Diskuze k článku

Proč nás tak nenávidí?

Příspěvků 95

6.12.2002 8:20

Proč nás tak nenávidí?

PG pavel (tečka) gora (zavináč) post (tečka) cz 195.?.?.?

Zajímalo by mě, jestli se najde někdo v muslimském světě, kdo je schopen takové sebereflexe. Doufám, že ano.

6506

6.12.2002 14:54

RE: Proč nás tak nenávidí?

SystemShock 147.?.?.?

Reakce na 6506

Problem je, ze muslimsky svet tuto sebereflexi zatim nepotrebuje.Na rozdil od Americanu se nesnazi vnutit vsem svuj vliv(..zatim)

6514

7.12.2002 15:26

RE: Proč nás tak nenávidí?

matej 168.?.?.?

Reakce na 6514

Problem je, ze muslimsky svet tuto sebereflexi zatim nepotrebuje.Na rozdil od Americanu se nesnazi vnutit vsem svuj vliv(..zatim)


a kdyz, tak ne nasilim, zejmena ne terorismem, ani jeden muslim
by se do nejakeho toho nasili vubec nepustil, bal by se, ze ho sam
velky Alah potresta, proto se jenom pekne modli a respektuji kazdeho ..........
po celem svete jen rozdavaji lasku, pratelstvi, usmev a vypousteji
s kleci bile holubice, znameni to miru, jsou to nositele miru a
bratstvi, tak jak jim to Koran rika ..........

hergot, nebo ze bych to zase popletl ?????????????



6550

7.12.2002 18:36

RE: Proč nás tak nenávidí?

SystemShock 213.?.?.?

Reakce na 6550

>a kdyz, tak ne nasilim, zejmena ne terorismem, ani jeden muslim
>by se do nejakeho toho nasili vubec nepustil, bal by se, ze ho sam
>velky Alah potresta, proto se jenom pekne modli a respektuji >kazdeho ..........
>po celem svete jen rozdavaji lasku, pratelstvi, usmev a vypousteji
>s kleci bile holubice, znameni to miru, jsou to nositele miru a
>bratstvi, tak jak jim to Koran rika ..........

>hergot, nebo ze bych to zase popletl ?????????????


Vazeny pane,umite cist?...musite cist to co jsem napsal,ne to co si myslite,ze jsem napsal.
Amerika je ted ve stadiu, kdy tu sebereflexi potrebuje, muslimsky svet se tam jeste a znovu podotykam ZATIM nedostal.Takze nez budete psat kraviny,tak se naucte vnimat vyznam souvisleho textu.

6556

8.12.2002 0:59

RE: Proč nás tak nenávidí?

Radek Novotny Radenov (zavináč) volny (tečka) cz 216.?.?.?

Reakce na 6556

Ty jses pekne zaspal svet. Probut se a nebo bez zit s Araby a poznas.

6573

8.12.2002 21:48

RE: Proč nás tak nenávidí?

SystemShock 147.?.?.?

Reakce na 6573

zil jsem s arabem na pokoji 5 let...a pak jsem tam byl dva roky v Saudske Arabii pracovat,takze znam trochu jejich kulturu...a plati o tobe co o predchozim typkovi...NAUC SE DOBRE CIST A CTI TO CO PISU,NE TO CO SI MYSLIS,ZE PISU.

6625

9.12.2002 3:19

RE: Proč nás tak nenávidí?

Baron 12.?.?.?

Reakce na 6625

Nosil ten Arab sukni a nebo byl uz civilizovany?

6641

8.12.2002 14:39

RE: Proč nás tak nenávidí?

matej 130.?.?.?

Reakce na 6556

Velevazeny pane Systemovy Shocku,
muslimsky svet a sebereflexe ? Ti hosi prisli jiz roce 622
na to, ze je to jedine nabozenstvi, ktere je prave. Ten kdo se
jim snazil oponovat, vzdy to zaplatil smrti. Islam odmita
jakoukoliv kritiku. Copak nevite kolik redaktoru, spisovatelu
a profesotu je ku dnesnimu dni na seznamu smrti ?
Sebereflexe je ten nejtezsi hrich jakeho se muze muslim dopustit.
Cili tam nemuze, nikdy dojit k takovym vecem.O Islamu se o vecech
co jsou v Koranu nediskutuje. Proto tam nemuze dojit a nikdy
nedojde k otevrene diskusi. Takova bude situace v techto zemich
az do "soudneho dne".
Jestli si myslite, ze to co jsem napsal je "kravina", tak bezte
prosim trebas do Teheranu a reknete tam trebas " Alah je vul".
Potom uvidime, kdo pise kraviny nebo ne .
Nejdrive se informujte o skutecnostech a potom neco piste.
Nedelejte to prosim opacne.
Pekny zbytek nedele vam preje
matej

6601

8.12.2002 21:55

RE: Proč nás tak nenávidí?

SystemShock 147.?.?.?

Reakce na 6601

"Ti hosi prisli jiz roce 622
na to, ze je to jedine nabozenstvi, ktere je prave."

Neprisli tady na tohle jiz krestane o par stoleti driv?

"Jestli si myslite, ze to co jsem napsal je "kravina", tak bezte
prosim trebas do Teheranu a reknete tam trebas " Alah je vul"."


Vazeny pane mateji...zil jsem tam dva roky(v Saudske Arabii a tam je to drsnejsi nez v Teheranu). A taky mi rekni proc bych mel v Teheranu rikat,ze allah je vul?....protoze chci?...a co treba kdybyste vy sel tady na namesti a rikal ze pan velevazeny president je vul,nedej boze kdybyste to napsal....mel byste na krku zalobu za pomluvu nez reknete svec.

6626

9.12.2002 10:36

RE: Proč nás tak nenávidí?

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 6626

Hmm clovece nikdo ti nebere ze jsi nekde zil, pro me za me take v SA. Ocividne je ale mozna dulezitejsi zit tam kde se Islam pokousi agresivne misionovat. To je Azie, Afrika ale take Evropa. Vyrustal jsem mezi detmi turku, iracanu,marokancu. Studoval jsem s nimi a take s nimi pracoval, samozrjeme ze muslimsky svet potrebuje sebereflexi a to tisickrat nutneji nez USA. Ty nenavidene USA tedy jeji obcane se nad svymi ciny, svou politikou etc. zamysleji (jak uz dokazuje tento clanek).

P.S. je mi lito ze zijete v zemi kde si ocividne pletete prezidenta s bohem a nesmite rict ze pan prezident je vul [smích])
To zde muzete, a take se to porad dela. Pokud jsem informovan je v nemeckych hitparadach prave na prvnim miste pisen ktera zesmesnuje nemeckeho kanclere (nojo on neni prezident).

6650

24.12.2002 1:11

RE: Proč nás tak nenávidí?

Jirka dondyk (zavináč) volny (tečka) cz 204.?.?.?

Reakce na 6650

Pane Vychodni Obchodovateli, neberme si, kde jsme zili a s kym jsme vyrustali. Vzpomenme si vsak na dejiny evropskeho a pozdeji americkeho a ruskeho kolonialismu a imperialismu. Vestina dejepiscu se shodne na tom, ze nejvetsi podil na dnesnich problemech na strednim ci blizkem Vychode ma kolonialni rozdeleni Otomanske rise do nesmyslnych statnich utvaru vcetne vytvoreni statu Izraele. Kazdy z techto utvaru mel sve Husaky a STB (a mozna o dost horsi nez ten knedlikovy socialismus v CSSR). Verite ze evropske mocnosti se nesnazili agresivne misionovat sve kolonie? Domnivate se, ze to cinily mirumiluvnou cestou s laskyplnym souhlasem tech kolonizovanych. Spocitame vubec nekdy kolik milionu nevinnych obeti dlazdilo cestu evropskeho dobrodini? Co uz se stalo, stalo se, muzeme klidne zivat...tak nejak to bylo v te pisni, ze? Samozrejme, pokud se citime nadrazenymi, tak si odpovime jednoznacne ano. Prohrali valku chudaci tak at drzi hubu. A vsechno najednou krasne funguje. Bohuzel, pokud prizname i jinym stejna prava jako sobe samym - pravo na sebeurceni, na vlastni jazyk, kulturu, vladu, svobodu - pak uz jedinou obranou vyse zmineneho postoje muze byt jen slepota a historicka amnezie.

Co se tyce americkych obcanu, bylo by opravdu krasne kdyby jich bylo a trosku vic, co se zamysli nad svymi ciny a politikou. Mozna, ze kdyby volilo vice nez 45% americkych obcanu tak krovi nam vadilo akorat na zahradce.

Jo, a ktomu presidentovi. Nevim kde zijete, v USA a v Kanade by vas to stalo misto a mozna kriminal. Neverite li mi, rad vam poskytnu vice informaci.

7206

24.12.2002 13:36

RE: Proč nás tak nenávidí?

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 7206

>Pane Vychodni Obchodovateli, neberme si, kde jsme zili a s kym
>jsme vyrustali. Vzpomenme si vsak na dejiny evropskeho a pozdeji
>americkeho a ruskeho kolonialismu a imperialismu. Vestina
>dejepiscu se shodne na tom, ze nejvetsi podil na dnesnich
>problemech na strednim ci blizkem Vychode ma kolonialni rozdeleni
>Otomanske rise do nesmyslnych statnich utvaru vcetne vytvoreni
>statu Izraele. Kazdy z techto utvaru mel sve Husaky a STB (a
>mozna o dost horsi nez ten knedlikovy socialismus v CSSR).
>Verite ze evropske mocnosti se nesnazili agresivne misionovat sve
>kolonie? Domnivate se, ze to cinily mirumiluvnou cestou s
>laskyplnym souhlasem tech kolonizovanych. Spocitame vubec nekdy
>kolik milionu nevinnych obeti dlazdilo cestu evropskeho
>dobrodini? Co uz se stalo, stalo se, muzeme klidne zivat...tak
>nejak to bylo v te pisni, ze? Samozrejme, pokud se citime
>nadrazenymi, tak si odpovime jednoznacne ano. Prohrali valku
>chudaci tak at drzi hubu. A vsechno najednou krasne funguje.
>Bohuzel, pokud prizname i jinym stejna prava jako sobe samym -
>pravo na sebeurceni, na vlastni jazyk, kulturu, vladu, svobodu -
>pak uz jedinou obranou vyse zmineneho postoje muze byt jen
>slepota a historicka amnezie.

Mozna ze Vas to udivi ale souhlasim s Vami (jo ten preklad toho nicku si taky muzete nechat).
Na druhe strane je to vsechno pravda ale na realite to nic nezmeni, Islam je interpretovan velice agresivne, mam to cest casteji pozorovat v Nemecku. Mozna ze Vy cittite zodpovednost za ciny evroskych kolonialnich zemi , hezke, ja musim ziti zde a ted a beru si pravo, stejne jako to stejne pravo neubiram jinym, jakekoliv extremistick cineni jako takove nazvat a odsoudit.

>Co se tyce americkych obcanu, bylo by opravdu krasne kdyby jich
>bylo a trosku vic, co se zamysli nad svymi ciny a politikou.
>Mozna, ze kdyby volilo vice nez 45% americkych obcanu tak krovi
>nam vadilo akorat na zahradce.

Prominte ale kdyz uz se bavime na tak "vysoke " abstraktni urovni, kde vidite souvislost mezi podilenim na volbach a schopnosti sebekritiky US-spolecnosti. Rekl bych ze zde existuje nanejvys velice chaba korelace. Mimochodem chodim volit a povazuji politku USA oproti Iraku, Lybii, Afganistanu etc. za adekvatni.

>Jo, a ktomu presidentovi. Nevim kde zijete, v USA a v Kanade by
>vas to stalo misto a mozna kriminal. Neverite li mi, rad vam
>poskytnu vice informaci.

Je to mozne, ja Vam verim, zatim me jeste nikdo nezavrel za to ze jsem v nejakem baru v NY nadaval hlasite na vsechny mozne US Prezidenty, ale asi to bylo tim ze jsem byl opily.

7214

8.12.2002 23:15

RE: Proč nás tak nenávidí?

Aja 66.?.?.?

Reakce na 6601

>Velevazeny pane Systemovy Shocku,
>muslimsky svet a sebereflexe ? Ti hosi prisli jiz roce 622
>na to, ze je to jedine nabozenstvi, ktere je prave. Ten kdo se
>jim snazil oponovat, vzdy to zaplatil smrti.
Kdyz uz se,Mateji,obracite k historii,budte dusledny a nezapomente na stredoveke krizacke vypravy(kdy zase druha strana dokazovala,ze ten jeji Buh je jediny pravy).Kdyz fr. a normasti rytiri dobyli v roce 1095 Palestinu,jiste tam nebyli proto,aby se s obyvateli vrele objimali.

6630

9.12.2002 0:03

RE: Proč nás tak nenávidí?

matej 168.?.?.?

Reakce na 6630

Ja nemluvim o nicem jinem nez o sebereflexu Islamu. Chci rict
ze k tomuto nedojde snad ani za pet stoleti. Ja vubec nejsem na
zadne strane nabozenstvi. Prave naopak.
Ja jsem chtel jenom rict, ze Islam neprosel za celou dobu sve
existence ani o krucek dopredu. Je stale v tom stadiu stredo-
veke Evropske inkvizice. Ze jaka koliv opozice od jednotlivce,
skupiny lidi ci nejakeho jineho trebas i celeho naroda je tvrde
a nemilosrdne potrestana. Ze si proste nikdo nemuze "dupnout".
Ja nemyslel nic jineho.


to je odpoved na oba predchazejici prispevky

6632

9.12.2002 1:19

RE: Proč nás tak nenávidí?

ACA 216.?.?.?

Reakce na 6630

Mila Ajo,jak vetsina politicky korektnich levicaku,jste zapomnela dodat,ze krizacke vypravy prisly az po obsazeni jizni Evropy mohamedany.

6636

9.12.2002 14:44

RE: Proč nás tak nenávidí?

Aja 66.?.?.?

Reakce na 6636

>Mila Ajo,jak vetsina politicky korektnich levicaku,jste zapomnela
>dodat,ze krizacke vypravy prisly az po obsazeni jizni Evropy
>mohamedany.

Myslite?To ale neni lekce z historie,to byla pripominka Matejovi,ze kazda mince ma dve strany a obe zminena nabozenstvi si vcelku nemaji vzajemne co vycitat.Ve jmenu obou se dely a deji pekne zrudnosti.
Docela jste me pobavil,do jakeho "suplicku" jste me zaradil.

6657

24.12.2002 1:24

RE: Proč nás tak nenávidí?

Jirka dondyk (zavináč) volny (tečka) cz 204.?.?.?

Reakce na 6636

Ano, a po objeveni medu a strdi praotcem Cechem, tim pristehovalcem z vychodnich stepi. Jen ten pan Jirasek nejak pozapomel vysvetlit co se vlastne stalo s puvodnimi obyvateli nasi drahe otciny. Pardon, napred byl Ginghistan, ten proklaty asiat. A ta Afrika je nejhorsi ze vsech. Vzdyt ta Lucka proklata vyhubila nebo presoustala nase oblibene puvodni evropske neandrtalce. O cem to vlastne byla rec?

7207

10.12.2002 14:19

RE: Proč nás tak nenávidí?

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 6556

Pna Matej je expert pres prekrucovani myslenek...
Asi za to nemuze[smích]

6702

12.12.2002 3:16

RE: Proč nás tak nenávidí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 6550

hergot, nebo ze bych to zase popletl ?????????????
No samozrejme,ze jsi to vsechno popletl,vzdyt jsi Matej,ne?

6774

8.12.2002 0:57

RE: Proč nás tak nenávidí?

Radek Novotny Radenov (zavináč) volny (tečka) cz 216.?.?.?

Reakce na 6514

Blbost, prave ze snazi. Prober se !!

6572

6.12.2002 9:21

Proč nás tak nenávidí?

Hunter siska (zavináč) allianz (tečka) sk 212.?.?.?

Perfektne, nazor zhodny s mojim vyjadreny lepsie, ako by som kedy dokazal...

6508

6.12.2002 13:36

Proč nás tak nenávidí?

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Ocenuju zvlaste to, ze to rika American, clovek, ktery v v tom vsem zije, a jeste dokaze videt veci s odstupem. Je to natolik jednoznacne a jasne receno, ze k tomu neni mnoho co dodat.

6513

6.12.2002 19:15

Proč nás tak nenávidí?

M. 68.?.?.?

Asi to s temi Americany nebude tak spatne, kdyz jsou schopni takove kritiky do vlastnich rad.

6519

6.12.2002 20:24

Proč nás tak nenávidí?

albert 12.?.?.?

Pan Barry opomel poukazat na snad nejdulezitejsi factor antisympatii arabskeho, ci vseobecne muslimskeho sveta vuci Americe: Je to Foreign Policy (Zahranicni politika) a to predevsim financni a vojenska podpora - jak radikalni arabi rikaji - pro Zionist Entity (zionisticky stat Israel) v agresi proti puvodni a tradicni populaci Palestiny.
Jinak, podle zidovske propagandy ktera oznaci kazdeho zida, ktery porusil "party line" (napr. Bobby Fisher, prof. Shahak, Vlaidmir Zirinovski, Norman Finkelstein, Benjamin Freedman, Arthur Koestler, etc.) jako "selfhating jew", p. Barry by se kvalifikoval jako "selfhating American".

6523

7.12.2002 0:48

Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?

jan 67.?.?.?

Bylo by mozna jeste zajimavejsi se dozvedet, proc vlastne nektere narody ( ale ano treba Cesi )maji americany tak radi!

6527

7.12.2002 0:57

Ano, to je velmi dobrá otázka

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 6527

Částečně možná proto, že nevědí. Sami v Americe nikdy nebyli, Amerika rovná se pro ně socha svobody. Odmítají si připustit, že by to mohlo být jinak.

Ale tohle vysvětlení určitě není vyčerpávající. Bude tady ještě něco navíc. Kdosi řekl, že Ameriku lze milovat nebo nenávidět, ale nic mezitím. Když se podíváte kolem, tak je to dost výstižné. Lidi se dělí na její obdivovatelé (a prdelolezce) a na její kritiky. Málo kdo vám řekne, že ho to nezajímá, nebo že je mu to jedno.

6530

8.12.2002 1:14

RE: Ano, to je velmi dobrá otázka

Bohus Zapletal (zavináč) volny (tečka) cz 216.?.?.?

Reakce na 6530

ti co nenavidi ameriku nejsou predelolezci ale jsou cocksuckers.

6574

10.12.2002 14:26

RE: Ano, to je velmi dobrá otázka

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 6574

To je Vas nazor nebo pouze obohaceni nasich vedomosti?

6703

7.12.2002 2:25

RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?

zizka 213.?.?.?

Reakce na 6527

Nepleťte si Havlovo a spol. "lezení do prdele" usa s láskou. Antiamerikanismu je zde stejně, jako tu byl antisovětismus (a možná ještě více obzvláště po "humanitárním" bombardování srbských nemocnic).

6535

9.12.2002 1:35

RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?

J.Trauč 12.?.?.?

Reakce na 6527

>Bylo by mozna jeste zajimavejsi se dozvedet, proc vlastne nektere
>narody ( ale ano treba Cesi )maji americany tak radi!

Proč tak rádi?
Důvodem je jazyk anglický. Angličtina totiž má takové slovo, které
se píše Slave a znamená to Slovan - tedy příslušník kmene, ke
kterému patří kupř náš pan státní president -
a jiné slovo, které se píše slav - a znamená to otrok.

6637

9.12.2002 2:12

RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 6637

Panu Traucovi bych doporucil nejake doplnujici lekce anglictiny.

6638

9.12.2002 15:11

RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 6638

brnaku, mas muj souhlas
stefan

6660

9.12.2002 16:17

RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?

Libor litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 6638

Jestli chcete, zašlu vám slovník, je 11ti jazyčný, angličtina v něm má asi 670 tisíc významových dvojic. Není velký, na 64kb lince to stahnete za dvě hodinky.

6662

9.12.2002 17:55

RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?

Libor litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 6662

Myslím tím panu Traucovi, samozřejmě.

6668

9.12.2002 17:33

RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?

GiBo 213.?.?.?

Reakce na 6637

A neni to naaahodou opacne, Yntelygente?

6666

9.12.2002 20:44

Slav / Slave

Sandoval 62.?.?.?

Reakce na 6666

On to mozna nevi, ale ma vlastne tak trochu pravdu. Ty slova maji totozny puvod, vlastne jde dokonce o jedno a totez slovo. The American Heritage Dictionary of the English Language, Fourth Edition rika, ze:
Slave. Middle English sclave, from Old French esclave, from Medieval Latin sclavus, from Sclavus - Slav (from the widespread enslavement of captured Slavs in the early Middle Ages).

Nojo, uz je to tak, bratri Slovane. Nebo bratri Otroci?

6671

9.12.2002 22:46

RE: Slav / Slave

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 6671

A nebylo to s temi zotrocenimi slovany jako s cikany. Cikani (bohemians, bohemes) prisli z Bohemie ale nebyli to Cechove. Neprodavali nasi predkove (Slovane) nejake zajatce na zapad do otroctvi?

6676

10.12.2002 5:38

RE: Slav / Slave

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 6676

Mozna by jsme si mohli u pana Havla zazadat o financni uhradu za otroctvi, tak, jak to chteji cernosi v USA.

6684

14.12.2002 3:38

RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 6637

Slovo Slave neni anglickeho puvodu, kazdy kdo se zbezne vyzna v anglickem jazyce vi , ze anglictina v urcitych vyrazech nebo slovech pouziva latinske vyrazy nebo pribliznou obmenu.Slaves neboli slovane byli skutecnymi obyvateli vychodni Evropy, my cesi patrime mezi ne.Skandinavsky narod Vikingu, kteri byli vyborni moreplavci, barbari a valecnici pri svych prvnich historickych moreplavbach dosahli nejblizsi pevniny, coz je dnesni Rusko, vypalili kazdou vesnici a privezli si Slaves neboli slovany do svych barbarskych sidlist jako otroky.Proto slovo slave muze znamenat otroka, nebo slovana, zalezi na tom o cem se bavime. Tohle vsechno se delo moc davno pred objevenim Ameriky, pred otrokarskymi trhy na Arabskem poloostrove, byly to krute doby a tak jsme radi ze jsme v nich nezili a nemuseli v takovych dobach vychovavat sve potomky. Nebo by si to nekdo z vazenych prispevatelu pral?

6885

7.12.2002 2:21

Proč nás tak nenávidí?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Tato otazka ma predevsim odpoved v hospodarske a zahranicni politice USA a v jeho bankovnictvi.Vse se ridi dolarem ,ktery je nadnesen oproti jeho zkutecne hodnote a tak ekonomicky zhodnocena mena jinych statu,kde je jejich koruna-dolar na velmi nizke urovni,tak jsou vykoristovany silnym dolarem a tak bezpracne Amerika bohatne ,coz mnoho lidi nepochopi,ale pripomenme si nadsazeny rubl proti ceske korune a jake Ceskoslovensko vedlo "obchody" s Ruskem ,vzdyt nektere vyrobky,dostali Rusove vlastne zadarmo,jako byly saci bagry a jine.
Kdyz jdete do banky,tak Vam banka pujci penize na uver ,ktery ,ovsem neni maly,a zaruku chce ,pokud byste nemohli zaplatit mVase auto,Vas dum ,Vasi farmu a jine,ale banka Vam neda penize, da Vam jen kus papiru,ktery skrtem pera udela hodnotu meny-dolaru ze vzduchu,presnetak,banka nema penize,jen da sek,ale zpet po Vas nechce papir ,ale zkutecne penize a nebo Vas majetek,cili banka Vas okrada,nebot na neexistujici penize prida procenta,ktera platite penezi a nebo majetkel,cili obchod za nic dostanou Vasi farmu,Vas dum a takovy obchod,nekde tomu rikaji pomoc-IMF se dela ve velkem ve svete a to ovsem vyvolava kriticky postoj zakazniku ke statu a jeho financnictvi,takze ,nekteri se mohou ptat ,jak je mozne ,ze Amerika-banky,soukromnici,davaji "neprosperujicim"zemim pujcky,vlastne jim "pomahaji" a oni je za to pozdeji nenavidi.Prikladem je Argentina,ktera nemuze z uroku za nic vyvaznout z financniho bahna.Jdeteli koupit auto za 8 000 na dluh .tak splacite 35 dolaru tydne,ale dobou platby Vas to auto na urocich stoji 14 000 dolaru,to je jen maly priklad ,ktery muzete kalkulackou spocitat na vsem co se splaci tydenni platbou,nutne je jeste podotknout ,ze v case ,kdy splatite auto ,tak toto auto bude jiz pet let stare,kdy ze stanete jeho majitelem a cela v den posledni platby nebude onech 8 000 ,ale jen 2 000 ,pokud jste jeste za cas uzivani neprovadeli opravy na nem.Mnozi lide ,nerozumi,tedy ,jak rozvojovy svet doplaci na vysoky kurs dolaru ,ktery je trilionove zadluzeny,tedy,banka Vam da sek-penize ,ktere v bance nejsou a Vasi platbou zpet se vyvolava situace ze bankovniho obeziva ubyva a tim se kontroluje nakupni sila obyvatelstva a vlada statu. Slova Rothchilda "dejte mi kontrolu nad dolarem a mne nezajima ,kdo bude vladnout",presne jen potvrzuje ma slova,vladne Rothchild a jeho banky, kazda "zvolena"vlada je jen ajen mluvcim vladnoucich bank,jez v Americe ,tak zvana "reservni banka" je jen klubem souromych bank ,jez kontroluji politicky a hospodarsky Ameriku a "silnym" dolarem zahranicni politiku, jez ,jako odezvu muzeme denne cist ve svetovem tisku a denne vidime jeji nasledky na obrazovkach "nasich" televisoru.

6534

7.12.2002 2:43

Proč nás tak nenávidí?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

bezproblemovy pristup k ruznym situacim americanu bych rozdelil na dve zakladni skupiny, prvni, ktera je spokojena za "six pack piva, jeans and cowboyboots", a vi maximalne kdo je momentalni president US, a druha, ktera ma v prdeli, co se deje jinde, my amici to ridime, tak vsichni ostatni drzte huby, ano, pro ameriku vsechno, ameriko "you beautifull", zna i vice presidenta a momentalni strategii. (pak jsou i pod skupiny, ale ty neresime dnes)
v principu obycejny american nema srovnani, vzdy tu byl jen on v blahobytu, bez valek(mimo civilni), bez PROBLEMU! ted je ve srackach, ale opet, tuctovy amik to ma v prdeli, jestli se jde do afhganistanu ci do iraku. ten humbuk kolem toho si delaji media sama!
at je to jakkoliv, my, co jsme zili v rozdilnych spolecnostech, stale srovnavame, co bylo lepsi tam, co tu a podobne. nevim, je-li to jen muj problem, ale stale srovnavam, hledam tu "spravnou" spolecnost", vim, ze ji nenajdu a ze ji budu hledat asi do konce zivota. o to to maji amici lehci - nemuseji stale neco srovnavat!!!
stefan

6536

7.12.2002 4:36

Proč nás tak nenávidí?

Brnak 68.?.?.?

Nekdy zavist prinasi nenavist.

6540

7.12.2002 12:04

RE: Proč nás tak nenávidí?

zizka 213.?.?.?

Reakce na 6540

Typicky české. V tomto kořeny nezapřete!

6549

7.12.2002 5:30

Proč nás tak nenávidí?

Oskar vy5u2 64.?.?.?

Pane Stwora , mam pred sebou par casopisu ktere bych mohl doporucit a ktere vam pomohou lepe poznat Ameriku . Jsou to :Harper's
Nation,World Press Review a Foreign Affairs. Toto jsou oficialni noviny intelektualnich elit USA. Poctete si

6542

7.12.2002 10:18

RE: Proč nás tak nenávidí?

Baron 12.?.?.?

Reakce na 6542

Oskare, privest pana Stworu k rozumu je stejne nemozne, jako obratit muslima na krestanskou viru.
Vse co zde ctu, je totalne mimo misu. Nevidim, ze by se nekdo opravdu zamyslel nad tim, ze muslimove mohou nenavidet Ameriku pouze proto, ze nesmirne bohatstvi, ktere ziskavaji za naftu jim totalne nici zivot, tak dobre zabehly statisice let. Muslimove nechteji, aby zeny byli rovnopravne, aby vsichni napodobovali "zapadni" zivot. Je ovsem skoro nemozne se ubranit TV, autum, drahemu osaceni a zapominani na Alaha.

6546

7.12.2002 9:53

Proč nás tak nenávidí?

Baron 12.?.?.?

Absolutne zasnu jak ste zde vsichni, kteri v Americe nezijete, velice znali americkych pomeru. Preji vam Alah il Alah.

6544

7.12.2002 10:37

Procˇ nás tak nenávidí?

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Pan ktery se podepisuje jako "Apreche" znacne prehani. Ne vsichni Arabove nenanavidi Ameriku.
Treba Afghanci, kterym Americane pomohli od zrudneho Talibanu. Pochybuji, ze by jste tam prinutili nejakou zenu ktera muze po letech hruzy a ponizovani opet chodit do prace nebo do skoly k takovym vylevum nenavisti jakych se dopustil s.Apreche. Nebo treba obyvatele Kuwaitu. Nebo Iraku. Ano - Iraku. Zda se mi trapne pripominat obcanum byvale CSSR "spontanni" demonstrace proti americkemu imperialismu kterych se "dobrovolne" zucastnili, ale obyvatele Iraku musi sveho diktatora nenavidet stejne, jako kdysi poddani jeho velicenstva Husaka.
Pres to vsechno Ameriku vetsina Arabu asi skutecne nenavidi. Duvod k tomu ovsem neni prilis racionalni. Je to obycejny muslimsky fanatismus, podporovany navic stredovekymi diktatory kteri ve vetsine arabskych zemi vladnou.
Ty zase motivuje snaha udrzet se u moci ktera primo souvisi s nenavisti k demokracii.
Jedina moznost jak tuhle nenavist zastavit by byla umoznit zniceni (vyvrazdeni) statu Izrael. To je ovsem neprijatelne, tak se bude na Strednim Vychode zase valcit. Diky povestne statecnosti muslimskych valecniku to nastesti nebude dlouho trvat. Ono vhozeni granatu do zidovske skolky nebo ukamenovani najake zeny jako trening proti B 52 a "smart bombs" je na hovno. Zase budou hosi utikat...........
Panu "Apreche" bych na zaver doporucil omezit komentare o udajne blbosti naroda ktery poslal cloveka na mesic na svou vlastni osobu.

6547

7.12.2002 18:47

RE: Procˇ nás tak nenávidí?

SystemShock 213.?.?.?

Reakce na 6547

Dodatek k posledni vete : nebyl nahodou ten clovek,ktery realizoval PRO AMERICKY NAROD vyslani cloveka na mesic nacisticky zlocinec?(strely V-1 a V-2 jsou toho dukazem)...pokud ja vim tak mel v sobe asi tolik americke krve,jako ja krve cernoske....(moji predci prisli z Polska,aby Vas to nemylilo)

6557

7.12.2002 19:54

RE: Procˇ nás tak nenávidí?

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 6557

>Dodatek k posledni vete : nebyl nahodou ten clovek,ktery
>realizoval PRO AMERICKY NAROD vyslani cloveka na mesic
>nacisticky zlocinec?(strely V-1 a V-2 jsou toho dukazem)...pokud
>ja vim tak mel v sobe asi tolik americke krve,jako ja krve
>cernoske....(moji predci prisli z Polska,aby Vas to nemylilo)

Verner von Braun byl skutecne Nemec. Byl ale jen casti obrovskeho tymu NASA, kde se to urcite cizinci jen hemzilo. Jako vsude v Americe. Napsat ze jeden clovek "realizoval" vyslani cloveka na mesic je pekna hovadina. Neila Armstronga na mesic poslali Americane a nic s tim nenadelate. [smích]
Toho jsou si ostatne vedomi i nejruznejsi konspiratori, kteri zase tvrdi ze cele pristani na mesici bylo natoceno v Hollywoodu....... [smích] [smích] [smích]

6560

7.12.2002 21:27

RE: Procˇ nás tak nenávidí?

R. 24.?.?.?

Reakce na 6557

Pekne! A este dodam, ze 'theoretical father of rocketry' bol Rus Konstanin Ciolkovskij (Tsiolkovsky). Ale na druhej strane, naco by bola teoria, keby ju niekto nevedel uviest do praxe?

6563

8.12.2002 6:20

RE: Procˇ nás tak nenávidí?

matej 209.?.?.?

Reakce na 6557

Rusove vytvorili jiz koncem roku 1944 specialni jednotku v poctu
asi 200, ktera mela "chytit" Vernera von Braun a odvest ho do
Moskvy. Ale to se jim jak znamo nepodarilo. Braun k Americanum neprisel, on k nim primo utikal. Mel u sebe pistoli a prohlasil
ze kdyby ho chytli nasi slovansti bratri, tak se na miste oddela.


A neboj te se, nikdo vas nebude srovnavat s Vernerem von Braunem.
Na to vam davam krk pane SystemovyShocku.

6591

8.12.2002 15:34

RE: Procˇ nás tak nenávidí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 6591

Americane meli Wernhera von Brauna ale Rusove pouzivaji motory z V-2 dodnes.

P.S.

Americane meli take sveho raketoveho pionyra Goddarda!

6603

7.12.2002 20:55

RE: Procˇ nás tak nenávidí?

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 6547

> Treba Afghanci, kterym Americane pomohli od zrudneho Talibanu.
> Pochybuji, ze by jste tam prinutili nejakou zenu ktera muze po
> letech hruzy a ponizovani opet chodit do prace nebo do skoly k
> takovym vylevum nenavisti jakych se dopustil s.Apreche.

Mily "Mikin",
celkom vazne by ma zaujimalo, co podla Vas dava Americanom (a tiez komukolvek inemu, aby som nezabudol) pravo miesat sa do SPOSOBU ZIVOTA a KULTURY samostatneho pravneho statu. Neviem sice kde konkretne zijete Vy, avsak podla prispevkov ktore tu od Vas z casu na cas sledujem a podla Vasej celkovej informovanosti by som to tipol na nejake mensie mestecko "uprostred nicoho", kde si uz ani lisky nedavaju dobru noc. Zabludili by totiz cestou tam. Budem teda vychadzat z tohoto predpokladu a pokusim sa - aj ked so znacnym sebazaprenim - vytvorit priklad rovnakej situacie aku spominate Vy, avsak trochu upraveny na Vase - po intelektualnej stranke velmi zjednodusene - pomery, aby ste bol schopny plne chapat co za bludy to vlastne pisete:

Mate teda svoju dedinu, kde zijete. Tato dedina ma silne kulturne, povedzme tisicrocne korene. Vy sam, ako obyvatel svojej dediny ste patricne hrdy na vase masove vyrobky a spracovanie dobytka, ktore presne zodpovedaju vasej tradicii. Avsak na opacnom konci sveta existuje ina dedina - nazvime ju pracovne "Sloboda Krav" - ktora je daleko vacsia ako ta vasa, ma moderne zbrane, peniaze, a co je podstatne - prezentuje nazor ze zabijat dobytok kvoli masu nie je spravne (samozrejme, obrovske mnozstvo penazi tato dedina ziskava prave tajnym vyvozom vlastneho masa, ale to nikto nemusi vediet). Tato dedina vas teda - so suhlasom a hlasnymi pochvalami od ludi podobnym Vam - napadne a vybombarduje pod zamienkou zachrany vasich krav od utlaku ktory si u vas prezivaju, nehladiac na to ze jej na to vobec nic nedava pravo a ze tym znici obrovsku cast kultury vasej dediny. Vase kravy budu oslobodene a mozu sa volne pohybovat po okoli. Nikoho nezaujima ze po tom tuzili mozno dve-tri z celeho stada, pretoze prave s tymi (a nie nahodou) boli v televizii vedene srdcervuce interview o hroznom utlaku ktory si udajne prezili. Akonahle sa niekto vo vasej dedine ozve s nazorom ze sa u vas masove vyrobky konzumovali po celych poslednych 1000 rokov, bude zastreleny. A na zaklade pozorovania vasej mentality asi nebudem daleko od pravdy ked odhadnem ze na cele vyboru kolaborantov strielajucich do vlastnych ludi by ste bol znovu prave Vy.

Samozrejme, milujem ludi tak ukazkovo obmedzenych ako Vy - "Mikin", ktori si vo svojej tuposti skutocne myslia ze napadnut samostatny pravny stat na zaklade AKEHOKOLVEK nesuhlasu s jeho kulturou je ospravedlnitelne.

Dufam teda, mily "Mikin", ze bol pre Vas tento plytky rozbor natolko dostatocne plytky ze mu plne pochopite a ze sem viac podobne plytke prispevky ako vzdy nebudete vobec pisat, cim vsetkych usetrite od naslednych plytkych reakcii ako je tato. Inak sa totiz na blbosti ktore tu den co den predvadzate reagovat neda.

6562

8.12.2002 0:36

RE: Procˇ nás tak nenávidí?

matej 209.?.?.?

Reakce na 6562

tak blby clanek tady ve Zvedavci jeste nebyl
kde se muze v jedne hlave zebrat tolik "KRAVSKE" blbosti to me
zustane dlouho v pameti
tenhle clanek prece hranici s Bohunicemi

to nemyslim jako urazku, prosim

6569

8.12.2002 1:36

RE: Procˇ nás tak nenávidí?

zizka 213.?.?.?

Reakce na 6569

Máte na mysli Bohunice, co se vyrábí kotle??? A nebo snad jste se uklepl v písmenech??? [[smích]]

6575

8.12.2002 3:28

RE: Procˇ nás tak nenávidí?

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 6562

Pan Varga,
mate pravdu v jednom. Skutecne ziji v malem mestecku. Nechapu ovsem, co to ma v dobe internetu a satelitni televize delat s mou informovanosti. Rovnez bych vas rad upozornil na fakt, ze jsem od doby kdy jsem prestal potrebovat vyjezdni dolozku navstivil 26 zemi (vcetne Izraele) takze pro zmenu ted budu poucovat ja vas. O.K ?
Mezinarodni community MA pravo v pripadech jako je Afghanistan zasahnout. Odepirani jakychkoliv svobod vcetne vzdelani polovine naroda (zenam) a masovy vycvik mezinarodnich teroristu jakeho se dopustil Taliban nema totiz se "zpusobem zivota a kulturou" vubec nic spolecneho.
Vase prirovnani afghanskych zen ke kravam je pekne odporne.
Mohl bych ted po vasem zpusobu rovnez zacit rozebirat vas charakter a inteligenci. Ten vas "prispevek do diskuse" me k tomu dal myslim plne pravo.
Misto toho vas ale jen ubezpecuji, ze vsechny ty urazky se hodi perfektne na vas samotneho. Jestli vam to jednou dojde, nevyjdete po zbytek zivota na ulici. A pokud ano, tak jen proto abyste pozadal sve spoluobcany aby vam naliskali a nakopali...

6586

8.12.2002 6:34

RE: Procˇ nás tak nenávidí?

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 6586

> Skutecne ziji v malem mestecku. Nechapu ovsem,
> co to ma v dobe internetu a satelitni televize
> delat s mou informovanosti.
Vseobecne znamym faktom je vec ze ludia z uzavretych komunit - akymi male mestecka jednoznacne su - beru casto aj tu najzavaznejsiu problematiku neskutocne plytko a povrchne. Nie je mozne seriozne rozoberat problematiku svetovej politiky s piatimi kamaratmi pri pive v lacnej miestnej krcme. Potom totiz tie nazory tak aj vyzeraju - ako keby pochadzali od cloveka s velmi obmedzenym okruhom ludi s ktorymi moze na dane temy seriozne diskutovat. Tuto (nie moju) teoriu plne podporujete svojim pristupom aj Vy, ked ste schopny nechat smahom ruky zbombardovat krajinu s ktorej platnymi ZAKONMI proste nesuhlasite, napriklad prave preto ze ste sa spatne vyspal, pripadne preto, ze ste "pod papucou" a nedokazete prijat fakt ze inde mozu mat navrch prave muzi, alebo preto, ze Vas kedysi okradol pochybny turecky obchodnik a tak citite silnu zast voci kazdemu kto nie je prave rovnakej rasy ako Vy. Moznosti je vela, mne ostava iba hadat co Vas k tymto nazorom vedie. Uprimne ma to ale nejak do hlbky dvakrat nezaujima.

> Mezinarodni community MA pravo v pripadech jako je Afghanistan
> zasahnout. Odepirani jakychkoliv svobod vcetne vzdelani polovine
> naroda (zenam) a masovy vycvik mezinarodnich teroristu jakeho se
> dopustil Taliban nema totiz se "zpusobem zivota a kulturou" vubec
> nic spolecneho.
Zeny aj muzi v Afghanistane a kdekolvek inde podliehaju platnym zakonom krajiny v ktorej ziju, ci sa prave Vam tieto zakony pacia alebo nie. Ak ich chcete zmenit, prestahujte sa do takejto krajiny a zacnite posobit na ludi vychovne, vymyslite novy vladny program ktorym obcanov tejto krajiny zaujmete a mozete kandidovat. Skutocne nechapem co Vas vedie k tak patetickemu nazoru ako je ten, ze zeny v Afghanistane maju pravo na vzdelanie. Samozrejme ze nemaju, pokial je to uvedene v platnych zakonoch tejto krajiny. Bohuzial, priestor tohoto prispevku mi neposkytuje dostatok miesta na hlbsi pravny alebo eticky rozbor problematiky. Vam vsak ocividne priestor niekolkych riadkov staci k rozhodnutiu o poprave kazdeho kto na tricku nenosi napis `I love New York`, pripadne kazdeho kto si stoji za tym ze zakony jeho krajiny maju pravo zmenit iba samotni obcania tejto krajiny, nie niekto zvonku. A uz vobec nie fanaticky nabozensky zalozeny babkovy prezident s inteligenciou nie nepodobnou lepsie vycvicenemu simpanzovi z NASA.

> Vase prirovnani afghanskych zen ke kravam je pekne odporne.
Afghanske zeny som ku kravam ani len naznakom neprirovnal, ze to tak vidite vyplyva znovu iba z Vasej neschopnosti pochopit ani tak elementarnej veci akou je "modelova situacia".
-Michal

P.S.: V emaile ktory ste mi poslal ste ma nazval NACISTOM a KOMUNISTOM a obvinil ma z toho ze chcem ovladnut svet. Smiem sa Vas priamo tu spytat ci to ma nieco spolocne s mojim prvym prispevkom? Ani len moj dvorny psychiater totiz nebol schopny tuto zahadu doteraz rozlustit..

6593

7.12.2002 23:19

Proč nás tak nenávidí?

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Paklize se ctenar podiva do hloubi Americke historie zjisti ze Americka tajna sluzba vyhodila do povetri americkou valecnou lod "Maine" v roce 1895 v Havanskem zalivu proto, aby meli duvod vyhlasit valku Spanelsku. Americky vstup do prvni svetone valky byl rovnez velmi sporny. zamerne Nemci potopeny torpedoborec "Essex se za par mesicu objevil v Anglickem pristavu ale tisive mladych Americanu jiz umiralo na svetovych jatkach. Skutecne udalosti o Pearl Harboru je otresne s plnym vedomim americkeho presidenta a nejblizsich spolupracovniku tito lide nechali zabit 2500 americkych namorniku. Duvod? Nejlepsi duvod jak dostat americkou verejnost na jejich stranu a tedy na dalsi svetove jatky. Ten den kdy jsem se dival na vrazdu 87 zen a deti na Australske televizi WACO mne konecne totalne presvedcilo o kriminalite americkeho Establishmentu.Ptam se paklize vlada teto zeme zabiji vlastni zeny a deti takovym barbarskym zpusobem, co muze od nich ocekavat zbytek sveta.

6566

8.12.2002 0:31

RE: Proč nás tak nenávidí?

matej 209.?.?.?

Reakce na 6566

Pavlicku a vis, ze ti arabsti piloti co vleteli do Dvojcete v N.Y.
byli vlastne navadeni tajnym RADAREM, co tam den pred tim umistila
Bushova rodina spolu s New Yorskym hlavnim rabinem. Ale proboha nech si to jen pro sebe, at a s toho nemas nejake neprijemnosti.
Jeste to neni plne dokazane.

6568

9.12.2002 3:43

RE: Proč nás tak nenávidí?

Baron 12.?.?.?

Reakce na 6566

co muze od nich ocekavat zbytek sveta.

Penize Pavle Penize!

6643

8.12.2002 0:25

Proč nás tak nenávidí?

matej 130.?.?.?

Kanada, Velka Britanie a USA plati malem miliony $ za to, ze se
jim sem stehuji stovky romske mensiny z Cech a Slovenska. Mam primo
skvely napad, ty clanky a prispevky co se tykaji problemu jak jsou tyto staty pro sve obcany nepratelske, by se meli prekladat
do romstiny a rozdavat zadarmo romske, emigrace chtive populaci.
Zadny z Romu by pak sem nedosel a o usetrene miliony penez by se
podelili aurori. A vsichni by jsme pak vyrazili nekde na pivo.

6567

8.12.2002 0:54

RE: Proč nás tak nenávidí?

Aja 66.?.?.?

Reakce na 6567

>Kanada, Velka Britanie a USA plati malem miliony $ za to, ze se
>jim sem stehuji stovky romske mensiny z Cech a Slovenska. Mam
>primo

>skvely napad, ty clanky a prispevky co se tykaji problemu jak
>jsou tyto staty pro sve obcany nepratelske, by se meli prekladat

>do romstiny a rozdavat zadarmo romske, emigrace chtive populaci.
>Zadny z Romu by pak sem nedosel a o usetrene miliony penez by se
>

>podelili aurori. A vsichni by jsme pak vyrazili nekde na pivo.
Mozna jsem,Mateji,natvrdla,ale tohle si zada vysvetleni.Jak to myslite a co tim chcete rict?(Dodavam,ze to to neni ironie,ze se ptam vazne).

6571

8.12.2002 2:49

RE: Proč nás tak nenávidí?

matej 209.?.?.?

Reakce na 6571

No chci tim rict, ze kdyby Romove v Cesku cetli Zvedavce a prispevky tech "Grebenickovych pionyru" (jako Zizka = krovak v Africe ma vic svobody jak american), tak by upustili od emigrace na zapad a zustali by doma. Tady kazdy popisuje Ameriku a jeji lid, jako by to byli ti nejhorsi lide na svete.

Cili zaslat jim clanky a prispevky ze Zvedavce, ze Amerika opravdu
neni to co si predstavuji, ze je to presne jinak. Ze to neni zeme
zaslibena jak si mylne mysli, ale zeme, ktera bere clovekovi vsechna prirozena prava, dela s neho jen otroka rizeneho imperialisticko-zidovskou masinerii, zenouciho jej do treti sveto-
ve valky. Zeme bez kultury, bez vzdelani, bez jakych koliv moralnich zasad. Zeme s kterou to moc dobre nedopadne.

Pani Ajo, najdete me jeden clanek ve Zvedavci, kde je jen jedna
veta, ci jedno slovicko positivni a ja vam hned na to poslu lahev
praveho Moravskeho vinecka 6 let stareho a muzete si ji otevrit na na letosni Vanoce.

Kdyz nenajdete, poslete me malou lahvicicku tmaveho rumu, ten ja mam nejradsi.

6581

8.12.2002 7:50

RE: Proč nás tak nenávidí?

Aja 66.?.?.?

Reakce na 6581

>No chci tim rict, ze kdyby Romove v Cesku cetli Zvedavce a
>prispevky tech "Grebenickovych pionyru" (jako Zizka =
>krovak v Africe ma vic svobody jak american), tak by upustili od
>emigrace na zapad a zustali by doma. Tady kazdy popisuje Ameriku
>a jeji lid, jako by to byli ti nejhorsi lide na svete.

>
>Cili zaslat jim clanky a prispevky ze Zvedavce, ze Amerika
>opravdu

>neni to co si predstavuji, ze je to presne jinak. Ze to neni zeme
>

>zaslibena jak si mylne mysli, ale zeme, ktera bere clovekovi
>vsechna prirozena prava, dela s neho jen otroka rizeneho
>imperialisticko-zidovskou masinerii, zenouciho jej do treti
>sveto-

>ve valky. Zeme bez kultury, bez vzdelani, bez jakych koliv
>moralnich zasad. Zeme s kterou to moc dobre nedopadne.

>
>Pani Ajo, najdete me jeden clanek ve Zvedavci, kde je jen jedna
>veta, ci jedno slovicko positivni a ja vam hned na to poslu
>lahev

>praveho Moravskeho vinecka 6 let stareho a muzete si ji otevrit
>na na letosni Vanoce.

>
>Kdyz nenajdete, poslete me malou lahvicicku tmaveho rumu, ten ja
>mam nejradsi.

Dik za objasneni,Mateji.
S temi lahvickami rumu a moravskeho bileho si to jeste rozmyslim.

6597

8.12.2002 1:42

RE: Proč nás tak nenávidí?

zizka 213.?.?.?

Reakce na 6567

Máte na mysli obecně Cikány a nebo jenom jeden rod, říkající si Romové??

Džakchére hovarde móre!

6576

8.12.2002 6:25

RE: Proč nás tak nenávidí?

matej 209.?.?.?

Reakce na 6576

Pane Zizka, to uz si musite poradit sam. Vy na to stacite. Vam uz
se podarili vyresit i jine hlavolamy jako kdo ma vetsi svobodu
jestli Americky obcan ci krovak v Africe.

6592

8.12.2002 15:36

RE: Proč nás tak nenávidí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 6576

Pane Zizko!

Vypravejte jake to bylo na montazi v SSSR, kde jste za totality byl?
Bojoval jste timto zpusobem proti komunismu?

6604

8.12.2002 16:34

RE: Proč nás tak nenávidí?

zizka 213.?.?.?

Reakce na 6604

To už jsem vyprávěl mockrát [[smích]].

Co se týká komunismu, tehdy komunismus ještě nebyl. Zato dnes již někteří komunismus mají.

6606

8.12.2002 19:44

RE: Proč nás tak nenávidí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 6606

Pane zizko proc zde neuvedete vase nazory na emigranty ktere jste vytruboval halasne na strankach gewo (emigrantsky potrat, zradce vlasti ...)?

6619

8.12.2002 21:46

RE: Proč nás tak nenávidí?

zizka 213.?.?.?

Reakce na 6619

S psychickými problémy v souvislosti s emigrací by jste se měl spíše obrátit na psychiatra. [[smích]]

6624

8.12.2002 22:01

RE: Proč nás tak nenávidí?

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 6619

Ale od uz neco takoveho brebtal na druhe strane kdybych byl kolaborant nebo dite kolaborantu tak bych to asi take tak musel videt. To vite kdyz jste zlodej nebo participujete na kradezi tak si musite najit nejake moralni opravneni. No a pan Zizka si ho nasel [smích]

6627

8.12.2002 2:16

Proč nás tak nenávidí?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

V zaklade celeho problemu je "Kdo vladne v Americe" a tudiz ,kdo je zotpovedny za ruzne prestupky v mezinarodni politice.Slova Arial Sharon-a ,ktera prednesl pred stovkou novinaru š Rijna 2001 to jasne rikaji,"My -zide , jsme Amerika"!!! Tudiz ,to mnoho lidi vidi na jednani "Ameriky" -zidu ,co se deje ve svete ve jmenu Ameriky. To same bylo s "Britskou" zahranicni politikou,zde si zide v britske vlade "upekli" sami pro sebe Balfourskou deklaraci a sami sobe pred svetovou verejnosti ,jako "Britove" si nadelili pravo mit svuj stat., ktery nese jen vrazdeni cela desetileti a okupacni armada-terroristi v uniforme s nazvem "obrannne jednotky" nakradeneho ,podporovane "Vladou USA" ,kterou Sharon ovlada,tak cely svet vidi tuhle tak zvanou "Americkou politiku",ktera je zidovskou politikou a chteji ,aby byla celosvetovou zidovskou politikou.

6577

9.12.2002 15:22

RE: Proč nás tak nenávidí?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 6577

robert, souhlas, je to tak. opozicni skupina to asi tezko prijme, ale husitsky vojevudce jim pomuze vysvetlit, ten tak akorat mezi ne zapada!!!
stefan

6661

8.12.2002 3:14

Proč nás tak nenávidí?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Americani nejsou schopni vysvetlit smrt Kennediho, vysvetlit udalosti kolem Pearl Harbour,vysvetlit udalosti va WACO,proste i nynejsi "vysvetleni udalosti 11 septembra" ,kdy udajni unosci a uz mrtvi ,tak sedm z nich je zdravo a dari se jim dobre,proste "Americane" lzou svetu a sobe samym take a svet to pozoruje a brani se jejich "kulture ,historii a vlady",kdyz i dnes nejsou odtajneny dokumenty ze 7 prosince roku 1941,nebot svet a Amricani samotny nepotrebuji znat pravdu a lez ,vede jen a jen k valkam.Udalosti kolem lodi SS Liberty nejsou dodnes po pravde zverejneny,tak ,jak i cely historicky podnet vstupu USA do druhe svetove valky s lodi SS Asex a udalosti s Lusitania,ktera vezla strelivo.Jak mohou lide verit Americanum ,kdyz vedou politiku lzi.

Late on December 6 and in the very early morning hours of December 7 the United States intercepted messages sent to the Japanese ambassador in Washington. These messages were basically a declaration of war-Japan was saying it was breaking off negotiations with America. At those times, General Marshall and President Roosevelt were shown the intercepts. When FDR read them he said, "This means war." When the last intercept was shown to Roosevelt it was still hours before the Pearl Harbor attack. In that last intercept Japan gave the deadline for when it was breaking off relations with the U.S.-the deadline was the exact hour when Pearl Harbor was attacked. FDR and Marshall should have then sent an emergency warning to Admiral Kimmel in Pearl Harbor. But they acted nonchalantly and didn´t get a warning to Kimmel.

6585

9.12.2002 23:45

Proč nás tak nenávidí?

albert 12.?.?.?

O cem masova (zidoamericka) media nemluvi...
http://www.rense.com/general32/dsdup.htm

6678

10.12.2002 16:39

RE: Proč nás tak nenávidí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 130.?.?.?

Reakce na 6678

Zajimalo by mne kdy podobny vyzkum provedou Rusove!

6711

10.12.2002 20:01

Proč nás tak nenávidí?

radim rjanku (zavináč) post (tečka) cz 212.?.?.?

Ten Barry použil naprosto průzračné srovnání, které sedí jak vyšité, neboť směřuje ke kořeni motivací a pohnutek zúčastněných stran. Je to sice psychologizující pohled na politiku, ale s geniálně vybraným vzorcem chování ve skupině. Popisovaný leitmotiv z dětství se v dospělosti komplikuje pseudomotivy nadstavbových indoktrinací, až se stane nesrozumitelným s neurčitelnou podstatou, stejně jako je tomu u politiky. Leitmotiv zůstavá zřetelný pouze manipulátorům a nemnohým jako Barry, kteří neztratili orientaci. Ostatním se ztrácí v balastu -ismů, teorií, hesel, mediálních show a vybuzovaných vášní.

6721

11.12.2002 13:37

Proč nás tak nenávidí?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

dnes rano jsem slysel na cnn:
1.jsou mnoha tisicove stavky za svobodnou palestinu a proti valce v iraku
2.v hollywoodu protestovali herci, reziseri, atd. proti valce v iraku, ze by to narusilo ekonomiku usa-chytri, nevi, ze by to prave ekonomice pomohlo!!!
3.v alabame je uzakonen oralni sex jako criminal offense, (tak tam urcite nejdu bydlet)
4.dalsi "gol" je ten, ze vsichni podpurci a sympatizanti saddama jsou sledovani, screenovani a monitorovani-pozor na mobily
5.a posledni gol je, ze se prislusne authority nemuzou rozhodnout jestli proces se "snipers" (uz jsem na kluky skoro zapomnel!), by mel byt prenasen live televizi???
prijemnou stredu preje vsem
stefan

6749

11.12.2002 18:35

RE: Proč nás tak nenávidí?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 6749

>dnes rano jsem slysel na cnn:
>1.jsou mnoha tisicove stavky za svobodnou palestinu a proti valce
>v iraku

>2.v hollywoodu protestovali herci, reziseri, atd. proti valce v
>iraku, ze by to narusilo ekonomiku usa-chytri, nevi, ze by to
>prave ekonomice pomohlo!!!

Marně to hledám na Internetu. Nemáte někdo odkaz na ty zprávy?

6761

12.12.2002 6:36

Proč nás tak nenávidí?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vsechno to je jedna velka prolhana pakaz,nakonec posudte ty ksefty ,jak se ve zkutecnosti delaly a delaji dodnes,jen ,kdyby aspon lidi prestali oblbovat.Amerika sklizi,jen to ,co si nasela.

Magazine listed among Rumsfeld's achievements helping to "reopen U.S. relations with Iraq." The Tribune failed to mention that this help came at a time when, according to the US State Department, Iraq was actively using chemical weapons.

Throughout the period that Rumsfeld was Reagan's Middle East envoy, Iraq was frantically purchasing hardware from American firms, empowered by the White House to sell. The buying frenzy began immediately after Iraq was removed from the list of alleged sponsors of terrorism in 1982. According to a February 13, 1991 Los Angeles Times article:

"First on Hussein's shopping list was helicopters -- he bought 60 Hughes helicopters and trainers with little notice. However, a second order of 10 twin-engine Bell "Huey" helicopters, like those used to carry combat troops in Vietnam, prompted congressional opposition in August, 1983... Nonetheless, the sale was approved."
In 1984, according to The LA Times, the State Department-in the name of "increased American penetration of the extremely competitive civilian aircraft market"-pushed through the sale of 45 Bell 214ST helicopters to Iraq. The helicopters, worth some $200 million, were originally designed for military purposes. The New York Times later reported that Saddam

6780

13.12.2002 10:31

Proč nás tak nenávidí?

ik 213.?.?.?

No konečně se někdo začal zabývat příčinou a ne následky.

6842

15.12.2002 4:56

Proč nás tak nenávidí?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Paying for the Bullet

by Joe Sobran

I HAVE nothing against Arabs, but a lot of them seem to hate me. Not as an individual, but just as an American. I think I understand why.

An eight-year-old Arab boy was shot the other day. He died at the hospital. I paid for the bullet that killed him.

It happened in Nablus, on the West Bank, the territory claimed and occupied by Israel. Some schoolchildren threw stones at a jeep driven by Israeli soldiers, who opened fire.

The boy was hit in the chest. One witness said he wasn't among those throwing stones and was about a hundred yards from the jeep. The Israelis say the kids were throwing unspecified "explosive devices." So the eight-year-old was killed in self-defense.

Maybe this was a horrible accident. But I don't think so. These "accidents" happen too often. The Israelis have shot more than a few children. It's getting to be a habit. It no longer shocks.

And Americans like me pay for the bullets. The Arabs know this. That's why some of them dislike Americans. All I can say is that I regret it and I wish I had a choice. A mere taxpayer has no choice.
Maybe the Arabs think that even taxpayers should consult their consciences -- or at least their interests. But few Americans are disturbed by these killings. They make no connections. When Arabs retaliate against American targets, Americans say, "Why do they hate us? It must be because we're free."

6922

15.12.2002 5:11

Proč nás tak nenávidí?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Arming Iraq: How George H. W. Bush and Ronald Reagan helped Iraq Develop their Weapons of Mass Destruction
December 13, 2002
By Christian Dewar

There are many ironies regarding the seemingly inevitable war with Iraq. Despite wide spread protests around the world, the bellicose draft-dodger who appears to have gone AWOL from the Texas National Guard is hell bent on retribution for his father's mistakes in the Gulf War. Unable to articulate a reason for going to war and apparently willing to alienate our closest allies by doing so, chicken hawks like Rumsfeld, Dick Cheney, Richard Perle, Paul Wolfowitz and Frank Gaffney are apparently ready to attack regardless of what the inspectors find or don't find. Osama has been forgotten even as Al Qaeda continues to claim responsibility for ongoing terrorist attacks.

The biggest irony aside from the fact that these men who avoided military service are so eager to spill blood is that Dubya would not be going to war in order to destroy Iraq's Weapons of Mass Destruction if his father had not enthusiastically sold them to Hussein in the first place. Ronald Reagan and George H.W. Bush sold hundreds of millions of dollars worth of weapons and provided the technology for Saddam's chemical, biological and nuclear programs.

The reasoning of the Reagan/Bush administrations for arming Iraq was that while Saddam was certainly an odious human being, he could serve as the region's policeman. He might be a bastard, but he was "our bastard". At the time, Iraq was fighting a war with Iran and the United States was worried that a victory for Saddam's nemesis could result in the spread of fundamentalist Islamic regimes which would destabilize the region and block our access to the oil in the Middle East.

There was another more nefarious justification which was best espoused by the CIA's Ted Schackley in his treatise "The Third Option". Schackley believed that by arming two enemies to kill one another, neither would be able to acquire hegemony over the region and both sides would be weakened. Since we had armed Iran under the Shah, selling weapons to Iraq would counterbalance the power in the region. Arming Saddam would also serve to coax him away from the orbit of his Soviet sponsor.

Another irony, of course, was that while they were arming Iraq and providing their army with satellite images of Iranian troop movements, Oliver North and John Poindexter were selling American taxpayer financed missiles to the Iranian Islamic fundamentalists who held American hostages.

Of course, George Bush and James Baker were also oil men and they realized the vast quantity of black gold under Iraqi sands. There were huge profits to be made importing Iraqi oil. Saddam could help to insure the safety of oil tankers and protect them from Iranian attacks, ensuring a constant flow. Bush and Baker sought to have a billion dollar contract for the construction of an oil pipeline in Iraq directed to their friends at Bechtel

6923

16.12.2002 5:01

Proč nás tak nenávidí?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyby si Sadam Hussein stoupl pred palac uplne nahy ,tak ,stejne na nem neco najdou ,co si vezmou za duvod k valce,nejvetsi legrace je v tom ,ze v seznamech pro UN byly jmenovany americke firmy jez dodavaly zbrane do Iraku na vrazdeni tech Kurdu a z druhe strany ,spojenec Ameriky,Turecko si na ne vyslaplo take,takze ,kde je jaka spravedlnost.V dobach osocovani Londynska BBC prinesla porad ,jak Anglo-danska spolecnost dorucila antrax do Iraku scela legalne,tak nemohu pochopit ,jak muzou lide "sednout na lep" tehle svetove propagande,vzdyt nejde o nic jineho ,nez dostat olej a slouzit Israelu.

| Remember you are being asked as American citizens to give your blessing to the killing of tens of thousands of Iraqi Men, Women and Children. Oh, and by the way; you are not allowed to know which American companies profited from providing arms and assistance to Iraq. But I'll give you a hint; one of them was Halliburton under then CEO Dick Cheney -- to the tune of Millions.

6940

17.12.2002 7:55

RE: Proč nás tak nenávidí?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 6940

Nohejle, myslis, ze lidi ctou Tvoje komentare???????

6978

18.12.2002 3:01

Proč nás tak nenávidí?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jestli pocitas ostatni lidi ,jako jsi ty ,tak ty to nectou,nebot jim to ani nic nerika a ani nic rikat nemuze ,piliny v hlave totiz nefunguji ,jak by meli .
Dodnes jsou lide ,kteri veri ze Zeme je plocha a ze se dostali na tuto zem ,kdyz je prinesl cap,nekteri dokonce veri ,ze je rodice nasli se ztracenym vanocnim stromeckem na ulici,nakonec "Brnaku" ,kdo te nuti to cist ,kazdy si sam vybere ,co chce cist ,ja nikomu nic nezakazuji,jediny ,kdo stale chce lidi ovlivnovat ,co maji a co nemaji ,jsi TY!!!!!
Americany totiz nikdo nenavidi ,do te doby dokud je nepoznaji,kdyz se lidem uplne zprotivy ,tak je zacnou nenavidet ,ale vina neni na nich ,je na chovani Americanu a v tom to vezi ,mel bys sis z toho vzit nejaky priklad i sam pro sebe,pokud to " piliny" vubec mohou pochopit,hlavne necti me prispevky ,mohl byc nakonec umrit chytry,nebot jen znalost veci cini cloveka svobodnym,a Ty jses otrok jinych.

7012

19.12.2002 8:54

RE: Proč nás tak nenávidí?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7012

Nohejle,

Ja napsal jenom par slov, jestli si myslis, ze nekdo cte Tvoje prispevky. Ty jsi hned odepsal a prskal svuj jed o pilinach v hlave. Musis hned utocit a urazet?? Tvoje prispevky jsou mnohokrat jak rika Milo "mimo misu." Myslim, ze to znamena, ze nemaji nic spolecneho s tematem. Co delas, je, ze kopirujes vyplody nekoho jineho, kdo by Te treba nekdo mohl soudit za copywrite laws. Prispevky jsou neumerne dlouhe a unavujici, a nakonec se prijde ke stare ceske otazce: "co tim chtel basnik rici."
Z diskusnich prispevku vidis, ze malo kdo na Tvoje reaguje. Stefan Ti fandi, ale myslim, ze Tvoje prispevky necte, ze mu staci, ze jsou protizidovske.
A jeste jednu radu. Ja nejsem zadnej profesor Travnicek na cestinu, ale jestlize se prohlasujes za takoveho secteleho intelektuala, tak by jsi se mel zlepsit v tvrdem a mekkem y/i, a kde dat carku, a kde dat mezeru mezi slovy. Ja vim, ze ted jsem si zase rozzlobil pana Valtra, ale clovek nemuze uspokojit vsechny lidi.
Tak se Nohejle uklidni, pis k veci a vsechno bude v poradku.

7066

24.12.2002 0:45

RE: Proč nás tak nenávidí?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 7066



>Z diskusnich prispevku vidis, ze malo kdo na Tvoje reaguje.
>Stefan Ti fandi, ale myslim, ze Tvoje prispevky necte, ze mu
>staci, ze jsou protizidovske.
brnaku, zase jsi se do mne navezl a vzal jmeno me(bozi)do ust. jo, mas pravdu, louskam nohejlovy prispevky jen letmo, ale v PRINCIPU s nim souhlasim. to, ze to cerpa od nekud jinud je jeho problem, ty si nehraj, kokote(po slovensky kohout), na soudce!
>A jeste jednu radu. Ja nejsem zadnej profesor Travnicek na
>cestinu, ale jestlize se prohlasujes za takoveho secteleho
>intelektuala, tak by jsi se mel zlepsit v tvrdem a mekkem y/i, a
>kde dat carku, a kde dat mezeru mezi slovy.
nedavej rady, hnupe, sam delas chyby a prave v y/i, ty musis byt skutecny "brouk pytlik"(spis pytel)
>Tak se Nohejle uklidni, pis k veci a vsechno bude v poradku
tak brnaku vydechni, neser se do lidi, diskutuj nebo ne, a starej se o sve fucking prispevky, pokud nejake mas a hlavne nechej kazdeho "dychat", ja ti taky nevycitam, ze jsi zidko nebo, ze by si jim chtel byt.
takze si zapal hanukah svicen a strc si ho do anusu a studuj fucking
hebrew, v dobe kdy my budeme slavit vanoce! a hlavne, neber me jmeno do ust-rozumis, ponimajes, you dig, verstehest, comprende???
s pratelskym pozdravem
stefan

7204

24.12.2002 0:52

RE: Proč nás tak nenávidí?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 7066

brnaku jeste dodatek, ty jsi asi uz stary krap, nevim kolik ti je let, tusim okolo 60, ale to by nebylo tak hrozne, ty jsi stary duchem, "zamrzl" jsi v 70 letech a nemuzes se pohnout do predu. je vas tu ale vic takovych "veteranu", co nechteji zadnou zmenu, neuznavaji NWO ci nejake progresivni zmeny.
stefan

7205

24.12.2002 1:50

RE: Proč nás tak nenávidí?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7205

Stefane, Ty teda mas uroven. Muzes byt na sebe moc pysny.

7208

24.12.2002 16:53

RE: Proč nás tak nenávidí?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7208

brnaku, uroven neuroven, tu nechej na mne, ja se s ni vyrovnam sam, radeji se starej o tu svou, aby jsi "zapadl" do toho zastupu lidi pochodujicich a zpivajicich stejnou pisnicku a nechej jinak smyslejici napokoji, ok?
stefan

7218

24.12.2002 18:45

RE: Proč nás tak nenávidí?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7218

Stefane, neboj se, vyhnu se Tvemu jmenu co nejvic. Ne, ze bych se Te bal, nebo mel nejaky respekt pred Tebou, ale chci videt te Tve kanalove reci tady co nejmin. Mne to sice neurazi, protoze od takoveho cloveka jako jsi Ty se na mne nic nenalepi, ale neni to prijemne to tady videt. Ja nemam nic proti nejakemu sprostemu slovu sem a tam, ale ta Tvoje rec je nic jineho, nez hnuj.
Predpokladal jsem, ze v ramci moderace nebudou takove prispevky uvolneny, ale nekomu se to asi libi.

7220

26.12.2002 19:03

RE: Proč nás tak nenávidí?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7220

brnaku,jsem rad, ze jsi mne poznal a jako cloveka ohodnotil hnojem. asi proto, ze jsem tento zacal kydat a trousit po typech tveho razeni a to se, samozrejme, konzervativne smyslejicim staresinum, nemuze libit, a tak trousi a kydaji naoplatku.
ja byt moderatorem, tak vyhazu vsechny ty, co se serou do jinych, berou jim pravo na sebevyjadreni, radi co by meli ti druzi delat ci jinak poucuji.
zdravi stefan

7255

18.12.2002 3:30

Proč nás tak nenávidí?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Socha Svobody je simbolem Ameriky. Tudiz nahledneme do historie teto nejznamejci sochy na svete,simbolu demokracie a svobody.Socha nese pochoden ,podle reckych povesti,ohen ,jez Prometheus ,zlodej ,ukradl bohum ,aby prinesl tuto silu lidem ,to ,co patrilo jen ajen bohum,postava sochy je delana podle modelu Golden Mairevove na prani francouske loze Svobodnych zednaru,coz mluvi samo za sebe,na upati sochy je basen od zidovske basnirky,co vlastne bylo darovano Americkemu lidu ve sve podstate?
Cela ta socha ma byt prispevkem k dobremu zivotu Americanu a nebo ovladnuti ohne privede pri jeho zneuziti katastrofu lidstvu?Prometheus byl krute potrestan Olympskymi bohy za svou zlodejnu,tak ,jak kazdy zlodej,kazdy den priletl orel ,aby mu zaziva vyrval jatra z tela,kdyz prikovan ke skale se nemuze branit a kazdy den se jeho trest opakuje.Lide dostali do rukou "ohen" ,jez muze privest trest na lidstvo,Prometheus je potrestan atrestan kazdym dnem,jaky trest za zneuziti kradeneho,co lidem nepatri bude nasledovat.

7014

23.12.2002 0:31

Proč nás tak nenávidí?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

The Zionist Roots of the "War on Terror"
By Henry Makow, Ph.D - November 18, 2002
Until recently I accepted Israel's self-image as a beleaguered, peace-loving nation in a sea of blood thirsty Arabs. The idea that this tiny state had imperialist designs seemed ludicrous.
But what if, unknown to most people, including Israelis, the world's power elite were using Israel to advance their plan for New World Order?

What if Israel's role were to colonize the Middle East, and to become the seat of the World Religion?

"Israel's Sacred Terrorism" (1980) by Livia Rokach, a 63-page on line monograph suggests that this bizarre scenario may not be so preposterous.

Rokach's monograph is based on revelations from the personal diary of Moshe Sharett, who was Israeli's first Foreign Minister from 1948-1956, and Prime Minister from 1954-1956.

According to this diary, which the Israelis tried to suppress, Israel's image of vulnerability was a ruse. Israel has always planned to become the dominant power in the region, and "invented dangers" in order to dupe its citizens and provoke wars.

In his diary, Sharett quotes a conversation with Army Chief of Staff Moshe Dayan in May 1955:

"We face no danger at all of an Arab advantage of force for the next 8-10 years...Reprisal actions which we couldn't carry out if we were tied to a security pact are our vital lymph...they make it possible for us to maintain a high level of tension in our population and in the army. Without these actions we would have ceased to be a combative people... "
Sharett concludes: "The state.... must see the sword as the main if not the only, instrument with which to keep its morale high and to retain its moral tension. Toward this end it may-no it MUST-invent dangers, and to do this it must adopt the method of provocation and revenge.... And above all, let us hope for a new war with the Arab countries so that we may finally get rid of our troubles and acquire our space." (41, emphasis mine)


"COVERT AGGRESSION"
This policy of "reprisals" or "provocation and revenge" was also called "covert aggression." The U.S. "war on terror" is a continuation of it. Essentially it involves disguising a policy of aggression as retaliation for sham provocations.

For example, Israeli patrols would cross the border to attack Jordanians or Egyptians, and then claim the actions took place in Israel. Once attacked, the army pursued the "aggressors" into enemy territory and wreaked havoc. Ariel Sharon was the leader of a squad ("Unit 101"[mrknutí jedním okem] that specialized in these murderous forays. His 1953 raid on the Jordanian village of Kibiyah killed dozens of civilians. (30)

In March 1954, an Israeli bus travelling between Eilat and Beersheba was attacked and 10 passengers were killed. The UN armistice Commissioner, a Col. Henderson said, "from the testimonies of the survivors, it is not proved that all the murderers were Arabs." He attributed the attack to "terrorists intent

7179

Příspěvků: 95

06.12. 08:20 PG  Proč nás tak nenávidí?
06.12. 14:54 SystemShock  RE: Proč nás tak nenávidí?
07.12. 15:26 matej  RE: Proč nás tak nenávidí?
07.12. 18:36 SystemShock  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 00:59 Radek Novotny  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 21:48 SystemShock  RE: Proč nás tak nenávidí?
09.12. 03:19 Baron  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 14:39 matej  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 21:55 SystemShock  RE: Proč nás tak nenávidí?
09.12. 10:36 easttrader67  RE: Proč nás tak nenávidí?
24.12. 01:11 Jirka  RE: Proč nás tak nenávidí?
24.12. 13:36 easttrader67  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 23:15 Aja  RE: Proč nás tak nenávidí?
09.12. 00:03 matej  RE: Proč nás tak nenávidí?
09.12. 01:19 ACA  RE: Proč nás tak nenávidí?
09.12. 14:44 Aja  RE: Proč nás tak nenávidí?
24.12. 01:24 Jirka  RE: Proč nás tak nenávidí?
10.12. 14:19 Ludek  RE: Proč nás tak nenávidí?
12.12. 03:16  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 00:57 Radek Novotny  RE: Proč nás tak nenávidí?
06.12. 09:21 Hunter  Proč nás tak nenávidí?
06.12. 13:36 Vasek  Proč nás tak nenávidí?
06.12. 19:15 M.  Proč nás tak nenávidí?
06.12. 20:24 albert  Proč nás tak nenávidí?
07.12. 00:48 jan  Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?
07.12. 00:57 Vladimír Stwora  Ano, to je velmi dobrá otázka
08.12. 01:14 Bohus  RE: Ano, to je velmi dobrá otázka
10.12. 14:26 Ludek  RE: Ano, to je velmi dobrá otázka
07.12. 02:25 zizka  RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?
09.12. 01:35 J.Trauč  RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?
09.12. 02:12 Brnak  RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?
09.12. 15:11 stefan  RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?
09.12. 16:17 Libor  RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?
09.12. 17:55 Libor  RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?
09.12. 17:33 GiBo  RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?
09.12. 20:44 Sandoval  Slav / Slave
09.12. 22:46  RE: Slav / Slave
10.12. 05:38 Brnak  RE: Slav / Slave
14.12. 03:38 Mila  RE: Proč nás tak nenávidí? Proc vas maji tak radi?
07.12. 02:21 Robert Nohejl  Proč nás tak nenávidí?
07.12. 02:43 stefan  Proč nás tak nenávidí?
07.12. 04:36 Brnak  Proč nás tak nenávidí?
07.12. 12:04 zizka  RE: Proč nás tak nenávidí?
07.12. 05:30 Oskar  Proč nás tak nenávidí?
07.12. 10:18 Baron  RE: Proč nás tak nenávidí?
07.12. 09:53 Baron  Proč nás tak nenávidí?
07.12. 10:37 Mikin  Procˇ nás tak nenávidí?
07.12. 18:47 SystemShock  RE: Procˇ nás tak nenávidí?
07.12. 19:54 Mikin  RE: Procˇ nás tak nenávidí?
07.12. 21:27 R.  RE: Procˇ nás tak nenávidí?
08.12. 06:20 matej  RE: Procˇ nás tak nenávidí?
08.12. 15:34  RE: Procˇ nás tak nenávidí?
07.12. 20:55 Michal Varga  RE: Procˇ nás tak nenávidí?
08.12. 00:36 matej  RE: Procˇ nás tak nenávidí?
08.12. 01:36 zizka  RE: Procˇ nás tak nenávidí?
08.12. 03:28 Mikin  RE: Procˇ nás tak nenávidí?
08.12. 06:34 Michal Varga  RE: Procˇ nás tak nenávidí?
07.12. 23:19 Pavel  Proč nás tak nenávidí?
08.12. 00:31 matej  RE: Proč nás tak nenávidí?
09.12. 03:43 Baron  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 00:25 matej  Proč nás tak nenávidí?
08.12. 00:54 Aja  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 02:49 matej  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 07:50 Aja  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 01:42 zizka  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 06:25 matej  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 15:36  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 16:34 zizka  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 19:44  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 21:46 zizka  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 22:01 easttrader67  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 02:16 Robert Nohejl  Proč nás tak nenávidí?
09.12. 15:22 stefan  RE: Proč nás tak nenávidí?
08.12. 03:14 Robert Nohejl  Proč nás tak nenávidí?
09.12. 23:45 albert  Proč nás tak nenávidí?
10.12. 16:39  RE: Proč nás tak nenávidí?
10.12. 20:01 radim  Proč nás tak nenávidí?
11.12. 13:37 stefan  Proč nás tak nenávidí?
11.12. 18:35 Vladimír Stwora  RE: Proč nás tak nenávidí?
12.12. 06:36 Robert Nohejl  Proč nás tak nenávidí?
13.12. 10:31 ik  Proč nás tak nenávidí?
15.12. 04:56 Robert Nohejl  Proč nás tak nenávidí?
15.12. 05:11 Robert Nohejl  Proč nás tak nenávidí?
16.12. 05:01 Robert Nohejl  Proč nás tak nenávidí?
17.12. 07:55 Brnak  RE: Proč nás tak nenávidí?
18.12. 03:01 Robert Nohejl  Proč nás tak nenávidí?
19.12. 08:54 Brnak  RE: Proč nás tak nenávidí?
24.12. 00:45 stefan  RE: Proč nás tak nenávidí?
24.12. 00:52 stefan  RE: Proč nás tak nenávidí?
24.12. 01:50 Brnak  RE: Proč nás tak nenávidí?
24.12. 16:53 stefan  RE: Proč nás tak nenávidí?
24.12. 18:45 Brnak  RE: Proč nás tak nenávidí?
26.12. 19:03 stefan  RE: Proč nás tak nenávidí?
18.12. 03:30 Robert Nohejl  Proč nás tak nenávidí?
23.12. 00:31 Robert Nohejl  Proč nás tak nenávidí?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 0

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Měnové kurzy

USD
21,96 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,15 Kč
Švýcarský frank
24,11 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 630,91 Kč
1 unce stříbra
510,23 Kč
Bitcoin
411 870,71 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 575