Diskuze k článku

Volnost odchází spolu s naší svobodou

Příspěvků 25

4.12.2002 7:40

Volnost odchází spolu s naší svobodou

zizka 213.?.?.?

Je mi vás líto!

6405

4.12.2002 22:16

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

Baron 12.?.?.?

Reakce na 6405

Tak si zase nalej, zase mas ubrecenou vopici co?

6434

4.12.2002 23:33

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

zizka 213.?.?.?

Reakce na 6434

ty ses z té opice ještě neprobral a plete se ti jazyk.

6438

5.12.2002 17:35

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

Aja 66.?.?.?

Reakce na 6438

>ty ses z té opice ještě neprobral a plete se ti jazyk.

..mam-li soudit podle vasich prispevku,moderovana diskuse moc nic nevylepsila.[pláč]

6475

5.12.2002 17:43

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 6475

>..mam-li soudit podle vasich prispevku,moderovana diskuse moc nic
>nevylepsila.[pláč]

Máte pravdu - a je to jednoznačně moje vina. Problém je v tom, že když budu důsledný, tak budu muset filtrovat 70% všech příspěvků. Proto se snažím být velmi benevolentní. Pokud příspěvek není agresivní a vyloženě neuráží, tak ho pouštím - ačkoliv mnohé jsou silně diskutabilní.

Ale je jasné, že budu muset přitvrdit.

6477

5.12.2002 17:52

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

Aja 66.?.?.?

Reakce na 6477

>>..mam-li soudit podle vasich prispevku,moderovana diskuse moc
>nic

>>nevylepsila.[pláč]
>
>Máte pravdu - a je to jednoznačně moje vina. Problém je v tom, že
>když budu důsledný, tak budu muset filtrovat 70% všech příspěvků.
>Proto se snažím být velmi benevolentní. Pokud příspěvek
>není agresivní a vyloženě neuráží, tak ho pouštím - ačkoliv mnohé
>jsou silně diskutabilní.

>
>Ale je jasné, že budu muset přitvrdit.
Ja vam to,pane Stworo,nevytykam.Chyba je v nas,rada lidi se sem chodi "vyzvracet" a tomu muzete jen tezko zabranit.Asi by se Zvedavec stal sterilnim.Nakonec,nekdo driv nadaval u piva a ted remca po internetu.

6479

6.12.2002 8:17

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 6477

Kvalitu diskuze se nemůže podařit zlepšit filtrováním. Dojde pouze k omezení počtu příspěvků nebo zbudou jen sterilní názory. Myslím, že by víc prospělo její otevření a pokus diskutující kultivovat. Neříkám, že se to hned podaří ale takhle to podle mě nebude fungovat.

Navíc mám pocit, že už jsem si zavedl jakousi autocenzuru, takže některé své příspěvky "vymažu rovnou" a ani je nenapíšu. [smích] [smích]

6505

6.12.2002 19:01

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 6505

>Navíc mám pocit, že už jsem si zavedl jakousi autocenzuru, takže
>některé své příspěvky "vymažu rovnou" a ani je
>nenapíšu. [smích] [smích]

Ten pocit skutečně existuje, to se vám nezdá. A je to přesně to, co bychom měli tady mít všichni: zdravou míru autocenzury. Tam, kde chybí, se jakákoliv diskuze zvrhne v tok výkalů.

Zdá se, že v tom směru moderování trošku pomohlo. Zaregistroval jsem mírný úbytek těch nejhorších příspěvků. Lidi to raději nepošlou, když tuší, že to někdo nemusí pustit. Dokonce i Mikin zde najednou diskutuje civilizovaně, takže nejsou žádné důvody ho sem nepustit.

Zatím jsem nepovolil jen tři komentáře. Ostatní prošli. Ale nebýt mého moderování, jsem si skoro jistý, že by počet komentářů nejhrubšího zrna byl tady vyšší. [smích]

6518

7.12.2002 19:26

RE: Volnost odchází spolu s nasˇí svobodou

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 6518

>Dokonce i Mikin
>zde najednou diskutuje civilizovaneˇ, takzˇe nejsou zˇádné du?vody ho
>sem nepustit.

V mnohem s vami pane Stwora tentokrat souhlasim. A s Milou - hlavne o te autocenzure.
Myslim si ale, ze v mem pripade si moc fandite. Napsal jsem toho uz tady dost (jako Mikin i jako Martin Cermak) a myslim ze skoro vsechno bylo "civilizovane". Pokud to bylo "necivilizovane" a napsane v hnevu, pak to bylo jen v prime umere k civilizovanosti a rozhnevanosti vaseho clanku nebo prispevku ctenaru na ktery jsem reagoval........

6559

9.12.2002 8:43

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 6518

Jen aby, jako kdysi, ta autocenzura nevedla k tomu, že se bude psát smysluprázdně (pro paní áju - vidíte držím slovo).

Pro dokreslení zde uvedu citaci ze Zvědavce

>Je to něco podobného, jako když jsme za bolševíka dělali určité
>věci předem - anuž by je po nás někdo vyžadoval.

přidám, že to bylo proto, že nikdo nevěděl ani co se bude vyžadovat.

Opravdu si nejsem moc jist, že bych za takových podmínek chtěl diskutovat. A tvrzení

>Ale nebýt mého moderování, jsem si skoro jistý, že by počet komentářů nejhrubšího zrna byl tady vyšší.

je podle mě nevěrohodné - podívejte se sám na tu diskuzi pod některými články. Ani nemám chuť to citovat. Podle mě to ke zvýšení kvality diskuze nevedlo, stejně jako puncování a ostatní opatření pro omezení svobody. Znovu navrhuji zkuste něco jiného, třeba o tom otevřete diskuzi, možná někoho něco napadne.

6646

9.12.2002 23:05

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

Aja 66.?.?.?

Reakce na 6646

>Jen aby, jako kdysi, ta autocenzura nevedla k tomu, že se bude
>psát smysluprázdně (pro paní áju - vidíte držím slovo).
[smích]

6677

6.12.2002 20:11

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 6477






>Proto se snažím být velmi benevolentní.

O diky, Vase Jasnosti


>Ale je jasné, že budu muset přitvrdit.

Kazen musi byt, to je to hlavni (npr Mazurek; Cerni Baroni str.233)

6522

4.12.2002 23:31

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 6405

Zizko, bylo mne z toho clanku nanic, ale kdyz jsi napsal, ze je Ti nas lito, ze tam kvuli nam places, tak je mne hned lepsi.

6437

5.12.2002 4:19

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

matej 168.?.?.?

Reakce na 6437

Zizko, bylo mne z toho clanku nanic, ale kdyz jsi napsal, ze je Ti nas lito, ze tam kvuli nam places, tak je mne hned lepsi.

*

Brnaku, to neni od tebe vubec hezke, vysmivat se dusevne postizenym
lidem. Mozna, to ma po nejakem tezkem urazu hlavy, ze je pomateny.
Ja si myslim, ze by jsi se mu mel omluvit, ze uz si s neho nebudes
delat legraci. A Baron by se mu mel omluvit taky. Alkoholismus je
nemoc a vic jak polovina alkoholiku to ma v genech, oni uz se s tim
chudaci tak narodili.
Ja naopak ctu kazdy prispevek pana Zizky i trikrat. Mnohe si dokonce vytisknu a podtrhavam cervenou tuzkou. Podle me je to
velice hloubavy a vzdelany clovek. Ja bych rekl,ze je to malem
genius.

6450

5.12.2002 8:10

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

zizka 213.?.?.?

Reakce na 6437

To že někoho lituji neznamená, že nad ním pláču. To možná takto omlouváte pokrytecky "slabost" litování. Někdo pláče i od radosti.

Na druhé straně - máte co jste si demokraticky zvolili, tak co. Vlastně máte pravdu, není co vás litovat. Co jste si nadrobili, to si vyzobejte. Ten "poslední" černý křovák je svobodnější, než vy tam.

6457

5.12.2002 16:50

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 6457


......
>
>Na druhé straně - máte co jste si demokraticky zvolili, tak co.
>Vlastně máte pravdu, není co vás litovat. Co jste si nadrobili,
>to si vyzobejte. Ten "poslední" černý křovák je
>svobodnější, než vy tam.

TO mas mozna pravdu Zizko, ty "svobodny" mysliteli ale na druhe strane ty asi krovar nebudes ze? Zizko zapni si Aladinovu lampu a zacni menit nejdrive svou spolecnost.

6473

5.12.2002 19:23

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 6457

Na druhé straně - máte co jste si demokraticky zvolili, tak co. Vlastně máte pravdu, není co vás litovat. Co jste si nadrobili, to si vyzobejte. Ten "poslední" černý křovák je svobodnější, než vy tam.

Zizko, tak nam do toho nekecej a starej se o to, co jste si nadrobili vy.

6483

6.12.2002 0:26

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

zizka 213.?.?.?

Reakce na 6483

Nápodobně.

Ale já nezačal radit a kritizovat. Teď máte možnost ukázat, jak si zametete před svým prahem.

Nebo zvolíte oblíbenou, vyzkoušenou , osvědčenou a pohodlnou metodu útěku někam jinam. (někteří to nazývají zbabělost, jiní "hrdinstvím", další vyčůraností). [smích]
Ono těch míst, kam by se dalo emigrovat už moc není, že.

6493

6.12.2002 5:08

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 6493

Zizko, zase halucinujes. To jsi byl TY, ktery prisel s vselijakou nesmyslnou kritikou. A o nejake nase smeti, jestli nejake je, se starat take nemusis. Proc musis porad strkat ten svuj cumak kde nemas??

6498

6.12.2002 6:42

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

zizka 213.?.?.?

Reakce na 6498

To nejsou haluncinace. To jenom někdo ztratil svoji národní a jazykovou identitu, protože nechápe přenesený význam některých slov a sousloví. V češtině mají některá slova mnohem více pro někoho netušených významů.

Takže to, co jste doposud radil mě a jiným, dělejte napřed a v první řadě sám u sebe. Udělejte si pořádek předtím, než ho začnete radit a dělat u jiných.

6502

4.12.2002 14:50

Volnost odchází spolu s naší svobodou

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

jeste pred snidani noveho dne vam pisi nahled svuj. to, ze jsme sledovani, kontrolovani, odposlouchavani, je uz znama vec davno!
to, ze chteji jeste pritvrdit, uz zacina byt s amerikou, jako symbolem svobody, volnosti, (chtel jsem napsat spravedlnosti, ale ta uz dlouho neni) a hlavnimi kredy- to be free of choice a to have inlimited oportunities, uplne v prdeli!
vcera jsem se dozvedel, nevim jak dalece je to pravdou, ze v ramci bezpecnostnich opatreni a zvysene kontroly na obcana, prejde autorita emigracni policie na policii mestskou ci statni. jinymi slovy, by mel policajt pravo kontrolovat papiry obcana jestli je tu legalne a podobne. v souvislosti s tim tak kontrolovat auta a lidi bez toho, ze by provedli nejaky prestupek.
takze, pokud by k tomu doslo, tak se muzeme rozloucit s tim zbytkem svobod, co nam jeste zbyl! a tak vzhuru do evropy, tam uz to maji zazito leta (nemecko, svycarsko a velke okoli)!!!
stefan

6418

5.12.2002 4:53

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 6418

> vcera jsem se dozvedel, nevim jak dalece je to pravdou, ze v ramci
> bezpecnostnich opatreni a zvysene kontroly na obcana, prejde autorita
> emigracni policie na policii mestskou ci statni. jinymi slovy, by mel
> policajt pravo kontrolovat papiry obcana jestli je tu legalne a
> podobne. v souvislosti s tim tak kontrolovat auta a lidi bez toho, ze
> by provedli nejaky prestupek.
> takze, pokud by k tomu doslo, tak se muzeme rozloucit s tim zbytkem
> svobod, co nam jeste zbyl! a tak vzhuru do evropy, tam uz to maji
> zazito leta (nemecko, svycarsko a velke okoli)!!!

Zrovna kontrola legality pobytu mi nepripada jako neco, co by nejak extremne souviselo se svobodou nebo nesvobodou obcanu nejake zeme. Myslim si, ze argumenty z clanku jsou nesrovnatelne vyznamnejsi.

(Ono je mimochodem dost podivne nazvat neco "ilegalni", ale nic praktickeho proti tomu nedelat a misto toho jen vyuzivat lidi, kteri jsou v takovem nejistem a neurcitem postaveni - treba v zemedelstvi, pri udrzbe travniku nebo kdekoliv jinde... kdyby to nebyla soucast statni politiky, tak by se to muselo po pravde nazvat pokrytectvim.)

6451

5.12.2002 5:23

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 6451

Ono je mimochodem dost podivne nazvat neco "ilegalni", ale nic praktickeho proti tomu nedelat a misto toho jen vyuzivat lidi, kteri jsou v takovem nejistem a neurcitem postaveni - treba v zemedelstvi, pri udrzbe travniku nebo kdekoliv jinde... kdyby to nebyla soucast statni politiky, tak by se to muselo po pravde nazvat pokrytectvim.)

Ono se podle politicke koreknosti nemuze uzivat legalni a nebo ilegalni. To je ponizujici a urazlive. Nazyvejte to spravnym vyrazem: "Documented a nebo Undocumented."

6452

5.12.2002 3:00

Volnost odchází spolu s naší svobodou

Brnak 68.?.?.?

Osobni data obcanu v USA bylo doposud asi nejvic chranene. Nevim, jestli existuje vyspela zeme, kde je obcan ochranovan jako v USA. Toho je bohuzel zneuzivano a tak neni divu, ze to tak v budoucnu asi nebude. Dnes se nikdo nesmi zeptat Mexikana, jestli je Mexikan. Kdyz uz, tak je Hispanic. Cernocha se nemuzeme zeptat, jestli je cernej. Je African-American, i kdyz v Africe nikdy nebyl a mozna ani nevi, kde Afrika je. Cech tudiz neni Cech, ale Eastern-Europian. Jestli je clovek zenaty/vdana, ma a nebo nema deti, jakeho je nabozenstvi a nebo jestli je v USA legalne, - to vsechno jsou otazky, ktere jsou mimo zakon. V USA jsou tisice pravniku, kteri za tyhle prava obcanu neustale bojuji. Takze vsechno je jakoby v takove huste mlze. To by nebylo nijak na skodu, kdyby vsichni lide meli ciste svedomi a dobre umysly. Jak se ukazalo, tak tomu tak neni a potom ti, kteri se pohybuji v mezich zakona na to doplaci financne a nebo i zivoty.
Ja myslim, ze ten, kdo se nema za co stydet, muze klidne nosit obcanku ve ktere bude mit napsano, jestli je muz, nebo zena, jestli je z Mexika a kde bydli.
Komu se to nelibi, mozna najde vetsi svobodu nekde v Cine, na Kube, v Cesku a podobne. Ja, protoze se mne nelibila nesvoboda v Cesku jsem od tam odesel. I kdyz ustava Ceskoslovenske republiky mne zarucovala, ze si mohu vybrat jakoukoliv zemi na svete, kde chci zit, tak jsem toho prava nemohl uzit, protoze tam byl zakon na ochranu Petiletky, a ten byl dulezitejsi nez cela ustava.

Zaverem bych chtel rict, ze si myslim, ze autor maluje certy na zed, kdo a jak toho bude zneuzivat. Je mozne, ze nekdo bude, ale dnesni stav ochrany volnosti obcanu je v bordelovem stavu. Mozna by autor se mel podivat na jine zeme ve svete a nebo vymyslet neco konstruktivniho.

6447

16.12.2002 8:06

ohledne pocitadel

lojza 195.?.?.?

Pokud se ten zakon da vylozit, ze by memusely byt legalni stranky
jako treba toto: http://www.pivx.com/larholm/unpatched/,
tak to si myslim, ze to je zmena k horsimu.
Jedna se o diry v Inetrnet Exploreru, co byly objeveny a MS si
nenasel cas/lidi vydat na ne opravu (a nekdy i dost dlouho).

Osobne zastavam nazor, ze zverejnovani chyb je dobra vec
(pokud je vyrobci poskytnuta primerena doba na opravu), protoze
vytvari tlak na odstraneni chyb u vyrobce a uzivatele/administratori
maji tez motivaci zaplatovat (presne vedi proc), pokud nechteji cekat
nez jim do pocitadla vleze nejaky "hracicka" co se bavi stahovanim exploitu. Navic v pripade, ze mate zdojove kody, pak si muzete
zkusit splacat opravu sam a nemusite cekat, nez se Vas dodavatel
rozhoupe). Hracickove pozlobi, ale vetsinou nepachaji vyznamne skody (nejvice na odmenacha aministratora [smích]).

Jina vec jsou "profici" (bez ohledu na to v jakych sluzbach). Ti maji svoje informace a predpokladam, ze nebyvaji moc zavisli na "verejnych
exploitech". Tem by v omezeni informaci o dirach pomohlo (klesla by
frekvence objevovani chyb).

6942

Příspěvků: 25

04.12. 07:40 zizka  Volnost odchází spolu s naší svobodou
04.12. 22:16 Baron  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
04.12. 23:33 zizka  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
05.12. 17:35 Aja  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
05.12. 17:43 Vladimír Stwora  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
05.12. 17:52 Aja  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
06.12. 08:17 milo  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
06.12. 19:01 Vladimír Stwora  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
07.12. 19:26 Mikin  RE: Volnost odchází spolu s nasˇí svobodou
09.12. 08:43 milo  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
09.12. 23:05 Aja  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
06.12. 20:11 zdenek  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
04.12. 23:31 Brnak  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
05.12. 04:19 matej  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
05.12. 08:10 zizka  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
05.12. 16:50 easttrader67  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
05.12. 19:23 Brnak  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
06.12. 00:26 zizka  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
06.12. 05:08 Brnak  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
06.12. 06:42 zizka  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
04.12. 14:50 stefan  Volnost odchází spolu s naší svobodou
05.12. 04:53 Jirka  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
05.12. 05:23 Brnak  RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou
05.12. 03:00 Brnak  Volnost odchází spolu s naší svobodou
16.12. 08:06 lojza  ohledne pocitadel

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Trocha humoru na téma postižení korona-vymýváním mozků04.12.20 09:47 Česká republika 0

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa s čs titulky03.12.20 10:51 USA 7

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Měnové kurzy

USD
21,76 Kč
Euro
26,42 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,42 Kč
100 japonských jenů
20,94 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,39 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 053,57 Kč
1 unce stříbra
523,40 Kč
Bitcoin
420 094,44 Kč

Poslední aktualizace: 4.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 981