Diskuze k článku

Téměř ubitý Patrik je proti popálené Natálii člověkem druhé kategorie

Příspěvků 94

25.3.2011 2:54

To je toho....

Soudce Lynch 81.?.?.?

Cikani se multikulturne projevili... A hned vam to vadi?
Ted vazne, ale co dodat, abych udrzel uroven diskuze na Zvedavci...? Udelat financni sbirku a najmout slecnu Slamovou! Ikdyz Vesely zrejme pouzije jeho partnerku Samkovou...

240258

25.3.2011 8:43

RE: To je toho....

fohat 88.?.?.?

Reakce na 240258

malá chybička,Klára Samková se s panem Veselým ROZVEDLA.A při sčítání lidu by bylo zajímavé napsat do nepovinné rubriky NÁRODNOST-ROMSKÁ.Tato jinakost vytváří zcela jiné perspektivy..http://www.otaulc.com/text/824.htm [cool] [cool]

240278

25.3.2011 11:58

RE: To je toho....

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 240278

Diky za opravu.

240289

25.3.2011 17:43

RE: To je toho....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 240289

Profesionální cikán "kalašnikov" Veselý jako vyžírka státních lidskocikánskoprávních státních peněz a známý mediální primitiv zřejmě polocikánce Samkové nedělal dobrou reklamu. Zvlášť po její ostudě se soudem za nezaplacenou pokutu v MHD, jejími závažnými problémy v advokátní komoře a samozřejmě po neskutečně multikulti bláznivé červeňákovské kauze. Klaus ji přesto najmenoval do Ústavního soudu, aby tam bylo něco přičmoudlého. Od asi 200-členné "rodiny" červeňáků, dodnes neobdržela palmáre.

240319

25.3.2011 3:35

S IQ=45 se mluví o Hitlerovi? Vítkov – jak to taky klidně mohlo být, aneb žádný rasismus nebo úmyslné žhářství

Andrew Siddur 62.?.?.?

Výtečný článek, byť zbytečně rozvleklý a „polopatický“.

Mě nicméně na agresi nechytrých menšinových jedinců vůči Patrikovi zaujalo, že jeden z blbů se (podle článku ve zprávách) Patrika ptal, „co dělal Hitler s cikány“.
Zdá se mi to až těžko uvěřitelné, jako by to tam připsal snad sám Tarantino (ano, přišlo mi to jak z béčkového krváku ve stylu Hanebných parchantů).
Opravdu může mít člověk s IQ 45 takový etnicko-politický přehled?

Nicméně přiznávám, ač neetnolog, že pokud my v dětství recitujeme říkanky „Jan Ámos Komenský, skákal z okna na ženský“, je možné, že mladí cikáni ve svém folkloru rozebírají Hitlera a jiné totality.

Teď k Vítkovským žhářům.
Od počátku jsem byl ochoten věřit, že celá neslavná akce, zakončená ožehem nevinného dítěte, mohla být jen tragickou náhodou, kdy se parta mladých rozzlobených lidí, otrávených stavem společnosti (politika, kriminalita, bezdomovectví, exekuce) vydala metaforicky učinit zlořádu přítrž – zápalným útokem na kadibudku u trati. Opatrně, nepozorovaně, s cílem nezpůsobit větší škody a odpor spořádané veřejnosti.

Šli ti mládenci pěšky, snad i běželi, jako Mašínové. V poklusu cikánskou čtvrtí ještě ochotně poradili tlupě tazatelů, kde se vyplácí dávky, a kde se vyplatí počkat na Patrika. Když viděli, kterak jim jejich cílový oplechovaný objekt už jiní nakládají na kárku, věnovali jim letmé úsměvy a běželi tedy ještě o kousek dál, kde uviděli neobývatelnou chatrč.

Vydýchali se a po krátké poradě se shodli nad novým cílem jejich kontrolované agrese. Lahve zasvištěly vzduchem, když tu jeden hlesl, že v chatrči kdysi viděl hemžení. Je možné, že tam jsou? Nebyl čas na otázky, vrazili do zahořívající chajdy. Halekáním: „Utíkejte, byli tu skini!“ vyplašili spící osádku zbořeniště, jeden z kluků čapl spícího caparta, a všichni společně běželi o ulici dál. Rozloučili se, osádka chatrče prý nic hlásit nebude, měla by z toho jenom problémy, a že půjdou bývat ke známým, nebo známým známých. Všechno dobře dopadlo a kluci si už příště dají pozor.


Takhle to klidně mohlo být. Jenže to by tam kluci nemohli přifrčet autem a hned zase vyfrčet, a teprve pak se dohadovat o osudu možného osazenstva chatrče. Ale OK, budiž, stalo se.
V tom případě už jim ale mělo být jasné, kam to s nimi bude vší silou směřovat, a proto měli nastoupit do rozjíždějícího se vlaku hysterie a mediálního lynče vybaveni stejným tklivým arzenálem – vyjádřit lítost, natočit nějaký pozitivní videoklip. Místo toho jen dokola mleli, že nevěděli, že ve zbořeništi byl život, a to je semlelo. Ale malého cikáněte je mi líto, copak může za to, že ho měli ve zbořeništi?

240261

25.3.2011 11:11

RE: S IQ=45 se mluví o Hitlerovi? Vítkov – jak to taky klidně mohlo být, aneb žádný rasismus nebo úmyslné žhářství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 240261

[chechtot]
Slušný výkon, máte talent. Mohl byste komentovat aktuální mediální realitu v rámci nějaké souvislejší tvorby na síti? Slibuji, že Vaší činnost podpořím ostrými, nekorektními, kontroverzními a nesouhlasnými komentáři pod články!
Čtivé, zábavné, kontrahysterické. [cool]

BN

240286

29.3.2011 17:20

RE: S IQ=45 se mluví o Hitlerovi? Vítkov – jak to taky klidně mohlo být, aneb žádný rasismus nebo úmyslné žhářství

kluzo 89.?.?.?

Reakce na 240261

Tarantino a béčkový krvák? To teda nesouhlasím [velký smích]

240678

25.3.2011 7:03

Napsal jsem ....

Orten 83.?.?.?

... zadost na soud v Praze s zadosti o postytnuti jmen statniho zastupce a soudce.
Tito lide si zaslouzi verejne pohrdani a odsouzeni. Pohravam si s myslenkou na ne podat tr. oznameni za obecne ohrozeni:

Obecné ohrožení
§ 179
(1) Kdo úmyslně vydá lidi v nebezpečí smrti nebo těžké újmy na zdraví nebo cizí majetek v nebezpečí škody velkého rozsahu tím, že způsobí požár nebo povodeň nebo škodlivý účinek výbušnin, plynu, elektřiny nebo jiných podobně nebezpečných látek nebo sil nebo se dopustí jiného podobného nebezpečného jednání (obecné nebezpečí), nebo kdo obecné nebezpečí zvýší anebo ztíží jeho odvrácení nebo zmírnění,bude potrestán odnětím svobody na tři léta až osm let.
(2) Odnětím svobody na osm až patnáct let bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny,
b) spáchá-li takový čin opětovně v krátké době, nebo
c) způsobí-li takovým činem těžkou újmu na zdraví více osob nebo smrt, škodu velkého rozsahu nebo jiný zvlášť závažný následek.
(3) Odnětím svobody na dvanáct až patnáct let nebo výjimečným trestem bude pachatel potrestán,
a) způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 úmyslně smrt, nebo
b) spáchá-li takový čin za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu

240268

25.3.2011 12:49

RE: Napsal jsem ....

devaa 146.?.?.?

Reakce na 240268

A co diskriminace naruby. Vítkovičtí žháři slouží teďkon jako precedent. V případě nižšího trestu by mohlo jit o diskriminaci.

240294

25.3.2011 12:51

oprava

devaa 146.?.?.?

Reakce na 240294

rasovou diskriminaci naruby...

240295

25.3.2011 13:05

RE: oprava

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 240295

Jak naruby?
Pokud jsme si všichni rovni, tak diskriminace naruby NEEXISTUJE. Padni komu padni.
A mohou si vymýšlet něco o rasizmu a diskriminaci. Jednoduchá formule o rovnosti všech.

240298

25.3.2011 7:03

Cikánský teror

onkelwolf 178.?.?.?

Jenom pro připomenutí..

Dne 29. 4. 2010 v době od 13.00 hod. do 16.30 hod. poblíž nádraží ČD Bohosudov v obci Krupka … jej odvedli k Unčínskému potoku a odsouzený pod pohrůžkou zbití jej donutil, ač věděl, že je mu 12 let, aby si klekl a sál mu pohlavní úd, také ho štípl nezjištěnými kleštěmi poškozeného do malíku ruky proto, že nechtěl nezletilému spolupachateli sát pohlavní úd.

Nakonec to ze strachu poškozený učinil a musel spolknout jeho ejakulát, následně mu nařídili, aby se plazil, svlékl do slipů a vlezl do potoka, kde musel dělat kliky, stojky, po první stojce jej kopli do hlavy, aby další udělal o kus dál. Nařídili mu vylézt na můstek vysoký 150 cm, strčili ho a on upadl do potoka… na okraji pole mu odsouzený nařídil, aby běžel, zakopl a upadl na zem, tak i dvakrát učinil, nejméně třikrát chlapce vzali za ruce a nohy, rozhoupali a z výšky ho nechali dopadnout na zem.

Poškozený musel nejméně dvakrát zvednout dřevěnou desku 1 x 1 m, tloušťky 2 cm, váhy 1,5 kg a pustit si ji na hlavu, podráželi mu nohy… následně v úmyslu jej usmrtit ho společně fyzicky napadli střední až velkou intenzitou tak, že jej bili pěstmi, šlapali na něj, kopali do žeber, hlavy a dalších částí těla, v průběhu napadení se jej mladší útočník zeptal, „zda ví, co dělal Hitler za války s Cikánama v koncentráku, že to budou dělat s ním, protože je bílej, “musel se opřít o strom, sundat si slipy a tepláky a švihali ho páskem s kovovou sponou na holé části těla i do zad, udeřili jej klackem do zad a tímto jednáním poškozenému způsobili zlomeninu 7. žebra vpravo se zavzdušněním pravé pohrudniční dutiny, nalomení 10. žebra vlevo se zakrvácením levé pohrudniční dutiny, trhlinu sleziny s krevním výronem, pohmoždění levé ledviny, pohmoždění břišní slinivky a jater, tržnězmožděnou ránu pravé čelně-temenní krajiny hlavy, mnohočetné pohmožděniny trupu, hlavy i končetin, při pohmoždění svalů prodělal i mírnou formu tzv. crush syndromu…

Musel být hospitalizován od 29. 4. 2010 do 13. 5. 2010 v Masarykově nemocnici v Ústí, z toho 10 dnů na jednotce intenzivní péče… Také prodělal akutní reakci na stres, která přešla v poruchu přizpůsobení a posttraumatickou stresovou poruchu … i v současnosti musí pravidelně užívat antidepresiva...



A zde další oběť beztrestného cikánského běsnění, o které není jinde ani zmínka..

http://prerovsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/muze-surove-zbili-v-nadrazni-restauraci-je-v-komat.html

240269

25.3.2011 12:06

RE: Cikánský teror

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 240269

Chtel bych takove idioty potkat!!! Jenomze problem je, ze i pri svem velice nizkem IQ by si rozmysleli me napadnout.
Od narozeni po truhlu tenhle smejd nevyprodukuje nic. I tu truhlu jim zaplatime.
Prislo mi emailem:
Tak to tu tedy ještě opravdu nebylo.
Před nedávnem jsem s doslovným překvapením sledoval, jak si jeden velice opálený mladík (Cikan) vzal z regálu v LIDLU do vozíku asi 30 lahví piva.
Místo pokladny zamířil k vracečce prázdných láhví.
Tam zdatně vyndával plné pivní lahve z košíku, a dával je do vracečky.
Ta mu lahve přijala, a vyplivla lístek s 90,0 Kč. Mladík nelenil, otočil se a udělal toto ještě 2x.
S údivem jsem sledoval, jak počítá, že dostane za vrácené lahve s pivem asi 270,0 Kč.
Zamířil k pokladně, a nechal si peníze vyplatit.
Pokladní si lístky z vracečky vzala, peníze dala cikánskému spoluobčanovi a všichni byli spokojení.
Pak že se ekonomika nebude točit.

240291

25.3.2011 15:35

RE: Cikánský teror

John 88.?.?.?

Reakce na 240291

Dovolím se zeptat, proč jste nezasáhl? Shodou okolností jsem byl svědkem stejné události,jen nevracel plné lávhe, ale přeskládal láhve do druhého kastlu a vzal si prázdný kastl (je to rychlejší a více to nese). Nejsem práskač, ale co je moc, to je moc. Nahlásil jsem to okamžitě zaměstnanci a už si ho smrada vedli pryč.

240310

25.3.2011 17:42

RE: Cikánský teror

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 240310

Protože mi to jak píši přišlo emailem... [oči v sloup]

240318

26.3.2011 10:34

RE: Cikánský teror

John 88.?.?.?

Reakce na 240318

Oh, pardon. Nejak sem mel z celyho tematu mlhu pred ocima a nevsiml si toho emailu. Omlouvam se, samozrejme neslo o zadny flame.

240367

27.3.2011 7:55

RE: Cikánský teror

baki 94.?.?.?

Reakce na 240269

Žádné Cikány neznám. Znám jenom lidi "přizpůsobivé" a "nepřizpůsobivé". Budu se zniňovat jen o nepřizpůsobivých.
Jsou to takoví jedinci, kteří se snaží zneužívat "dobročinnosti" státu, kteří necítí potřebu se jakkoli vzdělávat, mnohdy se nesnaží ani naučit se česky. A to, ať již k nám přišli odkudkoli.
Na rozdíl musím vyzdvihnout lidi přizpůsobivé, kteří si dokonce najímají české vychovatelky pro své děti, aby perfektně uměli česky, dokonce lépe než rodiče. Plně se přizpůsobují našemu "občanskému klima" včetně zločinnosti. Takoví k nám přišli většinou z Vietnamu.
Nevidím zde žádný, údajně "cikánský teror". Vím jen, že na př. v Praze se navzájem vraždí lidé nejrůznějších národností.

240473

28.3.2011 0:15

Oni jim také média s tou "přizpůsobivostí" ráda pomohou,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 240473

a vykořisťovat je místní humanitární aktivisté nenechají. A dokonce se přímo u zdroje starají o jejich bezpečný a promptní převoz k nám.
Snaživí žurnalisté poté potí statě o tom, jak invaze Vietkongu zkulturňuje prodej zeleniny, či jak se exotičtí Mongolové u nás objevují ve velkém kvůli určitým vazbám z minulosti ...
Ten pravý cikánský teror nastane, až jich tady trochu přibude...
Nehledě na to, že základ prosperity zdejší vietnamské komunity nevznikl "přizpůsobováním se" zdejší kriminalitě, ale právě naopak...

240553

25.3.2011 8:27

Naše justice je velice podivná!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Rozhovor s Patrikem Vondrákem o samolepkové kauze. 21. října 2009 jsem byl zadržen a následně obviněn za údajné vylepování „nezákonných“ samolepek. Po osmi měsících ve vazbě policie uzavřela spis. Více na:
http://cz.altermedia.info/

240275

25.3.2011 8:38

další zajímavý článek ....

Dan13 213.?.?.?

Komu opravdu rómský imbecil nakopal zadek ?
http://tomaskoubek.blog.idnes.cz/c/143526/Komu-opravdu-romsky-imbecil-nakopal-zadek.html

240276

25.3.2011 10:20

Byl jsem zvedav

Petr Řehák 194.?.?.?

Byl jsem zvedav jak tenhle pripad dopadne.
A musim priznat ze diky absenci v ostatnich "mediich" jsem na nej jiz skoro pozapomel .. cili ono to opravdu asi funguje [pláč]
Posledni dobou mam ale uz takove dost "nebezpecne" myslenky, az se jich skoro bojim.
Napadlo me jak by to asi resili Cesi za prvni republiky, za rakousko-uherska .. nebo proste za jine doby kdy zivot neznamenal pravidelne nakupy reklamovych tahaku v tesku, televizni noviny stanice nova a Blesk+Aha.
Docela me v te souvislosti napadla myslenka houpajicich se radnich na lampach verejneho osvetleni, ci rozmaznutych na dlazbe hned pod radnici kde meli sva korytka.
Tak ne nejak me na chvilku prepadla myslenka ze udelat pro vystrahu tohle nejakemu exekutorovy co jiz pripravil nekolik rodin o strechu nad hlavou kvuli dluhu 100Kc. Udelat to treba jen regionalnimu politikovi co zproeveril treba jen smesnych 100milionu (co to v dnesnim svete je ze). Udelat to nejake porkitecke medialni ikone jenz hlasa pokrytecky rovnost mezi nesrovnatelnymi a multikulti tlaci do zakonu na ukor narodnosti .... no proste udelat to tem kteri si to tak nejak nejvic zaslouzi. Odelat hezky maly tribunal lidu a konat ....
No "na stesti" vim ze ziju v "demokraticke" spolecnosti a dani za to je ze mame slozita pravidla jez prave tyto zmrdy ochranuji pred achresivni az zvireci vuli lidu tohoto barbarskeho charakteru. Cili vim ze nejen ze takovy tribunal by byl protipravni, ale v dnesni spolecnosti i bez ohledu na to nerealizovatelny.
No ... i tak ... neumim se odprostit od myslenky jak by se asi takovej zmrd zachoval, kdyby rano otevrel noviny a docetl se ze "teroristicky" tribunal lidu povesil na lampu u karlova mostu dalsi 3 jeho kolegy zmrdy ... tak nejak premyslim co by se jemu a ostatnim zmrdum honilo asi v hlavickach.
No nic jak uz jsem psal ... ksaa ksaa pryc jdete vy zvrhle nedemokraticke a vubec vseobecne zavadne myslenky .....

240282

25.3.2011 10:58

RE: Byl jsem zvedav

Fox 90.?.?.?

Reakce na 240282

Jo tak s tímhle mám taky potíže. Ono by bylo třeba každý měsíc exemplárně jednoho politika dokud se sotuace nezačne zlepšovat, ale to je samozřejmě sci-fi. Hrozně na prd je taky to že pokud by se to stalo synáčkovi jehož tatíček by byl někde nahoře tak to by se teprve děli věci. I když možná ani ne pokud jsou sněhuláci hájená zvěř.

240285

25.3.2011 15:56

RE: Byl jsem zvedav

John 88.?.?.?

Reakce na 240285

Myslím, že jste narazil hřebík na hlavičku. Tatíčci, synáčci, příbuzní.... Možná to tu už proběhlo, přesto vkládám odkaz na dokument, který 10.3 2011 proběhl na ČT2 (až se divím):
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani-jako-driv/410235100021004-kdyby-me-zabili/

240312

25.3.2011 12:55

RE: Byl jsem zvedav

martas300 68.?.?.?

Reakce na 240282

Tak takhle nejak si snim take,pane Rehak.Uz me ale prestava bavit,ze si o tom jen snim.A verim,ze nejsem jedinej.Myslim si,ze brzy nekomu ujedou nervy a takovyto sen uskutecni. [naštvaný]

240296

25.3.2011 13:17

RE: Byl jsem zvedav

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 240296

Neuskutecni.
Dneska se zije tak nejak jinak. Mladsi rocniky uz ani nevi co to je defenestrace natoz jak sestavit takovy tribunal. Spis je zajima jak rozchodit crack na nejnovejsi hru nebo co umi nejnovejsi model i-phonu. Ti starsi, ale uz jsou taky jaksi "noralizovani" a "zmultikulturneni".
Verte tomu ze pokud ty nervy "nerupnou" vam nebo me tak nikohu jinemu taky "nerupnou". Ono to totiz neni o nejakem rupani nervu, ale realite soucasneho stavu.
Zadni blanicti rytiri to za nas neudelaji. A my jsme pristoupili na tu hru vlastne uz dobrovolne.
Dobrovolne jsme ji vymenili za trochu pohodli a zivot bez "zbytecnych" problemu. Jeste vetsine tech zmrdu kazde 4 roky davame mandat k pokracovani.
I kdyby nekdo z nas par tech zmrdu opravdu povesil na lampu tak to stejne vetsina ostatnich odsoudi jako terorizmus a silenost v priznacnem doprovudu medii.
Dokonce verim ze i vam v hlave prevlada myslenka ze to prece neni zpusob slucitelny s "modernim" zivotem. Ale to ze prave ten "moderni" zpusob by se mel zpochybnovat uz neni tak jednoducha myslenka.
Zkuste ale nekde zcela vazne usporadat prednasku na tema vytvoreni tribunalu jenz by takove veci zacal opravdu praktikovat. Nemate sanci uspet.
A pritom verim ze jeho pohnutky a casto i ciny (jakkoli drasticke) by byli cestnejsi nez vetsina veci ktere se dnes a denne deji okolo nas.
Bohuzel medialni doktrina "zapadniho moderniho civilizovaneho demokratickeho" sveta vytvorila v nasem mysleni asociaci ktera by takovy tribunal nutne spojovala s odsouzeni hodnym ukamenovanim neverne zeny nekde na strednim vychode.
Opravdu neznam recept jak tohle zmenit ... ale tak nejak tusim ze by tech povesenych ani nemuselo byt tolik. Jen vybrat par spravnych ikon, ktere se domnivaji neni nad zakon (ktery slouzi jim). Ostatni by velmi rychle pochopili ze je tu jeste neco vic nez jen zakony tvorene hrstkou prevazne nekompetentnich zmrdu a vykonavanych casto stejne zkorumpovanymi jedinci.
Je to krasna utopie premyslet jake by to bylo ... ale jen tim bouhuzel ti zmrdi neustoupi [pláč]

240302

25.3.2011 13:50

RE: Byl jsem zvedav

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 240302

Sepsal jste to hezky. Jenže to opravdu samo nefunguje. Pokud se to „utrhne“, tak pár lidí si do jiných střelí (jako třeba v Libyi), jiní posmýkají jiné za nohu, někdo se někde zhoupne a na čele lítého davu se ocitne nějaký „spravedlivý“.
Politické divadlo (ač se to zdá neuvěřitelné) tak do jisté míry odráží nějaký průměr (spíše nižší) společnosti a jejích kvalit. Bohužel i korektní novináři jsou kvalifikováni jako korektní díky tomu, že jsou profesionální a v rámci společenských hierarchií se chovají stejně servilně, jako společenská majorita bez ohledu na obor činnosti.
Nicméně musím říci, že něco jiného je zakročit vědomě a promyšleně v rámci plánu (idey) a něco jiného ve zlosti, ukřivděnosti nebo zoufalství a pod vlivem nezvládnutých pocitů. Tady je myslím jasné, která z variant má šanci na úspěch v delším časovém horizontu.
Jo, a teď se ještě zasněte a představte si, že by sem měla napochodovat nějaká soldateska... tak ty naše pelechy budou muset bránit staří fotrové, protože junioři by si zbraní akorát vypíchli voko...

BN

240304

25.3.2011 15:37

RE: Byl jsem zvedav

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 240304

Ja se ale obavam ze k tomu "utrnuti" v ceske kotline nedojde. Nebo alespon ne za soucasne situace (pomaleho, ale jisteho utahovani smycky). Ona ta mista kde se to "utrhne" maji vetsinou jinou minulost a mentalitu obyvatelstva. U nas se to v historii zas tak casto "neutrhlo" a kdyz uz se tak stalo byla situace mnohem jednodussi. Dnes vetsina lidi nedokaze pojmenovat protivnika ... neni to tak jednoduche kdyz protivnikem byla "strana" nebo nekdo jeste konkretnejsi.

240311

25.3.2011 16:44

RE: Byl jsem zvedav

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 240311

>Ja se ale obavam ze k tomu "utrnuti" v ceske kotline nedojde.
rozhodně bych byl pro ty promyšlené kroky, než pro to "utrhnutí"... arabskou cestu rozhodně ne, a snad opravdu ani nehrozí, jenže asi nehrozí ani "osvícení demokrati"... myslím, že budeme vyčkávat, a až to vypukne, budeme dělat "jakobynic" [mrknutí jedním okem]

240313

25.3.2011 20:09

RE: Byl jsem zvedav

martas300 68.?.?.?

Reakce na 240313

"rozhodně bych byl pro ty promyšlené kroky, než pro to "utrhnutí"..."

Ja samozrejme take,ale to zase date cas tem hajzlum na pripravu.Tyhle smejdy se musi zaskocit,sokovat,aby si uvedomili ze nemohou donekonecna jen krast,lhat,a jeste se do kamer usmivat.

Ani by nebylo potreba nekoho hned veset,ci strilet.Ja si nekdy snim,ze kdybych byl skutecne bohaty,vychutnal bych si mimo jine sve penize tak,ze bych si najal skupimu lidi,kteri by dokazali podobne smejdy unest a trochu si s nemi pohrat.Jako kdyz na vojne dostal nekdo deku,vetsinou pochopil.Cili takove male varovani,ta "pracovni"skupina by samozrejme byla maskovana,ale nezapomela by dodat,ze to delaji na zadost nasranych lidi.

A ted at me klidne nekdo zkritizuje,ze to je nedemokraticke a nelidske.Neznam lepsi zakon nez oko za oko,zub za zub.

240326

25.3.2011 20:45

RE: Byl jsem zvedav

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 240326

Máme podobné pocity. Já pořád tvrdím, že našemu Kocourkovu chybí nějaký čestný, ale zároveň akční "Batman", který by zatočil s kriminálním ksindlem

240327

25.3.2011 21:15

RE: Byl jsem zvedav

martas300 68.?.?.?

Reakce na 240327

Presne tak.Kdyz se totiz bude jednat tak,ze se zakladaji nove politicke strany,ci podle nejakych pravidel,budou ti smejdi mit vzdy dostatek casu na pripravu k diskreditaci,apod.

Co treba ale takoveho uneseneho smejda zmacknout a na kameru ho nechat povypravet,jak on a dalsi rozkradaji tuhle zemi a jeji obcany,metody jak to z nej dostat jsou ruzne.Udelat to takhle s par jedinci,nahrat a pak to dat na internet,rozeslat lidem,nebo to dat do tv a do novin.At mi nikdo nerika,ze by nechalo lidi klidnymi.
Protoze ono je to skutecne tak,jak napsal pan Rehak,ze lidi jsou otupely a nemaji ani snahu vedet jak se veci maji.Je pak potreba jim to naservirovat.

A do nejake politiky ci vlady by se clovek ani nemusel montovat,staci lidem jen naznacit - otevrit jim oci.Presne jak jste napsal,nejakeho akcniho "Batmana,janosika,ci Ondrase" to uz je fuk,proste nekoho,kdo by s temi smejdy poradne zatocil a nahnal jim strach.

240328

25.3.2011 21:28

RE: Byl jsem zvedav

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 240328

Tak tak. Ty kurvy se MUSEJÍ ZAČÍT BÁT. Zatím jen pomalu utahují šrouby, kálejí nám na hlavu a smějí se do ksichtu, protože vědí, že jim to projde. Třeba nám Bůh někdy sešle nějakého člověka, který bude mít prostředky a odvahu se do toho pustit a bude dost chytrý na to, aby ho nechytili ...

240331

25.3.2011 21:47

RE: Byl jsem zvedav

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 240331

NWO sefuji POUZE lide bile rasy!!!
Bohuzel s NWO zahuci i rada nas, ale tento problem bude navzdy vyresen. Bill a Melinda Gates se v Africe mohou s vakcinami pretrhnout... [chechtot] .

240334

28.3.2011 10:25

RE: Byl jsem zvedav

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 240331

No a to je prave to.
Buh nam zadne blanicke rytire (nebo treba Batmana [velký smích]) nenadeli.
Spolehat se na to je jako v tom vtipu jak o povodnich jezdili k farari nekolikrat hasici a on je pokazde odmitl s tim, ze buh ho zachrani.
Skoro zacinam mit pocit jestli to s tema blanickejma rytirema neni taky nejaka pekne promyslena konspirace [překvapení] proste budem sedet, nechat si kalet na hlavu, ale budem doufat ze "NEKDO" nas zachrani a pokud mozno tak aby jsme nemuseli ani hnout rukou.
Moc pekne by se na to koukalo to ano. Ale bohuzel to zustane jen u toho sedeni a nechani si kalet na hlavu.
Je to jako v ty pisnicce .. nejak takhle .. "rodice me vzdycky rikali, co muzes sleduj z povzdali ..." bohuzel tenhle "reflex" ktery nas nuti sledovat vse z povzdali v nas je. Z tepla domova by kazdy z nas rad skandoval "jen jim to nandej" a "o tohle si koledovali uz dlouho". Nejak nam ale nezustal nikdo kdo by cinil.

240580

26.3.2011 10:57

RE: Byl jsem zvedav

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 240327

>čestný, ale zároveň akční "Batman", který by zatočil s kriminálním ksindlem
- hmm, takový "Batman" může nabýt podob docela reálného masového vraha...
už výše jsem psal, že to, co se děje napovrchu, je odraz průměru, likvidace ksindlu se tím pádem jen tak nezastaví...
- varianta dvě je, že přijde "Batman spasitel" a společnost ozáří, a ta zmutuje na svatou...(procento preferujucích toto řešení je u nás rekordně nízké)
- varianta tři znamená, že zkažená společnost a "war proti korupci" je hoax a záminka na utahování šroubů, což znechucené obecenstvo vítá jako báječně kořeněné konečné řešení ksindlotázky...
- varianta čtyři - polejt si hlavu studenou vodou, virtuální realitu vytrhnout ze zásuvky a jít pěstovat ředkvičky a fiskulturu, obojí se může hodit... [mrknutí jedním okem]

(oficiálně táhnout na cikány nelze, to nám venku neprojde, protože bychom je vynali ven, a ti maj svejch dost)


BN

240368

25.3.2011 16:47

RE: Byl jsem zvedav

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 240311

...a přidáme se k vítězům [cool]

240315

25.3.2011 10:20

již jsem zde psal

fohat 88.?.?.?

o případu za soudruhu,kdy cikánský nezletilec,negramot byl obviněn z vraždy příbuzného Cikána,že ho hbitě přehodil přes zábradlí na mostě a onen muž se utopil.I přišlo se z nouze na avantgardní metodu,aktivní hypnozu,kdy onen nezletilec mluvil plynně německy.Tehdejší kriminalista si dal práci a zjistil,že cikánský negramot byl v minulém životě esesák,který v Polsku vraždil Cikány.Takže zákon příčiny a následku byl naplněn...a E.Tolle stále připomíná,hlídat si činy a hlavně MYŠLENKY,nebot se ženeme do pruseru při disfunci....A kdo to zvládá,prochází životem harmonicky,jako v pohádce a učební látku formou konfliktu a jejich řešení JIŽ NEPOTŘEBUJE.

240283

25.3.2011 11:18

Obhajoba st. zástupkyně ohledně boje za rómského (skoro)vraha

Dan13 213.?.?.?

http://tomaskoubek.blog.idnes.cz/c/183687/Obhajoba-st-zastupkyne-ohledne-boje-za-romskeho-skorovraha.html

240287

25.3.2011 13:00

Myslím si že situácia je ako v tlakovom hrnci bez bezpečnostného ventilu a tlak pomalički rastie.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

A vrchnosť ma blahosklonný úsmev, ktorý bude vymazaný po výbuchu tlakového hrnca.

Totiž situácia celosvetovo sa stáva neúnosná napriek masmediálnej masáži (alebo kvôli tomu [zmaten] ). Pomaličky ľuďom dochádza trpezlivosť.
Na to aby ľudia v mestách boli na ulici a začali vyvádzať ako diví v mierových dobách netreba veľa, stačí na to aby bola nejaká základná funkcia aspoň na 72 nefunkčná-o tom je jeden článok. O tom aká by bola deštrukcia rozhoduje mnoho faktorov.

Problém je že toto by neviedlo k ničomu, po ukľudneníi by sme museli začať nanovo.

Preto si myslím že vrchnosť/štát je k ničomu musíme si pomôcť sami. Dobrý príklad na to je Argentína, ako mnohokrát musela začať nanovo po všelijakých finančných otrasoch, ktoré boli prevažne spôsobene MMF a svetovou bankou.

240297

25.3.2011 13:15

NĚCO TU SMRDÍ

john bombardon 82.?.?.?

Prerov: už týden leží v komatu 27 letý muž, který se připletl v nádr. restauraci mezi dva vybuřující cigány. Oba jsou vyšetřováni na svobodě. Něco tu smrdí-že?

240300

25.3.2011 15:25

RE: NĚCO TU SMRDÍ

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 240300

Vložený obrázek

240308

25.3.2011 15:31

RE: NĚCO TU SMRDÍ

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 240308

Vložený obrázek

240309

25.3.2011 17:25

RE: NĚCO TU SMRDÍ

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 240309

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

240317

25.3.2011 17:44

RE: NĚCO TU SMRDÍ

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 240317

Nevím, proč se to tu zobrazuje v tak malém rozlišení, nicméně jsem to ve větším rozlišení poslal editorovi.

240320

25.3.2011 18:11

RE: NĚCO TU SMRDÍ

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 240320

Už se to zobrazuje správně. Vy jste tam dal jenom thumb kopii bez odkazu na původní obrázek. Přidal jsem to tam.

240321

26.3.2011 2:57

RE: NĚCO TU SMRDÍ

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 240321

Děkuji Vám pane Stwora!

240352

25.3.2011 13:17

Právo shromažďovací "po česku"

onkelwolf 178.?.?.?

Městský úřad v Krupce chce zakázat akci Dělníků

25. března 2011 Městský úřad v Krupce na Teplicku dnes rozhodl o zákazu shromáždění a pochodu Dělnické strany sociální spravedlnosti (DSSS), který byl plánován na měsíc duben. Oznámení o konání shromáždění podal místopředseda DSSS Petr Kotáb a jeho účelem měl být protest proti odlišnému přístupu soudů, kriminalitě a dalším problémům současné doby.

DSSS chtěla poukázat na případ rasově motivovaného a značně brutálního útoku dvou cikánů na dvanáctiletého chlapce, z nichž jeden se díky svému nízkému věku trestnímu stíhání zcela vyhnul a druhému snížil pražský vrchní soud původně vyměřený desetiletý trest na polovinu.

Rozhodnutí o zákazu pochodu je odůvodněno tím, že se měl konat v místech, kde by mohlo dojít i k zablokování dopravy, neboť zde prochází silnice 2. třídy. Dalším pozoruhodným důvodem k nepovolení akce je podle Městského úřadu v Krupce skutečnost, že se ve městě nachází řada obchodů s potravinovým zbožím a tudíž by i zásobování bylo v závažném rozporu se zájmem obyvatelstva. Jakým způsobem je zásobování obchodů v rozporu se zájmy občanů, již úřednice Jana Liprajová, která je pod rozhodnutím o zákazu pochodu podepsána, neuvádí.

Je zcela zřejmé, že jde o účelový pokus jak bránit svobodnému výkonu shromažďovacího práva. V minulosti již bylo soudy několikrát jasně konstatováno, že případné omezení dopravy nemůže být důvodem k zákazu shromáždění. Rovněž argumentace o zásobování obchodů, které má být v rozporu se zájmy obyvatel města, je směšná. Jak je vidět, horlivá úřednice si ani nedokázala zkontrolovat, co vlastně podepisuje. Svolavatel akce využije svého práva a proti rozhodnutí o zákazu shromáždění se odvolá ke Krajskému soudu v Ústí nad Labem.

Tiskové centrum DSSS

240301

25.3.2011 18:15

Teror pokračuje

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Host restaurace je po brutálním útoku v kómatu, má poraněný mozek

I přes brutalitu útoku zatím soud nevyhověl návrhu vyšetřovatelů na vzetí agresorů do vazby. Jsou stíháni na svobodě," praví se v článku. Útočníci jsou cikáni.

240322

25.3.2011 19:04

RE: Teror pokračuje

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 240322

Kopání ležícího člověka do hlavy je u cigánů koukám naprosto běžná záležitost. Normální člověk vám podá ruku na podrav, cigoš vás povalí a kopne do hlavy. To jsou právě ty drobné nuance v tom pestrém multikulturním světě [bliji]

240325

25.3.2011 18:51

Lidskocikánskoprávní hysterie = rozděl a panuj.

ewq 109.?.?.?

Požářiště po bajdě ve Vítkově bylo podezřele rychle odstraněno, hasiči měli embargo na oznámení masmédiím. Požár byl podezřele intenzivní, místní mluvili o Kudrýkem kradeném benzínu. Siváková údajně přiběhla k oni z herny, kde hrála "automaty". Kudrýk primárně vynášel lup. Co to vlastně bylo za "rodinu"? Byli alespoň úředně druh a družka? Je vůbec mnohonásobně trestaný recidivista Kudrýk otec Natálie a dalších potomků Sivákové, když ho zajímalo hlavně vynášet kradené věci? Je pak namístě amnestie pro Kudrýka, který měl v té době být ve výkonu trestu? Proč jej PČR po půl roce od nenastoupení do basy ve Vítkově neodchytila?

V čase vleklé a intenzivní masmediální natálkovité masáže, jsem měl obavy otevřít konzervu s tuňákem, aby na mě nevykoukla "popálená natálka" a řehtající se Kudrýk se Sivákovou...

Tato a mnoho dalších lidskocikánskoprávních masmediálních hysterií je součást dvacetiletého systematického rozvracení, demoralizace a zbídačení společnosti. Rozděl a panuj.

240323

25.3.2011 21:44

Cikan nebo cernoch

Soudce Lynch 81.?.?.?

Ted jsem sel z prace a proti mne grupa cernochu... a nejakej prismahlej. Chlapci kolem 18-20 let. Hned mi bylo jasne, ze bude problem. Jeden mel na me reci, tak jsem mu rekl svoje a jeden se chtel prat... Zastavili ho. O tom, ze vsichni maji nuz u sebe se snad rozepisovat nemusim.
Mohl jsem byt multikulturne obohacen a dostat premii nuz mezi zebra k tomu. [bliji] [bliji] [bliji]

240333

25.3.2011 22:25

RE: Cikan nebo cernoch

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 240333

Od té doby co u sebe nosím Glocka jsem tento problém neměl. Mám teď jen ten příjemný "pocit sucha a bezpečí", doporučuji [smích]

240337

26.3.2011 2:58

RE: Cikan nebo cernoch

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 240337

Bohužel tady v tom ostrovním království ani policie nemá střelné zbraně. Pouze zásahová komanda [pláč] .

240353

25.3.2011 22:10

Na tento čánek je i "protičlánek"

Lin 85.?.?.?

Ve stejných blogových vodách vyšel i jiný článek, jakási "reakce" na tento. Světe div se (nebo spíš nediv) - Patrik byl "jen" obětí loupežného přepadení, ale Natálce chtěli rovnou vyvraždit celou rodinu. A aby toho nebylo málo, máme my, kteří dáváme rovnítko mezi oba případy (jsem to i já), smýšlení jako "stavitelé spalovacích pecí" [zmaten] . Udělat z "Natálky" holocaust - to už snad ani není o bujné fantazii nebo hlouposti...
No... autor "protičlánku" je podle profilu otcem, takže velice by mě zajímalo, co by psal, kdyby v kůži Patrika bylo jeho vlastní dítě.
[oči v sloup]

240335

26.3.2011 2:02

Černochům sociální dávky, mesticům zase imigrantskou aminu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 240335

poskytují na účet převážně US běloušů tamní vyvolení - v r.1973 stejně jako dnes. Stačí jen přimhouřit oko nad nějakými těmi excesy jisté blízkovýchodní demokracie ...
Soudě dle hebrejských písmenek u profilu, je autor článku p.Poch částí místní odnože výše jmenovaných, co si tito slibují od "našich" Romáků, přesně nevím ...
Čest nepočetným výjimkám, které dokáží své přebujelé IQ uplatnit vhodněji, což je i případ článku na stejné téma od p.Olšera ...

240349

27.3.2011 11:12

RE: Černochům sociální dávky, mesticům zase imigrantskou aminu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 240349

Asi vím, co si "slibují". Podle mého je cílem úplně rozvrátit naše povědomí o spravedlnosti nebo lidských právech. Jestliže nahlodáte a převrátíte význam "dobré x špatné", pak je velice lehké obvinit vás z čehokoliv. Neumím to výstižně napsat, aby bylo pochopené. [oči v sloup] Už teď jsme jako (zatím) majoritní většina uťáplí, že se div neomlouváme zloději, který nás přepadne, zmlátí a okrade. Někteří už takové "příhody" ani nehlásí. Soudy svými výroky vysílají jasné signály, že právo je slepé. Stáváme se bezmocnými ve společnosti s takto nastavenými pravidly. Protože dovolání se práva (a jeho vymahatelnost) je jedním ze základních předpokladů soužití lidského společenství. Naše bezmoc a nejistota, jak kdo náš čin posoudí, je podle mého oním cílem. Na příkladu: do bytu se vám vloupá stokilový rambo, vy, padesátikilový na něj vezmete palici a podaří se vám ho zranit = viník jste vy a zloděj je oběť, neboť jste použil "nepřiměřenou obranu" (= on měl jen "holé ruce" a vy palici).
Až bude na lopatkách majorita, s minoritou si nějak poradí (a obávám se, že ne příliš košér).
K takovémuto "povědomí práva" napomáhají na diskusích typu iDnes různá "komanda", což je krásně vidět i pod článkem p. Olšera. Nálepkování "nácky" (jindy komouši, rasisty, nemakačenky, důchodci, závistivci - podle toho, co se hodí) na každý jiný než "správný názor", bez argumentace, je toho důkazem. Cílem je odradit každého, kdo si "dovolí" psát (a myslet) jinak, než je dovolené.

240493

28.3.2011 1:49

I dalším Židům dochází, že systém ( někdy opisovaný jako "my" )

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 240493

občas dělá nějakou tu chybku. Třeba Kotrba v BL, rozrušen náhlou přízní (opětovnou) "Západu" vůči muslimským povstalcům v jejich sporu s arabskými diktátory, napsal : "Ostražitost jsme nahradili bezstarostným přesvědčením, že kapitalismus bez přívlastků, migrace bez regulace, multikulturalismus a formální mašinérie parlamentních voleb dodá společnosti chybějící toleranci, etiku a vytvoří demokracii. Zatímco ovšem muslimy celého světa spojuje víra ve správnost slov Mohammeda, Evropany rozdělují lokální politické a ekonomické zájmy. Společná bezpečnostní a obranná politika Evropské unie je mrtva. Společná zahraniční politika Evropské unie umírá."
Další vyvolený pak záslužně mapuje stav postkomunistické justice, mj. i ve vztahu k hýčkání (některých) pachatelů trestné činnosti, které teoreticky nelze bez jejich souhlasu usvědčit ani případnou fotografií jejich nekalosti ...

240559

26.3.2011 10:16

RE: Na tento čánek je i

ewq 109.?.?.?

Reakce na 240335

Žid Poch v tom článku píše "vyhlazení" - to slovo je tam celkem 9 krát.
Mezi svými oblíbenými blogy uvádí nechvalně známou Věru Mydlimámovou. Signifikantní je jeho článek "Izrael není dědictví ani křesťanů, ani Islámu…"
http://robertpoch.blog.idnes.cz/c/165052/Izrael-neni-dedictvi-ani-krestanu-ani-Islamu.html

Tito židovští věrozvěsti a organizátoři multikulti a dalších ničemností z dílny židovské Frankfurtské školy nyní po 50 letech afirmace v USA mají problém - nejvíce "antisemnističtí" jsou černoši a mexikánci. Podobný problém mají v západní Evropě s dalšími barevnými a ve střední Evropě to stejně dopadne s cikány.

240366

26.3.2011 2:21

okopírováno ze Zpovědka.cz:

brigman 90.?.?.?

Hlavní problém s civilizačně a schopnostmi nižšími menšinami, kočovníky, indiány, kmenovým uspořádáním atd je to, že nežijí v rodinách nebo jako samostatní jednotlivci (což je doména většinové populace), ale žijí v tlupách. Mají mezi sebou nesmírnou solidaritu, okolí vnímají jako nepřátele, většinu věcí dělají kolektivně, nikdo nevystupuje sám za sebe, domluvit cokoliv s cikánem neznemená vůbec nic, za hodinu přijde s tím, že kamarád říkal, ostatní říkali a že teda co řekl neplatí. Když po jednom chcete zaplatit dluh tak zítra máte před barákem dvacet lidí co vás nenáviděj a vymlácený okna a prokoplý sklo u auta a spoustu vyhrožování. Prostě tlupa. O civilizaci a svéprávnosti si to může nechat jenom zdát.

240350

26.3.2011 8:55

RE: okopírováno ze Zpovědka.cz:

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 240350

Nech tam ten dotyční/dotyčná pripojí aj sionistov a je hneď antisemita, lavičák, pravičák atď.

[naštvaný] [bliji]

240360

26.3.2011 7:58

Soudnictvi v ceskym krateru

Satanist 154.?.?.?

vzdycky stalo za velky hovno a kazdej komu to mysli to musi uznat! Ja osobne kdyz pomyslim na historicky fakta co se zablesenejch vetesnictvi, spinavejch doupat a kocovnictvi tyce do druhy kategorie radim zidy a cigany protoze mezi nima krome barvy pleti nebylo, neni a ani nikdy nebude zadnyho rozdilu a nasi predci to vedeli uz tenkrat!

240359

26.3.2011 16:21

nemůže to být

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

že přehnaná hysterie kolem ochrany lidských práv uplatňovaných více pro kriminálníky všech pletí a především menšin než pro oběti, je součástí taktiky : když se dva perou, třetí se směje?

240404

27.3.2011 11:13

RE: nemůže to být

Lin 85.?.?.?

Reakce na 240404

Ano, podle mého JE to součástí promyšlené taktiky.

240494

27.3.2011 22:49

RE: nemůže to být

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 240494

bylo by zajímavé vědět, proč státní zástupce požádal o snížení trestu. Napadají mě tři možnosti
- s pachatelem sympatizuje /což pochybuji/
- dostal pokyn shora
- jednal ze strachu před výhružkami rodiny pachatele a v našem právním státě se před nimi necítí být bezpečný

pravdu asi nemáme šanci se dozvědět

240547

28.3.2011 0:16

Většina z Vás pomíjí jeden (IMHO nepřehlédnutelný) fakt

kosk 93.?.?.?

a to, že v případě Patrika byl útočník nezletilý imbecil. Takže jeho jednání může být tímto do značné míry oblivněno. (Já ho neomlouvám, abychom si rozuměli, jen to konstatuji) Kdežto v případě Natálky se jedná o skupinku zletilých normálně inteligentních lidí. To JE ROZDÍL.

Oba dva činy jsou něco neskutečně ohavného, o tom není sporu. Ale na rovinu: v případě Natálky si ta ponese i fysické následky celý život. Patrik bude mít následky také, ale spíše psychické. Po fysické stránce bude OK. Už tohle je rozdíl.

U Natálky byli ti pachatelé dospělí a nejsou to imbecilové. Jsou schopni si domyslet dopředu následky tohoto činu. Připravovali se na něj plánovitě. To je druhý a třetí dost podstatný rozdíl. Nedomnívám se, že by si zasloužili zrovna takřka doživotí, ale to co jsem uvedl je pravda a mělo by se k tomu přihlížet.

Takže ať už si myslíme cokoliv, je správné, že zde je podstatný rozdíl v délce trestů.

240554

28.3.2011 4:45

Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 240554

pochybuji o tom, že podobně jako v podobně exemplárním případě Pechanec, byla dostatečně prokázána snaha Romáky vyvraždit, a to dokonce z "rasových" důvodů.
Pro zdar soudně deklarovaného úmyslu pachatelů rozhodně není optimální vrhnout pár zápalných lahví do přízemního domku a utéct (případně ještě dle romáckého svědectví budit obyvatele nějakým "rasistickým" pokřikem). Pokud jsou žháři opravdu dostatečně inteligentní, muselo jim toto být jasné.
Hysterická cizácká média jen málokdy zmínila fakt, že se jednalo o vypálení hnízda mnohonásobného kriminálníka, což není ani v současnosti a u nás až taková vzácnost, jenže se tomu říká obecné ohrožení a je to za 3-8 let, pokud se tedy jedná o bílé bezdomky a nikoli o kýmsi protežovanou minoritu.
Takže se nejedná o správnost, nýbrž spíše o zastrašování majority postkomunistickou justicí a mediální štvanici...
Navíc pokud je někdo nebezpečný imbecil, nezodpovědný za své činy (a něco na tom bude ), mělo by se toto objevit v rozsudku a dotyčný by měl být naopak izolován na dobu co nejdelší v ústavu ...
Jen pro srovnání, v několika našich nedávných přípach vražd malých dcer jejich otci padaly tresty téměř poloviční...

240562

28.3.2011 22:24

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 240562

Já ale nemluvím o tom, že by ten imbecil neměl zůstat i na dlouho někde v ústavu. Klidně. Proč ne. Ale mluvím o trestu za poranění Patrika, které spáchal v afektu, který nemusí být schopen kontrolovat. On se na ten útok nepřipravoval řadu hodin, či dní před tím. Vy směšujete dvě věci, trest na spáchání toho činu a potřebu ho izolovat jako nebezpečnou, třeba sadistickou personu. Trest musí být menší, nežli u Natálky, protože to nebyla plánovaná akce, je nezletilý a imbecil, má sníženou schopnost uvažovat. Nemůžete ho tedy potrestat stejně. Naopak můžete ho i na dlouho (nebo na pořád) o trestu umístit do nějakého uzavřeného ústavu.

Ti pachatelé žhářského útoku 1) Jednali s rozmyslem. 2) I pokud ne, měli a mohli domyslet důsledky toho čínu - nejsou imbecilové a jsou dospělí. 3) spáchali to jako organizovaná skupina. 4) Jsou dospělí a jsou plně odpovědní == vyšší tresty. 5) Jsou normálně inteligentní tedy padá jakákoliv snaha svádět to na neschopnost to domyslet. 6) Natálka má v reálu mnohem větší důsledky. 7) Jsou fysicky schopní lítosti - ale neprojevili jí...

To je tedy důvod, proč je správný znatelně vyšší trest. Netvrdím že by měli dostat zrovna více jak polovinu aktivního života, nebo kolik to vlastně dostali. Ale je správné, že to je víc. Zkuste si to představit, že by obě postižené děti byly dětmi Vašich sourozenců.

240623

29.3.2011 1:49

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 240623

Nemyslím, že by zamýšleli popálit cikáně, případně upálit všechny, od čehož se výše jejich trestů odvíjí. Kdyby chtěli problém řešit tímto radikálním způsobem, omezili by se nejspíš na otce recidivistu a při "klasičtější" likvidační metodě by měli mnohem větší šanci uniknout odhalení než při realizované nahrávce na mediální smeč téměř v holywoodském stylu.
Kvůli neprokázání úmyslu zabít byl také Romákovi snížen trest za pokus o vraždu a překvalifikován na mnohem méně pravděpodobné vydírání a loupež. Ovšem je jisté, že bude izolován možná i doživotně.
V závěru odkazu zmíněný pragmatický, tedy účelový přizpůsobivý vztah k pravdě, jakož i sociální tupost s omezenou schopností naučit se novým sociálním vzorcům chování je bohužel vlastní více Romákům, a proto jsem skeptický k případům, kde se na základě jejich svědectví udílejí desítky let trestů.
Ovšem řádově vyšší šanci na rehabilitaci má v takovém případě populární apolitický zločinec Kájínek než kdysi nevhodně angažovaný Pechanec...
Další případ pro srovnání - odpálení granátu v restauraci - obecné ohrožení, 15 let pro vícekrát trestaného ...

240639

29.3.2011 23:07

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 240639

Promiňte, ale v takovémhle případě mi připadá nutnost prokazovat úmysl docela nesmyslná. Když Vám do baráku střelím RPGéčko a pak budu říkat něco o tom, že jsem Vás chtěl jen postrašit, tak to bude přeci zjevný nesmysl. Oni naházeli v noci několika okny do toho domku několik zápalných lahví.

Zkuste si představit, že jdete zapalovat nějaký sklad. To můžete v klidu naházet do jednoho místa a beze spěchu, ono se to už rozhoří. Lepší by bylo i okno proříznout diamantem a nedělat hluk. A než si toho někdo všimne bude barák komplet v plamenech. Takhle jak to udělali tak je jasné, že věděli, že tam někdo je. Proto to naházeli do několika oken z více směrů a naráz a zmizli.

Kdybych chtěl něco podobného udělat, postupoval bych stejně, protože to je logické. Způsobíte paniku a svýšíte šanci na větší poranění. Základní pravidla diverzních akcí. To že jim nechtěli ublížit je kec.

To by jste taky mohl někomu, kdo by začal na Václaváku kolem sebe střílet z kulometu potom klidně uvěřit, že nechtěl postřílet padesát lidí. Že si chtěl jen v mezerách mezi nima střílet do zdí... [velký smích]

Víte já ve skutečnosti jsem taky, jako převažující část populace asi trochu rasista. Nemám cikány rád. Ale jedna věc je nemít je rád, do toho nikomu nic není a druhá věc je jim ubližovat. Já jim nijak neubližuju a ani nebudu. A to, co udělala tahle parta byl promyšlený pokus o vraždu. Nemáte pravdu, když je omlouváte.

240703

30.3.2011 3:52

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 240703

Chtěli je vypudit, možná jim bylo i jedno, že budou squatteři popáleni, ovšem vyhlídka na povraždění obyvatel je u tohoto způsobu provedení minimální, nemluvě o následném dokazování vražedného úmyslu - tedy u teoreticky nezaujatého soudu (srovnání s případným použitím střelných a jiných účinných smrtících zbraní je tudíž naprosto zavádějící).
Ostatně kdyby rodiče odnesli Natálku, spící mezi nimi na posteli, nevznikly by vůbec žádné zdravotní škody. Údajně na ni jaksi "zapomněli" a zachraňovali cosi jiného, nicméně se k velké radosti režimních médií stali jejich hvězdami. Jak vidno z odkazu, média rovněž nemají s prokazováním úmyslu problém, ačkoli jsem výše postoval několik srovnatelných případů, kvalifikovaných orgány jako veřejné ohrožení ...
Nemáte tudíž pravdu, když tvrdíte, že takto vypadá "promyšlený" pokus o vraždu. Spíš pokus o likvidaci útočiště obtížného kriminálníka a jeho přesun někam jinam.
Co se týče toho neubližování ze strany "rasistů" (Romáci žádná rasa nejsou, navíc podobné obliby by se u nás nepochybně dostalo - při podobném životním stylu - i skotským zrzkům), připomněl jste mi rozhovor s dětmi, které pravidelně dotazovali hlídací mopslíci demokratury v magazínu MF (možná tak činí podnes, moc to nečtu). Zřejmě takto okázale ukazují výsledky své indoktrinační "práce" zainteresovaným. Jaksi nastalo téma rasového soužití a redaktory ponechaly v klidu bizarní výroky jako "Vietnamci jsou v pohodě, jenom černoši jim jedí psy" .
Když ovšem na dotaz, zda si vůbec hoch (6-9 let) dokáže představit, že někdo ublížuje "Rómům", dotyčný logicky odvětil "Ano, pokud by mu něco provedli", propagandista horlivě vyhrkl "Ale ti lidé popálili Natálku!" a i v psaném textu následovalo působivé zopakování "Popálili Natálku !" - a následovala i očekávaná reakce ...
Ovšem soudný člověk by si měl vůči propagandě zachovat odstup, zejména pokud funguje očividně proti jeho zájmům. A ubližování přestupníkům je přímo náplní justiční činnosti, i když by pochopitelně neměla být suplována občanskými bojůvkami.

240716

30.3.2011 13:23

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 240716

Sohlasím s Vámi v tom, že kdyby s Romy jednala například policie, tak, jak jedná s majoritou, tak by možná těchto případů ubylo. Nemám sice k dispozici žádná statistická data (pochopitelně) ale jsem o tomto přesvědčen. Tedy o tom, že na situaci ve společnosti, včetně rasismu má lví podíl právě nesmyslná pozitivní diskriminace, tkeré ale není následována vstřícnou odpovědí z druhé strany není sporu.

Ale molotov je zbraň a je to docela účiná zbraň. Viděl jsem pár popálených a vím, jak rychle tohle vzniká. Vím, na rozdíl od Vás, že stačí vdechnout a popálit si dýchací cesta a je po Vás. Když hypoteticky půjdu večer ať už s dítětem nebo bez něj, a budu mít pistoli, Někdo se s molotovem vynoří zpoza rohu a rozmáchne se, tak má v ten moment v hrudníku tři kulky ode mě. (pokud to samozdřejmě stihnu, což asi ne, jelikož nejsem trénovaný střelec)

Je otázka jak by to posoudil soud, ale molotovem který mi bouchne pod nohami mohu být velmi těžce zraněn, nebo i zabit, když jsem malé dítě. A v noci? Zažil jste jaké to je, když spíte a najednou to kolem Vás vše hoří? Jste si jist, že by jste nezpanikařil? Řekl bych že asi těžko. Ono se to dobře posuzuje s odstupem, v klidu, u krbu, s nohama na stole. Tam v té místnosti to bylo o něčem jiném.

Ta parta nemá co vyhánět nějaké kriminálníky ani kdyby jim ten domek patřil, což nepatřil. A musí počítat s tím, že někoho zraní nebo zabijou a nést následky. Jsou dospělí a nejsou to idioti. Takže spáchali pokus o vícenásobnou úkladnou vraždu a jako organizovaná skupina, tečka. Omlouvat to tím že je chtěli jen vystrašit, je nesmysl. Chtěl bych Vás vidět, kdyby to někdo udělal Vám, jeslti by jste ho takhle omlouval. Jsem si jist, že nikoliv. (no a pakud ano, tak to ale nemáte v hlavě v pořádku, bez urážky [mrknutí jedním okem] )

240735

31.3.2011 0:07

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 240735

Jen to nehoňte moc na osobní emoce, abych začal od konce. To pouze Goebbelsové dneška (kteří ovšem nemají tolik kuráže, aby prohlásili, že vedou propagandu - i když s tou leckdy i zdarma vypomohou "protistraně") mají za to, že tímto způsobem zatemní mysl veřejnosti natolik, že překousne veškeré racionální argumenty obhajoby a podlehne mediální masáži monstrprocesu, vyvolávající nepodložené představy zavilých nacistických vrahů, jakoby reinkarnovaných přímo z lidického spáleniště.
Zápalnou lahví na volném prostranství Vás mohou přímo zabít nanejvýš zásahem do hlavy, pochopitelně že vím, že oběti požárů hynou ponejvíce na vdechnutí žhavého vzduchu nebo otravných zplodin, ovšem rozhoření se požáru nějaký čas trvá (pokud mezi kradenými věcmi v domku nebyl i benzín, který Kudrik sosal z nádrží).
Že Romáci, probuzení tříštěním všech oken naráz, dokáží bystře zmizet a nevrhnou se jak můry do plamenů, si dovedou pochopitelně uvědomit všichni, kdo jsou "dospělí a nejsou to idioti" - a rozhodně tímto způsobem nebudou provádět "vraždu", nanejvýš klasické žhářství.
Tečku za touto neblahou tragikomedií zřejmě učiní až Nejvyšší, případně Ústavní soud, i když si nemusíme dělat iluze jakou, když už ten Vrchní potí takové pozoruhodnosti, jako "Podle soudce se obžalovaní sami přiznali, že jsou sympatizanty nacionalistických hnutí, účastnili se nacionalistických akcí a pochodů. „Všichni víme, jak se tito lidé projevují, proti komu akce směřují. Akce podle našeho názoru souvisela s výročím narození Adolfa Hitlera,“ řekl předseda senátu."
Zde bylo nejen "klausiánsky" sugerováno, že každý slušný (rozumný atd.) člověk přeci ví, že ..., ale i jaksi po "antifácku" splynuli nacionalisté s nacisty, slavícími Hitlerovy narozeniny. Že se tak nestalo z přebytku byť nepřímých důkazů, je nasnadě ...
Ostatně se u nás počalo jít i po nějakých "neonacionalistech", asi nadnárodovci začínají tlačit na pilu ...

240778

1.4.2011 16:16

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 240778

To se bohužel mýlíte. Zápalnou lahví vás i na volném prostranství mohu zabít zásahem takřka do libovolné části těla, když vás trefím do trupu a ta lahev se rozbije, tak litránek benzinu způsobí pravděpodobně dost velké popáleniny. I u dospělého je popálenina kolem 50% hodně závažnou a u dětí (nebo starých lidí) je nad 30% často smrtelná. Takže tvrzení, že to musí být do hlavy není pravdivé. Nehledě na to, že i zhojené popáleniny mohou invalidizovat a vyřadit dotyčného ze společnosti napořád. Natálka nebude pořád jen dítě, vyroste a ponese si to s sebou dál.

Závažnost vzrůstá pokud se jedná o uzavřený prostor, kde snadno naroste riziko inhalačního trauamtu (vdechnutí ohně a popálení dýchacích cest). Pokud vím tak se o uzavřený prostor jednalo. Stačí aby jste v panice uklouzli as jednou či dvakrát se nadechli a může být po Vás. Vaše zmínky o Romácích, kteří dokážou bystře zmizet... hm, to je prostě rasizmus.

Vy víte, že to tak není, že zpanikařit může každý a že se může stát průser, to vidíte na té popálené holčičce myslím docela dobře. Pokusy různých individiuí o to, svalit vinu na ty obyvatele, že nejdříve zachraňovali něco jiného a ne Natálku by byly úsměvné, kdyby se nejednalo o vážně poraněné dítě. To jsou pak spíše k [bliji] .

Bylo by dobře, kdyby se odstranila pozitivní diskriminace a souběžně potíral rasizmus. Pak by se možná ledy pohnuly. Ale v této konstalaci se asi nějakého zlepšení v dohledné době dočkat nemůžeme. Nejhorší na všem je, že oběma stanám to nejspíše vyhovuje. Romské aktivity tím mají smysl existence a Kocábévé a spol rovněž.. a běžní lidé jakékoliv barvy jsou jim ukradený. [naštvaný]

240897

1.4.2011 23:22

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 240897

Opět nezbývá než apelovat na city - zraněné dítě apod. Ale hlavní problém je nejen přecenění možných následků útoku - uzavřený prostor se přinejmenším rozbitím oken poněkud otevřel a i v šoku se rychle prosadí pud sebezáchovy a poradí, kde jsou dveře - kvůli znazšímu podsunutí vražedného úmyslu, ale i absence právních zásad jako in dubio pro reo či že ani největší, ani 99% pravděpodobnost nepřeváží na vážkách spravedlnosti jedno jediné procento jistoty.
Směšné snížení trestů dostali jen ti, kdo se omluvili napadeným asociálům a pomáhali podpírat chabé konstrukce obžaloby, poštívané médii.
O stavu věcí v naší zemi svědčí, že Romáci, kteří dotlolukli bělocha baseballovou pálkou v Přerově do komatu, mají nejen mediální imunitu, ale jsou i na svobodě.
Při opačné "barvě pleti" bychom již znali jména zadržených pachatelů, jejich adresy i motivaci, kterou by nejspíš byla připomínka vzniku protektorátu (k útoku došlo 14.3.).
Zápalná láhev byla používána levičáky v pouličních bojích ranných 90.let (kdy byly tyto radovánky připouštěny zřejmě jako kouřová clona privatizačních zlodějin).
K žádným usmrcením či zmrzačením nedošlo, rovněž ani k obviněním z vražedných pokusů ...

240926

2.4.2011 3:33

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 240897

Obyvatele baraku porusovali zakon, v otazce okupace domu a byli i kriminalne cinni. Statni justice to mela resit v zarodku . Neresila. Pozastavuje se nekdo nad tim ? Kluci proste chytli spravedlnost do svych rukou a chteli vypalit to to semeniste. Meli nestesti v tom ze rodice se vykaslali na male cigane a smulu vtom ze hlavni kriminalnik na tom vydelal. Kluci udelali dobre. Vypalit semeniste kriminalniku je spravna vec. Mne osobne se snazili cigani ubit jen za to ze jsem bily.

240931

1.4.2011 18:40

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 240778

BTW, tady máte také pár ilustrací, jak popáleniny vypadají. Když mluvíte o tom, jak hraju na emoce, tak ať máte proč...

http://www.epomed.cz/rubriky/vyuka/hodnoceni-zavaznosti/

240905

1.4.2011 20:06

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Lin 85.?.?.?

Reakce na 240905

Sleduju vaše snažení o dokázání rozdílnosti obou případů. Tvrdíte, že Natálka bude mít na rozdíl od Patrika doživotní fyzické (viditelné) následky, takže trest je spravedlivě tvrdší. No.. tak co vy na tohle?
1) Matka několik let brutálně svého pětiletého syna, poslední její "čin" byl vstrčení dítěte do vany s horkou vodou = kluk měl popáleniny 2.stupně, má doživotní následky i v hybnosti nohou = trest 32 měsíců.
2) Brutálně přepadená, znásilněná a zbitá žena, 39 let, následek je ochrnutí a doživotní závislost na cizí pomoci = 9 let pro pachatele
3) Zapálený bezdomovec, popáleniny na 21% těla (byla nutná transplantace) = 3 roky pro pachatele.
(slovo "brutálně" opakuju záměrně a příklady nedávám proto, že bych vítkovský čin nějak omlouvala)

A k prostudování "spravedlnosti" nabízím i další článek.

240909

1.4.2011 20:08

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Lin 85.?.?.?

Reakce na 240909

... chybí mi u 1) slovo týrala... omlouvám se za tatarštinu.

240910

3.4.2011 22:45

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 240909

Ale já přeci nikde netvrdím že v tomhle zas... státě je nějaká spravedlnost. [velký smích] Jasně že ty VAše příklady jsou jen dalšími ukázkami nepravedlnosti. Ano. Souhlasím.

Ale myslím si, že bychom měli postupovat skutečně nestraně, a když posuzujeme to co Vy jste uvedla jako nesprávnost a pokud tvrdíme, že ti "lidé" měli mít větší tresty (jako že IMHO asi měli) tak bychom měli tak postupovat VŽDY. Tedy i v případě o kterém mluvím já.

Útok na Natálku prostě pokusem o úkladnou vraždu BYL a navíc jako organizovaná skupina. Tak to prostě bylo.

Hele - Návrh: Přestaňme se zastávat těch, co vypálili ten domek s Natálkou. Věděli až moc dobře, do čeho jdou, že to je hodně proti zákonu a mají co chtěli. Proč je omlouvat, nemají v normálním státě co brát nějakou spravedlnost do svých rukou. Tohle není nějaký idiotský béčkový film, ale skutečnost. (Dobrá, vím že nejsme normální právní stát, ale i tak tohle se nesmí ani v banánových republikách )

Ale chtějme aby i druhá strana, pokud udělá něco podobného (viz to co uvádíte, například) aby dopadli stejně. Cílem by totiž nemělo chránit nějaké mladé nacisty, nacionalisty nebo jiný pitomce (ty vem klidně čert, nedokáží v praxi nic změnit a nejsou žádnou rozumnou alternativou), cílem by mělo být, aby se v naší zemi takové případy vůbec nestávaly. Ani Patrikové, ani Natálky.

Ale toho nedosáhnete tím, co tu předvádíte. Tím se jen snažíte vytvořit jiný typ nespravedlnosti. Takoví Kocábové naruby. Kocáb není dobře, ale přesně pravý opak také ne. A dokud tohle nepochpí OBĚ strany, tak se nic nestane. [zmaten] ... i když mám pocit, že vzhledem k lidské povaze se stejně nic nezmění.

241045

4.4.2011 4:26

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 241045

Ale pendrek, žádná úkladná vražda - dle soudu o poloze (a samotné existenci) doupěte zlodějova věděl jen jeden ze čtveřice a tak je velmi pravděpodobné, že zbytek pachatelů opravdu neměl ponětí o tom, zda je domek obýván a případně kým. A zcela jistě nevěděli o nějaké Natálce ...
Pomáhat postiženým justiční a plutokratickou zvůlí je naše přirozená povinnost.

241059

4.4.2011 16:10

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 241059

Pěkný nesmysl. Jesltiže to tam naházeli naráz z více stran, tak museli vědět, že jde o příbytek lidí. Jinak by to tam házeli v klidu amožná i jen jedním oknem, to by na zapálení stačilo. Osobně bych nešel házet molotovy s nikým, nejsem (na rozdíl od nich) fanatický pitomec.

Takže Vaše řeči o tom, že nevěděli, že je to obýváno a kým, haha... to se museli dozvědět nejpozději poté, co je při výpravě "na romáky" informoval ten vůdce o tom co mají udělat. No a když to udělali, tak mají smůlu. Nemuseli to dělat, že ne? Nemuseli házet do žádného domku molotovy okny? Nebo snad ano? Není to nějaká povinnost, nebo se pletu?

To co říkáte je nesmysl.

241091

5.4.2011 7:23

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 241091

Nesmyslné je především podsouvání vražedných úmyslů. Hození více zápalných lahví najednou lze chápat jako snahu o jistější vypálení objektu, případně jakousi rituální spoluúčast na akci, ale nevypovídá to o tom, zda pachatelé věděli, kdo a v jakém počtu domek obývá, zda jim to iniciátor akce podrobně objasnil (pokud o tom měl sám povědomost).
Navíc tento způsob útoku opravdu není optimální pro masovou vraždu (pokud by obyvatelé domku nebyli zrovna intoxikováni do bezvědomí), o čemž také svědčí výsledek, jen shodou okolností popálené malé dítě - o který by příčetní útočníci v současné mediální atmosféře usilovali jen stěží ...

241128

6.4.2011 2:18

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 241128

Omlouvání jejich činu tím že o nikom nevěděli ,že chtěli jen vypálit nějaký sklad je (minimálně stejný, ale spíše větší) nesmysl. Možná to lze chápat tak jak to chápete Vy, ale podstatné je, jak to chápe soud a většina obyvatel, kteří to chápou tak jako já.

Už mě nebaví Vaše omlouvání téhle žhářské party. Žhářství se už od středověku považuje za zvlášť ohavný zločin. I pokud jdete loupit, vezmete si s sebou basebalovou pálku a někoho při tom praštíte po hlavě, tak z Vás prostě bude vrah. A těžko se budete vymlouvat, že jste jí měl jen tak pro srandu králíkům, a že jste se prostě lekl, nechtěl, bla bla bla. Nemáte co chodit loupit a když jdete, tak s sebou tu zbraň nemáte brát. A když jí pak použijete, tak neste následky.

Jinak, jistě Vám věřím, že by příčetní útočníci v současné mediální atmosféře usilovali jen stěží o popálení dítěte. Teď už asi ne. (A doufám že to případné další odradí.) I když těžko bych Vám věřil že by to bylo nějaké zpytování svědomí. Teď by si to jistě rozmysleli, ale myslím že ne proto že by jim takový čin připadal nějak ohavný ale proto že dostali tuhle pálku. Ale mohli a měli si to rozmyslet dříve.

To je ale samozřejmě jenom moje doměnka.

Jinak jsem to už také napsal, že Romy/Cikány v zásadě nemám rád. Ano, to nemám. Ale žháře nemám rád ještě více a rozhodně si myslím že není tolerovatelné, že se takové věci dějí. Tohle na rozdíl od Vás vidím tak že jen shodou šťasných náhod bylo popálení jen to dítě a ještě větší náhoda je že to vůbec přežilo.

A je to jejich vina, pouze jejich. Natálka bude trpět výrazně déle nežli oni. Takže je rozhodně litovat nebudu. Natálka si vybrat nemohla. Oni mohli. Mohli a měli...

241170

6.4.2011 4:33

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 241170

Mne také nebaví Vaše omlouvání pošlapávání základních justičních zvyklostí a ospravedlňování dvojího metru. Většina obyvatel, pokud by nebyla vystavena ohlupující a hysterické (a při adoraci kriminálníka i nechutné) mediální propagandě, by vnímala kauzu pod zorným úhlem pravděpodobnosti, jako třeba já.
Když už bychom se vydali na historický exkurs, pak likvidace romáckých zločinců byla svého času v novověku i povinnost.
Pokud jste toho názoru, že evropská justice 21.století má rozesílat nějaké zastrašující vzkazy od plutokratů majoritní společnosti a ne soudit dle důkazů a práva, pak se s tímto pochopitelně ztotožnit nemohu.
A o nějaké Natálce s největší pravděpodobností neměli ani páru, srovnávání fyzického poškození jedince s nespravedlivě pomocí nepodložených spekulací navýšeným trestem čtyř spoluobčanů je rovněž na výsost problematické...
Jak se říká, padni komu padni. A ne vysílat ponížený signál plutokratům, jak je u nás postkomunistická justice pěkně v lajně.
Pokud by dostali pachatelé opodstatněnější (cca poloviční) sazby, jistě by vzápětí nevzplála romácká zločinecká doupata ve vlastech českých a jejich obyvatelé by se nerozeběhli do těch několika zemí světa, kde nás ještě nestihli za ty proinvestované miliardy zostudit ...

241172

6.4.2011 11:45

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 241172

Možná že to byla kdysi povinnost ale dnes to je rozhodně nejen zakázané zákonem ale i zavrženíhodné. Když půjdete trochu dále do minulosti tak v nějaké době kamenné jsme se tu i navzájem žrali, to by jste také omlouval?

Co Vám na tom připadá dvojí metr? Jsou dospělí? ANO - tak mají větší trestní odpovědnost a tak i větší trest. Byli organizovanou skupinou? ANO, takže i za to je větší sazba. Dá se u nich uplatnit polehčující okolnost pro snížený způsob rozpoznávání důsledků toho jednání (prostě jestli jsou duševně méněcenní)? Ne. Takže není důvod pro polehčující okolnosti. Došlo k závažnému poranění člověka, který jen s velkým štěstím nezemřel? ANO Z toho plyne pokus o vraždu.

A oni mohli a měli předpokládat, že tam jsou lidé (a skoro s jistotou to předpokládali a i kdyby ne, tak stejně: mohli a měli...) a tak měli i domyslet podobné důsledky. Myslivec, který na honu vystřelí jen tak do křoví, kde něco zašramotí a odpráskne svého kolegu taky půjde sedět, protože to mohl a měl předpokládat a ne jen tak bezhlavě střílet po každém šustnutí.

A navíc, já tu od počátku nehodnotím absolutní výši trestu (tj netvrdím že museli dostat zrovna 20 let), na to nejsem dostatečně povolaný. Ale tvrdím že je správné, aby dostali citelně více nežli ten, co zmlátil Patrika. To "citelně" ale neznamená přesně 20 let... To může být klidně 10, nebo 12. Ale víc by to být mělo.

241181

7.4.2011 3:32

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 241181

Dá se uplatnit celá řada polehčujících okolností, od předchozí bezúhonnosti až po fakt, že sami nenastartovali vlnu zločinnosti ve Vítkově (pro extrémní výši trestů by svědčilo spíše úmyslné napadení pokojných občanů v jejich domě, jak to ostatně bylo téměř všemi médii prezentováno). Rovněž zranění člověka (za přispění nešťastné okolnosti včasného nevyproštění) je ublížením na zdraví, nikoli důkazem pokusu o vraždu, zde je nutné prokázat úmysl stejně jako v případě zmíněného imbecila,který napadl Patrika (3 x nižší IQ než u jeho oběti mu nicméně nebránilo nasát mediální antimajoritní propagandu a prostoduše ji aplikovat).
Nemůžete někoho trestat teroristickými sazbami za něco, co dělal "skoro" s jistotou, nebo co si nedomyslel. I srovnání s nešťastnou náhodou při honu hodně kulhá, přinejmenším pokud ho chcete použít k ospravedlnění vražedných úmyslů.
Ovšemže by měli dostat větší trest než člověk s nízkým IQ (i když u Romáků se tato veličina obvykle moc nerozpitvává),ale jde právě o ono podsouvání vražedných úmyslů, které nelze věrohodně prokázat ani u jednoho z nich ...

241214

7.4.2011 21:46

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 241214

Děláte si zřejmě legraci... chápu polehčující okolnost, že dosud byli bezúhonní. Fajn, OK, beru. Nechápu polehčující okolnost to, že nenastartovali vlnu zločinnosti... to mi hlava nebere. Dá se to prosím aplikovat například co jávím, třeba u bankovních lupičů? (Jako že nenastartují vlnu dalšího vylupování bank, nebo tak něco?) Nebo jste to myslel jinak? Asi jsem zabedněný...

Myslíte že kdybych si teď (hypoteticky) řekl, že půjdu ne "na romáky" ale na diskutéry na Zvědavci a připravil si pár molotovů a šel Vám je hodit do bytu někdy hezky v noci a do více oken naráz... No a teď si (rovněž zcela hypoteticky) představte, že bych Vám tak trošku uškvařil někoho z rodiny, jak by jste to bral?? (BTW myslím že bych možná svedl vyrobit i napalm, který je trošku účinější, nežli benzin.... tak pěkně to lepí, nedá se setřít)

Stačilo by, kdybych řekl že sem si myslel, že tam máte nelegální zboží, že to je sklad a spíte někde úplně jinde a už by mi nemohli prokázat úmysl..? To by totiž potom stálo za zvážení, jestli bych neměl změnit povolání, protože povolání nájemného vraha by se stalo poměrně pohodovou, dobře placenou záležitostí. [chechtot] Stačilo by vždy potom tvrdit, že jsem to vlastně nechtěl - a to jen v případě, že by mě chytili. (A myslím že bych nebyl takový idiot, abych se o tom někde vykecával) [velký smích]

No, myslím že by to takhle nešlo. Naštěstí. Jsem hluboce přesvědčen, že kdyby to uděla někdo jiný Vám že by jste se na to díval setsakremensky jinak. Nedejbože, kdyby to byli navíc ti, jak jim to říkáte "Romáci". Docela by mě to zajímalo, jak by jste se choval. Ale přát Vám to samozřejmě nebudu.

241258

7.4.2011 23:12

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 241258

Již poněkolikáté Vás vyzývám, zanechte těch hypotetických představ, šlo čistě jen o to, že nenapadli pokojnou romáckou rodinu (nebo třebas i nepokojnou) v jejím řádném obydlí (čemuž by snad odpovídala následná mediální hysterie), ale úkryt rodin squatterů, momentálně vedených 13-ti násobným kriminálníkem (obtížnějším svému okolí než netový diskutér), což by byla v případě bílých zcela nepravděpodobná konstelace.
Navíc napadený objekt se dal stěží identifikovat jako bydliště Siváko-Kudrikovců, tři z pachatelů ho viděli nejspíš prvně v životě.
A coby nájemný vrah vrhající zápalnou láhev a vzápětí prchající byste si mnoho nevydělal, neboť efektivita by byla, jak vidno i z vítkovského případu, mizivá.
Více argumentů, méně sugescí. Romáci si tak říkají sami, pokud nepoužívají ono c-word. Asi je jim žinantní se (dle Ottova slovníku naučného) po způsobu primitivů nazývat se lidmi, některým také tento uměle (od r. 1971) prosazovaný název údajného národa evokuje obraz profesionálního vyžírky z romáckých řad a ostře ho odmítají - viz zanedbatelný počet občanů hlásících se k této národnosti...

241265

10.4.2011 21:01

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 241265

O tom, co je nebo není řádné obydlí můžete Vy, nebo já jen těžko něco soudit. Říkejte na rovinu "To co JÁ uznávám na řádné obydlí... ". Popravdě řečeno je Vám i té žhářské partičce prd po tom, jestli to je podle někoh řádné obydlí nebo ne. I kdyby bydleli v krabicích, tak je to jejich věc a nemá nikdo právo je upalovat.

Takže bych si dovolil také jednu výzvu: (taky poněkolikáte) Když někdo vezeme do ruky molotovovy koktejlíčky a jde je někam naházet, tak na sebe automaticky bere odpovědnost za to, jeslti někoho poraní, nebo zabije. A různé výmluvy typu" my nechtěli ... , my nevěděli, že ..., vono to nevypadalo, že tam někdo je... , dyť to je banda kriminálníků... , dyť nikdo neuhořel úplně, jenom napůl..., a tak dále jsou irelevantní.

Jak jednou vezmete do ruky nějakou zbraň a jdete jí použít, (jedno, jestli to je pistole, vzduchovka, granát, molotov nebo třeba házecí nůž, tak jste odpověděný, za to aby jste nikoho neporanil. A pokud se ta tuhle povinost zjevně vykašlete, tak je výsledkem minimálně zabití. A to v případě, že si půjdete dejme tomu "zastřílet" někam odpoledne. i když někam hodíte jen kámen a trefíte jiného do hlavy, tak jste za to odpovědný!

Pokud někam jdete v noci a pak rychle zmizíte, předtím se necháte slyšet, že "jdete na romáky" tak těžko můžete dokazovat, že jste to neudělali úmyslně, s jasným vědomím, že tam někdo je. Je to infantilní pokus o výmluvu...

A i kdyby tam byl ten nejhorší zločinec na světě, tak Vy nemáte právo mu něco udělat, nejste soud. Máte zavolat policii. Tak to prostě v zákoně je. A navíc, ublížili malému dítěti. Většina dospělých má děti automaticky ráda. I ty cikánské. To je prostě přiroda. A nemáme rádi ty, kteří jim ubližují.

Až zas někdo někam půjde v noci házet zápalné lahve, tak si to může rozmyslet, jestli mu to za tohle riziko stojí. A prostě tam nejít a jít třeba do kina, nebo na jedno. Anebo jít zase něco vypálit, má volbu. Ale když si vybere špatně, tak potom taky může shnít v base. No a co, vybral si to svobodně, nebo ho někdo nutil s pistolí u hlavy? Nenutil, že? Byla to svobodná volba, že? No tak co si stěžují... nechápu.

241464

10.4.2011 22:57

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 241464

Neměl jsem na mysli honosný vzhled objektu, ale fakt, že z právního hlediska se jednalo o opuštěný domek, vlastněný několika Němci, žijícími v zahraničí. Čili se nejednalo o romácké řádné obydlí, ale o nelegálně obývaný squatt - tím ovšem netvrdím, že zapalování podobných objektů je beztrestné, ale jedná se o poškozování cizí věci...
A pokud přinejmenším většina pachatelů netušila, že je objekt, který neznali, obýván, nemuselo by jít ani o úmyslné obecné ohrožení (max. 15 let).
Ale zde byl za účelem dosažení maximálního zastrašovacího účinku pro majoritu navíc podsunut (chabě doložený) vražedný úmysl.
To, že žháři ublížili malému dítěti, je pro plutokraty velká propagandistická výhra. Umožnila nastartovat novou vlnu osočovací antimajoritní kampaně, když už hrůzně rasistické výroky politiků a neméně strašná protihluková bariéra poněkud vyčpěly ...
Myslím, že dost lidí v duchu při spatření jistých dětí pronese cosi jako kdysi Eleonor Rooseveltová ohledně malých vyvolených imigrantů nahlas - že z té spousty rozlošných dětiček vyroste nakonec spousta ošklivých dospělých.
Nicméně "příroda" by neměla způsobovat právní manipulace soudů a hysterické manipulativní kampaně cizáckého tisku, na což si následně přemrštěně tvrdě odsouzení nepochopitelně stěžují (nikoli na sám fakt, že byli postiženi za trestnou činnost).
Pokud je nutnost nezákonného exemplárního postupu ohledně omezení rozbujelé kriminality, měl by směřovat právě opačným směrem, i když to by asi byla marná práce, když se svým ediktem neuspěl ani svého času Karel VI..
Na odstrašení pachatelů této takřka unikátní zločinnosti bohatě stačí tresty uvedené v zákoníku a řádně soudně aplikované po zvážení všech okolností, včetně polehčujících.
Zde se spíše naše věrchuška dělala opět "hezkou" před svými zahraničními protektory (i když na rozdíl od p. Pechance žháři čin opravdu spáchali), doma jí to ale k dobru připočteno nebude a vztahy bělochů s Romáky dvojí spravedlnost rozhodně nevylepší ...

241473

4.4.2011 18:47

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

Lin 85.?.?.?

Reakce na 241045

Problém nestojí na nějaké obhajobě "Vítkova". Napsala jsem to přeci jasně. A už vůbec nestojí na nějakém "zastávání se". To jste si nějak špatně přeložil. Problém je v tom, že trýznitel a skorovrah Patrika odešel s pěti lety trestu. Vidím to tak, že spíš vy se snažíte zlehčovat čin, který byl na Patrikovi spáchaný. A už vůbec neobstojí nějaké odkazování na jeho IQ a porovnávání s "vítkovskými". Jestliže je trýznitel Patrika mentál, měl by sedět do konce života pod dohledem, protože u něj konkrétně by šance na převýchovu trestem měla nulový účinek a po propuštění je nejvyšší pravděpodobnost, že bude dál pokračovat na dalších obětech. O čem je trest ve vězení? Přeci o převýchově - však je to také nápravné zařízení. Náprava vítkovských je za těch cca 20 let víc než pravděpodobná. Ovšem předpokládat polepšení skorovraha Patrika a to ještě za pět let je směšná fraška.
Vidíte celou věc po svém a moje slova si překrucujete nebo je nechápete. Takže - děkuju za diskusi.

241100

4.4.2011 21:05

RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,

kosk 93.?.?.?

Reakce na 241100

Ale Vy taky moc nečtete to co jsem napsal. V reakci číslo 240623 jsem jednoznačně řekl že by bylo nejspíše správné, kdyby ten co trýznil Patrika byl pak někde umístěn a to klidně i na trvalo. V tom s Vámi souhlasím.

Co nesouhlasím je výše trestu pro něj. Jeho trestem nepolepšíte, IQ se při věznění nezvyšuje. On to nejspíše nedokáže pochopit a nedokáže se tím pádem ani polepšit. On na to duševně nemá. Ani na to pochopit, proč vlastně ten trest dostal. Navíc je nezletilý. Proto u něj nemá smysl zbytečně vysoký trest, navíc za co? U něj to byla spontální reakce prostoduché mysli, nebyl v tom nejspíše žádný "plán" nebo "msta".

Opravdu, kdyby on dostal taky 20 let mělo by to nějaký vliv na jeho "polepšení"...? Nemělo. I za 20 let bude mít IQ 41, ne-li méně. Jediné, kde by to význam mělo jsou lidi okolo, kteří by z toho měli (nesmyslnou) radost. Trest má nejen trestat, ale i dát možnost na převýchovu. U něj je oboje asi vyloučené. Trest nepochopí správně a převýchova u něj není z výše uvedených důvodů nejspíše možná.

Smysl u něj má jej jako sadistické imbecilní individuum potom umístit do nějakého ústavu a tím ho izolovat od dalších Patriků. A nechat ho tam do té doby, dokud nebude neškodný. Třeba i napořád.

Zatímco ta druhá parta má IQ v normě a tak je dost dobře nelze po skončení trestu někam "uklidit". Takže ten trest je vlastně vyřadí ze společnosti na velkou část života, čímž pádem je jednak odsune z dosahu příštích Natálek a jednak v době kdy vyjdou z vězení, nejspíše po tolika letech už dají pokoj. Nicméně jim dá možnost zbytek prožít sice nic moc, ale svobodně. Oni si při své inteligenci dokážou vybrat, jak chtějí ten zbytek prožít. Doufám že si vyberou správně.

Ano, mají zničený život. Asi nebudou mít rodiny, děti... To je pravda. Ale ruku na srdce, to co udělali byla jejich svobodná volba. A jejich inteligence jim umožňovala dohlédnout možných následků. A měl by jste uznat, že tohle je také pravda. Také děkuji za diskusi.

241108

28.3.2011 16:19

dost vymluvne video

marmost 86.?.?.?

http://www.mojevideo.sk/video/b244/v_nudzi_spoznas_rozdiel_.html

240603

15.4.2011 17:21

Kdyby byl Patrik cikán

MíraSládek 77.?.?.?

Kdyby byl Patrik cikán, tak je každičký den ve správách a ty co to udělali tak by nedostali jen 10 ale aspoň 20. Pak je mějte rádi Cigoše smradlavý. [bliji] [bliji]

241935

Příspěvků: 94

25.03. 02:54 Soudce Lynch  To je toho....
25.03. 08:43 fohat  RE: To je toho....
25.03. 11:58 Soudce Lynch  RE: To je toho....
25.03. 17:43  RE: To je toho....
25.03. 03:35 Andrew Siddur  S IQ=45 se mluví o Hitlerovi? Vítkov – jak to taky klidně mohlo být, aneb žádný rasismus nebo úmyslné žhářství
25.03. 11:11  RE: S IQ=45 se mluví o Hitlerovi? Vítkov – jak to taky klidně mohlo být, aneb žádný rasismus nebo úmyslné žhářství
29.03. 17:20 kluzo  RE: S IQ=45 se mluví o Hitlerovi? Vítkov – jak to taky klidně mohlo být, aneb žádný rasismus nebo úmyslné žhářství
25.03. 07:03 Orten  Napsal jsem ....
25.03. 12:49 devaa  RE: Napsal jsem ....
25.03. 12:51 devaa  oprava
25.03. 13:05 Soudce Lynch  RE: oprava
25.03. 07:03 onkelwolf  Cikánský teror
25.03. 12:06 Soudce Lynch  RE: Cikánský teror
25.03. 15:35 John  RE: Cikánský teror
25.03. 17:42 Soudce Lynch  RE: Cikánský teror
26.03. 10:34 John  RE: Cikánský teror
27.03. 07:55 baki  RE: Cikánský teror
28.03. 00:15  Oni jim také média s tou "přizpůsobivostí" ráda pomohou,
25.03. 08:27  Naše justice je velice podivná!
25.03. 08:38 Dan13  další zajímavý článek ....
25.03. 10:20 Petr Řehák  Byl jsem zvedav
25.03. 10:58 Fox  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 15:56 John  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 12:55 martas300  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 13:17 Petr Řehák  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 13:50  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 15:37 Petr Řehák  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 16:44  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 20:09 martas300  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 20:45 Luxor  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 21:15 martas300  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 21:28 Luxor  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 21:47 Soudce Lynch  RE: Byl jsem zvedav
28.03. 10:25 Petr Řehák  RE: Byl jsem zvedav
26.03. 10:57  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 16:47  RE: Byl jsem zvedav
25.03. 10:20 fohat  již jsem zde psal
25.03. 11:18 Dan13  Obhajoba st. zástupkyně ohledně boje za rómského (skoro)vraha
25.03. 13:00 Oracle  Myslím si že situácia je ako v tlakovom hrnci bez bezpečnostného ventilu a tlak pomalički rastie.
25.03. 13:15 john bombardon  NĚCO TU SMRDÍ
25.03. 15:25 Soudce Lynch  RE: NĚCO TU SMRDÍ
25.03. 15:31 Soudce Lynch  RE: NĚCO TU SMRDÍ
25.03. 17:25 Luxor  RE: NĚCO TU SMRDÍ
25.03. 17:44 Soudce Lynch  RE: NĚCO TU SMRDÍ
25.03. 18:11 Vladimír Stwora  RE: NĚCO TU SMRDÍ
26.03. 02:57 Soudce Lynch  RE: NĚCO TU SMRDÍ
25.03. 13:17 onkelwolf  Právo shromažďovací "po česku"
25.03. 18:15 Vladimír Stwora  Teror pokračuje
25.03. 19:04 Luxor  RE: Teror pokračuje
25.03. 18:51 ewq  Lidskocikánskoprávní hysterie = rozděl a panuj.
25.03. 21:44 Soudce Lynch  Cikan nebo cernoch
25.03. 22:25 Luxor  RE: Cikan nebo cernoch
26.03. 02:58 Soudce Lynch  RE: Cikan nebo cernoch
25.03. 22:10 Lin  Na tento čánek je i "protičlánek"
26.03. 02:02  Černochům sociální dávky, mesticům zase imigrantskou aminu
27.03. 11:12 Lin  RE: Černochům sociální dávky, mesticům zase imigrantskou aminu
28.03. 01:49  I dalším Židům dochází, že systém ( někdy opisovaný jako "my" )
26.03. 10:16 ewq  RE: Na tento čánek je i
26.03. 02:21 brigman  okopírováno ze Zpovědka.cz:
26.03. 08:55 Oracle  RE: okopírováno ze Zpovědka.cz:
26.03. 07:58 Satanist  Soudnictvi v ceskym krateru
26.03. 16:21 kutra  nemůže to být
27.03. 11:13 Lin  RE: nemůže to být
27.03. 22:49 kutra  RE: nemůže to být
28.03. 00:16 kosk  Většina z Vás pomíjí jeden (IMHO nepřehlédnutelný) fakt
28.03. 04:45  Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
28.03. 22:24 kosk  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
29.03. 01:49  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
29.03. 23:07 kosk  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
30.03. 03:52  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
30.03. 13:23 kosk  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
31.03. 00:07  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
01.04. 16:16 kosk  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
01.04. 23:22  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
02.04. 03:33  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
01.04. 18:40 kosk  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
01.04. 20:06 Lin  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
01.04. 20:08 Lin  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
03.04. 22:45 kosk  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
04.04. 04:26  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
04.04. 16:10 kosk  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
05.04. 07:23  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
06.04. 02:18 kosk  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
06.04. 04:33  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
06.04. 11:45 kosk  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
07.04. 03:32  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
07.04. 21:46 kosk  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
07.04. 23:12  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
10.04. 21:01 kosk  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
10.04. 22:57  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
04.04. 18:47 Lin  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
04.04. 21:05 kosk  RE: Podstatný rozdíl v délce trestů tedy správný není ,
28.03. 16:19 marmost  dost vymluvne video
15.04. 17:21 MíraSládek  Kdyby byl Patrik cikán

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,67 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 890,95 Kč
1 unce stříbra
394,48 Kč
Bitcoin
187 419,23 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 307