Diskuze k článku

Globální systémová krize: Druhá polovina 2011

Příspěvků 60

11.4.2011 3:19

Je to PARADA!

MoUdrostrak 93.?.?.?

Je to PARADA!
Svet se blizi milovymi kroky ke kriticke krizi. Podobne jako mezi WWI a WWII. Pouze ji neni schopen utlumit konfrontaci a "ozdravujici" globalni valkou a zbrojenim.
Zapadni agreSSivita a humpolactvi narazi na jemne asijske finesy, intrikanstvi a bezkrehou konfucianskou trpelivost.

JuYsEj nezbyva, nezli zhrouceni se samo do sebe - imploze, kterou neprezije snadno a bez skliujicich nasledku (stacila Katrina jako prubirsky kamen).

Kazdy den celebruji a fascinovane sleduji jepici EmEricke stoleti a jednotici nenavist 99% pozemstanu k "Vecnemu" PAX AMERICANA [vyplazený jazyk]

241481

11.4.2011 6:33

RE: Je to PARADA!

Méé 204.?.?.?

Reakce na 241481

Mám obavu, aby se USA pro své přesvědčení o absolutní převaze své vojenské moci nepokusily o zavedení nového světového pořádku ve stylu Londonovy "Železné paty" a necpaly světu do krku své dolary jako šišky při výkrmu husy na pekáč. Hlavní hráči se stahují na ostrovy a tam v závětří chtějí přežít bouři na pevnině.

241485

11.4.2011 19:01

RE: Je to PARADA!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 241481

Před nedávnem jsem našel velice zajímavý odkaz na knihu z roku 2007 (překlad staršího díla), který v kostce o dalším vývoji tvrdí toto - od roku 2011 se krize ještě prohloubí, protože v USA a pak i v Evropě začnou peníze ztrácet svou hodnotu. V roce 2012 zkolabuje finanční systém USA, stát nebude schopen dostát svým závazkům vůči osobám, které zaměstnává. To povede k řetězové reakci a chaosu v celé společnosti.. bude docházet k nepokojům a rabování.. vláda se pokusí získat kontrolu nad situací nasazením armády.. hospodářská situace povede k poměrům, které budou připomínat občanskou válku.. tato situace potrvá až do roku 2017. Pak zasáhnou vojenské jednotky spřátelené země ze severu a nastolí opět pořádek.. Podobná předpověď je i pro Evropu, možno přečíst na odkazu níže, hlavně listy v závěru, od. str 144. Kniha se jmenuje Proroctví o Evropě z knihoven palmových listů. Pro přesvědčené skeptiky, že je hloupost, mám takovýto závěr - máme jedinečnou možnost si v praxi ověřit, zda jsou opravdu věci "mezi nebem a zemí" Rok 2012 není tak daleko, aby se ho většina z nás nedožila a uvidíme na vlastní kůži. Být připraven nikomu neuškodí. Odkaz na knihu je zde. http://www.uloz.to/778017/proroctvi-o-evrope-thoma...

241523

11.4.2011 22:41

RE: Je to PARADA!

martas300 68.?.?.?

Reakce na 241523

"máme jedinečnou možnost si v praxi ověřit, zda jsou opravdu věci "mezi nebem a zemí" Rok 2012 není tak daleko, aby se ho většina z nás nedožila a uvidíme na vlastní kůži. Být připraven nikomu neuškodí."

Obavam se,ze az se tato zminena proroctvi naplni,nebude jiz zadny Zvedavec,abychom si mohli rici - sakra,to proroctvi nelhalo.

A jeste dotaz: Co si predstavujete pod pojmem "byt pripraven".

241545

12.4.2011 17:26

RE: Je to PARADA!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 241545

Přesně totéž napadlo i mě, když před časem uváděl osud.cz kroky k přípravě na přicházející všeobecný civilizační kolaps. To zhroucení nastane neobyčejně rychle tím, jak dojde k plošnému výpadku elektřiny způsobeném panikou obsluh elektráren, upřednostňujících rabování všemožných zásob ve svém okolí. To vyvolá dominový efekt zhroucení všech státních i hospodářských struktur a válku účelově vzniklých klanů všech proti všem s jediným pravidlem - zákon džungle... Bohužel mamuti a podobná užitečná havěť docházeli už za pračlověka Janečka a v současnosti nejsou ani ty jeskyně, v nichž by mohl hořet oheň k zahřátí... No snad jako radiátor zahřeje ta radiace...

241624

12.4.2011 21:41

RE: Je to PARADA!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 241545

Máte pravdu, třeba si to neřekneme, nebo jen sami pro sebe. Jak se připravit na období nouze tu byla před časem diskuze, závěr snad takový, že se doporučuje navázat blízké vztahy s lidmi, kteří si budou navzájem oporou. Jinak za sebe netvrdím, že se to vše stane, taky bych si přál, aby rok 2012 přinesl globální změnu lidstva k lepšímu, ale zatím situace jakoby potvrzovala pravdivost textu.

241657

13.4.2011 11:57

RE: Je to PARADA!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241657

globální změna lidstva k lepšímu může nastat jedině pokud lidé přestanou být ovce
nejsem moc optimistou v této věci
prostě to záleží na nás čekat že se vyplní nějaké proroctví a ono to přijde samo je naprosto absurdní nic nevyhnutelného není my jsme tvůrci naší reality nebo "reality?" a jen na nás vše záleží

241714

11.4.2011 23:04

RE: Je to PARADA!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241523

jaká proroctví pořád?
copak nechápete že ty události se nedějou sami od sebe? že existuje nějaký původce toho všeho?
proroctví tomu říkají ovce pro jiné je to jízdní řád
když napíšu proroctví že zítra ráno vstanu a opařím se čajem a skutečně zítra ráno vstanu a opařím se čajem budete mě oslavovat jako vizionáře a proroka? patrně ne že? a tohle je úplně to samé
proberte se dokud ještě není úplně pozdě apokalyptici pitomí

241550

11.4.2011 23:25

RE: Je to PARADA!

martas300 68.?.?.?

Reakce na 241550

To je pouze tvuj problem,ze nechapes vyznam slova proroctvi.

Ty si vazne myslis,ze jsme ze slezli ze stromu ?,to vim taky ze se udalosti nedeji sami od sebe,ze existuje puvodce vseho.Tve dalsi komentare ani nema smysl komentovat....

241551

12.4.2011 12:34

RE: Je to PARADA!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241551

ne myslím si že nás uplácal z modelíny sionista k obrazu svému [velký smích]

241580

11.4.2011 23:38

RE: Je to PARADA!

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241550

No jo, ti proroci... [smích] Teď se asi naplní i to o "žluté rase". Soros se o víkendu na té schůzce pro zvané vyjádřil ve smyslu, že "největší překážkou nového, stabilního a spravedlivého systému jsou USA" a chce jako velmoc č.1 Čínu. [chechtot] Jo - a taky jednu světovou vládu (na základech OSN) a jednu světovou měnu. [oči v sloup]

241553

11.4.2011 23:51

RE: Je to PARADA!

Antigen 94.?.?.?

Reakce na 241553

אשכנזים se nazapře. Zdravím tímto analytika המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים..

241554

12.4.2011 0:16

RE: Je to PARADA!

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 241554

už jsem myslel, že
המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים
znamená něco peprného, a on je to zatím jen podělaný Mossad.

Bod za toho Aškenazyho, někdy ve třetí třídě jsme četli jeho Putování za švestkovou vůní, a už tehdy jsem si říkal, proč má tak blbý příjmení.

241556

12.4.2011 15:49

RE: Je to PARADA!

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241554

No...já tu jen tiše doufám, že zdravíte Jiříka Sorošového a ne mne... [oči v sloup] Ty polámaný klacíky jsem si musela dát do překladače a jestli k nim jednou přibude ještě rozsypaná rejže, tak ze mě bude negramot.

241613

12.4.2011 17:38

RE: Je to PARADA!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 241613

[cool] [velký smích]

Neboj. Přes Sibiř a pěšky? "No pasaran"! [vyplazený jazyk]

241626

12.4.2011 19:48

RE: Je to PARADA!

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241626

Sibiř nesibiř... když oni jsou takový houževnatý.... [oči v sloup] To bude jednou nával na plastiky! [smích] Jarmulku si na lebku může nasadit každej, ale ty oči... nevím, nevím. Copak já, mám aspoň čínskej nick, takže mi to snad bude přičtený k dobru. Můžu si třeba hrát na disidentku - jako že už jsem "x-let před tím bojovala". [cool]

241642

12.4.2011 12:12

žluté opice a NWO

GOODHOPE 85.?.?.?

Reakce na 241553

Já myslím že proroctví napsal nějaké Jajteles anebo Mojše, proto aby nás na skličující NWO připravil jakoby podvědomě formou tajemna...abychom se báli a až to přijde, tak netečně řeknem, oni ti proroci měli pravdu... a to o té žluté rase by do toho všeho zapadalo. Žlutí by se stali těmi oškliváky a uzurpátory, kteří utlučou árijce čepicema až se rozlezou po Evropě, budou nás mlátit hlava nehlava a dají nám za uši, nastolí tu asijskou morálku, kdy každý bude makat od nevidim do nevidim a dostane za to jednu grešli, aby se najedl, cenzuru a tvrdou ruku.Všechno nám seberou a sežerou nás jak kobylky...mezitím sionista zavede jednu měnu, jednu vládu- vlastně jako odboj proti žluťákům...ta bude v rukou Sörosu anebo Kisingerů, dávno připravená. V boji bude šikmooký a opoziční bílá vláda NWO nás potom z nadvlkády těch žlutých opic vysvobodí a my je budem opěvovat...v UZA se mezitím strhne občanská válka - krvavá, kterou utiší následná injekce ze spojené EURASIE.I tak to lze vidět, čím více perfidity do toho vložíme, tím víc se přiblížíme jejich pravdě

241579

12.4.2011 12:54

RE: Je to PARADA!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241553

celý je to velká bouda
oni vytvořili hromadu strašáků a vymysleli proroctví kde se píše že nás ti strašási budou strašit
no a ve finále se objeví hodný pastýř který strašáky odežene a nastolí celosvětovou vládu
ta pororoctví jsou napsána tak mnohoznačně že si pod tím lze představit cokoli takže si na své přijdou skeptici apokalyptici a vůbec všichni
nehledě na to že i kdyby se dala předpovídat budoucnost tak žádná událost nemá celosvetový dopad
vemte si třeba druhou světovou válku pro člověka žijícího v západní část SSSR hotová katastrofa a apokalypsa
člověk žijící někde na venkově v čechách který nečetl noviny ani nemusel poznat že nějaká válka je
tak co chcete předpovídat?

241582

12.4.2011 13:43

RE: Je to PARADA!

martas300 68.?.?.?

Reakce na 241582

"celý je to velká bouda
oni vytvořili hromadu strašáků a vymysleli proroctví"

Smel bych se zeptat,kdo jsou ti "ONI" ?Na Vasi odpoved se skutecne tesim.

241592

12.4.2011 13:44

RE: Je to PARADA!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241592

tvoji páni martine

241593

12.4.2011 13:54

RE: Je to PARADA!

martas300 68.?.?.?

Reakce na 241593

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

To jste toho moc nerekl ,a kdo jsou ti moji pani ?

241595

12.4.2011 14:13

RE: Je to PARADA!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241595

ti které papouškuješ

241600

12.4.2011 14:24

RE: Je to PARADA!

martas300 68.?.?.?

Reakce na 241600

Ale no tak Aristokrate,ja si skutecne myslel,ze jste trochu chytrejsi,Vy ale porad placate jedny a ty same nesmysly.Vyjadrete se prosim jasne,kdo jsou ti oni,jez papouskuju,a jez dle vas vytvorili vsechny strasaky a proroctvi.Ja Vam napovim,Vy sam to ani nevite.Vy vite kulovy a jen machrujete.Ja se klidne zeptam kdyz nevim,omluvim kdyz se mylim,Vy ale odpovidate stylem,jakoby jste sezral Salomounovo ho...

Takovymi typy argumentu jez jste pouzil doposud,se totiz docela strapnujete.

241601

12.4.2011 14:43

RE: Je to PARADA!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241601

jak chytřejší? já vím že nic nevím
to ty martine jsi přeci četl všechna ta proroctví a tak máš jasno
není nic čím bych tvůj obrázek o světě mohl vylepšit [mrknutí jedním okem]

241603

12.4.2011 22:24

RE: Je to PARADA!

martas300 68.?.?.?

Reakce na 241603

Aristokrate a Lin

Ja prece nikde nepsal ze studuji proroctvi,to me podsouva aristokrat.On rika,ze nam to nekdo podsouva ta proroctvi a ja se jen ptam kdo ,to je cele.Ja taky umim pouzivat tu vec mezi usima.

Jinak soouhlasim (konecna alespon v necem)aristokrate,ze vim ze nic nevim,jelikoz cim vice toho ctu,tim vice se dovidam,ze vse je jinak.A rozhodne muj zivot neovlivnuji nejaka proroctvi,to je pouze tresinka na dortu k urcitym tematum.

241662

13.4.2011 9:26

RE: Je to PARADA!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 241662

mily martas, ty jsi jen pouhy provokater, ktery chyta za slovicka a analyzuje co kde a kdo napise. jako treba "kdo jsou ONI"? jake proroctvi? kdo to napsal a kdes to cetl?
no, a je dobre, ze vice ctes, a ze se pak dovidas, ze to je, ci muze byt i jinak, s tim mame problemy vsichni. [chechtot]

241692

13.4.2011 13:23

RE: Je to PARADA!

martas300 68.?.?.?

Reakce na 241692

Hmm,ja se skutecne nestacim divit,jak jste vsichni chytry jak radio.Ty vole,za chvily budeme provokateri asi vsichni,ne.Ja se jen slusne zeptam komu ze se jako klanim,a misto odpovedi se me dostane komentar,ze jsem provokater.Ja se z toho picnu.Nez zacnu nad nekym delat zavery,tak si vetsinou projedu par jeho komentaru,co ten clovek je zac,coz jste Vy stefane neucinil.Jinak by jste dosel k zaveru,ze provokater je spise aristokrat,ktery nema zadny argument.
Ty vole provokater...... fakt jste me rozesmal [chechtot] [chechtot] [chechtot]

241726

12.4.2011 20:13

RE: Je to PARADA!

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241601

Víte Marťasi, ona jsou "proroctví" a proroctví. I tady musí být člověk opatrný. Jednak pro značné úpravy a jednak pro věc samotnou. Uvědomte si, prosím, že NIC není neměnné a předem dané. Ony pohledy do budoucnosti vycházejí ze situace, která je v daný okamžik. Prorok jakoby viděl až na konec konkrétní cesty (= když půjdete tudy, dojdete až k Neumětelům). Jde ale o to, že směr se měnit dá, dá se na křižovatce odbočit jinam - a pak k Neumětelům nedojdeme. Vyplývá z toho, že ona proroctví jsou varováním (=pokud do Neumětel nechceme, změňme směr) nebo také manuálem (= pokud jsou Neumětely naším cílem).

241647

12.4.2011 22:07

RE: Je to PARADA!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 241647

Děkuji, pěkně jste to shrnula. Dával jsem odkaz proto, že pokud někdo v roce 2007 napíše o krizi v roce 2011 a kolapsu v roce 2012, tak je to přinejmenším hodno zamyšlení, jestli je to jen náhoda, nebo opravdu nenápadná příprava na zlé časy.. Teď záleží na tom, kdo bude silnější - zda my lidé, kteří tu cestu do pekel nechceme, nebo oni, kteří ji tak plánují.

241659

12.4.2011 21:15

RE: Je to PARADA!

Rejpal 96.?.?.?

Reakce na 241601

Koukam ze jsi se uz zapojil do diskuse sem, kdyz uz s tebou nikdo nediskutoval na foru Zvedavce [mrknutí jedním okem]
Tam jen placa nesmysly Petge [oči v sloup]

241652

11.4.2011 23:02

RE: Je to PARADA!

smutnyklaun 84.?.?.?

Reakce na 241481

Nevěřím myšlence imploze, exploze je v případě krize daleko pravděpodobnější.

241549

12.4.2011 11:28

RE: Je to PARADA!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 241549

>Nevěřím myšlence imploze, exploze je v případě krize
>daleko pravděpodobnější.


Nie je to jedno, keď to rozmetá finančný systém a ekonomiku?!
Je to ako dohadovanie o tom koľko anjelov zmestí na ihlu, alebo či anjeli jedia a serú. Skratka žabo-myšia vojna.

241577

12.4.2011 15:04

Lod zidovskych silencu

Mnichov47 223.?.?.?

Ten nazev lod silencu ve clanku je myslim velmi vystizny, kdyz si clovek uvedomi, ze vetsinu deni v USA neurcuji americane, ale zide sedici na vsech klicovych mistech ve vlade, mediich a financich.

Lod silencu, krize, dluhy, valky - takto dopada kazdy stat, ktery si neda pozor na zidy a necha je infiltrovat do svych zivotne dulezitych center.

Krize USA je pro zidy maximalne neprijemna, vetsina zidovskych majetku je prave v USA. Proto zide uz pred par lety investovali mnoho biliony dolaru do pokusu znicit EU a euro, pokus se nezdaril, utopene biliony jsou pro zidy hodne bolave, a tak zide ve snaze se zachranit, rozpoutali v arabskych zemich povstani, nepokoje, valky ve snaze znicit Evropu vtazenim do techto valek.

241605

12.4.2011 15:28

RE: Lod zidovskych silencu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241605

"krize USA je pro židy maximálně nepříjemná"
proč ji teda způsobili?
nebo že by ji nezpůsobili a tedy nevládnou?
máš v tom hokej brácho [mrknutí jedním okem]

241607

12.4.2011 16:33

RE: Lod zidovskych silencu

Mnichov47 223.?.?.?

Reakce na 241607

1) Zidi krizi nezpusobily ve smyslu, ze by ji chteli, nybrz krize prisla zakonite jako nasledek zidovske hrabivosti a zaslepeni, silene honby zidu za penezi, i za cenu vlstniho zniceni. V prirode takto jednaji nescetni parazite take.
Zidi vychazeli z toho, ze za pomoci kontroly a manipulace medii, vlad a klicovych instituci po celem svete se jim podari bankrotovy system USA udrzet jeste dal v chodu po dalsich mnoho let.

2) Dalsi vlastnosti zidu, ktera urcuje prubeh deni, je pudova zidovska snaha pusobit kdekoliv, jakkoliv neustale svary, intriky, krize, valky, tedy podminky, ktere umi zid vyuzivat nejlepe ke svemu obohacovani.

Pokud mate pocit, ze si tyto 2 jmenovane veci logicky odporuji, obratte se se stiznosti na nesoulad zidovskeho zpusobu mysleni na izraelskou ambasadu, at si zjednaji v hlavach zidu poradek.

241614

12.4.2011 16:51

RE: Lod zidovskych silencu

GOODHOPE 85.?.?.?

Reakce na 241614

Aristokrat je jako vždy kontra, jestli by jsme mu neměli dát přízvisko "ANTE" to by odráželo jeho postoje jednou pro vždy.
také bych mu doporučila zajít si na kehilu a popřípadě se stát šábesgojímem v Alteneue synagoge.
Nicméně ještě vsuvka, krize nepřišla jako následek, ale prvoplánovitě měla vyvolat chaos na burze, v bankovním sektoru a promítnout se do celého hospodářství přesně v souladu s bodem 2).
Vyvolá chaos ve kterém je snažší rozkrádat, trhat na kusy a machinovat.Pravdou je ža tato krize byla naplánována na pozdější dobu,ale nenažraný žid se trochu přecenil. Důsledkem a následkem bude drtivý dopad na Evropu.

241618

12.4.2011 17:01

RE: Lod zidovskych silencu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241618

tady jen poznámečku:
aristokrat je kontra s hloupostí nepřemýšlením a ovcovitým chováním

a k té krizi
kdo z ní má prospěch židé snad? [velký smích]

241621

12.4.2011 17:00

RE: Lod zidovskych silencu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241614

1) jo ahá takže jsou židi ke všemu ještě hloupí chamtivci kteří se pro vlastní chamtivost klidně zahubí
tak takových já se vážený pane nebojím ti vládnout světu nedokáží

2)takže si za to vlastně můžeme sami

mám spíš pocit že logice odporují vaše závěry při vší úctě [mrknutí jedním okem]

241620

13.4.2011 2:24

RE: Lod zidovskych silencu

Mnichov47 223.?.?.?

Reakce na 241620

Zidovsky sionismus funguje velmi podobne jako hitlerovsky nacismus.
Stejna bezbreha touha po moci, nadvlade, penezich. Ani naciste jiste nechteli zahubit sami sebe, presto se to stalo. Je to tim, ze ten zaslepeny pud, kterym jsou zidi a nacisti hnani, je silnejsi nez rozum, a take tim, ze zide stejne jako nacisti, uz zadne dalsi moralni hodnoty neuznavaji.

A stejne jako ted Vy, i tehdy se naslo spousta takovych, co se silacky busili do hrudi, ze se nacistu neni treba bat a dokonce je podporovali, a to jeste i tehdy, kdy uz plynovyma komorama prochazely prvni miliony zidu a dalsich narodu.

Na Islandu se mozna take nekteri busili jeste pred par lety do prsou, ze zidu neni potreba se bat, a pak se jednoho pekneho rana probudili - zadluzeni zidy astronomickou sumou 100 miliard euro na pouhych 300000 obyvatel.

Sami si za zidovsky bankrot, krize, zadluzeni a valky muzeme pouze v tom smyslu, ze jsme nechali zidy bez povsimnuti proniknout do nasich demokratickych struktur a nechat je vybudovat system, ktery nas dnes zacina hubit a ktery ma vetsi nicivy potencial, nez to dokazal Hitler.

241672

13.4.2011 7:06

RE: Lod zidovskych silencu

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 241672

Pane Mnichov47, myslím, že si protiřečíte v odpovědi panu aristokratovi, když říkáte v bodu 2, že vše umí žid využít ve svůj prospěch a zároveň tvrdíte, že jim krize nepasuje do jejich plánů.
Domnívám se, že je to naopak. Krize bude ten nejideálnější prostředek přesunu majetku od nás do "správných košér kapes", jak píše s oblibou pan jansmith nebo MoUdrostak.
Vemte si kupříkladu rok 1929 a krach 15.000 amerických bank. Kam myslíte, že zmizely majetky a aktiva těchto bank ? Ano, do správných kapes.
Nechápu též, jak můžete srovnávat nacismus a sionismus. To mi trošku zavání neznalostí historie nebo zaváděním.
Jediná významná země, která se kdy dokázala postavit sionismu a vyloučit jejich vliv na chod země bylo právě národně socialistické Německo. Muselo tak být po zásluze krutě potrestáno.

241682

13.4.2011 10:54

RE: Lod zidovskych silencu

Mnichov47 223.?.?.?

Reakce na 241682

Mate pravdu, s tou krizi jsem to myslel tak, jak rikate. ale nepresne napsal.
Krize v USA zidum do planu pasuje, dokonce je spolu s chaosem a nesvary soucasti jejich cileneho usili, ale nepasuje jim, kdyz v krizi prichazeji o penize. A to se ted prave deje, v USA, kde zide momentalne prichazeji o tezke penize. O biliony.

Zide se nyni horecne snazi o zachranu jejich penez vyvolanim krize a valek pokud mozno mimo uzemi USA, tj. v arabskych zemich a Evrope. Vystupnovana cetnost navstev zidovskych emisaru v CR je toho tez dukazem.

Pokud zide nebudou moci dale udrzet USA, nebudou mit zabrany privest americany do maximalni krize, aby je mohli pripravit o co nejvic majetku, tak jak jste napsal o roku 1929.

Nacismus a sionismus srovnavam jejich charakterem, ne historicky. Nemecko melo jiste zpocatku duvod vymanit se z rdousiveho sevreni zidu, ovsem nacismus se velmi rychle zvrhnul do stejne primitivnosti, zaslepenosti a kratkozrakosti jako sionismus, zhoubneho pro vsechny zucastnene.

241706

13.4.2011 11:35

RE: Lod zidovskych silencu

hc 90.?.?.?

Reakce na 241682

Je faktem, že tyhle krize vedou k posílení velkokapitálu. Ale je v tom háček: ono je to tak všude. Např. v Japonsku měla Velká krize stejné důsledky jako na Západě, a to byste v japonském establishmentu žida hledal asi marně. Nebo u nás Baťa. Ten se v konečném výsledku na Velké krizi také pěkně napakoval, i když se tvářil jako chudák div ne na bankrot.

241709

13.4.2011 22:33

RE: Lod zidovskych silencu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 241682

No, pokud to vezmu z pohledu "Cui bono", tak národně socialistické Německo muselo internacionálnímu židovstvu a sionistům seslat samo nebe, nic lepšího si pro své zájmy ani nemohli přát. Jediná významná země, která se kdy pokoušela postavit internacionálnímu židovstvu a sionismu a aspoň částečně vyloučit jejich vliv na chod země by z tohoto pohledu byl naopak stalinský Sovětský svaz, co byl pravděpodobně i jeden z důvodů vzniku nacionálního Německa.
Pokud by toto Německo nebylo židovským konstruktem, nemohlo nikdy vést válku se Stalinem v podstatě v samém začátku, drželo byse koncepce spolupráce. Chápu vaše sympatie k tomuto Německu, ale vypadá to, že nebylo zemí, která vyloučila vliv sionistů. Naopak, Hitler pro ně byl vlastně mesiášem a sami si ho stvořili a hlídali, i před Heidrychem.

241748

14.4.2011 3:25

RE: Lod zidovskych silencu

Mnichov47 223.?.?.?

Reakce na 241748

Sympatie k nacismu nemam, pro me je to spolu se sionismem neco jako zhoubny nezvladatelny rakovinovy nador sirici se vsemi smery a hubici vse vcetne sebe samotneho.
Nacismus vznikl jako odezva na obrovskou krizi, na ktere se podileli velkou merou prave zide. Nemecko bylo tehdy zidy velmi silne infiltrovano a zidi kontrolovali velkou merou nemecke hospodarstvi. Zatimco zide shrabovali penize, miliony nemcu byli na ulici, bez pristresi, bez prace, bez jidla.

Situace v USA a dalsich zemich vcetne CR, kde vladnou zide, se brzy bude podobat te v Nemecku.

241766

14.4.2011 7:05

RE: Lod zidovskych silencu

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 241748

To, co říkáte, pane/paní anonymní, se nevylučuje s tím, co tvrdím já. Ano, podporou (finanční) Hitlera a jeho antisemitských myšlenek (i zákonů)z něj a z celého Německa udělali ideální objekt k rozpoutání WWII. Tuto válku mu taky vyhlásili.
Dovoluji si však nadále tvrdit, že Německo chtělo mít svou zemi pro svůj vlastní národ a cizinci (hlavně židé) byli dle zákona (Norimberské zákony září 1935) občany druhé kategorie. Proto bylo povoleno či doporučeno vystěhování, později plán Madagaskar, nakonec generální gouvernment a východní teritoria.
Zda byl SSSR hrází proti sionismu ? O tom můžete z různých zdrojů zjistit pro Vaše tvrzení i proti němu řadu důkazů. Mnozí historikové se domnívají, že ano, najdete ovšem řadu takových, kteří tvrdí pravý opak.
Jestliže byl projekt SSSR naplánován a veden židy, pak vše zapadá dobře do sebe.

241785

14.4.2011 13:18

RE: Lod zidovskych silencu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241785

sakra ti židi jsou ale dobří
to se divím že se jim to ted tak sype
ekonomika na huntě izrael těeně před likvidací skoro nikdo je nemá rád i ten holocaust si musí jistit soudně [vyplazený jazyk]

241813

14.4.2011 15:45

RE: Lod zidovskych silencu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 241682

Přečtěte si ten kousek vlákna ještě jednou, a zjistíte, že to prostě nemá hlavu ani patu. Nebo aspoň do toho dejte méně víry a více logiky.
Kdybych byl od jaktěživa za nitky tahající žid – bankéř, tak v mém zájmu bude co nejvíce spokojené uchlácholené a produkcí se zabývající obyvatelstvo z celkem zřejmého důvodu. Dům plný potištěných papírků nikoho neuživí, ani dům plný zlata nikoho neuživí, ani pytle diamantů…to nemá vůbec žádný smysl, jestliže to není možné směnit za něco, co má užitnou hodnotu. A tyto věci v době krize, války, nepokojů, nespokojenosti berou za své, a ty „cennosti“ se stávají totálně bezcennými a první obětí krize je právě tenhle spekulativní sektor, a také vždy první propadne panice, jak hyne z nouze. Pokud by byla „světovláda židů“ takto nějak postavena, nevydržela by ani do soboty. Kdybych chtěl vládnout jako spiklenec, bylo by naopak v mém zájmu, aby tomu lidé (a podobným konstrukcím) uvěřili a dělal bych všechno proto, aby to mohli ve všem možném „rozkódovávat“.
Osobně považuji celý tzv. „sektor služeb“, jak se tato „ekonomika“ nazývá, za jiné označení znevolnění. A bankovní sektor je jeho důležitou součástí a jeho počátky najdeme již ve středověku, stejně jako to, že používal židy jako své agenty. A byl bych všemi deseti pro, aby se zhroutil a bylo tu už NWO. Proto mě pořád překvapuje, že příchod NWO kde koho děsí, když teda smete současný systém - systém „židovlády“. Anebo je zděšení oprávněné, protože kde kdo tuší, že je zatím ještě cosi jinak.
Každý systém, kde se má udržet i velmi obtížný parazit, musí stát na represi, která vnese do podvědomí obavy z postihu. Pak lidé přijmou i normy, které dodávají zdání spravedlnosti, a to se zakoření hluboko do vědomí z generace na generaci po tisíce let. Tyto normy jsou od prvního impéria a speciálně židovské dějiny jsou plné útěků z těchto systémů („z otroctví, ze zajetí, před vyhlazením, rozprášením“ atd.) a původní křesťanství vzniklo zase jako židovská tradice, a právě první křesťané byli židovští kacíři (reformátoři), a zase stejně marně, neboť právě náboženství je výborně využitelné k implantaci oněch norem (morálky) na nichž je pak vystavěna represe. A to je možné jen ze strany lidí, kteří se tímto typem náboženství zabývají ze zcela jiných důvodů, než věřící židokřesťané, nebo muslimové atd. Naopak, můžeme si být jisti, že stavitelé systémů (či sociální inženýři) – skuteční autoři matrixu v nic takového nevěří, tedy ani nemá cenu v nich vidět židy a je to trochu krátkozraké. Ti akorát (podobně jako křesťané) tomuto dobře slouží.

BN

241818

14.4.2011 15:57

RE: Lod zidovskych silencu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 241818

Dávejte svou značku BN do kolonky jméno, jinak to nebudu pouštět.

241821

13.4.2011 12:03

RE: Lod zidovskych silencu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241672

"židovský sionismus funguje velmi podobně jako hitlerovský nacismus"
ano taky aby ne když je oba stvořili chlapci z vatikánu

já netvrdím že se sionistů není třeba bát
já říkám že nebudou vládnout světu to je rozdíl

241716

13.4.2011 9:31

RE: Lod zidovskych silencu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 241614

souhlas, pozkusenostech vlastnich mam tentyz nazor

241693

13.4.2011 12:03

RE: Lod zidovskych silencu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241693

mohl byste nám sdělit jaké že to jsou zkušenosti?

241717

13.4.2011 20:44

RE: Lod zidovskych silencu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 241717

>mohl byste nám sdělit jaké že to jsou zkušenosti?
staci nekolik dekad zivota mezi licousnikama v JewSA???nebo mam rozepsat jednotlive???

241746

12.4.2011 20:07

Dalo se to cekat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

dalo se to cekat, kapitalismus potrebuje dluhy a ke splaceni uroku je potreba tisknout nove a nove penizky.A tech penizek se urodilo za posledni tri roky jak v rajske zahrade po navsteve Boha Monsanta.Jenze si za ne dnes nemuzeme moci poridit tolik, co vcera.Tak to jde den za dnem a politici s bankeri svetu sdeluji, ze zitra bude lepe.Vzato do dusledku, vratime se do casu, kdy zitra bude znamenat vcera.

241646

13.4.2011 5:21

panove co kourite???

IVANFOJT 64.?.?.?

Velice naivni komentare od ctenaru. Myslite , ze Anglo Saxon znamy ekonomove ve Wall Streetu jsou tak naivni, ze jsou neschopni manipulovat cenu dollaru k jejich maximalnimu prospechu, at dollar jde nahoru ci dolu!!!, kdyz maji takovou zkusenost s touto hrou a maji k tomu tak silny vojensky a lidsky kapital??? Vy musite byt nemocni na hlavu. Amaricani vyzenou jednoduse dolar do maxima umele , pak je nacpou kazdemu do ruky, koupi veskere mozne surovinove zakladny, a pak zkrachuje dollar do minima, tim znici vsechny co maji dollary v rukou, surovinove zakladny pujdou nahoru, prodaji suroviny za jinou hodnotu (EURO???) , znici konkurenci (uz krachujici diky dollaru ci vojensky) , a koupi jejich zbankroptovane majetky za 1/3 ceny, a vesele pokracuji v bohatnuti. A toto je nejednodusi tanecek !!! co jsou schopni vytvorit.

241679

13.4.2011 11:18

RE: panove co kourite???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 223.?.?.?

Reakce na 241679

K tomu tanecku zidi ovsem potrebuji tanecnicky ochotne tancovat. Ti se ale zacali potichu vytracet z parketu. Uz neni skoro nikdo, kdo by byl ochotny kupovat americke dluhopisy. Dokonce uz ani sami zidi ne. I zidi velkeho (kriminalniho) formatu jako je treba Soros, uz nejsou ochotni dale investovat do USA a zacinaji sve biliony potichu premistovat jinam.
Toto premistovani ma pro zidy ovsem jeden velky hacek. V okamziku, kdy zid zacne premistovat prvni biliony, prvnich par prozent z celkoveho americko-zidovskeho majetku, vyvola tak velkou paniku a pokles dolaru, ze mu z tech zbyvajicich bilionu nic nezbyde.

Takze zidum (FED) momentalne nezbyva, nez si dluhopisy kupovat sami od sebe, coz je cosi jako tanec na vlastnim pohrbu. Zachrana by byla mozna jedine rozpoutanim nejake jine krize, valky, a to nejlepe v Evrope a arabskem svete.

241707

13.4.2011 23:33

RE: panove co kourite???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Reakce na 241707

Jenze kazda vlada kapitalistickeho statu prostrednictvim tvorby statniho dluhu musi "nakupovat" dluhopisy.Bez nich by se totiz nedaly vpustit do obehu nove vytistene penize a system by rychle zkolaboval nedostatkem likvidity.Pokud je zakladni filosofii kapitalistickeho hospodarstvi veta, ze "penize delaji penize", tak to tak proste musi byt, neni jine cesty.

241753

14.4.2011 0:10

RE: panove co kourite???

dub 94.?.?.?

Reakce na 241753

co to proboha melete?
vláda dluhopisy vydává a kupují je banky a investoři. a v případě monetizace centrální banka.

241755

14.4.2011 6:42

RE: panove co kourite???

IVANFOJT 64.?.?.?

Reakce na 241755

Co jsem chtel napsat jest, ze se mohou vytvaret umele vlny v ekonomii, a zidi nejsou jedina sila , ktera ma ekonomicke svaly.
Prostudujte si knihu s nazvem jestli se nepletu "confession of economical hitman", a prostudujte si poradne dejiny 2 svetove valky. Nemusite mit tak uplne pravdu.!!

241784

14.4.2011 13:15

RE: panove co kourite???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241755

on to trochu popletl
místo "nakupovat" měl napsat "vydávat"
pak by to bylo správně

241812

26.4.2011 13:20

666 slov zobrazeno ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Je v tom nějaké skryté poselství?

242680

Příspěvků: 60

11.04. 03:19 MoUdrostrak  Je to PARADA!
11.04. 06:33 Méé  RE: Je to PARADA!
11.04. 19:01  RE: Je to PARADA!
11.04. 22:41 martas300  RE: Je to PARADA!
12.04. 17:26  RE: Je to PARADA!
12.04. 21:41  RE: Je to PARADA!
13.04. 11:57 aristokrat  RE: Je to PARADA!
11.04. 23:04 aristokrat  RE: Je to PARADA!
11.04. 23:25 martas300  RE: Je to PARADA!
12.04. 12:34 aristokrat  RE: Je to PARADA!
11.04. 23:38 Lin  RE: Je to PARADA!
11.04. 23:51 Antigen  RE: Je to PARADA!
12.04. 00:16 Andrew Siddur  RE: Je to PARADA!
12.04. 15:49 Lin  RE: Je to PARADA!
12.04. 17:38  RE: Je to PARADA!
12.04. 19:48 Lin  RE: Je to PARADA!
12.04. 12:12 GOODHOPE  žluté opice a NWO
12.04. 12:54 aristokrat  RE: Je to PARADA!
12.04. 13:43 martas300  RE: Je to PARADA!
12.04. 13:44 aristokrat  RE: Je to PARADA!
12.04. 13:54 martas300  RE: Je to PARADA!
12.04. 14:13 aristokrat  RE: Je to PARADA!
12.04. 14:24 martas300  RE: Je to PARADA!
12.04. 14:43 aristokrat  RE: Je to PARADA!
12.04. 22:24 martas300  RE: Je to PARADA!
13.04. 09:26 stefan  RE: Je to PARADA!
13.04. 13:23 martas300  RE: Je to PARADA!
12.04. 20:13 Lin  RE: Je to PARADA!
12.04. 22:07  RE: Je to PARADA!
12.04. 21:15 Rejpal  RE: Je to PARADA!
11.04. 23:02 smutnyklaun  RE: Je to PARADA!
12.04. 11:28 Oracle  RE: Je to PARADA!
12.04. 15:04 Mnichov47  Lod zidovskych silencu
12.04. 15:28 aristokrat  RE: Lod zidovskych silencu
12.04. 16:33 Mnichov47  RE: Lod zidovskych silencu
12.04. 16:51 GOODHOPE  RE: Lod zidovskych silencu
12.04. 17:01 aristokrat  RE: Lod zidovskych silencu
12.04. 17:00 aristokrat  RE: Lod zidovskych silencu
13.04. 02:24 Mnichov47  RE: Lod zidovskych silencu
13.04. 07:06 Erwin  RE: Lod zidovskych silencu
13.04. 10:54 Mnichov47  RE: Lod zidovskych silencu
13.04. 11:35 hc  RE: Lod zidovskych silencu
13.04. 22:33  RE: Lod zidovskych silencu
14.04. 03:25 Mnichov47  RE: Lod zidovskych silencu
14.04. 07:05 Erwin  RE: Lod zidovskych silencu
14.04. 13:18 aristokrat  RE: Lod zidovskych silencu
14.04. 15:45  RE: Lod zidovskych silencu
14.04. 15:57 Vladimír Stwora  RE: Lod zidovskych silencu
13.04. 12:03 aristokrat  RE: Lod zidovskych silencu
13.04. 09:31 stefan  RE: Lod zidovskych silencu
13.04. 12:03 aristokrat  RE: Lod zidovskych silencu
13.04. 20:44 stefan  RE: Lod zidovskych silencu
12.04. 20:07  Dalo se to cekat
13.04. 05:21 IVANFOJT  panove co kourite???
13.04. 11:18  RE: panove co kourite???
13.04. 23:33  RE: panove co kourite???
14.04. 00:10 dub  RE: panove co kourite???
14.04. 06:42 IVANFOJT  RE: panove co kourite???
14.04. 13:15 aristokrat  RE: panove co kourite???
26.04. 13:20  666 slov zobrazeno ?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 869