Diskuze k článku

Otevřený dopis izraelských občanů české vládě

Příspěvků 103

7.4.2011 16:39

Co mi to jen připomíná...

Vanguard 195.?.?.?

Už vím...99 pragováků [chechtot]

241234

8.4.2011 1:28

RE: Co mi to jen připomíná...

Vodník 94.?.?.?

Reakce na 241234

>Už vím...99 pragováků [chechtot]
A čím, prosím Vás?

241274

7.4.2011 16:53

OT

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

koukám několikátý "kontruktivněkritický" článek k současné společnosti
aleterstream propaganda zahájila bubnovou palbu nový světový řád nám klepe na dveře
novodobí "havlové" už si brousí zuby na novou "pravdu a lásku"

241235

7.4.2011 18:11

RE: OT

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241235

Pánové (Vanguarde a Aristokrate), nějak nechápu... Proč ty posměšky? Není to k pochopení? Židé jsou lidé jako vy nebo já a bohudík, ne všichni souhlasí se současnou politikou (skutky i prezentace) Izraele. Poškozuje je to - stejně, jako poškozují excesy našich vlád Čechy (Moravany i Slezany a všechny, kdo se cítí Čechy být). Stydím se za ně a vyprošuju si, aby mě někdo házel do stejného pytle. Ačkoliv se cítím Češkou, stydím se za lidi, kteří kradli (a kradou) a kvůli kterým byly jistý čas v pohraničních obchodech nápisy "Pozor - Češi kradou". Stydím se za všechny ty parazity a vyžírky, bezcitné parchanty, mamonáře i prospěcháře, kteří se vydávají za "elitu národa" a kteří z pozice své moci dali souhlas např. k bombardování Jugoslávie, napsali "zvací dopis" PRO amícké základny a vedou zemi do zkázy. Myslíte, že občan Izraele to nemůže doma vidět stejně jako já? Že oni tam všichni jásají nad vedením své země? Cokoliv kdo udělá PRO zlepšení poměrů a k očištění jména své země (které pošpiňují nejvíce ti, kteří jí "reprezentují" ), je dobré.
Dívejte se na to jak chcete, ale já oceňuju statečnost té "hrstky", které vy se tady vysmíváte. A je dobré vědět, že tací vůbec existují.

241236

7.4.2011 18:35

RE: OT

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 241236

O jaké statečnosti mluvíte? Těm lidem nic nehrozí: v demokratické společnosti vyjádřili svůj názor. Moc rád bych viděl co by se stalo, kdyby někdo podobný dopis poslal například z Lybie. V Číně se za podobné věci běžně zavírá.

241238

7.4.2011 19:16

RE: OT

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241238

Vanguarde, myšlení nebolí, tak se ho nebojte a směle praktikujte. Uvědomil jste si, že ti lidé nepatří k "elitě" a říkají velice nepopulární "antisemitistické" věty, které se bojí vyslovit i mocní? Mnoho mocných lidí je sice řekne, ale pak tak nějak zkrotne a odvolává i to, co nikdy neřekli. Čím to? Asi to bude onou demokracií, kde nikomu nic za svobodný názor nehrozí. Pan Stwora vám může povykládat...
Zrovna Libyii dávat za příklad je divné... když na základě obdobných "otevřených dopisů" vlítla do země smečka četníků, aby jim vyhověla.
Co se občanů Izraele týká, nebyla bych si jistá, jestli jim "nic nehrozí". Obzvláště v situaci, kdy tam můžou zbavit občanství za "podvracení státu". Z vlastní zkušenosti víme, že na to se dá napasovat prakticky cokoliv - včetně svobodného názoru. Myslíte, že tam četníci vlítnou pro "porušování lidských práv" ?
V Číně se nejen zavírá, ale i popravuje. Však je tam tuhý režim, který se s lidmi dvakrát nemazlí. Ovšem tam četníci (zatím) nevtrhnou, protože jim to tak vyhovuje a protože by se asi se zlou potázali.

241241

8.4.2011 17:57

RE: OT

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 241241

Znovu, jakého postihu se podle vás dočkají signatáři toho dopisu. Budou vyhozeni z práce? Kriminalizováni? Zavřeni do vězení? Popraveni? Pokud se cokoliv z toho stane, uznám, že jsem se mýlil a omluvím se.

241326

10.4.2011 11:03

RE: OT

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241326

Budou kriminalizováni. A někteří už jsou. Jestli jsem si to našla dobře, tak např. Ofra Ben Artzi je přímo příbuznou Netahjahua (švagrová). Byla za své smýšlení už zavřená, stejně tak její syn, který odmítl službu v armádě. A když jsme u toho odmítání vojenské služby - to je v Izraeli čím dál větší "problém"... Mladí muži se odvolávají na Tóru a nechtějí vraždit v okupační válce nebo být zbytečně zabiti ne pro vlast, ale na příkaz politiků.

241433

7.4.2011 18:37

RE: OT

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 241236

Lin, pochopte, oni jsou zoufalí. Takové dopisy ukazují trhliny tam, kde by chtěli, aby to vypadalo, jako jednolitá zeď. Nemohou s tím nic dělat, tak to aspoň zesměšňují, dávají pětky za článek (vím, kdo je dal) a pod. Jsou ubozí a trapní, ale ve svém fanatismu si to neuvědomují. Tuší, že prohrávají, ale odmítají si to přiznat. A pozor! Jsou ochotni hrát vabank. Chcípající kobyla nejvíc kope.

241239

7.4.2011 19:30

RE: OT

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241239

Snažím se to chápat, ale hlava mi to moc nebere. Jestliže fanaticky milují Izrael, jejich prioritou by mělo být ho chránit. Tj. - otupovat všechny hrany, minimalizovat třecí plochy a vycházet se svými sousedy. Jestliže žádám právo pro sebe, musím být schopná ho poskytnout jiným.

241244

7.4.2011 19:37

RE: OT

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241244

Vlastně se to dá shrnout do jediné věty, kterou říkávala má babička: "Na cizím neštěstí se ještě nikdo svoje vlastní štěstí nepostavil..." .

241245

8.4.2011 9:30

RE: OT

GOODHOPE 85.?.?.?

Reakce na 241245

Pane editore, Lin, Moudrosťáku...já bezvýhradně souhlasím s tím, že hrstka lidí, kteří tento dopis napsali mají stejné pocity jako my a chtějí se distancovat od zvěrstev, které sionisté páchají.nemají moc možností a tak alespoň to málo co učinili je osobní statečnost a výzva všem , kteří nesouhlasí s NWO.
Nicméně nás málo"prozřivších" víme, že sionista ve své záludnosti a perfiditě je schopen čehokoli a ctí heslo, že účel světí prostředky a tak byť jen v koutku duše hlodá myšlenka, zda tato výzva není jen vějička na kterou by se lidé jako my, tedy ti co odmítají systém nachytali a byli tak vepsáni do seznamu nepohodlných a určených k likvidaci. je to v jádru prosté a protože nikdo z nás jednotlivce jež se pod výzvu podepsali nezná, nemůžeme s určitostí tvrdit kdo je kdo, kdo přítel kdo vrah. I když strašně ráda bych tomu chtěla věřit, protože s výzvou se ztotožňuji, má hlavu a patu a je je dfct.odrazem doby kterou sionisté přetvářejí. Nicméně v protokolech je tomuto "podvrtanému" balamucení lidí věnováno mnoho slov, pouček a cílů, které mají takové výzvy plnit. Jsem optimista a chci věřit, že je to pravdivé, že je to slušné a ryzí. Ale to ukáže čas, třeba když se připojíme skončíme společně v "gulagu" a budem stavět kibucy, za trest...žertuju ovšem.je to těžké a vím, že i vás to napadlo, ale víra a naděje umírá poslední...

241300

9.4.2011 5:06

RE: OT

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 241300

Tak nějak. [smích] Já je mám přečtené také, nebojte. Vidím jim až do žaludku.

241360

7.4.2011 19:47

RE: OT

Petr Minar 99.?.?.?

Reakce na 241244

Zoufali ? Ti co pisi dopis ? Zoufali ? Aproc ? Co chteji ?
Protoze. Jestlize Izrael bude beduiny prevalcovan, ti ztezovatele budou prevalcovani take. Jestli jim to nedochazi, tak je to nejak moc slozite. A nebo jsou to provokateri. Cely dopis je stejne snusna nazvu a cisel ruznych zakonu a usneseni a zvyraznovani jakesi viny. To jako obcan bezny tezko takovy dopis spacha. Co se tyce vojenskeho ci vojenskych zasahu - kdo, ktery stat by si nechal na sve uzemi strilet kassamy a podobne. Zacalo to prece tim, ze Nositel Nobeovy ceny miru Arafat vyhlasil itifadu. Odrostli a dobre ziveni chlapsi po skupinkach 20 az 40 tel vyrazilo nekam za caru a metaly prakama, jako husite zelezne srouby a kameny o vaze 1/4 kila na lidi na trznici a kdyz sly deti ze skoly a podbne, s cilem, vyvolat od Izraele reakci. No a potom uz prisly kassamy a podobne.
Kde je pravda ? Co teda ? Nechat Zidy vyhubit dle prani toho iranskeho didzeje ? Proste tomu nejak nerozumim. A tem ztezovatelum uz vubec ne. [cool]

241246

7.4.2011 20:27

RE: OT

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 241246

Jak BUDOU PŘEVÁLCOVÁNI?! A kým?!

Židé žili na Středním Východě po staletí, stranou EUropských křesťanských pogromů. Žili v míru mezi muslimy, dokud mezi ně nezavítali sioniSSté.

Dodnes žijí židé v mnoha muslimských státech. Ve zlém Íránu dokonce povinně s ostatními menšinami nesmí být opomenuti v parlamentu.

Vložený obrázek

Od koho jste placen za šíření lží a nenávisti?!

Vložený obrázek

241251

8.4.2011 7:19

RE: Prispevky tech placenych

Mnichov47 223.?.?.?

Reakce na 241251

Tech placenych, kteri pisi (tak jako pan Minar) vesmes dle stejne predlohy kolportovane izraelskym ministerstvem zahranici, je treba jen na Aktualne.cz takovych dobrych 50. Vystupuji pod menicimi se nebo pod vicero nicky, jsou vzdy zidovskeho puvodu nebo zidovskeho citeni, maji v pracovni smlouve za ukol predstirat, ze nejsou zidi, ale obycejni Cesi z lidu, k jejich ukolum patri dale prave to sireni nenavisti mezi vsemi skupinami, podpora a ospravedlnovani sionistickych zlocinu, rozvrat CR a EU, priprava pudy pro prebirani moci zidy, rozdmychavani valek, nesvaru a vrazdeni.

Delaji to, co delaly Hitlerovi pate kolony, nez nas obsadil.

241291

10.4.2011 15:54

RE: Prispevky tech placenych

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 241291

Prima napad. Ze jsem placeny izraeskym ministerstvem. No koukam, ze goebelsovske praktiky a vyzkousene metody,, proste cokoliv opakovat, pouzivate, pane, vy.
Ja si dovolil napsat to, co si myslim a nestvu tady, jako posedly proti Zidum ci jakymsi sionistum.
Tady je snad seslost nacku [vyplazený jazyk]>Tech placenych, kteri pisi (tak jako pan Minar) vesmes dle stejne

241450

17.4.2011 3:18

RE: Prispevky tech placenych

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 241291

Nemam chut byt sprosty.
Takove blaboly i urazi.
Cest Buh

242022

11.4.2011 22:24

RE: OT

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 241251

Klobúk dole MoU,

sledujem, že VY ste vysoko výkonný profesionál...Takže, ak sme mali nejakú nezáväznú debatu o japonských žienkach a ich vnímaní japonskej katastrófy, tak to beriem späť...( nepodarilo sa Vám dať mi nejaký kontakt na nich...ale to som ani neočakával... ).

Ovládajú Vás bradatí súdruhovia, ktorým vlastne vykonávate medvediu službu---Teraz som vlastne znova pochopil, že nie je všetko zlatko, čo sa bliští...
Pýtam sa prečo ???
Čo Vás veľmi intelektuálne, a podľa mňa už staršieho človeka k tomu vedie ??? Špinavé prachy ???

241543

17.4.2011 3:15

RE: OT

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 241543

Mam v tom asi zmatek. Japonske zeny, vousati soudruzi a postarsi clovek a jako koruna vemu tomu, "spinave penize". A za co jako ty spinave penize ? Mne nejak porad ty spinave penize obchazeji. Je toho na mne nejak najednou moc.
Cest Buh

242021

17.4.2011 3:23

RE: OT

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 241251

No prevalcovani a kym.
Arabske revoluce jsou dle mne dilem muslimskych vudcu. Vsichni ti diktatori byli na druhe strane poplatni amikum a drzeli islamisty na uzde.
Snad krome Egypta, kde to zatim drzi armada se vsude jinde vzbourenci spolcuji s radikaly. No a co z toho, vazeny pane plyne ?

242023

7.4.2011 19:59

RE: OT

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241236

kde co píšu o izraeli? já se vyjadřuji off topic jaksi všeobecně
trochu mi naskočila asociace se svobodnou evropou konce 80. let apod
a všichni víme kam to ta "pravda a láska" dovedla
ted to nebude jiné historie se neustále opakuje

mimochodem proč nechcete přemýšlet o tom proč to dělají?
zřejmě jsou to úplní hlupáci když se takto odkopávají [mrknutí jedním okem]

241249

10.4.2011 1:33

RE: OT

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 241249

Reaguji.
Tak nevim, kdo je tady placny.
Ja urcite ne, ac nejaka ta koruna by nevadila. Jake ze to sirim zli ? Ja co vuim , vim z ruznych zdroju,m kterym se mozna da verit.
Kde je pravda mezi Zidy a muslimy ? Zatim plati, ze muslimske zeme na Izrael utocili a to i hromadne a pocinaje uz dnem vzniku Izraele. Stavim se na stranu obrance. To jako je hrich ? Za to mne nikdo neplati. Kdo na to prisel ? Nejaky iman ? Konvert ?>kde co píšu o izraeli? já se vyjadřuji off topic jaksi
>všeobecně

>trochu mi naskočila asociace se svobodnou evropou konce 80. let
>apod

>a všichni víme kam to ta "pravda a láska" dovedla
>ted to nebude jiné historie se neustále opakuje
>
>mimochodem proč nechcete přemýšlet o tom proč to dělají?
>zřejmě jsou to úplní hlupáci když se takto odkopávají [mrknutí jedním okem]

241414

10.4.2011 10:27

RE: OT

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241414

placen zde není nikdo
ale je zde řada užitečných idiotů at už jakékoli ideje
a co se týče sporu židé vs. muslimové ono je to spíš tak že je to uměle vyvolaný rozpor ze kterého má a zejména bude mít prospěch někdo jiný

241430

10.4.2011 11:12

RE: OT

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241430

V tomhle vám dávám za pravdu. Přesně tak to vidím. Celé to vyvolávání nenávisti mezi oběma stranami je umělé, protože daná oblast prostě podle někoho nesmí být klidná. Horší je, že na to mnozí skáčou. Stejně tak mnozí skáčou na uměle vyvolávané fóbie z muslimů nebo židů.

241435

8.4.2011 21:50

RE: OT

clarc 188.?.?.?

Reakce na 241236

Lin ma pravdu. vubec nevim o cem meles Vanguard. prohrals...

241348

7.4.2011 18:19

Alibi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

viz titulek.

241237

7.4.2011 19:28

provokace nebo sebevražda

Kájík 213.?.?.?

ten dopis je buď provokací nebo rozsudkem smrti podepsaných

241242

7.4.2011 19:48

Kdo se povyšuje

r.m. 94.?.?.?

bude ponížen.
Kdo se separuje, bude vydělen. [bliji]

241247

7.4.2011 20:17

Off topic

paranoia 81.?.?.?

http://www.osud.biz/na-zamysleni/zvedavec-jak-ho-neznate/

241250

7.4.2011 21:32

RE: Off topic

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 241250

Neviem, mne sa zdá ,že "niekto"(autor článku) má v hlave prievan.

241255

7.4.2011 21:38

RE: Off topic

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241250

Eh... tak tenhle text mi posílali neznámí "dobráčtí přátelé" už loni - ve snaze odradit mě od čtení a komentování Zvědavce. No - a já na jejich "dobré rady" nedala, tudíž přistoupili k netovému teroru ve formě ostrých nadávek nebo výhružek, ať jsem se v netovým světě hnula kam chtěla. Jednou jsem byla podle nich rudá, podruhé hnědá, pak zase černá (= muslimská)... ani vybrat si neuměli. A těch jmen, co jsem dostala... [smích]
Co že ten text onen podivný "osud" publikuje až teď? Asik jim došlo výživný střelivo či co.
Od těhle "webů", jejichž jedinou náplní je "opozice", jsou zveřejňované "zprávy" opravdu, ale opravdu "důvěryhodné".... [smích]

241257

7.4.2011 22:26

RE: Off topic

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241250

tohle je starý snad jak internet sám [velký smích]
pokud je to nadsázka tak je to vtipné
jinak je to nesmysl

241260

7.4.2011 22:54

RE: Off topic

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 241260

Jo, myslím, že autorem je Nillbert. Běhá to po internetu už hodně roků. [smích]

241262

8.4.2011 1:33

RE: Off topic

Vodník 94.?.?.?

Reakce na 241262

Kdepak, žádný Nilbert! Authorem je jistý Jan Novák (+ 2009), můj zavilý internetový nepřítel (proto mne uvádí mezi skalními Zvědavci, ač můj výskyt zde je spíš příležitostný). Dej mu Pán Bůh nebe, tímto textem udělal mnoha lidem radost. [smích]

241275

8.4.2011 3:14

RE: Off topic

Peptalkin jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 241275

Ved tento smiesny pamflet je aj na lehozumpe uz dost dlho. To sa osud potrebuje tiez zhadzovat a diskreditovat takymito nezmyslami? Alebo to robia pre judassky gros?

241279

8.4.2011 1:36

Podle sebe soudím tebe

Vodník 94.?.?.?

Slušní Israelci appelují na slušnost Čechů. To ovšem nabírají vodu cedníkem... [zahanbení]

241276

8.4.2011 4:01

Dekuji vsem slusnym zidum za odvahu

Mnichov47 223.?.?.?

Slusnych zidu se dnes moc nenajde, clovek se vetsinou setka jen se sionisty. Proto vyslovuji pochvalu a uctu k temto slusnym zidum, kteri dokazali verejne napsat takovyto dopis. Tito zide patri k tem. kteri se usiluji o skutecny fungujici a demokraticky stat Izrael, pravy opak toho dnesniho Izraele, ovladaneho hordami kriminalnich zidovskych sionistu majicich pred ocima jediny cil, mamon, chamtivost, kradeze, zlociny, sionisty ochotnych za penize a moc znicit i cely svet vcetne jich samych.

Napsat takovy dopis nebylo pro tyhle zidy urcite snadne, vim z vlastni zkusenosti, kolik vyhruzek (vcetne vyhrozovani smrti), nadavek, zastrasovani a teroru sioniste kazdemu pusobi, kdo se odvazi postavit jim do cesty.

S obsahem dopisu se plne ztotoznuju a doufam, ze se mezi nami Cechy najde vic stejneho smysleni.

241283

8.4.2011 8:39

kde je pravda???

matka 82.?.?.?

http://www.magnificat.sk/2009/12/projekt-l-u-c-i-d/
Židé zabili Ježíše. Ukřižovali ho. Po tisíce let jsou stejní. Tento svět je postaven na duchovních základech. Jediný únik z našeho marastu je striktní dodržování DESATERA. Asi to lidé nedokáží. Pokud nedokážeme přijmout za své vlastní Desatero, pak naše srdce otvíráme ďáblovi; a to ať chceme, nebo ne. Ať jej popíráme, nebo ne. POkud lidé nezačnou být čestní, láskyplní, solidární,.... tak k nápravě v naší, ale ani světové společnosti nemůže dojít. Nelze vylévat zápor a sklízet plus, to je přeci jesné. Každý člověk musí začít u sebe. Dát si svůj život do pořádku... Každý člověk musí být čestný. Uvědomte si, že když kolem sebe uděláte pomyslnou kružnici o poloměru 30metrů... Jsou v ní lidé, pro které by jste ve 3 ráno vstali?? Ne???? Ale Ježíš by se choval jinak. Ten by vstal.... a s obrovskou láskou k bližnímu by vstal... Proto.., zamysleme se nad sebou....

241294

8.4.2011 19:23

RE: kde je pravda???

mkadlec 81.?.?.?

Reakce na 241294

jo to je to co tu presne chybelo. Vice krestanskeho fundamentalizmu. [bliji]

241333

8.4.2011 20:18

RE: kde je pravda???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241294

další potrefenej blázen... [chechtot]

241339

8.4.2011 21:15

RE: kde je pravda???

jansmith 1984 74.?.?.?

Reakce na 241294

Srovnej si dojmy s pojmy, matko. Pozor na generalizaci, neboli zevšeobecňování, instrument to ovčáků k ještě lepšímu ovládání zblblých oveček.


Ježíše Pilátovi k ukřižování nepředali židé, ale úzká skupina židovských velekněží, či chceš-li farizejů.

Běžní židé byli tehdy a jsou i dnes stejně ovládané ovce (absolutně mimo rozhodovací procesy mocných), jako kterékoli jiné bigotně věřící ovce, kterýchkoli jiných náboženství s.r.o. Tedy i náboženství, které má pod palcem (z kosher judaismu vytvořená) katolická církev (KC). Mimochodem, Ježíš, pokud vůbec existoval tak jak se traduje, měl úplně jiné představy o křesťanství, než z jeho původního učení později za přispění farizejů jako Šaul a dalších zanícených horlivců a pozdějších náboženských establishmentů vzniklo.

Obyčejní židé odchovaní na judaismu jsou podobné zblblé oběti (na oddělování člověka od Boha založeného) monoteismu jako křesťané nebo islamisté. Jediný podstatný rozdíl judaismu oproti křesťanství je v tom, že křesťanství mělo být vírou PRO VŠECHNY bez rozdílů (a zejména chudé a otroky bez zastání) a judaismus je jen PRO kosher VYVOLENÉ. Další, neméně důležitý rozdíl, je v tom, že Ježíš bohatce varoval, že se do božího kralovství nedostanou, zatímco pro talmudisty je bohatství odměnou od Boha a vstupenkou k němu. A podle této ideologie také funguje i bankovnictví, ekonomika a byznys tohoto našeho světa. A Peace s nimi i s tebou.

jansmith[smích]

241344

8.4.2011 21:37

RE: kde je pravda???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 241344

...a další

241347

9.4.2011 0:05

RE: kde je pravda???

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 241344

Hmmm...jansmith,

>Ježíše Pilátovi k ukřižování nepředali židé, ale
>úzká skupina židovských velekněží, či chceš-li
>farizejů.

Smelé tvrdenie, ktoré si trošku odporuje s tým, čo ste napísali v ďalšom odstavci...
Jansmith,môžeme sa všetci spýtať, tak ako je to v titulku...Kde je pravda ??? A kto bol vtedy žid a kto je teraz žid ? Alebo Žid ?
A čo bol Ježiš? Alebo nebol? Vieme úplne zodpovedne povedať, že tak ako nám to vtĺkajú do ovčích hláv, že to tak aj skutočne pred vyše 2000 rokmi bolo?
Veď mi už nevieme ani, čo bolo počas 2. svetovej vojny ...
A za pár rokov sa naše deti budú učiť o veľkom humanistovi V. Havlovi, ktorý s nasadením života budoval novú demokratickú spoločnosť a všetci svätí bradatí mu k tomu pomáhali...
Potom im budú stavať sochy a pamätníky...A možno vznikne aj nová odnož pre novodobú náboženskú obec...Trebárs havležnizmus...a potetovaní a správne vystajlované silikónky budú chodiť do novodobého chrámu Klamu a zvratu...

>
>Běžní židé byli tehdy a jsou i dnes stejně ovládané ovce
>(absolutně mimo rozhodovací procesy mocných), jako kterékoli
>jiné bigotně věřící ovce, kterýchkoli jiných
>náboženství s.r.o.
Ale to sme aj (asi) my všetci, ktorí tu prispievame.Teda mimo rozhodovací proces...Aj keď sme neveriace ovce...



>Obyčejní židé odchovaní na judaismu jsou podobné zblblé
>oběti (na oddělování člověka od Boha založeného)
>monoteismu jako křesťané nebo islamisté. Jediný podstatný
>rozdíl judaismu oproti křesťanství je v tom, že
>křesťanství mělo být vírou PRO VŠECHNY bez rozdílů (a
>zejména chudé a otroky bez zastání) a judaismus je jen PRO
>kosher VYVOLENÉ. Další, neméně důležitý rozdíl, je v
>tom, že Ježíš bohatce varoval, že se do božího kralovství
>nedostanou, zatímco pro talmudisty je bohatství odměnou od
>Boha a vstupenkou k němu.

Takže...akú vstupenku si vyberieme? Ja si myslím, že tá talmudistická je o hodne zaujímavejšia...Aj pre ich Boha a bohaté obety, ktoré mu môžu poskytovať.

[smích]

Ostáva nám už len sa dopracovať k tým vyvoleným, ale tí zase asi úplne prdia na talmudistov.
Takže som zas raz úplne zmätený ovčan...

A peace so všetkými kosher vyvolenými, nech ich je kráľovstvo nebeské...

241350

9.4.2011 8:34

RE: kde je pravda???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 241350

Velmi jste mě pobavil. A vnesl jste do debaty nadhled a přitom neurážíte. S vaším příspěvkem zcela souhlasím až na větu:

A za pár rokov se naše deti budú učit o velkom humanistovi V. Havlovi, ktorý s nadsazením života budoval novú demokratickú společnost a všichni svatí bradatí mu k tomu pomáhali.

Ano, ještě bude pár let doznívat jejich lstivá a záštiplná píseň , nakokonec ale, maximálně v průběhu jedné generace, dojde k jejich totální porážce. Už teď je zcela viditelná. Kostky jsou vrženy. Takže naše děti budou mít s příchodem šedin o čem přemýšlet.

241365

9.4.2011 9:54

RE: kde je pravda???

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241365

Asi tak, pane Quido. A naše děti se budou ptát (oni už se ptají), jak jsme mohli být tak blbí, že jsme na nějaký "Samet" vůbec mohli skočit. Asi stejně, jako my jsme se ptali rodičů nebo prarodičů, jak mohli skočit na nějaký "Únor".

241369

10.4.2011 12:21

RE: kde je pravda???

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 241365

Zdravím quido,

tiež pevne verím, že ich falošné a pseudohumanistické hlasy sa stratia v Tartare,kde ma ich BOH sídlo. Neviem však ( skôr som mierny pesimista ), či to bude behom jednej generácie...
Zatiaľ sa naše deti učia o "svetovom" modernom dramatikovi a pseudohumanistovi V.Havlovi a jeho obskúrne podpriemerné divadelné hry majú obrovskú podporu lživých médií. Niekedy, už pred pár rokmi, som si pozrel jeho 2 veľdiela ( viac som nezvládol ) a vždy sa u mňa dostavila humánna reakcia z toho "umeleckého zážitku" a musel som si ísť uvoľniť rektálny otvor... [smích]

Tí za oponou sa snažia z nás urobiť úplných idiotov. Do tej kategórie patrí napr. udelenie Nobelovej ceny mieru ich čiernemu pápežovi Obombovi a mnoho podobných prípadov posledných dôb...
Yes, we can...
Čo ma však najviac znepokojuje, je skutočnosť, že novodobá mladá generácia je strašne silne ovplyvnená týmto marazmom a cesta z neho bude veľmi , ale veľmi ťažká a predpokladám, že aj veľmi bolestná.
Súčasná MAFIA ovláda takmer všetko na čo sa pozriete...Ostáva im už len prevrátiť "evolúčnu teóriu" a z človeka urobiť opicu... [smích]
Zatiaľ sa im to úspešne darí.
Keď sa pozerám koľko potetovaných, vyholených,piercingových, silikónových,butulotoxových jedincov a papagájok , alebo inak vypatlaných mládežníkov dnes pobehuje okolo vás...
No neviem...ťažké kovy prudko útočia na mozog človeka... [naštvaný]

241440

10.4.2011 17:38

RE: kde je pravda???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 241440

Tímto odpovídám současně paní Lin a pánu Kysučanovi.

Ano, cesta z marazmu bude velmi těžká. Hezky to vyjádřil Henry Ford ve své knize Mezinárodní žid. V komentáři k Protokolům sionských mudrců napsal: "Tento spis je příliš strašnou skutečností, aby byl výmyslem, příliš pevně založen, aby byl pouhým dílem myšlenek, příliš hluboký ve své znalosti pramenů života, aby mohl spočívat na podvodu." Pokud se jedná o další body vašeho příspěvku pane Kysučan, tak je vnímám stejně.

Je tedy zcela zřejmé, že snaha o řízenou a morálně pokleslou společnost, která se snadno ovládá, má propracovanou metodiku opírající se o znalost pramenů života. Již v 19 století k tomuto procesu přistupuje celá řada vědních oborů. Přitom první behaviorální vědecké výzkumy proběhly již v roce 1882 v Anglii. Roku 1921 byl v Londýně založen Tavistokův ústav lidských vztahů, který měl za úkol zkoumat "kritický bod" člověka. Roku 1932 nacistické Německo zintenzivnilo vědecké výzkumy v oblasti neuropsychologie, parapsychologie a mnohageneračního okultizmu. Mezi Německem a Anglií existovala již tehdy výměna "pokrokových vědeckých myšlenek" a to především v oblasti eugeniky. A víme také, že tyto plány pokračují i po 2.sv.válce.

Z mnohých důkazů uvedu pouze jeden a to výňatek ze studie Zbygniewa Brzezinského, který ve ve své studii píše: Plány pro budoucnost Ameriky jsou přímo spojeny s vlivem technologie a obsahují postupné budování více kontrolované a řízené společnosti. Taková společnost by byla ovládána elitou, nebrzděnou omezeními tradičních hodnot. Tato elita (tajná vláda) by neváhala dosáhnout svých politických cílů použitím poslední moderní techniky (mikročipů) k ovlivnění veřejného mínění a udržení společnosti pod přísným dozorem a kontrolou.

Naše obavy jsou tedy opodstatněné. A máte pravdu pane Kysučan, že přerod společenského systému je, a dále bude, nebezpečná doba. Výměna myšlenek mezi lidmi dobré vůle je tedy nutná. Tato civilizace musí najít cestu ke svému dalšímu pokračování.

241455

10.4.2011 18:56

RE: kde je pravda???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241455

"Plány pro budoucnost Ameriky jsou přímo spojeny s vlivem technologie a obsahují postupné budování více kontrolované a řízené společnosti. Taková společnost by byla ovládána elitou, nebrzděnou omezeními tradičních hodnot. Tato elita (tajná vláda) by neváhala dosáhnout svých politických cílů použitím poslední moderní techniky (mikročipů) k ovlivnění veřejného mínění a udržení společnosti pod přísným dozorem a kontrolou."

ano k tomu dojde
až bude zničen sionismus izrael a USA jako "původci" veškerého
zajímavé na tom bude to že vy co jste tady nad sebou(nade mnou) sešikovaní jak vojáci na přehlídce (jen zasalutovat [velký smích] ) tomu budete tleskat a jásat nad tím jak jste to zlé NWO finálně porazili
pokud tu transformaci ovšem přežijete [mrknutí jedním okem]

241460

10.4.2011 19:59

RE: kde je pravda???

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 241460

aristokrat,

zaslúžite si ten personal mikrochip...a to myslím úplne vážne... [smích]

Ovládanie spoločnosti sa uskutočňuje už dávno,a veľmi sofistikovanými, rozmanitými spôsobmi...

Veď už skoro každý.... ten mikročíp má pri sebe (mobil), je sledovaný a kedykoľvek odpočúvateľný .V SR je naraz z toho veľká aféra...Ale tí, čo vedia, že mobilné hovory sú operátormi ukladané min. 15 mesiacov, tí sú už nad vecou...

NWO sa dá poraziť len prerazením hlúposti na Facebooku aristokratov...Hórovo oko na nás stále pozerá...
[smích]

Prečo si myslíte, že bolo zavedené elektronické mýto ( GPS chip umožňuje sledovanie pohybu takmer všetkého tovaru ).Onedlho, podľa mňa behom 2 - 3 rokov, sa to bude týkať aj osobných samochodov.Sledovanie pohybu oviec dostane ďalšiu dimenziu, nevyhne sa to ani aristokratom a predajným špinavým politikom...
Samozrejme, tí sú už sledovaní a kontrolovaní, ďaleko viac ako bežné ovce, ale na druhú stranu sú úzkostlivo vyberaní pre ich špinavé svedomie a špinavú morálku ( tí špičkoví ).Vlastne sa o tom denne presviedčame... [naštvaný]
Ale, aby náhodou neuhli, je treba ich dobre zakŕmiť a veľmi pečlivo sledovať...
Vy v ČR to vidíte oveľa lepšie a skôr, pretože postup bezcharakterných svíň je vždy od Západu na Východ... [smích]

Osobne si myslím aristokrat,že VY budete mať sakra problém tu transformáciu ustáť...Ale možno sa mýlim.

Boh prehlásil :"Blahoslavení chudobní duchom, nech ich je kráľovstvo nebeské."Takže, kto bude salutovať a tlieskať je úplne jasné...

[smích]

241462

10.4.2011 20:23

RE: kde je pravda???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241462

vy jste patrně nepochopil můj příspěvek vždyt já s vámi souhlasím a dodávám že na vaše slova dojde
ale to utužení kontroly bude zavádět ten kdo zničí to co dnes považujete za zlo a hrozbu
a co jste myslel tím že budu mít problém s transformací? chcete vyhrožovat? no naštěstí máte na události vliv asi jako na skvrny na měsíci takže jste mě moc nevystrašil [velký smích] já určité změny čekám dovedu si zhruba představit jaké budou dokonce by se dalo říct i že se těším
věřím že to přežiju ve zdraví no uvidíme
já na vás reaguji už poněkolikáté neberte mě jako stalkera spíš se vašimi příspěvky bavím
měl byste se v tom bádání posunout dál zatím se pořád motáte v oblasti pohádek o zlých židech
musíte z té platonské jeskyně alespon na chvíli vylézt ven na slunce abyste získal trošku nadhledu [mrknutí jedním okem]

241463

10.4.2011 21:13

RE: kde je pravda???

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 241463

>vy jste patrně nepochopil můj příspěvek vždyt já s vámi
>souhlasím a dodávám že na vaše slova dojde

>ale to utužení kontroly bude zavádět ten kdo zničí to co
>dnes považujete za zlo a hrozbu

Viete Vy aristokrat vlastne o čom píšete ? Negácia negácie zla je pozitívne dobro...Huh...

>a co jste myslel tím že budu mít problém s transformací?
>chcete vyhrožovat? no naštěstí máte na události vliv asi
>jako na skvrny na měsíci takže jste mě moc nevystrašil [velký smích]
>já určité změny čekám dovedu si zhruba představit jaké
>budou dokonce by se dalo říct i že se těším

Ja Vás vôbec nechcem strašiť - je to len konštatovanie na margo Vašich príspevkov.Každý si je strojcom svojho JA. Niekedy pomôže zamyslenie sa, niekedy myslenie nepomáha, pretože mozog je zahltený inými prioritnejšími potrebami...


>já na vás reaguji už poněkolikáté neberte mě jako stalkera
>spíš se vašimi příspěvky bavím

>měl byste se v tom bádání posunout dál zatím se pořád
>motáte v oblasti pohádek o zlých židech

Boli by ste prekvapený, ale ja na pohádky neverím a dokonca o zlých židoch už vôbec...Vlastne oni sú len obeťou Molocha a mnohých, ktorí dokázali prekonať svoju VYVOLENOSŤ a potlačiť svoju VYCHCANOSŤ , voči ostatnému plebsu,dokonca obdivujem.Je ich však veľmi málo...
Tá vstupenka k ich JAHVEMU - peniazom, výhodám ,nadradenosť ai., mnohým nedovoľuje prekonať ich vnútorne zakotvené a generáciami vtĺkané chazarské materialistické hodnoty...

Bohužiaľ aristokrat, Vy ma nepresvedčíte o opaku, pretože ich viacerých veľmi dobre poznám...Ba prenikol som do ich podvedomia viac, ako sa oni snažili ma doviesť na ich pohodlnú šikmú plochu.V tom sú mimoriadne vynaliezaví a ich účinnosť je blízka perpetu mobile...Vlastne to vidíme všetci, ktorí vieme o čo sa jedná, v bežnom živote...
Židia a ich predajné kurvy sa zabávajú...V SR je taký perfektný program, ktorý sa volá Smotánka.Veľmi rád ho pozerám...Tam totiž vystupujú tí nižšie vyvolení ako na strelnici...Ide len o to,kedy cirkus dorazí a cigánka rozdá vzduchovky ( v realite to však budú oveľa ťažšie kalibre )...

>musíte z té platonské jeskyně alespon na chvíli vylézt ven
>na slunce abyste získal trošku nadhledu [mrknutí jedním okem]

Ďakujem za upozornenie aristokrat, už lezu...ale pokúste sa aj VY vyliezť z tej svojej... [smích]

241466

10.4.2011 22:24

RE: kde je pravda???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241466

ano židi jsou spíš oběti pána matrixua taky souhlasím s tím že si za to můžou sami
ale nechápu proč se pořád vy a vám podobní nimrodí v tzv. kauze "židospiknutí" když žádné není
proč pátrat o tom jestlu putin je žid nebo mluvit o VŘSR jako o boji jakýchsi chazarů proti slovanům když je více než zřejmé že ta hra má daleko hlubší pozadí

tak šup at už jste venku
já už dávno v žádné nejsem

241470

10.4.2011 22:48

RE: kde je pravda???

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 241470

>ano židi jsou spíš oběti pána matrixua taky souhlasím s
>tím že si za to můžou sami

>ale nechápu proč se pořád vy a vám podobní nimrodí v tzv.
>kauze "židospiknutí" když žádné není

>proč pátrat o tom jestlu putin je žid nebo mluvit o VŘSR jako
>o boji jakýchsi chazarů proti slovanům když je více než
>zřejmé že ta hra má daleko hlubší pozadí

Porozmýšľajte, prečo sa stále omieľa holohoax a chazarská nadradenosť??? Veď vieme kdo sú svine...to sú presne tí, čo urobili VŘSR alebo 2. svetovú alebo vyrobili komunizmus iné zhovadilosti - teraz bežným ľuďom robia peklo zo života...

Neospravedlňuje ich viera v ich chameleóna, ak chápete...Vy samozrejme chápete, pretože tu pôsobíte na ich obranu...

Ak niekto koná zlo voči ostatným, porušuje zákony, dajme tomu Univerza ...Je to podľa mňa, vždy len úboha šlapka...aj keď šlape pre cudzieho pasáka...( tí morálni chudáci, aby sa na úkor ostatných obohatili, čo najviac a mnohokrát škodoradostne, o tom obyčajne samozrejme dobre vedia ).Preto ich hnusné
" ľudské " vlastnosti,ich klamstvá, podlízavosť,zákernosť,podlosť,treba omieľať stále ako holohoax.
Robíme to ako ONI,my sa tiež učíme od SATANA..., ktorí ich riadi...

>
>tak šup at už jste venku
>já už dávno v žádné nejsem

Mám silný dojem, že cielene ste...Ale nevadí, aj taký musia byť, aby život nebol taký všedný...
[smích]

241472

11.4.2011 15:51

RE: kde je pravda???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241472

"Porozmýšľajte, prečo sa stále omieľa holohoax a chazarská nadradenosť???"
já to vím
je to proto aby váš hněv byl nasměrován tím správným směrem
toto je důkaz toho že židi světu nevládnou
jsou jen uměle vytvořený strašák který pomáhá realizovat záměry svého pána

to s tou šlapkou máte pravdu
vždyt já židy nijak nelituji ani za ně nebojuji
ale tato situace je ono typické "zloděj křičí chytte zloděje"
nebo ještě lépe "pasák křičí chytte šlapku"
to je to co se vám snažím vysvětlit
nechci bagatelizovat zločiny které se dějou

241508

11.4.2011 12:33

RE: kde je pravda???

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 241470

Pane aristokrate, máte to marné.
Co jsme po tisíce let budovali (s oficiální dvoutisíciletou historií), to si teď jednoduše prostě vzít nenecháme. Váš hlas zanikne v davu těch, které jsme navedli na falešnou stopu. (a že jich je požehnaně) A i kdyby, na akceptování idejí, co prezentujete, stejně potřebujete vliv, který nemáte. Planoucí Kristův kříž bude symbolem vítězství nad Izraelem. Pak nastolíme společnost nově, od základů. Smiřte se s tím. Mouřeníni již vykonali svoji práci. Alterstream zafungoval dle plánu - namíchat polopravdy s čistou fikcí, a je to. Ideální otrok je takový otrok, který o tom neví a dělá to s nadšením či trvalým paranoidním strachem, že? To se povedlo na 1000% [smích]

Desátá legie (La Xe Légion), která židům zbořila r. 70 druhý chrám, je opět v plné síle, sbírá na BV bojové zkušenosti dlouhodobě.
Íránu arabskými revolucemi umeteme cestičku, ať nám dělá předvoj. I on je již v plné síle (zajímavá je stopáž od 24:50). Pak s nimi zúčtujeme také. USA paralyzujeme občanskou válkou, už jsme je "načali" r. 2001. Vítězný kříž ponese triumvirát Francie-Německo-Rusko. Ostatní křesťanské státy se jistě rády přidají.
Staleté vývojové linie kulminují v jediném bodě. Instrukce ve formě takzvaných proroctví splnily svůj účel. Dokonáno jest! [smích]

"Ihned jsem se ocitl ve vytržení ducha: A hle, trůn v nebi a na tom trůnu někdo, kdo byl na pohled jako jaspis a karneol; a kolem trůnu duha jako smaragdová. Okolo toho trůnu čtyřiadvacet jiných trůnů a na nich sedělo čtyřiadvacet starců, oděných bělostným rouchem, na hlavách koruny ze zlata.
Od trůnu šlehaly blesky a dunělo hromobití; před trůnem hořelo sedm světel – to je sedmero duchů Božích;
a před trůnem moře jiskřící jako křišťál a uprostřed kolem trůnu čtyři živé bytosti plné očí zpředu i zezadu:
První podobná lvu, druhá býku, třetí měla tvář člověka, čtvrtá byla podobná letícímu orlu.
Všechny čtyři bytosti jedna jako druhá měly po šesti křídlech a plno očí hledících ven i dovnitř. A bez ustání dnem i nocí volají: „Svatý, svatý, svatý Hospodin, Bůh všemohoucí, ten, který byl a který jest a který přichází.“
A kdykoli ty bytosti vzdají čest, slávu a díky tomu, který sedí na trůnu a je živ na věky věků,
padá těch čtyřiadvacet starců na kolena před tím, který sedí na trůnu, a klanějí se tomu, který je živ na věky věků; pak položí své koruny před trůnem se slovy:
„Jsi hoden, Pane a Bože náš, přijmout slávu, čest i moc, neboť ty jsi stvořil všechno a tvou vůlí všechno povstalo a jest."

Zjevení Janovo 3:2-11

Amen [smích]

Jakub

241497

11.4.2011 15:54

RE: kde je pravda???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241497

máte pravdu vím že můj hlas zanikne
tedy lépe řečeno já křičet nebudu spíš se budu usmívat a leštit ego nad tím že "jsem to říkal"
jen doufám že to přežiju docela se těším

241510

10.4.2011 23:32

RE: kde je pravda???

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241466

Je to vlastně pro pana Quida, Arostokrata i Kysučana. A trošku obšírněji.
Možná si dobře naběhnu, ale je to v celku jedno. Tady asi panu Arostokratovi celkem rozumím. Nezastávám vizi "židospiknutí", přijatelnější je z mého hlediska "spiknutí elit". Pan Kysučan píše, jak pronikl do jejich podvědomí, to já ne a tak se mi jeví, že ne všichni jsou stejní. Asi je to o zkušenosti a ta má je, že si (ti obyčejní) moc dobře uvědomují, do jaké situace jsou manipulovaní a že může dojít (znovu) k "honu na čarodějnice" . Nebezpeční jsou fanatici, ale to všichni - ať už křesťanští nebo muslimští nebo kdokoliv, kdo ztratil soudnost a kontakt s realitou. A dle mého nejvíc nebezpeční jsou ti "elitní" , což jsou většinou oni finanční magnáti, kteří disponují skutečnou mocí, která jim úplně zatemnila mozek. Slovo mafie je asi slabé a nevystižné. Proč jsou většinou židovské víry? Historicky to bude pravděpodobně proto, že židům bylo po staletí povolené půjčovat peníze na úrok, takže v tom mají bohatou praxi. Řemesla jim byla zakázaná. Křesťani měli lichvu církví zapovězenou, ovšem milerádi si půjčovali, dokonce i křesťanští panovníci. Židé brali do zástavy i věci, o kterých věděli, že jsou kradené. A od koho? Přeci od "počestných" křesťanů. Takže - nevychovala si "počestná" křesťanská společnost židy sama? Lichvaření a půjčování na vysoký úrok KC pokládala za nečisté a opovrženíhodné, ovšem nijak tomu u židů nebránila a dost často z toho i těžila. Není divu, že takto finančně "zběhlí" židé stojí vlatně u zrodu našeho "slavného" bankovního systému, který nás dostal až ... do "sem" . A tento systém typu "odři kavku až na kost" může klidně pramenit v hlubokém opovržení (po staletí předávaném) těmi "úctyhodnými křesťany", kteří se nad ně vyvyšovali, pokládali je za nečisté a méněcenné, ale jejich peníze jim přesto nesmrděly. Vlastně je to tak dodnes. Podívejte se kolem, kolik lidí nadává na banky a finanční oligarchii - ale přitom je sami podporují tím, že si berou půjčky i na úplné kraviny.
A ještě pro p. Kysučana ohledně transformace: neposuzujte, kdo co a jak je nebo není schopný "ustát". Weby jsou plné všelijakých "transformačních dobrot", ale není to nic jiného, než jinými omílané "čekání na mesiáše, který je všechny zachrání" . Neliší se to. Ona "transformace" není podle mého ničím jiným, než změna systému. Starý se hroutí a svět, který tak důvěrně známe, se mění. A ustojí ho jen ti, kteří jsou pružní = budou se umět přizpůsobit novým podmínkám a chápat, co se děje. A to mnozí, kteří se transformací zaklínají, neumějí ani teď (=tohle není osobní poznámka na vás) .

241475

11.4.2011 0:03

RE: kde je pravda???

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241475

... ostuda jsem...dokonce hned dvakrát jsem pokopala jméno pana Aristokrata... prostě překlep "z vyděšení" a z toho, že po sobě nečtu... [oči v sloup]

241477

11.4.2011 10:03

RE: kde je pravda???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 241475

Paní Lin srdečně vás zdravím, avšak konstatuji, že blíže pravdě je pan Kysučan pokud se jedná o hodnocení sionistů. Je to námět velmi náročný a nelze jej popsat několika příspěvky. Opřít se ale můžeme o kvalitní studie a knihy. Především o fakta.

Vaše věta s otazníkem týkající se lichvaření: Takže-nevychovala si "početná" křesťanská společnost židy sama?

Jistě že ne. Uvedu konkrétní židovskou "svatou"nauku týkající se obchodu a lichvy. Pouze část.
-Chulin 94a:Jest zakázáno vědomě okrádati souvěrce,ale jest dovoleno okrádati goje.
-Baba Bathra 45a:Není třeba brát na Nežida ohled při obchodním jednání.
-Baba Bathra 54b:Majetek Nežida je jako poušť,a kdo přijde a přivlastní si jej, stává se tedy jeho vlastníkem.
-Baba kamma 113b:Žid nesmí svědčit proti jinému Židovi ve sporu s Nežidem.
-Potíž s židovskými obchodníky spočívá také v tom, že drží pohromadě a tajně spolu spolupracují, takže Nežid nemá v obchodní soutěži stejnou šanci. Vidíte tedy milá Lin, že Židé se vychovávají sami.

Pan Kysučan má pravdu i v tom, že řízená demoralizace přicházela vždy ze západu. Např.: Americký židovský kongres nebo organizace Židy ovládané jako Americká unie občanských práv bojovaly proti zákonům, které omezovaly šíření pornografie (Podhoretz,1995). Dopady této úchylné zábavy na společnost jsou devastující a budou přetrvávat.

Pak tady máme zneužitou vědu. Kupř.: psychoanalýza vypracovala celou řadu teorií antisemitizmu (jako duševní patologie). Viz knihu Tabu v sociálních vědách od Petra Bakaláře i jiné zdroje. Koneckonců i pan Stwora je obětí této pavědy.

Když k tomu přičteme učení profesora Pianky na snížení populace pod 500 milionů a Beddingtona na vědecky vedené války, dostáváme se k multi-kulti, viz současné problémy s cikánskou populací v ČR a s muslimskou v Anglii, Francii, Německu. Víme také, kdo tuto emigraci do Evropy podporoval a řídil.

Z těchto důvodů je nutné, aby lidé dobré vůle spolupracovali. [smích]

241491

11.4.2011 15:52

RE: kde je pravda???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241491

quido zkuste méně číst a více přemýšlet děkuji [mrknutí jedním okem]

241509

11.4.2011 21:20

RE: kde je pravda???

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241491

Také vás velice zdravím, pane Quido. Ano, všechno to, co jste popsal, je mi známo. Jenže pořád mi něco nesedí. "Něco" je v pozadí a já si zatím nejsem úplně jistá, co to je. Je to velmi náročné, souhlasím. Možná stojí moje ostražitost v tomhle směru na úloze KC, které nevěřím ani pozdravení. Že by ji přestala zajímat převýchova nečistých duší ? Nechce se mi věřit, že by toho byla schopná ... [smích]
Věřím (možná naivně), že se skuteční lidé spolu jednou opravdu lidsky domluví. A nebudou k tomu potřebovat žádnou "vlajku" jedinou a správnou. Zatím ale situace vypadá tak, že náboženství lidi rozděluje - a ne spojuje. Kvůli náboženství a pro "svého boha" neumějí vidět člověka vedle sebe.

241538

11.4.2011 22:59

RE: kde je pravda???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241538

KC je klasický padouch který se tváří jako dobrotivec a potají vše řídí
ono vůbec organizaci která má na svědomí miliony a miliony lidských životů a tváří se jako dobrotivá nelze věřit vůbec nic
vůdči tomuhle jsou židi naprostí mamlasové

241547

12.4.2011 11:18

RE: kde je pravda???

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 241547

To je právě tvůj omyl aristokrate..[smích] Podobně jako přítel a kamarád HHBB (po přejmenování BN) nasazuješ na KC, ale vliv těch, kteří se na pokřivení a zneužití křesťanství ze zálohy podepsali, zlehčuješ.


Judaisté, odchovanci tory a talmudu nemohou být v porovnání s KC, cituji tvá slova: "naprostí mamlasové", a to proto, že zneužité a překroucené křesťanství je jen pokračování monoteistických bludů kosher judaismu jinými prostředky.

Ježíš (ovlivněn východními naukami) měl na mysli poněkud jiné křesťanství, než převlečení farizejové a další "pomatenci" jako např.Šaul (a pod zásahy pozdějších náboženských a vladařských establishmentů) následně prosadili.

Bylo třeba ovládnout pohany, nabídnout jim chytlavější alternativu božství a posmrtného života, než původně zastávali a zároveň to navléknout tak, aby s nimi bylo možno skrze mýty, podobenství a vyložené lži snadněji manipulovat - PRAVDA NENÍ PRO VŠECHNY. Ti pohani, kteří novou víru neakceptovali a navíc je bylo možno materiálně o něco okrást (půda, majetky, zlato), byli povraždění nebo na novou víru obráceni násilně (viz. conquista a reconquista). Zde se nabízí analogie na VŘSR, kde pod taktovkou židovských exponentů a židovského vedení NKVD také stříkala krev po miliónech do všech stran.

Ježíš a ti, kteří zastávali jeho původní učení a byli nebezpeční tím, že hlásali křesťanskou lásku a pokoru bez násilí a falše (k tomu rovnost všech lidských bytostí) a navíc varovali před nenažraností bohatců - byli odstraněni. Nekompatibilní učení (gnostici) byli z evangelií odstraněni. Kým odstraněny? Křesťany nebo pokrytci?

A jedna kontrolní otázka[smích], kým byl Ježíš vlastně umlčen???

Skrze oficiální moc (římského prefekta provincie Judea Piláta Pontského) judaistickými mocenskými špičkami (přesně tedy veleknězi a farizeji, tj. ideology náboženství JEN PRO VYVOLENÉ - judaismu a nikoli obyčejnými židovskými ovečkami, které pořádně nevěděly, která bije a jen bouchali jarmulkami o zeď..[smích] ). Znovu opakuji: běžní židé jsou stejně ovládané a zblblé ovečky, jako uctívači kterýchkoli jiných náboženství (sekt nebo kultů), což je na druhou stranu, pro jejich vědomou nebo nevědomou kolaboraci s nábož.ideologií a pocit sobecké výlučnosti údajně danou od Boha, nijak zvlášť NEOMLOUVÁ.

Závěr: KC a následně islám jsou monoteistickými dětmi judaismu a jejich ideologie (také založené na pokrytectví) něco HLÁSAJÍ a jiné (pro MOC a peníze do těch správných kapes) KONAJÍ - kdy to už pochopíš, příteli a kamaráde? Nebo to chápeš a zde chodíš s některými spřízněnými soukmenovci (po vzoru farizejů) jen kalit vodu?

A Peace s tebou,


jansmith[smích]

241575

12.4.2011 15:34

RE: kde je pravda???

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241575

samozřejmě že křestanství je zneužito
ale KC je v této frašce organizace číslo jedna funguje prakticky jako organizace krycí protože má představovat jakési dobro
judaisti jsou loutkou v rukou těch kteří se KC zaštitují
fungují jako strašák na poli ten taky nepředstavuje reálné nebezpečí ale zvířata se ho bojí víc než toho kdo ho tam dal [mrknutí jedním okem]
KC bude taky v pravý čas využita a odhozena je příliš okoukaná a zprofanovaná přitahovala by prospěcháře tomu je třeba zabránit
ale ti co stojí v pozadí na její existenci nejsou nijak závislí právě naopak vytvoří si nějakou novou církev pravdy lásky a společného porozumění
třeba tady na zvědavci mají potenciálních členů dost a dost [mrknutí jedním okem]

241608

12.4.2011 17:48

RE: kde je pravda???

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 241608

Jsem rád, že jsme se posunuli o něco dál aristokrate a že pro tebe již není KC (tedy její předchozí i současný establishment) hlavou těch, kteří, jak jsi napsal, cituji: "stojí v pozadí".

Je to přesně tak. KC (nábož.organizace Ježíšova, kosher pokrytci upraveného, křesťanství) je pod ideou dobra a lásky k bližnímu svému více nástrojem MOCI, manipulace a peněz do těch správných kapes a dokud bude coby ideologie a výtah k MOCI plnit toto (jako za konquisty a rekonquisty) za mocí a majetkem mířící zadání, dotud bude jako nástroj, který představuje pro nevědomé věřící, cituji: "jakési dobro", označována za morální autoritu. Že to dobro je vlastně jen pro NĚKOHO a Bohem (boží vůlí) se ospravedlňují nejhorší zvěrstva proti Pravdě a zdravému rozumu je jen průvodním znakem této kosher morální perverze, kterou si běžné ovečky (z pohodlnosti nebo strachu z pekla myšlenkové hereze) v rámci vztyčeného prstu svých "nábož.politruků a hisTOR.tmářů", nepřiznají.


Pojmenuj ale problém o vrstvu výše, aristokrate. Kdo jsou tedy TI, kteří mají KC jako nástroj MOCI, oblbování naivních katolických věřících?? Máš odpověď nebo nasadíš jako přítel BN a mtk mlhu tajných uskupení, v čele s Illuminati, Zednáři nebo Maltézáky?.[smích]

Má verze, kterou ty a tobě podobní nevědomě nebo záměrně bagatelizují opakovaně říká, že se jedná o TY, kteří ve své době stáli za uchvácením (z pod kontroly se vymykající) myšlenky (nehodícího se) Ježíšova původního křesťanství.

Nejde jen o vliv smrtelných ovčáků, ale o mocnou nábož.ideologii, která prosadila skrze své trojské koně deformovaný monoteismus i do křesťanství a islámu - tedy o judaismus -, který podprahově využívá lidmi zděděné animální pudy a instinkty a navíc indukuje pocit VYVOLENOSTI, závisti, pokrytectví, potažmo honby za Zlatým teletem.

Lidé, kteří jsou ovládání touto na materii a ODDĚLOVÁNÍ SE OD OSTATNÍCH založené ideologii (pocitem generovaným z tory a talmudu, o Boží vyvolenosti a mesiáši, který spasí jen je) BYLI a JSOU naprosto SYSTEMATICKY rozmísťování na rozhodovací pozice nejen v bankovních, ale i ve vládních a vojenských strukturách nejmocnějších i vazalských zemí (vzpomeň na VŘSR a NKVD) a tím, že gojim je pro ně dobytek k odrbání, se cestou svých náboženských ideologů (samozřejmě, s postupným posilováním na hrozbě antisemitismu založeného sionistického vlivu, nepřímo) ani nějak zvlášť netají.

Krásným příkl.symboliky a skryt.vlivu je i znak EU s jeho 12 žlutými hvězdami, kdy v počátcích bylo členských zemí 6 a nyní jejich počet 12 naopak přesahuje. Proč žlutých a proč dvanáct ti ponechávám k osobní úvaze, stejně jako jméno bankéře, který věnoval svůj pozemek ke stavbě budovy OSN, organizace, která později manipulací prosadila vznik siostátu Izrael.

A Peace s tebou,

jansmith[smích]

241627

12.4.2011 19:18

RE: kde je pravda???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

Reakce na 241627

Neříkej, že vám tohle neříkali, když vás přijímali...
Pokloň se královně nebes, vždy svatozáří z dvanácti hvězd zdobenou!

...jako třeba zde,
krásná inspirace přímo v katedrále ve Štrasburku
Vložený obrázek


BN

241638

12.4.2011 21:30

RE: kde je pravda???

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 241638

Zapomněl jsi doplnit, co tím postem chtěl básník říci hábečko, příteli a kamaráde a jak to souvisí s předchozí debatou o dvanácti izraelských kmenech, které stojí za symbolikou znaku EU a jak to souvisí s tím, který bankéř "dal ze svého do placu" budovu Valného shromáždění OSN v NY. Ale nevadí, z tvé strany obvyklý přístup..[smích]


Pro vysvětlení ostatním čtenářům, jak se do výplně hábečkova okna dostalo dvanáct žlutých hvězd na modrém podkladu v kruhu je zde malý oficiální komentář:

"The stained glass window placed at the centre of the chancel is contemporary and was given by the Council of Europe in 1956 to replace the old one which was destroyed during the Second World War. It represents the Virgin dressed in blue. Seated on her lap, Baby Jesus wears a red outfit (a symbol of royalty) and in his hand he holds a lily, emblem of the city of Strasbourg. The upper part of the stained glass window features the flag of the European Union: twelve gold-coloured stars on an azure blue background.

At the heart of the chancel are twelve busts, representing the Twelve Apostles. Contrary to custom, the apostle taking the place of Judas, Matthias, is himself replaced by the Apostle Paul".



Mimochodem pro začátečníky, svatý apostle Paul/Pavel, co by jeden z hlavních ideologů vytrimovaného křesťanství byl po odstranění nepohodlného Ježíše (nikdy se osobně nesetkali), před svým údajným obrácením na křesťanskou víru, kovaným talmudistou, horlivým farizejem a hubitelem nových křesťanů. Jak asi výsledná víra pod jeho kosher zásahy mohla nakonec vypadat, že?!?!

Není tudíž náhoda, že se symbolika dvanácti židovských kmenů nachází na okně gotické katolické katedrály a Peace s tebou Bořivoji,


jansmith[smích]

241655

12.4.2011 22:37

RE: kde je pravda???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 241655

Jde ti to, skutečně i pro židy se tam dá něco najít (ovšem 12 apoštolů je derivát z 12ti znamení zvěrokruhu)
Ten sedící "baby Jesus" opravdu svírá zlatou lilii, ale nebude až tak symbol města, jako spíš královské moci z rukou neposkvrněné královny. Těmito historkami se honosí zvláště první správci svatého impéria římského, někdejší merovejci (konkrétně Chlodvík), ale také kapetovci na sebe berou onu čest (dnešní Bourboni). Onu lilii můžeme spatřit již na Ištařině bráně (taktéž královna nebes, již v časech Babylonu).
Ale ten tvůj apoštolský "hubitel křesťanů" skutečně mohl být římským agentem z řad židů, to je velmi pravděpodobné, římané je tak využívali velmi často (a nejspíš je tomu tak stále).
A děkuji za odpověď, jsi pozorný čtenář.

BN[smích]

241664

13.4.2011 19:01

RE: kde je pravda???

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 241664

Jasně, že se tam dá najít i něco pro židy...[smích] Vždyť o tom to celé je. Symbolika i vazby byly dříve a jsou i dnes (viz.EU) provázané.

Celou dobu, co se o tom na Zvědavci bavíme, UPOZORŇUJI na to, že to je JEDNA BANDA a že je velmi obtížné a nereálné, ty pokrytce od sebe navzájem oddělit. Katolická církev (Vatikán - KC) je detašované pracoviště R&R Ltd. siomafií a naopak.

Nelze tedy jednu organizaci v kritice upřednostňovat či démonizovat před druhou, jak se v debatách zde na Zvědavci často
děje.
Nelze démonizovat KC a na druhou stranu bagatelizovat vliv judaismem, torou a talmudem se inspirujících parazitů.
Nelze označit za pokrytce katolickou církev, když pokrytectví a manipulaci ovcemi má ve svém source-code natvrdo vložen už rodič KC - judaismus. Viz: his-toricky tolik oblíbené: Pravda není pro všechny.

Vliv judaismu (s jeho náboženským brainwashingem), jako ideologické platformy pro vznik (z hlediska zásad Pravdy a zdravého rozumu) deformovaného křesťanství a později islámu, je zřejmý a očekávat, že by ideologové náboženství tzv. od BOHA VYVOLENÉHO NÁRODA byli (nejen tehdy, ale i dnes) tak naivní a slabí a neměli situaci méně, či spíše VÍCE pod kontrolou je iluzorní. Že ti LIDÉ jsou schopni VŠEHO demonstrují i Protokoly, ať už je sepsal kdokoli, i prokázaný VLIV siozástupců ve vládách mocností i lokajských států, či globálních finančních i jiných korporací po Světě. A k Maltézákům a pod?..[smích] Neexistují katolické řády, kongregace, či tajné lóže, které by nebyly provázány se svým judaistickým rodičem, kterému se, přímo nebo nepřímo v minulosti a i dnes skrze JEDNOHO Boha, zodpovídají.


Jediné o čem se můžeme seriozně bavit, hábečko, je, v jaké posloupnosti se věci vyvíjely z pohledu historické časové osy (time-line) a PROČ, a také (což je pro poučení a hledání východiska podle mne nejdůležitější), které KONKRÉTNÍ Figury/Skupiny (ovčáci) a skrze koho a jaké vazby (lokaje) kontrolují nebo pracují na kontrole situace v současnosti.

Nelze varovat před pogromy, jako by je na chudáky nevinné židy osnovala zlá KC, když ve skutečnosti je KC produktem a nástrojem judaismu a veškerá rizika možné odvety za své činy si cestou své zblblosti a chamtivosti, skrze podporu svých nábož.ideologů, penězoměnců a dnes majitelů tiskáren na peníze (fiat money), skrze destrukt.dopady na majoritu, způsobují sami. Nehovořím tedy jen o za nitky tahajících elitách, ale i o jejich (ideou o vlastní vyvolenosti a pocitem daným jim jejich Bohem (Jehovou), že je správné a legitimní odrbávat pitomé goje) ovlivněných ovečkách.

A Peace s nimi,


jansmith[smích]

241739

14.4.2011 19:49

RE: kde je pravda???

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241739

Pánové, vaše debata pro mě byla zajímavá a přínosná, takže díky moc, že jste si tu objasňovali postoje. [smích] Oba zdravím a děkuju.

241843

12.4.2011 10:31

RE: kde je pravda???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 241538

Upřímně vás zdravím a pokusím se v krátkosti reagovat na poznámku o náboženství a o vaší nejistotě.

Napsal jsem již řadu příspěvku o Vedách na Zvědavce a nebudu v tomto duchu dále pokračovat. Chci pouze zdůraznit, že Védy jsou nejstarší duchovní literaturou této planety a písemně byly zaznaménány před více jak 5000 lety. Toto datování je spolehlivě ověřené z několika zdrojů. Jedním z důkazů je písemně zaznamenané zemětřesení, které odklonilo tok mohutné řeky Sarasvatí do dnešního Indu a Gangy. Šrímad-Bhágavatam a Mahábhárata popisují detailně nejen řeku, ale také město Dváráka, které se rozprostíralo na několika ostrovech v Arabském moři. Moderní-západní vědní obory archeologie a historie považovaly do nedávna tyto údaje za mysticizmus. S příchodem moderních metod satelitního snímkování se však potvrdilo, že údaje západní vědy jsou chybné a zvětší části spekulativní.

Védy popisují vesmírnou situaci a uvádí, dokonalé astronomické výpočty, tisíce let předtím než si takové výpočty dokázali západní vědci vůbec představit. A popisují také planetární soustavy, o kterých současná astronomie nemá doposud žádné informace. Popisují také ocelová města na orbitě a čistou atomovou bombu, zvanou brahmástra, která velkým žárem zničí všechno avšak není radioaktivní. Největším bohatstvím je však jejich duchovní odkaz, který ukazuje cestu k zachování každé civilizace. Tou cestou je duchovní vývoj člověka, bez kterého nelze žádnou civilizaci zachovat. Odmítat učení Véd je proto velká hloupost.

Píšete: "Něco" je v pozadí a já si nejsem úplně jistá,co to je. To co vás zneklidňuje a tiše, avšak vytrvale se hlásí k vaší pozornosti, je vaše vlastní duše a vaše podvědomí, které je potvrzením existence duše. Duše totiž skutečně existuje, a nezáleží na tom co si myslí materialistická věda.

A dostáváme se k závěru vašeho příspěvku, kde píšete, že náboženství lidi rozděluje a ne spojuje. Ano, v současné době je to tak. Existuje přes 20 000 sekt a sektiček a pět velkých náboženství. Chyba ale není v původní duchovní nauce, ale v lidech, kteří v touze po moci a dominanci nad bližním, vyspekulovali stávající anarcistická učení, která vydávají za duchovní nauku. A domnívám se, že tento trend je úmyslně podporovaný vládnoucí elitou.

Takže,pokud vám to pomůže k orientaci budu rád,a nebudu se také zlobit, když mě zkritizujete a nebudete se mnou souhlasit. Koneckonců karma, kterou chápeme jako osud, je ve skutečnosti zákon boží o odplatě činů. Tento zákon nemůže nikdo změnit. [smích] [smích]

241570

12.4.2011 21:00

RE: kde je pravda???

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241570

Zdravím, pane Quido. [smích] Odpověď pro vás jsem si nechala, až budu mít klid. Kritizovat nebudu, nemám co. Předposlední odstavec je právě "to ono", proč jsem tak skeptická k náboženství. Ano, nauka za to nemůže. Jsem přesvědčená, že je jeden pramen a z něj několik "potůčků" pro dané typy lidí a jejich kulturní prostředí (už jednou jste o tom psal a s touhle myšlenkou jsem se ztotožnila). Ovšem zaneřáděnost oněch "potůčků" je až tak veliká, že v současnosti jsou jejich "vody" silně kontaminované a pramen je popíraný. Je to až tragické (alespoň z mého hlediska), protože kvůli tomu se děje moc hnusných věcí. Náboženství, místo toho aby lidi učila myslet a nasměrovala je na cestu samostatnosti, dělají pravý opak. Hodí se na ně ono "kdo nejde s námi jde proti nám". Znám dost lidí, kteří stranickou příslušnost vyměnili za příslušnost k náboženství. Ne proto, že by "prozřeli", ale pro onu pomyslnou nadřazenost nad "nestraníky". A stejně tak se chovají - s tím rozdílem, že dříve na vás plivali pro nepratajnictví, dneska pro "bezvěrectví". Nějak jim při tom všem uniká, že víra není o náboženství ani o zařazení.
Pane Quido, děkuju, ale pro jistotu se už nebudu víc rozepisovat. [smích] Ještě by ze mě mohlo vypadnout něco, co by nebylo fér vůči zdejším věřícím.
Vlastně ještě jo - ke karmě. Souhlasím s vámi. Podle mého v oné změně systému půjde hlavně o znovuobnovení funkce karmy (moc nám totiž nefungovala, bylo možné ji odkládat na neurčito nebo zpomalovat) a ne o její zrušení nebo "vyvázání" (jak píšou některé "transformační" weby). Možná také proto se některým zdá, že se zrychluje čas a děje se (nám) příliš událostí za sebou, není "klid".
Mějte se hezky. [smích]

241650

11.4.2011 23:00

RE: kde je pravda???

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 241491

Zdravím quido,

sledujem, že Vaše myšlienky majú silnú oponenciu...Ak sa niekomu nepáči, že veľa čítate, tak to o niečom svedčí...Veď tí chudáci to tiež musia len čítať... :




>-Potíž s židovskými obchodníky spočívá také v tom, že
>drží pohromadě a tajně spolu spolupracují, takže Nežid
>nemá v obchodní soutěži stejnou šanci. Vidíte tedy milá
>Lin, že Židé se vychovávají sami.

Super...úplne ste trafil hřebík po hlavičce...To nie je len o obchodníkoch, to je celým spektrom...V mnohých oboroch ( hlavne , kde sa jedná o ovpyvňovanie ovečiek ), tam je takmer akákoľvek súťaž ,voči novodobým židovským reinkarnátom úplne zbytočná .Je to smutné,ale je to tak...



>Pak tady máme zneužitou vědu. Kupř.: psychoanalýza
>vypracovala celou řadu teorií antisemitizmu (jako duševní
>patologie). Viz knihu Tabu v sociálních vědách od Petra
>Bakaláře i jiné zdroje. Koneckonců i pan Stwora je obětí
>této pavědy.

Tá paveda - má korene ďaleko predtým... Taký úchyl ,ako Freud je toho jasným príkladom...Ale aj Darwin, Einstein , Marx a iní bradatí súdruhovia zohrali svoju úlohu...Hustia to do nás a našich detí, ale pevne verím, že končia...a natrvalo...♂

>
>Když k tomu přičteme učení profesora Pianky na snížení
>populace pod 500 milionů a Beddingtona na vědecky vedené
>války, dostáváme se k multi-kulti, viz současné problémy s
>cikánskou populací v ČR a s muslimskou v Anglii, Francii,
>Německu. Víme také, kdo tuto emigraci do Evropy podporoval a
>řídil.

>
>Z těchto důvodů je nutné, aby lidé dobré vůle
>spolupracovali. [smích]

Úplný súhlas quido...nenechajte sa zvyklať profesionálnymi deštruktormi...aj ich ochočí 13. komnata...treba len vyčkať...☺

241548

12.4.2011 10:45

RE: kde je pravda???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 241548

Pane Kysučan i já vás srdečně zdravím.

Nemám co bych k vašemu příspěvku dodal. Naše filozofie je mnohdy zhodná a snad nejdůležitější je fakt, že se oba snažíme o dobro, jehož realizace je mnohem těžší než cesta destrukce. [smích]

241572

12.4.2011 12:03

RE: kde je pravda???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 241572

hezky jste to pověděl panu Kybucanovi
>nejdůležitější je fakt, že se oba snažíme o dobro
jenže nejvíce průserů leží za pachateli dobra, končívá to i bombardováním v zájmu humanity

BN

241578

12.4.2011 17:55

RE: kde je pravda???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 241578

Máte pravdu, je to zavádějící vyjádření. Doufám, že se mnou budete souhlasit když napíšu, že probíhá informační válka, a předmětem této války je občan, příští volič- a také světové společenství. Manipulaci a matení se můžeme ubránit pouze zveřejněním pravdy o historii i současném dění. A to je předmětem mých a Kysučanových příspěvků. Tedy jde nám o nezkreslenou historii i současnost. A to jsem měl na mysli. A doposud, až na vyjímky, to není také trestné!
Jinak jste si pana Kysučana zřejmě spletl. Asi někoho znáte z Kibucu a tak se vám to plete.

241631

12.4.2011 18:25

RE: kde je pravda???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 241631

Je to tak, kibucany se to všude jen hemží, tak to bude ono. Ale to zvěřejnění té pravdy mě zajímá...nezdá se vám, že takových pokusů o patentování pravdy tu již bylo povícero? Některé instituce to svedou přímo mistrovsky.
Jak byste si představoval takového "zveřejňovače pravdy", a jak by to zvěstování mělo proběhnout (aby to ostatní poznali)? A jak zajistit, aby do té pravdy už nikdo dál nekecal?


BN

241633

12.4.2011 20:06

RE: kde je pravda???

quido2 81.?.?.?

Reakce na 241633

Zveřejňovač pravdy je váš název. Zřejmě máte na mysli nějakou osobu. Bohužel já se s tímto samorostem neztotožňuji. Při posuzování kupř.:historie lidstva ,pravěké i novověké,jsou provedeny analýzy, kde pravda nakonec vyjde najevo. Někdy to trvá delší dobu, viz Katyň, ale nakonec pravda vyjde najevo. No, a pokud si prostudujete moje a Kysučanovy příspěvky, tak se domnívám že uznáte, že vycházíme právě z těchto analýz. Toť vše. A pokud se jedná o ostatní, tedy široké spektrum čtenářů, jistě jsou mezi nimi mnozí, kteří zcela bezpečně rozeznají pravdu od falzifikace nebo zlovolné lži. Dávám vám ale za pravdu, že snahy o falšování pravdy jsou dnes běžné a přitom dobře placené.

241645

12.4.2011 22:27

RE: kde je pravda???

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 241645

Ďakujem quido,

veľmi dobre ste to vystihol vo svojich odpovediach pánovi BN...Ani sa mi už nechce na neho reagovať.Viete, mňa slovo ako kibuc vôbec normálne nenapadne...Pán BN zaiste vie, o čom hovorí a píše...
Podvedomie človeka je veľmi silná zbraň, ale zároveň aj dosť odhaľuje.Ak ho jeho podvedomie k môjmu nicku oslovilo kibucom...tak sa veľmi smejem... [velký smích]
Ale takmer jasne to o niečom vypovedá...Každý nech si urobí názor sám.

Úplne úprimne poviem ( napíšem ), že ja osobne rozlišujem dobrých,váhavých a zlých ľudí, vôbec pritom nezáleží na tom, či je človek biely, žltý, čierny, alebo je Maďar,Žid,Moravák alebo Tutsi...Mám životné skúsenosti so všetkými, čo som ich vyššie vymenoval.Veľká väčšina ľudí je v jádre dobrých ( samozrejme, kto nemá nejaký škraloup, ten nech hodí biblickým kameňom ).Tí zlí a morálne pokleslí sa žiaľ snažia pretvárať tento svet na obraz svoj...Dôsledky vidíme všade naokolo, kde sa len pozrieme.
Čo ma však zaráža je skutočnosť, že tí skutočne dobrí schovávajú hlavu do piesku.I keď tu viacerí nadávate na KC, tak si myslím, že medzi starými biskupmi a kardinálmi sú skutočne dobrí ľudia, ktorí to mysleli úprimne a aj si otvoria zobák, pretože im musí byť veľmi zle, pozerať na to ZLO.Aj mnohým ortodoxným rabínom v Izraeli je veľmi zle od žalúdka a sú proti sionizmu...
Ja viem, sú to loutkovodiči oviec,ale v mojich očiach ostávajú ,napriek ich ideológii ,na strane dobra, alebo sa aspoň o to snažia.Bohužiaľ postrádam v dnešnej dobe nejakého charizmatického vodcu, ktorý by sa nebál povedať, že kráľ je vlastne úplne nahý ( jediný, ktorý ma napadá je Mahmúd Ahmadínežád,ale ten je tam asi tiež len na privolanie nešťastia medzi pospolitý ľud ).Vidíte vy ostatní v dnešnom zasvinenom svete nejakého skutočného vodcu, ktorého by sme mohli nazvať Človekom s veľkým Č ???

241663

12.4.2011 23:17

RE: kde je pravda???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 241663

Vidíš jak ti to sluší, Kysučan nebo Maďar...všichni fajn. Je dobře, že tě ten žblept nerozhodil, proč taky, Žid jako Křesťan, Chazar jako Tatar, Kibuc jako Kysuc. A stará KC dobrá KC, nač se hned čílit, ne? [mrknutí jedním okem]

241667

10.4.2011 22:18

RE: kde je pravda???

Jakub M. 88.?.?.?

Reakce na 241455

Pan Henry Ford má naprostou pravdu. Spiknutí lze vystopovat do nejhlubších hlubin tzv. Elit. Jisté spiknutí vede satan proti těm, kteří věří v Boha. Řada sionistů mu slouží. Píše se o tom v Bibli.

Bohatí bankéři to budou mít u Posledního Soudu těžké:

Ježíš řekl svým učedníkům: "Amen, pravím vám, že bohatý těžko vejde do království nebeského. Znovu vám říkám, snáze projde velbloud uchem jehly než bohatý do Božího království."
Matouš 19:23

Vítr naděje však vane i v Izraeli. Katolické společenství roste [smích]
http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=13501

Jakub

241469

9.4.2011 9:01

RE: kde je pravda???

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 241350

Ježíš byl minimálně bodhisatva, protože jeho léčitelské a spirtualní schopnosti byly naprosto mimořádné a lecos zajímavého věděl z budhismu a východního pojetí. Zjevně totiž léčil energeticky a k tomu nedošel jenom tak z ničeho nic. Když budete mít znalosti o energetickém léčení, tak některé pasáže Bible přes všechny úpravy vám budou mluvit jasnou řečí, a protože schopnost léčit energeticky poměrně brzo v křesťanství vymizela, pak pasáže kde lze vidět pojetí energetické školy dokázují autentiticitu toho, co bylo vybráno do Nového zákona. Střet farizujů s Ježíšem jednoznačně ukazuje na střet znalce zákona karmy, který je universalní, versus farizejské pojetí vyvolenosti na genetickém základě. Přirovnat Ježíše k Havlovi je dost smutné.

241366

9.4.2011 9:44

RE: kde je pravda???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 241366

...tak kolik vás tu ještě je

241368

9.4.2011 16:37

RE: kde je pravda???

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 241368

Já jsem jeden originál, zatím se nikomu nepovedlo najít škatulku, do které by mě mohl zařadit. Jenom tak na okraj, tohle je taky zakázané téma myšlení na tom mém osobním indexu? Jenom, abych věděl. [velký smích] [velký smích]

241385

8.4.2011 9:11

Jsem rád, že i mezi Židy

hluban 62.?.?.?

se najdou slušní lidé.

241295

8.4.2011 10:20

To tučné je nejdůležitější téma.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

"Netanjahu a Nečas jednali o "rutinních" záležitostech, například o spolupráci v oblasti obrany či vědy a výzkumu."

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/salom-pozdravil-netanjahu-c...

Kolik našich vojáků tam asi půjde za naše peníze...?

241303

8.4.2011 15:31

RE: To tučné je nejdůležitější téma.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241303

kolik vojáků?
máme profi armádu at si žoldáci umírají kde chtějí když chtějí
a za peníze? vždyt je to na dluh který stejně nebude nikdy splacen [mrknutí jedním okem]

241324

9.4.2011 9:43

RE: To tučné je nejdůležitější téma.

Mnichov47 110.?.?.?

Reakce na 241303

Kde jsme se to proboha my Cesi ocitli? Zidi nam budou prikazovat, kam mame jit vrazdit jine nebo umirat, sami budou sedet v zavetri a shrabovat zisky zalozene na okradanim a zabijeni lidi.

Je to nechutne, odmitam mit cokoliv spolecneho s zidy, s lidmi kteri denne vrazdi v Palestine 2 osoby denne, kteri po desetileti nechavaji zit miliony lidi v lagrech v pousti, kteri Palestincum rozkradli 80% uzemi Palestiny, kteri udelali z Palestincu cizince ve vlastni zemi, s zidy, kteri neustale nekde podnecuji a pripravuji valky(Irak, Libye, Iran, Syrie, Libanon,....)

Zidi nas kolonizuji kazdym dnem stale vic, a nikdo se jim nevzepre. Nejspis se jim nevzepreme ani tehdy, kdyz uz nas jednoho blizkeho dne zidi budou posilat do plynovych komor.

241367

9.4.2011 11:36

objevil jsem antisemitskej film pro děti maskovanej jako scifi

r.m. 94.?.?.?

....vypukla ukrutná válka, která byla způsobena expanzí Minikonů. Minikonové nebyli ochotni sklonit hlavu ani před Autoboty, ani před Decepticony. Po četných nesmyslných bitvách a spoustě obětí uzavřeli Autoboti a Decepticoni mír a vyhostili Minikony na obrovskou kosmickou loď, kterou vystřelili do vesmíru...
...Po delším cestování narazila loď na měsíc kroužící kolem planety s názvem Země....
http://movie-library.cz/film/100678-transformers-armada-tv-s
erial/
slušný na sobotu po ránu, ne? [velký smích]

241374

9.4.2011 12:33

Stejně,

Jakub Roth Roth (tečka) J (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

jako u nás existují lidé typu Vandase, Skácela, Grebeníčka, Filipa, stejně jako v USA mají Jacksona, Fondovou, Davisovou, Farakhana, mají i v Izraeli holt pár lidí s nenávistí k vlastní zemi. [bliji] Tož tak.

241376

9.4.2011 17:30

židé

kedu 78.?.?.?

osobně bych preferoval pohled na lidi považující se za židy jako na lidi nějakého občanství respektive národnosti - libovolně podle místa narození a to, že vyznávají judaismus ať si klidně nechají. Jinými slovy je třeba začít nahlížet na tyto lidi jako na vyznavače náboženství nikoli jako na členy národa.
Izraelci nejsou národem, ale skupinou osadníků z různých koutů planety.

241386

10.4.2011 2:35

Jsou tak zvani zide ,kteri se desi krvave minulosti spachane na krestanech.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Tak si to srovnejte v hlave, hladomor na Ukrajine, 6-8 milionu obeti pravoslavnych krestanu, celkove bolsevicka vlada podle Solzenicina, nejvetsiho narodniho myslitele Ruska je 100 milionu zivotu,od Baltickeho kanalu,az po vrazdeni V Kronstatu a podzemi Lubianky s druhou svetovou valkou.Takze otazka zni,chteli byste mit takovou minulost,ze jednoho dne Vam nekdo pripomene ,ze bratrstvo-mafia se dopustila svetove kriminality a vy jste jejim clenem?
Tohle vi spousty,tak zvanych zidu,kteri zidy ani nejsou"TY rikas ,ze s chudy,ale bohaty jsi,ty rikas zes zid ,ale jim nejses!"
Takze Finkelstein a jini,tak zvani "sebe nenavideni "zide",maji psychologicke problemy.
Udelat si poradek v hlave a historii lidstva,vina za smrt Krista pada na "biblicke zidy",ale ne na puvodce Chazarske rise ,kteri prevzali ,co by mongolsko-tatarske kmeny zidovstvi,jako svoje narodni nabozenstvi, tito,tak zvani zide ,nikdy nebyli v Palestine a o nich se Bible prakticky nezminuje,tech je dnes v Israelu 95%, takze ,biblickych,staroirackych zidu je jen 5% na nez by se vstahovala kledba, ze jsou porisneni Kristovou krvi.Proto i v tak zvane "BOlsevicke revoluci" se prosadili Chazarove, proti,kdysi viteznym slovanskym Kievskym bojovnikum,jez rozmetali Chazarskou risi, jejiz mnozi clenove se uchylii v Madarsku a povazuji Madarsko za svuj druhy domov.Doporucuji cist knihu[vyplazený jazyk]osledni Chazarove na Podkarpatske Rusi.
*They reemerged as Jews to fight the Nazis and to solicit the support of
American Jews to pressure their government to enter the war and provide
aid to the Soviet Union. Jewish spokesmen visited New York proclaiming that
“the Jewish people—‘ethnic’ or religious, Communist, Zionist, or traditionalist—
were one family” (p. 290).Jedna rodina -Chazarska rodina.
http://www.kevinmacdonald.net/SlezkineRev.pdf
Khazaria Image Gallery - Bibliography of Khazar Studies - The Jews of Khazaria
www.khazaria.com/
Takze,prekroucenim historie a bible se falesne domohli vlivem hlouposti evropskych politiku,ktera stale trva ,uzemi Palestiny,kde nikdy zadni jejich predci nezili.Nakonec zidovska autonomni republika by Vam mela take leccos rici, dodnes ,Stalinovi zidovsti pohrobci se za svou oddanost NVKD sluzbach domohli slibu, vis Frankel Gualk koncentracni tabory a pozdejsiho zidovskeho statu.
Zidovska Autonomni Republika SSSR,mela byt nahrazka za byvale Chazarstvi, dnes,mnozi,tak zvani zide si rikaji proc radeji nevzali nabizeny Madagskar, nakonec,i Kimberley uzemi v Australii bylo v tomto chazaskem planu, takze ,kdyz bychom se drzeli svetove propagandy zidovstva aBible ,tak se bajny Mojzis hodne nacestoval,nez urcil Palestinu, co by zeme "jejch predku",kteri tam nikdy nebyli a v tom vezi ten mezinarodni podvod na ktery naleti kazdy politik.Mnozi,tak zvani zide veri svym vlastnim lzim o Palestine a neprihlednou,ze i jazykove se nemohli se svou zidovstinou dorozumet s zidy v Iraku a Iranu.

241416

10.4.2011 5:02

Lez ma kratke nohy a neb , nejdulezitejsi zionisticky document sveta.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

http://rense.com/general93/z.htm
Vložený obrázek
FBI Files - Top Zionist Says Only 2
Million Jews In WWII Europe
From Anon
4-9-11

Jeff -

Excerpt from the FBI Files - A 'Zionist Organization of America' 1943 memo with Dr Heller being Chairman of the Zionist Organization of America.

I can't claim any great talent for mental arithmetic but I am fairly sure you can't get 6 million out of 2 million.
Takze,ted se snad vsichni Ti, jez nadavali ostatnim obcanum antisemitistu a nebo,ze jsou proti tak zvanym zidum se chyti za nos. To vsak neznamena ,ze nebude dale veden utok proti vsem revisonistum,nebot i pres rozume dukazi, tak stale vedou svou a nic je nemuze odradit ,ani jejich vlastni dukazy,jako tento zionisticky dokument,ze Evropa v dobe valky,uzemi zabrane Hitlerem nemela zadnych 6 milionu,ale pouhych 2 miliony a k tomu pripocitejme ,kolik jich valku prezilo,jakozto prikladem v Italii,Recku Bulharsku a jinde.Z okupoveneho Polska polovina presla do zabrane ruske casti,Stalin nechal zidy odject pryc od fronty do hlubokeho zazemi Ruska.Mnozi komuniste -zide mohli i v okupaci volne s pozehnanim Nemcu odject do Ruska, o cemz ,tak zvani zide nechteji ovsem mluvit, proto komunisticke vedeni v Moskve utvorilo "exilovou vladu",co by protivahu k vlade v Londyne.

241422

10.4.2011 8:53

RE: Lez ma kratke nohy a neb , nejdulezitejsi zionisticky document sveta.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 241422

Zdravím vás a zároveň bych vás chtěl upozornit na současný zajímavý vývoj v Rusku.

Dne 8.4.2011, tedy minulý pátek, uveřejnily ruské noviny konkrétně Nězavisímaja že v Akedemii diplomacie Ruské federace (MID), odvolali z funce Viktora Laptěva a to proto,že se snažil zneužít pro informační válku proti Rusku tuto akademii. Za pouhé čtyři měsíce ve funkci rektora propustil několik desítek špičkových zaměstnanců a na řadě byli další.

Profesor Viktor Panarin,který vede jedno oddělení v této akademii, se nejdříve obrátil na prezidenta Medvěděva, poté na min. zahraničí RF a další nejvlivnější postavy politického spektra, aby zabránili rozpadu, nebo lépe ovládnutí akademie lidmi, kteří pracují pro cizí mocnosti. To, že vedení akademie odvolalo rektora, musí mít tedy požehnání z nejvyšších míst. Zároveň, jak se domnívám, je to ukázkový příklad pro další instituce, jak se bránit proti vnitřnímu nepříteli.

Profesor Panarin na svém webu http://www.panarin.com tento proces o pokus ovládnutí akademie podrobně popisuje. Je tedy zřejmé, že válka je vedena více vědecky,jak řekl profesor Beddington. Od severní Afriky a Blízkého východu přes Prahu až do Moskvy. Ovšem mohu se mýlit. Jsem pouze pozorovatel. [překvapení]

241425

15.4.2011 12:03

Smutna bilance

Mnichov47 110.?.?.?

Preletl jsem tech zhruba 90 komentaru, abych se podival, zda se najde nekdo, kdo krome me jeste podporuje slusne zidy. Bilance dopadla otresne, prevladaji prispevky, ktere se slusnym zidum vysmivaji nebo je dokonce odsuzuji jako zradce.

Tak nejak mi ten pomer pripomina Nemce za nacismu, kdy slusni nemci (ta hrstka) byli svymi soukmenovci zavirani do koncentraku.

241922

15.4.2011 12:41

RE: Smutna bilance

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241922

já se židy nezabývám
jejich role v této frašce je velmi nezáviděníhodná

241925

15.4.2011 13:09

RE: Smutna bilance

Mnichov47 110.?.?.?

Reakce na 241925

To zni skoro jako kdyby ty nebohe zidy (tu sionistickou cast) nekdo, nejaky darebak, donutil shrabovat penize, okradat lidi, vrazdit, intrikovat, apod.

Hmm, to maji vskutku ti zidi tezky udel.

Predpokladam, ze se od Vas nedovim, kdo ten zahadny darebak je.
Ze zustane jen zahadnou postavou, kterou nikdo nikdy nespatri.

Abychom mohli tem nebohym zidum pripadne jeste neco prispet, za tu jejich nezavidenihodnou roli.

241927

15.4.2011 13:36

RE: Smutna bilance

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241927

"ale mlho o tom již tady dobrou půlhodinu mluvíme"
kdybys neměl mozek vymytej pohádkama o zakuklených židech tak bys na to třeba přišel

241928

15.4.2011 15:15

RE: Smutna bilance

Mnichov47 110.?.?.?

Reakce na 241928

Je mi lito Vaseho casu. Jiz pulhodiny mluvite, a stale jste se jeste nedostal k tomu, abyste sdelil, kdo zapricinil tu nezavidenihodnou situaci zidu.

Je to pozoruhodna smutna bilance prazdneho mluveni, uvazime-li, ze se dle Vaseho vlastniho vyroku o zidy nezajimate.

Preji Vam hodne sil, treba se Vam to v nasledujicich pulhodinach podari.

241931

15.4.2011 16:09

RE: Smutna bilance

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 241931

zapříšinili si to sami
a ušili to na ně tzv. židi neboli křestani nazývající se "sionisté" kteří se vydávají za židy
všichni víme o koho jde
ale tobě je těžko pomoci možná sundat klapky z očí by pomohlío [mrknutí jedním okem]

241932

30.9.2011 21:12

RE: Smutna bilance 30.09.2011

rytíř 89.?.?.?

Reakce na 241932

To co tu píšete je nesmysl. Židé se členili na Makabejské a
od nich se vyčlenili Sionisté,protože protestovali proti
agresi a nemorálnosti Makabejců.Proti těmto nešvarům Maka-
bejců bojoval slovem Kristus na Sionu.Není vyloučené,že dosud
jsou Sionisté od Makabejců ohrožováni.

254254

15.4.2011 14:00

RE: Smutna bilance

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 241927

Když jste takový ironizující vtipálek, tak prozraďte, co vám na tom vadí? Závidíte jim? Chcete být také v takové nebohé roli, aby vám někdo příspíval?
Rovnítko mezi židy a sionisty jste si nakonec udělal sám. Stejně tak se nemůžete zbavit dojmu, že tu obhází jakýsi zlý nosáč s jarmulí, a vykrádá vám kapsy, bije vás a nakonec vraždí.
Nejste nakonec jeden nepovedený, co pak ze zloby křičí chyťte je, ty zlé židy, jsou to ONI?! Ta starost o zlé a hodné židy je opravdu dojemná.
Proberte se, nemáte náhodou taky jarmuli pod postelí, postavo?

241929

Příspěvků: 103

07.04. 16:39 Vanguard  Co mi to jen připomíná...
08.04. 01:28 Vodník  RE: Co mi to jen připomíná...
07.04. 16:53 aristokrat  OT
07.04. 18:11 Lin  RE: OT
07.04. 18:35 Vanguard  RE: OT
07.04. 19:16 Lin  RE: OT
08.04. 17:57 Vanguard  RE: OT
10.04. 11:03 Lin  RE: OT
07.04. 18:37 Vladimír Stwora  RE: OT
07.04. 19:30 Lin  RE: OT
07.04. 19:37 Lin  RE: OT
08.04. 09:30 GOODHOPE  RE: OT
09.04. 05:06 Vladimír Stwora  RE: OT
07.04. 19:47 Petr Minar  RE: OT
07.04. 20:27 MoUdrostrak  RE: OT
08.04. 07:19 Mnichov47  RE: Prispevky tech placenych
10.04. 15:54  RE: Prispevky tech placenych
17.04. 03:18  RE: Prispevky tech placenych
11.04. 22:24 Kysučan  RE: OT
17.04. 03:15  RE: OT
17.04. 03:23  RE: OT
07.04. 19:59 aristokrat  RE: OT
10.04. 01:33  RE: OT
10.04. 10:27 aristokrat  RE: OT
10.04. 11:12 Lin  RE: OT
08.04. 21:50 clarc  RE: OT
07.04. 18:19  Alibi
07.04. 19:28 Kájík  provokace nebo sebevražda
07.04. 19:48 r.m.  Kdo se povyšuje
07.04. 20:17 paranoia  Off topic
07.04. 21:32 Oracle  RE: Off topic
07.04. 21:38 Lin  RE: Off topic
07.04. 22:26 aristokrat  RE: Off topic
07.04. 22:54 Vladimír Stwora  RE: Off topic
08.04. 01:33 Vodník  RE: Off topic
08.04. 03:14 Peptalkin  RE: Off topic
08.04. 01:36 Vodník  Podle sebe soudím tebe
08.04. 04:01 Mnichov47  Dekuji vsem slusnym zidum za odvahu
08.04. 08:39 matka  kde je pravda???
08.04. 19:23 mkadlec  RE: kde je pravda???
08.04. 20:18 aristokrat  RE: kde je pravda???
08.04. 21:15 jansmith 1984  RE: kde je pravda???
08.04. 21:37  RE: kde je pravda???
09.04. 00:05 Kysučan  RE: kde je pravda???
09.04. 08:34 quido2  RE: kde je pravda???
09.04. 09:54 Lin  RE: kde je pravda???
10.04. 12:21 Kysučan  RE: kde je pravda???
10.04. 17:38  RE: kde je pravda???
10.04. 18:56 aristokrat  RE: kde je pravda???
10.04. 19:59 Kysučan  RE: kde je pravda???
10.04. 20:23 aristokrat  RE: kde je pravda???
10.04. 21:13 Kysučan  RE: kde je pravda???
10.04. 22:24 aristokrat  RE: kde je pravda???
10.04. 22:48 Kysučan  RE: kde je pravda???
11.04. 15:51 aristokrat  RE: kde je pravda???
11.04. 12:33 Jakub M.  RE: kde je pravda???
11.04. 15:54 aristokrat  RE: kde je pravda???
10.04. 23:32 Lin  RE: kde je pravda???
11.04. 00:03 Lin  RE: kde je pravda???
11.04. 10:03 quido2  RE: kde je pravda???
11.04. 15:52 aristokrat  RE: kde je pravda???
11.04. 21:20 Lin  RE: kde je pravda???
11.04. 22:59 aristokrat  RE: kde je pravda???
12.04. 11:18 jansmith1984  RE: kde je pravda???
12.04. 15:34 aristokrat  RE: kde je pravda???
12.04. 17:48 jansmith1984  RE: kde je pravda???
12.04. 19:18  RE: kde je pravda???
12.04. 21:30 jansmith1984  RE: kde je pravda???
12.04. 22:37  RE: kde je pravda???
13.04. 19:01 jansmith1984  RE: kde je pravda???
14.04. 19:49 Lin  RE: kde je pravda???
12.04. 10:31 quido2  RE: kde je pravda???
12.04. 21:00 Lin  RE: kde je pravda???
11.04. 23:00 Kysučan  RE: kde je pravda???
12.04. 10:45 quido2  RE: kde je pravda???
12.04. 12:03  RE: kde je pravda???
12.04. 17:55 quido2  RE: kde je pravda???
12.04. 18:25  RE: kde je pravda???
12.04. 20:06 quido2  RE: kde je pravda???
12.04. 22:27 Kysučan  RE: kde je pravda???
12.04. 23:17  RE: kde je pravda???
10.04. 22:18 Jakub M.  RE: kde je pravda???
09.04. 09:01 Rene Bartosek  RE: kde je pravda???
09.04. 09:44  RE: kde je pravda???
09.04. 16:37 Rene Bartosek  RE: kde je pravda???
08.04. 09:11 hluban  Jsem rád, že i mezi Židy
08.04. 10:20  To tučné je nejdůležitější téma.
08.04. 15:31 aristokrat  RE: To tučné je nejdůležitější téma.
09.04. 09:43 Mnichov47  RE: To tučné je nejdůležitější téma.
09.04. 11:36 r.m.  objevil jsem antisemitskej film pro děti maskovanej jako scifi
09.04. 12:33 Jakub Roth  Stejně,
09.04. 17:30 kedu  židé
10.04. 02:35 Robert Nohejl  Jsou tak zvani zide ,kteri se desi krvave minulosti spachane na krestanech.
10.04. 05:02 Robert Nohejl  Lez ma kratke nohy a neb , nejdulezitejsi zionisticky document sveta.
10.04. 08:53 quido2  RE: Lez ma kratke nohy a neb , nejdulezitejsi zionisticky document sveta.
15.04. 12:03 Mnichov47  Smutna bilance
15.04. 12:41 aristokrat  RE: Smutna bilance
15.04. 13:09 Mnichov47  RE: Smutna bilance
15.04. 13:36 aristokrat  RE: Smutna bilance
15.04. 15:15 Mnichov47  RE: Smutna bilance
15.04. 16:09 aristokrat  RE: Smutna bilance
30.09. 21:12 rytíř  RE: Smutna bilance 30.09.2011
15.04. 14:00  RE: Smutna bilance

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 14 211 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 5

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 4

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,20 Kč
Libra
30,11 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,86 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 116,27 Kč
1 unce stříbra
574,24 Kč
Bitcoin
291 983,21 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 742