

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

3,14ča 89.?.?.?

Reakce na 243268

Výborný obsah, to by stálo za samostatný článek..

243279

3.5.2011 19:18

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

r.m. 94.?.?.?

Reakce na 243231

hezky jsi to o mně napsal )))))
v novinách jsem dělal asi 15 let, reklamy skrytý oi i otevřený dělal, zpravodajství, publicistiku včetně investigativní a řeknu ti, věci jsou daleko jednodušší než si přemýšlivci myslej,to se mi na 100% potvrdilo..zesložitění situace prospívá jen odhalené straně.
Naučil jsem se říkat nevím, když nevím. I ten kdo akci rozpoutá, nikdy si nemůže být jistý výsledkem. A to vím.
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

243271

4.5.2011 1:19

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243231

Kdepak ztrácet čas nějakýma par tisícovkama lidi, co se scházejí na konspirativních webech se nebude nikdo zatěžovat. Normální občan si před takovými lidma ťuká na čelo, poněvadž tohle by přece nikdo neudělal, ve škole nás to naučili takhle a v bedně to bylo takhle. Lidi s kritickým myšlením je tak málo, že nestojí za to být cílovou skupinou nějaké reklamy. Kvantita tam jsou peníze i ovladání mas, což nese moc. Na co se zatěžovat s tou hrstkou, co se snaží dobrat podstaty věci. Nejlepé je si jich nevšímat, případně je zesměšnit. Jakmile si jich všimnete vytváříte jim publicitu a dodáváte věrohodnost. Podívejte se na takový fenomén UFO, když za jedním vydavatelem místního plátku v 50-tých, přišli speciální kravaťácí a sdělili, že vývíjí velmi nezdravou činost, tak to bylo hloupé. Dneska řeknete zajímá se o UFO a lidi... A kritické myšlení není o IQ, hromada velmi inteligentních lidí, používá kritické myšlení ještě tak v rámci vědecké nebo odborné činosti, ale v běžném životě ho vypíná a přechází na odlišný režim fungování mozku.

243290

3.5.2011 0:23

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

hc 90.?.?.?

Reakce na 243157

>11.září přímo v NY by neočekával ani ten největší
>konspirativec - a stalo se.

Mýlíte se. I teroristický útok na New York byl předvídán. Ale to bylo ještě v předinternetových dobách a těch pár bláznů, co čtou knihy, nestálo mocným ani za propagandistickou reakci.

243194

3.5.2011 7:25

RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč

p. 125.?.?.?

Reakce na 243157

nejdrive to byl Reichstag,ze ano...pak to byl kamarad Osamy Sadam ..schoval se v dire a pak ho lynchovali.....mozna by rek pravdu....."Osama" jiste byl to teroristicky ucen...ktery ani nevedel ze z baraku/ ktereho si nikdo v zivote predtim nevsim az ted najednou/....by mel mit aspon 2/ slovy dva /vychody....nebo unikove cesty....terorista teoretik a nebo samouk.....prinejmensim...

243219

2.5.2011 19:50

Můj názor

Deformel 90.?.?.?

Spíše si musíme položit otázku jestli si někdo dovolí odpálit jadernou bombu,muslimove jsou proti Americe,proč by to odpalovaly tady,aby nás vehnaly do další křižové výpravy.
Můj názor je takový že spousta věci co nevíme,ale víme že amici pasou jen po ropě,prodej zbrani,a prodej léku to je největší byznys.

Jestli to někdo bude čist ještě jedna věc

Proč si ti co řidi tuto planetu a vydělávající na drancováni a znečišťovaní planety nedají otázku,co bude až otrávíme vodu,vzduch a půdu,kde se schováme žit někdy v bunkru než bude zase planeta obyvatelná,když ne oni tak jejich děti.
Bud vi něco co my nevíme a užívají si co to jde,nebo jsou takoví ignoranti že jim je to jedno a na to doplatíme všichni.
Jestli je někde něco na toto téma napište odkazy..DIKY

243142

2.5.2011 20:36

RE: Můj názor

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 243142

Nerozumíte. Je to hra jsou to hráči /soutěžící. Oni hrají globální ruletu s vědomím že vše lze zničit. Když budete hrát nezodpovědně ruletu, můžete přijít o všechno. Ale to vzrušení ze hry to je to pravé ořechové. Nic víc. Nehledejte v tom nic hlubšího.

243153

2.5.2011 20:05

Útok

Libcin 93.?.?.?

Proč by útočili na Evropu, když pálí výhradně americké vlajky. Jde o to zatáhnout Evropany do velkého konfliktu. Těm se moc válčit nechce, po 2 světových válkách mají s válkou neblahé zkušenosti a financí je málo.

243145

2.5.2011 20:25

RE: Útok

Dr.QQ 188.?.?.?

Reakce na 243145

"Proč by útočili na Evropu?"
Možné vysvetlenie:
Preto, lebo tú atómovku majú v Európe a nikde inde sa im ju nepodarilo zohnať, vyrobiť a nedokázali ju prepraviť do USA resp. nechceli riskovať neúspech pri tej preprave.
Netvrdím, že je to tak, pravdepodobnosť takejto situácie je mizivá.

243150

2.5.2011 21:17

RE: Útok

clarc 188.?.?.?

Reakce na 243150

Nesmysl. Kdyz zide budou chtit atomovku na urcitem miste, tak ti ji klidne doruci bez zpozorovani do pracky. No problemo. Vim o tom sve - vcera jsem nasel v lednicce nedojezeny jogurt!

243165

8.5.2011 11:37

RE: Útok

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 243165

A kurňa! Já taky, už to začíná!!!!!!

243709

4.5.2011 7:30

RE: Útok

Lumpí 188.?.?.?

Reakce na 243145

je zájmem ameriky, aby byla odpálena v Evropě = neudělají si svinstvo doma a efekt bude ještě lepší, protože pak budou strkat čumáky do Evropy ještě více, aby nás jako "chránili". Kantroly zvýší tak jako tak, protože vsugerují američanům, že by to příště mohlo bouchnout u nich. A ta bomba bude mít nejspíš americký původ

243314

2.5.2011 20:06

To byl fofr

Lin 85.?.?.?

Článek jste dal dohromady rychleji, než já svůj komentář... [velký smích]
Obávám se, že to tak skutečně je, divné "pocity" mám už delší dobu, ovšem na základě úplně jiných událostí, které se tak nějak nepřirozeně "seskupovaly". A při tom všem propaganda stupňovala své úsilí.
Bohužel, přidávám se k předřečníkům, že TOHLE nevěstí nic dobrého. Napadá mě jediné, ale to nebudu ani vyslovovat.
No... a koneckonců... i Klausův Hájek se ozval, že zpráva je blamáž, protože Usáma je mediální fikce.

243146

3.5.2011 22:00

RE: To byl fofr

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě frant (tečka) huf (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 243146

>Článek jste dal dohromady rychleji, než já svůj
>komentář... [velký smích]

>Obávám se, že to tak skutečně je, divné "pocity" mám už
>delší dobu, ovšem na základě úplně jiných událostí,
>které se tak nějak nepřirozeně "seskupovaly". A při tom
>všem propaganda stupňovala své úsilí.

>Bohužel, přidávám se k předřečníkům, že TOHLE nevěstí
>nic dobrého. Napadá mě jediné, ale to nebudu ani vyslovovat.
>

>No... a koneckonců... i Klausův Hájek se ozval, že zpráva je
> blamáž, protože Usáma je mediální fikce.



Souhlasím s Vámi, je to najednou obrovská kumulace zdánlivě s sebou nesouvisejících událostí, které zasahují nezměrné množstní populace, mám o nás obavy. Rád bych se s Vámi podělil o dedukce souvislostí. frant.huf@seznam.cz

243277

2.5.2011 20:12

No zdá sa že ide do tuhého :(((

Libor 178.?.?.?

Všetko to nejako moc dobre do seba zapadá. Keď som pred nedávnom počul tú správu o nukleárnej hrozbe tak som sa tomu z chuti zasmial a pomyslel si že nás VEĽKÝ BRAT zase straší. No po dnešnej informácii akože zastreleného BIN ALADÍNA začínam mať troška obavy.

243149

2.5.2011 20:46

Divoká hypotéza, ale nikoliv nereálná

Michalll 89.?.?.?

Nechci ani domýšlet důsledky případné "false flag" operace, která je v příspěvku popsána.
V podstatě by se tento akt dal považovat za spouštěcí knoflík 3.světové války. Bohužel, v některých mocenských kruzích USA se už delší dobu volá po velké globální válce, která by mohla odvrátit krach celého euro-amerického imperia. To, že tento krach přijde je dnes téměř jisté, otázkou zůstává kdy.
V dnešním iluzorním světě medií, v naší tzv. "virtuální realitě" je dnes možné naprosto vše.
Debilizace mas dnes dosáhla díky televizi a massmediím obecně maxima. Sledovat zfanatizované američany slavící smrt "mediální figurky" Osámka bylo velmi znepokojující.
Mnohem znepokojující by bylo ale sledovat zfanatizované a zcela zmanipulované evropany po "false flag" teroristické akci v takovém rozsahu jako je výchuch atomové bomby.
Osobně s Vámi přátelé sdílím silné znepokojení které již pociťuji delší dobu. Nedokážu to vysvětlit, ale poslední dobou cítím jakýsi neklid někde hluboko uvnitř.
Je nezpochybnitelné, že současný svět se mění. Změny lze spatřit všude kolem. Tento svět se transformuje, naše realita, naše vědomí, naše vnímání je v sázce. Strach nebo láska, volba je na každém z nás.
[smích]

243156

2.5.2011 20:59

Evropa je ovšem i Rusko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Jaký důsledek by mělo odpálení jaderné nálože v některém ruském městě? Rusové by asi nevěřili historce o Al-Kaidě, ale skuteční strůjci zla by se mohli za tuto báchorku schovat a krýt se před veřejným odsudkem ve vlastní zemi. Stačilo by to k vyprovokování globálního konfliktu?

Podle informací z jednoho blogu na serveru kp.ru se v Baltském moři shromažďuje flotila NATO. A ten divný nedostatek paliv v Rusku...

Jiné zajímavé cíle by mohly být ve významných, ale vojensky málo aktivních zemích NATO - například Německo, tomu se evidentně zatím do válčení nechce. Nebo Itálie, Řím, symbol křesťanství. Paříž - šlo by namočit i Kaddáfího. Londýn by anglosasové neobětovali. Nemyslím, že by mohla být cílem malá a světově málo významná Bratislava i se svým MS v hokeji. Stejně tak to nebude asi ani Praha, kvůli nám by se válečný apetit nikomu nezvýšil.

Všimněme si i jednoho rysu celé konspirace - je to šité velmi nedbale a narychlo. Buď jsou původci velmi krutě tlačeni časem, takže na detaily nemají čas (např. odvoz mrtvoly Bin Ládina do Afganistánu, kde ji hodili do moře) nebo jde jen o shodu náhod, planý poplach a nestane se nic.

243160

2.5.2011 23:29

RE: Evropa je ovšem i Rusko

grey 193.?.?.?

Reakce na 243160

V Afganistánu je moře asi jako v České republice, takže ten vykopaný hrob v moři spíše svědčí o tom, že žádná mrtvola Usámy prostě není, není co ukazovat. To ovšem nekoliduje s dalšími úvahami, že mají nachystáno další "světové darebáctví". Bohužel, USA řeknou pravdu vyjímečně buď omylem, nebo, že se jim to mimořádně hodí. U nás jsme zvyklí už více než sedmdesát let, že tisk i ostatní média nám systematicky lžou,nebo alespoň neuvádí pravdu, takže každá zpráva je přijímána spíše se skepsí, co nám to zase chtějí nalhat. Dětinskost Američanů, jásavá radost nad popravou Usámy svědčí o tom, že nekriticky přijímají všechny ty oficiální bláboly. Usáma v podstatě nikdy nepřiznal podíl na 911. Obama je ,bohužel, další trapná loutka, vyznamenaný bojovník Nobelova míru, už jen tento paradox nutí všechna jeho vyjádření brát více než s rezervou. Co se má stát, to se stane, ať to tušíme, či se bojíme, ovlivnit už nic nemůžeme.

243186

2.5.2011 21:10

asdf

clarc 188.?.?.?

O priprave invaze do Iranu se tady psalo uz pred vice nez rokem a vubec nic se v tomhle smeru nestalo. Takze SNAD jen zbytecne (nezbytne?) halo...

243163

2.5.2011 22:14

RE: asdf

rataj 78.?.?.?

Reakce na 243163

U Íránu sice nedošlo k nejhoršímu, zato tu máme spoustu nových "obarvených revolucí" na Blízkém východě a v Africe, a především libyjský konflikt, a je fakt, že se Evropani do těch válek proti "terorismu a za demokracii" příliš nehrnou. Bylo by to dobré, kdyby to byla jen fáma, ale ve světě dnes je skoro všude neskutečný bordel, takže žádnou špinavost nelze bohužel vyloučit.
Kéž by se dobrotivý Bůh mohl nad námi smilovat, vždyť dobří lidé všude na zemi /alespoň si myslím/ ještě v nezanedbatelném počtu žijí.Osobně mám z těch nových zvěstí docela nepříjemný pocit.

243170

2.5.2011 23:09

RE: asdf

Rejpal 96.?.?.?

Reakce na 243163

Americani uz doufam nemaj na dalsi valku penize [smích]
Ty(myslim tim penize) uz "vybombardovali" v Libii.
Kazda takova bombicka stoji poradny prachy [pláč]

Ted si museji dat na chvili pausu, nez najdou nejakyho dalsiho STRASAKA.
Bomba bude, az pristi tyden Al Kaida ukaze svetu dalsi video s Bid Ladinem [vyplazený jazyk]

243181

3.5.2011 0:30

RE: asdf

Slayko 89.?.?.?

Reakce na 243181

Kazda takova bombicka stoji poradny prachy [pláč] /// To ano ale Israel jich ma celkem dost, na tak malinkatej stát.

243196

3.5.2011 19:16

RE: asdf

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 243181

Zatím co v Česku jsou peníze až na prvním místě, v USA o ně nikdy vláda neměla bídu. Stačí dát na FED umně vybarvený dluhopis podepsaný ministrem financí. A JE TO! Investice do války nemůže být pro investora nikdy ztrátová a čím je konflikt větší, tím je z něho větší profit. Napřed ze zbrojení, pak z válčení a nakonec z obnovy. To je odzkoušené staletími. V Afghánistánu je to jen takové škádlení se s pastevci koz. V Iráku to vypadalo nadějně, ale Husajn moc nevzdoroval a to po něm je zase jen paběrkování. Chce to prostě III.SV a když jsou strany váhavé, tak se jim musí pomoci pomocí falešné provokace. Gliwice jsou ještě v živé paměti. Evropa se svým vlastním i nevlastním jaderným arzenálem a desítkami reaktorů, je k provokaci jako stvořená. Co na tom, že bude vylidněná, když je to stejně jedním z přání investorů. Přirozenou cestou snížit populaci o 90%, je přece iluze. Důležité je ale zachovat území USA jako obvykle, mimo konflikt. A když jsou z obou stran "za vodou", tak jsou vlastně za vodou. Pro ten poválečný stav jim tamní zdroje postačí. Postačí si pohlídat populaci těch zbylých gojímů... Jak (s)prosté!

243270

2.5.2011 22:01

Nepleteme se...

rem 89.?.?.?

Myslím, že se vůbec nepleteme (nepletete). Něco velkého a nepříjemného se musí stát a hodně rychle, protože loutkáři už přes mainstream média a ty své vládní kašpary dlouho JIMI a JEJICH žoldáky "vysmívané konspirační teorie" nedokážou udržet na uzdě. Když hledáme hlavní cíl vládnoucích elitních klubů, kterýpak to asi je? Už delší dobu (alespoň pro mne) ten, že si uvědomili nemožnost koexistence 7 miliard lidí na planetě. To JE ohrožuje. Špatně se to ovládá a moc to žere zdroje. Takže podle mne je high light motivem JEJICH snah a JEJICH hlavním cílem drastické snížení populace. Když se kácí les, lítají třísky. Ale při dnešní technologické úrovni to možná už dokážou udělat pro sebe "výběrově tím správným způsobem".

243168

2.5.2011 22:53

Asi nemám pravdu, ale čo keby !

Jajo 178.?.?.?

Myslím, že elita Ameriky má najväčší problém s vlastnou tupou väčšinou, o ktorú sa musí stále intenzívnejšie starať a stojí ju to dosť veľa. Nechcem túto myšlienku rozvíjať cez hry a chlieb alebo dajme tomu prácu/nezamestnanosť/ a zbrane/peniaze/, ale ak by som mal akú takú vládu nad zemou, iste by som sa nezaťažoval nepríjemnosťami aby som mohol umožniť dobrý život dementným súkmeňovcom. Asi by som si vybral elitu a s tou sa premiestnil možno do času, možno na dlhšie na bezpečné miesto s dostatkom zdrojov aspoň na určité obdobie a záťaž, ktorá ma vlastne už len brzdí, by som nechal sa v svojej stupídnosti navzájom pobyť. Tak ako viacerí máte tušenia, ja mám tušenie, že eurázijská časť sveta má menej záťaže ako severoamerická. Druhou možnosťou ako sa zbaviť záťaže je poslať ju na vandrovku za lepšou budúcnosťou, ale to sa mi zdá ešte i dnes dosť nákladné. Spomínate si ešte na trénovanie blackoutov vo veľkých mestách ?

243175

3.5.2011 7:44

RE: Asi nemám pravdu, ale čo keby !

p. 125.?.?.?

Reakce na 243175

.... 5-6 trilionu zmizelo behem krize a ted to elita chce zpet od chudych americanu ...maji to spocitany zatim na 4 triliony v Obamovym rozpoctu.....

243222

2.5.2011 23:30

Voditko k pochopeniu

JL 94.?.?.?

Mozno by nebolo uplne od veci podrobnejsie sledovat pracovny plan nasich elitnych ,,modrych" politikov, vzajomne ich porovnavat a spajat suvislosti.
Ktovie, mozno by sme v urcitom malom predstihu takto vedeli vyskladat mozaiku buducich udalosti skor ako sa uskutocnia...

243187

3.5.2011 0:48

RE: Voditko k pochopeniu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 243187

Tiez je treba sledovat, odkial sa zacnu nenapadne vytracat zidia...

243199

2.5.2011 23:39

Zadna atomova bomba v Evrope neni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Zadna atomova bomba v Evrope neni, je zbytecne se nejak znepokojovat.Pro tajne sluzby a represivni aparat je dulezitejsi o takove hrozbe mluvit, psat a tim pomalu ovce pripravovat na pozvolny prechod k jinemu hospodarsko-politickemu usporadani, aniz by se ovce zbytecne plasily.Al Kajda je fikce a fikce nemuze vytvorit neco tak vedeckotechnicky obtizneho, jako je jadernou zbran.
Udalosti 9/11 mely uplne jinou pricinu a splnily svůj účel.Proto není žádný důvod k tomu, aby se 9/11 nějakým způsobem opakoval.

243190

2.5.2011 23:43

Praha ?

mike77 89.?.?.?

Srtašně rád bych se mýlil, ale potecionálním útokem bude jen východní Evropa.....a kde jest celkem ideální místo ?

243192

3.5.2011 0:47

RE: Praha ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 243192

Ideální místo závisí na tom, jaký je cíl operace. Obávám se (i když to není to pravé slovo, spíš se hřeji nadějí) že Praha nikoho nijak zvlášť nezajímá. Představte si atomovku vybuchlou v Praze. No to je hrůza, řeknou si ve světě, chudáci lidi. A kde že to vlastně bylo? Á, Jugoslávie, hmm. Tečka. Možná přidají jména jako Miloševič a Čaušesku. Nebo Havel. Zbyly z něj jen neutrony. To má chudák z toho humanitárního bombardování. Nic víc. V US kongresu tím nikdo nezdůvodní ani dolar navíc na zbrojení. Kýžená válka by kvůli Praze nikdy nezačala. Sorry, nic proti ní, ale v této globální hře je Praha bezvýznamná, jako celé Česko. Význam, který nám přikládají, se pozná podle toho, jací tupci a looseři se zde angažují za NWO. Praha to nebude, tam leda přijde ten radioaktivní spad třeba z Berlína nebo z Drážďan.

Jde o to, co to má vyvolat - vyburcoval lidi, aby podpořili vojenské řešení, nebo vyprovokovat potenciálního protivníka. A nebo se nestane nic.

243198

3.5.2011 10:01

RE: Praha ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 243198

A koho kdy zajímala nějaká Hirošima, či Nagasaki? Z vojenského, taktického, strategického pohledu absolutně nezajímavá města. Pro okolní svět kromě Expa neznámá města. Žádný vojenský průmysl. Žádné velící centrum. Nic. No a jednoho slunného dne.... A co Lidice a Ležáky? Dvě vesnice v českém zapadákově. No a jednoho dne...
Tvrdit, že v Praze, Brně, Bratislavě, Budějkách se to stát nemůže je přinejmenším naivita.
Jinak důsledky použití špinavé bomby jsou nedozírné. Podívejte se čemu čelí Japonsko po neštěstích v Jaderných elektrárnách. Nikdo nechce japonské jídlo a výrobky. Něktré lodě odmítají kotvit v blízkých přístavech atpd.
Co jediné by mohlo být drobné plus pro ČR a snad i Slovensko, je relativní blízkost s Německem a Rakouskem.

243230

3.5.2011 10:55

RE: Praha ?

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 243230

Mícháte jabka s hruškama
Hirošima + Nagasaki- tenkrát byla otevřená válka, kterou zahájilo Japonsko. Takže bylo nutné provést symbolický úder, demonstrovat sílu a v neposlední řadě také vyzkoušet jak ty nové věcičky vlastně fungují. Při výběru měst hrálo roli více faktorů- např. obklopení města horama, které měly potencovat účinek atd.
Lidice+ Ležáky- opět irrelevantní. Bylo nutné demonstrovat sílu na českém obyvatelstvu a zastrašit, jako trest za Heydricha.
Jinými slovy, šlo o potrestání konkrétního národa

243236

3.5.2011 8:11

Izrael?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 243192

A co když si vyberou cíl přímo někde v Izraeli? To by přece odpovídalo té správné pomstě muslimů. Izraelci by jim pak za to okamžitě zbořili ten jejich posvátný Skalní dóm na Chrámové hoře, který jim hodně vadí. Taky by samozřejmě nezapomněli ihned zmasakrovat palestinské obyvatelstvo a celé by se to mohlo rozjet do větších světových rozměrů- podle dalších přesných plánů „elity“ světa.

243224

3.5.2011 10:40

RE: Izrael?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 243224

Zidia maju sami seba privelmi radi, aby si robili bordel doma. Ked to bude, tak niekde, kde je nizka koncentracia zidov, aby sa mohli nenapadne vytratit. Co sa tyka hokejovych majstrovstiev, tak Bratislava je dost zidovska a lezi vedla este viacej zidovskej Viedne, tak tam asi nie. Kosice by pripadali do uvahy , ale tam je zase US Steel, tak neviem...

243233

3.5.2011 11:44

RE: Izrael?

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 243224

Tak jsme se tu zase sešli Jarmilo. A představte si, že souhlasím. Je to pravděpodobnější, než hubit vymírající evropany. Těm stačí bohatě teroristická fikce o podlém napadení, hrdinném odhalení a zneškodnění.
A tahle skála je od začátku cílem válek mnoha staletí dozadu. Stojí na místě, které je branou světadílů. A jednou bude "naše", i kdyby měla zesklovatět i s tím co je okolo.

243241

3.5.2011 0:38

Osama

Aeternitas 89.?.?.?

Mám za to, že Al-Kaida je marketingový trik na lidi, aby podporovali váku bez hranic proti terorismu a aby zbrojní průmysl vyráběl, zaměstnával, inovoval se do podoby bezpilotních strojů na svrhávání bomb a vývoj kybernoidů na vyhledávání a likvidování těch na seznamu teroristů. Jediní, kdo může dělat atentáty, jsou tajné služby na vyvolávání nepokojů - inside job.

243197

3.5.2011 2:51

k cieľom..

Meresiev 178.?.?.?

Zaujímavá debata. Neriešime či, ale kde a kedy vypustia megaprskavku - ako dôvod k niečomu ešte obludnejšiemu. Myslím že moja generácia (som tridsiatnik) sa toho určite dožije, svet už dozrel, globálny terorizmus má masa naočkovaný v podvedomí a septembrová skúška pred desiatimi rokmi vyšla z pohľadu jej architektov viacmenej úspešne. Východnú Európu, ako cieľ (vymazanie jedného mesta pre všeľudové bububu) by som vôbec nevylučoval.

Po prvé, top elita "západu" ktorá cynicky rozhoduje kde sa bude čo bombardovať a obsadzovať sú anglosasi a židia. Židia sa svojim rasizmom a exkluzivitou nikdy netajili, naproti tomu anglosasi ku slovanom nemajú žiadnu kultúrnu, historickú či pokrvnú väzbu. Sme príliš ďaleko, príliš iní a príliš cudzí. Mníchov 38 nebol len zradou osobnostnou a politickou, išlo o zradu principiálnu - hlbšiu. Nie je to tak dávno. A napokon netreba chodiť ani ďaleko do minulosti. Stačí si spomenúť na preoranie Juhoslávie. Čo tam po civiloch, vždy sme boli kanonfutr v prvej línii.

Po druhé, hríb vo Východnej Európe by bol dostatočnou zámienkou prakticky pre čokoľvek. Máme tu zázračnú organizáciu NATO, ktorá vedie vojny aj pre neporovnateľne menšie príčiny. V dobe perfektne fungujúceho masmediálneho divadla si viem predstaviť šokovaných Európanov a Američanov nad obrázkami jadrovej apokalypsy, breaking news, online zábery na tisícky popálených umierajúcich, dymiace ruiny, zábery satelitov.. a do toho zaručená správa, že niekde je druhá bomba. Ľudia by pod vplyvom tak šialeného emocionálneho tlaku (a predovšetkým strachu) žiadali okamžite zakročiť. Hovoríme predsa o Európe. A stavím sa s Vami o čo len chcete že verejná mienka by žiadala kohosi vybombardovať do doby kamennej – ako sa s obľubou už teraz píše na blogoch..

Po tretie, technická stránka veci nie je problém. „Stratených atómiek“ z každej strany je na svete požehnane.

Nech je to ako chce, my si tu teraz skutočne môžeme iba konšpirovať a namáhať závity všemožnými dedukciami. Do kuchyne im zase až tak nevidíme. V konečnom dôsledku môžeme dúfať, že sú to predsa len tak trochu humanisti a že nedopustia púšťanie žilou schopným umývačom riadu u seba a montérom automobilov u nás [mrknutí jedním okem]

243205

3.5.2011 10:46

RE: k cieľom..

Jesse Ventura.I am Slovak 46.?.?.?

Reakce na 243205

S tvojim prispevkom uplne suhlasim az nato ze VOBEC ALE VOBEC nedufam ani v stipku ich humanizmu.Tieto elity maju naprosto patologicke zmyslanie cisty psychopati vdaka ich sialenej zidovskej viere.Napokon kto hlbsie pozna zmyslanie zidov o gojoch-teda nezidoch a cital Talmud vie o com hovorim.

243235

3.5.2011 13:09

RE: k cieľom..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 243205

Súhlas. V týchto smradoch je hlboko zakorenená nenávisť voči Slovanom.
Nijaký humanizmus od nich nečakajme.
Slovania sú na rade, zámienka je to vhodná, prevhodná...

243246

3.5.2011 4:39

Poznamka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Clovek bezny ma informace dost omezene, z tisku domaciho a trochu ze zahranicniho. Nebo z televizi, ale tam je vse spis o reklamach. Takze delat nejake pravdepodobne ci jednoznacne zavery muze dost obtizne, ale muze se podstrkovanymi zpravami docela dobre vzrusovat. Navic je treba dodat, ze cim dal tim vice media a politici a kamaradi-dodavatele tvori stale pevnejsi ci kompaktnejsi trojuhelnik. A ostatni, jak tu nekdo pise ty ovce, jsou stale vice odstrkavany, ale to se deje ve spolecnosti lidske uz snad od prvotne pospolne spolecnosti. Dnes ale je fura jedincu patrici do skupiny ovci, ktera ale mysli zpusobem jako ta skupina druha, nestydi se za to a jsou na to jeste nalezite pysni. (Myslim ze ta skupina ovci bere uz i doktory , advokaty az nektere vybrane na pr. Judr Sokol)
Ale. Jedna francouzska vizionarka nekdy v 80-tych ci 90-tych letech byla zkoumana lidmi ze Sorbony. Alespon tak to bylo v casopisu 100+1. Mam pocit, ze jsem to cetl snad v roce 1990 plus minus 5 let. To uz proste nevim. Urcite ale pred temi znamymi udalostmi.
Prihlasila se jim a jenom ochotne rikala jake ze ma vize a ze se vzdy nejak plni. Tak s ni udajne delali ruzne testy a protokolovali to. Dali ji mapu a ukazala a rekla datum. Golfsky zaliv a datum. Potom ze ma porad pred ocima takovy obraz, kdy vidi Sochu svobody, pred ni postavu zeny v roztrhanych satech s ditetem v naruci a vzadu popadane domy a vude jako prach a kour. A datum. Potom ze kdyz jede v subway nebo v tramvaji a ve vagonu sedi nejaky Arab, ma nejake jako vybrace, vnitrni rozruseni a k tomu ji prichazi neco jako vyklad oc jde. A ze kdyz tam sedi Asiat, ze ma zase jine vibrace. Tak to si pamatuji, ale bylo toho vice. A v roce snad 2001 o ni bylo i v Ceske televizi. Sledoval jsem to. Bylo toho mene nez v casopisu, protoze to bylo zamereno spis na ty dve udalosti.
Co jako k tomu, co si pamatuji. Golf trefila snad presne na den. 911 snad taky. Ty vibrace ( ne z vibratoru) ji u Arabu rikaji ci rikali, ze dojde k velkym sporum mezi svetem nemuslimskym a muslimskym, ale ze se to nejak vyresi, urovna. A ze z toho velke obavy do budoucna nema, ze ji nechava klidnou. Vibrace vyvolane Asiatem ji napovidali, ze se to neurovna a ze z toho ma hruzu a desne stavy a ze kvuli tomu nemuze uz poradne jit mezi lidi. Uz tehdy byla Francie precpana vsemoznymi tmavsimi i zlutymi spoluobcany.
Jiste, je to takove UFO. Ale protoze jem to cetl a znova jsem si to potom zopakoval i v ceske TV, mam z toho, bohuzel pocit, ze to tak nakonec nejak i bude.
Jinak chystam se poradit s nejakym pravnikem, specialistou na mezinarodni problemy a i vyssi problemy.
Protoze. Sledovanim tisku a i z televizi ruznych jsem si vsiml jedne veci a ta mne dost jako urazi. Kdyz uz o Francii, ale nejen ve Francii. Tak prezident Sharkezhy na to nic, ale ja musim neco delat. Mam dokumenyt, obrazky, kdy na dlouhe ulici kleci snad trista vyzranych muslimu a vytrkuji sve tluste (sorry) prdele smerem k nebi. A jeste se u toho foti. Budu zadat nekoho aby je ztrestal. Protoze nehodlam dal trpet, aby ti vyzrani lenosi hromadne vytrkoval...Automaticky kráceno

243208

3.5.2011 4:47

To, aby nekde neco velkeho bouchlo, na to nemusi byt muslimove.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

11 September jasne dokazal, jak se takove veci delaji, je jedno,jaka je propagand akolem toho a jisti terroriste, kteri se v opatrovani "americanu" ke svym hrichum priznali.
Je jasne,ze svet co proziva dnes ,dojde u premyslivych lidi k zaveru, ze jde o radu provokaci dostat krestany do valky s muslimskym svetem,aniz by provokater nesl "svoji kuzi na trh",jak se u nas rikalo.Muslimove pujdou po pevnine,ne pres ocean,to ve Washingtonu vedi velmi dobre, takze,cilem,jako uz mnohokrate je Evropa,jez je nalezite k tomu muslimskou emigraci pripravena, coz mnozi velmi dobre vedi i bez tech recicek o rassizmu a nebo lidskych pravech, Sarkozy ma svou roli,jako Cameron, oba zajiste vedi o svem ukolu v teto hre,jako, PRED DRUHOU SVETOVOU VALKOU BYL Bloom a Churchil.
Vzkaz tu je od roku 1946, kdyz se svet nepokori myslence a provedeni jedne svetove vlady,tak,nam pomuzou k tomu,takovym zpusobem,ruske rulety,bud a nebo!
One World or None 1946 Atomic Bomb Analysis Book | eBay UK
Seller 100.0% positive · Virginia
This listing was ended by the seller because the item is no longer available.
cgi.ebay.co.uk/One-World-None-1946-Atomic-Bomb-Analysis-Book-/
Nakonec,zde mame i pozdejsi vzkazy,jako napriklad general israelske armady,jez doslova rekl,ze at se krestani brani ,jak chteji,tak se treti svetove valce nevyhnou.Zde,uz bylo nekolik pokusu, jak vyvolat vetsi konflikt.
Remember the lessons the United States government has provided the world -- in instances such as the Gulf of Tonkin Resolution, Waco, Oklahoma City, and 9/11 -- that it will create the very disaster which will then give it the public backing it needs to carry out the next step in their plan.
Truly, world events are propelling us ever closer to that planned "Final Birth Pangs War" of Matthew 24:6-8, that World War III which will "give birth" to Antichrist. Israel is the key.
V zasade si musime uvedomit ,ze zahranicni politika USA neni politika americkych obcanu. Je pozoruhodne se divat na zabery TV,jak je americky obcan zcela zpracovan propagandou politiku a medii, takze jsou k pouziti,jako pred ruhou svetovou valkou, staci,aby v USA neco bouchlo a dobrovolnici pojedou bojovat kamkoliv do sveta- to je vlastne ucel cele veci.
Will fundamentalist Christians and Jews ignite apocalypse?"I think in general it's safe to say Christian fundamentalism has an influence .... violated the rabbinic injunction to avoid human efforts to bring redemption , .... "They are very problematic because they are going to cause World War III. ... "Sharon is the architect of the settler movement, and he's the practical ...
www.rachel.org/.../Will_fundamentalist_Christians_and_Jews_ignite.htm -
Nezapomenme,ze Israel "hovori" k svetu usty USA,coz muzem videt na dodavkach zbrani pro Israel a penez z kapes danovych poplatniku USA.Vzpomente drivejsich prispevku,kde se otisknul clanek,kde zidovsky rabbin otevrene hrozil zkaze cele Evrope pomoci atomovych zbrani Israele, takze , 300 a mozna vice atomovych bomb,splni to ,co bylo receno v roce 1946.Zidovsti vedci,jez stvorili atomoveho golema,vedi ...Automaticky kráceno

243211

3.5.2011 5:09

RE: To, aby nekde neco velkeho bouchlo, na to nemusi byt muslimove.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 243211

dobre k cemu,nakonec Oppenheimer rekl[překvapení]n June 7, 1949, Oppenheimer testified before the House Un-American Activities Committee, where he admitted that he had associations with the Communist Party in the 1930s.
Rovnez rekl:Later Oppenheimer told an interviewer:
The whole damn thing [his security hearing] was a farce, and these people are trying to make a tragedy out of it. ... I had never said that I had regretted participating in a responsible way in the making of the bomb. I said that perhaps he [Kipphardt] had forgotten Guernica, Coventry, Hamburg, Dresden, Dachau, Warsaw, and Tokyo; but I had not, and that if he found it so difficult to understand, he should write a play about something else.
Take,se priznal,ze v budoucnosti svet zkonci velmi spatne,diky,jeho praci na zniceni civilisace, jak mnohe encyklopedie uvadeji.
Rovnez priznal clenstvi komunisticke strane,podle rabinskeho hesla,kdyz reknu judaismus myslim ,komunismus, In 1949 omunismus ,myslim judaismus, rovnez k nalezeni na Internetu.
Atomic Bomb: Decision - Groves-Oppenheimer, August 6, 1945General Leslie R. Groves informs J. Robert Oppenheimer of the Hiroshima bombing. Transcript of telephone conversation, August 6, 1945. ...
www.dannen.com/decision/opp-tel.html
Is World Nuclear War Inevitable?Tens of millions of American Christian Zionists support Israeli .... threats to use nuclear weapons to prevent any "Soviet aggression" in the area and especially .... On October 17, Bush stated "if you're interested in avoiding World War III, .... the General Staff can activate this system to ensure quasi- automatic ...
www.carolmoore.net/nuclearwar/

243212

3.5.2011 9:44

umisteni teroristicke akce...

ladaaa 192.?.?.?

.. uplne me zamrazilo, kdyz vidim, ze se kona hokejove mistrovstvi sveta. na Slovensku. Kdeze presne? v Bratislave? Spinava bomba na sportovnim sampionatu
ladA

243229

3.5.2011 10:38

Visí nevisí.

TB 90.?.?.?

Přesně o to jim jde, aby všichni vydávali energii na jejich komedie. Živíte je svojí pozorností. Cirkus bez diváků zkrachuje. Celé to je jako ze špatného amerického filmu. Cítíme, že to je blbost, ale dokoukáme to do konce. Nikdo už neví, co je fikce a co realita. Ovce nejsme, protože reagujeme, jako stádo, ale protože vůbec na ty hovadiny reagujeme. Řešením je to ignorovat. Zkuste se nad tím zamyslet. Ignorování je cesta. Věnujte se sobě.

243232

3.5.2011 11:08

RE: Visí nevisí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 243232

[cool] [cool] [cool]

243238

3.5.2011 11:17

RE: Visí nevisí.

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 243232

[velký smích] výborný postřeh, bez publika to nejde...
...jenže, na to je tu metoda drastické akce, která zaručeně pozornost přitáhne...
tady teď dělají media vlastně dobrou službu v roli užitečného trouby, jednak je to živí, a pak, je možné ten dav děsit a ovlivňovat bez toho, aniž by bylo nutné někoho demonstrativně utratit...
Prostě dělejme dál, že nás ta bomba plaší a nebude jí nutno použít ani opravdu a ani jako. [mrknutí jedním okem]

243239

3.5.2011 15:05

RE: Visí nevisí.

rataj 78.?.?.?

Reakce na 243239

O reakcích ve světě na Usamovu smrt lze se hodně dočíst na:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1382637/Osama-bin-Laden-killed-Pakistan-US-braces-fury-Arab-world.html
Někteří muslimové té smrti nevěří, chtějí si to ověřit vlastními zdroji, a pokud se potvrdí, že je to pravda, slibují odvetu zejména USA a pakistánské vládě.Z článku:
Haroun Mir, an analyst in the Afghan capital, warned today that 'Al Qaeda will continue' and, with the international fear of reprisals, security is being tightened across the world.
Tedy: "Haroun Mir, analytik v hlavním městě Afghánistánu, varoval dnes, že Al Qaeda bude pokračovat'( ve své nekalé činnosti) a v důsledku mezinárodního strachu z represálií, bezpečnost bude třeba utáhnout na celém světě."
Teda se máme zas na co, tak či onak, "těšit".

243254

3.5.2011 12:09

RE: Visí nevisí.

Meresiev 178.?.?.?

Reakce na 243232

My sme tu partička reagujúcich ovčích podivínov. Diskusií tohto typu nie je veľa. Nemyslím že by verejnosť riešila geopolitiku ako nejakú ústrednú tému. Je dosť zaneprázdnená inými reality šou, superstar a pod.. Každodennou realitou je to, že máme sklonené chrbty a makáme – „aby sme sa mali dobre“. Mať sa dobre je životným poslaním väčšiny obecenstva, a to je samo o sebe najspoľahlivejším činiteľom vo vzorci rozdeľuj a panuj. Vyplýva to z podstaty ľudskej povahy - VENOVAŤ SA LEN SEBE. Ovšem skutočnosť, že budem hovínko na spoločnej topánke ignorovať neznamená, že hneď samo zmizne, alebo bude menej smrdieť. Naopak by taká sebaimaginárna operácia z mojej strany vyžadovala výdaj ešte väčšej energie [mrknutí jedním okem]

P.S. - Komédia je to len do chvile kým sa nás osobne netýka. Chlapík makajúci niekde v areáli WTC mal možno podobný pozitívny prístup a staral sa jedine o seba. Svet má veľa hracích plôch a občas sa môžete ocitnúť na ploche, kde sa práve hrá.

243243

3.5.2011 14:46

jsem v klidu

kilomaznik 188.?.?.?

Generál Alexander Lebeď 7. září 1997 v interview pro CBS prohlásil, že Rusové ztratili záznamy o více než 100 nukleárních bombách velikosti kufříku (60 cm x 40 cm x 20 cm).
Každý z těchto kufříků je schopen usmrtit kolem 100 000 lidí.
jiné vysvětlení
podařilo se ztracené hračky nalézt a proto mohl být Osama popraven

243252

3.5.2011 15:50

USA prognózy do roku 2020 počítají s hladovou Evropou

r.m. 94.?.?.?

Ať už je to dokument Počasí jako multiplikátor síly nebo FEDoviny. Skurečným protivníkem USA je totiž sociální Evropa. Chudne pomaleji,technické normy EU přebírá bývalý 3. svět....
Američané déle pracují, umírají dříve.
V roce 2013 prý končí stoletá židovská licence na výroby dolarů.
Takže sečteno podtrženo - Amerika se slzou v oku vzpomíná na válkou rozbitou Evropu s průmyslem v troskách, ochotně konzumující USraelské úvěry.

243258

3.5.2011 16:43

nic nevisí

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

nenechme se strašit [smích]

243260

4.5.2011 2:38

Zkutecna ukazka modernich zdelovacich prostredku v ramci informaci.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Takze,nejdrive rekli, ze Bin Laden byl zabit pri prestrelce,potom nasledovala zprava,ze vtrhli do jeho loznice a vyzvali jej,aby se vzdal,coz odpoved byla ze ne a tak jej a nejakou rukojmy zenu zastrelili,dalsi zprava byla ,ze Bin Laden v te loznici byl neozbrojen a tak vyslo najevo,ze zena strelena do nohy prezila a je to jeho zena, take,udajne jeho syn byl zastrelen a nejaci poslickove a deti, potom uz nasledovalo,ze jeho telo,kde byl strelen do oka vzali do helikoptery,jez svuj naklad slozila na letadlove lodi,kde se provedla totoznost,telo dle muslimskych zakonu omyli,zabalili do prosteradla a za odrikani muslimske modlidby pohrbili v mori,takze si vyberte a urcite toho neni konec.Jasne je to,ze mohli bin Ladena dostat ziveho,kdyz byl v loznici neozbrojen,ale to nebylo ucelem akce,proc, to dokazi z drivejsich zprav.Amerika,potrebovala mrtvolu,na kterou svedou vsechno,co chteji s pomoci propagandy medii.
Takze,kdyz byla provedenakce 11 September,tak se zeptali rovnou Bin Ladena zda ma v tom svou ucast a odpoved byla,ze ne, ze by byl hrdy na to,kdyby to byl on,ktery 11 September zorganisoval.
Nezapomenme,ze od te doby jsme cetli,ze terroristicky akt provedli Jizni Arabove,potom to byl Saddam Hussein, take nakonec Bin Laden,jez letadlem s celou rodinou opustil New York v dobe atentatu,dodnes nevysvetlili,kdyz dve budovy jsou zasazeny letadlem,proc jich spadne pet,proc ,pozarnici slysici bouchat naloze byly propusteni z prace a je jim vyhrozovano, proc v ten tragicky den 4000 zidu neprislo do zamestnani,ale,nechali vsechny ostatni se dostavit do zamestnani.Dnes ,clovek musi brat s velkou reservou,co media pisi,politici rikaji a pseudo-historici dokazuji svetu.Kdyz Pentagon byl napaden a nikde zadne trostky letadla,kdyz let jineho letadla zkoncil sestrelenim,ackoliv Cheney a Rusvelt tvrdili,ze neexistuje,abyamericke letectvo sestreliliamericke civilni letadlo,za par hodin,potvrdili,ze letadlo bylo sestreleno americkou stihackou.Proste,pohadka za pohadkou, mame teroristy,tela obeti,ale mezi nimi zadna tela unoscu,dokument se jmeny obeti v ramci pitevniho nalezu zmizel,ale,nalezl se neporuseny koran nedaleko obchodniho centra, nejaci tancici zide s filmovymi kamerami nikoho nevzrusi,jako i zadrzeny nakladak,kde se obevily stopy vybusnin,serif byl rychle umlcen,jako vsichni ostatni,pravdu maji pouze media.President Bush,kdyz byl v materske skolce, rekl,ze utok na prvni vezak videl v TV,ale ,tou dobou nebyl naprosto zadny takovy porad na TV.
Jen, si zpocteme,kolik umrti Bin Laden prozil,nebylo mesice ,kde by nebyla zprava,ze Bin Laden je mrtvi.Takze,otazkou je proc by pakystanska vlada mela hledat davno mrtveho Bin Ladena.
Kazdopadne ,kdyby jej nezastrelili,tak by verejnost chtela vedet pravdu a Bin Laden pod drobnohledem verejnosti by se obhajoval, takze , vyslech a setreni by dosahlo mozna uplneho opaku,nez ,co nam vlada USA a jejich zkorumplovana media tvrdi dnes a o to tu vrazdou Bin Ldena jde.Zivy Laden je nebezpecny,mrtvy uz ne!!Bude svetovy kriminalni soud pro valecne zlociny vysetrovat jeho smrt?
Kazdopadne,tato "udalost" odvede p...Automaticky kráceno

243295

4.5.2011 2:54

RE: Zkutecna ukazka modernich zdelovacich prostredku v ramci informaci.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 243295

pozornost od jinych,pro nas,dulezitych veci.Je jasne ,ze s takovymi zpravami a propagandou muzou zahajit kdekoliv valku na teto planete a vzdy budou na spravne strane ,bojovat za svobodu,demokracii,proti terrorismu,tak,jak uz to delaji pres sto let 95% vlastnena zidovska media,takze,ani Internet v mnoha pripadech nepomuze dosahnout,co se vlastne doopravdy stalo.

33 Conspiracy Theories That Turned Out To Be True, What Every ...
Jonathan Elinoff New World Order Report January 6, 2010. After reading the article released by Cracked.com, I decided to update and revise their sloppy work.
www.infowars.com/​33-conspiracy-theories-that-turned-out-to-be-true-what-every-person...
Mozna,ze pred 70 roky jsme byli lepe informovani:Kanada, 26 Unora,1940 noviny "The Toronto Evning Telegram napsal,ze zidovsky kongres prohlasil,ze je ve valce s Nemeckem,uz sedm roku.(bylo by dobre se podivat do archivu techto novin, jestli tento vytisk jeste existuje, co myslite ,nasi krajane v Kanade)
Vložený obrázek
Bin Laden unarmed in raid, says US
"The Central Intelligence Agency owns everyone of any significance in the major media."
--William Colby, former CIA Director, quoted by Dave Mcgowan, Derailing Democracy

"You could get a journalist cheaper than a good call girl, for a couple hundred dollars a month."
--CIA operative, discussing the availability and prices of journalists willing to peddle CIA propaganda and cover stories. Katherine the Great, by Deborah Davis

"There is quite an incredible spread of relationships. You don’t need to manipulate Time magazine, for example, because there are [Central Intelligence] Agency people at the management level."
--William B. Bader, former CIA intelligence officer, briefing members of the Senate Intelligence Committee, The CIA and the Media, by Carl Bernstein

"The Agency's relationship with [The New York] Times was by far its most valuable among newspapers, according to CIA officials. [It was] general Times policy ... to provide assistance to the CIA whenever possible."
--The CIA and the Media, by Carl Bernstein

243298

4.5.2011 7:07

"vyšlo najevo" ... a kdy a kde a co ?

Tomek 62.?.?.?

"vyšlo najevo" .. hned v úvodu. Jak nekonkrétní informace, domněnka .. čili blábol. Nic proti autorovi, ale pokud se jedná o závažné věci, nemohu psát něco jako své pocity či o názorech někoho jiného.
Zkuste si zavolat na policii, že se stala nehoda, že ale nevíte, ve kterém státě jste a že kolem sebe vidíte smrky a jedle [chechtot]

243311

4.5.2011 8:32

Je konec.

PetrPavel 85.?.?.?

Svět ovládají tak 2% lidí a pro ně nemá zbylých 98% žádnou hodnotu. Panika je nejúčinější zbraň k ovládání mas. Nelze dále pokračovat v nárustu populace. Zdroje planety by se spotřebovali ještě dříve než uvádí nejčernější scénáře. Redukce je z pohledu vyšinutých vládců jediným řešením. Lidé sice mají možnost to zastavit, ale museli by svrhnout současné režimy v celé Evropě, donutit své nové vlády zrušit NATO a vytvořit nový čistě obranný prvek který zasáhne jen v případě napadení. A tím nemyslím teroristické útoky, které jsou stejně v režii lidí kteří chtějí rozpoutat světový konflikt. Lid musí povstat na celé planetě a dát těm 2% procentům na pamětnou. Svrhnout vlády, které neustále rozpoutávají konflikty a pak se vydat novým směrem. Pokud to lidé neudělají tak do pěti let tu nezůstane kámen na kameni. Je to jen zlomek času učinit kolektivní rozhodnutí a říci dost nás je víc a my to tak nechceme!!! [naštvaný]

243319

5.5.2011 6:17

RE: Je konec.

rem 89.?.?.?

Reakce na 243319

Svět ovládají sotva 2 promile individuí a kolektivní rozhodnutí té obrovské většiny neexistuje, to je bohužel fikce.

243397

4.5.2011 11:30

Zajímavá analýza na Daily Bell

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Pokud umíte anglicky, doporučuji vaší pozornosti článek WikiLeaks Nuclear Bomb Story Preceded Osama Death.

V podstatě tam je přehledně sesumírováno vše, o čem jsme zde psali.

243333

5.5.2011 22:48

Nedovedu si představit jadernou válku...

Robespiére 195.?.?.?

...jak se tady diskutovalo.Válka se přece vede proto , aby byla šance zvítězit a vítězstvím pro sebe získat klíčové zdroje pro energetiku (ropa,zemní plyn...) a ovládnout plně celý svět ,diktovat si ceny být pánem planety .Příští válka (podle mého názoru - jen otázka času ) bude proto vedena vysoce sofistikovanými zbraněmi , avšak ne jadernými(mohla by to být totiž smutná plichta).Je nás na světě údajně 6 miliard a já si myslím že podstatně více .Po válce vedené konvenčními zbraněmi,dojde k redukci zbytečných spotřebitelů (můžeme si dovolit podstatně větší ztráty než tomu bylo v obou světových válkách dohromady).Stále nás však bude dost na to abychom byli perfektně vykořisťování megakorporacemi a v poválečném světě jim ještě vděčně sloužit za minimální odměny a obnovovat ropné vrty,průmysl apod.Prostě završit nový světový ŕád.

243452

5.5.2011 23:06

RE: Nedovedu si představit jadernou válku...

dub 94.?.?.?

Reakce na 243452

tak si zkuste představit požadavek (j)elit zredukovat světovou populaci o 80%, což prosazují.
už začíná svítat?

243453

6.5.2011 0:09

RE: Nedovedu si představit jadernou válku...

Robespiére 195.?.?.?

Reakce na 243453

Ale jistě to si dovedu představit.Věřím totiž v technologie ,které jsou pro nás obyčejné smrtelníky něco jako Sci-Fi(vemte si co se nám obyčejným lidem dostalo do rukou jen za poslední 2 dekády - počítače,mobily,DVD - něco takového tady opravdy nikdy v historii tak rychle nebylo,dle mého soudu se jedná o velmi zastaralé a nemoderní technologie ,které (j)elita již dávno znala.Jaderná válka je příliš brutální,zastaralá a zničí mnoho majetku ,nelze tak snadno kontrolovat množství přeživších zničí rostlinstvo i zvířata a to je přece kontraproduktivní.Stějně tak biologické či chemické zbraně .Země musí být po válce dobře obyvatelná ,snadno ovladatelná,rychle obnovitelná ,s lidmi ,kteří prožijí válečné hrůzy a budou vděčně pracovat a živořit pro své pány ,kteří budou populaci udržovat na pro ně co nejekonomičtější úrovni.Pozn.:vidím,že cenzor můj poslední příspěvek nezobrazil.Že bych se přece jenom trefil ?

243457

6.5.2011 5:15

RE: Nedovedu si představit jadernou válku...

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243452

Totální válka o globální nadvládu bude vedene nemilosrdně všemi představitelnými i nepředstavitelnými zbraněmi. Pokud tedy začne. Na nějaké fair play nebo zdravý rozum zapomeňte. Podívejte se na takovou Libyi. Vojensky nepředatvuje Kadáfí pro NATO žádnou hrozbu, a všecko co trefili je legitimní vojenský cíl. Kdyby rostříleli dětskou nemocnici bude to vojenský cíl. Co myslíte pokud by Kadáfí potenciálně byl skutečnou vojenskou hrozbou?

Kadáfí se obchodně vázal na Rusko, Čínu. Bodejť když na něj bylo nedávno zrušeno embargo. Politicky si vždycky držel odstup i během studené války, raději nakupoval zbraně v ČSSR než by se přímo zapletl se Sověty. Sadám, nepochopil, že s pádem SSSR se diamterálně změnila geopolitická situace a podle toho zaplatitl cenu. Prej měl čtvrtou nejsilnější armádu světu. Přehnané tvrzení, nedokázal vojensky porazit ani Irán. Ale vojenská mašina USA by ani z Iránu nenechala kámen na kameni. Sice by ho nešlo okupovat a kontrolovat, ale šlo by ho vojensky poslat stejně jako Irák o 100 let zpátky. Žadný vodovod, elektřina, ale za to občanská válka etnicko náboženského charakteru...

Tohle jsou však lokální konflikty. Kadáfí, Irák, Irán způsobují kartelu centrálních bank de facto nepříjemnosti a znervozňují tím, že vybočují z řady. Dokud expanzivně nastavený finanční systém nenarazil na konečné rozměry této planety, konečnou možnost zadlužení apod. Mohli být tyto režimy tolerovány, Irán byl neboť příliš mnoho problémů a málo muziky. Oligarchie by momentálně ráda vytvořila jinou nekrytou měnu, ale mimo západ není ochota na to přistoupit. Problém je ten, že při současném status quo to je naprosto nefunkční do budoucna. A to i za předpokladu, že by zbytek světa na to kývnul. Při expanzivním nastavení velikost populace, ekologie, vyčerpávání zdrojů a tohle už jsou principiélní parametry, které znemožňují expanzi.

Jsou tedy dva velké důvody pro velkou válku a zakonzervování finačního expanzivního systému. Zlomit odpor multipolárního světa a brutální redukce lidské populace. Nejlidnatější země jsou Čína, Indie, muslimů je miliarda. Jedněch je moc a do budoucna by spotřebovali hodně zdrojů, o které se někdo nemíní dělit. A druzí mají tu smůlu, že hromada zdrojů se nachází na jejich uzemí, k nim ještě patří Rusko, které specifické vojenské postavení. Během studené války byla situace globálního míru značně stabilizována vzájemným zničením. Nuklearních zbraní bylo dost, nebylo možné prvním úderem zničit dostatečně kapacitu protivníka a neexistovala technologie, která by mohla zachytit zničující odvetu. A taky oligarchie žila v době, kdy nekryté peníze měle hromadu prostoru pro expanzi.

Momentálně se nacházíme v kritickém období. Oligarchii tlačí čas. protože probíhá kolaps systémů nekrytých peněz. FED už zkupuje vlastní dluhy. A někerý velmi mocní lidé, ...Automaticky kráceno

243480

6.5.2011 5:15

RE: Nedovedu si představit jadernou válku...

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 243480

Momentálně se nacházíme v kritickém období. Oligarchii tlačí čas. protože probíhá kolaps systémů nekrytých peněz. FED už zkupuje vlastní dluhy. A někerý velmi mocní lidé, ztrácející moc. sice jim zůstane furt hromada moci a pravděpodbně nejvýhodnější pozice při stratu kryté měny, ale mohli by uvěřit iluzi, že provedení prvního strategického úderu bez zničující odvety je možná. Naprosto s vámi souhlasím, že do jaderné plichty nikdo nepůjde, ale hřbitovi jsou plné optimistických idiotů, kterí na ten svůj optimismus dojeli. Jsou lidi ochotni hrát vabank, někdo optimismu, když se mu hroutí jeho svět podlehne vždy, ale pokud bude mezi mocnými příliš mnoho takových lidí, pak...

Víceméně tohle je vnitřní příčina dvou světových válek. V Japonsku i Německu věděli, že pokud do tří let nevyhrají, tak... A oligarchie si byla prakticky jistá, že nevyhrají. Oligarchie si během studené války byly jistá i vzájemným zničením, teď by se mohla chytnout při kolapsu fiannčního systému, velmi nebezpečné deziluze. Cenou by bylo globální zničení civilizace, ale furt lepší než sledovat teoretické vítězství oligarchie, která zdecimuje lidskou populaci, aby velmi rychle byly znova u kolapsu. Tady hraje velkou roli technologický vývoj, který taky výrazně urychluje expanzi. Člověk si předevčírem koupil tranzistorák, včera bednu, dneska plasmu a zítra...

243481

6.5.2011 1:07

Douška k velké slávě kolem zavražděného Usamy +následné jaderné hrozbě.

Robespiére 195.?.?.?

Kdysi jsem četl zajímavou knihu s titulem Tyranie médií.Štáb reportérů a filmařů v USA vytvořil doma a na zahradě před domem jednoho z protagonistů za pomocí počítačové techniky zajímavou reportáž v podobě rozhovoru s tehdy nejhledanějším mužem planety Usamou.Zpracovali to natolik věrně (krajina,skály,Usáma),že získali první cenu v soutěži o nejlepší dokumentární snímek.Teprve po udělení ceny řekli divákům i porotě ,že je to vlastně všechno legrace,podvrh.První cena jim však ,k jejich údivu,byla ponechána a snímek byl ještě mnohými TV kanály opakovaně nějakou dobu vysílán.Takže si jistě dovedete představit jaké má globální mediální magnát Ruppert Murdoch možnosti a co se nám předkládá jako pravda .Osobně doporučuji nedůvěřovat ani předpovědím počasí.A co se se světem stane na nás naprosto nezáleží.Je to záležitost několika semitských rodových klanů ,které nikdy nepoznáme.Rozhodně to nejsou ti chudáci,které bulvár úsměvně uvádí jako 10 nejbohatších lidí světa .Tož tak...

243463

Příspěvků: 95

02.05. 19:22 Atoodark  Je to tak.
02.05. 19:42 jean.laroux  RE: Je to tak.
02.05. 19:53 Atoodark  RE: Je to tak.
03.05. 04:43  RE: Je to tak.
02.05. 20:12 Kysučan  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
02.05. 20:47 Lin  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
02.05. 21:40 Kysučan  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
02.05. 22:43 Rene Bartosek  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
02.05. 23:02 Rejpal  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
02.05. 23:07 Luxor  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
02.05. 23:20 Rene Bartosek  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
02.05. 23:41 Luxor  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
03.05. 02:42 Rene Bartosek  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
03.05. 07:20 Luxor  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
03.05. 13:51 Rene Bartosek  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
03.05. 15:32 leo69  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
03.05. 15:51 djb  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
04.05. 01:05 Rene Bartosek  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
04.05. 11:44 djb  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
04.05. 12:27 HHBB  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
04.05. 15:08 djb  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
04.05. 23:46 HHBB  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
05.05. 02:24 Rene Bartosek  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
02.05. 23:33 leo69  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
02.05. 23:36 leo69  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
04.05. 00:06 Otecko  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
03.05. 07:35 p.  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
02.05. 22:55 Lin  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
02.05. 23:53 Kysučan  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
03.05. 10:29  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
03.05. 18:54 fist.of.heaven  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
03.05. 22:03 3,14ča  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
03.05. 19:18 r.m.  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
04.05. 01:19 Rene Bartosek  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
03.05. 00:23 hc  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
03.05. 07:25 p.  RE: Je to tak-ale možno aj úplne ináč
02.05. 19:50 Deformel  Můj názor
02.05. 20:36 Magnus Maximus  RE: Můj názor
02.05. 20:05 Libcin  Útok
02.05. 20:25 Dr.QQ  RE: Útok
02.05. 21:17 clarc  RE: Útok
08.05. 11:37  RE: Útok
04.05. 07:30 Lumpí  RE: Útok
02.05. 20:06 Lin  To byl fofr
03.05. 22:00  RE: To byl fofr
02.05. 20:12 Libor  No zdá sa že ide do tuhého :(((
02.05. 20:46 Michalll  Divoká hypotéza, ale nikoliv nereálná
02.05. 20:59  Evropa je ovšem i Rusko
02.05. 23:29 grey  RE: Evropa je ovšem i Rusko
02.05. 21:10 clarc  asdf
02.05. 22:14 rataj  RE: asdf
02.05. 23:09 Rejpal  RE: asdf
03.05. 00:30 Slayko  RE: asdf
03.05. 19:16  RE: asdf
02.05. 22:01 rem  Nepleteme se...
02.05. 22:53 Jajo  Asi nemám pravdu, ale čo keby !
03.05. 07:44 p.  RE: Asi nemám pravdu, ale čo keby !
02.05. 23:30 JL  Voditko k pochopeniu
03.05. 00:48  RE: Voditko k pochopeniu
02.05. 23:39  Zadna atomova bomba v Evrope neni
02.05. 23:43 mike77  Praha ?
03.05. 00:47  RE: Praha ?
03.05. 10:01  RE: Praha ?
03.05. 10:55 Luxor  RE: Praha ?
03.05. 08:11 Jarmila  Izrael?
03.05. 10:40  RE: Izrael?
03.05. 11:44 HHBB  RE: Izrael?
03.05. 00:38 Aeternitas  Osama
03.05. 02:51 Meresiev  k cieľom..
03.05. 10:46 Jesse Ventura.I am Slovak  RE: k cieľom..
03.05. 13:09  RE: k cieľom..
03.05. 04:39  Poznamka
03.05. 04:47 Robert Nohejl  To, aby nekde neco velkeho bouchlo, na to nemusi byt muslimove.
03.05. 05:09 Robert Nohejl  RE: To, aby nekde neco velkeho bouchlo, na to nemusi byt muslimove.
03.05. 09:44 ladaaa  umisteni teroristicke akce...
03.05. 10:38 TB  Visí nevisí.
03.05. 11:08  RE: Visí nevisí.
03.05. 11:17 HHBB  RE: Visí nevisí.
03.05. 15:05 rataj  RE: Visí nevisí.
03.05. 12:09 Meresiev  RE: Visí nevisí.
03.05. 14:46 kilomaznik  jsem v klidu
03.05. 15:50 r.m.  USA prognózy do roku 2020 počítají s hladovou Evropou
03.05. 16:43 Evropan  nic nevisí
04.05. 02:38 Robert Nohejl  Zkutecna ukazka modernich zdelovacich prostredku v ramci informaci.
04.05. 02:54 Robert Nohejl  RE: Zkutecna ukazka modernich zdelovacich prostredku v ramci informaci.
04.05. 07:07 Tomek  "vyšlo najevo" ... a kdy a kde a co ?
04.05. 08:32 PetrPavel  Je konec.
05.05. 06:17 rem  RE: Je konec.
04.05. 11:30 Vladimír Stwora  Zajímavá analýza na Daily Bell
05.05. 22:48 Robespiére  Nedovedu si představit jadernou válku...
05.05. 23:06 dub  RE: Nedovedu si představit jadernou válku...
06.05. 00:09 Robespiére  RE: Nedovedu si představit jadernou válku...
06.05. 05:15 Rene Bartosek  RE: Nedovedu si představit jadernou válku...
06.05. 05:15 Rene Bartosek  RE: Nedovedu si představit jadernou válku...
06.05. 01:07 Robespiére  Douška k velké slávě kolem zavražděného Usamy +následné jaderné hrozbě.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 75 čtenářů částkou 16 472 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 4

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Rudý mor nahradil duhový. Občas má církev pravdu11.08.19 19:25 Polsko 2

Babiš boduje: Narovnání podnikatelského prostředí11.08.19 01:00 Česká republika 2

Epstein se zasebevraždil a satanisté podpořili LGBT, mozaika se zaplňuje10.08.19 16:44 USA 2

Satanisté podpořili LGBT komunitu. Nic jako tradiční rodina neexistuje, hlásali na náměstí v Praze10.08.19 15:09 Česká republika 6

Akcie firmy Bayer vyskočily o 11 % poté, co právníci dohodli odškodné za RoundUp10.08.19 11:53 Německo 3

Žena žaluje nejstarší berlínský chlapecký pěvecký sbor za diskriminaci10.08.19 11:31 Německo 2

Neobvykle kvalitní článek na Lidovkách: konečně si začínají všímat teroru politické korektnosti10.08.19 11:14 Česká republika 1

Dnes vrcholí teplý týden pochodem hlouposti10.08.19 10:30 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,75 Kč
Libra
28,20 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,73 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,93 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,88 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 133,65 Kč
1 unce stříbra
397,10 Kč
Bitcoin
234 998,70 Kč

Poslední aktualizace: 18.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 068